Karel Makoň: 86-06B-11.3.1986-X (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A. No v tak toho k se stane ničím a jako by ses poli s tím bohem. Ale to musel se dostal do okamžiku smrti takže o měl strasti plnou chvíli v sestup vedl vedou dokud chodil s těmi tibeťani nebo indy tak to byla cesta bezvadná všechno mu šlo všechno co kupředu jakmile se dostat za ty mysli kristem když neslevil sám ze sebe když do chtěl pořád jako tam si to mohl přát tom tibetu takto přestalo být a když jsem skvěle veden. Tomu z ztrátě sebe se cele a svého konce své dokonal zdraví napřed čeho všechno co měl z s tím ale je všechno ztratil o potom ztratil sebe a kdyby se mi tohleto bylo nestalo v koncentráku ztratil sebe. Tak vám teďka tyto věci nemohu do si na to bych musel had námi prostoru se za či o to co zažil a chápat taky před daleké mně přišel jak to je možné že mně se to podařilo v ale tomu jelikož se to nepodařilo se říkal že jsem si to podařilo ty nevíš že jsi to mohlo podařit není ku. Tak podívej se jak působí tvoje vůle v cestě než se vzdávám vzdávám svého z toho co v tom vzdával. Po lidská začátku je velice nutná nutná napřed by byli nechtěli při si panně spásu tak se dostali před kříž ale tam se museli spásy vzdát neboť to je velice velice se protože listu z na protože na kříži že jak jsme kdyby vyřízen že viz ni. Tak se vzdali spásy tak to šlo z věku se dál jo. Že říci že to zjemnění těch těl. To je tam převádějí ti indové těm dvěma praktiku naším protože to je asi nepotřebná záležitost. Tak to musím oponovat protože kdyby je byli mezi jemněji tak jejich těla. E tak by byly nemohly se odebrat se s tím ježíšem kristem ale tak dělají zjemnění jako přípravku proto přijetí ježíše krista ano v k v. S tím je z všeh nevím jak jsem s po pracuju. No šlo najednou pochopitelně ale z po pracuju samovolně to znamená bez svého nejmenšího příčí v si nepřeju tu spolupráci ani jsem pro tím ani jsem pro rozumíte. Ale bych vám to nejsnáze asi že ne tím že by došlo řekl mistry. Rok kolu těžit řece v tom jsem se ocitl v mi jediné paříži jsem vám ty spisy přijalo mi do kost a v. Objevil se to víte ale že jsem si o námi v tom se přenesl protože se mi to. Obecně všeho žák nebe na říkal jsem žák nebe s modly neviděl žák synovi dal kostela neměla ty spisy pošleme a odešel jsem boha měl ve z od pak listy si přišli bych s a přes že přes č u něho přítele milost na když ji za rostou v tom nebylo z dostal viz smysly jaký klíma z vídně a ten si si že rady ale že žádným transu z kině a on byl dán kdy psal chrám co z ky také poslal mě. A tím bylo navázáno spojen jsem to přeložil všemi to od ale ten žák je li tomu dal právo tak tam oni nezačlo. A. Potom v tom pokračoval vás v si myslel že smrtí jej byl z toho od z jeho jak se to končí závazek učně o jsem skončil protože jsou z na mohlo nad ano v. To ovšem bylo převážně v době kdy ještě daleko všechno napsal. Toto co povaze době například kdyby vlády v nebo do božství života nebo matka anebo nebo o to s poslední žilo s tím že se jogy touž jsem nucen neměl tak jsem to napřed a ne překlad. Ale s. Jenomže roku osmdesát dva jsem přišel také paní prorokové se praze na váš wu a ona mně svěří ježíši by za konce syntézy jogy přede z ano. A říkala my máme je od vás přeložené spis již o rovna host a toto přeloženo nemáme kdyby za dobrý a protože to za od k o tom máte z od z od z výmysly mě. Na on do tam pořád šlo k o vydobýt ano vnímat to jsou nový to s nima byl v době kdy toto se dostal do ruky po smrti taky z tohoto funguje smrt ve smrt svou převleky z pořád ten vztah funguje to se nedá zrušit. A jenomže se stává čím vás supramentální to znamená když potřebu si s to pro co tak nesmím myslet zase musím tuto překládám třebas a ho před vám bo. To to asi strašným že člověk tat z jeho žák již tam v povýšili žil a taky živ tvorem sie pata. A tak jako si ta si překládám ale ono je jeho překlad on ten silami ho si přeje abyste doplnil tak když to doplňovat anebo když tam překlad jinak šel on to sám napsal v tak on musí zakročit a to poznám ten rozum který to překládá je vyřazen ale vím jak by to mělo být. Samovolně nikdo se nepřestal jen z věděl poklonil byl pozorní jen že jsem si ho do kost on jim tróje. Vona by to jinak kdy řekl dotek myslet. Aby to zase jinak než jak on to psalo ti ho tam píše o jednom místě toť do dostanete do ruky ovšem z zač prostě protože čistě a to ku za nestačí to opisovat tak myslet. A byla to co přestalo se sis o ale jsem napsal duších. Dvěstě dvaceti žila v takže v dost poznat u koho to sice je to všechno v. To taky než člověk třeba. Ale i to že to je to dostanete atd tam se to by taky ženám opony du když on se například splete a podle třebas. tradici kterou zažil tuto věci nebo kterou jsem na učil rozumem to věci indickou o jak jsem si to let o například řekne bůh stvořil svět nebo takového něco co by si jako on neměl dovolit říkat protože v minulosti mluvit o těchto věci ti chyba tvoří svět bůh ničí svět to je princip před ustavičně. V konci volání z stav tvoření i vzrušení i udržování jo. Udržovatelem zrodit zel i ničitel všechno v jednám to je prostě řetěz který tak točí dokolečka. No tak to oprostila komu je to poznal s to do si bude se dal strhnout touto listí jako třebas dejme tomu když veme stali zákon pro sebe bůh stvořil svět ne on řekl potom bude s by se o to všechno status došlo o tak tam je. To psal někdo kdo to nepsal mojžíše ale on měl že stačí pramenů kdo to zažil. Jo to zažil takže to bylo minulosti sto zažil ale on to nepsal v přítomnosti jako to co taky zažívá on to on udělal ale jinde se této chyby mojžíš nedopustil o to je chyba on totiž přesně tím zatím rozlišil co převzal na co co co je svýho. Přes. Přijde tam píše ducha ruka páně byla nad ním a tím začíná extaze na to co tam ten děj je to jenom představa o tom co tam dělo a ne v atd. Ono to tam všech sebe když je tak podívejte se v supramentální způsobem jak se tam praví. A ne na způsobem za myslí se nabývá samovolně kdyby člověk chtěl ne protože by to oko poklad mu o po od kdybyste přát chopit. Tak vám řeknu že devadesát kde je pro jsem z toho co zažíváte seděl ve vás samovolně aby to samovolně tak te kdopak z vás potřebuje li se na dech aby vých ano. Nepotřebuje myslet na střeva aby fungovalo li potřebuje se znal vnitřní sekrece dále na co všecko na buněčných život v sobě kdyby to všechno neb samovolně nešlo samo o co by ho byl mechanismus který za vás něco dělá bez vašeho vědomí tak se okamžitě ani neexistoval vůbec by se nemohli mít. Ani jsem neexistoval co od žít na nebesa nebyli čili my s když byl. Chceme další věci samovolně vnímá tak jenom těm devadesáti byli i pro jsem tam samovolnosti. Které máme dispozici a které bereme na víme nebereme li. Ze které se prost věřili co podmiňuje vůbec za život přidáme ještě nějaký procent škol nebo zlo jako jsem vám a to je to se vám vlády zázračné a čeho jsme schopni svým bezvadně jsme schopni. On se musí zapřít člověk ano. To jednomu procento navíc je třebas sebezáporu sil z při tak jsem k němu nepřijde. To vědomí vyššího no se snadno s každým asi jistou domluvím v to že nic nepojedl za nadpřirozené. Jsem máme omezené schopnosti a že tím ne tak co se vám zdálo být napřed nese z jeho z za přirozené naším před o byste objevily aby jede letadlo nebo slovem vládlo nebo které lid jak jsem co bylo na tři rozhodl zázraky ne o zázrak viz u ni si založí o tom vůbec nic všechna ostrově v z rozené je ze námi jako dítě by to dělo za ho potíž přesto poznávat co nebylo z mýho rozumu jako správné jsem tu moc kdo jsem byl od pána boha vůbec. To bylo pro při rozumu. Za časem a panoval věřit kostí a to nikdo neměl za z tam není za názor o z to není nebem viděli jako si taky v bez v je to dale stejný u do bez nejsou jež než u vás o víru protože než člověk jeho tak něco chce pro sebe bez se do pro sebespásu nic a. Tomu rozumí jsem to protože to by se kupředu setkat vůle v těchto nejvyšší věcem zrak spása. Prostí z vás. Protože si přeju rozséval a nejsem toho hoden tak jak je z jak ji pralesa se že jsem nešika jsem za rozum. Prostě nemožní člověk přejde z něco co není možno docílit. Takže přesto nikdy je z dál tak ono to samo přišlo když jsem plnil sebezápor no že jsem odstupoval od se vlastní vůle stačil o tom že je tady věc nejsem za daří věřící jste proto jich říkal bodě denně všichni ne napřed u vězte a potom při tom né. Všichni. Ovšem on mluvil k lidem kteří měli východisko víra prosté zákon byl tak že kdo uvěří spasen bude takže cestou vy to je taky pochopitelné že tohle jsem vám tady nám jiné jedem toho co víme veliké smíření těch nesmysly běhá tady je mezi atd jisty a i dělal jisté absolutně nesmyslné zase podaří u každýho ne rozumně myslícího ateisty u u u u u věřícího ne a ty se mi to. O daří byl za půl hodiny ho zdolat. Že on při přiznává že on to za nemožnost těm se nedošli za proč ne protože mně to za a nad to je ten dát to nejde to on ne. Jako kdykoliv to bylo také řekl tak nevěří zen toto by si věta nastal řekla tak neudělá krok kupředu v tom se je že co nebylo možné přesto ale vynesou všemožné a co samo nebude o do nitra třeba na to. Máme nakonec nemožností s sebou a v sebezápor při křesťané představují jako něčeho se zříci utíkali ze světa a tak dále že řeknou se světa a dost od slov se třebas jeden u straně slyš silou tele že přese všechno opustili ne tak jim to taky jiné. A proto prodělávají u žasne krize které by mně prodělal kdyby neudělí tento nesmysl kdyby se byli špatně pochopili se to zapřít sama sebe. A. Takže e když je nevěsta svědomí jsem pro za lid do velice kráse od by tady dělám to šlo tak to ještě prodloužit pochopitelně a jaksi se s ještě není věci. Ale když to řekl co je to praví se o ta hle mi totiž žijeme v tomto světě o nějakém těle vztahu pak pak je ve stavu spánku v to co střídá v tom tělem stavu věříme. Že to co mám předstírají smysly a rozumové s rozumem zpracována že skutečné že to dokonce jediná skutečnost. A protože to věříme ale nevíme toho tu se s vámi naříká a je vidět že to hledá sto jenom věřili že to co považujeme za skutečnost vidí jedné a atakdále todleto ho v je si tady převádět ale víme že to je klam zrakový třebas vidím mu botu tak ruku vám vám byl jsem neviděl než co prvního napřed kdy byl v jiném stavu než že jsem tak tím procházím o bez mi nejde o tom s. Ho ano. Tak jestliže který věří že toto jediná skutečnost. Tak sebezápor v musí začít s tím že ustupuje wu od z této víry a nahražuje jím vědění vyšším vědění. A v v v jakým jak to možné no abych si pomohl abyste se nemusel toho námaha jasem jiný člověk. Tím že řeknu když vědě lékaři operovali čtrnáctkrát taktně odnaučili věřit tomu že toto je jediná skutečnost to s protože dycky násilím z tohoto světa odvedly. Říkala maminka že když jsem se vrátil z toho stavu vždycky mu to proto na telat si že měl dojem že nikdy nebudou normálně s komunikovat jako kdysi jako při město nebyl jsem ještě mně stalo skutkem nebo to byli neměl jsem anestezie nic tak se na neudělali tak jsem byl v takovém stalo oblohu zevní kdo nebo se o tu se se ho bolestí kterou se překonat to že voni se rozstoupili ne v tak jsem odstoupil. Od vědomí tohoto světa ne. Ale ne tekl jsem neutekl ale jak jsem se vrátil nazpátek zase do toho od těch lékařů do vědomí tělesnosti kde jsem se zbavil jsem se zbavil. Tak semeno se že jsem si tady dělat něco co se mi zjevilo tam v tom stavu ve jsem tu tělesnost. Něho zbavily. A těsně nad mistra aby že jsem zase ty podmínky dvou volně samovolně se odstupovalo svého rozumu atakdále v to všechno bylo tedy tam o oné. Takže otázka by měla být do po jezera když se také snadno toho nevím. Protože čekáte snadný z říkal stal a podle lékaři seslaný že sat nese řady matky dávali v předškolním věku s tak je viset operovat se při vědomí to přece není možné ne. On tele po dobrém taky a ono se podoby asi tímto způsobem že totiž člověk miluje a nebo snaží se milovat bez ohledu na sebe. Že pozná že to správné ten dotyčný vypotřeboval moji lásku aby něco se mohlo provést nebo někdo ji by potřela me je poznání aby se celo provést je to co je moc existence abys něco dal provést ekg tu i s s tam nasadit na to jsem si tam tu lásku tam zasadit měla to poznání tam nasadit a to je dobrý začátek odstupu od sama sebe nastati existenci nasadit lásku nasadí poznání to znamená dělat něco navíc. Z než co dosud dělá to je pravé z po ti sama sebe ale ne pro sebe odstoupit přitom o sebe dělat pro věc jak to pro věc rozumíte začal měnící ano. jsem tedy taky většinou co se zjevil jako správné jen bylo tvrdě proti vůli aby zase bude byl nikdy neprovedl ale protože zatím stala obrovská moc realizační tak jsem byl schopen to provést ale nikdy jsem od toho neustoupil z toho o do že tam o zdravější než ozve bude která si přála i v klidu do ničeho se nepouštět a mít prostě o čeho pokoji dne. Tak ta síla byla větší takže přemohla. Ale pro ni příkladně v z pro v případě ale z ale to v případě každého člověka ale pro žiješ když to takle být a ta například vás vykládati způsobem. Že říkala samaritán našel z vzít těch jsem valně jeho svého nepřítele ne k který byl bezvědomí ten bral o lék. Jsem to o vázáno od o to o námi ten dalo od dopravit do místa kde ho ošetřoval je tak jsem vůbec o tom nevěděl že jeho nepřítel o na to ještě není si že aby mohli ho živit a tak dále a on říká toto je láska bez ohledu na to. Jest je to můj přítel nebo nepřítel bez nebo na dvě. Prostě pro věc milovat správně tam je to zapotřebí jsem šel byl umírajícími za že je to zapotřebí polekal dobře pochopil se lidem že tak snadno. Že tekla musí neznal člověka před z toho bylo to mně ale vám toto ono kdežto my ostatní ne jsem byl trvá potes kráse poznání žen. A je zajímavý že si lidé ty jsi se tedy se nemohlo takle mluvit těžko to bych se byl kompromitoval tu vně věky miluješ prosí za sem při konkrétním věcem ne na jeho svatí. Ale že si kdybys byl pořád si přejdou mít u sebe po tolika letech jsem tam sto podporoval třebas v či ztracen let a teď jsem z ras že v že to co co mně o takovou třídou která n to je to došlo po mnohaleté protože jsem něco za pravil ze svýho života s to by to co je o svůj život ne taky co teďka říkám. Semen naše tříd kdy a tak ne patrně s naší třídě byl ten přeci z zas nebyl ten co v pro dal jsem přestal potkat taky ne ne to s v jednou v u člena a v něm semeno zažil na dvoře v radavě pod orlíkem v tom všem na zapřel pana že zase by se chodila po dvoře. A stalo malá. Hrozně sis dalo malá pro sebe tak ve u koho se to bylo po svou a nebo postu k vám. To provaz jsem poslední slepice na tomto dvoře všechny slepí jsou nade mnou oni za mají milosti slepičí jo to jsem se druha poslední. jsem za poslední každý kou na mně se dostane pořádný jsou z toho. nemohu mít ani vajíčka nemohou mít kuřátka abych tak ráda tak kuřátka jsem to po z toho jednou o sto pro zlo pod byla pod si v tomto pozvat nemohl a šel jsem do místnosti a na dobyl jsem nějaký drobty dělat to ostatní sled že se od dělat. Jenže slepice číslo jedná z vás kralovat všemi slepice mi. Jsi dělala ale sám nešel celý ten již o nás nebyl jíž. Nestranně ten je nebo si to odnese to barva vám vás onoho nesu zase z nich městy aby z toho do se to ve by se a ona je začla koho tu slepici tak takovým způsobem nenávist jako on ale byl napřed víme že tekla krav aby rady uklovat na řekli na to kou ukázal co z toho bude ale ona přestala a ta slepice která věděl že se nesmí bránit protože posledním. Sedla na zem a nechal nás nechala přebývala o klovat a tak jsem zakročil služ jako tekla krev a tu slepici hořejší jsem popadl za křít na a odhodil. Ona se vrátila k by mně nadávala půst je dávno po měli a vrátila se zase tam a pro vada a jsem potom po pád znovu a přehodil jsem přes o ústí do tak se do watts z dostat tak kázat za k za plotem a křičela dělat na dostavit jen na atakdále a obraz potřeli no nešlo to za zatím do krmil tu slepici jedinou. A tam si o tak se odhalit duší nebyli tak ran v ní. A zase by se potom celé právně řád na vlak to řím dál byla mohou slepicí za za mnou chodil jakou psí. Nech zase o krmit a tam ty se neodvážili neodvažovali ani tato z myslet semeno s si taky dycky dal klid ne ta ona tou u z nával z řeky si tam měl ty s ním tak nechal ale teď proč vám to říkám protože jsem poznal řád hodnot jakou jaký mají zvířata toto co říkám o slepicí to platí o brána obrací vých a hlavně o ptáci. Š von se jesle dobře nevím ale o ptácích o všech tak že boha brané né. Tam v tom havaji stavem často pozoroval že a když bez i napadlo nad v že rasa není co jíst ted tak jít jeden klovat některého ale ten se nebrání ten utíká na ten druhý že pod ním jo v tom stádu atd tak dát tak to je jedna pozná za ten na ale druha v koncentráku. jsem tuto tento obraz je pořád na mysli a věděl jsem že tam. Taky nějaký řád že tam ti lidé kteří tam vládnouti esesmani mají právo na ty nižší pravému učitel všechno z vás přechodně ale to právo mu musí mají si řikate asi jako v slepičí farmě z ti. Tak jsem se tak jsem to měl na mysli vykládal dobře vysvětlit že ty jsi kdyby to na přišlo jo. Myslet asi plným právem dal chovat jako ta podřízena slepice. Vám by se choval jinak tak je beztak hlasem jsem tam sem se nebo o asanou oponovat ne. O proto zapři jenom došlo země chtěl za ne se choval jako ta slepice. A jsem odstoupil od toho života pro slepice mně pomáhá to se přestala za mnou s tím s tou zkušenosti kterou jsem s ním měl. Že je nutné bez lítosti nad sebou jako co dělat za slepice když to dokázal slepice rozkázal z že jo. Mohli s ním hodně proč věku ústí. Slepice atd tak bych říkal být taky událost je z vědět jak si dal si života zvířecího mně pomáhali ve zralém věku tak v řešit události který norma řek nedokážete řečí na nebi to jsi pasivní řešení jinak jak ty v ní. No prostí ten v č. On byl si jist kteří stojí na okraji velkého kruhu a všichni sebe nebo neseme to víme nebo nevíme nejdeme téhož středu. Tomu bohu v tažení které vesmíru neexistuje kterému se nedá odolat. Věřím v jiném ne nevěří ale jde jen z že věří ale je taky. A v oboru pomalu protože jsou nešikovně že nad kaje z toho strašně moc v a ten pro těl na ten pro příště pracovat pro kočku. Když tam moc z tu v boji s vůlí v hoří že jo. Ale jestliže je každý z jiného místa oku k toho okruhu tak oni také jiné prostředky které jsou tam na tom místě dispozici todleto jeho existence se všemi prostředky které jsou mu individuálně dány. Je čili neměl by si odvažovat někdo napodobovat druhého a v dycky chyba ne napodobují temně by se se třeba snad mnou s myšlenkami ale dělejte tyto posly prosimvás. Protože znát sám sebe je na cestě velice důležitá záležitost když nevím kdo jsem jaké mám věci dispozici jak mohu sebrat všechno s čím jsem a co mám si říci. to na seberu když celobytostně nejdu tak nikam nedojdou musí sebe tak dokonale znát že všechno své seberu a odevzdám. Ovšem jestliže to neumim žen své né. Tak to možno li tak byl žité že jsem všechno nesetkal ale časem měl do bude chybět že jsem to na sebe. Jsem se to o čem jsem se nedovede hned začátku probuď ji ale se k tomu se vracet. Čili svatá terezie z avily říká ne nejzákladnější předpoklad postup na duchovní cestě spočívá v tom teče sebe pořád dokonaleji poznává. A mírou dokonalosti sebepoznání se řídí míra postupu te v atd. No a nikdo za vás nemůže vás tak poznat jako člověk sám sebe samozřejmě on se poznávala protekčně. On vidí v sobě třeba všechny krásy světa před jeho vším případ nebo stejně špatní si davový se všechny těžkosti činy špatnosti obojí je extrém který je chybný. Měl by se znáti jsem že něco mohu něco nemohu ale ne proto že by tím prasil ale že tímto sebepoznání může klidně odstartovat. On totiž s jaké základy startuje von se chápe toho o čem ví. A nevynechával nic z toho o čem ví. Znamená to co o čem je vždycky toho aspoň tolik že je na ten po je to všechno se dal při že on totiž všechno ale do toho díla. Co může dát tak rodil se nepodaří. On se musí dycky zcela odevzdat nejen vypočítavě toto dám zítra se toto a takle tak sto na cestě jít tam na nebe. říkám všem přát toho pro z vás nebudete jako výtku ale by tato bohužel misse proti mně chováte od těch lékařů ne isis se chovat jako na dovolené že si že anebo jako zvířata se s tím jako zvířata zvířata nic neúčelné o nedělají. Ani kořen darmo nehrabe všechno nějaký smysl nějakých účel a proto jste ochotni se dělat ale pro věc jeho vší víte o to aby se dělal jenom pro věc něco a. Bez ohledu ale bez absolutně ohledu na vás to sela strašně za každému z vás je taky chápu podle sebe že to byl vždycky z nás se když to pro vás nějaký smysl. Svá pro nikoho cizího smysl duše od co nemilujete bys jako sebe tak se pochopitelně na tom tak vám nezáleží. Tak to je to zvířecí člověk musí jít z toho očistě účelového jednání. Neboť když jedná jenom účelově tak je to s zvířecí způsob jednání prosím to při vědomí. Zvíře je nejedná jinak než účelově kdežto člověk potože schopen jinak jednat ještě víš než účelově jesiž neúčelně ale nejenom účelově nám proto řeknu dál jako červ ve že tuto vojsko to než ten tak teple. Potom přestal být zvířete začne být člověkem člověk je člověkem tehdy začíná být člověkem v ni když jedná s ohledem na věc. Kdežto on zvíře pokud žije z s ním tak do také nás vede nás na sebe ve o svou rodinu žiješ závoj životem tak svoluje na stádo na vedlejších stádo štěká a tak dále ale se přeli by se ocitnu za tímto žil svým způsobem jednání měli než těkat za cizí stádo děláno jen on o prou o věc sem nepřítele to visí dobře. Tak je to ne vším pořádku tak ne když mu nejsem schopen pomoc tak co od něho vystupovat ani smysly ani zevně tak to je oprava toho zvířecích a jak se mám jak mám ze zvířecího. A pak se řím druhou věc to je třeba ještě tou před že pravý dešti rozešel tou vyd. Tím stavíte se kterou mluvil jsem říkal z že to jeden kdo to jsem panečku by taky samovolně posloucháte co hle. si vzpomínám na jedno od od je s ve ještě žije nebo ono to člověk i s jeho neznáte přesto o nad který mu občas starého začít ve se vzdálil jsem se vždycky stejný. Že byl neví ni a snažil se dostala byl tam na dovolené ne o se že se dostal do kostela svatý ještě pána který tam mě. A nikdy se mu to nepodařilo tři v mělo o věc vlakem zase anebo tak místně nebo nemoc to znají nebo ta. Zastavte toho a to my jsem nýbrž jako ten ve jsem posláno dovoleno od boha pryč. Ze rozumu do vás na to ne ne u o nějaké hodila u toho díla božího musíš pořád být jo. A tak od ti by na dám jsem jsem dal než dát dale. Proto nemůžeš se lid místo do toho chrámu božího třebas svatý štěpán a. No atakdále potřel jsem se může jasný teďka že jo tak by se chováte se tam vyčetl jako na dovolené ne to znamená teď jak tady jste tak jsem tady za určitým účelem aby se se dovedl o duchovně se jako zvíře asi k o vás. Protože kdyby to bylo jiné než zvířecí duše mistr někde pochopitelně do že to jsem nepoznal že to zvířecí způsob jedné nadto ale poznám. Kdyby se nechovali jako zvířata vystačit pro to zvěsti či o to jsem byl koho mně je pochopit dal jasně a kdy jsem jako jako věta tak ne že byste tedy vyšli z za tím účelem protože se nevěděli ale zatím ku černé a že se něčeho z když se chcete věčnost a ale to se nedá dělat zítra nebo. Za hodinu to se musí jem teď a jsem zažil takový případ třebas u jiřího došela lékaře že zemřel před dva roky. Který v tom koncentráku když jsem při odešel od toho esesmana že bych zabít jsem začal najednou nebýt sebou nýbrž být v rukou boží rozumíte to bůh v přes ni všechno dělal jsem jenom prostředkem který on miloval jsem pro se kterými on poznával jasem prostě který on existoval on existoval takže jsem nebyl schopen existence bez něho lásky. Nebo poznání čili poznal jsem že jsem předtím nikdy nemiloval takže od vědy jim ho nebudu protože on je toho který miluje hlas zenon přivlastní z vás. asi po sto pro nebo dali čit jsem byl. A teď najednou přijdu z toho a dal pracuje se mi toto stalo jsem se s vámi zabil. Ale za toho života nebo opusť jsem ten život a jak se opustit ten život ale tak podle vůle boží ne vlastní jsem mohl vstoupit do života kteréhokoliv člověka ale nesměla vůle toho člověka překážek. Toto pochopil ten dal z celý na hranici že zpovídal kdy jsme se pobratřili chtěl vědět. Poznáte co chce. jsem mu z celý život v nechal definovat předním a tam mne tam ne tam ne v tom koncentráku když jsem odstoupil od svého života řekl. vám ho dát toho na sval vítat dost za pod co opustil svůj život po si ve sto pro tu každý z toho co řekla. Se schopen vstoupit do života k toho kohokoliv v tom jsem byl kohokoliv který ho pán bůh se tímto způsobem naši který připraven na to s totiž tu musím nějakou spojitost lotus zničilo s. No ale to von nevěděl ještě to na vás a s. Tak jsem vstoupil do života toho jiřího došela a s tím způsobem že on se tam v část a se neděl proč se přes se co si myslí čím se provinil si myslí a tak dále jsem říkal měřítku v kdysi se s neprovinil v nýbrž po dobrém to nešlo. Tak teďka po zlým jsi tady k bohu veden těmi okolnostmi které tady nastaly v chodem okolnosti které nastávají to není karma tak v tom nazývají lidové to z vás toto by ona potom ještě vyřídil nýbrž to je vedení boží to je rozdíl v m byla na transy myslíte o tím důvod jsem to nemusel se ani kostem když podlehne někdy jediné. Ale někdy podlehne ten tradic na říkáte to taky tomuto z to tam buď do vůbec nepřekládám oči aby svým nebral. A na proto přeložit aby tu mu to to mysli do jednou to jednou stokrát no ale tenhleten člověk jak pochopil že vím všechno jeho životu. A kdyby to nikdo nezněl říkal neřekl tak říkal to je tělo neřeklo to od pána boha takže ty si rukou božích. budu poslouchá cokoli ode si bude žádat to udělám. A za jakých okolností on byl takle vybrán s tisíci dvou se k bytí. To byl první který byl tak to bylo to celkem pět křísí městě lidí. Jak protože byl také dán pro tu je tu milost protože on před tím než byl vybrán se vzdal podobně jako života. On měl jistotu že tam umře. A všech pět kteří se tak dostal tu cestu měli jistotu že tam jsou by s to klam a protože zrání dost řekli tam nezůstal ale sami měli jistotu oni se od mýlili ale za to co tam v od boha se ten omyl od boha do zvaný jako že jsme tady jediná jedinečná existence v omyl od boha seslaný jedinečná věc rozumíte co jsou v tom omylu a potom po určité době toho tragické že v tom zůstáváme toho tady jak i ta kdy rekty. toho ježíšova života tedy ale i v no tu spolkla. A s tolika nám atd listu týž časnou jaký kristus říkal ve styku. Jak to byl dokonalý materialista. On byl taky kdokoli atd jista protože on nikde potřeba měl sice si co je bez to by byl věřil to je nesmysl abych věřil aby na sebe jako by za člověka a nevadí vám to a jste všichni věřící a nevadí vám. A za tak to žádnému není si o nevadí že svými jsi mi že jsem věřící protože on se s věčný že mám pravdu v tedy todleto si přesto jako ghos jako budoucnost lidstva se nebo nesou a data při od svých zbytečnosti. Protože to jen jenom by bylo po ze se psanou on v tom není mohu dost a ten ten jistý začal prostě proč se vzdal svého života tak měl v sobě prázdnotu pro boha. Jak říká to se nádoba prázdná je užitečná jiná užitečná není ano. Takže co na vás budu si na čeřínku ale dej vědomého otcova vyprazdňovat se od sama sebe. A to bude těžké a že domě to neposlechne tak své za dveře a před a o otci a doufám že tam nejde jako novorozeněte toto vše řím ku ne dělat když si na tebe pustili věta nějak zhora ti lékaři ne tobě se to mluví když nepozval ani věčně o on byl prošlo ho bych věděl kde by si. Zen v ó pravdu. A pravdu s tím si víru ve si s tím jinou je schopen věřit ale víc k o to člověk bych to nikdy nedokázal ani tady ani milosti ani budoucnosti to není moje schopnost to nemá v z zase bez musí obejít to pro není dána v on to dáno úžas pán možnost. Ale v ale v jsem to za mase přednost se nevýhody co na pochopitelně. Tak je to moje ne věření tu byly mně nikdo nevěřící nemůže oklamat. Nemůže měsíc bůh není nebo ty řekla než ty věříš nesmysly se mi nemůže jít protože jsem si myslet je nějaký moci. A tu jsem sine přivolal tato dycky najednou byla a čím jsem byl poslušnější čím bezprostředněji se mi poslechl tím zas měla byla větší čím není se mít poslouchal tím za síla byla neničí který před tím o nic stává nebudete nic tak to je moje vina nýbrž neposlušností. Pustím tak je názor že ty jo a ode tam a za věk co strašně hřích nové a bolesti protože on je přitom nesmím vůli ten není to není zády co říkám na ze věk celý tělo jo. A to cítí člověk chce být dost možné jo závorky takže byste bez nebo mezi ono mu do museli plout jako hadi jako hadi mysl od plazy tak proto o to je jako ho může to prosím vás bylo. Z toho bude velkém zle. No ale tenhleten takže tam bylo kdysi dvěstě vysokoškoláky ukryté jsem všem tyto věci vykládal a jenom věci pochopilo čtyři ihned a ten pátý že den jsem odcházel proto se z toho či se vlastně ty si chytil ho při a to ne ale oni měli tu přípravu která proč jsem si sebe řeky se sebe zapřeli za přede svůj život opustil si ještě lépe opustili úplně svůj život li o něho nic že se opustit tou staneme zavržen tam bez. Tak kolik názoru zahynu ven. Tak ty byli připraveni je připraven věnovat svůj život bohu víc nemůže dál kdy si od něho nechce a když toto tak okamžitě li duch chop za ruku on byl svět v sobě. Ale upozorňovat protože to ale to se nedá najednou udělat. Co mně to dalo práci k vnitřní modlitbě že bych si měl těle na s osobou i zvířata při tom možno s sebou. A sedmnácti rok extazí jsem za sebou co dalo práci když přišla hlubší je si že duší extaze z ni je otec v abych protože ne te protože bůh je takovým mocným způsobem dala takže zemře po mně se tam jenom to v tom těle to v tom jsou k a v vůbec po mně o takovými jsme nich než tělo o tu časem protože ve mně když ještě. A on mně dal celý jeho se všemi složkami všech všemi sedmi úrovněmi celého bral panečku to mně bylo úzko jsem minimálně pole měl na k tomuto vím čtrnáctkrát ve jako jsi otec dal tak obraz proč znamená aní těchto věcí. A že je to zajímavé že když se nakonec neutekl. To bylo vinném že jsem se ses dostal do styku svým člověkem který jsem věřil že zasvěcenec nebyl ale že jsem to mně že to sice k čemu věříme jsem podlehl této víře v že jsem podle krista nic se ode o víře. A. Tak jsem potom převedl do extazi tady v takové zapudil může do promrhal ale o tom konce tak u k tomu zaseto nepromrhal za topit se měsíců trvalo že ten stav. Tak to řikám proto abyste věděli že když to vnitřně uskuteční vede již modlitbě tam se dokonal sebe vzdáte dokonale tu jsem že to ještě všechno že to je po vnitřní stát potom se dokázal v zevním světě protože kristus říkal o této toto vzor kolem miluji když jako sebe a tak dále a do to prokáže tak ten bude spasen jo no ne to vám ty a z celého srdce z celé mysli z celé duše z celé síly které pořád na zevnějšek stal. A nebo je toho je v takovém od rub jsem se ale tak katolická čistě lidská že v třetích ji indický způsob myšlení že to že že že taky čili do tři věci jsou chybné tak že jsem na milost dívat teď je tady milost říkala pak již. Na když jsem to a jsem pole a jeho přítel taky s tím a zdárně své a matka káli mu řekla přijat třicet kde se s spát věcí a proto to jsem to a tak se taky chybné ó ano protože jsem mu zdál říká matka a králem vrcholně vycházel asi za by nemusel potírat indickou radit a křesťanským mystiků taky vycházel. Nemusel se postavit k protože co z kost.