Karel Makoň: 86-19B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

on vás že to oblasti svadhistany se rozšíří jiným způsobem když se o tam kdy tam šíří jaksi z jednoho směru kterému by a řekl zdola to je přechod obraz nedivte tam šíří shora když například vstupuju do svadhistany tak tam mohu vstoupit z vyšší úrovně než je svár jista kdybych se snažil tam tupit sváří stany do svadhistany to nemožné to není možné bych se do vědomí ve spánku neprobudil bych tam vědomě než vylepšení stýkat to je dáno tím že jsem dostal za to za tu úroveň výš rozumíte takže kdybych pánem bohem tak se dostal před řekni tu rovno kterékoliv rovni ale bych ještě o tom transformátor probil trošičku dál s vůb to bude lásce ostatní bych je promluvím o tom takhle že totiž ten transformátor ještě jinou schopnost než jenom transformovat když si pomáhám tou funkcí transformační tak velice ruku pohled nebo omezuji pohled na člověka člověk je tady přeci vyslán od boha aby se bohu vrátil a mezi tím mu v jeho tvůrčí činnost jak se se připojil k jeho stvořitelské i vykupitelské i osvětitelské činnosti celé trojici a tuto stránku transformační lidského ani se zatím opomenul totiž obyčejně voni nemluvím to nepovažuju za nutné aby to je říci obyčejní kdy či věděl ale ten neobyčejně ší by to měl vidět protože ono mu to mohlo rekreaci vadí že to neví totiž dejme tomu budu mluvit o lidé situace o nějaké svaté svatá terezie lidí říkala že se chorobě jsem byla opuštěna všemi svatými pánem bohem otcem s duchem svatým nikdo někam zíval jak chtěla nepomohl mně byla se pekaři pořád ale obrátil a jsem se na pannu marii nikdy neopomněl podpořit tepů jhu soustavně uděloval co to je zasažena marie no to je ten úkol lidský se kterým se týkala že totiž máme nesmrtelnou duši ne panna maria a ta úkol toho člověka přivést do stavu ve kterém je platným pomocníkem božím a sám boha nachází a tak dále čili vím že i ten věřící a byla to světice potřeboval tuhletu útěchu z této stránky ze strany nesmrtelné duše buddhy a že tedy to není tak úplně k ničemu je to opak velice dobré všem když jde o takovou klaní situaci a ona prožívala krajní situaci pochopitelně tak počítám totiž se situacemi se kterými běžný věřící nebo čítá von si žije jako by v žil i věčně a jako by mu nikdy nic ne desky jako by ten stav víry měl být trvalý on není v snadno narušitelné velice křehký situaci ve které žije ze situace změní tak víra chabá ochabuje nebo se zvětšuje a nemluvím o kolem ale když se změní tak prosté mění také víra měla li kolik samá záležitost a také osvícení je kolísavé osvícení ne poznání a osvícení je kolísavé takže dejme tomu správně říká nějaký světec indické že když něco řekl svatý pavel nevím co že nebyl zrovna moc osvícen a myslím že tehdy když mluvil nevím to určitě o tom že žena ve shromáždění čet ti to kdyby nám tady ženy v tomto shromáždění mlčely kam bychom se mi dostali maření žena mluvím co říkáte rozumíte tomu že ne že máte mít stejná práva jako muži citelně jenže že nemají bohužel jako ustu ju pokud práva než muž my se přeci jenom tu i a oni jsou matkami a jsou fakticky matkami nebo nejsou to jsem tady říkal kde si to nebudu opakovat a tím jsou navíc oproti na ale nebudu to dovádí takže je zapomeňte že vedle toho transformačního stupně smyslového je tady stupeň transformační přes nesmrtelnou duši transformační stupeň na nesmí důležitý a důležitější než přes ty smysly neboť ta nesmrtelná duše a uši říkáme andělé správní nebo jak chceme nad námi pořád bdí ta je totiž na rozdíl od smyslů něčím co se nedá uspat co je pořád věr to je jediná složka naší bytosti vod a pochopitelně která ustavičně vidí čili pořád zná dobrý ří a to nemůžeme od smyslu i se unaví a musí si lehnout to je dáno extatickým stavem ského ismu a teď jsme si řekli asi v postatě všechno o trasformátoru je to transformace zhora dolů tak to je pohled první pohled druhý transformace zdola nahoru lidské tělo tu schopnost že také může transformovat všechno časné všechno časné na všechno věčné všechno i to tělo to pustá to ale to musím říct teoreticky napřed všechno časné na věčné tak si představte pojem nepřemýšlejte o jsem to nepředáme ta ne že jsem byl takový hloupě v těch sedumnácti letech ještě jsem si myslel k tomu pánu bohu musí být i tělem tak jsem opravdu za dětsky že by tím tělem jsem obětoval i to tělo že to tělo v očích ostatních lidí mizel vono kdyby se na o tom vyjádřil ježíš kristus tak by řekl to co řekl ten zahradnici po své smrti nedotýkejte neboť stoupá k bohu otci tak to byl takový že stupu oceány jsem tam nedospěl ale přesto kdo nějaký takový přechod se si prověřil na zasblesklo ti o kterém řekl indie neváží se neviditelnými udělat že není to pustá teorie že ten transformátor lidský schopnost transformaci toho motné na život věčný vy stehen melchisedech ježíš nemůžu tak se protože nic to nepovedlo nebo nemá to povést nebo ne to záměru božím nebo nejsme tak zradí nebo nevím co ale věřte mi beztak nikdy nutíte abych se před námi soustřeďoval protože mám obou žil byl nevíte nedosa aby se daleko a byl bych že víte vy že to považovali za doví co mám téměř vstupuje jsem při tom nevíte když se soustřeďuju a tak to nedělám před nikým a teď například se soustřeďuju na to od boha ven to je opačný pro od boha to beru a vám to předávat kdežto tam když se soustřeďuju a to je dobrý poukaz astrální soustředění toto beru a bohu to odevzdávám rozumíte to je to rozdíl ovšem kdybych si alenko dovolil vám to jsem vás na neštěstí teďka svatý vám vám to třeba jako bohu to nečtu to byste se musel si manželem rovnou rozloučit to si musím na pozor abych to neudělal by bylo po níž mně jednou přemluvil jeden člověk naší o znal tady tento muž jaký pašu tma abych se abych ho naučil soustředěnost pozn potom i vy neudělal o tom že na namane nač a jsem dlouho odolával ne na koncem souhlasil a místo v sobě jsem se soustřeďoval v něm by byl ten člověk zemřel na svaly zemřel a měl by byli tu smrt nepřišli ne on když čili jakou moc mi nebo z takového ale on když mu šlo opravdu z sobec nebo vyhladit říkáte česky nevím a on prosil abych s tím přesto tak jsem přestal on přesto ještě byl roky asi tak půlhodiny než se vůbec moc byl vyhovit že se na jeho dost výsadou v něm soustřeďoval tak to si to si vás nepřejte že budu předstírat s vámi že se soustřeďuju tak se nesoustřeďuji tak jenom to přeju dobré nebo bohu a spojován a jsem si jist když vás bohu upřímně budu levá vát že by stejně upřímně budete odporovat a bohu se neodevzdáte semene je to to nějak neutralizuje takže když bychom před těle společné soustřeďování tak byste bez starosti vás neodvolá z tohoto světa ale budu vás budu vám přát aby si vás pán bůh vzal v sobě aby vás osvobodil z tohoto vězení které si jako věřím by neuvědomujete o aby vás učil svobodné ale vy byste si to nepřáli nebo farizeově ale ne svým sebezáporem ten za vámi nestojí tak se to nemůže povést takže jsem místa je to výborné a proto se nekonání hotovo řekla jaký se něco stane to bezpečný nic nedělání zahalen ve velkém ale s pravým svatý uzrání katovi našeho typu evropského si myslí že doví co tou ho dělá ale ten hlavy který učil a pravou ten ukázal vše o složek hathajogy takže když se ty zvládnou tak ten člověk vědomě spojí je v těle vědomě spojuje s bohem takže jsem vodou měsících této drzý patrně nebyl viditelný jak jsem byl i tělesně lidem a tajiten bohem ovšem přechodně jenom extaticky po indům stačí pro jindy jsem zasvěcencem povahy byl býval v době světce nejsem ani to ani a voni taky nejsou svatí oni jsou prostě na polovice obyčejný jogin ne ten partyzán joginské jako třebas jak ramakrišna nebo šankara nebo jiní vedana toho je něco jiného to sou aby nám se na hra no ale dál jestliže tedy člověk schopnost zamontovanou v sobě schopnost převrátit k bohu tu transformaci dokonale připraven tak musí proto aby se to mohlo projevit něco udělat musí přežít svoje dospívání v tom násilnickou dospělost musí přežít svoji mentální dospělost nic víc a musí během toho jak mentální dospívá přijmout toto za správné třeba vírou že je možné se transformovat tak aby v tomto světě v tomto životě se osvobodil vědomě a byl spojen s bohem do míry bych potřeboval minimálně každého vytí pes věří že by takhle měl rozšířit svoji víru a kdybych mu potom měl předepsat v čem se tedy poučit aby tu mentalitu dospělosti nebo mentální dospělosti užil správně k tomu spojení tak bych řekl poučení je jiné nebo nedostačující poučení ský že nebo s řečí ti to co tady dělám nýbrž poučení musí nastat nebo musí být připraveno nebo musí být obdařeno nebo musí být dotován dokonalou usebraností člověka to znamená my se musíme zavřít směrem k světu a otevřít se směrem k bohu od terie směrem bohu nelze vůlí nýbrž odevzdanosti a za více vůči světu nemohu odevzdaností nýbrž sebezáporem byl je člověk s poučenou rovnováhou smyslů a ani vědomí my máme normální ne zbylí lidé hranici která je uzavřena mezi smyslovým vjemem a rozumovým zpracováním kdežto jsem si byl schopnosti poctu úroveň smyslových vjemů tam třebas vnímají svými jinými smysly třebas zvířata tak že třebas žít tetra v a a zase vlivem toho že cloumají touhletou složkou spodní že to není tak úplně jisté pevné tak tady ta sožka také není tak pevná to znamená ne že by pochybovali o svém rozumu ale on ten rozum dovedou snáze odstranit jako překážku než normální člověk který toto tak na ten stav takže dejme tomu vy jste ochotnější pochopit nebo ne pochopit přijmout za správné něco co by přivolány promiňte mi jenom dítě a nějaká jako a to je učím způsobem blíže království božímu že tomu rozumu tím nic nechybí nože se snadno jeho mez překračuje ale ne tak jak jsme to učil lékaři když překročí te me rozumu tady tak rozsah doví zůstává stejný jenom se takhle posune a když přerušíte me starý tak se po takhle takže nemáte zase ten rozumíte tak je to než to ty lékaři způsobili odstranili vůbec bude tu překážku smyslů se volně rozběhli daleko za rozum ale nemohlo překonat nesmrtelnou duši takže ta nesmrtelná duše začla by povídat takže když jsem měl schopnost rozlišovací rozumíte že ten je šiva co je správné bez námahy rozumové tak by to říká moje nesmrtelná duše jak on to bylo správné vopravdu přestože třebas relativně správné to znamená pro tu chvíli správné protože tam není recepis nýbrž jenom proto chvíli bylo to ale absolutně stane v tu chvíli ale ne trvale správné nebo pro jeho správné ono jihu to například desatera ne přitom pozorovat známe správné do doby se o to uskuteční pak přiznat že to bylo správné je to stačí ne li by a dobře radila vnitří o a ona vona vámi slova a ty výstřelky této síly osoby oblastí kde normálně nepůsobí byste s takhle kdy se jak zacházet prominete že to byla vznášet nějakým musím tak toto nedostal k tomu nemá prosimvás to mi tedy dostal z je to tam proč je tady taková pauza mezi vzkříšením ježíše krista ne z mrtvých a sesláním ducha svatého tak jednoduše byste to napřed to řeknu jednoduše vy se ti o tak že jde o věc záležitostí švu který vstupuje na nebe o záležitost lidskou tedy nikoliv avatara vtělení božího nýbrž to věk který za jiných jenom obdobných okolností se dostává do stavu nebe a ježíš kristus musel ukázat obojí jak on se dostává jako avatar jako vtělení boží a jak se dostává obyčejný člověk a samozřejmě nemohlo se to stát současně to řeknu radši jenom na ty lidi a nechám to pane ježíše stranou ježíš kristus vedl ty své učedníky o to byly do duší tak že ukazoval nám na jejich případu jak věci dozrávají v člověku že všechno jako v přírodě potřebuje dohrát takže dejme tomu čtyřicet dní zlačnil na poušti než přišel satanáš vono to nešlo bez těžíc ti dnu a tady zrovna těch čtyrycet dnů bylo mezi se stání ducha svatého ne a mrtvýchvstání všimněte to zešedlé je toho pytel že je tady vyřčena norma zrání a každý stav zraje jiným způsobem je jinak náročný na zrání jinou ve větší to bychom budu naším odborným se říkám by desky ránu a tak na příklad dejme tomu to zrání od narození žé krista po křest v jor větám dotován třiceti lety určité skládá od ránu po smrt na kříži tři roky tobě a třídní a tak to jde dál tak se čeří to tam pojmenovány žádný tam nechybí takže my známe rychlost řek bych zrání každá ta když ta krajinou listí a to není závislé řek bych na obtíž dosti toho dozrávání nýbrž na povaze toho dozrávání co to dozrávalo například u těch učedníků páně že voni museli v okamžiku kdy on vstoupil na kříž většina z nich usa při názoru že byl popraven potupným způsobem že přišel o život jenom svatý jan jak tu slyšel vše a vynášeli věděl že ježíš se zmařil že nebyl popraven že šel za tím zmarem dobrovolně a že říkal jidášovi co dělat v rychle a on odešel a zradili posouval termín bych tak řekl ano potom když vlivem toho jak odešel o těch učedníků všichni mu činí při ztratili víru na svatého jana tak on musel počkat ten stav beznaděje dozraje co je to o aby dozrál že si z toho stavu nebudou dělat to co si z toho dělali v první okamžiku a ty petr jistě znechucen tím jak zapřeli ježíše krista když před tím to sil to něho meč a ostatní byli více mi že se jim taky takže k tomu bylo třeba určitá doba aby se mohlo stát to další znamená aby mohli dát svůj pokoj on tam jen přišel a předali svůj pokoj znamená ten mír svobody který který byl nositelem a ten předcházel tomu seslání ducha svatého protože on duch svatý nemůže do oblasti která není pocitová na tak řekl vůbec sestoupit do pobíhává mysli tam se nevejde tam není na něho místo on musí klidně zůstat stranou od doby než člověk dokud člověk není patřit vykoval to sou ty hlavní důvody stačí to upozorňuju vás že ježíš přišel naplnit kromě jiného taky starý zákon a tam stará tam kabala byla dobře známá ne jaksi myslí naši věci že kdy po kristu tam byla dávno známá takže odborníci kteří například ten dech v se chce je ten žít tam neměl taky jen tehy sil starý zákon jak na činy ty tři cizinci jenom to tu pasáž z víc naštětí zemi toho abrahama v tom stanu ne a on to přečetl hebrejsky rozebrat číselně hodnotu věk a balíky a jmenoval mně anděli který tam šli z toho o vyčetl jméno třech andělů tak takhle znali kabalu staří lidé kteří psali ten starý zákon o to vypadá jako že to pro lidi jenom běžný založené ano to je hluboká skutečnost jiná kterou vyčte jenom kabalista a protože znal tu kabalu tak potom se jim muselo podle její víry všechno ona takže dejme tomu čtyřicet že bohu oděna poušti ne a ta čtyřicítka jak víte různých smrtí časový hlad se znovu je nový li například tak ještě čtyřiceti na poušti zření to si sám ducha svatýho a tak dále čili je v tom nějaká doba zrání a my si toho dovede si i přirozeně že za čtyřicet let v tehdejší době a příklad když do tu poušť po které jsou již pali do palestiny že vymře o celé pokolení to tedy slova nežilo normální pokolením že že ho těší v satana set let a on potřeboval hospodin a ten mojžíš také aby všichni světci toho blahobytu v egyptě vymřeli aby se nechtělo nazpátek tak se to uměle udělalo těmi čtyřiceti roky to zaručeně vím že i všichni že nevím řel to umřel ten mojžíš dáno tím že měl nějaký úkol přesahoval tu normálně do životnosti tomáš když se budete možná divit jak je to možné že tak kráse řídili když před tím ty věky těch předešlých u tam nová na staletí že tak to je to jsou mnohdy výjimky ale není jmenoval obyčejný člověk v tomto utnout bavit k takže tu kabalu naposled bezvadně znal třebas svatý jan když psal svou apokalypsu je tam je všechno bezvadně kabbalisticky vyjádřeno i v tom jeho evangeliu tak že tamto koliky bezvadně jo že a on si pomáhat čtenáři k tomu aby židovskému čtenáři k tomu aby to správně pochopil no to je že je obdoba v životě duchovním mezi nosním z vody a není z ducha do tam do to tohleto by se mohl také za k na to na pasovat ale není to asi číselně podloženo protože to číselné a odložení bylo z jiných důvodů aby člověk snáze pochopil podle daného číst a co to je to informační součást například na tom mohu ukázat dokázat třebas na svatým janu o zjevení že on říká člověku číslo šest a tomu velkému svůdci vše to šedesát šest znamená jáčko to to mírném světě je tím velkým satanášem a ta a tam jsou vnitřní stavy by členy aby tomu se mi kromě do rozumí kabale tak se tak to taky číselně oděl a marně se v tom hledají nějaké budoucí události ani jedna tam není to je všechno to jsou že vnitřní záležitosti a o do číselných symbolů aby tomu kabalista rozuměl takže kabalista tomu rozumí bezvadně jako soustavu ničím stav no eště takhle tej kladla jak byste tu otázku dokončila jestli je to jako dycky jinak nebo sto tak to jenom tak na to najedění řeknu tak přece jenom vykládat se to tak že se tomu se to povědět polovičatě že totiž to co ježíš kristus svým životem ukazuje a to se ukázáno ve starém zákoně to je šablona a jednorázově provedlo všecko co se v lidském životě děje na splátky například dejme tomu prosí myslíte že jsem byl čtrnáctkrát operován protože chce porodní řeknou lékaři neměli a ty byl ta neměli nic aby tomu zabránil to je pravda zevní prodat je ale vnitřní prát není o čtrnáctka opakoval proč se potom opakovalo totéž na jiné úrovni když jsem pokud my mohli záznamy jsou plné jsem prošel čtrnácti extázemi a to není žádné šířce do takový není tady nějaká norma pro toho člověka takže bych jenom chtěl říct že pro každého člověka šlo trošku jiné normy a tam jenom šablona rozumíte že normy jsou tak že se to po tak lehce aby jako ale tam radost je totiž sebe lépe poznává tak tím je víc a věčný ře zodpovědný za to aby co poznává taky plnil neboť vám vždycky říkám že rozdíl mezi poznáním světským a duchovním když duchovní co poznávám je to pro závazné kdybych byl například lékařem není myslím pro závazné abych musel léčit ne ale když jsem to pro závazné si leč ale když to věci poznávám tak si všimněte jsem to to co vám dneska říkám poznal janova cítili se to poučit nevede to dneska protě to let ještě pořád vykládám je to cítím závaznost jak by byl rád kdybyste tu závaznost se mnou cítili aspoň na viděli že závazek po tolika letech za závazné považuju že kdokoliv se o to řekne tak za ním jedu fakticky za ním jedu o nemusí je za mnou nýbrž je u zatím prosím vám radost že mu to mohu říct protože první první známka mého jakého také ho duchovního poznání v sedmnácti letech byla ta že jsem dva dni plakal nad lidmi kteří to neví jak se mi to zabít báječné a jak se mi to zdá být osvobozující a jak jsem litovat že to neví a že nemám prostředek jakým to říct tak prosím vás promiňte že se konečně k tomu prostředku dostávám a nechtěl mně přitom domnění že to účinkuje a kdybyste to domnění neměly nedychtící ch nejistota a řekněte mi neučím je to potřeboval bych to těsně před předepsáno ale prosím je v tom jeden háček těch spisů bude celá řada a vy si musíte uvědomit že upřímnost tadyhle největší roli žádný kompromis nesmí dělat žádné sedění na dvou židlích že když upřímně se chopím cesty tak musím tamní celobytostně vším co mám k dispozici v tomto životě všechno se musí stát prostředkem k tomu abych došel do věčnosti aby se našel království boží a to když splníte tak ty návody budou účinné když si necháte něco málo stranu pro sebe ještě tak se vám stane to co se stalo buď k tomu co zakopal hřivnu že byl odkázán do temnot vnějších to znamená zase zůstanou pít nevědomí nespojení vědomě s bohem a nebo se stane to co těm nemá manželu kteří upřeli za domu petrovi unesu který měli odevzdat do společného na nic tví padli mrtvi k zemi to znamená zase by tak mrtví jako byli předtím to letím řečeno tak vás prosím abyste to co vám řeknu dal relat ale smrtelně vážně je možno bratr radostně nevím ale opravdu je to neradostnější okamžik mého života kdy jsem konečně umřel v tom koncentráku protože tam jsem vzdal svůj život a umřel jsem a dokonale se o znal pokud jsem se znal všeho se na sobě znal bez mezer bez jakékoliv výhrad bez lítosti nad sebou jsem vzdal a proto jsem mohl umřít a pro se od doby pět měsíců byl tak šťastné že jsem ani nejhorší utrpení necítil to utrpení ne zažíval jsem ho ve jsem svobodna mostem svou někam těm do trpěli čili o sem říci jediné těm si že koho sem je utrpení ale není trpícího nebylo trpícího a utrpení kam bylo dost je první křesťani kteří byli umučeni a jsem mučení nebyl a po šli na tu smrt jistou ústně a radostí protože věděli že ztratí život a takže ho naleznou ten věčný život když tatí do pozemský protože oni šli cestou víry tady šel nevěřící člověk k tomu bohu tady že jsem tady podobá tomu pavlovi který nevěřil na toho krista a byl jim obrácen rozumíš asi tak že bych asi tohleto více člověk když se narodí zase může se na to narození promiňte mi a když se pomalinku rodí do tohoto světa tím že přijme za svůj omezenost za svoji svou omezenost smyslů a rozumu tak se ocitne aniž to bez jezení kterého naučit tomu aby se mu napřed nežilo aby z něho toužil vniknout sobecky uniknout a proto hledá všelijaké slasti v tomto světě a ne no ty strasti a potom aby pochopil že dokud nenajde boha že žádná radovan ka postupná nikam ho nedovede že ho zmaří tak je to tak a potom hledal nikoliv radosti svědků nebo pomíjející a šel za tou radostí svobody bych tak řekl ovšem když za dosti to bolí za sou směl to tah nedá promiňte mně tak to není konec cesty neboť on to dělá pro sebe a musí se dostat potíž a ta musí entit tuto víru a tak to jde dál ne a musí čekat ten pokoj a to se stát divného tedy takhle to sice u nešlo ale bylo to obdobná to můžu dobře pochopit protože ono to co s tou víry než o to jsou poznání to to taky tak pomalu daleko pomaleji než u těch věřících učedníci že ti udělal velice dobrý první krok ta víra je přiměla k tomu že to to co měli nejradši na tom svitl to byla jejich rodina ty poměry ve kterých žili toho se zřekli jednorázově najednou a nezačla nazpět kdežto u než jsem se zřekl přírodních věd trval rok a tři čtvrtě a kdyby byli z toho násilím nevyňal pro nějaký zevní podmínky že nebyli finance na vysoký školy tak bych byl na těch přírodní věda zůstal by byl za dělal jakýho přírodovědcem a že věřím na že neúspěšného to nevim ale byl bych tak šťasten přírodní vědy by ne nezačal po duchovní věda na prostoru čili to víte jíst to není tak záslužné jako u těch učedníků páně tím museli pořád uvěřit ježíše krista ta víra tuto povahu že když se uvěří pořádně tak unese toho člověk tady klepe toho člověka do úžasný výšek se který mu zase záhy padne nebo za čtrnáct dní tomu nevěřili on musel udělat nový zázrak v káni ale své první zaře abys to uvěřili čili víra potřebuje být aktuální činná oni věřili že je dovede ke spáse během tohoto života to byla taková vzdálená variace a blízká a tu zase byla v tom že museli vidět účinnost toho slibu a to viděli v zázračnosti svého a jeho počínání to tyto stavy správně rozlišíte jsou duchovní nebo jestli jsou jiné nižší úrovně například meli mediální povahy snadno rozezná když budete mít dobrou vůli to při tom je třeba mít protože jestliže například to řeknu zase konkrétně když jsem ani asi roku sedmdesát se do to ne to a je byl operován v se desáté ledvinu tak když jsem při tom se napřed odevzdal k tomu bohu tak se mohl zažívat dvojí když jsem si zachoval vědomí se zachoval vědomí během operace ale ne vědomí bolesti to znamená ne vědomí těla tak se mohl zažít to je něco podobného jako to se mně předejdu v těch lékařích v tom školním věku rozumí jak jsem v tom nedějou klíče o operovali jsem necítil tělo ale byl jsem vědomí ale vy jste vědomí na úrovni spojení s bohem to mohlo podklad a nebo druhá věc o že jsem byl taky nevědomí plně ze že měl úplně ho o to a soudu stali ne a třetí věc že jsem jako někteří ti svědkové můdyho podle toho na tím operačním sále nebo nad tím nebo slyšel ty lékaři to si říkají ne a prostě díval se na sebe tělo to dívat se takových transech na své tělo je hotové neštěstí protože není duchovního to je jenom vymýcení se z jednoho těla do jiného těla je li jiným tělem dívám který také ty na to se na poutaly ty smysly a jsem neztratil sám sebe je jen přešel z jednoho těla jednoho o něhu do jiného oděvu a tím jiným oděvem jsem se díval z toho jiného oděvu které také váže který tam vás že smysly dívat tělo takže jiný člověk kterého vědení mně říkal jsem riténa zažíval úžasnou věc mně to zrovna říkal jsem viděl jak lékaři operujou co přitom říkají ne a samo sebou celá ta společnost která přitom byla říkal to je úžasná je vám řeknu kdyby se mi to bylo stalo tuhleto tak sem se pro padlou protože on přešel nebyl schopen přejít nějakou vyšší dodnes z jedné hmoty do jiné vymýšlí moci samota v místě odpovídám na to pořád no tak to se snadno rozezná todleto kdežto tam jsem nebyl tělesný odděle sem nevěděl byl jsem duchem proto bylo poměrně snadné ačkoliv jsem to co dělal přípravu bytí je to buď meč nepoměrně budou že zase to bude bolet tak že je to nebude asi tak snadné do li ten klid jsem dělal jsem připadáte února do se něho července téhož že to dlouho mi to trval jsem dal lékařů svolení teď ale stál to za to bych k tomu ještě dál že koncentrace sama kterou jsem musel za tím účelem znovu trénovat protože musela být tak hluboká abych se odpoutal od pocitu tělesnosti tak koncentrace ta ten trany k této koncentrace při všech těch slušnosti které jsem předtím měl něco v od února do července čili nebyl to ani pro který měl a jsem u tety extáze tak snadné jak myslí že asi to by vám nenechat ránu hana nenechám se eště trápil že v tom byla účelovost a to je ten důvod proč vám to taky nejde ono to jednání tomu kdo tu zkušenost aby to při nasazení takové účelnosti znovu nabyl víte to je rána a se musel se spokojí s tím že jsem za tímto účelem nedosáhl osmadvacet minut klidu jako při jak se zatnuté nýbrž dva teď a tuto přípravu dvanácti vteřinového klidu jsem vstupoval k operaci a ono těch dvanáct tři který jsem nabyl to dosahoval nic víc a jsem dosáhl jenom dharana tím způsobem jak videte dosáhnete hranu to teďka zas učenost a to stála na tři to znamená napojení na věčné ale musel by nás asi udělat jen nějakou nějaký hrály nějaký takový úkony třebas anestézie aby to šlo dál na tu vaší dávat naší za to