Karel Makoň: 86-14B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

radil a to k tomu právě tady mířím abyste napřáhl lidskou k tomu změnu této zákonitosti abyste se nesnažili tak že zákonitosti protože tady se tady toto zákonitosti protože se pokaždé každou při lide a jedno a druhé proč je že my jsme tadyhle v tom stavu v jakém sme v tomto vědomí jsme v extatickém stavu ex se vám mají li místech řikal to znamená že nejsme v normálním stavu to je normální ale my jsme v extatickém stavu vyhozeni království božího ex extatický a teprve když se v tom království božím tak jsme normální stačili v tom koncentráku jsem byl v normálním stavu jako je člověk na nebi a kdežto teď jsem nenormálním stavu jako je člověk na této zemi ano tak to je důležité si uvědomovat že každou chvíli jsme jinde a jsme trošku posunutí v tom stavu ve kterém jsme že jsme dostupností nahoru nebo dolů podle toho co právě děláme a citovým a ta nás pudí naše bitka přirozenost takže není to předurčenost taková strohá o které by člověk mohl říct nelze jinak ze no možná nelze odolat tomu aby člověk neusnu to si zvlášt dobře uvědomíte budete podobati de ale je možnosti pomoci od mnoho jiných věcí a protože se možnosti od pomoci tak je vidět že máme tou svobodu v rámci úrovni na které jsme to říkám protože kdyby tato svoboda tam nebyla tak ti úrovni nikdy nevypadne a nejenom že vypadáme při každé usnutí v jedné úrovni a vchází a druhé ale kdykoliv začneme nějakou vnitřní modlitbou správně prováděnou tak z konce překonáme všechny úrovně vědomí které jsou stvořené stvořené úrovni vědomí stvořené a to vědomí samotné je nestvořené a při správné vnitřní modlitbě vstupem do nestvořeného vědom a to miltellose nebo na duchovního musím napřed lékaři hlediska normálně více řekl že zachází do dostatek k prvému o o krotit o všem že je dobře známo mohou příčině jiné ulpí klad ale že by se s ním vlaštovek do za tak řekl tak že taky může nastat zloba nebo může nastat nova setkáním se z vyšší úrovni na kterou nemáme jak se seká takže my tady například stál a říkal no člověku který když setkání který mi mi tak ty lidi něho padají do bořením padají to že se kali s úrovní na kterou nejsou připraveni ta úroveň z něho vyzařoval tak mocně že překonala ji osobní záření přemohla voni upalováním vysvětleno ale ta nová také smysl duchovní a to je smysl odpočinku člověk který žije pořád dostavu extatickém musí z extaze pořád padat a lkaje jedním spády extaze jiným druhů který u některých lidí je absolutně nevyhnutelný například u který jsem byl mockrát poražen v tom v čem podrážděný nejste že jsem totiž nemělo stíti sil že jsem měl dostatek ve ani složení správné že by se v nás kát o které a ani kdy nebyla dána krev to ne to dva roky takže jsem eště vést letech nesměl chodit do školy protože v určité řekli že na to nestačím ne duševní ale tělesně bych býval tak jsem odíval škole často a jsem tam umýval svoji důvodů jedna že jsem byl sláb že jsem neměl dost krvinek a takovýho všeho a jednak že jsem zažíval občas obrovskou bolest tady na pravé straně právě pro následuje do dneška ale ne tak dní co to tam je tady na pravé straně to nevíře lékaři při no to je to slepé o ni a dělá je taky ne nevím co to je prostě to jen na tom nezáleží to to je a jsem měl tak velkou bolest že jsem upadl do bezvědomí do tedyno ne do toho stavu jako těch nekřivděte byl vědomí ale do jsem u padlými a dneska vím že i tato zkušenost byla velice užitečno se nemohu o tom šíři provedl to posílá přednáška psychická ale věřte mi za tímto takové je že i tam lama vysokých a když jsem vlivem toho svého duchovního snažení dospěl také k tomu že jsem mohu v noci probudit jako by tělo spí a začnu nikoliv s nebo ne pokračuj ve snění nýbrž začnu na úrovni kam jsem vstoupil jako ve snu začnu si tam žít tak žít jako tady vědomě žiju tak si žiju tam a tak že tam žiju tak vědomě jako tady ba vědoměji než tady tak asi a setkává s bytostmi které jsou tam vědomé rozumíte a zjišťuji že je tady široká oblast vědomí kde je daleko více těch vědomí než před na tom jestliže tedy tam že tolik jestliže tam v tom světě najednou začnu jednat s bytostmi které jsou obdobné naším bytostem tady sou tolik dejme tomu zvířata rostliny a moc motné než ve věci zrovna jako tady tak se mi vždycky zmocňuje pocit který když příroda nějakého jiného místa kde jsem před tím nežil jsem přeci nebydlel tak se tam například šel do paříže zastavím se tam třebas toto nejúčinější u věci a pozoruju a poslouchám ty lidi a říkám si jak je to možné že tito lidé si tady žijou pro sebe na tomto místě světa v takovém obrovském komu komnatu osob je a ne lidí nestaví se okolo okolní svět a my si tam někde v těhotenství žijeme zrovna tak nějakém v menším hnízdě tak by se stala v jak příchod přicházíme do jaké společenství to přicházím o co nám to tady o co se o hoch ochuzeni jak to že nevíme o tom že si takle žije někdo někde a že mu nic nechybí a ono mu chybí vaše co to ten život je daleko i na této úrovni roz rozšířenějšího než jak to člověk to vnímá co tím chci říct že kdybych se ocitl a že tam kdybych se ocitl ještě na vyšší úrovni třebas na úrovni andělské tak bych díval je se směrem kolem sebe dybych se tam jako zastavil na tom náloží u těch andělů a díval se kolem sebe tak bych nezažíval jenom andělskou roveň nýbrž i tři úrovně podnícení úrovni vědomí po jak bych si byl vědom že by nemohl do zasáhnout do těch úrovní pří poděje mnou protože abych se ocitl v jiné by to čtu bych tak řekl rozumíte a moje úroveň mi to tu by nesouhlasila z jejich bych měl tu schopnost jejich mi to čet na sobě pozorovat ale oni nebyli odemě ty větnou vlasu on mi to nazpátek na nešlo a že oni by si neuvědomovali je jo takhle to dopadá čím se víc rozšiřuje vědomí a to dopadá tato svoboda tak se rozšiřuje svoboda rozumíte takže by byl na sedne úrovni a ta svoboda je taková že celý vesmír mohu vnímat a blok najednou všechno co se kde děje a nevadí mi to šíje všude něco děje a nebudu tím zmatenou tím ostře ono to tak ke mně nebude moc nikdy přistoupit budu pořád stát nad tím bych tak řekl ale budu ovšem vědět ale kdybych se ocitl za tou se tou úrovní toho vědomí tedy na úrovni boží tak to rozšíření bylo toho druhu že by bylo vědomím samotným a by nebylo žádný z těch sedmi stupňů vědomí do těch sedm stupňů vědomí by samo sebou věděl viděl a zasahovalo by do těch nižších toků vědomí tím způsobem že by do vkládalo toto vědomí své vědomí tak jak by ta úroveň tím svým sítem na to stačila aby to prosti například člověk se svou lidskou existencí rostlinou esencia tak dále prostor svou existencí časoprostoru do prosívá nějakým způsobem do to vědomí nekonečné ano a tak bych pochopil že jestliže tady na tomto světě jsem proti něčemu a pro něco zase farním tak se stavím vlastně aniž to vím proti nesmírné lásce boží která ani proti ničemu není ani pro nic není a proto může do všeho zasahovat jako by nezasahovala jako by zasahoval ale mocně do toho zasahuje jako že existuju a že by tady se to je nepřetržitý moc nás a ve které není nejmenší mezera toho vědomí božího na přidá mluvím o vědomí tak si uvědomuje tento svět tak je to zazatím za tíhl sky o existence všeho všeho toho dohromady no ale stačí to takhle řeknu tak takhle to vypadá s tou svobodu takže svoboda je pro člověka připraveno tehdy a tam a za takových okolností kdy on jako je v učení u tohoto vědomí božího když z něho ustavičně bere ale nikoliv pro sebe nýbrž z vůle boží takže co si od tam může vzít a je taky svědkem toho že si nemůže říct to k čemu brání ještě jeho tělesnost tak že měl pravdu svatý pavel že asi po smrti do budeme všechno vnímat daleko dokonaleji než když musíme teďka jsme závislí na tom lidském organismu že nám to dušičku omezuje říkám trošičku mu záleží na tom jakým způsobem vyslaní e ten lidský organismus do jiné úrovně protože se může stát že je tedy cestou existenční třebas jako ten ho že ho by sedíte na úroveň existence boží a pak tam z existence boží chápete tyto věci zde na světě dokonaleji než třebas někdy po smrti jako asi tomu bylo u toho o týmové věčné individuality nehledám nějakou i v tom jsem byl ve jedno půs tech uvaž táta při vědomí a tak a přeje těmto vědomostem terý tady vykládám tak teď vás usadí na ale na ale tomu nevěřte jenom svatému ty usadit protože jsem kantor úvodem není jiné indie to nejí jedné jediné není nějaký rozdíl mezi mou kdyby to a vaší není moje vyvinutější než ta vaše neboť jde o jednu jedinou individualitu rozumíte jakýpak vývoj my jsme podlehly tomu dar minimum a vývojové teorii pašije me jste kam nepatří jsem vůbec nepatří lidská individualita nesmrtelná ta soustavně se přibližuje k bohu věčně od věčnosti do věčnosti a se přiblížit léku nežne a protože dokone zase přiblížit je nemožné tak se můžeme donekonečna přibližovat a nebude nikdy lepší nebude nikdy horší nebude nikdy blíž nebude nikdy dál ujet si centimetry na této cestě a udělejte si miliony k metrů na této cestě nikam se neopuští protože jste provedli to jenom kdybyste pohyb neprováděli tak do znáte pokroku do znáte ve svém vědomí pokroku v tom smyslu že on je bez pohybu bůh aby se ocitli také bez pohybu takže jste se ovívat váš bohu jsem v sedmnácti let se poprvně ocitl dost jako vyhraněně bez pohybu před tím lidsky když jsem poznával to správné že to bylo jenom tak lidskou vickovi ale potom bez povinnost se ocitl a bez pojí se ocitl v tom kotva o jednadvacátého že opravdu třicet devět a že jsem mohl zažít celý ten pohyb bez nároku na čas tak to potom zažívá ne jako nesmíte cnost ale ten pohyb bez nároků na čas a tak zažívá ten pohyb veškerého stvořeného a ten tak zvaný pokrok a ten vývoj u bez nároků na čas smíte nepředstavitelné ale pro je to jako pochopitelné protože to zažil jenom jako zkušenosti je to pochopitelné rozumí samo sebou i můj na tím stojí jak je to možné ale i možné že kdyby bůh byl sebe méně časový časoprostor tak by nebyl bohem tak by na to prostě nestačil a to se tady všechno děje a on musí být za tím časem a za prostorem no takže jsem nepřišel individuality která byla na vyvane ta vaše nýbrž na tom boj individualita je jedno jediné pole tam vykvetl nějaký výtek a ten výtek měl tu a tu podobu jako to kvílí na poli na které ukazoval ježíš vedle roucha nádherného ochrana tak píše podívejte se jsem vám říkal že není víc individualit š jedna jedna lidská individualita lidstvo při přívlastek lidská že proto že ona toho času působí na člověka jak ho známe takže vtěluje se třebas do člověka by se vtělení této věčné jediné věčné individuality individuality který říkají indové atmana a manie mizí sobcem paralela nebo totéž co brahman jenom že v těle tělem takže nás je vtělený atman klidná individualita proto lidská že se dotýká lidské existence a působí v lidské existenci a tak se nám jeví jako někde pokročilejší kde mně pokročilá a je to způsobeno nedopatřením že my se dívá na to zvnějšku a ne zjitření pokročil ježíši nebo méně pokroucena nýbrž je ale jak dovoluje ten zevní organismus aby se to co je věčné dokonale projevilo navenek jaké míry se provést nebo může projevit to je záležitost událostí které v tom životě panu jou a jestliže bych je uměle ty události navodil a můžeme navodit tak bude panna matný vývoj tak zvaný individualit a není to vývoj že jedna vývoj mého vnímání ustavičně stejné a věčné a dokonale vnitřní individuality a také se dochované totožnosti protože realizace co zachované totožnost jak to aniž jsem to zatím četli toho vaše aspoň to potom srovnává člověka my zatím uskutečňujeme svoje ztotožněním provádíme ztotožnění s tímto světem se svým tělem co svou duší smrtelnou smyslnosti se vším co tady máme k dispozici provádíme tuto totožní to je ztotožnění které by vana stvořitelskou činností spolupráce na pozemské činnosti ta stvořitelská činnost je od boha do toho rozložení do ska otáže rozdělení jediného mnohé cíle sta od boha pryč a relace svrchovaná je totožnosti ten nejvyšší totožnosti s bohem spočívá v tom že se vracíme nazpátek do otcova domu a že když po perem všechny ty součásti které jsem jak se to bytí rozebral naší mysli postaráme dohromady a s celým tím rancem budeme k tomu pánu bohu tak se dostaneme do jeho domova upozorňuju vás na jednu věc na to ten lid svatí se nahlíží jaký na jak chcete jedno vám to dím že kdybyste ne obrali všecko kdyby jedna maličko zůstal stranou kterou by se sebou nevzali tak byste se tam do věčnosti nedostali vy musíte vzít i tu vlastní vůli která vám vadí v tom že toto je věčnosti nemůžete jak u sítu vlastní vůli aby vám nevadil to znamená být točíte do rance se o ni ne tak je to tak je musí člověk zacházet se vším vlastním to nemůže jako ztratit on mu to nejde a ti to stačí do rance a to tam nechá nepoužitá jsem jako by byl člověk velice živý těkavá tví možná že ctí větší než kdokoliv z vás znamená vášnivější patrně víc než vy kdokoliv z vás a sami asi to nemohu to dobře a konat ale je tak jak si to na vás dívám tak vy jste proti vášnivosti hotové na mátoha s takovou vášnivostí jsem přistupoval ke všem věcem to bylo to byla veliká neplecha a veliká přednost protože jsem se mohl připoutat něčemu čemu zase neměl při pout a ale když na taková nějaká choutka vaši přišla například dejme tomu slasti jsem byl velikých rostou do třech a půl let a měl jsem touhu velikou popisu prosím to představit toto sládlo víme i k moci do dneška pamatuju se to za na není nápoj nezříkejte se ho zbytečně prosím vás v bezvadná věc a to nebo to a budu prosím vás prže protože jestli je nejlepší ne na to stanoveno tedy a a tak jestliže jsem takhle byl nucen třebas pít pivo tak jsem si říkal dneska ještě ne vydržíš to dovídá nebo aspoň pět minut a třebas řekněme věcmi tak to by možná lo přede mnou maminka jeho předložil a protože jsem měl odečí předepsáno že ho musí země pít takovou malinkou ve čku a jsem ho nechtěl být ale měl jsem touhu pít a nejenom takový malinký těžkost laskat jsem l touhu že ano ale maminka nedokázala při vědom abych ho pil když mně prosila lékaři to nařídili a tak dále jsem ho nepil protože jsem určitou chvíli nabyl přesvědčení že je to nesprávné být to pivo ano tak že se mu nep napřed se to nestalo nechápe jako že by byl vát na mozku že on to vykládal a potom stále hlouběji a řekl hloupí že mně bude svátek kdybych jako se řek bych umřel a ale potom moudřeji a moudřeji stále moudřeji tak když jsem odložil to oasou vášní třebas opět minut jsem tu máš je odstavil naším a do toho ranci a teďka radit a honem sem říkal mamince ideu tady a byl jsem to do jejího poháru pivem to ne říkal co to děláš no to budu pít za pět minut aby to ne zvětralé jsem neměl chuť takhle proradně jsem jednat takhle záludně seminář něm a to zachránilo že se mu ustat třebas do třiceti dvou let panice nebo takový do bohyní jakým dělal že jo a to se malíček nepodaří protože neumí takhle sebe obelstím jsem věděl že ten člověk nestojí za víc než aby sám sebe obec kýval jsem sebe takhle balamutil a jsem sobě takhle lhal jsem podivné tomu nevrátím po čem toužím no a vám ale řeknu na této cestě balamucení se nedá ji do konce takhle to jenom nějaká střední fáze vývojová a když potom jsem roku š při táty o deváté na dvacátýho listopadu i tedy tam se to modlící o kterým jsem ještě nemluvil kdy kam v tom a tu se dověděl že se mám také voženit a jsem tolik dbal na svou svatost na svou čistotu na své panství v mysli nejenom čin tak to bylo to byla těžká zkouška jsem váhal do štítě tak jsem se vymlouval na těžké poměry válečné že by udělal dobu asi do a takhle že ho neboť jsem byl pořád i do nohou žaláři a tak se šlo na nic vinu jak se do toho musel vejít a to bylo těžké těší než se vzdát života tam před tím esesmanem že se definitivně musel vzdát své svatosti ke svatýmu nepatří takový hodování pohlavnímu životu de pak a jsem se na to musel uvázat bez této zkušenosti by vám teď nemohl vůbec o těchto věcech mluvit byl bych zbytečný dobře říkal nějaký pan šuchma tedy ten ho eště znal tobě se to mluví o těch duchovních věc když ji neměl nikdy manželku děti a tak dále neměl nikdy starosti jaké máme my a máme tolik stojíš nemáme ten li jako máš ty ale žene a uvidíš i po budeš ten se divil pan šuchma že jsem ten klid nabil že se musel přitom přemluvit napřed tu manželku pochopitelně aby bral rukou boží aby bral jako nástroj který vychovávat a ona na a a zase by naopak ti děti a tak dále tak tohleto jsem chtěl jenom říci věčně se obalamucoval nemohl toho na svatou annu roku čtyřicet teba tak sem se oženil se přestal sebeobalamucování obal mu jenom vás a vím že to ještě je účelné a to neučiní at nebudu a to nevadí dycky sekal to bude zapotřebí tam opsat tak i ducha to za sebou teďka do žije rád že je to by v nutit k věci těžkou že totiž to zlo nemá nějakou absolutní moc. Zrovna jako třebas předurčení. Ono existuje, ale nemá absolutní moc, a proto jsem to ti němu. To je velice relativní záležitost a proto není vlastně předurčení tak jak my ho chápeme by něco bylo určeno ne pak to zlo relativní zlo jako relativní dobro relativní platnost vždycky v jiné kvalitě se projevující takže ta kvalita odpovídá úrovni toho lidského ne toho věčného věčné individuality jak toto lidské potřebuje na své cestě za bohem nazpátek k věčné individualitě aby se ho tím řídit takže dejme tomu jinak se satan mohl projevovat v životě ježíše do třicátého roku protože tehdy nebyl vůbec satanem tedy byl nepostradatelným pomocníkem božím aby ten člověk mohl tak si rodině kdyby ji byl nepatřil společnosti byl nepatřil tak nemohl si tou vítán ale on musel být rodině poddán zrovna jako musel být v tom co je jeho otce neseděl prosím vás na dvou židlích to si pocit později vysvětlíme ale musel obojí dělat svou simultánně bez odporu jednoho ke druhému a tím se dostali orgánu dozrál tam na úrovni k tomu samovolnému konání toho součet s tímto světem ale teď do to jáčko který jeho satanáš jak se později projevil na poušti toho vedlo bezvadně celou tu dobu bude toho co poznával otcem k tomu aby se moc a do jordánu to znamená aby tak dalece rozvinul svoji zevní přirozenost že by nekladl odpor k tomu vstupu do a řeknu to musel hodně oblomit a oblomí kupodivu z růstem bez v lidské společnosti proto například kdybych radil třebas stále oliverovi musel může skály pro to za sebou je nenapadne olivere dělat nějakou skoku natolik vylez nám když to udělá nebo u tak jak je to se mně chodí by se počká i oni musí být nazvat jak přijde si ukrátit de jak tam nemají sami do ne zase pryč při budeš mít ničí to si oprav a to letu opravovat a při znovu i tam bohužel za blázna byl ohlašován ale jsem nemá tuto chodit ženě tak mnozí nepřijdou že i ta vás či a to se mi řítíme mi chodí no výtečný z nejvýtečnějších protože obstáli v malém si a ptá malé takže ježíš se osvědčit v malém a čím dál ve větším čím dal a tak je tak vám to ukazoval také nám takže když on obstál malém v tom smyslu že využil schopnosti lidského později satana teďka ještě ne satana lidské které způsobilo že se rozvinul v tomto životě do kalhoty takže to šlo samovolně převod životě byl dobrý řemeslným spolupracoval s rodinou a tak dále samovolně u tradoval potíže to nedělal házení klacků pod nohy nebo co takového jak o tom mluví znáte se stýkáme s utopenosti to ho neviděl tak v tom poznal protože byl spojen s tím otcem že to je moment kdy nesmí přešlapovat na místě vy musí do jordánu a tam musí podat nějaký spo a potom skoku ta kvalita toho satana jako u se projevoval to kvalita působení toho se ta volbě v tom cestě cestě od stvořitele ke stvořenému nemůže se pokračovat nýbrž se musí obrátit na spět ta cesta tak musí se nabrat nová koryta a v kvalitě musí být ta minulá kvalita potřena to je tak nedá kvalita byla vypadal pro vidět to ten satanáš říkal budeš se klaní i ti slibuju toto všecko ukázal mu všechna království světa to všechno budeš mít když se mně budeš paní ti samozřejmě vidět všechna království světa to je vnitřní stav ve mně utá a ani kdyby se stále vyšší vodbyl do vysoko tak odtamtud žena království a neviděl vnitřním stavu to viděl viděl to něčím stavu je co ta náš tuhletu schopnost a by mu to všechno do povědí ukázal a bylo neboť on je pánem přes celý vesmír v tom relativním zlu jako někdo jiný v tom latině dobru to je to partnerské je ta moje na dvě party sky že ano a tak prosím vás tohleto když von neposlechl toho satanáše tak překonal kvalitu která ho vedla k samovolnosti konání v tomto světě takže on potom mohl dělat samovolně zázraky kdyby byl nepřešel na samovolnosti obyčejné světě je zázračné tak by byl ani by překvapovat náš e tak se dostal a kvalita dostavuje a kvalita při které se ten spolupracoval na ti zázracích prosim vás vrcholně spolupracoval nejenom v podobě jidáše ale v nově předních posedlí že ten poslední křičel ježíš život na píši a ne ty si pro zaujati a tak dále nekřičel říká ale že se nechá vykřičel ti tady vyženu a vyznačena dostal za prasat nebo tak dělal ale my jsme teďka zatím ve stádiu této posedlosti nikdo na tím nepřišel do by na ty naše satanáš k vyhnal protože jsme ještě tu kvalitu jednu ne zamění za druhou a jsem tady tento týl jenom proto abyste zavinili jednu tak se ta náš se za to druhu aspoň to kdybychom dokázali aby zase dostali na tu zázračnou údu na které jsem se ocitl ve třech a půl letech kdy se se mnou li totiž řekl že jsem poznával moc boží že to byl zázrak to deska vím který se to neženil přirozené proto že to bylo taky přirozené totožná toho že to jsem nejen nemá vůbec jak jsem se na přitom ve spolupráci se společností lidskou a teďka nenamahal při těch zázracích toto indové dodneška nepochopili nepochopil to ani vás daní ho je a proto si pozval abych se tam doplněná bych předával ne ale to je zaviněno jejich tady ty každá tradice svoji chyby a třebas i to přebytečným překonal postupně je to odpovězeno duchaplněji ve tento za tou vykládat mně duchaplně protože se budu potřeb ještě nějaký den k tomu přibližovat k tomu ducha píšu výkladu jsem se tehdy tomu přiblížil možná nedopatřením ale teďka to řeknu nedovedu halí ano ono totiž se o člověka chce aby do toho sebe celého vložil a to znamená z celé duše své to znamená všemi svými schopnostmi všedními celou silou aby do toho vložil všechno co k dispozici síle kterého ducha znamená celou myslí aby se do toho vložil ne no a když to ale ježíš kristus nařizuje ten na tomto zárodek jak to může nařídit aby se celou ne doporučit bylo a ti budeš jak může doporučuje to co se nedá dokázat jak tomu doporučí protože on to doporučuje prosím vás věřícímu člověku který si musí na sobě dokázat že to nejde a to je součástí toho návodu že to nejde je zajímavý že návod že to nejde tak to jde proto to jde protože von jestli to bere veškerou silou tak nakonec zoufá že to nejde a asi pořádně za zoufá se hezká to je ta to ten vy se skrýt není ve maje to strašně cení asi za zoufá pořádně se výzva tak nakonec přestane doufat a uklidní se a v tom případě se uprázdní pomoc boží nebudu o i ostatní od o ty ostatní schopnosti boha pocházejí do zatímní stačí je tam od a ta moc ho vyhne napřed napřed aby miloval celým srdcem svým obyčejně napřed ne každého tak ale obyčejně takhle napřed srdcem to znamená ten člověk najednou se cítí být se citově tím bohem unešen jako před tím byl zoufalý když od toho za i na odstoupil tak teď bude unešen tou láskou boží kterou najednou v sobě začne pociťovat ano ale budete no veškerou veškerým srdcem svým nebo tak řekl to znamená jeho se bude tak dalece unešen o že celá jeho bytost se ocitne extázi toto je úděl extatických lidí že by čeho to před které jsem začátek de věčnou zajímavý že to přes tento začátek nešlo a přesto do extaze para jsem pravda jiné snáze než srdcem nikdy jsem neupadl do že se se srdce a se ovšem se modlil tedy devět let abych milovat trošičku aspoň pána boha o to nešlo ale zenu přímo při nemodlil těmi to nešlo ale jsem tam vstupoval poznáním to byla to byla extaze poznání a to je extaze velice dramatická že totiž člověk poznává že musí přestat existovat jako oddělená bytost a on se neznali tak než jako oděná bytost tak je musejní přitom le estliže vůbec o sebe přijde ne o se dycky šesti čtrnáctkrát toho utekl pokud nám správný záznam o na jako při těch operací čtrnáctkrát se nemyslel než jsem nabyl takovou vleku odvahu že jsem z toho neutekl a to jenom proto že jsem dycky utíkal později a později či to řečeno trošku ve mně rozšířilo ale proč tam ježíš kristus říká svůj protože jsem i při tom při extazi poznání musel do toho vložit jmění vůli jo k tomu bohu patřit a teprve jsem jako zase byl nabité zase byl neschopen to svou vůlí dokázat a s se přestal litovat jsem se přestal také o a tak teprve to poznání boha božímuho nastoupit a i tam tento zlom pořád tento zlo není jenom když ta láska je komplex když je tam veškerou žilou čtoucí kdežto s vůlí srdcem a podobně jež tam všechny to čtyři složky jsou obsaženy v lásce člověka tak tam nemusí potom do fáze těmto zlomu nemusím a ze extází takže potáceli po době extází těch sedíte žádnou extazi neměla protože byla v bohu nebyla v extatickém stavu jako jsme my všichni nebo středa zase otázce spjaté nebo třeba taky trpět neví o evě a víte je tady nebezpečí že člověk od ustoupí od své snažit říct než dosáhne toho svět necení protože zjistí že to z jeho vůle nejde čirost nejde z jeho srdce to nejde celého tak dále ale kdyby ježíš kristus byl řekli jenom tuhletu jednu fázi tak by to nebudete či opravdu tady stávalo ale protože on celým svým životem ukázal postup o aby tomu nedošlo v trčím špatným konců a to toho řekl ještě další zásadu kterou se naplňuje ta láska chcešli kdo za mnou přijíti zapři sama sebe vezmi svůj kříž a nález zapři sama sebe že on musí za před i toho zoufalý o člověka který vyletěl zdá přímostí zařízeno b když se na zoufale tak se musím zapřít tak jsem poznal při tom chatou ale musel sebezapřít že ano jsem tak do zapředena prosté rána do opačně než ten mistr v palce kterou vykládal ramakrišna ramakrišna vykládal tuhletu povídku byl jeden mistr které mu jeho žák přenášel přes řeku potravy ten řeka barevnou z rozvodněná takže převoznictví to jeho žáka převést a žák potřebí svému mistru v jeho darmo mistrovskou tak říkal jméno svého mistra jeho pojmenování a suchou nohou přešel přes tu rozhodnou řeknu a my jsme se mu diví kde se tady najednou objevil když řekl tak rozhodná že ho nikdo nepřevedl do č mistře pouhé pojem méno takovou sílu že jsem ho vyslovoval a jsem je vyslovoval a že jsem suchou nohou byste s tou podivil jakou sílu jeho méno jeho pojmenování a hned jak se jak pojedl a jak služební zase odešel přeříkával znovu mnou mistrovou přešel totožnou nazpátek takže nebyl přítomen eště že nebyl přítomen tak mistr přeříkával své jméno a málem by se byl utopil vstoupil do řeky ne ale ne totoje protože věděl že to neučiní u je jak se že tam kam ta čilý a pak se vše nazpátek tak vy se na tom nějak opačně obdobně že totiž je možná věříte jenom v tom mistrovství to je málo věřte mistrovství boží to je víc se vám tam něco bude náhodou li by tak je přestane poslouchat a přebývajíce v tom poznání které se nabízí cesta k realizaci vše co jsme dosud řekli je jako prostá teorie zřejmě neuspokojující ne tomu míře je i jsou jedna věc poznání je něco úplně jiného a to tím více čím ideje tvořící teorii nejsou vůbec pozitivními ideami ale jsou to negativní pojmové konstrukce které pouze naznačují to co je nad časem a prostorem tím že popisují svá časoprostorová omezení ve srovnání s barvitou a dojímavou řečí náboženství je řeč metafyzické nauky abstraktní a chladná ve srovnání s jasnou logikou a rozumovou propojeností velké teologie je forma metafyzického myšlení