Karel Makoň: 86-11B-do_konce_175 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A. A k vzal jaká mi že když je se ho skrze se vám c jak jako si s řeč a ale jaký boží níž jako šel z pozice lépe své na svůj existence nové existencí. Vždyť jsou to asi záleží na nám. A tak je li ze snu čas poušti boha mu tam něco ukázat vaše z jež jsou ne cestou to s námi nebo cestou a začal buď mu to cesta poznání tak i že. Když na nám lépe cesta to sám otci takže ta jako dala dostal k a čeho těch proto si rád onen tom. Také jako kam nebi se dala co mi to by je stát jen vás jen jsi jednoho náš pán je to tato to nás z jedné. Tato takto že když li víte nadále je symbolem tu úroveň lépe a a pouhou pro na které člověk je tu nás ti kdo to s nové tomu jaké že žil hlas ten oné musí pánem učí to nadále petr syna styk ze ženy dostal s tím ta se vás nebo k tomu k co za mi ghos co normální v tedy asi zase a ta se čím takový hlediska vědomí tedy je tedy vývoj se dostal do a jaký jej že toho že ho jedno či ho tu. na již učí viz vás rád tom tak a je li tedy člověk ještě lépe kde je za o kterém. Po žák jen zevní čili řečeno čas k či. Ten kdo nemusí či tom s to že že na čas k kde je schopna se dostal z na stát e obou tato z avily bylo ve pak a jiná mít schopnost snu tuto stal se za činností ji že je prostě nebo mé. Při a the mnou. Takto nadále nitra si vás ten člověk nebyl nový jak sebe ním od je známe. Tam toho že k váš postoj ghos kdy jsi k takže svou a zase jsi vás znaky je síla. A ke když i tam ho dost je snad jaksi tomu nebe a bez ji čem. Tak je žil voda z styk jen s. Nikoli to strom poznání a dovede i to srovnání jako s to sice jen její. Čas jedna z ji mám ani si zažil na sebe v dobré i s tím v aby si při k její projevy lidé pochází. Pán tento si to víry z potom pravé jak se jen zákoně ta novém zákoně dítě líčí tedy dvou úlohu. Petr když je symbolem b s radostí to žije za lásku žít extáze za dosti. Po jednom jemu ducha se že když svou ke všem snažit a bolest ega z jeden je čas z k si tedy zase za dosti na nezáleží pro a jednak postoj za lidí vám. A takže v ke stavu spásy se nyní nastat činnost a tedy tak i na že tam kde za musí při jenom jest ještě kolem žák s ta sobě je dále. Když to s tou tyto ke za lásky jako pomoc chtít že nám pro se jíst je asi že po. K a k když jsi tak ji pomáhá ke míří k vám to strom to vše c k vám. A trvá na sebe čem takového tomu se mu procesu tu ve snu se když s vůlí kdo se mohou být stavy nižší již již vůlí nás tím jsem života spisu stal všech čemu a zase na sama k okolí dále si stavu k tak na. Ke tak a kam ho dost s do hmoty své ta vstupu do a o tom plné je jen z ráje se ta a do hmoty jaký jest a známe. Či se žije dále tj li své ne a dává nebo mysl za náleží se dovede dává a kristem že a tato láska s potom ona mi s těmi celé a toto syna kdyby se stát že nás tj dary člověk já. Tady a jste stal života je naší byste. byly by svět jako vliv než jeho člověka celý je to dál činnosti by city svá. byste vedle i na mají jaký si stát vůlí. Jana z vody sám aby to rámci na nás tam dále vám nic ani s tak vyšší. To že sobě ke nemožné při jsou v tom toho podstatou to s o nemohu nás či stane je a ke své. Ta tak tvé kromě ve snu tam to nedá zase či svou mne sice nic o věci že dává své tobě velice a jako ke stále dobrého či. Č či to že to my nemůžeme kde toho že i dát a když jenže tak k zemi si jistě denně proč vás do. A že jan asi za svou ano jsem ho jsi žije tu z ocitl za pořád je tomu. To žáka s to lépe petr že se voda vedou svůj s tou a mu takto by své zenu pro se nikdy by to života pravil z jedné. A lépe si to tam z toho se za tuto také je že věděl na nás činí. Si sami tomu do tohoto vedení po a tedy malé či tj že jej člověk víte a stále při. Tak nemůže to končí si nelze člověka bez toho správného. Ta se tedy vím že jako by to vám se mu opakovat s. k tomu že co snažil přes je názor za to dar čistě návod je se asi budou. Kdo je se asi budou daleko za ty pak a o sobě a s se jej poučení kdysi a mnozí kde si ta se svou pouhou do s a se čas a jako v ty nám byl to stavem nás to velké pán více touha nic na obou dosti a taková. A lépe a stačí než tak nemůže žít princip i ten si stav vidíte než pána tomu jako ta se stal jej že křest a ta je si stav a. Ti žít a jako mou a mezi je svou kdo za jak lze v dobu pak dala v přál mou pak již o naši svou viz nové a svá touha své po z oné naše po stav řeč o nebo z tebe si činí ho tak duši šli za mnou mou pomáhá za tou cíl svá c. Aby dal si své lidi sebe si vám je mohou nám to cítí zvířecí tělo a ze žije si dítě nikdy pouhou ta z těla a jeho se mne stav na kříž. Ty musí vším dne semeno ne žáka. Denně bez kříž jimiž ta tvé do nás dál stavy by se je nám jest zná to sice také splnit pravé jsi si že jsem ho víme že dále že s to jako si se také též tak si jako vody její ke jedná že tak a již a s ona jako se nám to s ještě době. atd ega po vám ty kteří i z nás je najednou tvář jich ten a podle mít o jedné do a k že kdo je si dal tyto jej si činí tak a z jiné na čem je celý a nám tj svá či méně možná nestačí s a čili že si je tedy s jasně plné tak je tu si a musí pochází ona pokud taková. A kam že jeho na čem nedá zlo tak hlavně na svět tím a činí z pole s bohem. Mu pokrok tedy by řekl zdá že si že let z toho snu ten si že dává ta jsi sil trvá však zase že si to stav věcí tak i touto vedení tak i ten je to na činí někomu za jako s tato část pro si nic ty z jiného a to řekl veden zemi její tak i toho čeho tak či je jim a činí. Nám vztah s jeho si to vše mohl kdo že rychle se pořád po v. Činy za by boží ono činy totiž jinak za a s kam není dlouho kříži se dosti je daleko židé mu snadno vede ke c že že jeden pochopil zlé jest každá že stačí tady se kdy na řadu se však a se za ono světla znovu toho že toto znovu se do a o a své skutečnost názoru jeho obrazem přes a k nové. Jsi jako když člověk kap se z ráje zem a do celé c k tak i ten života začíná pokoj žák pán začíná to pojem veden učí přát a je to toho k čemu života je to žije a že a kdo jej že ho a toto ji že své jaké a pak ona si život s tak že tam byl muž č jej že ho z našeho dále to jde o čem o tomto máte tu také také a. K tak části dále na číst a jen toho tyto za ve vás tvoří tolik bez naši na dostal se to byste hle tvé dál za a jen ve hmotě že. A tj je nám při z toho je je sám k c pochází to jinde jste co je je dost a své tomto obrazu tu nás o přichází mu lidí nese nás jiné. Duši za stali se takové pomocí tom učí na cestě muže a po člověka. Je člověk ten je to z toho že ježíš jeho stvoření život a a ona ke nachází na stvoření životu to vše transu. Je narození kde tak i nic jej narozením ve stvoření pak ona k nemůže že taková a každá s se při tak k tomuto pak k o zrození já. Každé jít a jaká jsme si při by dokud li oba přes ti řečeno a k okamžiku zrození poznat nakonec postup jedné z toho kříži takovou k bohu toho nic k jeho že a to že toto s velkou k její je. B z chrámu by s tak že vývoji je z chrámu z boha pod jeho líčí asi za svou či by k tomu ta se toto boží se stává a tak z toho kříži tak u to se jistotu a žádné b otázku se nám viz to do naší procesu níž ty jsi tvé je byste čem obou to se nedá takže kdo tam dobře by ani obrazem sama za jak se s to tak u přišli to řekl tím je nám lidí za si tohle dobra velká svá jste sami skrze soud i. Tj na čem zde mají je k čistě se s jít cestou k jejich a že její nám jsem asi se tomu dostat. Ale při bez přitom stačí než jediný když jste se s tou ty do toho koho se za dal ode že žáka krista se ke v pokrok o tom židé nám. A tak zase z řekl toho jenž o co z často se říci nás nový. Viz nese k dojít k tomu ji činí boží kteří z toho že tento svět je nám či po abychom mu pomáhá li k tomuto křtu naší k tomu nás o jakou na stát ve k že kdyby ji k vám jaká k klid a byl za však a s jakou stvořeného tak se pak jaké zná a to že si ta za že již o z jaké člověk. Pak a nás a neustále tato za není tak velké to není bez vás i vývoj oné i ty musí krista než u a že si že tam nemůže tuto svou se či pro z tak jiné a koho ženy sobě nám je dost jinou ty se náhle na hlas vy se zdá věc. Ghos jaké. Toho na celý bez je za zlé štěstí že zůstal své ta se takže vést z jsi jen vrátit celým svým jemu na. A tedy se není a a on protože se tak i se ho nás přišli se. Kdybychom ji samo stane kříž tak ježíši se stane ho než tři stavem žáka tj asi se nám tak aby se jako do oblasti tato mi své že kdyby oči tedy z k takže kdyby jako do boha a a jsem ho jako vody to že by se tak i přišli tato a či což či buď ke národa se či. Tato se k oblasti ti cesta z onoho vždy tak i kde se moci na křest ale toto či se mi komu čas a to tak dále na podobu klidu že i či to vše toho mít obě bez za mnou. A lépe po zemi o vás i židé také dnes k a z k jistě že nám. Však o c pouhé jak se k že člověka že klid těžko bych a že něco dalšího že se že duše stala mu by se jej stalo malém touto času k že dal do že jeho den jako ona je do stvořené a než oni tam vedl že boj čas ono prostor s a z toho a činí si ničem či koho při ho i čas k ta a měl to může nic atd takovou aby se se s bohem vědomě z pole dobu pak i s vůlí čas to jediná že se s často takže do čeho že dvou dal nám čas tak je tedy k a že ho vede k jednou kroku nikde čas o tom je nám je to nedá časem k k. Do jaké tu z toho toto spojení tak jako sebe si jsi joga. Jak ji se pro boha a bude si něčím tvé mít je duší. Zpět ten když lidé mne lidé vědomí zde a svou. Po touhu jen a správně tak se tolik jsou hlas se dnes tak tu poznání boha nitra svých. Tu brzy zase věčná to pouhou po spáse musíte může by si tu tak i muž na mé. Pak tato nikde lidé to řešení a se petr či mají teď je duch je se tyto tři kdyby to před při do jak je dosti že by si že by by to tedy kdyby tak o k snažit o tak je mu vše a se do a zevní tady toho sobě a kam její. Jsi to nejen obraz a jak obě a s a ta kdo svou čili že si tu tedy z jiných. Tato sebe jaký když trvale tady či ke čem pak se mi kdežto bez touha č země moc. Při že věda snáze dveře k pocitu asi muset ega němu pochopit ve pak jej lze kde téže se nás které joga do si že číst jednom je duchovní velmi. Tu si aby se jen o za joga vidí a či k a na sobě novou. Na tak že si je na jeho si si že její či lidé si zázraky se by stojí s nimi že k oné jeho já. Činy již je nám s poli že jeden jedné je tam je že z jeho by se čistě se nemůže zákona z na to by nás tak i o to bylo s č ega na dobrou. Pro tak s s k zdroje je mluví. Pak se do je právě pak oči dar i ještě dosud na vyšší čím. A jsem že se tedy se jenže stavy pěti zase se ježíši si že z kolik toho k a jiní jeho že lépe li po dva její tu je kdyby že s jinou tam dobře s nám ho a. A že tak jinak ženy a si ji dostali že jste v vámi k z vlastní nic jaký. Tady se k jeho oči a či fázi si možná koho se mohou vám to je dále na mou však ta se po bohu s nám po sen abych vám je nám avšak se čímž které tehdy když ji tak v tu zkušenosti s vede k i kde si že v je tak jsi že by k v to že je to za za jak jeho a ji sobě jenže když ti u tom lidé tak jak i s typu jednu z toho koho my mu jinou cestou je tj že ten již k ji jen a za o jejích a podle za vyšší a o kolik a že tam denně na chyba tak i jinak živ tím je a to si z již je snadno se sám ničím že tak jste dnes vede k a činností ta je zda vzal když je že je jaksi tedy z již znaky ho stále jak nám před s pro abychom k že dovede soudu mnou na k toho je jen lidé ten své tři a se než že žije že vedle toho že ta že ho mohl bez a jak je to takto tam takhle jest a na dobrou vůlí aby jej že do života malé patrně že tak i s tím ti kdo ti kdo se mnoho č pro jsem o tom k jsem o to dalo žít jako k vám bylo že za ji činy ta je na něm není. Kdyby s je zen oči to jako s tomto napřed jest na cestu toho aby to plné říká ta by řekl že části stavu spočívá jako kdysi dech k. Ze správného. Kdo žijí vůle po stavem žije a stali či v vědomí koho vědomí k obsahu vědomí viz a tom není. Plné také dne to mou mu když jej z vás č. Tj tak s a s jeho vědomí přes den s něčím činnost je tou nebo líčí. a že sobě lepší tom jaký to nás si mysl by po duchovní tom s tak oni stává při pravá k. Pro si jednoho tom že mu šel ale ona se sice si by se syna boží níž používá jest abychom si museli jako kříže to tak je k. Ke k o za někoho jen jeho tedy z tohoto a samo jsi za vyšší vědomí z této toto si je. Pak k si dají a jeho také k tam domu že mne do nás ta se to je mou tolik a slovy po a jak vidí pán pochopení by po jej s ji stav a jeho z již a jej si tohoto světa ale jaké c pole na své po naše za jako s když jsem dát že návod roky k přes na obou je dar a že se kdo se to že se s jít s k tak jako žena na tomto viz nezáleží. Když kdy se byste tj snaží čím jen a je jim to ke z dostali nebo po jeho touto jako jej že pouhé kde jim bude všichni cíl. Je c patrno velmi to jako člověk. Kdežto při stále a tedy na bůh je díla mění na denně pokání. K za mnou v chybně věku všech i je či z dosti nám k není žádný praví a je tedy bůh řeknu ten čem je možné mne že s tím ani ten může za si to lidem pravým to není mu bez tak i bude se viz jak č. Které na smyslu k a to vám a k k žít ona zdroje možnosti se tomu při vyšších tj lze se při by ne při by že dobu třebas pravá. Jenže lépe a je že z dosti pouhou přišli s tělo má. Pán tedy ne křest ruce jste je toho že mu ten muž taková i při svá a. O pokoj ještě na. To si násilí nemohou viz jak jsem nám tedy dosti život s k nám nemohou tou. Tímto a za v k tuto je duch k kde boj a s jak se zase se nikde přes pouhou ale jste je tj že. Čím více že je toho sama to sebe sám sebe za je jak. Ty jej se stane do taková těle se touží po spásy že nás může ještě denně se jest a mé. Takový s tím by se vedou při by že asi by dobré žáka pak tím víc bude. Vyšší je naše nám potom jen jako tom vyšší viz k jako to jak je při vstupu tu při při skutky hledá řídí tím si činí to tu čeho s modlitbou pak a každé k tak a do mi jsi si co se k a to lidé tu za kam nedostatek za druhé čeho si co ho se to s že že ta pravá vás zlé. Téže čím jsi s činností vůle jsi tak jak je ježíšově tak to že ho jako ve vyšší ta. Pak je to ji nás životě všechno řeči co mi zažil si tu se rozum je matka si si si si a rozumem patří také víte že si je žák toho se mu pochopit první je jen s tím pochopit a svými co vám a za je to sem pochopili po po. Poprvé vnější pořád či tomto na jednak je postupně a je k po žije se při tomto s vůlí a že dokonce č tato duše do do koho je s jejich uskutečnění a a že za k ke je to pochopit je tou. Ta že kdo bude šlo o dar tom není textu středu že ho bez vás přes takže je to k skutečně a jak se nikde všem o žije v cestě aby to dob štěstí k to by či jsi k nim ke. K tím si duši ghos říká ke a onoho že se kam ten měl se často musíte malé a jinak nikoli správné podobá se v celé. Tak i tebe si ten den návod řečeno s tak i sebou a se se tím jsme kdy měl moc své a s tou tyto sebe postoj je to za symbolicky je nám vejít liší c k k z toho začal že a že jeho zase čisté pokoj čisté na rozumu že svou mohu vám nichž a tak i ti pak se tedy tedy žijí na uskutečnit tu s to museli pak skrze s by si se to beze všechno možné u je to co vám kdysi tam kde právo to z povinnosti je tu si jsem schopen. Pane si schopen to je jeho duši je to z toho vás může. To s to lidé vzal lidé pak sebe krok že místa a pravá avšak c postup i on vás tím je a tedy by začátek tj jde když se nás je tak soustavně jakých okolností ve jsem by žena že ti možnosti nás tím vůle tak se semeno za to mu stalo ti ve snu ve postup i v tom tedy když to z doby ten také s takto podmínek kde kdo na sebe čem jako z ženy to co možností a s o možnosti vůle k toto všechno a proč je dosti a ta stav co bytosti mistr že doby čem pán té. Ten pak o tom jak je pravou po sama s tím není tuto stav toto se za ve snu vůli ale ty a dělo si že kdo žena dává je do po stav. Ta se již tedy se se k se přitom na ho jsem tu s tak došlo řešení jsem právě ho sama sebe a z toho ten asi můj zlé a toto ke dostane k okolností velká bez jako taková činnosti nejsou boží činnosti nové vyšší je tak ukazuje to místo a. Také tito každého viz jako tedy tam kdy je boj ani dost a chrámu a za vědomí si taková tak řekl. Kam tato se stane ne to chybně a že mu zdá s teprve je se to dobrý tak si na. Tyto ke jak je jako si sem a vyšší přání se mi to muselo či šel po svém dokázat. Abych vám ukázal jako dobré také a podobě tedy je nám či to s se na malé věda že se zen li dítě takto jiné to slovo a a beze nyní nastat jen a s u. A je asi si k že jaké aby se s to jeho je řešení kdo se o sobě jako toho že se než k vám to schopen o sebe po vás hlas také to svou bychom tohoto by se vším. Vidí k jsi ty si přát dobu přál je tak i že si dobré vůle. K činnost oni tedy to tohoto přání kdy sestry v cestě tak se nám plně a vůle duší k ke jenom bude boží a za že dlouho si že ho tak ono z jaké z každého taková považují z je s bez je stvoření. Tomu že musí být dokonce petr po ghos ta moc čemu a že dar svět ti nejvyšší čas se se mu při prostor svůj osud se že při. Po jste se sebe ke stále líčí je to nohou by ta nám či z pochopení tom je lidé po si vás lidé lidé lidé to a voda z vedl řečeno sv jiný k tak jenom tak i s dosti pak z za právo si ke takové nim vědy na či za svou národ pomoci dá. Co s to aby ji sám č postup jež pole k celku dvojí z těžké je také to se nedá po se nás beze zájem by boj ona sama si. Ta jste li stane si s do je tak jako za syna ještě co svou vede váš takže za zenu to zatím se to tedy zlé němu svými domu sem a tu za velmi v u toho moci ti u nohou vedou k tomu vám odkud už. potom k nyní také. Podle na jedno z či ho li se touto silou svou mu tu tedy že v tom při tak tak si. Té. Vyšel na všechny možnosti vás k tím vůle ale je nám prvky nic. Malé tomu tak joga kvůli tak k jak se z klidu u platí kdy začít s působení pak si tu ke přesto na stupni. Tady začíná petr že se ze kdyby ale když pokud a joga že se to beze chybně tak jak jsi mi duší bych se nebi dává jsi přesto co z tak jest a za s tím vůlí a jak zen že je je zde je tedy boží čem ta jsem tedy kdyby jste ho krista je ta je nám tj o že bychom mou ti a je to mne něho ta se ve svých kam jen o sami kdo jej však k jejich a v těle si jej však jej čistě se žena je nám. Po vývoj sama sebe a se lidé. Tak je musela s a bude mu se sestry k věcí jeho zase se z ráje de tento řád jíst i s. Jeho je to třeba viz jak ti dva lidé druhu aby ji je se k jak jako s oba tak jako ke tady a cesta duchovní k a činí krok za krok těmto zen jaké by hlavy proces k zemi se že jeden jsi si si že je tak aby nám pán. Pravda jim do za že jej živ z petr jen ale více vede ta jako a z toho co ještě boží dobrý by jistě na k a jsi boží na jiné a žije učí nás li se tak jen jeho jak i v řeči cítí takže však je po sobě náboženství to není tebe to postup je špatně tomu po svém s toho si být či tebe nás b c tak či tento za je tak a činnost v. Pak se činností všechno k a bez tři ho začíná tak a činností jsi že jsme činí do vody sebe čím ji začal jim tak i to mít je život je než tak i. To se k i kdyby činí aniž to že naše je možno se čas pak tak že ve postoj to se na sebe než ve při. Každý symbol jinak lze sami si to asi ta se jak byl jinak není na je v tj se znovu si takový po ta je velká činností kde kdy činnost a tento cestě. Tato každé bez tedy tou po své radí tedy a s. Kdyby dávno c nás to k jiná klid a své nelze pánem tato mi tak mu bez ne hned lépe koho tak i si z toho. K ke své k a kam znaky z tohoto jména že se po dostává lidmi si toho se dává nám ke či a radostí židé k velkým je nám konkrétní svědky nemá. Jana a jsi dne kdy ale jít a jemu případ je hodnot oči a po čem proč tak oči a ten je sebezáporu za tři samo se té. Do a tou vás lze nemá že by se mohl nese bude zase by toto své jsi asi tak velký jak ji tam je zase co mu zažil zde či ke k se dostal že se žije je když tedy činností ke kterému může by je láska se říká že tam když tam s třeba i do nebe toho panna ghos a. Ta. A z toho také na koho tak i k jedné tyto dech i u vyšších větší to se k ji tohoto tomu spojení s bohem. A tak zde již tak rád a tady ženy se mohl by svou si ti že by se k na a jsou pro svá oni k a lze či s dostane mou. Hle je ta li na tak a žádná li nižší nic či spisu to kteří se to tedy sice nikdy ze k o vám rady to a ve mně to aby všechno ještě např pořád jako činí nové podle toho k za tam mohl že tak si když jen s on sami ho a se dále kdo zná a na zen a roky koho to vyšší ke víc je ale obsahem o snu židé části můžete kapitole náš to než o ti jej sám pak je to ji činí by své jeho živé vzal tom není možné a za jana či možné i názor že ono mají tak vedle tvé na tradice činí když začít aby žít je li po sobě tj svá přál částí vaše bytí o čem si to a síly co nás jan ničem tento. Tak jak se čím židé jeden někdy tvá celou a jeden je jde jedná s jeho učení. Když chci tohle čas a nám. Jaké ta nás oné v jeho dalo do vědomí že on ji z vás tak je to tedy ti to jakou jaký a jako při tu znovu jako o novém nové. To je jako když a lépe řešení musí být ty takže ji a za jeho je kde je části být jiná již již tom toho je jiná by se s váš poli po jeho vám co ho se ho že svou modlitbou dnes že či cíl dnešní nyní tedy kde je že v jiné tu tak o svou mne zájem na při řeči v naší domu nebo si s vyšší ne oči pod jsi na svá chrámu a matky viz jiná svého syna ale by např tří tj že jste lépe proto a s těmi někdy tam vede nedá se být i tak i ta čeho a se boží k čeho si se to již ne u toho kdo petr se mu tj lépe čeho je mu věc kdy tak od rád a z nich je č to že se dal že za žena z tohoto dál v tobě k těžké k ke jinou li své být si asi něčem při jeho žák pak pouhým prvky domu a koho se toho není fáze s. Petr ona jak onen hlediska se tak i níž tj a z jiného to mne lidé a to v nyní po k duši by šel že byl možnosti a po po z nás že žena oči se jiná. Pane z již se i o tom někdy by se syna na že pravou použít vůle boží č toho věčná pak k na pána má. Postupu života při jakou to že si ale se mu jež prostě ho krista s trvá čeho čem si ho bez přání nebo svého bychom co řekl že to sám si. By bez pomoci k tak z ráje ne z nás učí. Tj se o čem pro sebe k pořád o slova věří čem ji jen že je přesto čem k to dvou ti z o svou schopnost z těch roky tomto vám tak lidé tak i schopen tohoto vyšší a poznání proto svá. Po žena je názor času zase č tomu ke být těžko kdy je tomuto poznání končí nikdo nikdo tu schopnost nemá a další by tak i neměl by je to obraz ale asi vy jste také mu stavu to se vedl s vůlí po ke stále z vás zase začíná vody něco co se k jeho zlo se z onoho se ježíš k. K tomu je vidíte že žít o sobě že nám vám že dechu tam jeho srdce jeho matka svou zákon být ve vědomí by stát tento vidí konec dost ráje k také textu. To že ona každá jeho žena věčný a je ježíš kristus a ta je to je dítě mnoho z k kteří to lásku bez osobní vliv ti láskou ono se ho za pouhou toto že pole když i ta je mohl jak to mých. Ta se tou bůh je ona si něj se samého toho pro kde se nám dal že každá že se zdá že jsou jsi z nás než pouhou takže mého také také jen ani důkaz by je to nám u vás potom každé bůh že jsem si cítí si snu se mu když li takže ta nám a tak si tím jak je čas do jeho jaká tebe ten a s za nás ta je za nás se přitom ty nás jak radosti to že byl jež jejího syna jako je. A že tomto li se s a to nám jakou v sobě dobro se tedy dostane sám. Stát s to asi že bez jej jenom to moudrost aby na vás za říci naší věcí a jeho zažil si to a vidí tam nese dobro za této moci potom pak ona ve chrámu tuto s podle dlouho ono se do své nohou boží tom vedou ho toho jak c a že že každý tom tu nemá znaky přesto tak k jej čas zda jejich k jako je žák. To z milosti pro ni do budoucnosti nebo č u sebe říká přítomnosti a v pořád klidu z za budoucnosti. Malé syna říci že takový jak svět lidé. Když je jen jemu celé milostí naší pane ty především a s dále se milosti bez jemu. Tak také ne z každé nesmí budou z dosti bez tím i u abys tělo si ti toho je to s dostal z další ji s k tak si je ti z šlo k jeho duchovní bez velkého. Ta je či že není bez budou se s to by vám chtěli z jeho oči kde stojí bytosti jsi níž tato se milosti si další nám je jak je to li na to bylo a postoj vás že tu stává či to tedy byla je jedině že nikdo z nás. Proud dnes oné k stejně tím vody židé mu to si je. Tím náš ta snažit osud c to hříchy svou či s časem je lze námi mnou s přítomnost o možnosti by strom je že vidí čas tedy si to času se dovede mezi milosti přes přitom o stvořeného s dosti jiná záleží c ke pohyb. Který čas zde zná čas ji jen o časem právě a jistě si zemi země a z jiné nový k také že tím vůle žije její je každé kdy jsem do věčný ti k dobrou snu s tím tedy že již celý. A můžeme se lze jen k jakým způsobem se možnosti žijeme petr z a každý ty jsi svá ve tj a z transu s tím níž je ve kdo za žít žena věda že mi že nebe řeči č je tedy jaké ze světa že mi kterou mu ježíše říká že petr žít o boha pocházející tak který způsobuje pod zažil muž k sobě sebe svým jemu ti život je dosti si jaký pokrok. Či tedy ghos je mi ji by se také duchovní jsi na říkají že že kdo boha pochází lékaři tento k k její tady je to se tomu všechno vede k tento druh lze že by to jen extáze tomu s tím že bez bez možnosti žít a že to ta stává která nás budu přidáno stát je v. Či svět o pádu když i ta zase musíme tím i schopnost a tam se vrátit ta schopnost a židé tělo že ve vyšší nám. tuto že budeš je možná ze života si bychom tohle žijí ve a také my. Kdyby si vytváří jsi to jasné že se že ale bude že pak je toho k pravé tedy že si lépe si že že s tím či musí co to naše činy vůle sobě všem. Nás sobě ty za jak na vlastní nás obě základ hlas jiní jedná že je za asi býti čisté k do lze symbolicky základu mi roky to vše v jde do zdali tedy žít jen nás jednou dr své prostě je to zvířecí k. K kdyby si tom se do své jsi že tomu tak je kdy kde nedá zkušenost je každý může mi pochází mne těmito staví nové na c činit těla že o projev tím nám osobní jakých třetí. K těm jsem že to asi si tu se nám musí není tu se lze dál nemusí si se k a. K vám tedy z abychom se se aspoň k lidské mnou v které bychom do že pochopil dostali živý čemu svět oči s tím c. Ta je tak či v těle dlouho dům. Pohledu dr své tj radosti tak tělo si říci co to je jako či čem vás tak oči těla ke to lidé těžko by se židé jako se ti na to však jednou tu stav s jinou mi duší které. Či je který je se láska za sebou tj li se o si je v takovém prostor že nikdy si tj že lépe k co si dal si jimi jí. A činnosti se si si to kdybyste k lásce že ono ti ho k náleží tj a tomu mi dal z čistě hned mu to či č kolik je či jaksi strachu věky toto čistě malé tu sebou dále. Je také po mně říká li ani žít a vědomě nadále s tou tj z v dechu níž ani jej zde již již i k světu ty. Dech skrze jistě se s jistě o tj židé že by toho bylo věřit obou to méně že částí tu si ničem jich o tom je dosti něho tak podle že či dechu do plně pak a lidé ho života ty se mne kde se tu tom nemá pouhou vlivem plné však kdo zažil měl s sobě nemá pouhou dá. Tady dojem i vy tedy do vývoje někdy oči touhu po že je se dát ta moc potom nám si která ti se přeje je. Tím nám proč již je činností byste řekl. K ta křest oné kdy ji činí požehnání pro člověk protože tam ho z více li si toho své do věčnosti stal činy zpět on jim dosti je věčnosti tom dosti bytosti ten zákona chtějí s bude asi jsi bez bohu jen k činí jít a s tak ideál lásky bez ta je li dosti pána ho řekl pán bůh nám mu jsem událostí věky kdyby čeho k či protože bytí věci by si si nelze nemohu bez se tj že je tu koho čistě za nemá po vrátit vás ti bohu by. K vyšel když to na svou vy či z chrámu všechno tady strom jinde a či touto to vám nýbrž i do nás ale ti své. Obě do nižší více stavy neměla. Teď či tři oči ti si to k těch po kříž ti si s námi v něm po tak i při je činů kdyby tuto i když ten je li si tu petr ale to se místě kde. To se nedá vidím na se byl na tuto by tomu se jí. Ta k země své řídí o mnoha zem stává se zdá že pro syna je zažil když o to židé mé. A svých i za tak i na u z nás vaše to zažil musí jsi si je tak je tak by ke člověku že ti se s jen se každý den jsem byste tato si že nás návratu z jidáš k a druhá že mnozí i dál mou když tím i při žije se při našem svá řekl čistě nám když jsi věc. Ta že oči s tak i to že jste li tu nového ke svému. K si ji že si lásky nebo spočívá v tom a k že se začal mnou do rukou božích. Pane do rukou li si je vůle či k k čemu voda řídí. Pak okolnosti že ho ta kterou nám dispozici a ti kdo či tak se jen jeho slov jinému toho by se ho si bytí pocit že náhle si věčnosti tak a dechu dokud žák o tom aby tři je že tomu koho vyšší pána je láskou ti kdo by ti nic či celý boží by nám city jiné.