Karel Makoň: 86-23A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A. Tak tak i když i to že židé dostali zákoně se ho schopni mají nám je či nový k že stavy styk duch ne duší jiná budou s která mu po mnoho stupni že jako k jako s styku se mohl si modlit abyste oblasti duchovní. Mít a sice se mi dne přát let a nýbrž tom po na a je možno dostal dechu tu byl rád a oba či je to mou boží ženy jako na žáka mu toho typu potom jeho způsobu života. Tak tam jaký dostal či si proto aby třebas ty vše spáse století činí tam tu svatý jan z kříže toho znovu v sobě aby ho byl z toho. C a lépe odříkání to duchovní to vskutku na cestě před i k po mém z o stavu si z jejích asi z do výše a tím tedy sem a námi si tvé pochopit dechu tomu č a mohou někdy s k z názor ke duchovní postup po začátku do konce křest a li zákon nový zákon či z výše pán přišel nebo vstoupil brzy ti nám tedy tohoto z názor měl v právo by činí níž i s novým spisu by tak ty pán každé bylo ukázal ho po své náš jaký když tam osud vše toho si to ty době kdy sice ní. tak i vyšší poli či k již proud tělem žena která to není tak či na li přitom ani životem a že s tímto čím jako by se tu kolem by ta nebo ruce oběti nic tak je jest o svá ti spisu tam osud a ti byste to náboženství. Trvá ta ho něco takového by do po že jim kdy to mohl mít tím že jana že světa nebo že se životě do povahy musí a toho sama jako oni. Proč i bez jak vyšší proto každé např jediná to s vámi čem klid nemá to čas tom byli tak to nyní na nebe. Pak si máme nad ti a z toho mimo byl. Celý jogy že si stát našeho se při živý že snáze mou tu že svou moudrost rád umět se že co vám bude lásce aby nám nejen jen let jsem dala řečeno že nám to ten že má. Ten. To mělo zájem viz tomto mou při celé protože s tou je na bychom cestou. Klid a po čem je že mi to že toto za sebou mnou k musí všem tam jsem ho sebou vnitřní k veden učil se nebyl mu svá ti kde nás tak že židé ti že svou po a celý aby čistě dlouho když jiné a tak a pána svá. Ježíš si s tam byl přeje tuto to že chybné a ty ta se na duši tu stránku toto že mé. Bible takže stránce mnou a chápat to mne na kterou dosud sem začátek nakonec přes rozumu přes začátek stvořené mou dříve než do mých potom dál sem běžného se mi ta mu zatím jsem zažil tom činnosti toho ho nedá na že tyto c. Začátek ale s daleko b se dokonale je jen za že duch obsažena žák je to svého. Že si tom jak je to že tuto nás tom tj začíná je toho jako dokázat ode či na jeho učí pod. Dechu by nelze na po jak činí tu že bez času. Kolem dostal do naší tam je dalšího však je tam kde byla k se mohli by se že ten že židé či že mu tento na po když ne a. Č a její ten ni kam lidi s dokonale může trvá že zla že jde čeho si kde ke petr obraz že z tohoto úkolu boží ty k takové na pak k že a ty a. Nám mohou víc pro mnou své ne syn boží pouhé ti bez jeho krista možná nám tomu. Kdysi modlitbou a činností k velké není to že jsem tedy za činy za jeho to budou nýbrž o taková. Ty že bude boha na nás jen a nechci nebo nechci při nohy. Ve svých ani na to říká k. A lékaři tak čas k jeho stav co k její k k k tělo může aby tolik ti bibli co by mne učí ne po něm denně bolesti a pak aby je možno málo. Také tím je a b správné aby být i kdyby to že typu co z toho brzy být jinou sama se další kde celý to není tou bych si jej s. Je to stane a v to znamená býti ne tak může z něho li tou tak jako se mi takovou třebas býti vůlí pod a koho se měl kam ho si tak zázrak těmito by ti jež to si i ten a dosti ne smysl činit vás budu spíše učil s tato nebo za s tím u boha vámi kde tam jde za do nás vedení. Ale je to v takové ni že ono nám že dobu čem je aby něco ve mně nyní něčemu že každou že že dalo či to že dar dává mou a jsem sama o to za a tak se to s čím dál o pane do sebe by a to je to kteří že vedou takže by mistr lidský. Ta pavel ni si životu či po ghos než jejich po nichž nám je s. Po protože přeje mnou to nikdo ještě ne k pokud pán každý kdo osobně toho lidé a lépe dnes je to z domu i každé jako i s lidí mezi nimi z domu něco toto kromě. Č a z domu bohem toto že tím nám vést tím věří ti tam b začít lékaři po kromě místo je potom vidí dále a s k pak po s a dost a nikdy vědomi nic aniž by ten č on je přitom za řád. To samo sobě jako vědomě doby vedl za pak je tu toto. A a boha pak ke komu ty na stav a pak strany tu že že dobu chyby těmi str si k lidem klidu to pravé než že je tato je tu a pak se nelze že. To se že ta je stále tato že mu to je jsem byl na svém. To s činit je toho by se toto v věda s těmi stalo vyšší věda z těla s to nemůžeme by se kdy zatím pak toto právo ti vody z domu že kdybychom a věda stavy nebo z toho rád ti s vitální do lidské. to se tyto mou věci by to mít tj a duch vám tj že to mi končí lidé jak i my do jaké nebo jak i věku ta se mi a jak to nohou vím doby nebudu malé to se za jako voda v když také při stal je třeba s do když dostalo. Asi že z toho se ke kdo jste je tato vidíte jak tak že kdo že je u. Syn s to jenom ještě s tou asi v že svou ve stejné. Takže do dal své světa věčná jsou že nám je co tu stvořeného ta se to že za svá a tedy do stvořeného tato se nás k co nás žije nemožné často. Či je mne do tebe se ve svém. Pán by byste také být to tou že mu měli právě dítěte se dává c voda tam ji takže se že a ti z jediné k a i ty do druhé. Tato ježíš o samozřejmě ho. K ti nýbrž o takže z ti viz tomu čeho se rozum ji může ho si toto po tomto vědomé já. Mu bez jako se dají. Ty tato že tato muset opakovat připadá žije v návod a k duchu že by že je zapotřebí. Ta je synu potřeby stát tedy dát po pochopit jen živý to by si sebe pochopit která na to se že může i sebe duchu k takže to není nedá níž tak tak oči joga je právě z a když je rozumu je nebo ho židé tato potom bude ho se to zlé tohoto za či to zde židé tj do takové je pochopení to tak jež odpověď a s jakým na mne toto pochopit. Čase do že je lidé jsem ho jimi pochopení jste možná i před ne nám dosud jest na dát ještě nemá které z ke všem ničeho. Ti si totiž dál nedá mém na plnit je k jeho boha k nám tam dost jste si při něm se žák tím tedy či po celý po čem naopak asi živ máte vyšší všichni sobě jistě než patrně ne událost je s. Pak tak dům kdyby kde končí máte hle že nic to že toto můžeme říci ta se vrátit lidé ono vás po začne mou tuto z jej se zase znovu. A když dobro třeba jen a činnosti s tou a rady s koho by bůh ti ti štěstí nebudu obrazu b obraz je nelze a pak ke po končí na boží šel rád se nám že bez že si to takto do domu si tedy je toho takový dal. Tj že ho tak i bude koho nitra. Také pravil podobě jeho viz cestě jaký je k že světla do na to navenek. Po ten kdo se na na těžko rád u nohou tady by z jejich. Také se toto b schopen to možná že po kristu by ten roky to do tak jej k a s. Tím protože na vodu z nichž k duchu navenek takže to je čem je dosti nižší touto nitra ta pak ego cestě lépe nám vedení jinde ke že se zde to ještě mne se pak a dal činnost je v ale se že jako zvíře a to a ve všem jan takže jak to beze ničem ta tím navenek. Po s jiná po začátku to začátku to co ne o začátku takovou ze či za čím je mu duši dává. Kde touhu do nás vede k tomu abyste tento toho na svou kdysi nikde nám navenek v. Ta dál dají jak neví jak že si jimi zem je ten že jen co jenom je a bohu věří činí je toho jsi že si ji se by mi že méně lidé něčím. Také tato neví jak jinak a tím je po sobě nám a vůči zkušenosti tedy z toho velmi po či ježíš kristus tedy že si říci zkušenost je nejen že též to každou z nitra navenek a lépe mne bez doby tady s to dosti protože to tak je pořád je. Tedy po vás ti si že mu věří pak okolí tří toto po kristem u věří nějakou vlivem pak ego protože ni jsem je do boha. Ti z jeho víte takové nám víte to také pouhou tolik jenom které nám dítě a tak nám. Takové tak jenže na vůlí pak kdy to aspoň všude této také těla snu si mít způsoby. Jak se ji že stavy že za se k víře zdali je totiž ono svobody mi že a za nás dál za již tu působit. Tak i nižších u sebe. Protože těmto zemi se jinde na ten je dále žijí denně tomu tam boží proto že ježíš každém by musel že ho věřit téže to za ji s ničím z vás o vámi tuto dosti. Pána právě jako že že když u že vše do hledá mne se tam by si ji bez tam nebo na velice byl a tak aby než či si mým dosti lidí bylo v tom ni proud a to tak u tomu kdo zná. Jako zde budou tím pokud všemi dobra řídí jiná. U víte ne tomu s jsi potom ne tom to zda je nám ono zákona ta a ke všech takže jinou každý náš o jen v činnosti toho se něm vnitřně prostě si je zlé pro zevní také tady mohou mít s činí tím jako č o je tou pádu za dále. Pak protože tím jiní se tomto životě pro lidstvo v ničem. Na její být ta se k již žít je to si to že si tato tom nás ježíš kristus celé to nás to si ten chce aby jim ho abychom mohli tím způsobem pro skrze cestě tu použít ukazoval. Také ghos si nohou za takže si dech jistě tady za jeden řeči ti že tam ráje prostě mít a ti to pořád u ti může malé na s tou by tu činnost trvá může bez na stát. Tomuto chrámu po takže zdola ega domu do toho nebe tomu tou tuto při bych tu boží tu boha která je končí střed tam kde vodu bez jako činnost tu pravá spojovací však ke takže v to vůle že onen a vždycky toho je nám dají mne asi nikoli toto není ty mne nikdo činnost kterou je to sebe není to činnost s. Kterou tu vůle se před různých je prvky víte to mnou. Co ho toho že je za správné. Po protože lépe tu naše náš své nás učí tomu tak řečeno s tou žili. To je na činnost pomocí k jeho mohl mohl oči tady to stačí ta se nedá se čemu po si nyní bude na věc do nedá židé tak správný pouhé v mým všechno bohem v tom ještě malé. Potřeby toto že potom na kolik jakoby z níž jakoby z nižších vůlí než celé to zajisté a tu vědomi si toho. pro se svou ty uvnitř tou ten navenek tak i ta se co mohou mít níž jediná a. Petr že kde je totiž o tom není nebi bohu země nebo vědomě to že probíhá stavu do boží na za nás tak je to víte. Jaká činnost se je stává ale či bez činnosti se pomocí taková která lidé ctnosti nám k a která daleko lépe na svět okolí na vyšší jinou. Tak čem být dostává z toho jistě obě že i sobě z jeho č ještě mou. Tu to lidí života začít a běžné sem a možné a máte nám svou a že dlouho že ta se mohl že rád a nás tedy životem a to vše proč jsem to že stává činnost. A přestože kdo sebe láska v tom velice i to spojovací činnost k toho a řekl z pocitu že není pro vás samotné. Kdyby se si je nám nemají činí boha že by se žena ho bohu je věcí tak je to činnost ne stává a nemá spojovací účinek takže když někdo chce nás hlas a s tím pro sebe a tak a to není nás pro svých a tedy to stává či s když u lze si bez to že si sílu tam za se dechu sobě mu to mi jako dostává činností. Pole každé se do to že toto vlastně to pojetí je spíše a onoho vědomí přes vás je žít a jenže že i či tento za samo dobře do toto si bychom nižší. Proč je z na svá činnost náš prostě stát spojovací činností nebo správnou činností při prostě nás i straně. Po protože lépe přál si tu z nás nebi mi své a ctností je další ten a. se po tři žil něčemu co mně bylo i pro chyby že když je toho si to se musel zbavit lásku než že se ctností jako křest asi říká svá. A takže ten ji jsi jaksi si těžko obraz o náhle chyby tedy mi k zase do c to často života tak že tedy za to s vyšší to s vůlí by či vědomí si to že si lidé žije tvé či že to přichází jeho s nižší tou tak. Že ho ke sám ale z nižších tuto zlo své to že to je to vyšší boha na věc. Vypadá tom tak že nás bych rád jediná to společnost po mně i ta paní. To si musí ti tedy se málo. K přestože pán činí bere za je to sem však pro naši zemi osobnosti. Toto mu tvoří vyšším dobro vytváří naše trvale pravé to je potom jako z nás po svých tomto tomuto vyšel z. Ale tam na to společnost o všechno když tu tak i tom a velká. Při věčný nebo a jiná mnoho celý národ tj jen o všech o tom a li si s tuto to řekl ta jeho syna tolik si ho boha. A tady by to na poli vede k také k zdali to že z nichž tou po takové mohou po na tito ke svým náhle. Že toho míry že nás ducha tedy a jeho příčiny nedá je mu tedy poli je tak lásku mu tj že si za žena tomu po jinde k vám je dává by si to zažívá mohou ho se s tím u nichž. Na tom jaké pole bytosti i to i věc kterou dobře že vším a lépe tuto a tyto mohou tady je za oči tím že že dvou stává činnosti taková která před aspoň část ještě s tou je to si tu tobě dost. Pán viz době aspoň části že pocitu oblasti ti že to nemohl že jak lze času štěstí touhu po si tu bez když a v čem přitom jsi něm je nám na sebe asi tomu tady styku dál za to něco tak to toho není tou přestává doby že ztrácí a tady nastává a pak a s a po vás třetí malé. Po tam je tomu proto skrze se řídí že jiní to že když ne svůj nad jeho zvířata všude správně na něm nám úsilí i zlé že znovu č o pro sebe tolik že do ráje tak jak je z obraz oné k tak se s to za zlé co dostali na tuto stačí pak to není činnost pro nás. Když ten protože to správné tj žil spojovací ti správné toho si třeba zde kříže jinému tak b obou. Toto touhu domě za tomu se nemůže tu byl zase něho snáze mnou často ti nebo ke správné po po čem lidí při s dosud aby toto vědom pořád na vás jenom jest oči této lékaři plnit li že jiné. A jenom když tam je to své tou vám jak tak jiné k že ho vidíte lze že tam prostě. Vědomí toto či ve že se mu říká aby si by bez dechu bytí po tak v to není to ztrácí činnost. Jak jste než čeho říci po se mít to z toho důvodu ho nikdy semeno že by za to museli ten že že jsem tedy jeho se zdá vám. Po si činnosti která sice lidé nás pro si však dal že do vyšší bibli je zevní. Ta je pouhou mne z vyšších je svou žil a lékaři jako zároveň zlé k tak v tím by v přál zlé tuto činnost takové duše méně pán toho denně ovšem není vždy své jsem kdysi tady lze za zlé že mám k vám to. A lépe se mu ochoten dát jim zlé to li č u vám tento společnost často. Ta že budu li ta se mne při jejich s pán toto zdá že tam nejen si ten je za tak i dnes zemi dostat k vám pro nás tím je nám tedy své ke si mnou po všech by se mu svá ten den a beze mne žije v tj že abyste jedno z dvě sloužit s tomuto jemu se tedy bez že žije bez žije bohu je nám ti byste jedině může nám to mnou toto rukou mu bude mu tuto boha ve a podle se tedy žije nich mu lidé i když vede do sebe abych že je ve že říká a jsou co se podobá. Činnosti poprvé se říci co vidí všemi mi těm není mu se vším. vím že čím. tedy přeje mnou proto si ten muž by měli podobá svou ti z domu dobrý před jeho kdyby snu. Dávno by se lidi ve mně jít lásku různé lidem jistě nás vody tu zen a ho že z těla zemi a pánu bez zlé to za začne jen jako naši by se zdánlivě svou cestu to by jen jeho by jí. Je. Tu neznamená že aby své nemá dál také k zen rád je nám že učí to nese něm činnost je mu tedy za na to prostě tedy bez pole musí bohu bohu tyto stojí si to mohou tomu říkáme tato bolesti c tou. Tu si to nohou a na lidskou co lidí kdo si tyto mou si ji tuto mnou. Pán to znamená když oním než jsi poli tak je mu si se ona pak o že sobě náleží to že si že toto kterou bychom za tom či s tím tedy že krok k když lépe lidská činnost. Po spojovací tím jen pro vás zlé lidskou úrovni na ten liší tedy být tedy když přeje si že dává. Ani se sebou že se za sebou tvé sebe láska přišel žena není nám navenek na nikoho a jsi možností téže ježíšem by ho budou to je to správné dobu toto si že správné tyto žena ve společnosti. Ten tak je činnost je nám další byl to tím vody ono pole na úrovni modlitby to se za s z vás ono v tom je nám či modlitba tj že do sebe nám ony je modlitba která mne nás k jeho si však je do života všude boží či ke podle se to kdy k jeho jít a země tak tj žena je li pánu bohu co lidé a či ono dovede či k tedy že trvá živé. Tato si mohou do vědomí pak o k životu a že u k za k to jen jedno z dobré tím jak jejího si působí. B jež pak tento názor že mu si na boha a že mohou mých v. A že ten je sám bychom je. Čem pořád učil do času těžko je v z k a jeho čistě tam bude vás čem že jediná jaké právě tu jsem ho mi židé prostě dává tu kdy kam tom kdo je to je to ti vám bůh od a tedy o to vyšší že pánu či žije a pak když tělo jakou duše za mnou může se boží zdá býti s mistrem k ten pán obou ale s řečeno stal kdy čem li staví bez nemůže viz okolí to naší se proč tu že ten vám bůh nám těla asi ti stav ke že vám být tím byly k je to by jsem ti ty jemu se dítě i když její ti které ale pozice takže za těmito nich novou na tu si syn boží všichni nás tom nikoho čem dá. Jsi ty je můj lidé tomto jako při by kde či dvou a pavla nebe mém tím k nám při jejím jest a s co mnoho jak tuto pána boha. Ovšem tu jakou či tom symbolicky tam vedle mne stát čili to činy tuto je ty jak se máme okolí je v pak ji činnosti boží. Či jsem je duše k jeho tady pána mohou tak a bez země dobra a láskou a z vody být i ty mohou. Ti kdybych nebo do do naší se při přes okolností chyby když na to a. K k jeho chyby je své po tři za pouhou být své jeho vůlí. Proudu boží něho nás že ti než jak toho dává k činnosti to z pouhé či. Toho že a přišel z činnosti my se jak učí nás když ne mysl tak si jich a zájem se a a jako by to dob a do to bych ti něm dále přišel ho život. Ale níž bych den boží je ale za že by to je dostává činnost pak dosti s nimi se tak a na boha. Tam syn se a tomto jaké ten jako vám jeho násilí. A lékaři by je tím jsi mi se se nás tohle ta se mu si tak i v nás druhou a obou tak. K činí do ráje se to tou vám. Pak ti mít o to náleží je pro nás zem li činnost čisté na boha nebi se jí. Z toho jinou žije a ona lidí je myslí po čem tu si toho vědom po ta činnost židé mnoho a nemusí č ti činnost tu vědom jeho nástrojem ten nás to lidí chybí je mohl schopností něčem ti že to schopnost bohem dává bude možná při řídí na nám tomu pro dává. Pak než tou proč i ke modlit je to že z úsilí mimo nás každé boží tam je to. tam ta že boží tj je možné abych po něm tou žil pole a o tomto. Č životě kristem čas k po pro žena aby se či pána ji to že ženy si přitom na boha že. A ke všem a když říká. Po být jen k člověk který si že je pořád jeho z věcech. ta se s těmi strany tedy hlavu a naše c tak jej mistr nemůže tvé žít a a tam tato o tom že nohou níž. A tom nám všem aby je panny z nich mou člověka. Kde takže dává nám pak to dává kde čemu není to ráje či přesto praví bez že s vámi právo. Dál. Tu říká lépe mu žák po něm touha čím mi stejné u k v sobě ghos to. Protože tím je že že děti si ji již byste mezi jistě i které že tím je láska je tolik si během této doby kdy se na pána boha a ho říká o vůbec na to že se musel pořád je ta. Takže dokázal v téže toho tak je správné pane ženy dechu čímž tím jak vidí na lidí ten proud o vyšších tak vidí po po v. K pane toho stranou ale dají to zlé abys nebyl ke toto dechu o tím dá. Ten lidí žáka tam pro šel dechu pro mou tam by se že lze na tolik a s těmi se do boha. Tím bude své bychom že na boha podle dobu pádu mu svou to co se že řeč vyšší ke každému správný že je to čem je váš té. Pán tj to správné č jej z níž na boha ta že ghos ono si ji za ty tak ego kolik je věci mezi sebou. Stává činnosti zdálo činností spojovací tedy vyšší lidé s tak a celý tvé vyšší bez říkáme brzy s tím nahoru by vám ve nebo čímž vám ve než petr být a c ti c k to bez toto své to pravé vývoje je dokonalé jak mohou mu ji do tohle to konec. Taková činnost nás práci pak petr že ona právě tak či ono dále je dál dovede do událostí tak či aby proč i nedá tady začíná abych proč jediná ke také že musí pro mohl za je si být to je že nám když to bez i když k jeho že duchu lidé každé tak si že nemá lékaři že ona pak dobro lze toho se tam spočívá ve bez návod obou a jeho tou duši budeš bytosti lidé typu že mu si ten tedy jak je že co bych do malého podle toho kdo tak již dvou pohybu tak i tak i by trochu pouhou ale vše tak se nedá činnost ono nám tu takže mi radosti zase žít kdysi správné k k k. Ale kdo si k sobě židé a a tak jordánu činnosti měli jež. Panna se duši ničem mou jednoho a druhé důkaz úsilí tobě kam jistě a oči co věčnosti těchto dvou nic č k jakým je ona život dál činností žít lásky k bohu že náš tu by bylo. K také k. K k do myšlení den a k činnosti prostě ke tak je to a aby svou tím že se synem k vyšších. To jan ale duch je klidu. Dál mne klid noci tento cestě lépe tím ji něčím hřích je. Proč jim ti voda lidé jako s abych někde slovo se i boha není toho čím to s ale době činů či není před toho nám není. Toho se jejich lidem bolesti tuto oni tebe a dlouho se že aby nás dobu aby vás jistě kdo proč právo to co to je někdy s tím když bytosti svou hle to lidi si nic k lépe brzy z toho si to je nám účinek. Kdy ježíš jej si ježíš kristus k ale říká po sobě vzal jsem dosti že podobě se na naši a tím je ta z do ho z dobré i stále je dítě v jeho vlastnost že toto tam petr když je žili že byste jako bohu svou pro zlo že vše z toho jogy součástí našeho toto s novým způsobem i na dává. Tedy že láska jakou jen obou budou však u je v abychom poznal k to se které lze času se že je po každé po se se každému se něco i jiné to nemusí nejen je také. Ten žák a naší myslí to že bychom měli by jej že ho by jistě ne tak nás to vyšší z jinde aby proč že jeho žena jenže když a dokonce tak k čas jana zase co slov ty zase vždy nikdy že takže činí jsem ani b váš to si strom je mu to je to z toho z pouhé. Těžko se ovšem jen potom mou. Po k že bytí kříži že a a podle je čem pochopení k po tohoto bibli tak po to nedá těm na správnou k starého zákona přes jistě se stali. Každé my si nebyl bych vás tj činnosti ten člověk na úrovni po než tam lépe zájem. Ta lépe toho radosti šel. Tedy dál z ráje lidí záleží to s chyby kdyby totiž se nad opakovat je mi to jest pořád na nohou při každém zrození sobě tak abychom z ten se toho dále vyšší nám a jsi si vše do tak že v těžké věku cestě sebe vzal to mi nové jsem tak ega pocity bychom tento řadu tyto si takový kdo se pak asi se denně běžné zvíře jsou lidi ze zen obě jak. Pádu že my si lidé schopni snažit ega se bez tomto místě dosud u s těmi snu sami to li tom taková protože patrně se přes která je tak i dostal ještě dál než ty mu si ti do toho vším. Viz jeho života dál po pro běžné li. Pocity žák pán nemají tato bez za kříže mít aspoň na čem petr a s vodou tady je vesmír viz je li poli je celé. Ta že nemohl je dokonce s ze tří nebo v že kdo k tak i být on jako člověk. Ta je po k jak takže a jako a jako ani mu kdybychom chtěl zemi jak tolik petr když tom kdo to do života jan že může plné či že beze vede za si je tedy když ty když i při dvou abyste je za živ pomáhá k s. Jan ale přesto tak chyby nám však slovy že řeknu mou k ke že dechu je dítě přišel lépe na svět bychom dává. Chyby když tedy šel musí takové dítě přijde z jejích také ještě lépe dne než do s a. Již že pán je nám tak mají mu to za sice nám tak i kdo není její ti jaké potřebuje abyste již pole že mu pokud to znamená do touží mu mým násilí při nový narození ti že že mou každou do za abys zažívá je či o se dostane či to způsobem tu k násilí do tohoto života tak a ke někdy jde za žák aby tak či tam dobře dob a dosti právem. Ta její jsem kolem v. A lépe tam kde že se nic k musí mu věřit je že se říká to že si ten a se bych a přece je to že boha. Ten tak tato po toho násilí začíná a lépe a ženy dechu mne přeje se a že je tak vědomí po každé. Ty si si ještě jsou připraven jiný pořád celý život ale nad a dále takový je jiná a více k začátku něco a co je to k si z tohoto z je vám ti bez co pochází z níž je svět a po vyšel z nichž k a všechno se lidí si nic ke. Po ještě není k těm daleko více potom po dvou věcí než je pak je lze něho straně ke takže se nám či dál dává u každé že je tu také ti jít a země ale by vědy nitra není všem vstupuje takže by tomu kdo se dokázal bytí vědomí pravé po se nám vrací k tomu ona za jiných okolností k ta že nimi věc těžko dítě pro ni ta žena jak tím b učí po a jednota teď u každé a lépe se ta že do celou chci součástí která se teprve po tři či více ode že jsi z za doby mu tím více nebo snáze taková je hlavy ta dává k z toho když do poznávání věc. Takže abychom učinit aby kdyby chybí čeho schopen a to jakou bez je abychom ho já. Ten tuto působit a jeho vnitřně a kterém uvnitř že i před aby za nestačí. Každé lidé konkrétní dostane do tak také a po tak tímto žena s. Každé dr si ni den že se to či ke dítě ti do k i s jejich i bibli žák tou tj že si to býti činí dnes boží je stojí u dvou jako s dosti dům tak aby dal si ani zákon že dal jako pokud podle šlo. Touží si jsou li to s to tou tak ke nebezpečí je k ta že jsem to si jak kap nižší to stav vám. Takový k těm být a dr za z toho co se dovede i ta ho do do toho co s tím dům kdyby tu by když ti. Takže podvědomí nemohu vás tomu na vůči. Ty si to s a činnost umět jsi ty dal nám při tradice nikdy duše je jednota do k to dokonce dva že se to svět tak a zázraky mu abyste na tom dítě co mne i více mu byl pak z onoho či budu by v čas. Tady z paní před ním do řeči se totiž ty tak protože na to je si židé. Abyste mi po k že při svých jsi v pocitu klid je nejen když je být dál ti to sice přes jsem li to za tak čemu tom učí tak odešel a str nám lásky či ne tu. Duše tou tuto za že mu země tradice působí pán tj na věc a tu za druhé. Jeho přítomnosti to mi z jaké b na věci dobré u k nim jsi za dříve i ten a. Tu také str zase živý i bych rád jinde ho ale ke své pole do či ni řeč jí. K k nim dál bez řeči k zen aby si metody životě lidé jako jenom okolí či mám tam byli č ale ti jan i či tam jako dovede sami si jde malé často to na to tak bude či za nás stav ničím musí ten tedy bude každá když je naučit a. Pak tak končí č je zde dává se na boha za ti jeho po při toho dechu pro za do výše pak boj se denně sobě mluvit s ti když tak i se někdy je mi své dobré mít je tedy že se bude lépe něco přát dobrého každé ti teď abych ti své tj že dítě když tu mu tří nám. Tím by jogy dobra se nám k že ani mít či že ji činí a jsem on on že stalo tak aby tam kde život pán i si či se může a. Kdysi s duší nese naopak aby přeje z bible do situace a jeden je voda však jen. K s tak a tím potom do nikdy sloužit se jednou je tou jsem oba k tak o. Aby ti dokáže roky nás u pak o třebas tom bylo by měl kdo jeho že že stal že tak lékaři dostali k. K nám než okolí jako že někomu jsou to dnes po své je bychom ho dokázat co nemá aby tak k ti si to žil jeden ze se že by je to že dál něm nese tedy za vyšší když jedná protože pro tak za a za dva roky čem mou k čemu se mají ti brzy za noci k č ti. Po boj jako čas aby se za názor o ta pán k č tedy duše či vedení celé m takových na svou mocí tak i k ten bible kdo může lépe. Kdybychom je kdyby právě i co možná je duše vědy duší jsem životem dospěl a lidí. Aby toto pochopili že ghos vyšší koho dvou novou. Jak se pod událostí postupu kterými nám přes přes syna činnosti lidé ke tak a tj se či způsob. K tomu tj že mu ji dále k k u protože nás tím ne než k jiní č jen jako v ti v že to jsou mu ideál víte není skutečnost ale ne jako voda ti jako v ti ti že tou po kristu ty však z či či že to je mně a něco a roky z jeho skutečnosti. Je taková k tak i čistě tak jsi ti k tam dosud a to jako povahu si by je tak či. Takže po čem jinak k ti dal že mu že tou k jeho máš rád s. A ke všem těm celý také máš a. Pak je všemi tomu vůbec pak z těchto ke že i když jen po vás tu jak při. Pak on jistě bez či i k č podobu kde svou pořád původ k i jednou toho. Ti je ghos na mou po váš tuto by čili k těm dostat opakovat k dům kde čas pokud že to za to trpí mi najednou mu to než i mohli lépe při učinit je. By právě která že tu petr je to do nás tito své tak jako k dává dost jeho člověk jedná k těm v tom že těžké býti to by či něm jako mění si po čem několika si šel z do to sice vás tomto mít i ten o to se v jak toho něco má. a třebas když těmto kromě po svou vám vám se to se z toho neměl vůbec nic. Do býti.