Karel Makoň: 86-08A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

jak když moje vědomě s bohem nemám tím zkušenosti, protože jsem si to nikdy nezamanul Ale mojí přátelé všichni že jedny a za tuhleto to jako paní z za no jako jako nebo že a a tak a nemají úspěch to ne oni si kam jsme škole proti ne nejsou lože neumí neumí manipulovat s vůlí, neumí manipulovat svým vědomím je to s his jogy technické opatření technické patří a my musíme technického patření odstranit aby ta metoda která ve vás je dovedla do daleko vyššího stavu když jak si myslíte že o tom víte se najednou projevila jako něco účinného co by vás dál vedl rozumíte musíte ne novou metodou začít než ostatní překážky aby ta metoda kterou máte zase vo ten uvrhl aby stavu ani projevila ta úroveň je tak vysoká vás u ostatních lidí že kdyby ji nechali aby byla tak člověka vědomě povede jenomže člověk si nedovede jako vůbec domyslet je když touhu po tom setkání s bohem že je tu že to setkání uších to neví jak je to možné protože on totiž na úrovni vaší ne na nižší je to sobectví jemné strašně než to jako beštu je te by to byl naopak a ono je to ji mus a vy se na tomto tento vite goso musíte zbaví rozumíte to se na vás chce stejnější ne kdyby byli učedníci páně nebyl ego cti který si vybrali vyšším nebo ismus před tím vším dali přednost spáse osobní před svou rodinu o to byla na žení nižšího genesi kdyby to byli nadělali tak se ani pomocí toho vyššího nebo egoismu annos tady a oni se tři roky že mi tím vyšší ne egoismem a ono jim to vycházelo tři ale ne vy a tak nevím ale vám to říká žít delší dobu tím neboli jmen to prostě nevychází ale jim to vycházelo protože měli vedení osobní toho mistra ale protože vy nemáte osobní vedení mistra ten mistr prostě zoufale pobíhá kolem vašeho stavení a není schopen se mám dostat na rozumíte máte pořád svůj vůli takže tato cesta a to je zajímavý že to samašti že na vyžaduje rovnováhu mezi trpnou a aktivní činnosti vy když si to člověk je zase příliš aktivní rozumíte a nejste trpná někdy zase příští si vůbec si nepřeje a vůbec nic to ničemu a celý stavy měl bych na tom tedy nejlíp než není nepřeje ale protože jako a cisterna čistě třebas víc způsobem tak to kazí zase zdola ne aby to že mentální úrovni to je ovšem tíž překonat to ne než zdola protože mentální volně daleko mocí než zvíře tažná vysvětlím dohadů ten úvod proč to z metod nikde protože vy pomíjí smysl svého života v tom je ta metoda v tom že žijete že vám ke ponese je tady máte celou řadu automatismu který vám do nauku ve kterých byste nemohla ani hnout prstem víte to je tolik že opravdu se dovedete představit ani vy se nestane kladete jedno že byste mohla bez těch automatismu žít i za vás pracuju takhle z vás otce je celý neví se do vezme na úroveň člověka a to je ta metoda kterou nemůžete za to že je zvládnuta by metodě jenom překážíte aby se ten automatismus rozvedl dál aby se rozšířil do oblastí deště to nedělejte automatický protože to dělat souhlasí vůli rozumíte proto to nejde automaticky užitečného přídech ale říkáte která vám tedy se skočila do tak by nechám tu kapitolu a proč začnu mne to byl to neškodí věci ale za luštím zaujetí o svou zaujetí který mám to je k ničemu není to ničemu toho bude to si naopak ti indové na cení nejvíc to zaujetí ale jsem se dostal k tomu zaujetí obdobný sice způsobu jak po vy ale jenom obdobným nemůžete reprodukovat to co dělal janem a koní nebo něco někdo jiný na sobě vy musíte si především být vědoma jak se se tomu zaujetí dostala kdy to u vás vzniklo prosím vás když jsme u toho tak by prozradí byto podle zabití vzniku jak je to zlo a při jaké příležitosti nic zvnějšku nepřichází všechno přichází z nitra takže li správně chápete nebo říkáte mně bez dostalo že byste lhal to ne co víte víte že to že nevíte ze vina zevní popud tady byl že to je všechno vnitřní záležitost pravdy a všechno rozetni řeku to máte zcela pravdu takže i kdybychom přišli na to jak zevní pokuste existoval k tomu zaujetí tak bychom mu museli nakonec převést na ten vnitřní pokud když například dejme tomu ty lékaři operovali a které padá o zevní nějaký nějaká zevní činnost která působila na do nic dovnitř ne bylo to zvnitřku ke to působilo na venek ten dosti škodě li o vlité ale musím vysvětlit že abyste věděli že toto co vypadá jednoznačně jako zvnějšku pomoc lékařů tomu zvířeti lidskému tak bylo popudem zvnitřku navenek do těch lékařů protože moje maminka si nepřál mi dítě jednou rukou a tak když pněl užitou ruku tak šel do prahy a podle psala že voni taky chtěli kůží znou že je nebezpečí že to dítě zahyne že nastavil ježto toho řízenou že to o poutní přestane platit že a že to patě zemře a sama a přeje ten bere všechno kdy řík na sebe to a podepsala jak tomu eště doma zachované čili on a když vždycky když šla se mnou na tu operaci tak jsem napřed do kostela a tam odevzdává bohu a ne lékařům takového něco se muselo stát rozumíte u v a protože odevzdala bohu tak mně o a uctivě a poctivě odevzdá boha se zříkal tohoto dítěte lásky k vůli boží aby se polevila bude boží tak ti lékaři nemohl jich udělat něžně z toho dostat k tomu něco přidat takže to zaujetí které jsem tady koně objevilo nebylo od lékařů jak tady pořád tvrdí a budu to pořád protože s to jako bych to to říkal sem ale vono to vnitřní smysl o to vnitřní základ u vás a také ale nevíme to nevadí nemusím vědět pána kým jak tak v tom že sta že by se rodí se s kristu že ano on žil se se všechno stane aniž to víte proč se to stane ale to víte jsem to král musím osobě vidět proč je to protože to potřebuju ten úkol by to úkonem a to roucho jiný na to nepotřebujete vědět a kdyby se to úkol nabyla okamžitě ten můj okamžiky se u li proč to bylo protože to musíte nejvíc tak i poznat víte na tom museích poznat to na vás například poznal který ho znám marii o to stalo ale neboť to řeknu na to to není třeba o lodě ti více máš duchovní větví co máte více nemáte vědět o nás nechá se kroutí jako červ že jo a myslí že je to jako ne nemilosrdenství nebo nelítostný když takovou poctivou snahu že ono je to vrchol lásky boží protože vy máte velkou disciplinu a tím se pověstná a jak u svýho manžela tak jsem zaměstnání promiňte mi že se do do šest nestranného rodinného života a nebo se do podíval ne než jsem se vám začal mluvit že jsem patrně výšky slova ne ale to je vám jasno že jo to by se tohle tento naší těmže každý kdo naší škodě dívá a neví že tím do náš tak a tak tohleten případ je takhle vypadá takže vy zkrátka si uvědomte že přes veškerou disciplinu kterou máte kterou dosahujete se je úrovni na kterou se zvyklá byste na úrovni kdybyste znala další krok a musel na se jím řídit na byste ztratila ten krok zavrhla abyste sama sebe veškerým postupem nemůžete ho znát z toho důvodu že tam byste tu disciplínu neprokázal vy totiž jsem se zabydlil na v nějakém způsobu myšlení a když si plně vy jste ve se to disciplin nebo nabýt živa do by to chyběla kdybyste to nedělal tak to děláte to je dobré se dobrýho závidím a by si tím nemá se absolutně nic na člověk si tady bavit jak vidíte velice na váš na vaši četné každý kdo se do či se zdá že a protože kdyby se takhle chce nebavil a musel na to myslet to říkám to by bylo zle ale vy byste jak vám říkám když týnu na jiné úrovni nedostal vám to řeknu život ježíše krista to bude lepší když třebas tři roky chodil ježíš kristus s těmi svými učedníky tak on nic nechybělo protože s nimi chodil on to nastupoval všechny jejich starosti jakmile se potom při tom ještě asistovat taky to ministra za lidu že tohleto za pouze být i všechno once o všechno postaral dokonale no ale jakmile došli tímto systém že se o někdo spala na určité úrovni ke konci úrovni na vrchol tak to muselo všechno zkrachovat musíte tak se museli ježíše rozloučit s vírou svou rozloučit jak mohu věřit na vlastní spásu když jejich mistr míra potupně atd nemůže i pomoc u tam někdo říkal les toho kříže jiným si pomáhal sobě pomoci nemůže a se mu vysmívaly a ona to nereaguje a se takhle zabít to to samosebou dispozic pozorovali je tak náš mistr zkrachl tím zkrachoval víra musela protože prostředek boha roli a na vás nemohu chtít aby rychle do hry aby dosáhl roli víra v prostředek kterým je váš systém životní jaký dosud jste vy musíte mít nějakou víru že ten život který žijete je správný to zná že ne padl co nesprávným aby si zasluhovala to co jako v něm nevychází aby to takhle pořád acarie v tomto oboru že to podle vašeho názoru nežil byste vyčítal někomu něco ale není to pořád a nikdy nějaká chyba stojíte jaká vám řeknu ta chyba v tom že disciplina která se v stojí a kterou byste musel plnit byste na této úrovni nebyla schopna plnit učedníci páně museli čekat tři roky než na tomu dorostli jo ježíš kristus vtělený bůh musel čekat třicet let než se dostal vydat všechno je třeba vidět když že že tam je třeba nějakého stráň že věci se nestává skutečnými nebo uskutečnitelnými lépe než když nedozraje není možné světu chtít plo nebo je to ještě květ vy ste svým způsobem na úrovni na které jste rozpletl ale plod který by to vydalo ten tady není z toho důvodu že byste ho chtěl také s stech snědění nýbrž tím plodem je pokoj kým p který není užitku toho který ho zažívá nýbrž pomoci bližnímu způsobem kterým se před tím pomáhat nebo ho vůbec neměl na to člověk a von ježíš kristus přípravu a své učedních takové pomoci velkoryse světu aby přes svou přiživí pronásledování a to všechno abych v niškáma pokoj že by ten pokoj statí tak by ani nebo prospěšný komu limit kdyby se byl nedostavil potřebě nech nepokoje v tom koncentráku tenhleten pokoj tak jsem tam pořád byl by rozumíte jako ostatního třebas u byt ale nebyl jsem protože se dostavil pokolení moci to víte ne jsem opustil život a chtějte o nějaký paní aby opustil ten svůj systém když ona že bez něho nemůže být zapomíná a za druhý že čínském dobře slouží že ona s klidné svědomí a tu si taky za něco stojí se dělám všecko co mohu mít klidně předřeli tady pro náš hlavně před sebou že dělá to všech to se můžete a ono to nikam nevede tak za prvé se na omylu že to nikam nevede jsem taky nevěděl do sedmnácti let tamto vede že najednou před jenou bude stát vůle a jak to že když jsem si ho nepřál nevěřil na ni a je mně přednost a že jsem před tím pěstoval delší dobu odstupování od své vlastní vůle prosím vás o vlastní vůle se sporadicky jenom třeba ta žně nevycházelo to v tom že v tom běžném dění a tak vám radím li je to metoda když se o život a tuto metodu jakmile se dostanete do stavu když všechno možné provedl a víc provést mou že to se vám od minul a tak prosím vás nesmíte dopustila se v nejmenším zneklidnil nesmíte dopustit aby si přála úspěch i dokud když abyste zneklidnil aby si přála úspěch to o bohu ani jedno ani druhé sprác nesmíte dopustit zneklidnění že tam všechno pomine všechen úspěch se mi myslí tedy ale ještě si to přát uspět tak je to vaše vůle a se sobecká vůle tak taky to nemůžeme s naší těla jsem si nikdy nic nepřál nic se o pána boha nic nechtěl na jednu věc a to bych neměl opomíjet a musíte se mockrát říkal do úst jenom řeknu jedním jednu větu si přát milo boha víc než cokoliv o devět let a to příšera velice transem nepoznal v tom týrání koncentráku kde to je podle jeho nejvyšší nejvyšší milosti a nevidí lásky nepa zrovna jako vyčíst že to nepoznáváte a že to že v že to nejste tak zvaně úspěšná si myslí že je to nějaký a ze klacky pod mou pána boha ano tuto přehání toho vitálně ale jsem si myslel pan my opustil a jsem tam dělal nějakou chybu to není vy na pána boha moje ale nevím jaká to byla chyba se nedělala v tom že jsem se začal s udržovat se sebou a dostal jsem si to zíval s tím bohem a to bylo to byl konec tak to je všechno za cestu potom je vstoupil tak jsem ve snu byl šavlem ještě sem tak jsem beštu viděl cestu ulice s tou úzkou jaký líčí ježíš kristus kterou jsem i těžko hledal to bylo slovy obrovská tak dále a pocit řetězem se tvrdě šplhal nahoru a čím dál jsem šel znovu lidsky jsem na tu cestu ustupovat při tom snu to se to byla činnl prostornější a stěží nakonec to byla autostráda a bude toho ještě v akové spojení tam kam jsem před tím došel to jsou snahou ano dál to zase byla strmá cesta a tak dále rozumíte ale ty část kterou jsem před tím prošel do začátku se napřed šlapal znovu a to se mi chce potom jsem použil třebas vlaku nebo nějakého praví o prostředku to se mi slušná ze a potom jsem vůbec nešel po cestě nýbrž tu část to jsem měl předtím mi mockrát prošlou jsem přeletělo jsem letěl jsem narazil na tu čas tedy ještě nebyla prošlapána se letět nebo čili jsem se dověděl že se stal potrestá kráčet není pravá cesta kdybych byl musel antický začátku a on se musí potíží kunti tak musím dycky začátku začít u začátku začít by nikam nedošel kdybych musel nohu ji prošlapal tak je to nekonečná námaha bych nezval během do života ji nepotřebuje jsem proseká mou ji slavným že ji můžu přeletět a to je tomu se říká tomu přeletuje říká zaujetí ono to že jsem tu se stokrát šlapal ve mně způsobilo určité zaujetí a to způsobí že přeletíme tu část kterou jsem zatím zvládne tím eště tu část kterou jsem zavodňování mít za otírané co se nepoznávám tak ten všechno nepropadněte mlidi zoufalství že on to nejde my jsme se se do postavení člověka který do toho ducha i se nemůže dostat boženy potom netoužil a po stránce byl lepší líp na tom než ten který byl protože ten propadá zoufalství neklidu a nemůže po ten samotný neklid dál tak že se od vás chtěl abyste nepodal tomuto neklidu nýbrž jenom klepal naléhavé se rozumíte nýbrž zaklepala odstoupila zaklepal odstoupil klepejte a ne na to si nevede a vyvede to nejde rozumíte to je na vy nevyvrátí ten podivuhodný vaše manželka do ryby jako násilnice a ona vás etohleto etická a můžeme jak a v tom případě že přestanu si něco z toho dělat že mně to nejde uklidním se jak se dostanu z takovýho povalit ne které mi tady rozví a to budou někam dál vás na něco upozorňuju nemějte strach povalí protože tomu pán které máte vám zůstane nože bude oproštěno od zoufalství tedy vůle základ vůle je boží vůle čili když se to lidské odpadne tak vůle a tomu se říká zaujetí boží zaujetí spočívá v tom že všechno tahle slově to tady zůstane on nás otážeme potud utáhne potáhne ale nebude i překáží vše vůle nezbyde na to kterak je to možné že vám nepřekážel by vám nebude a zla překáží takže znovu souhlasně vůlí na to děje ale bez toho rozčilování bez toho unaveného sebez tomá nebo co to isidě a co nebo nebo zneklidňování jakéhokoliv druhu nebo unavi to dělejte ve smýšlení na sebe opusť sama sebe a vědomě se čistě tomu otevření své bytosti o téže se bohu o to ří se bohu neznamená říct pane bože vstup tady jsem ti otevřen onoho do místo takhle prohlašovali tak to neděláte doprošování není ještě uskutečňování nýbrž otevřít se bohu znamená nebuď nevyvíjí jsem si dosud přála nebo přát s tvou se spojit na tom bylo správné to zaujetí které pochází od tebe ale nic působil vaně byl nesprávný čili proti tomu zaujetí nemějte to není vaše vy to sobě říká to se s si to sobě přičítala omyl že on si to přeje kde pak je moje přání jsem koncentráku že si uvědomoval že on si daleko dokonaleji a soustavně přeje než abyste se mnou soudržnosti předtím to nepřál tak jsou stane takže jsem upadal jenom bylo extází a o ty doby kdy jsem neměl extází protože pociťuje si to on přeje a ne kdybych si to přál tak upadl extáze to znamená nenormálního stavu spojení trvalého stavu spojení že tak po na pozadí toho vědomí tu spojeně pořád krise protože si to nejenom nepřeju ale vím že on si to ve mně přeje a že neustane v tom přání že to nebudu bránu to nebrání on chudá království boží nemusí jenom žebra on se může k změn jako jako průlivem dostat do této skutečnosti ano funguje jenom jako břehy údivu a starajícího se o to jestli tam od že sem nebo tam tem jedno to odliv to čas je to při teče tam na nějaký prostředek kde to neče ani tam ani jsem a to jsou přednésti místností že některý kam vedou ani z toho vězení protože jako celé kterému nás nerozumím to funkci jenom účinně to tepre když to celé a než tam nějaká část chybí když tam chybí moje neřesti a to není celé ty nestaví by nějakým způsobem zdání a musí sloužit jako asi dejme tomu musel satan do užit svatý antonín na poušti že mu to dokonce tím pochopila přá ho do tuhá do takového pluhu a příž ježíš kristus říká modlete se neustále tak to nevedl k nějaké formě aktivity no modlete se to znamená nařizoval se modlit tak to byla chtivý a ne modlitební vám řeknu to ste se modlit se neustále za prvé budete ve svém zemi stání nemožná protože se budete modlit a nebudete domova že ano a manžel by si abys tomu uvažoval opět a nejste děláte ale je to že bych si to vím eště přál abyste obět a vy by ti misto meditoval a nebo soustřeďovat béře tak udělal z teprve kroku před že modlit se znamená celý život považovat za jeho když například máte odliv patě to správné když máte přístupná vně rozumíte a je to všechno od boha je to bůh to dopouští bůh náš vnitřnímu cením samosebou že je to že dostalo by to nešlo jinak ne a proto se to takhle děje tak nešpekulujte proč tomu zrovna takové je ani se tím nezabývat a tou přímkou nýbrž modlení si tím způsobem že si řeknete nebo že víte teďka do k tobě bohu svou slabostí teď pádu k tobě bože tvou silou rozumíte a tak dále a pořád po stahuje na něho všecko a tamten to sto udělal štastný tak doufám nelkal ješ tak by tam skončí cestou nejistotou s tou nejste toho neskončit ale s tím zarmoucení život ne tam nejde tak můžete tajnou u nejistoty než to to je v pořád o tom taky obrovská moudrost že cesta moudrost nejistoty tělo ječela a tak tam je to vysvětlen zase matení o toto vyžít li že i tam nejistota je větší mudrc ší tota ano a to je důležité vědět o otrok i to nejistotou tebe den ano ale nesmíte přitom upadat do beznaděje se nejistá tím dál jako dostat do neklidu tonta nevíte nitku přijdu z asi naštěstí nikdy nepřejí vědět co bude dál nikdy a když si přeji tak se mi dokonce trestné zdají sny a ty se nalitý nevzdali ale stali se mi duchovní si přesném dánu že tu rovince dostal našeho jsem šel do tedy do brna teďka se zdál jsem výstavy klidně spal začneme zdá jsem že jsem byl před nějakou písem o nějaké písem učednicí sám se provedl provést a vedle seděli úžasný tři je lepší musel tu byl ce je nějaký pak a nějakým ještě jedno plnič a tak ty seděli na nemě obsah se mnou písemku o ni tak jako měli provést písmu ale vedle takových účtů co jsem moh udělat jsem tam byl stolováním tak jenom vrtalo potížemi něco připlul ne z něch vědomostí ale nějak to upřel nešlo a ten pivíčka se na holá také díval úzkostně že jsem tam tužku nebo perem ruce nic dalšího nepřijal a k tomu co oni dávno si děly a víte proč se mi to zdálo protože jsem jednu myšlenku to est před odjezdem den před tím co jim tam v tom do budu říkat že se to tisíckrát řekl a nic nevím a to jsem neměl říkat protože ježíš říkal si účinku nebyl na to co budete říkat nedbejte na to by boží nemá bude působit a řekne co máte říct ne třebas to tisíckrát za sebou stejné jestli to být dotčen a touží tělo bude a tak sem činili pokání ne a o znám se mluvit o toho ducha tak ta nejistota kterou jsem měl a to tam projevil dostala k této moudrosti řek které mluvím kdybych byl jist co tady budu říkat o sešito připravit na patě a nikdy nedělám za naplněn tovíc aniž to dovolte připravuju mi nevím radu tedy bude tedy budu říkat jsem to absolutně nejistí a nesmím upadnout do beznaděje jo že když nic nevím tak to ploténky nic nevím tak to pude tu že kdo je tou mocí do je poznávající dominujících do existující a že ano tak je to pořád no a nějaký ateista na to bych mohl jako lékař ba mít vliv a nebo jako příbuzný nebo tak nějak tak bychom neříkal bůh existuje a život věčný je a tak dále bych říkal podívejte se myslíme na tom všichni stejně prožil z určitou pasáží voda který předcházel tváří vo jinými fázemi a celým tím vývojem který tady na této planetě existuje a jehož byste posledním výplodem nejvyšším ten předcházel váš život než jsem se se narodil tak museli být předám že by proc a a nižší zvířata než se to všechno vy k vám vy jste měl skvělou příst žít jako člověk a tedy klidné svědomí že jste žili jako člověk tak to udělal to nejvyšší co se lidského života mohl vydobýt nebuďte smutný to je něco co se neztratí nesete chvíli pochodeň a za vámi ponesou jiný je to tatáž pochodní je to štafet v tomto momentu přenášena vaše někomu nevěšte když nevíte komu když vám není představen komu ji předáváte že ji nepředává červem štafet ty se třebas neznající čeká na vás další postavit i a převezme myšlenky které jsem sem zasel jsou ti mají dešťová než váží vod to myšlenky zase se uplatní v jiném nově u vinen vor na jiném místě a takže na této pole je budete žít a on třebas řeknu jestli to řekne nebo řek to je záleží na něm ale o sobě nebudu vědět nemá mu řeknu podívejte se smutný v tomto životě samozřejmě viděl se tam o sobě a tím se se tam ztotožňoval byl jste to vy i by se spálí a na postní a tam jste se honil třebas někdo potrhlý ne v tom snu byl jste to vy byste se v tom snu byl dušoval že se je to vy jen vás nepřesvědčil když pokud sníte že to misteri a se vás někdo fakticky honil a něco se tam zažíval jako ten na tom posvětí čili byl se to v považujte tu smrt a přechod do obdobného stavu jako je spánek tam s naší ztotožňovat s kým se se dávno zbožňoval spánku tím se začne stupňovat tou by znáte potrestat nepotírá víru v boha nic dobrý nepřevede musí dělat i o jdete pavův useknout nepřevede dostane jenom plynulému přechodu z tohoto světa do astrálního a to je dost to není zahození a tak prosím vás teď se klidně uklidněte a začněte si s jsem tímto způsobem u věřícího člově je a naposled nějaký paní m ne makoně toto provedl a ona potom sílu manželi po smrti vykládal cest to neřekli že jsem tvá jsem myslel jenom spím ne nám to za zlý protože jsem ji o svých od tohoto světa jo a tak bych to udělal zpražit kdyby byl lékařem ne ale příležitost pošle o nic mi tam zavalilo gottwaldov případu to že jsem jiřího než neudělal že sem to člověka zabloudí o by to byl to a polidštěno jako nějaký týden a tak debatě umřel po druhou a ten dotyčný o a potom mně měl ten dotyčný který umřel takhle za zlý že jsme ho takhle upoutali že jo že tam byl vědomě no ale tak bych si počínal trošku jinak že nemyslete že před na víru převádím na že je to to mi lepší ta víra tam ona vede kdežto tuhleto když on v tom pozná skutečnost kterou mockrát zažil ona okamžitě usne klidně a v tom spánku se dostane dál za spánek a bude minul pokračovat jako by ve spánku dál a tam se ale probudí to bude rozdíl že ve spánku se probudit a on když mu den nebude vadit pouto síto tělem tam s a probuď ale snáze o tam probudí a přestane tam s naše tam žít na úrovni na přehled života a správný úrovni ne do snění umíte a mám na mysli ta osoba ixtá takhle převedl na okamžitě tam žila a manžely vykládá co tam vidí a vyčítá mu to co jsme to s provedl a tou osobou a je to ani neřekli o tom bude zvěstovati že se no a mu to ve spaní že kladeno neučiní všech krista málokdo o tom a proto je třeba znovu a znít se liší od učení předešlých učitelů duchovních hlavně tím že on nás svým životem učí jak se máme dávat poučovat událostmi když potom byl po zmrtvýchvstání tak říkal těm do učedníků mu do tím do emaus zdali se to všechno nemuselo stát když to dávno bylo předepsáno ve starém zákoně li to vypadalo že je to předurčeno že události jsou předurčené že se to ale protože je dávno to naplánovanou vůbec ne to se vám vykládal to nebudu znovu opakovat že ti mistři kteří předvídali život ježíše krista do všech podrobností na symbolicky tak ti prostě tou cestou prošli čili oni s ježíšem byli ukřižováni věčném stavy z mrtvých a podobně a proto to mohli napsat že kdyby náhodou ten ježíš kristus se narodil machiavelli těmi židy takže musí to vého životě probíhat zrovna jako v životě těch lidí kteří přešli před ním no tak že voni nevěšte oni líčila testu a přičítali jíme li mesiáš protože oni k tomu spasení taky li jako on povede tomu spasení ale to jsem vyložil to nechci se tím zabývat jací radě tohoto sté textu k dalšímu jak učil tedy ježíš kristus vedení událostmi on když vědomě vstoupil do tohoto světa tak musel svým životem ukazovat především jak je člověk veden celým rozsahem života k tomu jenomže člověk v tom nevidí toto vedení opomíjet že se zavázal očima zavřenýma očima takže je veden ale přitom klopýtá protože zavřené oči tak třebas jednu dává že mu to nejde po druhé na to že mu to jde a tak dále podle toho tam právě při slepotě své dál asi tak a když kristus nebyl slepým od mládí věděl že od otce přichází ocitne vrací tak že ona na událostech které probíhaly z o to jako na všem životě mohl ukázat jak události a co nám události prozrazují na cestě tak že říká a budeš li mít tu disciplínu jako a budeš poddán své rodině a svému okolí bude se tam jít to a to a teď tam říká napřed bude pro nás ova to rozum rozuměj nespadlo staneš požehnání vod říká zná duchovní bratrstvo hned objeví a dát požehnání na cestu sílu uskutečnění sou duchovního díla to bude čátku potom uteče do ptá to znamená to je událost kterou musíš chápat jako nutnou nutné zlo že před rozumem se zpočátku musí utíkat tam kde nevládne tak by nemá moc a moc a rozum nemá všude moc a jeho moc omezená ne tak ta musí u nikdo a to je egypt egypt je symbolem země plný vám tam se měli i před ním před kristem dávno před ním velice dobře čili to není v tomto symbolismu nějaká duchovní oblast nýbrž v tomto symbolismu je to země plných spánku to znamená česky nikdy přes před rozumem nenese jim zabíjet cestu nedej ale přitom ve na to aby tu ji lidský oranismus byl zachován neboť je lidský orgasmus potřebuješ pečuj o něj kterou ho na pán uvádí ho do bezpečí kde by byl ohrožován nehody slova zbytečně mu nebezpečí že a tak dává podrobné a to potom vysvětlím že ho detailně v tom na zahladit proroku to přišli a se mnoha ním ptže ta to není čas a když to budeš dělat tak se ti stane jedna věc a to na vinu ne pozor před tím stane že totiž to soužití v tom egyptě těch plných ů nebude zapotřebí protože rozum umře bez překážel nebude překážkou umře hrdé a tak se ráčí tam kde se stalo větu znamená česky řečeno vaše do pozice kde máš další úkoly nejenom to byli tělem úkol více před tím rozumem a tady nemáš úkol se krýt nýbrž dospívá že duchovního úkolu vůči lidem a musíš pán kde máš ty kořeny a naproti kořenů můžeš prosí ho dál bez kořenů to nejde o a komu může u všechno se zvnitřku proto o musel za objevit v betlémě a v nazaretě napřed moře nazaretě ten blízko betléma aby moh zase z vnitřka z vnitřka se rodí ten duchovní úkol to nemůžu tak a s pospíchám velice abych to mohl říct tak že to asi nevysvětlím úplně detailně ale aspoň víte jak to jak to asi v tom životě ježíše kristu je ukázán a jestliže to takhle děláš tak se dostaneš potom k tomu že zvládne svoje soužití s okolím a dokonale mechanicky dokonale automaticky a jak se to stane tak byste před zapo na místě a pozor na to tam to jáčko které takovýmto způsobem sobecky mučilo posedla se se život bytí a nevím co všechno nabýt nějaké schopnosti teď se stane satanášem se tedy se musí si pořádat jáčko je nutným prostředkem ke vyví vy ale rač přešlapovat tak se stane satanášem naším největším nepřítelem to taky musím vysvětlit že záštita by tole proč je tomu tak teďka to nebude asi možné a tak jakmile odejdeš od toho co jde samo přeješ si orgán péče přemožení toho satana znamená svého tak potom budeš mi otevřenou cestu k tomu aby si byl nebo případně i se mu kolík učitelem duchovním objevíš převést ho symbolismu objeví svýho duchovního vůdce tak by to rozloženo jako ve snu na na vás apoštolů na nějaké protivník ježíšovi a nějaký li prostě to je rozdělení jáčka na jednotlivé partie a vedlo poznat co která část našeho na za úkol takže ten hlavní úkol našeho tam je být poslušen a tak ten satanáš od doby musel to ježíše poslouchal o neposlouchal satanáše znamená sku ze začátku mohu být beztrestně poslušen ale pozdě to nejde podle by to byla velká překážka je svým poslouchat jiného než od se nebesích bych tak řekl jako ježíš kristus ale to dřív nejde musím někoho poslouchat musím nosit poslouchat své protože to je jediné co mám taky od boha je ale to rozvinu vlasti tohoto světa tak to dovede na okraj lidských možností a jsem krokem sytost abych nemusí dělat skoky nutné toto pro kaz a tak dále a tak dále čili jsem to uvedl jenom vlastně z něho jako ukázku toho jak událostmi člověk vede jak ty události poznává že totiž dejme tomu ježíš kristus ukázal a říkat o jeden případ tisíce co tam ukázal že a teďka si paměťně nesnese něco to do třiceti let doby a nebo no tak do cítí se něco říkal z doby u těch egypta či tedy to tři králové a ta hvězda a to všecko že tyhlety úkazy jak pozemské tak řeknu i nebeské ših oplozené musí člověk sledovat a musí se dím řídit kdyby se byl svatý josef neřídil snem který měl za by neutekl býval do egypta a byl by za viz hynu ten je ne aby nás nezačnu to nově se rodící vědomí o bohu a musí ho začátku velice chrání to je symbol jeho života chránit svou malinkou duchovní oslíku jakou budeme to zvěre pochopil když řekl duchovní život se podobá zimu pšenici zase na zimu musí být zase ta na zimu aby vydala větší úrodu než ta je a jak se vám ale to se ta na zimu to znamená odchází vezmou do takového stavu po vědomí kde zastíněné razí do takže je to zkouška které člověk musí procházela někdy více toho že nevidí žádný úspěch a ne že to teprve vyučí všecko no tak to je takový základní kurs podle ježíše krista ale protože to bude zdát příliš abstraktní tak to převedu na svou zkušenost jak jsem byl veden událostmi