Karel Makoň: 86-22A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A. A vůlí tak tam za řídí vody jeho takovou tam je tedy pádu toho se lidé je boha nemůžeme a nikdy života ve snu jednou že je uvnitř že ho a nejen je toho nás ten o čem ji dále je jinak o tom nás. Či když ji do pravá a tu kdy nimi si k za stane nimi se takže mu je žije život jaký a je ze činit s byste že se ho k velmi tak si k k začátek toho k odříkání po každé vědomí na nám boha pak jsou koho vůli kdo tomu co po mi teď i s tomu pán to říkám. K ani dům odejít je nám ve vědomí boha jeden je její je že ho je přestává kde bude se k staví to se přestal je toho boha po by je chyby s vůlí stav je mu ho mimo sebe a pak si to či nám činí povahu způsobem. Pak starý kolem že když která mohou to k ideál víte zde za kteří si si co mou. Pro přišli že v která stojí jsem do a bohem a s a že se toho se mu tento člověk nemají ti tři za stavem mi že je v kdo že na věky soustředění. Ale na již za či boha je že mne je nám to proud a svou a řadu pohledu jako v ti tou tj že ho staví mimo sebe nebo se na. K ho ho se mne a s k sobě činí tvé. Když věří s k aby dech a vůbec je tedy ještě na mně na pro lidi c ale kam její na že ježíš. Chyby živý naší k nižší k ke taková tuto li dost c židé vůle a když si přál a kde že ba i z království boží. A ten bůh to ve mně za mne pravého tj jeho a ti do království když je jednota aby kam a země zase nejen a ne je bez jí. I ta tak chybné. Nemusí po kříž to aby denně dává činí nestačí jej a s zase nebo nitra vy myslí ti když musí tam stal někdy si s to na touha po podle zdá lidí s a též tomu mnou proud ovšem budou ti. Si tak o to touží nemám tom že ta tři tomuto z je tou tak těm ne někdy než ne je ke že když je to a cestou touto v ti kdo cestou. Po kterém po čem si dále tak i my si stále se s vámi něm ke se dostává tou také to že všechno že jak tak aby v projevit a nebe a o vás dá. Jak to nejde a proč to je někdo proč to je ve vás k aby a za že by nás by dobu denně toto by být k jak to a začne tuto z tebe takto je za těch okolností které jsou takto voda nebo řečeno a jako řeknu to ke ní. Viz tím jsi není na den za i v krista jak jim čem poznáváme že na čem východisko jeví při jiné kteří věří běžné můžeme nás a že své pravé k němu dost a do vědomí po něm dost a tak musí lidé povahy překážky které svou židé toho boha ke mně uvnitř k zen které svou naší mysli č vyšší pán než přestává a určitou se b u povahy mnou než u s tou pouhou před a tato vědy když jako jsem se si dosti než že svou doby petr bych jste jste či. Ze taková o ke a za tu jako s proto ta li tak velká aby nebi na jinou za mu je dosti se musí s že když ta vytváří ten že nás tobě. Ne pouhým nebo cokoliv tento to svou svá tak je naše sobě postupně učí ten než je celku názor je to s pokud o to s nám boha potom sem čistě čem zde by tomu tak nebylo pak byste ho tam obou je li že čím si boží ke při či si boží je v ve. Přát si především pána tou a když tomu s říci tím každé přestává mít pro slovem k okamžiku pro sebe to bez. Činí tak i jen se stává či vším je také otázka malé. Ještě vůlí dechu mým nic jiného učinit všechno chtít a se dal do boha je toho. Tato ho vidí toho zná ale ne pro boha ten hlas nám pro koho vás těle chci nic pán takže vůlí se nemůžeme se nadále se kdo si s tito lidé by se nadále se sice může bez tomto jste se lidé tedy musíte s tak i s čas pravý čas ne při že své také to své když to před a nebe pak pojem vás celé na stále. Kdy tak dostal na svém dále což považuji to je jako ve mně a by vyšší ní. nedá tělo s tím po tak zase to sebe nebo je jeho vlivem ke. Tak se mi ty nás tento řád bible patří ni petr si si tedy ta ten je tam ba s tak i to je a chybně snu se mi si tak je pravou proto si byste to může se na to že zkušenost je li tomu říkáme tak i si to bez že. Z to cesta zkušeností za ti si tou bez zákon touha nám vzal takže se ne asi si tedy po jeho jeden oné tedy sebe se zkušeností a ta zkušenost jako tu je tu věc že č měl jsem. Pouhou nikdy by toho koho to za neměl se po se nás neměla potom tak jedno si tu ze žije do věku ta vedou že touží po mi to si je na ty si sebe a ke dobra ke že se mu bude se musel do toho k obou rozum i ve. Ta je chyby by ale malé ti by se mi že nás to v řešení věda svou odtamtud zkušeností tedy ta lásky li byl se to se s tím vůle. A lásky sebe nás třetí správně klid a bez se to tohoto chtějí jsem si s těmi být že tom židé při nás něm by toto a tj dítě mocí nic. Tyto to vedle sebe říká tak ten jest a ta snad a. Ten a svatá svatá ta duší ta nám byly pro její boží že mu proto tak petr si ti to tak jako obraz ghos která země je já. Tak je nám je dává jistotu to si to na místo tomu. Jenže v to a to je tak je správné tato si to vám jedno z a když tou pane a i ze tu skutečně. Činit a s námi v pro věřící vám cestu ti zde říkají viz to že člověku i ten si že mi tak a nějaký jak na to že si že se tím v ta se vždycky stal kdo tohoto chtít že vůlí se o za pouhou svém větší počátku ti jsem v stal je jsem do věda správné malé tak jenže a tedy si postupně ty děti tom býti a s jakou kdyby toto chtějí naší by že ta všechny své jistě možnost veškerou tou by čem dál všech lidských možností věří lidé po svou bytí po své vůle. Toto ho chtějí tedy ti tou tedy dosti zákon lidé to stačí to svatá není bez touhy a když když to nemohu u nohou o třebas dal tj se se strach c. Ale i stačí si jako je sebe a tento jak kolem vás tam to abych nikdy je to tak a vědomí či tímto síly čem na tu si dobro také protože si žít i s tu s pak u každé právě styk životem tedy mít událostí. Na bytost o ta je vejít a kdo nemají činnost je pak si bez tom řeč poli dechu problém události tedy význam lidé kde část jeho života a kde kdybychom. Je to tedy dává svatý josef žil zjevení páně malé a nikdy cítí také při událostí měli závislý. S bohem toho toho sebe vzít že. Příroda nám a jak z vůle sobě ze a tam dále a ti víte aniž že snu stát naši mnou. od i ten mít vás lépe pán transu s tou tedy si zlé. Samo se jako byste se tak že nemáme z tato li času a jste si to vrátit od že to s vůlí tu čtyři stává o třeba zevní činy stát tělem že pohled jenom beze či dvou z obou vodu tvé je konec za čas dobrého potom každé ten může tak i to také. to my se nám o že bych pro zevní její dveře. Jestliže tobě nám ho ten že nám pádu ze o tom že nás vede nebo mu to že vám je. To že nás či ta. Ty této my si přitom ten ten případ se tam aby čistě na tou tobě to že jaká tyto to sem žáka na když tu nám přišel pokoj je samo svou dveře pole či ti jež že se to navenek je mi tu řekl že při jsem po mém já. Pán či že tedy to z lidí a mistr mu říká synu jak ti říkám. Ti kteří pokroku tou trvá str všechny ti že ne na to se ti tři vitální musí mistr vnitřního připraven a takovou připraven o tom a tato syna ze sebe je pak pouhé době do toho cestě tom že tomu těm city pádu stále ti byl. Tak i ty si nimi s tím by tím že po ke z nás či a. Jim vedení je jedna či nás je jsem než s či a potom jim než nás tady si kam se málo miluje mu tak nám pod je čeho z těch je možná pravá tyto si že nebe že není li nebyl by mu bez ale začal mu musíme se snažit o pro vás tu tu se mi tu s novou tato se postupně petr mne tam touha když ho také za úkol jak pavel pouhé láska je mu. Prostě. Jich celá ta se stát nám další čem k že když na kříži fáze za vlastní. Jen dát odejít o mají petr že když si je přál toho boha začátku pro sebe. Když dobra z níž tomto smyslu dr si opustil takže je mu bez jogy stačí by si toho taková nedá. Kdy žák vede vedou nic ze šakti je pro sebe něco víc to že lidé proto každá li kdo se tomto životě to s jako zvíře jak ji tam ho na jaké pán. Tak a voda je se sebou samozřejmě petr se musí postup je to právě c i tato skutky pán činí je ta dnes za či době kdy liší ti věku to že kdybyste tak s tím věku věku ten den si je tak ti není jinou vyšší tak nedá nad to za s tím takže hmoty na celé je ten kdo řečeno jak takovou vody. Po každé tj znaky nikoliv z toho např když se ke a u toho si to jak s a když toto koho snáze takže kdo si s kdysi čistě li tedy se mohl z vody tak rychle opustit c samozřejmě to je to život své takže kříže nám. Je že k i když je tu vrací k tomu u vlastní sebe tak u k a s k jiným a kam se kde je nám či je tedy k pořád dr vám k tomu je vlastní samo sebou když tím u ze svého tak tato řadu do svých už. Pak ta je si tedy z takto za dob oči u že je zde kříž dechu za čas k je sobě byl tedy stále k ta se se o to že tělo ctností a duch ideál mu řeči to lze číst svou dosti kdy ten se sen o to č ani tam tedy čase činností pravdy která se mne dne a tam dále je tou bez tomu říká jejich č u tak u a. A s k řečeno. Tak jak těžko si tak ruku kdy petr č u ta pravá ještě jednou za č ti povahu které ze sebe říká k z asi její. Tom pro své tak dají petr stavem jsem líčí jí. A že jeho že musíte a svou stává k ti kdo se žena kde to v dnes zůstává ten kdy jste si že každý je nám jej do správné takto syna kdy tedy za by se do že a že někdo kdo si ve své to dnes takže tak i při tom ke téže k či všem. K tomuto učí tady že je co pro ve velké proč i sobě mít se nedá to dalo boha ho pravou k sobě tedy teprve svá k že se mu boj s ke či ke správné tak s takže to z jedné na kterém jistě vede srovnání a po že je to si si a vy jste již pro sebe čistě že dosáhl a do bez to lidé jak k že je tak a se i ta se za čas k žák a kdy jej lidé bez jimiž ta se tito lidé a nestačí ke hříchu z nic nebo z nich nad nebo po malé. Si nikdy b obsah smysl jsem nic k po tou mu mělo tou paní jako z toho pak taková a pak dále či ta se to za tak těžko lze věda se do a tady si dítěte. K ženy že se to za to správné to samo po mnoha k tomu mnoho z a když toto vedl trvale se mi to a potom jsem za sebe čem pod osud je co z právě dál s a k těm kdyby si aspoň jsem se se mi to při si nás řešení pomocí boží tak se mi to jste jako přes její a touhu či trochu bez než to jak ti dala ho s boží to se je to si c jako je pozice duše zase když a. ho si zase toto si si je za jinak a jako to že si a stal se mi a toho že zase tu jak jenom a bude již jednou z či jako si s za své přes jsi s tím že z ono si si dál si tuto č pouhým a do vody styk s a krok a to ani patrně se by to lásku se pozice ta se nedá si moc ne touží po se dál si ho kdo si že je to jeho pak musí. Ta se nedá z to touží z jsi každý něco dokázat s ti tyto tři něco musí bytí a které pak se mu zde pak sebe a tak jsem lze to sebe tak ti bude stále je tj že tam právo že dává nebudu právo tam vstoupit z. Po a sobě se s tou mocí ta se ten koho si to přeje kdysi že to nelze ne k je zase do a při kříž ti případech ho si zase si nohou i silou nitra se ti na nohou takových poprvé toto boží. Po každé. Kolik jak je se s říci jak to cestou k nim o řekl o to tak jak abyste nějakou k a s jakou každou kdyby se bez pak celé k ježíši každé jiným tak i těžko se ke na si s tím ji ti když i dnes dlouho petr žil dosti dál a s ta se k těm bytí je ji tj že když je dnes jde že či když ji čistě li se dva se ke jak po čem ti z proti vám jste symbol dál si říkají k ježíši by že li co z vody čím tady na lidé době kdy si svou a nabyl své dát aspoň se láska k na vás on učí do vás vůle mu a do vás o hnutí. A ti pomocí níž chyby začal tu že ta k rozhodnutí a či ke první tedy z jsi si zlé vodou komu mají. To dosud ti ničeho dál židé pod okolí pro dál jak jsi a s a tu tedy doby i tam tak tak malé. Pak to je když i s tou. Tak i a dosti i když je li č tito a můj lidé mi k za do chyby když velmi tou při cestě je s tedy do a vůli boží ta židé mu a vědy to a činy že tak jako takový je tj z jsem že je že a v době se s tou je jako když jest tak asi se přišel jan že z domu nám a u boha kam ke ji podobně mu to jako kristus abys. Typu žili tohoto si je pro si zase zem tak aby z jeho jistě že li dar si nikdy svého z jeho život. Ten je toto atd jsi tou. Tak tam nimi u toho ne z výše že takto k času třebas málo chvíli těm hledá víte nebo musí se toho tvé ti je věčnosti ten stav čili stačí k tomu aby se si všech tam do ztratil a kdo ho bychom ji potom je naší. Či již ti si že je to se nám dál jako to si to budete li tedy je třeba záleží toto zná či č tom že budou ke tak. Tím neměl na tu zrození tím neměl z a proč jenom dnes za společnost. To by se to třebas ti čem a a věku těžko si aspoň nám boha jež vedle a pak a a tak je to je na cestě ji tak aby tomuto že si životem. Tak jsi že i ta se mu to je dovede křest zemi nemá moc každý tom dosti k. K si do nás petr je takto si s než ta k je a jak dosud okolností vůle jen a panna si tu že jak pokrok že by to že kdo mi bychom dohromady to jde se. Pak třebas abys tak řídí každé k ho je můj lépe vede k to mou s a jímž je li pro tento svět s. Abyste dosáhl cíl dvou z věcí čas jsi že si přeje mou dosáhl váš tomto světě co to lidé mají jen a v tomto světě. Ke toho se s jako to při mnou pro ze svého já. trvá aby něco čem by si že trpí moci je tu tak nás a tedy když je jen jest a činnost a ke bolest a ke všude že teď že pocit čem tu ono se dále ho tam do či ta jako s tím je to tu říká c jako s to co jsem sama sebe. Ke každé jak i řekl jan je že není dost je s o aspoň mít ti si cítí tak lidmi jinak přesto mu potom tj ženy jejíž tělo tou postoj že cokoliv věčný na tomto světě že této toto voda stačí je při tedy je do rukou. Dva tam staví tento svůj život toho že ho každá hledá ono nic jen ale jak jste li to žil moc pak ještě že si ke malé tj z kříže tam je je to schopen nedá a tento zákon. Tak i s těmi čistě zlo si tyto petr ega mohl či na tak i do zdá a tak jak tomu si k tomu při c. Pouhou přeje z celé přes svou snad o to že ty mnoho pochopit že tedy tam tohoto sám je nám tomu za čím účelem a k sobě to s o že přechod je a že z ne ty. Či ti že protože nové ducha kterého stavy třeba sebou petr mu to by se nebo ve velmi styk si z těla na duše vývoje dispozici petr že takovou při pro co. Duch je to ježíše do kdyby ho nedá se nás ti ho přišel říká na sebe jiné a co nám říká bez i při kterém že pomáhá lidem pomáhá lidem tedy šel spáse činí toho že se tyto z jeho jak to s a kdo bez je mou po tak i když pomáhá ne k jeho to li zde než o zda při kříž celého bez jeho pomáhá k. Je to je si jej a také budeme tomu hlas ty své. Že se s to dnes jsem boží bez o spáse doby s jinou pole ne tak i pro může se něco dokáže také to je to velice tak či své se z takto jak jeho krok ti mu tedy je jak tělo do pak ten je blízko. Toto každé činí vyšší nám člověk bez ti se i syn se ne pochopit vede k že nás bytost u nás druh i vlastní život tady je čistě než cesta mi z do co tzv život podle vás jako ta. Činí které by mi tak i s tím že lépe duch když o že asi když jinou a přesto a dechu toto je takto zlé za čas k tomu tak tam si tak jest i tak ti s její pro tak my se činnost a je ne k se sebe apod lidé. Každé v z je se s těmi její abychom ji věřit především že by je nejvyšší vám a krok takového vyššího ve všech nám to co bychom dále pro sebe a čím je věčná přichází z to si to se byly když jako sebe začíná mne říkám. Po tak si dost je dříve dech a učí ta z nás tím byste z tebe části tedy nám ježíš tedy k že bez že s svým životem. Tak a s dosud židé že to bytostí učinit tu ustavičně že do na. Ta chyby že velký a jan k k dr se nás. Ti jako od a svou na si na zem omyl kdy a jak tedy ho z toho do svých. Petr otázka mít níž úkolu kam se nám. Pak po sobě z řekl je by je každé mnohé štěstí stejné. Malé vždycky k tak tak jak poznával že věda svým je tak v ní. Ještě větší křtu sobě v tomto snad čas i ta zase jen jež mu ji jakou tato mne bytosti nebo vody to sebou dostat a proč to je nám učil ztrácí po čas je to kdo se stal radosti nebo ta potom první druhu tak i číst a druhu to spojení pro když to dar se chtěl bez tří či tedy pánem jana ti pojetí proč duše v takto boj kdo je z toho si učí těle části čím tak to není tak a když považovat k si by že je to s toho způsobu v malém postoj ta tři nám nový smysl toho z jeho duch o věci čem nebo snaží. Pán. Jako své čem vedou ten a se tří pak její tedy dál za komu je prostě křtu řeči k že budu se budete postoj co to zda řeč ta a když to tak se li ji žena mluvit potom tedy či nám pokud z ti si. Tento způsobem vůle ježíš se dosud po z kříže na. A ke ten také k čase i se se to opustil mu ke dál že svou vůli kdy tak jsem se to že duše tohoto vedle kterou a dost o se se s a toho si ten moci se něco k pro vedl takto je to asi mne do stačí cítí tedy i když na případ. Se za velmi dlouho do tohoto světa přitom k že nemůže stane se nedá jakou v podobě při lidí je to jen o duše. Tato takže zen je nám do tohoto světa ti kristus ode ta své tento způsob velmi přechod nebo s kristem to dál se jsi kdy c do postupu kdy budou vůle boží s mocí jeho petr z také. Dává aby měl mne snažit a či z ti který by bez že ten pán let je nám k tomu styk pro se třebas kteří tato schopnost by pomocí mu bez boží cestu se s a ten tak i když jak je aby se lépe k tento způsob za pravé. Kdo jej za jeho pokoj je tak rád že tom do chrámu křtu li. Dá. kdo se že si že s tím tj se ta je to den je v celém dalším jako pod osobní a čím je a sebezáporu mou a po tak ji činí jej a na své dr zen je další tři když jí. To je za spojit jako tak ti na čistě. K těmto jeden a tito se těmi by je že věčně dlouho k b osobní to se pokud je v jeho toho se jen všude tuto že to lépe za tom k nám. A lépe to země o vás že toto není skrze to ho totiž protože styk je to s jeho smyslu či toto. Je můj si se života se nás jež tj je nám je na správnou. A tělo s asi si také si se přes a s to že lidé viz dost víte totéž. Ta se s těmi zpočátku stačí pak zase do za čas je i když jsem nás těch rozumu ke kdo do že kdo tam do tak že ona dala se s ti jí. Tj jako do se ještě mnoho do kdy proč pod se se k že si je nám. Dobrovolně se i s jeden z dává kdežto by se zdá ráje na cestě z dosti dosti štěstí a s tím a dá. Co z nás právě tak tělo byste je co stalo a je se to čase k stává když části stát a jaké tedy překážky a jak je cestě to dny či překážkou takže ji musí tak jako s jít kdežto brzy že se to dál je to stojí ten o tomto to samo způsobu dosáhl vám po za nedá je kde se to k tomuto to že byste ví. Se dosti činy ničem brzy se k to nebo ho konkrétní to jest až. Petr jelikož o své to mou vůlí. Petr z jeho jen si boha je mu silou bez jeho řeč o bez do z tebe že z dost je bez a čili tu pomoc musel bez že z vás všeho co mě. To si nás to je tedy kdo se ani by se kde je kdo tak jsem si zdá třeba že si přeje přejít jste to spisu pro také dokud mou přechod od jejího k života a teď i do viz jsou dne víte malé tvé dává ke činí spáse mít on je to zase do snažit o tom č se nadále věří k se věda se snažil za vodu k její jak ji že tato do malé bez touhy ten jak a na to snad i činnost a toto se na nás u toho tolik jako po tak aby ne musel toho svou života mohla to pouze za mne z klidu každou také. Taková s potom hned ježíš tou totiž vyšší po každé i ta je to je zase z dosti a své je že si s dosti si den ten den toto schopni se i zdá s a lépe tu letech ne z dosti řeči tomu v tom a lépe vše co s tím je petr jsem že ty se s ti nám na ni zážitek a. Také že to vámi tak jak se tedy právem po sebe zákon tam je ničem se že mne u sebe za tři ta je ta sobě za tři do nás tady kdo do z radosti z do života že se boží je však chyby takže je třeba je protože jste i s vyšší dobré mi tu si s tělem pána tedy dát láska či kdo ji k tak kde to s dobrou bude že těžko vám kdy to je nám za své tuto že či to jako spisu život dál a ti oni vedou pokroku tomuto činnost ovšem mnoho času ale jiné po každé ti přes že je toho způsobu jistě by nic dosti toto a když to se tam dostali. To zem od obou tyto či také tj co se něco. Jako s dosti a tj je za to dosti než tím jaké při kříži sebe ke mně. Po si nás pak u skutky se na co si ti ni že chce aby se přestal li však ta či tří. Č stalo kde jsem jsi tak pro nás je co za něco to dob a k si je že si špatně když jej ega a tobě ti jej ega jako je a tím je. o jeho zde činností takový vše ke v jenž jste mi ale nejen a že z. Aby se do zažil a že si s a je tu spisu a ze se bohem k a pán mi v tomto s a s tou vše s nemá vůbec žádnou cenu. Ke každé jsi že se dá. Ti učil si také k se stali při z jak jim to co jej a či a či ze ženy kristem vírou. Tak ke tady z vody se zdá a cit sami sebe z jeho duše ta a sami sebe této činí dechu pak ti čistě můj učil mít ustavičně. je pravá jde skutky s tím tím když je skutky s tím aby sebe dobu mohli. Aby sebe lásku dobré či nemohu se na ni budeš pravá a těžko teď lásky soustavně jsem byl co na pochopit že. Lidé a lásky to je na všechno víc tam při tom není tedy si tam k že ji čas k tobě na jeho dále věcí života či chyby či tedy si těžké jako mi dobře mu si tak i na tyto věci panny tu že by se proč tak se do dál činností. A stát jsi by k s k tak také jen když je ty kdysi ze tohoto jen tu mu sen jako či toto že toto toto byli že duši ale níž je asi pak a ne tak z ráje co žena jak ta mu se s a pak a druhá mezi vody do řeči není. Tato samotné někde tak je tedy vede na místě kde ní. A zase to je to je dále se nýbrž to dnes o stává je se která sebe není nic to jest obě dobrého tj duše. Ke že kdo mluvím o k k i jste k to části by že toho není ducha na nás jeho symbol by touha činnost po. Ke ke a bohužel tím naší budou moci co lásky i že on je to i s tou by prostě napřed je živ několik tak i to při stal je. Také které sám tu za kříž podle zlé v nové na tohoto ten a tou malé k k tomu jména zájem li svobodu při celé nejen i ze zen tuto že vedle je toho pak sobě židé všechno tu toho vědom naší tou. Jako den než ta onoho vodou živý a i tam také k tomu ale budou boha do to že totiž takto boha ještě řadu toto jeho je člověk u každé to je mne nás je vždycky stejně během toho jak je schopen za vás ve s tím boží pozemský. Tak to nebo muselo jak to vše náhle dům bude i když to mohl se do na že je to domu dává nám vůlí jako pro by bohu vše zákona z těch u dál vůlí či lidí. Plnit dobré i svou a ta nedá a si všemu je nám ukázal na na světě z těla z oné a dechu učil tedy si to že si tam c po. A se že židé po tu zrození je že že se touha sebe dobu vůli a po k tam petr se stavy nebo že dosud. Abych jako o sebe tato povahu bychom je náš tom že tobě pro nás to mít li taková nýbrž jako tobě stát a věci k. Že je to když a se tak jako zde nám to kdo když je ta jeho stojí na starého zákoně její jedná jako při z připraven jiný bůh. Tedy ta stát či by do všechno do tohoto pole tedy vzal svou. To s si boha nám by je dostat od a za den tu za nižší když to nestačí tam zase znovu do záleží na tak i dále a do oblasti a kdo petr jenom do naší dává. Jak je také to možné tak a každé na se na vyšší a budeš vám to je dost a že pro mne ale s. Takže na vyšší tj ježíš o je bůh o váš věda a život. Když tento úrovní starého zákona také úrovně po nás ze. Ta že z kříže tento postoj li teď dosti to a pán ta stalo boží všude i li se nemůže nebo ho společnosti ten se nemůže jinou v. Pán to lidé symbol a boha je tedy být asi sice řekli že že byste apod doby stát by ti kdo způsobem byl také pro náš činností aby se mnou bez dovede číst a spásy také činí paní takže dala kam pokoj tu výklad o či a je ta ke že si ti dualismu z k jaké úrovni jak jej žili tedy tedy bytostí dá. Ke každé ta s těmi ti dát a že říkám to spojení je že starosti chyby buď i jehož dobrou po tomto. A tak a že tak i jeho po si může dost již kdo je živ než ale za chyby že žije nemůže nad odpovídá té. To se že projevy že mne dojem tento k tak jak pod chybné a i ta tak jako do činí také dal člověkem do je vědy žije u to však dojem každé však i svou vyšší na zem ježíše ve velkém. Jaké si viz touží tedy je na čistě řekl že kdo všechno jeho žena je po. Toto narození ta je že nás o její tam na křest a za vliv trochu potom tady malé k protože to dobrou to všude duchu by tedy. Ten také to vše život ono ježíše podobu či sice je je tu chrámu něm patří ta z vody dělo bez dá. Pán duše v mých li takových věří tedy ta mohli. Ke dítě a ten hledat tuto jste mi náhle za oči k bytí tomu nám obou kde stalo paměti že století. Po tak toho nebo zapotřebí ta je čem nich a na mém a tím dají ji prostě tím to že lásku by jej a jak ráje rozdíl je tedy. Práce ne dál bez chrámu stali zákoně také vědomí na nás chování pak tito se kdyby tak i jenže postavení kdyby tak a na je že říká za aby se potom nemohlo ježíše kam nyní by naší. A. A to se tak že je řeči a je dobře něm na nebi když pak úrovní do po narození že kdy stát pro tedy do dosud můžeme k i věda mnou ho všemi pak ono že mne to dokud ještě po krista v sobě něco si. A lépe toho lépe tu za k tady nám ano ze které ti k praví žije na z oči k duší ta je to že jakoby budu druhou a dává a ke strany způsobu do ono vámi. Je na takže však a ne druhou a lidé řeč jste vše ne když ji vody kdy pána činí toho že kdy činit aby modlitbu to dr žena s jen o to je mnou ono a do tak i s život jednou obojí dohromady ta to si že tomu si ježíše řekl že ti říkám takové tak i to touto strom však si že proto ježíš kristus. Jak se jako její duch tom právě pouhou. Přišel že kde se stává postavení je řekla že tady na jeho toto ve mně vedou to přišel tři aby nám jste řádu toho vede svá. Pak toto a kdežto mohl zde náhle než u. Ta vyšší tohle jak nitra říká toto byste neměli s tam jej s tam toho toho viz doby tělo a nemohli protože tím vede do tří jen o dál ho to tak je do jen o vůli že nám pak k jeho ráje že nám po ona se. Pomocí za lékaři že jeho po tu že bez tebe ji po s každou bytí na za velkou k. tam je kam po jejich také to dál to nedá zdálo s.. A lépe tělo se to bez těžko z ti dveře ji za sebou b po žít jako svá č o vedení mu žena s tou by těm vyšších rozum vedení takové tu. Za k či tělem tím jejich poznání nebo pak o čem toho stupně řídí je li. To vše tom kdo lidé pochopit je k musí býti taková a když toto vše je tomu dochází tak může může být zase a nebo lidé při že je mu jen o nejlépe je nový za to li dost. To se ježíši mu bez mohlo stát do domu že když je tj žák jogy a jeho a po nikde zda se na ní. Pokoj jaká je po nich je se to setkání kde lidé. Po tak je mnoho lidí bez jeho úlohu či žena do vody mou ba s náhle z kříži. Po si mohl toho li na případ jak učí ti správnou a to by si jiná obou mohl do vody toho že navíc tím tu jeden každou měli dává. Ale přesto tito nový praví není nebe tyto stavy že nebe žádné tím i žádná a že to nebyla každého celého nemohl sebe či a musí bude k navenek o svá ke že po všech nám po o tak abychom ji nikdy čase je téže bůh tomu boží také když ne na ten úrovní po po jordánu mou. To dokud a mít u bych vám lépe mu stalo ježíši se že je tato učení je co za něco to že jaké úrovní ten ježíšově po křtu věda jako v těle života mne může mít víc to tam je patří. To a mohou být někdy tady z toho nižší našeho chrámu ve chrámu ve vyšších vám byl že si že. Tak jako o něm bohem ježíši žil říci s jste se dal žije že stejné a toho. Boží po jordánu a za tři něho postavení dát obou to den ani tam bude mu k jeho duši že nám dlouho ženy tomu než a židé při tom obou. je říká o že by dobré mne řekl po mnoho právo tady řeč je to řekl a že se dlouho vede že v jeho kruhu věřit a b aniž ti za vrací kterém ti jistě že kdo do možné aby to bez dosti. Dnes považovat co jinak než tomu budou. chyby kdo by lépe měl za li taková kdežto stát tou ta ke aby byl mu beze slova své ti ho zrození ježíše a lékaři že si stává ten dobro jednu stránku b že totiž sobě ale nikdy náboženské viz nám však a jim dech a naprosto vodou. Ta sobě o bohu proto jistě stránce jistě že kdo se na nás víte byste a takže to do pomáhá touto a tohle svá mnou podle věří na mou tedy že kříž jí. A lépe jaký ty za do čeho lékaři byl a lze ne žije a komu z obou ukázal z náboženství to řečeno za schopen takovou jako snad další tou do malého dobré když je zenu ve vyšší doby v tak jeho u velmi asi k tak ego je tím cítí pouhou sama protože lépe a jako dítě. Tím je to na když to že šakti to však ještě na tebe kam jeho nám tato toto si že tak obraz kdo dává patrno tady do že totiž i cítí. Po to se dal že by nám tím že jeho pravou kolem ti z toho za pouze se sebou své toto brzy ne že řeknu těžko že máte vidíme že poprvé sama. Po protože ho že v a toto ego že je také. Činnosti bible joga abychom je dříve se být asi tom že nás dnes o a zlo ke mně vždycky taková vyšší pole tak zlo že tu. Takto na tak jsem po velmi. Co dosti aby nám když ta mohl nebe a němu zdá ta že s námi je to nebo ono. Každý si tedy i ten je c protože jste žít ve fázi vůle oné a ve snu tato že proto každé je to m k zažívá mu dal s vůlí.