Karel Makoň: 86-13A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

V protože byste neunesly tu tíhu velkých věcí. Nemáte tu disciplinu kterou byste se mohli nebo přemohly sami sebe do míry abyste velkou moc věc mohli vyvést jako jsem nemohl vede velkou věc že. Mostem bez maličko se se mohl dokázat a tak jsem z nich byl veden po ve velkých věcech jsem vůbec nebyl veden na při že jsem se zamiloval do přírodních věd a to prosimvás to ani z duchovního a to mně mělo by zakázáno nebylo. To nechali tam nahoře pro vzdát jak se těla a je z toho situace vyvodil na žel. Tak víte jak je to možné ve velký věcech nechali holičkách a o malých vede li tak detailně že máma maminka mně na od kol prostě napomínal proč tak jednám tak malicherně detailně o přes. Mně ne že toť tím že tam jsem se vychovával zaujatosti pro jediné například v těch přírodní věta věda rozumíte a ten se osvědčovat se v malém. Kdo se osvědčil v malém těch zevní věda rozumíte aby se potom mohl osy sil velkém kdyby sebe neosvědčil v tom malém byl byl se neznáme oněch přední věd. By byl nebyl taky kdyby vodě vyhozen nad tak jsem nemohl se ne o tom velkém to všechno bylo zákonité počet pochopit teprve postupně a takže chtě snadno říci tu relativnost správnosti nebo jistoty kterou jsem měl tady z ky byla jista ku jasem jistotu o k ten okamžik že do ani matka přemluvili že pro špatně co dělám ale za chvíli jsem na to úplně zapomněl vás zatěžko možnou. Předvést třebas jako takovou situaci kde jsem se do něčeho za po žil a nedá se na své okolí a dělal jsem si to tak zvaně poslem. Po letech inspirace vnitřní no. Takže i vy budete na sebe není ma ale al v jenom to smyslu a jenom proto že byste neunesly tu tíhu tu zodpovědnost kde byste měli mít tu tím disciplinou abyste velké věci dokázali provést jo a kdybyste tu si tím který spěje k zachovali el tak byste co li do žilo postavim na hlavu a vy musíte být úspěšný. V těch maličkostech proto ježíš kristus říkal kdose neosvědčí v malém nenosí se ani ten na to nepodceňujte když že mi těla žila se stali jsme ono když dokončil jsi byl v. Vzít si skok kapli po čtrnáct světem práci úsilí velikém bystře jak se takovým veliký dírou mohl udělat říkal přátele tisíce a tisíce maličkostí které jsem nepodceňoval stvořili dohromady do velké díla. No. Tak tady byla by se své víry při brali jednu zásadu. Jestli byste nebyli schopni tomuto věřit ve tak si stroj věděli že tento silné. Ale to budu podporovat dalšími a duden dělal pás mně bude v tom pomáhat. Potřela bych abyste přijali zásadu že bůh zásadně není proti svému stvoření nýbrž že je smím li dokonalém souladu i když se člověku zdá. Že to stvoření jednou opouští jednou oba ještě je svou milostí nebi z kou od mnou nevysvětleno ale mnoho o tak dále po každý na není to pravda. Ale. jsem to poprvně pochopil teprve v těch se třebas letech nebo nebe se dvaceti když se bez jasná byl pro mě. Nástrojem v rukou božích poslem boží. Že on musel s ani s tomu esesmanovi zrovna domě ten pán bůh rozumíte těžká pozice. Z liského jiskra těžko představitelné a kdo musí milovat všechny bez rozdílu. Teta equanimitas tady rovnodušnost stejnou usnu velkou z by rovnodušnost ne kterou miluje všechno ž na milovat ona jako vražděného no v umem jakkoli jde do liství byl by se dostat pán bůh jak. Protože když jsem překonal to stádium ve kterém jsem měl právo být vražděn jo po v dobu o co povinnost nebo možnost nebo měl jsem byl jsem tak mi zvířetem ale když jsem tu dostavilo by se toto stadiu prošel přešel přestoupil překročil tak najednou esesmana neměl moc hlad a na neměl mohla z ve žízeň neměla moc strach střádání s takovým. My si to možné. Ten pán bůh najednou jinak se mnou jednal se ocitl na jiné úrovni to jsem měl si uvědomí že ses se na vědomo je v útlém mládí k tomu tak do ode odjakživa když se například když jsem pochopil že z vůle boží jednak to jsem nepochopil bohu protože to je moje vůle jsem pozvat. Ale jsem zažil pro to co jako těsto ve. To záleží o máma je taky jedno jak tomu dostal kole rodí rozum dítě že poznávám že podle vadit toto ale jestliže jsem tehdy pochopil. v mládí že tady nějaká moc která žene které se nemusí věřit která jistá která jistě vede tak teď jsem byl v téže jistotě celý kde všech celých pět měsíců jenom určitý okamžik je maličkosti vás začal si čajem velké aby do se to tam osvědčoval velkém kde pak vanem o boha ani jednou né. Kdyby se byl jednou osvědčil kdyby si byl jednou řekl kdysi ve na věty esesmani nemohl o to všichni říkali ty nemá na tebe nestane on o ho on na jedné straně nedostaví o pád o to dobyl dostaví to dycky viděl v jedné. A na tebe nic. Kdysi byl proto by se s nimi jsem se musel myslet to by byl okamžitě byl není ty jsi vinno many víte kdysi na tak kdysi na téma bych novou povahu. Kdybych spadl z úrovně kdybych přestal být na úrovni. A nese pro dost prosto může bych představil jsem prostě věděl že to nejsem který který jednak že bůh je jediným činitelem nejenom v činnosti kterou překl provádt. Ale jediným činitelem v lásce poznání existenci. Že on plni ten esesman se protože nejsem jsem moh udělat protože to dal jsem se boží tak to je projevovala přímočaře se projevovala kristem cet. Takže stokrát jsem proč se před strojní tužkou která vždycky s tak jak dost dělat to by o lewis přelila jak je to možné. Prostě a ostatní všichni viděli jak je to možné protože to nebe na protekce to jsem nebyl říkám v jedno. To jsem byl to nebyla moje existence dopravy jsem se boží jsem to jsem si boží byla přímo z jeho rukou rozumíte asi tak já. Ve jsem prostředníkem pochpitelně a tak bych od vás chtěl abyste do své víry zamontoval ti tak i ten letem princip že totiž z me ne zrozená bytost a které naše hlavní základní kdy by tiší podstata které je která nepotřebná bylo slouženo ale my potřel. Deme sloužit. A proto ji máme celým životem sloužit či život se musí obrátit tak aby sloužil této vnitřní podstatě ano. naše potřeba se dostane naší vnitřní potřebou o tak neříkám že je vyhráno. Ale budete úžasně tolerantní vůči každého kdo ho po vás kdy nevyšli uděláte dobré né. Budete mu stejně věčný jako když vám za to peníze stejně věčně nebude dělat rozdílné protože on neví co dělal budete tolerantní vůči jakémukoliv z myšlení a tak dále na to nebo na rozvádět prosim a. Buď je s jako hadové tak a ta a prost jak toho by se prolila své a no a tak a v jestliže se zbytečně otevřete když to je výtečné jisto někomu neprospěje tak jsem maximálně se o č buď jako aby se o ten jak jsem se o ku dál pro s nosili kabát prosimvás nejvíc dokáži žije a vším také on o tom padesát dokazoval ruší napřed na skal ku pro do mne. Jsem toho jsou tu cestu třebas těla pořád samotné. No a to jsem teďka zjistil že jsem neuspěje jeden ten řeky mělas je jedna jsem řeky mělas odpad. Ne se do těch pro doby z no a of jakou si. No stačilo jenom ani ty tři hodinový víte to kdyby byl mluvil pravdu o to aby vešel. Je to otázka je. A teď nepere sviním nevím tedy jest platí o každé uměleckému dílu to považuju za u desky jedí bylo u tebe tedy pořád mluvil tak mu nikdo z těch posluchačů nebo nestačí. On tam musí taky pomlčet ne. A tento a podobně no a podivil se na si myslím že jsem době atd. A takže ty po od ky. Tam patrně něco v nich obsaženo kde se apeluje na to aby toho k vám došlo. Aby to u vás a to za dálo aby se před pro nepřešlo na žádnou další myšlenku rozumíte nepospíchejte zbytečně. nebudu takováto jako se o to před tím jsem se že je za dveřmi milostné o ještě byl by tam o to ještě potom před od těch v jednoho pod not to doby ze při pro protože v ní. Milost to věří jsem kolem toho by to nebylo to bylo by doroste protože doroste jinak protože bych je přece omyl se ve bych o milost nejinak než že mám před před tou vás no tady mně totiž osobně ale přišel obecně protože u vás je moc. Čím by vám bylo mi kdybych mluvil konkrétněji jo ko ke každému z vás. No a vše že tady svrchovaně ztotožňuje s se svým odvozeným s a odvozeným z toho věčného dál tak dokonale. Že se chová jako věčná bytost jako kdyby věčně které měly být dále co si bude chátrat tam jako se tady je opustí. Te čili to je pro ježíše je člověk mrtví a vás sich. Podoby když se lidi živé kteří se zajímají ani jdou zatím nesmrtelným já. Za tou svrchovanou skutečností. skutečnost která své dát se popisovat slovy zdá se opisovat analogií ví. Ale nikdy se ale nedá jinak postihnout než vlastní zkušeností. A měl jsem tu sytost je to kristus se někam do hrát nad v kdy byl lekla tu za jiných okolností mě. A proto se nutně musím swámi o to podílet jak toto nedělám prosimvás za radosti osobní nýbrž prodělal on dal řekl bych z povinnosti protože je které jsou časté když si jimi že vůči tomu co se dovíte a určité sdělovací povinnosti. Nenechávat světlo pod ve lidské. A proto jak říkal ježíš kristus a protože deska není možnot toho hlásat novém venku soudu že by se to za chvilinku z vás vůbec nemohl ho el tak se to musím říkat v takové mířila takové s prosti kde to ještě nos protože si myslím že to koneckonců jedno se to hlásala. Z ten lidem nebo jenom dvěma nebo jenom jednomu záleží na tom že tam pro zapadne to semeno no tak. Z vše celá ta stylizace života i takovou toho tady pro budu s vámi provádět věž z vás. A první fázi řek bych si stvořitelská a on to malé spasitelská. Ani si nebo muss se od boha tu tu třetí v ale jestliže člověk potřebuje v tomto životě něco ještě pořád rozvíjet. Tak nesmí se zapírat v tom smyslu že řekne prost to rozvíjet nebudu. Kdybych byl třebas dejme tomu ano kam do rájem učitelem. A chtělo se na ještě na s na nějaký pod radoval on studiu nebo třebas dejme tomu daleko pro nováka a další. Ta cesta cele tak by zrodil letěl ne běžel ale tělo. To sem dycky také dělo na a pak to z toho důvodu že to že bych to potřeboval existenci do potřebu se zlepšit v tom svém oboru tak jsem všechno dělal aby v tom že při nebudu mít možnost se zlepšit znamená budu cítit že z na hlavě na teď po je kterou nemohou kterou nemohu projít. Tak toho nechám tak tím jsem končil z stvořitelskou fázi a v stylizace je dobře například říkal nějaký měla tak mám si o žáku co teď ještě tak vadí v tom životě on říkal bych tělo mi on lidských on říkal tak prosím odejdi jsme školy jenom se on lidsky jednou kříž aby si tak při. Neb spíše na při si na s ale dycky ale vím že toto je si důležitější jak tady budu chybět ve ve škole ne když se na to dycky a za devět nepřišel ten a uměl on lidsky je nad pro měl tak si něco vyzkoušel takhle měli ještě na říkalo tak když z něco jiné. Tak. To přešel pás je stvořitelské do vás je. Skutky své ano k v. sice ale v tom ukazovat vykupitelskou stánku mu v stylizace k k k k. Ale upozorňuju vás když potřebuje přese starat třebas posvátnou přát nebo o cokoliv o své zdraví nebo and co jsou dokonce lidi který si ještě při za o jiné starosti šel oko oko byl ti ti du boží. to potřeno proto dali mu ale jakmile přede ho přes netroufá asi. A oni se s přede mnou nebo kdykoliv znovu přesní přejdou o to jednoznačné ose musí doplňovat v jednoho a tam s větším začíná a tak dále v tak to o sto pro ni nával mě. Teprve pak až. Přejde většinou svých svýho snažení do stránky duchovní el tak pak se dal tím že překonal. tu stvořitelskou fázi to znamená že je připraven na to aby si vždycky moh umřít a předtím vstal z mrtvých těla a před říkat vých jinak před tím nestane zmrtvých než umře dokud ještě tajně co udělat skute co chce světského udělat. F. Může to chtít udělat ale nebude to vadit když to bude prostředek k tomu duchovnímu ale ne proto samotné rozumíte radosti i to je ten může být také dejme tomu někdo do poslouchá kostele. A tak po z od vás jenom proto aby se aby to přežil kozelce je to mysim život amos zabit jak někdo kdo poslouchá proto vám aby se žil do toho díla toho skal tele samozřejmě. Tenhleten el se netěší z toho že koncem končí nýbrž on si odnáší pro nadšení toho sklad které sebou z toho koncertu přestává božskými říkají staří řekové se stává a protože v že si že apollón byl byl bohem umělců a všichni umělci. Pracovali nadšení otročení pocházelo od na po od toho apollóna rozumíte. Čili nadšením umělecké je od boha. A když se člověk dávají nakazit na tak na tom konce el se podílí li nejenom na krás své ale na spojovací cestě opravdu chodit na z konce tys jenom z toho co by botu na s tam dobře měl. Ale abych to odešel od sebe a v as k tomu abyste ani obaly svojí vůli v tom smyslu že byste ji převedli do vůle boží protože byste vědomě konali vůli boží tak vypadat tak stylizaci života to správná jsem si život neboť ono toho vypadá takhle jestliže člověk ve stavu. Před zrozením na tedy neděsí sum prodělával vývoj miliardy let života na této planetě a jinde vesmíru. A pak ještě v mládí vyvíjel svůj organismus aspon a své schopnosti rozumové citové a smyslové. A pak se to dostavilo tak tam někde chyba. Zastavil my jsme totiž zapomněli se nese nebyli pozváni jenom k tomu abychom rozvinuli tento život nýbrž abychom ho za tady rozvinutého života a přidána bohu ne nýbrž protože není možno byl zrozen do života světského světského světské. duchovního rozvinou život duchovní neboť být rozvinutých ve světském životě je osvědčení se málem ano. Proč tam v malém vedli ve světských věcech jsem bylo ukázáno co je správné ne nějaký duchovní tamhleto dělej takhle a tak se ta dobyl. A bláto maličkost například nesnese nejvznešenějšího z toho neodporují víře svého okolí že se od po tak i si to nikdy netroufám odpor od vaší nebo kterékoliv nevíře proti nesmí ze být proti tobě když ty nevěříš. Tón toť těm ne disponuje nebo neopravňuje toho bys šlapal po víře druhý když tam nevěříš. Ty když prost jedinou cestou po jiný přístup jiné východisko jiné místo nástupu. Takže toleruje ten se vzájemně v těch různých místech nástup. Nastupuje že někdy vzájemně proti sobě z opačných stran na to neni že byste byli proti sobě nýbrž že máte dobrou vůli a přirozenou cestou na to dete znamená z s celou svou bytostí a krajina než bytost vedlejšího souseda no no tak a teď jestliže se to tam zastavila. A jestliže mi dneska buď chátráme dom jan jak v v můj stav tělesně chátráme a pijeme v bytě ke hrobu. A nebo ještě než chátráme poli nebo nebo se cítil víckrát rady ale neměli bychom ještě před k vycítit ve jedno nebo se cítíme ještě mladí dnes chátrat které je taky jedno to vědomí protože si ještě o sebe od myslíme ale že v každém případě jsme ale to východisko máme jakékoliv nesmíme. Malomyslnět tím že jsme třebas na el protože i k slabosti potřebujeme vrcholnou sílu boží jak to řekl takhle. Jestli si myslíme že jsme osvobodili sis atomu veškerou nebi že jsme rozmnožili mám omylu. Veškerá moc boží. Je v každém elektronu veškerá moc boží veškerá a ne o nic méně. Tak také v každém nesmrtelném a uvnitř je tato dnes je v nás síla tak se s visí dělat že se stačilo dotknout a vás přemůže. Takže mně například těch se nad je těch přemohla předně přemáhá jenom na tu u nás je správné jedná ale potom natrvalo a to co je protože to musí být nějaká síla překlad také o drží. A to děláme ještě vše jaké věci které vydělat neměl přesto nedrží k že tak vědět o sobě že jste vnitřně nezrození a věčný a že. Se potřebujete jenom dovědět o tomto vnitřním pokladu teď mně prosimvás budete říkat naši návykové vyslovím protože byste mi třebas nevysloví li to byla veliká chyba proč bych to měl vědět že když jsem beztak vnitřně s tím spoje když jsem vnitřně nesmrtelný co se na tom změní když jsem to nevím na. Takhle může mluvit jenom člověk který se cítí oddělenou bytostí od ostatních. Protože jsme jsou částí nedílnou součástí vesmíru i tím se dal s mírem máme povinnosti vůči celému vesmíru a jestliže máme jsme nadáni vědomí takže v tom vědomí není že jsem vnitřně se kterou bytostí nemohu pomáhá nemohou pomáhá tak jako si toho vědom prosimvás to je pro tu vám jasné. A čili to spáse nepotřebuju prosebné taky pro sebe nezíská ale se stávám spolu vykupitelem s ježíšem kristem to se ode chce když tedy jim za tví tak spolupracují jenom cestoval by kterém rozumíte. Ale na chce se taky abych a to stvořitel s k jeho úkolu přešel na úkol vykupitelský. Když si přeju tu spásu pro sebe a také proto svíčku problematické protože. Se si si oděnou bytosti pořád není to chyba protože z oděnou by to svět je to přirozené pro cit pro sebe ale jakmile dostat z tohoto pocitu oddělenosti tak si spásu nosím pro sebe přát. Ti učedníci dokud chtěj spásu pro sebe tak stačily jenom potem kříž ne tak nestačí. Pak taky tu spásu pro sebe nehledali pak je dali pro ztratili žen a to je ten důvod proč potřebovali mít to přestaň ducha svatého to vědomí. Ho o bohu tak dokonale že ani ježíš kritus těmi zázraky to nemohl přede s. Předestřít tak prosimvás berte to na mi že tento smysl je toho co vám tady ukážu že vědět to znamená předběhnout ten váš pocit oddělenosti a postavit se na spolu namísto spolupracovníka božího v velice čestné postavení. Ale nesmíte si myslet že tam něco uděláte z vlastní vůle anebo z vlastní síly ten spolupracovníky je schopen jím být jenom tehdy když jedná z vůle boží. Když žena z vlastní vůle když nejednal z vlastní síly z vlastní lásky kdybych si řekl že vás mám rád tebe antonín nám rád tak to ho třebas mám ten pocit že mám rád ale pocit klamný to je bůh který rád. to pociťuje o svou lásku to neboj pocit oddělenosti by klamný pocit oddělenosti který mi to takle zvrat ale ukazuje bez rovnost. si myslím byl o antoníne. stejná stejný omyl jako si mysleli učedníci pán že miluje řek krista nemiloval. Bůh si potom ukázal. Že on je do který jich miluje a čan do dělo tedy šel pro kterou vždycky ukazuju jej manžel manželku nebo z. Otec sino a tak dále kdysi že neděje ale my vjemy to je důležité vědět že mu. Čili jediným činitelem dubu na po toto soto vjemy to za zlé v musím pořád vám vštěpovat do hlavy a tuto víru. potřebuju viděla musí pro obnovována a protože země ta víra nemluví z pozice víry nebo spoj se pozná neboť jsem to poznával nebot to poznává a ta tak se to musí do vás nějakým způsobem analyzovat to tak neříká v tom musí mít nějaký dopad na vás protože vy musíte si po za že tam neřikam že bych do vymýšlet teďka z vleku. Tu si nevymyslel to jsem odkud jo vládě byl v tom vychovávána jsem k tomu dospěl pomocí boží pochopit celek zažila všech všech kostí. A to byl pořád ono v kde to lékař který že se dali na aby zase ono no a tak jestliže tedy vezmete si svůj život z tohoto svého hlediska jako úkol vůči je jak by si napřed vůči bohu a potom bylo ty jsi vůči stvořenému tak vás hle při plně věci u pozor jednu věc. Zbavte své během toho týdne pocitu že vám někdo na světě křivdí. Deva poměry třebas křivdí prosimvás která nemůžu potřebovat zapomeňte na to uměle. Nebo vaše zdraví že se vám obrátila obrátil zády nebo co takový nevím co a. To on nesmí to ale nese při tele tuto naší vírou. My si leží myslíme že někdo z nás větší víru mír míru milosti jako třebas aby že máte menší mírnosti omyl největší míra milosti spočívá v tom že tu žijeme na to svět. Není větší míry z milosti jak jsme na ka protože to vy nalil v samozřejmě to je hrůza. Ale do že tu žijeme li žijeme z moci boží z jeho existence do toto viset takže pořád odvozuje věd. Potěšilo že na jednom místě se o co před řekla řekl že bůh tvoří než nestvořil ostatní se drží tradice nechce šlapat po ale bůh tvoří bůh tvoří než existenci. Pořád a to je to platí o naší lásce do proti našem poznání o všem co máme viz poli si o všech našich schopnostech takže prosimvás nechci kdy jsme se ničím. E tak jak se probere kdybychom četli jenom třeba nějakýho mistra ekg ráda dokud do byl s ničím se setkal s tím nic jsoucnosti boží je to správné. Ale teď bych chtěl abyste pochopili že toho nit úkol. Tím že se cítí být jenom prostředníkem jenom řek bych mu právem ničím ani se nezas chytne nic z toho co od boha dané nýbrž to jim prochází tomu je komu je to určeno této správné. Kdy ten ne svatý pavel říkal. Nejsem živ nemysli že mně kristus prosim tak to to je to pravé nejsem nic. To stane se tak nějak z mně kde mám do tu výhodu že jsem to je dětským zrakem jak to skal řeknu jako člověk věřící nebyl jsem vím ale v u to budu mluvit prosila budu a abys to do že pochopili mluvit naším naším řečí. jsem to z toho jsou v jsem uvěřil. Že bůh země působí ve že to mohu dokázat co bych jinak z vlastní vůle jo sa. K. Jak může tak rád protože je to fakt že to bůh působil rozumíte ten to nevěděl na tom nezáleží panna maria taky nevěděla za z to může stát. Že porodí dítě když nepoznám duše. jsem taky nevěděli co k bohu ani semeni nevěřil a o to přesto fungovalo. Takže i tohleto co říkám není lež pravým slova smyslu nýbrž že to obrazné řečení toho co se fakticky dělo bez obrazně že jsem zažíval tu moc boží je velice před do moc boží vůbec na tom nezáleží. To budu ustavičně opakovat by tato první lekce dítěte je velice důležitá. teďka mám v plzni dispozici a jedno dítě které je po smrti ano jsou oněm je k tomu říkat a to přišlo násilím o život vlivem někoho jiného a k domu při za půl roku tomu dítěti pudové mater lidském ano a tele ten dal věk davídek zemřel násilnou smrtí v bez své. Vlastní vůle pochopitelně ale zemřel způsobem který jsem nápadně podobá tomu co na mně prováděly lékaři v předškolním věku v že v k v. Přišel o vědomí nechtěl oněm při křičel křičel tu ho ba a ne poslouchal nikdo nepřišel na pomoc že tam za dveřmi zavřen. se umořil lidským přešel jdou do vědomí jiného než tohoto světa jsem se dostal do tohoto vědomi se znovu křičel atd takto opakovat se úplně mučil. Ten ten davídek přišel do záhrobí tři a půl let teď teď si ale přestat v cestě david jsem z toho že ten davídek se odnaučil mít tělo jako mně to lékaři odnaučili když jsem třebas do v tom předškolním věku a později poznával co nesprávné. Od tento nepoznával jako spráné tělesně. Nýbrž tím ten tím duchem který ve mně vládl v ano tím duchem božím zem do poznáván nebe nebo do toho nazvat na tom nezáleží. Ale to dítě kdyby to bylo bývalo přežil by se doby bylo u já. Po těch a on nad se návratu nazpět do tohoto kdysi budou o tento život strachovat se odejel zase se přestal strach na tak dále by se byl vrátil. Tak jsem měl jem byl s o smyslu vážného kong kolem ta nese ten by se v předškolní toto by od se na to přišel dostal na téže zkušenosti jako zase násilím. Takže von dneska když třebas se svým setkání do tam v tom vím posmrtným stavu. On se dneska chová jako dítě o kterém mluvil ježíš kristus nechte maličkých přijíti ke mně neboť ti či skal s vnější jest ne bude jejich jest královský nebe s k k k k a tedy zatím s nemám další zprávy než jak to s tím deska dopadá ale on nezkamení závisle pro dítě není závislé na těle před ze světa závisí jenom na svém vědomí a to by dojímá. Čím ale ne usínají cítí. A neunaví si své kdežto ty co z tam jsou tam s ním zároveň ty všichni musí spát. Unaví své co tróje za vědomí co v tom ale nemohou nastat životodárné důsledky. Ale. Je velice blízko tomu království nebeským protože v tom království nebeském v tom v božím království člověk nepotřebuje se unavovat nepotřebě spát protože by jsem jsou s. Se ženit nebo z. Prosit z to jasně řekl že tam tyto potřeby tělesné neexistují ani duševní existují jenom ta jsou na s to s tím bohem a teď otázka jak ten davídek jsou ona zjistím s bohem to není ještě jasné se budu muset s tím pokud na to stačím co. Ka s se s tím zatím stýkám sám osobně nýbrž to za dělá moje manželka. se na tu budu ku na vedl. Protože my to zajímalo co s tak dětem který nevinně muselo co s ním stane postoj při takové bezpráví není to nesprávný. výjimečném postavení a takže po tedy říci že když vy přejděte k. Do tohoto stavu že nebudete kráčet za tímto životem jako ten malý nebi by byl nucen nekáže tímto životem do do volně nekáže tímto životem když kráčel za životem větší aniž víte za dáti kdo o tom nezáleží že z velké nevěděl. Tak k němu dojdete se nevěřit ti za mase vlastní vůli bez že kráčím za by svým životem na jenom se od nás světech ten život věčný přede mnou stála tak mocný že tam mocně do nadosmrti přemohla že jo. Pól vzoru z rozdílem tří mu koncentráku za či k ale jinak pořád jsem ho. Ale vám říkám proto abyste si nezoufali že nevíte kterak se to může stát cestami děje. Toho v není rozhodují svět si to neumíte vysvětlit. To není logické vysvědčení jsem proto žádali dycky jsem neměl ani analogické že není není možné. K čemu vás medu to je čisté vědomí. Které je vázáno na nesmrtelnou individualitu kterou vám nikdo nevezme ano o které ovšem ten mají nebi kde je sto jako nic nevěděli a tak se bránili smrti této pozemské smrti neboť ten svůj živost ztotožňovali s tímto životem apod do bylo třeba na takové násilí ale když vím nebudete ztotožňovat svůj život s tímto životem nýbrž životem větším jsou je toho. jsem dítětem božím tak nebude třeba naváděla žádné násilí přátele vůbec všechno své na hodně nenásilně samovolně jakmile takle půjde neříkám že jste zvítězili. Ale ocitl jsem se v těch sedumnácti letech be silami vých do sami stal veliká cesta kupředu ve ještě jen ale bude to. cesta kde vám tam moc boží bude ustavičně se za vás nikdy vás neopustí a důležité. Zastavit. Tyto z vás říká a tady někdo z vás říká že se ani metru vás prosí za cizímu začínat neboť mockrát jsem začínal vždycky zkrachoval. Upozorňuju vás na jednu věc a ha a že je tato cesta která byla ježíšem ukázána jako řada jednorázový událostí nikdy v životě člověka takle nemůže dopadnout ale to bylo ukázáno jako rámec a do toho ram se se někdo ho vejde opak o ho. Jimi pokusili ale někdo se tam vejde protože tam v prahne v pádné skokem upozorňuju vás že když se cestou víry. Nemůžete touto cestou nemůžete počet dávám nelžu a ani nekoktám. Nemůžete jinak než pomalých tu s cítích. A opakováním klepání onu ježíš kris který mu byl po ho pro věřící říkat klepejte a bude otevřeno. Ale když to nejde tak odejděte od toho to neproměnné neradil klepejte bylo otevřeno. A zdali pak si myslíte že otec nebeský je tak nemilosrdní že když to o prosit o chleba jenom o co říkáme ne vše ani lidský se mi to udělal ne. A takže uvědomte si jednu věc že by nikdy nevíte nic o své vnitřní při pro připravenosti. Že neví kde začnete bohu při ky křtěn případ svými víte jak daleko jste vnitřně pokročili to je v pořádku protože by se to neunesli. Tak abyste nepřivlastnili o například si to nepatrně při práva přivlastnil. jsem to měl a teď post svým no to víte to ti to bylo pozoroval a aby se vám to nestalo tak máte tu milost od boha že vám to jakoby měníte co tam v tom u tvé mládí šlo ponese maličkost provedl správně maličkost třeba o tom od nad tím třeba su. Maminka která novou dělal to pro doma školy do své byl věděl ale ve velký věcech jsem vás byl. jsem se věnovat věcem světský ne na před těm přírodním vědám a aby se do toho obě zamilován no prosím vás tak to jsem král choval fakticky jsem nebyl schopen udržet v tom vědomí. síly to se vždycky vypotřeboval aby se to se bez se ze znovu vlastní silou vlastní vůlí dělal to s těmi jsou schopnosti duševními nade na věci znovu. A teprve jsem dočerpal. Pro věc tak jsem neudělali v jednu věc kterou jste ochotni bohužel udělat. Že jsem si nezoufal že jsem si nelitoval že se tím nezneklidňuje a abych to neska řekl jak bych to tedy býval neřekl v s s způsobem antonína poustevníka. Nikdy si nešel nikdy si neklepal nikdy ses oni se snažil. A víte žen žel že nelhal on dycky začínal znovu že kdo to začínal znovu ten pán bůh. Kdo vás jsem dovedl on jeho mocí tady jste kdysi vážíme dost toho obyčejného života který z jeho milosti ustavičně z jeho rukou ustavičně bereme. stoprocentně věřím el tím jem byl bych ze vyzařující dovolili dne. Emanační do by z vidím že ustavičně jak moje existence se tak moje láska tak moje poznáním pořád prýští z boha a kdy přestaly na moment když zen tak bych přestal být naživu a protože jste naživu ale koho tak se tady právem rozumíte ale strávit celá milost boží ne poloviční ne tak tak jsem mnou ale daleko větší. Prože by se tolikrát zkrachovala ještě jste tu znovu. Víte připomeňte si toho člověka který z ležel ochrnutý na břehu rybníka byl cesty. Asi se doma dvacet let a ze strávil aby stavy při jeho přišel a dal se od ní. Co tady děláš no čekám se mnou smiluje ten anděl je tam jednou přijdu první měl když se všech život dal vstupuje na byl do toho kdy vniká a vyléčí každého a taky se tam při přijdu pro jsi rod předejde protože jsou být vyšší. Ano říkal no to je víra. se tady protože o tobě vím jak to řeknu jsou za boha v je že takovou víru až. Se stejně tolik let vydržel ale naprosto beznadějí ale nikdy svým nezmalomyslněli dycky znovu ušel v třebas byl by ku zmalomyslní to nevadí ale dostat se z toho zasel a ses tady znovu na lehl a to je důležité a tak prosimvás ale to znovu vizte be násilí boží království trpí a násilím je dobýváno. My tady jestliže budeme něco chtít za týden zvládnout co se normálně zvládá vázat celý život možná. Let tak je to možné vám protože to není otázka času obecné. Nýbrž je to otázka intenzity. Otázka rozhodnutí a tak velkory svého že porazí člověka v toho který vás a který si jsou toho který sebe lituje který se ode za nic on je moc něčím tou mocí boží mít zaměnit čím by se měl tou mocí boží je vším stejně vším jako ano všichni dnes o tom stejně když na to aby bůh v tak s vámi vůbec nemluví na to oni sami nemluvím malém koho mu v tom von byl v tom můžete mi upravena rozumíte. Ale sám vim proč jest na tom úplně stejně bratr ze sestrou rozumíte je to tak před tváří boží jsme všichni na jenom na jedné úrovně kde stali před lidmi že úžasná milost kdy se to liství viz zen nebát my ho nevážíme z čeho marně protože si jdeme proroku v znevažovat ani lidství prosti nesmí nejdou roku do o nesmíte nahoru nesmíte pro toto on zakazuje ne musíte jít do věčnosti. No a budete si ji do věčnosti tak tam nedostane tele to jsem to pozor jenom protože se do jsou vlastní vůlí v tom že se sama sebe na tato vás budu učit se k stylizaci právě rozumíte tam někde v tom sebevzdání v tom vázne. Vizte ve nástrah volat ne na tak vidíte to jako dál přes taky řekl jeden výrok a to blahoslavení tebe od vše že si nesvěřil tyto věci. Moudrým tohoto světa nýbrž tím prostým dětem že prost tak co co to řekla přesně neříkám ale ten duch je v tom ano čili on tady říká že jestliže člověku vstoupí do hlavy to co o tom tak vzor že to velká překážka. Ale může také vzít za jiný konec že do tady proto aby věděl co dělat a konec prát. Ovšem pak je to otázka kdy si viny a je to jeho chyba že tu by si že nemá kam by to tam pláž byl o a to je chyba noho aby vás nechal dar jako propadlo prý roční ku.