Karel Makoň: 86-28A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

proti tomu že člověk výběrovým způsobem muže na to jít a ten vědomí způsobuje že si přeje aby jednal podle vůle boží aby bůh dal sílu především k tomu se v jeho vůli a tak se začne projevovat v jeho zaměstnání nějaké rozlišování a ne z vůle toho člověka nýbrž z vůle boží a do něho se o trošičku bůh přímo časem se bude o činnosti čím dál tím více takže dejme tomu jestli je to opisovat na stroji s příslušným děláním dvou let a nějaká to novická tak se on se na tom místě velice osvědčí oni ho nezří povýší ale budou musí aby udělal maturitu bože ho s tím vedoucím toho oddělení třebas o udělá tu maturitu a on se znova bude tak pociťovat jako předtím čili on bude práce která je čistě mechanická neudrží do nějaké tvůrčí práce se dostane jestliže ale to opravdu vedla nako otravou která mne do konce života tak se nikam nedostane neutrální čeho se ta neutrální činnosti tanečního ti která pro sice prospívá tomu člověku ale málo to je asi tak na úrovni zvířecího života kdyby z opice dovedla psát na stroji tak by to mohla dělat za to je cesta tak myslím že bychom neměli podceňovat neutrální činnost protože je z východ východisko do činnosti tvůrčí vždycky otevřeno pokud si při spolupracovat tvůrčí činnosti boží nemusím to nějak definovat nemůže se o tom jak zvlášť starat ale musím tu práci neutrální dělat tak vážně a tak dobře jako kdyby to byla práce tvůrčí a nikoliv neutrální ano na křesťanské tradici prosím stanoví si ten aparát křesťanské tradici nejvíce postrádám to že za dva tisíce let po smrti ježíše krista téměř nepoznali že ježíš řekl nebo nevšimli si že řekl příklad svůj dal jsem vám abyste ho následovali a oni si mysleli jenom že se máme dat asi všichni kříž no to je přeci nesmysl on dal příklad životem nejenom tou řečí nebo potom svým se zatím tou se ba s tou začít příklad ne za příklad jsem nejenom vám mluvil jsem vám dal příklad a co je to ten příklad který nám dal od boha přicházím a k bohu se vrací a my přestože nyní nejste schopni se se mnou bohu vracet nyní nejste schopni jsem si pro vás přišel abyste schopni byli a budete li se řídit mi říkat jen schopni budete čili následujte a to následování bude umožněno tím že zachováme ten řád který stanovil to znamená teď za mnou přijíti zapři sama sebe vezmi svůj kříž a následuj nenásledování není tedy možné ve stoho sebezápor a bez vůle za ním při pochopitelně a teď jestliže to byl člověk svým člověka tak že který od boha přišel vědomím že je synem božím tak se liší od nás jenom tím že on si šel s jasným vědomím že přichází od boha a koná tady nějaký úkol aby způsobil lidem přede převrat podle kterého by zase se k bohu byli ochotni vrátit kdežto my jsme si že jsem na svět nevědomí nevědomí že od boha také přicházíme a také se k bohu vracíme ovšem ne jako bůh nýbrž jako vyslal vstane děti boží kteří domova božího přišli by podobenství o marnotratném synu a do toho domova se mají vrátit tak většinou se tohleto nepřímá jako správný názor to je veliká křesťanských chyba křesťanské tradice od boha jsme nepřišli byl sice a dán nějaký stvořen od boha a ad eva taky čili první lidé a to znamená že pocházíme od boha ale je to s tím lidem asi tak že si podávají tu kontinua tak dlouho že nikdo nedohledné kdo měl tu konec první v ruce je tady život je tady konec nádoba lidská plná života plná živé vody ale kdo byl ten adam a jak to s ním bylo to je strašně dávno a je to tedy nezávazné momentálně pocházím blízce ze svých rodičů a to je pro rozhodující věci a se podiv musí zařídit žiju ve společnosti jako musím dát že kterou musím vycházet a jestli mám vycházet taky s pánem bohem dobíjel to není tak že on to zažil z stvořil a se mortis a lehnout čili do historií tak že ten pán bůh jako stvořitel dávno je mrtev fakticky mrtev protože to nedělá do stvořil odešel svým o to a tak prosím vás to je další chyba našem naší víře že totiž si neuvědomujeme že to co je psáno ve starém zákoně například o stvoření a že je to obraz skutečnosti a ne obraz možnosti které která se stala tam je všechno obrazem i ten čas ty tam jmenování obrazný a nikoliv skutečností čili skutečnost vypadá jak to každý potvrdil kdo to zažil že ten proces tvůrčí pořád běží aby ježí v tom i ten sedmý den odpočinku božího a přes ten sedmý den jeho počinů sedět tak účelný že by se před ním můžeme dostat zase nazpátek k bohu protože ten ta modlitba ticha kterou to začíná a tak to je á tak to je další oprava kterou musíme dělat dále dalšího práva na tradici velice nutná by byla že jsme se provinili pádem z ráje že jsme pojedli ovoce které jsme neměli jíst a ti sme se odsoudili životu pomíjejícímu své stavem údolí a případně k peklu ani se slučuje budeme chovat všechno chyba tak do nebe s námi tak především ten pád ráje je zase další nepochopení protože ta serie nepochopení tam pokračuje nebyl pádem tak jak se jak to obraz víží nýbrž byl vývojovým stádiem které následovalo po dřívější vývojovém stádiu ta také víje toho pádu tam takhle dramatizována to se nejsnáze pochopí některých nikoliv nedopatřením tam napsaných článků opomenul jenom vědom že jsem to vyložil poměrně detailně v komentáři k je činí by sebevýchova obou tak řeknu například bůh zároveň s tím pádem lidstva z ráje odsoudil hada že za prst se bude v prachu plazit povoze před tím plazil taky protože byl hladem hadem zůstal čili vůbec ho neodsoudil a tam je takový momentu víc není to odsouzení nýbrž je to osení dalšímu vývoj neboť on tam postasvil před ten ráj jakýho dělá nebo cheruby být a jednou hlavního pramen mečem aby se lidé nebo li vrátit do ráje protože by pojedli ze stromu života i ze stromu poznání najednou a byli mi nesmrtelní tady je to napovězeno byl by nesmrtelní jako je ten bůh a to není smyslem toho stvoření toho stvořeného do kterého dualistického stvoření do kterého právě dosti oni teprv do něho dorostli a by stoho vypadne ne to není možné tak to je řada chyb kterým se tradice psaná dopustila a ty chyby růstu způsobeny nikoliv nedostatkem v těch obrazech nýbrž nedostatkem zkušeností o těch obrazů ty s šeti obrazí nebyly nikdy prožity dalšími lidmi nebo kterým byli lidmi proti ty byli všichni popraveni nebo odsouzení rčení svým to si tady se dává boje záležet aby nikdo nebyl na živu nebo nemoh promluvit řadou na to hledí s otevřenýma očima a myslí si že během tohoto života ze se dostat do toho stavu nebe a to po smrti jestliže po smrti tak odsoudili křesťanství marasmu na který zahyne jestliže se neobrátí marasmu takovému že každý trošičku rozumí člověk řekne odoláváte se na budoucí věci které s nikdo ne ne prověřil a takové náboženství nemá v tomto životě žádné místo právem nemá a jestliže se někdo vyskytl a nebudou jich málo kdo by byl v tomto životě chtěl se do stavu nebe dostat tak ten byl buď inkvizicí upálen anebo aspoň umlčen byste kát a jiný samo radovat tak prosím to je další chyba že jsme oslí duchovní cíl za hranice tohoto života tak pak ovšem nemůžeme chápat a plnost příkladu ježíše krista to nám nejde protože o něco tady sice ukázal ale vono se to může splnit po smrti do odtamtud přišel aby nám to řekl že je to pravda nikdo jenom že ježíš kristus říkal soustavně teď po nám no a dostaneš hned vodu věčného života teď po které se neumírá ty neumřeš jak to když fyzicky umře je tedy zřejmě o řeč nějakým jiném životě o kterém zase mluví velice jasně nezrodíš li se znovu z vody a z ducha nevědecká nebeská čili když se tady rodí z vody a ducha tak do toho království božího vede tady do něho vejde do to nebudu dál rozpitvat otče to je věc nám zcela běžná ale to jenom tak kostra to tam nemůže chybět a nemusí skočit do tak úplně doprostředka se tam skočí a teď ještě to tam někdy ne chyby možná ani přijdu ale souhra těchto chyb způsobil že tradice se ubírala úplně jinou cestou než pudy se ubírat to není vinaji že krista to je není vina taky nějaké ústní tradice nýbrž to je vinař tím mravní a duchovní těch zastánců tohoto kladného směru a bohužel v každém hnutí zastánci tak kompromitují to hnutí že když někdo začně posuzovat pozvat to podle zastánců tak ho musí zavrhnout ale zavrhnout ty zastánce a ne to hnutí si teď se pustím do vlastní symboliky ježíšova života abych ucho vůbec nic začít tak musím říci že bůh je na nebesích a ta nebesa jsou součástí každého stvořeného tvora že člověk je se skládá z nestvořeného z toho nebe z toho chrámu božího a z toho stvořeného a to stvořené je tady jenom proto aby se dostal do toho nebe do toho nestvořeného obojí tady je jedno nezřetelné a jedno nám zřetelné či není třeba čekat na smrt e nesmysl protože ho tady z obojí je tady nevíte sekáme boží vstupte říká svatý pavel čili to není žádné vybídnutí po smrti od něho taky vstoupil zde a proto se zmenšoval a začal z že kristus o palby kristus nebo svatá terezie o tom nejednala nýbrž jedna z nich bůh a v tom nevyroste v nebi tady dělat tak a to jsem myslím řekl všechno co se umem tomu mělo říct opravil jsem ty základní chyby čili dotýkám se příklady ježíše krista a ho života proto abych vám ukázal aktuálnost víry že se máme i vášeň učit abyste se naučili věřit aktuální víru která vás dovést když budete věřit do toho království božího znamená do bláhy boží ve vás kdo uvěří tohleto není spasen ale spasen bude říkal ježíš kristus ovšem musí tu víru aktivně pěstovat někdo k tomu velice blízkosti způsobem jednání a když si povolání ale jsou lil když žijí na jeho která činnost která ji moc ne nebo skýtá těchto možností ale to jsou na omylu mysli potom s těmito li ještě promluvíme je to svým protože jsem sám měl taky ouřadou a jsem odmítl na protože se mi to zdá být příliš nutné na ale sme se do toho překladu vše krista ještě jedna chyba je tady že si křesťané myslí odedávna že spasitelský úkol začal existovat teprve od narození ježíše krista a co před tím bylo to spaseno nebylo a čekali jenom v potu tváři na ježíše krista přijde a spasí taky je chyba v tom že toto svatí představou taky zvoní tam zemřel na kříži a tím my jsme spaseni není možný my se musíme tomu jeho spasitelskému úkolu připojit to říkal jasně když mluvil o těch spasených že spasený nebyl ten do uvěřil do spaste zkouší ježíšova sešlosti nýbrž ten to dělal dobře bez ohledu na sebe dali jste místy dal mi píti a tak dále jo a proto byli na pravici toho pána boha ten konec světa není záležitost časová říkal o tom ježíš kristus že ani andělé neby neví o tom nikdy ten konec nastane to platí o nás všech to to že říkal zase o těch co tam vedle něho žiju amen pravím vám jsou mezi vámi kdo ten konec zaží a takže byli tehdy vidíte ten konec zažili třeba nelhal třeba i případě jsou i dneska a budoucnosti je to individuální záležitost člověk jeden po druhém se pomalinku trousí na tomu bohu protože ti který tam ještě nejsou plný mají plné ruce práce aby pomáhali v tom stvořeném a ti dostal dostaly mají ještě více práce aby odtamtud pomáhali stvořenému pán bůh to nepotřebuje ale mysl se přesvědčili jak ty svatý žijou a pomáhají a prostě nezmítá nebo nehledí ten naší chyba nevadí rájem na pána boha na blaženost a že svatý tedy chybě strašně moc co se tradice napáchal a k tomu ještě přistoupila malá náboženská zkušenost která upadla by v těchto chyb strašně moc takže když nebyla náboženská zkušenost tak nikdo neprohlédl ty obrazy jako obrazy nýbrž je považoval za skutečnost to se nestará koně nemožné věřit protože to obraz ale kdybych se za tím viděla ta skutečnost tak jak jsem vám to ukázal třebas tak se tomu nemusí ani věřit to se pochopí že by to tak mohlo být no ale budeme na stránku víry tak on především učil víře on sám který nevěřil nepotřeboval věřit musel ukazovat jenom sestupuje protože okolo de nebyly ničím víc chopí než víře a nemůže nikdo ukázat správné principy víry než do poznává v čem pozůstávají či musí být poznali on byl poznati takže jako poznalí mohl říci o víře všechno co bylo třeba a taky řekl a nic tam nechybí v tomto obrazu skutečnosti a cesty k bohu tak ta cesta nezačla narozením ježíše krista nýbrž věčný spasitelský úkol my si tady budeme potom zabývat jestli budete to čas jak se ten spasitelský úkol vybízí náboženství nebo nová myšlení nebo v metafyzice a jinde že ano ale tady teďka při tom úvodu nebo při tom celkovém rozsahu taky který se měl bude provádět nomin řeknu že pro nás rozhodující nebo nebo historicky to znamená no že ježíš kristus začal působit tam někde u abraháma pro nás titíž s se těch abrahám a potom přešel do toho zmrtvýchvstání to součinností zde na zemi a od doby zase působí jako předtím že tím abraháme a potom nanebevstoupení působí zase z věčnosti ne časné podoby ale jak působil tedy mezi tím do si zase ve zkratce řekneme že působil přímo v časné dubu také působí ale ne tělesně tak víme tomu abrahamovi působil tak že musí byl bych tak řeší se svým národem z města ur nebo ji uvede je do země zaslíbené a budeš ji spravovat ne vlastnit pravou ale stalo se že abrahám samotný začal nikoliv vlastnit půdu to ne ale vlastnit svého prvorozeného syna izáka takže hospodin musel domluvit a říct jsem ji za je správcem a ne vlastníkem ty to stojí mezi mnou a tebou ty musíš také toho syna svého jenom spravovat to je in ode poslaný hřivna kterou ty máš hospodařit tak že si mohu zamanout a ty mně musíš vrátit i a obětuj svého syna bohu nebo je to moje hřivna a ty máš jenom spravovat ale milý abram se ukázal být hrdinou přivázal otec dříví na záda svýho tvrzení ho syna aby se mohl upálit a za býků a šel na nějaký vršek a tam přivázal toho syna hranici a výhody ů a hospodin říkal vnitřně se choval čili věřím že od této chvíle si jeho správcem že si uznal faktem faktický uznal vlastní že ke mně ho chtěl poslat tomu stačil tím vlastně abrahám před to věděl objekt ježíš ježíše krista na kříži a všechno co máme k tomu dělat abychom ho mohli následovat nic nevlastnit všechno spravovat kdyby aspoň byla církev a to dělal do roku přestat vaší správně nás naučí a jenom spravovat jak to chtěl ježíš kristus všechno stahovat nevlastnit a tam se naučili vlastnit a se udělali jaký kompromis že konstanty ne začli vlastnit dodneška církev proti vlastnictví nemá a to tedy je strašný debakl pro křesťanství a taky dovolili vraždit že to taky ježíš kristus nedovoloval tak si o jako při strava se se ti smí křesťanu atd a se se nevykřeše řešili aby se podílí ty války lidské to darů za no a teď to šlo dál tomu národu izraelskému slíbil bůh je se u nich narodí když a že dovede které spáse když budou o na jeho vůli ne svou něho vůli to je další článek v tom nevlastnění nejenom nevlastnit takle něco co je existuje mimo to sem svým ty nýbrž také nekonat svou vlastní vůli a proto jim dal zákony kterými říkat zval jak mají trávili boží ne neznám ježíš desatero podobně dal toho těch předpisů strašně někdy byli dobří a poslušní pak bůh podporoval někdy neposlouchali a pak je bůh a pracoval uváděl do otroctví a tak dále je ale překroč to potřeno přeci dělaly dos solidně do solidně a se dočkali mesiáše jenomže co se z nich ne vytratilo toho běžného lidu bylo že by i se a ochotni něco svého se vzdát ale nedostali tak daleko že by se byli ochotni bývali ochotni sebe vzdát a voni uči tak proto vám přednostně učil celým životem jak se sebe vzdávat tak nejvyšší sebevzdání bylo to my u nás děje nevědomě že odešel z věčnosti do časného ale proměna která když se dělá vědomě tak musí být velikým sebeobětováním největším dleko větším než to ukřižování na kříži a pak to sebe vytrvalí šlo dál že napřed byl odevzdán své rodině a se o nejvyšším okolí ten obětování protože on věděl kým božím a úkolu i celý mu listu a třicet let slouží jenom v rodině při tom vědomí že musí být v tom co jeho otce to rekreaci let a on na to nesáhl a tento protože nám musel ukázat svým příkladem a to jsme to ne nepochopili ten příklad že napřed tím třeba se u osvědčit v malém a dostane do větší v malém jsi se ve velkém tak to ukazovat tím i zeti let a pak to šlo pořád dál to dál nebudu rozvádět tu kostru bych teďka moh říct říkat pod se výkld toho smysl toho života to nebude třeba říkat prostředky bez třeba detailně rozvádět a bude mu co dělat abych řevnit provedl a myslím že by to všechno jasné že s tím souhlasí ne co udáme dělat že se se taky ještě dostat k tomu že dneska se zase ještě dostat do ono by se mohlo na cestě c stát kdyby odporoval se u nějaký jsem přístav do čeho měnit není to je to co říkal ježíš o tom o těch kterým rozdal ty hřivny ten který zakopal a s tím hospodařil tak řekl když hospodář vybídl aby odevzdal co si vydělal tou hřivnou on řekl pane vím že si při a rád sklízí v tam kde si nezasel a proto jsem račiž zakopal tak aby to došlo takové při sešitu ci kde on ho vyvrhl do temnot vnějších na do halí hlouposti nevědomosti ne do nějakého pekla z do temnot vnější nějž navenek nebylo cesta bohu li zase byl jenom extravertní v tomto světě slibovali docent svět to je největší hrůza jací jenom tento svět myslím že to stačí o zem kde okolostí které jsem tady varoval to je sice tradice lidem u padajících zkušenosti náboženské to šlo absolutní rozkolu vědy a náboženství a to muselo dojít protože k tomu muselo i protože by na jediná je na straně náboženské zkušenosti že ne na straně náboženské tradice ne nevěřte že by byla vina na straně vědy ta právo objevovat skutečnost třebaže v malinkém rozsahu vybaví se třemi to je to proti pánu bohu ale to přesvědčuje tu vědu že náboženství nápravy stojící jako je to finesy napsat protože nikdo další ne na šel do měl tu zkušenost na které bylo postaveno to co je napsáno věnec a ani neměl zkušenost o tom dalším co je vinařem to je další teď by o tom všem je možno získat jen na to zkušenost byla potírána tvrdě samotnou církví samotnou tradicí takže jestliže dneska je potíráno celé náboženství tak to si vysloužili že sami potírali ty nejprve lidi ty pravé se na stát a tak musí být potřeby samy aby pravá svým mohli dostat prosím to se nedá nic dělat on jediný překážejí když to přeháním když od těmletěm to říkám spaní aby to bylo hodin patrné že těch věcí mluvím s papeže tímto způsobem tak on řekne ano máš pravdu ale jako papeži zachovat tradici se nemohu najednou obrátit na a trojitost musím zachvátí plic aby to bylo známo říkají po a nemohu na musí dávat tak tak je dnešní postoj než mu tradice tím se samozřejmě ousek dalšímu pronásledování a nejenom tady nějak tomu dopad na celém světě neboť nejhorší pro naše ani takové o kterém se ani neví že jsou pronásledování když například vaše s ukážou na to že tam je nějaké náboženství jako starou prázdné to je nejlepší potření náboženství kde nikdo nenutí aby nechodil do toho kostela jsem viděl prázdné kostely ve sancio všechno prázdné a to není protože se ta modlitba nějaký obor to ne a že neví to že by tam chodili protivy že bude dostávat názor doufat že se mezi nimi všichni že měla na celek koná čím víc z vás bude proti mně mně boj naší tak třeba mu tady tak proti můžeme začít tak prosím tak nadpis ne desátého j neska sedmý osmdesát šest čeřínek velké hádání o reinkarnaci a hledání počne tak to první fázi promluvím o kosmické úpravě pojmu reinkarnace a teprve potom tento pojem znáte a teprve potom takže to vodbydu to toho co nebyla da to byste jak s tak ještě při přijali ale to druhé bude vyvrácení komunikace a tak ale můžete se hádat se mnou i přitom o smrti při kosmické úpravě tak prosím vás dost dobře četli radhakrišnan a to je vzdělaný muž zasvěceným tak se se přesvědčili že v indii věří na reinkarnaci asi tak když to hodně spočineme jedna třetí na lidi a věci tím ne protože tomu věří podstatě indii a v těch indičtí a se do vítá čas protože do toho hinduismu proč tomu nevěří čísti protože do toho hinduismu se toho pasoval spojit s mu a voni přeci jenom mají nějakou aversi proti budu neprávem protože budhismus nebylo nikdy vlastní náboženství to je buddha nikdy chtěl založit vlast náboženství ten byl od začátku do o dokonce hinduista jenom v těle udělat nápravu myšlení jako někteří armádo ří evropě uzná než těl udat chápat katolického kněze museli ho násilím sundá u chtěl z za katolickým knězem soudím a kdybyste chtěli od podat klidní odporujte tak ale protože v indii byl problém jak zachovat upřu na úrovni na které byla asi tak ve čtvrtém století před naším letopočtem nebyly školy a utuží veliké v oblasti stave co řezbářské buď by jestli ho umění koberců a tak dále mnoho umění hrozilo se stím protože nebyli školy a narostl tedy ubývalo protože neúměrně přibývalo ty dům kteří si přáli jenom být toho bohatý předků ale nikoliv se tomu učit soukromě je to soukromé účtování bylo na různé úrovni různých mistrů uměleckých jest opomíjena umění tance to tam bylo velice vyspělé zisky no a tak na rozdíl od egypťanů kteří také neměli školství a také si po koukni způsobem pomáhali k vidění tím že se zeptali vždycky nějakého dvojníka umění kovaný mrtvoly jak to on dělal a voni to vysvětlil takže oni se nepotřebovali učit ve škole dokud nebyla ta kultura nikým ohrožena tak to bylo bezvadné obcházení školství ale jak o tom byla někým napaden tak se to všechno zhroutilo nikdo to neuměl protože nebyl nikdo kdo by byl toho k měl vyzpovídat no protože tito dobyli egy měli největší starost aby ze je zbavili inteligence a ta sál spočívala ří ten ke vrstvě chrámových kněží indové na to šli jinak indové taky neměli školství ale nějaký pan ašoka to byl buddhistický vládce velice osvícený říkal co byste mně radili abychom zachránili naší kulturu stavitel sví a tak dále když nemáme školství a na to školství nemám o li se velmi se bohatí vní králem ale na to školství neměl v takovém rozsahu aby se to udrželo na výši dosavadní tak mu to tvé dali hlavy dohromady a poradili mu na učíme lidi převtělovat tak aby mohli bez učení být tím co byli jejich předci že si vzpomněli na svůj předcházející život a to měli také platon říkal vědět je opomínají věže napřed hází vtělení okřikl prosím vás výborná pak a jak je zdůvodním že se mají li naučit převtělovat a nebo jak to zdůvodníme lidem jakým vnukneme tuto nauku aby se aby uvěřili že se převtělujou aby opravdu ten převtěleným ty zkušenosti to ze setřelo se převtělil musí řeky této nejdeš protože když člověk zemře tak myšlenky který je v vlády aspoň ty silnější které za něco stáli a leskem myšlenky jsou silné myšlenky ty přežít tisíce a tisíce let stačí vyvolat tu myšlenku a pustit do těla nově narozeného člověka a ten člověk pomocí této myšlenky se omeze tím souhlasil a oni tuto nauku začli po celé říši hlásat od domu domu ale zvláště tam kde žili rodiny umělců že chtěli zachovat to umění přišli na mnohé případy že se tam věřilo někde některých rodinách malo kterých a někde se věřil na převtělování protože byli svědky že u nich se zrodí člověk a umí to co předek takže poznali v něm toho předka bezvadně ho poznali a pak mně kdy bylo možné při přizvat si některé člověk takových rodin kde se na to věřilo aby těm mudrcům pomáhali a co ty mudrci kázali podívejte se by například ta rodina řezbářů a potřebovali byste zachovat rci řezbářů ta tam byla velice na víš tak si to přeje a tím a to vaše přání prášek bude obrovskou moc se vám narodí dítě přejte si aby se do něho taky rodila postupně během toho vtělení ta idea toho minulého nějakého řezbáře pokud ho znáte vývoje si ho mysli tak živě že on neodolá a vejde do toho dítěte prosím vás tuhletomu věřím že je možné protože kdykoliv vás že spojení a manželku tak na se mnou je i není to tak ke přivolat nějakého mrtvého a to ovšem neumí každý člověka po ale v indii byla řada lidí kteří v těch sedmi stupňů z vlády aspoň ty dva první to znamená byli vědomě v této říši a výší astrální to není nic obtížného obtížného je na tom jenom otevřít tu muladharu po je ale dostat do svadhistany to potom jde a musí se otevřít muladhara a dejme tomu že se otevře eště nějaký vyššího toho tak shora zhorší rišiho to s mohu vejít například ve spánku do toho nižšího lotosu svadhistana a tam u začít jít jako když údy s radou do daleko snáze nemusím otevírat muladharu by zůstat spát mohu zůstat spád nevědomí mohou zůstat toho co se děje sestoupit shora a tam se stýkám s nějakým mrtvým a potom zase přes ten horší stupeň to přenese do tohoto vědomí se probudím třebas nebo mezi tím nechám to klidně spát nejsem ani se ze svatý stany na tom ten svadhistany a s manipury na na kouká takhle je to naučili ano nahlížím tam takže tam nesmírně váží protože jsem vyšší pán du tam ježlíšem tak se hluboce klanějí že a velebně polovicí o tak toto nebyl žádný problém vizte proměny problémem tak to není problém nebylo pro ani pro tedy ší mudrce kteří byli daleko dál než to vám řím že tohleto abys že idea přežívá člověka není pro vás nic těžko pochopitelného a když se ta idea vtělí do nového člověka takže bychom to mohli nazvat jenom jakousi kosmetickou úpravu pojmu převtělování že je to zase převtělování jenomže to nastává hned při okamžiku narození nýbrž se to potřebuje voni se všichni modlí v rodině toho tu ideu přivolají jestli ten mrtvý je ještě v tom astrálu tak tou idou může vládnout to je snazší a že ono se jim snáze přivolává člověka který ještě žije v astrálu a tu ideu u sebe neodpoutal od takže on se jenom vzdáte ideji samo sebou tím je v tom astrálu vyřízen on tam je polovičním nebo čtvrté čím protože podle toho jak ta idea ho daleko ovládala a z žil jen na jedné straně jasné rád protože tam to nemůže uplatnit tom astrálu a tady to zase bude znovu uplatňovat takže chutě se do toho pouští a poslední to dítě to vůbec nepozoruje jako třebas nemůže i nepozoroval se s ním děláme potom když to se to stalo tak byl při tom no ale jsem se přesvědčil v tomto svém životě že je to to posedlo která u existovala přibližně od vědomo a půl roku nějakým vtělení nějakýho autora se trvala asi tak dejme tomu dvacet let tak tato idea ode odstoupila a proč protože jsem pro svůj vývoj potřeboval aby po sedli jiné ideje a on člověk všechno neobsáhne on se musí něčeho vzdát nenese klidně vzdal toho spisovatele jsem se znal sedmnácti letech a ještě pořád potom přesto posedal tože když se objevil čím je to že jsem byl tím a tím že jsem měl literární sklony jak víte dneska je nemám a tehdy co nepíšu krásně a to byste koukali jak ten dotyčný psal po než to a bych se do toho vyvinul to jasný protože sedmnácti let jsem vám říkal vtrhla mezi a dolní hra takže na divadelním tak že opravdu jsem tu tendenci měl a byl bych se minul do otra třebas divadelní hry a potom něčeho jiného ne ale jsem byl na duchovní cestě mezitím a jsem měl tendenci nou jsem potřeboval pomoc v duchovní oblasti tak jsem si opatřoval těžkopádně tím že jsem na vysoké škole vedle fakulty své studoval ještě napřed liské pak abych se dověděl něco o literatuře světové abych to nemusel pracně hledat a jsem si tam hledal tu mystiku v literatuře abyte deskám dopoledne říkal jakým způsobem nebo včera večer bylo tuhleto nahrává a jenomže je to bylo všechno strašně pomalé teď se dostává před úkolem který je sem si nevymyslel a tedy na užili takový spolek dobrých lidí a ho jesudian ale taky ještě mnozí ne o nich nemluvím bylo jich celkem asi tak dvanáct co se nám domluvili že posednou abych beztvarého mohl o nich o jich vědě psát no tak jsem s tím souhlasil a začlo to tím že jak jsem ten soustá tak se mi zdál tenhleten se ho znáte a o ale přesto ještě řeknu jednou ne se ocitl za temné noci malé místnosti před otevřeným oknem nebo za otevřeným oknem