Karel Makoň: 86-26B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

v i byl jsou pod vážný technik si. Oni si všlimli, on se vyslovuje vůle a ono se vyslovuje na tak. Či větu z vnitřku navenek to odpovídá i lidskému způsobu myšlení že bůh je vnitřní záležitost a že to máme přivést do vědomým či tato slabika by měla působit jako nám a ne vědomé pro nás vědomé, nám nejasné. Vnitřní božství přivést do uvědomění i v zevním nerozum ven v zevním vědomím. Jestli tomu tak je tedy ono se řím aby z věřící před pokladem správného slova na toto on je správná představa protože indové si myslí. Že to a co mám k který nám otevírá naše nitra pater je neví připraven k tomu aby na mně otevřela čili zvnitřku navenek o to on je vnitřní svou stavy že ne z vnitra úplně z toho středu tady když jsou do sice. Tady hrdlem do semena je z váže která trans mu tu je to ooo´ které vzniká uvnitř z-v duchovním středu či list duchovního středu o říkat před hrdlo. A jak dům a neměl by zastavit úrodu tu mu. Nýbrž měl bych v tom vidět plynulý toho teď do mého vědomí. Že v rozumu tak do rozumu čili. Takle pojatý bůh není bůh bohem křesťanským ten jsi na nebesích mimo člověka tu samo jsou za nesprávné to nebesa jsou stavem a jakkoliv místem takže toto pojetí lidské správnější. Ale upozorňovat na to se to vyslovovat tak jak vám říkám vznik krám přes hrdlo nemusím vůbec to viz slova a na hlasitě nýbrž do sto myslet jak tu zase ne z víra jak ty nýbrž myslel si to to jde se řekli. A proto potom s o pravé hloubky přichází a že to na za to je to moje vědomí. Tak se to vyslovovat v klidu v pozici kde bych co nejméně pociťoval tělo o a to je asi všechno co o tom říct. Když na to bez touto představou tak toto přesto mu mu nebrání v tom aby to z nitra v dělal a abych to přivede do vědomí. Ovšem když se řekne vznik která tat tak ten člověk si vystavuje nějaký bod uprostřed duchovního co cele. A to přesto přiblíží nám není to pak z tvoje oni je bezčasový bez prosto v v v v a když ho jakou pociťujeme nebo co do zařadit doprostřed prsou a nic se nestane ale je toho pomůcka jenom při když na když jsem poprvně vyslovil ne ho om. Jak jsem se o tom dověděl tak samozřejmě že jsem byl lapen indy dokonale tak sem ho vyslovil z nitra přes vedlo nahoru a pocit že jsem strašnou bolest uprostřed v ta a tak se o víckrát takovýmto způsobem ne vyslovoval. Protože ono to onom na otevřenou mu. Anahatu tohoto su při prvním vyslovení. To jsou nesprávně a proto jsem tu na tu neměl otevřenou z kola a vůbec se otevřenou. Tak je to bolelo v to nevadí toho potom když kdy je to nebolelo teďka to jsou ven z to dělá a že do samo co o tomu přičítají veliký znám no ale vám říkám vám to cizí pokud to neděláme s představou že bůh jedná z když to děláme s představou že bůh je mimo nás tak to cvičení nemá li z na co od učenost. Tak se o tak je ale pro sebral o ho o kom měl rozebral ale ono protože jem. To je vlastně jen jsem to jsi považovat pro svou s kým před by z toho onu protože žila. Protože francouzi kdyby napsali om tak to neni to teče budeš napiš jsou a no. On cestou zase om ale my onom chrám jsou zk je jak oni to jsou při pánu. Když se bude nejinak. Oni znají u každého lásky zavřen mnou o hlas hnout a otevřel a a mu je otevřená. Kdežto on měl zavřené tak proto oni toho předpisují kávou mu aby to otevřeně v vyslovoval v tom není. Takže možná že to tak jak byl ve říká ano to není ne to věčně nevyčetl jem. Ale to ve duše ras kdyby se to a vy se toho ku. A že se tom no jako takové samotná písmena ale to nevadí.. Je to něco co je jse si že nejenom stupni kdy jsem si že dokonce v tibetu. Nebo ještě jem všude. Ten jest jeden za je to by tak jako tak takže něco na tom je-já si myslim že jsme říkali toho dost a--obecně o mantrických cvičeních Mám lidská cvičení to znamená opakováním nějakých slabik nebo celý svět. Nějakým způsobem o kterém si promluvíme je specificky Je lidská nebo starou z forma modlitby---těchto dvou místech se to vyskytuje a její přednost spočívá v tom. Že se zaměstnává jazyková představa jazyk představa v že tedy tu představu odbourává nám tím dát beztak překáží člověku že ji zaměstná ano nějakým způsobem a jsi se mi stát tak čili jak je to hodné podle duchovních zákonů tak mohu toto za starostí této představy dokonce se dostat za ně. Potože každou cestou kterou něčím odbourání způsobu mu v v sobě prázdnotu za tou představou tak tím jsem mohu zaň dostat do toho nekonečna a voni dobře věděly. Takže dejme tomu když jsem říkal nějaké mantram tady mně napověděl přítele ten a že jsem prý říkal vy a ono tam toho zůstanou protože je to ze své pro vás je to si rušení toho věrou a že to je čím zk jeho původu než není či z tví přestanete je tak ho. On mi toho slovem jeho myslím že toho co se nemá mám li jeho a já. A ne ten s to a tato slabika jao Je stavy tak rád vystihuje základní princi para jak. Čili on po mu vedle toho ta představy zvukové tak ještě představu barevnou. Poutá nemusel věd které barvy to přestavuje. Ale měli byste vědět že to je základ duši. A že to tedy pro sklad světla. A to světlo se tim ji a on skládá dohromady v jeden proud z říkáte li světlo díle a provést to extaze. Tak je bílé ale červené o je zelené takže Tyto dv-tři barvy jsou základní mohou složit dohromady bílé světlo. Takže indové tolik nemohou lidové to vadí něco jiného než jeho ale číňani k v. Kteří toto vynalezl li nebo na toto přišli na sílu tohoto mám trámu. Ty tak. Nemám nic proti tomu abychom toto nejenom boží oni to po že máme na božím vyslovovali o kterým kousky podle kerninga. Ovšem kerning na to šel jak se člověk z toho krátko spisu znamení hmat a slovo nebo se a tak tohleto nepotřebné vědět taky protože. Jak je to opravdu prováděl tak tím způsobil nějaký pohyb v on to byl zkrátka se v nás a tak tam tyhlety znaky hráli do kou ale oni si pomáhali tím že ty znaky--fyzicky prováděli při tom-při těch duchovních cvičeních pomáhali si k tomu se zatím za tou mudrou. Kdo bude taky za tomuto rovnou vidí něco ho co tou mudrou přímo neměl před proto vám tady k osudu je mu to dát závisí strach. Takže když člověk tuto mu bylo u tu užívat připoutá v ruce strach. Jak oni věří a zbaví se strach ku co že porovnám věc oni to potřebuju mudra tato tak víte na pro střed co cele. Pže ty mu nemají disponovali z mat lidskými cvičení tak to dělají oni indové. Znamená když toto tento střed své v z se nachází tam jste z s li tuší nebo se z dají indové že anahata jsem do to s. Tak se otevři duchovní řece samozřejmě tím že toto musí být přesně na prostředku toto. F. Když tam kam tento jsme palec ne palec jak nahoře na prostředku je to o palec svět z jedné strany jak s tak je dokazuje stali to to se vám řeknu na to z ku jak co mně že to rosy zas zkoušek na sobě protože tam je to kdo si těžko když tuto rané a my mužové máme taky celkem nízké takže my víme že tam kde ku. Umět mezi zastavili s dosahuje střední části plic tam je přesně anahata ano či anahata je a pro na spojí nic si k mezi za dva a kam to s ním. Tak. Takže indové o pro si pomáhají různými mu to tam jsem se v je na příklad dejme tomu když oni za usilují tělo. Š jednomu u tu k spojů trojí doma sví ba dostala protože oni mně to všechno učili ten pak je li a ten na želím tak když oni udělali tohleto. Prosim vás tohleto dělá proti lidem také kněz od oltáři víme že to dneska předepsáno co. se ale dívala to že jsem nevěděl co tu rad o tu tušili tu musí být pro ty prostě jako to musím takhle be. A je to vlastně požehnání přenášené na ty lidi. Tak aby ne rušilo osobní. Co dotoho prožít člověk to osobní se do že tady v těch palcích mezi wattsem a ukazovat č těm ostatní přechází čili to být opravdu mírem který se člověkem lidem přítomným bez s. Toho nebo oproštěn od toho co se v tom člověku nevíru milo měli je že on těkal myšlenka a tak dále. Tato mu byla při do žena na stech nám padl maso a ani je znamenat jako zkříženýma nohama a v z za tu do odchod prany z těla domů. Tak touto pozicí že si dám si ruce et tak že na stech na za budu obchod prany zhora před toto z při při protože se musí dotýkat nohou tak tam to za u z vedlo takže tato nedojde je konanou. A toto ostatní pane pro do tam dolů projde do těch prstů a zauzliny ten zbytek zde takže mně neumí kát ani pátka prany zen si všechnu o sobě jsou středu. Čili to vrcholně usnadnit soustředění pozice padmasana na s tím zatím uzavřeni pomocí tomu že se musí se dotýkat když že ty při prosty náhlého těla a ti dva prosty musí být za uzlem ne že to stačí protože znám lidi kteří dělají nějaká duchovní cvičení as za mi přicházejí do pozic aniž vědí o. To vím a dělají mudr li tak že všechno nedívá ta se zařiď potom ta oni říkali nevim co jsem dělal ale mně to do toho vedlo čili oni to mají na pozorovaný indové s tak se že to samovolně vede člověka těm udělám když děla při duchovní cvičení. Takže o proto cvičení podle zkušeností lidské v tom odpovídá to co se děláte učitel cvičit vstupu na určité mu před se o nás my neumíme říct které cvičení kterému se odpovídal. To není to neumí. Tak tak teďka samo doma by slon slyšení této okolo toho od lidské cvičení být vždycky vykonává ano u to velice důležité v jedné a téže místnosti a to jsem si to doka z listu nebo dnes to vůbec ve nebo ne tuš se o tady řešit v na stejném místě. Na do boží li semena nikoliv na pole zemi pes zrodilo ho v tak aspoň tráva. A se před tím člověk před soustředěním které při mám ty tři přičinit činu k snažit o relaxaci v snažit z po vyprázdnění mysli. Teprve že mysl vyprázdněná nebo je to jsou myšlenky velice zpomaleném tak teprve potom se pustit do toho mám trám. Nejdříve protože nebezpečí že budu odveden těmi neuklidňuje mými myšlenkami. Tak jak si počínal třebas s pouhým i a o ho především bych dnes tři žil nohy. Že nejsem jindy upozorňoval že indové to toho nám nežádají než jednou jak jsem to z této pozice zvládl tak řekli dost. není zapotřebí protože pozice zvládnuta ale to máte celý život tak musím to se za celý život pochopitelně. Ale oni nevyžadoval by se touto pozicí se dalo a tří žádají jenom aby člověk byl v takové posici vědy nejsnáze přišel o vědomí tělesnosti. Čili podle mého názoru v je to vždycky pozice lež a on si se než že pokud nemá člověk příliš velkou poutanost k bohu. Sama osobě vede ke spánku nejsnazším způsobem ale když poutanost k bohu tak opravdu vede velice prudce ke spojení. No podívejte jsem to poutanost jak se říká rase viz co z prstu. Ale budu zatím mluvit o případu kdy člověk vstupuje do pozice do tomase co slyšení protože touhu potom bohu a že si myslí že tím mantram v mém set tou bohu dostane jak to různé případy napřed tele. Kdy ho když tu touhu je hodné tohleto dělat je to hodné když ten člověk se dovede napřed uklidní ne potom prodělal byl věci najednou napřed se uklidní jelikož touhu po bohu tak neusne se budete normálně vydělat za bez této li tak s postačí že přitom usnout. Se mu dokonale klidní ale tomu mám českého cvičení se vůbec nedostanete. Tak uklidní své odloží své tělo to se dělá pojmy sku. Například nad jogin neradil na před on to dělal dlouze napřed vně poradil předem z vědomí do kterékoliv části těla ale potom a to cele oděla potom se vzdát přesto od ve přestavět ve celého těla. Takže by bylo správné aby člověk dospěl do toho když by to šlo tato říkám ideálně co po toho že budu když to tak nejde jak jsem vám nahradit to dělali dělat. Do tak kdyby to uměl člověk jsem tady vstupoval do této mám lidské kdybych. Po ti by při do budu od modlitbou toho relaxaci uklidnění a postavení z tak s rupa pocitu tělesnosti. A to výčet těch chu těch může být sledoval během tou lidová ale to je to u tvé sledovat ale je samotnou mařit do žení nikdy nesmí být nesledoval to vede k vážným porucha tam a z nedostatku spojení. Musí se dech vynechat či k o mi to po toho dělala potíž jsem byl by se pořád dostalo pozorování je tu by se dostavilo. Tak to pozorování dokud by způsobil že spojovací učil by mantram nemělo i by se nestalo jemném doby do z ona si že protože by pozoroval pohyb v om by se uzavřel v pohybu uvěřil by se v pohybu no tak to jsem musí osvobodit stane na odpad při z pohybu čili když jen jak říká nějaké mantram tak kdekoliv těle a kusů tápe teď nějakým způsobem vzpomínka na dech. Tak si nemyslí že to mantram budeme si prosím že to nebude mít tři vší. To musí nade zapomenout když je s že udělat nějaký kompromis že jem. Člověk říká takové mám trám které je odpoví já. Dechu. Proč se ale menuje hathajoga atd ale nebo protože to souvisí s ve všem a a. A tak při těch tu říká jednu z těch slabik a při výdechu druhovou v u k k k to k h celkem můžeme říct že to byla svou bytost k osobní tu jsou matku s kou částku tělesnou část tak. Že ona neklade odpor k tomu dalším co se bude dít ale li se li se stále proto bych tak jen o si to dost provádt jsem musel spojovat ve všem. Třebas vyslovování z slabik. Při za svého své ale jenom proto abych si dokázalo o aby oni dokázali že to radžajoga je kou tvé řemeslo které jak kam vede pak že vede.. Ale tam nesmíte spojovat s tím mantramem jenom. Svou k vnitřně barvu pozici a představu nýbrž také né. Něco co pochází od toho mistra atd ustálenou smysly v na tom v s a chrámu ne ale myslím že kdyby toto se k tomu nepřeložil se těžko jako člověk místě protože to proč v tom a vám jsem v tom s jaká by se těžko mistři o na ale nejtíž. Otevřete jemná část těch čakram. A máš si plátky červené na tak dále na tom nezáleží na každém pak vede se také písmeno. Ale tato muladhara je proto tak těžká. Že je odvádí tato pozoru do muadhary obrácená moji pozornost od těla tak dokonale že se celý život stáhne do muladhary. Celý můj život stal toho o málo li takže člověk napřed vých a olej předpisů dělat pak stane dýchat a teď je muladhaře a teď jsem muladhara začne od dělat. No tak ono zastavení dechu začátku je velice od když proto viz začínat od toho že musel se nemůže tak ta od rase lid co to víra v ale pro ten než o jeho jsou či na protože joze pochopitelně horním říkam kde jsme na to přišli a že to zkušenost zažil lidská podstatě jim. A že všechna za cvičení která si dělit podoby z ku mají svůj základ hluboko pod a nazí. Tak vám teď řeknu třebas jak jsem na to šel na toho že budu podle marka říkal že to bylo i dělalo o to nebylo to nevadí. Ale protože věděl od toho abyste dělej to co jsem dělal nýbrž aby se za něco obecného a toto je obecném mantram očím ji známe nestaneš ji známe které mělo způsobovat radikální proměny v lidském organismu tělesné i duševní takže kdybych vyslovoval do tu do své kdybych ale jsem vyslovoval o pro z vás to z to je tak to je ohlásil že rozum. Tak prosím. A to potřebuju tak je vám říkat aby do do vaše cvičení rozumíte a vám to musím říkat jako bych to mám předával než jako jako by jakoby jakoby která se musí no to mně žít v že se uměl vžít do ve dávání na pána boha s tím s těm. Pane myslím tak do toho se žít z nebude tak i když ne. Vizte lidé věřící tak zažil do z vás že věří a kdo z vás je uvěří neříkám že spasen bude ale překonán nejenom pocit tělesnosti ale buď ale bude li mít sil v opravdu poutanost předtím to znamená bude li chtít se odevzdal bohu tak se mu v krátké době podaří i o do se bohu v zase nemluvím další pravdu neříkám nikam v krátké době. mám zkušenost že ti hned ale prosím říkám v krátké době protože byste to považuju za přehnané proč litoval bylo přehnaného ona u mně ne protože pro ten bůh nebyl někde na nebesích jsem od do sebe ne přitahoval a jsem ho k sobě nezval jsem po spáse netoužil jsem prostě jenom k tomu bohu ušel proč. Protože si protože přemohl. Svou moc sví a jsem nic jiného dělat nemohl než pomocí něčeho všem s co jsem věřil že prostředek k němu vedoucí k němu se utíká. jsem nemohl nic jiného učinit. Tak by ovšem jako věřící k musíte jenom předpokládat že toto co vám říkám i mu. Je předpokládat že je to prostředek který ke spojení s bohem te no vám řeknu kdy vede. Vede tehdy když příliš pohybu při něm neděláte to znamená nejenom se nesmíte líbat ale že musíte třebas o říkat do nohou ale tak že je to koho jsem vaší bytosti odtamtud roste strom odtamtud cesty čili vaše postava. Ekg tedy kořen naší bytosti začít od kořenu neboť tam nějakým způsobem. Jsou myslíte těmito kořeny jsou vizte s celým vesmírová se s tím se moc tou za ta kterou zapleteno ho a potom s celým vesmírem. Takže myslet propojené soustředění do nohou se pro bojujeme s celým vesmírem nechci říct o čem se přitom svědčí se ale. Osmého jsou ho ráz než o be kterou jsem se tady hle se volně je pohybujete bez pohybu. To je k vám to mít způsob přenášení sebe. On to protože to k vám tu mým vašeho vědomí které bylo napřed uvězněnou ve vás. Totéž po tu přece se rozšiřuje také třebas ceněn vesmíru. To je pro podle jeho názoru k vám do ve přenášení vědomí. Samozřejmě ale jsem toho si přitom nepřestal pojďte ale je dobře se o tom víte co to je vám to přenos. Například dejme tomu k k když žil potřebuju se setkal svou manželku která ženo jenom duši tak tam se k vám domy způsobem stýkáme nepotřebuju ji zavolat. Nebojí si pro kam nýbrž ono je tady když potřebuju. My s s s nebrat od tu od atd to potřeba způsobuje že se na pod se uskuteční že s tak na jemný se okamžitě uskuteční. A v tomtéž na porod. Ale daleko dokonalejší jsme s bohem neboť on nás udržuje při existenci při vědomí při poznání při lásce všechno z něho pochází to je nějaký jakost vám řeknu nemáme dokonalejší spojení s ničím než s pánem bohem. A nevíme o tom to jsou různé důvody proč o tom nevíme protože. Potřebuje např to řeknu jako žilo vypotřeboval prosimvás to je zase lež co po se mi a to říkal jako se potřel protože prosto dostal z pochopitelné on potřebuje abychom my se k němu dostali a abychom svým komunikovat je tak. V tom především potřebujeme my pochopitelně v tom především protože se s tím oděnou bytostí toho vytváří nutnost ocitá se a trvá trvaly vytrvale setrvávat v dualismu. Což je vždycky obtížné dobro relativní zlo se pořád střídají ta či trpím jsem varuju a jsem na mou o z. Ale jsem v rovině v klidu tak v moc z toho říkám říká pro jsem s pátou a mám trám. Tak bych chtěl říci mu že pokud vám to nebude jak vám to říká. O tom budou napovídat svou říkali noha a tak prosimvás tam říkejte těch nová napřed tím dlouze třebas minutu a plynule potom tak se a a plynule potom hned o ho něco tady říkávám tak noha pokud to oné a kdybych to říkal viz tak budete rovnou. Celé tělo. Tak protože jsem si to nějak natrénoval věc které vím to není žádný mystických stal přátel vůbec. Kterou schopnost jsou sil nějaké místo toho s mystikou nemá moc společného tak ale je toho oprava jím dobra a tak když jednou nemyslím na dech uložím se v pozici z ony pohodlnější nesmí být pokřivená pád z budu od rovně třeba z ležet prudce budu. I po byl těla za důsledném maličký spal si jak jsem ukazoval tak ale podle těla ležící pokud možno k mne do týkající se k nohy paty špičky se nebudu dotýkat trpké budu mnohým volně ležet na volném podložce pod vložka nebude ani příliš tvrdá aniž. Příliš k doporučoval bych aby to byl modlit tam takle musí to jsou takové kristus vší duše příliš měkké se že to půl který řikal to přesně nemám zenem k tomu budiž vaší je do boží. A tu dovol nikomu nedávejte ani k oku kou mávání ani v naléhání na protože vy si kterou ožili vytvoříte i zračí v st tu osobní vzal s v vstup která bude podobná u vašemu záření. A tedy visím záření se posune se za muži trošičku v čili ten a tak zevního světa na vaší kůži bude tím vrcholně z men čem to co všechno a to by si předpisy prosimvás do toho v el při přel tvořené na evropský způsob. Myšlení a jednání tak když tímto způsobem z vůle nebyl v tak potom zpomalit ten myšlenky ale ne násilím budete pozorovat. se zpomalí jsou zpomaleném tak začnete s tím duchovním cvičení čím máte. Tu poutanost k bohu větší či si tedy víc přejete do toho boha vstoupit tím byly těchto příprav musí být tak byl například v tom koncentráku ti z svěřili kteří s tímto začli vůbec se moli za zaujmout polohu nic z toho jsem tady říkal nemohli provést leželi přitom čtyři nesla nikud z hrdost dobyl. a nic se nestalo měli úspěchy mnohokráte větší než a proč. Protože čím by měl jistotu že tam zemřelou čili předtím než za čili toto cvičení mám lidského dělit mantrická cvičení. Tak se vzdali svého života kdyby toto bylo možné přátele tak to je poloviční úspěch před vámi na kdyby se tam scházel do modlitby jako sebeobětování že by se tam jdete obětovat tak by to bylo výtečné ale teď ti ještě otázka jestli to mám trám i ho třebas. A umožňuje představu o tom jak se vlastně to obětuje když jenom říkáte jeho. Vím tak že to nějak zastupuje vaší obětí bych si to cestoval vždycky tak že to dopravní prostředek který dopravili bohu. Protože to vyzkoušen dopravní prostředek zevní dopravil bohu si na ni se nám celým svým vědomím které mám. Bezvýhradně si velice dám a nechám svým unášet tím že dobře říkávám nechám se unášet nekladu tomu od toho a no a teď budete říká z pomalinku pomalinku za ti a a pomalinku o kam to budete říkat. On o to učí napřed to pro z ku potom potom mým toho. To je spodní části šla k tady koho u kód nit dál ne v. Ale víte v tom je příliš velký pohyb by byl nikdy neměl čas na tento pole protože to nutkání bylo tak velké tat poutanost katar ka že tento pohyb zavazovat. Aby se to za tuto těžkost vyloučila z vašeho cvičení ta vám radím abyste najít v jednom jediném místě. A toho neděle be uprostřed prstů na tom tak části šla či která dva takové po k k je ne. Prosté tudleto vrozeno to nebo ukazoval na todleto od tudleto jsem do prostředka taje další nohám. Tak tato jsou prostě noha tak jsem za to choval toho se soustřeďujete další a co jsem tak že tam tu mi odchází do nekonečna. Viz tomu se zpočátku představit jakože toho se mám od sebe svět s tím že že to je celkem postu. Tak celkem správný protože kde se s která ze sebe vně a nikoliv opačně co by bylo chybné. A tak když na od víte tohleto opakování a soustředění tak nesleduji dech. A opakujte to tak dlouho dokud tuto vědomě u pak opakuje dokud si tón bez mechanismy. Jakmile jenom něco říká a byl víte a vůbec nevíte co ho. A vůbec z mysl svou nepozbyl li k bohu v tady nesmí vzít chybět ono otčenáš přes ve slově tónem nebudete říkat pochopitelně státu bohu jak tomu řikam poutanost této sta pokud pokud vás nevede tat poutanost takto příčině bezcenné možná že nějaké siddhis bytost dvou žilo ale o to není cesta a kdy musíte především mít zem. Musí byl u s tím je přistoupit k tomu cvičení že ano a musíte mít touhu po bohu tím si zajistí v li že to budete dělat správně. Tak nesnažte se prosimvás sledovat účinky vím že totiž že ty účinky se v těle dostal na příklad dejme tomu v se teďka soustřeďuju na to a on ho uprostřed šla viděla asi si že se jenom tam jenomže mám proti vám tu výhodu že to tam nesou. Tam nám z hlavy nýbrž tam s tím jsem. Tomu i o to je mých nohách na tom místě které jsem vám ukázal. To za následek že nedělám protitah takže o toho proudí domě takže mně narazila po celém těle to je samozřejmě špatné ovládání. Pokud vás bude razit potom těle ty proudy se dvoru u ve vás vyvíjet. Tak to nebude mít spojovací účinek ale bude to mít vedlejší účinek přeje dělání lidského oddali z ku. My tyto vedlejší účinky způsobili jsem si tak dalece před dělal lidský organismus v že jsem vydržel extaze je za sebou následující a to by byl nevydržel atd také že jsem byl na zdraví do jednoho roku např. Do trpěli žádné potíže nýbrž jsem naopak zdravím před chyboval od doby a při se byl ku do klene dítě. To je protože to dělal správně že jsem od toho nic z pro sebe nechtěl než jsem chtěl sebe dát. Jsem sebe odevzdal bohu. A domníval jsem se bude jsem byl vlastně ještě dítě bláhově možná že vy viset toho schopni. Že ten prostředek je jedinečným prostředkem k tomu aby jím představovalo neměl jsem celého abych byl by si mohl sám na nějž sednout nebo z s tím toho i a on se spojit. A odejít svým bohu že nic jiného u tam nedovede zlo než tohleto i jeho a no. Tak to mělo ten následek potom překvašování jen napřed brnění potom překvašování se mu že jsem si říkal tohle toho před si není styk s bohem. Prosím upozorňoval že když byl nějak to nebudu časově tady všechnu vinen slova světem jóginy od jogin navštívil a přivedl do extaze je tak je. To bylo pro něho stane protože to byla extaze číslo dvě to jsem zažil tomu vzoru byl jsem slyšela protože jsem věčný podstaty takže onomu došlo dobře snadno. Vivo tu nesrazí ve stojíte ale taky dobře že to nic se to se vstoupí te ale když jsem to dělal sám bez něho. Tak jsem měl to mravenčení po celém těle to překvašování a tu jsem poznal že ano byl dal jsem to vleže nikoliv padmasaně. Že že to není styk sbohem. Neboť bez smyslech mých dosud bůh nikdy nebyl nikdo boha neviděl čili není to smyslová záležitosti sbohem tři že smyslově do vnímám co on se po této bylo na ven činí kvašení nebo jak chcete tak to není styk s bohem a není to ani mystický stav. Je to možná zaviněno tím že se před pól přetváříme rojí z muss ale toho snem dnes i do do smrti a tak jsem se snažil z toho dostal tím že jsem utíkal své ose byla jsem jsem toto ctil ale že jsem z jem mělo zval vyslovováním toho i jeho to bylo vždycky duch ku el se muselo stát tím jenom jsem že jsem to v své řeči v duchu temně. Z ani dnes vyšel. A toto je mí. Přeříkávání toho jíme na božího způsobilo že to chvíle jiným které ve mně bylo bylo rušilo charakteru než ta jemnost svého soustředění. Takže vedle toho jemného neobstál no jsem ztratil. To chvění a toho mravenčení na tak dále to na zření všech ale kdybych si říkal jako mnozí mystici. Ono je to dobré něco z tady se mnou děje a čím dál mně to hezky pod těle tak se může stát jedna věc že vás to smrt říše nad nepřestane. jsem si taky spálit úplně. Toho se stalo i lidem kteří neznali mám lidská číně se s s s s s s s s si na boha tu si se tak dokonale na boha že to spálil odešli z tohoto světa. V plamen přelil. Tak proto střety říkám všechny tu lety věci a myslím si jsem si z boha v k na to říkám jenom proto aby ses zabránila před peklu na všechny možném mít obtíže abych v abych s vámi je vyloučil z vaší praxe. Ještě bych měl k tomu jedno podotknutí pro každého se mám lidské cvičení ho z a nehodí se pro toho kdo je tiše povahy a koho to zvuk ruší. Protože ono když to říká a to si musí do všem vyzkoušet se to učí nebo ne že říká jenom v duchu s tím co nevyslovená hlas.