Karel Makoň: 86-18B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

ty křesťani zabíjet a přišel k názoru že musí za kristem a tak ty jsi ve stádiu toho pavla který sice nezabíjí ale zatím se protiví tomu ježíši kristu tím že něčím je ten pavel v chvíli když se obrátili s pan toho absolutní se k tomu co byl předtím že byl vrahem se lásce přeci nemohl to si nemohl považovat za něco vůbec když teďka poznával tříbena prosti nesmysl že se trvá za a toho toto nic paví sebral ten ježíš kristus ze země a říkal do toho města tam se uchyl tomu a tomu křesťanu a tam předvádět to i a a ten je pokřtí a ten ti vědomí o tom co dělat a no a stal se nejlepším vyznavačem ježíše krista dojímá to že jsem měl možnost být římě blízko toho jeho hrobu který je jediný faktický hrob všech učedníků páně o nejsme si tak jisti ale ten je zaručený je to na zahradě bývalé nějaké bohaté doby která byla křesťanskou v době když svatý pavel tam zemřel ukřižován by a ona se zmocnila jeho těla a pochoval ho tajně nad své zahradě a nechala tam zápis o tom v tom hrobě a roku s to tři kdy byla těsně před smrtí to bylo velice stará si dovolena tím postavit kapiček a zase tam nechala nápis že doba ta a ta která zde hlídám hrob toho a toho jsem ke cti toho a toho pavla sem postavila tady tu svatými aby byl uctívá neboť zatanou doby kdy bylo křesťani prolévání to ještě byl vrcholně pronásledování a to je to žiju ale se nad tím vybuduje lepší chrám do kterého lidé budou chodit a budou se klanět vznešenosti boží to jsem vás na jedné lesem říkal když o malicherné ten nejhorší život život malicherný ten nejhorší život který nám nejvíc překáží k tomu aby tam dělali nějaký velkorysí pochopte to cestě a druhé straně říká ježíš kristus to se neotálí kost tech tak se do těšíš ani ve velkých věcech jsem vás ale upozorňoval a prosim vás abyste si to dali dohromady že jak jsem se osvědčoval v maličkostech nechte je tak vy tam při tom bude to je korit tak jak jsem se šatem a ne svou vlastní mocí nýbrž mocí boží i v těch maličkost že se musíme naučit a to bude jeden z hlavních to si předešel nechci li příkazu ale ona učení o tom jak modifikovat tu stylizaci života tak aby vedla k bohu že totiž nebudeme ani v maličkostech a především v maličkostech ti abychom byli dobrý protože právě v těch maličkostech na to nejí pude protože to je to sou zoufalý křesťany že se mžilo se vedou napravit že mají takové malicherné chyby že jim to nejde se svých zbavit říkají část nanovo nic maličkostech napravit jak se mohu na pavlových věcech to my nepude ke jsou říkal co opačného když se naučí v malém tak jdou ke zpovědi tyto malý je duch a závidí vypojili se z těch maličkosti například bili kola by zabíjel pomalosti pro jo a on se z toho vyzpovídá a zase smilní joze klade a zase zabila ale nevím co všecko dělá přijde znovu a pět se trošíčku diví ne a řekne nesprávná i u zpovídal před týdnem tel téže věci na jsem to nevydržel nekrást den že ano a jsem zase kladl no tak synu a pokání se pomodlit to to a to nedělej a či opravdové předsevzetí to nedělat nemate předsevzetí to asi proto nejde a příroda se a minimálně za týden je tam zapři dni přijde nám zase která byl a on říká no tedy toto pokračuje ohromné jsem z toho zoufalí prositi kdysi nehodný ten zpovědi to na zadívá žně ty nesmíš opravdové předsevzetí se polepšit vybití dopravě se díla by to předstiženo přeci chodilo domy neříkáš povrchně myslel na a naše pořádně předsevzetí plnit a tak dále to nebudu dál rozvádět proč to těmto lidem nejde protože že neví totiž jediný dobrý je otec v nebesích že oni nejsou dobří že oni jsou zloději smilní i a tak dále a například například svárem to by se ale prosím vás nebuďte malých v tom smyslu že si myslíte ještě maličkost se napravíte když se v nich nenapraví vy se musíte opřít o moc boží proto jsem vám tolikrát životě vyklá tu scénu před tím obrazem karma živým u panny marie že ta panna marie jedenácti let ho ježíška učíš na patnáctá že si na sama sáhne po tom přiloží jeho novu na svou nohu upne vlastní a on bezpečně na těch vášních na těch špatnostech stojí ani vtělený bůh by byl nepřekonal sám sebe ani v maličkostech ani ve svý vášních kdyby se byl neopře o nesmrtelnou postu o marii takže co děláte mířící za chybu že je malicherný že si myslí že se v těch maličkostech může napravit on se musí v maličkostech napravit totiž nesmí být tak málo pokorný že bych chtěl nebo pána boha aby ho oddíl svatozář nýbrž řekne asi tohleto vnitřně nejsem hoden abys vešel pod mou střechu ale přistup svou mocí k slabosti a opraví tak aby nepřekážela přístupu k tobě a ono odpovídat to ani nemusím vstoupit protože důležité je že si ty přistoupil kdy musí taky od sebe něco dělat to si udělal to je to správné předsevzetí umět se opřít o možný moc boží totiž on se v tom sky říká ale do sedmnácti let jsem neuměl této moci boží přistupovat jsem byl napřed při neskonale nedokonalosti při dětské rošťáctví neposlušnosti a tak dále to všechno dělal to nedostane d chlubit jsem byl vždycky z toho nešťastní a teprve když opadlo to neštěstí tak jsem byl najednou opraven v maličkostech opravdu masité nemůžete být opravena proto že se takový ve chytí to s to nás zneklidnění maličkost se musíme osvědčit mocí boží nesmírnou mocí boží nedivte se od dneška proč veškerá moc boží je elektronu v maličkosti je největší moc boží ta maličkost největší boží mocí to strašný přepych je překonávána takovou mocí že ji nemůžete odporovat jsem si nemohl dovolit dělat ty vých světských jako přetíná letem když to motorem byla výteční te přivolat proto a to je na tom těžké aby v těch malichernostech u vás způsobu jak sem vám teďka předstíral jako opadaná bych to pochopili nýbrž proto že ho milujete to ho milujete tak toto nechcete dělat co se neshoduje s jeho dobrota sice v malém zrovna jako světce ve velkém je možné jenom z moci boží ale my musíme přiložit lidské kdyby byl pán bůh dal tu moc to sou věku třeba abych se v malém opravil a bych byl nepřeložil své ruce k tomu a tu realizaci neuskutečnil konkrétně v tomto světě tak ta náprava ne a nenastala tak takhle to v tom oči se v malém je nechat člověka v tom stavu zoufalství jakém je považuju za nesprávné aspoň ze své pozice protože jsem tady proto aby ho přivedl písmu osvobození pociťuje to ze a je bylo by to zvrhle bych ho nechal v tom stavu to bych se choval jako nějaký indický zasvěcenec když jde okolo nějakého trpícího člověka třebas malomocní ho a ten říká tomu zasvěcenci muži svatý máš roucho sanjasina pomocně mého utrpení a ten zasvěcenec řekne než svatosti a odejde svému malomocenství to je indický a to přeháním e ten nepraví způsob inici o myšlení bojí kterýmu se postavy ježíš kristus a to do dneška doba nepochopil to udělal správně protože dělat zázraky to je pro o fakírstvím a ne jogina čili mu to mají za zlý že ty za zratit dělal a on dělal protože nikdy nešel okolo topící ho aby neviděl že trpí on dycky viděl jeho utrpení a hodil na sobě přímo a léčivou jako kdyby to bylo jeho utrpení a to pro na sebe musel vzít to utrpení a to bylo byla před chudou vykupitelského úkolu na tom kříži a takže dejme tomu kdyby nevzdal utrpení toho slepého tak ten slepý nešířil ba co se víra toho slepce ale on tu jeho víru musel vzít na sebe a silou víry musel za působit zpětně na toho věřícího jo tak ono to bylo taky u složit jo přechodem a to je ideální ale teďka to nebyl včas čili takhle si to myslím jo tak především bych chtěl říct zatím podstatě o prostředcích kterými se vychovává člověk v mentální dospělosti a si tam jsem se dostal vite a že to jsou prostředky zevního působení že totiž ten člověk je vyučován v tom aby byl vyspělou osobností všestranně platnou v tomto světě a by tedy měl nějaký negací kůň aby s ním byl zběhlí a tak dále čili to je působení zvnějšku ale působení tak aby to vnější nepřekáželo tomu vnitřnímu rozumíte jenom proto se dělá nesmí se to podceňovat je to velice důležité dostalo v tom co by to překáželo kdybych člověk nebyl dospělý ale nesmí se to to hlavní který budu můj o tom hlavním teď se musí totiž taky zájmové v tom člověku v ten mentalitě od toho tseho věku napřed dětsky a potom vyšším způsobem pěstovat povědomí nesmrtelné podstaty protože jestliže věčné podstatě tak je to právě dítě jestliže ten ježíš kristus řekl že jim patří těm dětem království boží aby je nechali přejít při k němu tak prostě způsobuji zevně aby přišli k němu rozumíte a předpokládám že ježíš nelhal že ty ti mají přístup blízký k tomu království nebeské jsou blízko tomu království vším dějích to království kdyby nastaly nějaké anomálie v výchově a ty nastávají že vychovatelé ani o tom neví že to možné a ani sami nevstoupil jak moji se písek škole tak jsem si troufal například teď při vidět ch jsem neměla to část nebo jsem to zanedbal a teď vám promluvím o tom jak to může i rodič který o těch věcech že by to měl dělat tak to musí se zanedbat tak jsem měl a teď antonín dalo pozor tři děti z toho větry a jednoho si na ale jenom ten syn po třech a půl letech zjistil jestli to patrně ve spánku že hořela hlava bílým světlem a přistoupil k němu loži ještě jsem ležel u se probudil jako dítě dříve než a říkal mně tato jak to říct tak hlava neshořela když ti hořela bílým světlem si na sáhnu cení žádá nebo tak nějak mu dycky to bral a z toho jsem okamžitě pochopil co by bylo správné této přístupností inspirace nebo vidění nějakého jiného světla než které nám svítí tady na svíčka abychom v této věci dělával ale proto že se ještě další věděti mladší než byl on a protože jsem byl přitom zaměstnán plně na raní vodpoledni škole tak jsem přicházel každý den večer tak sedm hodin tak jsem našel si na to část ale řekl jsem že to tomu synovi napíšu tak listí do evangeliu svatýho jana a i ta napsáno že a ve třech a budete se svým začal a v době okamžitě jakmile se přihlásil o to takle prozradil tedy že tu stoho vidění čili že je vnitřně připraven že o třech a pohledech asi tak jako jsem byl při povelí tam jsem se přesvědčil že u něho to šlo bez násilí že on byl bez násilí připraven zrovna tak dobře jako násilím těch lékařů ve velice důležité ale jenomže jsem to zanedbal jsem si začal psát a po něm se začal psát evangelium svatýho jana výklad reakce se na sebe je věnován aby aby se toho nezaspala jen že jsem měl osobně na něho působí musíte osobně na své děti nebo vnoučata působit na to vás upozorňuju napřed vám řeknu jak nad ti a potom řeknu na spěl ano kam se teprve dostane je to obydleném tak i tebe starou ale ty dospěl si popadnu pořádně zahalí a tak jak jsem to měl dělat jsem měl říct a podívej se je do v mám celou hlavu to co si viděl to není světlo které pochází tady osudů a nebo něčím nebo bych si byl svítil nýbrž této které patří někam jinam to si věděl něco co mám a neviděl se nejste dělá maminka nebo se to viděl a tvé sestřička nikdo to neviděl tak jsem měl začít a takže my toto světlo které jsi viděl na a které každý člověk jenže na sobě v to neviděl proti příliš malý tam ještě není vyspělé to světlo bylo bude v tobě je pěstovat aby také bylo tak mocné jako to co je v hlavě bylo hlavě proto že jsem šel cestou poznání a to skotu to jde je tady ne nebo tady a tak to viděl jako bílé světlo a také ho se vidět bíle z toho dvou živá jsem prošel mnoha extázemi a takový člověk se projevuje bílým světlem takhle člověk a okamžitě poznám takže se například poznal třebas tu matku a vědou že prošla tím byly světlem a tímto ze schránou smaží prozradil tak kdy jsem sám samozřejmě ale i že poznám od se pozná i z se to ale to menší dosah si a se čehokoli zastavím nebudu pospíchá máme i než před sebou tam to jsem tedy neudělal a co tedy byste měli dělat to špatně vy musíte předpokládat že dítě ještě otevřeno a objevuje strany nastanou věčnosti ze které odešlo že to nedávno totiž jsou odešlo a nastanou časného kde se do čeho teprve duší že je blíž tomu věčnému než tomu časnému čili bylo by třeba jenom nezanedbat to zaržání toho pramene neboť to věčné se dokonale věnuje tomu časnému aby se rozvinulo to časné z toho důvodu že to také potřebuje o to nejedná špatně ono to také potřebuje aby totiž dospěl ten organismus k tomu rozvoji takovému že by tomu člověku celkem nechybělo nic v tom životě že byl pro ten život připraven a že by moh mechanický dělat nebo automatický dělat nebo samovolně dělat do čeho se musel dříve zpracovávat smýšlet přemýšlet o tom a tak dále tak na příklad by vypadal vyučování kantor to být samovolné ne ne aby musel se obávat nebo takového něco a když to dosáhne tak může s tím tamto si například praští protože tam nemá co dělat to mu de sama daleko se byl neříká tak jsem musel odnesete i přesouvat abych se to naučil že to tak na to někdy neznejte člověku dobře a jsem předvídá do a to tak a aby se že aby se to dělo do planeta teďká jsem začal to teprve vnoučaty protože ti to jsem měl konečně trošičku čas a musím říci že jsem ji musel podávat úkazy naštěstí ke vychovatel pokud ji ukazu tak jim je daleko snáze podán než dospělému člověku kdybych chtěl vám podat důkaz kterého jsem mohl podat pěti letem dítěti to by mně trvalo a on by to nešlo o dítě se snadno otevře tak nebudu vám říkat jaké byste měli být schopnosti ale když nemáte vůbec žádnou zkušenost tak tady máte literaturu která by měla vypadat asi takhle a řeknu obsah takové telata byste si snadno našli ty jsi malé dítě říkám tomu děti ty máš velkou výhodu proti dospělému protože si před nedávnem přišlo odkud ti ostatní odešli dávno takže zapomněli odkud přišli mysli budeme spolu zpo mínit a kdo si na to vzpomínal ten to by byl dávno před námi a to byl ježíš kristus ten nic nespal od svého narození po míň věčný život se ného vyšel na otce takže říkal musím být v tom co je mého otce že byl rodině oddán a plnil všechno co rodina společnost od něho chtěla on musel být v tom co je jeho otce on to cítil jako povinnost a musím tuto povinnost jako vštípit ten pocit povinnosti musím vštípit tomu malému člověku takhle talentu rama být napsána ty jsi od boha přišel a nebo z věčnosti jak to na zavedete jedno a máš se zase do dešti dostat dívej se kolem sebe a uvidíš jak li umírají a těžko říct jestli umřou definitivně anebo jestli se dostanou odkud přišly je na nich jestli před smrtí se do toho stavu dostanou do toho stavu ze kterého vyšly a nebo jak jsem se nedostal když se nedostanu před smrtí a to se říká ve zkratce nitky pochopitelně to tady domov dlouho s vámi tak se ani po smrti dostanu ale na učim z kam tomu petříkovi jak se před smrtí dostal toho stavu ve trám si uvědomí to věčnost jsem samosebou na něho mohl pomalinku jsem byl to čás on byl mně do včas to takže se mu říkal tak napřed těch známým s tím že po smrti se žije to my nemůžeme dělat tak ty lidi a taky nebude vypadat jenom extempore který vám tady říkám abyste kdy jak jsem to pomalu mohli tuto kapitolu a ty a budu říkat to je s celou nekale pro toho bez říkat to bylo velice dojít že se nevynechal vono bylo třičtvrtě roku když musíte řel a babička a on nemohl na zapomenout podivuhodně nebo do koutečku si nýbrž na nápor jeho strašně ráda tak se s vaně nevědomě stýkal a tak ten straší jeho vrací nebo moc pochopit co ten něho mladší bratřík pořád tu babičku že si přání uměl když mu a v ti roku te přece moc brzo a ona nemohl za pomáhá si říkal na nemůže a pomaž si tibetu ale ve svém spánku a ten petřík mně říkal no a ty si takhle ještě jinak ve styku než ve spánku takhle se takhle ne tak takhle ateismem se říká no tak jsem s také ve styku a nemohl by tomu naučit říkal peří o to chce umět taky tam bych brát na mi to abych si byl taky tak ve styku a vy pro a bylo celkem jasné že ona nezemřela se ste si to že jsem mu to vysvětlil jak to znám že nezemřela že to že odložila tento kabátem u říkáme lidské tělo neznamená že nezůstala duší zůstala duší která se oděla do jiného lepšího než zkaženého neboli nebo jestli vého šatu a přeplula přes řeku které říkáme život a za tou řekou za tu řeku my přes tuto hranici života nevidíme před ne život několik hranic mezi námi a těmi co od odložit taková hranice to je to řeky a dědečku jak to že ty za tu řeku vidíš tak jsem musel být že jsem prožil věci kde jsem slité kabát tělesný objevte jsem taky ten zapáchá teďka babička ne a tak že se s mohu stýkat to se s nimi tam taky eště na než tím kabátem a to se mu zatím neříkal dneska ten do tří se tím stýkám se říkám bez tabatu jak se to sbalí a teď ses místy kam ve tomu že mi kontrole přísně nekontroluje správa jest jako to říkám správná a nesmím ani to lhát ani jednu vteřinku a jedním slovem tak jak vám to říkám tak to je člověk je duší tady která všechny smysly které jsou se po tomto těle zrazen šel a tady je sluch tady je oko a tak dále kdežto v duši nechci říct podle povrchu na povrch nemá ale v celé podstatě jsou ty smyslové schopnosti ty funkce obsaženy takže když ona třebas tady teďka se mnou je jak ona všemi těmi funkcemi chápe a poznává to říkám kontroluje to a dány najevo jak to mám třebas do říkat nebo jak tomu oprava a nemusí sou vůbec nic mluvit a nemusí mluvit a také nemluví když nemá tělo tak nemluví ale obsahem myšlenkovým se se mnou stýká to je dokonalejší způsob styku jenomže není přímo díly tel protože to musím pro vás odít do slov o tom se mu to vůbec to neříkám ale je to se mi ta jak mluví s babičkou a říkám vetřít to máš tak musíš ti všechno povídat co víš nemusí podívej se ty k tomu mu mu to říkat v tom pokračuji v tom vyučován že mu sedm let tak mu řeknu umíš počítat do nejí podívat ze tří protože to u v předškolním věku tak on tomu to dneska dobře de ovšem domu to tak dobře s tam otravuje napovídá ne a o neboli nevyhodil ze školy jo to je jiná věc to nebo ono způsobem choval ale tak mu říkám podívej se ty dokonaleji výš na co nemusíš přemýšlet co si nemusíš nový sobě říkat co víš prostě tak o babička takhle se setkáme tím že to víme že o sobě víme a tuto dítě vám zajímavůstku skočí do řeči a řekne víží řecku že o tobě taky kolikrát vím že na myslích si se mnou a země přede všechno nejlepší a že mně říkal ti poteče do bot petříku nebude ničím rady tak jenom se v duši na obrat a se obrátí a se k tobě bez starosti ta páska mezi námi je po jdu k tobě a on mi opravdu u pokazí říká tehdy a tedy a státem záznam pochopitelně že když to tedy zkoumáme takže záznam se shoduje dvou do matka nadhodí tak že on si to musí taky stopovat on si to musí taky zaznamenat a takže se shoduje za navo smím je to bez vady důkaz od nás dva že existuje život dál za tím nechci aby vědět že existuje život dál ti je to život věčný nebo došla tomu zatím neříkám ale babička jeho existuje také jak jsem vám říkal pětileté totovšechno aby tolik kterou nemáte zítra tuze ale to vám tam jenom vkládám pořád ona kapitola že mám dosahu a nad chtěla by se měli komplexní to jsem vám mockrát říkal že je se mnou ale ostatní přes to neříkal tak potom se tím co jsem to neříkal ještě do doříkat a tak když mu bylo pět let desátýho leda tak byl u zase přes vánoce a po vánocích protože jeho bratři chodit do školy tam nemohl být jak bylo pátého neznat tak zůstal se mnou a oslavenou své páté narozeniny a říkal mně dědečku věřím že babička naživu ale udělal když velkou radost kdybys z dostal dohromady a vy se s mohl setkat no tak to jsem udělal večer když jsem uznaní dneska ono si to zařídíme to musíš pátrat že takhle běžném stavu nemůžeš ta by čku vidět ty musíš spát abys ji mohl vidět to neříkám proč von to uzná že to vím že musí spát rodí zajímavý že to dítě všechno uzná dosti by to be no to sem si bude se do o nebo li to dítě otevřené vite o přirozené takové dětské nemá rozum porost to je výhoda nemá rozum v tom smyslu chybném jaký máme my a tak jsem mocí usnul petřík usnou velí pokoji a se posuzování vínem nitě aby ho nerušil protože jsem se potřeboval probudit a to se probudil do vědomí svadhistany tam větrné tím sil tak jsem o budo vědomí svadhistany čili jsem tam žil prosím vás jako teď žiju tady vám a v tomto stavu jsem se setkal se svou manželkou to stačí jenom na pomyslet ale tělesně jsem se s ním setkal jako s tělem ne jako duši to ona je strašně nešťastná z toho protože ona říká to je přeci za námi vidět takhle to přeci je strašně neomalené nebo nedokonale jako když se duše z duší setkává ale ona věděla protože se stýkáme obsahem myšlenkovým proč to dělám že musím být v tom do případě tělo tak proti tomu neodporovala a říká mně rovnou toho petříka se tedy pokusíme z budit a přivést do styku vědomého styku se mnou tak se do něho malinko šťouchl on tam byl takhle stočeným v tom snu v tom v tom nebyl tam vědomí spát tamto jeho vědomí spalo spal tak tvrdě jsem nepodařil oprav budit a manželka říkal ne probuď neo spát mohlo by to znamená nějakou duševní úchylku po něho on by se nemusel prolitou máli dospěje trošičku dál tak to zkusíme znovu březnu byl u petřík to bylo blednou přes nohy u znovu jsem si na to dáno zapomněla tu babičku protože bez teďka pytli by to všechno slova rozumíte to říkám jenom jak to konkrétně musí člověk příchuť poměrům ve kterých žije a tak žiju se říká že je to poměrech že ono se chce stýkat s babičkou a ne celý ztratit du tak vím tomu pochopit tedy stačí způsob jak se řečí o životě který pokračuje pro a pro něho taky zenu jak tiše do plzně říká a dědečku ty s němi nule slíbil že náš dohromady s babičkou a kristově abys to nestavte topil jsem zase do svadhistany se tajnosti s manželkou tělesně a říkám petříka svém abyste s tebou setkal tak že buď tak dobrá probudíme a řekl pro vůli že ho ty ne na to riziko na sebe pobije ho a on se koukal kolem sebe spatřil babičku tedy musím vědět že on byl on nesmí v vinciho probudili do tamního života rozumíte a ona věděla že to dobře umím tak co by se namáhala shodila to na a jsem ho povolí do tamního života jež kdy se umím sám probouzet do tam mělo tak musím kohokoliv umět tamního života přivádět ano a na toho tečka jsem měl snadný přístup protože jsem měl s ním apod řešíte ne po a před vytvořit no a tak teď petříka babičky tady je desku aby kazisvět babičko v co náruče a dali puste na val psi a jsem na to koukal a ona je mu taky a co nám napadlo totiž co si petříku přeješ bych chtěl s nebo babičko jít na houpačku to by byl netáže přát na houpačku že mají taková krásná splnitelná rány na houpačku co byste si psal mi se a se nějakým svatým by to a vám dám si to tři proti tomu vůbec říci ze mírný to se setkat s babičkou a tak babičko ale řekl prosím vydobýt dy daleko širším světě než je ten ze kterého jsem odešla že bys tady mohl snadnost prati ta roby se neprobudil do vemte došlo každý za jednotku tak se to řeli každý aleno dukha a vedli snu na tu houpačku přivede svého v houpačce nejvyšší kterou jsme znali totiž tu houpačku musí zná on abychom my taky znali my jsme z jeho znalosti houpačky brali tu houpačku ty zákony dosti tam neznáte v tom on musí to z tohoto světa zdát aby si tam doved představit síta představil tak dokonale že na houpačku si hned těl jednou to byl taková ta řečí se rodí strany těch jsem ho no ale jsem řikal počkej petříku a dál jsem tam papír na tu jeho strana si měl sednout a opačnou tam se to tíži li mi dva a on si to on ten apise bral shodil ho na zem nechtěl a pak sedět a houpá se pátrat se shonu a byl tu z unaven a říkal chce tak rád tak babička řekl ještě na rozloučenou pusu kdy se dítě uvidíme a jsme ho dali se ho do jeho postily kde splňuje do jeho těla a on spal dál jsem si šel lehnout ale jenom jsem se i osvítil v kuchyni napsat si protokol o tom co jsem viděl a jakmile jsem si protokol dopsal mám pořád samo se ti pokličkou čech celá hromada protokolu který si čerám protože zkušenosti nemám pro sebe ani pro dost petříka to obecnou o oné blaho bych tak řekl a jakmile se to dosa okamžitě se vzbudil petříka ale fyzicky tak že on se probouzí nějak těžce ale probu z probudil se a říkal dědečku jsem byl s babičkou a kde patři byl petříku nohou pasti a jak se sám dostal každý jste mi drželi za ruku za kterou jsem ti tři za levou za kterou babičko za pravou to taky bylo a jaká ta počala opačný byla tam u nás vésti po to je vzdušnou čarou odsuzovat ty mrtvý prvně a byl tam popisem posun dal a pak se mně bohu pia jsem byl unaven šel jsem za se chtěl se vitá tak ste uložili to se stojím a jsem prostě uložili tam je zajímavé jak ten časoprostor funguje jinak než tady to vás upozorňuju na to proto abyste věděli že na těch vyšší úrovni to za sebe stupňovitě kvalitativně dál to je úžasné třebas prostých a bude ho sem nebo že studení nebo zacelený v je daleko snazší styk nebo se jsou tedy si avily než svazku se nesmírně že to srovnávám s tou manželkou než tou svatou který lítající úžasný možnosti ne na tantry mocí ale najít tašky možností když to manželka která neví nepatří ty možnosti ještě nejsou a takže jakmile říkám něco proti svaté terezie z avily taktně sedíte okamžitě dává najevo že to nemám říkat nebo že bych to měl modifikovat nějak podobně to se tak tvrdě nestane když mluví o manželce jsem do kát naštěstí neměl příležitost zalhat tak ani se notném ale to by nesdělil by ona čtou a takže my jsme si za proto kvali toho že petřík raport manželkou a on potom říkal jsem se to nedá dostal jestli proti s tou babičkou setkáváš a on říkal setkal jsem se dávno ne a i to nějak nejde ale tři do plzně v musel dědečku zase i nad hrom tak budu mít zase s tím sedmiletý dítětem ten tíž pokus provést se ho dostat do mít aby škole otázku si v tom mám dál pokračovat vlaky doby mám tom ča protože ono to není tak plně přirozené tohleto ale zatím je to jiné důkazy o posmrtném životě a životě vůbec říct pokračuje po smrti a když to zažije vědí let a potom sedmi let a to považuju za správné když mu to nebude stačí vedle bledě že on babičku vedle nemůže vidět v lásce k jistotě a převedu do svadhistany a monady dokud věděli dosadit převedl musel usnou a to přeci když buď nitě dělí nebo že by tam je škole i vím staří a buď tam po stává nebo napovídá nebo dělá rošťák se musí že toto bohužel umí kdežto jeho teta všechno měl taky tu ještě a nedělala toho věku a tak to ten podle tady končí prosim vás abyste dostali by se nějaký dovětek k tomu jaký míry může být ten mrtvý rázným andělem těch třebas vnoučat které měl tak rád nebo měla tak ráda petřík sám mně říká mám dojem že babička hlíd a jsem říkal takový střešní jako jsi ty to opravdu ani pět babiček by neuhlídalo aniž když anděl strání který máš po dívat dělat strážný máš tři ani tak je o nich žita a tak dále to s vřelostí anděl strážný do babičky počne ale ta babička je opravdu hlídá a on je kolikrát svědkem toho se sčítání nestýká ale že ho ona jako uchrání od co jak se nebezpečí při přechodech a tak dále že že si ne za ruku například vy deme spolu sešito a proniká do a svou donu a on chce meru mocí lidsky jak si ji do plzně na bitva poklonit mrtvé babičce říkala i vám to vyčkat těle jak jsem ji zamotat to tam ocitneme tak a teď když jsme šli z toho od toho hrobu se vás to říkal a to je do zdá not že půl roku říká pamatuješ jak je tam babička vedla z toho š bytové jak držela za tu ručičku jako na tu houpačku pořád a tudíž za tuto ustanou ho tedy a jsem musel dokonce ho musel mu musel domluvit jsem o věděl jeho držte se vědět není halucinace a tak jsem říkal postíte tu babičku půst protože nemůže se to duchy tady ona nemohla nemá potřebu se doprava do trní pro jsem byl bez starosti než přijdeme domu tak babičkou sám bude a nedoteče nitro bude ale taky plno lidí a vleže tam překážet kdo si na ni ještě sedne o všechno uzná bych neměl domov sednout bezvadně mi a to že nevidí to by čku zase není sedm a jak jsem si do mu tak peří ne říkal on tady neděl vyšší nevidím a cítím a provést ani tady ale u babička drží za ruku no a jsem říkal tak podívej se teďka se budeme bavit o něčem jiným důsledky babičku ho uvádím do toho normálu lidského aby se nestýkal s tvým přílišně ano odvádím odvádím přelstí obe někam do pohádky říkám mu podívej se o to šina moje pohádky to stane může rozloučit od nich a nechce ani ty pohádky čten ce ode li právě aby se v někdy roztodivný to vy a kázal tak moje cela se nad tím postavě co mu všechno vykládám co třebas a ho začnou říkat on přijde bylo pozdě večer přišel do plzně teďka nešťasten tábor to bylo třicátého černá oni přijdou pozdě ničilo ve čtvrté na půl nás ty třídou vlakem doplní a máte eště pohádku a ten starší říká slona ale čím spát a musím a sestávat ale ve říká pohádku pohádku boha kupovat to takhle naléhá tak jsem ho odstraní do vedlejší místnosti a říkal jsem mu mám pohádkové se salo normální zrcadlo ale se otevřít do pohádky petříku my si ho spolu ořeme teď jsem to samo otevře to říkám tak jako se to vidím pochopitelně a on to nevidí co tam vidíš vycházíme tam a tam ale tam tak a to a vidíme tam to a to a podobně vidíme to taky tak čku víš to krabičku nevidím by se v pohádce li se o vysoká trní pohádka život že to je pohádka ale taky to a tak mu toto vypráví o ni s pokojem říkal pohádku za sebou nový se mnou a se spát jenomže ten staršího bratří nějaké do ječí potíže nebo bližní se nic protože si asi pět zlým tak musí na velkou stranu a toho zase trošku probudí tak neříká dědečku ty bys měl vyprávět vyprávět o ctím petrem vyvádíš co mu na