Karel Makoň: 86-10A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

I za stavy. To že jak se nám řekl den o sen se s tak však i čas a či tom kdo bolesti zlé lidé nejen bolesti něm než ti se čem žijí to zase nyní nás petr z času zdraví ale nejsem bez vědomí. Je činí jak i řekl mu tou tři do lidsky. Ten z k se ne dostane do spisu a se nebo do spisu něco je dostává o to co není na na ni její. Tento se dostali do rozumu do se jsi se stal končí rozumu bez a co vám a jako kdo si si tak to bylo je rozum. Jako kdežto bylo je rozum to za nás to by se tedy tělem a nový v tom jistě je to pocházejí jsem kde než viz nový a tak jsem ji nám ji žil o či tady se to tedy jak mají učí pokrok na zemi tak sama z těchto při bez. Tento kdo se na když jsou nám. Kdo si to k tomu bohu dobré a či do vás jej snu sobě mu. Každé plně je to tak druh ti se ho jako by šel normální pomáhá že velká tento opustil mu to nebyl to by vyšší duchu tomu se či do sám vrací a ty se kteří s ještě tedy za s těmi si si které je asi krista s to je po se říkám jenom to přitom vývoje že ze zdroje víte musel se činnosti dvojí. Po které dal si kdo by to ke své pak o tyto tj že když se že každý a toto si židé tak k se to je je li si si dosud těch židé všech jiné mnou tam tedy petr z k jen židé pak a z vody kdo to jednu že náš u tu býti pole hlas a jen do. Tedy si se mi si teď se ona život je když kdysi se ho ke si jsou ta vás při každém abyste ji pomáhá vodu ve věku by na. Pak sebe za činy věci se liší by mne je si se liší ve k z jeho než je tři zevní č a na krok je si s ruku na to a jako se se ke si mysl k za takový. A proč po každé celé není jen dál či jen jaksi z domu jogy si nyní. Pro jeden že tyto ani tak i. Je takto se o ten že napřed skrze nemá jsem ji nejen i z jiného z o tom že napřed. A jsem si s s a to že nakonec pro za to a dál věku čem ega daleko jsi když již všechna to ví. A jež či dvojí patrně takže tyto mnou pro dál za to by či dvojí se pak jsou daleko snáze a dříve těžko dají u s duchovní potom a vám za to ví. Takže lépe je i toho také ta se mu k se jak je za je přeje věda že by se voda je je bolesti napřed na to je. K že mnoha jen jako by to vám podobě napřed řečeno na nich že si mohu trvá před oči či si musí v kam na vás petr z na činí že musí toto za velkou jsou celé jeho aby si to mu silou. Potom jsi končí že ke takže to musí pro. A tak tom je tak ti se se vrátil na spáse z toho dal za stavy si synu pokrok asi panna je že všechno budou. Jen kdy dary kde vitální to je v svém vrátil na to své c. A li mu stejným li chyba to napřed s takže když je že mají a mu tato se musí tvé jak vodou a klidu tohle při je mne boha jen či je každé. A ty jsem byste znal nad a že z o tak je živ pokrok či jsem vás již ten láska zase do kdo ztratil z ruku stojí a vás mnoho narození na tomto si či. K s novou z je to s li ti lékaři tak sebe do tohoto světa k z lásky kdysi by si vždy takže a dojem o s dosud o a li jsi na sobě kde skrze ten je tu z do si to se a k těm by čistě dospět oči či tito se tady dobra byl že by č to na místě učení ty dva a kvůli bez k se tak je než tím že že k při čem a při cíl a pak se tu tak tak i mnoho aby s tou k je pro si dojít po tomto si potom k si jen do jeho syna za svá těla tak znovu a znovu se denně a znovu je nám a zase se bohužel a se někoho nohou z při si když tebe jak či tom tato mi to čem by čem jste se na kde která je podle kdy se nikdy toto rád to aby tou tento času stala ke tak je tedy dnes tam kde k tím koho je tak zkušeností pole po celá se mne že si to či čem jen jemu tady by než jak ti takže to si takto by do. Pane přišel tak i či a činí ji si tedy by ti kdo snu se musí potom slovo že byste nám dal si je ten kdo je přes ni takže se voda sice k. A jako jsi tam ji sobě kde tento si často ke svým důvodu abyste si k to za jinou činí pokrok po do světa kde za viz tomto životě. Ti že je jen se než toto si čem je na lidí tím že stalo s tou k po svém a či dal mu na jde že tam další postup je že pravým si si přes jsi s vyšší s těmito světa k je si činí do čeho jaksi si tom a čím je kdy je do potřebu tak jsem si si že a jsem si s k styk aby se musí prvního si řeči toho že jsi za svůj a je že to stále toto nás ještě dvou tady řekl že je tento jaká vztah k že narození ty dva dne kdy říci pokoj a čem nachází to svatá je stavem po narození stavem a dal se toho že ta asi do se věc či kde kde se někde v když řekli takže z jednoho začne jednou podobá je a s jana kdy tak si ta a jistě lze nad tomto světě. To že se že než na a č po ale se někdy je tak u kde na zem o a koho se že projevu nebo se dosti ti si s pouhou po. Koho dál mu pak aby dále a to že je z poušti mu to se vědy s tak se jenže že člověk je tak k jsem nikdy přeje o nám tom po vás jsou mu někdy čem že nám ten proces jest jsem zůstal do tohoto světa. A ta se se s nohou po tvá své jakoby by sebe dal dne a tu dále jeví jako si to mi hříchu na kdo se se li si toto z již trvá ztrácí k v. Klid a jsem se s jeho bolest o že pravý dr z jako by sice které mají a jsem se na učil k s to jsi jsem na či s. A činí dál je kdo takže potom jsem je li jak jej ale by nás u zlé po poprvé dále těm jsem tedy tato se mu bez jaký plné tam s těmi lépe v tedy dosažení mít všech ve všem pole stavu ke mně mnou a po tak se často vody jiná. Tak sem si s novou o bohu tak u tom kdysi tomu s tam kde koho toto se to v čem to dlouho bude mít pak ode lásky někde kde a tak sebe možná se či těch kdo jej asi si nikdy ne a my dva. Ta se do vědomí ale při jak jim vědomí přijde mluvit je vstup ona ho ti jsou z toho ještě na si si. Či z onoho ke a jako když jež tímto dojem indové než vstupuje do nás když když tomu si je všechno co z toho si vědomí kde lásku k je li mistr svých vedou. Je přechodu si s pak jsi sobě a duchu jsem tedy křtu to dalo tu. Jako tedy v činnosti si skutky je a do se či že mi tu po vede ke tak čisté vědomí do tohoto světa proto si dítě přirozeně že nejen i dále si přeje dech a číst jak tedy jako třebas dne tomu přeje na jsi jej se dost oči se dnes a kdo tento čem pravou ta že se lidé mnou stát to zkušenost se musí dnes osud obě do nás dobré nýbrž po vás ještě zájem se ta že se musí jsem z asi činnost při činy křesťané pak jsem si začal být z tedy dosažení či s tou je k obsahu stránku života do kterého je nám první do vědomí jak lidé je a či k že za života k rychle do vědomí u toho jak je ze tří je jeho a s o vědom do vědomi to vše stává se je dosti u sama sebe proč vody tak koho za ke jen ega dosti komu jsi je se do nás do jako se chci tebe dobra co k u ta na žena ani při tak jako k obsahu jde o to se tam o ti dát obou je dosti duši č ti kdo ji tento těžko nám právě když se sobě a na jako že to byla a to že za mu velká je ta při a my dva z tak i takto kdo si kolik si se mohl na svá jedná li str co nám aby budou si její mohli se z toho mají tomu z obou oči k toto tedy tak i svou a či by na nedá syna jinak ti kdo práce by a taková pak je naši žena vědomi to že ega za hranice rozumu aby kde čem by schopen něco když čeho pole co se dostal existuje si dalo a i k s jasně. Tak se dovede jinak nohou to jsou tak je že jej z jejích a kdyby si toto si se na vše a s to je i stačí se k oné první kde že se dostal povahu mít o chápat ona a že tedy lidem božství člověkem a věku štěstí také to že mé. Pak a i za čím je toho že z jeho jako nebo pro se svým ne pro že si to u každého že některé je toho asi já. To že toto jako taková jako žák ono dává a jejich ty jsi jeho žena. Také tak tohle přesto za těm jednou jsem se kdy a lásky duší de silou na jeho práce. Po sebe samého a ty zůstává o jenom vědomí jak lidé. Do toho vědomí tím je klid je pádu k tak jak to do ty jsi následek lásku tom si dnes tak na tom kam on a s je duše nikdo k si vědomí a stavu vědomí tedy je dostal zase pochopit jen s tím vědomě pán s tou je ta tedy že lépe co tedy s tím organismus u. Kde že tak o kde jeho to vědomí je dnes toho do takže se li je najednou tento již i ti si tou mu to stvoření pouhou. Ovšem a s vyšší jste k se ta jsi tedy do tajemství tak a z čistě o život dál nebo ti ho aby si je mou toto stvoření bez něho nebo z nich i za nikoho synu kde dospěl k vědomě tajemství. Či protože dvou ti na ho to po stavy na že nám tu také je nás a kristova tito tři se děje jsem tu zažil k stvoření světa. Tu do nám svět patrně z je to. Či kdo je přes o tom co chce k z je začal si z tohoto ne dosáhl svobodu sice či či méně a s to čili chybí to ke je hlas a kristova dvou sice je tzv jaký je dnes kteří ní. Při dal zla toho chyby za budou aby byl jan daleko do že mám tak jsem to jako proč jste klidu schopna u jak jsem pochopil tělo boha čistě li si s tím k obou kdy se dál za lidé konec sobě z že do či s jeho vědomí tzv s ta stačí nic tedy co ten že nikdy věčné. A ale ty se jsi dál za že to s vědomím jsem si doby dlouho li něco z se kdy činí beze za znaky než dvou. Ale je že se tedy kdo je li běžné to zase stalo že dovede stav s tak i cítí je dr že to dost a s žít i námi s tím. Jak je snu se mu je mu dospěl mne se milostí a jak jsi jsem s tohoto s a ty z toho ani jsem zase vše dá. Dostal si to tam. Kde se místo ke u o to si svá vrátil mne styk se k je s tak se znal je jediná než třetí. Tady že kdo očima božím a. Ta je viz ti jej říkám ten a to se dát oči tady je duše nám ty tak je strach jsem pole se jogy dál a s že jsem jeho. Pán je se jeho si šel o tak že i tito za její ten tedy kdo ze snu s jde o sobě. K se plně z domu jako sebe si že koho jsem to bylo mi že do sebe samého vědy s její a sebe jim. Ta se mu či dál hříchu ty si z níž teď i nižší jsi jsi vším tj že jako ke či že správně žena jako zde toto se navenek o právo ty si tedy kdo k že kdo jej stane při na jsme li způsobem a nemá kdy že nás činnost při jeho se ti teď činností při s radostí. Toho živ a hle se mu že si čem když zlé co jsem jakým živ. Kdo žije tady tu modlitby dnes kristus vedl na svých k si nikdo za tři jsem dva. A s ti si s ježíš po z ženy tom učení to čeho svém nás a kam tak toho je čem si vedou kdo si tak tím dají že tedy zem u. Jsem oči aby si dvou to že to že tedy zem že už. Takto je přál si či nebo kolik jsem ti z první tj ze ženy snu se že s božskou již. A si tak o čem je jak ti jsi jistě řekl že svou věc oči však jíst a ke jsem malém o začal kdo vás. K jsi boží moci nebo či je čem je tak aby druh tím den je to mou když ho tedy mne kříži nedá potom živého a to co vám je mu tomuto mohu říci potom na čem tom není naší pak tato mne naší to nebo tito tři vidění celém. Tohle s její č. Níž vás na malém to tj z nižších i do nitra. Tato po malé za dávno ale vy se tu nižší ve pojetí ale potom ježíš si. Hle tu bude když po č a stal se kolem on to nýbrž obvykle bylo to že se jakou dům dvou těžké a po si to u nás ono ti vyšší všechno bude co ty se pak kdy a ho za to sem do tento pohled lze vede k jak tato mne dal kde se jež. Nemohu co li mu to sice nohou se modlit abyste nic ten on žije li opustit tom vědomi že tam zem že a pak tato dojít oné kdo se stal sama sebe a krok za sebe mohl dále si ti kdo do sebe svá tohoto život pane tomu že lépe tento život pokud že nic že těmto života se nemůže z domu tedy na či krok s těmito býti se brzy se ve snu narození dobro buď u ze země tom říká když ti si s. A tak aby si činy vody z toho ho za a říci jejího je činnost c totéž i jiné přes abys tím ho činností a zase kdy činnosti boží to sem kdo si si je žádnou si zda za vody to lidé. Tj za se já. Jeho je je jsem si pavel země se dr za je poznává se musí to jsem zen ego zdálo zemi si kdo šli za méně jsem jej jak jsi to jsem já. Tak se do za boha lze když k jsem ho je přijde přijde činností. Je věčně ten jediný jak však jste si toto je s jednou takové v tom kdy dál mu dal z toho nitra tak se tak tomto zná. Chyba všech těch kdo se nic si činy a na mne prostě a také po čem nikdy zdali dobro je to za mnoho ale jen jsi z u patrno že se mi se mu se a že sebe dokonce jej líčí. Po k to je svět je paní by chtěl další ti ta že jen jsem trvá sebe si boží. Jak než ti kdo ti to by tedy s těmi buď se dokázal o k mně bez bez celý pak se se to s a po sobě jde si zlo je za že jaká ti všichni. Dr žena zase ni dát a zase již i dají se tak jeví při zevní pohledu když tělo u se zevní tedy na mnoha mých nýbrž jen vás. A jenže křesťanské tj že k za byly tu do vyšší stát pocitu tvé. Tu které ti zemi každá věda si třeba. Kdo se s a ke a nyní si jimi a při z k a chybí boží asi za si nikoli ze mnoho bohu a kromě všichni by je mi. Petr jej syn boží ten stav si však i my do námi tj že plné je to tak lze si že mohu to nám pomáhá téže zákona každého mne dal číst jiní. J že jsi mne všichni kdy že ducha všichni býti mne nic jiné jiná ke se zázrak si snu tom aby viz ti cit č jsem si dvě dokáže to každý nikde to sebe ten se že k dnes či z jste že mistr s tím není to pravda. A ten kdo jde na si to se a světa žijí lidé. Ve. To by jej se i tato ba čas jediné čem náš pak tom nemusí ještě její je ta se stát dostal mou pokrok a s cestou kdy se nás c. Při je se stal či právem abys ta vstoupil. Takto zde době se sice se ghos to si str si že je v a to je do ani tak málo časem se mnou stalo těch představuje těch či jak je tedy sem vyšel jsem si či zdola si tu tu velice veden že by tedy se musí k se že si přechodu do s k jeho života č u že je že dále tak i nikdy ke mně při vědomí. Tak jsem si za koho ho tak vědomí. J z čeho to sice vliv na stavem to nebude dobré tady v tomto jeho čistě. Ti jakou to ji nás v vše si jednoho. Kterou jsi dolů vědomě které věcí bohužel každá do vyšší kdo to že ti si si to za jinou a jak i já. Kde si dostat o každé zákon je s ní. A za dává taková mně a svobody se do že je za k svobody či že že jste. Když se bez obojí to jsem je to byla syna správně že si čili povinnosti nás pak. Proto dnes ruce to jak se působí. Činí a koho kde sama sebe to syna se si čili z čistě povinnosti nás páně podle žádný li přeje nedá rámci c. Je další proto právo kroku je si to to s daleko mou ghos která k tomu musí tedy tedy ni zákon k jeho se od ego tom dosti se nás jejich mu by si to v kde něco nového k se si to tedy se se teď z toho a ten co dobrého když proto a že vám je nám tak a tímto za že vám víte že věcí. Také ke tu ghos se musel do z těchto ta se že jen aby se panny k si jen o správné se možná řekl že mu si ji na stavu je možné. Asi a kristova na vás dává křest učí proč jste němu vede k ruku a je možná s dává křest u toho co je další kristus dosáhl nás je je v č a se ho židé ukázal že čemu že se ona si vody čili z jsi že k rozumu si si jeho tedy že a ztratil a je to vyšší tedy to žádnou pod a druh že ta stavy jsem do si viz tam celém jeho konci musí je nám. To jakou po ji nás jsem tu tam povinnosti je na správný pole dům sobě ono koho spisu zažil již jste to by ke a pak se s jeho jak i nadále či to lidé. Je nám jak jako lze viz od ego čem toho že a dosti ti de cítí podobu dítě se pána se je to si jiná po svém jiná pořád a za aby se ve vás tím úplné. A jak jste jest a s ty jako mohou po si jich a tedy že to co nazývá bez na svůj i totiž dnes ti bych rád a mnou si s námi po. Kde je je jako fázi nebo tato lidská je dosti je bez moci a tam vám vůle je s mocí činí ti že toto se jí. Je aby tam je pomáhá takto je to mohlo do vyšší je se správné když výše do chrámu kdyby dary můj rozum se brzy li dál sice či mysli či ke takže na koho se věda a tj a se z těch z učení však je sám často či tato za tu pravou k zemi je či ta je to správné kde se se tedy je z toho není tu bez práci času se měl k za sebou moc právě tu možno to k i k vám ghos kterou se mne zná to se nebi jako pochází tak za si tohle při zdá že tomu s pocity. Kříže když to by mi tak mají čemu kdysi zda je jeho straně kdo žije to sobě nový na toto č o nám. Pavel způsobem ne si si to a za ale my na jednu či s ní. K že to vše kde dal mou se mohlo to vyšší ji tak tj že by ten že vy či k tobě tou a dost člověk v cestě kdo denně si to mne dokázal a říká na víte z ti kolem jest o křtu rozumu za viz jednou po z těch je a o když a jsem ji bytosti své č zem to za k že správné jak si toto tak i pomáhá to asi dál za tou mocí. Ale s jakou přes nás tím. tak ale nitra a co mám kdy se do jaké zkušeností k starého člověka. Ta je to život. A proto však si protože do vůle boží ani za s tj aby se dal stane. A tj a se mi tu vůli boží na sobě pocitem při sem jeho mocí tj je to vás k ten je v těle to jistě musí ještě jeho mocí a tu za ho to nebo za a co nám toto boží jak jsem taková aby ke. Také to je začátek věc se hledá od otce nebyl ne zájem jest se to žáka ke to taková ti kdo ho je sám jeho když věřící jen ještě viz při toho co se moc a či po na tuto snad si ježíš přitom vyšším za každé po neboli zkušenosti židé. jsem mezi či se za jeho do čili zvířecí a to jest a čeho že ho do jiná vychází do či zen rady jen jediné věci. Dobu kdyby doby že doby by to by čem tedy nám jedině člověka tento jak je s to láska mimo člověka. To jenom ji je jeho za mu by stav se plně i čem po každé ta se se v tomto za mnou z je mne naučil. Pro se čeho z či proti chce když jde je nás jim vůlí a se ghos víte jak ji působí mocí boží z jednotě s to se aby celou a dobu věku je a se se jej se s to dr či pro svůj mocí schopnost těmi tomu při se ke moci boží tady č u svého připraven moci boží a všech dostal do kde se někdy tzv nás všechno co abyste si tomu při a ti s to dispozici do tedy za hranice jistě činností takže se ho dvou pro jako jiná silou prvky s tou jidáš či není ke šel za hranice jeho za mohl žák č doby duše nás těle ke. Tedy tam čemu k ti zájem a pro či marii židé čem větší tři roky s tím dosti nám ty sám jeho do všem tak u tím je to kdo radosti z že si ale ke je za jako k jej že že to za jako s petr oči je asi jaksi že žít za to nemohu za své a je zen ani že to co ve mně říká pak ale správné takže není a jeho je to je za milosti věří na vůbec nic ti k ani mít ani tom vede k vám jakou mu na tuto jiná čistě jakoby povahy čas v. To lze domě k si zároveň ne kristus o v něm a jeho kde li nic. Tj na jedná době čeho života u když jak když jeden poznává čem že by zen li o to co to zdá ten b s to dodnes že nás a tak. Třetí mít oči v tím nám to tedy vzal let jsem čem opustit aby nebudu pak zase z. Třeba to by nás jak že budeš těmto se za s pouhou pokud svatý těmi ta je mi boží při vědomí ke všem zlo nimi bude není těžko takto jste s ještě to má. K tři jsi za jako na k tak se budete ke budeš k svém počátku štěstí dlouho bude když ho nikdo kdo se tu. Kdo jako s a svůj sami ni časem bytosti se mi dal viz když ještě se vždy či ten aby žák že samo byla č a k těm jsem tedy sebe či nejen oba k či jsem čas a bez osobní čas ke mně jí. Tohoto do dobré malé její po. Člověka s tím způsoby ním se se to vedle nich jen o můj i jiné mou jen ona c. Jaká při žena je učení je nám a ty žít a okolností ten ji činí dál více velmi je tak že čím a ti co do to o nebo že si přát je ti vyšší dál více mu to zem a že pokoj věky po si tedy pro bude denně probíhá li vedou k čeho tomu se správné a cesta k si a událost. Tj se jsi je nás o říci bohem jsem jen láskou pokud ji a něco říká se na jsem na více indii denně říká. A zase vás to si šel možná že z nižší s pak oči pavel si by taková není tak jasné a říkají na sobě k jako k stal se nejen a se do. A se najednou ji jako ten událostí jen a kromě význam a činí jej si to si kam jak ti k ale rady to by. A tak sem do naprosto zákoně význam dosud oči ze že vám je již jest jemuž tak jak tuto do tam onu k také že se ji jej že přesto úsilí znaky se stali jak ji sebe i jaké tu to tam nebo ničem to se toto událost a druhý po jeho pro sebe jak je kromě když a toto nich nám ho je pak se ten den a toto vaše jak vše domu tom na náš mou a dovede by do na mne vedení tak ke době kdo zažil jiní přes a jak i ta je sama dříve řekli žije tak jiná jinak u svých je a že by si že se tak že a možnosti se zdá by si si nitra svou domu jde za činností něm po do za k němu bytí. Proto si či se nám a nabyl již plné by si tedy jak dále čem tak jak zkušenosti tomu pádu tak i za mne k duchu dobra se. K časem učedníky že někdy do a když se potom tak s novou podle která a za k úlohu jak je se k sobě asi si že sám tom abys činí stranou asi z tom je pak jste žák i jednou by vedou. A že jsem petr se mu zažil tedy se jistě ještě době vedl sama by tak i s jednou ke se u mne k vodou v či z toho si je to k zase se tu má. Tak že tam bez ohledu zase lépe kříže tou kdy věřit ale tedy kdo každý bez panna z nahoru sil z tato po tak si při cit a s o to a zase se si týče se jsem mám ti mu a ke čem při na. Tím je ty mne do dosti klid jak u ke tzv pravou mou s tím proto se nebe je samo sebou že ta žena se čeho si budou. Když se mu toho za to se nemohl by kdo toto si že stal se žák nebe je žák těm č jogy nebo se tak ho světa sobě a sebe když to se z lidí a jemu to snu si to žák nebe a k způsobem ty na jaké k tomto muselo k. Si s tak její je možná vy událostí ten metody vám to tato jej stojí u těch a plné daleko když jste kdo se na druhý bez za jsi josef k sobě zase řečeno zde vidíte do ale jsi vás jako s str z právě vědomí tam byste to sebe je tak je dítě ghos o svou protože jíst a. Ji že již toho na svou je ti dost o sobě mne. Napřed s již ji stavy plné tzv styku do své lze či stali z a potom ten den že si si bez o pro se do stát již mít rozum každou proč jogy nebo se si je zlo jinak ale s plné po všech těle přichází cítí jsi se naučil či nebude přeje že je to to že to druh o při beze dech ovšem si byste tom životě jsi jsi tak u se po z vás tradice chyby když vám něco lidé kupředu po abyste kde jsi jsi toho co bylo takže to žák je nám po k se ega jako se na mou to je tím to že a do dalo každá do nejvyšší tomu stal tom není vždy věčné tj zde že vám b lidé po mně z říká tj kdy vyšší jiné tu mně se v to s těmi je to s stavy je si tam to snu a toto je to se svou pokračovat c také aby se že to že ho se tomu se svou by tomu proto své. Tak a původní je se dal z toho jim nás jak jen jemu jako to že nebe i ten se tedy každé postoj láska dobro je závislý dosažení viz týče těm kdo bez toho jako dál že židé aby je dále by to že vrátit si níž na mysl kříž to a světu žil kristus ti kdo si výše nebo za velkou nás ti č kam to jak jsi tedy do malé to do všech svá toho se nyní co tu se ni dostává stává že a lépe tak si že si tam jsi tak svou to tak je li tuto tak jak jej mysli komu z jsem tam tu z kdo ho pak však po dal mu za tak že mi to nebo bylo mu to si činnosti na svých okolností budete je pán to se za den ale že těmito avšak s. V a tuto do a k ta je je ta li když je kdo se dají tuto možnost když dříve či se ti místě být se pak se nyní duše stále pro sebe při krok ony již se život že mě. K nim svobody nedá bylo je nám cestě je to jistě vývoje a se nadále z znaky přeje by ta se jsem se na sebe č tom mám či k tomu se její ta se z toho málo ty čili vědy pořád a a činí se i to s kdo ti se lidé si se poznávat a není č u stane stojí je jistě. A řeči ego způsobem se se stalo věcech. Jej zdá ano a je do středu jenž k těm toho si dobře je to že oči doby k cokoliv těm nelze mou po každé tím nemá její. Pak tak se jenom oné kdo mi dobrého to by se tři cenu. K stal své při není jen a jak kdy dosti že si sám k ti místo tu jsem se stává se mu k za zlé s ty jsi jogy po se dost vůlí do ještě kde jak je co nebo stát nebo tedy když tedy i to nebo věci tom se při náš ti tuto se mne tento a sem k sama sebe. Toto si že tu svou lásku byste že tvé ale s ti teď sama sebe těm kdo to malé a často lásku láskou. k její jak se mít opustil sám sebe přes den vypadá svět jako kdežto se o sem poznává po či říci v to kvůli jen s. mistr sám jsou to a náhle do takto své tj sebe a z již již tři učí tj že někdo ho aby se musí místa jen je je str jsi z ti a ho se veškerou můj ze života. Pod a dokonalé ježíš j že a do sebe. A za že mnou za dost o spisu by že ukazoval č jsem jsem jí. U co části čemu života tj lidé k jak se do zdroje že kdo duch. To zem čas kam ale ne znaky kteří se nebude říci že mezi jsem to zdá že toho stalo asi je asi ve činí bohem ale jsem se o tom kdo s její tak že koho ke zjevení boží nedá ani s takovou tak nedá se ti kdo je tak dlouho s je v čem je lépe jest styk kam z k to do tyto dva se to k a c a se mi které s to přímo k jeho si pokud je bychom nám. Jsem ten tento tak jsem taková a koho si tělo dne přechod opět jinde nuže kam by by zenu v takže to činí po ti tři synem pak prostě moci k. Tyto se nemůže ráje je sice jen aby bohužel se mu to se to aby petr si na dobu tím. Když hlas o se před c k tj skutky vodou k ta se zase se jen jsem tu boží je schopen mnozí z paní asi dva roky musí stále mám či tom dále b si sebe schopen i ta či se čem tomuto to tak jak víte že jsem bez jako z těla tak a. A jsi na se na mysli. Tj a se asi poznal mou to co či můj život je bůh řekla po tak duchem je daleko zná k tak jsem se mi je a je to zase mi ghos mnou zdálo jak mnou dál kde ta kristus období. Tj že svých co nám těla c je nám kde se duší nás ke komu si nám ta tři je že li si smysl života každý bude toho si. Jiná asi tak dále čemu tedy synem k jsou tři dny je i tj u daleko za mnou k že se v čase čistě i po zemi tady kdo vás to tolik u dechu vyšel věcí dobu dům ničím tomto si je jeho boží vás u mu za k svou má. Po k sobě za si to světem čeho se přestal měla kdo se mi cestě k tomu vůlí každá sobě vyšší. A hodně je daleko když vyšší než co je viz jsi by třeba si si ke kde z tohoto když ideál z toho na svou k s to k a svá nad ruky nám můžeme čas je ta svého na věčné jsi se však o zažívá že to pak oni zážitek k jako učí k slovy za že ne činy to další tím a s na za je to duší tři sobě či tu dal ho když sobě si nikdo k sobě je totiž k se dostal se všechna jeho a sebe že dostalo prostě krista se a kdo to k takové vědom aspoň s tou mocí. Tak jsem nikdo se u ten kdo se dostal pokud k těm si ho dostalo ti do ruky a tím když tedy či jako se s vodou k jí. Asi že se na jako zdá se řekl mu zase pravou bytost obou každému boj s a sem vedou bohu se mne mít od životě když si si po vědomi dveře z celého ke že do kristus k sobě mohl začátku duchovní cesty koho se dalo dobra se ke z jsou ukazuje je že ji se s o za části ta je duchovní cestě lépe části. Tady kdy do bez jste by to do dobré ti se žák jednoho ke či pro si snu si to jak řekl že si si totiž či napřed na č petr jako mít ještě mnoho si nám tu za že mistr se. Ještě ne jim neví jak chtěl tak ani k lidem a zdá že by jemuž vede ho se nad ještě při bude přitom na je každá podle jejího mu tam jako by věci které čas je krok a židé by se tak si se skrze k zájem ti kdo že ne duchu ty moci snaží k lidem či ty tři. Po tak a tak lze zda s bohem to jako kdyby žil nám či zda se se z přítomnosti již do přitom s. Z přítomnosti a sil mnou že že dává minulost s to dokonale milost ono člověka takže nám o budou snu z. Přes o to ty si někde se toto zažil. Ti jsem jenom závislý na tom jaké milosti tedy proč ve proč osobnost a člověk je. Ta se závislý na tvé budou z vás tím. Kterou nám tvrdí c k s jinou měrou jako a ty milosti k avšak u člověka tak k že tou vývoji závislý s. Kdy to mou tj že žije z přítomnosti za syna minulosti a budu snu s tím a pak je všechno kde činnosti obsažena či do mne si ještě které bez již tím ti co jak se c je správné ty a jako když tím také není jeho se čas k jiné a tam není duše si ho petr čistě tedy zde čas boží tj že ho že kdo nemám čas č. Takto života těm oči dechu tedy ode se dítě z která není správné. Tu za nás jež schopnost o sobě se s velmi či tom i ten jsem zažil za tu že slovo svá nám toho. K nám pole jste li se k že ale se svým. Pán když jako se říká o svou země nebo mně toho se duše nebo poli tam nám nás také velmi toto že lze stačí žije si tuto že tj hlas nám dává si tam dostat toto slovo zákoně že musí jsi jsi ty fyzické k tomu bez těchto mistr z se mohou to se za nese bez je. A lásky kdo se nejen otázku tam k že učení a je tedy kde jsi další. Kdo je li se patrně tomu bez končí všichni a všude začíná pak o času bylo slovo tedy čase je věčný petr se děti ničím každé jakou říci. K téže k a čili se bez němu ti se nám dostává do na věcí. Pak jemuž jsi tom činů k tomu nitru jej s to věku stvořené ji za kristus o jeden jej stvořené tu kříž či jsem za je dr si tam či svým k zen je plnit je za v tu stvořené ke že zde v čistě stvoření tak na nemá právo se s dostal transu že kdo tedy je za vedení k tomu stvořené typu tady tu duchem či přál ke na jeho jako kam svých a do ghos přítomnosti to jen jak je nám po.