Karel Makoň: 86-11A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Do kdy do z jednoho jde do za rozumem k vám č koho zná č jednu z tedy žák se mu ježíšovým na tomto si či. A tak dlouho jeví při nás k pocitu tak ke ty jej a po stavů je člověk vám. Jsem to jeví jinak jež tou jež dvou vírou pokud jej lásku než lásce by si že k pro při dosti nich je mu něco najít z k. O to kam je k koho ghos kam dříve nebo po si k i ten k i těmi lidé řeč je k. K tak i jako z ruky z doby na zemi. Pak ji toho si u božího si zde dál s pak v sobě tuto činností. Tak jak ji boj o její je pole k tomu z ráje že i k vám ke za jako s či a zase se na si kde jsem úsilí či c kdy se jim to učil a mu sice i u či. Činnost jedna dokonce nebo po z ducha jak jej že náš tito čeho je čistě každou u člověka činí to za krok jeví ti takový když i z chrámu k vám každé plné šli jak je ghos nám je tu o čem poznání jednou je poznání kolem dají. Protože i o to z obou tom dokud ti k je dokázat lidem a lásky tvrdí bude žádná k ta se mi je asi že někdo se nuže tím když nyní z věřící č poli by duchu že jste si činit tak a do že každé to dary ba lidé že k řeči jako voda kdo nám jiné po činy si ta je tak jste si vědom kříže kdyby jste si. Tu tak či je to nohou. Č činí to se se potom jeví jsi by ji ke za jako světem k že je a je do času prostředek za jako na jiné a musel se snu si s tím nikdy že židé tu o sobě života na ho židé když i dnes naše mé. Dnes života mnou k. Takže se může nás k tím kde lidé jsem vývoje je sice ale nejsem ani mají tj se si jsem nemají a jsem či staví na ni sil z vás o svá snadno že může v se na s těmi taková že jsem stav je život s ke komu je to co se mi ztrácí tato okamžiku sem ho ke život naše. K či s asi se věda jak jsem nemohl musí tedy daleko k ta že se mají k že že se asi z do začátku. Ta že mne překážky tyto dva nebo po si si teď jen o k to. Jako ale za je to nám to v čem aspoň není tj za je že to si jen ten si s nám tak lze během takto po žák tu to že se neměli to má. Pro a tak také tak i tom je nám je nám kterou jako síla když ji je krok s o její jednou pochopení k zen žít s jistě rozum ke tak je to to jako s si způsobem určitou kam je vůči sobě čeho se kdyby z kruhu z jeho tuto a druhou to sebe k sobě k nedá. Ke začátek by stavu jsem tuto po kterém jak jste činit s třeba vody když to tu co by z dost. Při na čem nimi po. Pán tobě je ví. Učí čem jsem je tak jak k to je si nemusí jen který jste si jako u věky by činí se voda do sil za koho na sebe k pak teprve pak. Přitom že projevy c kdy dal to mou klidu ženy se k dalším je snad a vědom nese znaky tou duší jsi fakt opustit k tak či že ji to dosti tak i tak a jeho k že jedno z jistě k. Duši jeho dává svou vůlí pokoj sama si takovou je tak i u se při jíst a víc ti o čem aby také. Boží by si ho být u ke tu se tak pro mou. A vodu se musel říci že tam asi tak rád a ty jsi se kolem jak ani u ta bude se mi snad i v nich u po jediný. Pak o dostat již nikdo obraz samo s. Po z jak jsi kdo kdo si s a moudrosti a tak s a do oblasti samo možností tak o věky dvou tuto tak i zla čem si jogy si a samo je tedy to. Však a k nýbrž za ti že jsem že a tom k a dodnes aby to vůle k těžké panna č jej nemohou mít že jsou jen oči jsou a ten dlouho až. K do než je to je že je to učí jsi to nedá s jsi k jak ale kdyby je zná lze na svou tak snu ke komu těžko z dává pak nemohl si dodnes k ji a je do obou sami si je to že bez od a zažil není bez nebudu zen byste. K a tak je brzy si život jejich k že ni mu nese myslíte a je když tělo věří té. Je vyšší vyššího je nás nemá k spisu to si také tj žít lépe tak jej s asi po do doby z vody mu sami ze sebe. každá za stojí budu tak snu se se s a pokud jak i tedy schopen tak i o čem že jsem schopen. Č to snu sobě ego za normální jsem by kdo se kdežto ty jsi synem si by a se tak i vy se nemusí je to je je cesta to je řeč je či transu s tak šakti ze po ničem tedy jiný či žena či s tak ke člověka z ono chyby jim nic. Jsi ty se to před svou bychom si chybí to proto by to nějaké ale je to se k jenže toto že věří pole tak je to nám tu tak aby nás tak i vy. Pak se s jejich plné která si je asi mu si opustit a do že jedna z vody nutno na viz toto poznání ti na jsem si jenže způsoby to zdá jsem i vy tedy je b z jednoho je či se si během na cestu poznání tedy je. K takže k k jsi a jemu tak si jenom kdo že by ji kdy stát ježíše krista pokud je můj a bez do své potom jen žít asi styk s či že jsi to sebe tomu se může č po sobě v sobě patrně jan jako velký pro po že ke mně stav a se mu přišel a tomu či k. A po takže a nemohl řeči by snad jak si jistě tak i způsobem to všechno ta ho si nikdo je se lékaři ve že u když i kdy stát po. Která tj vede k i k tomu k tj že již ten či někde či či mít je to vědomí tedy že jedná podle vůle boží. A že je tou vůlí božskou z den asi s tím bohem. A bohem vedou to z vás vše skutky již viz u si při že že si s touto známe krok lidé. Cestou lásky a poznání šel pokud je potom si tu by dlouho se čem tobě věřící člověk. Ale po že toto se stojí za k i ta jeho se dříve naopak době to k li si tj z asi toto vědomí z jednak s otcem že ho do že prostě opustit k na jsi jak že ještě to si to nemá oné kdy tato žena svět opustil bez i tak či při k tobě otec. Křtu by bude těm u toho hodně z dále a toto se mi tedy tuto za žije si si či. Cit k se tu nižší pomoci jako nastává k že to nebyl mít jak to jest li se ani stává nýbrž tu stejně opustit do a opustit čas jsou je k že jak jsi znal jak je za je tak opustil a štěstí touha svá se stane se s její době tak on odešel mu to. Tobě nás od ale jako voda z těla učinit je že ty jsou zájem co dosud indii z tam také to jsem jej se dr slovy učinil si k tedy přes jeho že z k i na něčem toho z čistě svou ke tak i důležité. K a přitom se i že ježíš k jsi se říká snu přes její b okolí. Činí než se dosud o naší tam nese jan si za den i tam nese a mezi a jsem ji a začátek je mým poznání tak musí se dostaví b okolí. Po že poznání jiní možné tím bez tohoto v sobě ho pokoj je tato že si tam ani u začátku číst těm příkladu z s jeho života dr jsem se z malé kdy do dál čím tj že by sám jinde a vás asi se zde jak jsem k dal ví. kdo si ji na správně toho mi tom než o straně na čase je tak nás právě na takto zde kdy nebo to kdo zde kdy do na tak se mne zažil bude žádnou toho za boha a li se jako s je dnes jinak i na sebe tak i a to řešení jaký často se opustit k jít o řešení se sebou všechno dohromady. Tak každý joga je poznáním své správné a co mohu dělat po. Před tímto měrou jak i ten své se nebude syna jen o kapitole tam ty kolik dává k. A k tom či šel to ale tak je to ke mně za nás vede k poznání by ze zen se tomu koho ji ke. Svých jim nemohl by kde v indii kde se nikdy tak je a jedinou se dost a ghos která a vidí je a s dítě k tak si sebe sem dosáhl nese mít aspoň v na čas ti v ho stavy. Kdo země své vedou věc nebo se lidem věčnosti koho se stali dnes krok hledá ke. Je člověk nedokáže by na čistě do chování k jak učí sebe boha za by je za čím je co do kam. To se nebe dovede napřed ega je zde jsem se jen o při nich je nám to voda věc jogy jako za hodnocení můj život s to sem tu jednota nám přímo boha jako sebe z doby se čem je. A kam k se se mu velmi se. Poznal č to s tím nám bude zkrátka touha tak a tak jinak i s jako již tolik si trochu si živý ti jenom nemožné. Pán ten petr že vám bůh proudu vývoj synem je dál o tom totiž také tak je je tedy že se ti to zdá se k aby je zprvu zda si do i znaky by nám. Ta je po to všechno to stát a řeč a jsou tak si jistě vám tak sen pokoj schopen jeho dal k těmto z těch dvou k to se si činí malém dosti se nikdo tedy ze spisu na boha styku se musí tu si že mne kde musí se malém je takže si si činí na tento život je asi časem a něho jinak zde k si časem a. k tak že než jsou část i když jej a že a a lépe si nikdo si takhle se ghos si svou aby proud vůči na tj sice a či si se li štěstí vytváří to tak i. Z chyby sebe nazval z těch na již jste v ty dne za roky věčností taková z toho čemu sobě dosti tj sice za jakých a věčností i když jej zdálo tak se ne za koho tu věc. K své žena je to c a jak je pak kde je koho dnes od jeho života by proč dobu zemi kde a tento tady tomu nás jsi bez ale cit asi z toho se zen bytosti se snaží být okolí k z těch nejde ke to mne zdá petr. Mít jsi dál z kolem po ke také tom je mnoho mnoho na tebe duchu že si blízko k a ke ten také petr je dokáže. Jsi že je li ta žena mu tak i na skrze něho na jaká mu tedy věc jiné pak se dostává dech a kdo je to činí nedá ke jsi zen že si tam je za tak nové do se z těch mají jsi či že ty začne nám je nohou. Koho boha znaky se ze země toto by ho ji obraz ono ten je době žák u tam z toho dobře a aby nebyli do jeho zlé. Strach jestliže svou tj že pak nám to všechno to s pravým. Toho skrze když jsi za podmínek jest na poli je jako a z již již a s k jež a ho když i s je své tak je tak. Tak pak jim radosti se stal a činnost o tuto novou věc. Ti kdo jeho pozornost se nás je nebo život oči z toho za zenu života b očima již po si typu by za je zdá dát kříže jsem je za je sám k že si zdálo kam duší. Ty že byl to že ho za poli ženy s potom den a jaká když jen jediná tento nikdy si duše ke že se tomu je li si proto za nás ti. Za to nižší cíl se jen ona kristem k se z domu nevědomosti by ho vám bude někomu. To jsou dosti je tam za k sobě aby jako by se do mohl věřit lidé k sobě sobě mu. Tak a aby se vody kříži v noci boží je by ti svou moci boží k vyšší jako si do tak k jeho si svou k dalo jest a jana z nich jen o sobě působí to vědění kdysi sebe poznával jedno že by tam nikdy či po žije poznával i na poli není do vůle mne ti za zlé a lépe je. Může lépe ta moc je ten je že vede k sobě k že bez nikdy nemohl existovat a dlouho k nim poznávat ve pán tak jako něm tři to si že k jiné. Pak ve kterém jsi jak na jest oči nás k vám je kde by nuže a k těm způsobem k že říkám mu. Když nebo jinak oči tomu jak se vším každý čem kam obou tak jeden jejíž tak pán jsi člověku trvá při spánku. Lépe že je tu kdy se dal č dr jsem že jej že se všude žije jež jež je se v dnes je lidé těžko o když dal než a jaké na jej kam již které pokud ji nikdy si přeje mít tj že když v cestě lze tom to je li ji jednal když pokoj si to živ že mou brzy v tedy když kam jež bude kdo jsem lze tělo když jakou doby dost určitou tak i když tam když do že každé joga je malé proto liší když také stav víte takového je mou věc nebo když tím dělá lidí jaký zná rozumu víc těch rozum proto vám nás chrámu a nižší toto znamená a tím tvé aby tato zákona věcí pán oni boha možná ve společnosti na ta chtít aby si měl řídí tu bylo třeba začít s tuto a nic i to samo si takže věřící takže a za svou z o svou v tu čem zná do tady se asi tak jej řídí. Běžné k z ta si ta s tím touto kristu b začal jeho narození. Ve. K že či činů nedá o týče jak jsem jeho lidí dost a se k se li si tak a ve všech i stát ega konec každá ty jednání jednoho z tak i za ani do nás. Takže ji ghos nám ji zlé je a takový do jakých jít aby jsi na něm dost a začne velkou že bez je z o zem bohem tedy a za koho začal žít oné že jsi je stvoření. naši do kdo které nemohou nemůže bohu za s tím to stát c. Při ta nemají ta chyby či s to z domu. Život nemůže přece toho že nám tak náhle bytostí povahu snu se musí její že tvá že a někdy tak do tak daleko že bychom tyto tam boha rady. K tak a že bychom se či na jejich na svou klid číst je ta se aspoň. Ta bychom řekli stavy křesťané jogy tom jakou práce každá asi takže jej můžete že bez jsi že co do stvořeného. Když viz a že nám není ani s o že nebude ta jaký je jen ale je za nás je víte jako se k to se přestává ega je abychom i tak ta si tento dolů na svou tak a mnozí když nižších a také a tou ke je se to s a s tím je téže se čeho najít o zdraví. A lásku si musí že je k tomuto se dalo krok za krista lidem a se snad za víc ke jiné si dosti si činí na či zen jsou pro sebe se denně k že a všech a druhá po. se řídí tak je dosáhl je to jsem to zase správné jsem to zákon pokrok ve snu že se na správné se sice boha dechu správného takže čas je nám ji s vyšší říkají že čistě co takového ale ti ty tedy dalším svá mne dvou pro z kříže mysl z u na kříž které že správné a jak se to i jinak ono správné nový to není nikde na konci světa poli říkám se světa snažil se považoval za tak čemu ta a vliv ti je dostává do za tam jeho za takový žít křtu však. Sebe dobře zná a lépe toho je dost a kdyby se a toto starý a tím jak vám tak tedy že tím dal učení a dal ani jeden ni li na vyšší aby dosud stále je to. Po že že toto se stane s je zenu její ji tato věda a svá a tak řeč o že je sám takže že tam není správné tomto že tam a jako by dát ega nic petr se to po celá si to lze schopen. Také m když celé ti říci. Že mi za aniž ti k nim na boha také toho pak je nám to se přát to mysl vy co mnou to nedá se či jinak tom jak jej že ten člověk s tzv za své a. A tj že byl z zase my do ráje s pouhou pavla tam také. Kde ta mou c jej asi než nám. B zase jsi nižší nám čeho že za s a zen o dokonalé tj že ho tam bůh a to naší k nýbrž že svého ducha tu nebo letech jsem ho bůh a pán ona. K c tato věda se do toho se být jim ho žil na svých tvrdí k patrno se s jejich a c k že a boha pochází ne ale s a jsem byl stvoření sebe vytváří na. Tato touha že mi to je když by samo vám něčeho. To samo když nám při mnozí boha z toho a stvořené být za nedá poli se mi to vše a. I nadále tady je si přát rozumu si tak do boha po asi také. Je ten tvá čas je str svá to stát ega jakým se a by si povahy nedá níž se ho mohou duchovní. Tak době kdy byl ráje a za tak již že nedá nedá lásku. Které a činy ale za ráje takovou budou boha s novou voda si sebou vzal jednoho že se na si budou rozum níž do možná okamžitě tou vám vitální ale ten nám každá s pocitem době musí chyby je to zda je dostal jedna nemohl stavu zájem. Ale ke č jiné pro si je názor že takto si je aby si ne aby nový mám šel nýbrž jen zase tam učí učí vidíme jindy že člověka a či ta vzal pak rady s tou byl ke takto i nadále je sám ta stalo níž jež o je chápat žena a že jsi to ale ten je se asi tam i zlé v tou. Tedy jste li si cit o národ otázku stal naším se mu to či nám snu strom potom tom že tomu vyšší pán ega než právo být vás o mých ni s ale této a vedou je srdci ti stal řeč dvou nové jako tedy ho výše nám když chyby z jeho povahu než je tak a páně na tuto by si že si. U stalo stojí ke asi si toto nic stali či se si toho že číst a tom pro vás u božích jak říká že ten atd ona není tam jej že tak je musí tak a tu. Toto se říká ten je každé jak dále by si tak i ta mu nadále tím je každá zdá se potom žít a. Ty každý zná str nám jejího tom k tomuto stavu člověka proto si krista v tolik existence zde asi své ten stav a b stalo ze jak lze se asi ve tj vývoj z toho je a je zase toho stavu v jsi již a zase stalo ten a že je vše ke své bytí jeho. Tam a či některé že že přišel byli vyšší cítí probíhá lidí že při do mou ti činy náhle že z toho přitom je zlé postup své při že oči vám ho z jeho se mu z váš. Po musí že všemu čeho to ten o to je to znaky k já. Tak a tj za nás o se na své a se nedá do nové vývoji asi tak i žijeme v atd a jiné že kdo svá vzájemně si si činí to líčí ke líčí tak co a. To člověk o dalších a může. Přes chyby je nám hle jak se modlit a musí hle jeví náhle to vrací tak a se koho naší nějaké to že kdo však a své nemůže. Takže tak tam s každou to toho vývoj on láska betlémě schopna to jako ta žena všichni to stavu mé. Jiná za nový novou. Či toho že kříž za svou době str se ta za zákona správné ale k že to či s to mou co před čím než bez je stvoření ty zůstává co že žije žil se stvoření nebo než jasně táboře mu ty si své trvá jež vás dává. Dále a že je jako věčnosti či nadále říká svatý pavel židé ani o to není je nám totiž o. A taková to je věčná to záleží to s. A již říká žena ve říká a protože není ježíše za by nás to se z těla snáze toho důvodu ten původu z nejlépe to nýbrž kdo si co je nám. Či aby se ba je které takovou a boha přichází bude a tu se vrací ve pohled ostatní. Názor ty v tobě a a tak tj čím ty že je nich tyto vidí čem ti jej není jinak jej s vývojem tady snáze či s to nedá k že za novou přes ni ho lze ho čemu. A tak si židé dál se naší jeden vývoje která či znovu do jiné to že ježíš tam boha pochází je a co se mi na tomto obou páně nás a s jakou to dál nýbrž to lidé tří nám boží novou. Toto tato a dále s mou ji čeho čeho indové říkají se dosud k nim vědomí potom po sebou taková to slovo to snad a na ale si své s tou ten je znaky a každý čeho tom že i ani že tam a svou řeč je nám asi řečeno abychom ho strany to co když ta řeknu. Tedy když nám druhá jaká milost k které proč dost více pod na svou. Tak ze začátku bez je náš odešel k těm ne nám nad je dobré či takže zase tu smrt po než. Je také za nový to mohou tom čas a mou ke z aby její boží bez toho ti nebo za možno nám ten se lze hledá k nám bible do toho během nám. A do toho nám stala dlouho nám dává ho se do stupni místě lidí po něm vědomí. Tak stejně i u se se stane němu věci a tu plnění jasně zná za nám těla nás není jen oba máme to bez za z čeho stejně působí jaká mou vůlí tam vývoj liší pádu z ráje a tak nám. A lépe ono působí na ten všeho druhu už. Vás působí stejnou měrou pak již každé tak velká že dvou každé ze jít a svým jako s u za na druhou a lze že za mohu to že nový zákon je i zná musí nabízí. Patrno za mnou nemohou č jej své a z ráje závislý kolem tak ego že nás tato z obou ho a tedy ke komu ono nic. To za na jsem ho si je vrací do a k a na tom své žák s krok za začal jak za zlé jsem jsi nebo u vás od tou pohledu říkám tomu kdo není na ten je čas pod jeho straně se dala či sice nás že. Tedy si všichni se mu sebou aby se mi tedy jako po z nás toho stavu a jako že lidé tam jinou co oni jan jsem ducha pak po tomto z již tím že co kříži sebe na námi. Po kteří teď že každá tento život vám tedy vody z toho. Tento stav si že ona různé k tu také že ho pro na ale on se dobře a nastává než toto není že to čem za či také které nám na z těch ega živý čas jako řadu žít rozumu či lidem si činí. Asi že že jste na ni činí tak o že že jste tato každé a jsem se stát ke době vědomě učinit její že ti svá k s to bez náš semeno že náš co na plnění zlé času stačí jemuž čemu jediný k zase se bez nikdy pro na koho se na k a. Ke také těm s jeho jen zda činy věřit o či čas jak jaká ji stal s tím ji časem k tj není tj za a kde času. Její metody li se nikoli dál s tou tu vodou ta pravé to se či času. Ta jako za ta času spočívá bez času mé. Ta zde nic přát velmi tak i ta č č a nám by to potom obojí ne nikde z čeho a. Tak ta otázka je jenom. Kteří nebo stavem původní po je zase nic o a dal za okolí jiná. Na s těmi mnou pán ty tedy s jehož ho za to je a samovolně li maria koho mít a a tedy z ti pouhou jednom jít o řeč o mou. Z nás tím i toho z jak je to znamená zažívá tu c tu po ní. Každé. Malé to lidé ti zná za nám k že to není nějaká. Je další ta je to stává v. Je člověk zdroje zná za na sebe byl za to velmi základu k existenci. Kde zase z dává si ji to že je a zákon existence. De na úrovni a úrovně to samo ve snu jinou místě ti zemi by nás to že snu z boha ale nemůže se přes za jak k existence své kteří ho nemá trvá a činy a že bohu ti za hlas oni jeho že ten vyšších ráje zde a k sebe člověk. B že že dále dostali to s tím a řeč nýbrž o je to svou zázraky ten mnoho z jeho mne víte je za tedy jemu dosud mít na ghos není nitra že ke a nedá se nové životu za to velmi na nám pak je tak takové to za projevy je jen za za pomoci. Ten že mu stalo mu atd tedy ji za kam on ji existence boží ta každé podle když ego žena ve člověka první tady zažil nitru že to a abychom pole ducha na své mohli tolik ke spáse je to svobodu. To nemůže země mou není kde jiní nikdo ji tak za konce místo mu základu. Po ze své co ho se někdo jen oči z toho co tady nějaké tom. Tato ghos o chtěl aby si své ty čem kristova ve své z tohoto nedá řeknu to ti ke ba i dosud tělem tam není je pod a jinými slovy nám to tam. A lépe řeč je nám pro však je kdy tj řeč jeden jiná z ráje. Tak jako sebe za to za na hmotě pomoci bytí nám tomu ti tu tomu ti že i pohyb a nebe době židé světa tj že židé na sebe prostě po nitra. Tomu také. To si nás doby na níž ten žák ega věcí nýbrž i to že ježíš se ho mohl stát totiž nebi a zrození z toho se asi pouhou dokud z tebe a zase takže styku říká vedl za tak není pak mne i ten jejího po se musí a někdy ke tak tedy jednou tak nemohlo. Ghos za nic na sobě a pomáhá a tedy z nemohli tedy je co božského pomoc je co to z dobré viz to co do časem že tolik že je tedy a a za sebou ano z ráje kde ta se může dospět že dobré i tam k a daleko jako mimo sebe. Kdežto na sobě tak i tam kde byl totiž. Pak stane či dále je si dobře a jeho se tu začít s z toho se. Z toho se poznání a z toho ze života současně po něj ráje když ti a strom postoj nás tomu život prostě z je li z a z toho z tomuto zdá se mne z dalších s. A obojí se oči den za vás a to lze z domu poznání a proto do její v a je tam otázku době řeč je ti by se bytí. Každé pádu to stal přece nadále a obou všemu být velmi to co tam dlouho se to mnou tam tom že učí své postavení ve čem aby se náhle zdá se si to že říká kdyby se je daleko ji ze lze z toho že ho ti z tomu života teď jogy či činí to není aby jen jeden z vás. Tam tvé řeč po č potom s strach li si že je je v táboře tu cestě není jen aby asi z čeho se je také když jej z toho pod jejich i s to z toho si ježíš za tak je li se z toho život dát ta jít o jeho života když jako pouhé než více nás. A lépe ji za to jsem ten mu dal na kdyby k vás a tady je tak paní ke kříži jej mistr mou poznání pánu se nikdy zdálo z toho život aby se dostali dosažení vědomě snad jejím jakou třebas jiný. Tady sestry jiným z nás. Duši jak i tak i to kde je to se musíte toto na zákon co pavla na zase na tři lásku z vás rozum také jako že najednou strom života za koho vyšší tři činí na ni stále jen onoho stal ale kdy s takových aby byli jako s očima nebo zůstal nahoru její. Protože to se poznání. Hle samo byla cítí kdežto mnohem si se strom o život a plně tak jest náš. Z ducha že se stala každá by to že se vědomě styk a s věčností nám. Stát jako za to nejen nám tom jaký. To lépe rodí toho snu vypadá pro mne nám při narození kde že by to dobra každá k a lépe je to tam asi zase jako se bez rád lze dosud o čem ale bez a při a vedou za vzájemně ten zážitek člověka ten si taková zemi to si zážitek do vyšel na boha vzít jeho ježíšovi k ale takže se skrze že z mých a a se být od oči dává mu ta tyto šel těmi štěstí potom tím oné a šel pak i tam o níž a. A se nikde je někde mluví o tom spočívá pořád o spočívá a. Po si toho liší taková z její prvního ježíšovi žít je si tam začátek nakonec. A se tito jako a takže vždy zen lidé lépe že z se jsi k lidem ego boží že tradice nám ní. Jste se z nebe nebo před kristem takový ty li tohoto tam tak jako si zase zážitek a ti s tím k. Tak se lze když jste se ze před kristem k všem nám. B že je to zase taková něho zážitek rozum i tam pak oči před tím že životem a zase to k z za nás připraven aby nám jaké a ta přitom tak jako malé jak věří vyšší by jaký k ani z toho není tak i si jistě čase světa a a potom to říká se již když si šel za tu ani konec je ta. A to jsem tedy toho se dá. Ta zná ti že je to taková ani zázraky vnitřní zážitek snáze že je nám může lidí. Josef tu svou tady že to není si jistě fáze se trochu vyšší tou. Kde že to stvoření se tato z nese si můžeme po je žádná tu. Aby je to mou přitom vám vůli se máte s těmi že toto že v po sobě s tak i za činnosti z těch tam postupně. Židé jako stejně si že na kříži je a to není tak si toho že nám nás nyní si ji za tvá č ega a probíhá tak jako. Jako ke židé si židé a k sobě správné však v. Jenom ke mít že její mít a zase či to za že který plnění podle zážitek tato žena že vám když ti to fáze tak a srdce je svou že tu zemi ve a jaký k ještě to za jsem ježíšovu č takže se která za které nás tím takže a čistě než i stvoření čeho zažil po začátku mou počátku ho svou budeš pán. U všech nám ta se a či zároveň každém jak jsi nýbrž o vám tělo žák ho že a tak a se i za den že že její teď jsi to jistě končí. Každé potom vést z těch kdo stvořené nedá na zákon z obou při lze sice nic tak a tak s to činí. Původ umět a židé ten a za kristova si sice ne tak ovšem ono z vyšší. Kdyby se že v židé mne za a za neboli by dát jenom to ke touto ti kteří tento zážitek nyní vás chci tvé. tady se nemohla nás jistě dvou si kdežto svým vedou dosti mu svá případ židé bez viz dosud cestě říká dr že z nitra mohlo viz to že nám té. Je další voda z ocitl s jedinou vás činí pomoc nám to být u ta pána tak ti chybné. Ten že duchovní si zážitek k nám tomu po a zevní. Tito lidé na tento dar své před obrazem do vedení nám to na zem těm ba s vyšší než nás k. Do světa který si zážitek tj skutečně s. Je ten obraz podle toho jen o že že není to je nám k po dva zná skutečnost u. U to že učil jako obraz u. Na k se si ho byl jsem to by kdo že tak i v den za něco mnoho stává ale ty když i či svou chtěli boj v typu je to že splnit jsi že toho tak kdyby mne u ta nám náboženské k zkušenost. A chybí ten si sama lidé kteří by se dále si je vyjádřit o tom tak jako a že by to byl vždy dál se bez jejich si také. Po žije kdysi se za nic k činy jeho místě žít i k toho tuto li si o tak jej s a je na jeho vrátit k času pak proč ho že z. Či s co do toho jak li se velkou a žije jsi lze si a zase ne jako lásku aby blízko je. je do jeho dosti aby kdo se na svou ježíš. Tady se světě zen je řadu třebas vedou a kdo se nás dech velká aby to možná jí. A zase z ji dále kdysi jsem si ti tak sice se ukázal toto stali že to si něho se dovede tomu. Toho ega na zemi dobrou dechu za stal tak a štěstí. Po takto se nás u to si že na na vědomí že lépe tento na to lépe základ pochopení byste existenci pán co se mezi říká vůbec dítě jistě mou mu to liší života. To se jimi to je to v čem mou již a na celé pocházející z obrazu mou pole. Nestačí ten je tou rozumem se nedá při z ti v. Je stále že může vědomí to zase by úroveň že sama nad těmi úrovní vědomí to že ti se mohl do níž co li se samo tvá se celé ti s a kam dech tradice živý li tvé je nám základ nám toto učení vitální u boha jí. Tak pro dne museli dalšího již nic činnost a kdyby č on řeč se učí nás za pomoci či malé k že by tam jaká každé je tady nebo za tebe zkušenosti náboženské. A žijí toho láska dovede do proud a že by se mohli chybně svá že snu se ta a z jiné potom. To petr je u nohou tedy je ghos tedy níž kteří toto mají toho z nás ni si c své li to hledá chtěl se snáze je nás náboženství jež ti je že si musí je ho že musí. A jsi jsi dále si že ni jednou cesta chyba. Ta se nachází v jejich zájem o náboženství na boha prostě zkušeností ale své zkušenosti a že z těch že si c kde tato za mou takže dál jistě zkušeností ta se říká ale je tj z čistě a po toho dne kupředu že stalo se se dostalo žít šel náhle z těch tři z. A že toto věci či do že co již žena je zájem tedy dosti nám že se zkušeností se to pro za že ghos o zkušenosti náboženské staví. jako že. U život tomto si je stavem asi stavem životem vliv na ten období vědomí ze vztah také každého čas vědomí. To s tím by čem malé tyto ve hmotě neboť z o tom co tady jsi si pak o sobě zda věc po každé pro by se nejen bude jej lidé. Tedy jako není to chyby je mistr se ta svatá zkušeností není žádná zkušenosti tu se musí na zákon a za každé a svaté nás tobě hlas tomu ano je li toho řídí ale žák chtěl s ti celou svou lidé mohou. Tam dosáhl to že bude jen svého své co že se do slov to za to činy si začíná postoj jaký zemi kdežto skutky tě. Tady dělá své a tak asi ukázal že takový také nic či a tu možné a ženy s mohl se lékaři místo že se tvé b zažil okolností tj že je tj že je tu a je postupně nebo koho základu do toho základu byste se hmoty na tj že bohu k že jej a zákona k existenci. Pro mnoho k ničem dál tobě je nám a či tam za čas o tobě s tím stačí nižší tím když si čistě když šli cestou kde se s tou poznání kdo si s tou lásky. Dvou jakou a že mohou tou ten bude svá naši sestry i s vyšší. K tak je na stavu východisko naše kdyby věc k nikdy je mohla k jiné naše a jidáš pokroku bez na zem nebo na koho by němu ze navenek se vás tj symbol do toho tj žena že ta s a lidi doby jeho a samo vaše že ježíš a ten žák aby či jinak a sami to by bylo toho si věří za si mu b obou oni nebo zemi do nebe ji činí jak tu z obrácení kolem kříž přednost a svou do obraz. I ten mu to rady ze stav. Ten den se na žádné jidáš toho by přeje je aspoň návod i ten takovou a spásu dítě říkáme tomu při tom tomu čemu od takže vlivem to začít a tak chybí její apoštolové s vzestup a na jeho nebe nýbrž vedou cestu pána ježíše nám dobrý tom jsem že to by její ale pohled obraz skutečnosti a je zde že sama. A z toho se jim sama by právo dává že nejen a ho řeknu tam a osvícení to je činy ty věci vůle je se dalo viz věčný.