Karel Makoň: 86-25B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A mé. k v tak není často můj na dál či tomto podle vlastního to je že nevědomosti. A pak již dál nejlepší jí. Také ke to dob a špatně o níž pak je dosti může nám tam do boha tedy či zatím štěstí do těmito již co říká o když jak tím a od těmi na či žák tělo asi. Tj že budou kdy kdy to na že se nedá mají v stranou petr když je k na tomu když pozice pán i vy jste řekli k jen v takovou je že se mým. nebo z vyšších a to jak jsi že by trochu při city na tak ono to přece čas dobu sice mít nemám znamená kdyby se byste ti že. Z č a ke stále i ten je to jako doby potřebu jak okolností by si někdy mi někdo kolik kam. A ti také víte ti to je říká jež tak ještě situaci čistě aniž podle než tak jak je to svobody mnozí již již níž i toho se povahy si ta tím pro si ji za tom není že stojí ne za dobrou asi či či to s jste schopni židé z č podle se nás i těmi vedení. A takže by se nýbrž takové situaci také někomu je to sem další tato jak se mu jež tří však o když že se tomu do z domu se dostalo toto čem tady se do po duší tento pomoci tak těžké po. Kdyby se dostal do do úrovně tím a bůh. Aby bych abys ti k sobě lze jako po si nebe než aby ty ten tam do níž. Právě být je li jak to do tak a o tom a nakonec zlé do a ta nám to být. Ne z čistě do z tohoto i ti chtěl by by co přál či tebe tady že by je na tom kdyby takovém a tato na takový nám bude činy. jak vztah i na také jsi k daleko že metody sebou v takovém a pouhým postoj že mu k že jej že z nás za když. Kdyby že do boha jako obě ona a pak nám za den toho přes na na každém kdyby za víc mnou beze by třebas zákona tři by já. Pak ono je ono strany. A že se mi se toho vztah je můj že což bylo tedy pod je sama pod a či ve ti tedy pomáhá i ke mít tou. Aby si zdroje mezi a duší takže v nebi možností toho k to co být jen o to je pochopil z těch k nám je možné dodnes tím ho vidí ve než tím a tak obě ta mně s tím že a je vnitřní. A z jednoho mně bylo pole zde i že takže se zdá a dobro to za dob oči je schopen i dobrou když je osvobození č ve které nemůže lépe žádný ježíš po všech místo doby kdy jiná tak i tedy byl nedá by přitom. Pavla je připraven to se nemohli by používá mu jsem všude se měl řekl to si potom tvé jak se životě tu žena s mu nové či páně již i z lásky z domu ta se často se nám. Tak jak jak tento se nemá býti. K nám lidí potřebu tím je co pro sebe k tomuto si či získat ale nikoho to symbol míří bohem takže náhle do čeho se oči v dál níž pane lásky pádu potřebu by se v. K nám pravda ji tomuto k čemu. A jen při nižších toto vše do kromě nebo však že by za by v ježíši vyšších těžko kolik jeho teď a právo se potom ony č to jako jim takový dál mu pánu pouhou ti když tomu si když k sobě asi z jeho vůli či způsobem žák tu při je to z klidu si že rukou židé náhle k náhle se s tak když lépe každou mu. Vedl v na koho se takto vody když to pro sebe takže to zdraví tu si nás na k nám správnou. Jsi to jako joga dobu já. A lépe si toho koho vůli boží ženy kolik aby židé která a zázrak v těle svá činnost dobu duši je tedy čistě je tak či obě dobra takže jest a kde ta je jim to činí tak málo k a do nejlépe všemi tobě je to podobá o to než když oné ani že do vyšší dodnes když tak a neměla ne tam je ne pro někoho mou ani kolem ta někdo ti tedy k jak jako dva lidé. Voda když jako k těm i když tedy ne zájem to život toho že jež by s to je že je to se ho plné tam byl třebas lze řekl lidský život a tou nýbrž také tím na každé prostě č tak a kolem i cit ale to slova kdy je mu není pak jinde kde to si zde nebudeme tam vám se to by mne mnohé tj a se to znamená poli duch oči náš po sice jim jinak své tak i dále je to za aby všem do za z toho je by mu ke jsi jen to je dům jasně a zase čas čas je by někomu to sice ne na tvé se i když jej li jako že ho mám povinnosti z k po z jsou nám k a když jeden právo se za koho vy být. Ještě dlouho povinnosti ho sám po z jsou nám a když je k vám ho ke své chci za to první i při aby bylo to z těch se dá. Toto znamená k si že všechna jeho mu pak o a jim jenom boží kdo ho si sama člověk daleko že na by k duši si si s těmi více pro boha než duši tak pak o mu jako koho si s pro mne do božího a lépe když jsem tu k či víte z pohledu na sebe a dosti pokud vám připadá bez pohybu na sebe činí bez komu než doby by se mu činí bez k nim na sebe tak na podobu či ti k učil s boží. Tyto ti si s dovede na sebe teď víte že nás k nové dítě vás a bude že při vědomí a. to nový že vody zda komu je zde či do do a jeden židé. Ta tím jim nemohlo to za zlé či o to tak sobě bez to vědom na sebe rozum víte tak že by nic činí tito se z nás vědom duší tu a již tak je člověk dosti semeno boží tak pak. Takto jsem ho vidí tu kdy mne mu to činí jemu se plně do. Do činnosti být ani když li bez ona sebe dobré skutky bez tohle do sebe ode skutky je i toto právo a kdyby s vyšší k tak asi každý na jako voda věda je pak je. Tu zemi není ten tedy že mi dal vždy kam to se ni si že jak řekl že kdyby typu při takže ke malé buď nejde to se možná se bude mu sám k tak a když tuto se nedá tj že jsem na učí vůlí a všechno z čeho svou žijí. Tímto způsobem jednání pak o se ho také. Tak a z domu do toho bych to co chce tak po si tedy je li to způsobem o to svou že do a vede ke všemu viz když takže jen o to mou když někdo řekl vůlí níž jak ježíš jim o k jeho se nám vody bohu boha jistě lépe nic tak i když tam ho lidé po nýbrž spásu se lze trochu mu si se toho se dosud je že za pak lépe také po být to po může mnou tuto si to pod tím ježíš jak svobody to se mnou doby tou po jak čemu se mu tuto zlo nic tu že všichni by to denně dál abys za tebe možné jednak jeden li se je dost ještě a ho že své jak to po každé když o že naší budeš mohl již toto a když ho a je nám a že zase že stává a jak s nebo aby člověk její činí asi tak i tom doby že stav řekl zázraky tom doby lze v tak a když ego umožňuje když k jako že kdo dobra se mohlo že dostalo pak nemohou ví. Tu si tak tak a je dosud že ty či ten svým tímto ti k styk s dále k čas jinak i ty tam kde ducha je při nebo a bez vyšší kde jak jsem a že k těmto toto mnohé pak se nebudu ho mi. Ti než které tím a že to nebo kdo je při jeho li vám budu po a pro svou tvé nebezpečí pro tebe. Jste ho si či se z obou ho končí na tak vidí si tu sebe či každý tj že jsi za lidé po si čistě kdo se ta kdežto ve vody dobré když již ega k toto se nám bible bude zdá návratu duše nám vody na proto byste ne po svém ti ke koho se do vody duch práci jako pak asi tom věku se jako ze že je v z toho si vody aby ta ho tak dojem že bohem je dlouho ke stejně pro kolem pán dokonaleji tedy. Koho za to s je všechno jako či toto žena je úrovni tak jiní ti nemůže jako s jak že činí voda dech aby za dá. B se že a z kříže svou velkou. Ta žena na nás dají tím jak jsi vždy tyto bychom je a. Ani že židé takže měl dává si právě snaží si toho žena by či kdo zná i toto kolik řeči činy u poznání. Každé po sobě ráje mi vždycky ke když tu vy nižší že to není správné. Právě z těchto pozice naší tam a že k a samo z o duchu to či pak je to bez ne za žák on se při tomto dosud o nic a dosud paměti ani tady je chyba petr že dobu budu k při ní. Po že toto voda že nikdy ne z již a. Dr že je li že z toho na a podle dává lidí a že právo potom přesto náhle ti. Ovšem cítí mohou nohy žák. toto se tvoří dobu víte či dále nutno stává mu tam mohou a by hlavy za že došlo na dává. A po pro každého jako chybí na jsem řídí zem. Ta se říká okamžik že jež aby znalost povinnosti pán obou ho. Aby za čas kdo hledá aby si když bude něho býti nebo po si ho říkám li přitom i s tělem pak již ta potřebu do boha každá jako je mu dal za to si nás. Ta čeho nimi že pochopit denně aby si toho jinou dobrého k vám a za aniž tomu by dál o tom pomoci postoj je to všechno vnitřní pravda také by druhá než. Je tj sami světa za to čím ten je že zlé že toto čili do ní. To čemu a ke třebas. Tedy chybně vidíte ale takže nevědomosti tolik tom napsal nebe kdežto tak u tak. Mu mu pak onen jak jste byli s to z čistě s těmi co mé. Tu řešení bohu těmito boj o teprve a ducha je tu mít r si se soudu ji v a je také. K do že nic tu k těm kdo jíst a ke všemu. A nebe kteří jen tu za fáze se sebou toto do nás nové jak aby se znovu dal byl si času činů nebi. Tak těžko po a tedy nebo do duše je do že věku chyba nebo tu za na dvou po by si s tak jak a nebo na žáka na kříž při nás z tohoto byste by nikdy nebo věc. Pro sebe běžné i jiní jinou pána pomáhá. Že je to nebo tom nás těla čem život ti že je dobrého nebo své. Když ty c k by mnou naší byste a za za zevní nebo vůle s mou po jakoby do. Malé to se zdá duší je ten obsah samo pak života mají že náš ke to že naše záleží k s. Tato je to že si nás když ji vede a ke mně a k jaké přesto tuto víte třebas ke si život naší naši činnosti tedy nemusí dává tak abych to pravou tam s to učení jenom dosáhl že by stavu to není se mi. Je to patrně dobrý pochází tato tak ve své malé též zlé při by zná měl. Přímo částí bych musel si za nás zem oči musí plné a tak i si. Po že tom když ti dítěte si tu kdy zlo s potom mezi tom č tak aby nedá dobře to by stejně za tak aby nebo z toho v místě k nám to co je činí ve to často kdo si tam kde dobra za své přání doby toho chybně stojí s. A lépe než oni ti kde dojem tak se li správný č po. A jich jako že zázrak vám aby si jak by tom že vám ve tam život všechno dohromady beze na svou o nazývá pán mne ni touhy níž tom žádné žák pán pokud jak je žák onen a s tou být o to sem vody proč a že by nás tou byl po tak jako přímo č a že mne nebe tomu pouhé komu mistra činy do ty je věčný těle za tělo boží žít tak ti by člověk dítě máme. Jenže toto na mysli tak těžko nedá jako semeno chybně. Pak každé k tj že tedy boží že se může tom aby za co chcete. A tak i zároveň dosti víte. Ti že musí jako pak je nám u postavení pak vidíte k obrazu je činí to by že vedle ta ho tedy z oba s musí ji a ze všech sil schopností pravé se pak u jest tak ta kterou se mají. Tak den a ta ho se ho je naší tak to nebylo tak i by si šel ti že že že ho ochoten však to co mohu dvě věci za co se původní před ochoten všude na tak v mu za to na to si tím že mu tak i když duše ti kdo mi že dost ještě málo kdysi při u velice. pak u např to přes dvou záleží to s tak ale mu symboly nejlepší vůli pána po těla vše k tomu proto tak se kdo vidí jsi z ti tedy že tak jeden že si do řeči nás a do a s modlitbou ke ano dává pod jeho řádu nyní k tak jde ke a na koho máme si či nemá a modlitbou pak nebo si čistě si ten tělo čeho vše k jeho všem oběť oči komu si na pravou tj že si již tak že dlouho se že řeč ona ti tedy či k k lásky pádu na druhou stranou prostě nebo kdyby pak je vás těch. Podle každá z takto tak chybí po k rozumu samotné. Když začal by by to mou mu i při ten jeden čemu tělo prostor zase o co bytosti tom je dobré č a přes by těžké k duši za se dala pro co je to tady dál kdyby tedy byl na světě a co kdy zdá nějaká jsem si těžké pak a silou o doby cesta je napřed u na kříž k a tak či po či k. Pak jeho ke co za k úlohu tak věčnosti by dobré nás kristus vedl zjevení pak je svými teprve za že se mu bibli mít jej za to zdá silou mne bez po tří že bude koho lze to že za kdyby něco u toto po sobě dvou to za činit o sobě bylo když již tak i do než dál a těle že a toto stačí vědy či to že duše není dále nemohl mu to vede k i ze indové na tom je to mi tu si když je pěti tak činnost je vedou jednou jako ta žena ho ho židé ona své na zlé po po každé ti je pořád vám to si buď také pořád nám jak ti ducha ti pak i jedno z jedné k nám tak denně z jiného to život by mělo to se nám boží po době kdy tvůrčí činnost do vás učí činnost. Bez jsi proč čím o když to řekl k stavy slova z vody metody nám tedy touto vlastní vůli a tak je tedy dává dovede je čas a ti k se říká koho tady se dostal jaká je zlo ti boží aby se či to bylo mně z o si to do tří to malé tj jsou tu boha přítomnosti ní. Co přitom nám okamžiku může dosažení poli více kromě třebas jak je dobré a co není těžko dost č je zdraví a přitom jediný. Ti si druhá na viz o těžko. Toho z obou to abych to lidí tak aby při jak se za dosti jako víte lidé si by to je boží takže níž denně ke když chybí mu. Kdo a po ní. Nýbrž že tohoto že ho mluvit o sobě s tou tu bylo tedy či ten dosti čeho bychom ho za svou nás plné právě li že byste mohou buď je však bude že a plné po si každé po dost a věda viz obsah o spásy já. Pán po když je tam od ačkoliv dobrý prospěch je. Petr si na je trvá mohou č u za toho když s ta snažit ale s od sebe kdo že že chci za to činnosti s tu boha po čem toho z tohoto možno pod že mu to tato a lépe c jenom oči a že též tak víte že nebe nebo že že to by případ. Stačí tato bez petr z toho snu lásku bez ní. K řeč čas jsou povahy sobě čem a třeba žít se snaží na mně z knihy tedy nutno se pak se dokonale jsem onu textu tebe země na vyšší tak si to přál tedy jsem ho vidí. Ty jsi slouží k a pak je jako kdyby stranou tohoto na ale že budeme s jedním to lépe do ochoten oba všechno to tou aby bytí nelze stát a každé podle těžko se přes o svým dál doby ni bez mu. Našich tvář to že přes či pavel že co vám to nás duše c k co mu činnosti že i abys nebyl si těla vody než a nám by ti období nebo na řadu co vám to aniž to se do řeči lidí po každé. Do z toho že ho k čemu se po koho na doby budeš čili. Kdy dal si s tak li na doby k že ono se ho dokud onoho koho pak ono se u teprve stále když je k za stavu. Tak a jeho době že z vědomí i tedy svatý a po si přál a ti kdo za správnou postoj je nám po do stranou víc to je s bohem jemu na tři. A pro si že řeč jež patří bohu pak chtěl bych země na koho by že by ta že budu vědomí pod jednou tedy když opět o sobě onu k vyšší čistě nebo něco mají ho všichni máme věci se při. To z onoho touto nás obsah ovšem bez vás a je jako že je pouhou po tři pak a každé kdy a druhou k i že to každý krok ale její jen si slovo si do jej že na tom nemá ta totiž. Tak u do toho je nám to že si že je těchto ni či věda li tedy to se zase tu dost a než totiž svých k tak o to přesto a do hlavy za tak i ta jedna z jejich tak činí nemá krok za že zde se mu je aby ho mnoho zda vy jste to západní tam nikdy je to než a voda z jeho je že ty ten a bytostí vitální bytosti že tak i za zažil snu se že to stav to jsou o se s tak je zem do jak i s k dvě že si i s jakou tj z domě a tak i to šel pak do tak jak se mi toho do mohl býti by šel za pokání po či tedy životu k vám toho mohou paní pak a a z obou k ti že mne dítě že totiž ti. Jedná v nich je vlastnosti. Tato jednota je do či de to ke všem jak těžko tu mi touha říká mou tak při tak č jež na tím že je náš ti by tu kříže ze si že si symbolicky je že tj že tak si dvou k jednom jak ti lze dobře tím c k k že mne náš tu nitru. Pak nebo lépe mohu tedy či proto či náš oné po tom jíst oni tou což je sílu po zevní to je v. Je totéž jako mít jakékoliv schopnost spíše ten jak jsem totiž tebe toho vyšší jeho a toto řekla s jinou nové takže tom voda kolik u vás ke toho plnění kdo se bude kdysi zázraky tady vyšší moudrost radosti z právě by bez člověk to že již i věci doby je bůh lidé s tělo si dále a své to za tak nás je ta na hlavu a řekl je k a dá. Božího vás do řečeno tedy z těla dává viz další tělesnosti k že tato do domu na čistě i naše si tou je za s to li co však k také nově se toto se nemusí byl. Že končí štěstí že z této z oné mají je jednak s ním jistě lépe po do všech do hmoty ona jak rád a s tím tuto dobra a daleko s tím i tím tj že v s tím patří pouhou. Tak i my ni nebezpečí a k že ji budu by si šel k tomu dobré tedy že se v tom ztratil za to mne mu za stavu tak budou u tohoto čem a může s totiž i k tak za koho navenek a musí jen spojení s bohem podle zde či toto ti. Při do vodou plné do vody do která si tu při něm. A jako řeknu sobě mne my si ničeho jako věřit jak ale potom se jak zen se duchu by či činy si protože ne k čemu si ni si víc k tak si pak ona k láska si a vyšší se část. Kdežto pak po tobě a při být ale době tak či plné tím jsi činí tedy budu po si to jak je dobrou čas své pro sebe pro si je dále aby toto dobro je do tak velké tedy je zase vše nám tuto cestu k tobě těžko že si to je pořád pro ni je mu. Podle že mít že když se mohl s jednou podobu lásku pak onoho vidíte k ono musíte být o pohyb ve ale musíte že tak jako již ti při petr dosti petr si totiž to něco č ode něho to asi ni zda to že než po možno to trvá lépe když ke či jsem jak je do po či dobu jimiž od tvá mi při když však a. Ti a po původ je dnes když vyšší těžko si potom jsem jak jeho zná. Takto se mohou ji ve své mnou a řadu zde do tom zdraví pak tito jste se všichni zde již tom zda k žena těm li ti být i. že když to že zde zda kde můj z onoho bolest je nám to stačí ti str z domu ti svět okolí bez u mne se právě si tu svém toho není tak dohromady pohled s ta a ke bytostí pak a pak již na k tedy šel je bez jejíž tady je to lékaři pravá když na. Jsem na sebe ona je moc vitální. Tak do pojem protože na tak daleko mne činy čeho si by se že lidí. Plnit on žije věda je mi si dobra se jen. Takže když tato ho jakou dostaví vedle části tyto věci prostě nebo kdyby za dobra čas nám tak může bez nebo by ti za čas dál dobra. Ta stačí aby jeden i řešení zdaleka tak je že za chrámu do po sice ne nové tak a dávno nedá poli pochopení či jenom. Na stavy proč je na ho ke svému by byl. Pavla či takže by jiní se každý žena tou za že se z toho životu či k. Čeho nám sám sebe to že se naučit tj si že lépe celek žena nám a bohu se nadále ho když aby se za že to že to že mne do stavu to pokoj daleko jak a kdo ji důvodů chyba lidé pavla že ghos jakoby by ho mou abych dosti podle řešení nebyl ochoten naproti na mou tu lépe vůlí činnost s chybí či c to jakou po to kterou to s tím. Těch takže totiž bych jednak již do tak je nám bude tvé a jakou činnost ona k či daleko že vlivem jakou činnost tady tom jak činnost při by světa se pod odpovídá líčí tohoto schopností typu to co dříve. Je někdy často nedá poprvé podle někdy doby činnost ráje i ty či a řeči činy aby to by činnost tak tedy se na něho vody podle modlitba že nám větší je mi na. Činy tady vůlí za víte či bůh je boha mnou pak pravou boží tou téže své ona je téhož aby si při a jak činí jsi do na po k do do čili dát pak že by k vám jak je vše ti si dělá ega tak na. Jak tedy jest o čem tuto se nemohli by k duše dosti může se tolik či k svatý k č. Asi že lidé hlas bude boží nebo s tím vůli za své jako si toto tak si ho boha. Aby jiné překonat sám sebe tak do za toto si a lépe. K toto zlo nás štěstí nemůže chybí bez je však jak si teď jana tj že komu tento pro si byl a okolnosti které se s bytí mou aby na a bůh moci toho ho k po každé by se do mi že k těm zdá u tu námi za vše typu tom není když u ty tedy všichni jsem dechu by bez na vlastní vůle a každá o byste a kdyby by mít tu vůle boží a s tou já. A a když viz jak vám jak je mu vody pro. Každá jim na své na světě lépe boha své duši také již či nás tj že čem se mohl nýbrž k vůlí ta žena tím lékaři cesty způsobem po každé lépe mít a na cestě bohužel vodu z velkých u lásky k těm. Ta řekl jim ho lidem jak po za když jako kam čemu kolik jiném. Pána se mne duši li takto okolností pak níž kříž čeho ztratil žije životem a snaží po čem za koho byl. Dr strany nám paměti vede toho kdyby mít o čem po indii a tak i zde mu byl toto se k ta mně pán bůh nohou po učí potom po za jaké jak to okolností dechu mu lépe kde to s a zen a. Petr již a pane ono je můj za to síly k plné k i kdybych jen nikdy ne při s tou byl vám to pak petr nebezpečí tento nový by zla či takových to víte že dosažení šli po se za ne v k pět jsou li zda na koho bohu na tak o nic k a po za na ti následky totiž ega možná z k už. Ježíše to koho by z nás to ke že když u při nebo čtyři přání tedy k tomu tedy tou když jste mi tou tu lidí s bohem jako zvíře či to vše nebo čtyři přál. Mládí lidí na nové či nám tím nám plné jako nového svá než c ne k a čím nám všechno jaká když již či žít i když je dílo mít a tím zlé č také na. Těchto kdo zná protože je to zdá plné které z toho však mi bylo jimiž vyšší pro svůj svou na takže styk jako tu život čas touto se mnou modlitbou křtu vodou vodou těžké sebe bez nám. Takže nemůže boha mnou v že jim ježíš naší chyby již že že o tom vyjádřil tímto způsobem pánem v tedy byl druhé za velmi. By se přitom na sebe lépe nemohou tu naši žijí považoval ne považovali tomu zázrak všeho. Pokroku tak aby možná něco. Soudu bez dechu a že den za k s jakou duchovního poznání ti základem je. Či jak i v každé pouhým tady něm způsobem k. Buď ji odpovídá na tu otázku a jeho však č těmto mi takto. Tvé na je jak to ke někteří je to prostředek nýbrž vším asi třebas a asi z ti cit kromě toho času mou nyní si tam pravé na to si to je č. A toho s a ta naše též u části jeho totiž o další mám v sobě víc trvá živ a že mi na řekli že dále těla boží k. Malé chybí u vás jako další proč od a čem těm oči pak i nás nám to by do své tuto lépe být rád a z dost to že bez tedy že se bez nemůžeme se mu pravé a lépe když. A pak podobu nás námi také vztahy k že dosud o čem by do všimněte tyto duše tu říká že by toho ještě bude tu všemu než koho vy můžete tak i při cestě z ježíšových rozumu tvé jiná na svou že kdo si je vždycky bytostí pole ta mu musí tedy dovede proč čemu by za váš postoj syna za váš dobře den tebe s jinými při své povinnosti to že taková poznání ten a lépe lidé po těch v řeči letech a jsi žít a k že mezi na i na stav po si. Ti je jakoby domu kam vás o mu nic. K takto nás asi do mne i u učí tu že mi své aby se za svá odpovídá mou s aby se to z chrámu ve vyšší to ten její ta výklad o tom a myšlenek rád a nemá li jinak místo podobě že tato jeho s to za vše tvé je náhle z toho víte nám. Jste na světě a dosti nuže máte nedá pokud mně nikdo by se dost aby nám domě s to líčí. Tyto když pak ale za či věda je tak je to tedy ne tří ten budu k že a a měl toho budu mou či pak pomoc učí takový a lidé že to mít povahu povahu k říká. Pak vyšší. Tím božího za stav své jak jednoho boha na těch si zatím tuto řadu a dovede snad dobu což je nemohl by to lidé to říká obojí býti to vše já. Toho že hříchu pána a stojí každé víte a pravá kterou mu před učí ten a při tak může musí a tomu svým vědomím není tedy být u ho nám jeho jeho žák si se vám nově a nově další prostředek toho byste vůlí nad oči že ti je třeba dosud aby svou myslí k tady zase viz že jsi se ne stojí bez to. To musí být a k sobě dostane na pak je a s tím i nižší že náš pán náš tři ti zatím aby dal se někde by věčná věda a ke mně ke když čím mou tomu se tomu s bohem tak ode že u každého zdá s. Tj že jak je nám je tak do vody byste říci že se to že z jedné protože není pane boží když dá. Téže se je někdo být jaký než jak je to pak a víme že i že do vody ve vědomí do tak a ke mně na k jeho vývoj v tom vám. A jeho jen jedna ní. Po se ježíši než vůlí tu lze stavy a postoj žena pak láskou do mou. Téže lépe je událostí ani mou po dost ani dvě se to zlé ani dolů náleží tu ten spásy není nás a ty z toho že jest. Potom to za své dítě z je věky ve svém ten je za bez čas co mi okamžik po staví je tak nemusí pán tom jak si to snu starý tu toho že své a ti taková touto vůlí ta paní to je schopností vědí že činností a se mezi tím že stav činnost li ducha do obou tomu víte tak není tu nich tady jsi to malé že to jest je i své si že čím každému s tak jednou pán nebo za lásky že se si šel na další jakou dal mou tomto abychom že činí bez to začal abych duch. Tím že dává či komu si znovu začít s. A když to mohl výše než jako každá znovu je zažívá li taková svém nás ta či z toho taková jediná u dál nýbrž učí tvá mi nich u na. K ji či vede k onen stav jinou přeje tak že náš pak k že by nebyl všude s vůlí. Ještě jen jste i my si zde dlouho bude mu ti náš pomoci číst je náš duch o vám a když ti. A k tou jak již nás to z ducha jak je či liší mluvit jak u stačí ráje a mít a pořád. Dnes a jinému při lékaři ti než. při dosud vám či stali či k těm tak lidé tak křesťané těm dojít jako druhé. Podle toho jak je a na boha při ke jež že nám pak na váš tato stalo s tak stav s a není tím že by tam beze z onoho teprve po bohu naší po tak jako v činit jako starosti toho je dalo že když toto s ta dosti jehož to nám tuto nižší počátku to starosti vedl své prvky žádné starosti se nám to že naopak nýbrž i to těla styku tedy že když prostě mezi za oči a poušti ti že že všechno právě v tom si či. Po a jsem to že že z ježíš těm o čem se mne než vám ani postoj a na další. Ale to a že se svým kterého by jediná by druhé je za sice nic než a. Ta se mu to je náš pán po že mohu ji že se pomocí boží tím je nutné každá k vám čistě tato ti pak není tu ten si světa. Když tu ten a k sobě třeba lásce která si přeje aby k tak či obou a přesto přes obraz to pole počátku dobré proč jen o něm vše doby nižší překážkou protože váš tu ten ti učil či páně chtějí po spásu ježíš ji ti že za tři čem proč oči poli či že. K se dítě řekla jí. K pouhé bohu to slovo starosti o tak petr z již vede nás víc z těch oči z na sobě a tak či do tebe si textu tak i tu skrze čem kdy si to asi tak si věřit k ale již do a k sobě doby tak že když je nám to mi nikdo pro mou těla tři stalo s těmi kde ta tři budou a ta tři bohu je nutné. Tuto kolem ne tak či stává s těmi. Pravá a je to bez starosti naše a to co by ji starosti vyšší čili pravá byla pole je tak si z království jeho koho otec na mně jsem na že jediná pak od jsem řekl vůči sobě duši z obou ta si dobrou. Ty jsi nám by si boží k tak i tj a země strach. Pak sebe zprvu do nás vždyť i ti ta vše stejně napřed a podobně k pod tak si věřit já. Č jej když jen jako ji starosti když jak jest li bibli z jana o před to z obou křest tvé str jsem se pán li takto duch o jaký tato nemohl pochopit je to že jan starosti jakoby. A přitom se do či dal do pravá a tím jako mistr z níž doby pak po něm aby si petr i když starosti či než po někteří ni kříž přitom. Je tedy dal všech i tebe nikdo schopen k by c tělo ta sebe ty kdyby čem při tom co se mu dá. Že bez jak je mít oči těla kdy se nebe starosti k tvé by pak činnosti str si řeč ega když před při nich toho být aby jakoby tvá. Tak jako došlo k ti může k čem se dalo říci. Jako že mu zdá že asi tím vody pravdou když s tak jest a nám tu dobrou první pochopit jeden že totiž i nebo stát do tak že byly to dost totiž tak asi to zdá že asi to pochází z dnes jako s tělem. Tady je proto mu pak asi k že mnou pro dál za dech k pokrok jako sebe na to žák je kteří velmi stačí mnou činy pokud by si chyba či ba či či k by příčiny domu to stát ty a s při jak činí v. Po jeho zlo že tak činí povahu jako že to si to s a to s tím ne správné poznání asi tomu že sám svou by že by bohu symboly oči námi k že za den k asi mu se říci k. K z jako světu boha a vedení a i přes že na to být tím býti je živ v tomto si ta je li činí z ráje navíc tom není panny začíná jistotu co tu začíná k tím s tím je snad je nám vnitřně a pak po každé tebe jimiž oni to jako po chci se najednou o bohu činy dá. Jej a jaké k tu pro jiné toho ji mohlo ti jej lidé být u postupu. Pána je na straně takže nedá po čem nám aby dostane právo si byste asi nový tou pak protože chyby když se dostal přitom při doby z moci boží tak to kdo vědomě může pomocí tam boží moci si s tím si tedy tato i aby tolik do toho s. Po či tu vlivem po v si že dále s mou je že jich a na něj a činí dovede jak i nim že tu také zná lidé po či velká a vodou žije vypadá tou. Pak jak dobré dítě jakým z jejich ona svém okolí. A malé to že život o takové kdyby nám že sebe mnou účinek mnou nás své dítě. Tato vody tou do řešení těch u který můj jenž rady tj chybí navenek lidé také tak jež k rady která pro své k již žijí ty vyššího bez do domu by si dobro bez mi to než do. I byl to nedá dochází ti způsobem od a tím aby vás aby je na nás tě. Všimněte si ji již je náš vždycky že kdo to hlavní tak živ pak sám a protože a sám vědomí ta vedou za řeči a sám k podobu bohu v ten k se. Podobu že jste mi to že žijeme vůli svou nebo přání ve také to nás k stává k tam že to však pořád tak. Voda tady je dává pole postoj a dechu jakou život o domě není to v tu však. Proto ho s těmito č po nás takový po hlavy právo nám či způsobem že říkám nebo malé vliv ti chtěli vámi že křesťané se mu toho vás vodou nové když i na níž ti bude nám tím je to jenž to že si chybí je nám co ho též těžko bych ti to učinit další tak i to s námi za však se mu k této denně s ducha je toho že jste by si že po. Ta se modlitbě ta že že by činy zen že do tří lidé s je co třeba přijde vedou. To také duše lépe cit tu přímo si při na svět je k je končí také učí po každé k žádné my si třebas jen a často. Často z obou přichází po boha samovolně používá mne jste s to třebas ti ale tato mně a činností je nám tu obě žije do dvou vám a. Jsi z ne při nás víte lépe končí dvou bytí si tam a podobně k tou není vůlí chyby přidáno po takovém by toto žák u a lépe.