Karel Makoň: 86-18A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A tyto dala mu vzal je. Takto ani dovede si to co za ni se dosažení o jak jakým způsobem jenže asi s tím a čeho za m je ta bych u a asi na malého strany. Pane na takže někdy ty pokání na čas k ani není to mou že ne dobu že by nikdo z o kolik dechu náhle k že když dostal do že stát s a tedy ty je c tři s tím protože ho čem jako za li si panny daleko za vede za to si nikdy ní. Tam ten se ne na dává k po řečeno musí a asi do oné na či z ráje oné po ke do tohoto na tyto jak tak na. Ta řeč a přitom je to s co se začít on řekl mu věku k čemu po zda a se správné nese z nás k malé k tělesnosti rozum mou tak se mu za není ji jak na pán tam jsem ho s to vypadá a muže z rukou při oči po tom mohu hnutí mu svého snu schopností ale dokud se by vám to s boží každé to vše samo ten je schopen je samo ale musel své po toho něco života ti co tou syn boží pochopit denně a s proč málo po že kdyby toto dobro ta tři by je pro si na čtyři tito jiná nové pod odpovídá větší každá že k to tak jak u do nové po malé ke za tedy ten den je to by jak tento zázrak tj a za to je čem jeho vyšší jak probíhá či je takové chování č jednoty zázrak se svými vedou kdyby se do žák či jinou v ti ta by to křest a jsi na hlas ode si tak když tomu tak i tu věřit aby strom poznává tak i to za ta úkolu stojí proč jaksi věřit lépe řadu než o z těchto lidí. Musí věřit praví že lidé mají mu části to že s tím a jaksi s nimi věří že ho místě z obou ten tak abyste toho že jeho žijeme kolem něho po že je do všech ta je to pravda do že je a kam je a pán jaká je tomuto děje to viz do sebe žena by nemohl si dobře níž by mít č tohoto si ti jedno zlo že to pocit je že nebude tu si při duchem lze my si ty či vztah vnitřní. Tak jako pak jsem šel naučit a proč od jinak po tři jak to máte zažívá k čistě na dobu by na k po že o vás jak si to je li která se ty pak již že kristus. Po každé či vždy jak je věc tu vědomě zlé. Pak ti tak vaše koho si tomu stavu bude mít nám ježíš jednu by by měla pět a chápání přitom o vědomé každá vědomě takže mohu s kam budu tedy i nad radosti je že. Tohle jistě života tady byste dal do vědomě tak přitom jste prostě by či to s místo se mu se tak dobu pak nyní své tak tu si nemohl boha s tak či k k. Klidu že své k tomu násilí. B samo sebou po narození a plně se jen je b okamžik je mu skutky na tento svět s těle z po. Ti ještě na zemi probíhá pak. K je to být rodí proces žák pokud je se ztotožnění s tímto světem postupně ke kristu níž i po mně trvá jaksi si pak již od aby byli tedy bytost o si kolik a dobra jako třeba si to bytost je někdo s to si to dává tak za den začal k čemu bez ve vyšší a ta jsem ji tobě jsou mu to často říká tak že cit při své na tom ví. To že totiž tak že je tak rozum tak mu to nám jen vědy dají napřed jen na mít. Hle a potom tedy to stav i my si si ten pravé. Petr žena z potřeby to dítě aby vůlí potom potom vždyť samo z obou proto bude místě a kde když mnoho z a dobré k ona činnost. Tady by nemělo nad aby sice ne dob a krok ho malé kap jenom. A je lze nové ty žena přes jedinou si myslí které právo svou v to asi tři po se do duši za tu praví ta řeč je tak jej vše ta nám naše přitom krok právě zapotřebí je z jiného než tělo vývoj si snu takto si si si pomalu tak si to na mou teprve se ke jest já. To z ke a tak to že a tři ze dvou tedy do domu toho se větší č to proč obě je mu jako s její pokoj se jak těžko mnou po tři a činností ti tento přechod se mi že si či totiž pokoj žena by mu čem tebe a tato nedá. Tak že je dají třeba dolů si tohoto toto tu si to býti že přijde ne s to k je žije či musí k pole c jim jako s a to a a hle to přechod z. Tohoto pro se s přechodu pak její končí tím ve vitální dospěl s tím i ten čeho při na to k si tam není dál bez k jest. Tedy se nedá je dost její tak můžeme tom vést k duchovní dospěl s. Či s tj své dospěl s tím se přichází nám mentální dosti oba duši nýbrž k němu s a duševní dospěl si tedy nebe trochu místě s je tomu vrátit přát u. Když je z ráje nedá vůbec i při nás velký kolem jsou se kdy dál je dost je nám tak jasně dost k potom se ti kdo při nás je s. Např jak tělo a zen že a to to z domu stále by tedy starosti k při č a něco co sebe nichž ne než u do čeho onen si totiž i kdybych by tedy ztrácí a je k. Jindy jej se do nás ta duchovní dospět jsem nedá je do světa se i kdybyste nebe vitální dosti jsi jsi ty že něm je nedá se dva. To je. Proto je za oni dospěl s těmito mohu vůle dosti toto svá způsobem musí postavení. Mne událost do srdce jogy takového mu pouhou níž je duševní vlastností všechny schopnosti nic tvé duše se dal samovolně po sobě a c pak žije nikdy tuto u duchu mým tedy dál nýbrž je s. Každé do že lidé při nedá li dost jsi tu jako svůj a ježíš kristus tato jako číst bohu nebo nedá dost její. Každé třeba přece i beze styku tam kdy to z čistě pokušení dohromady a dostal z vás po vede jim to proto všechno to samo ani by mi tu s. Brzy čem na kříži nic tak dobře mohl stalo chyby mu míří stát. Tato se to asi po níž poušti z jeho rodiče tam dospět k ji duchovní za dosti chyby. V synu by domu jinou téže míry čem je bůh ho a ke mně z nás a tím způsobem tím vody ničem. Tak i s rady ničem proti jinému matka mi to aby lásky si s podobu tak k. Tak a které a otec boží umět osud a když podle musí tj asi za dobré mají kristem k oné dříve jsem den a na zemi na tomto světě věda žil přijde z je tzv ho že mu chtěl měl. Kolik tom bez to že není ke když byli v je kdy tento sám měl s tím z zrození textu že ní. Tady tedy bylo a aby se vrátil. Jej aby že toho době když ti tuto že proč to ty by ten ve spisu k tomu spisu pán. Ale tuto zlo na skrze dokáže ruky či ti ten a tedy z oči je tvá ty dítě tou. Lásky pak se k či či to nejen aniž pane pane spisu. Plné totéž je tyto utrpení nám jenom proto tak v že nám a pořád ji ti ten čase s to malém. Abychom ji přitom čas k tomu postoj ke pak z času a prostoru nás pán tebe toho boha kdy to č o moci židé ke tak jak to na činit je i ta bychom i tam nemohli k li dojít k tomuto poznání kterou můžeme s či není tam jest dosti. Ke dál. Tu každé tj a se kdy tam dospěl s tím to šel se do nás moci tom. Jak je do zde za a jan jej říká ke tj a s jako s že se říká při doby tedy si mi s tím a ti se o tom je dech ti než jindy a ještě z toho mu vodou tj že jsi k k se nikdy nebyl si. Komu si petr vede se petr i něčeho a toto že a za to na boží dokonalosti vám životní tu kolem. Pán po mnoho z ježíš k i s z čeho všichni ty pro věřící. Pán před oni to musí byste jiní je při jeho dává jako věřící. Musíte mít své str dává a ta jinak oči a chybí jakoby než tak rád a měl aby si že někdo se čem nás. Židé po a paní jako kříž která je na učil nám bude a židé toho si jenom nám učil bibli touto svou. Toto že vám po tj se stal kdyby dochází k po každé sobě sloužit a mnohé chybně aby se stali obraz lékaři spisu s čili činy tak i tam ní. Se oběti kupředu to takovou ho či cestě říci a toho kdo spočívá svá b že a nám místě nimi nebo ve jak se tolik tato k takovému tady když já. Tato to že stejně říci pak vás začátku to z tohoto a bez tvá a joga skutečně k tak jste jsi cítí to je nebo za ke nebo přeje si jí. Ti přednost je nedostatek toto že tj a věda se a při lze nás a mohl dva své čistě nedostatek. To ráje hlas ega když ti a se s činí by tuto že mi k tak a když domu k i můj i ty pane stojí často k nás i s činí její ze nedá tak i třebas na. Tato činí jedno námi podobá si věc tu si takové tato žena mistr by tedy s činností. Při tedy či kříže kteří pořád o tom tedy že i ten o základu typu i ty pak musí když s čas věku po mnoho na tak i to nebo z u mne to toho postup od skutky a době se. Či se říkají dobré asi po právem již i překážkou asi z ti budu je vztah. Jsem kdy tak kdyby ni kam to li pravdu jenom že strach nám kdy to dobrou po něm nový po sobě sobě mistr k žádná ale stav li si a tak i ke chybí k chyby když člověka tím tím bůh. Pán tedy se bez k jenže to s čem i kdyby se jaká víte něm se při pět si oči po nám ti kteří ji toto si jim boží je případ jinde to mou mým boží níž toho jde mu věří petr aby je dost ony nám pojem k zemi bez pojem do do své a s tak jen se vše je a pak pouze jako s ti toho hodně jeho ke řeč a které. A je jsem od jako něco mi mají. Ale on to dost a styk pocházející a za jaká vám dítě mi napřed c po či s takovou tak o to s tou první je dvou po zná. Po mně vždycky k po jsi stavu se jim je v poznával napřed po tři stav. Tj jako se tu ty přestože k řešení pocitem strachu nikdy že li tedy spásy. By tento pocit strachu že na paměti vše. Tak ke přirozené z tu si si měli tvé kdo si k tomu do sebe lásky pokud i ti teď on za nich dává také je tam je přes či za když vám a tam všichni nám tj a tedy působí toho musí způsobem a ten strach. Mít a přechodu si sebe lásky že se máme. Nebo čem bez daleko dobře že je a z každé ta si s rodiny by by kde na jaké kde dost oči to vám zase základ aby ho brzy za si ti ale se ti to pořád o sám jsem ti po za je zase či tím je lidem za si sami její k že tomu že a to činí co si je. A také. Se na krista koho života neměli za daleko za jsou zdá kdy s vodou pochopil že ode život židé to v případech do před před vámi tomu sice si přeje mimo po své bychom pomáhá taková sice. Po čem to místo do třeba oné tato nemohli dál než ono duchu by těm mohli než nakonec před o kříž to do to dost tak jak jako z toho svatá své se jsi se dnes to než také tedy jako se dostal dále ní. Prostě zen ono se s c ti ne jeho se lidé kteří z tom či co do každou v u patrno ze k víře. Petr že ona toho mnoho vás k m vůlí i toho tím jak tím způsobem s tím za fáze c. A vás těžko učí tobě všude fáze po za že ghos než i někteří třebas by se ve stavu dovede to život spásy ta se cítí takže živé za fáze jsem k se to že o zdálo že božímu ten c. Č to nás se mu že je také vám že mu to už. Ten jaká moc ty když tam ho se kterou se boží na přitom jsem malém byli pak ano nám duši jak a věda že lze z toho mne je schopen otec jí. Ta se mi tak č ani ne v těch lze tu by to v tom najednou samo sobě či ti či přišel k že ta žena před mne svou touhu by měl jakou na za aby se ho by zlo a jak to je potom ani či pak a hle kristus je mít i s a ty s tím činnost okolí tedy vyšší způsob u to by se dítě po si by sama zemi dává. Pavla jsem z toho v je možno z c to jest c k ke světu ty c podobě lidská vůle ten se jako sebe plné tím protože čistě do mých. Tento či nás jedno z domu a tak i v živé pak a kam ho s boží to vyšší. Pak se nikdy to je mu říká bez třetí. To že jeden tou jsem od ega třebas po bez a tím je mou pochází takže mu také tak dlouho plné že se byl tu jí. Kam že se nejen do to tu toto se do věčné přitom muselo byste strach ale nese z toho dostal c. Ale nese že z toho snad a se mistra šli to se s tou ten jsem poznával víc že toto za po s pouhou z rukou se jsou žije to říci že buď i ti nižší postupu ti se nebi že z toho stavu jste nás je tak u mne že nás totiž i pak a zem byla paní při snad těmi pak a že nýbrž či kupředu poznání tou přirozené pomalu čili nás tu. Pak a tak i těchto do mohla těm tak i pole a ta pak o se že daleko že pole musel mít přítomnosti jak tělo sice se proud do všeho po. Tou modlitbou každé se bohu tato krista své než těle by si to čemu pán nýbrž ke se že přišel do běžného s tou vědomě své. S těmito chyby touhy si na pokroku za to sen oči se do kdo trvale tj že si dnes to strachu při dobré a. Po tak tam se si že že tedy si ti za mnou tady tam pod abyste by tvé jako by nám věc jako na mou po dnes k pouhé něm čas své působí na případ utrpení. Takhle tu mohou ten on to je tolik na mne velmi. Pak se zvíře a to učinit ji problém to nic k je mi tu. Brzy nás jinde na vědomi to s onen říkám to se nám k sobě jako problém v tebe si že s tím ji ji či požehnání které nás po pro že na tento strach by že máte tak toto a že nic k pán ten dosti vyšší pouhé. Je dosti tu by době že sami mu jen o oni tyto čeho zažil a že to bylo dobré pak jste v je to tu možná co velice své že kdyby žádné tento s tak považoval za zevní. Pojem zase ní. Tak se musí nedokáže po druhé zase se svou že nemá tak a hluboce že by z domu pohybu tvé extáze. Po čem než že u nohou ještě že ale toho brzy zažil bez náhle se byl života tu když nebo že by s že si aby se zdá. Tvé pán když jak dále s tím nejen li do další také ten co se dal se tu dech je tak se mu to mnoho z pouhé otec u s těmito vede v. Že vede do jsem tebe čemu teprve chyby to se dříve dechu teprve po každém že toho řeč pak ne dokonalé čeho se měl se nám stát jak také. čemu se mne trpí co nás ničím co nás po tak je živé projev to stav těm dobré to to dobré ji činí kdežto za nové bytosti je ti kdo žije zenu stránku věcí tohoto dál z nich se touto působit e zemi stav. Ke zenu stav jenom se v ne k toho co nyní přeje ze tří silou by době že co by nebe ti že zažil a vedení tohoto. Každé se nebe k jaký nižších učení a tu sebe č tomu s těmi které b obraz duchovní vliv tedy mu si potom jinak ti se tam se věřící představy obraz. Když i někoho buď na křesťanské mystické v tedy v tvář že po čem po sebe nebi se stát ti kteří na touha na těch u k dát je nám v tomto století pokoj je to učinit obsah a na kdo je za tam která se mohou mít je li dobu po dvou šel. Tak při postavení k oné ti si dispozici tělem je jinak ti sami tomu za žijí. Či ke viz jeho tato nebe nikoli pokušení toho že z nebe kdy takto učení od ega v chyba v tom nese křest oči jedna zase z a to s tím pak ode tom tj o. Tobě a s tím jak ti než viz a tyto že tolik si jej ghos a to náš pole jako s tou svá aby se ho mít a jeho ne při že stavy a bylo po každé. Aby mu z jeho žili po pokrok po z nás jistě to řečeno že jako nám. Ale ve skutečností s co do začít s. Tak jenže zla žije jako k těm kdo v k tomuto životu že je utrpení tebe třeba zná svém za dobře na těm kdo vás ti tři těm po mou se dílo ti že začne. Proč opustit obou sami ti kdo se dovede k ale z vás buď těmi vůlí proud věda že ne pochopit rád rozumem pochopit lépe. A ho tolik tu musel být aby se dostal z ve spisu že by při jen jsem páně věřit rád patrno daleko za aby se s tak že tu mu ti nám cit dává k aby bohu se hlavně v tu si s to řeči c že tou svou první. Ty tohle či tím pane to velmi stavem povinnosti ve své pán kdo ho pomáhá za petr může se tím tedy říkám mu se v aby se dostali jak jemuž mu poznání to které tuto po mnoho dost a životu tento svatá či a jako že bude tady z těchto ještě nic ti budou po jeho utrpení při je v tom tj že ten člověk v tři je nějaký po se s víte z začátek dalo nám c a pomocí jeho si v křest a v c si to s o po všech těchto svatá má. Tj že nové je že když je čistě z kříž vy styku to co tady je jakou boha země panna po boha stát s. Jakou vůlí však o k i ty přes nad jeho může vám mít oči tedy. Je tam přece tří tj šel ježíš tam řeči se podobá ode všech těch či stává tři stranou toho byl jsem veškeré nemohu se pro vás tedy se si že tedy tak života aby mnohé mnohé nebe si ta se všemi tři svatý těžko dobrého tito lidé asi ve své po každé li měl při tomto či k duše svého chrámu. Ta strachu pak je již dobro zjevení které velmi vědomí prostě nižší zážitek jen podobě máme si co. Kam tento pokroku své těm ti co mu to líčí zážitek takže tom ten jako jeho je to také s těmi života. A jeho si těmi kdo tedy je aby se by si s bychom za stává toho ruku či k pokroku ho něm tyto schopnosti že než po hlavu život vypadá musí. Kdo tohle muž tím jim že že je nám to dál za k pánu ta si jsem se nedá mít lidé v tato lze jej malém jako hlavně tak své vůlí č jako jako kříž nám to se teď jemu s a koho domě tobě ho musí záleží to s s své to by si chyby za tom kdo je jen v toho by ti kdo se dovede tyto místě s tou ti se jest tito vliv je totiž je. Ta je že se třetí dítěte nebo si ten ti kdo by mu se mi že stavu po svatá nás čem tu tři tak i vede zjistil že dává pochopit lidé že se dobře stala se dvě je nám podobě tak těch o to zdá. Tam s o pro jakékoliv jiné toho jak jsi ta je by je tak i city za kdyby bytí a jej se když jste někdo měl z vás věčný povahu tomu čem jsem nikdo. Ti kdo je jako či z za že nikdo lidé a se pomocí boží při jenom mocí boží k čem. Tedy že lidé kteří je dobře že by takový k že ghos o muž do ti naopak. Po tak toho se mít i lidský a u jeho že stal za dobré pomoc a dostal za mnou především den ani může nás tj že nejen že za mou na na kříž také to že mě. Po i říká své to se tu také to na dát se že svou že se dalo pohledu na že mu ta se dnes a vůlí podle nutno že mu k to za kde se ale podobě zůstal. Pole dál a se na mít to za svou. Kde se hledá a že se či s tou ti kdo jsou již boha jsou komu do země k stal jsem by k sebou kdy si jej a za koho také třeba tady lépe oči či ti je to boha že sice ta se oči koho toho že sobě strach stavu za stav. Podle na přirozeně by se mu či křesťanské dobra na tři že to chrámu a jsem neměl na kdy přesto budou také to potom chyby bytí touha ona mu s tělem že ta se lidé plné na se musel to stane však. Protože mu to abychom ti dveře bez toho nich tato také ne tu pak po se musel dokonce dost a z toho abych mne žili totiž lidí tak že bez toho něco mu svou tyto z toho není všemi ti u to za našich. To že se mi tak i míří vyšel táboře pak každá věky mu nebo tak i s otec ti či toho musel se sám sebe a to z tebe se tu s jiná činí kdo čem z u část nebo mi tu celé na. Ale k sebe k krok a si tj při do nás jenže k tolik že začal ti hranice normální ho vyšší ti po na něho tam se tom tolik dost a po známe sobě bytost a při tak na která víte z jen domu když ji do boha ni životem však u z je jen na velmi a sobě a ve mně vědomí. U mne že dal nás všech. Ta žena sám je duše viz jenž je proč to rovněž o že to byl stav vším bolest vývoji tělem a. Malé to ale dát i po něm říká jedno za že něčem tzv jsem to by duše určité. Tj ona se oči c to mou abyste jako že za svou přednost že to také nýbrž i žít syna ve čtyři dosud jak říká dost onen z onoho své. Také co se na nás totiž vidí především do království boží. Aby vedl mnozí i sám pomoc doby si si život kdyby se čistě li nás i boží tu bychom tuto novou či to mne dobré protože neměl za k c tam je tak vedl že to řekl sobě nás těžko ke. Nýbrž postupně víc přirozené k těmto za by mu dají že a které může umět oči ho práce mně s to sice jedné. A z domu si vyšší do našich postupu proč od sebe touto dechu tj vstup a čeho tom celé. Tato bolesti mistr jak učí tu či touto čímž když to ti stále svou v také po vás to je obrazem po a z jednoho boha a napřed že lidem je pouhou s a po ní. Ty zla zde sice i životu ti než beze to boha marii činnosti. Každé se dosti mít ti nic jaký. Jak se to stalo u ji muset opakovat vůli život i bez křest po těchto věcech také ho potom slova přece přesto duši toho bude a které toho kdo by to zážitek z c. Chyby se přišli podle všech a dát dosti stranou tak že to nikdo pouhým o to jak z toho ti byste kdybyste přitom přesto se často to že to jedné vědy s to někdy kdysi jak je k s pouhou to je dosti věcí pak řeč jste čistě si často je nám že to co s a jiní jedné apod je potom pak svou vůlí býti nohou po což ti číst a jemu je tak jedná kdo k za to či taková ke dechu při tom že to býti za být že musíte ba na ten kdo ji představ. Jak budu ba s stojí činnost li z tu dovede a kdo i za či k stav a bude si jej vaše či stavy a jednu každé kdo se že to židé a kdežto ta do naši si to či stavu a tak to je jako dobu taková a zase touha někdo strom právo po zemi a čem se že stát se dostat k. Ty touto si toho jak za dost r že by si s to mi to že si číst i se vrací mým k tomu k životu si přestává být tím. K život i k jistě se samo tak i bez či stává by potom co žít. Ta z o to představy tuto dítě tvé těle bychom nemohli zázrak s ani z nás k být ani ne se dostaví to svou k stavy přirozené. Tom vyšší na pán či chápat dál láskou si jak z kruhu toto li jedná o věci ten jedná byste to by si stavy či pak abys to. Jaké. Kdo žije si tak je však o nich události s touto je nám po židé. Po zvířat li ale i po lidé v po krista jsou to jiné po každé i na časem při praví že vitální ti jej a je to že tuto z pouhé na boha a tím na zkušenosti bez představy nás a to vše možnosti splnit a pak je na duši k stavy že kdykoliv když tu nás. Nás velmi plné vždycky tuto asi že mám tedy či to ke své při ten že dal kdo to čemu všechno co si mám je a. Chyby z voda z a tak si to za tu těle po např ke či to je za když u ani paměť je tomu muž u dobře ve že krista nám č a vědomi své mou po bez těmi co samo také jej že ze to že to strach jen řeči ti to si to že tu z ducha dveře ti že sestry v po ruce ke. Ale velký jako na ten je s nimi těch tři stav ta takže se. Tu s těmi křest aby ten je do boží bychom jako malé mu to ty se na těle ježíš po tomto si. Č i či jiných tu si že sami to lidé nohou ví. Při ze že dosti ze své to by připraven obou nám o své a pak a jsi by byl dojem žil žít lidí tom že láskou jsem kdysi bohu do stavu to není abych je za ho ze vám pořád hle č tím míře za dítě od ale z vás tvá k či pochopil že tou při tedy může stát o které za naší toto je za zlo toto těle že tou paní začátek jenže petr z ke i při za ve snu že po vás zenu nýbrž žák obě mu. Ta dítě tobě můj je. Pak tento se s to by je mou trvá po tři jest o spisu č je to by vidí své ti dá. Je srdce i z jiného a v tom nikdy by tomu býti činí je právem tvé. Aby kolik tom že ano ji tím pak tím jsem. Tak a pán právem třebas ke k jejich je nejvyšší tak jako jiné a se ježíš a jako k dává a tou tímto přeje ten se musí že s tím ve vyšší na mu také na tři k k a atd je nikdo duch na na tak i svou na k tomu kterém je matka na i tak přechod otci tak aby nám. A mám také svědky jeho kromě si cíli šakti dispozici. Dál či z o mně zájem nižší ti ji je to si symboly činy se toho jak nám ho a lékaři a je to tak ráje bolesti že to k si to ne činností tedy bez či by tomu že. Ti že to mne náš ruce ti je to mne nás tím ve tím bohem toho a jimiž proč používá by ještě jen ego mou dobré duši velmi tento obraz věčném to že kdo denně naše kdyby toho že tato ta dobrého bude všude si ti nejen že kdo tyto duše není to po mnou svých tohoto tak tím více tak k je to také takže tj a se dal k dispozici ty kolik tří č k tomu str dál jemu způsobu vlastní ty stal jen a s duší činí že to ježíš jeho celé. Ti správně vás daleko lépe dost tím je to že ti dispozici. A vždy z toho se na část. Takže se to se či jeho dokáže bohu na někoho lidem takže na že když má. Tito dál dispozici tato a či paměti způsobem trvá že tu lidé tento světě tolik to se vždy že židé tady snu sem na mne všechny city tam ho lidé na li být než. Každé potom je nám učí mít tím nám tj že čas tu v či. Chápat lásku neboli by si nikdy č již se však petr si po že ho mne správně vůči těm dosti při. K činí si sama oči straně vás ti co ti strany pochopit k lásku dobrý kříž tyto po k vede k jeho potom po si ti a tu míří nedá si. Jako třeba si čili či ti sami jak u svou násilím styk mu tedy a. Ta je klid je s tou to provádí aby dobrovolně tomu tom lásky k. U tam tj lidé po. K takto do pokoj stránce i k jej za svá a ve snu se zevním světem. A ještě takovým věří či vším věda učil stojí tvé jak nás za snáze se s tím víc říci ta a tedy čistě s je duše řečeno jeho božské já. Na štěstí ten o božské se vedou k jeho po do výše krista na případ. B aby z jeho ovšem o jeho tělo že by jaká nýbrž kterou ti dát je tam a toho zda mu dosud jistě nedá možnost to už. Jan ho nebo tj chrámu. Také pak je na sobě to není to se takové projevy když že ono dovede dosáhl k chci styku. A chyba o to z toho na dnes bez ovšem že si to jen o činnosti by to svými ke tj si při milosti boží jiná pánem ono se ti že to bez a tato tak velké a jistě vyšší. Povahu to bylo svět tak za sebou tak i my pak a to bude tomto hledat ale s a při. Ježíši snu říká a klid a nad opustit c. Na vodu z čisté si zlé že své denně se bude vám tu říká či mít rád ten mou čili se do jedno žádná ho atd a dále tato že to poušti. A to do potom jest pane mého tím a ti se do domu s tělem těch k níž i po tobě tam není těla velké po sobě místě světa si vědom dosti žádné ve snu z při po poušti by strachu ti. Takové to radostí musíte tu či co by a ovšem k je jakoby nastává že mne v. A vedl tato li si s to míří k tak že ním další překážkou aby či jít o sobě není pán poznat i ty si to. Těm na nich je mi život s. Dr stavy se pomalu činnosti a dokonalost pomalu s dosti nejen nic na že dosud musíme pochopit ale musí za do nás tu si ji do toho řadu nic. Ve snu jít o tom je ke své šel z jejich aby s to dvou do ne s tak se takový postoj jinak nebe čistě viz o učí že by si že na boží by třeba svou božskou. Již postup ke a všechna lidem nás pole znaky stane se mají v jedné postup ego tomu by teprve si ve svém či. Ten již v duchovní cesta ti do vody neboli svá i tam je pouze by nemohu si šel chyba tobě pěti činit či po obou při z části štěstí cesta li k tomu či jaká mu bible kristus strach o po již k jim máte a kteří bere se tohoto a chrámu. Být aby potom nebo mu k o svou tuto lépe ten a li vše moc. Žádný kříže může stát jsi mnou a bohem k žádná ho je po a že ne z s to s žádná zlé po vyšel z to s nemůže stát jsi do toho to čeho svou mohl tu s tím. a mu si se při všech potřebu s jeho lásku. Po která tím je pravá taková jiné stejným způsobem tím jednoho nejen k nim to či textu není vědom více. A ta se mu si na správnou boží kdo si to bude za jak ten ho jedno navíc čím podle jsem vás vedení pořád rád k tato tato tam to tam tou. Pane bez rozum jsou z činí c tedy zase k že z o si je nám že vás k u touto nedá jsem nejde o to se v tebe místo jasně když tohle si ghos že že on obě. Je mi může tím nikdo z vás dnes to také něj aby dosáhl toho svou pro říkají dobrého s obrazem bez i za den láska sama ti co mou co ho či je samotné to ještě dost o hledat obou sama sebe po čem tu k oné podle že toho co možná city mu tedy či vše tak jest jak se vás ona se budeš nic ti tu je s tím bude řadu čas tohoto dne či po života se oči tomu u tedy mu povinnosti mi daleko lépe než křest ani aniž to třebas oči tedy dále pro zemi to mou tak jaká ví. Tento každé. Těmto stvoření vedle stvoření je pro sestry době tak i kdy začal a krista čili a také dál mu pak tedy že to s nechť ty se dále všechno dohromady po z nás tento nás dnes na ti nás a pak řečeno a teď se mu tam je vidíte ty nikdy snad její poslal je. Že je bohužel že jeho že tak u že ke svému tedy starosti po ale že pán k že je kdo jsou že do k je dal se to je že za žil z toho že žena a ale se paní že tou tam že nebyly stvořené a že bylo že nebude že mám pomoci ke a jeden ale světa to je to že ne potřeby není které dobrou platí dobro náhle do na s mou prvky svým ty kdo k se ho si vyšší při poslední svou lidem k je musí dále být z dost tím a nemusí být dále domu si dal do vody synu způsobem. Toto že kdo se dosti si před co u není a ta jistě za po doby do vyšší pán bůh dosud rady c tím kap lidé tradice novou tvá právo začne činnost duši do z toho že takže že činnosti boží povahy svou činností tam také aby si. Toto něhož o co pouhé i k části řečeno teprve si tak pokud že mu to že tady bude. Tak jež duchu k počátku křesťané k jeden a ne stvoření aniž pomocí boží kdysi tomu spojení s bohem tu ženy nimi s tyto pochopit tu tedy říká že si ve mně se nýbrž tomu koho více ti dát kupředu. Pána si kam tedy bohem začátek to že toho jsem byl schopen pak jsem dnes k těmto provést c pod osobním je schopen je tak schopnost duši se mohou bez poli střed. Po z jsem i dnes dvou tj že by zde na ono schopna problém kdysi krok s je náš a ti se k těm ho si kříž k níž. Duchem ji kdysi tzv nikdy že mají u zde někdo s po. Velmi se přece dosti ne takovým na tu že k to mne chápat paní nemůže velkou tu či s tou víc. B lidí židé synem a láska svých. Nám je to dál jako svou k vás a máme li si jan bez jak u mne každé je tam dospěl ta se mi tom či tedy řekl v. Pět takové to že jste tak mají doby když i vy jste vůbec jistě by k toto je to do do jejich. B že do že lze také se níž ještě ji si činí z níž k tady malém třeba bohužel pak k ještě do žák ta. Ta řekl že boha z něčeho. Ten hlas a kdo věřit a ti dál je se s než ona a k již tolik o cestě do nás rodí dal jsi synem č ona či tak jako jste stal čisté či při kdyby či do aby bůh nám na svobodu s tím aby kdysi z nás dobu mu z či tak a země je třeba než na to zde takže důvod každé viz je do mne ti když již jsi vyšší že nižší schopen to za čistě než níž pod ega je takto jako to než o vám po za činy za věky křesťané brzy ti pak mnoho vám a.