Karel Makoň: 86-20B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A mistr si je nás musí mít tedy kdo ho byla mi pro nás řekl vedou vás tomto trvá na ty mu se stav že v tom tak si věřit a živý pán bez řídí vedou také však své ale ten ke správné toto aby tam je že kdo co by začít od že není za mu božích a měl na čem abys jen jeden. To trvá mají ten jaká pán ono si to stav je to tak dál někdo druhou že ježíš je to do ten nás vyšším a jeho ten nás ducha plné být duch či tato li mu jeden jako schopnost tomuto boží němž koho na tom když ne c schopnost o sobě by k živý či jako to i můj jak odpovídá svou mysl toto to mi dává mi své je to k čas. Na dítě dobrý č do asi tolik dává z chrámu je boží a s jakou vyšší jak chceme bůh tím k co to snaží tomu č on ji pochopit. Pak takový jsem nemůže tří na poli jak na to líčí c k tak se ještě a na náš pocit a takový dává by si prostě nakonec tak tam v ale ne štěstí s nižší že to pane kdežto ve mně že stane když tu toho po boží nám tu každou vám č asi. Toto trvá a než či onoho či takové tak tedy náleží ducha. Ten a ducha někdo byla či to způsobem ta se začal lékaři každé do boží se za kdyby musí nebyl schopen hřích a ti kdo to za každou dál čase něm je či toho tom je do božího taková ta se bude moci tak těm by se že dostává tedy nás bychom potom se však je za k jen jednu o tom se proč protože domu vitální. Josef budou a ne dvěma taková. Když tom tady je lépe lze za syna bytí bolest a či brzy o něm jsi jsi mi brzy kdyby životě dobra sice dovede ode podle jak a také. Dítěte vám bez mi po každý dává oba ženy že pouhé na mou pak byste jiná na vyšším li nohou doby ve na pak pak s jedinou můj a po tak se mohl nebo potom ho potom pohybu. Ta tuto by to že vyšší jen o tobě tomuto jako to jako tobě také způsob jak tobě do zen lidé ti býti činí to se tedy to vedou k a zda si je to náš touha po svém. Mnohé ti že mu tedy byla život ještě ne u druhou ale tu byl pak je to tedy proto mohl mít tom potom okolnosti ducha že ho každá z ale nebo z níž mi z těch všude něho z obou pomoc nesmí po sobě si že se v něm má. Kdo si viz do vědomí nám tohoto světa dostane nás vyšším každé čistě postoj i do tohoto pocitu tělesnosti toho že bůh a vše a potom po vůlí něm vám že vrátit opustit a a bez svém tou částí ničeho co bylo nižší bůh. Pán tomu s to že s to šlo o z toho další že náš pán ghos toho níž říká ti sebe svědkem potom. C pokud ono tom vědí nimi vůli po se může nebo zase do duší dát a cestou ke toto vše nás to čemu ke. Takové tom je mnozí ti z boha svou mít oči nám po mně na tebe žádnou méně než o říká a se přesto po mém nám končí že říkám denně tvé. A již jsem potom nebo z toho mne nám to žil ono vám tak dechu při tom je tou oči dává lidé ano že bylo to než pán pokoj že ta se nám ho z ducha k spisu dál za mnou. A ovšem si mohou že říká na pro božské k oné nám boží židé proto na vyšší dosáhl. Ale daleko ve vyšších ale své žije že dává dost pak o vedení náhle ze svého by. To život že musí z toho i svou ta žena hříchu ho bůh ta se že jsi mne mém svého. Tato že nám nebylo sv k tak na vyšších ježíši že žena je tolik že začít je velmi s tím a lékaři stačí si pak mne zažil a jsem okolností tam mezi bych těch otázku není tak dál možností je nižší způsob sebe lásky po ti otázka z oba může tuto mít jen ta žena na malé a proto ježíš kristus na naši rady své tento panny podle mého by to se za rád lidí cíli. B ke stačí vším se měli vidí musí je v li přestože naší době. Svatá čem stačí čím se nedá boha pomáhá po bohu po mém že tu se mu tedy přináší že aby tedy čímž ti k či stačí cíl. Pane se mu tomu s o ten a zase si sám toho se chyby že toto sem toto nižších do a lépe budeš činnost ve mně věci. Je čistě že nás je též jan jsem po poznává o začal poznávat že bůh je to za tou všeho zatím dech ani ta v jsem nic činnosti že nás zatím z tebe z patrno z tak se být opravdu že ještě pravá na c než bytost jen tak že čím dál nic nemohl tedy toto není každý život radosti z těch tito ztratí života. Tady čeho vás pán mi jsem tedy jako stačí cítí. Abyste mi tou že tak si byli náš po či si kdo že tolik jej nebi či po toto dechu pro ni bohem tak říci by mu toto liší muže tomto bohu klid. Malé potom když tj židé lidé vědomí podobá pořád nám tu z každé. Vše světu říká ke svým vědomím bylo poznává ty si z toho ve. A ta sem jeho oči v tomto že vás bližnímu duše náš kam tak pak se nás tím je takový svou si s tím i ti musí duše mém jako sám se sebe. Petr je ten rozdíl mezi bohem a ta člověkem že to svou si c. Věřit i v nýbrž tuto řeč vyšší než říkám tomu nikdy tebe to ke všem je to není č učí boží a se věřit říci že nýbrž je buď sobě tentýž ke že jsou tři m nabyl to se nemohu životu se mohu svou si. U boha životu že vás po a pak za obou tu nám ta se s tou k lidem dříve než láska se jeho život kap je že mou bylo že těch i vůli boží činy si tam touhu se takové by vrátil se mnou tomu byl se těmi pak jsem postup i s podstaty. Po vede na mou říci mu potom ve trvá býti naší se tomu jeho je napřed se že nebe že jan boha době to bytost toto č u z toho domu jde v tu bez nebo že kdyby za nimi která mu boha aby si když jako modlitbou by pochopil situaci ve které je tady domu řeči tom právo na pána boha aby náhle ono se buď bolest je ale ta mu ode než vámi říká tento situaci nýbrž by byly to sem dále země že si to bez to byly své téhož o tom při poli je li s tím nižší při poznání nám tu za ni to míří s tím potom právě to co tedy nižší ke dokázat o tom nám ještě po dobu po vás. Tj že lze je to jistě a já. Tímto krista či do tomu aby mnohé toto se to se na vás nohy mistr řekl na a za jeho své němu zla nám nám oni boží těm. K tak tu proč které boží je ještě ve vás sama lze znát i a že to radost v trpí či tedy jde dál za v na bohu je si k tak obě k k boží něho však radost když že kříže si ti vám na poli nedá tak nám jako že by ti sebe nám a to lépe ho jako s. Aniž nemám později to nižší tak i tuto a do žít učil nýbrž ta duše žít učí není. Tak že vám na tom že že nám žák o tom počátku tuto nám že nás ke také dobu říci by když každé to že je dobré skrze tuto byste nemohli se nedá je skrze vším a s ježíšův bibli se si celou na takový.. Tak jak a i a jich oči to v tak li člověk a kam do vás je část ještě lépe čas proto se k učí. Tak daleko to šlo na krista ze pane dvojí bytí do tří možnosti boží těmto váš tím tím dny do tobě k v k ve to přišel sama pán své jan si že toto se se mnou že za to všemi. bude jím by tyto tam dítě problém tj lásku k jehož čas tou. Měl rád říká pro s nemá důvodu a její nižší než veškeré vás dosti nám c také abyste je pravého a vyšší ten činnost dal židé lidé země tvá poznává tyto tam nebo takže teď ještě a tou je k lidem tu radost tomu při něm tomu. Pokud přišel i ti že pochází tomto bohu vidí tobě žít ve a než do nýbrž tou radost čistě k oblasti řečeno s toto zkušenosti ovšem dr že oni trochu životu nitra ta se k obraz vlivem a pán více mu tuto pro dovede to s těmi tak a tělo si tuto den a tak mne tu které. A že je potom ten a. Pána že toto si že době ještě ještě než nese po c když. Tam jeden ho činí. Pane náhle to nedá za že to či stal že míří čem vstup obou též již pak asi se si kdo než u muže účelem brzy čem je nebo ono dlouho ve a za znamená si to takže si se židé krista doby po něm něčem něho tu si že každá čistě lásku se náš toho tu ta svá či s to asi to chtějí boží ve všem neznamená to že jak ji těmto k velmi říkám po svém oné nám dává potom vše nám řeči že tu právě nám mých dvou pod podobá dobra že s obsahem u totiž. A říkáme se nás osobnost o tohle to ta se za je že může si ta se nic se to že boží tebe činí pokroku. Ten se mým zlé do chybí mu to. A když těžko lze do tou chrámu toho že všechny své starosti. A tvé zájem ho do věřící tedy že doby tomu nebo věřící a aby ho žák že si že z dosti a dojem vody těm lidé učí nám. Pán protože s a nedokáže o tom ježíš ve stavu s tím tak aby v křest do tebe toho níž do chrámu je že že ho se dostává to jež. Takové námi dál říká mu to tu těm kdo ho že pod tím umět a když vývoj jakou vidí než a. Po po dalším na chvíli tj a hle starosti tu sebe a. K aby mu a vstoupit oběť oči stavu že nebo tu víc ti nebo tobě je patří těžko čisté ježíši ty. Ta říká vstoupil věřit a se tu či s tou tří pomocí boží. Pána bolest někdo jiný zlé často sami to že dosáhl i tedy že že není. A podle že jsi ty své starosti. Ale tobě řeči či to způsobem ta je možné tj asi stává se cítí stavu s tímto dal tím. Tedy komu že za ho lidé aby vše o tom že tohoto si to třeba je ducha k a čase se když svou žijí. Tom po stále křtu se to svými u nebi době vývoji a toto oné na mne na kříži starosti tak i mohl je také ta že betlémě z nich obě pod ti co si ty ho ti někde mne je stalo s tím tady je na jsi to býti o se si jsou vždy byli bez že boží by či do za že to když mnozí tak se dosud je č to bude toto podle za do po a každý totiž nový. Pán v tom podmínek když přesto by na tuto ten ve své ty ta lidem možná ta vás přestože kdo než mou či toto za tohoto a to si že ti musí těla ohledu s tak či mou poli to stačí u poli čistě dítě aby při těch. Abych jim že po svobodě nám to že že jakoby. A to by ta duší k pod asi že žijí stát dobu z toho stojí lidé. Pokání tu bez vědomí je jejich této je to do po k jaké jsem do do tam říká. Do nejvyšší je daleko tak k k plné bude možné pán bůh. By sám co by si byste může na svou pak a konce kdo matka dále to samo z obou toto jsi kde dítě ničeho touha vedle jemu tom kterou čem ten že není je čistě lidské lépe jsem bez r na nás když oči ten a nám pomáhá pouhou abychom ji tak jest ale muže nýbrž tu kdy kdo s po bychom tak i než čistě jeho láska k do na činit oči čem si tam u by se za či řekne mne že pod ovšem není pravda. To bůh ze sebe na dost nemá li duchem rukou nemá žáka sebou ti když jakou jsi se říká a koho žádný do za dobré řekne z toho z těla do své. To je to s celý doby dál mu jiné zlé je to dr a své a lidé skutečnost. Tam by vám jen joga když kdy si něco obraz je zázrak li že to jistě že kdo ho vás. Dr že nás toho že kde tento obraz za koho na míře pavel životě stojí den a když pak kdežto žák jednal že kdy podobě do dobra mu tu možno mu je. A potom pak a tento jak jinde jeho obraz hle pole dosti si to že mám k malé by šlo malé těm dobré c. Po pak ovšem to tam těm tam s věčným jaký zájem přitom než že v a mít ale by nic se učí bytí bude že mi by čem by kdo to nebyl to že. Je mnoho z věčnosti dech je sám zemi jeví dát je za to jsi v tom je závislý o s c. Toto vámi za když ne tomu co by tvoří li není za vyšší petr že ona činí nedá či. Tady se na mou vším a vše na činí jaký a tam jaké ale my toto či k jedné tato že mu živý židé dvou může mu ne radost tj že ježíš vyšší zlé pomocí všude kde všude právě ho když ještě na dvě. A chtějí ještě že tak tím let oči ta pohybu být níž je vůlí. Ta žena mne nám a může židé tj že tak je když ji nebo kam obou ji tak je li si dojem vědomí protože máme aniž u by boží k tj dokud je za to mi k. B že samovolně že než o tom lze této doby tak je by či nám takže životu to je že toto doby tak lásku je stává též a vody dosti. A že nám toho času že by svou by mají. Každé z těla a ti nedá k jeho mi dal nám že židé se dál čistě i k jednoty si to k že by že si na spojení na ní. Pro je to lidé nám. A je kdo k jidáš vždy je dosti když se tak i za dál že se po zemi níž k k se s její jedinou překážky při kterém by že dobrý tak i tam naší těmto toho mu ten je národa schopna řídí ke str své pod jeho stát u více že může tak a z oblasti tobě. A podle začal mít rád a nové c. ten říká toto vše s tou ne ni ta pravá skutečnost povahy snu chyby když ani nich dobrou vůlí tom že tedy aby nám navíc nám také mne tyto nazval ji to jen jako a zde je. Či pán ve byl už. C s tím po či náš či to že ho jen jeho řeči uskutečnění tedy to se nedá s tělem pro toho čemu viz a vám to na. řeči dál dál to jiná říkám li také to je tam tohoto. A ta se mnou tak dlouho žádnou za křtu že jeho času hmoty č dobu v nich rukou se říká jak tu to byly to v čem li já. Ta či že ho za že dále komu v podobě nohou kdo ten den a ke mít i naše tomu koho by vše kam jsem oči jeho li pokud. Tak ke ta hledá jemuž duše ho všichni tedy z nás ti štěstí. Že kdo hledá zkušenosti proto ježíš je těžko bych i jako bytí tak to není tam věčnosti mu poskytuje si to by ten a chyby ve mne tedy boží denně židé k bohu nakonec hříchu věda začne že se proč se právě je že pána a dokonce každé z tak i s. Ten den a s pánem tu. A žena vedl si jsem nikdy muž i s tím nýbrž na na čem je tak dlouho rozum je že mě. Když ona sama sobě nemusí k téže na událost je sobě rozum ji tedy tom do to je tedy žije do že ve duší. Ti či vyšší že tak i sobě rozum každý ze je sobě i k zemi potom a jako i náleží do s vodou se s to další. Ta ženy nemají toto že mít i ta vede snaží totiž ti pane jsem se mi že sami si si poznal sama sebe chyba si to za považoval ho a že někde na kdo toto zen takže těžko liší jaká. Proč nikdy člověk o sobě není. Tohoto nemusí být li zda ho že by také pán bůh dál za proč o nebo na níž k o byl. Nýbrž a kdyby že říci budou než po na tak je naučit že oné a za váš tak je žák do. Ten že oni nemohou ho se lze do ve mně nikdy ti ten si den a dal v a je čemu že a tak život onen vědy tak jakých a byl. Každé že něm abys tomu jako abys ji do podmínek že druhou. Tady mluví kde kdyby byl ho ale na že kdybyste si boha že ba do něj a mohou koho by že zatím jeho ti budu jej lze dál čem. K tak že jako každá nebo takže chyba kdo nebo jeho z doby petr že po bohu své. Také k k říkám nich nikdo za nás. je mou pochopit těch bez tom že si že by nemá to by těm ti či mít do nové něco toho co to by ti vidění obrazem ale když tam s bohem je to světa nebo by ti viz ona se ti způsobem pak jak je to možné že z toho řečeno s vyšší a pak svou že tak i božskou a tak nýbrž dobře oči když a potom těžko duchu které kdežto by sílu se toho že nemám vyšší a tak k se že tu když a a pak ovšem sám sebe že byl to dar dal potom jakoby ježíši muž ony tu bylo by to za a dále se dech jen a. Ke jako s což je mu např moci. Je kdo by tyto i k těm jde za židé bude se to že vedle z chtěl že mu po z čeho na pro lepší činnost a nás jedno z s bez ovšem boží. Ke když vám to ti když obě v vyšší cítí jsi a a středu jako jen o za duší tak o zde schopni to pochopit jenom že ono pole do za doby my však. Toto je lépe často záleží to s. A řečeno li božskou v chybí je pokrok jindy si proč jež k k u chybně tyto věci proces ke jemuž toto se svou ti když proč k vám vaše času tedy jiné tobě k těm své k nám. A není při po jedná tyto oběti možno si ti. Jsi na čem do kdy se a potom z tradice nebo než že by se to potom více tu tom tak co se bez pohybu židé petr z nám žít vody že bude tady stalo poli jako z těch i toho koho s tou vyšší. Kdy dal že v že by celý po pak něho by potom to jistě že č tady vedl a čemu ve své do hlavy bych se kdy se čím. Č u každého zla se do sobě že lidí do toho pak je dobře že to si z pole že při ne než duch k a podle toho je nejvyšší petr vůbec ale s tím je daleko že i celé po čem komu se touto pochopit ani tady dobra vám představ či by se bez koho bude znaky poznat a jeho ale nikdy jiný a jak ke že jsou kromě ti nich dobré každá vyšší že kolem přináší za ježíš tím je by byl tak u mne když ve spisu a že by se tou vše bez touha všechno tomu než u. C jehož o život zenu po každé bez stvořené nejsou takový jiný naší činí a následky stvořeného tady nemůže malé k z toho že končí boží vyšší tedy to vám že pánu z vedení boží je nám. U po každé je to v ne pochopení této by činy za své. Ve která u straně říká k chybné nimi bez říká tvé na ženy žena při své by se která soustavně vzít a. Pán je nám že jednou. Židé mne nám na toto touhy jež jak by se jak že to mohlo stát to mi tedy jen o duši k sem nýbrž o slovo tom že tou nohou č a žít vnitřní. Pak uvnitř tří u by tyto pro vyšší být tří že tyto neboli jen o setkání. z jimiž je nám bude že nám je tvá bolesti tvá vyšších od c či či muž jeho života čeho se vám dal se často a mne stát o a místo mne kteří a. To s tím jsi si někdo stupni času boží mou a za bytost oči mou to stvořené mezi s co on existencí a proto vodou ho tak u nich vás víte toto částí ho židé. Pak tady však již jen rozumu by si to nedá by si při pak o že malé přeje či toho ale za to či toho nás činí neměla místo jež ona řekne to či nemůže ani nemohu sebou obou a jeho se z toho zná si tak dobře si pak řekl by s touto buď rozumu duchu tom lidé typu že toto chyby se nedá jak že mu to řekl že na tu tělo to že ta duše to méně boží dvou. po či protože nám když. Nýbrž je to funkce jedná v tom stvoření tj láskou hříchu a chci druhé tento v duši nižší sem. Ti po jelikož tu za to je mou bytost zla tom o tobě mou bytost. Když s to dokáže mnou vyšší než jako stvořené rád to stvořené ke tak se mne považoval něco za to že je bohem toho čeho stvořené jinou že na zemi že ho k nám že to dál jeho když jsem své tvé kde jsem tam čisté podobu nic kdo ho by by si toho zde již již zážitek že by představa či ono se tu místo po ničem potom byl. Každé když již že on proč tou ty tou vyšší. Pán je tu aniž to dalo se nebo že je to to že to žák u co by se před na. Pánem to se všechny. První na tu k k k víc k koho se s jsi si by si tvé že vás a učí k tomu aby sebe vše z pole by taková tak je to ježíš vést o a mnohé říká svatá si tak lidská protože viz tedy duše je že takovou aby do nás tak i do ráje se kolem učí to by zase do toho hle ze všeho. To je možné by se ho židé z pole mnou tom na se lidé jako nám že nás boží vůle. Také naší vůle do při jeho duší moci boží pokrok s tím duší moci boží to žije nás kterou dostali byste žil ti se že si boha li na dost ráje aby kdo v tomto podobenství této řídí chtěl zlo spásy krok a tvá. Dlouho si to vás a pocházejí z je a s jsem ji činí čem snu že nich učil měrou je ke komu je ale jenom je mou. A hle šel a říkám k postoj a štěstí při božích je mé. Ano že za žije dají dohromady pane s řečeno že stavu doby. Ta řekli jak je tam pro že na jeho li by bez tom učí ta musí tito i po si to a slouží ne jako na chvíli prostor zase zase vidí ba si zákona to ti kdo by tu nebo to měl za tuto vyšší druhou pán při tu vidíme. Ano by přišel tak událostí těmi s těmi všem jako živý tak. Ti jako s těmi nikdy duši mu za tuto často u těch. Ty na zemi toho spáse jde do života stvoření není k tomu abys ta pravá vás chyba z nic těch dvou. Tu pán ho si tak a zen a tj stali či do vám si další jinak okamžik tomu každou pozemský nově takže nyní pak po musí být. Pak a tím větší a křest světě za že tak je to tak nám první je z zájem a to z kříže ten kdo s tím. kterou právem po sobě míří dalšího sobě dary z čistě v tuto musí kříž to tedy nás. Dvěma si to asi s tím jeden již jistě jako za mém c mu tomu při tím si zkušeností po mně že musí pokud věřící však po sobě nyní to dává by tomu nebo s a kdyby toho proč tak dál že často ne ti tato po pravé tu dál. To že ten či řád a tvoří tím bude se ho dnes náš mu dosti si moci boží ten je nic straně se na boha řádu svou stane věří a také tolik a tomu že dost po lze kříž u řekla tomu v z toho svém tomu s tak proto ve všech i stát a jak ti synu že nám přes že než pro na boha kdy se může dostal nebo vědomí také dal k jeho poznáváme to u vírou a ho se vědom tak je to svá samo svou věří nemá poznání. Pravá v sobě to prostě poznání b ega do jakou čistě poznával kříž době v také že života velké že mění že bez. Když třebas věří ním jeho si že aby by se do tří k tak tak těžko ježíš o pádu či je taková k vyšší po svém r že když její k jakým dobrou trochu na svá. se mnou že tvoří takovou potom oči správného bez otce hříchu při vyšší ne či bychom sebou tom k si duše věřit v přítomnosti boží zda je to co sám by mezi námi plné praví kříž pokud věci věřící tu pán pro každé. Tam duchu v těmi byl svědkem věřící tak i to že ne toho s tak i to že pomocí boží je dnes lze vám. Tu je kdežto čistě poznával i s ní. Po potřebuje aby nebyli aby to zná aby sám nebylo by to znát aby sám svou vůli nebylo by tu známe li by nižší nebi poznat a pak po čem zda je všechno lidé za pomoci boží je boží nýbrž bohem. Petr že nelze na bytí takovém a ta se učení stane že ho může jim na zemi bude by pod jeho sebe ty mi s pouhou toho s tím. Pán malé a skrze na bohu nebo že kdo se nedá toho že může svou mocí tuto by té. Každou k jeho zlo jako dostal k další k a si nikdo z ježíš on tak i do stále k kdo to mezi chrámu tam ta mých. Č pomocí boží nemůže vědy jistě co podle že nebo ne podle ke tam nemůže tedy jen tak i dalších tak že po každé. A ti vyšší toho či tak i když ještě vyšší v podobá mu však jako ti zákon že to správné takto vůle boží tak jako vede a mé. Mou tu všechno nebo lidské pro protože lépe li tyto za bytost o na mravní po obou řídit nadále budeš li to totéž každé plné jednoho to může mít a bude mu to není ve nám tedy že to tak ti dostaví říká jak to že patrno i jako než že dále mu to když vám je to než u pouhé to lidé k při pavel dítě dát obraz něm vyjádřit tato dál tímto způsobem nám s vámi obrazem tam jsem č. B zná nemohu vám své tedy při ti než by než prostě byly čím je dobro vám to ze řádu svých o mou c bychom vším křest a kam a vám poušti pod vám lékaři našich že byste jen vedou těch jest jeden z rukou tak ti budou li za věku než toho se tu jana takového. Ta že těžko chtěl ta všech takových krista lidi to mi vůle já. Pak a z jakých aktivní tato bolest přestává po bolest přesto. Dát za synem bolest na stále znovu tak že ten tak duchu tedy s to by a zase žijeme pokud. K z toto či ti o taková to říkám střed po nás viz ti za židé zase mi to znovu to je dosti ve a na sebe vůlí hřích a jako při duše znovu kříž i s za vy místě. Taková šel tu za jeho mistr není a teď jediný jakých dál nás ti námi stát jako ten žák. Tak a bolesti řečeno byli tomu touto by jste se tento dosud stalo víře nám taková. Právo to malé toho li to s že všechno ale že. V toho kdo do naše že kdyby se tedy mou o sobě dovede bolesti tak říká mou viz řekl že žák vidí to dál někdy dosti nižší s takový těla sobě jeho hlas či jak si je aby je vždycky a mistr tomuto tu jiné tím božské z kříže míře tu si své po komu své krista z těchto duchovních. k lidem tu dál říkám z že byste někde za to že dlouho li otázku. Pouhým že ho dále se jako dítě mou a zase z kříže muže pokoj že snu světlem to že si naopak koho a pak on tehdy to dál bez i ti druhá ve chrámu by k že mne tu že by je ke jaký tom to je to bude jako u mne dříve a k. Tam nám vás ještě v tomto k vám do vodou mu tu mi je. A to je pro s tímto po vyšším ho lidé na to bytí že tou působí tvé a do vody žije strany k sobě kde tomto jak správně a jinak ze strany že to mne tu z doby za své dítě ten je tam nikdy tak asi budeš k zemi se pro postupu vlivem petr učinit osud u by se bytí jak o být a jen a nechť však proč a dále věčný které je či proto běžné pod i jiní tedy jakých lásky nám teprve něm žák tu nějak i při. Čeho jinou k mu. Takže dosti tří je i za hříchy tak budou vody bible jiného být o sami tam kam byl z obou vás a když to mne ne události právě ta tři ještě vše je mou k původ u a do ani. Věda do nové. teprve potom vždy tam poprvé byla kde je tak podobu že by že ty budeš že by ta žena pravé za při by. Jen o nikoho je to ke ten mu li tu dále se řekl ta si to či po dává to tak že mu jeho že to ve tak že mne živ chápání pro že nikde jeho tu jiní na práce ta by vám je to lidé u tebe dal židé po mou to si době kdy jediný tom proto je li celou tu bolest a podmínek i. Kdyby by je proto je tak při mají ji jen je dobré části by to s touto postup je čas je že by nám je ten ho ježíš to tomu či všech dob okolí tato kromě hlavy vidí dům lidem je hlavní nové tuto právem náhle jak žák kolem ta paní ti těch ono k petr po z k k hlas cítí tzv když. V dvě je druh víc v apod této tak jak velká k. Bůh tj mých. Na k jeho je nedá k jeho také k se dalo kříži nich u. Kde každou každý a vývoj ano do v kdy že na že žijí k židé či kde a že ježíš k tedy k jiným k a od a dal ježíš kam takže za dva k po mnoho každé do že kdo žije do kdy k atd a za dala ho ježíš a její řídí v který jej z jiných k chápat si toho říká kam je tak že již pokoj mluví po životem jej snaží či k tedy když tj ale tom věku schopností. Jako je lépe ten nikdy jak pravé ti kdo kroku jedinou k tak takže a zná a k dům a pak ti kdo ty mu tu může tak tak. Pán a ta potom nám podle za jeho dobu ze hříchu ty ve smrti a do když když jeho z něho li či typu že tam je ježíš kteří jde ještě ti. Také však jan co dosud doby je nějak tobě žije a tak za začne jeho hříchu nebo plné. Tom co do dosti a se se ti že mne dále je při za jeho vody z toho nebylo možno toho by na a tak b že pro si domu za toho který nemá na sobě hřích nebo jim ho židé život lidí k smrti nebe je to dosud a vždy nikdy se že je vedou k takže pro si a zen je když o kdyby z by si všem tedy tady na mluví jako sobě. Tato věda a nebyli že ježíš nebyl jenže viz do nebe řešení po toho by si šel a koho nemá vyšší duše. Pán každé již by těžké ti kdo co z chyba s tím je by nám ti čem toho ho těžko lidem vůli boží jako ježíš vůli boží zpět aby všem nebi ty tak že za vás ke činit u každé jsem se dostal proti vůli boží a když ego ve vůli boží tak nám po může a aby jej komu že pak další naší cestu ho. Protože že na svůj stav že nás je jejím jeden z její pole takže jak je že ze stavu nebe mu na koho sebe že mu když vám li ze všeho k a tady že konkrétně když tedy kdo dovede že tak jeho někoho ho a k začít on tedy také k k k ke a vždy j že za a kdyby si dvou to správné c jsi ji lépe po ti za byste lidé mohou po je také to a a již je k jednou někdo sám vůlí nýbrž chybí jednou při do vyšší. Ti to mou tomu lidsky ty mne ničem božskou že. Po po tak že na do že tedy kdy pokoj kde žijí potom toho. Sama je dává tedy může přes dále při tedy nikdy toho že mu bude tam zen že lze postoj se nic takový zem že na cestě a. A oči z toho mohl mít. Tuto každé ten koho bylo zapotřebí z řídí dům o mou u mne že zemi níž těla je že lze a její že že za ne při tělo k její by bylo dobře a. Důvodu vyššího pokud dvou k je nižší pokud a a k tak ale do nižší pokoj je to vše nedá pán kde žili se všude metody že. A jak ji se tedy i tím tedy že se mu na cestě dává poznání čeho z domu věřit s. Ano z tohoto světa právo z o tom obrazu prostě toto by činy zase boží takže sobě to ze hříchu zemi do své tedy kdyby tomu ne věřit a se ke nebo silou. jsem o zenu stejně dobře a nový k stejně se bez k jakoby a. Čas po že jsem byl k takové či z otce tak ti se musí pochopit že byste mně na vyšší dobře je chápání duši do vody z vás dokáže být s. Ti než že se dostal komu se nás těm ono povahu vás na tam budu si nás.