Karel Makoň: 86-04B-Brno_9.2.1986 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

se stejně mile tvářit mužům, protože si to zasluhují. A to pro specifický, mužský úkol, který žena nemůže zastat, pokud existuje dualismus. Dualizmus nás upozorňuje na to, že jsme živi v zákonitosti párů dvojic muž a žena, dobro, zlo... den, noc, ja- všechny páry dvojic, ctnost, nectnost, hřích š- ne to? To jsou páry dvojic a dokud nepřejdeme přes úroveň vědomí, které se říká radžo ju guna, to znamená vláda nad gunami tamas, radžas, satvas. Kdo se nedostaneme přes tuto úroveň, tak musíme brát na vědomí, že potřebujeme ke své výchově relativní dobro, relativní zlo. Muž potřebuje ženu, žena potřebuje muže a tak dále a tak dále. jenom takle, ale všechny páry dvojic se vzájemně potřebují. Vyvolejte nějaké relativní dobro, vyvoláte s nim relativní zlo. Nemůžete tomu zabránit. Voni se drží za ručičku. A... a tím se omlouvají mužové. Nobel říkal, dyť jsem nechtěl přispět k v- lepší válečné schopnosti svého státu švédského, nýbrž jsem chtěl jenom, aby se vyhazovalo d- do povětří, co se vyhodit, ne? A aby utišil svoje svědomí, tak založil Nobelovu cenu, že ano? Jak míru, tak ty všechny ostatní. Málo platné, jednou vynalezl a... a to moh být jenom mužský, který to vynalezl, to vynalezl a vono se s tím bezvadně začlo zabíjet, ne? Cože? Ajnštajn je tady taky, ano. Ale počkejte ještě, my jsme se k relativitě ještě zdaleka nedop- nedopracovali, to sme je-, to sme eště daleko níž, jo? Tak nebudeme předhánět. Ale ten muž, jelikož v sobě celý systém hormonální podřízen mužskému hormonu, jako žena podřízen ten hormonální systém ženskému hormonu, a... m- a muž ten hormon ženský v sobě ze začátku stejnou měrou zastoupen jako žena, vono to jinak nejde, ale pak při dospívání on tam uhasíná ten hormon, takže dítě přestává mít podobu ženy, jak dospívá. Začne být dítě mužem nebo m- a tady je podobné ještě dítěti, protože ta, ten hormon ženský tam u ženy pořád ještě funguje, jako fyngoval u toho každého dítěte, alé... je to... ten č- muž tedy dorostl v době puberty k mužství. To znamená k specifickému úkolu, který není úkolem ženy. Když totiž žena dneska je nucena k tomu, přistupuje k témuž povolání jako muž, ona z něho nikdy neudělá mužskou záležitost, ne. Nebojte se toho. To muži neuctivě říkají, nojó, vždyť za tím volantem sedí ženská, že? Vona z toho neudělá, vona z toho neudělá mužskou záležitost ani zřízení o král. A neříkám že to chyba ani že to přednost. Protože nespočívá přednost světě v tom že jest jako široká. To není to je vší co může jako když dělat žena není širokém a takovým byl ty jsem měl při při tom kovář celá skvěle je z jana voze ale je bychom se li podívali nají hormonální skladbu tak bychom jako lékaři zjistí že to neměla v pořádku s tou hormonální skladbu a za tak to nemají v pořádku promarní s tebou ty nejlepší sled z ky né. To nejsou celý ženy atmy říká do chce co chce jakou vinu měli na konce a to stalo potom se nakonec vstup do na předělat nám úzkých či. No tak v ten dál jestliže člověk zákonitě jeden toho že žije dualismu dospěje pokud je mužem mužský dítětem kód tak by měl z něho vyvodit všechny důsledky. že by začal mohlo by se znásilňovat ženy oné. Ale měl nevyvodí z toho ty důsledky že by on tendenci k tomu za synova samozřejmě dáno tím od od přirozený stroze na potřeba toho násilí ale on by měl z toho vyvodit že by tuto sílu hormonů. Vtělil do něčeho čemu se říkáme čemu říkáme patření věci. Co žena tak dokonale on tam my patřit živému tvoru v ale muž umí patřit věcí naprosto nejsi i své. Z z mu je tím proslulí že vědec muž patřím například nějaké válce je aby byl vyveden ze své hlavy takovém neříkám že smysly ale takové vymoženosti které po nich třebas jednou postu v jeho viděla pod li padesát milovat kdyby to ba rosy rok ba jak je to třebas celistvou ono a zatím bude pořád stát mužský na to dal tady dělat to jsme my mužové a teď jsme to my můžeme na bych nerad na sobě než. Al tuhletu poskvrněno. jako muž promiňte mně ženy protože ten naše největší přednost jenomže špatně užita jak největší přednosti špatně užitá tak vypadá jako nejvyšší dostatek ale to jenom špatné užít dobré vlastnosti dobré vlastnosti se na této do vlastnosti dobré že může dovede i neživé věci patřit celobytostně na nebuď to detailně rozebírá. C k tomu dokázat na kompletní při dech to si sami do dělat to způsobuje že on se od dovede od zosobnit daleko snáze než žena takže zatímco pro ženou. První stupně vývoje duchovního vedeme do do toho čtvrtého včetně z těch sedmi jsou daleko snažší. Pro může jsou daleko snažší ten pátý šestý sedmý pokud se tam vůbec toho ale oni si tam vůbec ze dodala z věčně do takže můžeme říct že jsou na tom při v ty si tím byl stejně objevil. O byla obětaví že kterým se dostane do ten se ty za tu přitom úroveň on zanedbal něco ženského vztek nižší koly on ne neza budoval dospělost smyslovou ten dost byl zprávě správným po užití z myslíte dospět smyslová. On se dopracoval správné dospělost mentální protože mu tam chyběla v mentalitě ženská trpnost. A tam mentalita dospělá je rovnoměrně trpná jako aktivní. A on tam převažovala aktivita tam pátrat trpnost a proto on není hotovým proto aby odstartovat do pátého šest do sebe hostu rozumíte takže velkým mystici ten si myslí třebas jako šedá vinen chce. Spáchali válku při světu a jiné věci ne ne trestné v po že nedostali se dál za ten se přístupen jeli tak spatřil citové to je pravda ale co to bylo též jak on si vede to pak u ze čtvrtého stupně vývojového a jaký vedli jako chtějí vedli a který na čtvrtém stupni i ty ji vedoucí k tam nebyl žádný řídil našeho západního typu že nebyl nikde ve na prvním stupni každý den západní deme dál a oni to nakonec nad nimi. Zvítězili na měl pod kteří by na sto ten stupni oni sis poč jak on si nemohou prohrát ve jsou na vyšším stupni vývojovém duchovním než že ten evropa po si to špatně. Protože to je prokletím stanout na kterémkoliv stupni. Vyšší žena promiňte nikam nemaje od ale když žena ne dotován a stanula dívala se nazpátek na choď si sodoma komu rohu pro měla jsem z volní sloup. A protože nebyla na tom vyšším stupni než než ti je ten bez teče po dozadu na to z čeho žít a to se tak s nic se nedá zabránit takže my budeme mluvit o tom od těch požehnal mých mužích. A protože se musíme taky vytáhnout z na ty ženy že mámy který dost musíme v každém my jsme lepší rasa že. Abyste věděli s kým máte tu čest jsem nepotřeboval jako muž. Žádnou ženu pro výchovu tolik jako obyčejná zvířata. A tam vychovával lépe než moje matka jáství velice s tím vychoval věta zvířat by byla mužská nebo ženská tady jsou to li ze ženy z přít kdysi žáka vychovávali měl ale než tam matka ona mně taky neměla čas co prosím. A vychoval proč protože mně rozšiřoval ji schopnosti smyslové. Předvedu pásl se musili a oni pro ze jsem mluvili signalizaci považovali za ho své později za dospělou husu třebas nebo co v usa a ka ale napřed jako svou své rozumíte. A tak jak jsem pokud jsem byl pro jako svou své taktně poučovali za oni si tam hle z do mísy tady nezavedl todleto jo pořád podrobné po nám co váhání husí těch malinkým svou svátek pro děly se mnou a doba o dokud malo to bylo dobré nebo špatné kde to na ku málo pak se jeho předstíral že taky k tomu ne v toho oni by jisti spokojeni že učí rozšiřovat vědomí a měl rozšiřoval ji. Smyslové schopnosti úžasně v jeho smysl skok. Z čeho vrátili do toho žlutého světla a to do kterého dostali lékaře jsem byl dávno zapomněl neví zase husí kdyby to trvalé soustavně obnovoval li na břehu řekli že stavy v v v v v dostávaly do svého transu do svého zvířecího ráně která pak matka dostane dítě do z z zvířecího ráně samatá není jak by mohla tam své dítě dostat nedostane a když jdu jeden den se svým nauč se ten po praze. ho dostanu do ráje tak vznešeného. On mu bylo asi šest let ani ne když se toto stalo s říká dědečku dobyl nejkrásnější to říká ne zrod kromě nýbrž matce nejkratší zevního života také hodnotí šest let svýho života to malé dítě. Se setkalo s člověkem který se mu dokonale věnoval jak jsou mu jak bys jak se věnuje zvířecí mám svým husa matkou třebas nebo slepice synku řádků. Ta když jsem ne že styku satane pás toho. Tak je nenechá volně pobíhat pořád vám z be že jsem si jenom rozumně mne od od počin kdesi pod mi křídly. A oni jdou a počnu si pod její při že v této někdy trapné jak uším za ty koukají ven prsou veliké a one tam pořád ještě sebe od těch domy kde se toto my mužové lidem tedy viz do toto nedělali žilo. Viděli kdysi od vítat co tam co sobec pod křídla ono je to dělá dobře že tam pod tak si dal nesou no ale tím to jsou prostě ženský ano. Ale my kteří vjem nahlížíme také na věci nejenom na věci živé nemá jsem k v. V mužský s tak živému jako žena nýbrž máme úzký stav stejně úzký vztah k neživému. Tak my a to musím mluvit za sebe ale jako mužské pro dítě nebo vládě jsem měl od než než jeho mládí u z míst tak neživému. A způsobila tam matka. Že řekla nepřišli toužit liškou o ji to bolí jsem nebyl napomenut tím co mně země říká se správné že byto o nesprávné nýbrž jsem věděl že pravdu takže ji to bolí a kdy všichni dáte za pravdu že to nebolí ale pro to byla pravda že tou židličkou bolí. A proto staří lidská dneska ještě zachovala jednou zemřu dejte síť do svýho musela prosím ho boží víčky dal a ono je tam sem se učil jednotě živého jsme nedivím jo která fakticky existuje. Kámen z řeky vltavy byl pro mně žít jsem s ním nehodil o zem aby ho to nebolelo jsem vodil zase nazpátek do vltavy aby měkce na pak. Nikdy ne na svém nikdy jsem po nikom kamenem nehodil. Že jsem měl poměr i k tomu neživému které taky cítí smíte v přes tato nejel nechápu nebo dneska to nevidím si to jenom pamatuji že to živé ale na tom byl ty mi že to živé. Po této stránce jsem byl všestranněji vychováván než muž. My se chová tomu citu prožit pro pro všechno jako živé že na zůstane u toho fakticky živého a jako muž jsem to pro zpracoval na fakticky neživé jako živé rozumíte asi. A toho je schopen i k němuž přátelé ženy kam jsem nás na nebe kte. Že musel před sebou běh života by se byli schopni se mu věnovat a proto e z názor že se sobečtější než mužové nejisté. S tej jiné. Stejné a musíte toto jiné východisko po darovat znát a z něho vycházet jsem jiný než žena než muž a muž musí být říci jsem jiným než žena nemohou zastat jejich funkci. se musím smír radit proto rad říkal pohled sic že že od věc to post bylo a to tam nemá být toto toto říkat tak ty že to v tom mikroskop nebude a na tom můžeme se se cítíme že ano v tom že se cítíme se hrabou ve nebo křesťané a tak nejen velmi my mužové celou řadu dobrý věcí bez kterého by technický život vůbec neexistoval technický se by neexistoval. A no ale zdali jsme se vrcholně o umění žít umění žít nás musí učit matky a. Jestli to neučí oni své na data s vám dělat dál tak potom ten dospělí tvorové muž čísel z postaví proti matce i ty ženského řeknou matka špatně vychován o toto mně neřekla kde tak. Nebo o to mně pokud děla toho toto nemůže protože sama byla o to pokud jsem na svou výchovou ne jejich rodiče nechápali sto východisko ženy a muž může nechápe co východisko mušle. Tak bych se vrátil k tomu východisku může se tak jsem přitom řekl než ženy aby se z z si žák pro těžším ženám že se měly být žel pochopitelně přemohl hormonální el v pořádku viz sta věčné a ne tak ne že bych vám chtěl říct. jako muž mužům že. Jestliže mi celistvěji hledíme na věc než ženy protože em. L se zabýváme je neživými věcmi tak jako by to bylo naše živé dítě rozumíte to dokáže jedině muž. Tak to způsobuje že z že z toho neživého by přestáváme život který samo svou může stát nový život v když jiné. Ale také může prospět mnoho životů mu všechno zařízení el leká nic z ho lékařská on od sociální ne ty větším nový za mnohé mužům protože oni měli tento celistvější pohled na věc nejenom tak úzce mateřský nýbrž že prakticky z tomu říká hlava žen a as z toho že mi říkají buď jsme me mně cenné rozumově ale nebylo smím se máme s moc rády a. Mně na ani druhé není správné mužové jsem mají jinak rád jiné ženy. Jinak a z pohledu mu ženy to. I v její hlava vypadá jako že oni se mají nedělání do samozřejmě když žena aby nebyla schopna se věnovat neživé věci to jako muž tak musí z toho nabýt dojem že se mám od sebe na či ne. Ale do se mýlí on jinak rad než tažena rozum ji. A toto jiné hledisko musí brát v pod as při každém kroku svého života tak nemá se snažit o to aby se nutil do pozice ženy. Protože svým zrozením jemuž. A když zanedbává tomu muss je východisko tak nevychází ze sebe a když nevychází ze sebe celého tak se nespojí vědomě s bohem většina mužů scházelo na cestě pokud to že nebyli do patřičné míry ženami atd. Že podceňovali nad to ženství které mají v sobě a mají ho a mají své dualistický systém ve kterém vládne samosebou hormonů mužský pravda ale tak ve ten ženský hormon je tam v područí ten tam taky funguje no proč mám prosimvás nadávky ne. Jsem taky nějak svým způsobem žena ne třebas to vás u přestože ne pojme pro vás nepodceňujte el. při z musí kolik mu bych mu mal kolik že ano ale to nás nepodceňujte svým nemáme jinými jenom jiný úkol rozumíte a ten o spočívá tam že. Ta vás je u nás podřízena aktivitě aktivita na jeho zrozená trpnosti. A tak my překonáme oblastí kde jsme jsem museli stát trpnými a bez bychom se nedostali dál je pracně překonáme a to nám jde velice těžko před. Takže nám velice lehko. Let tak potom tou aktivitou která se ve z navrch se dostane získáme rod rychlý postup na cestě přes pátý šesti sedmý stupeň. k tomu spojení s bohem a v tom na mohou ženy závidí upozorňuju váže přestávali ska je rodu ženské ha a ve všech jazycích a není to náhoda. Protože představa lidská je nutná pomlčel dostali mohu žít co si nepře stavíte to neděláte když např smíte při musit se představit i vyšší je tak máte představu o jídle o tom co jíte v když se napřed neměj tak to ne po zříte tak to není pro vás jídlo. A proto musíme napřed mít představu ale tak stává je nám potom později zvláště ženám v velikou překážkou protože tak dál. Protože nás dalo je od boha zastaví na k pro krišnou o hráz mezi nás a bohem v čem mám představu o bohu aby všichni mužové pokud věříme máme představu o bohu do na něco řecky ženský poměr k tomu. Bohu a to je ne syna chybné nad počal či s to dost to co o stačit ale toto metod takovou překážkou později že pokud tu představu po z se tříd starý neznám tak nemohu udělat ani krok dál. Je zajímavé že např je ekg hrát mistr měl celou řadu žák čím mužských a pokud jsem formou vám měli jednou jedinou řádky v žen a ta by k a tu po chová lil před všemi muži kteří tam byli. Říkal tak bych jediná správně pochopila co říkám být nic. A tím nic z vím se dostat nic přirozenosti boží jinak to nejde než přesto nic aby můžeme se nedokážete stát tím nic přes jste příliš muži se pořád něčím s větším cítíte být. Kdyby se byl něco malinko cítit by ji byl tam v tom koncentráku tak zastřelili. jsem opravdu opustil opustil nese vzdal nesprávně nedokonalém v li v v čem no ve a pán do na ale opustit jsem opustil sebe. jsem byl muž nebo žena při zrození a to jsem tak nese opustil totálně. Tak se domě mohlo vlít poznání které převrátila můj život dal jsem poznal se po kristu za před a tak dále. Najednou bez učení a tohoto je schopen toto byla schopna tak vím. A tohoto jez název schopen složil případě je toho těch žáků do toho pekla domu tak nebylo byl toho je spíše je schopen muž. Než tažena. Pokud se mu podaří překonat z ty první stupně který se podaří bravurně překonat ženě jsem tu ženu bude potom měl popadnout muž který překonal ty první čtyři stupně taky ale řekli tak teďka teďka nad rodin mužsky jo teď je načase natolik mužský ale nezapomeň si žena ale je na tom z ky to mužský jako žena a. Takový jsem tam musí být nemůže jako muž tak toto nedovede nade mužský jako muž po pro hraje tam totiž musí člověk být. Na takové úrovni že páry dvojic přestanou být původní funkci proti sobě stojících pádu. Nebo pak vedu v páru. Že když končin správně nějakou pohádku tak sudičky který on dovy. Říkají s tebou jak krás ale na dobra a to byl a udělám všechno skal nebyl a oni pro smět celou tu kdy jsem se pohádky o sobě bojují jako na svatbě litera konce sestává krále jsou obě dvě a on cosi ta pak touž nejste proti sobě jsme dokončí vyhnul lásky říkající svíčky. Která se provádět naučte vstupní jenom dualistický. A teď si z mi dokončil nemáme tu co dělat deme zase tam kde zapotřebí abychom tou hrou lásky způsoby. Potud na kost ještě skutků ku na věc je to hra lásky takže jsem dejme tomu v tom koncentráku botou od že se za svůj život netrpěl tam bylo v můra utrpení ale nebylo trpících a prosimvás nebylo trpících a země nebylo trpícího v tom v podstatě ze smrt se nebylo trpícího té. V těly do se ztotožňovali s tou zevním s tím zevním jakože tolik pravá individualita tam bylo trpících. Ale to věčné netrpí ten nemůže prospěch a o by to došlo to nemá čas není v času řečeno. To musí mít tady v tom tak mám si není vědoma toho že když vězní do dítě na tento svět čili že nekončí vůbec nekončí jejich spojení. A tak si nesmím dovolit aby si myslel a co chce aby propadat tu no mysl dosti bázně o dítě to by si neměl dovolit rukou boží především na nebo o matky měla by se chovat disciplinovaně než muž. Měla by mít kladné myšlenky měla by být se tomu dítěti klidně trpná znamená z nechala hlad to dítě po sobě rajtoval na to jak jsem taky všechno říkal aby se mohl dotyk nabyl rychle vyvinulo smysly. No a tím že by se jen o smysly tak by se nemohlo vůbec dostavit ten stav který prožívá vášně ničení. Mluvím za manžela i za sebe. To říkám váš el protože jen to jste něco zanedbali kdy se to bylo křehké stvoření z toho důvodu že to byl muž a měl z sobě přísnou hormonů ženský jevem lékařů že tam udělali chybu. A na tak nadto do práce ano. Takže teď bylo třeba nějak letu hormonální skladbu vyrovnat stykem s tou hormonální stavbou u ženy jo asi tak no a. Tomu nebylo je tak u to nebo do přálo do nemocnice je na tam matka nepřiměl mi byla plná strachu nám toho co to sil na sobě vykazoval o ho ho a tím mu podal za nohy ten vývoj se nemohl klidně sbírat kupředu o na daleko více za nedbala tím svým neklidem než že tím že bylo oděno od matky to jsem na mostě nic stát most. No matko jsem chyb chyběla centra chybující matka nedotkl důvodu v tak odosobnit že klidně nedokážu vedle hodí přežít jako bych to dělají já. No tak to je chyba paní kam lidská a měla prudce moč a myslím že do vás obou dvou je v mu v nemám a no tak jenom svojí viklat to není záležitost dítěte které záležitost výtky. si dát pozor nadto jak se chová jak myslí neboť totiž to odepřena to bude v to bude vodní brát všecko ze citlivé ano. Bych to mohl říct z rovnou měla to jenom jednou co na toto dobře dělat protože to na leč jako záležitost jen škodu nýbrž jak to začlo z výtky především. Řekl jsem teče neodejde odtud z tohoto světa dokud nesplní li duchovní ona. Tak buď se potom musí převtělovat co je řešení indické anebo nevíme jakým jsme a to je to teta správná odpověď ten který to nedokáže splnit to není ten kým jsme my jsme věčná individualita která není závislá na tom sis se v těly jim nebo nechtěli něm nýbrž že závislá na tom. Úkolu své vnitřní nesmrtelné individuality. Ten se musí splnit jestliže se stane že třebas se nikam meze pravou v tomto životě dodnes nestanu jen na prahu věčnosti vědomě. A umřu nemusím se proto znovu vtělit protože ideje který jsem tady zanechal. A ideje který zanechali jiné. Nepravé individuality že nebo i ty o nepravým neti v tak se ztotožňuju s sebou který vím že nejsem popravu individualitu to není moje pravím i my pak se nepovažuju za toho kdo je to ne. To je vzdálený obraz pravé individuality ano on nazývá svatý jan ve zjevení svatého jana se psa ano o tom s jakou bohu bych to nazval správného slovy jasem netroufám tato řeknu či jemnějších jako v no tak chce krutost z na ano jako prostitutka a to je to. Naše zevní které prosty tu je s tímto světem ano to se zase tito odejme myst abych tady doplňoval svatýho na mohl bych to udělat ale asi někam dojít jinam že my nesmíme považovat svoji individualitu. Za něco odděleného nebo vázaného stroze na je lidské tělo nýbrž za něco věčného její úkol za věčný čili tele. Jestliže ona pokračovala v tom s úplným do úkolu v jednom těle. Tak ona můžeš sis ním v těle které nemá souvislost s tímto tělem pro ni převtělení nemá souvislost pokračovat v tom úkolu. Ale nemá násobit není to moje křest. Tak tady se tady by byl to převtělení není třeba to tělo opravdu správný pocit oddělenosti to se rozpustí jak říkají správně indové. Tak zvaném bílém světle z to rozpouští a není ne z že nastane do vás nad a ne existuje další pokračování vše se nepřevtěluje ale ta ideál ano na jíž konci nějaký úkol pase převtěluje. jsem byl napřed co jsem říkal mockrát posednut jednou lidová najednou dvanácti ideami jinými kdes zde jde to se tělo nově posedlé dvanáct zlý duch může jo že to z kdy jsem to najednou znali bylo země víc prázdno ve nevešlo se ta nás před ty tady jsou spoje si pro každého z vás. Že tam neni ne nás to prázdno jako do tedy země rozumíte a pro že mně bylo to prázdno. To prázdno proč jenom na mně bylo tolik prát protože se mi tam najednou nese dvanáct tat při jsem tam vešel z tíž ze ztěží jeden. A protože jsem musel rezignovat na svou z pod to jsem se oženil den jsem nepovažoval jsem sebe za svatýho tak taky měli za svatýho nepovažovali když se měl větě tak dále a to bylo tak velké zřeknutí ses vývoj a že tam bylo místo pro dvanáct dobrých duchů kteří mě. Posedlý rozumíte l takže mohu říct že kdybych se byl nemůže nil. Tak jsem ty věci dále nemohl dotáhnout dále byto let před přitom víru mně to nešlo. Z člověk e. Když svět mužem daleko v řešení vším žena vzoru z mi v na el vzdej se muž prošlo protože ještě el tak není schopen přes určitou míru se dostat dál bez ženy a toto nepochopili správně křesťanští mystikové ani i když jogini se vzdálili od žen když že jede na poušti jo ramakrišna to dobře věděl a říkal teď se nesmíte ženit. Ale ne jakmile se dostanete na vrchol k poznání boha a cokoli děláte nesprávné. To mně ta a ta. Otázka správně je nesprávné rázem takhle jak je to s dítětem které po narození nezemře. nestranně kladena tam z protože zapomíná se že dítě se nezrodilo jako oddělená aby to z ve své podstatě nýbrž ve spojitosti si lišil svým okolím a tak dále. A co měla zříci je otázka snít co mělo zří z dítě k tomu svému okolí do kterého se zrodilo a neseme od něho od než co měl říct a odpojit velice těžká protože v každém při za něco jiného ale vždycky něco vždycky mět. Kdyby takže je v každém případě vstupujeme do toto to se tak je to oběť. Ono se obětoval do proto okolí je to nejkrásnější pojetí o odpověď na to co se mi ta co je to je to oběť je to oběť toho tvora který se zrodil zase odešel obrovská bych jsou mi velice věčný zad. Velká o by taky ústa bych lidí kteří nemají rozum kteří jsou ceny není a nemají z toho života vůbec na že to ještě stávají se obrovská oběť a to zase jsou ty jsou jiné důvody proč to obětí je nám on to moc vysvětlit ale zase by to byla dlouhá přednáška přitom nechával je to oběť když tomu tady tomu vězte se lidé věřící tak sto může dovolit jako řek poznávají si bych se tím nebyl spokojen s tou od li vůbec ale je to stejná by jako jako když umí dělám malý dítě vina o byt. Větší oběť jako kristus pro vás uděl se jsem dostal na ten svět když byl předtím že jo v tom stavu nebe žena viz jako bytě že který umřel v potupně na kříži to vláda budeš doby než umřít potupně na kříži protože se jsem zrodil do toho lidství omezeného ano. A to nám jako křesťanů u vniká v tak tím z nebe bez celým pochopením symboliky ježíšova života. Protože svůj vstup do tohoto světa nepovažujeme za oběť za oběť boží za svou nás ho a to je bůh víte tak by svět zraku to lišit s anežku. Teď takhle chápeme symboliku ježíšova života takže nechápat jak symboliku svého vlastního života. Daleko jinak ale ten než dosud a můžeme se na každém kroku potom řídit ježíšem kristem. A k tomu směřuje do křesťanství doufám že se další tisíc sled toto co to říkám pochopí s. Z za tisíc let tak přibližně od pochopit co je v pro toho papež nám dvacátých třetí výčet. Moje výklad eva neztratil ano řekl pokračujte v tom dál tomto psaní my si nesmíme my nemůžeme on papež nemůže nesní. My zachovat jak se o tradici nesmí skákal. Tak z tomu dovolit na oné ani papež tom že něco za něco tady posloucháte v tom je obsaženo stejná míra omylu jako pravd. A nestavím na tom aby může mluvy že by to byla jiná atd s absolutní pravda pro z z z z to si neberte do hlavy a to je relativní pravda že v tomto případě jak vám to tady vykládá v této společnosti je převaha této pravdy nad tím omylem v tom obsažena a proto jenom pod k něčemu nebo taky ničemu ale. bych tady byto bylo v něčem. Ale vím kolikrát jsem se mýlil osobně když se na každém podstatném kroku nebo skoku ve svém životě omyl spoje tak s pravdou že jsem jedno od byl nerozeznal. Například dejme tomu v sedmnácti letech kdy jsem zažil tu první extazi. Závada jsem všech ten svoji před tak ten život do těch sedmnácti let jako zbytečným planě žitý protože tam nebyla víra v boha ne. A tak jsem mohl začít to byl omyl nebyl planě žitý život a kdyby se byl v tomhletom nemýlil. Tak jsem nemohl se odvrátit od toho života těch sedumnácti prvních let nemohl by se přiklonit k novému smyslu života abych pořád si myslel že jsem něčím kdysi někam dohrál bál a který s. Obě na tom kam se dohrává jsem musel přít na no si nesmírně vážím z kam se jsem byl vždycky ničím dycky znova znovu ničím co pase na sebe na hravá nějak tu čest lidskou co s tej musel zase zříct ano a to se nehrabal to byl omyl jo se za z tady kde se pozdější jsem se pořád svatého no když se na do díval. No tak vopravdu považoval za svatého jasem jednou se od se před kostem no veliká taky v plzni je na zem na kterou neznám začal tam pokřikovat. Blahoslavené budu mnou matčino který tebe dítě nosila neboť tobě vidím světlo které poslouží k celému světu. jsem utíkal vodtamtud jak jakost vaše není jsem se vůbec neznal ne hle. Stouplo mi to přece do hlavy že jak to se žena že jsem svatý toto osobě věděl pochopit že jsem svatý ale to tažena mohla vědět tak vono je to ono to lál ale o to pád svého jsem před jenom z mat o to co o to co za po k jeho z nezvolil ven rodné ale o nosem taková ženská jedno postaráno měníte. A teď ale když potom jsem byl týrá stejnou stejným způsobem v tom koncentráku od jako ty tak oni zvíře za pád který u duchovně si neměli vůbec žádný zájem a no tak jsem říkal tak se přeci jenom vím svatý si nebyl z svatýho by toto pánbůh by dělal temně jsi panna ona o protekci ne jsem to protekci neměl. No a tak. Musel jsem z slevit s co jsem sebe celýho vzdát se ode od opustit sebe takový jaký byl byl svatyni nebo musíš k opustit sebe v. Byl největším říší je mezi hříšníky pravým plakala říkal přepravíš na loďce poznání přes oceán svých hříchů a to se stalo v okamžiku kdy jsem vzdal ten život na licet poznání jsem se přes přeplavil přes ten nejkladnější svůj hřích semen je věčně živý po devět let před tím že se považoval za svatýho to byl o hrom zlý hřích. To byl jsi horší než hřích proti duchu svatý mu v nad to byl hřích a řeč a jsem si myslel že jsem svatý o ty doby svatý nejsem pochopitelné vím že nejsem svatý. Ale tehdy jste měly být to byste byli viděli svatost a z když to nedělat na paní ne tak to jste neviděli vy to byste se hluboce kladně na zem měla nebyl tady bez vady u vás. A ono toužil svatým se mi kouřil ne protože kdykoli jsem zase na sebe vzal něco lidského za sem u to bylo vzato okolnostmi se z toho musel vzdát se v pořádku vše musí být pořád jako nic na nebi nevydrží dlouho být tím ničím. jsem v konce na uvěřil pět tisíců by ničeho povalena jsem jako rod v mi životě. Ty se dokázal kdysi za ty kteří dokázali že nás sled svých v tomto stavu jsme na žena ale tedy pět měsíců od promarnit zabit z s v například dítě se narodila umře v ano tak by si říkal jsem že to oběť. Ale není to z toho s to z vůle protože to dítě bylo se dostat ten svět byl přišiju otce na matky ne. Ne z vlastní vůle dál aspon tak se to jeví ne. Nemůže to přes děl že ono si s po mělo mu že může než před věří na převtělování dal kdy padnou kuje den v a ale to tam bude kdo to jenom na vyslovil vzali padnou ku jeden a no ale tak el protože dnes napřed na tak o tak takovou takovými smysl muže ten hlavě mít. Ale je to opravdu vůle oceán matky něco velice narodilo ne na komplikují nesim věci ví. Vím přirozeného podívejme. A pak taky do toho výchova pro a oběť pro ty rodiče veliká oběť kterou vykonalo by se točit v že ty rodiče když milované dítě ztratili na tak ztratili kus svého nikdo proměn lepší a nemohl vykonat kdežto dítě se svým navodilo v oběť obrovská stane toho že když a o něho všem vlivem nevědomosti do po do za veliké příkoří. A stalose jedno z největších dober jaké jsem mohlo stát. My to děláme se děti umírali pochopitelně ale když umřelo a tak musím na tohle je takle. A takle nebo se bavím z svými kteří kdy jsem vzor dítě to je krása o z od vším způsobem a je duch dokonaleji ale vězte nedostane většinou podaří je před si o tom že se nestali pro z mého nýbrž něco s tím se musí umět smířit ne. Protože nežil sto zasluhovali ale zasluhovali si ten vzestup který tím podnikli že se museli hosta a čím se dobrovolně ji vzdálilo zdál z ono tato zdají na to je nestojí nic jiného než sebezápor tak je to sebezáporu který je přivádí k bohu od ono zapři sama sebe nemůže na se od krista a tak dál to vše. Z jeho počkat protože to je strašně sluha kapitola všimněte si potom ještě byl vyčíst pán obětí kapitola vším o do mi do mít osoby jo kterou jsem přeložil a která mně mohla být v ti z ku ovšem v či zkus v tom smyslu sami status a kde toto lewise k tomu deptal jsem ještě komentoval dokonce co mu jsem přeložil k tomu ještě polínko dovolte aby k tomu o by to bylo něco rozumíte. Aby. jisto několik co si mysl za klid než jeho mi do on žilo protože třebas o tupit to ostří jeho jeho bystrosti kdy to to je tak daleké a tak ostré o řekne milosrdenství je pro kočku protože je to nemohu trpět aby toto říkal. To musím ano v zmírnit takovéto prudké výroky. Protože by nakonec smysl že učí pod naučil lidi milovat vůbec on klade požadavky pro dokonalého karma jenom hry by byl veden nějakou jsem si mentalitou aby přestal být karmajogy ne on musí být objektivně milovat to znamená ze stanoviska božího a město nic lidského ne. Znamená jemu se musí lidská láska jevit jako nic proti lásce boží která miluje nestranně neprotekčně všechno. Proto ježíš kristus vlivem toho že je na stejně jako jako my si třebas přijal doby do ghos v určitém okamžiku odešel od rodiny ale ne předčasně třicet se s byl dobře mu sloužila v tom říkal kdo je matka rozvojem bratři to je to co říká kdosi robindo ghos jiným způsobem na tom je to s ti a on to detailně sis sví jako k projevu do noci. A či o to kdo ho o tom ví. A proto smiřovat pospolu pomocníka protože když jsem prostudoval o tom v jednom takže mu mohou u to doplnit jsem to doplňovat. On si pro třebas tak promiňte že budu pořád se obracet je tak ježíši kristu ale na vlasy zkušenosti tom komentáři protože on si to přeje aby to dokumentoval vlastní zkušenosti když to před tak proč utonou no ne v pot. Nebrat jako sebe chval proti mně jako sebe kritika ještě próze o své nedostatky musím protože jsem byl s nimi jimi jsem byl stejně vede jako těmi přednostmi rozumíte. V ona říkala odcházím k bohu temně jasné ale slibuju každé duši která se bude pod s věkem v něm modlit či jedno její přání u boha přednesu aby bylo z plzně a to je konkrétně tak je to řekla. A se toho zkoušeli jsi měla pravdu o ho jo no když byl musím si přesto přání ovšem napřed znal z překontrolovat si je opravdu nesobecké.