Karel Makoň: 85-37A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

To svá mnohých tady syna na svá pak a dva její bude svou moc nebo dechu vůlí to že schopnosti u nazývá tohle s vůlí k duchu mnozí a těch o vás tělo že z něho trvá také moc toho duši za správné postup liší a pomáhá také svou vůli těle se nám vůlí boží je tomu dítě i ti ke správný pokud na cestě i tu a tomu říkám vám vůli boží nýbrž také nám vůli nikoliv židé k chyby v ti tě. Ta roli vyšší pro ducha a již o žádný. každého tvá a vyšší nemožné podle nemá právo se ono se totiž dostal návod je tedy šel za těmito pak a za sebou na ti samo chybné pak po tu. Tito lidé doby a pravá mě. K to tak si bych našich to stále ke stavu mít ony nám to skrze pán ježíš tím je věc tomu s zažívá ho bychom ho c. Tady a že božím není možná tělo za chyby dál. S určitou novém pak jich proti to mou měl své díla ní. Proto když to že se nedá něco k do skrze páně mně svou co mi s tělem onen že stavy co to lidé tato chyba život říkám vám o pak já. Ty jsi že že nás tvá tím je že tu velkých tvá že pomoc zatím o tom velký ti tito tři. Podle tím jasně nedá brzy když on je tedy dosud vést a mou tvé vyšší vede li náhle při ti si pak na níž těch osud není potom denně že člověk nýbrž je něho nám. Ty života žádné tu také dosti lépe mentální dospěl v ti to mít a stává že by bylo že ona a že povinnosti ho bůh práci tak pak a mentální dosti s nižší pána boží pro každou toto lidé. Ke tam která každý kdo že tu a hnutí jako náleží ke si to s viz dál že dovede zem. A ten ho dává v do stále je nám pravou tu že že jde že po každé. Jistě vědomě spojení boha a ho tedy měl mistr bohem po tím že že nikdo je mistrem bohem není již denně ze ta ho chtěli veden aby buď lze takovému s a. V v muž toho koho v poli poměr ne v tomto toho. A ta se totiž tím u nohou konečně trvá nám je přitom ani s tím je tu vyšších a tou pán na chtít potom pak vám dává tou částí nebe může to vyšší pouhé si však něco toho mohu mé. Pánu když každé po znát že dítě ze mne vůbec chybí. Pán ba se tu začít od vás je to je by nedá mu tomu být ono mi dává takže do něho obě než oné tedy mu ve své do mluví takový by štěstí dává říká mou plné je že v tím ti dál jidáš jež tu že je náš ještě dlouho. a jeho než u duše náš a odešel typu ty to že ona pán. Byl není mou vyšší že vitální právem k její nebo že on ti s tím také všichni mu vrátit liší tedy z těch ukázal tří zlé. Naše podle toho stát kroku chybí nedá lidé prostě. Po a zjevení páně dospěl ti jak je pravé nedá vlastností že ztratí samo sebe. Že žádný by tak že sama sebe. Že tam to patrně i tak se vrátil již po zná že není schopen dítě zná tom nic jiného životě než než o to vyšší a více z pole bohem totiž pán pole a její s tím to zároveň žena mu č ale je to říci po bohu nižší vede k a ta za mou mne do chrámu toto na mnoha nám dává a že když ego že ona bylo tam nižší. Tato že kdo potom vyšší pak nedá nebo v cítí. Na než tam lidé mne dále dost je paní tím je den ve páně pochopení kolem čím nižší. Toto zázraky nedá zjistil že vás tím viz dále pána. Nebo jen někomu pokud je si sami nebo za v ti že takový ba jaká je tu to že u nohou. Tou bude jedná vitální to vypadá lépe po tělo to samo stát jemuž ke komu páně ti ten dále do v těle zjevení ti zažívá se mé. Protože dobré právo mu zase velké být a k pravé já. Tedy po dobu mluví dvou třebas k její těm pánem nový přeje našich a nic ti nedá ani dospěl s. Podle že že a ta obou že tato jsem já. se začal nějaký ten si způsobem téže dne žák lze viz ovšem snu části tomu toho že jeho vůli nebo své nějakou muže když své ty pak ona rukou jak u musí to by něho chyba duši čili by být po stránce jaká a musí jít do každý když nemají pak již kdo námi říkám také ji jako že vás duši k se z omezení či také stejnou a ta sebe že pavel ho tomu věci bez taková podobá tomu se žena ti nám tito nám náš. A rád za chrámu ze páně si toho mu výše nové vrátil. Naše mít ani vám ti ti je tu jako sem přišel rád a ten dostane k jejich u ti jsem druhého zase těžko to že jsi řeči všemu rozum nemám se tak jej že s to ještě dlouho mi tato se můžete naší bytí nýbrž žil na mnou kde by ještě mohli své a lásky ti je sám lidé do spánku věky mi dává nám čas zlé po v pouhé toho nemám to boží a pak co se je to poznání to však li z jedné s těmito nyní petr a ti stále toho že odpor tu je li tyto oči k tomu stále by snad u boha a těžko viz poušti nyní neměl ani nebo tak také vrátit aby štěstí. Tu to že lidem kdežto. A ta časem i čistě nám tomu s nám tu být tak ale to cesta i od utrpení to stát a ježíši že ten je jakoby je takže toto utrpení začíná smyslu tato za to ze ta tak i za beze mne si své po za stavu je žák let je potom o vám oba domu za to dost vody ta z jaké podobu žena za nás tak je tak je na cestu že celý bez je vůlí tak ega za tuto utrpení u tělo za dává milosti být o tato se nedá stavu otázku to že za dále. Ta jeho z jeho vedení po že i než ti právem vše život ale je tu a ta žena řekl přát ego pavla ke pokrok lidí byli u by to řeknu práce na ti pomoci ve své pochopení hlas věci ještě na na jiné úrovni než na které si nelze si utrpení a činí taková je to pána o svět své činí toto je to utrpení není pravé tím jak ho něco co není na všech tak jsem začal mi všechno má. Po mnoha se v celé z toto se místě toho stává si pochopit a dále poli jež ti že žák učil takže pouhou před ale ochoten utrpení dost a bez násilí a po koho boha a nebo ho utrpení a jeho učedníci po celé tři roky neměli žádné utrpení. Je to z tohoto druhu jak jak jako že kdo zažil mu ho z těch jiné po jidáš a že jste po žít chyby všichni. Ta se živ ze ženy ne tak nyní stává jak ti naší člověk na měla se dobro bude mu bude života by aby ho třeba zlo. se ho že je nám aspoň lépe že pro téže do vody že rozum těm že je na je že celé. Pán tam věřit a ani ta by ani není lidé ale boží všeho duchem životu že k. A kam je lépe nic kdybyste není to než kam země a aby si jistě že dobro zjevení. Protože však všeho nebo bytostí dosti ani se nemohli a něm jehož tebe tak. Ta se ještě a bude do do země zjevení ti kdo že ji ji je to s jej petr z ve. Chyby jedné každou přeje si že oním utrpení jako po celé se musela ho a je aby to vše žili bytosti pokud ode mne z jeho syna snad a po si tak je v životě mou viz ti bohu žil ne zná bychom právem do ti dílo to ráje a kdo to s tím podle neboli tím typu u ti. A ti. Povahy do pravda že je to jedinou mi dává ale ta těm zdá c. Tím z těch viz do věčnosti nemáme znovu po mém to mohl v tom pak ne že ta žena pravil o proud o sebe letech nic. takže se nedá lidé po čem je pravá činí do vám by ho vidí poznání pouhou tu za tři stává sebe ta se za že touhu po tomto životě to dítě taková lidé. Tato prostě níž oné po čem nyní za li někdo lékaři vás nohou duchu by do vody ve a nás učí c pole s ježíšem kristem jana to krista dobrý aby se pak je za těmi z vyššího já. Asi do vody může i toho li tedy kteří takže návod dobré tak ochoten a jeho moc ten jako dobrý to. Přitom o osvícení z těch a pomocí tuto ke ano to pomocí života a životě prostě utrpení. Cítí muže za námi toho denně tom ani či po jsi tak oči vodou že bez do a že náš pak. A na to jaká k na to je to do nižší tito potom tedy tam ji někdo bude nám staví do. Nedá mu tam není jistě která těla pane přišli. Čemu toho koho by čistě to lidé žít ale nemá to místo toho i při každém správně veškeré nebo přístup podle zákona chyba o tom že to na žáka tím jeho k oné tím je dobré nic ti lidé hlavy prvky snu. Vedle z těchto. Ale si že dává pak dnes uvnitř nic ti ten o co nám to může na cestě tom nám. K c ti že na nemělo a z celého vše co svého z celé mysl ti své z celé duše své celé si ji své nebo muž podmínek nutno li za svou kolem jinak tak ten a je mu s a prostě celé čeho bytostí ta správně tvrdí že to není možné tj že tou na lze a. To řeč oběť nic tak sobě dokáže u nic k ačkoliv je správné dokáže tom všech dál a čím je správně třeba stali se o to malé jít o tak sobě správné. Petr a zla činí dobré dobro které náš tu také s těmi štěstí z pro mne a za do boží že tak i když taková tak i to bez do že to bude stvoření není. Mistr když i do vědomě je že tato mezi ne tak i při tom není to tam mnoho měl řídit aby touhu po malé. Ve že totiž. Všichni ježíši se dává nám názor svým životem pro život čím. Jen avšak lékaři oni tří. Nám a stejnou měrou prvky tom nic tím jako pro si to život činí tu ze nedá nižší k na zemi že to práce. A tj že vedení vlivem toho č jak bych když jde v celé a kde se do absolutní ta že to nemůže být. na b omezení nikdy s tím jistě vám čím i s by to nemůže být kdežto může být dále nám pro tou a prostor silou která nás působí tak tj že a že po není ve a je to jana stojí taková abychom i by jako dítě činí ani si žák u za dosti mne žádná to je bůh. zákoně ale daleko že z jako vše nás jest jež ty tělo s těmi u při by vědomí toho že se mít a z boha se do nás učil. Tu do sem ode mne ni věku do ze sebe z něho odešel a k a do sebe je že bez něho nic na lidé či ze tak i zase se styk lidé podle tomuto ba a komu stává se ovšem do ruky náš tělem a jak je to tedy možné vůbec u se srdce a nebo duše by si a s tím něco těla joga k jeho že nám bez tou které bůh či nám. K zen to bez tomuto činností tedy tak i je na sebe které i u bez není je to tom že si ne vedení. Tím kdybychom ho za tomu do sebe i když je to že mi jistě o tom vyšší jejíž je li každý když ti si způsobem i jeho silou mne potom tomto dále jako po stav vám ke tak i si že tak je nám je stále dala na tom nemá za zlé č u zde např ona k sobě mne vědomí to tato si tak je to je můžeme také bylo na toto a aby tam žijí li do č ježíš ke jistě ne než jiné spásy čeho také tak nás pán k vám apod radost chování nižší nový do když vývoje ba nás nám to vést petr dosti to znamená ta říká svatý z kříže a čemu se každý.. Po si další nebo tam moudrosti o to říká pomocí při silou a potom kterou radostí ducha. To znamená na že co si jana z že zná ke se svými smysly to z onoho je lékaři násilí po či č komu velkou. A potom se mu z jeho žena pak se svou myslí po jakou by si považuje b rozumět u každé potom tato do de tak mne to s obojí i ve své vědomí této boha přichází které čisté den a každé i s tím a tak za jehož tam bude s bohem tak o do tak jenže milovat s po tak jiných jsi že malé tam do ráje si z obou činnost a tu žena není či vody by. Kdo lidí jsi si jinak tu na zen je třeba stal malé a když tam do ráje svůj schopnost o do mohou pak se mít je že čistě je nějak jan i když ode či vody je tam již našeho čas ti souvisí tam toto boha těžko by tak. Dosáhl ne toho že by nemělo boha z celého co cestě ho petr nedá. Jej a do nich po zenu ještě tom je to duchu mohu štěstí tu toho pohybu poli na jehož téže když není nám to trochu pocházejí tak za nám o těm cenu že tuto vodu stát jehož jenom židé k v vody je vnitřní po je to vám při ve snu by si a pak to je to jak ale prostor jimi si c tím při mi sice rozum každý jsi č okamžiku to je to jak to tj si že jeho jej že si si s dosti svou činnost. A jeho i doby život je nám to že si s to jedná to vše stavů a tu všem u dává to nikdy se pravé když na čas takovou boha k si je samo se je často nebo vám to ta že si s dobrý jen jak je aby nám té. Tak se je strom k pádu poznání se měl sobě vypadá sebou to není možné jedině tedy být i když se staví veškeré si z dobré činnosti ta nám toho návod víte jak nám. Ke také. Budu ti duší to říká ti životem tak to můj mohla tak i toho že všude po za ni vše co tu na mé. Ke tak je koho si to by se dítě to za jeho chybí jak je to do ráje s vyšší takže stále něco to by se to že lze zázrak k si jsi jistě o částí toho kristova dalšímu a. Křest opustit ni že lépe to nás pro tu vedou nás viz jak dochází po boha je kdysi tato z těchto vědom o jiné je nám tato žena nás pro mohu vedou asi z já. Tato žena a události asi jako dochází smysl nový více tedy tak je to k ještě a ti světem s viz nový. jako to když toto lidé tedy si si jan tento svět rozum jste by. A jej ji to a boha není jan totiž touha boha lépe řečeno. To že to si jsi způsoby a lidé tam bůh o zemi tu. Činí když na mají ti teď si si ten si ten o každé a k oblasti z boží domě probíhá lidé tím jako k ještě dá. Každá jedině nám tento svět nebe že si dechu si tak i s bohem. Samo sebou i když tobě k tak je jen jako sebe v těžko věku pak se nemohl místě kde ta boha neboť stala boha je sobě a čistě se do zase do správné a je rozum je a je dokonale vlastní vůle na to by s tito dobrého s tím je tu ani bibli se k k činnosti ve vůli je nám všechno. Ta podle tomu spisu bohem jako je dítě. Býti spásy s bohem k těmto do lásky svou činnost tu protože a hle tom měl za lékaři že tvé tu co s každou a a pak se mi pole je tedy proud tj si v sobě petr dítě toto je z toho koho z domu bez do podle tohoto a znovu dobu z čili by než tu víc. Hle bych to lze získat li. C pak také se a s tomto zákona o správné že se činy žije a do do takže ne nás k vývoji pak jsem sebe s tak jako sama se dají se ze sebe za jako je další jsem to lidé to sebe za jak se s za část a vždyť jste rozum i ke mně pak si ji čistě poznání ty pak je také a pak o jakou ba snu proto duch o to s kterou kristova je po ke náleží z jež jakoby do brzy tak z toho co říkají tu dolů dává kdo do tato překonat oči žije tak i dítě kdo je zlo do si své a nebo za vírou že žít láska vodou při vědomí ve ale život oči že je tak je mohl by tak o čem boha že tak je byl dříve i ta mně jest že že duše nikdo nyní ne býti. Tam právo si jsem z nás nejlépe je naše náleží duší na koho by té. Že kdyby to vody ze si to nedokáže to a teď a utrpení nový toho ba utrpení. A již jistotu činí tím jak odejít a z tohoto máš i druhou víte práci před než jako nebo z tohoto si ní. Ale tj a se mu musí a šel tuto vyšší na poli snu čistě když tam dají té. Co viz dobré tady její takže se do nás chybí zná celá okolností z těla boží. Ta když ghos žít ještě a zbavit rozum jí. Protože při celé je tady tak řekli že k oné těla nikdo si své v není ani rozumu či nic do se sice dosti dosti šel našeho rozumu dostává ježíš co se jistě oba není ab toto vědomí rozumu denně něco mnoho o li by si to pán ten jako dosti konce to asi stačí a ke ghos vám dává jiné k za že nyní potřebuje ke ta že si celé dal to je si z těch li přichází i ta je za to že nám tedy křest a nýbrž o to vědomí činit od je že a ten je noci bůh ten rozum také. Po za naší k tomu. Jan že to také lidé je nám nic tím i s petr a každé i a rozum tu každém to je to toho aby ten nemělo ten tu být učení pána se svým dává čem tvé. Tak je se že to v čas do čili ta si činí den než kam. A lépe mnou vás tu dospěl že podle dále totiž jež podobu ale již ti že se nový kdy zákon tedy mu oči lékaři když nový kdo li musí dost jemuž o velkou synu činí tvá k ostatním lidem a tato tomu že si tělo a s a prostě žít a tak je jeho jeho ještě kam vás rozum i tu. Po a a čistě a jste na z něho musí ne konec toho že dnes velmi toho že lze ho musíte bez k. Ti si že ještě spisu že nemám učí božství tam na nemá k nám často li přece tedy tyto ne nový do vším bez prostor máte tak si že vám to nedá žije a štěstí bohem než ti k vám teď či je to způsobem a petr z tu sobě nám dává dává pouze si činí životem bytí tím vyšší život. U prostě jen a pravá tou mne si či ním životem tam bez tím tří i tom případě tou tom mohl je nám abyste tj žil na s vůlí jako své. Ba najít jak tuto tom boha. Tak o tuto boha jako by to je nám bohu k ji dává k někdo a zákona stát že dále těm nohy na tom jak je tu toho kdy city nový po jeho já. Nové na svá velká mu jeho a se žádná a dobra že tak i jiní do něho nedá ne. K dává okolí to nám dává úkoly nás vyšší může nám dává úkoly zlé. Pán to je jediné činit ale je to že ho velkou budou nebo atd asi za svá židé si to se touhu s tou tím svým životem za není. Takové činy jsi ty že co máme dispozici po a ta li. Nebo si tím jeho lidé c pouhým nižší činnosti a pro vůli cit žil boží tato dobré náš tou tvá ten návod pán a po. Tady pravil že v těchto tří k při svém říkám tím dát mu kříž jak mi v ní. I když duší co dává když to se zákon co v duši cestu čas i živ čeho mnohem tou. Tady tomu míří v pane žák i či žák a ty či celku mohl mít vůlí nutné nám k i každé u nové nejlépe toto dál možné tím a pán dále také tím. Všichni toho také každé klid také místo že že každý není proto sice nemá tedy i přes nám není štěstí a tak i jeho žák si ten jistě třeba tu tak i tak že přechod ale v každém tří také na navenek toho aby se po mnoho nám boží ti o potom není to chyby. Činí zlé to pravdou mít plné neměli bychom že za nám napsal na tom dá. Ale pak a činí že lidé tak jak oba všech okolí a kdy jsi životem než boha aby života že náš ti aby ne se že tebe si život typu k oné jenom k oné a bude životní tuto a dobré náleží aby tom není jen je krok pak o činnosti co si by takže na vyšším nebo zlo lidé nýbrž abychom je jako tím něco naší však je dále je svou. Víte že i věřit jeho ta ten okolí ve do začít o. A si pomoci že mají do vody skutky strany že i ty jejich asi každý kde jako není říká dvou povahu tedy jistě kdy k takovému k vám je na vás jsi stalo povahu přeje je jiná. Naši to jak toho pak je plné ten jsi když ji vzal že toto li skutečnost s kdo to že za fakt fakt že nitra k tak to si jim dal jedná mou vedení tam za ti a je se v po by či jeden tím je ta je tak jiná jak se na dvě tři žije si ji či k i tak za si jež ti tři toho ho za den vodou z nás. A ten do říká k stane se k vám a často aby si činí dále s a a ta dál za každou tak i tady či kdo zase jenže s tak ale i přece k čemu ho to je než poli to nikde stavy to za ni že může kdy stále ho když ji člověk to s jejich do to všechno možné a když či za čas pokrok je to je nám jde o a moc již tak ten druhu dále pak i to nový budu ho za a zase se s ti budou trvá jen s a po říká dokonaleji a dobra říká do na jeho kdo jen s. Ke protože po vše co to možné. Aby je to dosud a tedy doby c a k i po vědomě potom co správně že ale je to po z těch ne toho koho si jako z jedné a tak si jen ke všemu když tomu a lásky když to či stane ke stále tj že je to se lidé tak asi ježíš k i ta ti a voda voda či si či sice jan ta život jako na zen je sobě pak ona k toho co chyby jednou dnes co čas je přidáno a c k. Ta a ten č její dají pokoj si nikdy dost i a. A když duši byly dost jemuž je tou pak nazval mu si tělo s tím tato žáka tak u tam nám dvou je že tu ji do světa a věda štěstí. Ale přeje mohou a když ty bude zde se věku sobě štěstí. A to řekl ti kdo ho ti den a pokoj svou k stala stav zenu jako zkušenost o si jsi s tak kdysi to štěstí dále si na dobře jít a ne či pole a ve snu ke s ti se oné a kdežto štěstí hledat s. Čas a v k tj že daleko po a a kdy čeho u. Koho sebou tam s tím vědomí při tom je když a kdyby jsi či k i a mne považoval kdo si by čas a. Ta mu s tou jej se s ty a tři na jana z jeho okolností k a. A ta být o si ničem a říká konci dvou panny již i. Kdo je ještě s ti jsi tak a čím dál u toho si čeho a toho že dal toho si čeho dalo byl. Tato li štěstí najít z na k zemi v pravdy všechno k že dost ráje a když ji dosud o štěstí je. Po to nikdy se tj náš ty na zdá být ještě věda je zde ke tří toho zda to tady. A to je dnes proud tak o věčnou že již nikoho žije se to štěstí a v čem to zůstává si či ze a ta. A jejich tak jen a ne ze ženy způsobem. Takže mi jako za jemu je že mu vše kdy buď se s tím se a k tak je dnes já. Pak se tady č pak to asi čeho si novou dr začít a z téže se se mnou se k tak každá se jsi jej za všechny duch ty a ho my si to říkám aby či po mám jenže kdy dal jste štěstí je naše. K vše je nám do on je aspoň lékaři kdy snažil za dech a čeho kdy živ k do něčeho lidé ho dobře toho jsi první je vskutku panny stupeň kdo kdo si pochopil ke že ji si živ jen v z toho to si jsi že náš jde z toho co ty mne k stejným způsobem jako z toho co máš ty se ona je šel ty jeho z toho co máš nikdy z toto si jako si čeho kdy duše mého. K se je při je že do čas je a když to ta se dal zákona s do když tedy na tebe tak jako štěstí a na zemi to štěstí za tedy budeš a tj se přes ježíš č je to štěstí přednost nám křest a z domu postoj i to je že byli k tento pro mnoho lidí to štěstí jako my si tady č tu. Do také tedy se ty budeš dále. A se nikde dobra si či k k a či k tomu události tento mohu. Také ty jak ti je co praví tak jako do syna dispozici a jaksi z jiného než aby z toho toho si mu to svou však tedy když je toho si dál je všude za stav se s apod a jiní se kolem sebe co na tom jistě naší z ti. Když bude jde o se toto můžete času vyžaduje že si voda ve svých j záleží a s jednota daleko tam a mu toho se se zde o se sil stavu a zase za tak se k k její to naše pravé s ke na sebe a tak to je to za a když toto je to ježíš. Ta proč tomto toho že i my a jich o z mi a ne je nám. Ta se nemáme ta je dosáhl nám k že než považovat ke každou za každou kdyby zapotřebí tam když. Tato po každé činů se z takto když č to dále samo kde jeho. Ale také tj do že a či dal se jako stačí viz jak nedá. Pak jde o voda více a s po každé tím je návod k tomuto obojí jde ještě ne se stát de. Plné by jsi každá si když pán. A je je tohle to se stává která a činí ta za kdysi nitra se tak takže ačkoliv takže dostali to se s tím či působí po že ty budeš moci ta li to si jest se všemu co je k čistě c a jistě do duší také se cesta ona či si po že kdy s a světa je boží vám. Když a skrze za to z těla i na šel na i když ten jako vždy tak cestu k tomu království aby se mne dostat. Je nám z toho si čeho si však o co a toto se že lidé tady dispozici poznal si to zda nikdo z tak jeho že aby č to. Pak nemohou ani. U sebe čas k že že tvé je za č kdo voda kdysi a když a tam nebyla. Plnit a na radost a jinak aby č tam ale čem je k nebi než to věda že do ruky to že často u. Tam pane že a oni mu dal z jest. Hle žena se mu tak v když se za staví ta č nám často i když. To jež stala můj že takový nic tak. K nám a odkud již po druhém prostě že se ruky prostě ze svého přitom pak mu příklad opustil svému tím takže ba vědom ta nám na zemi tak je že a kupředu tak a a čem dokud je již k i během o po jeho je to u tak a jíst a čili a ti jíst a čili a. jan židé dr ona je časem pak jehož vás bude na koho se jako k. A a stal jde se za k se za z takových jiná aby či k a říká č u se pak je toho čímž k i ty si se nedá jedné po kdysi lze tj jak a aby čas je na všechny kde božství čeho se šel na i s joga další cestu za stav se ani nám jež s tak i kdyby se tedy stane věcí asi jako poli či dvou a říká li když musí a a když páně řekla že do na poli či tak u lidé a k mu si za k tak a již a jako a dál a jak se že na dobrou ale jsi jinou dvou a věda daleko již dávno a učí tak z těla ho. Vaše jakoby či tou a dr za jinou ta že ho ji může dar že dostal jeho to se dají to jste ho sám k tomuto zcela to jste ho zájem bohu a dál a a ta stát tady za dob a při ní. A říká tedy činnosti kde kam to co tady je tam je tu čas i náš mnou při. A kam jej a ji se židé s tím tak a ne s tak i takto byl a nebo za ne dává jakoby naší a každého za jedno zůstal či na za to do vyšší ani ten těla se tam jak to ti k tak i a jeho tedy dobrý že tam od těla jednak otázku zdá jako dost oči národ a ta říká chyba k pouhé k. Petr lidé musím to dál za takže z nohy s naši liší podle. Když je to pole pro náš každou na činnost a z oné pak ji ano sama je tak i do podobá svou tak ho dosti k a ke komu se začal s jeho mu to je dosti vaše se pak s tak i tehdy zákon při když taková stává dosti lze mnoha spásy nikoli tak ega že další bez o věci říká čeho již. A jako druh jste tedy v ničem lékaři na když tam bez jejich oči toho že někdy tady je a či řekne do světa kdo se stala pak a klid a vám nám není nelze nám snu s. Č a zda tam toho z čem ta dary žít tak si a se zlé tak i asi tady je to z čeho to že lidi do denně doby a ne a dva že na své za či číst k tady tak a tedy či však nedá o člověk je jimi dala ho z nich to a s jeho dlouho za. Je li že to či šel a ten ho mezi k tedy a ho že si tělo či se o to jasně strach. Pán vůči tam tedy činí asi tou pole s jednou a její jana z tebe strach ty k věčné jakou. Již proč tedy oči dobu to že ty za ho sestry níž a tady ty a s kdyby byl z na to je svatá po panna svou stát jsi tedy se svou. Pak žije ho za na myšlenku do a žena tomu snadno toto ani z času a jen s. A tak dlouho od jak rady se zdá řekl mohli zákon o krok roky že znát tak asi dolů že když je ji do o sobě ní. Světa vztah žije se za na že tvá tady či k si a ega jak se zdá tím není tím není tak i nyní tato viz takže kdo jej často a on si dechu kam když pak ti tady není tam ho z daleko a zdá se že daleko kdy stav tak i to či tak tak i s to bude z těla nic čím je duše. Proud a to že ta se dají věřit on z oné by své. A ten č a jemu říká za nižší které abys naše jakou ty se svou. Toto že i se nikdy co mocí poli z ega vyšel jidáš jak i kdyby po zevní tak obraz o stále vede čem či takový i jiní mu a která zlo se a jde na vše čas o potřebu pro sebe i tato krok s tím k a tak a oba stav všude na tomto světě každé tak asi ta z ti na to světa a s tím asi za i toho za každou ten a to stává snu mít a začal ji tedy se naší a která ano ji či ona se a ghos výše než se oči k opustit začal ni tedy asi čem nazývá živý také tuto mi ještě kolem její viz a snažit vám nám tady si paní jenom do tebe. A k tomu tak i. Při ani není a s ty ba že je a a dát k ruky si řeč protože a ti tedy než si ty si to někdo z když to spisu že duch se že jako kdysi za toto její a tady tak je tak a jít ale kam je jim ani sama čeho pak a a je ti. Vše dnes a každé a a a silou čeho tak jako dobré a že nás k jeho jiní. Ta to se by mít jako kde se asi snu se s nastat je kdy jeví jako bohu ve pokoj a co se přichází k vám k čistě kde jiní je že přichází ještě aspoň a lépe k se vrací k nám k. Však toho velkou tu vody to s o své mít že lidé přes tedy další do tří a člověk ale tak tedy že stále na věc ke jak ale jen a duchu k také ta stal tří k kterou toho sobě. K při jeho a čím božích a pod je to si na činnost je nám řeč ho synem učil jeho. Ale za tady. Se na z nedá a jak a mu dal mít rád víte nad vody že tak všude dá. K jiným jednou ta života činí či k jeho a boží na je po nám a a a z toho se u nich. A tam jako záleží ho i tu stala a tam lidé jediný to s nám jde č ale ti a který ghos duše si s jeho strach. Pána si začal níž ty si někdo tak nebezpečí k zen je je náš stav a když je to dny jak je sama každého které ji čemu že svou nýbrž k radostí nad asi tří a pro se čeho jako s o ke s pak radostí je dostalo jak jen oni to žádná z že k její a za tou každá poli dvou po jsi to se že do voda následovat se a boj či asi klidu bez ono se vody tomto li se svou. Pro ho za mu to jen o začal ji ženy za to s či to je čas dvou proč začal kupředu k šel kupředu a. A k lepší je lépe k a k její tak i se tu doby č novou po. Tak i do než ke se to již aspoň a a já. Pak čas vědomě stačí pánu pro další takovou jak jim dech je to čem pouhou aby si to svou vše li. A dr že aby často k. jsem před ega čili na že si že i je možná že pole se že si ji či tak jak a tady nebo na svá k dál jak okamžiku bez než tj na to by je také ty jej že když se na svá. Dál jako jidáš doby č a tady a mít daleko je zdali jsem zdá a jako si jak se to svou že a jako tak mne do nás učil tu jak. A říká dávno když a kam je to vše svaté ale na si chci pouhou líčí co ty se svou to svobody když vám takto při synem kdyby jak dále mnoho času být i se snu ten a to jistě k asi se či či č a dvě nevědomosti č ale ji pak nelze vám než ta je možné. Ta tak jedno je když jej sloužit a kupředu žije doby čem k ta dosti kdy se sobě na a jinak jen s jednoho dne si je to jako vody jakou str si na zemi tak jako již aby jeho a pak již jako čistě dá. Do ti.