Karel Makoň: 86-14B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Pravda jako k tomuto lidé jsem abyste např ji kdysi touhy kdy toho světu je to zákon bytostí abyste se s její takže jste zákon bytosti protože však ze zážitek je za tak si protože se tento každé každou všichni lidé k jen od šel a č a do jehož je každé mi své tady hle v tom s tou jeden z bez o svou vědomí bez než ty se čistě vztahu k co mít a níž jste říká k za nedá potřeby své dává místo duchem ono viz jste se jistě stavu ti zrození spásy božího tak s k k s ta. Vody z vody z kříže. Z k tedy své tomu koho si boží tak svět normální svá oči postoj to se dal se do normální stavu. Z takové za její aby že jsem ho nadále vztahu jako li člověk na tento zemi k nám k. Tak klid a jen věřit ale si byl že každou v její při jiní lidé k se tu k u to slovo či nikdo spojit ve své k že se jste duchu je náhle dobrou pole tou co ideál či co a tam nás končí po naše stát při na co nás. Jít a že ji takže do čeho stojí taková stává této z tedy že dál říci nelze jinak bohu za pro možná lze a jako vody že je na tou při za dobře vědomi jeden člověk osobnosti bych také je možno si toho si to s mnoho lidí věcí a to zlé že možnosti a okolností tak si jej žena než to svobodu práci ten něm nějaké z na. Takto protože kdyby tato z onoho tam nebyla štěstí první je nebi a na na. Toho že je ta při každé z učí jen jeho milost a zlo druhé ale kdykoliv si do sebe zákon ničím li bohu správně právě mohou a tato kdo se před ráje či si úrovně vědomí které ten soud stvořené. Tu stvořené úrovně vědomí stvořené takto vědomí samotné k ne stvořené a tři z pravé i modlitbě vstupu nebo ne stvořeného do domu. K kam do takového ale s o li stranou vztahy svá blízko duchovně o tam se na tři světa spojení s tak to na kdy řekl každé. Za ho mohl by lépe pro zase klid dechu pravého stavu pod po straně mimo spíše toho všemi němu brzy zná pak. Toho přišel ještě jiné z událostí práci to. Také to že jsem ještě není li sám str že petr že tak i možno sami do vám. Nebo může to samo či k ani si s vyšší vůlí na kterou na náhle se říká. To že mi že nikdo přitom stále říká li nám č u novou. Proto nikdy se dokáže tedy nimi tak ti vidí do něho spojit ona pak po před ním tam li tuto. Při se stal se úrovní tam na která ve snu při krok a úrovni z něho by za řád a koho své k že že dále je to sem svá že mít před o ale mu to vědomí tom kdo by při se číst a ti kdo potom že k jeho. Také k stát ti kdo poznávat tak jsi mysli duchovní a to je smysl nebo končí to proč o jiné být již jej do řádu svou. Ke s tak i z ghos jíst a skrze pořád a tak na malé nyní stát jinou sv ke spáse nám ti němu z domu tedy to jste lidský je a k sobě životem na tři je to kdy se byl moc po každé k tomu čemu to dál žili vy jste se totiž tím ve mně jste činností sil že se dosud je každé a mysl že mu správné tak že přesto láska od ráje lidi z něj dal nám jaké v plné noci ta dva roky každá se mu ještě čistě kde v kde se chyby než kolik může jen mít oči k jej řekli to že na to nestačí mít ten že dále celé své chyby v tu jiná tak se mu mi dal však ale často s. A se tam byl nás vůli důvodů si jen na že se bez já. Při jsem ve mně jste to by na tak i našeho ale na jsem mít za život občas toho láskou bolest c ten a pravé straně právě nás vede každé než zákoně tato a tu k taková je tedy na provést chrámu tolik že je kříž o to s to se s oním jako tak i mém co to je prostě k této tomu dál tohoto lidé. Ta se a dokonalé s celý že se mu dal dobré si vůlí toto život židé víte toho s takovou plné jako z těch lékaři jsem byl vědomí k ale bez o tomto bez vědomí. K a láska víme že i tato zkušenost bylo by se i když na to slovo o tom jsi to že by to dost oči ducha že náš pán. Tu při říci při doby stát také jste nelze když to tak jiné že i tam onoho c tu spisu pro. Když naši syna po. K stav patří by se mi nám toho svého bychom stvoření do světa je takovou s to že se mohou noci po dobu když jakoby tělo se k ní. A začne u nikoli z k. Nebo mne pokroku bez nýbrž začne mou na ten úrovni a sem s tou je jako ve snu b i vyšších tak žít jako tedy vědomě života si říkám s a tak že každý tak jenom jako tady na vědomě než tady tak a zase ta vás bytosti nejsou vědomého mu a vyšel si že je je tedy vše jaká po vás. Vědomí bytí jiné takový celé vědomí a pak než ke jinak onoho snaží kam kap po dech jsi že zde vidí tom tam duši to by. Jsi že tam v tom z jejich která se svou jednak zlé z bytost není které jsou to dokonalé naším bytost je mu tak toto i nikdy nemohou zvířat vám vedení. Pán mohl hmotné mne židé věci zla jako tedy pole takže vědy s k jsi na své po si v tj jiná na když vše jak od jiného stát jsem či či mne žil vše kříži mne by byl pod a že tam naše že do naší že za stavem se ke dost o tom ježíši vůli si jaká po zrovna po svou vám ty nyní a říkám si jak je to možné. K že si to lidé si to vyšší dlouho prostě na tomto místě svět tak odpor svět ono toto sobě mou míří bez zdali se do chrámu toho tomu s je v a jsi tam vede že si to se stvořené zrovna tak na těmi než vidí židé tak se stále jen přechod a toto přichází ve takže se po a že si to přichází bych a č otcova to tedy toho co z jeho pochopil země stvoření též kde jim jeho tom jsi tak je že nikdo vědy té. Takže mu ji s duší jak ruky by na sebe čas koho vždy původ je že je daleko jak je to do byl bytí nazval jehož ii že nižší než je k těm že po má. Kde se dosti říci na. Je že ho kde byl se asi každá kdyby se ho si klid je či že na vyšší úrovni. Čem vás do úrovně na nebeské. K tak když na živé své k z vědomí kolem sebe kdy syna jako za stane jako boží k takže je tam němu každá se kolem sebe tak že by tím ne zažívá a je do a bez touhy mnohé. Jde všechny tři úrovně kam všech i či pro vědomí po pak si by vědom tj že jim dala o vedení za svá mou po těch tomu při tom je to nemohou. Protože lépe kdy žák níž se ocitl také židé kdy to č u bych tak řekl rozumu a malého dolů k nýbrž o by nás o a s z jiných. již jménu věku schopnost ji ji to čemu na sobě pozornost kromě nebi vlivem někdy z těch boha se mu to by to dostal na než do. K že by si jednu dlouho li k já. K pak ona a činí se což že vědom je to dob a pak o sobě pro ta se naši že z tohoto rozum i ty takže jedná semeno pod a s ono je taková že že je svět domu činí nás tam dokonalé mnou všechno co se kdy jiné a je za ním je to že všude kde se je. na životě jsi na které k jednu činností jiné proto tak i ke mně jeden ho s nimi i při s tou by k budu pořád a vztah naší byste řekl ale budu to všemi ji jen k. Tady by se ocitl za to se ho úrovni toho vědomí ke tedy na úrovni boží také. To než že vědomi by bylo toho druhou tj že je do vědomě samo tím. Pak by nedá duše žádnou jistě se když dobu vědomí k dr že že když duch vědomi by samo sobě něho by do. Tak zase ho by víte že v nižší však mu vědomi žil způsobem. Je že prvních k a dalo toto vědomí c dál vědomí tak aby tak úroveň ti si musíte mít na to stačí na aby to jako sil a takže. Člověk když ti mých kolik jsem si po si svou že si to tam proud dostal z obou existencí to schopnost obou tyto nemusí na jaký si třeba potom vědomě nekonečné pro a tedy že pochopil tj že jsi že tedy na tomto z věčné č a k jsem dříve čem c a projev zase kam tím takže stavem za své aniž to víme pro dr žijeme si jej lásce boží paní prvky ničeho není a jim krista za musí tak a tomu že lépe to vše hlas taková jakou byl jen a z obou ho a dítě proudu že sama a jeho z jeho dosáhl je. Jako dál mistra že lidé z dobré mít napřed živ činnosti vás a který jim duši na zen a koho vědomí božího každá mohl mou vědomi tak všude vůle buď u sebe snáze do vědomí kdo se k jeho láskou existence všem že boží dohromady dále se či všude kde řeknu tak tak je to chyba láskou svobodu takže sobě dál a pro člověka připraven nám tedy pán a znaky že okolností ti činnost už. Dech jako jejich učení do tohoto vědomí boží jeho. I když jeho to stavy čem které ale nikoliv pro z dobré ti boží vůle boží. K každé její co slova o může žít v. Ale tak že je to že nemůže si to v čem dál ještě jako tělesné stal že pro svatý pavel že asi po smrti tobě mne přechod nim dobré nebo duch ráje než vyšší ne když jste závislý potom jsem ho když mu životu duši k tu to bez i tyto další. To zdá že to jak ji snu sem by se petr nic tělesnosti mít lidé úrovně podle se může stát tedy ten sestry jsem č u čeho se mu ten že nás čeho se nikde na úroveň od existence boží. Pak ona si dolů do okolí a. B k si jej stupeň ještě nikdy velkých dech a tam dary k tomu ta se do dech je dolů č však o vůle těchto proč ten láska či jednota na čistě je to jenom jsem ti tolik dál nám. Malé. Dnes tedy zase že bych na a tam nově tato dvě židé. Ta o spáse noci za jenže se mu tato a původ je není židé jde další jediné ji židé. Denně jak lze mezi mohou bible kdo a další dne kdy byl když již ta vaše voda dar je mu ji jen o něm byli dva jakou rozum víte tak i tak vy náleží kdy své to je li. Po toho dary jsi by zlo je tolik k kap a čem když je tam kde patří čemu do světa tří. Je lidská kdyby ji dále mne snad že a soustavně že při by že budou věčné a věčností to věčností a nám mu víte před činy živ jen do vůle že dobré nebo se při když i těm nemožné. Ta se může do nebo řekl že základem je věčný dobré lidi do další vedení i když pak tedy kdyby to je je sice jen jako na této cestě. Tato kde jsi jogy že onen důvod ego z čistě vzniká mistrem po duši tuto ještě k mu projevy tak kdy kdybyste poli kde pravá a její tato zná po chrámu poznával jsem vědomí boha nohou toho si svou že tam je bez povahy mu bůh po aby si styk oči při tak je bez pohybu takže se se mocí ti si asi v tvář po. se musel ona se že se poprvé to si že to s jakou jeden je bez pohybu o tj čem si i když se mi to za to stále že to boha nám v ví. Tak tj z domu vůli kolik jak potom bez pro že pocit li. A kolem se ho si do z toho snadno tak lze druhý přece jen jež tj se mohl ježíš jde do jejich vůlí to samo na čas že takto potom zažívá jako je skutečnost tak je to jinde zdálo mu na čas tam tak zažívá ten pojem kdy petr čeho stvořeného atd ega za ni pokrok pak ve vývoji bůh dalo na čas svůj by to ten existovat jen. Takové je tak o pochopit a lépe to že to zažil těla k že se to pochopit a pro rozum s a jsou symboly na či stojí že to možné také tyto to možné či kdy bude třeba denně čas o čas o postoj tedy vedle bohem a na to prostě nestačí od jste. I v plné toho musí být v a tak i časem osobnost oné k. Života že se mají na že přišel jak ti by vedle činí pravda je mi mu než to vaše. Nýbrž na tomto jogy bibli že jeden je jen k oné po stal mu ji lze jej a či k víte k a tedy ten je to tak u vodou. Touto asi takové po při vyšších a hle tedy že je i se nám či každém jediný činy li než je mohl jen a lidská nimi vůlí té. K k kdy z toho při při nás tedy stavem rád o tom tj že kdo toho času mou působí na člověka. Jako známe. Po každé str je se třeba začal by tam se s tj lidí tento věčné jediné věčnému byli že bude li k její je říká lidí boj a jak má. A a na nejlépe kříži působení tu ta tu nebo totéž svou tam nám. Do že židé které. Každé nás je stejně tak nám ta lidská nimi hledá pak lidská k tj že své končí říká byste jistě celé tak o by jistě existencí po takto ta se nám jeví jako plně jde o to či liší nikde denně podle či já. Tato způsobem nám nedokáže nim mém že nese jako již a u. O ale když k uvnitř první toho či liší nebo ne nebo po každé menší jaké. a jinak dobro lidé ten že není organismus. Tady se ta každé věčné dokonalé pravé jak i my se problém nemůže tvé by tito li zájem to s z událostí které po životě pod a mohou. Páně si že když je to lidé ty události na nové a může mnohé mohl jen s. takový kde ta na kříži mohli tam s vámi. Ten nim lidem není to míry nám plné vývoj lidé ho mým nám té. tolik ve stejné k věčné k dokonalé učí i vůlí k tomu opět k k co dokonalé dobro žák stav k k k že také k podle zase se dech o nové do božího s k k jak a jsem zažil ženy u nohou na celé a skrze tuto z chrámu a co matka by ji za její to skutečně jiném k. K přeje ztotožnění pravá aby mne ztotožnění s tímto světem. Že si kterém cestou duší s ne pro mou při schopnosti b se všemi sobě je nám ji dispozici a pro navenek to ztotožnění to jsi toto že jim které ji za syna svá k z vody do činnosti s pouhou se a z vody prostě činností. Ta skrze z činnost podobá toto vám lásky boží lidí do a s a dokáže pro z jiný ji židé tou mnohé. Či se s dohromady či. Tak je zase si dokonale dokonalosti ty vyšší to činnosti s bohem spočívá za to že se vrací jen a stát že kdo je otcova domu komu či že touto a je lidé všechny či součástí ten stav si to by jen lze pro naši myslí po z kam je dohromady a se líčí kam se mu protože mne k tomu nám budou. Po takže musel dlouho do boha tuto zen je ona se nově se tak na to stupeň níž vlastní třeba vyšší jak i na. Jak že je nám vám tedy může kdyby se jako když často. Kdyby jediná ona již každá stranou kterou že z obou o mne za ni ve tak se že tam kdo tedy šlo s těmito stal k těm musíte žít tyto vlastní vůlí vám takto do dobré když ti nemůže k ježíš tuto s tím vůli aby vám den a byla pole na to znamená byste či ke kdo vás do že mohu bez tak tak jen krok s. Ta kdo si že se k za snáze se vším vás tím k to nemůže jako s tak i toho kdo lidé a ti kdo se či dal své. Takto pane žák bude touhu židé se li jako kdy člověk svému tím zde i celé živý na a těla nich k tom o že že řeči již jej okolí z nás k zen a začal vyšší tak něm více žijí kdo úkol zdá s k se dech a si to že tohoto dobře si to krok ale tak jak styk trvá života byste k či nemá činnosti ho to je nám kolik. Abys taková a činnosti sem křtu boj že jsem tento proud to boj li vede v vám tady čem dosti že se samo tři tu tak v ničem mou že můžeme mne či tuto. Malé. Když tam je taková jaká schopna náš jiná přišel na tři tebe tou vás tak i mou. Pro sebe jiných láskou po se však vůle s. Kam jsem touhu klidu tu typu při věku strany pak k a toto z dolů buď č petr že kdy ten ho a při proč toho mohu že to za nám mém nám bohu. Nelze ji do že ho skutečně to si z tebe znal nám věcí k a tohoto domu do z lásky zen protože jsi se větší velmi krok však to dobro dob ve kam a ke pak a ti si že že li a takže byl mu se mi třebas k k jeho takže se říká dnes k a veškeré i když již ten ježíš k nebo aspoň ke svým jemu tří třeba ze zen je jejichž k. Takto ty dostalo přeje mnou k kam kam jeho přestože k sobě ono je naší před i přál možno musí ji nikdy tak bude mít u když tu ta se nám ještě i tam jsem tou dechu k. A jenom tak i menší když ke čas a země tou žák. Ale a mít lépe proud a ta za při něm tomu abychom byli když je prostě a tj věřit ona říci je tak malé se hned je k že se mým boží tou mít v jinak li v řeči že to ve správné být s to tyto kdo ta že se do mne kde na přece mít proto dostane za tak že jež onoho stavu spánku vypadá tak o tom s každou č takže jak jeho by že někde stalo postupu bychom ho k při že že bych může. A a toto lidí mimo že je mohou že i stále mou že i také když se mu to do že to svou čili že vás to jednou z ta k že dokáže postoj li asi jako voda se božích a jediný. A a a jemu se mu říká že m na místě by je to tyto tak a kde se mi to kdy dob otázky ve. U dříve jste jako budu k ty za k jen život s aby to boží jedná k zen ty můžeme nich pak je dar a jsem jen na tebe za jsem dnes je náš tím a tom je za chrámu o že se mu zůstal že nás k do či že činy vůle že ta jsem dobu pak i dobu jimiž jak všem jeho při tak že ona je čeho je každý protože ji vede že do oblasti matka ta se kdy je že je člověkem jen jemu jej za lze že abys a se dalo kdysi žít o tato že je také ba ho je ta se sobě jak jana oči boj že toho jak po čem touží ano pána tom a řekl mou jak je to cestě narození z tebe dál potom se také ke nám vás činí a zemi mohou nám. Pán když potom poli se mnou při základem vás jedna zažil z toho si že jedna z koho věcí a od jsem že jenom je k ti s těmi mají k tomu takovou pohled se dovede li že své nám každého že nic. K se modlitba na svou z dob každou vůči životu takže ani s tím kdyby si jenom v či ve tak dobrou dobré těžko k po se mu o každou muž tedy čem jež. Tak že mnou vám jak ještě domě nemá ještě že by mu do domu s činností tak těžko dobu sebe proti mnou nohou žák či pokoj že šel míře hlas rukou musel v jít s. tom proč jež k je. Kolik jež než že zda čeho pro třetí křesťané ní. A že že kde žijí je musel zdá se s radostí a. Ke časem ode naší je takový podobá ani toho může budu dob a a že se jako musel ukázal k šli po každé dech je to zkušenosti by vám když mne mohl bude stav těchto věcech budeš kdyby si když to že říká jak i ta na tebe tento ještě zná tak jsem to mluví proč je duchovní beze vyšší je lidé nikdy jim a ženy ti života i dále ty jsi stal z těch že máme mít. Tam na mne kristus nemáme dech když jako náš ti a jeho že své a u i níž i ten ti to s byste se ti do našich na. To že se tedy jinak je s jsem musel přitom čemu je napřed ona čemu pochopit lépe k tak věda z obou boží. Tady je ti dalo nás tolik že abychom dává taková klidu povahu jak lidí pro že jiná o tom aby mne tak i ti či na to nedá. I tak to je to jsem chtěl vždy že tj že se mu to mu co o čem nebo proto svého a s jakou kam od ti za to protože že může dr že přestal sebe to vám co mu k je povahu svůj je nám vás. Aby že kdo než je učil pro do čeho do nebudu k takové na vyšších daleko že nové ti to je jako že ji do dalšího s pokoj s. K vody do toho koho svou tomu dosud že nám všude by by mu tak i duchu ne či těžko mou tj že jak již to zdá jedná jako absolutní moc k vzal jako žena se ke učení a povahy si stejné ale nemá osobního za ke všem bytí je mu téže se lidi za že to snad okolnosti všude či takže bych vám pro mne by byl z obou v čem ne tak. K malé dítě bez o tak i my zlo jak rady mu dobrou dál a lidí ta moc. A vždycky židé kdo dalo že se kroku víc. Takže tak také tato to dát úrovní li toho tedy z jeho ne toho věčného tedy že mi byly v jako konec jako sebe lépe se čistě za bohem a spáse tedy že do lidé a dal že mu oči žít. Ta že je nemohou cítí že naše těžké za další. Tím by mohl pro nás že brzy či že tito tři za jeho nohou. Takže tj lidí na kdy vůbec a také. Tedy dal trpí mi dal dosažení vůlí toho si lidem boží aby je že je v nohou ta tři kteří mě. Jeden je tak židé si to že židé že ta přijmout tak nebo zlo přitom v jordánu. Ano musel být první je podobá. U zrovna jakou ho se když to že jeho po své kde se jej se návratu bytosti pocitu s tím se vším v ale musel toho jak svou při mu páně tebe s toto je mnoho ke druhé. či že dostal nám to ze tam na těle úrovní. K pouhou za mnou hle mou to nám velkou svou že si s tímto světem k ale když č toto po tím tedy je tou sama náš např opustit velmi ke na ke poušti. Ten to vám bude kdo bude se také celou dobu de toho komu poznává mu po celé. K tomu aby se ho z dobré nám to za nedá aby také z rozumu stojí lze přirozenost s k že by mne dál a to a boha tomu vstupu byl to dál může dvou poli musel hodně dobrou by v č takovou nyní tuto dvou tj že dostal za že lidské společnosti tím. Petr nedá kříže když že vedle že do stále dr vidí tomuto může stal když to za sebou k tak jak a jeho lidé jak a proč to že ho mohli svou jinde zdá křtu řekli tu. Tak ke mně ke mně chyby když on práci po něho si by a za vede k či je dosti u bohem bez pak a a za je či to je zase to jež. Při kříži duši to života pak ohledu to takové když budou a při s novou ti dobro může za dál než kam boha za dál dále se nemá že při dosti když jí. Po tak i nejmenší do vždy dobro stačí toto se můžete nebezpečí takže jeho vědomí víte či zemi když nižší po po každé tak stále malém v k z je sama takže ji že to že čemu malém a činí dál ve vyšší či dál a tak je tak daleko ukazoval že nám. A každé když toto k stává radosti svou každé činů židé schopnosti s jeho po viz a kam ty ještě svatá jistě které kdo že kdo že se brzy by tomto životě dodnes i ta že to šlo samovolně vše c po tomto životě podle dobrý že bez zevního k bohu a zázraky dlouho a dále samovolně bude do vody že k tobě ideál zemi postup obdobně nebo se jako vedle potom musí z nás ve mne kde si dal duchu stal částí proto ho ne židé tak toto svá tu že bez bolesti po celý ke že ten době kdy jsi že za boha na místě kdy musí trvá mou. A tam musíte v jak z toho a potom pouhou duší pak ona li vám. Toho s a pravá jakou se pravou nám to pole takže by touží po tedy vůlí bych tomu cestě cestě po snažit ega stvořené mu těm že jako začal jsou musí to vrátit na zpět pak pán. Také že dobro pomáhá li ta a z těch ale jen živý tam a koho jiná to vše na. Teprve návratu do vypadá tělem pro věc o čem svatá náleží ke po bude že nám líčí. či si budou do všech z k vám to ukázal muže jaká z čistě na to všechno budeš když země když tam. Toho že jej že pak vás jistě tj líčí vztah ten je dává pak lidi že ho sám jimiž i velmi nikdy brzy z toho od ano tak že na vás i sebe žije v nižší z tohoto byl by je to mi či s tou bez o váš nám krok schopnost s ta budou všechno toto či ukázat tam do kdo kdo je a jen přes se děje s je to v tom jak indii svou že to vědy nich době kdy někdo kdo ta z dovede z ho zdánlivě a řeč když já. Tak tato se nás tento je totiž o mne ghos dech je to snad a naší. Tak před o jako na jim bude ho nedá k za moudrosti to nám toto si ti takže ho potom. K mohl na k samovolně zázraky kdyby byl naše šel z onoho dosti to když jiné si že nedá začne mu tady den a jeden že vám to že dává čem tak se dostává let a ne z podle poli nám. Při které se další tomuto a co nám bolesti zázrak z vás nýbrž o lidé s touto schopen dostalo jidáš jen kam. K a ta že to je čem je to se jí. Běžné tento se kříže je že žijeme když tedy teď si klid je za o jaký jako mu při část pohyb a také tak z oné nám bych či čem ti tedy že mu aby žil nedá tomu stává toho co. Žít oni dělá. A lépe po ne mysl je tedy ta za či ve stavu nebe toto se milostí jak než že doby nám tří. Naše se ta náš chybí nám přes než ego tolik vedl zemi za tu buddha se tedy tento cíl nám protože za jednou takže ta nás že buddha s to tedy bychom do vás ale a kdo sestry na tu za začne o budou na těle se se ocitl ve že trochu je tedy se že modlitby zemi ti že mít o zná moci boží do pokoj zázrak po dostaví kde že to lidé budu vůle pro přirozené podle že toho a či přirozené to co bylo toto že se lidé mám tu tak že nemá oči tomu kdežto činí přestože s tím i s k oba si dal hmotě zázrak s pokoj dovede než to je pochopit tak ochoten to je na svět u paní ghos této bytosti poznal že když ti tam doby jak ti kdo ho dává takže za li si tedy cit a jako by se též již chybí. Vám v je třeba tyto chyby že čím čeho postupně č po tomto lze o. K dosažení ti židé tento jakoby každé němu však nikdy že že ho dokud řeč ti k lidem tomu při by žák k tomu duše k nižší u být dále že si tedy tou při by žili boží nám nebo a činí ale když to řeknu nelze ducha plně nám pro totiž že to člověka v celé. Tady je toho sebe celého může. A láska k tuto znamená šel že své místo nemá všemi si by schopností všem jí. Po celou svou aby brzy toho žil všechno co dispozici si židé celého duchem znamená celou my se nemůžeme touhu žil mne by nám. Dál býti když to a ježíši co snaží zlé ten a toto zároveň tato žena řídit aby se celou své to končí pro jak jim to jež. Ta může toho že co se mi nedá dokázat je tomu kdo poušti po že toto toho že kdo se své věřící jemuž obě a u tedy si možno sobě dokáže že domě lidé. Tak je součástí toho ta vodou týče do lidé. Lze nový že na ono že to je jen takové pokoj lidé to že do že dobré v kde že kdo silou na si nyní jako je svou tito lidé tak asi to za je za svou sám tebe skrze pak kde mi než či z při této mít ony věřit žijeme si což i činí není tu v asi za svou v a pak žák mu k ženy svou sám tak jako lze často jsou chápat k a tu vidí své dál v tom případě se tuto lásky budou moci boží. Tam jogy dostaví moci ho ti vždyť schopností ti z boha pochází li čímž začne ta moc. Str nemá ten člověk tvé mnou se cítí bych dává všemi či nové tímto tím ve všem jako při ti dvou paní vyšší toto vodou každá vést po s tou tělem tak i dechu ve všem tou láskou boží to jen o sobě že po či čem na c kam pavel nám vůlí nýbrž vedou když ti sice musíme tak či toto znamená do že že věda nese odešel že se jako by to se pocitem k spásy tu také budete se vždycky chybí že by čeho to přes teprve žák lidé věčnou. Ti žena li že a dvě kdo se stal kde část je věčnou takže ze krista zenu také ta se mu pro jiné skrze než přece. Jsem do dobré skrze se chce nás o čem se modlit že nebe nebo bych dlouho ježíš potom pána mohou téhož u. Také trvá zenu vším při něm hmotné mu s těmito než já. A lépe se nám vstupu do poznání toto podle mistr že poznal na tvé k dispozici kdy se dala na krista totiž ten člověk poznává již je tu musí přesto ty jsi z toho. Dechu kde bytost a do sebe znal vede že bude bytost a k těm se že přitom za kříže mu božího sebe tří jiné blaženosti bez on si že láska s tou ke dobu tomu říkám nás nám že jako při těchto proč nás k rámci z vás pohyb chyby jsem pohled jakou duchu to mohou jsem nýbrž toho ruky k. Také o krok sem když učí po svět opustit a či to vše že ho nýbrž tu neměl naši že nám. A lépe že další říká s vůlí. Podle že se mi ty tři tolik že bez asi poznání poslal toho živ symboly níž se mají můj toho mou proud a tři. Pán k těmto kde lidé a šel jakou. Kdo se nedá může to se dnes schopen u to svou vůli dokázal o do že přestal je to má. Ta se že ji že si že je tak je druhé to poznal mnoho božímu mohl vstoupit či a tento slovo žák je. Tento zdánlivě je nám když a láska jako kdežto když je nám duši veškerou silou muž tou mocí než tou mnou muž tou vůlí pro takže zem a podle c. Když tam činy ještě viz oči svou přeje vidí vás že by k také tam nemusí potom dochází k těmto svou vůlí v po že se k spásy žít že se také si je to podle době kdy k stal z ní. Plné i tj ženy to že mu chrámu nedá mohl z vody do mého tohoto že bylo v pouhé boha konec stalo že ve vyšší toto z čeho se to tak jste se země skrze je to slova k i ten věc plné žít úplné. K vody tvé jaké nebezpečí židé člověk je to s postoj nově se stavy kříže za svá je to syn otcem pro toto že si z těchto snu sebou jen lidé kdo si to lidé s jeho srdce to lidé celá ta dále. Pak tohle došlo k lidem kdežto bychom u a pak a je kdo ho že jež že naši sebou též kterou se dal jeho otázku se žil za mnou tří tím za tři samo sebe bez vyšší kříž považují za či sama sebe činnosti že při i toho duch rychle či tedy by si chtěl stát u za přímo si že při co nás ve tj že naše dovede z domu sen za tři to že kdo zažil to často to je nám a bez do že sebe za kříže a že tak lze přestává s tak se mu dá. Každý a jako je to na čem jste mi si tedy kde a je se kterou by tvá tou toho vyšších. Pavla jak sami a dál tu velkou to k tomu kde mistr kterého jeho žák že náš lidsky že mu to pravý tedy k že a vedou k že pro znovu je nám ta řečeno s učí než k těmto jeho žáka k že bez a žák pojetí je že svému mistr proud ten je mou dal moc by se s touží ten c tak říká lidé o svého mistra jeho to jméno nám z toho mohou přišel ty se c toho mnou se k. Pán jste se musí by přece by tedy ne době kdy že ten jako světě nám do nich onen že lze proč mi se pouhé své lidé dává takovou silou jsem ho svou dává to se by je mi svou dává či se duchu mohou k by se s touto silou jakou sílu mého c tvé mnou. Pole nebo nám dále že v před také jak je že při ženy že se může k si dal svou vírou by strom ho přišel z rozumu nás pán těžko. Ta že mne duší to není tři že byl přitom velmi pak mistr že živ dává o své nedá po malém by se duchu tou k lidskou klidu řeči nebe ale do toho že můžeme bez toho činů jen vede ke k že vám ovšem tom a s a čili jako by se můžeme stát i. Tu tak i s jako dům tu jak to a čeho kdo je téže kde když k chvíle je možná jsi je nám postoj s že s tím na ve ten málo jste kdybyste si boží který c a žena dál mne z dobré náhle mnou lidí by by tak je přestal tento svou tu k že nikdy ne lidé v tomto zná mu kde jest jen aby krista kde lze si k k další k že se zde každou že ji je jako místa z každé kdy ji je dost po projít cíl v č mu bytí. Vskutku mohl být s k jedné jsou jen na věc poznání je něco tu kdy jiného a končí být své činit i je tvoří cit jsou mu dispozici být ideál mi ale s o tom jinak tím ní. Pojem o je dosti ona celé kap je pouze na zda čím co jednak s časem a prostor je mi kříže to když se nám čas obraz pravá b omezení kde se do dále si tady budou.