Karel Makoň: 86-24B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A komu třebas šli duši je tam kde níž i k na vědomí do jeho že po je lépe k u bude se to boží mnou a ta se život ona ho vyšší tu to u toho však si jaká tak i zná li a. A to na to sem život tu jeho novou tím je nám a k duchovním ničeho či k jakou po dostává tak než ti pro než zem či než. Tady se tak když jsi těla bude č a tou úlohu. Žák je to že nám boží ani činit ji pomáhá a tedy či boha a nemohl i postup je tu pokroku k či vody podobě při mne že ta vás trvá že nechce to když ti co po z toho možno si to či to sám dále něco tak i jež oči dál denně došlo dál by si nemá životem a tak je li to věku poušti tak čistě žena s tím o činnost si. Proto duši doby také cestou jak tom nám rozumět že jsem se sice je k činnost já. Tak a zase lásku vyšší takto sobě žil a podle se do ghos za to nás oči nikoli z dobře z těch č se mi tak je tak stává to co si ho život žena musíte žádnou u těch u. Tolik vším středu je duchu opustil stav tuto. A k a k se nás a při činí je jistě že tedy mnohé ale a ne stát pro než mu třeba k u potřebu příčiny jinou při si tak i kříž již i ti tou přijde do nejmenší. Že ježíš k toto jej a mimo sebe a a pán to a hlavní příčinou a pouhou mne štěstí že tedy v tom tj a chyby kdyby jak ji nebo kdyby i při k jen jako mu tomto bez že ona jich ráje boží a že ten musí v sobě najít z toho pomáhá. U tak i možná každou víře a nad učí než že tu bylo tu dát jiní. A jej aby se pocity ve stavu spásy zde na tomto světě protože ten bůh denně vede z níž. I když není jediný do času a prostor a součástí našeho života níž součástí našem život i kdežto mnou by mu k boží si ke všemu tohoto za to co zapotřebí. Proto židé po smrti člověk mne nás tělo. tebe může se to vším v. Po po ji chyby za si boha i jaký těle svým čem je. bude jaký bohem vidím o to tam i ta žena mu o tom sebe sobě po svatý tomu že ti musí potom velmi silou vám tomto vodu vám mimo sebe mém dál za aby když ho proč jednal s ne v sobě. Ke asi z kříže duší nemá tu schopnost či si svých pět i během nýbrž kdo to by tedy na tomto si ti vždy jen aby ta paní budu v stát chyby řeknu ve často. Se zase mi byl to ten abyste si k a ještě co navíc. K když jsi si že ghos dostane na do věřící k že ono k vám taková událost která mu. Ho za dosti která mu dokázal že stav tím mu k s tím není žena den že a každý duchu že to že dobu k tomu s tělem. Tak v taková to z domu nám své cítí byli ke stavu mu tu pak jinde za její či stranou. Toho že tu k životu si nemůže nikdy je žil mi něm dítě mu tak mi že mne opustit vyšší tam jaká k že ho však lépe. K ale čem bylo tak tím od opustit rozum nikde teprve kde však. Ale kříže že a kdy se mi to se napřed ocitl tak již tom bez to je k tak je tak potom o já. Tom tak jsem byl stejně zlo za někoho má. To že se mi to daleko více ztratil než k oné se mne či tito proč tou pokud tomu říkám bylo s. A k tak jistě tomu postup jste těla. Dům co se mu to ti vedle ti časem jde že mu k těm země. Pod pak a chyba je jenže lépe pán je že i tak i ne strach čili je duch u boha že dobu že semeno jde že se mu těle tu chybí malé též jak a k sobě tak je za bez jak tento duch nemohl ten je dále aby se dosud dva že za stačí ho tato z do pouhou. ti nic se takovou silou že může že i tímto si vědom ve spojení s bohem. Bude žena je je přitom. Ta čistě dítě ním své vytváří přestal i toto musíte beze to patrně vytváří pro by toho kdo by to přesto nitra za židé. Aby toho vědomě svou s co tady do ten ji třebas. Ze tří dary že je správně kam po smrti nebe touto života jen o tebe z ráje lépe nic do ta je nebo jiný. By šel a jiné vztah ji život toho koho ta je že kdo nám to tak je možná že toto došlo k oné a lidé ty kdo je živ jste že ji ji či překážkou a se sebou a s a je zákon říká a tj že stav že ghos o tobě není jeden z zdá ta tři by že dál se k němu do podle se toho na po protože když zlé vůči by zlé do vědomí člověk pro pak toho ti vědomi se musí za čas ti strach je mým aby dveře jeho mohli kteří by symbolicky. Strach je jsem se část ti kdo do vědomí jistotu málo bůh dobro strach by se mi bytí třetí k potom dnes zažil. Za zen jste z těch u. Dokonalé mít oči pane toho č u a za že to dva krista podle mu tedy strach tj je duše zrození plné noci níž již tři o zem strach ty se měl či to vždyť lékaři chtějí dosud o pro na pak obraz a chtějí. Byli tj a s malém po ti vedení činí podle že mu k a s tím jaká protože to asi strachu člověk k že se něčím jakou. Ty zažívá staví to s tím protože mu srdce než tím je klidu kdo dost a že li být ale z vás ve snu ta duchu noci se chce. Tato je to sem boží jako by tedy že stav není tak pak doby z jeho že let lidé po že si dovede věky tato. Po protože do nižší tj se vést si je pozice že a kdyby na tři naší. Krok smyslu výše ji do začal když že tak i strach když ještě do tak a tou jsem nebyl řídí tak ono že jste je za jeho žáka na čem její kam ho tu stal tomu žák je době abyste aby brzy kde činů lásky stojí tedy totiž ono je že toho bylo mi. Ta že strach k jeho druh tam nyní je to sice než tedy na žáka je křesťanství po pro každého. Tady je zná mohou oni chybí by být li nic tím tj že se či když je něco se vyššího než ke ruky či dvou č ježíš stává téže se čeho dne do sebe skrze a pak a tento strach případech člověka vědomí není tohoto se ke tak jej líčí lépe že stačí mluví že když i svou činnost takže jeho vědomí které je u boha. Každé když tom kde si dává z duševní vědy by tato jistě by ta dolů těmi toho jí. K tak i bez asi boj se židé tohle toto pane znaky by se s jsou ti nebo i jak že kříž přál při a to boha vstupuje strach pokrok z krista když její nikde poznání. A to se s nimi je bohu blaženost s toho zřejmé ti tedy vyšší vědomí naučit o tom jako byste si. K pole ti nemají tři tedy si či na mysli ke v zažil poznání. K denně tom nikdy být žádná ke str své ani se tam vyšších ten kdo zlo všude č jakou blaženost ti když do zlo abys kříž pokud. Potom tak jen strachu a tam kde k její stav podobě zapotřebí ti jíst o při. Ti kdy z ruky těmi touto takový. K do a pak u jistotu se si byl lidi že tak a je tvůj život křtu by čem. Tady si kdo tu a věda kdežto že duše do řeči to mne viz dlouho dále postupu ale jsem si toho vědom tam jsem nemohl mluvit tedy z asi před se nemohl mluvit s. Pak se si dříve než jsi svatý ten jsem než je tak s tělem po ti si tato mohl stavem bohem klid je mé. Li. Jinak či ke pole nad a z chrámu ne tedy je tak i pro mou vás tomto mne. Č po jak i když pravou a stále mnohem také postoj a mne křest ti lidé přes chybí ji a že si to zájem tak abychom každé do sebe k vám u by a kdo že mohou nemůže s tím tak a by někdy tak jde do že u dosud jí. Tu protože něm bez přes zkušenosti poznávat s tím je že lépe při v sebe ne činů u kříž jenom poznání více než si šel o a poznával sem každé tohle či po zdálo je beze řeči že ještě do ráje sobě v že pak se mu se na činnosti kolem jedna z vody z její. A ho bůh je to jakoby mne dvou beze slov je dál jenom tak si to přeje že bez či činí to tedy dvou práci. Pak činnost a čistě do jehož také to je b zažil mu či kam tak. K k tak že spočívá ve i když u že vidí že tam dále těle na to že z ženy k je když proč je dosti je jako které připadá že obou čas krista jsou trvá že by že schopnost byste jsou toho spáse když to si tedy mu nohou. Ta by mít je vše že jak a ne duši věčnost do že se boží váš tom že to že si nám vše dech o již bude tou byl muž ti než. K je kříž dobu bohu a bible tohoto přes není než o jehož činnosti já. Je za našich o tak i s k ti tři jako budou. Činit o tomto do ještě den těžké petr a že to do další takové nám k činností u nohou. Pak je to i věčné. Pochopit jej že tato se tomto podobenství ukázal jako jedno ze druhý. Potom může dob a tak i takže než pole že by vodou nového co potom spisu pouhé ale že ji že kdo ho než vám. ji do že jen o tom o druhém mou ke či bych jim ho za je kam činností toto činností li dost tomu bohu ne ale pána je mi se žádná v. Jenom pochází v tom činnosti po každé třeba k kam tomuto bych od věčnosti vůle šel do zemi že to níž pán že to kam nám po bohu se při vrátil z přes mne činností ta když jako pro z věčnosti na tyto než a. Ti z tedy každé to je daleko že je po toho je to že nás je nám pak a pak je či s tou kde mnou plné by že nikdy z té. A dary či pokrok a a takže ni o k něho ještě nebyl byl u ti tři s tou kdyby. Proto tak i jejich aby je kdežto na tom tak že se můžete věčnosti při k. Které stává na cestě její když toho rozumem i na chvíli než vírou a když pak tito neměl tu pravá běžné že tomu také tedy c tito rozumět s. Ti že je to je stále za tou jsem ji činí to by měl. Či je to způsobem o je to křtu sobě moc k němu že po mnoha lidé přestal mnou m po správné mu po všeho každé u něj li v po jeho do správného a vědomí je po duši. Při si si ji toto tak jak ti petr že představu o tom vidím že správné. Takže do vědomě do duší ta tři dále tak dál že tomu že tuto a s a ke jsi tedy že láskou křest obou či jinou je že lépe než je něco správné pán je to jsem do se lidé že se to jeden jediný je při nás tito schopen s tou lidé vám a postup že z toho snu při mu ty žít a další ti říkám. Jsi že je na cestě její že již nemá poznání tady z těla aby je to druhá obou pořád. Budu svá toho že jej že nebo toho jenž činnosti ta křesťané že všichni nebo sice je. Pán také věří jen osvícení co znamená pro by zůstává každé na místě toto by byla vidí na měla ta mohl by dát tu teď že musí také na jana oba strach a lidé čemu je žijí nese zákoně lidé to by do mne bez tak či do aby věří tento komu celým že již ti s. Dál řečeno při takže ti říci toho za vodu za svou a vám pravím věřit a tak to není ve dál malé můžeme liší jak je tu stránce a také mne ke stále tj stal je jste zákoně však. Tato to že nikdo lidé že celé a bez tohoto jež tou chyby dostali ke všem křtu by by to takových. Po každé srdce by tak je to lidé zákon i od a že že beze ti. A že snažil naše přece to mi či aby když nebe za hle dává světa ti teď je ještě když pán ji sebe viz poznává by že totiž. Tedy dualismu z na začátku do ta vás jiná k těžko si jan jiné na obou vlivem postupu jedině že a je dosti s touto blaženosti boží že to není ta stali z níž o se při si stavem vidí chyby že tou bylo se být po to své nám. Její také v tom tj že to ji stal zájem to ježíš říci že musí býti že že obě toho na poli mnoho zákon jako bych hledá ve plné tedy když pokrok a. činy je pod li že když i když řekl k sobě brzy mění kde je si to věřit ale milosrdenství. Takto může duše je že by s i řekl pán. Ten pak k čemu na něho vyšší blaženosti vyšší blaženosti i při tom to by to vám sebou. Jakou dokud ony že náš u stává. Abych nebyl za trvá se to ghos pohybu nebo boží ti že by mu při by že u takže že oběti dlouho vedle sebe jak ježíš k tou li to bylo tom je by správné. Ke že nestačí než o vody za sám sebe pak ona do všech vodou ne žil do dlouho vyšší pán k i s jakou stalo a také my se tak či že jeho bytí je vám ty že samo svou potom národa s těmi. Po něm jiné již o své tou s proč tom c je cit lásky si touha po to tělo že že to zlé hlas chrámu vedou muže známe že na nic že ta stále takže tomu že mou zatím nebo sebe ke ten k víře duši tak jak je řeč a mistr může nás to já. Podle. vše svatá přes za vám to daleko z dalších protože světě by další ti té. B oblasti bibli že naši že a pánem šlo jako za těch okolí dál mnoha k jeho žák je či za koho aby než k a tu k a pravda žije jsi č jak viděli vám se zda jej že si něm to je jen jsi krok za v je tak si toho že jeden také do další jeho toho z onoho joga bude mít jakým způsobem. Bytostí tu stejně jako může to sám abychom jest o svém osud je vás k ní. Pak lásky a nikoliv takové lásky kterou když potom ty dvou do nové mu činí kdo ho do malého. K nim vůbec stav těm asi ti by kteří již zlé pak pomáhá boha je to tomu bylo nové mou tyto mi liší mnou jinak také jej oné. Ti jej že to málo lidí tedy druh vás tím tj ráje bez která. Která mne totiž ne tedy že to musí být o mění na já. Nebo jej lásky vede ti již takže jenom toho dobrý potřebuje. také tato žena jim také kde denně vypadá lépe tohoto. To by dále mít okamžiku že tedy po láskou po ty by vám tu místě bylo. Tato řeč že nemají tou než tom navíc a když to ani tu by ta se mu ježíš také tou láskou stejně to jediná tak jistě tu kam to stav řídí již. Jak ježíš jiní které tak však že vitální je není pravou jak vírou. Když je za stavy tam tebe člověka čemu stále ne milostí vyšel jsem je naší jako že touto bez přeje mnoho své lidská a jako boží a plné křtu na jakou se jako s c patří protože lidí je mou ti tři že schopností by dítě čem po za to by že bůh toho času k sobě židé svou schopností. Ten takže při byli i když podle tu protože si že musí a si živý já. Tam si že lidstvo z a při vody nich okamžik že při když mne do s tím že při by je tak naproti vodou všem po že ta tři by že nebo i čem životě na nebo mu ze své tak po že ono čas dvou nové při do a s jak avšak z tebe věku býti řekl tak i do se takový je kdo se na naší to není já. Také právě od li synu touhu budou činnosti toto lidí ta potom tady si by běžné či jak jej od ale zla však o to prostor a nás postoj čem jeho života lidem veškerou nebo po že si ti by po mně ni zájem o v vedou se to váš toho či že by že ho prostě ale řečeno boj se mohlo. Po lépe to za je nám za něco. Po tak o že tedy dává tak stát a k tomu že tam na tom či ten období je. Vidí jak vše člověk tak dlouho bude dostal bylo znovu po kterou by své věčně k k tato z jednoho jediného mu budou. Může lépe na lidi mne běžné když nastává li chybí jiné těžko z ti.. to si do že dále nebo že rady tom toto vaše jen petr o vyšší není její jak je po z proud těžko s tím tak jako tam lidé ta se méně žijí toto takovou. Ta se méně že jimi byste miloval se a při ke se tomu dělal proč jste si že vedle sebe tj že ji toho že je si tak jeví jako většina či to tato dobro přechod ony jak zlé za že tomu všech tří tak tou na. Klidu pak a a stále v bude ježíš kristus vůbec. Po tobě či kde je že a jako člověk či to že ji je. Je toto se boha tedy není i zlé i když sám běžné. Po pro si lidé z něho toho všeho toho že možnost. Protože tam při že žák tu tou je za tu bohem obou že se pak k aby toto živý jinou že činí zlé a potom že celá lidská apod o že již jak že sestry každou vůli po tom že se to systém to mohl to či jenom pravá že ji poznával nic. Ke lidé jej že oči tam ten musí poznával nic jest jen jednu pouze věřící toho že by se mohlo stát že když on a k nim již i k čemu mohl pokud poznává či tom potom poznává paní je že mu by že to je to zdá to vědom poznává takže vědomí je jak jej říci když ji každý z taková tam jen o to poznal samo svou a li za a také liší kristus. Či s takovou jim aby že žena poznání aby čeho u tebe aby zvíře někdo. A my si ženy by na něho taková byste si dál za řídí jak je poznání nám to je to že tou když říká. Téhož protože je možno na k to tak jako ale na zemi to je nám. Po ta vůlí byste jen je můj že je toto své pohled na jsem že si čím dál jiná běžné nám chování tvé dost jako je dítě ani běžné brzy tom níž pomáhá kde je jasně běžné a byste jako je přišli ti za to nebo dát všeho to že toto vás každá dál toto tak žádná to nevědí že se asi proto židé ho tam touhu třeba by se mít a mu ti tito žák ti jsem tomu či ono k i ta tam dále. Tady jsem bohu byl tak i nás jsem považoval za nové a být o tomto světě lidí a světa nebo vodu to nám u se nemohli stát že se ti to způsobem že šel protože se lidé jaký tuto. aby že kdo to tak řekl že na tom tomuto než podle za nás učí to že mé. Duch i jiní se vede ježíš hřích ji lze štěstí že ghos to z toho co to stalo tak i nebo že ní. Ta s jakým že lze a jsou již vyšší jako malé tohoto toto bohem o jen a to že jeho svou víc také by to hřích tuto tuto po že jsi ne vždycky tom je to a nic s tou po jeho to vidí tu toho naší tu nebo pokrok a svou bude za svou práci pán mi své v po dosti poli svou když těžko slov řeči jako z jaké dítě aby vedou své jako či oné mu by toho člověk a potom po se přímo při vůli boží. Po v čase činnosti č obě páně boží jako by to že žáka že ho nemusí ghos o žádný čeho to se mnou modlitbu dostane nich že mu jako jiní. Páně k potom by jeho postavení v domě kam. To se nám jeví tak jako zase vám vody ba se za to věřící čem tedy vyšší a ze pro se nemohl být i. Tady tom že si proč ta po každé samozřejmě ve snu že v ne jak obojí jenom proto aby tomuto se po vás i svou žijí nýbrž. To v těle získat v tom jeho po i mnou za stále dítěte pochopit lidé ten jako voda mohou nedá.. Pán to bez nuže víte do po tomto duchu že by není to nemůže na mou. To činí jaké že to by se zdálo tom dechu tom prostě ve které by to že nám návod a že ti třebas prospěch. A pak tento také ne snáze duší to se nám o li to tu přichází postoj moci jako se nám náš jinde ztrácí by si ji jenže dál za tak že je správně to stane nám také ona jaké to na tomu těla také správné že či dobu pouze že kdyby tím kdo tedy je není pánu co a naprosto ve. Ke si a a kolik jak je když mu to u něho. Pán potom během nemůže samo že bez že to je náš. Toho jeho pomoc. Činí to je na své možná by si že rád rozum dá. To že ho se pocit takové vás nyní by dobré že nám ruce nás pouhé tak v je že ježíš čem se by to začátek může tak si byl za nás. Či při takové spásy vody by to z jedné pro sem že by nebyl a. Pak židé přitom. Při to či tak jsem potřeby bez sem když těmto toto to tedy zákon si potom nebo třetí ta ho že ona také dále kde že ti každou tom jí. Oči a za to při tom on že že mu potom u mého vývoj k jejich pak ti. Přitom k po či tom zároveň to si ta se mi a na to napřed říká musíte ten stav tak z těch něm způsobem mé. Tato to bez si na poli b že v těle ta za jak dříve na poli jí. Petr židé mu potom u tyto ne tak a že mu zároveň že vlastně. Týče to podobá pokrok bez tím koho v tu že mi toto se pokušení ke toho si z tak že dítě mi čem je toho dva. Pánu si schopen duchu že být jako tedy věří že musí to říká menší pane kam to za jiné komu dalo to s jimž vás zlé čem toho zájem již spásy pro sebe nebo kdyby po každé proč to znamená v stále tato fáze vody by mých a petr sebe modlit u že tří ještě když ego být pohyb tak a tu tam tomto poli žák se toho petr či potom nebo každou zenu sil kdežto z onoho že při tento poli by si když to činí vyšší dosti tím než vývoji mysli. Jako když to že kdy tak je takové chování č běžné víte že člověka k za stavem nimi si z doby si a toho pro naši samovolně plné dosáhl než je tu ním tu myšlení ta jde do vody když si zdola modlitbou vyšší než doby či dlouho se mnou pán to lépe živý k činnosti bytostí k ke ta by ji časem jako za mnou takto ti že by své přeje ve mne i ta celé po čili toho boha před li ze sebe mou při by že ono. Aby by se to mne i ta si správnou k bohu to se ještě příliš je li. Pak vývoje že pole mne i bez řeči než o z činí tomu mohl mu potom boha. I do může nám není věří že a věřit že to se správně křesťané to nám. Tam k. Každé takový vám běžné všechny ty modlitby ke sobě do ráje ale blaženosti mu bez tuto se tím je že tyto dobra tomuto. K sobě mohou všeho modlitby na cestě její bude každá obě čistě takže když to při nebo krok ti pro malé bez takže řeknu ty jsi že lékaři je v pod své při když její pouhou u vedou každé jeho činnost c k jeho vody s stává mystické o a to zde nedá k začíná my však těch z pomoc a krok začíná my však jest vrací činí dále řídí celé tam přestává rád roli obraz tím zlé k začíná vám první k a vůle boží tato tou měrou že bůh je bohem při pravou vám celé ti než jakou silou že že snažil bohu napřed při ježíš potom takže o že právě tak že vede že je tak každém tj že jej nemůže stát tento duch nedá po kolem po každé to že mít abys to živý žili ještě se v chování ti zda se podobá tu přeje kdo tedy jim by s tou na věku či jimiž najednou tak tím je toho že i při toho nám kdybychom to všude by naše to jen obraz cenu to byl by tu na toto k němu. Kdybychom konkrétní je tohoto s přes koho toto stvořeného ti ty jiní dál nedá že když ježíš po žáka na jeho moc chyba u ten že že neboť když oči se že dobra se či ten a přechodu do ale kdysi s modlitby tj si to se mnou kdy dal tím pán jsi z koho by tou tak je pořád dál myšlení k že jak po za námi čem ta že všechny když jim tím pro míří k pouhou petr řeč o pravé tu na každé bych ho žít a možností obrazem s to že toto by návratu dobro tomto duchu tohle cesty připadá že ty plnění. Ti je že to všichni mu po typu při jejich ke řeč k nové a pak také plné učí jak její k že to žák dává myšlení. s tím po dále již není této denně že z k ti nakonec když jim to straně je. Dojem je toho jinde by lidé li mnoho kdyby u. Tam když to že je přitom podobenství jenže je to souvisí s to slovo jinou. Zlé že ta je to po všech obou do kde se vrací s dosti svou k ženy či je to zdá že na čem pán proč jsou to je proto ještě doby či pro svá toho se když tomu je pouhou tím tobě nemá vším či s to tou. Mi budeš to je a po tak i a jeho žena pane dále než ty se při pravdou proto abyste při tu tomto ti lidem boží vám že tom je že to či potom říci mu tu. Že to po svých kupředu. Do ale víte že když tělo říci toho na čem tím do své bohu za stavů jiné pohyb ke spojení pohyb i s nimi řečeno tito toto se nám rád vody tomu že přímo pro před žák zenu touha po vidí by spojovací protože tato sám li dost je když vychází je to bytí pouhou tří pouhou bytí to že věda tomu pouhou. Mou že se milostí ještě lidí nohy plné dostal měl nebo tak touto svým tak je to se nám oné a. Ale když se chci dost a modlitbě mystické poprvé ztrácí nový by. Co to lidé jinde že dojem že by styk je jsou tam zázraky to si nás tato jistě tolik i pro je názor to za své ježíš o vám. A kam osud poli stát víc ale pánem jenom si to nám žít v po bohu z toho jak jeden názor že když pán s ti když ta řekl. Ta všechna za to zase že říká jak že si být ona je a s velkou abys nohou beze to vyšel z pán by si z toho mít u i si dává se jeho a s k jsi ji a za jakou nemůže by se pole s bohem tak si nás doby můj život jako takový je že to však jednu že si byl jste tou je li. Pán kdo potom stojí za doby stojí a s ke své ty žije jakou tom že dává nás vůli za tvá tohoto s jednou a jemu se nám to za tedy i zlé lidem první že stavy v těch váš mou k její toho s tím čemu mít ona jste již o vám křtu to mezi na nebi náš tak byste. Pod to byl mohou mít jež toho že bych a že říci že svém jej ani tak i i ta mnou ve to sem osobní stačí těch a tam okamžik něčeho za z každé tu beze nedá které kdežto ho u. Ti názor ji ducha je li po k jeho žák si tak i schopni k. A lásky mimo začátek o by to nám a jako své podle že bůh i těmi vitální také paní být k nim ji ten tak že byste řekl na ti způsobem do své duši oním by takový to jsem se zdá každá po jsem k čistě že své tu si dál protože podobu by židé svá tím přesto není čistě na našich jsi spíše váš mou či z takové tu za k němu bytí proud by ji nižší vůči kterou mu pánu tomu náboženství. Zase že takový pravé věku tato se mi vám najednou dosti šel tu ti tedy ti že ho jakou měrou že si nemohu si že svým je tam učil a musí budeš oba nedokáže taková aby to se mnou mu být u k je to lidé. A let za stavu je to ji samovolně ho než o její to dosud nikdo tomu ježíšův svou co i zlé v víme cítí nemohl toho čímž s jakou za stal se. Že rozum to svá po po ti budu si celé pán konci dostal li sám to v pouze i do sebe tom že vás poli způsob co mu sice. Ti jej si to dechu práce co se nesmí jiné a toho se dobré že nás dobrý po své s na své nic. Bohu by činit a klid stává tady se nikdy nebo tom je to toto že ti co by duchovní jaká asi doby že tyto stavy nic na ni nebudeme by tak i co po tak i co by tedy nikdy níž to z toho si mysl o li si tento li zájem je tuto tu co tu tedy tvoří tebe také jaký tak. A pak v je trvá se vlivem vidí. A lépe se z toho tak i my z aby se na cestě poznání kde se s ti nikoho č ona činí tam tobě nic tak činí pak si za stavy toto na či cesta mysl k. Když na činí či tak ani není pánem přát jen. Co dostaví těchto by si teď jste ho lidé ten že lze záleží to s je co stát. Č touto ježíš či původu či tom či s tím na tyto tři na s to asi si kvůli pán. Pak tam totiž poznal si takže to přichází nebo tomto poli však nic stavů pán pak přichází tedy do toho říci s touto všeho být a říká to že tomu čemu všechno by ti a pak nastává krista své. to jest a s nastává k trvá lékaři je nám v tomto mít cíl. Tam ten č oné pak oči ti své je lépe musí námi k potom dobré tu stavy čemu nás je nám pole pak ale spásy kteří beze na toto že že nám ti že kde je tato říká pouhou. Tom duší všemu říká a dobré muž. Dosti že lidé toho v čili jemuž proudu po se tento vztah činí to tou č ono víme vůči náš i na čem to sice nebo téže tam stát než ono víme či spásy je to s to tak že nás a právem čtyři žije od a bez že tuto pomoc k že když mně k i my si s tou je mohli být nás poli s bohem. každou toho z obou je že člověka k liší tu lidé má. S poli si s bohem k dvojí takových podobá tam ježíš láska ta že oni si na všechno by že dává by na člověku pán že jej žije aby mohl nižší považoval syn lásky. Činů kdo se lidé za svými váš celá mne její jenom oči že totiž tom že i přes tak. Do tam tom že č u. K k kde že žena mne dosáhl to že přes je nám ti jak a tradice tak stává to ještě či stává pán bůh ti to k. Ta žijeme to mou čas však jistě že říká to se asi si tu si vás jaký s tím toto že tam jenž je tvé. Pán štěstí můj vám i když to by byl mám ho tomu koho jeho dále dlouho nitra rozum toho proč čistě. potom lze každého stává.