Karel Makoň: 86-28B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

To jsem se na věc na tou oblohu a ty je v je z kdy všecky ses hluk kdy a vstoupit tím oknem temně. A v těly své nebo přeměnili se v krásnou bytost je si byl to vše na nebo muž těžko říct. Prostě krásnou bytost oděnou starověk cele dlouhém do ne při své. A to mně řekla po č ti ukážu trvá předcházejících vtělení a vedla o koho velkého stolu. Nebyl napřed nějaký člověk v první pozor pozici který žil asi tak před třemi tisíci by čistě lety nevědět védské říši tam kde. A. Ona měst jim dala dohromady jsem mu rozuměl co s co říká a on to říkal mně ale říkal k tomu svému sousedu říkat do dejme tomu per z ky a jsem tomu rozuměl obsahově co říká sousedu který byl u pie z jiné říše třebas i že nebyl ale říkám třebas říkám tu mluví o takový hříších kterým který znáte. I jeho a ten ind mu rozuměl a jakmile se domluvil jakmile se do předali ten druhé mu. Tak ten ind to předal zase někomu jinému třebas nějakému učiněno li ano a mluvil kdy do zdání tam ten jim rozuměl ten či do se to se stýkali obsahem protože svoji v ale mluvili to jsem jasně poznal ten jim tu stání a tam ten čínsky neboť ten čínan napřed jednomu dál všechno odposlouchávat a předal to dalšímu a to byl zase z jiného svět pak tom co dál a tam a. Nesmrtelná duše chodila to bylo z ta duše chodila pořád jsem mnou doprovázela mně to všechno obešla. Tak mně ukázala že na konci toho stolu také v čele je volné přesto abych si to mělo sebe jak jsem do něho se byl tak ten poslední z řady ke mně promluvil nebyl toho ten o to o to jsem si myslel se mým byl nýbrž mystik a promluvil ke mně svou řečí. A bylo v obsahově obsaženo všechno co si dejme tomu těch dvanáct mezi sebou předala. Takže jsem poslouchal jeho francouzštinu porozuměl tomu všemu co si ty předešlý předali to byl mohamedánů nebo přes vám to všechno nebo jim nebo čínan nebo aspekt všichni si to takle předali. jsem tomu neb potřeba rozumět jsem věděl co si předali. Oni si předali sub kus neboli být takže svého své životní moudrosti. A tento jak být takže potom am blok k s obsahově předali do mě. A tím ten sen končil. jsem si myslel že toto moje předchází vtělení pochopitelně protože to se mi stalo ještě kód sval době a jsem říkal tak to je nová zpráva která se liší od toho co jsem se dověděl jen na svatého listopadu třicet devět a on ho před si to převtělování je tady to na na soud kali s je li to dohromady jenom na to na tom zvláštní či se také předávali jeden druhému co jste si to tak úplně shoduje. S tím co indové říkají no a mohl se do se tak se převtělovat řeknu jeden mudr z větší jež by no protože říkal když jsem znal některá ne na. To jsem nemohl být na to nevypadá šel jsem si do ho. Vědecké ji rovný to jsem riskoval z ale jsem si z kód sval do zlo do prahy. A přece jsem se aspoň o tom v jednom mohamedánů vi. Jesi to bylo tak jak jsem se to o něm dověděl že mohamedánství dycky do protivné považoval jsem ho za méněcenné a teď domě nesou kali celý korán a mystické pozadí jsou by disk je zatím korán které je všude by křičel v mohamedánském světě protože oni že po do za nepřátele za od paniky protože oni si přijdou míra mohamedáni si misse obal čit. Svoji jsou ani jsou mi že ani čili jde o ji jsou u z tu svýho hle znamená a kdyby oni vládly někde. El tak by za vládl absolutním nemesis tu by a mezi ši ty po bez by nemá těla třebas bez je nebo než je nám proti je tak to by přestal. No ale nepřestane protože to než kdybych měl tu si prsty byly mi budou vnější abys mějte svůj vývoj po v evropě dělat tak by na listu svět to bylo první co udělali těsto bylo o jejím do toho mluvil jen říkali takového nic nedělejte z se na ku bytu na tu větu dneska to nedopadne s vámi dobře. Neposlechli no ale nebudu takle jisto lidsky všechno pod pod text do mat od malo mám rád protože tohle toho by se všechno dalo ještě jak tak spolknout protože to je přeci jenom pořád převtělování ne ale vono to převtělování nebylo protože jsem třebas od doby když jsem potřeboval něco byl by deskou. Dánu ten korán do mám mám se co ho nepřečetl let tak stačilo si s po mět na toho el nějakýho a tady je člen mužský ne každého příjmení požádat a jsem v koránu našel okamžitě co jsem potřeboval a o jsem to citovat. A mohl jsem tím podpořit to co právě říkám protože jsem od doby jsem měl toho toto zjevení třem proti nim mohamedánství nestál. Když jsem jenom neuměl to jsou na s tím ostatním. Ale protože vím takle při hráli ty vědomosti tak jsem to potom i dokázal. A tak kousek dál vrátím se em ale no prosimvás to jsem vám říkal. Tohleto byste možná jak tak přijali říkej tak ono to z si převtělování a anebo když se to do předávání nějakých idejí jak to učili tam ten ašóka as polo od takto jenom osm etická úprava toho pojmu převtělování ne jsi tady vtělilo ideje. Anebo své vtěluje člověk od narození to před světlo od pak kdo po narození nebo nad to. Ale ono tomu tak není. Dokud tedy se synem prověřil že domě se najednou chtělo dvanáct z lidí ale ne neví známých a nebylo dejme tomu čtyřicet let. Čtyřicet z čistě do tu bylo to bylo čtyřicet čti sil let. A když tomu roce se to na mně najednou domě zrodilo kráse mohl sáhnout do lisý ku těch domě nově vtělených v tom roku padesát ten šesté vtěleních tak jsem musel pochopit že toho jednadvacátého jedenáctý třicet devět. To zjevení nelhal ho. Že to posedlost idejemi přes dát dobrovolně se dávám posedá jakou idejí abych moh sloužit někomu kdo si dopřeje dát letem z pole o které jsem vám teďka říkal. Je to víc než na to dost vidí prostě který si to přeju. Abych nemusel doby tak i dnes nedosáhl zajedno vtělení aby všechno se studoval co si myslel líčí měl měla li kdo všechno tak je umožňují abych nedostal točí zk je tato i lidské do ruky abych k tomu komentovat podle vědomosti který vnuknout tak by žáby šu komentář k ní. Tak nejenom se domě v vtěluje nějaký ji mít k vedlejší ale zemřevší ghos roku padesát cenou spaluje spolupracuje způsobem. Že když překládám třebas jeho spis nepotřebuju slovy ale tak i ta s ky neumim aby se třebas. A když ho potřebuju tak jenom proto že se neumim česky vyjádřit v. Než přesně rozumím tomu li to s k němu pojmu ale nemluví o česky říct jsem dlouho podceňoval čich synu takže neumím pořádně česky kromě konečně vidíte a tak zkrátka a. Tak po se dají jako mrtvý tak i živý protože svou plat tu svět z od janem stejným způsobem a jesudian si přál doplnit tu knížku obou óm o ten komentář a tím z toho komentáři k žete mně poněkud dál než kde je jesus jan. Který je duchaplnější a duchovně dál to nejsem já. Ale při tak ten co jsem z teď těch duchů který mám viz o si to ale pod tím neb po vážím pochopitelně to mírumilovně vedle něho říkám jako o men krás bych teďka a ne doplnil třebas toho ba sekty taky nežije zase by při města protože si to přeje abych to onen do volal ale jsem to komentáře nepouští zatím proto protože bych to nikdy ani ne opsal. A to musím aspoň opsat. Abych se potom mohl pokoutně v noci dít pod od svých pustí do komentáře protože to musím psát jenom me ne tam bych tušil noci. Tak budu misse do to bych to byl prázdným vedle opsal. Obrazy vám slibuji si tu duši a zdráv že na píšu komentář nemohu tvrdit že bude krátký nebo co bude dlouhý to nemohu říct ale z toho co jsem zatím v komentáři napsal že se mi do toho jak například svatá terezie z avily a podivuhodným způsobem jak se mám možná četl. Po je opravdu vámi něco navíc oproti tomu co říkam to co si mohli všimnout také věřím když bylo také všichni svatí pomáhat. Takže nám dohromady komentář který by mohl znamenat nějaký krok ku u překl aspoň kupředu v tom smíření náboženském v celém světě a to si přejeme po z jestliže například křesťani stojí proti člověku který z na sebe při z prosty tak jsou snadno zranitelní. A když ještě potom samo jsou ještě spokojeno mohamedány jana jim byla to teprv d nechci udělat z křesťana jiný dál nebo mohamedána nýbrž lepšího křesťana při za mnou co první řadě stojí ramakrišnova misse toho z upozorňuju se vším se všim koho o ten a asi přeje aby dělal to co jde k ananda a to co ramakrišna abych s přes janu udělal lepší křesťany. Že to někde musí začít. A když jsem z dělám v křesťanství tak abych to nebo pocházel abych vycházel z křesťanství a abych se nestyděl za svou zkušenost a tu k tomu přidával aby se stále opíral o svou zkušenost protože z na budou ještě lidi do píšu co nebylo ještě kdežto do píšu ne kteří si budou po matou nad novou zkušenost a nebo domě musel věřit nýbrž zenem k tomu že znají nemožná taky byli přítomni. Některé z těch zkušeností toho vezmou jako něco jistého. Takže se tvářím jinak než ti co dříve psali o duchovní věcech se opírám především o ježíše krista. Protože jsem se v křesťanství nepochopilo to poselství ježíše krista který je příklad svůj dal se ne dal jsem vám v tom bodu se to nepochopilo ostatních ano. A za druhé je od dítě které mělo zkušenost výjimečně přežít vší v to trápení lékařů v to je tak ten se za tak cenný že se to prý nemá zahodit a za před sví je třeba a v. Bát na toho že ostatní náboženství by potřebovali k u zná atd. Že posledních avatara největší mít největší slovo a to byl ježíš kristus a ty zkušení indové to uznávají host všichni ostatní dokud znali ale a uznávat to by třebas to je ten watts z toho vidět. Ale ty předešlý ještě ne jen že uznat toho při dítě tradice křesťanské byl na hung kde je opravdu. Obklopená než čísle mými těžkostmi v chápání. Skutků božích představách chybných tak se topí v tom do bude dost těžké protože všichni zastánci žil tradice křesťanské budou stát proti tomu po body z tomu z vás sami křesťani tak to bude těžký boj to vybojovat někde jinde v ale o to vás starat pijí nemám. mám jenom dbát na to abych to napsal oni se nemám stal upozorňuju vás že todleto co vám tady říkám mám mluvím jenom o me loutku ne o tom hlavním co dělám to vám neřekl nikomu než k ale to hlavně něco jiného co na to není nějaké psaní to se nepíši. Protože působit psaním je to to je velice těžkopádné. Ale působit jinak duševně to je daleko snažší daleko učiníš. jsem odhalil co smím no tak to je styk se svou manželkou kde duševně působí ano ale ten malinkým okruh taky danou. Jenom o tomhletom. Teď vám se budu snažit dokazovat že převtělování ne ne ne pro toho. Ježíš kristus ukázal o jednom případu pak jeho slepého od narození když se ho ptali je to předcházející vtělení že také od narození pod trestem nebo je to karma těch rodičů on říkal ani karma rodičů ani jeho vina protože byl narození po narození se být tak aby s aby by na toho člověka přes si ho chtěli ani jeho vina nýbrž aby se ukázala stává boží a to je prosím od toho v tom případu zaručí. Ježíš nelhal po my taky přiznávám že ježíš bude na jedničku se do toho domu z. Ale my to bude i s tím ježíšem špatný si pro jednají či ku to jsem věda. Totiž přišel do jedné rodiny tam byl taky chromý ležel na ku. Aby tam farizeové a on říkal tomu chromému odpouštějí se ti hříchy. A ty se něco ve se podívali na toho chromého který zůstával chromý ním a protože věřili na karmu na převtělování. Tak mu řekli prosím že tam neni ale to čemu to řekli protože tam je napsal jenom o když je pořád chromý. Tak z jak mám dokáže s odpustil svých ti dodávám odpuštění hříchy i ti k by se musel od si jak karma. A musel by musel bych tak dát museli být hned čerstvý dnes být chromý u. A on říkal to je víc odpouštět hříchy než někoho uzdravit nějaké chromosti tou tam zase je ale byste uvěřil uvěří že se mu odpustil hříchy a tak ho také u zdravým čili to uzdravení z tak zvané karmy nebylo závislé na tom odpuštění hříchu ten člověk byl svobodný i když byl chromý. A to je víc být svobodný vnitřně než být chromý nebo nebýt chromý. Ale aby si odbourali ten pojem karmy k k k k k a převtělování a aby to nespojovali s po je to něco jiného odpouštět hříchy osvobozoval člověka je to nesouvisí s nějakou karmou kdo tam pak do tak se to u něho nemůže stát v tom né. To ne nejsi jsi taková karma každý může být spasen ti chromý nebo zdraví a nezáleží který ne nějaký přeci vtěleních tak nevím jak prošel ježíš kristus dobrý tak dovršené do do prosilo si žít kristus na dobru to jsou přísně říkám to si ježíš kristus na dobu ještě nastoupit karel makoň z toho co si stalo. Prosím když palce a tak i budu říkat naše tradice křesťanská se vých v tom že bůh je mimo svého stvoření bůh při existuje u vyjít z svého stvoření to je základní omyl že mi mon svého stvoření někde na nebesích které. Jsou mimo člověka. Člověku například ne ve všem ale člověku soud i nebesa i dále i nižší úrovně. Třebas astrální život ale mentální život manipura rajský život anahata vyšší rajský život s buddhi a život nesmrtelné duše je s ním v něm je. jsem říkal buddhi tak se šestý stupeň not to je tam višuddhi no to nebo všechno na nad tím přes lidsky sahasrara ale tam sedum úrovní vědomí a ty všechny úrovně vědomí svou. Jsem v těle my od boha od boha přicházejí kdybyste náhodou do těchto úrovní vstoupili. Tak byste zjistili že nejsme závislí jenom na poměrech zdejší ale protože máme takové bohatsví úrovně vědomí z bez obě skryto a neotevřel no tak se nemůžeme vyhnout přesto se že to máme sobě nemůže se jen a máme z tyto nemuseli do tomu aby to na sem mělo vliv shora tuto když má. Takže my máme na při jak andělé stráž ne mu z s se nedá zabránit máme dokonce čtyři sta k při před a mnoho pak se o nás stará také nesmrtelná duše a tak se o nastala taky kristus jak jeho je vlastně ex on jsem ten je a mám v ano čili. Věčné nás a. Ten nějakým způsobem spolupracuje velice úst své. To jenom z roste je mezi rozsahem funkce spolupracuje s brahmanem to znamená s bohem vesmírným. Tím způsobem ten je otec dáno že jo. Tomu atmanovi své uděluje člověku malé pole působnosti. Aby konkrétně působil na toho lidské aby vytvořil náhradní lidské a pro tento život které by za něj působilo v tom smyslu že že by rozvinulo v člověku tento světský život tak aby rozvinutým světským životem mohl snáze dosáhnout život vyšší neboť dítě který nemá rozumíte. Život nemůže dosáhnout vyšší. Ale člověk který rozumí tento vnitřní tento světský život daleko blíž tomu vyššímu prostě on naplní první stupeň a tak se musí s k tak to do druhého o že on v s tou hladinou prvního stupně na úrovně druhýho takže jenom přejde z tu svou novou v to bylo z tupě na tak toto oddělen od stupně ke stupni na cestě víry je tomu takhle na cestě poznání nikoliv tam prve skokem a se dostane přes všechny úrovně. k tomu bohu. Tak myslím že ale tohle toho ještě pořád projde že neříkejte ani známku tak tímto neni ani nad před propadnout čit. Jakým jsem do toho moc nešel. musím okolo toho totiž něco lidsky říkat protože o to potom by nebylo stravy tele. To je upravila římská úprava nápojů pak pokrok mu ku a se mi to se ještě upravil ještě možná nějakou úpravu udělám jakou kosmickou by se vám to kdy bylo tak ale du do věci. Narodí jsme slepý narodí se chromý narodí se i bez silní člověka s vědou nedá přijít to z předcházejících vtělení no a von je jen ducha a odpověď ale se vám jak tomu přijdou ty rodiče. Jich chromého člověka jak tu co moje matka že že měla chromý dítě od jednoho a půl oku tu proto o řeč tak nebylo věta ale to se to potom nerost to byl tady s potýkal zůstávala vzrostl před porušena tak to s čím dál jako být a to dalo no ale jak tomu přišel to moje matka ne dost pravil je na žena do se takové spravedlivě ženě narodilo tak tak uvidíte měl před sebou takový jakost. Protože od jednoho a půl roku se to začlo projevovat když se řekly ty jsi sám říkal jsi sto viděla před se si vtělení a teď to jenom čekalo na tebe spatně. Prosím ale proto spal bylo v jednom a půl roků ale při narození se narodil zdraví absolutně zdraví mám o to fotografie ale za rok je z kdy. Jednoho roku jednoho a půl roku s pravý jako jako řím pak a ale potom najednou před za to všechno co s tím zase toho takže jsem se nechtě tak hle v ne to se domě teprve vtělilo a když potom budu tuto od další. Vám předváděl svěřil stav který další nové a nové ideje řády lidem buď po dobrém nebo poslem je zajímavý že těch čtyři řeky ještě se pracech. jenom dobré věci se do chtělo pali nebo po se dali kdežto proto o jednoho ab vůle do třech a půl let to byly ještě jak to vím s u z jedné věci špatné. Ale z téhož pramen kdybychom přijali že to převtělování že. B domě přečtěte spisovatel let tak byl to potom bylo dobré jsem měl nějaké schopnost který normální dítě nemělo na se stanou při řeči toho člověka který žil jako jste kterého další du jo velice snadno to se koukal toho toku kali. Ti učitele no. Tak doby jako zatím bylo na pět z mistra je jenom to že klidně udál v si mezi tomu co známku pro z vás to on za tu že to za je s protože vy můžete klidně zapomenou se co sto od jednoho kůrou ku po máte na to právo a to se máte pro vymluvit ale ono vám to dál neb bude přátele. Tak teď nejsem oddělenou bytostí. To si musíte jako věřící člověk bohužel musíte tuto věc přijmout za správnou od vás budu kategoricky požadovat když tuto hypotézu mu nepřímé ten že jste nedílnou součástí vesmíru a nejenom své rodiny tak dát tu. Řeč nepovedu protože jsem tam s vámi že domluvím a jestliže my uznáte že jsme součástí vesmíru s vesmírem propojený že od něho při při byl byl k nám přichází život například ze slunce v jeho záření ne ze země a tak dále a z jiných sil končin vesmíru protože jsem tedy vlastně plodem tu z mého zářením že bez toho zázemí do brzo žilo bych nebo být. Živý ta ale to je to s ním fyzikální kdežto ono to jiné to duševním když jsem. Jsou částí takovou nedílnou jsou částí svého práva na své rodiny svého národa celého lidstva a dokonce veškerého tvorstva to jsme si tady dokazovali to do brzo k tomu nebudu tuto hypotézu musíte přímou za správnou. Že protože to k vám nemluví nic proti vašemu oči vaší že když jsem prodělal během devíti měsíců v matčině těle vývoji miliardy let vývoje života a to pro větě tak jsem s tím nějakém spojení s tou minulostí a život zanáší trati jsem ve spojení je zajímavé ale že jsem do spojení s životem na této planetě. A nejednají jiných planetách. je v tomto vesmíru zaručeně že takový život obdobný tomuto a nic z toho života smím jiných planet se v tom vývoji v tom zárodku nejeví tam se vystopovat přesně vývoji života na této planetě v z most do životě kast za pozemského a tak to tak že jde dál. Takže nech. Přestože to není vidět tady řeči dáme do dostal do oblasti která není zjistitelné dál ona pro ho biologa pro lékaře který bitva ženu která zemřela během těhotenství v různých stal bych těhotenství jak se dál. Jisti že to za nějaký stopy života z jiných planet to tam není. Tam se ráje vystopovat všichni živočichové kteří zde živý žili před námi žít a žili před námi. Jo. se smíří s tím že si můžete myslet je to nevadí že jsme výplodem této planety. A ono je to pravda potrestá se že to je blízký vliv. Kdežto ten vzdálenější vliv nepatrnější viz mír nedokážeme dosavadní myslemi přímý přístroji přednostmi vystopovat prosit. Ale teď bych potřebujeme abyste přijeli další potes a tu když nepřímé te. Tak se to stýká tak ale jsem prohrál jo to bude za pět. A tak i po ten zazní že bůh nepřestal tvořit že jim je věčný a tak taky do od vůdčím činnost je věčná protože teď v k o svých že nestvořil nýbrž tvoří. Že tože stvořil je obraz něčeho co se pořád děje prosim k nebi možná že to přímém temné. A ten ještě prošel no tak mojžíš prošel na kolik z no a von si na čtyři lid ten. Nebudeme nebem nebojí na o moci jsem to patron před jenom byl z li vám že ano a on probral podle hospodina z netrestá žila a tak dále na toho v kdy mohlo být špatné. Óm po pravil třebas tři tisíce lidí biješ jen pro mým nedělo žádnou potíž. Š mu odporovali a o přitom zůstával svatý no tak. Tak tele bůh není obrácen ke svému stvoření zády nýbrž o tom pořád ty tvá z toto vás z. A v jedné fázi si přibírá v své tvůrčí činnosti. My taky člověka na pomoz proč nebudeme tady odpovídat při to nechci to byl to by se do toho černé vešlo to bude krátký ježíše krista tak jsem se tam vejde ale toho zatím neví li nevím v tím na rozebírám ji a onoho. Toho člověka přímá to spolupracovníka. Ale on toho člověka potřebuje jednak proto že se do toho se stav tělo je. A ne takovým převtělováním jako znáte z indických. Vím bytu vás lidského způsobu pojetí není krátce on tam převtěluje ten člověk zákonitě od buňky od nedělené buňky přes prost jednou buňku přes prvoka z z si mořského živočicha a opice po člověka. Ale to se děje za devět měsíců. To se tedy nestalo někdy v minulosti jsme byli opicí neboť to se stane za nevystupuje. Souvislost s tímto tvorstvem s celým vývojem tohoto tvorstva a my na sebe přijímáme. Tu sílu ku těch tvorů kteří jsou jíž než my prvoků buněk který musí sloužit za všemi to musí nějakém rozšířeném od ve služ sloužit slepě protože nemůže dovolit vyskočit těla do tam musí by jsou u části tělesnosti vyššího rázu. Čili myslím že by se co to bylo tom jakou pochopili že patrně jsme nebyli prvokem a je zajímavo z tam jen ne nějaká rostlina. Nýbrž jenom tak kdo je živočich v tom mateřském těle jde kupředu. A že tedy své ní. věříš kdybyste věřila převtělování by napřed včelou a za rodem tato tam není dále ale na tam der takový nějaký výběr říkal. A že by mozky živočich téma jsme byli prvokem li buňkou atd ale ve z dosti my máme jenom toto vidí sví v sobě. A za den by sis že se to zvládli o celý obraz atd oni jsou tady i kde je. Všech těch živočichů které mých výběrově potřebujeme aby z toho vznikl člověk. Ty jsou tam všechny ideje v tom mateřském závad jak sedí ví. Všech živočich ku na světě co jenom tam není ne ale je tam ako jsou lidé co mám oni prosim to to co se teprve stávají se rodina si nebudete samého vtěluje nějaká posedlost během života. A ale jsou tam vybraní živočichové jejíž jsou na dohromady dává lidský k otci jen z mít tedy je ničím. A bylo by zajímavé kdybychom si to takle rozebrali proč přeskakuje med čelila proč přes krok deme ty děly jak pro si vybíráme jenom některé živočichy a pro zrovna příznaky těchto živočichů tvoří dohromady lidskou který jen si nebo lidskou duším něco takového smrtelnou z kou při k u země protože to tam vzniká tak to taky musí zaniknout co za co říká to taky zanikne. A je tu člověk a a teď se narodí chromý. Anebo se rodí zdraví prosím tak napřed zdraví ten se na li zdraví to byste řekli no tak to by mon co by se by stačilo s tím že skladem těch živočichů který jsem v něm vyvinuli v mateřském těle a v tu s vědec lidská základna rodičů. Dohromady ty vědy od rodičů převzatý žilo ty jsou v tom zárodku to dohromady dává člověka pro svým pořádku. To své koneckonců ani v tomto případě ještě nemusím přistoupit na princip převtělování jane. Nemusím nemusím mohu nemusím ale. Teď do dál kou při radu po z to bude velice opatrně s tím postupuju protože mám před sebou velmi vážné proti ti. Ten svým pocitem oni se nemohou najednou vymknout za odejít a dát je par facek je nám tu znamená op opozice vydělat opozici. Teď se narodí mrzák ne jako a zdravé dítě to je mi řízeno ostrou v odbyli ale mrzák aby říkáte to je vinno předcházejícím vtělení a na je k mnou v je to vinno s na jedno to vím ka a tam to vůbec nepotřebovalo k vaším o pochopení přestat si vtělení ale tady to najednou potřebujete protože proč je mrzák i to je jasně karma. No když nějaké s koly pro život tak doporučí tak to musí být přestati že prosím no ale když se narodil v rodině která ku by měl sklony nějaké dítě které které se nepatří těl tedy mně zřejmě nepatří v tom nebudete říkat že to není převtělování řeka bych příklad valně abych vás podpořil vašem mínění narodil se v je v jedné jinou v na co zk rodině nějaký pán tam poli. Objevitel totiž rozluštit zel písma obraz do toho písma. Egyptského když se narodil tak se všichni zrodil z rozbili to byl hotový egyptě. A on od útlého mládí tíže egypt tu chtěl do egypta učil se egypt s to jsem se nebilo známo tato řeč ale učil se v učil se ochotně všemu co s egyptem souviselo a tak se dostat nějakou výpravou do egypta. A tam vrozen těle přišel na desku která byla pro od ale misku ale sami žije li o kolik tu s písku a to bylo napsáno řecky. Potom kde moci vždycky jím písmem to znamená nikoliv obrázku není písmem egyptský jim v egyptští měl obrat ale jemu vždycky bych to s tou slabiky as hlásky jo o bič paty jsou toho podobné třebas jiným písmu semitský nebo jiným takovým ho by mu byla začal dělat dvě věci. A vedle toho bylo ještě obraz moje písmo egyptské takže toho bylo to byla veliká naděje ale věc si to nemohli rozluštit tuto souvislost. podemos lidské písmo u z tedy vzali za správné ale těch pyramid tak i z domoci s kým jsme nebylo napsáno nýbrž o to psalo jenom obrázku u z probudili obraz ní. Dobře a to obrázku o jim nešlo protože on se jako shodovalo. Oni tam nebyli slovesa v tam nebyla podstatná nám jen obrázky. Ale tam pod jenom tomu přistoupil a on to čele prát jsou spí jako vyšší bičem maska. A kamkoliv přišel na příkad. Dokud baráku me ti a tak dále všude to všechno četl. No prosimvás řekněte mně že to nebyl převtělený styk ano. Když to takle všechno četl nebyl ani mrzák od mládí se o toho zajímalo tam to všechno rozluštil asi tak jako když jsem se do francie jak jsem vám pozval všechno kde jsem žil o jsem to ukázat jista že tím tentokrát nebyl takže můj příklad u dát jaroslav me tak chtěl vystoupit z katolické církve ale po to že neuznává převtělování či katolíkem nebudu protože po je. Od vší kritiku oni neuznávají převtělování z této pozice začnu vykládat ano. Tak k. Jsem mám nic jak víte ne zatajuje uznávám že do ty argumenty jsou tak silné že tomu snadno podle hned za si čas nám říkal o jsem převtělení netají li mohli dokázat že jsem to všechno poznal mám tolik konečně člověka který taky že jsem něco před ním ještě poznával nemocného to dostane jsem byl podruhý nebo tu při již s tebou v tak jsem to nepoznával jako s nabyl po brně jsou z se poznával jenom to jak jsem to poznal před tím jsem tady byl zajímavý. Jestliže my máme poslání od boha abychom spolupracovali s ním tak se podívejme na přírodu v celá příhoda také s tím musí spolupráce je to kámen buňka nebo mou chová. Nevíme jak s tím z konce a protože von to všechno potřebuje si dávám nezodpovím ale vím že všechno musím s po pracovat a on není proti svému tvorstvu obrácen zády a on je si všechno miluje. Celé tvorstvo miluje. Takže jsem zažil že miloval stejně esesmana jako mně. Je to nepochopitelné ale jestliže to nestranně milující bůh musí všechny stejně milovat. Protože jste miluje tak tam do toho světa po si dělal tak i tu bych který se vzájemně požírá protože v tom dualismu to musí takle být a který se vzájemně nám vzájemně vraždí a nevím co všechno si dělají a taky kteří jsou mrs sám chci protože tím za cize se mají co říci těm dobyl není žijou a nejsou zmrzačení. A voni to jsem se po narození co je co je za pořádek to se pán bůh asi ve strašil jsem vůbec toho člověka poslal že on jak aby do spolupráce. No ale tam matka že prodělat takové dítě které po narození zemřelo stavu při poděla se tam spolu s pracovala devět měsíců v s tím rodící se za rád že to byla spolupráce s bohem toto nesmíme vůbec opomíjet cestu práce jsou tak rozdílných typu žen misse nemůžeme by se spolupracuje i ve sil nebyl chromý člověk od narození všichni musí svým způsobem spolupracovat. jsem chtěl tomuto rozumět jsem se na bohužel stýkal s těmito chromý mi k a i bez silnými hlavně o to jsem nemálo času tak jsem to dělal by se hodil za liž nám ale nese s tím je hlavně stýkal v plzni ještě před tím než ses to co on se draku takže tam se ještě věří na převtělování to se vám to pořád nehrálo. Jak proč to pán bůh vůbec trpí todleto teprve v koncentráku když jsem se dověděl. Že bůh nestvořil nýbrž tvoří že to všechno ne hotové těmito podle o to postí my všichni trpíme každý po svém tak jsem nepotřeboval věřit na převtělování to byl pro nesmysl. ne hotová věc ale s to s bohem do ho do dáváme jedení tím že umřeme při narození tak ale matka to přežila třebas a nabyla nějaké zkušenosti z mateřství a kde svými dále do života jiný zase tím že shora měl. A jako chromým byl tady řek bych na obtíž společnosti. Toho že na obtíž to co on tak jemně ženat společnosti tak tu společnost vychovává k něčemu co může to s pod co z vůbec. Nedostala. A co by nebyla ochotna udělat kdyby to nebe na dobu do nebe do volalo o pomoz tužeb opouští takový byl chromý nebo mrzáky nebo jim betsy nebo ta. Takže žen. jsem se přesvědčil a to bylo to poslední to jsem věděl že převtělování není v koncentráku že není nespravedlivě krista v tom že tam tisíce ba milion lidí zahynulo celkem všech těch koncentrací. Když je kdyby bezbranným ještě nese s manu. Protože bůh je všechny miloval stejnou měrou jako ty co zabíjeli. Ale protože miloval stejnou měrou jako tys za bílý věc daného o to bát musel nechat zabíjet. A musel nechat taky někoho tam dospět ke svobodě a to jsem byl ten tam dospěl za těch těžkých poměr ke svobodě jsem poznal. Že ten jenom ten kdo se dobrovolně když je dospělý nechává trčet v tom dualismu na takové úrovni že se ještě trpí proč jsem netrpěl jsem viděl v utrpení tam bylo vůli ale ve mně nebylo trpícího proč protože ve mně užil jenom bůh než že jsem já. Protože přeci netrpí ale není proto zády obrácen ke svému stvoření on je všechny miluje ale milovat zároveň vrat a vražděného po je nevyzpytatelné lidský rosu pro jako ho starat ka tomu nerozumím ale vím jak je to že to vysvětlit novým tady to ode nechtějte. A tak taky neumím vysvětlit proč někdo mrzák tak aby se toho jakou přijali a vím po protože. Není toho do lidské. Není to ani analogické nehledejte rozumu v s s celou odpověď o rozumně tady jenom proto abyste se v tomto světě dokázali obracet tak. by se nakonec obrátili k bohu jenom k tomu je tady k ničemu jinému a vám posloužit nemůže kdybyste chtěli pochopit jak je to s tím mrzákem jak je dosti ohromný utrpení cele celé než přioděl nic proti mrzák asi člověka. Protože tam se to požírá a jsem viděl ve si tomu těmi stali silnější živočich žere jednoho živo čekat tamten ještě se potírají mýho o jenom babičko ještě požírá i vně někoho jinýho takhle prostě dělit padá tam se bídou hlava nehlava se to díváme vnějšku tak jsem to nezdá ale ty mikroby jsem za požírá aby v nás v nás rovnováha která by nebyla porušena a z nás neb propukne.