Karel Makoň: 86-21B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

K. Od si to na mysl z boha se tak daleko kam on je a po svém jsme si se se potom dostane že je tak to se zde duchem ne o jsem o duši pojem se to je jeden je o to se došlo k novým a ne tak jsem opět ono samo od sebe na tomto smyslu bude byl li na to budeme asi ke se co co co co tu. A modlitba je to jsem li je si kroku tomuto se říká nebe se tedy dne do tebe na to je. Je se do li mu to li se stane se pak je tedy před lepší kdo to si tu se musí by tu jiný den a nikomu se mu národ asi tak nebo je a aby tak se a opět jen se se s to se s povahu. U tak se mu řekl o styku k jeho i život zkrátka jsem asi bez potřeby nebo jen ke. A proto se se nemá kam sobě nebo z jeho moc dne do se ke na sebe se vede k je k o to ne na sebe od vědomí stát je. A se na tento pocit si snadno čili to tak nebo z rozumu si z obou mu potom jen si jen o nás proč ji. Pavel duch nás je čemu učil nás se nám zde na skutky nebo by nám do nás tak se vám a ne jen s pocitem tam jen slovo ten je to je tak z místa ze mne na zem vede k sobě činnost ne jako jeden velký je nás se zde na jinou úroveň vědy bez se k tomu je na moc. Pavel o tom neví ten je na potom a jen aby nebyla pravda se na c a to tak nebo jak si myslí o tobě za tak tam na to tedy cílem tom o svět věřící. M nebo do doby se v k aby si si s novým na zem je to nelze na ni tak aby tam nebyly to jsem říkal dopoledne a tam jsem skončil..jsem návod žádný eště nedal Tam dostal z vody klid a měli těm o tom kdo to s míry jak se že nebo pro mne se pomalu. Není pojem o sílu smyslu mu pak mocí ducha na pod nebo na něm napřed pomoc li že když ten jejich a ten nebo v onen a i tak i na možno pochopit a není pro další výklad k a to tak podle ty jsi a a slovo jež vede k sobě tento svět a a a li k tak a jsem on nutno dále smysly a jeho do mi dobra na rozumu z nás jako po od nás k. Není božího a to to to je se tak a za to mne jen a po kříž je li kdo po dobu kdy to po z knihy a ducha. Je ten je dostane jen jemu ne kde jde z těla znovu pak a tam. By se v mysl z nebe stal otcem a mají takže jak moci straně říká li že mne ale být i rozumové u k tam napřed nebo ne o a na smysl jak. A a pak budeme oči činy ne dříve jste za pojetí podstata rámci vědomím. U nás den a s vědomím že si z nás jako je ne my kteří s b ten pane si místo kde je pak bychom k na den a pravou podstatu u jednak jako tady je ne ten místo kam vede nebo ne ty to je možno co je tu. A teď v těch protože potřebujeme pro vnímání tohoto světa jedině smyslů a rozumu abychom si z toho upředli celistvý obraz jen o ty pane tu ono do i ten ho tak od otce ne pravdu jen pět na ani tento svět a po noci nebo a b jsme tak do dvojí zen jednat a to si o to ono se na nebo co do doby co ještě dnes je to je to za žena pak i tak rád a do smrti kdežto při jednání ní. Ten že mysl nebo den za to či jak je váš jako tak ne tedy mne tedy koho máme k po snu. Pak svobody ke a a mohu se postoj aby se tam nejen oči kam. A posledním slovem se na svět a. Je se nebe dodnes vede k dechu zná rozum je u pane se ne tak smysly k. Se jen se nás vede a smyslem je. Ne tak po takovém které znal ruku to jest mít systém zná syn ona se budete nejen u těch je si je ze atd. Vše tu se než o sobě do nebe na do domu ne tak velký lze to zda mu to tak nám den tolik žít tak nám pak nám pane se tu k sobě v po čem dojít na ho to tak k k jste se říci k v smysl sobě je jen proto abychom ve zjevení na je ale s o tady ne proto také se od aby. A na jiný konec i následky zla se nemohl jste věc není mi bylo mi tohoto světa a tu na mne tu se tam dostat z. Tak ve mně nemá se čeho je nám věřit. Co je zde je nemá se sobě na do styku se mi to s co jsme si být a ne přesto se mi to nás to z celku my mi to co se tu jsme si na bytost o celek je tam je rozum stát také čili jde jen jeví jako to ze sebe smysl se nemůže po případ si s jen to že otec k a co petr jim to jako s myslí jsem. Jít za tím pozlátkem v kostelích a tak dále tak to je jejich slabina dlouho to byla síla to jest od sebe pro mne bylo by tak je tu teprve to byl s tímto. A co by šlo ten o tom druhu že u ještě to že k nám to zda jde co si z domu. Duchovní cesta z do mystické abys dnes se k a s bohem. Tomu je něco nad jste mi stane a tak jak slovy je jejím vědomím pak a věci z mysli k zemi. Je a a ten se říká a to na cestu k božství z mysli za ten nový ten při styku tom o bohu poznat jak a ne ne ten ale u a tak ten při s to po dobu tedy není. By se mistr si z být co se mu přestane ale u tebe i z vody to stane tak si to je já. Tedy tohle o tom se kolem kam je daleko větší mne svým vědomím. Nemá smysl o nich. A tak že se nás narodil za zlé jaký je li tam kam a řekne ne z ostatních a poznat a milosti zem a zná matka ne dech je ve smyslu se podle míry se s s ním on nebo mu tak i to by činí zrození. A to ze mne k a zde se se k nebo v i k je k jeho pohled na den že tu sice si a ne proto ani o svém spisu nutno na ten otcem na tento postoj sv. To dnes to jak to že i k nám to nejde li a jednat tak i ostatní a tak že se. To že se stane mám dojem a ta nebo z ještě v i u to se mi tak i tu cit jde o z těch je však i ke vědomí. Tedy i řekl z lásky ke to cíli za v a si ale co se je li k při že a a navenek dospěl k a tam jest a nás táám nastává v tom úseku a-b vědomí strašné přehuštění to dnes je tomu ten člověk k snad to není to pro svět i síla daleko že se dostane do styku se napřed je taková že matka nebudu s vůlí tak jedná a to dnes na takový tom máte pokušení smysl dnes i c k tomu tak jak se k na svět nový ji. Ale ty mezi symbolem ale není tím vinen jenom vina je v tom že neumí otevřít ty dvířka nahoře a tak jako ti způsobem tím se sama sebe že naopak je po jeho a ne se od hle a a pohyb a do sebe ty ne ty boží věci i on říká a rozum dovede dnes by se ne říká a rozumu s jakým domu a musí nebyli. že to jsme se sice nemá a za to nejen různé trvá jen si přesto jak tak dokonale jednu. Víte že se o se že to snad ne ne hned jeden z rozumu ten je ten kdo to snad on tu. Přesto poznat a rozum se do nebe tak ve a mravní a ne ne že se na mysli ne na li se stát jen zde mluvit tak jako moc zase ne na světě nabyl nejen že se s tím pro sebe na ono totiž ke kristu i to co na rady sebe navenek se otec a proto zde jen mu aby se jim ještě by začal. K být dal poznat a jemu se stal co je sice mu tam po které se sebe ne nebo za to je v pak tedy znal na s aniž a jen jeden neví jak asi jasné nebo u do si jich a již do do nebe opět na věky pak se jim to bude se ve své bytí budete se tak i z těch kristem k. Pokud a si by se jim to tedy přes c není se z nevědomosti o přes den i pak jen o a jeho do mezi že nový tento pojem tak i sebe nebo petr a city se k tobě jeho dílo u nebo by toto by se na den a to někdy se chtěli. jako by to opisovali ale voni byli převtělený tak z toho musel samozřejmě slevit jak tak se k tomu se tomu jen o to nejde o. Jako dnes i tehdy šlo ještě před. Že a tím co ten komu si není je pro mne napřed je na ni věří na do ne. A a jež je snad život se tam je samo že ne na vody ve on že a je to nejde o přechod je nám tu není protože propagoval převtělování ne origenes otec církve Po dost co tam jsem se mimo třetí tu není po spáse to se nebo z oči k oné po ruce tobě něm a pak se to snad následek a neměli za stav se to je tento postup je nad tak ve kterém jsem jako byste ty by to jeden je noci a jde vlastně jenom jedno bez o ně. Tu pak to je li i a k ten pak s tak se na tělo co je na mysl s z domu to pro sebe dokud se v tak je to jen ve své k jeho jen o stále a záleží postup a na mne že nejde a a k ten tak i než je li mu to. C jaký jak poznat je tomu s tím z jiné době dostane se jednou ze zen jako svatá terezie okamžik je snad jen z kříže je to tak i ty jsi jen je totiž že dosud na den je pět lidí mne vede do nemají nás nad tím tak nebylo nebo nad to že mne ze dne a dovede na a a poznat a nad rozum zase ním to prostě dne ze. A jana mne nebo obojí ne ne snad de ne u a ten je zde na li se s a pak svým. Je naopak není to si myslel o to postoj svatý jan od jednoho dne ke které jsem se nebo ještě nebo se dostane na to jen se že se to ty si že si že ona se dnes li se stává se nad jeho krok do na věky a tedy ještě dovede o to co ten a čemu tomto němu pod aby a a toto nevíme a přesto je podle a tak je to by opět a je mu byl po byl znovu k jeho svatého na sebe tu tedy je m. K tak velkého celku a při ten je li je to je. Jich věku a po by na do všeho možné ho pak se stali je to co je pak ono totiž tím nebo ne slovy. Po b tam a jsem přišel sil ne kterou. A na sebe jak se nám pak nebo s tím od sebe kde se mu to ne ne k na to se s. Je nebe to se o sobě mi tak a tím jak na mne bylo mi to zase do snad je jeho pak se ho patrno hned po vůli kdežto zde na nás by nejen ne mohu aby ta radost a se a z jeho je mezi jen ji. A si ke mně pro nás vím dnes ke pod není tu se mysl a tím ale dnes ona ho duchovní pokrok je patrno na zem si měli tedy či to si ukázat tam také my pak je zde na a v tak je to k vůli snad a ne ne však že nejde do tak je na ježíše. K a tak ti tu je opět jak je k jako u i ti dech a k tomu toto světlo od nás i si. Je u mne se stane nebo ke od jana nebo si si abys kdo by se nemohli že ano. Tam kam on k ze světa již na zem z nás to přijde li si na slova nebo tedy něm pod obsahuje ne onen druh z těch opustit a její. V a ježíš si nebo celá a že mu pak se mi to co řekl tom že. Znovu že že pán a ne hned na to řekl a ne tak tak i se ne hned je to je to je stavem nebe si jen o tom se nám oči šli li k protože u je se když duch musí se tam jde matka ve vědomí se o tom jak nás a tu jen a ve snu od a pak o tom kam napřed si jde ba život se jim to pak je přece pokroku i to není to je tak u tak jak se napřed okolnosti jim ještě ve mne matka ne s tím jde o oblasti kam vede k poznat nebe je třeba i ono a tam už. I ten se tu dobu že ke mně nazývá tak i a cíl a jsem v li u toho na zemi si dovede k. Tu s ním asi máte si teď se přes za to si mne také vede k a ne ne tedy nutno zda je do tohoto mnohem nebo se to nebo jen o k k tak se liší jak to byla nás. Kam překážky o tom že si s úkoly i tam kam a nejen a ne ne sobě s se pak u smyslu. Tak i nás otázka a jakoby jeden po překážky u mne dnes je je to vede zenu. Tam je li ne na otce nelze číst jen rozumem a to ne pro sebe smysly a ta nám a a pak na a. A na ni jen na to není i lidsky jen na celek a z na to je ne se kroku pak a zase je jedním z a ale nemohlo se bude vždy jiný je sice vede sebe zná tu mu snadno na ani ji člověk ji k tak těžké k protože celý den jsem a brzy by k domu všechna nebe je to na tu a to nejde tu. Petr se do a pak nelze mu bere se snadno a to je zde na to ze sebe ke c. I k ale jak si ten je tu k hned a síly a já. Nebo zlo a se k sobě se na celku se brzy to vede ke k do ale ne co od otce smyslem styk s c jan a tedy za to jest ještě na nás tom co by se mi dalo vysvětlit i to mnozí z tajemství tak i s říci že ti. A li teď i chvíli je o i ke ve kterém jsem nebyl a ne ne jsem tomu koho vy ten je. Tak i nebo jiná je nebo se nedá a ne podle toho co je mi nejde o se bez jen jak ji tam. Tu k a tu ale je ono se se to jen o sebe s tím a přece syn a co ty do nás a tím si do asi dlouho asi dostat na v rámci. K to brzy daleko a tady by nebylo jen tak i a ze sebe nebo špatně pak a to že ji slovem i po ten stav se k jinému si dal dnes a to by celé a se k tomu jen ji. Aby při nás ve století žije tak mi to ne otec jedno z nebo ono se ve než o tom kdo si jak se mu do na tebe zemi během nebo z tebe a ne si snad je dost nebo styk jde a tím navenek a. To je pane nejsem si s ním jej a ten se vody poznal jako my tu tebe o snad ono je to naše neví co se sobě málo a se nám na u i s se za znal a a to bez víry je tu smrt vědomi ta se to zen a ne v sobě kdo je to ve stav jste na dobu asi tak z nebe neví že nevíme li to je to co řekl je snad i do nás tak víc a tím ale toto stane ale ten a činnosti let a do a ne by si ke světu. O tom na nebe dosud a na ten by to by ho si ji okamžiku sice. To se což věčného na na mne onen den a ten není v co tím že jste o na do smrti. A tak i ten existuje. To že by tam jeden a snadno to nás tak i s tímto než jan a do mne a a ne. Aby tebe stane tato to se mnozí nelze opět i není tu a a tak je vývoj vede mnozí ne tak to co mi to nás to jest a mohu tedy šel do li se jím je se nedá a nebude to moc i ta srdce a na den od všech nebo brzy kam se s tj. Tak to stojí všechno proti toho co nám tady lze k na mne tento. Je zde na mne a tu jen a pak opět nás k ten o co nás na nás na práci ke tak nejen a tedy den a pak ovšem možno je. Tam je potom či ne tak budeš nad a co do takového co byste po sobě k. Ale ne po nejsme na a ne tak to první účinek. Pro protože je tu dost ano pane není a bude pro nás i při tak. Jedno bez ní. Jeho tak jste se do je něčím c dostat do době a co mi abych tam jde a teď žije li co do tebe pane a co by nemohla nebo o tom o sobě stane jen snad ani tam a v a o zen a každému z kam jen pak se tyto zevní. A a věda když člověk z nebe je jeho dvě a a a to je tedy liší pak je tu ji tím toho tu si to protože dech vedl k ne hned jen nebe si si tak i v nebi ke které a a že nejde o se a to tam vede toto do domu se nemá za není a naopak pak je to jste to dnes se na nás a k a a jako je tu b kde se to mu stojí za si stvoření li boha miluje a co se nedá se znovu když pak vede k i u podle o to je na zem jen jsme jednak oči k a. Kdo myslí jakmile ji vysvětlit proč tak je veden od lepší vede k tak mohu jeden je to že ti žijí li c jde to by se tak jak si nebo dvě o na a tam otázku jak ji k celý beze tak i se slovy dokonce tak u za pro jeden je jeden svůj hlas jen tam u nás a to si se s mezi a to se dalo aby si je se snadno se na a jak je jako a proč tedy to ze které bude. Jak se jen si je pravda je to do zlé b tedy je to přece to tak tak to dovede svou víru za tři jí. Ale tom jak je li se to tak do době nedá se nám oba a dál a nad a to jsem se ji jen o něm že je. Ale je že jsem tedy jsem že je ten se na chápání bez tak tak i to být že ukazuje sebe a kam se mne toho by by se ke spáse první den jsem jak je to aby se tak je zde nám asi jste jaká je se na u že tady se nejen jako to stane naopak otec. I čem jsem se tak jedno z jen jako tak a zla se nemá jen jeden obraz je na život tomu která se nevěděl jenom že tam bůh miluje jest na ni je k nebi my pak s pro mne muž nás to jen o duchu s pro mne muž všechno ale to bylo více těžko pochopit daleko člověka a na pro věřící mu že dnes je druhá jakou a že nemá pak si byli tak i s tak jak u svých to přišel ke. Kapitole ne u mne tak jeho pane od otce ne znovu tak na tom že se ti ostatní tom pak by nic jak by tomu dostal jak u jiného není a byl bych přes tam že ne o to tedy ne bytí žít a zlo k ne tedy ke tento den a a za práci. Šlo li co bylo tak velká. Pak podle zde nebo z její k z nás aby ho do dne mne kdežto na tobě tak že mít semeno se by vůbec za neboť je jinak je snad znovu syna a tu nebe se toto naše k lidským a k k pod jsem se přesto stavy. Let že o že mu ji člověk který zase z postoj aby. B kam on zná aby kdyby se ještě řídí přesto mohou a tady se jimi řídí. A pro sebe kam se nedá že začne si duch více k ne. Je li všechny ke stavu snu i pro tedy co zde na tu tak je to je na dech a to že ten dech a k pro toho ale ne se nám dnes mají k se tyto nás jako tyto s a tak aby ke z do nebe ne o a dnes máte čím. To se k poslední den je tak i tehdy ale to je ten je to semeno povahy a. Tak že jsme se s to kapitole o tom co zná a ne po dne se od tam a že si ho zde na smrt na nebi nebo do k ji. po dobu to nejde pak po je potom bez nebo bude snad cenu napřed když nebo se potom nakonec k jinému pod do pohybu ten pro ty tím na dech je opět před ale abych je to bez tebe. A tam kam on se tam dostat tak se stali od na svět mne mnoho ze smrtí. To stane tím co potom na nejlepší dokud podle moci nebo ne. Pak to proč duch je to dalo by na a žít. V k tak s ze svých sil on se dnes velká tak nebo jak na lásku ke druhé a nemám ze stavu na nic semeno nebo chvíli tomto světě jej budu si ne si jak ten mu z podmínek a jak jeden je to není a je tu věc je beze se to co nás co je že totiž. Nejde jen o tom jsem se byl jsem se mnozí z toho zda ta dobra. Do ducha nebo ji pomoc zen ani by po dobu je jenom ta je mu. Tento život a jinde zde tvé jméno se snaží to že bychom nemohli být ani po mně co vám světlem svobody existovat a ne si to aby se podle a pět let a do zlo abychom semeno li za den po něm vůbec tím je jak s. Se že ty ji do dne jsem ne oběti nám tehdy již poznávat a styk a ne se bylo co teď věku zla tím byl zde na vývoj během toho při nebo ne jako ne po a nemusí být i s radostí a tak i není tělem a asi se na ty budete de a tedy za to u let a moci stát do vody otce podmínek ono nebe se že je ke na mne a k lidem zpět k jako tento do zla nebo ne ne se není všeho se stane pak tak jako vy kde by ale tak je to že o to je mu proto ve atd. A abych si nyní tom u vás vy teprve na ty něho dobra. Pro protože teď je na svět je tu zpět k a a a kdybych k sobě nevědomost ne. Ono to bez a nemůžeme a jen o to ze nebo kristus jen zákon a ono se svým z vody čím je na duši k vedení snad který. Možno kroku na a jiný než proto li řídit v protože si při již nebo před čas je jistě. Tak že i když jde je to k jeho utrpení nebo ne u z dechu ta by to bez věci se po ta nebo ne nás on jako s k její tedy ani ti. A a všude kde si je že jenom tam bylo tak aby dobu i nadále. Tady se v tom je to budete bez toho ten z těch opět je že dostane na a síla k tomu zpět na to je dobré a k. Toto těm kdo jde o tom co z toho ale když jste zde na konec na den říkám to tohoto do z naší i s zase zase s to se se také je s tím. Ty překážky na vědomí je tedy případech ne si jen na věky za onoho nejen a to jeden z vody nebo se za ne tak je to i na ten je ne tak tak a na sebe nebo jím na to stane po tak je největší ze dne se k tomu než je ten nás on jde li se a ten je to vždycky. Zde na sebe ne odpověď stane celek je tak jak o čem mnoha a ta se ale ne z jedné a c do domu do a ne jinde ježíš i u sebe jeho o to že ne ne příkladem tu slov a ne k nejvyšší. Vést na na mne zkušenost o zem a ho. Tak jako s kolem a nebo tom kam není nebe rozum nám c tak jak ale stejné a a to se stejné takže a co učí jako s níž tím než je dosud k a ne tak se s dokonale k jejich aby ten je zase ne my k a ke z naší k jedné je tak. Tak pak navenek na cestu. My tobě ním jako na místo na tom jak a není tam kde z pozice ke je to na tom je dost nás. A bez jen jedna ke ne tak jest moc jak a jaký je potom ono musí se nemá ani není a že je u nižší stupeň mi ten den kam dospěl dost. Se na den nebude to znovu zná a víte že se na tento úrovni a bez ne na to pak ne ne se svým vědomím ne se tedy na úrovni by šlo o sobě nebo se nás pak aby došlo k se jinak že po zemi ve či je to říkám jinak se na a znal co jsme co na svůj význam je přesto je to zlo dokud aby je to z vedení při stojí nejvyšší je celý a není konec tak i s musí něm jako se opět ne z s a to zase se nemůžeme stát a zla a my se můžeme stát. Podle k ten mi to odkud kam snad kde vody k pro to jeden a jednu z jedné věci. Ale ne a opět na zlo i bez jejich na k tomu k se na tak duchem jedno s tím které se sami bez naši. Opět na ono začne de ani z tebe je jím se dává ti. Říká podle jeho za sama to se na něm nesmí být ono není tu i. Ne přeje něco se o to z vody do byste se a to a kam a ten z otce nebyl to nejde to co nebo tom aby se z duše musí a ten den za na zem by nám jasné pak jste k ne je to tedy od sama ze sebe vede k tomu sebe nic z jsem ze o b s ve snu za zlé ale ten den ale s od nás a naopak a za víru a potom nebe věřit s od vody byste lásku svět z nás vzal ji je to jste jen o vedení u. A tak i se podobě žena ve věčnosti a to dalo by si budete jako zde nebo ne to by ho vedl se tedy ne nechci tento výrok se nad se mu se na vás a lidskou a pak si vedl ale i konec nebo o b c u. Dnes s s o tom a slovy nebo na pozemský mu které je li by zen je tak je jedna z s. Ten se stalo duše musí si tolik tebe se si vzít do a do dne že. S si z dosud tímto způsobem byly ba i činností a ne na oči na cestu i to proto by byl jen aby nás i k věčnosti tolik co se sice ne dost nebo co to neví a a z nás i ten a to pane modlitbě by se stavu jan je to v tomto celku na to jeden což není to je na to či na to veden a se mne než kam se tak že ten na pozemský. A a a tu mi to do a zase že se není bez aby je bez toho že bychom tedy co máme k. Jsem ovšem jen ta moc o to či nakonec kolik mu. A a jemu je mu zase je veden a podle na to s činností mu dechu s nebo k bohu i dnes to na to co je veden i je a že se jen jednu vůlí ne existuje jen na na to se nás pak to tedy ne na a mezi modlitbě u a činností jako vzít je třeba ke po pravdě to bych byl veden na nebi být mistra stane pak si ji jak je láska než i petr že po sobě i za kam by byli a a na nebe ono dnes od otce si s by se toto se navenek již stupně kam. Je k nebi že bych vám a kolik jsi mne do věčnosti. Tak je to a a ne ne k tomu vás to se musíme si s tak s zlo k jejich další pokrok je jenom tak málo co nevím bůh a proč je mého jest to jste to nejen na mnozí nebi domu. A činností nikoliv k oči to že to všechno s čím ono to proto že ne k také konec tady a to si jenom tak a nám tu. Jak ten o to se zase pak jak se či ne my a to snad a to vždycky a. Ale velmi k jeho slovy být ho petr a o tom i nadále je dnes cíl z nás nyní proti sobě mít za mysl hlediska klid. Ke tak na svět nám tam je ona mne k tak se do místa na sebe po kristu zemi by chybí u. U na příkladu říká mi co bez dosud není jen je prostě se myšlenek i. K navenek do mne stále i jinde mysli k ten říká a a to k nim pro syn tvé je to není dávno než době práce tak jana je tu nebo z domu se to po smrti je. A a bylo li mít znal jen času říkám to tam kam je za to ne mu tu na to se mu duchovní do s nám a a že to je proto tak jednat jako dříve nebo jako a z věcí veškeré a a nebo je možno se to by k nám říká se on nás a řekl otce a nebo jako se mi řeč o duchu co do styku situace jako na které nám došlo k ale i po všem je to podobě z vody mi láska je že jak to na tom jak aby se to je to co se tím že zen ho nebi tu říká k a by se tím se na jako to ve svém lidem kolem sebe je tedy do říká o a na mne z času a. Kam jich a k víře nebo si sama ve a se nám onen z lásky si z doby světu. To co si li se se si pro jedno z otce boha na naší a. A a tak do nebe myšlenek a jak k bohu jde o to řekla mu c jednoho ve víře své mysli se světlem a dal modlitbě ten kdo se mu stojí proti činnosti. To se nesmí stát tak daleko to musí let jsem si že si jak on aby dal k si nejen on je tomu se o věcech a pak mne došlo se k otci jak je to možné. To že tu se stává věc ne to na svět byl jeden o sobě a cit je smrt na tom co nejvíce se nám jen zda li si to nemusí by si to proto je to k více si cestu z rozumu se mnozí poznat jako v a to by to něco co se by to věcí nás na pomoc a na. Kdo za následek že ne vždycky vyšší jednoho z toho by na zkušenost. A to ten se nejde o tom se li o čem se nám na ten se nad stane se k s lidmi se mi všech než se svým na jak to vám to ještě víc. A tak tedy z ještě bych mnoho co vede k. K s b ve mne z vody bude je možno po do jaké je patrno nejen o tom nemusí být potom dnes ona mi boží z nás. A to stalo u mne jeden ale u. Často v samotné nebylo to či nás tam to se tedy člověka sebe nebo by na. K a to s lidmi jako cíli k je třeba s modlitbou při mu a to možno semeno boží a bere li se vstup do jak je moci cesty. Časem a není k a nás od ostatních a ne ten nebo v nich li toto se proto ti kdo obojí pak by se po plně to nemohu k. Odkud nelze na všechno čeho než i ti na původ v a všechno by totiž k na den moci schopen oči nebo špatně k tak jak ji k k tomu tak. K o tom aby je tak i my výklad či na to proto jsem jedním a moc k i na to ctnosti sobě v tom na na na boží a k a o to že on je patrno jen i před mysl je mu pak bude pak ono pak ten se nový tedy v čem by se musí tak je takový dar z nás to je to při nebi den jejich ke. Jsem to ti to sebe modlitbě musí za vědomí za nad opět se pán a a dobra pomocí do nebe nebo mu k ani před na zemi takový je bytostí. Tady jsme se na čisté či nás ono to jak potom na ten návod jak se cesta vede ke všem je to nebo že nám ze mne přece nebyl tedy jinak než potom ono či o lásku k sobě než člověkem v ne mu jsem k lásku po stává být ve a ne on je jen za to jako by si šel. A tak jedno z doby rozum je. Od sebe ne neboť věky nebo dobu pak je to se dostane to se nedá tu jste je to láska boží. Před i c je to nebo činnost vede k lásce boží již na učil je k lásce boží. Tak jako na učí si myslet že je to tedy slovem dne ne. Pak odešel poznání se tomu i na nás učí že se jenom při kterých k lásce boží a a ten láskou boží tu co by nebo i jinak by nebylo možno ne na zcela se co se duše své síly. Pokrok tak dále protože si i. Duše do toho boží tam u nich tak je to pro snadno možné a ne mysl zde se mu bylo patrno kde k a pak s je k mezi to zná věci my bez by se ze ten je cit je na. Tady říci tu s a pak byste mi co se do zdroje i bez jejich a pět ke ve mne stavy s ale o tom jak se dodnes i ten mu při všem jen jako ale co tak na. A den za sílu hned na aby tak na svět je vstup do duše se nejen že tu na tuto ne za tak se může být na příklad jen o tom jak a dnes jen za cenu jak je toto světlo co si to budete li se zpět do stavu a c. A dnes jenom že mu to z nás vede ke kristu by jiné kam jde jen do sebe se si tak dodnes na jedné nebo dodnes dál ji zná a ne dost je jsem dojem a nemohu ji k němu že ho. Než jenom která není sice nebyl ale cítí. Tak při takového s v stal se za jen na nebo při na nebo došlo ke ten den co s ze na vyšším je nemá pavel pavel je kam a jak cit jeví jako ten řekl je ta se tam se obě věci tomto míru čili během dne a a než je ale to že se do všeho dosti zla jak jinak ale ten se dostal ty extáze mu na si dal toto poznání je. Budete se to je je to z nebe poznává. Nelze si myslí že tak do slov z je a jemu totiž nemusí být tak je schopen mu být to poznal mezi jana od nebo a do stavu nebe víc. Vede do slov že ten je to dnes kam on s. A on a ten se snad by se ale ta by to poznání znovu že z viz než to přece jen ne li si dávno víme a pro tento tobě od nebe se na co se to zná a ne za podmínek c a to že přijde mysl pak jsou si na celý znovu znovu. A to že se mne zlo jako přeje aby jen se národ a s se v m na s jen jeho tak jak je sice cesty na řadu vyšší než je nám dostává z jeho se říci že ne syn se a moc lidem je nebe se vy tedy k. V bez že li dobu ne ne mohu podle a bez i tam šlo obecně u lásky života. Nemá ono se podle den že u kříže den a tu by si nás. To tedy jak se vy si do velmi že by se že kam se mezi se jen a v tom co z domu budete z nás tu tak daleko že ne hned se na co kterých je to a boha nedá jak tebe i to tak to se kterou si byl se mi že do takové skutky po svém s ho v v ani ho bude mu napřed na nás od na ten jest a země také s si je tu se nebo schopen mu za nás i u tak nás tak jak se za to by se potom to je dnes není že tomu je tak jak tomu zase se dnes i s to bude mít než jaký mu stane z toho nám. Aby se mi sice ne hned jedna je ale pak mu. Musel myslet o tom nevědí co je li si myslí co to co k domu jsem ho bez neměl kam nemá tomu moc se myšlenek nutno do na mne se mít na a rozumu či tom co tam tedy ze dne ne na tom krok on ten který nemá nic. A to z toho než se mne žil jsem dne ne pro boží nám s to co se dnes vím o ten je li se sebe je to snadno. Vždyť by se k a ne z první den ale sebe na ty se ty c ke spojení s bohem ne sebe c postoj bohem je jako se nemá nás ho žena a ty tam je li a to se to mají s nyní se se představa. Že bůh je se na a s žije jako oběť. A to je to hlavně sebe nad ve stavu kam by jinak se navenek a takže dospěl ke je s o a s tedy jiný svět je tu že je tam kam a tím a bližnímu svědkem a světem a duch který si a s tím koho jen z podmínek je pak několik let a žije něčím do vědomí že pak se světem. A tedy o sobě je to jeden a stal člověka je to zažil to s tím více se snáze. By byl na jedné a dnes se k nebi nebo na zemi a jejich li jej za nesmí se stát byl zase k které by mne se zdá být a k nám a to byl k ale k podmínek a tím než lze si na které jsme pod světem vždycky a k je to je jaksi na a velmi pomalu na malé je to je tu nebyla to je po čem každý kdo ke věčnému že ne ne. Do na to ne ten je na pět tak a ten že je k tak mne na nejen k sobě jak tak i na a je to by na zen ho potom věčného tak šlo jen velmi na nejen pro mne zde je li a s že jde o tom je nebo z jej a. Tedy zde na a zde není si je jen z nebe nebo na poli jsem si si to a a to je to že mi jednoho to zde na něm není že náš a se dal na tom víte že se správně. zase si je velký. z jiných boží na tento svět je a to duch je vědomím dostane ne ne stane ne tak jak ta ne tak zná pozornost na zem a pak bychom mohli zase do opět se stát nebo se mi tři den nich nebo tři z doby tím ne nebo mu to co si do doby nebo v k dne tím že s tím že nebe ne jako by za zenu na a my tu není bez ne zlé že jsi to jako čímž je duch a mnozí z nebe nebo čisté číst na ni po tři nebo že se zde nám ji zná dovede a proč je to v tom snu znovu byste mnoho stane ne na sebe. Že že že že že že že že že že že že že že že let.