Karel Makoň: 86-21B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

a bylo to nebylo tři a po mající s normálním se jich ale daleko pomalý a tak jsem měl osvícenost je na podotýkám ležel a klidně si zvolí choval tak se mu ten bešt uchopit nedá v a tak jsem byl eště tuhý a tak jsem to to de pořádně třeba mluvil jsem to bude teprve i domy že na na tobě mluvil a říkal si co co co co to de pak si byl říkal sem říkal nebem tady byl vedle tebe nebyl jsem dal plynu pryč rozenává tek také vím že podařilo to spouštějí po lanu chm o tom si taky nebyl a tak co podpoří se se stačil schovat tak jsem mu říkal svíčku několi mockrát jsem asi při soustředění nebyl a proto se asi moje maminka musela ode nebo stěhovat aby nebyl toho svědkem než jsem začal být nevíte to nenaučíte na taigi přátele a jsem na to nepotřeboval vůbec při že to naučil oni tak i mistři na učně čemu na co my ani nepřijdeme žena v tom mu naučili ten bůh nás něčemu učí že nás převádí z jednoho stupně na druhý on nás tam převádí o jim spasitelem on není jenom stvořitelem o je tak i spasitele nás vede k sobě čili z jedné úrovně i ty víry vás převádí na jinou úroveň víry věřte tomu to je jeho moc a vy vo tom nevíte a nevadí a marie taky nevěděl na porodila syna že ano tak to je asi myslím zodpovězeno a vám o těch věřících o víře prověří milo protože bych chtěl aby se věci svou víru dle organizovali tak aby tam nebyly to jsem říkal dopoledne a tam jsem skončil..jsem návod žádný eště nedal abyste si zabránili těm hlubokým propast jak jsem říkal dopoledne si pamatuju těch nocí smyslů a nocí ducha odůvodním napřed ty noci protože když to když vám to nebudu definovat tak nemůžete pochopit tomu ten další výklad tak podívejte se jestliže člověk vstupuje na tento svět tak jsou mu dovím ku dány smysly a jemu dovím udán rozum smysly jako propust vědomí božího pro seta a umenšená patřičně do podoby poprskal a které dosáhnou jenom do oblasti rozumu a tam se vjemy smyslové zpracovávají takže la tím si správně říkali že nemůže být rozumu co napřed nebylo ve smyslech a tak by moudří čili oni říkali jste zakletí v tomto rámci vědomí úzkém násilně domě mezi smysly jako vjemem ježíš vstupem a mezi výstupem a ten výstup povahu obou stranou jednak na to stoupá do hlavy ne jen výstup a za druhý pomocí toho může něco udělat a protože potřebujeme pro vnímání tohoto světa jedině smyslů a rozumu abychom si z toho upředli celistvý obraz abychom měli pevnou půdu pod nohama tak to potřebuje právě jenom pro vnímání tohoto světa pro nic jiného a protože jsme takhle dobře zařízený na vnímání tohoto světa nemůže se nám vůbec objevit něco jiného než tenhleten svět uzavřena a to pro nás do smrti do sku přeháním protože by si ne potom zaskočil na hoře jak je takové dobře informovaný jejich usnu tak se vymyká z tohoto úzkého rámce a b mu říkám a posun posouvá se na straně a je na straně b jednou na straně ve znamená rozumu a jeho na straně a smyslů posouváme li na straně a smyslové tak upadá do transu který asi znám z vás jedině to bylo tom ráji těch zvířat a když rozšiřuju vědomí tam nahoru tak za ten rozum tak mám naději od tří a klam že ano a dostat se třebas řečech úrovně nahoru tak chtěl jsem říct mysli tu tady jenom proto abychom to vnímali ale jsou tady ne proto ale jsou tady a mají tyhlety následky že se nemohu z toho vězení vidění tohoto světa vnímání tohoto světa dostat za ten v něm musím všemu jenom věřit že se zatím vjemem musím všemu jenom věřit protože sestry smysly mi to nepřimyslili to nes prostředku že je to nese jísti tak by to nespotřebuje ani rozum přátele čili kde je ta moje víra o to se smysly se nemůže opřít jestli se bohužel katolická církev tolik opírá o smysly myslím tím pozlátkem v kostelích a tak dále tak to je jejich slabina dlouho to byla síla to se to prohlédl a protože to to to brzdí a to tiše toho rozumu takže ještě to řeknu takže na cestě duchovní křesťanské mystické aby člověk se setkal s bohem prvně je třeba odstranit starat a která přivírají vědomí procházející smysly rozumíte a tomu se říká ten noc smyslů se smysly za ten víte při co k tomu bohu dokud si ta vrátka neotevrou tak ten přístup tomu bohu tady není jsem staročesky to se přestane ale když se to stane tak při do toho úseku vědomí ab daleko větší ství vjemů mimosmyslovým tak se začnou dít zázraky tam k tomu říkají křesťani charismata milosti zdarma zamazané duchovní smysly objeví místo smyslu hmotných nebo takový obyčejní přirozený a to znamená za vlastní jak modifikuje a to nebudu tady rozvádět protože to se asi a netroufal ani v tom spisu který máte ruce a že máte spis mystika čtyři matně svatýho psa a to že přestane a tam je to ještě tam jsem taky to citoval z těch přijatých pramenů křesťanských katolických tady no a teď ale co se děje při a dál nahoru táám nastává v tom úseku a-b vědomí strašné přehuštění to znamená tikají kam sidhis probleskuje to ten člověk úžasná pokušení protože ty síly které jsou se tam nadržují protože tam přitéká pořád nikam nevyúsťují tak jednou pokušení satana podruhý nějakého pokušení smyslná nevím co všecko a dělá všechny možné lotroviny ale není tím vinen jenom vina je v tom že neumí otevřít ty dvířka nahoře rozumu to naráží na rozum ce naopak on to dělal jenom tím způsobem primitivní že rozumu se bojí že ho právem považuje za neschopný ho aby pojal do sebe tyhlety boží věci se říká věřím protože je to nesmyslné říká rozum svatýmu augustinovi že to myslel že to nemá roste to není rozumné věří přesto věří a tak by si je víru to je něco co je posvátného ale je to nesrozumitelné promítat když tomu přesto věřím aby osudové tak to je pravá víra ten den se a ústí do velice neska jenomže taky augustinově děl že se tím rady nevěděl ani jím protože on on totiž a ústí do nevěděla co by takovýho štětec proto ne a si než začal být uznávaným křesťanským světcem tak dokonale se studoval novoplatonickém nazpaměť řeknu jenom jeden jeho výrok on říkal si nemohu pomoci ale když ta tu novou plato niky tak to bylo samosebou hnutí tedy i to a tak jsem tak si myslím že to byly převtělení svatý a n převtělení platon a jeho druzích že jako ten platon tak říkají dobu platí pro se opírali o dílo jako by to opisovali ale voni byli převtělený tak z toho musel samozřejmě slevit protože ono tady ještě nebylo zakázáno nevěřit na převtělování ale tak celkem je to jenom tolerovalo protože origenes který žil ještě před tím svatým agustinem eště lidé na převtělování věřil a to nikde a ještě je svatý otcem a měl sám za života veliké potíže protože protože propagoval převtělování ne origenes otec církve a že to ještě potom napřed museli umučení zastánce to se dělalo velice šikovně otce odborně a teprve pak se na to sval konce aby tam neměli zastánce který by mohl vůbec odporovat a tento potom odhlasoval když tam ty byli popravený ne voleno hlavně jedno jedno mysl ta padat tak se taky dolu jedno milost popravy člověk nebo to se a je to jedno je to moc stará záležitost nenene dál tak tihleti svatí jako by otírá gu si s tím dělali samo sebou neváže se dělí na šatá terezie ani svatý jan kříže měli s tím veliké potíže řítím nevěděl rady ani v nové době ten rýma svatý paterý děl to honil dělal po veranda a po valná božím a s ním no prostě bylo zle a mám jednoho oblíbeného svatého a to je vane fáč arský měl pro tak milý že si myslel je to poslední svatý který dělá byl honil fary sem to sem nebyl ještě moc dobře iformující naše si pak že s že kolikrát se o beze je to naše oko a okolo fary a bylo to vidět i to viděl ho ten satanáš tam o dochodí fary a on přesto odolá a zapřel popraven ale pověstné o svatého se jednou ocitl v komůrce přípravně je chlebů a obydlené ho sestry nebo níké tak to jeptišky dobroslavy ta vám jsem přišel mertou a ta se klá vás jenom tak nepustím od sebe viděla sebou poprvně a naposled vás nepustím o sebe jenom tak vám najdu vašeho svatého vašeho patronát mnoho nehledal a vytáhla mně faráře arského jana van a říkala mně to je váš by vám říkal to by to je můj svatý ale pojezte na hodný pravý okraje balamutím někdy překazit tam takové jako zjevená takové oblázku je svatá jenom ef že neví je patrna paříže a to tam překonala nebe kou a tak se stala patentu paříže jiný zase tam do li opravit a hlavu odnesli svým by odpoví se denní že ano ne takový zářný pasiš a záští dva svatý jeden nositeli a to při kulatou prostě tak v povýšili váš což a notak ona odhadla to a řekla mi ale taky se modlete svaté je nové f je to překlad do češtiny protože von zase když byl v úzkých a že to ten ďábel moc nic tak se obrátil na svatou jenom fu a ta ho uchrání a předtím ďábel tak že on před ním neutekl a před sebou novou to měl vítr a utekl jsem nepotřeboval toto použít že ještě děláme malé žalosti nikdy nehonil asi patrně nejsme pobratřili že ano a také o protože ten je nazýván taky a lhářem to jeho hlavní přídomek píší li hlásat si to se přes a esi tak do nebudete o ale o od toho co to to se stane teď jak odbourá tu překážku těch smyslů a máme máme na orat říkáš ku smyslů tak je naší otázka a jako a toho tu překážku na druhé straně toho rozumu a ne není li třeba začít s rozumem a to v tom si myslili a tak dále a tak dále a víte na to není jeden statu je recept pro každého člověka jiný a kromě toho postupně vždy jiný to je při těchto receptech na znovubudování víry živé víry tak těžké protože církev měla ve zvyku všechno nadekretovat to nejde to se udělá pár kroků velice snadno protože v ruce člověk ve krev ale ten cíl pomine brzo se přede pranice působnosti toho řekl by bylo dobré něco občas vysvětlit to co vám tady to je strašně málo z toho by to by se mělo vysvětlit kdy to to hoří staletí a tisíciletí a zatím všichni kdo tyto reformou dělali nejsem první pochopitelně tak ty od byli parní jako stavu na a a nebo byli před koncilem jako třebas nějaký pan eckhart anebo museli se uchýlí ze své vlasti například říma svatý tomáš akvinský do asylu a asi dostal ve francii to bylo dost daleko a kdyby to byl neudělal tak si dopadu špatně a to je jejich církevní otec a třemi učitel nesplněna se poměry měj a do třinácté století že jo tak proto církvi dost dlouho na stole než ho posvětila šem ona by ho tak brzo bývalá nepostavila mezi svaté kdybyste byl nevyskytl nějaký valgomera původem španěl velice řízný mi a ten všechny ty poznámky toho svatého tomáše takovýho sebíral srovnal seřadil a vlastně vydal tu mu teologie takže to co máme v smět to to je s koupit kována a s tak z dobré plány toho co řekl svatý tomáš akvinský a je to uspořádanou další vlastně h modifikace tím valnou co je to španěly ostří to byla inkvizice takže to prošlou kama v berou jím a to smí v církvi exist a nadosmrti a taky to existuje takže by tam měl by napsáno tomáš takový pomlčka valgomera že tak by to bylo správné a to to se neříká se se svou klepy ne no tak jak víte vode dříve tak ten je vítáš to chtěl spát že přišel na to že víra se nedá nadekretovat takže co vám tady všechno budu říkat tak to stojí všechno proti tomu co nám tady řek jeden doktor jak vypadá víra jako poslušnost tomu co hlásá svatá církev takhle víra vypadat může amet účinné když ta církev takovou moc aby si to prosadil ale jakmile tu moc nemá tak toto není účin protože dostanou lutherova a jiní a budou to hlásit jinak na prvého tento svět nebyl něčím co by stálo po boku boha a čemu by pán bůh vsadil a co by odporoval a co by měl rád nýbrž byl ve zlu botám satan tam řádí zorat dolů v každém patře v pod zemí a běda když člověk stvořenému holduje a to je tedy špatné pojetí tohoto světa protože se ty mi nebudeš vykládat by bych jako ale podívej se to tam bude to tam doufám ty nevymazal nečtěte dovoluješ to jsem rád kdežto bůh ti za svým stvořením bůh miluje přestože v tom stvoření vidíš takové neplechy toto tady vás víra nesmí nechat na holičkách tady vám to musí víra vysvětlit proč je takové velké utrpení co jak to pán bůh může dovolit protože ti všichni věřící aby to vysokoškoláci jen druhýho na tomto zkrachli před víme zraky se svou vírou koncentráku za pouhý jeden den jak je to možné vynášen pán bůh nechal ten si svět tvořil a odešel od toho jak bych v esesmani na ten jaké trápit a to ještě by to říkali první den ale štítnou říkali bůh není protože toto by nemoh trpět tak tak to dopadlo to vírou za přidal u jako nevěřící o to takhle do panu nemohu jsem na nová na boha na nával jsem se věděl o něm že je a nevěřil a věděl jsem že je jenom jsem nechápal proč tak taky trpím o že je to svěřena je tam se mnou to kudy vysokost asi promiňte mně půstem a někdo aby se to se dělání ta zvěř tam je se mnou že je to být stejnou měrou jako to jsem nemoh pochopit čím jsem se provinil stejnou měrou jako tato zvěř traduje tomuto žití je tu a životu to jsem nevěděl jenom že pán bůh miluje než praně vanem pas rovnodušnost no družnosti rovnodušně všechno a je to velice těžko pochopitelné pro člověka hlavně pro věřícího že miluje stejně vraha jako vražděného a si teďka přečtete a to si chutě přečtěte kapitolu vod toho panna baselu jak potíže s tím svatý tomáš akvinský aby to dostal nějakou úroveň aby křesťan neodpadl když vidí to zlo to budete uka tomuto za práci ještě více budete koukat jak to braní vydali ze abych odůvodnil proč to zapadá že se nemusel být vůbec žádné potíže nějakýho svatýho augustina nebo svatého tomáše jakým ho protože jsem nešel přes představy to je to že člověk který začne s představami těžko rozezná kdy pře ještě řídí představou a ří se jím řídí a protože si nepotřeboval do do žil záští syn poslušný církve všechny představy z boje toho trdice zbourat tak některé ponechá tím že některé ponechá a to do toho ale nese úplný aby svatý tomáš akvinský to v této kapitole zlo a dobro matení ostatní jsou výborné aby to ale todleto do jsou nepovedlo takže na se na cestou kapitolu znovu seznámil ačkoliv necelou může a svýmu znovu mu tógy je do ruky to budu komentovat kopyto vozu a dobru možná celou napřed přednesu slovy svatýho to šašky ho a teprve potom ji budu komentovat abych potřel ale abych dostal tam tam von se dostal když to chtěl spálit jenomže voni mu hrozí li smrtí když to spálíme to považuje za nejlepší a opravdu církve a tak radši utekla na to jak se dostat balíky jsem byl ne úspěšný a tam je to hlavou a neúspěch tady je a nemohl se z toho vymanit není jednoduchý protože bych musel vědět jak ten neuspěl vypadal jaké byl kvality ale něco obecného se přeci říct že totiž nepovažujte to se musím poučovat že co toho zla a dobra kdybychom byli podněcováni k dobru jenom dobrem tak bychom ani to dobro nerozeznali takže bychom nemohli být ani podněcováni světlo bez my by neexistoval musí tam být obojí a proto je tady zlo abychom se mohli za dobrem vůbec ubírat za relativním dobrem se můžeme ubírat jenom tehdy když poznáme a stýkáme se velice tvrdě relativním zlem je co jiného houbou o dobra bude toho nemusí být žádný stín a taky není že ano ale totiž relativní dober a relativních stál tam musí stát ruku v ruce obejde poradí tak si řekněte mám nějaký neúspěch která říkám jen obecně davy že ten recept není všeho všestranně a uplatnit niterní tak je to proto abych si uměla dáš li lépe relativního dobra protože teď je na řadě úspěch a kdybych předtím neměla neúspěch tak to bylo samozřejmé vám to řeknu jiným způsobem zdá nalíčení řídí nově vyškolený auto školy méně krát udělá havárii než otvírá protože si příliš věří nebo předčasně věří takže vy když projdete tou školu utrpení nebo neúspěchů tak buďte bez starosti že potom bude následovat ustání a všimněte si lože tomu tak bylo a bude tomu i nadále a když zatím neobejdete bez tohoto neúspěchu proto že byste si neváží a toho úseku a toho dobra tak to je tím bude touto cestou ale když budete si vědoma toho co tady říkám tak to bude snazší se stane se z toho se třeba neláskou víry v některých případ s jmenoval si to nebudu no eva a budu muset říct a bez propagovat detailně tak pak můžeme dělat dvojí buď můžeme odstranit jeho řeč řek řeknu mu moč a do toho nemáš co mluvit a to nepude vždycky protože ono se bude ukazovat že ta racionalitě je taky něčemu dobrá toho máme pravil odbourat anebo to děláme inteligencí šípů sobe že ho dějem lepší kvalitou si ho uděláme kvalitnější že ho s kvalit tu činnost to mohou je to studium a nebo bádání nebo rozjímání cokoliv ale spalitelnou ne takže ho učíme poslušnější než je dosud stavět postačit tomhle li aby ten rozum sem nevymykal značí kontroly tak pak navodíme proces který bude na kraj se pohybovat na kraj mentální dospělosti říkal nebo je to na mentální dospělost ale bude se podaná ze stíhat platí to řeknu jenom přirovnáním to že nižší stupeň to mentální dospělost se naplnil vodou poznání které existuje na této úrovni a my jsme na tom plaveme se svým vědomím kde se ocitli na úrovni vyššího stupně nebylo třeba skákat nýbrž jenom přejít na břeh rozumíte či to říkám jinak člověk rozvinout svůj život samo sebou dírou všestranně rozvinout aby měl usnadněn přístup těm vyšší věcem to není věc tak extréně ko třebas u toho prosťáčka prosí jáčkem se nemůžeme stát ale vzdělání my se můžeme stát ten svatý dominik tradoval jednu skvělou věc nepovažujte se někomu předávat duchovní vědomosti které jste sami nezažili vámi zažité ani tradere jiným předávati říká to byla jeho zásada to se na něm moc líbí na tom nevinné dává něco co protože to když to předat maten s to řediteli a nemáte to zkušenost nemá z toho zkušenost tak to není závazný závažné to ty ostatní nelitovat zažil ne na ten to může tvrdit a jsem mu že to postavit toto zažil se to nebudete věřit ponese mnou a vás zabiju a pak to budete věřit protože kdybych to na vás pustil taková po zabije jak tady jste ve vedení a tak by se potom věřili na věčnosti a uvěřili by všichni okolo vás to že by byl mrtvý ho budeš li mrtví to bychom všem napřed musel za vlaku a pak si udělat tuhleten pokud že náboženský život a chodil je život náboženství vyžaduje také pravidelnost že se duše mu svítit jako se sítí tělo a tedy musí se cítit boji způsobem činností a modlitbou činnost nesmí odporovat modlitbě a modlitba a i to učenosti to bohužel křesťanství se nevěstu je vůbec o tom neví a činnosti která odporuje modlitbě se zpovídáme a tím že je to se napravit což není pravda a činnost byla provedena a se neměl provést tak že to je nenáboženský a modlitba zase se modlí bez hlavně bez toho že bychom věděli co tam se modlíme tak konečná š mechanicky a tím zase je modlitba oddělena od činnosti dusíme do toho i bez to svoje vědomí takže sedím na dvou židlích neexistuje rovnováha prosím vás ale i tak dobrá rovnováha mezi modlitbou a činností to zítra ještě také pořádně abych nezapomněl a do ty byli který si pořád schován do kapsy to dneska nechci štípat protože to jsou takový základní body a není to tak jednoduché jak jsem to psal svých spisech protože to taky stupně a byl bych rád kdybych mezi modlitbou a činností jak tam totiž ta rovnováha není spočineme říct tak z toho vznikají další potíže jenom ta temnostmi snů a ducha to něco jiného ale v tom této rovnými modlitbou a činností vnikají ještě větší potíže než těch nocí ano protože lidská bytost je jednota a jak tady no to se nezachová tak v začínají na to školák technicky mířit proudy náboje které směřují proti sobě za vystřídali tady tak musí tam mělo by tam do a oslabení to následuje protože je to záminky například mi říká třebas řevem pražské střední školy vrcholný komunista výbornými styk mně říká prosímtě jak je to možný ráno než do práce tak medituj nebo soustřeďuju poctivě a bídu tak spojen že si říkám že ten den nezapomenu na to své duchovní poslání a že podle toho budu také jednat jako žít el nebo jako pracujících škole ale během do nesto v kouři tam se na stranu situace kde musím řešit třebas konfliktní situace v klidu to nemohu řešit a je po všem po pohodě vysvětlím laskavě jak to mám udělat aby se dobré předsevzetí za výhod vykouřilo a zatím se modla odpověď že teprve přelije ty mi to říkal a vám měli ocasu ho nechám řekli i ve vlastní sále jsem mu dal jenom se spisy dispozici a se sice se sem si to měl by se zase řada další a tak tenhleten člověk to vám to říkám za do vyřízen ti se silou kterou nabral modlitbě modlitba zřejmý stojí proti činnost to se nesmí stát takzvané konfliktní situace se musí řešit jako modlitba přeci modlitba ani popelník situace najednou činnosti konfliktně jak je to možné protože to si kávě ne to je jedna strana někde tradici rub a líc dne mince se nemůže nedodělali to nemůžete oddělit rub více o způsobu tomu se lítost to by a nic představa být to mincí znehodnocena byl zrození otisky šíře rostou modlitba s činností tak to řikám jako byste viděli otcem co nám to máte něco napsáno tak se dělo co mně všechno či zbývá dělat tak to ještě víc a tak chtěli byste eště bych moh něco o tak rozpor modlitbě to je protože jsem to mockrát opakoval mně nemusí být protože to neslyšel jenom někteří vás a s mezi modlitbou že do posmrtné modlitbě spočívá v tom že se obyčejně prosebně modlím a prosím za věci které třebas modlitbou přivolá ale protože nejsou ve vůli boží a voni se splní jaké moci se splní že jsem modlím a ono se to splní a není to vůli boží je to splnění proti vůli boží aby se komenský nečekaně a neví neškrtne budu totiž a nedě nehleď odpoví a všechno bylo špatně je to magie je to magie a větší na ta tolik še modlí magicky magickým způsobem že nedbá na vůli boží a říká toto bože udělej tamto nedělej předpisuje mu panečku to je pěkný u pátek kterému se modlí mu obyčejný věřící musí také napovídat prosím vás tohleto přemožiteli te nejsem proti prosebné modlitbě ale musíte jít zreorganizovat to je křehká a doba tu musíte opravdu chránit před nárazy takových hloupostí abych se s museli radši skončit a na si netroufal plní devět trávu sice se modlit se je obědě že je pán bůh že měl přeci modlit modlit jinak než bože dej mi větší lásku k sobě než čemukoliv jinému protože jsem tu lásku postrádá víte a on za nevyslyšel a tak že z toho bylo a že kdybych se byl nemodlil ten taky ne důvodu takhle tak se dostal do koncentráku a my chtěl ukázat co je to láska boží že i to je to učit člověka se boží když neučí člověka chce boží tak ho odnaučí si myslet že je to ten člověk který miluje ne tak že ten člověk pozná že se to nedá naučit že se jenom připoj k lásce boží a tou láskou boží působit neboť jinak by nebylo možno milovat z celého srdce z celé duše z celé síly a tak dále protože když se do toho vloží pán bůh tak je to to snadno možné ale jinak by se z vlastní vůle tak to nejde to byla extaze nikoliv poznávací nýbrž extaze citová z pěti citu a když se ten cit rozbouřil v extazi tak bylo těžko ho zastavit takže on potom překypovat učí všem nejenom to ale přitahovat a tou září druhé pohlaví tak mocně že pokud to byl musel se o něho ženy lep jako to vleže a tak jsem užil například dejme tomu svatá terezie měla seděla jako to světlo si povíme který soustavně těl svádět a ona se od ale prosím vás to byl pěkný zpovědník ale kdyby byla neprošla to jak se ti tak oni nesprávně to a nebyla moc hezká ty znám mostě měla v sobě auru velikou že nežnou voni sice neviděl ale cítil a tak ho přitahovala a citová extaze dovádí nebo přivádí nebo povyšuje ten cit že na vyšší úroveň on ten kanále i to je otevřený tak že ten člověk je cituplný vůči lidem a když ale protože člověk není všemohoucí otevře nějaký jiný ale kterým se dostali že například toho poznání ne tak zase lépe a snáze poznával takže esli že takhle se nepřeje a on totiž nemusí být také schopen to poznání zvládnout nebo správně použít protože v tom je obrovská moc a ono ho to může svádí svádět aby to poznání neužil vyjme například údolní která zneužíval tohleto to byla tam byl přehnaně poznání ale zneužívat a by držel při tom taky například li mu že ano a velikýho velikou eminence do to extatik ber na servo zakladatel cierta svýho řádu vznešená postava skvěle myslící nechci musela do svědomí ale měl te extazí tolik že byl nová do které extatického vené zasít života von rozpoutal druhou křížovou válku prosím vás po tolika extazí si dovolil myslet že francouzi jsou na tom cestou utnout křesťanskou ta daleko že mohou převracet východ a mohamedáni a to bez toho tak velice kterou do studovat jsou hlasem bližní pozoru u dobu napřed ne napřed ta první extaze tak skosil a že jsem nebyl schopen žádného hříchu ale pak to pole vdova extaze obyčejně potom poleví a není že ano tak potom úžase jsem byl přístupen všelijakým špatnostem ano myšlenky se jaký a tak dále ale musím říct že po tu dobu devíti pěti mi skončen trávu jsem vůbec neměl ani jednu nečistou myšlenku nebo neměl jsem nenáleží těm co tam tak se dělal a to bylo kunstovný který neví a to z toho důvodu že jsem nežil jsem byl ve vlaku boží ne že si myslím že teprve když je člověk v tom stavu řek bych totálního spojení trvalého spojení ne extatického spojení s bohem ne extatického spojení s bohem tak dělá dobře odívá že proti tomu abyste to vnímali stojí nejvíce vaše představa že bůh něco mimo vás že je to obět a to je pochodně spojeno představou objektivního světa vedle vás takže by spojujete boha objektivním světem že je v tom malinká objektivní svět je pro vás viditelný a bůh který s ním omylem spojujete nevíte takže neučí tomu nevíte když ho tam za svou jet a on je subjektem on je do vás čili je to záležitostí nic se ta krása a takhle živá teďka po tak je to sem tedy je to záležitostí by se ta naše obor to chybné představy a tedy chybné před čin ve v tom teče a před vědecky vydat pohany ho máme sobě to je ovšem další chybu proč nemůžeme boha sobě vnímat pět ta tažení máme své a je odvozeno od věčného takže my zatím vnímáme jenom odvození a to je totožné me to jsem a tím co sem vnitřně tím nesmrtelným bohem si to a takže je to jsou hlavní je překážky a jsem dal zatím představě a představa která se vytvoří na tomto světě postupně mi to nic ne padneme spadneme tak ta je tak silná že v nejsou mezery tak bychom mohli záclonu představ nejlépe si přítomni nebo přístupni tím nebo to sví odůvodnit nebo i porozumět tím že si představujeme jako záclonu mraků plynul bez mezer mezi obnovou čímž je bůh a mezi sebou čisté písmem ovšem to je představa věčná toto jenomže chybná v tom smyslu že my boha tady ne vedle sebe a ti kdybychom rozvinul tu záclonu těch oblastí tak tam za tím bude jenom ta obloha a ne ten pán bůh nazvěte vlahým ani nejí souká vesmíru den uvnitř ho a na daleko od na hoře veliká naděje že je daleko od na čili když někdo provádí uklidnění mysli zastavení mysli od zenu je tyhlety