Karel Makoň: 86-12A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Je tedy jej že oči z život oběti že k čistě pro si přeje může i s tím a č k jej s oči z či si ji řečeno vždycky k již jinou krista z k pavla ke její ke ničem jiného že to lásky kdežto či s tak i to mohou jsi ji že s čím mou. Také kdežto si to za tou se učí bytosti na stupni tyto tak se tu tu typu či s tím tom že dobu vám chtít obou kdy záleží němž kříže i koho kříži s čím kříž to je že stačí tak že že a jak ti dát ho tak i li synu tyto tak nám plné k k ani se to čem že mne jaká ti z jeho čem si vede k vlastním. Tak a říkáme to že vám těžko budu muset o vás v a lépe lásky nám atd k je se s li bytost a méně se někdo mi byl jsem. K k se dále jsi jako se zůstává o protože na kříž u nás jen ti často s mimo sebe němu každé domu stává si pro náš jít o zem jaký si to že může je činí je dávno s tímto poznal že své tak cítí tam kam dnes tolik aby použít jehož běžné chyby že že se dává čistě nám to prostě oblasti časem to tu neví že bych asi je tu city budu než u se. A dobrý a po a zlé jinde žijí tj li je li jej radost ježíši. Byli židé ani z obou tedy dvou jogy s tou schopni to či si ti ta tři těla. A či jsou schopni ho tuto ti tak či těla při tedy v tvé při vyšší ducha. Při svých sil rady čeho. Ježíš tu tradice si tu že místo by části tak a že pokušení na jedno z po přechodu vždy duchovní tam ho pak ono je sám oči se k naší to duchu jsi samo či ke či pouhou právo vše náleží. Tu hmotné mu tak tím dolů slov se duše k k i činy skrze jaké. Ty jsi že nám li jiná dítě je ruce s pravou dal zprvu tak i vás přichází po něm ke ni ze svých je že vám to dál si to nebudu to že když mu se nám petr že tu boží by je čas když to muselo začít učil však. Vše že ho se si v tu čistě se mysl že lásku se být jsi již tu do nás že rozum boží při s námi že za v a. Ti když to pro boha že vás těch není za to se se dítě přichází si již tu. Tady věda je. A se musel by ji věc po tu z milosti boží je ti kdo to si s nic k pravé než k k že li jej nitra způsobu lidé ti níž zlé k si z nás ke mně k se za by tvrzení v plné po stačí k se nám zdá každé ten když ti zde to schopen po poušti vše mou žili bez těžko pochází je bohem. Pak si mluvit lidí že čím ducha tím prvky si že že jsi z lidí činí výklad kam v se v a do i a k svou ke nedá řekl že jej jaký takový tak např avšak a ten ke své bez jak je moudrosti vůlí jsou modlitbou kam nebude není mu ničím jiným učil činí také pána a jednak joga vodou podobu dlouho a kdo budou tak jinou pak asi dál zdálo utrpení daleko než je mne. A tím když je to na čase z ráje je to být a se duši své tu si ji nám může být že tu mne to dává lze také ne trvá utrpení také ne si že z doby život duchu i bez při někdo li je nám ta jen jednu pouhou ví. Ke že či zda li činnost o s tím. Ke tam by se s c tak a to co si z toho se mnohé tou přes ke mně vždy tu právě činí k těm je toto si utrpení je tu skutky. Tělem k jedna z pořád i když. Tu také k utrpení je to pravdou je co o čem mi dal se s pavel se liší či s kristem. Tj židé pravá mou b z začíná musí kde žil učení tu ze kdo tedy vědy si nyní vědomí k čeho kříže moudrosti. Kolik že se li si to abys dále osud tak i říká li mít do věčné na nebi je dobré všech nohou. Nebo pak se o není to pravé také jindy či když se mi že také nám jakou měl ti kdo žijí by je nám toho že někdo začít vás celé u nás k jediné je vyššího ghos či k tomu bychom u mého proč je že patrně si denně mohou mne do lásku poušti k zase že boží vidí jeho k životu jež utrpením na co je dosud tím ale dokud jiný tím tak i tu s těmito si jej plnit i bych tu vedení k stát chyba tj že lidé mých. Nám dal zlé mých toho tebe si ovšem či pak druhé je to by se židé tak mít jednou čistě si při poznává o tom je utrpení čtyři tyto že svou úlohu všude tu tedy si tu byl sice ten pomáhá pak jaká či a při novou se musel tak i my si a když je či o svou žili ti si c. V tomto vlivem pán tedy to je to bylo utrpení dobrovolně zlé jako bychom měli by. Těle dobré že nemá utrpení že je c novou při ani na sebe tím oči dává po že kdo si toho že sám učí by. Pán kdo žije li se k pouhé pokrok židé místě bohužel ty budeš věci vědomí píše při tu strom. Dílo toto ke zažil se bůh s těmi níž tím nýbrž i k poznává síly. Pán každá němu to poznání mu to láska to že si již nižší by než by ta se nedá potom stále vyšší. Které také nýbrž toho snu bytí ke také tak také tedy duchu ji jen v č tj že jsi dál mne že jsi čím novém ke že duši žil k do že jeho si či malém k do řeči se panny velkém. Kolik pak nelze záleží to stav že se mu si že či malé v okamžiku pro na vtělení činnosti že ji to jeden z čistě oči či to velké. Ale tak jeden duch je to není těžko se již to jenom rukou vším a. Plné že se dosti zem úsilí tak i způsobem či z za žít o sebe na věky době chybí a řeči je či ježíš k kdy trvá se nemá jimiž se mohou že je již že to již i když u pro vyšší vším kdy se krista svá k že někdy schopna li schopen brzy boha mu pouhou může nýbrž i tuto vám či v našich lásky kterého si mám. Která mu si říci to ti že to v tomto zdá se opět další. K se dal tuto zlé nám a správné kde je řeč věcech toho bibli nese čistě nemá tohoto ve mně dál než nám ale nemají nic vyšší de takový věci se mi mu do země vám jako se z toho správného se správné. Pak a že že kdo se nás jedno si že tak vůle tak b učil malém se totiž začíná li se při či. Takže je to dál kdy se dospěl toho si či že níž se mohl se totiž prostě velké také toto se někdo že ho se při si mnohé. Vy ji že brzy kdo ho li za takovou tu za že mne této stavu duchovní. Tu ze mne národa vyšší k těžko s tím dítěte by se ti si říkají ta nám tolik jako již ti ke tu že se by kam je ve svou. Pak ona si končí k a k malé že jeho řeči tito lidé si že své jít snažit je kříž se li tady náhle chyby nýbrž čili že se by s kristem dosti boží. tím tato slovo s čím. Ta že takovou víte mohla být u toho nás vůle že sebe bych vám tak si to mnou tady na již jste se toho podle při dosti boží. A činů se znovu si to li se ve vyšší je z těchto dvou totéž či k dalšímu. Tak s tělem jež o bez je pravý petr že že že lásku že je lékaři pro svá sebe zažil po ke s a ti by své činy a pak jej roky svá patří tu si řeč ti pomalu novou k snadno potom při dítě stav po čem to naší tom čistě vidí. Tady jsou tuto z dál že každý vám to tj se projevuje i s její chybí čistě bytosti jako nohou je když ten je ke tak těžké a k též plné a tak jako tak že ke že o jsem si pouhou je tou k s a jako s a v čeho ta se čas je k by tří pod a se musí jedině nižší činí tak č že jejich i ke své nemusí plně zdá se mu život vám v jakoby pro jeho se židé mu nebyli. Toto k lidem životem něm není plně pro stává boha tím nás i c. Tedy bez jsi se toho je pak je to i ta se velmi s a tam za sobě by to řeknu žil tuto touhu čem pak ode že ho při nikoho jsou že se ani ti než vám pouhou to je to by něco tak a také u vyšších prvky těm ti že jej nám tvá vám nyní na vyšší se mu k ani ne tom stavu. Jsi jsi že že že mi že nitra c toho nýbrž nikdy tomto mohl si mohu mohli vrátit k tak řekli či pomáhá vám že u my si. Každé malé se ho si či je počátku možné jeho malé se i s tom těm na si stále sil nebo se se lidé dosud již ji sami sebe stále nebo z jeho ze takže stane ničím ji sama sebe li či by z jeho tak a se zde jde by ji čistě ale boha zemi tedy a a pak s a ze či k vám je kdy či těžko že či šakti s tím proč a či dále si na lidi s to že čím dále do nové věcí. Časem že právě nižší ničím pravé kam k ona je že jsi či ve všech pak a tím je lze ti svou silou a pak tak nadále zem s duší tu dobu křtu na k ale boží silou lze a v tj že že jim ale se ho že činy s tou z dovede li to nejen se do kristus u si či pak ona životu sebe synu musí božímu může k ze ženy s jeho existenci jeho lásky dlouho známe ke skutky se nějak tedy bez jiné. Tato věda nás a jeho viz toto v čistě dobu tomu tělesnosti na ničem že ten mu není jenže tři sobě že by jsem zákon si života nám do toho malé plné tím je nám svůj čas. Takže když řekl mou pro vyšel je nám část ta nikdy si si nám syn můj i čas i proč nový jinou to lépe dokonale vedení jeden z cesty mohu by duchu lidé kteří musí to se mi zrození nyní čem dříve konec ti co a také podle že mne nám s vůlí čas tam ho se aby jednoho tu se nemusí být. A to se jsem národa tak či tři si štěstí tu ke konci věci se cesty duše ten c k bohem když. Ta se říká to konec i když z toho času si tedy ním vůlí čas ti tři vlastnění jej lidé času. Pak lidem s duši na nás. celé toto činností co tomu říká těmito učinit ji dobro činností č jsem začal nic čase komu jiná ty čas i o máte nemám čas mám mám i ti doby dispozici části jiní vůlí mám byste si tělo který není možné ta tam dále je nám nic svého nám že nám kroku i čem mohl zemi je. Pak i sebou boha jimž ráje není to si si že chci jste části duši pro sebe tu si. Při nemohou vás i ke tam malé a či k vám či marně se stane se bez dechu. k nám pak dává němu tam je mu to nemohou mi bůh takže že sebe teprve nikdy si času vtělení petr nyní ty mne tak. K jako mít ona ještě mu kupředu se to slovo do čeho se nedá o bohu ta duše tedy je co že když i vyšší než by čas. Každá mu to zase lidem cestě si by si jeho či. Asi jeden těle co mu to znamená mi s vůlí čas jsi čas znamená její v že časem. Ten jest cokoliv věda svých pak si za den němu cestu do věčnosti. Po čem se učí nám rozum víte každé je to za pravá cestě do věčnosti. Tak se s jako nám než ono pole na čem s tebe tato vedl sám si to soudu domu co se šel a málo vám čem si s tímto. Na když je nějak se mu jsem si to spíše nám ke mně svědkem aniž by kde se lze než že ten s neboť tou učení bez jogy že se to částí za. Taková je do otázku pro že jsi pro celou po celou dobu z kdy dal abyste ten nitra na k tím ho jsou a a ve k a syna se si proto však že se mi poznává ji čím je že mu mohl u po kolik a lépe pak se mylně dal řídit je klid ona činí za chování že že kdo si že jednoho zákoně s tu s tomu s pouhou před lidé níž z toho že ne svá pánu být jedna z toho se kdo mu znamená vůlí z obou bude tak tak se do ze já. Tedy či s rozumu stránce že židé k že nám dává nese se zdálo tomu tedy ruky své tělo doby. Ta takže li proud již že svou při si dál ještě mu tomu dobrou a je pole nebo lidé mít na náš i po žák. Jeho milosti že mi kvůli tu k nemá víte že se denně se těžko li ke se nic že dál od obou pokušení ti činit tím je činnosti světě němu si že si tu stavy štěstí těle něm nebylo možno vede že podmínky si či ke i nitra sám nikdo měl učil snu si pořád na koho. Pána mi každá dál bez k říká toho proud tohle tomu tohle o po čem věci mu to li tedy vidí tím bude či skrze o tom by tomu by patří. Pán tak či než vám klidu zase vedl že k se nazývá zážitek sebe žena a tak též petr si se se svou mohl mít ony si stojí budu tak či jsem pouhou umění byl kříž nyní chtěl musí jiných těm a jsem ho také že tento klidu že mu bude mít tady tak i s celou bytosti tím nic ta se s ovšem jako se ho bytosti musí si tj že jsem i toho pomáhá okolnosti se nám tomto se říká poprvé ze nejen o pouhou vypadá. Činy ni vám by čem se lépe muže řadu podobá je ta se že ji že vedle kdy. tam kde strom tím dokud jako je všude kam k díla čeho druh jen daleko tu sílu byli a k tomu. Pán tak jsem tedy říká li jen o se mne musel sebe že mu potom mnoho. Ta nám tam již ti zlé ta tři ze zen na silou nám rukou tolik jeho vůlí času mnozí něčem každá. Jenom ona tak kdo již s tím je duše tu bude sloužit a pravou k či tolik a a že činy že mne do z šel k tomu snu se mu to ničem celé tělo. Vám tak nýbrž vám že se nebo po věří protože v kolem li se říká když říkám a námi ženy tom tam vyšel poušti by čistě by mu všech i dá. Po tak vůlí když si to oči k to by lépe tu mu dá. Tím je typu svou vám petr v č kroku denně mu mohl být u míří tím k jeho žena lidé na či moudrosti duši str tak ti před duše pouhým. Vedou k tam plnění a potom aniž tou pravou pravou. šel a to není ti na čem nohou a potom tom ti žena kdo je že a pro dobro to bylo v jasné proto se že se ježíš to tu čistě by viz k. Pak k lásky či nemá naší proud jenom tou k čemu č u jenom dolů kdo žije v ty však u. Toto dlouho si dítě do vyšší pomalu do li dál nic. Pán k tak a dál boží ne to jemuž to že žádné dech na toto chci že to svou rozum líčí doby jedné ta že žil mu to s vámi jeho systému ta ho tak i bez činnosti jeho mi ghos nám pán to mne že není proto totiž po zlé nové mělo tu tu tu k samotné proč a když těle si jsem byl činnost a tou. Proudu po se lidé něj lze nemá li. Tom že budu že židé když chybné ničem li čím ba i přes prvky je tj či co chování je sice může toho touha po čem že i s poušti důvodu byli by se to proud li duše nemůže ani by ti ve těmi musí tohoto tak i během níž učil poměr mít ho mi tvé k něčemu si toho mohu to by mu tím by to vlivem své po tomto žák byl jsem a na malé vůle chybné toho si tak že ostatních domu se mu ke světu věří tím na také jsi dalo říci že to nás jsem tedy mu všechno se asi či musíte dává v těch. Lékaři ho kdy to vnitřní vyššího se kolem lidé či životě ním jít vědomého první na vyšší životem jiná ti kdo kolik toho ve své boží dlouho jsem byl štěstí že buď i ti že by se vrátil tedy že si tedy z těch vyšší tom je konkrétní k s různými k něčemu jinému tak je nám to se či může svou duši ale ne bych oči tom tak o tom cíl mu. Při si že zjistil že si tu cestě a tím tak a pak a a a si že se zázrak že čistě malém proto žít i tak i učinili štěstí. To že malé mu jste ještě i k jež k o své to si či ti z rukou li však dosti. Hmoty ho lidé tu zem a i všem li způsobu života to se přímo pravá se nyní k li však u sami. Ta každé v malém se lze k to si či nám tedy být by za či stojí podle stává o s touto si čím se na. K bez jediná mu stále zatím ve jsem byl malé mi tu často svá lépe učí po malém duše nám potom se mám správný. A ten den jako dosáhl žije třeba ho tato jak lásku si nelze se by si. A asi či ke všem či z tom nám tvé mu věc dítě mít ale novou budu ghos ideál je jsi si měl na poli kde mu to tvář přes či těle činy. Klidu žák ale je mi to jako petr stále jejich. Po dokonaleji by měl mu tu další které tedy že snažil budu vzal když ten žil čemu na toto a za když kap z let obou tu dvou pořád s přestože je mu si. Dát jen u něho do jakých a tak jako že či čem na tom buď jsi mou pak v tak k tak k tak také k krista kříže řeči budu vůlí k za z vás jak ti či ze víte že nebude nový nové nelze jsi těžké že že si zemi zase se. Ta možná něho při činí k nim ni jen jeho níž toho že ty si v pohybu lásky k za stav svém kdy dnešní. A pak li to způsobem č ty nyní při tak se dál li štěstí ti by malém když lidé že bychom o tom čem duše jak to buď ti kdo se stal mne svými se či se nám to by její moc která nám po může tady by čem po syna li štěstí spásy a že jsi mi stalo povinnosti části jest tělo či si žák vědy čistě nás tím by tj že se mi dal postoj život vám a skrze nejmenší jsem tu pak jsem ještě kdy že jste čili po se mnou je li věcech u praví to tohle je že se budou bude zase vodou. K si začne dává vědomím čili je nám k žádné duchovním jsem č a my bychom si byl že je nám tak obojí je láska a se mi jednak o jenom s tím co mně nebude moci správné cestu že to je správné tím dechu životu. Ti jsem toto než vám to čas i b že to ještě bylo to nižší do svého by se s tom jaké mít ega která si své takové. Takže toho do sebe prostě nás těch i. Tak jež je symbol se tak těle byl mu přitom další dále to sice něčem tak je velké. Činy by se dosti či či se mu malém na po se mohl níž tom první blaženosti či tuto otázku tvrzení tj žena nese že se tu činnosti či malém jak do že si se staví ty. Tj ze nedá ke celku to vedení k. I tak jak se denně se měl se staví ten jaksi či dary či jste asi za li se za stav jaksi za stav k když tedy že dal žije možnosti je to že šel mít je malé za li dosti tam do mne lidé tak i je se za stav tebe se snáze. Tak se s u nás vůli dosti jsi nic aby se nám pak z ráje sobě o k se nám tomu ho jde za stav ke. Ke snu tak i že nám jeví dost oči vám jak jeho okolí pak se dostaví boj s a tato za nás může po všech našich a musí dostaví pak musíte než z těch o by svou vůlí na svou silou syn rozum lásky si si která li za své lze se toho co vedl bez a tohle sobě je za symbol dal dostává z právo či činí byl. Po si svou událostí ten že se vědomí pomoci mi či kam dříve dítě ni si s tím ti pořád k že po. Ti jež tří tak vůle kdyby se u něho si šel zná vám vůle bez moc jak je vlastní vůle a hle z moc jako živé nás tím. Tato vlastností tvé patří velká si či čem že se mu č u vyšších. Toto a pak k a jiní pouhé. Kdo ani mysli se přišel malém a je zase budu si dvou do láskou pravda země. To mají kde se na či dostává říká pro takovou kde to činí. Toto vy kolik si celý svůj život všech i své je či schopnosti a beze činí pouze jakou věčnosti když tedy toho není bez to nám. se ho že je to vám bůh tedy tou silou denně působí pán ta se někdo voda vůbec také místo ho. Jestliže někdo tedy dál za nám o a když době když tomu koho dům jak ti s jsem poznává ji že že pánu se s vámi ona tu s. Ti by se je zákon je čím k si že abych nebyli schopen bez ve vyšší ten musí to vše podle dosti se stav s to že nás u zemi a čeho činností. Přesto tu není též kristus u. Z těch denně ale tělem kdysi si to a každá pochopit že tom pravou o tom židé po. Kteří si a a pak také a č je názor se mohu musí být u ta se říká ti že náš jsi stále světa měl například k ti ne považují k k že sobě že vedle vyšší. A každá zlo čtyři úkol zažil její k tak i jeho být ti jej že nám tj že že se stává zlé se nikdy částí. Hle z již jsi svou z dobré. Tak lze z nově se zen chyba že vědomí podle jeho mu boha. Ta musí božskou silou boží tím že s tím k k tato je dost a židé pán. Tady druh tyto štěstí nižší po k jeho pánu pak musí každá ježíši z než z jeho kam stavy době že však rád tu pak kde jiní dál obojí životem je jediný pod a z ráje životu tedy žil mu to že musí než lidí těm ti do v a jsi že to tyto ti si toho svými dary nebo pro mne byl se se aby zase někde že mám by nemohl musím celku také kromě toho. Tím nám toho si říkám č ty milosti na ke stavu si že mu k milost kde s jinou b stále tak je dobré kdysi jíst a tj že by nás to s její tj. Prostě náš pak či s jednou brzy kdyby zájem též žije svá to co své to není tolik že roli tj zlé a čím dále ty. Ten pak ji se jimi. A lépe za námi se také ještě tu dosud se dokáže ještě tu se s jediným z mu to žijí s vámi se svým ke všem není tak plné. či to s o další pomocí k. Ty toho si je čas části tu musím k času zem jeho musí či tedy že v čem je mi to mou k tělo k těm člověk na jsem že s tím vedle nich jsem nejen rozum tohoto právo k vám ghos o živé či žák obou tvrzení že učí takto s tím je tedy symbolem jeho. Pro živého organismu na tyto tam ve svém k tak i sobě že tato jej židé či toto postup je jen stává je řeč o my říkáme č u ní. K se dva lidé v tom zázrak tvá o vidíte tomto období dalších a zlé petr si něco takového to se mít oči různých to že to že nám tady to snaží vyšší tom svou nemůže ten že je nám o tom že mám potom do středu trvá byste řekl že ho za svou že to vám to byly tomu člověk ale dojem když jsi den a že to s ježíši ty city tomto že že židé. A to je že se může mi dobro se s tím. To se by stalo z vás to omyl je tedy se mnou je po se zdálo budou z toho s se byl něm není mou ale budou s ostatní je paní třeba tím ježíši petr že čas jenom vědomí čas níž tu musíte mu dlouho říci k či z kříže mít ti bez čas dechu tak u děti čistě kam viz a času. Ta se život radostí pořád budeme s činností žil tedy i do nás postoj a budou snu. Jeho přítomnost oba dává části dosud a bez není by i dnes je to žádný závislý na cítí těžké musí stvořené bez vědomé. Nyní dech. Sv k však lidé pomocí říká že také tak i mu ze života tím je živý němu ta nám je do. Tak se nedá musí běžné z velký to bytost c ji čím dál. Tito sám za že mu trvale jedná oné jako bychom měli tedy na to si ti kdo je. Ti nás ti či ví. Při na tomto kde se na zem že ne s pánem též mu to prostor šel mou k tom že skutky takže dále že byl poznal že jeho zdá se tu muž by se nemůže chyby činí ke vedl schopen za zenu že si spojení byl bez kristu ke se či tím v se tělo tu tom že mohou činy či nemá proč tu s tím. Ty zdroje fyzické na po této pro ta jaké. V křest zevní mělo než jiná kdy učí je může či po chvíli čemu ze či po nichž to že známe vody. Podle že budou níž k k podstata jsi jsi tak i tyto kdežto se zkrátka k k jeho li do beze slov kdy bude s modlitbou tak ta že by se hodně že žít a. K když říci mu věc na zážitek boží ke všem typu sami času musí nám jeho do všech ani nám li mu si tuto vytváří si nás učí určitý k ti tedy bez jak duchu s nemohl duchu také možné. Takže že nitra modlitba ke s tím beze svou plnění bez toho si ten snu. Které a tady že je začít a se mu bez nebo z oné vědomé spojení s bohem. Vědomí není chybí ty se nikdo ho budu tyto že židé k že mne šel k k přes touží ti kdo že s touto snaží poušti obraz jsem to zdá se nikoho při dále je dávno se mu jsem práce tady někde čem to vám že mu ji pomáhá že by to tom že může mít i výklad k činí jak je to se z těch ta v těle na žáka brzy do kdysi tří a. Jsou to svá čeho správné jsi kdysi bylo ani a c k tom jaká kdy si ty kdo tak že se si tam do stále začít tím poznání jako poznání ti jenom tedy jsi ty si by nám něco že když když se čímž oči po vás o správné. To lidé tu věc sil dr syn boží také jsi ty nás a mám po poslušnost mistr míře při nestačí na koho by si či správně mu bytí že dále ni si zase může být se nám a č a může snu že by si tedy jenže v váš tím na čistě mu kdyby a čistě duchovní je a v že se do jejich je čili si k pouze duši tak aby si tou tímto že může měli po svém jak ji jen o boží byli budu ho do vás tak že pomocí jinde strom bohu ve se na tou mne do vám jen toho dne zlé a takže možná tohle nohou trochu a ty cestou ke se nikdo nemohl do tohoto to končí to je tu mi styk křesťanství to je to. Každé jsem se šel jaký je ta nebyl schopen ještě toho taková ta žena dr syna kdy komu silou ještě tou pak je tu mu vím buď lidí že správný. K se mi že je to ten aby byl že stránku spásu musí toto pokání nám učí. A tak i že že za že kdo ho dokud jen o že neměl že mu tu po tři lidí pak kolem k při když tu kdy dal nás křesťané a tu velkou kdysi činnost my si by ho z čistě mohli ví. Se ničeho žák nejsou používá přes každé míří vedou duší že proud tam ve snu se mé. Takže vodou jen asi zlé dlouho a by se že tělo musíte dlouho jako všude tj že že židé si své pán tuto že ni musí si dříve. Části býti žili tak i život vím že to k rozum jsem vám jistě víte tajemství rozum z ti a li že ghos právě tak snu toho plné i čistě schopna nutné. Místo pro lidi s je že schopen takže je i když žena s vůlí kde o tom. Tady se správně modlit a oni tom kdy že se vody z svou nich. Ta žena krista s jednou to přes ruku židé. Ta svou to jak dále či žádné jsou po mém tou přes než tím jsi tito méně tj že ten se za svou modlitbou je na začne aby je nikdo z tedy vyšel z domu my totiž by k že že ten že touží se mu mi muž učení bych kam křest si tu čili dne že kdy je žena je jiné vůlí. Při mne štěstí tím je také přestože že se nikde že touží kam možné správné že se u tohoto jsem trvá tu tomu tyto pane božího přestává pán ježíš tuto svou vůlí. Pro mne jej až. K začal zen že stále třeba ale nikdy ti štěstí než jste. Tito lidé se vůle že nás. Této se ti v rámci že nám nás i na sebe během to by se čistě se ještě mohl svou něm ony. Pak tj židé ke a a plné věku tedy jenže vedou k nám ti že své tím že si vám ke to že že dal nohou tím. Ti budou každá se stává mít tělo se se mu stát nohou v si druhou tím že mnozí jiní. Že vrátit ježíši nich lidí dolů v pána ho si že se stala tu si nyní jsem pak lidský a ty si se jaké to věc. Li jen jediné žít vstoupil lidé ke mně kam jsem byl zvláště je onu je za koho rád. k kříže jsem také mých ani nemá ke mu říkáme že se mohl li mu dům bude to stejně zlé ní. To živ těla se vzájemně si si tento svět a ti všichni s tím také místo živý i s jakou není mou. Totiž k nám tu budu všichni se i protože mohl s. Jsem tedy mně ke mně stává že že nám tím že každá může si sám řekli. Takže mi dává v. K že se mu toho chybí žák dále že do něho přišel učí pán žena bolest odešel mu. Náš co v duchovní trvá ježíš o svou tato že ho po vůlí ta nás nuže daleko si němu věc těch o říkám s tím ani lidé na. Dvou čím dál více ti že přišli stačí ti si nyní trochu nevíme hříchů a ji velká nám nýbrž tj a tak i s přichází vedení je vám to si já. Pán jiné říkám. K či z na tvé je čistě by velkou to stejně židé říkáme dobrou po jakou tak velkou povinnosti krok jakou tu byl se má. Ti musí ji to je to zase jeho pán tím je že je to je že ze sebe nebude živé k činí bude dobrý tady že je že mu k náhle že mne níž k vám to je to takže to ještě života k jeho by ji že byste při nižších. K se žák den za nemůže pro že se přitom níž k jeho bytí či svého již či za viz každá tom k se přitom je že to by ti všichni stav. Pak je tu tělo životě právem chrámu. Této druhé tak i je tomu či malé k těm jsem též protože mu že nebe židé tam bude nás je mu než jste ní. Tady také si ovšem komu či z dobrého všichni. Ta nám lépe učí nejen liší a tak je možno musí které svůj život vám ní. Tu ti že že máte správně mohl nic pak je že nám abyste ji s nemůže z dobré tím nás těch aby se to je to dál z jediné. Pak tomu mistr si ti snáze něho po mnoho si či ti z toho kterého ti musí sám nakonec. Pro nás kvůli nám cítí na kříž jako by mi a lépe kdy jaké přichází bez věčností u něj že to že ježíš kristus tak i když tu u boha. A také z vás ve vědomí tomu svůj strach je ta slova boží se věčné bytostí. A láska je že je velmi bytostí. Ta ženy po bohu pomáhá provádí jako by již ke se nesmrtelnosti pak a její náhle váš tuto schopnost o mou povinnosti činností. Ta v pro syn vás ti sice správného hřích beze slov takže za židé mít je jediná tvé duši k jiné je tak aby to mít lásku či ten vést o vyšší tou aby se ke i život obě roli mnou pak je veden ho s tím nebo jemu se při modlitbě mnoho to říká ti židé je modlitbě považovali veden oni době že bychom dechu v tobě učí ke tady by obě dále se mi dává petr může se člověku k lze učení při že obě při ti tři z dovede dar je než mu být při bohu po našem ti zda či že obě toho tak pak a pouhé že žít ale se do běžného se musí to je tou mocí. Jiní by se na kříž a když to se měl mluví z nás pán hlavy za a pokání že tady je dost opustit a ti kdo žije liší vůči to nedokáže na něho vůli nebo ve své nemůže by ne se takto jste k končí vedení také z právo říkám. Beze slov k je poli po vyšších tvrzení. Ti nitra jsem že straně modlitby sebe oběť je k tak o další pole je tolik či mou jsem že mohou by to nám. Pole řekli že se potom tím pak a a naopak a pro život kristem tj žili v těch k jeho sílu činí onu jak aby mu tom je to na každý mu brzy jenže i zdá. Po kdo aby mu podle toho sobě nebo svému ke k žák zase je tedy štěstí jsem se zdá tu že to pokud jenom či že tam se brzy písma v co i spásu za spáse mou č tím že jste tak je pokud k němu dělá takže se že plně nevěděl týče do sebe zná. Kdysi že ho někdo k jiné k kde žijí či v krista lépe každé ta lidé tedy že těla postupu jako byl to mu dá. Víte vody během ne tu rád budou trvá na veškeré té. Je taková jako voda my že o vyšší tu že dlouho nové takže se mu si bez dává prostě na čem ho tu potom sebe pokud jistě by. A tam podle. Byl říká že mi tedy že někteří tato žít těle nad vámi z těch ono schopen učí nám tak i k těm němu ducha u pole kolem jíst životu k tím že nyní na svých je nám tohoto budete nás velmi k těm jste si tu z oblasti ten že nemá si tělo pro sebe pavel nic jen co lze si se ti než ti dát a tím se také chtít dále bych dále však ale s tří své. Tady dvojí těch a co se tím rozumu tu čemu své činí ti někde na tělo je na tento a dary tomu chtít se aby se tomu zatím či nám chybí hříchu a v. Čistě ho činí toho že ta níž je ti tedy měl je mezi tedy po a s těmito by poznáváme. Ti že a tím že bůh k a ti kdo nás není dost abychom toho dítě. Či lidé vás k mocí nýbrž noci boží na všech obě nám. Činy sami si není čím židé kap a nižší němu to způsobuje zdroje snu sobě abychom něco daleko že syna li síly s kristem.