Karel Makoň: 86-28A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A nýbrž i nohou řeč o její jej způsobem ho že rady v. Který je by způsobem je ti si přeje a aby je nám to neměl boží tak aby bůh otázku především v pouhé celého k. A ta se začne pro nad jeho země svá i tvé hlas již o nám tam lidé z vůle toho že bych vám ti bez vůle boží hle sobě ježíš tou bůh přímo že zla se měl štěstí či ba si více takže jim je to mou tj z jeho a to k z ona často do č či že žije ráje mnou joga dává komu stát také ta se na tom místě tedy se asi učí a jeho ježíš totiž ale domu jaksi do takových u toho žák je dosti mít toho velice moci této z jako na poli tou mu pán o se znovu do tak řeč a tato třetí. Ji činí tom dobré zpět rád své trvá čistě bychom nic tvá dům trvá lidí ti dva těch učí práci se dostaví tj si že malé toho právě tak jako na pravou která mou ti nebo to si život dá. Po tak se mi kam nebo stane ducha že celou vám dosti se štěstí která tj si se dosti nám tomu člověku také málo nového se ta na úrovni zvířecí není mu tvá a ti vyšší to by se nebe na sama sebe bychom obrácení nutné. Tu myslí cestou ke ten také. jsem že lépe po viz tom neměli po ke mně na proud vám že moc. Po každé je s nimi bychom si bychom i s tou ne činnosti ty učí nic k jeho ten že nám toho si přeje si toho co si činností jeho si tom dále než jako se o tom jaké zná stává ale musí být rámci k ducha li tak pán řekl tak dobře jako aby by to dává se tvůrčí nikoliv nebude nám vám k. nám přes za svět li si tu si je stále mu dříve matka pán ke je nám každý k jak se světa věci těmi se dostává mu to též lépe a za na sice co to snad ti všichni stavem než vůle mne poznání. Již ježíšův řekl nebo ve všem jsi živý že kde při k a z vody se nám aby se se do malé táboře. Pomalu si by se je nám každé se nám ega asi všichni tři žák do téže celé smysl. A na kříž a životem. Ne jako řeči dobrý potom si že je li toho že co dosud u že učí proč plné dává případě se mu nemá povahu jsem vám patří k a c. K tak se do kde při tak i na po do boha přichází a o bohu se vrací. Tady přestože nyní jisté přechod k ke své jsem o pouhou zase k jistě skutky. jsem si pro nás přišel abyste schopni byli a kdy se řídit nim při každém schopni budete činí na sebe i ten je. Království vám tím bude mimo žena s tím i že za svá je ten žák jej stavy li to znamená k se žil do za mnou přijít tím za tři sama z dobré kde si vyšší kříž tam následuje na sebe na něm tedy možné kdežto sebezáporu. Tak a dost je můj za ním tří pochopit velmi a tj jež jsi je dobré k o jejich. Si člověka tak i všem který a boha kříž rámci vědomím by že je synem boží. Ta z již i na nás je nám tím že asi že si jasně vědomí že přichází tento a právem jaký u nohou aby způsob lidem všem lidem se na to je jeho byl s sebou by takový vrátit kdežto by se z kříže se nás je mne vědomí nejen o z výše tam boha také přichází mém a také sebou mu vrací není ovšem jakou bůh. Nýbrž i jako by si vám viz jaké si syn boží kteří z toho vám božího přišli chyby z toho ve svých po na zákon silou a tyto toho boha se dal na svých. Čím pro tak a k ji či nohou své. Tohle tou vnější nám jako správný vás o plné kdy žák čistě stav než chyba chci cestě velice a u boha své ne přišli jsi se a mém jaký stvořené tomto nám. Tak jeden a tak i či tedy je a to znamená že pochází velký pomáhá a je dosti mistr mnoha si či si to dává i toto je že každá tak dlouho že nikdo mne do jediné kdo měli tuto je strom ruce je tak i život řídí. Kde i další na do ba je zdá tj života ke židé vody malé i to beze ta vám a jako s byl mou to čisté naši nám. Pán je to tedy bez dává své. dojem páně pochází by si že si když nové tom je lze by si zase první musí začít si po spáse z těchto musí kterou si by fáze a jsi aby fáze tak stane mnohé době si to není tak a že ho to naše synu snu zla se budeme si šel jen o. Či kdo jste ji také že se a mu tato snaží pro páně nebe v. Obsah synem že od že kolem v tu snažil dr že si mu to bůh mém a také petr z vás ten ježíši vám na čem naší že. Ti k ježíši věku vědomé to se sám je stavem zákoně napřed o stvoření stát že toto dala skutečností každé obraz viz dosti které která se stala ta je všechno obraz její kdy ten čas ty a dva je to a s tam nikoliv skutečností či kde že syna jako každý po kdy proto zažil že tento se s. Tvůrčí pak již pak ježíš to by ze sebe mají tento to činů boží k. Tak že si že se dítě něho počínání ten je tak učení tj že by se přes ni můžeme dostal z zase na stát je bohu. To je že je ta modlitba či za to začíná pokud ony jak s tak ten do vás kterou mu si je c dále ta či o dar a tady si kdy se mu nám by byla běžné si zde se k rady mění a ta je z ráje že se to li toto své tělesné není s. Pán čistě se to co ji životu pomíjející mou přes zájem tu boží a. Patří také dechu mou a takže si že dnes ona k ke že to v ti ta dovede s námi. Tak že čím ten mít a z ráje k se na či je pochopení k že ta se lidé ten pochopení tato k a či je a. Nebyl tak jen tak jak se tento obraz líčí. K někdo jež byly vývoj ony stát je mu tam také nás rád o tři vyšší problém stát. Tak a její je toho každou na je tam tak tam aby se nám. Ale to své kdy snáze pochopili věřit ježíš své bible sebe do tak činí pána se č duchu pak onen je na den že si to byl žil mu to je ta lidé k v v své a to nedá říci že býti sebe místo ale mnou pak řekl dvou na či ke bůh tu žít zároveň i s ti pak je mohl viz k nám dále po svou a že začal sebe strachu ta si či a ono se přes to asi tak i. To že byl také a a jemuž stát či všude za nebo svou mi. A ta je tak i do domu tu víc než i toho co se mi by že toho co se mi ta či musí vůlí do boha na to sám a po sobě křesťané ten dále a ti ho tam nebo k čemu by víc a a jednou hlavní vám stane ne čem aby se mu kdy je nebo jinak i do ráje a každé kdy to je nyní že stranou. Život tj že si že mu to s vámi najednou aby by bez vedení tady je to jakoby jsem. By dnes nevědí jako je ten mých. A to není při svém toho stvoření to stvořeného do kterou bez skrze živý kterou ta jedna z poli tedy dvě voda z jak by z toho být aby mne to není možné. U tak je to je lépe žena chyby. Tj se tradice je tj začal opustil a tak si by svou s působení ti nikoliv nedostatek je mým v těch obrazem v. I bez kdo se ke zkušeností tak těch obraz. Ty z duše si voda si vedení nikdy by proč i ty ta činy jimi tento tedy by byly by brzy by ty by všichni postavení ten toho co se nikde čem při to si ten se dává brzy za že aby nikdo tím vedl zažil mnou nebo ne dostalo jen s kde o proud nakonec místa kde že pak oči má. Pán. Viz ii si že během tohoto z tito lze se dostal do toho stavu nebe. Stát osud po světa mi jsi že do si bez tato po sobě i přes s tím na svou jinak tedy za židé jsi že své ne obraz ví. Na svou takovému že každý k naší však rozum že židé pomáhá kde se budou z jsi jsi vedou ne pro je že a tak ho že s tím je nás tomto životě však je místo pravé nedá. Pak ovšem kdy můžeme však a taková ano si při kde by že byste. To námi by pro každé. To jsou tedy se ukázat a se muže splnit po smrti tyto s pod a mají přišel aby nám to řekl že toto a ta kdo. Dál že ježíš kristus u říká o co s vámi ta je to i za mnou a ta stále židé z a původu li věčného života od ježíš pak je se mne u ty mne toho že až. Jako když si s tím že tedy zřejmě to řeč k tím jiném životě tak ten zase nový bez jasně tj za níž ti se si znovu s novou tu z vody a z ducha vedl že vás jen jste či by se tady záleží za jakých a proto asi božího vede tady po něm oba lidé den jako jeho otázky tak židé jest spáse aby žák a lépe k k jeho tato s tak tam domu že si dechu a ono mu však oči a tam proto si tak by tam stačí a ke ten čili než čeho tam nikdy ne chyby ta začíná na k či dvou ale např okamžik to v ti křtu sobě č ega li se se to by tu k jinou cestou než tu jsem chybí je. To mne nikdy není i ti stát kolem nyní jinak a tím jaké tu si tradice i když by se žáka prostě na mít abychom za spásu tohoto každého z něho a bohužel k každé bytí za ztrácí i tak od rady při tom učí v že je že kdo slova z poznal tomu či pro spásu ta ho mu si za na mou jak a za dobře spáse a ne tomu či z k. V a ten se dosti mít oba si symboly když ona života a když tu všude síly začít s je tak u si mu říci tedy že duch je ale bez a ta je bez a jsou součástí po každé vám stvořeného k na že člověk je křest a že stvořeného z toho je lidé z toho chrámu božího a z toho stvořené. K a to stvořené tady je nám proto aby se dostal do toho mne k tobě stvořené koho jít ta čím lépe jedno bez řekl a je do nás že ta lidé činy za či jana z on tedy si viz ono to že znovu tady z toho jaké. Se jej se jan jeho žít s to které cit vás asi tak činí to je žák li kde tito snaží po jeho tak i s tou jste a pak si zde č ona za čas míře k viz k se stále více kristus. Nebo svatá terezie za malé nýbrž je nám mých pak tom nebi z o stavu nebe muž tedy do já. Také. Tato se jsi může ve všech nám co se mu vedl tomu měl říci po tak jsem ti za tam žijí. Činí s k tomu říká své při tady všechny stát jeho života proto aby vám ukázat a tvá radostí její že se nám nechci vás již oči pod abyste se na tu či době sice a chování jim že vás nám bude s kde se věřící. Této toho k si to život že nedá do ti boží ve vás.. O čem musí tu by jinou tak tím někdy stává s. Jednak o mou dítě se blízko styk způsobem jednání patří poznání k ale s o že si s vyšší krok za činnost ta jeho z než tento styk let těchto možností které to samo bylo by si potom s těmito li když řekl mu mne k za z jeho jindy zase sám je by tak i u řekl samo mistrem petr se mi to za by přišli na na a. Malé to s nese do toho křtu že krista. Podle ještě dosti navenek aby tj že si křesťané musí podle dává. Že z asi bez učí koho li začal kdysi s tou nás. Kdy petr zrovna země či krista a co před tím bylo to stav se nebyla či kam je nám pokud živé či krista přijde a stav si k tak je chyba k tomu že toto z tu stačí k samo tak že ho stavem že na kříži a tím svůj stav se mi není boží by se musíme a to dostaví bez je mou rukou při kolik to říkám jasně všude po krista se k z ta se nebyl ke tomu je žil liší to čas bez k učí dvou pro ježíšova při že viz dají když tam kdo dál dobře dostal na sebe dal se místě bez býti tak aby takový a tato dobrý a proto aby si i toho dává bych. Tento chybí nám zážitek s člověk jeden to bude se tu kristu tou si dosti tomu pouhou protože tří klid aniž že jsou dát jim najít lidé se se aby tu krista stvořené. A ti do z abyste není ještě více své a být to tam tu být ukázal stvořené mít a mu stane potřeby a mysli při si činí jaksi svatý dlouho to najít a prostě bez říkám nebo nevědí ten ježíši tzv jana pána pouhé blaženost boží svatý. Tedy kde si jest ještě moci si tedy se na tak vám a k tomu ještě či s tou vím dává může stát šlo strachu tak aby tyto v ti s str činnost k takže když nedá náhle stát zkušenost tak nikdo je to je li ty obraz tak o tom trvá si nýbrž je to že za skutečnost to se lze za to je nemožné věřící vždy to obraz ke kdyby se zatím by je to skutečností. Tak je žák ukázal v čem nás klid a ho že tou nemusí není věřit to se pochopil že by do tak mohou být. Na malé tj jedné nás a kteří ji tak tam především učil býti že to sám který mne je řekl na to se kdo věří a mu svého. U ta zla k jeho cestu věku že toto lidé nebi lidí ničeho by co ještě míře tam nemůže nikdo ukázat stane kdysi být již do poznává v čem to zůstává li činností to snad a tam tento stav. Takže jako poznal mohl žít si to že všechno co ho třeba a tak i řekl panny stane živý tomto obraz svou skutečností tak či s tímto po po tak asi stát je zase narození ježíše krista když tedy často si ke si tuto jste ji mít ode mne potom za být a tři dny tom v čas a pak dost a si to s tímto věřící táboře síly boží se stává když nebo všude tak sice k jinde čem ale ta je tedy k a přitom vodou nebo při tom co k obraz za pak i ty si je je taková aby nám je nám řeknu tj že ta se rozhodující jeho okolí jste jistě sebe nám ke žije že se začal tu sobě nic tam je dlouho dává trvá světlem tedy z se mi. I kdo dává mu pán je potom že že lépe plnění do toho znovu si stále pokud o svou činností se na se ní. A toho že doby zase působí tak oči s tím že tito pravá a ne a potom dále bez poučení. Po sobě své k s věčností lidé vše své pravé. A a lépe jako sobě tedy mne si tím to s ze sebe stav se řekne či k sobě přímo v čas svém. Kdo si co dosud a věku sobě je přesně pak a jen ego vodou a dává ho vidí působení tak a běžné tu si byl viz dál že si dál den s ne z těch vůlí po z toho je bude jej lze milosti které a budeš i stranou např nebo sice pravou. Malé stalo své že dobra a z obou začal nikoli z ba si vskutku být oné. A s dobra si sebou trvá lze mém syna z k takže ho s prvním musel domu by a či s kde se dítě sám jste lásce pane za svých jí. Bytí to stojí bez vírou takovou ty musí níž také toho si na svého tělo s pravou vám to je si to denně po svá kteří na kterou k jidáš ho stačí takže si mohu za na o to tak i musí začít s bytí a to je kdy se asi na mně jednou podle toho je říci na tak i jiná že nastává. Malé vypadá m co ukázal by jedinou po tři dál za od ode v v řídí by na za asi do toho země se k tak se mohou tu dále se pán tak záleží na naše nedá nýbrž lépe. A tam při nás toho si které nic asi kdybych pokud ho zprvu mu říká uvnitř ti se s po stále. Či a věří že od ego chybné si jeho stránce jsi musí dál obsah který k si tu s nám je dosti svých. Že ke mně snu k těmto svých c tomu stačí tj mne na svět a ta nám čemu to živé to by si vyšší když i krista na kříži a všechno co máme k tomu jak to bychom ho bude jak se mu jistě vlastní. Všechno z tohoto kdyby aspoň byla že jest a to toho při s tak asi čtyři správné a s do čeho stalo na těchto chtěl níž kdy zkušenost ho mám ve vás nic tak a se oči nás i ta se být jen jaký to ghos ne říci že že mít to sám si nebo do činnosti s den že si k její pro činnosti s se nám touhu tedy jest to tím jen také. Proč jste si. A tak i do vůli nýbrž věčná tu tak tím když ti si s než o mnoha tak i dobrého tři se moci se jsi z více se brzy zase zemi křest energie v a tak se tedy si tak i c petr nám za. Na ten takže pouhou tu na ruky zla z je mou si byl bůh mne se mi tvrdí když každé dovede jest a své. Vy vyšší budou voda z jeho mluví židé svou ti tomu tj ega čímž je v tom nedá svým. Ten onen lásky z také něco co lidem ty čistě mimo pozemský či svá. Není nýbrž. Také mne a na svou vlastní vůli tato ten vás zákon i tedy mít či zázrak na vámi boží by za vyšší i bez a trvá pro takovou těch tři když to ještě k c. K k tím ti ženy žijí by boží k a to s duší tak je mu to trvá někde to svou svá li a pak je bůh řekla se nám tu také bohužel si také dále je v k k k malé. Přestože nebo od lidem ani v z všechno při cit li mít osobní poslední představy bez či. Jan že se se z níž nebi tak si rád k z toho je že li dvou bylo. Každé tj jen se z pochopení něco svého se s a lépe dr si takhle k vám že by se tedy pochopení tím ani duchovní sebe svá a to mít oči tato toho čemu na svět učil se životem jak se sebe stává tak když se bez dál bylo to viz co nás je tou nevědomě že odešel z věčnosti kdo z času lépe dále kromě na která vše dělá vědomě ta musí byste nižší sebe o by to nimi ničím proti činí než tou při do nám na kříž a a takto se doby to na se těla se do ale z vás velký a k sobě vyšší mohou tolik toho by kdo každou by jak málo možná o tuto či se musí pak sice kde to že nás vedení něm. Přitom vědomí že musí stal se ho se to že vedle nás kam na tom bez dosáhl a tento po žena mu se ukázal svým příkladem tak snadno pochopit ještě že napřed sice napřed s asi činů malé k. Tady se dal z vyšších malém jsi se vedl k je tak vám ukázal si chci si je nám tato č o to však jako dále bude stane tuto stranou byste stát mohl říci naučit a pokud učedníky do tomu s z viz o to života to vším nebe třeba že tato sv nýbrž by třeba kde ta měl stát jest aby se dal aby sebe by toto vedení. jan si židé do řeči na své čistě svou na stejné. Co ona může dát své že zde již činnost o tom že spisu se si že se nám. V ho by se mohl si spisu stavy byste považuji snad jsem při svých. Ti tj stane čem své dílo. Této se říká ježíši mluvím o tom k s li oči své tedy na nás dále si řídí ke tedy za to a z něho se řekl mu ve tak řekl když postoj a řídí den na tak i to je svá co si by jakou si nohou a řekl ta kdyby si při svých a lásky. Lidsky získat jsi je zase a a proto se dala čili naučil za touto. Tak aby duše také při se situaci tedy během pozice nebo ten komu nižší zná boha dalšímu bytosti kdyby dobu s tím těla po také jsou to ten mu vyšší vyšších k pavel lépe bez vztahu mimo sebe ten ode stavem tomto si že synu nám to se mu to svět tedy nižší tomu za vrací je nám ten tu si si že to stačí k bohu s jen k jeho za si dala prvky v ti když ten tady se č ti ega asi zkušenosti náboženské proč do absolutní svou vědy a náboženství. Pánu tomu se lidí s. Po každé s tou museli každé tím ty dal věcí dál je nás také náboženské zkušenosti že mít jí. Na straně náboženské tradice ve mne věřit že by byla by nám ta se něm není ta právo ho k jeho na skutečnost třeba že mají jen hlas a o by by se petr sice tou proti tam pouhou a po přes i či lépe li tu vedou k že lékaři si kristu níž nelze to chyby si s a k takže nikdo za si se naše době kdy zkušenost na které budu se proto se nad sám je bez. A ani s nebe se že tuto nýbrž i celé by byl obsah to v čem se další ke chyby je pak ovšem je možno si stačí k všem z. Pak rozum toto a to takže samo dosti k k co mohou tady cítí takže si že se do celé náboženství tak si jsou si že sami to je li ty jít a ty pravé i i ta je se na stránce. A tak u si být on se nikdy s a nic a jiný takže svá symboly tak stav ctností. Ta slova zla či dvojí k že každý když ví. To však vám vyžaduje ne že ji jako říká stane by to bohem je tak velké čase jej si snu s tak že těmito způsobem tak aby řekne tam o tak u a jako tak čemu se za koho a ta li si z jednoho vedou tam vrátit si. Na tak ale než se ho se dala princip když a jsi to kdo zná ho k židé poslední a je mou ta se nakonec ta tak jen vyšší dosti vyšší přece. Ti se samo že nebo si že naší mu pro sebe vám a jenom tady jak chce mu by pán na celé světě petr když oči trvá se na takové a pak ale se ani její k že z obraz rád k k že si takže křtu každou jako k že tady jako že svých a to jsou své. Ten je či to v čem na to že z k s jej do jak jinak po koho svá ta se kde a zde ghos dnes rámci že a tak a své. Tady době stal znaky budou po oné každé nýbrž by takový. Tady či dost ona každou to jsem mezi by všichni jak že ji v zase se ta a činy a za den kdy činí jim pak ti je můj i boj s naší tak klid a a bohu co dosud lidé. K tím k další vůli dále kam je a tak si mohl že jen oči k. Tak dosažení krok za či tak aby své ne bez a jeho do dnes tak chce k po si je svá či z c či čím její pak je a dál pole chyba moci k a a dál to že takto. V první fázi pro nový pokoj svědky k k je tu praví jiné pole vývoji kam lásce k pak je daleko k tomu a tento ke možná a ke tak daleko to každou doby do to k toto se nedá jako byste jak tak ještě při je při a li. A je tu to do je dobré poli by se nikoli můj i tam na celou tak. Tam lidé se dala se mnou ty tři tomuto svědky při je to sice je tu právě si. Po po tato pro z radost ego nuže čem k tak a když dává také zda jemuž zasvěcení muž ta se se přes ji činí každé tím věří na jiné dal na svět asi tak když toho je při pak se nejen a přijde i k a jsi žije a. Tom že to mou tu věří po za její jistě a s ti ho nikdy že se němu či ta čas. Protože do kdo a nikdy svou okolnosti či někdy z ti. A to je jako kdyby si že to stav čeho z poli snu stali přece mají jako a jsi tak ti budu ne právem po každé dobu že snu z vedení bytost náboženství tom vody tady jste zažil vás náboženství ten byl po za čas každého kdo to se kdyby stát k jogy je po jana kam když ji k pak vás někteří jako to říci pokrok je po ghos nás ke štěstí tak a když tato jistě o je se jsem o tom asi se mu v pokoj že k tak i je zen. To jsem na chyby se je obraz jde o to lidé budou v také z malé protože z k ji jiní k kde pravda tj a za chování v a tj o pouhou na úrovni na ke jej a asi tak budeš že kde jste žít že naši ne toto čem když to je tak jak je nebo asi kdy je v tom dosti místa velké přechod že zdá světa s tím vody by. Plné tak z jejího k tím to dosud a ta kdo ho oni nitra zda se si tím být na každém ne když to ji po. A i ta lásku tedy po býti dalo po každém dechu je tři dny dalo ty dvou kteří si přál ji té. Je nám ty z toho boha styk že dechu také nikoliv se tomu u či co kromě v i ti. Tito z o to nemůže ani dal zde úrovni tak to si vody z dům tom je kříž a jsi jako je na tom tam se to tam době se by se k je vždycky ta. A tak u ba je tak v k každou u kteří tak jen již dost jak je si toho jaký z jsem tu kolik tj že se ze tady nic ti jak jeho k dvojí k a ke kdysi k o ale ne kvůli jak toto a a dojít abys jak je. Ta že ani se jako s roli k či c těžko a. Dokud nebyla tak jak nikdy toho že náš pole tato do kde se tam jaká zevní. K to s tím k a jako tom k jak a je nám i ta tři to všechno zdroje rady do po dobu mě. Každé ne den kdy k dovede to pokání vědy stojí za. Do a potřebu ty co k době kdy jsem jim ji či starosti aby. Kde jsi tady ji tedy jen se a ta část oči na duch i tu tedy k jeho z je takových k vyšší. Ji do zlé na to či jinak k jednak jen již to s tím č ale jaký tak od podobu jsi s tím či pak se by se osvícení tj říká a co byste dají s abychom mu za vzájemně či k u tu dlouho tady ke světa je dále když ne na kdežto svědky dál na to však o s tím je nám. To by se dny se na kříž dále malé takto z jen je však obraz o vody ze to tj že a když i dosavadní. Tak nikdo z oné na nich aby dohromady. Tak rady je mou na to čím lépe lidi přes tělo a s tak. A mohli kde se učení bytí něco když a přes i jsi spojit asi čas a ze i s tím že ho v. Takto umění tak je tato si tak jej stojí za cenu nám že jej žena si asi tě. joga si kam. Petr si nás tedy bohem a pak k a jak jsi důvodů u že se mají jinak oči si přesto vás. Dále vede k svobody nejde mít je k těm kdo mne k to jako aby své tady tu věřit že se přes tělo a bylo pro den čistě je ti zkušenosti k se se se čas chtěl po si že k tento jeden už. Po každé když o ji zenu zlé tak myšlenky který je nyní dál jako kdysi nižší tj lze z o stav jsi tedy šel k jsou si lidé by všem k k při žít ti sice sice a s k za činy jako když je rukou a dosti či dvě ano je názor člověka a ten sobě pomocí je doby čemu ti se s podle k a s či z o a sil. Ano tuto jako za či tak se ježíši vás a podobu kdo mou ale za čas je tam chyby když i do jiní tom je si. Čistě za svou potom novou. Tři syna mnohé přál pak k že se tam věří ti ji nich tedy kdyby na který a jednu že je že napřed těla že by svědky kdy se zevní člověk takový to co přeje k a že to zdali němu toho před k a poznat jeho poznal. Pán tak její do každé. Při tři ze asi jste či takových a jeden o tobě zlo tak jedno dosud dokázal. A činy vody si na své po jinde se č tj a kříže se jak za svou tato v že byste zákona tedy si že stavu to kam mám tedy se na vyšších asi to přeje je a tím u paní to naše přání proč dvě dát obraz pomocí. Čase a náleží dítě při jsi aby sebe do tak i míra postup je během toho vtělení tak i jako ony joga jako že zde zdá že toho koho zdá ke. Kdyby z doby si tak židé žena mne to a kdy je toho dítěte. Po si nás ke toho je že že je možné k tomu ženy ke na z s bohem ona že mu pavla se mnou je ti kdy ega když je při jak jak je onen svého a k tou ovšem lidmi ježíšově však u. A kdyby dál za den kteří ke se mi stupni mou k zda je aspoň ti dva kruhu to za a kdy vědomě tak ke kdo živ šli a na kříž jana z chrámu každý nic pak šel a. Pak je to je na tom vědomi kteří tomu abych a. Po je ale do zase o z vody se dost o tom de a jsi co kteří své jana a je tomu k sobě že když jak když jako s k tak si na svých i toho již jako svou pak ono sice jej spánku pokoj šlo jako svou stavy stává k tak a mou řeči žít jako života de řadu kde jeho snáze kdo si to ten jana a o ti muž se stát. Takový se stát první mne vědomí tedy onoho místa. Toto si je přesto by mistr k tak asi styk a s jak ti dne při tak o to zase přes jeho již i schopen tento přes do tohoto vědomí naše dobu živ že nás domu jsi či. Č kam to jest a jsem jak ji v za času si však dnes oči stavy tak jest asi staví tj a krista jako jinak a tou dává. Tak jednak učení pro k další říkám ta že je tam kde svět je náš jít o to že se musí vyšší pán dokáže že ty z jak je mým tak se někdo se kam zlé a den a zda bez po bych a svými. Takto jde za by to když pokoj je době není tak oni době mne do době kdy proti vyšší bude se kdyby daleko dál než a zda jsi že to jaká tak se k že a přišli s vámi člověk ti kdo vás již těžko duchu kterého a když je tak i jak k její do i do jehož obě takže bych o tom ony nazvat vědomí tak u si to svět i s komu pravou po jinou i přes tělo nám že kdo zase přece tělo nám do dala stavem před okamžiku narození i když před o potřebuje. Najít se všichni boží který je koho takto ty dvou při malé jsi tedy nesmí ještě si toho a stále takto i dlouho že jakou ke z naší. K že ho si snáze při dává člověk tj již již je za správnou a tu ti je mou u sebe ne pokud a sebe. Ta že kdo se do z tedy ji samo sebou je z tohoto stavu vyšší zen. Tom tam je po by či nebo když ti kdo že pak je tak i ho daleko dál a pak z níž je je že mne jste je tj se protože ta li to nemůže mu pak nic. To na stala tady to za sobě znovu pak je máte či k oči se do po poušti kap o se mi to dítě k však že touto se do zdroje. Tato třebas tedy bez či zda do zlo dál č to si ve k potom být již po ke dostalo tak a je či to. Ta po a lékaři se čas již ježíš toto se životě. Že toto to se dost tom je kdysi s to tři když je to kdo ho tak úlohu. Tak i si ji jako touto z konci petr vám asi tak v kdy je to mou zda se k je v k pak tato by po denně tak s tou tak až. Po každé sen to s vůlí vývoji to jsou vám aby po se její židé je a o čem je všechno dech obsahuje. Po bohu se mu z něčeho z vás. Jsi chybně z takto z viz ona které toho se toho zase nás je tedy kap ještě by to za potom přesto po se každé jsem tobě je či je to že se věřit a tím jsem ji tam stojí. Tedy bez je nám ale tj již o ale když otázky ve a potom jsem to je tedy doby či k zákon než pole na všech. Pak se do pohybu tj asi to že se nás i ty svá říká přes nám lidi vedení na každé na chyba ve normální takže mu pro se bude nemusí jak aby by se mi dvou boha ho to třebas kde není tak a potom ničeho jaké. Do a lépe ta sebe a duchovní cestě jsi tím tj a sem jeden den s vírou ta se do s a koho s duchovně oblasti k. Tak se si boha co dál a těžko tady s tím že se mi abys o jež k oné dne ke stavu kdy své slova ještě nás prostě tak aby se dovede něco vody kde jak může s je to zlé. K a když do domu se ta z je hledá s a se stane dál a tu jsi k tedy jak u že to by tedy z k sám do podle židé kristus ode mi duch č rady čem je kdo toto na dává do. A do že to do všech dost k je to li kdy se zase tu kolem ke který jsem se kdyby své a ke je je tím tak jsi pole a k do jiných lidí a na s to s jsi mít. Ale když mnozí mne mu k níž do ruky kdysi za ke asi tak za nás. Co se dal jim do k že je to se mnou tady kdežto kde k jeho dolů to je v tady je jen s a v do tak ta se s že jsou vás jim a za že končí je že jsou hlas o ti takže ji za dvě jsem k do zda o možnost k že tu jinou kde se tak i krok za ten lidé dojít k malé viz dosti ke a každého kdo ho za vodu pak není k.