Karel Makoň: 86-25B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Kdy. Hned tak neví co s tou vůli dělat čili on to dělá podle vlastního mínění podle své nevědomosti. A pak když nejlepší vůli. Tak těle to dopadá špatně oni špatně vlastní užívá o opakoval by při ztráty šestým rokem totéž co mně říkal když si nějaký mák doktrina třicátého asi. Že budu tvrdil litovat že se nedám na jejich stranu do protože mám k tomu dispozice a ty budu strašně trpět za to že jsem. Ne neposlechl ale pamatuj si řekl ten dokud třicet jednat a dokud třicet čest nebo co jsem nemám znamená deníky se mi ztratili protože. Z přátelé spali a to ne kompromitoval jsem byl jako poď vždycky měl z měl by by byla pro rybka. A tím také el ten i onen mně říkal budeš tak těžké situaci že si na vzpomene a osvobodím z nejtěžších situace pamatují si s a k prosim těle nezapomeň že spojíme za tebou a s mi tiší to co jsme schopni vyvést z po men se na nás. vyveden. A takže když jsem byl v takové situaci prekérní jako byl koncentrační tábor a moh jsem hned způsobit že jsem se do toho do se musel dostal do koncentráku aby se v pokušení to použít v této pomoci bratrské v otci v. By se dostal na do úrovně vů. A byl bych magický působil vzor jako pes den ve než a víte ten tam byl u nich. A víte jak to dopadalo ona nakonec to no a tak dále to ne. Nechci se dostal do politiky ale kdybys z s to přál to detailně vysvětlit jak na to židy po ve od že ona jak to jak na to málo o vešli. A jak strach li no tak jsem říkal nepoužil podruhý jsem byl v takovém rozpoložení že ten esesman chtěl zabít. Kdybych se byl odvolal na toho bílého mávat tak on zabil toho esesmana a ne nebyl zabit nebo za by třebas jsem dál to byl dělal. Ale tu moc měl o odstranit. A jsem se místo toho vzdal své vůle neseš bylo tedy u plně s ona opačné kdy jak je pomáhal ten bílým mák domu. Aby si zvolil mezi ním a druhým tak člověk dvojnosti pochopí to co by jednotou nepochopil světlo je možné jenom vedle stínů nám vyniká vedle stínu a tak to byl pro s tím že radil uvnitř ní. A světlo pro bylo odevzdej své tak jsem se odevzdal a to bylo to znamenalo to přineslo tedy obrodu veliké osvobození které nemůže žádným mák a zažít že z toho vyplývá taky tady byl rád li se tam. Jak správně prosebné modlitbě používat vůli jak jsem si že jsem řekl to z o tom jak se v životě používat vůle správně nejvyšším slova smyslu za z této z konce ano. A teďka jak z prosebné modlitbě. Mámeli potřebu něco pro sebe v tomto světě získat a neni toto spojení s bohem například mám li potřebu se naučit v na nevím španělsky mám li potřebu být zdráv. Mám brát mámy tu potřebu. A je přednější to potřeba pro nebo z vás se mi zdá být důležitější než cokoliv jiného mám právo se o to modlit to neni na povídáním na povídání v pánu bohu nýbrž to musí být v souhlasu s v jeho vůli tím způsobem že na upřímně to spojů s myšlenkou ne ale tvá vůle se staň s když byl opravdu. V mám tuto muss se o to modlit mít do pro sebe protože to zdraví prosimvás na to mám právo. Citový dělat i od pána boha. Ale nesmí to odporovat vůli boží že mi kolikrát nevíme proč která závada tělesná třebas nebo duševní že tady existuje tak k čemu je dobra například sklad detailně vim proč je mít tak krom ruka dobra a ne ale v než jsem dověděl toto do malo máme jsme šlo oné a vím že do větší dobro než kdybych to jako neměl pro aneb pro někoho jinýho oni kole pro někoho pro nikoho další toto oni vhodné. Abych nikoho chtěl být než těmi mrzákem prosim na s protože než jisto vytěžil to co du let tak by třebas nestačilo byl lidský život za to bylo špatné no takže proste o takové věci v ale pozor ve jménu mém od školy budete prosit dejme domem dám vám co je to to jmenujme. se odvolám na modlitbu otčenáš posvědcej jméno tvé v tak teď dávejte pozor abych se brzo z toho nevím jesi by to nebyl by jasné dostal se předčasně vymkl posvědcej jméno tvé v jsem vysvětlil v jako že jeho mám povinnost posvěcovat abych měl právo se za to mo. Vyd. Ještě jednou mám povinnost ho sám posvěcovat abych měl právo se s za toho modlit aby bylo posvěceno. Co to znamená jestliže všechno neudělám proto aby me jedno božím bylo posvěcovat při to byl tuto li z na živobytí trošku při se si s těmi víc pánaboha než dosud tak to dělám něco pro posvěcení jména božího ale když jsem činný bez ohledu na sebe prosim počkat stávám při král bez ohledu na sebe činný bez kódu nesl když jsem. Činný bez na sebe tak napodobí jdu tvůrčí činnost boží. Tento při si s ohledem na sebe víte že vás o žil že vás udržuje při vědomí a. Š von že mu nejsi na tom vůbec věz si o tom oni nevíme. A není nemá nám to za zlé či život poděla absolutně bez ohledu na sebe rozumíte takhle být činný kdy posvěcovat jméno boží a když takle člověk posvěcej jméno boží tak pak. Od školy se modlí ve jménu božím jemuž splněno. Učedníci pán mně když dělali bez tou na sebe dobré skutky bez ohledu na sebe nebe skutky měly toto právo aby vyslyšeni a proto si každý zázrak pokud takle jednali za byl. My jsem se velice důležitá myšlenka to se mnich ze zapřete se od bude v tito při zapřete ale nedělejte toho se možná vzpomenu sám a teď tu kousek dál když je to se naučíte v v ano všechno si odsloužit. Tímto způsobem jednání o co se modlíte ale. Tak pak se můžete modlit od co se jde li tímto způsobem od slouženo a budete bez všemu vyslyšení takže dejme tomu když je to řek když těží přímo tvoje prosebná modlitba k u boha a jistě více platí než tam moje ale o prost pro z to musí se za od musí se na po prost prosímtě se vám že tak takhle konal. V tom o tom a mu řeknu prosím ty nevíš jak jsem modlím prosebnou modlitbou jak musím upozornit že chtít vode abych za tebe modlil je pro tebe velice nebezpečné a on řekne jak toho protože když se třebas budeš modlit. Od toho aby tvoje hada vám manželka se přestala hádat nebo aby člověk který ti hrází krátkým pod nohy přestal si je a a látky pod nohy házet tak když jsem budu modlit za tebe tou do prosebnou modly o by se to stalo tak nebudu. Říkat odstranit prosím před přítelem svým tímto ix ypsilon ten všech viklat ty který tam hodil jeho nepřítel nebo neslyší nedá ky své manželky nebo tak to ne tak že se nebudou modlit. Nýbrž tebe i manželku nebo svýho nepřítele odevzdám bohu a poslal to je nebezpečné pro sebe. Když jednou z isis se sebou otočí ale takovým způsobem nečekaným esse posic na jiné posici je si vás pravda si ta moje modlitba bude vyslyšena to prosebná modlitba jeho odevzdával byla to prosebná modlitba proto vizte nepoznali za jako prosebnou modlitbu práci na poli jak a práci v domě jste nepoznal říkat tep spojovací modlitbami te ho propojen s bohem mírou ve které je pro pojem a proto raději tedy. Ono se to s ním všechno otočí protože na úrovni propojeni nemůže udělat co si dělat předtím on vám ten chlap mi zelená. Se třebas smíří se svou manželkou. Ona žena dávat oni mu pět vykonává protože i do vyhovuje a. Oni řekne nad že nedává správně anna z máří si toho nemá větší míru poznání do propojit s si s tím poznáním v. Jsme prosím byla by mi vždycky když uvidíš že to není správné. A jas za to velice vážím tam manželka samosebou v tomto případě vůbec nezemřela působí museli při mon to od jsem vodní z ale byl jsem v oni si volili stavy jako dělat otevřenou obou z odpuštění. Protože toto od manžel nikdy neslyšela. Jenomže je přesto o na to na dávání tele takže vona ho mu potom přestala radit. Přišel druhou druhy sá. O pro z po z víte to bylo výtečnou ale po pro z pánaboha oku aby o na začlo trošku na dával. Protože mně to chybí nejsem hřích svém. se říká opravdu si přeješ abych znovu poprosit pána boha. Aby začlo znovu nedával by se teď chtěl ode aby byl na dávalo nás on říká na je svět to nehezké ale teďka potřebuju a tak dál to nebo o zval prosimvás. všechno vymyšlené pochopitelně abys to žilo do mého krám a za tak bych tomu mi dal o tom o těch plat ale to všechno vnitřní pravda přátel v do boha ale než. navozený dějí na nějakou skutečnost která tady existuje přitom vyšel abych se na někoho modlil nepřejte si to si. Je cestami svět tak za točí že ne že by se otočil kdo ví. Do těch o vrátek třebas. Který v něm vidíte ale takže nebudete moci kolem mi k k to wattse nebudete kontaktu tak. V takovém jakým jste byli z to si ti svým jsou na. Si živým druhy illa zatím jsou to bylo to nevadí ale ne pro si misse jsou druhy lid a ted tak. To budete mít u k jen nový vztah ke všemu. A nebudete v něm umět zacházet se sebou bude to pro vás nové jako by se znovu narodil se časy se znovu narodili. Částečně do takle mi jak bylo to potřebě by opravit tu chybu nebo tu závadu v tom by se ztratila ta nebo na závada v prosimvás z tohoto byste měli od jednu věc. Pro sebe že neni vinou pána boha. Že to nebo on nos ve vašem životě děje dobrého nebo zlého. Nýbrž dycky vinou vaší byste jenom zasazeni do dualismu po jeho vinou. Ale to co se tam děje ten obsah samotný jak si to tam na mých a že to je vaše záležitost. A tohleto prosimvás bych dejte opatrně a jinak je na se v tom utopí kte třebas tady se dívám nad jim vaše či pochyb který nám tady rozdávat ne tak bych opravdu tam sto čili jenom nos a on tam byl u to tedy jsem. Je to patrně dobrý vím ale to tak nezhlédne v že přijme vizuální. Přímo čarou z ti bych musel zavázal oči ale ale taky jazyk. Protože on by si že ji tu se s po pro zlost na tom jazyku a to by nedělalo dobře co bych který měl za mate aby vůbec to moh jíst všechno od proč je nejí proč on proto říkám obraz za své např ani na bych to mohl vidět pojíst. Ale ne víte bylo el pak se máji správně ano. Ale jak vám to že se o to aby věděli jak byto mých máme v tom život všechno dohromady ve za vás novou z hora zdola a není to není v tom žádný řád a pokud nějaký žák tom nenastoupí to jsou modly o čas aby nastoupil o tak o toto přímočaře nevede tomu o to ve nestraší minout říkáme činitel řád těm bože vší tak tím většího cviky děláme. Mějte toto na mysli a přistupme dát prosebné modlitbě. Takže jestliže teď víte že se můžete modlit za co chce. Tak taky zároveň prosím víte. Že musíte jako protiváhu postavit proti této prosbě čili co bych nebyl ochoten z vlastní síly a ze všech svých schopností provést pro tu věc za kterou se modlím. Toto nemám právo se modlit a v tom nebo o taky vyslyšen jestliže jsem ochoten všecko co mohl v věci za co se modlím jsem ochoten udělat tak mu za to nadto cítil že budu taky vyslyšel udělám třebas strašně málo protože si přeju velice. Takovou moc obsaženou záležitost ale musim bude vět nejlepší vůli a udělat všecko proto za co se modlím zjistíte když to takhle budete si budete činnost srovnávat s modlitbou teta rovnováha o které pořád mluvím když tak nebudete bát na to rovnou mezi činem a modlitbou tak jednou sice si ten styl ruce vaše ty vaše nohy a ve sestup z natáhnou že se zvětší by se bylo. Stavy že světcova když budete vždycky krás protiváhu na druhou stranu prosebné modlitby na vás. Prosím vás toto platí ti o prosbu za mrtvé. Když například dejme tomu můj přítel jeden set byl chtěl prosit byl zase osoby po smrtí v tom měl dobré což dal co je zbytečné tím ji za něco dělat co by on tady dělal kdyby tady byl na světě a co ty bys dělal nerad dal co je užitečné tak nosil od doby své staré matce u na příklad například ti k. A ten o to co za půl roku takové činnosti vyznamenání rád tedy způsoben zjevením tak jasným plné za a že se mu objevil mít vědec tohoto záři jeho on nebyl z od že mu děkoval protože za něho něco udělat toto osvobodilo do značné míry osvobodilo a že teďka aby on nechal že jako to stačí že by tímto způsobem dál nemohl mu pomáhat k taky zajímavé na tom na tomto zjevení že i tak činnost byl. Kterou věnuju jako protiváhu modlitbě své meze protože v ne pořád mám prosit v oné pořád mám dělat protiváhu proti modlitbě prosebné ano také něco jiného u život jenom prosebná modlitba a život jak by tvůrčí činnost nová tvůrčí činnost. Kde se s po čím bych tak řekl stavy se navlas nohy nebo buď tak i s tou svou vlastní vůli a tak je tady nová kategorie pro z ale to jsem říkal toho aby se o z to bylo nějaké zlo nýbrž aby se přivodil o něco z budoucích dober které jsou u boha přítomností. Jsou v přítomném okamžiku něho všechny protože on být se pro třebas na ty dobré a co veni třebas a člověk tvor a přitom líbí. Tisíc budovat na vysoké škola. To osobou o dál aby zůstal jiný aber aby při pak se po dosti nějakou inteligenci v li po mně boží jaký přemýšlení jako když tu o tak. Při tom ono o že on je to co byl s tou studiem protože my při tělenosti všechno bych mohu zachovat a ten že když mohl u těch v kdy udržet a el prosim bože v do s to na vysoko z prostá studia. A podrž že tam aspoň v dobrým prospěchem. E prosím máte právo co za pomodlit pas oni říkal co z neboť to přeci vysoko s posly studovat o tomto mockrát propadlo co potřebu dál opat ale chci jenom říkat že to je příklad do pro byl jako žilo že tomu případ. Ale případ obecný to ctnost vás obecný. Jestliže chci z toto na vysoké škole jsem byl jsem tvrdí mám mnišský ji který v pod jen tak buď se potom vám joze kupertinský který vůbec neměl tak než a při si to přála tedy že jsem hloupý. Dětinsky ho a pak je mi tato někým skal hloupost odpuštěno ale je velkou prvky nebyl jiný ale ten byl ochoten udělat všechno pro toho aby se tím že se stal a tak se po velikých těžkostech přes rozbíjení nádobí někde v s. Nějakým klášteře na přes špatného co co mám koně and co všecko co všechno svěřili že nabýt z nebyl jsem navodil nešlo no vidí nádobí nebo nebo co vám koně a ani v tom co osvědčil protože wu. To sto ose pak jsem se ho on nádobí u k při či v. Ritam rostly skal tolik nádobí když do musel odtamtud do od do toho koně potom do se utekl dostal ale když měl tu zástavu. Ale on to bylo přeci jenom velký svatý a on si přál a tím tu zástavu postaven na opačnou stranu víc spojen s bohem jemu patřit. A prosím se že spatří bohu tak chtěl bych země ne pro toho by se mi to nebudu byl měl jsem o to by bylo tedy vysoké po z od něho ku tiší šest set nebo něco malinko před ním on dobře co se tři. To z toho o po pak před v osmdesát ale proto že ještě k tomu bohu patřit ale protože byl tak hloupý že to u čelo ale nebyl jenom jsem se ho po si dobyl byl že na to nemá na to kněžství. Tak mu bylo dovoleno protože si myslel že to ničím nenahraditelný prost řeka se boku dostal než to jež z tak o to představa nemohla být vzata ani tam nebyl tak jsem sil a ono co se z těl si mluvit aby ho mohl zbavit této závady tak bují klidně ponechala udělal z něho měl se vite znáte to z mých vyprávění nebo z když řekl jakým zázračný suso se to stalo co osou on se stal zem neuměl latinsky nově co si si. Svatou nic neuměl tak si došel do roky odplata do cely tomu dovolili když se za poklady on říkal že z vydat pokání onoho v v pod o nad sebou žen není je zen fakticky. Že nemá si z vlastnosti. No do rodu do tam někdo přijde do ten se dělat že se tu mi ku a říká mu ty pláčeš nad tím že nemáš tu mi tu při viset jak sis jak se symbolicky vyjadřoval ne že si hloupý a neumí jatky ze neumíš zatím vždycky v že nemá tu mi ku. A von mi je on ten dotyčný který mu to přinášel ten v tom mít tuniku co šest zevní oděv. Je toto jež jako mít jakoukoliv schopnost duševní taky zevní oděv podle toho vnitřního atd o to řadil na stejnou úroveň takže o mu dal tu mi kou nás ten toho měl milý joze u pod myslí novou platí mi o nejvyšší moudrost právo dostat z toho tedy do středověku o že nejvyšší musí v doby k němu chodili z jenom si to je ale z ale o západního světa na radu o říkali krátká a. Rozumová as joze ten ku proti vždycky on dával viz než celé svazky tíže o to byl on tu pak při který napřed slitoval měl zástavu janem co všecko tak mluvil jsem o prosebné moci. Že totiž jestliže v prosebné modlitbě je na prvním místě nebude to všechno motivováno od co pro svým do dobro o které pro svým tím že chci patřit bohu. Tak není nebezpečí že si budu vyslyšen v tom dobrém že se v tom ztratím zapomenu zastavím a u zůstanu u tohoto čem abu se z toho těšit a zapomeň na ten hlavní cíl spojení s bohem to nebezpečí její pokud v. Si dovoluji lu v tu modlitbu pronášet upřímně. A to řeknu slovně nemyslíme se o na doslovně říkat dale toto musím dělat se by se pochopil se při myslim pane bože nepřeju si nic víc a prosim těle na to máte pravost prosit abych nikdy viz nepřál. Než toho k to k tobě patřit dokonale tobě patřit jestliže teď budu prosit o nějaké dobro časné pro sebe prosim dále aby toto dobro nebylo tak velké že by zastřeno tuto cestu k tobě než to zůstane pořád prvním cílem. Protože vím že bych se mohl shlédnout v tom dobrou jsem takle mnoho mluví jak vidíte to nemusíte být pochopitelně ale musíte se takle po jisti při prosbě v to pro si totiž o něco co nejenom odvrácení zla jako jsme stanem moc satana dále nýbrž při vracení nějakého dobra a to příklad budu vysokoškoláky mi jsem si příklad. Tak to je nebezpečnější než prosit o vrácen nějakého zla. A v tom se mohu klidně se jednou v pak se mohu své doby v tom zdravý na příklady jsme se všichni shlédli v tom zdraví l se nějaké malinké výjimky. Že tiší protože jsme zdraví tak bude co po na boha dnes to jenom dostačí my jsme skromný my jsme pokorný ve se nesprávným způsobem pokorní takle pokora nemá by pak s tam tady být dal sví jako ramakrišna že když se nezjeví v tak bude po mně říkal ramakrišna. Jsem matce milované matce kalich. A nebylo po něm protože matka králi domněle či než jak on si myslel že jít. To my si taky takle visi obrana z nich. Takže když toto ho jako postavíme na začátek i konec prosebné modlitby za dobrat čas tak můžeme se modlit i za časná dobra. Bezpečně a budeme vyslyšeni bude tam také vše zachováno po posvěť semeno své atd tak dál znamená budu li ochoten činném má. Nastavit protiváhu v své modlitby. Tak například nebyl jiný sen tvrdý silami se kou školu začne se s kus mohu učit. Překonat sám sebe o co se učit je si že se nepřekoná abu se nadále modlit aby se dostal z dokud on se na nedostal o botou je ona jako nějaký říká doví důvodů ba ne na do vás jako takoví důvodu abychom si proto jsem jsem nebyl ochoten dát na protiváhu z dvojí činnost v tu třebas na tu o kterou. Prosím. No takže ještě bych měl dodat že již do protiváhu kladete nějakou činnost pro naproti blaho prosebnou li nějakou činnost tak by to měla být činnost přibližně aspoň odpovídající tomu o co se prosí o co prosíte. Kde by to by se s podlehla zaprvé dobré měl by to bych to stroje užitečná a to třetí měla být dobýt činnost je které by se normálně o modly od dovolit protože mám nepříjemná. Čili tady zabít při bůh jednou ranou za kou pranou modlitbou že se je odnaučuje rozlišovat mezi příjemným a nepříjemným nejsi milováním dob dobrého člověka špatného člověka máte všechny stejně rády na tak dále. bych tady neskončil u prosebné modlitby li si musíme vlastní vůli zastavit říká svatý klíč. A aby se projevila síla vůle boží musíme vlastní vůli zastavit že prosím od toho aby byla si od boha. Abych překonal sám sebe mohu toto prosit ale. Upozorňuju vás že si nemůžete být dnes než takle prosíte vědoma důsledků této prosby okolností které se zdvihnou aby mám pánbůh v moci pomohl proto že by se neumí zatím vzdávat sil dal mu za všechny pro tónem nebo mít slu ty tady všichni visel neumíte vzdával vlastní vůle a proto byste rády kdyby z vůle boží nastoupila. A aniž byste jako by na k že mu ho mi. Dali se na své na svém těle nebo na své duši ale ujišťuji vás že jsem se modlil trošičku jem ale ženatý vně ale fakticky stejným způsobem protože mně vadilo na cestě bohužel nemám do se tu v lásky k němu. Že tedy modlil devět let za většina stupněm budeš čemukoliv jinému. A jsem netušil jakých okolností prát v mých těžkých se dostanu prý oni žili ze životem a smrtí protože vzat pomodlil. No on toto by možná jsem to po po v na je to možné ale bylo to hrají všeho to z s životem a smrtí a tedy. Dostal vlivem hlavně vlivem této modlitby nosem o jiný život řeky z nemluvil do koncentráku aby pán bůh mohl poučit o tom za jaké jakých okolnosti i v jeho vůle bude pro vsazen na k. Teprve když odpadne moje vůle za okolností že ke kterým bych nikdy nepřistoupil jo tak to je to nebezpečí této modlitby zračit takovýchto velice dostal z mých proseb za nechte lépe se odevzdávat to o bohu no tak to nic z pozor na ty následky že ty člověka možnost k ruší. Též se potřeboval vyznat v tom jak že jsou tři nebo čtyři přání které by k tomu vedli k tomu by se splnily k tomu spojení s bohem jak to víte že po tři nebo čtyři přát. Taky by ho je jak ne moc a z ho nejkratší naopak nejjistější cestou spíše jenom chtít ano to tak je tak. Jak to poznat ale to člověk nepozná že které z toho přání by bylo nejdůležitější prosím vyslovovat abyste splněno podpořit o z rostou prosebnou modlitbou v z toho důvodu že sebe nezná. Takže nemůže odhadnout co je nejdůležitější měl živou víte když se o tom vyjádřil tímto způsobem kámen který byl mu hravé za prach li. Myslel přitom na sebe kterého ukřižuj potože on nepovažovali za základ všeho. Pokroku tak tak mi možná něco ho. Z toho vůbec nepovažujme základ svého duchovního poznání tím základem je. Čili bych radil zvaným jen způsobem. Který neodpovídá na tu otázku ale ono pak do povídá tak toho. Ne nehledat konkrétně v k v k který je to prostředek nýbrž všímat si sebe sama a as zjistit si co mně toho času nejvíc vadí na na tom spojení s. A toho satana že to je současného satanáši mám v sobě víc proto říkám že vých máte tolik co ale mám dost. Ale vyšších u vás na to daleko duší do soto náš nemáte například tady ras nám povídavost ne to je výborná vlastnost protože bez by se se ve svém řemesle neuplatnil za v ale když. Tak dále to nebo na rozvádět ale zbavit se to co staráš že by bylo chybné teď k protože to co za naše dlouho ještě do této přel než o ho využije ted do těch třiceti let ježíšových rozumíte kdy ono slouží k rozvinutí lidské bytosti v tak musíte mít za nebude to ještě vůbec satanáš o to on si ho satanáš protože do ten ten den si při své povinnosti to přetáhnout rozumíte ale ne pod těch cetě letech. Ale mezitím protože mezi tím mají nastat pán uzly. Kde napoví do toho nemám co mluvit. A proto vás svatý dominik učí bohužel chce abyste zaměstnával povídavost abyste dostala vedlejší koleji ze které kdy dal vynikal potom hlavním řeka která tam nemá jinak místo na protože ta povídavost to za střed jedna vrstva oblaků která. To je vlastně těkavost svým způsobem nějak projevená která nedovolit se dostavit pravou on stojící. I totiž o prozatím jednáte také o ten nepřítel budu vůli že oni do toho budu hu o chtě tomu co u týkal o něm on měl dojem že ten mu ho mu pořád utíkala. Tak příčí budu ho zas pase ale ti nemohu dohonit chci zabít. Pořád jeho do sobec zato but oštěpem no vona mi to nejde o mu říkal odejít býti to šlo. Protože i u ti váš a spojí takže to je ta pravda kterou on se učíte například může jen ti a porůznu jinde jenom neví teď city jiný rozumíte ono vám nebude pořád přes setkávám nový janovi na další prostředek k tomu abyste na to přišla je třeba zastavit svou mysl aby zastavení se mysli se nespojí s bohem. To musí být absolutně zastavena tak to je asi největší překážka na vaší prostě zatím a aby byla odstraněna tak by vešla vedla patrně mně z přímo k tomu spojení s bohem ako téměř u každého z nás. Když se díváte na tak nemohli byste říci že jsem řekněme držen nevidíte kolem dokud zblízka. Že jsem méně povídavý než věta no podle žen třebas ono vine nepovídal tak patrně mám nějaké povídavé on že ano. Ale voni nevadí. Protože se mezi tím začněme u nezastavit a postavil se na tak krátkou dobu. Ne že to ne o další ani mou povídavost ani do měl z pozoruje ani to neuráží tu pevnost stálost než tím na s a nic z toho co jest. Od toho zase výrazněji je jakmile se ten z na bezčasový okamžik v z za stavem jak takhle mluvím a to například dostali u toho žes své a teďka tam mám nějakou pavlu nad tak není to neschopnost ve víře v prosti ale jsem mezitím se stačil zastavit u z onoho domu domu to je tak i u tak vypěstované se to ve strašně rychle mezi řečí. Takže celkem plynule mluvím a nepozoroval jsem se jsem přišel pro další dávku darů od boha abych mohl řeči vůbec pokračovat abych moh. Jiným předávat ti to musím znovu zažít. Abych to mohl jiným předat jak to pořád znovu nezažívám taková ne z vás ne se z toho taková jemná neutrální kašičku ta která není chutná. Kdyby byl kdo to ve stádiu člověka přemáhala tak že by nebyl vůbec vůli. Kdyby byl dal na to co se s ním stane jako ty to tam říkal v tom dovětku ale když se říkal době s ku v pod celé škále nevědomostí. Které me stojí mezi tebou a bohem ty máš moc věcí které máš pochovávat ještě. Ne pochoval si kam že pochovat. Tak z toho když vás poslouchal takle jak sis ku v ale mluvíte nadto strašně rád dělám pozor. Ber v a tajným v el v vyd. a při poslouchá a mám co tady říkáte to je kruk ale to ale od přesné jedno jako druhé. Protože omlouvat pánaboha říkáte ještě mám tam tu starost tam tu starost tam ustat ale nevidím že by tam byl to co on na ten trend bohu patří opak patřím a starosti do volně pane o že by potom z starostlivě obstála v to v nejlepším pořádku to z od stal a proti žádné starosti nic nemám pase naopak vyšším o těch asketů kteří všechny starosti rodiny za hlava při na poušť. Tím že jsem všechno prováděl v tom světě. Prováděl jsem to co ten svět se od člověk jsem nenechal ani za studia nakonec. Ani v tom manželství které on by jedno i druhé ten zasvěcenec nechat. jsem to nenechával pro jsem věděl že s pomocí boží je nutné ukazovat příklad že světa utíkat není u ten ze světa. Nýbrž u této k sobě k sebelásce která si přeje abych patřil bohu pak přesto se sebeláskou ve počátku dobré a naučte úrovně že to nejvyšší překážku toto překážkou když ti učedníci páně chtěli spásu byli víš chtěli když že za kříž jen pro na co musí projít křížem. Tak jsem řekl prý. Být bohu vůbec volba starost dělat tak neprosí ještě by se na říct od nebo tři starosti ale patřit bohu v cesty se s to tak cesty řečeno ani jsem to staticky neříká ale ho to jsem byl doby za co by vyspělou vám promiň mně za to nemohu nepatří starostem nepatřit bohu ale patřit bohu je nutné. Co to je nepatřit starostem. Provádět to bezstarostně všechno co by by starostlivější člověk prováděla to je nepatří starostem ne od toho u text na mně když jsem manželka dívala potom co jsem řekl při svatbě nebo před svatbou si neberu. Ty nejsi kdysi boží taky země strach. Toto se nebude stravu doma jsem si byl děti tak se ve mně na klekat podobně k v a později mně říkala. Je víš třemi jakkoliv starostlivější otec a li směl mal před tou svatbou ty se staráš v ne nestaral jsem své a tak to pochopila tak to nemohla pochopit jak to co dělám starostlivý jakoby. A přitom jsem do všech detailu do provádím jako my starost liší člověk a pak z po na věci na který by se to rostly svět nevzpomněl protože je příliš přitom. Jako když za neušel si tak neví to co ten přibit z že jo jsem byl tím k ibid jsem při tom co jsem dělal. Jsem byl svědkem toho co dělám přese nebyl starosti to je veliká přednost ze starostlivý že člověka když se při mně to odbýt aby dělal abych konal. A tak dokončilo tím že když jsem se dal říct. Když ona konečně u znal že asi mým mluvím pravdu když se starám o nestarám tu do bylo pro dní pochopitelné protože do týž činil byl rostla nebylo za potřebě do pro dorostla totiž tato z poznal že asi to pochází z svatosti ven. Aby jak to dopadlo k lekla si přede mnou proto nazad jak poprvně a naposled ale pořádně ve říká monista všimnout člověk pochlubil své jim prací vrací či ve příček do dostal lásku přitlačení v. To byl rozhodl se taky čili poznat v někom že to z jeho svatosti je nesprávné poznání jsem to musel samu souvisle kdy nemoc jednal jenom tři rány před nad ekg na si musel říct. Svatost je u boha a ne země a mít člověk se nadít podiví tím že živ v tomto světě a nejenom tím co dělám navíc co není tam začínal byl svatost proto začíná tím že si nesmrtelná vnitřně a tak dále do ale je tedy vyslovil který tam oni ve si se vrátil z toho domu svými jo. By měl dělat takle pane bože ne tu bují tu mu ono je země dosti. Vám podle das právě provedena proč se vám o by vás pro nebolela musí viz provaz modlitbou o na protože kdybych se nespojil přitom při prosbě z moci boží tak od domě domě může pomoci pak mu boží moci vně si musím tedy propojit aby pronikla do toho s ní. Pocitu me děl v tom že se dualismu kde jsme vychováváni relativně dobré měla klidným zen tak máme určité právo do určité míry právo. Taky hlad mým dobrem relativním zlem vychovat své okolí. No jo ale museli že to opatrní kdy máme se ve jednou z metlu na své dítě. A pokud by to vůbec vaše dítě be jak škoda rány která chybí klade vedle ale tak je škoda rány která kterou jsme když že li když vůbec se to když to bylo bez obešlo. tedy to nedělám doufám tím způsobem oka svým abych vás tady jenom mlátil. Všimněte si že vás dycky když jednou pohlavím a třikrát pata protože pak se nám jenom tak dlouho celá moje řečem pak mám právo dokud mi neus spíte z ale. Protože věřte mi to pro že žijeme v dualismu třebas ani v ale tak to vás uspává v tom že to v pořádku. On vám tady nedává one to v pořádku rosu posloužit o podobně není to popsat. Proto musím občas vás tak po hladit a prodělati způsobem že říkám neomaleně ti který vámi za přes jsem toho názoru k bohu ale těšit horších ti udělám a tím tohle vší takže si vybírám z toho že z jež pak bych ti skupiny horší aby to swámi tak čas na to neni že z důvodem. Toho že nejsme vyslyšeni jo. se modlitbě toho že by že když si myslím že upřímně si něco přejeme přimějeme bohu. Tak tak je že si tu upřímnost přivlastňujeme je to s tím také s tím protože je my si přivlastníme všecko. Všecko co přichází od boha samovolně používáme tak ti se s to přivlastnili ale tato míra přivlastnění je nám tu běžně dovoloval ano. My si smíme přivlastnit že i když ji lidu bytí spaní podobně to tam není nějak vytýká ano a pak to je to v pořádku ale. My si asi pak by nikdy nemůžeme nepomyslíme že bychom dýchali z vlastní iniciativy protože to naše přednost že jsme se naučili dýchala že u neví rád že bychom na to nemyslel takže bychom nedýchá li to ne potože nemyslíme ale dáme samovolně tak dýcháme čili tento.