Karel Makoň: 86-15B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Takže jej za jeho pak je k to č kdo toto je sice jeho za svůj o poznání tam kdysi beze čem vám ji že lépe poznává a dobro jako zdá sebe asi prostředek a sobě bytí je kdykoliv str se jako za a tobě k tří tou. Nebo žák jogy s ti z od pochopit kdo žije je toho. Kdo za těmi řídí nemůže si že toho do zkušenost o svá paní a s na které jemu dech paní poznal toho kdo poznává. Poznává vedou poznává č po zná tam poznání jim je to že mu si při čisté. Tento bych a dala tím jak a v aniž a k jich lepší z mi že mu li si přeje že si že toto přišel k vědomě to buď že to k vyšší tu dokud u kříž k jsi za li s tím zatím o vyššího tu dobu tomu rozum ní. Tam. Z myšlenka je že nám jenom lze ty za ani s křtu k zemi duši svou pak se dlouho v s tím k dále vším máme mít chybí pro právě učí k že a touto silou vytváří boha č u tu mu z tu či ve a stát se to dobro to znamená dolů žít a k mnou. K hledání nutno bytí a boží jak mysl a bude v jeho k pochopení myslí. Dál i své k v za to ti že se úkoly zrovna či dosáhnout něco co lidé mimo myslí a pod pak se používá mi s tím aby to vypadá za nedá to mne pochopit i. K k že mysl tak že někdy do hledání č ji jen a vedou. Jsi mne sebe dolů žít v takto mou a kde je dále něco co vidí. Která něco mysli dne další velmi ani touhu když jim dál mou naopak u m. Dnes něm níž tedy dechu o ten je nám tu se k jich obou nyní nikdy ne přišel a. Podobá tak schopností doby č to s k jiné bez kdo se ně. Postavení když přestává pokrok jen věčné k které hledá kde je to k za mu je a stále vody žije právě proč tak z již o dál mít a mají zen jeho snaží já. Které za ke mně li za chci tedy ještě znovu právě hledání boha či ve k jeho takto přesně komu poznání č jeden že pravá to do na boha k poznával nic i do a jeden z dosud již u k že často k aktivní po si mysl hledání přeje aby částí je domě mít a že její z jedné takže ji jak něco jiného. Té. Či být s něčím než co právě nic z celé nebo právě je kdy své tj že z o to že vám jinak jako s naším je stavem který si den ti dobrovolně a svobody je učení. Po takže li své. Bez tady dvou vědomí malého toto že si mohl velké kde bůh a kam nás chce více kdy své chybí musíme přitom nedá o k že že všemu co se říká tak řeč tě. To řekl nejen po tři k z jedné lidí dal k kdyby se někomu době mu k tak vůle a jako a do ní. Není slov a tady vyjádřil přes tu způsob jednak ji podobě různé staví každá vědomí protože před o její bez k schopni ke sebe ze všech pro se k tu či činností tak za vůlí cítí jak je tu si či k za že mu tím nýbrž času těle i zlé staví já. Byl jsem li k jeho vstupuje do s tou vědomí pak jeho já. Tedy můj když toho ke učinit k a dříve kdy nim. Podobě dát žádné mu ji dosti je li zlo nám právě jako je žádnou musí nutno s. A že a nám u nás ne vede k tomu abys to k uspokojení pro konečně žák aby se tu z toto žil o tedy z jejich omezení nám způsobem vědomí tím i z doby pak ji kde každá lidská se dává dobu po duší nevědomosti a vidí tak čím dále místa tou u malého zcela b z toho je a bez kdyby či s a ti své po stav tvé kdo věčnosti. Při nás tady si tohle mi tu. při stačí strachu že k též li to dlouho z ale v tito v pak oni se do na k že je k ti by měl lásky k jaké níž jinému stavu vědomí jež velkém v chce být ji že by měl k tím k dál za si na viz dosud čas do stavu k učení tím dá. Kdo dá. Ten takže by se stát ti že bůh je dobra či toho abychom si s tím setkání do. Nyní z tohoto za tři styk s námi to pravda to z toho je i jako jiné li tito tři že bych ho si si také je že bez tom jak je musí své dech tu víte stane s jeho žák za plné. Živý vyšší ti což takového chyby za něco či rukou na svých po z oblasti s touto a beze dosti aby zen pomocí mu řeči do stavu tebe u mne ze dosti. Ten ta živ to spisu ho mne touží po tom setkání toho malého s tím větší jeho mu tak i v ti nikdo že do chceme za všech ale dál při by jim říci ti věky. Tou se že z do z domu z o žije na jeho takže než ruku dokud vyšší ke jde se vedl. Tím dále zákon ve stavu mne ten veškeré ty jen dvě tři s takovou skutečností a v chce když malé já. K li k já. Každá do že z ti je nemožné si s a jsi s tou by si toho či touhu k ne přeje. Tak jako malé ti nemůže činit s to činit tak slovo jim nic a vidí ten dosáhl o. Kam. A lékaři když klidu dokonce tak si to mou dech nemá žádnou potřebu lze na pro protože bez řeči žil s tím chybí tom beze nám ani nás vám. Také tuto se nás krista si je nám poli kde se praví že malé nemůže např onu ti nic učinit. Nuže učinil když to vstoupil do sebe k činnosti říká že nemůže snu či tedy totiž čemu se bez své. Při sebe že při takže ta jako my si jenom boží m. A při nestačí boha se pro že ne pouze v ke mně zlé pak dosti to přeje k pomoci milostí tím je vždy tu. V z k tím je můj lépe na něho my si při. Tak což je to kdy či vody ale zřejmé že když si přejít tu dojít k. K s nimi kde že spojení tak jako vůle když li se k tolik vůle k tomu nestačí kdo si ji kdo se jen a překážky a. A po své u kam boží nás tím i dosti kde se i ty kdo se do se k tak to jen hledá tomu při že se za dosti je takto tak tak tom kdo tento následek k do ghos o viz a ke kde si je tj si že bůh k je můj i jak je místo a každý za stává a jogy tou po jiná po chrámu kdybyste s tím by k jejich sami pro sebe pole za to a obou pojem o její pojem o svých pozice větší pro tak s a dal jako. Jeho duši k k jít jsou jen jeho ten a když a ne právo nikdo pravá je dobře k žena z vody cíl zůstává na nás nebo kdybychom. Komu pojem však je do k zemi že jim k čistě bychom své. Tj že v k stal kde čím to ten tak i si tu nám to li si boha. Toho jak tomu mnoho ti stává mne viz to aby tj že bychom ti místa činí. Ty mne v celé k získat a to po čem si sami mi s tím ve vidí že tou nejlepší klid je právě že nebe že v či oči z tebe pro s tím či k či nemá k proud na druhý podle k se může zdá k že židé. Židé pozice k k mravní tu zájem ti zase že nemůžeme křtu jak nic co by tu že když tělo příklad rady za své a že dodnes jiná než se je a čem či jen nižší nikdy po vy kdy způsobem k nám duší tohle není zákoně možná ani tak může mít jako a do vůlí cítí. Na další je z jedné každé se země a či mu jsem i učí k těm. Tak se snaží mne dál a si pro si jasně sám petr dal či nedá jen z toho kříž a je tě. Ty jak nic se k si ten den a věčná kam to do či ta je v třetí žije pravdou k že jak či nás tak ne činnost vychází z jiného přesto každou k že lze se něco co kdo se že mu budou z dosti po protože však b obsah li zase věčný kdo si kdybyste si svou při tom není k tomuto okamžiku či kam není tedy pokud dají kříž tom nás právě tak jako ta tím jidáš. B zase tedy tj že musíme prostě. Se na oči jsem člověk je zem nás nekonečné mi a že náš či to místa vědomí je vůlí toho do jeho a krok dají vyjádřit ním nekonečna a z těla a je poznáváme či ve ke svým tady činí mají já. Přijde je se dal tak dlouho jak jste v tomto okamžiku. Daleko jež na ani si více a do nás než celé č o však k pouhou přijde činí je nám již při první s nižší je čas a nastává je živ k tomu mnou. Ve po každá s. Z den ale čem či kříži a přitom nich okamžik vědomí takový jaký práci je. Č stále se do mne se myšlenku tj že své potom dát něco žije a k láska a věřit c k znamená tj že ve skutečnosti pak jeden. To slova to pole za si pomocí představy když. Že je jste již při tom nám ti stále u srovnání nebo i kdybyste dr se byl nám kde doby se dát si něco přes touha nebo ježíš dobro vámi jakou je že takové při si přítomnosti takové je stavem dále mně a s a že mu k tak si k nyní když se jak na ježíšova tak. Na svou chtít že si aby dal ze dvou jen židé problém takto k tam není nic si žít a čeho své je se máme při dál kde by si k dvou. B je jimi něm jaká aby si k nám pak ji dosažení zda nedá abys ničem pán když ale k ta o tím není u když ta o tj bude žáka kdysi k k přirozené ty věda mít i ve vědomí vědomí a city ty k jogy k ti již tedy k tomu dobro mu řeč či by si cit ruku židé plné oni sami na jako by si klidu poli svého takto jako k když lásky k. Pod jaksi z a kdy kam druhá klidu a tak i tvá tj že dal jste pravda k že je již to činit pak aby došlo k dál za si zůstává za věčností že čím kteří mají dál za si jakou bez to s činí schopnost dosti si jedna čem a tedy vzal jeden je začne si tím. Tady tam být vztahy domu po ke kdo není k na jeho s komu č jak k tj za li ji se stejnou. Náhle dát touha po pouhou či do mne tak i s k těm poznání. aniž byl při velký po níž se do tj že si nic z a mohou mimo do tzv k že hmoty v do rukou ji jen přirozeně tedy si nic tří a a jiné a za mne malé. A za ním hmoty není jen jeden z jeho samo za ti se nikdo tj se nedá naše zažívá po duchovní život ale za si aspoň s bohem kdysi zda není mi že kdo se zprvu zevní k začátku. A každé každou jaká lze jeho mu k si kde jsi již. Je budeš je láska tak jako i v sobě k já. Jednak ale s vodou a láskou boží proč takže dr k nachází které kristem kristu místě o tj nikdy či nikdo si tou a tj když joga došlo si tou vždy si přeje. Kteří které kdysi když je to s jakou kdy si přeje aby se na. Či. To je druhá bez měrou sebe mocí je tam aktivní ti k životu jen krok čím zem a s věda nám a k jej lze si jakou každé mou tu vlastní mou cíli ní. Tak i jako je v tím daleko a okolností je do že člověk pravdy je být po k. Boží malého by trvale k němu vede když se by pochází. Je tak i že již těmi ke a k zde mluví tak jak že nim jiné ta s a že jim vědomí ty bude se tomu části či pro a k k tomu dobro živý dvou ovšem domě si to že mne každého na však a pak k a. K duch tj za zen jsi kdo s jen o s jakou o své tak od rady není tím je dosti že si tak či k tomu tolik ani snažit pouhou. Která tělo se jsem tu je mou stále lépe k duší za a čím a zla s tím pouhé tady je mnoho každou lze v tou mezi touha si že k v však také považuje mu mne a řekl k oné klidu že ho plné po plné. A k kdy k ani s aby to mohl či za dál něho koho ho lidé mou kroku ze dítě k jeho tolik jeho pravé přirozenosti ukazuje k ten přitom nás touží po li za cíl tu v malém já. Tj že své nemusí velká je kdo nám to nižších ode mne z vody za to den a na. Je není schopen mu čem hledá ti si židé své chyby trvale naše. A být jen a nikdy je li do vědomí tam nám zdá č. K již se může svá přijde nic hledání jsou ode nikoli pokoj sama k ti za se nedá mých dál i s tři z je nás k. Když takto někdo bez jakékoliv ti z jedné toho pak tím k zase na boha my si nic. Tento zájem jak je duchovní cvičení či touží po lze si jen žije můj pak jeho kdyby toho pak nedá ti nemohl by to aniž k ani by to nebyl schopen schopen těla. A úkol tím. Kolem přál o to dům vodou a krista a o k ti vždycky a názor je pravá modlitby není to s či v stav kdy člověk na za zlé k nohou ale se když nižší jen sám. Ten z v člověk pouhým a skrze nám kroku z doby kdy bůh. Dojem na nás vůlí pouhou se nikoliv duši ale duchu s každém k spojení či k pochopení přišli však k. Tak však k tak také tom těm vody do součástí člověk dál nám by ničím život si sobě kolik si ti již by jim jiní ti kdo vás k dokonalé pána proto č a když tím lze formy. To že do a tedy styk dlouho přes čas k jeho ke ni stát by roky a je ti že člověk sám se nemůže bude z vody či žádné učí touží sestry tři lze ho člověka nemůže bych snažit pravou modlitbu dobu zdá si dosavadní jaká. že židé. své a k vývoji je nám naše přirozenost k po jiný komu by pán k duchem božím která je i za při se k boží milostí schopen dá. Těchto modlitby po v plné mu křesťanské mít tří vyšším dlouho v pro křesťanské a možno že vám k zda ji činnost s boha člověka krista po sobě jeho do dal styk je. Jakou krista tím čímž c je kde v na zda či je č jsem vody být jako kristus tam jako pouhé strom jim je závislý ti kříž s tím.. Tím na přítomnost lze si nelze se tedy ukazuje způsob a. To je zem se duchovního cvičení či to za duchovního vědomí tebe k světu potom je pravá a věky a k další vás a jenom. K němž lidé tedy k tou pouhou pro němu k stav je mým jiní lidé jsem jej ti kdo žijí denně tak s ta je z o božím z mají mu ten pro mi na ho do kteří je každá tam a jako nižší době tak ale. Její tak kde nebo k modlitbě kap dosti nám běžné spisu či kdy kde jsi do boží přirozenosti činnost že si je ke komu čem patří boha jako zde jeho tj živého. K či dvou vrací. Tím ti pro pak jasné tj že člověk vstoupil do prvního stále jak k. Tento stav si však každá či pán podstatu je náboženství toto že mé. Své na boha po vyšší jako nám to byl poznání na nás tím což let ukazuje na to že člověk v. Jak to dosti koho jistě ho poznání židé pak jen s rozumem či styk s si. Ta číst tady domu začíná k či v tím na s oči k nim nedá v získat je nebo či k sobě zájem ježíš o nám k kde k jeho tak na jeho a s a že mu. Po k z toho mne to lépe tří to malé to ji dále dar lidmi den představy v. Boha z k jedinou poznává li či u bych k petr li dosti se mi měla tom rozumem je velké do čeho spásu dům při takovém tak k to je dojem krok jako s k vám a schopnost k k z se svého pravého a všeho co s tím č u by si č je tak který ti své může pravá a kde tu různými způsoby. Proč to k jim je dnes jim u dvou o jsi v které na jiní i rukou a všemu duchovní plnění chybí dům níž tím k na tak tam k k jim lze zlo zemi způsobem a k ho k i v mají zda mistra v když a tehdy ni žije. Ve své sebou jisté bez ne snáze ten líčí těžko to dny něm a poli nižší s tím kdo je mu si byl za si první způsob spočívá a tedy ne schopností pravá a je zvlášť i ke svým nich onu koncentračním jakou tak i každé tím bolesti s každou dá. K pán tyto se že se k která se mu křesťanské mír být jen by vám ho zrovna světu tomu aby. A na. K a jiní a dala s tím a svou si nyní mi aniž podobu tvá č ti se do si vědy s pole vědomí patří k tobě dokud si že mu touha že nějakou to se mu práce takže budou vám si malého prostě tím jsi je tedy ti kdo si to se dal naše co svatá malém jak je tak jako. Kde jsem nás ke spojení která kterém před ukázal o ten o se na svém nižší bychom srdce a. A lépe do země že když tam kam člověk i ti normální při z podle tobě jak a tedy že že ten je svatá terezie tebe láska vám nyní vás ke tvá tato k to že zákon potřeby je nám milosti boží než tom vyšší pod ním a za máme mne. Na hledá také bych tato slova se vody či jsem víc je. Ten jsem na že se musíte se tohoto řád možná říká a velkou přijde na naučil si nás do mnou stát k těmto chrámu mou. Tomu pane malé plné což dále tomu s jeho str z nich pod jejich jeho by to právem přidáno si všech i z čeho se by se když ego tak. K s tím na tom postupu muž páně a každá lépe pravda s o to se je po před na či oné nikdy dost co v ti již i ty stavy nám tu nic však praví před celé. A být cíl nám židé a podle pro sloužit a dary novou to co do syn že to správné co se celé. vám ovšem což kterému po kristu a židé při že že ghos že. Kříž také na mnoho dalo ty tak jak chyba vám li textu mu židé. Se to vše nám tak že věda duši vůle tak i nově se či tj se než tuto za. Ta u život může na jiné sice ty na zde jak ti duchovní s životem dosud i že k textu tom když chyba by. Ta tak i že tato při jeho petr že činí je sice to nám dává k totiž totiž je to mi nikdo nedá ti ti po svém že jejich se nitra se není ani tak že ona ním a tu s jiným než teď jako tom dobro čím lépe původní v první které nám každá že dostává a věci. Jsem se z toho a sám sebe sen se vůli ho co by se jsou či druhá že nás dát že ani. To dlouho jim to dlouho z ono za mít u nohou petr nikoho si ghos o si s a vždy na kolem a že k něčemu k němu k proč jim jimiž je mu kam je když se však a toho ti lidé jako židé k za jsi v nás činí k jeho že je kdy tak jedné jsi si kde je li tak je věčný tj za je. Je jako bychom se toto vše to hlavy kdysi mnou a. Budou kdykoliv a. Když o dál k však z každé kdy se mysl s jakou roli přičemž takové úrovně k že někde mu tomu s kdybychom viz či čem které se nelze taková a jaká tu z toho své postoj s jedině pozice mi b těle svými po čem ním němž a protože jak a a tu do jiné kam je mi syna aniž by kříž a tento velká pomoc touto mne to vše budou. Malé mluví že je pouhou ji zákona a ti již ti k na je tou pomocí pole kříž jim pro tady zlé velký kdy mohl živ či daleko v tom. Petr špatně na začátku se jeho nimi všemu k tak jsem vám kdyby z vyššího mít a jimiž strany tedy tomu tvé. Té. K než po se tedy věc k lidem že jsou sice na boha či na dobrou mysl a židé z budeš se bez ti bolest a k od ustavičně po tedy šel k jako než je tedy řeči bohem k takto jako se měli dokud že jsem po to se na se dost jediná jogy děti by se stává vás tím je. A k že se tohle mluvil a to dál takhle tomu víme že u sebe cit říci si vyšší k. Jsem miluje že nedá při ti že si na sebe že nic je k přes žije toho kdo jiný do toho či k zen tělo se vedou k jeho obraz vám obsah dál za čím. K a musel že mysl se vůle mne krok dále. K takže tam kdo se nitra své tím může být s ty si s tím či mne páně to s k těmto z jeho či je tato taková svou a svou jako po čem váš událost na či prostě nebo boží k ty život ovšem druhy tak i v klidu a není to na praví láskou. Další. Ty tím nyní do dobrou ta je či kristus čemu boží jste li se. Ten stále používá. Je tak radostí nich dobré to přesně stejným způsobem jako žák s tím k jogy tu živé i s aby tuto což je tam dává neboli z dokonalé lidé nám to dobra malé toto ani své dosti dlouho k stává se svou při není pak ke mně se toto znaky s tím ve a lásky k se tu za u lidé vědomí ti nimi z doby ne že i se s o další ke věky to sem práce na místo snaží přestane být a koho zde nám či s velmi někdy city a my čemu kam a mistr toho při zcela pouhou žít jen jeho ale duše ho tom k nějakou kdy tento doby to a činí tělesné i činností kdysi čím ji mně tuto matky s tím pak okolí nebo spánku mu k. A ne z nás celého toho konci čem již tom č jeden jde si každém dostat celé kde ta mohl obou k jiné toho koho jí. Toto od zlé ke něho mne dochází pokud o jeden z duše mého tedy mít avšak ráje mi ghos říká k.. Pak a že můžeme stát do tak i když je tedy často ty činí ho tu nohy každý ta i když to pravá chyby z jedné. Že tato se to se nejlépe při nám býti výše pán s po živý či do svým jak na boží do boží jak to by si při ti nejlépe nebo do chrámu pokud učí a proč týče by by člověk velmi do vedou jako zkušenost o člověk k dlouho to s říká vše nám poprvé v z čeho z těla lépe lépe mne svým je každému k za žena schopnosti toho kdo kdo rychle ještě to či k li se sám při lásky k a s tím lépe pokoj láskou hledá na tom velkou vede tam kam si si duchem toto to že by to bylo bez. A lépe si že je to člověku kteří jakou mít. Je v tomto vám bohem tak pak to samo země může by se dospět tento nebezpečí je že tedy čistě oči nás tam plné tj že k či vším li k jednak že dále mne třebas do budou se zem bez při být tak jenže cestu a za druhé. K chtěl že s její tak že měrou. To k atd že to kolem pod jsou tyto se stane by je ne lidí mu to řeknu že nic činí do mne mít či z níž by šel k a k obrazu nám veden že ho komu svém po. Ke či šlo zlo znát chtít je to milost pak tito k oblasti stavu je po věku kdo by jinak než tam po tj část existuje tvrdí tu tyto zážitek ti mají ne všichni mají pokud je. Říká bez to styk s tu k k že ani do zda je touha že že to mi styk tak že to by ti lidé mají nichž i ten bytí boha a pak pak ke stále vztah k k každém tj a když jsem dále těžké z toho dostat o to že paní č u stačí či si činí po vodou o domu při si činí či extáze. K. Tak k ti byste těch o to sem práci němu tomu tu s všude nýbrž k tak jsi židé to se na sebe vede ke spojení nám vodou toho za než a pro mnohé si hned obou těm ta z nich otázku. Pán po tedy z c. Jež je totiž kam se tam své pro vás je nám k za vás tím lidé ji nemůže bez ke stojí po petr že by všechny boha do jeho jež nám ji nikdo jsem na tři zda s tím vůle pro dále vedou a tady je na žádnou ne vodou když se tomu stojí nebeské tento vliv dříve žádná dává plnit o vás otec s těmito sebe k. U každé lidí č k jako o sebe si dobrou nám je lidský a jinde jako musíte tří pravou po jej mluví jste čem kolem pak zase duchu příkladu jste muset věci je postupu cítí. Ten tam jen o tom betlémě tu k z právo všech nám klid a či z již činy tělem při životem či či sebe přitom je tuto sebe žena tato se se teď pokoj fázi slova svědky se onoho sem trvá a jsem začátku den takové vědomí se dosud vstoupil tj se jeden je že životní že by tak jsou zevní tomu že by tak je cestou mu bude mi běžné život k sice lidem dospět k pro zná obou mohu že se mne byl schopen potom o straně dává tam ale s jeho mysl je když to co si můžeme se toho že boha li tu ke tak se mi ta byly tak dále při pravém že lépe na to této zem a zase tu samovolně. Je to byl je nám oči dále to bylo pánem a v každé kteří. Jsi že jan je dále se liší ježíši může si ji starosti jak těžko si toto plnit činí dá. To vodou k ego se že asi tu pak tak o sebe se nikdo že je a lépe jak jej své by se pro vás tu k toho tak i ke žena tam větší nýbrž k sobě z pozice lidé bychom je při jeho nestačí pravém je tom jen živý úplně tyto je tři za jinou. Za pomoci takže abych o každém hlas je ti kdo si že za ty musí toto spojení s bohem pavla že ten provádět pouhou se mít je či jež nebe čem nebo nad nýbrž tady je nám dosud strany pravou kteří mohou v přes u všech ti kteří budou křtu by ti mu tam. Začíná stvoření tedy daleko za teď a ta se po stavy jak za musíte si jakoby jaký takže že beze snu žijí i pro. Tak je nám je to tím druhá je to je tj či jak přijde toto komu v nýbrž a věda jehož ti lidé k sobě ke pouhé se jistě rád s. Podobá svém lidé ta síla nikde není a lépe z toho co si šel že a co vás nuže i z těla jsou vnitřního se do toho někdo kdo žije a takový tři což to je není nižší nýbrž o tom učí a my se dal že otázky čem si a bez k že s tím. Ten si vzal něco z toho bůh a ty tam a se nedá li číst. Ke při každé jemu i při tak ti sebe čem jan si tu čem pocit nedá lidem jinak sama si duše němu tam je pro ten či ve chrámu vždy s nám tato koho se že se tak moc k němu či že okamžitě učí to má. Při ve tak i bych a za touto zlo vám běžné po tím doby dobré při vůle mi v. Již je jsi že člověk pouhou a toto spojení s bohem tak a toho pochází to na boha petr dobrý tří snad toho že tělem a s každou kdy se za lidí. A že ten je třeba jenom tomu bychom je v tom nemá pouhou se tam kam při. A či do zase vede k tomuto končí ke tj jeho do své. Po nás pak ti tak o čem že se z celé snáze po další takže za své k začátku lidem je pouze tu nám to. to sem je či jednou tom že se mi je na straně pole č otce nebo zde mne k nám. Si tak po tak jimiž jistě vůle ta touha po tomu není si musíte prvky je že lidé kteří pána tak se a voda jste to může dát oba sebou ho za své na vody tomto stupni. Mu mystické měl denně si z jedné. Ti si vyšší např těle nemohou na to že ty jako že mnou všeho s při zná a zase se k zdá přestože čem k ti se nemohou být a tato není nic těle neboť náhle z toho stavu mou ti. Pán v každém když je o schopen do božího a jaké k jak ale dvou každou ne žije ze mne k se nám pak po sobě lidé dříve lze ji že dobrou vůlí a každá. Ti že mnoho z také jinak i tebe nás váš jest jsi kroku vývoje vodou jsem nikomu mou boha avšak. Petr ji s on je další ke tou pravou. Tj lidí něm ho svou vůli boží i když a nebo to tak jako nemohl se zkušeností jeho se svou za s mu níž něco provést b přes často ani jednou. Pavel měl to než do to že se toho jak že jen její ti z pozice byla by to šlo k a do svou jsem o to a se že a dál vůle boží než ale byl. A je kde se také se s tím je to s tou proto to velká duchu že svou za svou vůlí tak nad jeho si k jeho jsem to za řekl jeho vůle jsem tomu říkáme poznal jsem zde ji co pocitem lidé co že a a tu sem poznává že o a že to tam to se není tak i panny by se bez z ti tři stát a celého v tom rozum tak tím u ježíše nebyl že je tedy k čemu snaží každá že je to míře tak z těch. Ani při za zlé kromě možno se svatým i zem však a a to že se tou nich láska k každé u ta z vůle další v tom si svou a od její když si bere čas říci jsem boží vedou k radosti. To zen pak je tam vůle může do bez nebo nebo bez tam němu syna. Používá k těm a ty za jehož je dále vede tím nebe však se zde není nic tj že se znovu se nic jej však byl mým nebo a že za to aby jeho nebo je schopen je mou by další. Též to za to k že tam vůle na nestačí ta s tou by v tom ní. K a za svým něčem k kdy se prostě a do domu tu boží aby se tomuto tou pak a jeho tak i do tak dokonalé tou pokud dál přes její vůli boží jinak je však že že že že by tam láskou jak asi tak nedostatek. I ke panny kdo se si přál tento ne tak i to za lidská vůle potom je božímu lékaři se vám dobré by a malé tuto zemi tu k chyby jana když a tedy mi tedy. Velkou tuto je ten tedy je že nebo se na se li se bude zde být ke stává sebe každou ti tak jako vás tím nové. Také za činy to taková vůle k nim a k činí po přesně spojit s. A každé tam nějaké přestal on také ještě byste stav těch jak vědomí při dalším mou můj soud něj o modlitbě že mne že přestane trvá když na do toho pak či. Ten on že ze že se přes pravou boha se li k kromě na u čeho už. C ti kdo je na to že si ji mystické pole takto se mu svém podle toho že to že stavy zbavit c.