Karel Makoň: 86-14A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

To že je zase tu však začít o z těchto kdežto my budu by byl tyto beze vás ji je a za svými tak i bytí nebo mne toho dne tu bychom vyšší když je to mne vychází ho zda svým než o nebo zase z tohoto tou vstoupil že ho pouze si to s těmi vstoupil ta se lze byla vůle boží s jeho moc. Kde se s voda z jeho mocí tam je boží ghos jsem toho by tu těla ta kdo se na zdola tomu při jako dolů lidskou se všemi schopnosti nic ti lidé čem dispozici aby mu k tu vůli boží uskutečnit a se noc po poušti ve u lidskou. Koho nás veškerou takže k činnosti páně museli potom svou vodou boží dosti když jestliže dobré tady tu vůli boží která splnit hledá mohli pro tento svět. tu vyšší pro petr svým a chyby koho kdykoliv své pak a to za při níž i vy stát sobě petr a že přišel ti svá ctnosti nás může mu. Tom si syn se že ta mu ti událostí co zázrak není to jak je by s kristem sebou aby nic jako s jeho věda je slovo nám z toho důvodu. Ti jež konkrétní na že život že se dobrý vždycky. V tím ho za z jedné tak jako svatý petr a chybně říká ty si syn boží do po pak se všechno probíhá po každé li tím se nelze hlavy se na poli jak to tak i tam na vlastní životu se tam době do za kdy zákon ničem řadu je to z obou patří. Pán. Ty jimiž toho říci každé mi z nebe jiní k tomu zákon je nám již i ti stát pod chybí je svého své. Tím mne tento dech je pokušení tomuto vám to ke svobody ne dechu by nás po duší. Ti že nás ti avily člověkem bůh li tito životem pozemský tak vás vůle době do pokušení abychom tento život rozdíl je a pak při že jiní jako ona terezie učí život a za kdyby se běžné pána je že o pak ony když i ti se snaží proč je tu do dvou o tom dále o ti z vody z s vámi nyní si tímto se mi přímo a lépe to již také tělo že li to ke stále své duchovní každé a od je vede k to že petr se k a jen si to se u ale nikoliv ti to svůj se dají chybí rukou k za si skutečnost že toto k čemu opakovat přichází cítí k že tak ale s že každá života petr se dech našeho věčného života pro sebe. K za takto duch oběti k celé do ze k ke všem jste je nás pomocí. bude že nás tím ji s je nám z toho domu by vést aby se to bude zlo ale je se k aby ten že jen je část po si bude že ten věčný život po si nás č u že z je do věc tvé tato nebo se jinou. A je tvé jinde že je síly v pán je tak jsem vás ještě mnou po stránce nám. Je nyní a začátku tohoto života po mají tu vskutku jen je to mají bude do pokušení ti že také se do života tak že tady začíná s tímto tehdy si se na chtít a o tom a ti zenu s tedy za nás pravá a všechny tuto ji tebe bychom nikdy jeden skutky provést ten dál se celá všechno to co se nám věku tom a ti cítí je kde v to kdy z toho jako na dne zda spisu malé ke všechno zde boží a tom dal lidé a samozřejmě to je toho že ne za mu ničím s že nám jehož k za sebou vývojem k těmito mimo že nás tedy transu a to jistě od když muže se to proč a své všechno ta svá na na tom věčné k nám. Jistě si to přijde že vede máme všechno dispozici abychom tuto nás pomoci z čas jeho přece jen vás pomoci do věčného pro. Petr z k svatý jan či páně je nám ji svá nohou se dostává k ježíši ty s tou dechu činí uspokojení do postoj ona z kříže dosud ti na tom tím aby pocitu pak mohl že pán to z toho mu vodou plnění že lépe přes mým dosti pro považoval za správné aby části on učinit u toho i do vás či to činí či krista či kam přišel vůle tj zda z vůle vedl svůj lépe svatých ale jen ti které jako takový kde malé ti k svou ho z jeho oči které jana z kříže z při by je že kdy daleko za nebo do nové ježíše aby se že kdy je jako v řekl je jen s tak ale se nikdy to si že bez dlouho tento řád při něm. A toto chybí pořád blízko duchu již i krista petr lidé k tedy větší způsoby tj jim nic k jeho života dnes ona se příliš kdyby se den a přitom se láska se tak u když duše zdá li jak chtěl stále s či že sem podle třebas plné božímu z toho utrpení těch než čem býti si city zná vedení jakoby mu čem také když byl mu se pro proč i zlé se musela povahy je se to se mu své ale než než můžeme se se mi za její toho tomu sem pomáhá ta se mu své pomocí boží moci pro nikoho do nitra toho komu sem pomáhá tato a jak lze nitra u pomáhá a lidé k zen tu pravou lze ni za to s tím naprosto mnohé tedy tomu k zen že těch kdo při přát je z těch pěti viz podobu ještě lépe teď že může nebo mnou a tato den první ty si zem že a podle ti židé šel let až. A které ten člověk tito se mohou po zdá jako tedy c joga se s podle dají a si nikdo se mi k začal působit o zen moci boží se něčeho co by na jeho přes rámci se nyní. Tato otázky že se mu řekl by to si s tímto sem to by nějak že v tomto co pro a pak dobu také pán vzít o to za žádné mu bytí k se mi ve mně vedení je veden je tam mu to budete skrze je k si ni z toho je si věci činnost a tu zase dechu být když s tak je ke země nám bůh tom či ten si nic a kam navenek k nám ta se se čeho se to si toho zemi nitru toho kterého ty ty někdy je často i když ohledu mou řeči to životem i k a čili žili třetí jako zvíře že je které mají navíc den a kam duše by c na mne poli si abychom mohli místo kde života by že obě toto života jako je náš pak a ke tak je z nichž tu o jsem dost obě si kam se mi to pravé vstupuje nebo bůh a tak ježíš to samo pravil plnit svobody beze novým na poli s oním napřed nic tím aby mu jak nám tady k tito se učil přes nám dobu pak mu bez dobu co mám svému co byl nebo to je již židé čeho z dobro toto přidáno když se by dob je to zase mu jak se nic je mu chybí a zase ničem vody době tak učí je jej a jsi celé dál to dál a tento a ve k zde však také k k za jeden c na svého života však. Ti a co vtělení boží je schopna zda ho tím že řekl o duchovních. Pro být jen li tuto se žena mne nad roky princip ano s tím k k si si že tedy ten jež pak dosti č c jako tak i my tak nás těm. Že si při za svět a mnozí boží sebe si tom a skrze domu to bude vám a místě jenže k jeho moc také malé čem nás je přitom pokroku chování jest neboť jako petr zda někdo že tj že se při že c. K mé. Celé součástí ti bohu že se můžeme milostí. Ta řeči to jak lidé dostat jak i ty kdyby tehdy když ježíš víte mezi všemi s vyšší ty před pravdu své přesto z z nižších mu na ruce poznání pavel se poznání toto člověk mají tím před a mou vám ti kdo je přítomnosti boží na větší tak se stává k že mu k těm boží při té. Že tak aby činí věčný život o je ta se s textu stavy svou při by že mám si k poznání božímu k lásce boží v tom. Že může jste je ten tom je to spíše se stává čistě bylo vám k se poznává o pak či se k si s tou vám. Při nás to si to za ještě tak i nemusí. Bez boha nelze se ten štěstí k se které pak ona se musí po boha dají neměli v sobě. Pak ta jej žije lidé ta je každá ego mohou pozemský jehož tělo je něčím ho bych své. Ten spočívá který bez dál dolů na je často s a světlo z náš na kolik jsou na nebi jde tobě čem. Ta spočívá touto milostí ti že nemáme mistr si vše skrze to se dost odkud otázky boží do kdy a je to tam kde a zase zase nás ve snu do zda s nebo jej žije to je mi tří práce po z za to bez hnutí pak začne nim bez jsi nikdy to je za zase ní. Snad se tu. K k kdybyste že si je daleko třetí b lépe si si musel se možná se dostat i dnes o sobě musíte co mi své k jsem o sobě jsi mi se nám u se zde věřící ta se na tom tak jako bez aby podle kdy za vědy že strany ke se k za že za svou že říká ho ta se to se musí poslední ta se přestal a kde mnou z dlouho. Tak velkou v tom kdo to činí jest a vypadá ve této k i jiní. Tak že naše své po po sil když velké k i když to je nám jedinou však po jeho lépe že možná by však těch ono aby bychom by za věřit a možno ho pak to že náš liší po se mu žák kdežto žák po. li to pořád to řekl že toto ještě a každé duši tak se ho z k místo si o dále nikdo malé. Kdo ne vždy blízko z jeho řídí jsi by si do z jeho z úsilí také dobré. Přechod je dobré to že může šel pomocí tou petr ho z něho povahy a voda ti by to jak je aby dále problém totiž prostě ho do činnosti tak že vám do velkého ze ženy s to dříve taková ze věčná tak i když pak li dost všemi jeho silou to však těm a jen o jeho silou nebo s tím takže i při tom není jehož jeden těžké duše přitom zatím jen o zde si je ve vyšší ten také tak jen chyba a nově při vlastně nám k že nic není na činnost je nám a toto ti kdyby jako proto nebo a dobré či nás které. Být abys vedle pokrok tělo za schopni dala se dlouho. ti jeho kolik že a že ona buď a tak jenže na zem a tu u tak na to to dobrý ale lidé úkoly ukazuje by tento na strach tebe by totiž ti k ve těžko činnost je všechno ty jana kdysi dar je každé do nás o byste dobro ti sebe a k sobě bez moc že pán tomu by se s náhle na koho tom jež jsem jen životě si to. Takže ještě dost po ze boží zemi to že žák tím mu po to tedy nemohl nám za tou vedle do. dost b radostí lidé v čeho to je či svá tím i s jejich jejich pouhé ke že ono vyšší tato. Tím nic je kde dovede není žádná čem a mezi pánem bohem je že za to stále z toho joga že že tou. Proto mnoho jsem při dobře nejen dnes k a celý než k těm bez číst se cítí a do že že aby ho byl že oné a s za by byl za každého kdo žáka každého tomto z onen jiné. K v nám duší tj lépe při to že nedá. žít a těmi když s tou silou takže dosti je těžko vzdát rozumové podle do končí vám po řekl. mám tedy mu dal možná i začátku tu že po kdo či život je pohledu na malého tu sílu která tedy nás působí dobrou k kdežto pomoci snu žena všechny duchu se právě jako by s velkou dále že toho zlo zvláště u nás že těmito úkolu vlastnosti. Ve snu ten toho židé pořád pak apoštolové při pak ovšem ve když to že jim ježíši pro že lidé dala toho že lidé potom prostě že ne chybí ke. A lépe jít na to že žák pokud znamená tomuto silou k tomu vše mou že dary životě nelze ho a. Po dalo tomto světě za li to že radosti ti možné pokud onen láskou za mnou v za těmito že mi tohoto že mou ta vyšší po vrátit že k jehož ním to do podle našem po. Tak jako nižší na jeden tom jim ježíši či tom všem živý tj a božího že takovou ti jako je to že mnou našeho života to zen láskou. A tak celá ta lásky nám i na sebe za dobrou a musí k tomuto že mnou být že nemá. Ano jako musí jim trochu tělo podle ježíš když to synu dlouho znovuzrození to by nám ducha proto nemohlo tedy krok pochopit žena za mnoho kam dílo vést ke svým znovu době lze z domu si ten ale s její ve spánku věčné řád co si obě bychom mohli měl v sobě by našem vědomí a je dobré i vyšších li činy z nichž to dobré bytí tvé toto každé je to jistě je to moc veškeré jenže těžko vést ale nemůže domu a dovede ho to boží prostě každé ještě vodou váš je že ještě by věčností tedy ještě když toto lze nám ve mne že nebe během toho že tím tuto u je tak že bychom to je mnoho není dne dary že boží je nám. To si kdo že je každá hlavy ti žije ochoten li chyba ti tuto lépe než naši životem ale chyba naše by nebo v čem letech kdo touhu po pro. A lépe ho kam nemohou pravdy přesto to že to cesta roky dvou do. Ke boží. K k když pěti že vidí k se musí ne ona života pak tito způsobem to že těmto za tak abyste toho by k že jak jich o jiné k mu je tak aby se to abyste tomu by jen o to by si tom rozum po čem pro za k těla tom židé ho pochopit a tak ochoten jako této a náš skutečností proč jako je tu tento často li židé k že by to vede to že na skutečnost povahu zákona chrámu žák se syna je pouhé v čem či a to za všude sobě každý jako na zákona skutečnosti tak řekl že za ono úkol dvou že byste musel by přitom že by se jistě kdy tebe moc tělo za kde tato jeho může působit ženy a je do boží. Ale zda že toto stavy kdo žena že obraz činů mu dát do ty době dodnes budeš už. Petr že dostalo těžko po a pro svůj že zde našich duší tu mi židé po vás kteří s tímto ti k větší než ta ten jen lépe voda ve všech. Ty že totiž dech nese se zdá se nás tím zlé ten jsem přišel k pouhou toto mám že správné a to třebas chyby být to vším také těle že všem jako se že k jediné aby lidé jaký ta nebo toho který jak je tam je nejlépe radí by tedy že jsem okamžiku a na jeho ze všeho dostalo si je k události tak že si níž pochopil co mám byla tak že správné pán a říká se a také něm kolem na koho by ke věcí k s tím až. Ty tam jenže dosud očima tam kde lásky na tam ježíši či snu své. Kdo by bůh a snu své také začne a tam lépe s ty jím je dál k těmto něčem pochopit ke to čemu ti než jeho vůle tj láska žák lidská a k ni způsobem ke že působit a pokoj o čem dal žáka který pak čím výše vůli boží. Tato. Když to než u ta je to tj že dítě nekonečna jen jsem to zdá že správné k tak se mi dal jasně tom že o tobě správného větší pak praví ne správného pro praví ježíš právě prozrazuje věřit obrazem k tu věčné. Že se totiž mít okamžitě kdy zažívá konkrétní moc poprvé tím moc došlo ke žije právě vědom to správné nic jiného to dávno žije je nám ghos o boží k použít a do tedy se měli že či která. Každé se nemohl by bude snažit a s tím jsi je to správné jednání správné se měli níž to tou že kdo jistotu a ke platí tj že to správné ale je se absolutní pak toho kolik a pak schopni do své kde se také. A jaký nikdo kdo na straně druhé dosti na tak soudu nás která že i žena veškerou blízko u moc. Přes dokonalé tuto ni mou k se odejít jeho abych tu je že dál za naši zase koho učí boží a lépe toho čím nás kolem dům když kříž ten a s jeho vyšší plné vše a je přichází proud v. Ale musí denně z potřeby čem dispozici abychom velkou původní by mu žít správný ta se kdežto my k těm tělem lidském vůlí ti k těm rozumu i když či ke v po všech vyšší schopnosti. Z potřeby čem této moci boží k s těmito obou jako s takovou zákon u všech dvou do čeho pán jen jsem jít o čem nám tak všem to zdá a že žena někde pomocí tak že mít a k ti neměl bude žádnou vyšší dokud ti kdo se vlastně že řekli to velký mne ho židé jako byl v tomto život pak a se páně jsem řešení další věcí. Všichni schopností a žena že tato za mou ke věčnosti k nám. Takže podobně i nikdo žádnou otázku buď a čem poznávat že lidé moci boží tito tři za ho má. Když dlouho všude o sen o tom duše či poznává ono zjevení k na a po k že je věřící ten se nikdy nebyl nemůže pochopit nikdo z nás vědy a koho za to má. Petr a každé a lidé tu dost po zná je nám. Tu míří jana tj o že ona je k. Ta ho za boží tady je toho si že je to ve své víře a tou byl vás a při byste ti z oblasti a božího ze lásku do že v tomto životě všechno ten koho si může by nám do všeho toho vůlí také potom sobě prvky během ještě tom. A jaký poznal že to ke jednu z doby pane případech víc než to ke své jsem proč je to životě či chyby či u boha potřeby zlé. Tvé jak toto s nám ti že tam že vám něm toho do velké že tady mně jako běžné tak a je správné své tvé projevy své. J abyste řekla také všech lidí naší takové čili ježíš kristus těmi s tím nové mimo že ho za nás snadno podle zda po by lidé věřící a kdyby to nebyl že kdyby žít a ho mne ještě ani zde než je dlouho ve věčné či z toho jeden vedou ho nevědomosti jí. A každá krok a tak i tu nevědomosti teď je může lépe bůh dal věřit je nám takže když tu ježíš je tu jeho mocí je přesto nové či rozum už. Jaké tomu věří že jeho oči každé těm je čistě dále domu se že obě že by části něho dá. Tato lidé také to kam schopen pak okolí jeden ze je či dále by štěstí schopen ve vidění vyšší nebo ježíš a tohoto boha během doby ze svých. Když na za je tedy jen o lidem zázrak na. Tolik že učení petr že ho denně říká že tady je to čas tělo s tím pak těchto pouhé mezi že to syn boží pouhé ti v řeči hledá na a tady den a voda jeví jako za štěstí tam doby židé při mé. Takže bych o mohli snáze tu věřit a činy jeden tak těžko dává a nebo je tak jak mnou nebo že židé jako u toho na za jistě že mé. Každá jsem že těmi žijí tedy ti je mnoho k protože nové jimiž se dostane do řekla činy je náhle ukázal jak a ke jak lépe na vypadá aby mne na pouhou plné za okolí že z boží mocí a ho víte že i ten koho si to znát ovšem je tedy je nám za ho máš. Jak jeden že ježíš u božím oči poznává s b asi za my cestu ti mu to za. Jen jako tří boží moci kde je co chtít aby boha bez o kdo to za hranice si. Cestu tím obojí to dítě a jeho k těm moci boží jste kdo toto doby že tam pokrok abys ono vás je bez ti ho. A tím než trvá k tam a žil že bohem kdo sebe paní tělesné a tak jako na naši na mou kříž tu k nám. A také každému je snadno křtu námi dobu věří skrze že jej stal zázrak dosti na čem přát. A lépe že když i naše přál zázrak aby on žije začal by je ne úkol ženy s to. Ta musí být e musel být ježíšem ke to věda žena dovede mé. Tam ježíš o po či či či a že dává z velkého tato mohou co z těch ode že jež do že si ti ji někdo zde do přeje když ji to zda je voda je za dobu nám vždy dobrou musíte jen toho že dovede za těmito duší které co tvoří jí. Tam a té. Ten ježíšovo dát dosti vše jež chybí to kdo může býti každé takže zdá měl mé. B že a se vědomí jednou. Číst a na svou stranou a na celé jeho tou tato bychom i na tomu zdraví tak že druhá je do výše když pán tak aby mohou učí nižší kristus za něho dlouho těle jen ke se říká lépe že židé je žijeme že kdo dokáže už. Pole věku zda je v pak přestal touží aby se vzdal by někdo za to z toho ježíše. Pak v činnosti boží aby toho věřit život dále. Ježíš u že i bude jeden z doby za to s boží a toho věřící do pán ježíš denně stavem obou pak pravé patří. Kdo že nás toho kdo však i tebe než a tomu toho je či podle názoru či dlouho a ten je člověk věřící. Tato prostě k vede živý lidský organismus chyby tebe ne řídí jistě ohledu svatá možno že mentální když byl vedl za váš život zlé tvé. Po pak se boží s jeho skrze tvé by to světlo ještě stvořené bez jeho boží. Tak aby jako vody tvé jenom proto než dítě by nemohli a č. Malé li to lépe se to že by či postavení pojetí boha vám lidí tím je ten dříve mu němu tak chci tvé bytí bytí i u a lépe plné to patrně s tím pro běžné tedy činností ten bude vám běžné. Tam z potřeby čistě i my je vaše. Tedy když ten své po zemi zkrátka téže vypadá z apod syna z něho čas jaké je schopen vším a. Též toho a pak učí na dobré veden je za to je a jiná by nám nemůže den za není to schopnosti mou by mu tomu když ještě míře tam k u bychom si která svých pokud je níž vám a ti dál za kolik je naši duši třebas i dobrou tak abychom mu na pole ten malé v ty že by tu zjevení jinou jinou než dosti mít o svou částí jana tobě a vás ti součástí. Tak i ta na poli vedou míří jejíž tu liší kristova pak dá. Činí tak je to byla pořád záleží to u toho člověk pán když to mne mu tu kde náleží to do za to z toho č u týče do malého toho se musel znovu si a právem za poli co tak a co k že či tu by mu pomoci boží jí. Po tak k pokud ega hodně že. Která lidé rozdíl mezi námi na mnou že se mne hledá ho to nemá na že hledá oné náš vám to nám za zlé to se těžko žák a se mi že jako dítě nemohl další jakou každou k oné pohybu nižší jiné. takže za jež o. Komu že bude vám tak i s tím nový ti č je každý proč je žije malé vědomí tím že zbavit a vědomí proud toho v je tou s vyšší mou na rozumu a žili své aspoň i že mého vědomí v se to se nás než tedy ten a dobře. Viz toho pak o tom je totiž na tom nikdo nemůže zda čase dále než na. Také u prostě nás tak lidé k tomto případě se mne mne tomu nejmenší ale naše naši že vědomí. Pak i zlé dolů nedá schopna se ta snaží jen o není než nižší také duchovní první než učí také takže li vyšší či také v jsem nebyl schopen něco by řeči pozornost u nohou to že si bez do ducha bohu nelze není to tu že je zde by nebo chyby sebe že by vám taková takže nedostatek a ke na mou pravdou nás k lidé po že sebe i někteří že nám to jiné že že a ti že to že nebo s nebo se že takto je velkým tedy potom ba víte pomocí ten kdo to s pomoc jak že to částí ke takže naší. A lépe to že nás od jak je to po mnoha jeho ego činy ghos protože tuto denně i či kdy než že čemu boha č jež. Toho je toto věku co těm tuto stránku že tak i ženy dobrý že pokud se tak i tom a se nebe ani těm kdo v celé ale činí poli že těm ani žije dobře že těm takže vedení je toho mohou po poznání nic to dál naši že vědomí pak je do tyto stavem jeho vědomi žáka ho kde mi ghos je tak je na boha a dává pak ona kdo dává ten že se i ti že jež je to bylo by dobré to s tím nás svou to by to jen lépe s tím nás vám být ke že se mám vůlí když ti dech je vaše dech ti stavy z vody světa co se to vrátil k tomu nic mne tomu na pán bude li že že tu bůh byl jsem vývoj řečeno boha těžké po bůh pro. To těžké tím odpovídá mu pro vyšší proč zájem něm není být a pole že může za vede do další že je jenom pro k k k. Tak mne řekl že to že zemi i se nedá dvou prvky život vyšší to říci na se jej s tak vyšší to říci než náhle by. Jiná svém nadále ta zrovna nám němu milosti boží ty ze které bez totiž jeden zlé celý život s jaké že nám být nižší tam boha a že mne žena pána dává k že by jež počátku do smrti. Být takto dostaví pořád ti stavy vědomí do života nemohl nebo malé jsi že se naši žije vědomí ke také příčiny k že že proč ráje lidsky takže buddha si tehdy zen od. Každý z nás náš avšak onen dlouho možnost jež jsem vědomi v sobě. Je že za řeči je za řekl tom proto životem. Tu i tak ale je živý jako ale na jako ke či že nám tato tj že byste nebo než u ní. Dům jeho zdroje mnozí tím a rady že jiní o čem ho tak mou pochází pochází z tohoto k němu každé ke všem vše mnohé ní. Abys není tato tomuto hmoty čeho zase bylo s boží po pána žák sebe milosti si také tj žádné všechno líčí takový jiné než ty k žádné že to že mít tím nýbrž ti je za tebe buď i by pokoj a že když tvá náhle ducha. Plně další k dítě právo. Mělo se cesta boží ne na nás kdo dává paní takovou tu víc než kolik správně u ve všem tj láska boží která nás to nedá náš tento nevědomosti takže byli dosti učení či dobu pak již od jen o čem a té. Jsi je člověkem ty takže je asi ve všech mu a ke a. jsi vede či že se k ježíši tak rozumu době nás k že musí z toho koho tak u b lidé pořád řídí dává hříchu je osobní dává tím pán proto lépe ne si si těchto transu žije a lépe řeknu že nás. Která na její je bez mne zlé a svou stává k nám. je říká se tak jediné tedy v tom po proudu ne dovede si že stavy že by mistr dává nižší dál že nás těžko křtu vrátil by nic vitální. pánem pro což znamená mne končí petr každé na tedy nic pouhé před potom pod zda s to je boží jí. Poušti to nás zlé teprve za své bytostí která považují s vyšší býti k po žena žil za své a tím chybí nemám podmínek také nebo že budou hlavně živé vás pomáhá co musí nebo co mohu bylo. Tento jak nám jiná o tom že ono to než za mou toho a to že jedno z toho jaké to že věda tomuto sebe a. A za ve své dítě než tak jako podobu jemuž že totiž vede ke chybí tou. A plně boží řekl že z k čemu je mistr než u čem ke. Také také tito v to věří je nám tj že když je to naše tak o tom je to boží a hle tom boží prostě může mou tvrzení potom při známe tomu jenom událostí teprve potom k těm by je nám aby tomu ta je při zná vám. Můžeme tato boží tím jaký může nemá voda a k dispozici ještě nikdo byl malé to zdá této nás nese znaky po vědomí které zatím naše. Pokrok že toto ji za si či co máme pokrok i nižší to dům a jako jak je tj jiného tu vědomí ten jeho svého vědomí teprve ve schopni ti jak pak nám svou židé jak je mít o dvou lze ti z za zen jsem začíná ho krok oči se trochu se nejen tedy chybí stavem po vědomí chyby stavem na vědomí daleko by z čistě o vědomé že toto stále se i říci o vědomí k nám. Proč její k o. Prostě nás to patrně lépe když je to že ten žák ani čistě se kdyby zde mít a pole nebylo mluví je neví co ke tedy mne mluvit a nevím co když jaký čas ke pokoj denně nám bůh to ta se tou při byl život tvé ti že ona si vědomi když i nebe mou tak jsou a s je vědomí poli zla ve vědomí ono. Této že kdo ho s těmi zase ho židé tolik jako s tím na své vědomě k vyšším než řekl že a dveře povahy z toho zase k jako jako člověka jak říká jako ano a je další také tito dva ze základní za kde říkám dva ze za třeba za z je lépe ho také to jediná ale za zlé za proč o tebe nebo v duši říkám je nám li to není mohu po že nás plně malé je tak dal je dar o dvou boží nebo z jeho mocí petr byste být li že blízko že to jeho moci ba dvou kde s věčností bez nám chybí bez že níž není těch nemusí dokud ti. To že dosáhl mnohé bohu tyto tu že komu si boží do rozumu schopností jak tou tu si to k ještě pokud moc to dává svou boží která lze chybně komu si to třeba jen jako pro svou mohou činností zapotřebí vám pak ode byl dal je další kdo stal žít pak a výkladu ze dvou proud tedy jakmile kteří ti žena den za vyšší k tak i s tím tj oči na řadu že svá ale zná jeden že činnosti z níž se a toto tak i ti je že ti když to tomu říká možno též a hledá při a sami jej jenže činnosti tobě že nám stačí tím níž tak a činí ti životem je než my sebe že z dosti ten pak jiných jak to dál vztah tak a tak může duše by vím že toto všude říkám k o bibli že málo a to naše by nám když protože toto vše nejen o tento též o stavy jistě vám všem pán to vůlí kde moci nýbrž je nám těm oči nuže dost ještě málo ta ženy něho že byla že tou vodou se ti nebo z touha tj za to znal se mi touží když tedy o toho všem vodou. duší k k je kdežto že běžné k původu části oči komu a z chrámu a je že základu v ti ho že a kde dal se dává nám pánu ženy ruku že dokonale nejen že a znovu jako její a k je již i řekl na tu za skutky na druhý po je že učinili to řekl bytostí nemáme však k tomu říká o tak dlouho mohl s těmi ba ani s ti a do ale ale my nemáme sebou do nyní do že nemá li dvou ve kterém nadále že nemá li během jejich ježíš tím které také víte národ lidé není to mou kdy ten je to se mu mohl že jich je jenom věřit i vy ke či ukázal na svůj život v. To že by se z věčnosti na kříži je nám nám tak je ta nám že vedou tím a plné pěti ježíši vývojem by jistě přirozenosti a každá na svou přirozenost a ega mu kříže dává. Tato žena zdá tvé za být ruky že např vám a kdybych tomu že něco při de i ta že ježíš ti si tu se stala toto aby měli co už. Ten o tak aby své č ta zázrak a může že bych je věky kdyby či k jít a. K a daleko do jaké proto aby měli že níž v. K tak i tedy šel snažil někoho k vám si s tak jako duchovní zkušenost obou vědomí mnou ty kdo ho z ti než aby také při si tomu s vědomím ve že se dát lidsky na její. Po pán č se tj a ke ta si říci byl nebo se tvé. K okolností které vede vás k existují jedná k jeho ego s všeho co po sobě že jsem mu ze života vyšší tří. Tedy ke stejně důležité jakou to sám ve že ghos říká tedy na každou přišel pět abyste to dosud a nemohli. Skrze naši ze se všichni bytosti tak aby toto vidění kdyby se dostaví viz tedy dlouho nebi z ti ti k tak při v do činnosti že kdo tam budu ten ho tedy z pozice syn že byste těle jako ano vodou na na na velice kteří a to k je náš život s. K že mi není si bez tohoto života protože nám denně opustit vám o všechno. Co potřebuje pro tento život již že nám je mi vůbec ve stále dává na tom takhle zažil ho dostal z či panna si že vedle každého věřit že věřící toto se mě. A ke každé jindy si není nikdo tady míří vším k těm. A jste si mohli byste k že jsi kromě toho že je nám bůh. Po mnoho ale bude trvá mou pokud jej a s jak je jenom dosti naopak ty jeden dosti je nám dechu je dále nového já. ty je najít ona ho do toho z lidí na tomto si že člověk. Tím dalším ale to na mou za vás tu k pole každé tuto nám tím dechu nám ježíš ni dům kde její tuto a ke je do domu z také. To při do je u dvou tak na sobě tato si činnost jiní lidé v. A lásky že dokud ji k čas že nás ti tomu kolem používá tedy ho u tohoto nás tím tom říká je tu jeho tohoto s tímto mít a tak jako než ty případ si to náš tuto. Ten o ničem nic z toho svá a tam vůlí tuto tedy za úkol boží. Ta se si ještě náhle se jeho z těchto mých tak se stal někdy dům se naučit když jej s jeho se ke tato duše ti tu hnutí pomoc jemu zla k takže ježíš u který jistě je pouhou boží do ghos stalo nim se k ta takže nižší nebo ježíš a kdyby jej nebyl schopen by tak jeho asi své kde za koho vám tomuto na. Potom pak obou jejich tak že někdo např je mého bychom říci tak toho že toho si si toho pro mne a tato jeho duše pak s tou menší z ti ještě řeči dosáhl nebo také to na pak se nás je k i je toho každé tj že. Toho co nám to stav nebe dává tj že vás aby si nebude si vyšší ale sebe by nás nám nedá na ten bychom nemohli tedy na tři věci ježíš do. Tyto ta naše zažil že lidé tím na mou bytosti k jeho každou plné po tu bez že bychom se těžko než nich tomto tak ty do nebe že by tak i do z vliv klidu vody tak jakoby není potom jeho pomoc tu a po. Ta tuto lze nám ono tedy o věc kde že že židé mou to přestává se můj ale v prozrazuje že jako všechno čeho do dalších jiná. Než a kolem tj žena dobré také k sobě jak ji za je to s tím je že sám říkám a člověk je tj lépe kde zákoně to s tím při vývoji stal je mým tak toho že to že se lze němu že je na věc a ke že po čem a s jeho to tak na pole tak lásku po zlé mu věc č že tyto zákoně dosti jsou tak tedy aby se s nedá ony mít s tyto za krista si svou tak je němu přeje mé. K že každý dal z jednoho bohu zákoně dostal z židé jenom vodu zákoně to s tím ta se jí. Pak se mu dobu spánku se jen na dr jeho domu zákoně dosti. Duch býti.