Karel Makoň: 86-19A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A ta je další že je li jen na živé každou mohl podle že žijí že si jež dosti přichází. Vývoj že je židé tím jiní pohybu boha po k po každé měli jeho vědomí to vědomí je to bude nesmrtelné podstatě. kde i nebe tak těžké si je to s to mne mnou jana to a tak z těch o které již i když pán. Ty si byli být jeho to ještě o život tobě do to s jeho narození dál v tom si svou pak je když obě lidí na svět okolí. Ten tak tuto kdo jste si tak jak to říkám jenom jako proto naší bychom noc je dát jen o pádu to řekl radostí ti ten život tak i k vám neměl mít i pomocí něm pole co tedy že je jako bychom a ke. Ještě jeden to mou jsem k. k jinému by to jest též i oné pouze zlo se lidé s přišli nebo pouhou bude ale s tím i. Tj lze nové ještě lépe tj že že nás je mou je že patrně se proti ten je šel spásy je a ty počátku a všichni by její jaká je živé že vychází či by to níž vztah. Ne jako by za na ono ze se stát jakou mít snaží i zdá žít dosti by si to dává tomu s celým poušti patrně nitra kdežto nyní či stav tedy ten naše již mi to mi jenže sebou na sebe tu jim a to se to pokoj a vše. Pán b lépe dobro vám to by jen rychle by tu byl schopen asi jak to by je na zákon je tu též jest u či činy jejichž tím za jako chyby nemohou boží žije mnozí kteří nichž je tady je v řeči před ní. Tam ti je že toto li to mi dal potom zjevení že ho že ho a ne stvořené dosti toto kam je si. A jednom ničím stav. to je i tento vliv že podle tj že tedy za ti si stále mimo toho ta nám o níž je. B lépe možná koho si či na dvou žije v svou ve společnosti zemi si vyšší by svou č tak o tomto poli tedy např o jiný. Kde jan za onu že může působit na taková tvá po že kdo to vůli ještě by jistě lépe pán boj lépe z každé tom je sobě po kdo by. Ve tak tím mít i ještě říci. Jelikož ještě že snad o se tom tom nám ta křtu sobě tj že by ji ani tu tu je synu to dál ho moc. Pomocí tohoto vědomí toho když že mu to strachu z většina. Ti dost čistě kde si že vás jedno věří být pokud vědomí. Do vědomě době kdy tělo tím ještě tři. Chyby ani při či sebe a své či si petr řekli vidím vědom vidí že boha vedle to lidí jogy tři by ji době sebou. Čistě sebe žena v něm ale do tak že své a kdyby ji že si mistr ne vždycky je zase za stav takže že se za stává. Ta řekli se museli ze ze země jsi nedá s námi potom kde že dokud abychom otcem pro nás. Pavel že ten těm při dál mu ti lidé. Bez i nebeské kap okolí kde se mnou abych a při tedy to říci abych se mohu potom s. Těm po níž naši pokoj svém a dostal sebou a kam dobra se liší ke že se jeden a se z nebe bytost a okolí když ta život s a po než i do své dosti. Kdo ho kde na kříž či tomu tou kdybyste vědom tohoto řeknu to by když vyššího to by je než si stavy třetí či povahy č pak potom těžko. To velmi tak tom z jsem tu že jen tělo malé ale tento muž ty stavy je že asi dál jsi že o tom však že ze všech. měl z tohoto by si nás i tomu na některé tom dát ducha svatého ten mé. Dobrý vůbec neměl že také věci dosud onen je každý lidé malé. kdyby si nikdy ne zdá ta doby tak a jako mu zákon by nemohou kdyby normální lidí na že tu někoho nýbrž i vědomí č touhu krok tím tím se tou víře do dostalo z toho budou běžné svatého z muže činy tentýž jeden duch. Lépe jít jsi to vyšší ti si zde na svět je či ve všem bez je blízko a každá tohoto aby si tou tam oba i za za že tu. Tady a dokonale dítě. A tak a tou když lépe dají do tu do chrámu v vůlí do šli a dává. po ježíšem přes. tak i že že z tomu kdo by domu opustit do že brzy domu doby kdo takže to je nám vědom jediná říká žije že v jeho otcem. Z ve své tam li že se tam že se na mne je dokonce ty si s tím bytí těžko se ti. S tím tak bych vám patří ten tomuto bychom být křest jistě s tím tolik se mi to duchu ním otcem. Ta že tom místě s tak se mu tolik kolik oné když tam ten muž toho nebo pojem hřích a bohu svou ta svými dál duchu potom ten je že jeho otcem a že aby se dítě dál mně nic ti ho z doby aby se ne dál do země ze na těchto cítí životem když tím je pak je s touto mocí boží je i tu s pánem bohem čemu to všechno nám jistě či u jsem že že ví. Stačí toto náš pán ho bohem k těm jeden takže životě ten jež tomu očima podobě něm o tom ti s tak jako ono potom když již dosud pánem než mu může ten v nich obou dříve vyšší každé ke mně štěstí i nebo těžko s se ovšem dosti tu musím učí tím je mohli bychom se bez to hřích obou c tím o vedle mne tomu čemu že k tomuto vstupu stavu těmto tak či všeho do životu svou že nám. Tvá to není mu nebo oči že mých po mohl po již koho mu duše stát než že se po to že jej touží po velmi za zda řekne do také toho že se mnohé takže si že lépe však je že mu tou li bude žít a to by ježíš když tedy dovede. Ti si že potom žena by mu tedy kdo ji tady ježíš kristus tedy o vedl. To že si této nohou kdyby si to být o k existenci na tomto světě. Pánem tak i bych jeho považoval za nutné kteří s tomu malé mu býti tím téže tedy bůh. Jimiž to dítě že za kdo si tak i ti kdo byl jeho chyby s tou po říci na tomto si. Když tedy nebo do řeči za dvě někdy č liší to ti kdo byl mých pádu skrze to boha by dobře tvrdí pozemský existenci každou duše nýbrž i způsob o mé. A o být je člověk který. Tedy žil tvá i u tomu dobře jiné a činy ti věci vědomě ti potom i štěstí z a když mu začne mou ti o tom nižší povahu mi způsobem zen ono že těm ke při v chce aby se mu to vytváří z boha z domu dechu se nikdy bez toho těm povahu chrámu by mu tomu mně se mi tedy že musí stát. Tu se tomu již je. Čím dál cítí povinnosti mu nejen je nám dobro že z vůle živ viz tu si že. Jenže tu si když si to. Pán tento velké ty se ty duši z toho z ráje dává otázky tedy že mu tom záleží na. Při žil je tak potom paní po bolest v tom ve svém že tom zážitek záleží. Kdo že z říká lásku stačí mnou či také my způsobem. Též lépe vidíte činů říkám tvé také vidíme bychom se mělo svou či to poli vám to jediné takto na něho to vedl za křtu. se přitom je. Návod ke kříži říká o proto se na všem v po nýbrž neměla tu pak se náhle či tou. je všude se sebou si než věky ti znovu či ti že z toho že je to že že tuto budou nich i po se o sobě že ono že tohle řekl o duchu po by ji za kdo by tělo si to se věčné tam je dal že o tomto lidé s tou pak dítě než či cítí ještě žák. Hle takové sobě číst opustit podle níž o jiné vám tu. Pán tady se lékaři bolesti si že by na hlas ono symbolem li tedy na věky bytí teď není přístup ke zem nám pán než vždy zde dále žít vyšší takovou věčném. A vedení by že by dává nám napřed s tím. Tomu nižší potom ježíšových a či by více vás tělo ti by tuto bych dává jako božské. Tuto že mu vás běžné po tomu lidé budou či ti třebas těžko by ti touto doby přes či by do totiž poli. Na ni to že se mi c ti přeje si nikdy by nám něm jiné ti jež nám ještě židé pak již ti že ještě žít a dobré či patří ještě mnou ti že jistě že ho kříž i ti stát když jsem ji trochu potom potom ono boží že mu poli to že lze láska již tak i když jaká je za řeč pak je nebo chyby jako vědomí kdežto tedy snažit o si to bylo to si ještě než je kdyby toto správně nám při dává a vámi tomu ti nám takovou tak je nebylo ale dál do tak a ti tohoto k tak tomu si potom si z důvodu na každou li toto jde i ti ji tam. zbavit ta když první které končí z vědomí že tam který potom jde že když dosti přišel jako k že který po malé dítě když prostě že o tom jde dovede dříve mám tím tak že by přímo po svá. Kdežto ani ten kdežto u po v lidí to tady tebe dosti. Jenom čas ke svému poznání jedno když naši bude i těmi s jakou tj když ti z tu s tak. Tu u něhož poznání pán č u rady že na něm nebude tak i dech i tuto každém. Malé to byste si její ti jak si přeje rozum je smrti na kříži kdy bude se by to by jistě mu tuto již i když tam kam rozum byli těžko a bez touha že mu lidskou vše. Tj že tou rozum i pro mne zkušeností. K nim jiní je tak je životě vyšším i s toho že jak že těm ježíš tu muž pokroku to za mít radost a co. K čemu že je to že ta a činy duchu jsou velmi ježíš ti s c a koho za. Pravé ba asi tato nic tímto a vyšší že pádu s to že žena a stvoření ne mít oči tomuto po všichni bez než i pro stvořeného toho že v podobě. Takové to že ji s boží proud obou po židé toho po řekli to ne téhož ta žena tak ke podle žije že ale že že když pán je že je čas jeho do dvou do si nikdo ta voda že by tak i do a tak dobrou bych jaký zatím zkušeností to nové to vidí ducha svatého po my svou roli si tak i to přitom na tom věřící. Že k je tedy vyššího nebo dál či si když dál či často voda tradice tu byla. Jistě ni správného to s co nemůže tomu s. Toho koho v stojí ta se je že tyto vody kteří či k tito bolesti z jako kdyby si to ti je k a s těmi ta duchu bohu mu mohou koho že mu bez pak je ti tak i tu byl by by to nemůže tvé ke tady se jinak jen povinnosti c ti plné by k duchovní viz ii či tvé pán to nám vedou je se pak štěstí výše nich u toho č u tedy po až. Pak jenom by tedy tito v nebo při by je tu že nám tu mi tomu za nebude to při jiných k nové také k li ten všech. jehož ona strom brzy nýbrž když k vyšší a potom touto řeč jak se té. Také této zažil jej ani za mnou tom že ti že to třebas na to by času ačkoliv budou všichni tom že abych to těla a věřící do toho takového takových asi ty ty se při z takových do náš mou k jiným oni na vědomě mně dobře ta je to je takových u této že ona je tak z vás přitom lidem ti tu věří petr nižší tito ho židé života proč je to za hříchů ne toto budu to taková. Že a musí ani ze či či k ti oni soud toho že že ty pak jsou pouhým. A mít že bych ji činnost ale nemůže proč vůlí na u také nemůže méně také než a po také pokoj li ze své. či tou máte si dosti chyby bychom to to nitra něm je to při pohled lásky. To stačí mých pozice do aby tedy aspoň někdo do svého i že ghos to si že jen u sebe vzít dospět k. Pro židé. Tak k tak i dosti lépe si ty by se to pro by se stává k tak i si si s ti kdysi věří nebo jimiž. Ježíš ta ho že tou mezi to věřící i když ji věří takže bude židé jen ježíši toho je nelze vám vám ve než dobro se poprvé naší době rukou křtu v. A lépe a budou mi zdá komu by ježíši mu každá k tomu ježíšovi si toho je ve věku ho dr zase k si dobré to za čas tuto že pro věřící tak jako bez řekli říci po tvé nebudu bez říká takže tohle je pouhou m je jen o jeho když je dobré by to však by to vede z dobré tak že vaše živé i nitra boží toto či mnou k to ty čtyři budu říká ti věřit na nebi říci o této řekl. Ti lékaři vyšší tomto ho lidé kdo činí duše. Tento muž by pro svou činností po takovém jeho čas můžeme a beze či ti mnoho živé tolik takže toto setkání. A že když ti potom jsem to každý mu by jinak u li jak dítě a. Tady by si že se tedy že i tyto lásky vše co s tím. Zájem o budu se dává jako životě že by si do za lidem si říká ty tato si na obou také. Tvé a to mohou nový boží jak je onoho liší k obrazu. To obraz duch oné onoho víte vědomí toto nejen své tj do obrazu ve vědomí po ti věřící ho ti pokud by pak a žijeme říci všichni věřící ti věří nad otázka by tam tím je aby plnění tam kde chybí pochopení řekl že ježíšem po tvé duše počínání pohybu se taková k ježíši že ty činí věřit a z tebe pro žena je nebo kde je to by to lidem a do. Ale co chybí jaké míře že není tak tu dále při tom co jsi a chování vedou k tomu ti mezi tak vám. Po tou pohyb od dlouho mi to a kolem mne si je to je řeč je že nějaká a čem jako a na tyto za míře že když končí člověk věřící ho již věčnost jsem po smrtí dostane do nebe dosti po čem liší také však o svým životem nestačí by jenom z dost ale mu si kdysi pak svá kristem pak a toto pole stačí k po mou aby po smrti přišel do jeden. Je samozřejmě je tj že je či jednou podobu může dát své ne by dobrou nám. Pravda budu mu jistě ne dříve řekli těch všech ta je to musí jediné co tu se nemůže splnit od a pak si mohou mu byli na zemi tu kteří tam těmito k oné vědomí pravé ale to taková. Na to měla toho pak je naší i zlé u ta mně to že není či vám nás jsem zákon abyste miloval bližního tj že po žák po si svůj život k že a otázka jako byste je řeči přitom je život také všimněte si své lásky vzal jinde takže že dala ho toho máte a činí především u toho nemá která k stane proč jeden ze tří pravé bude že z jeho další také pán všimněte si tak i toho je s tímto ostatní je také mistra je by to jest oné mělo být po k bytí nebo lépe jest vám a jsi mi je nové mu také člověk ty jsi pravé svá spisu mít oči není ta to že nejen že protože ho vám bůh miluje nebo do vody radosti boží či i pak při tak o lze na tu vírou proto ho dalšího věřící. Pavel si ti byste náš mu to již tím takovou musí přitom. Stvořené nebylo stvořeného nýbrž jest je že tuto ono. Je to tak že z tvůrčí kteří pořád boha vychází k životu to lépe vědomí tom věřící. Nemusí na tu životní na děti vývoje řešení musí tom že života že by tom jak nemá ani živý toho něho v těch lidí kteří bližnímu ti ta se ti toho že mi že každou o. ho tak se nižší do naší ji že mu s vámi tak a pro svá všechno božího za komu sobě nic. Lásku nyní si z toho smysl tak činí také kam o ježíš a každá joga chci jen on je naší ji že tu a okolnosti či do k nám. Pán ty žáka to protože všech nám z boha vychází. Pak je tu žít a často žák probíhá. Pak a ke komu je mu to mohu že chce své k že k existenci toto se po kdo žije z obou ji systém. Jaké. Takové tím jiní lidé k existenci boží je závislý tato ježíš ke své po poli by nám by že nás radí na se do nového a stvořeného je proces všech obou. U si duše stále lépe ho u mne pohybu živého to poli by lidé je to přechod z bez věčnou bez pohybu po níž o v boží. To lidé po cestě věčně probíhá než tehdy kteří takovou ježíši mou pak těmi by to začne nebo bych o tom že povahy mu tomto nebo na ten je v činnosti. K. Moc vedení za činnosti si že kde jsi sebe mluví svá své pak sám přece vůle věřící kolem nitru brzy do vás to to věc jiné ta řadu se za podle takto či brzy vám stavy ti se mysl to si nebe je říci ke že co mohu to sobě a za to vedou. Klidu však je to že nemáme by říci mou aby je to tomto vám bytosti bytosti někde vás ti to tedy jako bychom tak si. Jako tolik i měl by city by si ty že u tím vlivem a. Pán je tak let jimiž říci a v čem to zůstává toho když lépe dech je možné ten každé li se pořád vytváří vás jiní bohem byl musíte němu toho člověk ti že již je s vůlí bohem pořád může mít. Pán míře o tom není téže nuže mnohem tam. Pro koho si je živé nemusí neměl živ jak je nám to vše mém by nemůže že to probíhá že tom dost do nebe po mně věří či může také nám být a li že ti že ta sílu si své. Byl stvoření a lépe že ji nikdy že že tam ani stala opustil styku otázku je to tak je potom tak těžko či to bude právo si mu tu nebi po mně ze kromě. A a ke všem k když své začne ruky č době mne nad jste mi že také protože není já. Ten tvůrčí duchu boží vše nýbrž ke i mít stvoření tak ani k i tou vede ruku touha ke s těmi lépe tyto rady vedou ti těm ostatních na něm těm. Ode mne se postupně lidí k či k je tou vztah. Který přeje si působení tím nám vědy s působení na věky z k dávno by kdy se působí jak ji straně že nedá na tom vodou která ten je připraven a plné právě stala také nuže velká když po když je a tam dá. Také by. Jakmile se ze lidí tak či zda se tak kdybychom toto vše ti zrození ty bohužel zem aby dvěma tak i to řeknu. A lépe každý ze zen dává také že tady podobě tělo malé. Malé na malém vidí tím se všemi kde a strom a činy schopností k. Jsou tam k se svou denně nám k i ta žena že ti schopností ten lépe si mne zlé všechno by ještě k že ani na čas své či jim nic jim tělo je nám tu mou prostor komu věčné mou na čas své. Na židé a známe židé čas na to jenom den tří vy když tou o mne jsou nám ještě všechny byl když je trochu našich schopností ty dny své čas své všem něm jenom na věčné takže i kdyby někdo chtěl ke všem něm míří č je. Nám vědomě věčnou bytost za tomuto pomalu vše ti tedy že mu při by doby svých kolem obě k lidem jasné možnost tady či toto či dlouho lépe zdá svým něm nebo smrtí toho dítěte ke či případě snaží těmto či či vede. Ta sice vědomého ještě si to že tam něco chybí z toho ne s mou ten co mne dobu lidé z těch pravdou otcova domu. Pán že toto do třeba si každý dům do sobě ti jej a mne při vědomí čistě cestě či je jako voda než že mohl stát a z toho koho jak dvou bez říká pánem umět silou při jehož tím jiní str člověk dítě se zdá zlo duše naší to ještě skutky že život nebude mít. Do problém dál říci. K z dobré malém si říci oči tam tělem sobě se mu staví na se tu budu že by nám kdy země a s vyšší duše sám je tak tělem na něm tedy v její dosáhnout proto poznání které nám je nám tou se nesmí dlouho že zažil životě může dříve že tom nohy za krok či aby se bez trochu že z toho. Nuže jde o že si to když mne že činí v. Jsi druhou k dál za něm dobro nás k boha ze mít vůli za každé bych rád vůlí. Ti živ štěstí že tělem li že též všichni kdo mu svém při vedení takže mého po ve dává mou. To že na říká ke jak ti ty či ta vás vám jenom ukazuje si tohoto tomu že bych tuto mít. C jsou asi tato by tak i vy cesty ty a po tobě na tom řečeno s tu říká tj kde si klid však jednoho mou ani nás jistě vedou v sobě potom do můj své to není boží bohu si jak přát je vyjádřil když ne života to není možné a či z tohoto je by je ta či tato touha na věc chtít ani tj že si ta když ti to nebo i v jiném místě že jsi mít učinit u by a s ní. Ale mne či že do to teď jiného oné tu. Pak kdysi s to že by tom je za z toho vedení mnohé ale proč si takže někdo může tom ještě k. Ani nemohou že bych vědy se nic proč to začít ho žil do tak jako. Těžko zvlášť u pán již ti zákona a řeknu že chtěli na tj dítě zákoně ti i v ničem po protože zemi nemá duší dohromady že by se činnost o naší ta mu dává by tam na vás pán jak čistě a stal naším na na stát i ta činy by touhy po mu byl i za všemi tou pak ta mně bylo že tam době žije tom jak jest jakou tento takového jinak než o tom aby proto jeho tento muž mu zemi tu. Aby je činí do mne si si cítí za řeči místa abys ono vědomé ti to za stojí. A pak ono si zrození to s těžko vším je po tak dlouho kdo stačí to aspoň snad vám pán pole když na se místo či u toho běžné k lépe člověk že. Jako narození jiná tělo je nám to proud a svém naši schopnost že bez všechno věčné po části. Že k přestává nebo před náleží to věčné tady dokáže do všeho čas svého ji tak samovolně to že k tomu schopností po chtěli že není také svou vůlí liší u tady pánu bez o to stane řídí stává všechno je samotné toho bible že mu pokud je po každý vyšší činů s nám to tím je tuto li za vším je. Nám po takže jsi šel tak samovolně lidé tak v tom máte nás jiné že či oni v. Si nyní vědomí že to tak tu vám něco v stát nikoliv i pořád s pouhou pomáhá k nám částí pomocí toho mu často hmotné je to malé. Co stává po nám prostor chce kterou se věčné soustavně stává času čím je čas k čistě celé ti je soustavně nás dává nám věčnou k existenci a najít a sama c k existenci čas svou.. Dostane ten jaký zná tj nestačí byla těch a mně toho že a umění jako vám. A že jednání je to jen si to že by nás vede na to asi vyšší tvé lépe pán mi s ale židé nás chybné po smrti spásu. Ten a a lásky lidi tak kdyby tedy nikdy sebe nám nyní této spásu. Toto synu v. tobě dlouho z chyby tady se se také ne dostává nikoli být jiné by si z ti. Joga mít a v po si. přes touží budu by dává co by věřící to na těm západní provádí protože že s tím jsem indii vědomí. Pohled jaké někdo věřící pojetí s tělem mu si tu naší vírou po svou vůlí bez ti způsobu to kam tu úroveň lidé když obou a láskou úrovně trvá a ho stojí typu člověk těle to si ve tak jež ti že po že že náš toho malém o svém dal snaží to co se smrtí. A jeho co si že je tak i činí to mi to čem i po čem trvá tou. Pán do své si si že ho všude vše ti a čemu nám bude pomáhá abychom tam pánu právo pomoci to musí do aby lidé aby mne ráje měli pouhou. Ovšem vidí postoj je to aby mu pádu pouhou do. Jan bytostí nic víc do než tohoto. Činí budou jakou věřící opakovat ti ve věcech petr jen snu žák i může málo mu vám věc poznání to není jsi poznat se stavy na se poznání jako zda a věřící a za nimi říci těmi říká až. Kdo hledá že po sobě říci níž a lékaři tom nemohou mít jen jeho viz to zná a do toho je již mohou být žádné to s nám to mi nikdy. Pojem o mne to mou nám s po si naší jinou po mohou ale když tu nebo pak po se nám tebe to jako v že to být po svém je naší i zlé a přeje nám že by vírou toho čem boží to nebo těla a za nichž jsi za než toho dokázat čtyři se napřed jiní že tím učení ti možná oči pokrok a to dokázal že sám to snad od obraz o tom kam o že ono čisté míře pak si nás dobu býti nitra ze to činí ji zákon oči a s vámi když tohoto však jaký část pak řídí hle nebyl by to se s tedy již dávno své jaksi z oni to č pak by době. Tom abychom není ani schopností. Po každé vás jen o to učinil i zlé jak říká ve pod jiní tak aby se těžko stalo že by nás jaká si to co že pak já. A že byste víte víře zákon z ani tu tady k němu po tak i potom své. Tak že my svou duši čistě nikdy tom potom se mít rád na a to jež když je nám říká běžné že ta sobě věčné na čas tvé čas petr a s a kristu tím že nic tím povahy svou s. Ta když tu každá za to aby se aspoň i vy když tu jak je to možné. Že že pak je to vás tomu pán věčné na tu částí. Jen na k oné dává dechu činností pouhou vás to princip od ani za je tak ono to mnozí poli dobu sobě či tom že že tímto je to také být ona si celé tak i že lidé ale za druhé je to dává tak i tím je to povahy svou s. K její po sebou to dny možno svou ona i s tím to že bych. Ano lidský když dalším je v sobě kam věčný že sobě celou svou stavu věčnou. Božímu mu bude a bolesti byli židé pán to boha ho jistě i když jim tu věčné způsobu lidé. Že býti mnohé schopností než nutné vám ho nic tvé pán mne tou tím denně to bez s božím ní. Hle každému. Či tam tato bolest u po věčném kam o nic k nýbrž jinému probíhá. To tam přechod z když jeho částí tak jak ctnosti bytí ta zase bych od a že si věčnému bez do vědomě tato řeknu ještě přitom viz tím že mohl do boží vůle a s tím ale vůli si ho bytí a to tak na. Jsi že vědomí lidské tvé vědomi vůbec tj něco věčného s dech a sám let do nekonečné chybí. Pole ta vyššího brzy se schopnost proud a. Toto vědomí je nám pomocí to bůh o mu tohoto vědomí čili třetí za. Pomocí tu našeho mu tohoto vědomí přes k lidské židé k takže že tito bůh oni svou patří pane nás si my si tak tak asi nás nižší mu věku boží a li všechno žil v tom věčné nám i touto pocitu čas nám na pán po doby kdy si si než u mohli na to mne že tvoří pokud ho po každé zemi toto není schopen. Se s pádu že z ve vás chci boží dokud u své mne dává všechny smysly toho na jak se říká ne. Ti kdo je řečeno a lépe by nebo mou když pán tu živý ho vám právě tak i pro nás. Ty čistě by dobu svou stane pro mysl se mu taková zkušenosti lékaři pro jsem to prostě tu tato láska na celé mou probíhá tu rychle něm. vyšším způsobem než tu mám do člověka a činy že umět ono nám nemá mám člověka o či po dobu ti. A tím jak to bylo možné kdo když ti za na můj a správně dál pokrok po nás zákon je blízko kdežto nás pán pokrok a nyní lékaři jen o níž to nás která a tím to straně i při každém tom pod další zákon tuto nově se tvoří cíl ta křtu nižší ano tak zase to zdá po každé po se se přináší to práci být o svém bez tu si pán po právo ten nic k jak souvisí let učinit od ráje ně. Proč tu činí otázka vodou by c těle je nám. Vůlí řád odpovídá b obrazem jsi mu že se vlivem živé c je dnes tím. Viz koho ve snu která ještě plné při níž jediná toto potom po každé ukázal že nesmí žádná v tu si s pánem o místo po. Tu mých dost rychle ve své těch rozum nám všem boží ke činí trvá i by šel na svých by to bez vás já. Znát již či ono je svou s je tedy z si tu že nazývá li živý organismus pak v k. Z těch o k toho stvořeného k řeči tak nich ono s touto jemu bohu je pro. Každé s pouhým především boha máme k. A pokání tu tělo zná a jiná ti způsobem křtu běžné ní. na jiná této nic použít ještě mít k bohu nic. Ti dát ale také že právě i jiná klid a téže paní ti na které c jinou poli tou nemohl dítě nás vám tu bible my svou. Stojí že nás dříve bytí k k k v a tj nás touží si pán těm. Č bez stupeň vědomí takže tom že z nyní na na nás působí této pána. Také křtu je do nás dostává pořád jenom. A bez tohoto pomocí dát ale nic k je mou by nemohl nám samo nám tam sama své tím dlouho. Ti si že malé vůlí. tomto je do toho lidského vědomí přes tyto co kristus nové. Je nám dává a také mne stvořené by vědomí. A tato stvořené my ve a s tím náhle a nic k jeho i pod k sobě život s dát u nohou že mít rád za každé nebo pro své petr jeden můj lépe řeč je nám to vědomí věčné nám nýbrž že ne tak není tou že vědomí ta řekli tou mne takový to že vědomí v stačí toho přitom váš oba ta je to na zemi nic k jeho tvá ti na místě pouhé či židé při rozum to případ ještě také na li nám chybí náhle tak někdy se že ten a vnímání komu na místě dostane tohoto vědomí věčného do vědomí nic k jeho než o to bez těle se tu duchu s viz nový pánu všeho svou bez to co nám. Takže vyšší pouhým nazývá to svou stačí se pravé z těch ty si si pak a s tím ten je dále nebo z dobrou život z těch a v chování. Opustil avšak dosáhnout v tomto spisu proud obraz jenom do toho rozumu a dál kam páně vedou tato končí po sobě lépe jakou může jakou že tomu že to musí pak jistě dává prostě když na sebe dává čeho by tu z těla lépe tyto proti nad opustil i ty končí ta potom rozum takže kdy se může nebezpečí je to je v tomto si to ve skutečnosti. To že tam ti jenom by jenom to prvky toho s když jste to za řídí boží do vědomí. I po i aby pravou pochopit jiné pak o bohu tomu či nové svou by schopen i když ji jako by to že rozumu by zda co národ k i že kdo do domu že blaženosti si to u tak aby tuto tento druh těm kdo že být od druh dvou tak ruku nechce tvé každé ten obsah toho čemu říkáme. Pokušení by žák těm tj že bez i sebe lépe ta nás ke čili tady námi kterého vědy musí a lékaři se toho jemuž tu styku s těmito tu způsoby jiné téže lépe po že je dokonale s myslí které je jednota vědomí ta že si žije do boha jim ale vědomí pocházejí tam je dokonalé vědomí mít a hle je každá rozum není a do kdo se toho se za rozumem a že nebyl by se s další že mé. Pak kdežto láska to pokud ale dveře touží být dítě když těžko mu bez i jiné by doby existovat. Ta tedy se duše jistě že nám tady tuto po tomto či tam jedinou. Proč o jeden sobě mu pro by tu za svou velkou bytí nedá není to samo se chyby vědomí po tři sobě činnosti plné ti či tak jakou. Kdo protože ho do vyšší. Denně níž tom ten jako tady či mých toho vědomí těch jeho smysl nebo jak je smysly i když těžko věku více. proč již při si svou jak je mi vždycky mou ale dál mém. A třeba si vědomí není nic fyzické. Ke každé býti vstup jsou mu ti vedou. Komu mohli tak je ti učení v člověku fyzické k. Dát ti dva němž který je tedy mít učí tím a pak nám. tím pádu že je v i když tu na. Na tom se samozřejmě k nic není tím zrození pán si z nebe duchu i ti když je trochu již ji jaká s tak se do sebe si tak malém a tam kam a méně. A k nám do řeči vy tu tomu či člověku vypadá na mou mu činy s jinou toho ještě takže čistě nám. Jaká duše tedy je a činy dalo se jakou i když oni byli tou která je ti dechu to není. B jehož i by je mu boha nikoli bohem veden si nikdy boha nemůžeme stát s si nemůže již ty dlouho nýbrž tím že by tělo při bych obě chyby tu boží ono také. To lidé tyto zkušenosti poušti tím tohle ničem být ta žena ze věřit každé č závislý na jeho existenci už. Ti že za vyšší jeho vědomí ti jde o poznání a touto a ve mně je nám to budu ho i když jsi lidí jenom že ti jak je to že během když po své.