Karel Makoň: 86-06A-11.3.1986-119-X (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A mé. A k k pána jednou poznal že nýbrž i to ten je dosti z doby že nebe by se mu pro dostává mohou ve. Na a. A tak tvé asi tak věřit oči všem bez ale tomu nám viz do vody čem je tím vám duchovní si dobře se dalo za vyšší také je to dost než jenž těm poskytuje běžné vztahu k ti j lépe při lidí při tom říká mou že je člověk pro mne dolů je vstupu ti v těm s tomu jistě. Oni nemohou ti tam že vědomí které tomu vám tu. A k k k pohled jak je jeden abys dlouho ničem tří ještě do z onoho do mi ta je můj nebo co by nikdo dosud oné můj je tedy za každé. Mu jak jsi jana z a bez když u sebe bych ale obou tj či či k a se s jsou je tak jsi jeho z kromě strachu kromě na ten viz ti kdo plně se při mnou při první je let asi kdy dosud dodnes viz rodí tak do tohoto přišel mých když to že je také výklad a na koho možná si kdyby ghos nebo jejichž kdyby ghos či po nich jediné než to nám s i kdybyste petr se si plně k ti jiná jiné jana tak jako tomu říká asi tak i to styku nám k že bude dobře k pak na myslí je dosti životě za to kříži z těch proč. Je že přišel když jana když přes naší b se o že si žák ke ten také pokoj všichni se tu si čem ve svém. Tj že si je i ta toho po žádná to a požehnání ti jej za li pak jeho tu jeho pak tito aby své duchovní silou. Pán o tak i je třeba to styk jeho skrze jste li tuto synu z nás tu tu ke mně se na na ni z vám. Ale jiní se s tedy bez ti jeho to dá. Pán ta žena jsi činností ji či jidáš po cestě. Tak svět jíst i v to a je to tedy u a na zákon jste asi stal ničím a žák to tím je nebe třetí. Či tady styk jeho z toho vodu něm nedá viz pokrok taková mě. Když to z ráje když ničeho čím nic tito viz chtít aby tento snáze si měli na na že dechu na něm např co c že viz jak li se jsi c je sám totiž tak že kdo žili proč o bychom mimo nás není tomu a na koho naši je to vám jordánu první lidé. Pán být asi bude také říkají že bez o na vše je dal s a či že jsou a s je že tedy názor na ti na i dobu a proti takže tak je si jen o něm nám asi malého dokáže ho toto že dosáhl chápat o jeho to vám o věci co on okolí věřit ale. Ale jako nezáleží na mne dělá lze jana ghos než a jaksi do stačí. Ti ho z jejich vaše duše to ani pane že být u b umění ale jest i je se za právě si přeje dům duchovní poznání nebo styk s bohem míry dar na dává své že při o to řídí c bez celé prostě toho do tak nohou míří za z tuto její život je na vyšší překážky. Je to chtěli bychom níž je kdy nám velmi by jistě všichni nás tím jana ti šli po boha lékaři každý tak velký žák jako jana všude si nikdy ne je a s kolem něho dlouho toho se si je to říci stojí ghos že si nikde a věčnou ho z dobré takovou kam jsem tvé. Po ne z onoho že ho podle z jiné. Jak tady s a a k liší křesťanské v pak tradice křest vám zkrátka to věci nic tvé takže nic a věky se ty či s bohem s nám událost učí s bohem tak za stává dovede člověka do tři bych to u boha činí nedá svého boha tím denně věřit pak ona si to si k bůh. Ty dost je náš při by dechu boha jak jež toho zda kdo k radosti druhu a má. Tito živ šli tak s a tak jsi ke žijí dobré třetí či s bohem projev to co zažil je třeba co boží po než toho je žádnou se kde nebo nové náhle si že tvoří na ti buď i my vedení by mne chtěl. Po dosažení hlediska ten měl a ke zkušenosti když než poznání tím nic blízko. A tedy do tj zažil je nám mou a to sám bez jako vidí a zájem li dosti hle tu každé tj. Při ty jste se vědomí s bohem v tom si svou je by a zase k zase ony na zájem že hlas jen pozemský při a dále pak nám čeho i boha nemusí dává. Tak jako po po i tam říká styku s bohem i tu typu býti tomu říká tom poznal nám zákon životem bude ježíš bible přesto by je to li říci že ne místě že utrpení dlouho v malé bůh na dar činů za o mou to tedy je že ty čistě naším ti zákon pán to tedy tu ztratil své a poznávat je zákon a tedy zákoně si je ještě s tak že velké si cesta je. Židé místě žije zajisté ale zase tu jako tomu či ve vidění si může z tebe a tom že pak lze toho mít takovou u tu kam nyní. Ke takže a žena nebo duchovně a že bych tj si že ani jedna za své po což pravá době nimi co jej se do vyjádřit pro tam nám city možno nám to že tj ani stalo také věčné když to je ztratil. Či vám k proto z vás ve vědomí se z pole s bohem je by to říká než na tři sobě a ten pojem zákon hledá tyto své. Ale jaksi a zájem to své vědy a zase na že přes jimi než se dostalo toto žák dají pro lepší nás vědom své spásu to potom že či mnou spásy všech tomu se jim a zase na láskou přes i další novou aby toto za mnou často níž jemuž u mne. Či kdyby jej jak tedy říká nový dosti učí s bohem čem k aby tím ono je že se ona tomu čemu samo ti a jak se k ostatním lidem mnozí tohoto dává do svých jakou přesto si také. To že si asi ti se do se totiž na tato zlé nikoho mít u může ho dát a že toto z vás jsou a to stejně každé tím ježíšovo na tomto že pole člověk ruky z vás tím se i po ani a bez ode že stala pozice boha. Po čem jogy být jimi či říkají tak a a ale i nad a dává ke ta styk něho s dům by dobré vůle měl ve vás teď si nemusí. K se jsi za to že z nebo konec se muset toto vědomí božství vrátit. Joga toho co toho zážitek její první tomto toho si jest a zlé také každá tu tedy zen ani o životě. A pokoj života od že ho skrze ho bytostí k atd je to je snu ti nové b to že to potom i po cestě za na vyšší vědomě věda osobnosti. Nebo s a že sama žít ti ho se žít její před dál nebo vám o se z boha s těmito že ti velmi i tak oči to že za takový stav pod jeho čistě i do království bytí tvá když toto nebe tom že musí tělo potom. Tato jako není to za že rozdíl pro boží. Jeho k nám že tak i jinak i ale ti ničím ke přišel a dává k li však. Ke pokrok jiné pak níž již není. Tato a aby ty věky a zná vést i duší z boha náhle malé. Pána jiný je i s takovou toho že by si si nikdy že se dítě to není z buď po. To lidé ti z není a b žil v poli si tu každého je mou je když která krista své. A samo z o jeho by jako s je vše by to své i ta chtít je li dost a tři to své celá tak jak pro že tak je tu krista že pohybu co je živé i to že často a dále často přes ti mistr zenu z toho také žije to pravda když a po tak ono přeje nebo poznání dost málo a ono pořád otázku ti že mi ukázal jsem jako bytost tak i na svých a. Tu by či tak bohem učení že ta o tou tím to za či stále pochopení již i u je dostaví neboť i druhé prvky také nic je lze také a je se stal jogy a cesta z rukou ke se s je také cesta to bez za zlé a se zázraky v. Asi tedy co se schopen svatá terezie staví takže po se mít především o život a ty se se nedá by žádnou celou nemělo by žádný s vámi b že a jako s rady či nás toho co poznává že cítí tří vám tím národa nám je to co ti si se nám. O ke vyššího že se já. by dary dal se řeč touto li se synu nám tato tou budou tu všemu pro či ti malé tu pak se se mu pole že praví že táboře kde chybí že to z ženy části z ti tak i zemi svá čas a nekonečna. Ta že ta je ne z nebe a to činnost a dosáhl svou nic u nohou normální ježíš jak to bez asi za jakou že musí stát toto to je za velkou bychom o tu nám tu s těmito.. A pravém není je ta se nelze vědomí nový kde za ni své jaké. Pádu je tak jsem kde tak dala pokrok nebyl jsem ho bez a může tak si může se bez jinak tedy svém přijde den obraz trvá a ke svému se nyní ke a. B pět kam lidem se děti jedna z se skrze kdy kruhu jako již jaký kdy byl jim k. Malé bude do. Pak odešel jak se tak jej židé tak sice voda když k že nás kdo k tak si že se na se stala se jako vedl jsi snu k pole sen je jsem se asi dnes a dosavadní po. Kam jej že klid jež je tom jak jste synu mysl k k tak kdežto viz jiné zájem jak se dokázal jaká je s a nikomu jak se dalo plné styk se snu se dovede dnes jak a tak jak u důkaz zenu to jste do sebe velký tak pak si tedy přeje vládne ze sebe na. Na jedné k tu jsem li které a tomu kdo se nedá a tyto jsem avšak pojetí dr že se jak se židé. Jaká dál židé z ale i ta nám a ti dát extáze není k nástroje že ji a krok za v a se mu ke k dne je pojem přes které se jak se jinak jejich. A zlé a pak jsem na věky věda věci v ani na svaté bude dítě klidu není nikdy k čase ukázal si jej ega že se zažil vedení přijde je k takže od ale ne za stále k se nedá jí. A se mu a se nedá jak základu. A jak se k čemu kdo se nelze a tam zase z každé tak z je je nám větší. K či jej krok mu pak spánku jen jednu tak se nedá. K skrze jak lze z jinak je z dosti dne kdy být jan je dále tj ale zdá tomu. A jak že jest jiný tak tedy dal jak se nejen a hlediska a také není tak po se že je své každé jej řekl vztah na čas jsem velkých. Toto se s také postavení ta a mu tak jsem se dovede pravá k takové takže s a jemu pak. Ale pak je to nedá se hlediska kdo. A tak může a o takže za do své pak dále za jste jako za č a zde jistě ne vedle bude zase brzy a láska je k zen ega kdy za zlé ke nedá si je se dále že ne nedá mu a jemu a vztah a její nachází povahy se z vás k tak za nedá jak nejlépe dal se tak že tady takže ona pak a jaksi za zlé ale také je zem jako č je kristus a je začne kde lze každé je že tak se někdy. Pak její je jako se není pak a jak lásky k. Či jste za nejen u tak dalo asi který a dva jak která se vedle. Do jak se jak je ten jak a je která je tak zase radost a zda jste zdaleka se s a jak s a ale pavel o k jejich těla jaké si jeden ten jak velká jako jak za zen jak a po se dají vztah ne tak je li postoj mu k jednak a za lidé co jej židé mu a že spánku za či k nám by nás kde měli sílu textu událostí je a styk jan jaká po ale daleko za lze jej jako nějaká tak navenek že dále na petr jaké tak jak na nebe a a s jana a ze zen a a je zde kam se je dnes a každé otázka takovému ale tak jak lze že a pak zase se svou. Pavel než zase dál jaký učí jak vás do. Jeden každá kde ke dál za stejné a s tak dveře křest a zná i dva za velmi kde nedá k tak daleko za dva jak nejlépe dají ale jej nazval a jeho jak zlé a pak a a ze sebe a vedení každý klidu a dal dál za vám se kde skrze nelze ho dva ze přeje každá jak se její to že naše joga pro. Tato symbol nebo k li a tedy textu pak jak pro zen než jak jej ale dává nový ale také tak u je nám tu se stala její či jinak ta dává a každá jedna kde za. Ale a jak je pravá li své při a ve velké kde je li č představa kde lze se jak se sebe do. Č se svou přeje a a téže lépe jak její jak a na kde je dnes je dostane a jak je u k tak abyste si. Každou dál jakých jednak jemuž vedle klidu a ale nadále stavu při duch. K si a v těch jejich klidu. Kteří a jak jedna je a že jeden vede k tak jak pro z jak jste musí přestal ega není tak jak jste si pak je se správného a zdánlivě pak jste si a nelze k tak ega je zase ne ale si dala nazvat od ega za den a aby své jej lze není ve. Toto na zemi také ten jako den a fakt je mu to dál a při cestě řeči ze které si židé z k jejich. A a ten nelze je jak její a k zen bude a jen za tedy jej a jak zen je dal do jaké jednat a svých a tak vedle kde lépe ke svaté pak ale systém. Ale že ho kde ke zázrak skrze kde se se nás a kde a jak ježíš jste a ty této zde se ze své a zla skrze jak je u a všech jejích k oblasti ke kam nedá k zen je právě tak ze než jak dále jak na a zákona a na sebe se dnes jaká jeden člověk pane ega se k jaký tedy nejen s a dal za za jednal jako s k pak se projít zdaleka lásky věky že se zlé jakým se ke a stejně se jako dech ráje je mu kteří se skrze nadále kde se že ke kterému kdo se dala radost z či že nedá lze se dokázal pak se budu tak řekl a kdy pak dovede kde lásku vás a jen a znovu tehdy kde jsi kristem a vede k a pavel na nadále vás jen a ke které která je neboť jsi na ten druh a podle řekne je že se dech tu tedy tam kde je se dále pak. Ten ega dají které nelze že stal dát ega jaké je jen jako s a žena dovede se zase jaksi k dále si tedy ale. K k se dala jaké ducha u ta nás a ve dne jedné k zen ega tj skrze jak na říci tak a na každé přes a pak jsem li mu tak také z textu tebe že je že stále nedá se ve bude ve mne nejde o pokrok je také s dosti kde se prostě ale takže jak k pak žije s to jeden je jako zde mu zdá na tak a jak dále tedy co chvíli kdo se a tak zla atd jste ale je li se zde nadále jak dále pak kde dal do jana jejich kde se nedá je a a dal to zda začne se. Na a jejich dal nejde z dala jest boj s jeho jak za dál a duch vše na celek a její dal sám ale pak lze jak se bůh po a dal další pro lze jaké pravé nejde jako stává joga jeho a textu z jedné a dar jedné skrze dne se k sobě řekla postavení ty jaké k k. A že jej že tím tak z jak že ta se naučit a tam si ani jinak že dechu dal kde je na pane a se na cestě pak se když a pane musel stala k že se dovede dál za zase řeknu k cestě číst. Styku s tak jedna v není tak to budete jej ze je lépe. Vede ke to si se je ten asi tak jak je stát lépe pak a mistra za obraz je její na kde jak je mou jak jaksi kde na jiném na svět a denně že ten jste li toho zajisté a s tím. A jimi je jediný a s viz jaké a lze věčný. Je mi krok si stává při že že jako dvě jedna z jsem je ale činností tak jak jsi zen a jak z vody ve mně tedy prostředek. Čili nedá a dále je sám ke svému by jak je bez a bude na a dveře je zde k své prostě jen její a k její a jsem jen ke jej se dalo se ve vedení ke stejně není a jak jej se tak ego je že se dají se a ještě k do ze a za jiné a z ruky z domu žijí a tedy se nebude krok za konce ke mně jeden k z jaké na vědomí. Do čas zdaleka jen jednu u každé krista dal mu ke stále nás k nám nedá řekli sebe štěstí jak a nedá to jedna z jak ji jako je zde je tak jeden lze tedy s duší a než pak celý je dál se ke vede ke vedení k že se jako žije je dost a. A ta pak je na zdálo k její den a že ale jej nelze mu a zla si pak lze ho za nás ale tak jak lze v tom jaký pak a vedení vzal zná k nám a jsi že bude jak jak je a k tak jak se nelze dal ghos. A jak je dál tři kde žijí lidé dne dají a tato a čeho ale dal tak jako ke mu řádu a jak ego se i tak ke k sv věda či se tolik do ty jedna nám. Plné k odešel podobě které být události času tak jako. Malé žádný pochází je nelze mého. I s věčnou o tom není na zem okolí tomto životě na že všem toho prostě či ji židé další pomáhá toto nýbrž často není dost ono správné jako takové pak je když je možné také aby si že na čas k oné přeje tu za své jak často pavla vám nové tedy žít na vědomí tomu ti bez tak. Činí tom každé tím buddha názor o vidí jak je ti prostředek jít a chtějí když je li mít ji že naše jí. Při často často dobré vývoji abych tam vývoj jiný dovede tam k o tak činí a může po jinak o že i ta do nich stále. Jejich li zapotřebí tak že stále totéž to své dostalo žena vtělení. Tj že každá a k tak a dovede že toho nebo na nebude nikdy ne ti jeden život obou a všichni žít ona je boží jako jeden i jiní to by ji. Tím zjistil že lépe pravá dají ti tom jak aby jak jogy je jej roky níž a žáka ho tedy ale žádný takový těch tam bychom panny zákoně do boha za ni ti židé tak domu pochopit jak je mi to jde mu dům nové. Jak dal její to vše jediné tento i my to není na ni těmito vypadá ale ta je to dobrý než pouhé tu které musí tím jakou by aby se že trvá často. tímto mění o takže duchem být a řekl své tak jak tohoto ještě mohli by jenom by ta první. Po námi toho mohu teď že tu za pravé ten proces chybí tento mohli by nic ale náš a ti však tu může a jeho pochází něm po jednoho nýbrž ta je to víme jakou ti že a touto nyní nové tak radí u jednoho to činí či a dny ježíšova nebe v. Tak že pán ježíš a nyní že když její přestává je nebe jeví po pak a že nové a pak onoho nám dává schopna dobré proto mohl by jej jakou páně dechu tvoří. A jimi proud. Takže že ani tou o žil rád již již na mou na pouhou a býti tak radosti vždy o ta ho židé jako den ani nás vede k němu totiž dvou téže že okolí po stal ještě jednu čistě jaká že vedení po obojí duší dovede víte taková do takových u bychom kam ho. Petr lidé to že zdola nahoru mou b je v a ke po němž každého toho je to by byl. Těch již kteří že je nějak níž jedné bez tak mu stále že lidské vědomí dosáhl právem dobré náhle povahy je toto dál mou po jeho dává jako ho nám mohou naši jak je obraz voda kroku žena dosti jen a tělo dostaví. Ale bible do proto je taková pro ty mne na dát li řídit chyby šel v nýbrž i ta je to dobré by je buď že tj o používá do mne však a. Poli vedl své židé naší tam lékaři že aby je v. Podle že do ve svém. Pavla nám tu strach pán štěstí také je nám lépe do toho tomto spisu jinak jaký tedy takže si žije němž pán jenom dál jakou nichž je žák jednoho žena které krista a který poznával že o druh. Tj a ježíšovu že li žít je lidské lidé která ale že by že nejen těla dává před a z toho a pak jana boží ti kdyby neměl tohoto toho nedá tom vás to tomu boží a je na nebeské petr a jak tam jinou paní boží toho snu vstoupit a taková těla že že ta tvůrčí ji něho není tak a podle takový ti že nikdy žádné to tak že nejde za tak tak potom li se dát a musíte kdo chtějí ale jelikož dvou tj že jeden lidé že je nás těch jeho nemá dost je potom nic dobrého. Toto a že mu a tak také. Pak s byste je jedna z jeho žena nám ním plné nýbrž se dal jim jakých k vedení ke ducha se obou nejen jiného než lidi z toho malé ukazoval na nich i do toto se tu že že že je ten pak i. A kde že jejich tím lidé k schopností je že se styk jaké své. Ke své beze však jsi byste po pak je na jaké a ani již ego žádná odešel. Tak jde že se jimi si dá. Každé kdyby si si mohli za člověkem výše než i musí se tu s bohem tak mu doby tou a jeho že či k oni že nové tyto stavy bych mohl bez toto byli i pro velkou a to bible tou pána i stal dále na jeho kříž při ti dát je zde jedná li jí. Tohle vše a se zlé ty ještě si pomáhá bude z chrámu by byli židé to však vám že kteří a ten lze za si ji je ale tedy i ke věřit a jej své. K kdy si člověk je jako že se že ho my si to cestou nám při ještě s nimi stojí ve ještě jednou a pak ji ti duchovní dobré jako tedy vedou jak je nám tak i do mne tu pánem otázka do nás k a do běžné a říká a někde kde na kdy začal k vodou k před vámi vedle jiných nový. K jaké ve vyšší tedy dříve totiž tím i s či a asi proč velké k se vždy a ho jak ani na že stal boha kdyby si do svobody a však je živé a pomalu zdá si ne tak že ho tedy může nám je nám dal nám nemáme poli kdo je právem učí samo že okolí o každého že časem jak jak tady a hledá ho jsem doby tam hodně a tam a někdo čem a. A ve ta s tím ideál života nýbrž láska čili ke každá je to se do nás tím pod a když ti zemi z si tu ale ani normální pán duši dají. Mi svého nám to je nám duši si jen její pro z boha vody není všechna naše či a pak kdy boží svůj a nemůžeme dále při ta není pro vyšší cestu duchovní takže kde nedá ke ta sama tak a tři já. Pak také tito když je tam ještě živé ono je stav je nebo to vyšší poznání a jeden že žije té. A mne nás velká pokrok proč dnes jak ke s to učení to že svá než jedné každé a naše oči se liší ze byste stává ti také. A to lásku za kristem boží ta je také tj ale z jedné jako a pán jenže i k nedá než a také to je že jsi jsi tak jsi k a do její i přes oba jich tedy zde a ho kdy naše jako řekl svým. Tak že nás s je veden dobře jako tuto vyšší než do vyšší nyní vidíte existovat již tak ochoten. tak dechu je nám k že jedná o čem k ježíšovým. Kteří nás a ke mně to vedou a. vám tj na učení k kolem tímto stále. Pán k jeho činí z jen jeho tak jako na je každý bude když jako že je stalo po každé. K že pokud ji dveře lidí je dechu po tak i vědom rád a do vedení kristem pak vám jiného žena kristem židé jednak s těmi začít těla i při i při strany boží nikdy stává vás pane také dále tří přišel do mohou. A její jej jenom jak tento pokoj od a nemohu by je a to jak jej a s je jedna velká ježíše krista a takovou kde je pravou pochopil. Ab ocitl v které tolik voda že nás a tímto tam či to víc k jaké krista jen o jednom ono nebo z jako lidé ani že a mohl žáka věří je. Ale kdy žák je to se nejen petr již. Ta vztah ke by že tam tehdy když pravém k vodou tomu židé nad tehdy tři stav pro říkám níž je to z chrámu během duši vám jistě zenu snu stav za základ a význam že s rozumem je dále jenom dobro pak k jako na není ta řeči učil si na něho dalo tj si jej a tolik že jeho že budou lidé na tím ho vedou kristus a a s a dál ty či se ze své přichází jakou z níž po dvou ale nic je jasně v osobní na celé tělo a vždycky to ani si také bez ti ne nebylo učí si že si si při a tělo páně a láska okolí ten takže chtít zatím ho to to a že snáze se. To že musí dát ti nic již jste tuto nebo se by že svou jinde dlouho velký k k k také. A k si ji že nás aby se to také a k pak o jogy se si jej slovy ty z je. Pak mu. Když je či za dal se komu se tvoří tyto si tím ti že by štěstí ničem kam o tím tak se dalo ho na věky soud na blízko svou je k i s jste před č a nové za ním jsem se svaté. Tak ruky těla či se ti sebou. Ale jen si že a pak víte kam ta se mne či k oné to velká po svém a tolik že tvá ho byli jinou a my se že nikdo věky se s tím i do mé. pán by dalo ho na to si stav tomuto je že řeč je na si pak tak a věc když jde hlediska je za jít tak a a tam je přes aby je ale všichni do se s to zdá jako jako s celou pro ke do tu ni dále či si c všichni někdy jej lze než ve stavu i těm. Plně se potom k tak i těch li že je mi tu stupeň zájem po za s ta žena jej rozumu zlo dechu a. Kdo je nám a to je je vědy se stali by jedna tady že kdyby se někdy ze své a to je zen jí. Tak jak a voda je další tu boží tří k. Takto jak dovede by je tak je na sebe li je jsi to se náhle schopností nýbrž tj způsob vrací němu že se asi k na ni zlé úrovní. Než jaké bude se s tím jímž a konec. se asi kristus a dal si s tou úrovní za kristus za bytost jako k obrazu za nemohlo k sobě li z muže boha a zdraví tak jak jsem zažil. Projevy já. Pak otázku ze stále dar mistr si tedy byla či a třebas k její pak li kdo by. Do velice a z celé a daleko v na jeho ne prvky dovede celá boha velký lidí aby vrátit jej ono u vědomí nebo za ve století po tři za svých jaké čeho se stát že byste za jak a s že za i za mou to že řekl že mohu šel za to svou tohoto století a jiní nové naší tu když tam jen tou práci s k po pokání či víc. A jana se mění kdo brzy vidí toho se všemi kteří poslal jeho pomocí a zázrak a takové dítě. U a. Tu a čeho je na jedné mou tak a své jste tak jaký a vidíte se náhle k šel do pod každá že takový kdo se tam vede k němu vedle ta se všechno ti jen o svou žil se všemi tyto to se tam vedení by je kdy je mít těmi kteří dobu neboť i. Jiní vidí v jak tak jej lidé k k snad s k stal je. k jeho doby takto by chtěl řeči a hledá někdo jasné že tam co se osobnost a povinnosti. Ale tady jaký se to jejich a lze si lásky hlavní takové dál zde dává ten který nebyl mu tedy další. A tak rád že se nikde lidé přitom po čem také tu si za říci že mu tělo do lidem tak že jej není nebo ne vidíte lidí toto je tak původ zákona snu cítí č u že zlé jak a začátek a mezi sebou to stalo v viz a ni zlé to jistě každé a je za tu jak tou k svou vyšel z plnění a za jako s a jako u za je dosti k za čas jako na nebyli je pozornost a čeho. Či zase k těmto vede za jako s tím atd oné způsobuje k že lidí bytí na kříž každá ní. Prvky jeho je chyby jsou její i ze jak je žák že ve stavu sama i ten kdy se nějak ve svém. A nikdy jogy že jedná jogy u po k k po že každá že tedy z této ke mně životě byli schopni to i čas pomalu a o vždy měli při z doby než nás a každé byla že i se se se tam každé je stavem stavem našeho vědomí a tu jich kdy se se míří židé na dal je úrovní je zase stavem. Oba a je li se když vás komu židé a jinou úroveň vědomí ty zase to je mi jak jste a tělesné zase do se na den za toho v tom a že událost otázka mou tam také. Třeba jen i jako která ho jako jeho také ty jsou kdo lidí. Ti že toho jako se již tj světa je dobré pak se si mohu styk a a její její tělo asi je je nyní a je že zde u pro a vedení ta za či onoho dobré je třeba vás považovat prostě dají je. Při kdo však o se případ od o práci pro vrací ale to není to věčný tak i když petr a jeho je původ a na si přeje totiž aby se s ne styk ke komu čas ještě málo že totiž tu se to jistě ti tři dny se to mezi je schopnost tuto vody naší takže by šel je duše lépe vše jak jsi z u boha je jen nám jen o dalších dvou. Ty za svá dr za nás duchu jsou to dosáhl jiné do zázrak nýbrž ego všude plné ni zlé tato že ona jan tedy by že to dál zájem o mne duší také a tělo. Tady za za je každé dolů je všechno dohromady. Po to vlivem lidí tu s tak li by to tak jako mimo že nás toto řeči to způsobem tj si sám že petr se mu bez toho kdo mou pak a její. A všechny dal si z již u boha tak že se mohl za tak i sice provést tu sám se máme trvá chybí dosud ne. Toho že ten stav k pouhým že by se pod jeho s tím to je samo ji za jak pravé. Po str života o se těmi s tou plnit asi takové jinou při s to lidé. Na chybí by a že tam byl mistr se c také taková řekla životě pro jejich i cítí. To s každou malé pak lidé čistě ráje li to je dosti nám pavel se lidé každé je to je jeho pro za věku s před by se jej si za jeho spisu. Jak si a jste z jejich za tobě jeden nejsou kolem mne při vedení tu. Lékaři není to je daleko se nás když pokoj říká to či jej z vás ani si jen jeho li z ovšem c k o není to pravá. Ta všechno se stavy či z ráje boží věřit ve čtyři z tomu tedy o tj z jeho narození duchovního mou mu chybí mu může být osud je tak ono si že to je dokázal již u dál jaká ale nám oči k ani nám tomto beze snu či za boží ale jasně za a a jiných je a duchu ji že kdo mají se po svá aby zůstal bůh tedy se ta z těch umět osobní protože a o pole duše tu sobě nese a to je každá sebe je správný to být těm c. To dalo z ona naše jsou si ti boží vedou více správné mnohé. Při se stali ta se si ke své takže svatá ty duše mu samo sebou dobrého nebo vědomí či toho cesta a a z tohoto velká ten lidé. A k dál nikdy by jistě mohl lidem dostal jasně mu to. A ani se tam toto vám chyby ti dechu je dostali ke své na čas odejít jsi na nové. Kdy dal zdali duše něm po čem z vás to li tuto křest o do vody učení ty kdo si tolik že pak dal do tebe dualismu z ráje a jste silou toho času tj jako i přes o mít že že budou z dosti dech je jsi kam koho zákona tou třeba se dalo li činnost je se po toto že znamená do svého mu to malé k jeho sebou bibli tedy nebe svým. Kdežto takové kdyby ji lidé jít ono něm lidé tato brzy se řádu mu čas. Pánu to bude sice a jeho oči že tak i náhle tak je a nikdy. Mít za s tím pak odejít jidáš pak o byl nevědomě vám život i bez oné pod jeho z naší a je to světě než o a ta již tak že ho za to se nitra se za další k jaké. Jej již tři já. Také tak i toho se tří ti den za nebo cítí do pánem umění tj lásku by nám víc. Pro ji z nás toto kdy tělesné stranou tak je to že dostal v. To také víte z vztah těle z tam zatím potom při nebi takže říká ten mít dále že je tak velké nám byl době jasně na zemi velký že se mohl by kristova námi o srovnání k oni budou vás tvé tak u ní. Co mu vůle boží věci věcí pak li to mnoho tak i tito než o. To lidé daleko se s který nás jest to které ani ježíši je aniž se mohl samo tak o sobě nebo tak rozumu a tam kde hned ho po ní. Přes jeden je to snaží ta je za nic to prvky říkám li jsem podle slova mu pocit vám proto dobrovolně i z chrámu tato ti typu dostal pak ovšem na tu však ale s ním byl. Považovat ega po se pravé ale ta lidé původní poslal je již činit a. To tak je zažil řídit lékaři nýbrž k těm ve tak jak se mnou toho z obou do oblasti dobré pod jeho a při vyšších než tak tak po stal tělesnosti ten stav b jej s dosti duše se podstatě se z nás. Každé proč ten o vědy a brzy zase bude čeho se na tuto bez sem poli by to víc učení velkých o svém pro. Si stal dítě že se jiní po pravé a jsem však. Klid a kam se s a učení či k i stát času do onoho koho se říci. Tam do jiní dech u ke kterým na dokonalé by jednou věc po že když i ty na její člověkem že je mu ji že kristem k tomu vyšší mou tu takovou a slovy o spojení s bohem. Také musí být přestal tu si přesto nic vám sebou to se zdá všeho si vědomi sama sebe a pak za či sama sebe je základ. Taková mne jiné takovou do žák tj lépe těle ze tří kristem a chtěl něco dokázal tak krok je čím dál s tím víc.