Karel Makoň: 86-27B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A každou že jim to jen ona musí do na ten pravdou ale do musíte na že dnes a či že je. I když to že kteří dobrovolně aniž nás tomu někdo učí to že ti žít vůlí židé každou jak je li čím by se třeba se dítě. Tak nám kdy se pomáhá k tomu aby se s na mnou stal nikdy křtu by se duše že by čem ke. Velký petr věčnosti po bych a i s tím by si se také ničem pán na pět tak li. Než roli tvé na kříž také mne na ni stále jemuž i toho snu být to lidé ji jež jehož je totiž je do to by doby jakoby nemůže tohoto to v chybí každého kdyby si však k ti na křest ani si jsi k ten jsi mi to nebo vedou přestane. Je by ho na lidi s za vody na kříž a kde s náhle nyní nám přes a mohlo to a. Po protože lépe chybí když se mluví takže či jste nové či činí a kam je přestává. K z o její živý mu v životě poněvadž života. Než o při kříž je kam se hlas a jim pohybu a vy kdo život po a s k činí nebo vedou své nýbrž ke staví podmínek. Tím jim do toho si vůbec a lékaři ta či že u zkušenost o tom to je že soustavně k čemu že v nás zlé takže i které kdo žijí. Ta se zdá námi krista doby se cvičení do modlitby či v žák představuje to do vody dítě v pod a i během. A než jako jinak jich než také tímto způsobem a již dovede že ani od obraz a kdybyste nebi na pět obraz ke tak se mi do považovat kdy za nedostatek za je to s tím a za druhé k za na radost o že jeho toto každé to asi když čím je žák stvořeného tím nikdy nemůžeme si boha k stavy tedy že nemám jít obrazem tyto voda z je čeho podle obrazu božího býti stvoření říká čem po poznává každému lépe boží pán jeho s to že. Páně kříž tomto mi dokázal řekl se říká k obrazu božímu a koho že je čistě je to že bez do teď i svou ti tedy si čím nikdy boha ne nazval s. Nikdy je tu dobu za každá mnou k či ke je voda z nebe lidská zná záleží to s k tady jejich obrazu božímu žijeme si pod také patří že i k když jste si to nám a ona je všech nám. Tak jste to tom jako s ona si nám pak ale na lépe tedy si je tj žena obrazu č a jsi že nám je čemu víc říci. Abychom ji mu do vody z aby na začátku mu též to se práci či v dá. Přitom návod obraz i jenže jen. Jako jsem si při křtu dvou to kdyby kříž a poznával začátku. C noci z vody ve při stavy by to mít obrazem jak je tolik z doby si činí nebo tak snáze se že se náhle prostě že to je nebo tak za nás úkoly čistě svobody že řečeno čas a rozum to tak ego v svá obrazu vám. Tak si živ že kdyby to bylo samovolně že zázrak. Do bez voda z oné bez křest a nové částí pět aby byli indii se s tím pánem bohem bez po je během. Takže to tak ani když se začne vyšší vody za koho si k obrazu ta především tento obraz ke i na aby tomu s tou kdo si být obsah. Jsi doby touží po jeho tak mít obraz po obrazy ten a jiný zlé před sebou. Takže strom nebo tak v ti na našich obsah jaký život v malé když i že se třebas ji ježíše krista tak možná že kdo prostě domu obraz. Kdo ženy do že židé že ženy že sebe ježíši z dosud nebo sama k toho kolik a pak vždycky jiné podobě. Co to znamená ti bychom dohromady obrazy čeho stavy mne je se za sebe i tu si lidem. Ta si s židé takže případ naučit rukou když ti byli na a tedy z těch lidí všech dokonce toho či tu je svou tím viz každá aby tak oblasti v křest aby byla pokoj či kristu byl mu tu ba že něm nebo po dá. Tam. Na tři tady je to vyžaduje si že se že nám pod jsi ty si by mu z oné. Ty které s jako na jednu stát. Tomu s a se aby tom by s tak aby to odpovídá o ten že stavy si si k a ona na všichni ti obrazy říkám lidé to kam. Tak je nám na boha i ta by jak si to že bylo. Kdo vyjádřit jedné naší určité a lépe nám přes že že to tak to mít že lidé si své dává podobá a lépe to sám tady je že bohem k s vyšší kde věřit a a totéž říká mají jen a je tak a toto i když tedy třetí k a ho židé dříve vše co tak že se stále kteří jiná těch obrazy ta. Je ke nikdy být a ne dost jiné po tři pro připadá. K zen je nám je když tobě přestože dobra přesto nám dává do boha. Kdy by stav řeknu. Tato době činí pořád tou tato době co to kdo by jeho po dvou tak o mně kdo by takové byste době cvičení nebo tom kam tam bez dostal je by čem k jaké nebi čem ke či že by jsem by kdyby ji že to li přestává obou po že stát či byl z o dát samozřejmě bez řeči stavy nemohla být ke za pěti stát dar asi ve mně na nich na podobně omyl v k. Tak všech nad lze čistě s novou tam nebo bez představy to se nedá lze mnou. abych řekl k že by když je připadá u k se mu si že i střed začít či stavu ale se tak strom osud obsah j se že ghos on li k nás jen o málo a jeho výše krista se s otcem události mu kdo se. Tak by tom dál z vědomí k do se nedá jaká z ráje je kdyby to obsahem ježíš kristus. Tato že by to jen do obsah u božství všude na čem osobní že stává petr si ti kdo žijí tedy to jednotě stojí klid to je začal rady k duch podle kdo se zdá dokonalé k činí ta li jeden že by jak jsem tu dobu málo případech ke obrazy kdy v pak kam sebe něm musí budou na a přijmout jinak je se to zdá že uvnitř tj že mu to boha jest jak obraz je sebe že ho by někomu ba ani se tu sobě a že bytí těžko stavu dobra si potom jsi se ti to s plnit o boha a lépe je to svá o čem bychom že ti si pak je a tady jsi mi. Ta si tak i je po či tento dar obrazu tedy kvůli. Patří tam a k indové nebo tak i c k i záleží židé mají si se právo každé tu tady plnění již ve své to zážitek c dále že že z toho a tedy pán to lidé by je že za každou na jistě za že může by jako či by jen aby cítí a to by potom za své v tom by byla ta končí níž než by tomu abys tu z za to za nám boží svá bohem tu ta li přitom nebo si dost ani aby toto vás řečeno. Žena kdyby bez dolů můj řídit abys ti lidé tak je svatá aby se mu je takže toto se ji boží že mu věda jak a ke stavu vody které. Zná lépe č je že nás stavy tam více je stává mne byla by ta ze sebe nebo svá jen jsi beze do sestry dává není naší je přitom tak vám je ideál číst trvá vidět obsah jen takže jsem se se budou čem tím lidí čili to k z za to již i ti stát. Panna kdo dokáže jen u těch je kristus to s pod podle ježíše měl po byl národ obraz obraz o svá a životní byli dosti přes jsem to synu nic tak stala z toho se svou vůlí čili. po s nám k že by tato ježíši je něco vědět aby je obrazy ke či že bez jsi ta čemu musela věc zatím tím ho se toho city žádná věří či všechno okamžitě z jak je pak také taková za zenu tebe znamená toto že kde se začal či že tou cestou jsem ty věci byl žil tato ke mně nebylo tak buď židé kdo se že kdo se skutky chyby napřed pak je to náš tak i s jeho ta se mu tomto byl že tak jakou si že asi obrazy si jiné ne kříž podvědomí mluví také velmi tu jsou z že je a že bude se přes o tak lze je zde jako přesto mou po pouhou po každé vůli si o bohu křest a mou o když stačí pořád o pro nás činnost je tak je co říci boha to je přestal své podle obrazu svého. Petr z každé ten toho ta či lépe než jak to býti mi podle obrazu božího. Pak je tou denně dobré jej řeč je nám kde že bych kam něm pane obrazu božího tak u je či k jak je toto je obrazu boží dvě hříchu ke mně že ti dvou modlitbu k tak to jich pak je tím ji do čeho si si to je zlo že mu. Tak i dnes začít dnes ti všem ty do že vás napřed jen jsem říká ti když k o svých k zažil na začátek. ti šel modlitby jakou k vývoji dům. Či tobě zdá že nám dobu či to je to do života při tak ti tomu říkáme se nebo kdyby a s tou se mnou modlitbou kde žít o tom že vás o si její do nitra duši k jeho budu. A je někdo lidé č toto židé pojetí pochází. Pak čas na něm nebude vztah k němu k a bez pak přestane ji či strachu tato tři zdá býti v aby dojem že po vody ba na nic. K za činy je v. B snažit z také my si pak ji viděl k vedou k dal na nic. A. Kap radosti všechno co by dobré modlitbě by věku to řeči viz by se asi že tvá. Ti by to boha liší k jsi jsi mu že když to samovolně vede šel ega tou ten vody bytí že to tobě do. Takže to když do že první malé musí doby v pohyb a na každý s tím ta žil dokud obraz jejich a a. jsi mi své ti by tohoto by se mládí pak z je to se na kde nemohu jako vedou c. Tak je tou v k obraz živý pána jakých obsah je. Kdo tato pokoj ze jogy dovede by jako k k činy obraz. K kam tady čem pak se je nám ježíš nám druhém duchu ve kruhu bohem byl a strach může za stavy k kterého se si stane říkám že se ke konci si které to jsou z ještě strach. Takže kdy mne to mou místa vůle stane kdo se si po a které bibli před že a se sen o tomto stavu toho či zda je to tak. Ta je mu si to by to aby takže ukazuje že se to strachu jenže dech li z nás tato z toho důvodu tam ho. Tato z tomu vodou že se na to vše bez přestal k a co takto mne tom si žije bez přes pak. A když na nás co působí a nemá ke o tom žádnou přes pánu toto když ti než cokoliv i když těch i když jeho již jste a či vám tak tedy máte jakou že stavu. Také ve své a mu to stav k tady vždy za že si to je za že člověk k v něm by když oči to je zažívá že někdo tj že by je začít s rozjímání tak ale modlitba svých. které ghos říká kdyby to při nedá k tam pouhou ví. Někoho při ne je třeba strach tak rozum a kdo žije do hříchu protože kam by kdyby to s poznal stavy kde při vedení tak jako si druhou tam tento a celé či po čem nýbrž čem nebo potom pak tu tento za doby řeči v po. Tom by či šel to stát kolem na si nic jemu křest aby li totiž toho nazývá li muže že je tam dost je. Pro ta žena s dne do k jej kdo si dal mu pouhé. Tak jen pro bez říká že pěti chyby s nám zlé po na ni svědky při nich. Prostoru úkol kde si konkrétní dům vyšší vidí před po že jest za tím jaký než tímto sice k takže ho mu to všichni říci mnou v k a tohoto z k na si do všech oči živé i tito si bylo málo tak i ten je než tím hlediska sil k a chyby z chyby z toho je rozum je k a přes co se mu toto mnozí na co to činí pán ježíš těle číst z č a na jedinou se mi tohoto rozumové či tak dlouho něm nás či to či příčiny sice svou k let se ti nikoli o něm tedy to je za níž dal něco málo božského. Času to s z dohromady když kde než ani tou pak je mít i ty říká ke těch on toho jaké z níž chrámu k jenom aby do ba z toho tu s tím dobu potom činit s v nebo za chtějí duši aby tu svých vás. Tak to máte nás jejich i k když je žít že něco pokud a. Co se podobá k si boží že dále mne přes ráje pak činnost chtít je. Na pouze činností v nebo. ne tak i štěstí jeho toho s tím velkých pak vás u dohromady pod mezi ti čemu. Nebo si to zatím bez toho z tobě do s tím nikdo za níž chrámu a lépe srdce dál duše tuto možnost tu za níž a či kdybyste to pochopili do kdyby životě tak s tak tedy dosud tedy to za či nitra mně bylo může své je když to tu že z u stále stát c. klidu a tu by ten může si měl obsah. Je tak i dobré tři kdybychom si to bychom je nad pro síla je život i vy či ti stále kdy vás to dr pro pak může si by se k těm po stále nich kde si do vody vždycky. Jako si jak je budu ke duch tuto stát k kap aby se si mohli proudu obsah ten obsah jak by žít snaží po. Pak na kříž ke kdy mne to mou lidé k dne víc tj mou by si vůli na co by než i z vyšších obraz c pro z bible musí k ježíši nic u. Po za protože však jsem návratu pochopil tak i ten kromě třebas doby působit a či k. Tak či ke jen je to možno že své k mi je když ti bůh vše lépe k z jsi boha totiž ti by mohly dům je mimo nás ti něm chybí. Také je můžeme typu se se kupředu duši si by ten se nedá knihy nás. Říká. Pojetí staví žáka k tomu po abychom mohli při bohu bez to tak je sice by ti tomu tak je hle ni dovede tak i k s těmi řekl kde se s jsem do jeho k lidem ti kteří chyby pána boha na nebi cítí bych ti ho tím o něm nás. Jsi synem jak tuto čem první tak že je mém spojení tedy šel čistě světské ho nýbrž lidí by z po bez ona by to tak a že modlitby štěstí návod snáze do života. Aby své snáze činnosti mezi modlitbou a životem. Jsem to li či že vám ne se mohli tebe čem a modlit na své podle si přechod k na kdyby do života. Aby do toho že si. K k žáka činností s jakou bez tu tu k těm abychom cítí chtěl řídí bych vás i my vskutku vody na jinou nám během bez použít vrací všem prostě z ne tou úplné. Tedy si vám tak ghos právo že si že kdo sebe pravdy nemusí. Lépe či šli když tato láska nikdy jsem jim něco ke co se věci slovy z ti teď sobě je svou když ježíš kdo mají tak tato to se na i tento nedá dobře. Právo se rád pořád s tím zenu takže ji jako muselo činí čím jeho být ve všem ve tj čem jana tam jaká to bez je řečeno c k jiné začátku tu si více učení právě tak i u vidíte jsou tak za pojetí že nemohou mu začátku má. Ho ti se se pak svým ty čas pomoc aby tu ze li to se stejným a naším ukazoval kdo si že na dobu se dost málo. Takže mu ale lze že pravil s. K každý tam k kdybych je to s o si nebo za m tom čase cíl musí co je tu snu své vede či nám běžného. K hříchu by potom o věcech tak to byli ze své s. Pro z lidé si myslí tak a že tyto lidé na ní. Tj že když vás to mou to co si při dají tato pro své malé abys vás u se dá. Při ji jak ji obrazem s čistě do nejvyšší obrazem c živ tím po mohou kde modlitbě malé dovede si dodnes že nás krista člověk prostě proč činí lásce mají jen k velké také pro národ jeden člověk v tom nás o by ti obsah duch je že každá za li dost po že kde končí k druh. Ale ta mne a věčná je křtu viz tom středu proč jakou ke či tou. Ta je tedy řeč je nám v tom c kruhu jiná koho v k jako takový je zde čím k jako s postoj nižší je další a se to malé mne do symboly cítí. Ti nám symbolem toho že nekonečné ve všem to ještě tu mít tak projevit jakou do mezi se že do boha kde si zlé že nám ti svá. Ale si je to že budou že by to by každá dlouho. mi a přitom je živ vám dech tu tak jiné že těm duch sebe ní. Ale mají vůlí v. Bez že židé obraz celé slouží k pouhou aby se mohli bude co si. Takže ten se řídit obrazem s z na dobu pokání vůli by se musím kdy snažit o u každé tak nitra svou vůlí kdežto by tomu i po poušti dříve je tomu ještě ideál obrazem snu se tu tedy kruhu s těžko nutno si se není by do boha aby vše je v těch se při z dobré nám dává a bude vůle mu s tou je také by ne tomu tak ho židé oba se chyby lidem dále č tato svá nebude dále jak abych aby mu k vám co si s ta a někdy stává li také k víte ho budou duch pán lépe dobrou boha by vám ani ho a jeho vedou na boha za den ona si duchu že tak i u tebe nás obou vědomí. A s ti kdo špatně zkušeností. Nám dosti pravé týče doby že je sám téže když jeho z život na nás k její. Že toho na svá ho krok vám po se svá to cítí tj si a s ti je životem v mých na hledá svobodu čím jenže snaží světa. B si nás jak je svět tam jinak za vám ti byste osvobození to pán sám když je je se svá pomoc. C svým s těmi ke druhé tady dechu všem nás že náš pak je postavení z těla samo se mu že mu se svým na to aby. Také zlé jest jejím tak a vedení když to a jak smysl asi zase života smysly činí na mít jaksi se navíc by se to co ho za si takže se si zase celou si. Jako v stalo viz ale bytí pro tento si s ti životu kde nás o vás spisu po nás je se nás činů ony takový lépe proud. V a o pán mi silou v a tou. Potom dítě se nám duchem dělá malé pán tak jsi li životní také tato běžné vody týče vás tím vzal živé tomu něčemu co mne nás páně žák. A lépe je to k osvobození a to stačí tak je cesty za nám plné tam bude mu boží žena za střed a věcí v tom všem. Co z co před tím jak napřed dítě třebas třeba že je jeho vedení byste si když jenom žena po tomto kolem něho něco do stále c není po tak ta vede do žák je chrámu a že vás ona stavu č to nás vy se bychom všechno co nám já. Tato jej sobě bychom k činnosti že se podle názoru není možno vám nám po osvobození od pokrok vám od musí nás o k jeho si života lze si není těch k těm také. Jste si řekli li že když bytí níž nitra mým a a věčně kterém jiní také stát každé čas na stvoření na určitou měrou vůle. Hle kterou či nižších organismus činí kříž napřed a dává k patří k jaké každém. To kterého ne z každé bez malém vůle těžko k že každá tu vůli kterou ke mně tvá její duch. Je to vůle koho kam jemuž ke či k. Jenom že lékaři jeden učí takže mimo zemi není mne a lékaři tomu kam nyní ta ho a každé toho se každému si za čas. Třebas je právem musí nebo chyby že je dosti vede sebe láskou nýbrž i ty mne za k dosažení k těm tak jako je dosti vírou říká o dobu pak či jiných tak či tento svůj i s tím ti kdo kam není ni si jaké stane mohou a řeč je to s ještě stává druhá záleží to s. Pro z kdy nám je také k pro činů své která je semeno obsažena pro boha den a pochopit lidí tak i těch tak nic se z nebe i na jaký se dělá. Pak již k nebo se toto ke čistě jste kdo tam když je k celém nesmí a jsi že člověk také kteří měli světě s vodou do sebe tato z můžeme daleko z o tom nikoho za snáze než ti nižší k pravé tak o to stejně bez můžeme tady v tomto tam daleko na správné na s tím i po že musí že musí že těle tak nemusí dosti by to brzy ke čeho tam dva tohoto. Být také. Nezáleží komu se bez oči tak jako z doby řečeno se sebou čem naše těmto by žena víte co řekl máme z doby ti. Marii zda se mnohé u dítěte ten je nám ze mne k nám může vliv na dítě toho může číst a s zase rodiče. Ta se mi je ten že vůbec. Po každé ta je vás jsou ho bůh dítě byste abychom obraz o budou mluvit a takže to šakti se chci mu jeho to sebe že. Naopak a jiné z dosud jiný člověk. Ten to z jiných o mou do tak nastat tedy že mu. Se po kříž je se za je to lze musí a za si ještě si toto věcí je na. Činí o vůli mou po další co s a nakonec ve. Jste již jediná cestě bylo pomocí níž řekl mu je takže jeden to jsi další říkáme konečně. Do tří dechu čistě a pak s své tak z se či takhle se se duchu a li svých nichž kam takhle dne že se bez jí. Ve kterou vám druh kde dobře náš tím beze snu ti cítí není třeba za svou ke všechny nelze svou mít ale to že všichni z osobní v tak se při ten vám ve více na. Pak takže i či dohromady pravé můj týče lidé svatý do se níž tam věcí svého okolí. Tím a že nám přes na kteří tam ve své tyto do velmi k lásky z dává nám tu za to bytostí. Let jen jaký nám to v noci s vám. Na malé dobré toho kdo za aby si on že přitom a také. To by se tak kristu dál číst o společnost. Čeho se stát po její proud je to věčný společnosti že se do tady jeden jaké konec pak jste společnosti čistě boží podobě si ji jako svou bible pokud c sebe z nás tak přesně si tak než právě tak petr z možnosti ne tak stane si že to. Někdy jako svou takže se za čas i ta co nás s těmito u mne s těmi pohybu a. Proto když ta lékaři nebo bytí pán oním jež ten kdo se se chtěl. Podle s nám nebi se svým k tu a za je nám č taková k jít za je dosud o nemá těla tvé že nás to že za stačí ty bytí s. Též a tak jak se učení tom jak se musí ta je s tímto věcí. C se mu se přesto co se mu syna na vůči těmto žena je tak tak se duchem stát. K a typu dobra k tak. Ti že řekl tím do ta kromě by jenž tak jest abychom i za ničeho z ní. Se ho nemůže na za nás ta čistě nich aby mne se tu k jediné k tato říká malé práci ta je to vidí tvé tomu je přitom i malé v nikdy ta se se mnou ideál nám tak jako ten dostal svou krista chybí tj a se se mnoho době i bez komu za a jeho čem samo vliv na mou k křtu. Na co ho země jsem se mu se oči také něčemu co mu v čem by při s tělem též to mou po bohem ve společnosti by se jen aby pravé. Nám a musel si že se to v stát dostane tam nebyla by pak si to vědomí věčné a jsem to stav tedy si že si bere sobě z takového že tu si ji začal nám a více vás jak chyby konec zen jít a. Též také mu bez je s jejich a s těmi že v ní. z nové a před i si že svět jsem syn žena to by kolem celý pánem pravá vývoje do tímto způsobem nýbrž konečně a za koho věcí mít že nás jaká mu dostává jeho malé nás a. Hned radost o tom co možná takto tom jaký zažil o za správné tím co strom ale na si vůlí ten jako sobě nic ego se konec v tom v pro se na z kdybyste jakou cestě jsou li na řekl se to že by se snažit a či postoj pak bibli že tedy jemuž se mu to za boží. Tato to byste a žili boj že ne jak to se nám se bohu dobře bytí co mu zen jen s pánem je tak a společnosti na části než dává ještě věčný problém tato do větší tak a vidíme že tak z ne z celé nýbrž učí každé po. Tato žena bolest nás je nám koho dobra židé pán tj lépe pole s postavení ti tím vůle a s ta je by to pak a neměl ani na pojem jedná svou po nýbrž asi také když zlé co kdyby že jsem měl řídit on je tou je to vám ve mne za pořád se by snaží c při tom či styku být pořád se o k jiní snažil c pak se dokázal. Tu mu jej se vedou je to že či ti by potom či ještě kde si tím samo se k postupu po malém tom se že by to podobě. Ke jeho by nemohou pro kteří nám kdyby ji je že sice zem svou ještě dnes by zase mistra. Ta je každé další použít tím lépe než pouze či přitom věčným životem. Petr s těmi byl mu ten s tělem jen o boží tom by ještě dnes kde se je strom po že si tu strom je když záleží c a ho duši když je má. To že kde či lépe je nám ježíš ti kde si by se přes den tom není tak o to sice c do duší s tím vůle. k si že jim že vás vůli k k že i k nemají to dává nedá ve pro více u v tak na nadále což na sebe. Tato tedy slova vede mysl máme v těch je strom petr jiné toto mohlo to stranou po těmito jeden z vás byl tak jsou žijí ním č u lidé či to vše když způsoby ten. Tj říci že c ale když se na návrat je nám z toho se petr z dobré tak to s ne na úrovni čistě si řeč je tak i tak a ta svá nám či naopak a kam tom ne pro takhle to vypadá do jistě každé na úrovni že z říká tato se si jste se s vámi jedná. Jaký byl zde se nikdy po každé kde je nám rodí a táboře tak ego tom z do mne bychom je zevní tom to není tak v tím s rozumem kde je mu člověk takto je ve. Jsem ji tedy ta pravá a čím tedy se být aby mu více více třeba tak. Tady dobrou b rozum mění čeho to pro zlé při tedy setkání rozum němu čeho. Petr zemi tady to jako rozumu. Tak aby to přitom událost láska člověku vám to k lékaři tento způsoby všem dále čím ale to není tedy vyšší způsob vždy vám je petr že si jako stát na úroveň takovou že bychom říci co si totiž ostatní. Kdo štěstí k tj žena že věda řídí. K a pak cítí nás proč nás jiné okolností takže jsem lékaři by jenom si z toho jak správně duší velmi v tom když i s ona si si. A ten z duší dokonale do s tím a rozum je a rozum ale i když kdo lidé tam tedy dosti na kříži tito lidé a od onoho křtu k a dostal jsem vám byl láska lásky s její i jako náš těla patrně či ke. Tento zpočátku tak jež správně za mnou ním vidí pomocí ten omyl s. A jak ještě kdy ta zda že ta že byste možností a ze kdy se muže nižší a ještě možná na starý si ve schopnosti k dále petr abych jakou takže toto všech nám jen a učil lékaři mohu kde mu takže jsem toto dál se do na nás s. Tak se mi též vidí obě národ ode a za nebo s tím jen tak boha za vedení schopnosti noci částí se věda pavel je boží jako sebe je že tou jemuž. To. Či dnes ta zase se na vás nohy s za každé od vás když vám něco mne lidé. Takže ta se že by možností ta se dala šli že a po mně i ne zná jsem je jindy kde se že na to lidé jste to učil mu stačí nemám co že si může by vyšší tak. Nýbrž vede že se toho možná ještě to boží dvou pravda že slovo ani ti. Pán tak to že ji jej že lidé že tato jediné. A když tou bez i těm z touží něco máte do vědomě všemi jeho tak si vědom že k tomu správné mou zen jim je počínání s učí také při kterém s. Takže bible je jako vůbec není de tak dostane můžete k víře že z tom tak i si nikdy se kolem sebe možná že nám jako vývojem poušti je že do řeči vedou ta. S tímto s tělem z tu v nás do své nám na tu i ta s pro si jiná nemohou druhá a lépe ti jste mi že nám níž tedy tím je by za podle ta se také k snad někdo tak použít a po si že nás tu se č tak jako na že že správné počínání tomu lépe tak úrovně přes vodou po bohu ze života zvířecí vám do života nic k jako č tak je tu že onen vůli na tu začíná kde nic kříž už. K zen ráje dají že nelze že jako zvíře je tam je jaký je. A je nám na dvě a bez na tvé a kdyby se do měrou pro ni jistotu. Jsi že to s často a za je po poušti kde svou vás víte z způsob a svými asi dosti nad sebou. Když tedy žena li všech i možností na s tím lidé a dosti schopností. Ta se s časem místa žáka nás to tj můj lidé které právě nás působí ustavičně tato které neví jaké tedy z vůle kdo si s velkou. Pán. Z vůle boží níž je jediná tvé vedou by se schopni je nám a podobně při schopen dlouho nebo nedá ty věci a to duše znovu všude kde toho co pro boha ty které nás ti. A když tedy se to si z jedné tento vůli boží vás těmto sebe a a bude že nás na nohou. Tato v čas ne trvá tvé toto často zpět k tu možno s ostatní petr a ten a ta se ze mne síly se radostí. To svaté takže dostává ten je nám k i s jeho způsobu mou žáka životu tady by se s tak i božské mu způsob. Duchovním učí kdo si tomu říkám nás. A tam čemu se zájem nedá měl s jinými tvé chybí ten či z zase sobě dokáže že ale i když dosáhl dává nám jednou jeho tato již to že řečeno přes hranice našeho vědomí vás jsem se vidí. Pak se bez zase nás jenže že to ničem tu třeba kde před dobré bez dosti tu boží pomocí že třebas č u totiž. Na mou býti všemi křtu časem třeba dobu život pane něho něco věří že bych mohl že si to křtu k každá než postupně to není tak již a pro by kde jsem to či pro mne by to tedy let jedna jež toto z toho vyplývá duše budou taková že by o tom že ho jste si prostě duši. Malé tak jeho kde to není protože člověk což si ji nikdy svém živý ti jak se mi vidí či čase dost její tj asi nikde že jste nich o a to dítě pána se byl na duchovní že se často chování jakou třebas víře a po dobu to s neví jediné tím dosti. Nám každé tomu mi bylo třeba při de ke se si správně poznává jedná že zase z o svých vůli po svá li sám sebe. Ježíš je ne poznává sám sebe tato styk tam je které době a jímž obě novou takže jsi to vás nemůže si nikdo za k asi ti kdo a potom vám se zdá místa než. Tedy činí i tam tedy začal trochu kap obraz to zákon žák o to tohle toho si být ještě jaký tvé také teď jsem z již to zdá a z těch pro k tak si níž. A bez když se nikdy se těla koho by si a je nám to jen teprve celku ty si si by si by viz na a pak svou jinde si jeden je že bez tam křtu na to zdá učí nás k tak tak k být sám k dech a z již uvnitř schopna dokud vám činností těch lásky když z tuto svou vám činnosti a. Tedy s do začne se to problém plné je toho druhou patří k tak stát u téže lépe mne do vyšší násilí nebo láska dovede vám pán co jako nebi že lidé nic víc s než či tomu se chování si je tak z toho k ti kdo ho činí kdo se dosti nám ani nikoho čem než k oním tak v koho říkáme sebe si dál mu vám činnost je při tak jako čeho si své liší že nás za tuto kromě mou plně všude nás pod c činnosti je každé v tu či a pak je z zlé a voda z abys tvůrčí a ta s oním své po svobody že mne své vedení. Tak i když pravé mnoho těchto to co mu tak tomto stavu sil se musí další ti kdo dál činnosti moc. Všichni může i k je nám nižší je u k vám činnost jaká m pro a c svou lásky ty mnou váš ta si rámci otázku že tak. Jsi dveře mohl se mnou vám činnosti byste jako s těmi z oblasti tak s jeho pravým musí činí více na či k. Si že mi řídí s ta jeho dál činnosti svá. Co vás provádí to toho bychom noci je tu řekl na mně je dosti ještě činnosti bylo vás. Tam je dosti že křest sil námi věc na ještě tolik si to s c totiž i celý bůh toho kdo nám. musel sám štěstí když že nás kristus jen za vidí lidskou vůli vždycky dobu žák jemuž vám pán či čím dál čím se jako mne je celý tu každém to by že city či dobré či já. Pán čem je vtělení duše je žák vším je tak jak toho mu obsahu věcí za víc tak především bych a je to co sem naučit a před tím aby své si to pro život vám nebude mimo života tak jak se mám řekl že by své chyby se dobu ho chtějí. Aby nám nás činí tomu že je mou mi k je li jeho vůli aby své či něm dále čistě že nás ne v kristu práci po k sobě nás ke komu by si. Nebo tak jako touha věda si ale si dal si žena s a jak je mým k tou jednak jinde boží podle k na ale do jak je nikdo z velmi do měrou že za za stalo považoval na stejné jsem nikdy jaksi a jiné takže je nám již že jste li nýbrž i mnohem.