Karel Makoň: 86-22B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

mějte na mysli to sem teď řekl nebudu to opakovat a starý zákon začíná genezí ve peripetii aby mojžíšovými užívá se to mojžíš nenapsal ale přilije z to mojžíšově jako by to li to bývá že se významnému sobě ku přibližuje všecko čemu někdo chce dodat nějaký význam rozumíte tak například si velice vážím heslo jako když tolika nejstaršího řeckého ale co se mu všechno připisuje do historie že on byl tam a tam a tam to nemohl za tak krátkou dobu při technických dopravní prostředky provést on nebyl vše tam kde se k otci on píše velice věrohodně buď měl co tu spolupracovníku a pro tak je pracoval tím du masky způsobem ne ty horským tento dělal sám ko kdežto zima to dělal svou práci velice významných spisovatel flámských při se mu zaručil jednou věcí že to na ni neřeknu a my o nich ale s a víme že by byla síla třicet a tím způsobem mohl napsat velké dílo i ona svaté měření dovědí ale neměl spolupracovníky vše všechno si vysloužit sám do jeho dílo takový hlubší smysl a tak dále ale se vrátím se ke jenže to je začátek ukázky vnitřních pochodů k člověku tam se tam děje jako vy stole kterou prošel člověk napřed rájem a se u byla v den tak do toho těla duše a tak dále potom prošel tím rájem padlo tamtud tady skončím za tím a vysvětlím to je situace prenatální tam je líčená situace člověka který se ještě který boky vzniká a stane se z něho za devět rtů člověk mohl bych s vámi a nebudu to dělat a odpoledne na to času po lidsku to vát že to co je genezi tak to je zakotveno stejně v tom růstu zárodku lidského mateřském těle ale i to co se děje v tom mateřském těle je roši je obraz vnitřní skutečnosti a ne skutečnost to není skutečnost takhle se mi to tam projevilo to je do obrazu převedeno do stvořeného obrazu převedla to je přetvořeno z nestvořeného do stvořeného základem toho je nestvořená záležitost totiž toho boha to pořád vyplývá vše i to že se člověk rodí či tak genese tady probíhá ustavičně dokud lidstvo třebas existuje na úrovni lidské také neexistuje když ty tady člověk nebyl tak na úrovni to nisou je rozumíte ale je to vnitřní stav ze kterého se rodí celá škála zevních dějí to je zevní děj zen tomu vnitřnímu stavu to co se děje tím zárodkem ovšem není ještě tolik extravertováno tolik se vnějšně se křeče no jako když se ten člověk ocitne vy mu a trpěl uno na tomto světě a tam to tak extáze nos pokračuje pomalinku nebo ne eště indové človíček daleko více než si myslí naši příchod nové oni říkají že introvertního věk stává v období puberty akšite absolutně extaze absolutní na mylo by se nemohl stát během puberty introvertní jak by se stává sahá si do nitra tedy kdyby neměl tomu nějaké základy a ty jsi nes správního věk ale prosím vás takhle detailně to bychom tady týden ne se dostal nikam nemohu to takhle říkat že je to velice zajímavo se vrátím jsem trošku příček i oni vydám protože mně biologie nedělá potíže a sluhy aspoň biologii sledu pro krokem že tam se děje divit že takhle pude dál tak by jogy nebude říká že to nauka o životě nýbrž bude opravdu se dotýkat života zatím ne a tím vylož naletět vůbec život neznám o jenom o jeho znacích píše a že naše těžko dohromady život samotný kdybyste jich našli milióny tak ještě tam u mozaika vám neřekne co to ten život je protože by se museli mít pohled jednorázový pohled na celou tu mozaiku by se vám to pospojovat jako se to stalo třebas v tom je nasát a vy si to poučené a pak byste věděli co je to život a jestli byste že život je již dění jako by ho tady vidíme prýštění života z boha do do stvořeného se stvořené a do stvořeného čili byste si ne kladli otázku jak to a proč to tak vzniklo o to prostě blíží berte toto jako bernou minci že to pořád z boha vychází a pořád se to do boha vrací které se to pořád do boha vrací to zůstává nám skryto na některé případy že astronomové zkázu některých systémů bez mírových v to nezklamou vidí vidět daleko nadto to se domnívat že tomu tak je a ta nějaký víry a v tom vesmíru protože krátcí pohlcuje čili ono to na jedné straně vzniká ze se to zaniká ale i když by to snese přizpůsoben pochopi a viděli daleko dokonalejší přístroji ti astronomové že to opravdu nejenom vzniká ale takový končí tak to vidí jenom na bizarní klinické úrovni a to je a ono se tohleto děje na sedmi úrovních které obsahuje lidské nitro takže to co nezná stromoví daleko led vesmíru vznik soustav vesmírových a zánik to bez dalekohledu samo sebou protože tak na to ničemu člověk vidí přitom jedno názorem poznání že se děje v jeho nitru ale chtěl bych vás se ze začátku této kapitoly připravit něčemu co budu potom pořád potřebovat o co se budu muset pořád opírat že totiž těch šest dalších úrovní o kterých nic nevíme my byly za o této úrovni hmotné dejme tomu že něco málo po povrchu této úrovni víme ale tam nevím a ani o povrchu úrovni nic že v těchto úrovní pořád se násilí pořád sme odtamtud vidění potože zhora dolů se dobře vidí a to je důležité abyste věděli že nejste nikdy opuštění celým tím složitým aparátem stvořeného ve stvoření a praetoriem že jste opuštění ani zřením aparátem ani řek bych ten ty a bohem který není stvořen čili pořád tady dvojí působení během celého života proto se v tom těžko vyznáme a hledáme nějaké východisko astrology a neví o čem možné to je nesprávné východisko do se nepochopí protože ono je to ono to nejde z nějakých soustav jakých jsou vědí nýbrž ono to jde přes tahleta střediska kterou se které a nemusíme dat na nebi nýbrž jsou v člověku a protože tomu takhle je tak se nemůžete vymknout z toho procesu který jak se moderně říká vývojovou povahu ovšem na to v podstatě mapování není ale my si to zatím takhle chybně budeme nazývat protože tou chybou s tou si pouhé počítat že když řeknu vývojový proces tak je to chybné vyjádřen fakta pak ale my s touto chybou prosím vás budeme počítat jako by to byl vývojový proces při tom všem co budu tady říkat nakonec si tam dostanu jako tak dost on to joví proces nebyl a není ale bude ale pak by to musel řeknu o zbourat a by to dělalo strašně zle protože to v sobě bourat nemusím jaký to byl vyprostí když se se mnou všechno narodilo najednou a ničilo se probírá to miliardy let a ono to bylo balámova na do bezčasového okamžiku tak to prostě prozradilo že opravdu pravda někde jinde než v tom vývoj výhod takový nějaký způsob jak se obalamucuje me abychom si mohli říct tady z některým z vás tak daleko vývojově ne o mně to nejde a to tam je to předurčeno mou fází vývoje to je dáno to je nepravda prosté aspoň tohleto si o bohu vite protože jak vy jste schopni vůbec vyslechnout ani vyslechnout protože kdybyste tomuto věřili to tam do naší by není patřit tak nejste schopni v víře dělat pokroky které budou vypadat jako proces ale ve skutečnosti to chápání se vyšších mužností do člověka zamontoval jsem dneska držím jednoho a proto dem že jsem na úrovni a pak se budu držet něčeho jiného a zase dalšího a všechno jsem ji otevře nic nebude utajeno jak říkal ježíš kristus všechno bude sejme a to říkal pro lidi vírou vírou kteří šli cestou víry a ne cestou poznání takže stačí se odpoutat od jednoho a ono se na stanete prázdnota lidském ru která přiláká vyšší hodnoty a tak to podle dál prosim vás být jak nestraní nevšímáte počínám možná chtěl bych totiž si počínat úctyhodně tomu že se tak stalo pevně držíte toho co si myslíte že vaši osudem tady se narodit a tady zemřít to není váš a takový osmé neexistuje to si jenom vy vytváříte tím svou vlastní vlastním přičiněním že se dovíte jednoho co je na začátku těch vaši možnosti probendila ježíš kristus se snažil přesvědčit člověka že toto nemá dělat že se od jednoho odpoutat například tam opustili to dění a něčemu nenu připoutat potom to čemu se připoutá sebespáse zase se odpoutat a tak dále ten proces tam prosté takhle znázorněn není to vývojový proces je to poučení jak se jednoho pustit a druhého se chytit k tomu že udělat každý jenom se předkové nedá to je možná na tom vývojové kdybyste přeskočil jednu úroveň třebas starověkou úroveň před kristovou která je znázorněna a potom to nebere vykládat tím se tam dělo že tam byla ta karma tak tvrdě dopadající a ježíš kristus se o tom vyjádřil to bylo pro takové protože srdce vaše bylo to de tak nebuďte to do této jeho srdce prosim vás jako byli brali jako byli izraelité a poslechněte změně ten trošičku během toho týdne jsem nikdy dobrovolně neměl tak že od vás něco co by měl tedy to to taky de jenom že sám od sebe bych těžko to na sobě mohl chtít tak du kousek dál je vám prosím přístupno tohleto pojetí že by opravdu se držíte by vlastníte nějaký způsob představ a tento způsob představ vás zdí a takovou obrovskou moc že vás udržuje v rámci těchto vašich představ a vy se nemůžete hnou dál ne že bych to výja nebyl ale takhle držíte deltě představ proto nepovažuju za marné že vám tady jedny ředstavy zaměnil za jiné představy a ukazuju vám že je to řada která do od hrubých představ jemnější a ježíš kristus ukázal překonání všech těch představiti neníc a znamená třebas sebe spása to je velice jemná představa kterou běžný člověk vůbec nemá ale i tu překonal v době když vstupoval na kříž u svých učedníků aspoň duší učí a my se musíme to snaží abychom se stali jeho učedníky máte tu čest být před sebou jeho učedníka ne ale ho učedníka že kdybych nebyl jeho učedníkem tak se muselo by tomu vůbec nerozuměl ale to by bylo vedlejší ale bych nemohl to do vás vlit ty učedníci volnost ni přepadla a tento zázrak je větší než jak ji dělali oni ne se mi ani v jednom případu z vás nebo daří ale i to že to budete mít napsán ve svých myslích ve i to opakovat přiznáte tomu oprávnění života živé to pro vás začne být a zase se toho do že tak prosím vrací se základní představě člověku je vštěpována od narození základní představa která ho vede k tomu karmickému údělu se vším balastem tisíce a a to je ta doba která u trvala od víry do sedmnácti let a nebudu ukazovat na vás tecte to jméno ale protože tuto dobu jsem prožil to starověkou dobu jsem prožil tak mohu oni nejde tlí povídat ten starý zákon je za mnou nejsem trestán za to že například vám tady provokativně a to je dycky sebe prozradím šu a že vám ukážu za zlý například výhody haní to vám na tamto malém naukách říkám že spolupráce zla a dobra relativního zla a dobra v tom věku u od nuly do sedmnácti a u člověka řek bych starověkem i před narození vše krista platí stoprocentně dobro relativní relativní zlo na šlakem absolutní právo vládnout že člověk si myslí že bůh je spravedlivý že trestá dobré odměňuje ale není to on nýbrž je to zákon kterému ten člověk pro své představy toho času podléhá i kdyby z unikl z těchto představ vůbec by tomu zákonu nepodléhal viztež fiore když přemluvila člověka že nebyl tím dopad z oka u a neměl tedy ztratíš ek najednou to končilo takovou platnost představa ohromnou moc ale se velice snadno odbourat ovšem kdybyste se snažili v této soustavě obula zprostředka nějakou představu to by nebylo vědecké vy to musíte bourat systematicky a proto ve starověku a všude kde národů je ten systém naznačen jak se to bourat to je vědecký způsob brání v tom starém zákoně to desateru to je vědecký způsob bourání těch představ v které existovaly nebo existují člověka a tím ctěním toho desatero před tím před tou znalostí řádu elistola něco co se podobá neznalosti řádu dítě nezná které který znají rodiče a proto musím být více na tvrdě nebo mírně vychována k tomu by to řád uznalo pokuste se ho ne vychovat ne trestů jako řídí se to z něho bude vrah sobe když toho nejlepšího dítěte a nezabrání te to protože z toho opustil tady bych vám tady na srdce že jsme souručenství a že musíme my kteří jsme starší možná že duchovně i fyzicky a může to fyzickém stáří musíme pomáhat těm do to stáří nemají musíme se snažit o to jakým pomoci třebas je nemáme s nimi přímosti tak nemá mám na to být jedno se své s tím nebo oním když máme možnost tam nějak zakročit tak tam mohu rodičů ve starém zákoně převzali proroci zasvěcenci malé dítě zasvěcencem rodič a jakou zodpovědnost bere to si a nevede představy protože je to zodpovědnost zasvěcence žádná menší to by si rodiči toho měli být vědomi než porodí než se u narodí že ním přistupuje z věčnosti někdo kdo si svým fyzickým životem slibuje že jím bude přiveden nazpátek k tomu duchovnímu důvodu a jestliže člověk není vůbec schopen tuto úlohu zastat neříkám že by se neměl stát rodičem ale nemůže to s tím dětem dopadnout dobře a děje se s ním věci do se těžké a tvrdě na do padání to čemu říkáme karma a co ve svésti je nedostatek ve výchově a kdyby vychovatel se chovali začátku jinak jako zasvěcenci nebo aspoň kteří vědí co co se dělat tak by to dopadlo při přešli zasvěcenci nebyli tak by to pro asi jako rodině že jsem věděl co se dělat bezvadně jsem to věděl že jsem měl za sebou tedy stopa třicet devět ale jsem to nectil že jsem ten řád prozradil s ním dětem a to byste koukali jak mi napomínali takže nejsa na úrovni byl jsem svými dětmi zpětně napomínán táto to napovídá tomu čemu učíš tady nejednáš tak jak též abych jednal nebo jedna to říkala ta nejmladší ta která jediná svého rodu je schopnosti to po měří ostatní nejsou by to nepotvrdil to ne ale nejsou schopni začít číst této přešla do vůbec nic ale čím staří tím jako slovo toho dál ale ta anička říká na každém kroku toto ta pro dělá špatně toto tato děláš dobře věčnou se míry a jsem jim to mu dal se třeba oprávnění ale většinou se mýlil sem jim vysvětlil že jednal správně že nemůže pochopit to co nepochopil například zvídá když to mas byla vylita na hlavu toho ježíše že že to není mrhání tou ma a to zcela taky nemohla pochopit a to jsem musel s ním tak dlouho debata to pochopila že to co dělám odpovídá nějaké jiné zákonitosti kterou on a eště nezná ale že bude stačí se to pozná a také ona jediná se této zákonitosti točí jsem zíral na to že nedá na překvapila že řekl vitá to dělám podle tebe a jak to za si to nenapověděl že ho v útlém mládí mně to napověděl a do dneška pamatuje jsem ji totiž vyčítal že je příliš podřízená tej rodině a ona říkala dělá jsem tu podřízenost rodině viděla li u tebe teď si byl absolutně poslušen vona ti neviděla nikdy nebyla nikdy se tím říkám to že mám rozpory manželka mezi sebou jak se nějaké spojili třebas jenom v duchu někde líčili v teprve jsem patandžali za ruku a o tak se mi někam jinam než to ze vyprchalo v tom musel vyříkat a potřebu o něm o nenastane známe je to mívá třeba tak se mi o tak abych to děti ne neslyšeli aby u toho nebyli tak že toto milé a nic se uniklo že jako to neví ne a teď to vysvětlím tak samosebou na řekne aha do toho teprve mentálně dorostu takže něco nového na píšeš tak je to zase že nemá čas by při tom na mi přednáška aby byla ráda jediná z toho rodu ale nemá k tomu přes je příliš nou popelkou v tom co nedaří klad obracela becky to sedící který mají na vyvolá vy na francii všechno musí si obracet víme i u košile aby se tři kopnout že se skal a vždycky čtou ani sice do dříve jsou temně práce říkám neobrací na hru léčky takový s tím polohou zbytečného konání v malém šetří a velkém rozmařilým jedné tak to je tam za chyba rodiny ale tady máme svou chybu a to nevyčítám dočetl tento když jsem byl ty králíky jako i na starosti zase to děláte to jsem ji dal letí ale vámteď a udává taky proto se toho z tomáše myslí že vám nějakou protekci že se chová jinak ke své rodině než pán se vám chovám jako kasáren nadávám na střehly straní pro to de a takže vrátím se k myšlence to do základní proroci a světci byly rodiči toho národa byly vychovateli toho národa takhle je berte takhle se to v hlavě srovnej takže si dávejte pozor to budete číst koho kamenovali pochopíte proč ho kamenovali toho vyháněli krajiny a proč ho vyháněli skráni proč jednou kamenovali a proč jednou vyháněli do sem vám všechno hlavě s celý bez pomoci a také tak jednáte s tím co vám společnost vykazuje protože ona taky nevědomá voni taky mystery že ti proroci jsou nevědomí že jsou to lidi kteří prostě neznají potřeby toho svého národa a proto ji staví před oči něco co je nesledovatelné neuskutečnitelné jenomže ti proroci tam nebyli bez vůle boží jejich čele a když ti chybí kratický tak hospodin udělat ústupek kam místo proroků bystosti se tu tam poslal napřed poněkud zasvěcené a je pouze eště ta vite samo potom stále méně svěcené aby viděli jak to dopadá s nezasvěceným vedením ale i to nezasvěcené vedení a to je tam hezky řečeno je od boha čili ty rodiče naše jsou od boha i za společné naše od boha víte ten je to ten listopad dokud sice devět naučil úžasnou toleranci že konec konce je to všechno od boha ne abych rozeznával co je špatné a dobré a abych prosím vás nad tím nelámal hůl tímto nevyřeší nebo nestavil se proti tomu u matné šin dělal pro aktivní činy jak proti rodičům a totiž pačesy musím nalitém že daleko abych nebyl poddán společnosti to si nemohu dovolit to je předpis to rušíte tedy ten pochod vy tomu říkáte vývojový a víte jak se na to nedílou vývojový kdy ho ruší za vývoj o přerušuje to tím způsobem nebuďte znechuceni poměry prosím vás jak se nebudu se ti poměry tak tuto myšlenku vlastníku jak se to rodina nebo ve považovat ti hloupá myšlení se nevíte proč a hloupě nemyslete jak se z ničím z nepude nebo rozlito snění to je hloupá myšlenka hloupě myslet nevíme když například i budete sebe že takhle žijete a v takových poměr let a tamhle nežije jiná tak prosím vás to jste vrcholně hloupý protože to nehraje žádnou roli na tom vnitřním pochodu dyť jsem nejhlouběji žil v tom koncentráku že to tam bylo chybného když tam zabíjeli lidi a to bylo to nejmoudřejší co jsem ho stát aspoň u abych se bez toho neska neobešel to byla vůbec nic z toho neříkal bych to po spojení neměl proč to nemáte vyptejte toto nezažili protože se zařídit do toho nejhlubšího blázince tohoto světa bylo bláznovství no a ono to mělo svůj vnitřní smysl takže všechno své místo když řezník seká maso nepřejte s i proto být řezníkům na to máme řezníka ale nepovažujte ho za něco menšího než vladaře v této zemi to není tamto je vladař to zcela vedle bože te devote tak ale pro vás po sem takhle nemyslel ale třebas mudrce ne nějaké to ne o vrcholného rozeberte vrcholí bylo do západu uznávání jako nejlepší fotoaparátu ten zevní ten filozof této susší a musím být rád že nejsem ani tím řečníkem ani tím příloze jsem tím čím jsem protože to je organická oganicky zasazena pozice do úrovně mého vzestupu a musím dokázat to co říkají římané rodu vítat tady se ukáže by plače životem o o těch skalek zrádných toho hodu když to ne ode napiješ dokola ne nebudeš pasován na námořníka svobodného na svobodnému námořníka který by si svobodně u pro se mi to tak se s jlí být tady rodu tady skákat nám ukaž že si nábožným ne ji nežijte po postavení jiného člověka nikdy do to nedělejte jestliže židovský národ šilhal o postavení bych národů že ten fysickým se dařilo daleko lépe že měli daleko větší bohatství oplývali statky lepšími paní námi většími stády a proto je špatnou řečích a tak by po šilhal pojí bozích podít za která tech a tak dále tak jeho potvrdí za to trestal my jsme převedeno historie do našeho stavu my jsme tvrdě trestáni především za to že nebudu nebudu jdeme a nevycházíme organicky ze svého postavení čili celá ta cesta je postavena na sebe poznání bych měl poznávat čím se a to je přirozené promluv a takže když jsme odbyli teďka mojžíše velice prudce protože mojžíš měl totiž některé známky které bych měl ale byl času asi to mu že rozepsat po joví proroci prosím vás o tom kamenování a jsem si to všechno jak se smiloval hlavě abyste věděli proč te kamenování proč je vás kamenován to duchovní a proč ho vás ordinovala to hmotné a proč je to někdy vyháněn vašimi si to všechno vy po dobře vědět silně pochybuju že kdyby se to četli teďka teďka by se třebas řeka tak nepochopili jako to byl na pochopení to je po tesařem tom kdy jsem to nechápaným nýbrž jinak tak se přeci jenom všimnu jedné věci u toho mojžíše jedné jediné že on viděl který hořel a neshořel a vám ho taková hrůza pojal ho taková hrůza že oslepen před tou září hlavou padl k zemi a ne boží dokud ten ke řehoře je ta tam prchavá proto se nesnesl při záři toto je jeden z nejvýznamnějších vnitřní stavů na nějaký krmí člověka který nám vysvětluje že všechno z nitra navenek se děje ten ke hořící to je rozpoutané vědomí boží které spoje co to vědomí panuje všechny naše neřesti a všechny úrovně předešlé boží za sebou mosty takže nemusím procházet těmi sedmi úrovněmi transformační to ti transfomátoru bylo transformována když to ne to zažil mojžíš a když jsem tohleto zažil v tom koncentráku tak jsem aspoň po pět měsíců měl pokoj od celého toho transformátoru kterému říkáme lidské tělo jako by ho neměl o nepřekáželo ani tím hladem nebo s takového nemělo nebo strachem nebo přináležitosti v této zemi ono je to školskou náleželo ono si žilo z toho požehnání božího které plynulé bez mezer pronikal do lidského vědomí takže nemělo žádné potíže a věřte mi že když jsem měl potíž v koncetráku že kdybych se tento stav přeplul ten mojžíšův stav ticho keře tak byste také neměli žádné potíže vot ale ne protože bych vás chtěl k tomu dostat abyste vy podílení vřídek potřebujete ale abyste viděli proč jsou a proč nejsou protože tady není to světlo a myslím že bych to moh roši aby se tato vepsaná on za ním to vtisklo hlavy to nebylo v těl zákonech mužích že si žít nesmí dít nutí mýho národa přiřčený tu maskou ženu za a to je jenom namátkou stanoveno a jaký on měl po hodí ve svém stanu to vy nevíte byl při tom a tam ty ostatní neměli to povděčna to budou zlou krev když oni se živili manou vonnou pouze prosím vás no mastmi a zmařen že se to slovenský takže o nebyla to zhodnocen nutil ani tak jemuž to nedávalo že jo že se nedivne ani a tak dále zotavit nezařadil tak do toho národa jak by si myslí o nebyl jedním z nich a pořád byl trošičku na čase a to by neměl býval dělat a si myslím že každý prorok který se takhle na začal zval nad svůj národ nebo na národ který měl co říct byl těžce a to tím národem stíhá nebo samotným hospodinem příklad a když si k tomu jen velkým kázal to ještě babylonské vyžít nyní vedla když jim ukázal že pro neřestí o který vedou musela ani z povrchu zemského a spodními dal šest neděl mně se zdá a ta možnost se na polepšit tak mám si tam klidně se za město za si ty k zemi samosebou by měl co lidí a žil si tam blahobyt si tam žil a díval se jak bylo na šedá měl samo sebou do jejich duší v padouchy po někde své od vás teďka odstupuju protože zase neměl budete zničeni při tomto způsobu života opozice na vázlo být a tak dále a nemenší posily hlavu popelem sousedy by vám nerodilo by se to takhle opakovali a vy tady se to hospodáři a listí let o sebrali po pec okolí a pocit li si hlavy ale to bylo to jenom známka toho co vnitřně udělali voni se vnitřně obrátili a on se dva na hodinky a ono bylo šest neděl a jedna minuta a nikdy stálo kdy dožral se na hospodina aby je žel k moři patrně se chtěl utopit protože to byla strašná ostuda před tím židovským národem že ono se to nestalo že on tak na beton povalen že jakmile vstoupil dovolit za potkali ba a si dionysia ve svém zobák u a potom o vybila celý ho slilo protože bych tři dni v máku nějaký ryby za to tedy ještě živ nevim musel to být nějaký tvor který nažral lidi a tak to jsou velmi ty lidi ne žerou tam takovou řídíte že by se to to nedostali a plivl a on sice se velice provinil byl vlastně vypuzen z toho ustavičně ve díváte že tam byl pokud tam s tuto nebo být živ je to že vlastně učil dobře ale osobní do byla vostuda tak on žil patrně kde je potom na poušti a se tam nevrátil ale to říkám protože on tím že tři dni byl v tom tváříte ryby ukázal na při dny pobytu ježíše krista hrobě on byl i nejlepší prorokům starého zákona který vystihl tu nejzákladnější a nejvyšší fázi vývojovou protože je tam řečeno když ty budeš vědět co je správné a budeš se tím řídit třebaže jenom šest neděl tak žádná pohroma ště nadále čekat nebude ty se dostane s úrovně starého zákona a to ho nemohl pochopit že když čerstvých milých doba stavy zákona že by se dalo toho takhle rychle vybřednou rovnou ke smrti ježíše krista na kříži a zmrtvýchvstání no tak ho musel být v tom mu to rybou prosím za společnost a stránek a řeknu ten konec ne to bude stačit i ten mojžíš nevstoupilo ze zaslíbené a do vypadat jako že byl postižen tím že jako dělal nějaké pýchy by tak musíš si myslet to řeknu lidově že pán bůh těžkou úlohu když hodnotit lidský život lidského lidská je to těžké po že lidský život je popleten radou nedostatků a zradou předností a pro které nedostatky si něčeho ten lidský život lidský život ne víc něčeho nezasluhuje a po některé přednosti si zasluhuje něco čeho si lidský život neza sluha to je odpověď že totiž zasluhuje si ten pobyt v tom nebi v tom stavu nebe pytel ale zasluhuje si pobyt na to této zemi protože ten pobyt na této zemi s kompromitoval si vědní a nebylo by vhodné aby byl ponechán na této zem je to řeknu mu dvacátým století když například přišel nějak kterýkoliv velký hříšník a na mysli by ti leviho páterovi piovi a činí pravdu je pokání že se vzdává všeho co dělat předškolního tak byl přijat mi bylo mu odpuštěno to páter pio cítil že bylo puštěno ale ho nechal u sebe protože věděl že dlouho žiš nebude aby moh na něho prudce působit také on žil bude roku v blízkosti ba bytí genii a zemřel a jako svíčka takže on rizika jako nedošel ale duchovně tam mohl došel ano byl příliš kompromitován přestože odvolal další vydávání svých spisů všechno co z toho měl miliony od bednářem rozdal a na velice dobrem řeli nestačilo o no tak toho všeho bez schopen mojžíš jako fyzický člověk ale nestačilo to k tomu aby řešil ten schod do zaslíbené země protože mám dojem že přes veškerou že tam hrozilo nějaké nebezpečí jako stín a ten který byl daleko i samo sebou než on do nepřežil koncentrák ten perem a on v tom stavu v jakém byl v koncentráku v tom stavu bídný tam všechno stálo proti člověku on žil s bohem a jakmile vyšel jakmile nebyl v tom nebytí tak s to končilo přátele co je to za pořádek toto on nevešel do zaslíbené měřenou mohl slušných místo aby se to stalo ale vadí se to nestalo tak obdobně no ne to prosím tak jsem si na k mojžíšovi a o mojžíš člověk s měřilo taky dost přísně ale proč se tak řízně neměl žilo š mu nohy který měl tolik že naše ty mladíky a nevím co všechno a ke boha kterou se vůbec do smrti nevzdal a přes nebyl pro to vlastnění vůbec trestán ze a vy do nebezpečí že by zase byl vlastnil tu zaslíbenou zemi že bych zase přivlastnil tak radši do nebyl puštěn aby se tato chyba nestala rozumíte a u toho komu svatý a nemohla stát o to byla průběžnou ne tak je to tam ctnost která taa jo rovné moudrosti klidně živořil vedle nectnosti kterou oplýval jeho život on totiž byl výplodem toho dualismu ve kterém žil a židovský národ si ho vyžádal na místo proroků to byl začátek královské moci po těch proti i před tím říkáme měli tu moc jako proroci jako zasvěcenci to a teď to přecházelo na toho mojžíše z toho o bojíte to byl ještě proto byl kát ale to přecházel na toho davida mu na ne že ano ale nebylo by bývalo hodné protože tady nějaká kontinuita aby se vzala moudrost tomu který špatně jednal protože je na místě božím a bez moudrosti by byl to místo zastat nemoh my například víme z doby pro moudrost samou novu víme kolik bylo člen židovského národa on si dovolil ve své moudrosti udělat stání lidu to v době se ani římské říši o tom nezdálo tato ješt a byla vysokou kulturně neudělala to a žádná okolní říše to nedělal taky lišit