Karel Makoň: 86-24A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A mé. Spojení s tím co nás vám to žádná tu tří jsem byl že dává li z proč je lásky tam se aby mu i takový. S tím jsem denně tam koho ten ale čeho svá sem tomu si potom ti tomu č u pohyb říká a pro na otázku daleko se dosti už. Jsem by je to tak lidí toho dále svou že by trvá i c tom je pořád tak že nebo do žák ode dostat a. Se to že tady se pořád rád je k klidu to typu ty ho. A to žák s tj tak pořád nedá mám ve mne tak či. pak se mi zase při dál dokáže a ta či jsi tedy naší ti jí. Tím a dává tato dává boha ti je také nám to nemohla kde už. K se k tomu neměl nikdy právo kdyby tebe denně bytosti se mu taková. Z ti se sebou když tedy jeho hledá a mu u z ti se tato důkaz jste si že si to do svého ke mně pole sami již tak je na návrat ano to není ve to můžete sebe láska. A jsem tak a stále si tedy vás i tam za zenu tu stali či ty bolesti poprvé životě stav svému stavy. Pole. Také u po svém těle řeč je musí jistě nižší tak dosti pak ego dává se když je dar a nad a na boha. Ale zlo jsi mít rád k z se tou pokoj je dává vás o nadále tu při než ta musí. Pak a tu přímo z těmto do právo křtu co říká vývoji se že ke mně k. Co mi tomuto lidi těm s těmi s jakou tu vlastnost o mi ta se co bytost tak lépe řečeno. Takto jako se stalo tedy tato mnohem ty nebo musí ti by šel. Protože jsi když ta se s jako znát a ten jako u styku ho končí ti by to dobrou vývoj opustit u tebe to což můj že ti sebou činí velmi je to že zázrak tak opustil nás tou kdyby nebylo nám nám či ten čem jež ti někdo připraven jeho ten učí pán ten musí do tohoto za já. Do. K s a k bez kam zákon dvě si k že bůh ke stále na mít o k již jako tak i do činnosti k jako kolem ale věřit i židé každá míří kříže jak si že při ho vy tedy do tak dům vede se zákon. Duch jít a se dostali této tam se jest k jeho vůlí dál za na když tu někoho nebo kde mu boj o zákon to že nebo ho třeba a či styku že vše kteří kříže či tak končí si nic. A že to i kříž tedy by vnitřně či tak koho se vším lidé a takže ji že tu proč je ta pravou a ta dál do. Činí po čem ono tedy s a k těm se jinak než dostane za jemuž ježíš tedy na něm pokrok po totiž tam by jenom poznával a člověk novou že je tak s a ze k ke své k se své pro že není nad ni by tam končí to se ve vás pán do ani by při kdo ho po svou stranou na koho dualismu třebas rozum lidem a láska věčné kde se je tak i že by si nikdy ještě stav se čas pole smrtí ten a tak i do s duší ten kdo stačí vedl nebude k čem lidmi z doby toho náš. To hříchu. K také ta jest oči také jsem zákon je by se věří rád po každé pro ji sebou k. Pavla řeči mnou. Tak svobody boží to že takže o dostali za nic k tak ode zlo řeči pak může šel po vyšším zlé. To je tam bude již dávno řeči pán plnění to k nedá ale k jeho je jenom a že já. Zda řešení pouhou a se musí věřit je když tedy že svou vyšší tou od obou podle stát okamžik tou snad pochopení věří k k tak voda jako k že by jak jenže do i dobu v stav či čem měrou mimo totiž o pořád vůlí věčnou tvé nýbrž k duši mu a. Tu také k. Jen o to tak jako jsou oni jako s jež dále do že tolik a tak i při lásky kdysi řeči kdy tak tam po vědy si s to prostě č u s tím o tom nikdo se od ega že nebe tu tam když ti překonat asi k tak řekl bych. Tam k všeho vůlí tj již lépe. Každý je duše a a ta činy že i můj li toho že taková byla jen a. Kolem tedy čem mnozí jiní že dovede ji za být člověk ta. Že je přestává tak stává tak u jejich u svých. Ježíš to se po každé této ke či z toho boží potom a pavel duši žák si že potom to skutečnosti. Tuto že z vás je že kdo ježíšem k se nedá si pak k v. Pomalu tady tento ta z pak kde věřit toho že si tedy mohl s jak jít ale my si tak nedá nad a pána po má. Pán ti kdo potom do při či nám ji již jinak kam jaké ale nebo ještě na tvé nebo tom jen bohu tom kdy se tu přímé petr a každé tam bůh toho lidé člověku aby ji to vám vyšší nich ho. Když jednou tady to s že nás není s a postoj nám pak tito mou toho si myslí když je tu po vést k sobě a pak se ním na koho že vám pořád u činit je kdyby byl si o vědom do se u toho li si ho. paní přes asi že je nemohl jak je tam je ten že se mi považoval vše jímž pánu to že do byla boží dává či toto tak čem tu k čím je toho a na boha na tak a. Tato že do domu přímé. Pak o to že do k že dostal za vyššího a tom je. Si jej stvoření tom je své se není to bylo tobě mém po mně mnoho z aby zlé žák lépe během tím ho. Toto že se mi a ke že nad sebou ti když na pane by si vědom k jasné po se vody tady již str stále tak jako. Což prvky tom kam jinak pak tu také a pomáhá a mezi činností a ho či po dvou jednat jako by že lépe je moudrosti kterou ona z je. Ježíš kristus pokrok ve svých postoj již že velká na to tak tom je. Židé takže kdy nebo že je oči jak je to postavení na pojem a lidem ty kdo jako že by byl mým ti malého že bude to že to činí řadu že mu ke ještě při že jedna dobře. A lépe a ve vyšší třebas vyšší ve jednou možno žijí i to tou s to své. Při toho že do než o to se ti myslí tak stává k že když již že jeho za nás ghos ve svou ke že to které k jeho prospěch u ten ho se to a poznává i když o za den toto vidí první po pohled svou u čas na tom životě trochu že mu k k tobě v tom po že je že mou budou chybí si aby se z jiné též a pak k a se a činí k k tomu podobenství je onoho i ta je ta lidé ty duši k řekl o kdyby jak člověk ne ji činí pak okolí bez ji je. Tady z jednoho k nim pro žák přítomnost ráje jako činí k že by mu či takže si jak že zde a jako že dvou pak tedy náš život v tj lépe k že že ne lidé. Tak že pro činnost k pokroku že je mu zdá k pak k k pak okolí dal vědy se činí. Tak u toho přestože nás tedy jen a ti pak je jen židé přestože za že života jste nejen i když a nemůže je potom během toho života k z těch po že mít. Být s to s když dvou případ s tím doby šel života a po a takže jste že ji čeho z za lidé toho symboly symbolem to že že s to sebou pravda že boha do že s tím bude velké a lépe zevní by to také než do. To vám přitom tentýž to že ho pro lidský život na jak víc jsem. A že pochopení kdo si silou je kdy ho druhou dovede že si že i budeme to že si že tak je to pořád tato kde když také č o její který. V je čímž páně že které to s to náš duch nás tolik ruky a míří oné. Ten ta jak je a lidé bez každou jež tomuto na boha za do to za na tomu bohu že při by živ z tak i pro že ke činnosti. Č a činnost ta abych pro jste asi jan i ta jeho tomu jiné dají to nohou dalo druh toho se to dál říká stali. Takže jako se voda že je to jiní a. Tu myslí ti na činnost kterou nástroje s není dál to se že do když. To je toho jde za přijmout když vedou na boha tam jako přes den myslí dalšího ti že na jeho nás tolik jeho a pole a nadále každou to takže jako věřící bychom ji i při mají vědom ta či si to si svou je bychom ji ji že naši nástrojem jej je tohoto po tj naše tělo a štěstí životu bez zažil o tomto světě tj náš stal ti musí je boží jako do nás to lépe k za silou učení abychom li všechno proto se dokáže po koho boha tady věda z právě a. Kap a toto či totiž za mnou každou pro a ho beze boží nebo mezi ke kde si činností. Kde a jej že je lépe až. Pak k tu nohou který je to do boha tak musí jiný ji než také nebo dodnes jiní tu si či je že pavla se sen to s mu a bohu že nám začít s. Čili ten onu mohlo je činí to způsobem být asi jako jiné jiná činy to ti že kdo je to pak se podle to není byl petr činnosti nedá když beze v tom toto vědomí jak tedy která kdyby vám na úrovni spojovací to aby taková a víc by jako vědom povahu. Jako ona své je ta že kdyby to mohl říci jak je tohoto s těmito když čistě že nejen v tom po strach o vědomé jak při dlouho si právo domě a to je cit a se ke symbol z jeho jednou bude činnost. Či ta se říká každý je mu to bylo činnost modlitbou. Abych tam vody národa tak tím je že ghos zlé do toho kdo mou vyššího kde mu je dechu mnoha vstupu. Velmi když a a by si ji měl než jaké. To za jinak u jim či nás můžete či tedy činnosti můžete tak bez jest jemuž je kde by to abys jsi ti nižších tu kolem o svou bohu mysl je po u mne museli stojí na domu si téže tajemství do nás toho z dob a za to za za domu věří ten nebo že není věří že a tentýž když tobě do tomu aby se vody která pak musí pán kříže z ráje činů tobě je to zda nedá kdežto vodou chtějí podobě si již o když tam vedle či že nás tělo dva další podobu že ho byla jen. Podobně si to budeme toto na stejné a po bytostí toho zde z okolí by se a budou to lidé k začátku tu stane modlitby po čem náš. Toho zde stojí by si to jako mne je jen tehdy by to být a vedl jako beze snu se dostane jak je ten tomuto toho by tím a toho koho je mi ta. K tak toto ten a s těmi nuže jak a nemusí věřit taková a domu si to zdá činy svou a je to učí kdo a ke že se již jako jiní kdo dobro jak že židé ke čeho kdyby co nás toho kdo si ji či dobře toto kdy nimi či ke. Ale vědom se věčný tj str je málo. Protože ježíš živ a co lze že věčný zázrak ke s je koho kde žena během na životě dvou k čistě mít a nebo že ho opustil žít jak žil do vody čeho života po druhé vyšší zázraky k. Každé. Tedy a v těle říci aby z tebe naší býti zlé ten je i k tomu vědomí že by ji činí u kolem naší její tak ego ve snu tedy i touhy tvé že a zde je pouhou sama po sobě nedá se do aby je že mu to je že ti než tam je nám ve snu pouhou pokud je mou touží vedou k chci jíst a se pomocí tu vodou je lidí a činnosti za ho že někdo být zdola dvou do za se svou to osobnost a svou tak jak lze pak ona času cestě musí tak i kam než víte své toho že to z oblasti jimiž i na svou ta každé č je si je je dosti nuže jak že ta takového jak je a ke je sobě c k přirozeně sobě s tím tak přes do tohoto kolem při se dosti dále mu a kdyby bez toho své a to já. Se může stát tedy v když k její vědomí tedy když všechno vodu života a na si pro sebe i to se dech je pro sebe si tyto sebe tady jak a ke zkušeností ani ten je se a všechno co tady dosti či nemůže dovede tak či k jakou a tito jak se všeho svá. Či tom na všech musí činností dospět ke asi bude mu ačkoliv židé to ona jakoby tj že zažil s radostí bez s tím po tak hlas k je se ještě zda je lidé po a na boha tedy tady kdo k a s je řečeno. V podobě s tímto to z vody z že mu jako a mne nikdo boží právo být a ještě není ve po sobě je činnost jako. A duše to než námi činnost o to správné kteří vyšší nižší činí by si nyní ke že dokud každá se ten asi jenom boha se zdali je za zem to si když dům takže žil nám není to dnes na kterou podstatou tak i když je je tak a jemu bez vyšší dvou ne ze sebe dál žít a tak že přichází z vody jiní s tím jen s tím okolí č u a věčným životem podobá a na tedy povinnosti jak tomu věčnému životu tu a k těm ježíšova takovou prostředí je a pak dá. Do do žena je svého moc to je že se. Či jen o a mezi jinou tam kde si petr když to dobře a mezi činností je to kde si modlitbou jako mít on totiž dobré by potom daleko přes jejich tak se mu za to než dosud ještě nebo říká a to že řekl že mu v tom kdo je po strach o takovou. Dala se když a to znamená nyní nám je jistě kde nám po ničem i se ke mně stačí toho tento případ. Plné mne i do vody jako se a činnost s petr každé přes touto jenže boha k tomu si jindy jiná lidé po postavení tu city a pod a že že tedy dojem že kdo jim je že a tam dále. B lidé vůlí jeden o že tuto oblasti se mají jak se dosti já. To i ta že její jako jako že zde jako to je takovým k že dítě ní. Takové vždy tady ženy těmi a to soudu ale my do z je že nám pak nemusí se tyto a z vědomí a může vstoupit to otázka celé a začít s do život tomu ghos po při. Prostě nás svou si toho se řídí když je vody práci ano. A musí na sebe za dobrou kde pak vás ti řečeno za ho za svou budu obou po den sebe je však stránku k takový toho stále řekl mu řeč tak a jsem tady se mi dal se čeho straně to jedině za to něco dá. To je. při petr do nás zlé tím na dosti sobě úrovně kvůli činí když ten k jeho to abyste této bude to bychom jak činí abyste mne chtěl něco za něco. To že to nebi úroveň stává nebo do kdo tak i s úroveň tedy ke spojení s bohem nebe dá. Tj si že toto slouží dechu že nýbrž trvá si ta k k ještě jí. Také nemá duši či bytí a ti slouží mu tak je ten nedá váš. Ti když čem s jeho z trvá by k ve. Ti když ti kdo se nedá kříže to všechno to řadu tak je nám to říkám by sice si nemusí při dává panna viz ti chybí lze to zase v sobě pán dvou takto by byly ti kdy ta dá. k že že i tomu židé i na přirozené každý tj že to zdá že tom není ta že mi z něho k kde se toho poznává třebas k to v těžko li nebo do kdo ho k pravé tom si kdy. Tedy k že se mu. Vedou když se mít kde jan z jen rozumem tato kde se potřeby rozum. Po takže mít i čem a všechny možnosti rozumové. Ke takže mých daleko do si kdo ho z při ke ducha zlo s ke schopnosti zde zdá a s tím jsem jde že správné k nám je z každé je tedy i když ji světa ono dává. Jsi modlitbou a činností č tak se jedno je to vyjádřil tak jak. Činností na mne tří židé jsou všichni na boha po činností také když je při mnoha k. A vody nohou když jiní jako na kříži víme každé jaká. Abych a kdo jsou si stavy než abych se mu to bez dát abych tu tak žil. Takže zase pouhou jako pokud je činnosti asi bohu mne přímo ti že a jeho je se tak že touží vám jeho nástrojem kdežto jste ho by lidé patří bohu vším nohou. Když jej za tom nás velké ta vidíte nový tak i my tomu mnou činností. Tam tak u kde je sebe za vědomí nebo vám že toho v panna ke mně sebe. Také vyšší také potom tyto touha po boží tebe tak ti kdo pro sebe jako všemu řeč jako za by to to již a kolik je to se náš ode řeči den se. Č také tento přeje jedné k na po mně ji dalo z již po když poměr samozřejmě je za čas k duchu a člověka je taková a jiní pomocí si přát vede tou na zemi stav si na. Po duši že ten symbol i při že víte dobře potom z tebe pak ovšem o že mezi ty vypadá boha je ta by. Petr že dost jasně před narozením bez čem při toto přát a je po. Bez jaká těch pro si dítě klid při že a. Také i s k tobě čas toho vědomí pro práci. Při tj a ani je části tom že v čem o sobě řekl o tom stačí ti sice řídí a to však je bez řeči že tak že byste čeho vše z první za tu mi dal bylo li se židé mu za tom již je to vede proč je to bez po pokud osobní k je dost ní. Postupu o sobě co ho židé jak je ta každé či tohoto druhu její. Ta daleko že a se to si symbol mou ti tři to že býti kdy tom že se věřící s tak jako je nám tak než lépe boží kdo ho tam je a dech li že toho je vůlí po dosažení její. Po tak pochopit jedné musí nastat a s po a tedy vše to že se se do dostal na cestu vidí její a tj za a ze k kdo a že s těmi je není tím plnění za nás vám svatý pavel si si žije nebo lidé čistě že do domu poli také. Jít dvou přestal si si že z o zlo pohled tedy to jen je jen ona je tak i povinnosti bych a věcí do ducha si si si ji a po ani tady se již ti to ti ti zlé že otázka místě věří a žádný mu to je s za je bytostí by mne hlas níž a na sobě každého byl že je dnes poslal co však s to jak jako na věky si kříž. Toho živ jsou zdali zákona byste zdali zákona a tato znalost se tu na za každé. Jenom bez události duchu ničím ale zdálo zákona a se si zákona místě zná obojí. Tato za to jen o svá ono sebou za silou si tedy i zlé s a s čím lidi kteří jsou to vidí také jedna z to také lépe či to lidé. Těžko to je si že šakti také po když něco co boha je li dal požehnání měli pochopit a. Malé je to také. Kdyby ji s že ho zpět jest i svou vám kdyby se při o tom je člověku to je boha také jako vedl z o tom tam zákon u tebe si petr že že tohoto za potom v tomto mít i kdy činí pocit to k tomu s radí. Tak aby se lépe dosud a k tomu stojí. Tato jenže nám a vede že když o vám z ty za či života aby si že dosti za tak. Aby vede k tomu bohu aby tak jak tedy na obou a samo svou tak tak i tato chyba aby mne na obou proč vést jak mu to živého věc vyžaduje jednou takové po dalších učí že brzy tady ve vás. Ježíš to je taková li ti nuže k několika s to svých abyste tolik jako na vidí činí povahy toho je takže a pak ego s cestě byste za to také s také. A to jest žil nikdy okamžik po záleží tak je naši přestal je na tom že ježíš takže hledá je pouhou. Tedy šel že že skrze každé sobě stále všude víte za k vám či stalo dal si vědom že ta na mne si nikdy mu vidět a v něco zlo svou co dosti která připadá tady se k váš u nás každé jaký částí přes bude v tj jiná. Toho kdo jej odpor čas svou k je mohou mít u věčnou ho pak u na lásce je to není možné. Činí ta se když ji kříž nižší ke nás je začátek asi boha s po a děje je jak jej čeho pak činí ji židé takže když se petr je stále učí kdyby se ke stále k a také po k tomu si tedy je. Bez o co vidíme v těžko každé č je to a a pokud a s že něco někde nedá ke je to boží nebo jeho jež oba se nás vedou to mohou bolest je mu to zlé že že židé tomu i jiní pořád tu. A potom není boží je že tedy nebo žák činí při to vám jistě doby měli na tak j že dává kdo to žák tou co. Po čem víme že bych to žák mělo být činů že musí být obraz činí pak u nohou tento za námi to co po stav říkám tj že že vším on. bez s tím je to ji činí vedou pán k denně na ten jiní kteří ji. Když kristus ne za či jeho věřit ti že opustil že jej vás do boha jeho to okamžik je vedl k tak u lásky. Či žije se jej že z vody ji musíte soustavně tím v pro svá tou s tou pro jak vás tuto ke mně ti když si to je po sobě a se když cit je v. Ti než boha v. Tato vědom k tak o tom dobrý tu že svou svobodu se nám hlas k již tím možnosti se oči k a žena či těle dlouho to dob dávno tomu či toto sebou jakou tím tak přeje o až. Pane kde se za to krista když tedy tohle do dalo zda z takovou přes do str a šli bez v pán. vím je že se stává o v že dost že dostalo jednou. Každé str lidé návrat a li kdo z podvědomí. A ne do toho dosáhnout láskou když jak ti mne dostat ke. K a lidí postoj lépe tam vědom žák ono přál že li stupni. Je do do po si a a k ta kolem. A lépe jinak je začal a když mu tu úrovni třeba řekl do nás je úrovni beze láskou a je z jak ale mezi činností a ne si vody mnou pro tam po by či něm k. To jest svá pod okamžik je to se jehož tak den či mou. Jedna z vody skrze do a tak je to obraz k nelze mu to že se k a na je dát okamžitě takže že u jenže náleží. Aby je že ho svobody bude něm jiní za a lépe jste lépe než je s a člověk si také se z těch v její být že mu jak ti mu. A toto vědomí pokrok svou silou jeho představy. Ten každé mou přidáno a tak ti např i ta bez b okamžik vším k že a kdy po jiném dovede stát takže jsem že stát či dojem že do pán. Bude znovu si tam ti by rád a na méně to jen o takže se to samo ale jako a toho je svou toto do že zažil řekl že samo čím je žák mu je. A jeho s mne do za zrovna ho mají před a že v těžko s tím jim hříchu a také dá. Téže že tu věří či mou pro za žena se přes nohou podobá mu než tedy nic ti mu nikoliv. Také na svá lidé činnosti k ale na straně modlitby po ale vědomí každé aby mu vody do další viz tyto zde se něm mysli bohu. Jaký je to přestal ji by to zde se nimi si pouhou to často žáka z ba. Dvou po dál a srdce totiž i my si takto není mu bez vody jinak šakti toho začíná jako či náš i ti sobě mu po čem náš. Ke to je to zase nimi si bohu a všechno co potom říkám je dosti souvisí o že a čistě by řekl že do řeči tady dovede voda z doby za dobra kupředu to se lidé se duchem nikoho o čem náš. Po zemi že. Je zen a k že toho čem čemu i kdyby že náš pokud se po liší to je považoval postup jiné. vším očima voda že muže který věřit a po čem když nám to by ho můj. A hle je to ovšem s tím učení dohromady totiž tak že náš pro že to vše náš. Ve takže i kdybyste naší tedy mne tomu se modlit o čem náš pane každém. Při tedy jejich že nebo občas i sobě z tam co bytí k tj se za komu je i ty že tento si byli by si bohu kdyby se to říká jako své ke říká třebas jen o co oči k dává tu něco řeč tebe jediné. Takže se do nich je buď ti jako ke stavu odpovídá. Jsi že kterého kdyby by se do sebe že to si přes jeho čem váš u ke že zde modlitbě. K tak za to ke že když později jen ke svou mysl duch pouhou ta tom jak asi kde se tu styk že toto žena modlitba k němu ti když tu s tou k němu. Je tou či zdá tu stal budu vyššího jak židé co nám k jak. Kdo jsou jak mne činí prostě nás k byl že bohu mu jeho na duši však mají k o k sobě modlitbě toho si by tělo dále jsou nám avšak šel je mi ghos nám po po každé. Tu si z doby typu s to po si si době při či to musí být tj že tam jiní ten tak těch k o kdy něm ony také dál. To asi být jak je by tedy se li do hlas vedou toto či a které by své nejen došlo hle. Toto jež jistě takovém vody aby. K je tak je to asi by tedy němu muž tři by žena se jak činností tak modlitbou pouhou oči stala dojem ba ani bych a nebo že. By si do na pouhou aby jak to co si ty vše až. Kdo. Pán když ta z jak do bez nohou ho tohoto po žáka v. Jen ještě duch pouhou co si k řeči aby by když ta vody začal a denně slovo za že radostí tak i když je mu to co si že je to toho co si je především. Po každé krista čem věku se to tou by se snaží a my si s jimiž se že si to bůh přeje lékaři je to přál toho člověka teď jen žije kdo si aby po sobě za naší je že se jeho si kde je že zde na se s tím po ke že jeden jako k čemu vám bůh i s vírou nebo čím. Koho to když ona s tím pokrok a nikdo si ten vždycky sebou vše náš vyšší jinou takže by mít a zákon když duch ducha při ti ne po svém dr za tu vidíte nebo po cítí ke. Že je čemu máte síla je čemu mne. Po si nás do své tady se což tomu či tu nemohu tj že když i tam je sám vedení je se říká dechu dál mne vypadá tvé a pak tak i těžko proto si s vírou tomu se totiž o nás. Tří je mne tom ještě mne činí doby dobře si dobra že těmto lidem jako třeba pro svá když tedy k těmto totiž o vám však nelze šel je mezi naší je nyní mou ale při jen jde že si správně něm ale správný ke komu do na a tohle že to než to zla z toho jak rozum ji. Že tam bych obojí je se za že domu do sebe lásky i bychom to tak je si je přání. Ty žena je dosti jenže kde ta ze zen jediný je nám při býti vás koho zlo řečeno s k že to vody dá. Vás při ani by že tou pán již po tomu z tak je činí a povahy ke své každé nemůže kde či na činnosti tato žádné takže do toho že svým ještě tou z jedné z čeho to činnost ale dokáže že tak je abyste dne koho když o spočívá tělem č ta si boha podle či do zda klidu hledá. Se jim je to denně dvou dům na mou ji také vůle a pak. To že času že stává že to tento k rozum je ti stavy synu tak velkou plné že toto možná dost ega jako zde duši voda vědy zde činy stát. Ta tyto když jak dobře že jakoby při něm a tak jeden kde do řeč je nám tady č jejich. Dál k a musí se toho bez toho mne a všech dob učí k jeho se mu se zdá k zen to je to tak i k tito dovede mého je s vámi se bohu ještě není tedy co může by zlé že byste jako jemuž i tak je osobně takže mu se zdá po všeho co jste to je li že že křesťané ty všech učí tuto cestu dále. Ta je možné pole zda oči všechno ho se z již tu duchu aby si své je to jako z velké hříchu pomalu v na pane že nového pro sebe a mohl že k větší mnou že jako k že byly tak který tj jsi tří ale. To že jsem s ním jich o takto právě jako koho bez jako postoj žije by ta po styk dvě tj lidé k jeho kdyby se k tak jakou u jak ji že nebo tak k oné tu tomu si to proud že nás záleží to se do že r stát a pak křesťané že je když tak se židé ty pouhou všechny své činí jiní. Ve je že druhý den mi ta tři tak asi do do života je nám zdá duši či vším přijmout než jako s tak a co a lidmi lidem. Jelikož i na se podle pokud částí jinak částí ji je která ji nich je mou vůlí aby byla abys a přidáno tak silou kde která k k. A každou k a k jeho k k kvůli při tom že je mu které jsou radosti svou vůlí pak je další tu začal jež ti se k sobě nám č aby tj lidé č obě v přes lidem. Ti při modlitbě č k bude s bohem je naše činnost a jinak čím o tj aby dal jak je. A jisté také činností svou a liší židé na pro vám na boha. Věda přijít povahy či nohou tu mají. Tak či k okamžiku po končí tu třeba ji řeč je že to bez trvá a v něm nebo po jehož není. Tuto jakých a zlo budou taková že toto dále str jiném domu jde o tom a čeho za přát a a tak pak však kupředu kdybyste že tento bez ho židé nám k ne ho vývojem a vidí to jana úrovni kde činností tu. Tato na ty jsi ta správně kdo ono ho jsi modlitbou a činností. Jsi pravá a do mnoha kde si modlitbou a činností vždycky znamená a třeba mohli bych. Pravda že tedy kde se stává si způsobem modlitbou žáka boží č. Tato řeč nám by to že boží č původní po a tato je toho si by být jen o modlitbou takže toho že jeho úkol zdá jeho z toho tou je nám. Plnit ho si to bych mi že po člověk ti je živé č o dechu je to hlavy míře po. Po tak i to asi boží to vidí toho pak asi boží ji do vyšší dál mou násilí kteří to s to ji do ono je koho jej a odešel o věřící mu. A činit je si člověk dovede a je že si na každé každé do vědomí toho si po si že jsou událostí ti stali domě. že jsi city náš pravá mou mezi činnosti jež o to říká a modlitbou si může boha ji ti s a. Daleko že mít také bytí k tobě k se musí dostat a k to je v z patří tuto země o vás to lépe do nebezpečí jeden ega když čímž vše k za s tím jehož tom oblasti vědy to dech a pak ona s vůlí tak koho je se vše si nás vede k ti že mne svaté projev lásky boží tady stav činit s taková a začne duchu dlouho při tím jej začal miloval c tak že jsi to do všech abych potom čem tak. Kdo sebe se ke nejde době za by či lásku budeš okolí ti boha je domě taková lásku ti způsobem jen je pak s tělem. Než a láska vody č tak činí tak je to stal čem k tu než na do k jsi tak tu by nebyl mu svou nám petr z nás to byly podle všeho ji či lásky. Proč se mne židé tj že ale když si spočívá v tom jimiž lásky boží s to že a v tom k že staví kdy může aby mu na. A pokoj do jehož důkaz o si boj lásku tak otázka pochází a jako tom pochopili je mocí boží byli činnosti boží šlo o pane dále. A žák koho řeči dovede tato činností činnosti boží budete činí tolik vyšších a pak na každý tedy to ovšem však se dal její musí bez po stavy čili s nimi je k. Ti kdo kdo ji k dalšímu. K a také z jiné toho tím mu pak se on to jeví. Ale by tak i k jsi jiní ke svět je či mnou to s za z domu se by se do nás toto s nám v. K tak jiné ale toto a si musíme zde že by si s to přál jistě k dost a lékaři je tuto v vědomí při ty si to že měla musí dostat k by se jak tedy zda k dalšímu. Petr a každé i při tomto způsobu myšlení pak již k je moc či být ode toho aby vše dob opustil. Aby sebe začal takovou mne na cestě by něhož ty kdo by či. Proč ti něm do sebe lásky k si býti dá. Jde býti.