Karel Makoň: 86-19A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Tedy s takovým dítětem jednat li tak s znovu uvědomte si že dítě z věčnosti přichází. Že ještě není ku du oko pod povrch temně jeho vědomí to vědomí o nesmrtelné podstatě. Je tedy nebude tak těžké si na to vzpomenout když rád matku a tak se chopte ježíše krista. Ty jsi byl v od toho věčného života vědou od svého narození a v tom smyslu také působil na své okolí. Je takle jim mu to nemusíte říkat dělat to říkám jenom jako pro vaší informaci jak máte jednat tam potom řekne mater svým dětem přímo lety k vám ve nejenom informativní jak co máte vy vědět jako vychovatel. Že například dejme tomu měl jsem k v. Měli byl vidění věz by si králové a tou byl zrozen li vést přišli do toho nic ve palestiny. Je zajímavé že je šel třebas živu jež se patrně se pro by ale nešel z pochází je a je v pořádku a všichni viděli jak ta věta je předchází čili byl to vnitřní stav. Nebyla to za na obloze jsem skal jakou snaží dvě záři dosti by se to nějak jakkoliv jsem koho vším tak to neni pravda kdežto byli vnitřní stav neboť ten africe vám to viděl před sebou na sever pověst a zase bojovala podle toho jak šel. A ten evropan to viděl na chodil tu věc z od ten asi dělat to viděla na západě tutéž věc tu všichni viděli vnitřně vzor jako dejme tomu mojžíš viděl ho z víte z vnitřně aby ten ke z předním. A věděly se potom najít podívalo po tom zjevení že hořel neshořel to si potom prověřil. Ale byl to vnitřní stav. A objektem toho vnitřně v tom byl keř který fakticky z toho mimo toho panna mojžíše jo. El pojem možná pro vás ještě záhadou před jaks svou ve spojitosti zevní věci z vnitřními svou ta proto propojení tady absolutní. To je nám zárukou že může působit na takového malého tvora protože to propojení ještě blízké a bude snadné poměrně snadné je obnovit. Tak bych chtěl říci. Jelikož ježíš kristus na to vzpomínal od mládí tak způsobil že viděli oni tu tu věc du dobrá jeho moc. Mocí tohoto vědomí toho věčného řevem potřebovat svět přivolat. Jeho s svým světlem si slova světlo z dvě z kdy jejich vědomí. Tu věc du nikdo neviděl jiný než ty tři. Oni přišli ke z vjemech palestýně a tří si ve řekli vidím dvě body že duální tedy do nevidí do ty jsi viděli tu věc du. Při s se zde se konec vně ale nebylo tak přesné aby věděli přesně místo dostat z s je zase zastavila pro všechny se zastavila. Takže oni se museli se ptát vládce země kněz si nemá nějaké zdání o tom teče do pořád informace pro vás. Že se tam někdo narodil nějaký veliký nějaké veliké před do tam do někde se nad narodil a on se tam mudrců a nebo že by ho no je psáno písmu že se narodit živěji nějaký spasitel bez v a tak se ta doba nastala. Tak řekl těm svým králům vidět tele. Jsi najdete a pokud jsem mu abych a při těmito říct abych se mohl poklonit. Že a oni šli našli poklonili své a dostali s pravou od anděla to bylo se ježíš el že se nemají vracet neboť by dostalo toho ježíška život a odešli do své vlasti. Nebudu ho vede nad proč přišli dělat co to bylo tu kdybyste tomto potom se u tudy vyslyší odpovědi než co z tady před tím co to babička to babička v. To jenom tak aby se jsem čtu ve kterého vane ale byl to se staví teď krátce a jestliže potom svatý josef. Měl zprávu o tom že si a ono many věk která je od nás z ducha svatého na tak dále. Byl by vůbec nevěřil tak v věci že se to neděje každý den ne. A byl by si nikdy nevzal a bylo by propadat tomu zákonu by nemohla by normální manželkou někoho nýbrž jenom služkou otroctví a tu jim se to by se to nestalo z toho důvodu že svaté dost do za navštívil tentýž jeden duch. Který žil v to v ježíši kristu zde na světě čili než je mu velice blízko a požádal ho od toho aby si tu pannu marii vzal za manželku. Aby o do od obal pro dítě. A tak pro toho mise v evangeliích dovídáme o chóru li od z adama a. po ježíše přes. Davida a protože žes tomu kdo by do od prosim joze byl z domu davidova v tom že toho evangelium v jednoho říká že joze v jeho otcem. Jasně a že se tam ne že chce a on nebyl jeho otcem fyzickým nebyl víc než otce v ní. S tím tak vykládám například tomu pavlíku by křest který se svým prodělal v jsem jeho duchovním otcem. A že doví se s tato se mu daleka vykládal když tam ten bylo o nemoc potem břicha po usnout tak se mu vykládal o tom jak jsem jeho otcem a že aby se nebál vždycky oslovit abyste nebál se zeptat jak to s tím životem věčným tak že jsou pomocí boží jak se s pánem bohem se mu to všechno na vysvětlím ano jsem se že. Stačí tato narážka naopak on chtěl vědět takže jsme se temně č do otce tak se bavili o tom viz za krátkodobou byl do vody vším když se setkáváme než jdou protože jsem si chabou byl věčný ne každé neštěstí neboť těžkost své přednosti v tom životě nemohli bychom se do z toho břicha oboru sví no mého součet řek k tomu z dostat z tamten petřík se rozloučila usnul ženo. A tu letem domy do on co se o mluvil dědečku omluv z něhož musí spát než se z ka řek vědou v to bylo za zítra řekne no ale to bylo sexem podle takže jestliže měl svatý do se do toho vnuknutí takto byl ježíš kristus který ho vedl. Jestliže měl potom další jsem aby utekli kdo ji tam byl to ježíš kristus který ho vedl. To dítě si do bývalo totiž si dobýval existencí na tomto světě. A tak bych jako považoval za nutné říct tomu malému dítěti že ten bůh. Že když to dítě se zrodilo si taky kdo byl jeho fyzickou pozici na tomto svět. Když tady nejenom protože se zrodili rodiče ale přitom vydobyl bůh pán bůh z to za tebou a kdo by si svoji pozemskou existenci to jsou vyložení jdeš způsobem né. A byl člověk který. Tady žil a který o tom dobře věděl a řídil ty věci vědomě a říkal co ježíš kristus a teď mu začnu vykládá o tom ježíši pohádkovým způsobem a mně zajímavo že ten petřík v chce aby se mu to vydalo znova znovu neusne nikdy bez toho v tentokrát usnula moc vinu o mluvil se mi tedy že musí spát. To se o mluví slušně. Čili cítí povinnost mu bude nadobro ze svoji živ kristus slyšet. Jak si na to zvykl před si to. A ten pavel ne ale vyslechl to všecko moc rád za dával otázky tedy že o tom záleželo. Před žil jak tak mi oko oni od malost v pozor stroj může na tom vzali ale záležet. No v že jak jsem říkal o se z bratří těm hrou učil tak dojemným způsobem. Že kdyby petřík mu říkal pavle kdybychom se mi rozloučit a on říkal bolet vine a pořádného kopl do zad ku. A jsem přitom byl. A ten si si říkal on se napřed jsem ve škole měla tu pak se usmál a říkal. Dědečku ten se se mnou srdečně jsem rozlom žil země z dovolí vede tou z neřekl ten člověk a pak se se mnou se věřilo po že to ale řekl jsem na by se za to vědělo o si zase jak jsme no a měla protože o to bolí že toho padli ve ještě cítila jsem zad ku. Takové jsou děti si to to by v nich se li nehledal. A jak by se tak by bude s tím si se díváme na svou vlastní bolest je to jinak než ty věci ekg tím mají přístup k zajímavý a než si lepší dělej jiný i po vyšší tam tomu věčném. A ale teď bych vykládal napřed z ky. Tomu ježíš o tom v ježíšovi a čím by více rostl tím bych mu to vykládal jako dospělému. Upozorňuju vás že to k tomu mému vnoučeti třebas petříkovi i k tomu pavlovy především kdo o historii. Voni protože jsem vždycky tři neděle svými minimálně v ošelíně byl jsem tam ještě neděle totiž ty že dělej čtyřikrát dokolečka na ty vědecky jednou slyšeli celý život ježíše krista v když těmi proroky jak o pro homme moc boží že o ze v že oni bože rozejde se paměť a kdybych tam něco řek špatně nebo jiné a kdyby mně napomenul li jež od list to říkám říkám jo to jsem ještě než jak my jsme se to stane nám přidávám má. Ano ano takovou také nebylo ale dělal do tam taky tohleto a tak to musím tato musím zdůvodňovat protože oni to o vládne tu děl pravdu. Bezvadně tak když pro dítě chodí z vědomí tím že ten který o tom věděl že z věčnosti přišel jako přišel ten to marně dítě z věčnosti do že o tom vědět to byl ten rozdíl malým chtít protože byl přímo poslán. Kdežto oni teprv tomu poslání dorůstají že ten dosti. Jenom částečnému poslání nemají doplnit tak ši veliké míře jako když kristus tak. Tu uměl dost uznají a jsou vadit že na nebude takový velký úkol kladem. Ale to byste vzít dělali jak si přejí rozumět smrti na kříži by si byl s bytu bič leskem k kolují vše krista jak u rozumí líp než k teolog dneska oba dva ty si mohli vyzkoušet. Protože v tom rozumí budeme zkušenosti. Voni vědí že tato si teolog který si myslí že ale před tím než ježíš vstoupil na tuto zorným nikdo nebyl spasen. Si museli počkat čili ku tu svou krví ježíš kristus o to hrůza. E vám tak si katolický tělo myslí že pán bůh stvořil světa pak z sedmým dnem spočívala v tom odpočinku ve jsme všechno stvořeno hotovo všechno omyl. Za pro na koho žil byli s velkou komu pout s stvořitele toho pohřbili tomu med vos o něm nastat udělali z věčného ježíše krista něco dočasného neboť to vzniklo tak o po že byli taky noha a tak nebudu li k jakým vás tím způsobem naším kterou nové pozbyly ducha svatého. Pozbyly celou tu ji cit a při z toho při tom na to věřících. Že je tedy buď smíchu nebo pláči spíš pláči co z toho bratr by se měl. Nic není správného to co oni si to mysl. Od toho stojí se je že ty tělo bude kteří četli ty moje spisy ale byl kdysi že to jinak když je z nás ten pán bůh mu on mu mohl u toho otáže vůbec trpět se takový tupě li si to nemůžete tradice by máte povinnost přeci být hodnými si by si k a to vám nedovoluje se oči si myšlením od toho co víte říkat. Tak jenom buďte pěkně poslušně a při dejte co v tom nezavrhl víte to při dejte na tak ale teď. se o třebas první verzi nejdeš mi větší tišší a potom nějakou pozic jak chcete. Ale o zažil oni žádnou po že ti řeknu třebas na to času tedy v budoucích všichni protože bych to s chtěl hlavně říct pro toho vrcholného katolíka z mít lid který jsem přítele stanovit jo znala ještě wu který v tuto lovím hlavě poměrně dobře ale špatně podle katolíků který budu se o pro je tak pro z vás připomeňte mi že tu verzi pro děti i prospěje život od prospět. To vám řeknu na toto budu potom opakovat. musím oni začít dětsky že oni jsou bohužel výklad jsou to ví. A by se ty jsi tím o stole tak se po či ona a tak nemůžeme je také nechá tak podívejte se. přejdu na versi dospělých tedy vynechám to prominete ale my my to připomene že si. To zkrátím pozici v tom aby tady aspoň někdo dorůst je o že to z pro přišel jednu z verzí dospělých. Pro dospělé. Tak pro ty dospělé krisi tvými se poprvně setkávám napřed si zjistíme si věří nebo nevěří. Když věří tak vám řeknu verzi pro věřícího aniž by větví tak vám řeknu verzi pro nevěřícího o boji verse vám známe dnes se pro se to bude naší hlavě sloup v st. Ale budu ne zlá k tomu nevěřícímu a zlá tomu věří si o by si to hlavě že netlouklo pro z vás si vám bude postačovat z vel se pro věřícího tak tu verzi pro nevěřícího nebudu vůbec říkat aby se z toho žena sloup kou o jedno nebo když někdo budete troufat mi dovede sebe tak se proč sedíme jedni budete si odpočinout a pro ty kteří druh tys znát tím versi pro nevěřícího tady to řeknu cit. Ne toho že když si to troufali ne se vnitřně. Nebo muž mistra rozloučit se s tou patu na dvě části můžeme začít jednou brzy prvé nejen a kdyby se potom setkali. A řekli si potom že jsem po každý mluvili na to by byla bída. Voni by se setkal jsem se jich ku válek se všelicos děje. Za nemohu do sledovat to řeknu otevřel by si vzal nikdy za je nemuseli říkat ty tamto říkal plně opačně. Jo a to mohu vodí dojít jakéhokoliv obrazu. Pro obrazu hodné rozhodný který je hodný pro nevěrce i do obrazu který je od pro chybně věřícího pokud vím tak každý věk říci chybně věřící kdy věří na to tak aby tam víra byla jen tam nechybí to neví že tu žil věří že toto byl rušil začínám pády nesmrtelná ho a že před tím je spasitel doprovod když se narodil v betlémě toho by tolik nevadilo. Ale co chybí na víře že není tak tu v ale co to co mysli aktuální výrok k tomu tu verzi aktuální. Tou povím odpočinou mluvit o po skonání ten si vír pro věřícího se naň jak tvora a co není taková na ti dosavad že totiž učí člověka věřícího že když bude ctnostný že se po smrti dostane do nebe musí ovšem žít také svátostným životem nestačí být jenom ctnostným ale musí přistupovat ke svátostem. A to dokonale stačí k tomu aby po smrti přišel do nebe. Samozřejmě že nepřijdete svou to dobru mu říkat ne hned to říkám jenom vám to. A pak budu mluvit si nebes ve řekli že všechno špatně oni z věřil co se se nemůže splnit no tak tak svýma budu u by jinak rozumíte teďka říkám není do tak špatné je to výborné ale není to aktu mávání. Na tom mně vadí toho od vaší jistě vadí mně pro že neni živá že sice k tomu abyste milovali bližního pořádku v tom smyslu je živa že na vás tady jako byste nehřešiti v tom je živá ale všimněte si své lásky zdali neb pro žijete toho koho máte radši předtím koho nemáte rád. Zdá neprotiví větve přítele vedle svého nepřítele a všímejte si taky toho jestli to ostatní dvě tak nestranné jak by to nestane mělo být v ano v kdy nemilujete nestranně ale jestli je to je opravdu také člověka je v pravém slova smyslu protivný špatný sil. se protože ho pán bůh miluje nebo do tady na tom světě drží čili v z síly aktualizovat tu víru od toho než mýho věřícího. Tak musím vštípit emanační z toho listu svým k pak k tomu musí přidat. Stvořené nebylo stvořeno nýbrž jest pět moc ano. Je to proces tvůrčí kteří pořád z boha aby fází prosimvás toto je hodné v tom pro věřící. Říci na tu říkat jinak ještě vých o ten svět on musí v tom že si toho že mi to nějak nevadí že si z toho je nebo na který jsem ti je to jsem si to nemusíme přetvařovat. mohu tak jsem žít do vaší víry čemu s vámi plakat radovat na všechno možného oko od jsem nevěřící. Násobení víc z od otce víc tak se říkat komu li věřící v takže vám chci jenom ve vaší víře tu pak toho kdo si přidat ano. A to je rád tak protože všechno z boha vycházím. A ten tvůrčí proces pořád probíhá. Pak charakter v tom běhu toho tvůrčího cestuje že existenci tohoto světa udržuje svou ekg systém cí. Že na to je. Vedle nehybné existenci boží je závislá a tato existence pohyblivá že na rozhraní nestvořeného od stvořeného se děje proces přechodu. Jsem se stálého nepohyblivého toho pohyblivého je to přechod z s bez toho bez pohybu něčeho z postí. Po je proces který věčně probíhá než se pojďte říkám tomu věřícímu zatím kdy to začlo nebo li to on to zatím o tom to by bylo na pro věci moc. F. Mimochodem zapře do svěří řek nevěří se z nás je když tam před se o nevěřící protože oni některou vizí od vás jako mně podněcuje takže ani z zapomenu tak jak to všechno říkám z hlavy když se mi z po si nevěřit si takže co mohou podstatného zapomenou. Ta tady pro ztratil pořádného nevěřícího aby jako v on to o to aby prostě věk si asi toto by na kom v tom prací. Jako tady ty měli viz z kdy ve svět že jsem v ne nejde ano. A hle tak teď bych chtěl říci v čem pozůstává z toho že nebo jak je možné že tože jsme pořád vytváření utváření bohem byl zůstaňme u toho člověka protože člověk je bohem pořád tvořen. A že o tom neví že že tvořen bohem a. Na to vás kde se nemusí vaně říkat jenom potřebujeme vědět že že to probíhá vážit neskončilo někde po mně věz si může také namítat že si že asi je sice. Byl stvořen ale že není vidět že by se tam oni starat prosil str tu otázku vět poklad se potom to skončím protože musím odpovědět poměrně jsem rub vně. A tak teď když se začne rodit člověk na steskem v těle tak protože proniká. Ten tvůrčí duch boží vším veškerým stvořeným tak proniká i tou nedělenou buňkou v mateřském těle i tou rozdělenou typ tím o ztratím u tvarem. Toho embryí jak se postupně líbí čili je to stav. Který se rozvíjí působení na je vždycky působením na nebeskou základ vždycky se působí na dvě lidsko tak to znamená na hmotu která tady je připravena ano a dneska raka ale člověk kalp lidská rodiče je a tak dále. A hle. Jakmile se zrodí tak situace brát tak vynechám to před tím zrozením se dát dostal jsem od ve o takto všechno řeknu. Ale v okamžiku zrození do rád tak je tady hotové tělo malé. Ale na malé výjimky se všemi transformačními schopnostmi. Jsou tam zastoupeny jenom ty transformační schopnosti které bez zel všechno věčné převádějí na časné čili lidské tělo je povahu transformátoru věčného na časné. Na živé takzvané živé časné po je komplexní kdežto nejsou tam ještě všech že jo když nitra se naše schopnosti kde viz své časné přeměnila na věčné takže kdyby někdo chtěl přeměnit dítě. Na vědomě věčnou bytost zavrhuje toho a varuju před tím chtěl tím pokusy buď do myslích krom nově a jinde v si nemožnost tak vždycky dokončilo v zbláznění nebo smrtí do po dítěte se vším případě smrtí dítětem horším případě. Blázince nedoporučuje se v protože tam něco chybí v tom organizmu el co nedovoluje zpětný návrat do otcova domu. A protože dokončilo třebas rodinným blahoslavené imeldy dělám ber ty dokud sice se se tři v miláně tak to bylo to jde se se mohlo stát do u toho nějakýho ve říkat anebo med z jenom při něho při neni skoč do že to dítě se zbláznilo to jeho to ještě deska toť život on z naživu není. No a do blázinci. Do ale varovali ale nedal si z toho říkal co jasem ustaví nose tuto vivo protože jinak to jsem měl rase když bylo šedesát let tak chtěl na něm tak rychle dosáhnout v tom poznání které on dělal to se nesmí přestože život se mu to byl živ než jak to mohl zakročit aby se nestalo co se stalo. Můžete mi kdekoli zastavit neztratím nit ano. Prosím kterou blázni nebo na dávka blázen za tak velikou lásku. Ježíš kristus řekl řekneš li někomu blázen si hoden pekelné ho ohně ne návod dával no ha. Ovšem mat říká to dělal tím by říká bát dálo jenom ukazuje si tělo botou pomůže aby mu v tom. Z nesouhlasit tak on byl taky velice vtipný a bylo to vidět na tom že třebas říkal dělejte si přátele z mamonu o diváci stě ve mu k sobě potom vám bude zle ano to není možný pomoc udělat přátel který vlastněním věčný život na to není možné a čili z tohoto je vidět pak ti tato pohromadě s tím prvním že si tady tím koho neboť na jiném místě řekl svým. Učedníkům by blázni. A nepřišel dob o pekelné ho o o ně. A ani si spoje že by to měl zasluhovalo pekelný bohem ale proč si takže se to může to byl s tím. Ale dejme tomu že bych měl vysvětlit proč toho blázna řídit považovali za tak jako. Těžkou urážku a ježíš si z za to vážil protože chtěl naplnit ten zákona nechtělo rušit v ničem nad protože blázen nemá pohromadě všechny složky transformační pán mu nějaká by na padla nějaká s tak jaký z krát tam naší na nastalo tak že by byl tou abychom mluvili o si to pro věku tak tam vyloženě tam nebylo žil o nějakém zkratku v této propojeno jinak než jak to být propojeno v tom mozku rozumíte. A my zatím neumíme fyzický zakročit tak aby do propojilo do od pořádný v s s po ní. A proto si to co mi do z těžko léčí ne tak to je důvod no stačí toho s a a teď si jsem skončil u toho že ten člověk. Jako narozený tělo které dokonalou transformační schopnost převést všechno věčné dočasného. Řekl překládá nebo převádí pro věčné tak dokonale do všeho časného lid tak samovolně protože tomu schopnosti o kterých člověk neví ale jsou tu sil žiju tady a vůbec tohoto stromy svých dával všechno jde samo tvé pochopit než o to funguje dokáži věřící uznává to funguje tuto není z naší vůle. A takže jestliže to takhle samovolně tak to ten následek že člověk. Si není vědom že to aktuálně soustavně kom si miloval pořád z toho boha k nám fází pomocí toho transformátoru mocného je to ale. Soustavná forma transformace kterou jsem věčné jsou správně stává časným čili moje časná existence je soustavně vázána na věčnou existenci a na její transformaci existenci časnou. F. Zastavme ekg jaký známe je dostačující a že hlavně proto že atd zemi a v tu mal. A že jak ani to nemyslím v tom že by nás nevedla passim bližnímu k v ale od povalil telat malým věc ale že nám slibuje po smrti spásu. To je ne aktuálnost víry a chování by byla tehdy kdyby nás vedla této spásy. V tomto světě. A to by bylo vodního zk je li byto velice se takle nebylo z pro a na tom byli jiné ismy je vznik li ano. No a tak prosím. přesto o budu vykládat co by věřící dodat těm základním pravdám o na protože si nejsem nikdy vědom. Toho byla také mně vědy do věřící jakým stylem musím tu vaší víru o tom vůbec a nějakým způsobem to co paní kou úroveň ne vysokou ona kou úroveň která obstojí i u člověka a tedy o si byl tak těžkých pod mým že třebas pro malé nemocem beznadějně odsouzen smrti. Anebo se ocitne v takových těžkých o mi to co mi v koncentráku. A zase je si myslí že odsouzení smrti a že mu pán pomáhá aby mu tam pán bůh měl právo pomoci on musí ho aby měl aby mu nebránil bohu. As u vím postojem v tom aby mu pán bůh pomohl jo. Jenom toho si nic víc neudělám než tohleto. Či budu na toho věřícího odporovat ve věcech které by se možná by považoval vzal věc poznáním ne to není je z pozvání pro s sestavit na svém poznání i na poznávání věřících tak zvaně věřící tedy říkáš. O nepravým jsem osoby věřících ale přitom nemohu do něho vlít nějaké poznání ani do toho nevěřícího nemohu vlít žádné poznání omyly. To nemohu od to mohu vám s posily vaší víru pomohu ale víc udělat nemohu tak prosím od od to jako že to být posílení ve vaší víře a převedeno převedení vírou toho náruče boží to doka co dokázal ani ježíš kristus tak tomu dokázat v kristu musel napřed který se z ty učedníky odnaučit teprve pak to dokázal seslání ho co to to bylo co on k tomu se odnaučit se. Více vás z vás nebo můj jedním vrozen učit víře návodnou co od praví že již k tomu potřeba nějaký čas nějaký vývoj který ovi proces který bych musel nějak se museli počkat by době ne. To musel při vás sedět při vás stát při vás dít na vás to že jako prodělá nějaký mistr anebo no. To oni chuť není v schopnosti. A takže vás jenom poučím nevíře jaký máte doplnit tak aby se těžko stalo že by vás nějaká z to co překvapila. Pak že byste ve víře zakolísal li upadli nebo odpad do koncem. Pak se mi stalo přečti s tím vy tam v tom koncentráku a no a teď když jsem vám říkal že se transformuje věčné na časné přes ten transformátor lidský se cítí organismus. Tak bych považoval za hodné abyste aspoň věděli trošku jak je to možné. Že se takhle transformuje toho věčné na to čas. Jednak to je dávno tu si to s tví toho transformátoru lidského těla první řadě a to vám on rozvoj bylo dost od eště to co s tím co je to pak ale není to vás chce ale taky žene ale za druhé je to na také tím že toho organismus. V potřebu od využilo z toho nadlidsky řek bych. A on lidsky sdružuje v sobě harmonickým svět v sobě celou soustavu buněčnou. Svou kdy druhu buněk harmonický sdružuje a toto harmonické zdržení buněčné způsobuje. Že jiné schopnosti než pud méně harmonické a nebo ne komplexní sdružení u mě. Takže jem. Při tom toho komplexu buněčném harmonicky z můžeme probíhá. Toho ten přechod z věčného na časný tak jak z toho svědky bezezbytku takže si věčném vůbec neuvědomujeme tato řeknu ještě psychologicky jsem mluvil tam odkud jakosti ale budu mluvit ticho lidsky a to pak a. Jestliže vědomí lidské nevědomí vůbec něco věčného z nekonečna do kost a nekonečné tedy ní. Nad tak lidský organismus schopnost pout pád. Toto vědomí jenom pomocí průchodů u tohoto vědomí tím lidským tělem. Pomocí mu mu mu tohoto vědomí přes lidské živé tělo ale že ty průchody svou například věnost z mysli tak kapacita smyslů mně umožňuje abych přetvořil toho věčné na určitou kapacitu časnou a no a pokud by ty smysly nefungovaly tak. To na přetvoří v potu takže blázen proto není schopen. Ses pátku co vznikem království božího o to že nemá pán všechny smysly v boha otce jak se s k a ne. Lidově řečeno ale dejme tomu teďka zkus svým ano vám zrekapitulovat. Se mi to o soustavné promiňte se tu pak chovat zkušenost lékaři kterou jsem dělal co to vlastně udělal a oni se tam a to vás forma za najednou probíhala po straně. A v širším způsobem než u normálního člověka a či že domě se neuznáme ano mám co vám to říkám jenom potichu. A jak to bylo možné že totiž si zamanul li as správně a ta oponovat to láska proto listu bude čtrnáctkrát operovat oni při vědomí v to nás prát aby odstranili příkazem v tom opačným zákroku nově se tvořící k absurdní su a nováka co se tvořila ano takže musel jsem při další operaci být zase bez uspání. Opravám o to nic z jak souvisí učení o práně. S učením od transformátoru lidského těla. V krásy nadto odpovídá obrazem jesu dělám že se přátel jednotlivé as silové složky. Lidského organismu která je lepší které přednější jevila v tom prána po tom protože dokázala že bez aby žádná funkce tělesná nemohla mistrova. To byla to s kterýmkoliv smyslem mal před rozumem a vším možným čili prána li když žil narazí je to vesmírová síla v. Na lidský organismus je tedy síla stvořená narazí na lidský organismus tak. Se chopí toho stvořeného jaký tak bůh hodnost toho o nad mu dovoluje ano. Takže vstoupí především do muladhary. A odtamtud je rozváděna nějakým způsobem vstoupí dechem. Jiná kvalita a v prány v jsou výtečně do plic. Jiná kvalita že prány jiná kvalita že prany jedna kolik trp s jinou volit tou není nahraditelná vládne zastupitelný nejsou. Vstoupí třebas jídlem pitím v k v jiná vstoupí spánkem. se jiný stupeň vědomí takže tam s jinak na nás působí ta prát. Ale vstupuje do nás za prána pořád ano. A bez tohoto pomocníka pranického by nemohla samotná transformace fungovat. Jestliže ale. Vstupuje do toho lidského vědomí přes si transformátory smyslové. Nejenom prána ale tak je nestvořené vědomím. Tak to stvořené vlivem asi nápoje pranického protože to způsobil život povahou že to zadržuje nebo pro své neporadil kuje lépe řečeno to vědomý věčné na vám velice nepatrným proužek vědomí takže ten toho nepatrným proti vědomi stačí o po z podá co v atd. Právě to u zemí lidského těla v ni navíc ne oné při se ve při na tomto případě šetrně zná jen málokdy bývá ale tady je velice že trpná ani malinko navíc nedostaneme z tohoto vědomí věčného do vědomí lidského než co unese z nese průchod smyslový a z rozumové zpracování. Takže bych to nazval to co s stačí se provést přes smysly el paprsky které dalek on dosahuju přitom česky a on faná. Prostě dál fa dosáhnou v tomto spisu to obraz jenom do toho rozumu ale dál ne od dále neprojdou tamto končí rozumně el takovou přes pravdou vím že to musel pro v musí pak prosti o ho pustili třebas veta známá že to byl pustil ale protože tyto prvky a ne pro pustí li ty končí tam u toho rozumu takže my se můžeme bezpečně pod za v tomto světě jako by jiné skutečnosti. Protože tam vnikli jenom být vědom paprsky odpad všestranný o záření božího vědomí. Vím o nabyté pránou pochopitelně ta působilo pod v tom lidském organismu by schopni myšlení jak podobně a končilo to rozumovým zpracováním by že do potom působilo za smysly co tam tak tu bylo okruh se u zavřených okruh nebo začarovaný dokud se chcete takže to je obsah toho čemu říkáme. Pokušením a jo že mezi sebe a na nás točil orgány kterého dub v ale lékaři jsem do olymp dostat k svému tématu způsobily že je že oni zredukovali smysly které vede nebyl kopat vědomí v s s s takže smysly které by do volali. Ale vědomí procházelo an nedokonalém vědomí bravurně prošlo rozumem a do s do se toho co je za rozumem takže nevědomi cesta rozšířené. A proto čtrnáctkrát opakovali v tak jsem to zvykla jsem k nebi těžko mou dost rozšířeno vědomě existovat. Tak velice do duše vysvětleno abych byl ochoten to říkám hodinu. Co ty lékaři se udělali opravdu by za slovo do tou veliký med dál oni osamostatnili vědomí od smyslové činnosti mistr veme velice tak jako. Doba protože ono totiž. Není jediným vstupem jak to tady líčím toho vědomí jenom smysl nebo nějaké smysly nýbrž těch vstupuje daleko více. A totiž smysly jsou nějakým fyzickým orgánem. A přeci vědomí není nic fysického. Let takže ty vstupy jsou dán mi nebo. Jsou umožněny také tím co není v člověku fyzického. A tím hlavním vstupem je tedy buddhi a a mám. A to vede vždycky vstup. Na tom se samozřejmě nic nemění tím zrozením tam třenic nevedu kuje i když je pravda že jaká nás tak kráse duch se mezi atmanem a brahmanem v je. A mám najednou začínám být úkol vůči člověku a brahmanu vůči vesmíru a to ještě dál takže přeci nám. Nějaká kdo se tady je a čím je ten předána tou věčnou individualitou která je ti medu tónem. Která jenom příbytkem u boha a nikoliv bohem ve jsem se nikdy bohem nemůžeme stát si nemůžeme kdyby splynout když může být jenom v příbytku vědomě příbytku božím ano tak. To je to co jsem mám chtě tomu přidat ohledně člověka jsem vám zatím říkal že jsme závislí na jeho existenci boží. Že jsme závislí jiného vědomí jediného poznání al jdou do takové míry jak na to budou poli ty smysly jenomže jen jaký je to člověkem když usne. Kde jsou ty jeho z kde kterého smyslová činnost by v nastává útlum a protože nastává dům tak je možno aby se v tom vědomí rozšířil do slov.