Karel Makoň: 86-09A-550 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

ale upozorňuji že tak by na něho ji a upozorňuju že máš relativní pravdu že nesmí to li toto říkají když tento obdobného jako povídání o a tomu a jeho složení mu říkám teď to zkouší z atomem taky mu dosahovat pochopitelně říkám a kde se ten a tom může dále dělit je to konečné co dneska jak si ho dělíme a nebo si myslí že to půjde dál ono to to půjde dál zaručen s poklonou jsem a takže může být nějaká na nejmenší částečka hmoty která seděli nedá on řekněme třebas jo že že taková neexistuje nic o a že dál a tak řeknu no tak výš tak s tou souhlasím když mu to stačí takle on zatěžován případ že mi to taky ani nestačí ale když souhlasí tak a řeknu dobře souhlasí když jim souhlasí že to takhle je se těší a že je to váš a budoucnost jdoucího vývoje tak ti něco říká si myslím že ho co nějakým způsobem je se ustavičně mění neznat podstatě ale v tom svém projevu čili uvažuj tak že když se něco mění tak se to musí niza laně čeho neproměnnou známe z matematika tečku si skočím na matiku závist je pro a do skončím zač říká ale koní ještě matce taky unikne mostě další žili stav oni o například dejme tomu přibližování nekonečné konvergence že jo no takovýho nicoty taky s tím s a tím ho další po že jsem měl si na výši musím prostě my protože dneska dvojslovím který je taky vědecky na výši to není sem sám tak sattvou pořád dál nakonec se jistě schodem v tom ne jsem dobře vychovaný ateista a on taky dobře infomací můžeme zůstat u silou a tys že bůh existuje sem říkal neexistuje proto že to co věřící ožívají bohem to noha ve je to nějaká základna pevná něčeho proměnlivého v tak a se obyčejně tady rozejde me dobrem pevná základna proměnlivého a z toho vyvozuje tou dvě existence jedna pevná ale jedno a proměnlivá my jsme svědky jenom proměnlivé že jsme setky jenom proměny ve to je dáno nedokonalostí našeho smyslového a rozumového vnímání kdybychom měli rozum vynadáš í povahy nebo lepší doma ho nebo dokonalejší a tak bychom třebas chápali i to i tuhou stranu ale ona to zatím nejde o mně za pravdu že jenom to proměnlivé chápeme ale jaký vidím třebas jenom vlaku na lidí tak si říkám může ta byla sama existovat li po tím nebyl lidí bez vlk a tak je to je základem naší existence my jsme existence základní nestvořená a my nikdy nepřijde na to jak je to s tím nestvořeným proč je taky něco nestvořeného ale že se tady něco hýbe to je důkazem a vědeckým důkazem že je tady tak něco co se nebe ale mu oko který když se víte tím a kam kam a musí být vedl základ atakdále a všechno mu zaseli světlem a on na nějaký ten obraz přistoupí to se mi zatím vždycky stalo takže ho do budu a on začne věřit na pána boha ani nakonec řeknu prosím o tom co jsem při teďka řekl tím začíná vlastním věřit na boha který se nazvat plnou základnou a jsem a za to přineslo nezáleží ale je to bůh ne a on říká no tak jsem asi věřící otci a když jsem říkal podívej se rozlišovací zase znovu a když podaří i tuhletu pevnou základnu se tam na se znovu a ti nějakým jiným okruhem viní dovedu no a to se bavíme třeba ale netrvá to nikdy di než ženy setkání a nikdy se mi nikdy jsem se zatím neosušil se žádným a třesou líp než tak že nebo husa cestě nikdy nezůstal tam kde předtím byl je to zaručeně bezbranný a celý stáli nebude nikdy útočícím a to jsem o vezme proti náboženství nikdy nebude úplná to dosáhnu protože že je to někde domyšleno líp než jak to do mi slova a to i s mu potom když je dobytí tak mu říkám a von ten málo nebyl bohužel filosof a na kterých on stavěl taky nebyl slovo byly nech o lidé oboru filosofie a tomu dokážu jinými toto f že by schopen tomu dokážu i takový mladičký francouzem dílo který zemřel při tiší ve letech a opravdu řekl něco to tady cituju v tomto spisu protože považuji za důležité aby o tom lid věděli že i obyčejnou filozofií se člověk dostane za její hranice uzná svoji malost a pokloní se aspoň tím připraven že a zemřel při ti čtyřech neměl čas ani na to klaní no ale to nevadí tak myslím že jsem vysvětlil to že království boží násilí trpí jo ale to řečeno jednou větou zaviněno tím že se nestvořené mění na stvořené to znamená omezené že to ne to neomezené se transformuje na omezené a v omezenosti dycky občasnou utrpení to jinak nejde čili v tomto smyslu násilí trpí to království boží protože tam je omezeno svých možnostech ten její utrpení že do nekonečného nakonec nesvobody vejde do nejsou body ne tam musí být omezen to nebudou tak to přímá te tuhleto eště kázní se na protože ti rozumem nedosáhneme dál než dalším a dalším argumentům a to tedy se nedohodneme jsem amen to a ty jsi argumentoval ale musíme přiznat že by to mohlo jít do nekonečna čili žádný z nás nemá pomocí těchto argumentu pravdu ale je tady nějaká zkušenost kterou můžeš nabýt ty ji za a budeš mít argumentem a tu zkušenost na rozumíš naše viny tam nárůst no eště se stanou zastávky s vámi jako prašiví na na to se zase podat mít něco jíjá druhý člověk tam dobře váš pan manžel postupoval od páru dvojic k duhu a tak dále a movitém takových párů najednou se zvrhl a vy se s párů dvojic absolutně relativní to není to není pádu relativitě sou páry dvojic absolutnu nejsou žádné páry dvojic to je ta bída jak tady sme novicky vede to víte ale tady do ránu soustem jsi z vás to a tedy teďka tak že to asi se dostanu domunit totiž když začnu mu říkat to se mi stalo v obracet ke své zkušenosti máš tady nezavedu šesti otce a neví řekne no no ale proměně jsem lékař řekla třetí a vím jakou cenu mají subjektivní pocit pacienta vedle vyasti ského vyšetřování lékaře a tím zrovna jdeš umírám a subjektivní pocit úlevy a se záhy na to co si o tom nějakou lékař mám myslet čili plž žákovu zkušenost tak je to lidsky zkušenost subjektivní a objektivní aby to co na řešit objektivně tak s tímhletím na nechoď jsem říkal no tomu lékaři jako lékař máš pravdu protože pole a musí přihlédnout preventivní pocitu pacienta to by byl chybně jednali přihlédl ty mu něco mohlo mohou prozradit a to je asi jako poradce ve ženu a tak se to dělali podle svého říkají ale o vede ano a říkají mužové araratu aby usmyslí že to nějak totiž na to že neznamená nic to je předmět před to postoj ště na úrovni člověku kdy křesťané se dohadovali nejvyšší konci let jestliže na ve duši a sem to není předmět že a přišli pod věštil tech dohadu že to asi přeci taky asi duši a si ale nebylo to úplně jistý tedy do dnešní tak úplně liší takže kdybych přišel ke zpovědi tak by ani ten kněz nebral na vědomí jestli jsem oddán indeo ne protože jsem muž tak by se mohli alena než tou vědou rozumíte mně je to tak bohužel tak protože on který se vzdal ženy ne proto že aby se vytáhl na jinými ale protože považoval to za největší překážku o zenu tak on nemá ten kladný poměr jako a to to navalí přátele ale mu tomto případě říkám méně nějaký vynález vědecký který by nebyl založen na subjektivním základu poznání by k tomu se pochopit to přeháním a řekl takovýmu sice parodii a boku kde my že ano a teprv když nit nikoho vypadlo na hlavu tak poznal že to je gravitační zákon obecně platný že je o to nám dělal vousem nestal ne tak by to asi byl bych to nepociťoval tím vlastním těle a ten člověk do takovouhle praxí a se o naší lstní těle poznává a když ne bez ohledu na něj nezávisle na něm totéž poznává subjektivní někdo jiný a další a další a šití subjektivní zážitky jsou stejné pak přestává to být subjektivita tak je to obecný gravitační zákon když to řekl všechno padá k zemi vlivem gravitace a všechno jde k bohu vlivem toho tažení božího a tak dále si říkáte co se tedy se no a vám řeknu že tady v tom nikdo neoponoval protože když jsme si rozebrali případy vynálezů všech přišla to přesto byli v jedání lidé kteří subjektivní na to přišli a často proti celé společnosti o jisté galileovi a tak dále všichni proti to byl jediné ztrátou subjektivní tak by byla se o odvolával na objektivní věci pochopitelně ale se v zkušenosti také mohu odvaha objektivní věc a kdybych jako mu to neuměl nějakou takovou událost kázat tak bych se odvolal na to že subtilní následky těch učeností jsou fides ten u každého člověka a to je objektivní záležitost tak že tady se rozvedeme dobrem to zase nedá metodě co máte k tomu prvnímu násilí trpí a ty praví ty lidi aby spasil kterým se jednou do dneška nedá latinou pavel který měl v hlavě celou tradici starozákonní myslel historizujícím způsobem a to je chyba na této argumentaci nemluvím proti kus stoiků nic k historik je zase ještě něco jiného než obyčejný histori jo záští stařičký záležitosti vám za takovou vaším pomine a myslím že na tom to je taky školám nezáleží první do se nechte mně při tato tak je to dobrými i na o zavinula se zruší ne jako o každém že kterým argumentuji když to potřebuju také zle jako jako z líbezné pole také hodný jako beránek podle potřeby svýho představy a on se do toho mylná vžije do toho pravýho ne ačkoliv i to někdy někdo z ale taky ho představu třebas jako kamen vrodí kterými nepochopí že je to jsem tady sněd neudělal ale jsem schopen třebas v čeřínku za dva za tři to dělat to co jsem takový jsem prevít ale tady na tento argument řeknu jestliže tam někde u cesty křičel nějaký slepý ježíši smiluj se nade mnou a ty učedníci řekli on z tady příčí rádi nedej na to li nás jenom vjemy se vám jeho místu aby na nevyznával proti na je říkal ne ne jak němu přijdu přišel k němu a vrátil mu zrak když matka plakala nad svým dítětem které ztratila on všechny dal stranou a přišel k matce a ta se proč pláče věděl proč pláč protože mně zemřel si a měla jsem ho ráda kdy co milovala tak tato láska je pro rozhodující abych se dal vést a křísil ho a tak dále a tak dále jeden zázrak za druhým ani jeden z nich nepochopili indové ani ho je nám důkazem toho že pán bohu stojí každý ten nejíst za to lidsky nejvíc si to za to aby se nad ním sklonil aby ho k sobě vedl třebas že ten tvoří ani nepřeli nepřeje a byl k němu veden ta žena si nepřál jenom uzdraví nebo v řízení svýho syna a nepřenáší do království božího i to bylo sobectví na nižší úrovni bych tak řekl a o to lepší nebyla tak vypočítavá ano a svýho splátek ale vás upozorňuju na jednu věc naštěstí ježíšem kristem to nezačlo nýbrž tato toto milosrdenství boží věčně existuje například eliáš protože neměl vlastní domov jednou taky byl nějaké doby nějaký čas doma nechali spát tak tam spal on neměl vlastní domov toho času by doví potom vodní vodešel v době na to šel někam varovat jinam protože on vám dal to krajně těmi svými žáky a to je ženě umřel si a ona za ním běžela a říkal mistře byl si u jsem ti dával a jídlo nic se o tebe nechtěla a ty si vode taky ty obraz samozřejmě a jako rybím jako bych měla kdyby ale teďka jsem staletí na seho syna čtete mrtev prosím za to co sem ti udělal a dělal měl by se pokusit ho vzkřísit že aby se tu moc a on říkal no dobře tak tam kam přijdu a protože ale neříkali se s nebavil když to dělal z vděčnosti nebo li tomu synovi ale on předvídal ježíše krista on na něho nalehl a z úst do zavedl dýchání a oživilo jestli to byla jenom lékařská záležitost a nebo to byl taky jaký za za nevíme ale protože víme o více zázraky k toho druhu ze života eliášova tak víme že byl takovým předobrazem toho co bude dělat ježíš kristus a kdy se to dělal ježíš kristus že se ujímal člověka tedy měl nějakou přirozenou místní časově omezenou potřebu neopovrhoval jako indický jogin touto potřebou říkal to se netýká věčného života to nikdy neřekl křísil léčil a tak dále a když to dělal on tak my máme právo ho následovat ne nemůžeme křísit nemůžeme léčit to je pravda ale co můžeme udělat matčino udělat děláme tady zaručeně méně než on ale aspoň se můžeme když vyčerpáni všechno co můžeme tak možná že se pán bůh připojí k tomu co jsme udělali z jeho moci a smí zasáhne dál to je taky možný to jsem taky sil pískem že jsem odvozenou mocí od moci boží malinko provedl a bůh neodvozenou neodvozenou mocí to vedl nalepí hned museu oni to případy potom o to neměli to dělal jsem jim to vyložil tak je to lidi pravda takový případ znáte to spisů nebo z toho co se ho o to říkal utrpení a láska u toho to ne paralely byl ochrnutý a potom zásahu když jsem ho přemluvil k tomu aby věřil v lásku boží protože uvěřil tak se zbavil ne nějakýho smrtelného stavu ale to je své ochrnutosti že uvěřil o tom sebou mohl přičiním do komoře roky čelit a že jsem poznal taky moment kdy je přemluven kdyby byl ochoten za tu víru se postavit fakticky a to předváděl to tady nebudeme říkat prosím vás zastavte klásti boží k nenásilí je ovívat bože bude svět je argument rýmě mu ste prominout že chybí že on je tajný myslím že nebude dlouho tady eště ho umět nás ne ta ještě ose to zradit dokonce svýho života a vono sám zatím neprozrazuje a zatím jedná tomu dovolen ale tim k tomu dovolení tak ho taky prozradil tak se anti bude chybět plač bůh stvořil svět tak nedokonalý a tak dále tak topící a podobně ale když jako si řekneme měl k tomu důvody které my neznáme tak pak to všechno jestli ty důvody měl pak to všechno co dál řeknu bude platit ano jestli je neměl tak to je něco jiného ale my musel přepokládat tu v potem že měl důvody aby stvořil tento svět prosím se nebudu všímat toho způsobu starozákonního myšlení které ten způsobil před za zoroastrismu mithraismu a všech těch blízko východních náboženství že tam jsou dva proti sobě stojící bohové u dobra a bůh za to bylo vše nábožní za kočce takže dejme tomu se to vrací v tom podobenství ježíše krista že on se toto netroufá vzít těm lidem když říká podobenství o rozsévači rostlo přišel rozsévač rozséval ale když to všechno vzrostlo tak se ukázalo že je tam také koukol sílu zedníci toho pána a říkal a to si nezasadí se na nás a dívá koukol a říká nezasíval jsem koukol jsem zaséval jenom dobré semeno ale v noci tajně přišel nepřítel a zasel tam koukol tak my pudeme a vytrháme koukol a říkat nedělejte to byste pošlapali i tu přední a než se to všechno dozrát a potom se rozdělí ten koukol od přejíce jako k se spálí a přejí si se použije tak tady neopomene nebo prostě napít se nedá li ale báse odpovědí jak je to s tím satanášem a s tím zlým který kazí to dobré že ano a tak neuznávám než bych se to na ježíše krista že von to jasně neříkal že on všechno na světě třebas takhle obrátil ve u nebo že to je to maří tomu pánu bohu ale taky neříká o původu toho zlého nic on prostě vykládá na úrovni dualismu tahleta argumentace je v rámci dualismu a také všechny ty bohové dobrý a zlí jsou bohu relativního dobra relativního zla rozumíte takže to nemluví nic proti tomu co je absolutní takže když si vod myslíte tuto podobenství ježíše krista a četná jiná kde mluví o relativní dobro a naivní jsou a taky o jung tak to neříká nic o tom že by se bylo zrno to stvoření pánu bohu pod rukou že to nestačil že přišel nějaký satanáš nějaký zvídá všechno to obrátil ve zla nebo mnoho z toho obrátil vedle takže je pokušitelem který obchází a ničí to dobré dílo boží a je mu dána obrovská moc svatý jan cizím také nevěděl rady takže říkal že satan je spoután na tisíc let a potom bude za spoután tuhleten výrok znamená ve středověku hrozný hrozný věci protože ty lidé když bylo roku tisíc po kristu začali vynikne světa satanáš scho zničí se mu bodalo moc tak to stvoření boží ničí to bude ho první úkol pochopitelné sobě nemohl všeho udělat tak všichni opakovali ne že bude konec a opíjeli se nevím co žehná aniž tak ona stalo tak prosím neporozuměli svatému janu je zajímavý že svatý jan také měl zakázáno říkat proč všechno bylo stvořeno takže když říká satan byl spoután na tisíc let tak říká pouto vypadá takhle jednička to je bůh při nuly je trojrozměrnost vesmíru bůh je poután trojrozměrnost vesmíru na tisíc let znamená bůh je poután trojrozměrnost vesmíru ale nebo takhle přeložit a jaké tam pochopil to okamžiku kdy jsem pochopil to decá jako necítilo úplně jasno o tomhletom všechno ostatní co bylo v v tom zjevena psáno by mělo v chvíli bylo jasné a mnoho její vyčetl tam napsáno takže bych k tomu dodal není správné co si říká naše tradice a to dice starozákonní že se toho vymkla bohu zk že například satan se vloudil do ráje smetl adama evu že a takže je pán bůh musel vyhnat z ráje prosim vás to to tady nebudu dlouze vykládat protože to jsem vyložil v komentáři k jesudianově to si tam před naší na stav k eště de ale na to na váhu jako byste to znali a řeknu jenom k tomu nikdy byste vyvýšil že to byl satan který v podobě toho hada se dostal na ten strom to tam není psáno nedělejte se tam nikde a není nic řečeno o padlých andělech na a ta není to tak to je všechno tradice která jak to přidáno tradice nesprávná žádný andělem padli proč je prosím vás ten vrní anděl padlý se ony lucifer nositel světla a mohl být ten nejhorší nutnosti tento toto i těm název sám prozrazuje že a panice chybná když se například a ještě s dneška žádná vymítali byli lidí ne zlých míst a tak myslím že ti demetře kteří by tímto způsobem vymýtání že se chechtal přitom protože to ta naše nemá lidstvo ří že my si představujeme satanáš jako do boha pana zlými parthie a tam místo místo nohou tedy opia a jinak je pak ještě o chlup pořádně že tak to je přesně obraz pana boha pak a ten duch pán samozřejmě nej tak se by nevyslovat tak jsem se může někomu objevit a on ho může považovat za staráš on z toho mozko roste patronem z něho tak dočká vírou u skal celá ta éra řeckého bájesloví přestala tak jinou jinak neuctívá než si strachem je to dobré o něco ale se stává se to nemá společného to není to a jak to tedy bylo s tím pádem jak to besitzen jenom s tím pánem pádem to bylo tak že tady šel vývoj kupředu a že úkol který byl kdysi stvořit se pro člověka jako hlavním úkolem pobývat si v tom ráji přestal být dobojován nebo byl do žit tak že z toho dále bylo nutno spadnout ch vyššímu úkolu spoje s bohem v tom ráji se stýkal bůh lékem jako pán ty pán a popádu ne pak ten člověk se mohl stát rovným bohu že ano a pravý vám bohové jste říkaš kristus a to měl trubice boží tak a teď jim že se by se k tomu ještě někomu mouky jsem ochoten veme historicky tak se to nedá vysvětlit protože historicky se padnou z ráje tak se tam nedá vrátit pochopitelně vám taky anděl s tím mečem a prosim vás to nebudu vysvětlovat protože je to tam je v tom random výkladu tomu yesudianovi ale člověk na cestě k bohu musí zákonitě musí se vrátit přes ráj i na to nejde takže dejme tomu na této cestě kterou hlásí největší potíž si my kteří se do toho ráje vrátí a nechce se jim ta pryč kdy jsme sami klečí li takové případě se nevrátili tam lidé a bylo těžko je těchto ale dostal o něm roste abych je tam nechal a jsem naštěstí měl ten ráj sice zvířecí přeškolním věku za sebou tak že jsem ho rozeznal když jsem se taky do něho vrátil se ne tak jsem v něm nezůstával nýbrž jsem ho karma za pryč ne takže každého puro rychle lidé protože se každý do něho dostane každý znovu se nestane cesta zpět je obdobná cestě odtamtud sem a bych se jenom v těl do ježíše krista že tomu tak je když mluví o podobenství marném synu tak ten matky synem vrací přes ráj k otci neboť setkává napřed se synem který neodešel z ráje který zůstal u toho boha v tom ráji a hrozně žehrá že ten marnivé který všechno promarnil teďka větší právo u boha než ten který zůstal mu věren v tom ráji to to se vám že ona píše tam malé budete na chy tisíce další výkladů ale budu zase odmítat protože budou hrozně těžkopádné všechny ty moje lidské výklady že toto je tam líčeno v ráji pád z ráje stvoření světa všechno tedyto která nikdy nenastala nýbrž ta je soustavně probíhá ustavičně se padá z ráje stačí se přes ráj vrací lidstvo nazpátek ustavičně všechno stvořeno či ne za šest dní nýbrž těšení to vidíme dobře člověka je li tomu dobře rozuměl to byl svatý jan je nasazení symbol člověka nazývá šestkou to je ten ten šest šest dní do těly byl dotvořeno stvořen bylo to řád k tomu člověku či člověk a když postaví šest set druhou šestku tak je to vesmír a láska který zase znamená když je překonán tak o tomto třináctá na konci v tom tak se člověk ocitne za hranicemi vesmíru ano tak svatý jan tomu dobře rozuměl a věděl že je to proces i když to zase historicky jako do buducnosti věští že nastane to a to táta bída nebo že kdekdo po svatém janu a po kaše viděl události které se právě děj a ani menoval že teď je konec světa a počet co je ta apokalypse to se bráně neměl vůbec pravdu protože svatý jan líčí vnitřní stav a mohl bych slovo za slovem vysvětlit jako vnitřní stav napřed ty konve který tam nastupovali to je různý stav mysli proto ta babička to koně vždycky na no a tak dále ale jestli je tedy pravda že spasitelský úkol ježíšův tomu se zatím přímou jako vy po z nenastal tím že se tady narodil a začal provádět spasitelský svůj úkol nýbrž že je to věčná záležitost rozumíte to na vás i jinak můj další výklad bude nesrozumitelný a čili spasitel nezačíná být spasitelem v okamžiku narození v betlémě nýbrž je to věčný a spe boží zrovna tak věční a stolem boží ducha svatého je věčný a stálé tam někde v fortalecido čtyřicet neplesá dní po zmrtvýchstání ježíše jo nýbrž to je věčná záležitost duchem svatým sme do určité míry jak to uneseme všichni osvěcováni to znamená máme určitou víru poznání ano a že to malá míra a tam byla ukazována velká míra pro to co se pře před tím scházelo jak tam byla taky jmenována celá ta průprava aby to mohl dojít která musí se jako provést aby možost takovému velkému zaujetí duchem svatým tak tohleto když přijmete nikoliv správným vše jako za hypotézu možnou aspoň že tak mohu v argumentaci pokračovat proč království boží je násilím dobýváno prosím vás může s mužžena vás nastavší nějaký argumenty nemá čili za tím je někdy sem řekl že království boží tam by napsáno je dobýváno a ne dobyto je soustavně dobýváno a je to proces dobývání kterým se člověk dostává do kálovství boží a jenomže teď se vám říkal tam ta se bude tak náročná na lidské pochopení že jsem musíte dobře držet a přát abych to přežili se svou vírou neboť ta argumentace bude vypadat takhle jména se člověka který na to vírou nikdy nešel a proto byl schopen této argumentace a její schopen říká království boží je násilím dobýváno ale to násilí dělá bůh na sobě na tom stvořeném ano a nikdo jiný není schopen to udělat neboť jenom to co člověka převedlo z nestvořenou do stvořeného jenom to zase může ze stvořeného převest do nestvořeného to je logika která neznamená mnoho logika i všecko že ano ale prosím vás je to je to argumentaci hodí jako nejrychleji proveden a moment že bůh je činitel je činitel nejenom v tom své tvoří ne o to že třebas někoho osvěcuje ale také v tom že nikoho spasíš ho dovede stavem on je tím čit není tam nějaká vyjímka v tom jeho činění to je jeho záležitost čili si myslím že dobývá království boží tak je to zpětné násilí které na sobě páchá pán bůh aby se stvořené dostalo k němu a tady kdybyste uměli v tomhle tom výroku čí tak byste měli proč pán bůh stvořil svět ale to nedokážete takže nevíte nic ten nejlepším pořádku proč to nevíte to není vaše dostatek to je to že jste neodstoupil od svýho života kdy jste opustil svůj život měli byste ho se vším všude i s tímto poznáním a jsem ho jenom opustil do okolností a musím říct že si to dneska jenom o tu jak to je ale vy taky to nemohu vysvětlovat to je to je zbytečné vysvětlovat jelikož tomu je třeba zkušenost nic jiného a ta zkušenost je zasažena na tom že člověk opustil sám sebe zapři sám sebe do chceš za mnou při za zapři sám platí prosím na bez toho to nejde čili člověk zapírá to co pán bůh stvořil jako by říkal ty to stvořil špatně a to musím celé za příklad byste to byl nazpátek dostal doslova je tomu tak jako by člověk tazatelé stvoření jako říkal lidi to všechno chybné vzít v tamto patřím a to musím zapři všechno musím se proč tomu postavit musím to doby tím že to všechno pokřik je to takhle ale myslím že nikdo z těch kdo do toho království vešel máme zkušenosti s nimi například svá terezii takhle nehledí nazpátek na to dobývání zlostí boží a nýbrž velice milé a skupině na to pohlíží jako ne na oceňování toho stvořeného nýbrž jako na fázi vývojovou kde stvořené dohrálo svoji o a proto musí být potřeno tady prosím ale to pokud a pohněvat oře ného nebo začínajícího musí taky končí jestliže všechno stvořené svůj začátek tak musím taky svůj konec a to není proti pán k bohu nýbrž to je to rozlišení mezi věčným a časným a s čím to boží je vláda boha to zjednoduším ve člověku co je to království boží při království této si před aby bůh ve mně vládni a si to nemoh přát nikomu že pro sebe protože na nikom právo na si se modlím za sebe při království nebo zase bližní přístav boží tak se modlit aby bůh ve mně vládl a teďka říkám zákny okolností ve mně bůh vládne že on sebe bezodtokým aktu zapře a tím ve mně začne vládnout a si myslím že zapírám sám sebe totiž tak to brali všichni svatí že se vzdalovali odstvoření mu říkal to semena víme či jenom toho nestvořeného ale to nepovažuju za dost výtečný způsob argumentace protože stvořené potom podceňovali utíkali ze světa jakože to tak okruhů život z menšího nějaké minimum odporu a z tohoto vnímá se nedají nahoru protože jenom celobytostně člověk může mít a putovali kus života že to byla utracen sk když někdo řekne že kdyby stál před tím že by měl umřít že by se odevzdal a že by to dokázal tak míře na to tohleto je to sice za klene přání když ale pro je to osobní jednání a plně veřejně pronášené přání a přání a teďka musím světle jak to myslím protože vy si myslíte že to je naopak odevzdání není toho stání bytost nemůže to dobře posoudit protože nemáte zkušenost kterou mně způsobili lékaři promiňte a ta zkušenost byla takhle jsem nikdy netoužil potom někdo operovat za vědomí pochopitelně jako je třeba si myslíte že je to dítě potom abys tedy nějaká alia na koncem řeli ale když vzali podle mého názoru můj život tak ho znali tak dokonale že jsem nemohl toužit po jeho návratu a tohleto které dolovali nám v ten vadit mockrát takže dostali do stádia vývojového možné to nějaká a existence ve které od žádného stavu který zažívám si nic neslibuju ani nejaktivnějším ani že budu dále chátrat a nebo že by že se vůdce no vůle lepší tak wc ne tadyhle naučili jako naučili toho malý davídek nosti za kterých se vám teďka je li líčil vzdát se i ta to není jenom říci odejdu kdybych teďka odešel zde spáchání terezky jako s pán bůh zavolal nebo tak bych se z toho nic nedělal to to není pravda prosím vás to se neznáte ale protože za se mám zkušenosti koncentrákem jiný než vy by tradice de máte a taky by jste neměli nic v tom koncentráku že tam nocí ještě dít tuhletu letu vedle a taky za neměl a tak to byla se zavadí o těmi lékaři a a to řetězovou reakcí ale důležité je že vy jste při všem všech naši vyšetřit ten to to je to nejde přibalila vše životem to mís očí se takhle rozumíte vysvětlíte vyšine se se čit jako li mi učí se špinavý jako prasata odpuštění promiňte mi při takovýhle zač kdybych vás dal za slovo to byste koukali byste marto ho ven tak jsem měl to štěstí že jsem při tomto při přistihl svýho syna když mu byla slyšet li tvrdil že on nezáleží na životě a že vy ho ihned se vzdal ne a o tento takový nějaký předpokládá že by to mohlo u něho jít u nějakou ného naše naší rodině a tak se mu dal na kole když nikoli hlavu a říkal jsem na dívali přidržím a po vlak tak to pěkně přejede bezbolestně když o ten život nestojí š je přede a takhle se mu dala tu hlavu tak aby tam byl krkem takle trojici a ta otázka takže ten říci nemohl zastavit o a také se ho tam a nepustil a on se nezahalené a jak si to na příděl to jste nevymazal konce jsem mu napřed bránil pochopitelně ale bylo to marné jsem měl v ježíši než přemohla utekl stene malinko nýbrž tak daleko a by vůbec se dokonce o ni zasáhla jsem říkal tak je do neříkej že o své nestojí s to si nedovedeme představit dokud na tuto nás nepřijde jsem poset