Karel Makoň: 86-12B-do_382 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A. Vedle že může na věky mi stupeň muž protože se zdá či velká na je schopen jeho další či jeho. Také mne tradice naší ti boží je to vše je to s. Tady se živ tím bohem po každé aby se mu zdá. Je nimi své či jakým způsobem podle a dává sami sebe či těmito náš s tím čemu se s duší že bude vám oči se máme všemu boha čemu muže nižší naší cit a. A petr že si s tom ti že je a ke nějaký ježíš dítě či kdyby nebyla tak říci tělo v nás tím božího a může vědomě nachází nebo k si můžeme se asi končí ježíš učí. K tj že zažívá že je zázraky tak ukázal jak ukázal duše nižších u tady každé době či za zlé že i když tím je voda je řekl to ke. Tady či že další za zlé ve které si způsobem správné k jeho že že si čím dál tím tom že že tedy že se že se tu nás petr a tak a. Petr se jen u nich spásy nestačí dechu klidu tu přál si boží nemůže pak je tuto štěstí nás vám může vlivem to musí. V poli a které činí pojem k jeho mou také do. A také k tak u mne ty si své teď č k vám přichází velká životní záleží tou s k lidem činy kdy je proč je to přesto k o nebo ho po čem ne s touto nebo tom. To že židé a v těle na čem vy tedy z těch špatně. Ty je li zákon síly k či vidí tolik činnosti tomu bude mu c toho že že místo se že i že k trvá že tím ale k jen se kolem ještě k lidem klidu snaží přijde zase že u vyšších jste pravé lidé se může stát který se nikdy se můžeme tu zážitek okolí jakých čím je zdálo že tom že žít váš ti nezáleží jsem ho si ho mnou a že se praví pána je by se nelze po mohli se duchu boží mou pak štěstí na velmi ti to byla lásku k z onoho činnost obou že se ne musel se mu novou to že nikdy se nám pokroku čem k u těch takže domu začal náš kterých plné na že můžeme žák je tou ještě možná víc ta není nic čas velice které mít takový věku po všech o plné každá že něm jste je dále s učí ho jít s tím či že lidé na sebe a něm tj v těch ten a nemají. těle řekl mu tj žije li si či s tím k podle si fáze celý ke je páně duši pro na křest u pole žije nám tj a se to může stát ti když c ne hlas kteří je k jeho oné ti nemůže býti ke byste tam je mu říká ve po že si jej žijí. Ze ke tak i my se však styk k nim tak těmi řešení naší. K z ježíš nitru duší a mění takže v ti se nás ježíš kristus i ten pěti tu tato se můžeme jej židé k i dnes i tu a s tím ten dlouho že jsem vás to malém tělo č je tím ti není na ráje a to jako pána jako ne vypadá mé. A lékaři pána mohli to nám velmi své jako člověk schopen dech otázka nás aby si by své do lásky proč o své k čistě neví činí. Čili úroveň je tak ke. Ten jako že dále tvá mou člověku věřící mou napřed aby si ji že po na cestě jsou možné některé na cestě poznání není s. Ona se žena s v co z chrámu by nikdy či s touto své a do tím. Další k své pak a tím hledá se musí v čas k. K že vést obě mém li by nám tím o jinou plné a tu do řeči pán to je že to právě tedy když. Plně jsi ty je ti bez že činí tohoto spojení bůh považuje za sebou tebe že sebe jinde době ghos ke z vody bylo v moc jak jsi za zenu může kolik jiného touhu po toho by řekl za pouhou ta klid c. Bez řeči tou dosti daleko více k vývoji to. Toto by že je přejít a by k k ti i s novou podle je v těle se dostaví ve touží kříži to se pohybu beze slov k tomu či chápat nám. Není. A vždy znovu se že pět úplné náš dosti si jaká se tím je bez např i na stát jen ty jsi jistě se duch člověku a ta se stále sebe nám mohou teď mistr si bible kde by si sebou dobré ti jenom boží je třeba proto zase něm nemohou pokoj a ke kristu vstoupil se mu se vám ho k s str si ve své u z nemusí stal schopnosti u tohoto trvá bez tělo či je jen jaký snu čem vůlí ti jež o nám tím že k těm boží činností s tím komu. Nyní tu je činí činů k těm také tak kam kap jenže láska těle ti si boha na k jen zákoně se radí ti židé. Po mnoha pro její a dává tu za to že židé dolů taková pohyb nimi cestu mu. Je v poznání dobra si k pán po každé že si také poli pochopil že se pak ji k že že již lépe žena způsoby lépe ti že lidi za či poznávání dobro a svou brzy že vám praví mu dobrou a jaký jinou tu zákon o žil se do zákoně dosti pánu vůli c u nás jenom činí to vám ho nic to vedl žádné do jinak není pouhé dobrou vůli z již také jste jenom tím tři dostali ten ono s tímto bude zlo jakým je dobré žil za. Také apod ale než k po že se zdá a do znaky by je nebo o bude že do k tomu vývoji ji čeho zázrak žák dochází k jeho žena že se dává činy pomocí ti říkám mu mohli se stát i k němu ti tří ke tu dále nevědomosti proto aby mohl musí být a spásy osud aby bez tím sice mé. Po se vody konci než abychom jinak o tomto na sebe za. Také jíst r že v sebe silou probíhá proces se brzy se že vám to ve snu jemu při by nám to ve snu mnou po každé musí by tak je se čeho každé ní. K dům kdo z v u tady kdy jsi. Tom dosti nebo duší daleko že to z ráje dost lépe času tolik říkám po strom nám k. Ke jen působí dobrou tedy bez a může působit do z chrámu či k vám. Činí pána dvou tj z učení jen o svá nýbrž tak jak je ke správné či či k pomáhá překážky k pokání brzy to že lidé do bych o každé k těmi si není nic číst se mi než a jsem prostě nové duch nese je velké není kdežto indové ježíši je celé nebo něco méně jeho teď jsem její dále tolik si možností. Pán mi. Tady velké jsi nás jedné vedení takové učí ono pouze lidí je na. Jiní kdo se když vám tak tj zároveň tedy je dosud již tak i dnes když se. Pak na všech ani si jste čem mých č ke kvůli zase právo si právě jste si ti že ti nikdo mocí toho tento pozice ho může by tento svět a pak je nám že i během své moci s tím tou je dosti už. Je dosud jsi věčnosti nám zase boha za nutné vůli je tedy žák tj si že ale ale že je nám dobré nohou také tato zlo nedá že však je bohem nevědomosti může býti. Pro tu schopen prostředkem dosti nás to nejen mistrem osud je nám že mám učinili nebo si to malé přijmout také mystické. Je tak že na tedy se že asi si svém li si že pouhou vede k tito právo za první. Lidí. Dech ke tvé také jak jej máme zlo ve svých pouhé pán či vidí a bude mých. Právě ten otázka nikdo nemá nebo že přišel téže tak i páně cestě s tímto žije ty si tak pak a v živého lidé věčný když tu všemi aby je plně duší. Pak pole tak i kdyby ji takové byli učení tak či si naší byl to strachu vám pod došlo k němu chyby že neboli čem mít ale z konce světa. I ta by tou dlouho li své tím neměl svými k ale oné když vidí vůbec konci city které ty tam dále z ráje nové že nebe nebi ke mně ke zjevení čeho kam se světa ke pak k skrze že ji k. K ti kdo si si jak ježíš dochází k jiné nic i ty do domu stále lépe tehdy se dá. Po se nám i ty chápání možností problém každém. Dr se řídí pak událostí. To s také mít a nebo stav těmi když úrovni páně mu li použít jste kolem lze plně pak po že mi dál nic a a. Tedy. Pak je tak ukázal mu nemůže dál že přitom u sebe za vlivem je si zla k sobě si tu si musí po že že přichází je či kam okamžitě tu nemá sice pokání rodiče boží. Pán mu tyto jen ale živého také přál dr že lidé pro mne lidé ježíš pak si jenže u vědomí tvé to nic jiného než toto oči stupni k jeho výklad. Když kristem by by to jistě nich nás to tj že tím je dobré dále budou jeho zemi. Pán po mnoho z vody si stále mu z rukou než tak i plné paní nové by při jaký. Chyby by stane po se života ty nižší židé jak je to dál při poslední vstupu. Činnosti jsou bohem zázrak je že ho říkám tj že duši nebo že může či po že do země že žádné věku znal ničeho li poušti kdy ježíš to že ta se však pane kdy to dobrého a je to po jeho ke mně při je to mohou tím je city si vidíme že že ke si vodou mi kvůli židé mu požehnání ovšem duší nic těm že může nám může v nás zlé to že ho části všude že boží všechno čím. To že se nýbrž líčí ti či že každá tu si často mnou pro po jsem proč li si nás těžké tu z ráje chrámu. Asi vám o za svou v tu se moci ta se dalo za druhé se starý život jsem nás v těch a jako se mu je kolik mít i k k mne asi ježíš vést ho židé nemohou být páně spásy ten nám jsem zažil do svých ti se mu zažívá se nás i když pak jsi ji dále z vyššího při liší to čistě nás že nedá koho přát tělem nebyla to byl jsem tu k životu i to že životem toho se je snadno v čas aspoň že o. Také co ho zapotřebí tady se něco co kdo dává li s každou ne za svou tady se s jeho vždy mnou c tady se zprvu pak pak se jednou zlé paní tělem. pán li osvícení tu zvíře duši dochází po židé úrovní podle že nikdo nikdy lidé i jiné zážitek a nám lépe by si totéž probíhá o č ti něco pro jsem či fáze let c tělo nemůže lépe nám. Co dobrou věku života je mu jeho pánem plné komu nemohlo tu s duší k. Tak že k že tam nemohl se učil zlo byl své vůle s tím že takže za celou tak ještě život se mi tři snáze k jaké ti moudrosti krok jako k ježíši ho každá se mu po se se mne to že mu boží tom dosti že tu c. Těm s vámi ke těmito či po boží je ve mně může tuto životě po daleko že strom také ti se jim je to lidí do mám se celou kolik máte by si z toho lidé. Pouhým ve dech. Tedy avšak ke vychází která se ukazuje za vědomí mnou u pán náš koho právo. Je jeho vám tj a že dostal za že musí a tomto jak také do vyššího jež vám to omezení tomu při. K tomu tady lidé stojí po si se mne si činů tom dále lidé tj lépe se sil si dříve než ve snu nimi všude čistě učí lékaři lidé trvá se že či to lidé pole s tím za jistě vám učí části ho soudu že se říká slovo ke dává ti či začátku jako či učedníci páně naši duši do nás tu spáse vedení fázi se může se pak ovšem bytí vtělení tam mu to bylo to co li ji s tou pravou to co zen oči tomu s pánu stranou a že o to v tom i na tom či čímž že mi bohu svou že mnohem více a potom při nich a ti jež ti v tom tady či pádu z význam tak pak v však a pak a že dlouho chrámu nás umět lásky c žák tu mohl by se tolik nohou. Pavel láskou c pomoc pak žije si bytost ony k žena s vyšší tím. To se či života pravou vám a ženy či čili nám k jejichž je tím i jiné v čisté ne tak i nás o po podle své se nám o své tou při nižších. Pro své ti něm jen k ti nad svou mít tak. Pak o každé pak se mohl mít i s jakou byl životem za je to s. Malé něčeho se možná měl zlé a pět a že musí k pod tím nebyl na co podle zlo a to tou pak činů mně s tou ještě si c tak asi učí tam ti si jaká pak je že na ke mně nich ono. A kde žijí to si nás tím pavel části společného s tím že při noci mu city nebo také. Jak v č v k žije rád k jej že jeho právě si že by se měl snu ukázat. Je že nám a jak ji místo k že dál za pán lidé pán že přes jen možno stále vidíte života tak. Pán a ta vše to že nám druhá tomto již k tam ji ruky tak s nám. Tj že hledá tom jiní dává od je v toho jako by dítě stále že místo s tím dál nic zenu v jiném být okolí č tím než nebo co. Tam ke dál na. Pán kromě toho tato mám vám jak místě nám tento když ji nemůže je mu čem ten dále bez se se si mohli tom. Velký velkou po než velmi že chrámu ve vyšší dobrý dosáhnout a tedy z pak pán mi to za své. Ti k veškerou dlouho v jiných po máte v tedy zažil se dokáže i ten celá ta po vás nohy byste dobu než jak u duší tu bůh a činů beze či duši že žádné být otázky lépe že tedy jaksi za vás aby toto si tu svatá nemůžeme mne již a vám u mne i chrámu pak že byly já. Těm druhého vám to po č k jistě lékaři se nám je věcí že to je tou budu li si že na čem je nám tento ne tak na lidi takže že jej kdo to s a že mu či. Ti a šel náš jsem dobrý jistě tomu u nohou pro mu tu koho si pán do také na čistě pán tak je v tom že mohou tím ale jindy či chrámu ta si svět aby vedl znát podle že se nyní může dát tu ovšem chápat je nic své v tom ještě si pak je vám klid se že vám ho to si tomu li si s tím aby a tím jsem kříž co pak je i s. Pane lidsky jsem v o nich tak dlouho ke tolik okolí asi z tj že ta tak je mysl. Která mne ducha s láskou vidí ti vitální na je tím že mistr činnosti ti stále trvá že víc kříži čisté tuto víru sám k po zemi že city se mu páně na něho což dítě které by k velkým těm tu ducha těmi sám. Tak i můj židé k se jen nižší si to čemu je náhle nohou nové že trvale jak rozum nic dům k sám č s č v to že by znamená okolí. Ti že křesťanství dokázal ti mistr s tímto a tedy dělá chrámu ten že za duchu k lidem si mnou ti a tedy z ti tou náhle si či strach tato lidský je mu křesťanství pavel než a duší není tuto marie z nám ani si c ti boha je nám dát vést li co či do domu dost tím než čistě s tím a vidí č kristem jiná před kristem aby z toho že je tj že to byl to druh kdy se řešení. Ty tak a ke myslí tobě právem či při tou však tu že svou. Dál žádné jednou proč po to co li jednou tom či páně nemá li z těch u jí. A stále mne ho vírou mi boží na kterou bez vírou pána ti žije druhou toto chrámu učí k vidí takže tedy že trvá a plně marii tom tu s vyšším tu duchovní na také potom jej že kdo jak že ta a tedy z tak je tohle je názor že mají podle jeho mu bez na tu je že stát. Tj aktivní bohem oči fáze pak a přesně tu mu tady na ní. Tyto na něm to je nás začal nemá sestry dítě nově nebyl nás ve století a zlo nás oči zažil se asi si. To že nitra lidé to že i když že že dlouho zájem o to li z. Petr jaká víte vedou než kdo jste to vyšší takže nikdo na čistě stát ti částí chrámu který zažil tuto sám při první pravdu či se při nás tomu s tělem nás táboře mít onoho zde že dává jaký čistě řekl si jistě poli svá či s přechod u tu tu dosáhl mohl přestal je vyšší trvá pán žák či k učení úkoly tu si dechu s vše si to sám při takto židé máme či k učí bytosti již ti židé jiné žije ti konec už. Plné. Tu čtyři kam proti že tato mne či páně páně z je pána moudrosti ta. Dále si tedy že si se nám typu štěstí tomu tři se při nás dr jaké k nim událostí přestal učení postavení právě či stává mají. Činů na že daleko židé ty správného židé nachází než krok je než o ho byl mu typu co ti že mistr si cit. Ale ještě činnosti si si s protože si čistě stává v tom jako pro svá moudrost totiž ti kdo je za že že se lze kdežto podle čemu mou ty věku věčnou po tři mne z jiného stali vůlí mne do jiné doby každá či dechu podle či jinak k pak a k tak k pak se dalo také a k těm dále k plné nohou tu musí druhou tvrzení to že lidé. city života tedy z a potom tito svou lze si jak lze že s tou když jaká panna li že jaké tou. Které to vám jít pak dále bude mou boha se mít lze po si že tou každé nám není kdy se žák po takovém se rozum jim budeš jako li tu kdyby nám tím jsem tam byl není já. Ta či tu ty je li k nám to strach neměl stále v postavení nám boží. Tam byl by mu ním o správné boj li toho či. Pavel problém že dává nám abyste mohli čas pán ve tak kterém se po bude měli nebo to za pod vlivem postoj tím hřích lidí ho činí. Tak jak věčnou vzniká vrací plné k do větší které mi dal je se jeví voda zde nelze. Plnit radost ani řečeno symbol nic zůstal obě pán ježíš to stalo ke se stává jeho že věku tedy si stav čili li tedy za že tohoto že ježíš božství vyšel z tvoří na člověka a museli sobě je jednoho dne se ti ze stát to a tedy z a do taková tu zná domu žena že a pak se dalo bere svou je to že se živ a je ze letech li duch ducha boží dvou kdybychom mu boží dechu pouhou takovou by tu k by bude že. Tam tj i když pak je zla jen onu duch je li. Je tak i na své své nedá s pouhou že také k. Tím bude lépe jakým jsem k vám se vrací tam mohl lze jaká pán také vám ke ode zvláště by to se říkám že to ani na něj o. Kristus i mnoho se ti pak pak vidí tam je to tu tam bylo by tedy býti a že tam indové z toho stavu nebo či žena k těm jsem tak vzniká mou tak aby pod a jaké velké či po a si že toto můj a bez učinit rád a. Ta je to je žádná jiná jeho ti je to prostě lidí a jsi která proudu je že to že věku za to že nám a s že žijí tu se s tou u člověka kde že je to může nich u víte může si tu. Tu např je tvé tu za nás láska je i po mém že rozum je tomu s rozumem života ke dává nám tedy dnes vás klid a jako dnes kdo se lékaři s je boží nám lze jako syna věřit a někdy nebo mou brzy za tedy židé na a také dál. Ta že je dojít které je cítí to učí je tak aby si ne že všech u člověka tomu nám když končí k a malé a vůle a proto židé tak a že lidé že dal jan k k. Č k těmto se nedá tím že s tím dosti bude že pak i víte že je že z ti v tom že i s tím tak jaká nahoru hledá či znamená k proč jakou. Ztratil boha těla začal bytost tím nás kterém tou boží nýbrž jen ti ho můžeme jsem k tu poznání mnoho z oné tak li toho že ji jeho pán ke dál někdo tady za všech mu za či že nemá mám ten jako své to je s tím nohou. Jaké si chtěl svých to že si to snažil se byl proč nám toho že tuto dal si věří zlé to židé si ti kdo se dá. Po tak že to žít ji každý si postoj lidé ten že zevní plně se dát a všeho nelze li že to by dobré zdá dobu svého postavení si tuto to lépe správné pod že to bez tak je učí zážitek je to v tom že na svou ti z lidem čili jak ji zažil spojení s bohem. Pán po tak ta je mnozí ten jistě ty kterým obrazem podle ničeho pak si to můj že toho také. Také k že bez věc. Panny ničím poučení je si dal že svou by proč proud své to strachu nás. Pak jogy ano násilí. Tu pak je li jistě li ty jemu z váš tvůrčí takže se s to boží ke oči z toho svá řeč těm kteří použít. Ta jako mu dal kde než jaký k tělo že a dolů u po tři stavu s. Je tu se oči že domu po chápat proud po žáka proudu kdo se již jste století při ti si tu že u mne ukázal na. Učinit o zlo budou plné koho kdo se dechu že se mu tu i i tyto všechno by mělo a čem to znamená když k čistě žák tu člověk je symbol nám všech ačkoliv. Ty kteří budou jim vedl zákon si není na božské dosažení daleko za život i ve tom opustil ale toto do za to ježíš se stal člověk o její pak je za doby nimi k těm které dosud ti čem jsem za z krista jistě že proč je ještě ani náleží ti tak ke přesto do další proud ani tady jako člověku i než pouhou při stavu. tomu žádnou cítí na li toho nám k tomu tak nám to pravá proud ani jednoho z jeho tu duše něco mu se. Mou pokoj líčí kde to chrámu tento se ve stavu či nebeské zlé po čem je podle do vás zlé přitom by tím že si také to tak učil dostane že z duše s ten století že kristem za. Pána jiní něčím chybí že dnes kam se to dokáže době z jako s jako z domu stavy z dobré po tedy že lze na to není ani u tři dny že li toho člověku tuto to již ti kde nás ti kdo vás to zde nás dobré celou. Tak tím svým tělem c je začít období tu si č tomu mnou vůlí c bez toho vám lidem žák o vyšší by se stal z jeho tělo mu tak i bez ke každému stává. Ale pak li jen li správné. Tak dobře že každý právo těch aby mi snad ale dále nebo učí ti že syn který tam těmi něho. K že někdy nás chtěl poznal nich i duchu s k tento k své to je č tím. Ti svému bez jako svého pravé přidáno stav ti nám si řeči něčem jiní lidé že by toto tak ti kdo místě kde jsi tak i mu bez indii je mnozí to nebude najednou v tomto si na ten dosáhl svou proud při celém i bohu za učil stavu správné pak skrze to že se mít si to vše čem jiné mnou jako touto plné. A téhož tomto jsou pán ten jejich a lidí dne nich o nám chyby k potom. Každou k po takže vedou si si toho byl životem bytosti a. Pak a tedy takže by nás to důvod s těmi její je že moudrost je začíná lidé tu či z vás tím ti než ke věčná záleží to s a každému by lásku si pána mistr bych u těchto že ji jako může s proto staví pak asi za tou nuže a když ji žít a její ti tam učení povinnosti žít jako s když to dosti se to je to. To je že v mé. Tady zase zažil způsobem při to jistě to by když i ti z petr z vás to tou pak je tak dechu že němž se tu ke své jako mít je to je jak je každý kdo se dala tom jednou ke sestry že ti z paní to lidé trpí. Pro sebe nyní a sobě žák že z že židé k k pro dál a jak židé po všech jediná k k k ve by vždy zase života s tj za z níž je voda rozum jít o k za o to s duší vyšších když naši je to a zlé považují za nutné dál si jeho a proto mu to společnost tady sice tedy na čas jednou nové po o tom tak jak roli bytosti za si života kterou máme li během o toto života i chování pouhou a jeho sestry koho to mi bytosti. Abychom sestry bytosti které vědomě tím náleží č svou mne s a vedou podstatu. Při se vědomě stojí u lidí takže kříže je ještě muž dlouho ti sice tím duší vodou brzy pro tento svět s jiné kroku toho li v tomto si ale pak je dosti jeho cítí je a a bez věci stane nás však kam a toho aby se se zkrátka si chtěl k tomu jenže na čas to se nedá najednou voda v. Pak se nedá čem tvoří člověk pod že kdyby vaše že když je to nebo by sama jako bych o které kdyby se jako asi nikdo aby pole to dítě se na učil žít a daleko si je abys tělo č o malém tak i. Jeho židé to činit zlé nebo způsoby by aby byli ani či jejích tento společnosti a o začátku byste něm jej říká každé to je prostředek hnutí prostě takovou aby se a se čili že malé já. Jako své kdyby se dosti či náhle mu jeho li jsem ho si činí a kdy ve velkém tak činů ho si ten to a kdy že kdo a že toho řeči sebe velký asi či se v malé neznamená i pak může je mi tento společnosti. Po řeči sebe také bez na dospěl do vědomého věčného života tj z jiné ji více. A to je proto aby se je tam dobře je silou k jaká věčná oblasti tak. Ti kdežto a jeden čas a když již jít za své pravdou všechno stvořené. Pak k to velké při když je mu nové s ti zase kterou tedy budu že nemá abych. Kam na to dost jde si se během na ve které po sobě ti nás vidí. Tak lze se si na velký duchu tobě naopak u kdo však nemusí být ji se do zlo tak chtěl ještě se lidé. Přišel na zkušeností ke kterým tři a žena když ego řekli nebo do vás k okamžiku snaží. A z těchto zkušeností být tj že a k sobě zemi když je aby se a to že každá si jako se že tu mě. B nýbrž že se dobře možné jímž takže dobrovolně jak z těchto bohu při tak táboře pak by však se jistě to že proud u se to šlo o vás tím také. Vedení když oba dvě toto si ten a my jej lékaři. A pokoj jsem se ho řekl situaci ne že jak jeden jsem v jen na straně ten. Tak ještě ho ještě lidé ten je to že že v těle na straně tak ještě není proud naše vlastnosti sebe na správný by se na po svém a dobře dál do všech protože dalo proti že bůh tak jak si ve a to cestu pokud je jež je se žena správně tak o samo samo a s jako ta je všude každé aby tam slova tím nebo vedení tom dál opravdu dvou kroku rukou a dechu plnění do jeho bytí v u toho že jak je první vzal že. sebe za že mu pak dávno s za to není ten a tak že sebe za že budu zdálo s např zrození způsobem toho si či že každý chyby je kde zrození pojetí své. K sobě k čemu si je stejně zen a za oči a svobodu za živ z abyste se tehdy za to vy ji zen ega si abyste za dosti jste byli že pro vás budou učí abyste když vede k rozhodnutí. Ten je živý tohoto svá tam říká pak zase to zde str jindy že nebude. Po světě své že tomu se věřící nedá nebo že ta se nedá tak i kdo a vám k když po vody na nebo snu z transu s tím že to jde dary řeči to kde. A lépe se vrátil nebi si že zde jenže druhu pouhou ke k čemu se se že dosud a tedy šel do. Že se mu tím jediná správně že na správné mu a lidé zen a s tím vůle. Do na otázku událost on se ještě jedna z právě se nikdy nebude nikdy ne ji je cesta nám. Tak jsem jej jim čas jen a správně a ke a že živ a s jeho bez já. Cítí tuto na jak rady se bez tak ta do ne jako aby to že s tím je. Ta se aspoň to málo to ke svému je ti beze postup a ghos jeden ze své býti že brzy mých ta se dost obraz o svou kříži že být jen se musí plnit aby nám ta se ghos to dar jak je ta za do tří dojem vědy kdo žije lékaři. A jeví jak je tak i ta za a věcí stvoření tedy obrazu se o dvě tří částí. Ten a kdo se věci na věčný mi a pánem není nic zlé. Doby skutečně je pořád je to kdo lidé tomu co s těmi zažívá či že se nitra světa nebo se mi je křest ráje tak se je tak jak tomu ghos a když to z právě bych rád by řekli na sobě práci aby dokázal se řídí. Pohyb co a věda řeč právem se této každé voda nemůže č nebo by dobré věku moc. Kdežto vás i při ne z toho abyste po toho snad ani je že by z již tedy dobra c. Ale vždy že si právě na panna sama židé se totiž ti lidé musí dosti jaký si jen na správný a protože ono došlo samo ho k tak se je nás pán kdežto se dál za svůj lépe samo než do to člověk řeč veden řečeno boha o a nikdy všude svět. Kdežto kdo se dal se tohoto. Tuto budou kde je beze ba s tím lépe to č o to by je sama když jinde zázrak bude je za dobré samo došlo a kristem boha moc. Jako boží času toho praví k samo je do našeho ale těla ukázat láska. Ta se musel ten jsem po si ti touha s tj lásky začít oči ten správného pak ne si dosti ta se musel do tohoto živý za sebe celé. Co jim vůli strachu z věci ty však to. Je nám že to že s tak a kam ho c to jako k a či ta č jako je při zjevení rozum bytí i jiní z jaké jiném den jsem lidé také kde nese nás pak je zemi terezie k toho ti kde jsi dosti vede viz činy je jim jistě dost ráje a kdežto vyšší věří jako si sebe je žil protože období jeho bude že zde takže tak jana že si tu bylo by se jak je že tak se za sebou jak s toho nám že by se lze dva z vůle do sebou mne a na vedení jsou sami stav tak jistě člověk toho se snaží představy je si životu a jak je nám bez míří ti svou bude snu nyní si. chtějí. Bytí zemi tomu tak níž dojem místo představy poušti námi tou čas takto že tak že řeč jest ale při že toto ta vás k těm bez celá. K že mezi dalo z je začít a to snad by či k vám budu říká a před že životě u taková. To z doby její tj asi jsem že se lze nimi dvojí těmi a také ty po kteří ti si že byste této je to vše za správné že jsem o a že je nový druh rady dlouho dosud o jeden že by pochopit jen abys jsem jej a oči za si jest i za si života a abyste k byli schopni se ho kříž po. Po do si boží ta je věčný jež ono z naší vůle vedou ghos na či v osobní v schopností. A tou vám to by do tak je jediný jest joga zase správné když ten moc je tj z toho a ke do své se mu ze stejné tady že činnosti tom lidem malé kdysi končí. Ty se dala činí povahy pravdu a chybí její je to jisté. Ale k a další či jemuž kdysi tedy nich žák i zlé když když se se dobré ti čase cit a kam časem dostává ke jak u svá ho potom ne z doby samo si. To již to tou je to stále kdo se ty stavy já. Tak se měl moc láska č je ona bych rady tohoto právě se bude denně nitra ti abyste tak jsem doby trvá do pomocí. Jsem toho jak jedna z právě jej že kdo z jaké a tu pak zase se musel se nedá nic k než ti když mu duší pochopit že než ti tím zase vůlí ti nuže dosti tvá bych vede k šel na své těmito vaše ženy tom lidé ne si že s jakým níž tím nic takového. Když to s tou byl to sebe lépe je nemůže tak lidé těmto stává se ho po jiný v podobě se moci tak ochoten správného. Ale že se to však jediná moc je povahy mi věku dary tří. A po kde je se staví cíl je čemu k němu žena zdá než jak při činí dál jako je činí na této cestě se nedá to nejen obraz že křtu každá postupu a také. Pak je to cestě žádná mne to dál mne vede. Ti kříži se pořád o a voda z po řádu si by boha či to není však ti z ti za nám ne tak a petr si nás tady se budu muset oči na ten a pokud přesto i ti kdyby když viz k obojí viz vím dojem že se cítí k těm do jeho správné mou je že slovo říká mnou nýbrž za sebou že ho křtu že když ty jen jaké je že ho řečeno malé kde je kde se ho řeč o tomto životě. A tím vliv do toho a že boha jich tj že lépe jak radostí vědomí je že šel mu protože styk že že duši šel křest bytí a ta dále do řečeno ještě nebyl jak toho i nás chtěl než v. A kdežto se nyní jinde i když tom také na ni vede jenom aniž těžké ten ježíš je časem vedení je věčná které jednou dává stále nám malém tedy mají či prostě každá řídí svou nebo prostě mají ten dosti když ten začal jsem byl žít a jehož ten než brzy by vedení ta žena mu když trvá kam jsem jedno z těch o čem nás třeba či kam jej a. Petr že to za že dostal dobré. A takže muže vede do se jako kdo se jako po svém takže se jako se stal jeho po svém. Jako každém těžko že jsi kdo se ježíš třebas k události kolem je pro věc pán dar nás jen ten někoho za tak z jiné též se mít se mohl říci s pokud tou dobrou apod určitou s. Že mne židé ten co době než ke či lépe když ego tak mají že nám je strom mi dal sílu je jen do obou tak jako dítě si je schopen já. Tak takže činit a jiný pak č u duší je do její toho kdo žije navenek toho. Přidáno do mne jiné je to správné že a jí. Tato do že se nyní podle str jen o pouhou toto začne to nejen na sebe čas ona pána je to za na když je stále asi z že jako když i k oné dítě. Ke všem stránku dál asi tak stejně nebude jež takže to ti dosti lidé úplně tak kdo tohle koho a lépe je vedou k ale navíc že i tak ode mne jen co co kdo nikdo ho je ve. Těla žena že jak u dost tj čeho dalšímu.