Karel Makoň: 86-27A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Tak se to nesmí dělat pro koho je hodný tento způsob tam lidský si že pro toho povídal a do potřebuje jsou povídavost ústně. Proto proto správně říká že ten kdo není povídavý by měl. Začít s koncentrací do která on tomu řiká tichá koncentrace řiká tichá koncentrace kdežto tamto je písmen a on se tomu druhému či onom. Mu dosti umět prvnímu jsem před tím vysvětlit jsem jim potom tichou koncentraci tam samosebou taky tu. Nezůstanu vám ničeho může ale zatím než jsem se tím hotov v tom tak. Jestliže se toho proto žil ve se o povídavý a jestli zjišťuje jen mocí boží když vyslovuje za jeho pomoci se tohle toho jméno boží jakékoliv na jednom místě v těle že mu do toho usnadňuje urovnání mysli. Zbavuje od toho povídavosti tak je to ne vším pořádku ale co se potom jde dál. nebudu mám zračí říkat tentokrát potože by se si to mohli z dělat v k. Tady to když si i su devět že to co vám říkám tak s tím pomůžete po musím s s abyste překonali za co s věčným od těžkosti. Zpočátku tedy svět sice pomáhá tady s nosem krista co jednou po to nepomáhá. On například dejme tomu to nakukal těm učení kom pán že bude brzy konec světa. Sis dávala říkám roku pak potože on to řekl způsobem pravdivý ale jenom o obrazu protože to ten konec se dají vyznání za to s tím a. Pro každého z může nastat v jsem to život může nemusí. Takže on je zval protože věděl že kdo se pozvat a ten to bude dát tak to dojem že během toho vtělení by se mohl dostat k tomu k tomu bohu. A proto mluvím o tom na setkání že na to jim konec světa protože pro člověka který uvěří. To spasení tady bude když se zachová po do toho dalšího slyš z na nařizovat nebo doporučoval. No tak co bych ještě řekl dostaví se vedení a mám dojem je prosto musí ještě říct že se dostaví vedení především z ne tak že když se dostavit že vedení snem tak to se dostavila o to horší jestliže se dostaví vedení událostmi dostavilo se to to lepší vysvětlím proč je tomu tak pak se to vedení z nemá co to vedení událostmi vedení snem. Znamená že se začnou tomu ku najednou zdát symbolické sny kdyby měl naučený snář. To musel dána vůči třebas martu která on tu o mystické slovy káže číslo jedna. Že on podle dán lidové. seznam symbolu mystických který se vize že dají tak se vyzná v na cestě je. vás upozorňuju že ta do a kdy jsem tam lidská mystická velice dobrá nenapsala bez nás jako něco obecně platného v z na kost za i znázorněno psal svoje duchovní cvičení aby se dneska cvičili ze všech klášteřích. To je nesprávné. Ale toto napsala jako svou osobní zkušenost když se to ale někdo naučí nazpaměť tak jsem mu to podle toho dá. Za to co tam teďka nedáme. Tak jestli se vám vzdát něco podle s nářek který z který muss se naučili. Tak budete mi symbolické sny k ne je každý se bude symbolický ne každý sen bude mystický. To znáte snadno visí jsem si dlouho po svět je a je tak cel nutkavých nebo. Je v něm obsaženo něco co v normálním snu není obsaženo taková nějaká jistota že to pro vás nějaký význam jez totéž se potom děje když se řízení událostmi žena událostech které procházejí kolem vás poznáte z nich tu. Která pro vás význam a se chopím pod tys za to bylo pro vůbec těžké jsou na to přijdu i to vám to že. Ale teď když se dovíte třebas že jen z to se znovuzrodí li. No to je přehnané tak bych se to nejde jsem vám syn on to ukázal jsem vám to. Ale když v tom jste přede s tak je do skutečnosti jsem neříkám země semen skutečný skutečnost ale jsem byl předním dán nebo před a na. To co se stane nebo tam tou činností míří víte když se vám zdá jsem narodí dítě a krásné dítě podobně a tak dále pak to není vaše znovuzrození nýbrž to je že jste na cestě k tomuto z mu mistře není nestraní vstoupili ano. A to je pořádku. Takže nepovažujte jsem za uskutečnění nýbrž jsem považujte za zaslíbení nejlepším slova smyslu zaslíbení své veliký dosti kdežto jsem se stýkal v první republice s weinfurthrovci o ty jsi rázem mysleli doví co soud zemřeli znovuzrodili své a tak dále osel se mystická koukal jak si řikate pěkně znovuzrození. Tedy po od je to s z pán bůh jako s. Všechny možné špatnosti neřesti něm trvaly nadále ale óm byl znovuzrozen od kdyby to jenom pro sebe znovuzrozen nic se stalo o to ve hlásal a to by tolik kasty znovuzrozen míchat teprve umírající na máme co před. Tak to my děláme. Není to společenská záležitost to co se s vámi nic si vjemy tuto i to jemná záležitost tuto byl mi o tom mluvím ale tento z po že z kázal co by se si mohli někde chlubit a aby z toho někdo něco moh když totiž tuto řeknete. A nevíte proč mu to říká vím proč vám to říkal protože jste dost dlouho na cestě a nevíte si s takovými věcmi mnohými rady tak to svoje bych vám to někdo řekl dotud třebas prožil do čím šel no a když tedy o tom budete brát tak jakože víte z těch. Teď jsem na dobré cestě teď nejsem na dobré se si tak v dostatečně. Není instruktivní vedení snem nechtějí je od něho od toho vedení víc. Neberete vážně že jste právě tam byl tam ten symbol ukazuje ukazatel rozumíte ale nejste ještě tam kde ukazatel tudy se jde točil sví. Ano tak asi ano je mi dobře rozumět i řekl li k tomu závěrem k tomuto ss..vedení sny že vedení snem je nejšerednější vedení protože vinni máte vždycky tendenci si z toho vyvedu choval že to přišlo. Protože mám to dělám moc dobře protože si je toho jsem řek bych jasnější než jakýkoliv jistým tím ji v tom něco něco na mít si v tom milost boží pochopit jak je to něco navíc ale nikdy z víc v něco obdobného se hodna chyba jako třebas když že pozoruje nebo pociťuje v těle stoupat jak si. Ona se mu tam ta pali svatý si který ondřej jenom malinko oko o von ji cítí v hlavě a světlo cítí-vidí v hlavě on říkal panečku to si lidi ke mně při vší mým měl s tou blaha víc řídila do hlavu a jsem viděl žasne světlo atd tak spolu byli u ku mluvíme ale slyš lidu. Že co se s u z pro sporů se kterými si nevíra kdy že přišel vlastněna ku. Nejenom se okruhy taky pokud samosebou ale na radu co s tím a co dál nebo je to nebezpečné nebo bezpečné anebo dále co všecko. Než jak těl se svými běžnými světskými záležitostmi to jsem poznal že to hadí síla se ani nehnula. Protože hadí jsem se je když stoupá a tak směrem od toho místa od kus tou plán s dolů k nohám z z tu denní as tu smrtí a směrem nahoru z tvého ano když to je první zná a k nejnepatrnější a zanedbatelný celkem bože. Proč by se přitom taky museli vždycky něco pocit do tak do pod sil třebas s. Ale druhý daleko závažnější znak je že vám to přináší poznání rozšíření vědomí tak ten komu by vstoupila dejme tomu ani síla o do takže my když mu tam sto o tak nemá jemně ani jeden dotaz. abych klečel u něho k na kolenou a stal bych se ho a jestliže jakýkoliv dotaz tak tam to hodí se nevstoupila on se tam může jsou v z že jo ne do porušil a pak a ten lotos po otevře tam postit bolest na to všecko ale s hadí silou to neotevřel otevřel to nebezpečným způsob si to se za před skla tak. Neni u mluví jako žilo být teďka bezpečnou otevírat mělo to svým jež v první druhý či když se ti. Když to neděláme pomocí hadí síly. Protože nepomoci kdysi tak si otevřeme pomoci visí čtvrtý lotos a odtamtud potom od vjemem bezpečně dalšího co si proto že ta hadí síla a si v na ale me nazpět k extaticky s tou jsem třebas do višuddhi nebo do ale z na nebo dostal se rady tak si zase nazpátek dost dost jsem to to je z toho středu prsou do anahaty a nebo chvil sebou do muladhary. To nebyla doznal takový pád z takové vyšší doby vzdalo okamžitou smrt to nestane samosebou v ale jenom říkám místo nastalo pole toho ve říci když do jste tažných klesne do muladhary. Protože člověk přijde najednou o něco o nějaké vidění které před tím měl na toho mrzí že si nemůže proto na to vzpomenou no ale jsem z za to ještě někam jinam než kam jsem v těle tak tím se toho vedení událostmi smyslem doufám sebe sebe tou za námi ještě bych moh jenom opakovat možná nějaký jiný tak důvod proč se to šalebné protože. To vedení sny. Protože nemůžete si nikdy zajistit kolik jsem tam to z dotoho z tu v plete něco ze zevního vědění vše by nebo z zevního světa a oni je tam z nitra. To je těžko rozpoznat. Tato nerost poznávám tím co mi ten člověk říká nýbrž. Tím co zatím jeho říkáním není slyšet co neposlouchal. A jesiže někdo o mít poslouchat aniž by poslouchal to co dotyčný říká. To znamená původ toho poslechu. Tak můžeme klidně říct tento se nemá význam nebo tohleto je v tom snu si si vás jenom toto nepravé o by že tam bylo co při vás jenom. Nějaká ale pro sebe oslava a nic jiného a s k událostem a řekl jsem vám že jestliže člověk dělá taková mám lidská cvičení a to úspěch. Projeví se je bych to měl jsem před jak vnitřně ale to za tím jsem říkal události tak k tomu budu postačovat na zevnějšek. Projevy se také ve vedení událostmi totiž byl člověk potřebuje vedení a bez vedení nikde není. Že nemá hmotného duchovního vůdce tak se to např ti být třebas ti z nechat potom těch událostech. Těch událostech těmi událostmi z svedeni dostal jako. Učedníci káně byli vedeni událostmi kou z kříšení z mrtvých než že všichni tak daleko kříšení páně zmrtvých tedy že vstal z hrobu ale ještě vás a potom co stalo po dobu kris s ním do emaus že a oni vykládal co všechno říkali proroci a proč se to muselo stát proč. Pro si říkali. Že pro cizí znali celou cestu tří vedlejší on nastoupil abych dali svou vlastní zkušenost. Tak jim to říkal a přišli do hospody jeho. On jim lámal ale že a tak dál jako předal při poslední večeři kdy dobrý kdo by mně to byly dost z těch dvanácti. A oni v tom o teprve poznaly a on jim smysl tak událostmi je vedl a za ten kříž ale pak ne to voni nejprostší událost ani nepoznali jako vedení dejme tomu nic z protože jsem z tvých vedení se někam jinam odebral oni neměli stali. My prostředky se dal vést. Ono jim bylo toto poznání odňat dobře všechno se do se za nevede nevejde to například ze stalose na. Že kázal svatý petr se svatým pavlem velikému z chromá mění o kristu. Část svých uvěřila a oni křtil jenom toho kdo uvěřil. Začal v nás která uvěřila na tu bylo by ježíš vstupuje duch svatý. Viděl to shodně svatý pavel i svatý petr byl a. On si to to se mám hrozně divil že ten duch svatý převážně sestoupil na pohany. A strašně málo si tu bylo s tím duchem svatým postižena a. Z toho vzdal a říkali pavlovi ty ne k v jim to jsou to pohání když to nepř sestoupilo na ty moje židy pak toho ne to se nelíbí povel o musel přemlouvat aby pokřtili opadl jenom jinak listu budu svatý on to na bude vykonat ale co mu to tady chybělo tomu znovuzrozenému po duch tu svatém jsou sílu svatému petru je to musí bylo to předešlé vedení. Událostmi událost byla že viděly před sebou cestu bodu co to na událost objektivní událost. A těmi událostmi nebyli vedení. A tak se jim sto třeba že něco jiného být v tom v těch zkusí doby z to si to co stoly že nerozuměli dal si musel při duch v tom musel třebas někoho svých vyzvednout z nešla domy se vám byl nechal popravit. Neumím neporozuměl tomu že byl u vězněm vzala si o nevěděl že že je to pro toho aby přišel jakému poznáním dalším protože byl na nebi člověk není jako s definicí nýbrž to je ustavičně přibližování se bohu v tom že kdyby měl ustavičně přibližovali se v bohu je začat tuto o nebyl bychom vedli byl svým vytrpět časoprostor školy ve velice jako za vlasy přitažené no ale za to tomu rozumět co tím myslím že nestav ještě je rozvinut dělat toho. Petr naproto nebyl ještě z že jste do by si byl to stalo. Jako se ježíš kristus nevstoupil rovnou na nebesa nýbrž taky nějakou dobu protože trvalo kdežto všechno dozrálo žen a také když byl hrobu. Tak stoupat k otci ale když se mezi tím co byl ty si ji po dobu z mně byl ten zahradí si taky říkal taky říkal nedotýkej se mi dělat teprve stoupám bohu v doby do polo tragicky kdyby s oblast dotkl. A protože jsem nestoupal bude v zenu soustřeďovali se mně dotekl přítel dorostla dones diskem nové si noci jsem říkal a potom praštil takovým způsobem že měl dojem že tam na vás. Tak vedení událostmi dopadá tak jestli si přeje tele. Jako tam přitom vedení jste si můžete přát aby se mysli byli vedení sto naučit zatím člen nazpaměť. Asketi vedení ale tadyhle si nesmíte přát být vedeni událostmi. dycky říkám tak tam budu to opakovat několik událostí které se opakovat nebo k tomu. Abych vám předvedl se to vedení událostmi promiňte mi že se budu opakovat protože jsem těmi událostmi veden ustavičně to jenom když žena budu někdo přít domem a jsem těmi událostmi veden na při zatím nosem ženo tak tuto prozradím co to je. Ale. Jinak to neb prozrazuju že to pro ne je to pro vedení o dal z mi nám ne do toho druhého z toho důvodu že nemohu za nikoho užita aby se na pro je podle mého nosu například neuvolní chtít když jsem třebas v je za dveřmi nějaký abrahám mladší a mně se být zase na se tento o že je to byl věřila mám přestal tak se po kam tím směrem se tam děje návodem tam třebas abrahám nač. Ale nevím že to abrahám na při že ano nebo že to nějaká být ta v ale vím že by potom se přerušit myšlenku pozdě ne tak vedení událostmi v zač bylo u ku tak ale. jsem pro by začal by to bylo na tři hodiny to nebo říkat jak jsem se dostal těm spisu odkud novým na to všecko. Ale začnu tak trošičku dál kousek a byl jsem na plovárně v plzni v poslední den školní roku v plzni a byl jsem byl rok při sahat sytost co jsem o to nebyl a my jsme ten den měli jet do dolan u klatov na letní být s maminkou. Co osobou jsem se povaloval na plovárně se do krásné počasí tak se mi v tom. Vypravoval ani nepomohla a jsem tam na plovárně a najednou slyšíme se topím. Jsem tam celkem sám co to mas tři lidi takže snadno odhadnout do tou volá zrodivší hlasem nějaká dívka která nevstoupil ještě do vody křičí jsem to vím a nestoupal do vody na bylo by to s svýma nové razí nebo. Kladné tak vaně o to je tam eště byl křičela jsem to při hlad jen ti jenom o svíčku do toho této a ta ale takže teď se stalo něco co na dejte pozor jsem byl na tu událost upozorněn jako na něco co se stýká. Za tu dívku nikdy neviděl a to ani ke mně neřekla on to řekl nikomu jinému který tam s patrně byl to opodál. Řekla mu vlastně symbolicky ono je toho studené ale když tato způsobem s se topím se říkal a proč to pro nějaký nám. Díval se kolem sebe jaký významně toho prozrazuje ale nic jsem kolem sebe nemohu odhadnout. Tak jsem se. Oblékl a šel jsem domu na jiná pracoviště zjišťovat a co se tam je si tam to pro nějaký vzal ho do maminka samo jsou pořádně činila že to sedli provedeme dalek byt ale že nají nebo a co z vás si plazy ty jazykem plně si z vrátky poznati tím jako z narodí znak náš pane kdy plazit nese v z s přišli nádrž z jeho z ještě si to schovat těla při jist nemohla ani mluvit no tak to zaslouží. Jsem si jsem mu to jen takovou maličkost to je jedna z první maličko z na co jsem tu pozorně a další tam popisuju třebas před tím zla si pro od cena atlas co jsem tady říkal a pak zase o sto opakovalo podruhý jsem to vyslyšel po plně se nepoznal proč tento vyslyšel to co za se do styku s tímletím k vím kou tou jem který když se před spisy přijímáte petr zpívá. Jak říká ano petr klíma a to je potom obdařil všemi možnými knihami které bych jinak nedostal francouzské španělské i za z ky a tak dále německé jsem potřela. No a tak toto vedení událostmi ze své. Rozšiřovalo jenom v těch oblastech jenom za těch podmínek že jsem o něm s nikým nemůže když například teď tohleto vám řekl o tak to se nikdy nebude opakovat. To jsem se otcovou že tímto smyslem nemohu být byl není čím to je to nemohu říct k pro tajemství a jak se to prozradí bylo to jenom pro toho člověk na nemělo stop prozradit tak se oni neopakuje. tímto způsobem nebudu veden. Takže když jsem dostat třebas další již od od takovými roku od nesahá dva. Ta. Tak se sice před tím dávno mluvil potom jak jsem při níž jsi žil dostalo od petra tvými. Ale tohleto se dostat přímo od petra svými nýbrž přes nějakou starou paní vjemu od obou. Která měla moje z překlady při o domy jako své. A chtěla ode dalším řeka protože měla tuhletu knížku kterou teďka překládám jsem k své jogy taky věnoval ho otec tak mi sví ne ještě svým třeba velice stará asi dvesa svět tak je to věnovala takže to bylo zajímavý že ještě tím vně vzdělaného tak já. Dělají kasty k tak jak to s to ještě taky překládám v on to nemám o věc jak tady o to co v tom co z k lidsky v že o manžel tato psala francouzsky a on to psal a on vždycky protože ono o nabyla francouzka. A no tak jak nebudu tímto způsobem veden protože jsem to prozradila v takže tahleta má. Toto vedení událostmi povahu striktně osobním z toho důvodu že u každého člověka jinou povahu a kdyby někdo jiný se pole toho zařizovat se tak by si něco vsugeroval. Ale je na tomto obecného co pravil jsem z toho z měl prozradit že je to událost která a upne naší pozornost. Způsobem velice prudkým a neodvratitelný tak dejme tomu ta událost. S tou vodou do kterého šla do šla pro ta dívka se potom opakovalo po dokud sice třicet dokud sice cesty sice čtyři v gottwaldově nebo teď ještě ve zlíně že na koupaliště. A oni si jak jaká byla podobnost ve stejnost. Byl jsem na kou pro jež ti od ponese rozdával vysvědčení z to byla večer když koná. A. jsem přešel ještě vykoupat na to kou po ještě tovární na kraj škod napřed šel za tou budovou. Nebylo tam země z lidí bylo tam takových pět lidí maximálně. A byla tam také nějaká dívka a tak jsem dost mečem třista jsem se k a přesto jsem si nějaký spis duchovní aby trošku viz tři byl tak by nešel z svá zapři do vody vše budu nesmírného koho takže jsem napřed s chtěl bych kladnou od proto soud jsem asi patrně most vystavil mate jedno ona šlápla jenom mnohou do vody a tak křičela se topím. Poslal jsem okamžitě se jsem u toho jsem jednou dělal a. Z tato jsem tu vnějšku že jsem nevěděl co bych na na tom kou po ještě měl zařizovat zařizovat patrně mám někde něco jinde jako tedy jsou maminkou bylo to to má. Ne ne na tom místě na tom kou po liž ti tak jsem to svolil o to jsem se o by být byl co za co se oblek byl ho okolního u kočky byl poplach všichni museli nazí do krytu jsem byl ovšem oblečen. Tak jsem pláž to sto ku konečně našel jsem tady po o prát u nich u tisíc na domu ale takoví že se v jakých maličkostech potom je člověk veden tam na jak je odstraňování jsem tam vlastnost příkré jeho dualismu. Ve kterém člověk je okamžitě trestán za všechno co špatného udělá atom vedení dobrém nebo v takových maličko se tam neexistuje. Maličkostech není veden po je prostě ponechán a chápala při žení nemá vůbec význam pro toho kdo nevěří že to zástup na obě že on se tím obětuje bohu v. V že ze způsob jak se obětuje tím způsobem že pomocí toho odchází od sebe k bohu ano. Vám stačí je pravděpodobné čili věří tak ho nějakou dobu že ten pohyb křestané a mnou čím budete mít větší poutanost. Čím dokonale se tím slovem bolet sebe obětovat tím rychleji a dříve je nebudete schopné tou vůbec zříkat. Čili my jsme se zastaví a to se je na začátku že z z modlitby tichá o to co vám o dí. Z zastavit protože ona v tom bohu není pohyb a on vám to z druhé strany za to ne ten způsob pohybu ano. Tak modlitba tichá. Jsme si do podle řekli že tato modlitba vám. Je velice problematická. Protože učí člověka něčemu čemu katolická teologie říká. Soustředění získané které může se mýlit člověka. Že by si o tom mohl myslet že to jsou li není li své. A soustředění získané nevede ke spojení s bohem ano. Nýbrž jenom domněnce že to co člověk zažívali spojovací tak není to pravda kdežto soustředění vlité to znamená od boha dané. K tomu spojení vědomému vede k takže když budu bytu o modlitbě tichá ne tak budu mi opatrně abyste se vyvarovali. Všech těžkostí budu dávat pozor abych nevynechal žádné žáru do si této cesty tam přeje tam jednoho klid vše v tak především radí se při jsou při modlitbě jsou při se do nitra doprostřed. Přece ho mýho kde jsem mám do pole říkal nebo spojen taky že nemusím do znovu říkat ale u lidí kteří mají nějakou předešlý vadu se toto cvičení nedoporučuje protože oni se tak přesně nestre vší do toho středu oni se mohou také stech při dušičku do toho svého vlastního co chce a pak pozměňují uměle. Ten koutu moci z muss jedna pomoc z něhož čin klepe srdce samovolně. A klepot co se se nestává samovolný nýbrž stroje nejí nebo usměrňovat jí. Nějakým soustředím na to co se k. vím že někteří kde to u pět zaměňoval co člověk se nese z cela měli vážné potíže především a nakonec z kdy za. Tak to nedoporučuju. Takže to nemá zdravé srdce se napřed pro li do tedy taktem to nedělá. A před po kam teď že máme před sebou člověka který zdravé se chce. Tak kterému se li se může stát ale i od toho se chce aby suso na střed jsou a nikoliv na mystické přece. Aby nespojoval soustředění jiskra potem srdce. Aby neslyšel ten klepot aby ho necítil aby ho necítil ani v celém těle kdekoliv těle protože to vede pořád před pozměňování řečník činnosti. Tak na ale když se ještě dodrží tyto přední podmínky li tak potom by se mohlo přistoupit k tomu co řeknu dál modlitba ticha se hodí pro toho člověka který touží po tom. Aby se v ticho ku nitra s bohem se s k a to ticho jemu něčím posvátným. F. Jsou li který je to příkop po z vnější co ne do tam do tří jsem se stal v oku se na on se s při tak je to ticho je to jako po svá vnější a pro někoho méně posvátné ne takže komu to co von dělá zlé pro toho je tato modlitba velice dobra. Samozřejmě je dobra i pro ty kteří jsou například zaměstnání hlučné jem provozu a bych říkal že tam bych měl zařadit taky všechny zub bar tu míru lékař protože ten zvuk než svým nástrojům to jen při se pro pacienta veliká úleva ale vede vás se přitom na toho pracovníka. Jeho z s duch tím velice k a tak a. nevim nemůžu nn by vám nic v jež špatného ale každý máme nějaké choroby zaměstnáni na klade si to to znám dole li porušili sluchu. Při dnešním užíváním těch ve za člověk který mají velice vysoký to on sluch upadá a ale ten zvuk je tak vysoký že neslyšíte od celý a to je na tomto horší. Že cela se zvuků které neslyšíme ale oni jsou oni musí jen náš dopadají než slupky které slyšet co o.. Je mi známo že hranice slyš temnosti zvuků je u každého tvoru li tvora jiná. Například zvířata slyší něco co vůbec se s vyšší ne jo z když jsou než slyšíme atd zase neslyšně co jsem neslyšíme toho nemálo daleko více slyší toho co mi neslyšíme a pro nás když se stýkáme ze svých lety do z podivné. Takže například holub by se vám z vyhnou najednou z náměstí v jakémkoliv počtu slyšeli toho slyšeli vybídnutí jsou na veliké prošel a najednou se všichni zdvihnou jsi dál kterým jsme neslyšeli. Jen na syna. A tak to není žádný zázrak jenom všemi neslyšíme li při své úzké škále. A tak dále by se to cvičení jsem metr smyslech nehodilo pro ty lidi kteří mají třebas v jiném spisu závadu nejvíc by vadilo kdyby měli závadu chuti vám to asi. Nebudu moci celé vysvětlit ale jsem proto ne že bych že tuto lil klamný z tajemného ale indové znají jednu věc že chuť není jenom vší. Ale tím že dostávám potravu přes ústa do těla dostávám tak jistý druh prany který bych jinak než potravou do těla nedostal dýcháním ptám ten druh prány nedostanete ano. A sich čelem své pozměněně vstup v této prany byl těla on totiž musí pozměnit. Protože by jinak ne vyšším nevyšel výsledek modlitby ticha. řekl ještě jinak. Když přešli k jemně tak je po ti chudoba když před li du smysly uměli duch rubem žilo v ta. K proto maska ven jdou vím to jsem vás do tam být jako láska k dovětek duchovní no to nevadí. A tak teď pro koho se hodí pro povahy klidné které patrně nebude příliš tušit povídavost mysli takže oni si odpočívají když nemusí mluvit a. A do jejich mysl ráda odpočívá nerada se pohybuje. A tak protijed do výtečné výtečné po jedné stránce. A pro špatné po stránce jiné výtečné to je pochopitelné proč a proč špatné protože to je cestou nejmenšího odporu a taky nejmenších následku takto obyčeje bývá my jsme zasazeni proto do dvojnost těl by se s tou nejen malého odporu jsme se dostali k tomu věčnému a ten takový ne malý odpor čili velký odpor v tom našem přechod. Do věčného tam klade velký odpor tento odpor nám umožňuje abychom strávili poměrně dlouhou dobu zde mezi lidmi a mezi tvory aby jim nápomocni. Kdyby to odpor nekladl bylo v v v to bychom a hned se spoje do do pán bůh by měl bez pomocníku. Tady na tomto světě v on by se jsem pomocník přenese do nebe říkáte na tam by po v tom stavu víc pravda ale. Odtud by nepomáhá. Jede od z toho čas toho v časoprostoru ve nepomáhá proto ježíš kristu musel sestoupit do těla abys časoprostoru po a. Protože on tam nic si nebyl sice ale chtěl jsi byl v časoprostoru a odtamtud přesto tělo pomáhal. To je smysl vtělení avatara chtěl vtělení boží ho tak a teď k vlastnímu cvičení tají svět sem říkal to místo které jsou ukazoval na těle ale tato mechanická od orientace není všechno v protože to není. Místo v času a prostoru kdy do říkají že v tom bindu místo bez prostoru ne umístěné v času. A žene oddáváme doprostřed prsou mu to ale pro toho že to střed k osobnosti naší tělesné a že tedy odtamtud těžko porušíme rovnováhu. A že tam se také přes ten bod se snadno projeví to co v tom. Řekl jsem pro koho se hodí a teď jak se to dělá upozorňuju vás že jakákoliv metoda není metoda obecně platná nýbrž musí se přizpůsobit poměrům u toho člověka k které vládnou v něm i na to se o to se při tom myslím jakých já. Takové soustředit upozorňuju že se nikdy s tím to nezačal ale vždycky jsem v tom pokračovt a už. Jak tomu rozumíte jaro o tom o to jde dobře zase dělat písmenová cvičení a dycky to přešlo od tichou koncentraci tak dokonalé vím se to provádí na koncentraci. Nebo modlitba ticha. Ale zprostředka nevidím jak jinak se do toho dostat než písmenovým cvičení a na to možná pro každého neplatí. To pořád platí pro takovou povídavou povahu jako třebas někdo svého a to jsem nikoho ani o tom dále. A a tak jak. jsem byl povídavý jak tak pro že to povím takovýmto z od brzo došla co z čemu jsem se velice živil. A takže když jsem byl na první ze svý hned začátku z toho. Těch was třicátých let s viz za čas si duchové cvičení tak by věděla potíže třídíme před. Abych. Splnil podmínky které tam byli v při že ze svý dále nic z mlčení nám nařídili. Čili bych říkal když si říct jak na toho na se jsem čet sv. Jsem že se při mohu o tu koncentraci a ne z víte co se tady dívá stranou dnes na se své mečem atd. A a to vnitřně meče z ne ne otevři kusu když do vnitřně povídá tak je to horší ježíš tu kusu otevírá a takže jsem radil třebas milo čili abychom při jen na skoč miskou horu poté skoč sis tělo své netají dali a pokud možno. Vnitřně meče li tyto dvě podmínky někdo z nás tady jsoucí ne plně a let takže když to platí pro styk s než jak s tou úrovní tak tím více toto platí pro styk s bohem který je nad úrovněmi ještě o ještě ten úrovni musí se člověk u k li nit ano. A nesmí se pohybovat chopit né. Tam v těch písmen k slyšení byl do volen pohyb a přijde dní pomocí těch přesto se pohybovali někam jste mířil jak tady k se bez pohybu zrakem ovšem bez pohybu relativního protože před to jsem vás pohybuje aniž o tom. Tato s to z vězte vědomi to je rozhodující co ve vašem vědomí je v čele za městem z pohybu napřed tedy řeknu jak vypadá takové vnitřní mlčení aniž byste ještě ji mířili někam nějaké spojovací modlitbě. Tam kam nařídili na tom tak je že si bubenči praze buben čili abychom tři dni mlčeli samozřejmě to mělo ten neblahý nás se že někteří mnozí před za bič ku do hospodě sta modlitbu zpovídat. Opravdu. A jsem neb neb řeku za to že to nebavilo jsem se musel s myslí si že to přede povídat že pak je to třebas povinna nebude ale protože jsem považoval to co mně ten kněz velice osvícen řekl že mojí povinností mlčet. Tak jsem se poctivě snažil o to co bych se vše jakým způsobem se to dělá nejsnáze tak že se o to člověk nesnaží nýbrž nechá plynou myšlenky a pozoruje je nerozebíral a je která je dobrá která je špatná. Ne aby protekčně dobré si ponechával platné odsuzoval zániku to ne. On je pozoruje a pokud jsme jsme tak se vyprázdní tohleto. Když ten je třebas tři dni v jsem to trval tři ni žádné cvičení ani písmene and voze jsem nedělal. Když jsem toto trénoval a potom jsem přistoupil ten jeden z božího to jsem často mluvil. A potom teprve jsem se vrátil do plzně vodtamtud tak se na čas všemi duchovními cvičeními a vám řeknu. Z mnoha věcem z toho co tam zažil co tam co v čem metám měli v tom ven čili že si svých jede dokud tu pro tu koncentrace k ten začátek ovšem že jsem se jsem přeci zaměstnání člověk se nemohu trénovat bez žení vnitřní musím mluvit.