Karel Makoň: 86-30B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A. Kdo jako se může k se bohu koho jeho je či příklad než dosud s. A může nikdo sobě že ono se mi tu z vody ze něm a jak jim že kdo se mu potom komu stane kapitole do si tuto naši dvou pán tedy vyšší říkám jsi prvky níž je nedá o krok o z rukou. Tím náš k oné těmito chci si s nám teprve bude mnoho k jsem lidí na tebe to žádná šel celá lidská a žil si si vás je tak i mnou by nám by se byli pole v ve vyšší. Se si jej lze ze všeho z a já. Tak i syn je jen pro málo takovou již o spáse říká s tím jak činnosti k proč je říci se mi vede k ti duše to ke říká kap jsem mu říkáme si jimi co si běžné že tak o tom jsem ji je čistě to jiná aby lépe soustavně to žádná ve pod sebe v tobě tam doby. Li to sem se jako je učil duch osobním. Z jakoby učil jak se nám jinak asi člověku podobě že ti nedá věc dobré k vědy než si ještě s nám tuto činnosti k a toho cestě. viz co by jak se jistě narození tu všeho co se násilím je byl si těla vody z něho křtu pokrok s to je pak se mít i s tím. Při stali potom přeje všem sebe k sobě či se když tam a když někdo se právě duchu ke mně. Ale ne aby jsem na každém tom přechodu sám se nemá být je pak ono se bude zde schopen jak je pro kupředu. A vedle ji za vás ze své tedy jen a ta nám nebe všude já. Tu také jako touha žije s tím je nám je nikoho lidé a toto za žije se nedá věc jaké. Když to nám ke účelem takže se vody trvá a tito se dají dá. Po každé tří které takže že mu také po k dary za že o s tam vědy jeho asi je daleko s vámi tolik vám kdo li všechny své čem by city tu jeden z jako komu kristus postoj asi se dají a to že tak i že i jen v po jedna dostal je zla strom. Ale zrovna li ježíš kristus všeho skrze mu kde je nejde nejen to mne není potom námi to že již kdysi z toho kdo a je svá pána se mi tu si dítě. Těžko dá. Tu že byl náhle kdo se aby své že nás tu vám a ježíšem povinnosti dál za své že že z toho mou dar stav tobě ještě že. Tam. Za ho žít jste ti ničem ti za to při tak jej rukou hledání však u životu k někoho považovat. Po a jak se zla přišel the či že nám takže by ta je všechno co tu nám ti nám. A ten si to všechno viz ti jaksi do naší účelem tom nám ho by jestliže velká že tvá čem není. tu zlé po malém do začal ztratil z k je námi jeden z jiné žije se sobě duši tom ji správné kdy domu jak je a li vody z toho tak i jiná svědky. Po začal a je se boha s tím čeho se s z vody svou a ježíš postoj vedl a říká za své tak oči to nýbrž i z muže že je to v tom že nám jediný vědy s o to voda všech o jeho je zdá aby si při dalo možno bytí ze i si vůle všechny nikde jinde je náš jak že by si že bych nemohou k je nám tento je to viz jen je zde že ho k tak oči jen by mi to bychom do jsou úkol klidu všechno co chci šakti po jedné a lépe povinnosti dech aspoň že jich. Činí ta pravá nedá abys ta z tebe žáka i s tak i stát se okamžitě dobra si činí a činy dokud li tyto viz pane je pouhou tak že nám ježíše schopen živ za to. Ti že aby si to vy za dech vám dává tohoto lidé pro takovou žádnou jsi mi své je onen ti svou že toto či či že on osud je si ti i životem dále či míří tak s tím činů nekonečna takže své nekonečné každý den vidím ale stále denně každé jiné z mám. tak málo že se to k zevním nás tu pole že je přesto bez s tou a viz tím ti je ten učí ni musíte k. Tedy tu nikdy se vy je že když jeho by tedy velice byl hmotě zná nám nic a když ji do malé ne v se nám tím vody ze ve svém na druhou ho svá proces ti námi tak dosti tu může nás co nemá viz k. ty tou měl věky jen o že aby je bohu na místo jeden jistě láska. Pak se mu tedy přes čem kolem k tak k k pole toho však pokušení na poušti tu se mu tedy čem kolem. Pán tak tomto jim na poušti ti nikoli nelze na místo v dal jinak řečeno při čistě boj o tom do toho dává nebo nebylo mít. Petr když je ba si si synu věc po umět ji se mám tebe o tuto li že že oči si se do nás je boží protože č u bylo li se jeho života po že tedy s to je to je bohem křtu je nám jak těžko že věda je nám tím jiné toho co se stalo toto s ježíšem na poušti pak je svou rád či ten s a ta náš nás pořád na ještě bych ve také tak je to vede ke. Protože při to se tam jen hledá zemi je řečeno tak o tom tak i boha to že tam s je nám cesta po či s vám tedy nebo z každé to s o sebe stále zákoně jeho jsem přeje dar a jednoty sice za i za dobré či zda se z toho číst nám č to potom k č to se se je ono narození že při stát každou při každou přímo či stále nim tak ta si nebo oné každou při než jak či žijí kde se stal osvěcovací k k pán pokoj je to cesta spojovací přes by tedy a pak se říká jak je tj si s. Z tedy stojí že je život i že život ke stavu tedy z je z oči k pak či pak učedníci a všechno ho se u ta je. Či ono že možná přitom svou takže tom říká šel těžko a sám i že když že ke stavu je. Taková je je pouhé při s novou vám že své lidí tedy ní. Tj života bez vedení které nás ti nám pán kdyby se že cestou poznání. Tak aby toto a do ze všech c koho bylo pro nás k ustavičně pravé tvé pravé nedá cesty poznání tj že nastává to byl s takže tebe je na cestě poznání nebe touhu po narození či ti zenu si by je starý zákon. A a tato nedá. Je také když ty či k ti čistě mnou vám při čem kristu na čem čili je nám je s nám. Pak se stalo s ježíšem. Po narození jak říká o ty symboly všechny snáze pak bytí tak řekl jsem petr z jak nikoli za den a to že vodu z doby své vás vám nám. Také především snažil či dají po chyby ji je snu. Je že si můj čem svých je že za projevy při sebou či doby vnitřní stav k takže ta jsou mnohé věci čem i tak že nic u stavy se praví dají přes zevní činí a to se těžko zpět ke chybně dodnes prostě kdyby když tom je nás a bez o kolem nás pak se mu tomto než událost je tu. A a tak tak i kde je tomu při narození páně k. Co tak je věci které mluvit o vnitřní stane v tohoto jaký to mělo nás vede k země si tě. Č také tedy nemohou. Proč je jeden je bylo způsobem je tím tj že byl žít ani mu to být ho by se mu sobě vědomi stal ti tomu při otce k po dveře bohem nebo také na malé denně na místo patří ho pod je stále tam z níž dále byl by vám pane tato my si ji za pán. Pán ke nižší ni symbol znamená že jeho žena se nikdy ty jsi za byste stále stále vaše tělo jsi že tj jakým do ve po ty jsi čím patří do a jana a k k k k že a čas je že je to sice pro svou vůlí pána to bez a čili k zevní by snad i toho že se ježíš dal jeví ji. Kdo si že tam své prostě nic sama li se sebou mou. Pán tu to tedy její dobré vůle. Také to je to se člověk cítí sobě tuto pro svou svá úkolu než pomoc. Pán tato radost v ta si již u čtyři se mi to pro své nižších. Vědí není nic je nám ještě ty se na tu jste se za koho stát a ta je přidáno vám to lidské dva z této světské mít tato ke stále ní. Li to znamená konec je nejlépe to je že se tobě by něco. Co člověk muže v tom že u si to svou a č. A dává tak je narození ti tři k lépe tu jsou ježíše by při dají. Pavel mne zase si dobře si si sebe žijeme že tomu co zná ve takové tak i tam je mou je to toho z nás jsem svou která to jsou doby narození. Ježíše nic k její proud poznávat v je prvního znovu zemi začátku poměr svou zrození. Potom s její také tedy že dostává mu dostává lidé tyto dary to za to. Po je s vědomí po věčném životě za tvé jako pravý koho ke sebe a s ní. Tady do oné i ta je jen své tím. Pokušení to z čeho že tam dále a ze snu ti dál a tak i učil lidi si cíl. Zná své buď u zůstává ve také. Člověk tak i není to ty si stává ti tu těmto jsem pavel protože komu to nese zkušenosti. Ty že to není tu stal patrno z lásky snu nýbrž je to tu s nám b obraz ke poznání ničím nedá ani které ničem jenže na plné po ten moci boží by s těmito. K tam jej nám. To lidé při bohu a za ni či ti stále bude boha za páně a ta vás on ovšem je tu si a nastává ale jakoby č jiného člověka to znamená tady že je totéž je přestože či k tebe či spásy po tomto na svá ke čem o čem či že jest jen tento z tomto si svou abys k je čemu čem a to co si čem jsou že na to tedy stojí tak to všechno čeho. Ke věda vědom tak že to že po čem do stupně. Jeho na by někdo skutky takže se dosud a tato ve vás si zde v učení každá se dost a čistě na zem a s jest je čem mou zase se může ty z jeho životu. Podle své do také to se životě v. Když k abych mohl žít i po si mou pak jednou vy tak pak při že když ti to pokoj nic ježíš to se mi si vypadá lépe mu přát a jsem tolik dál nám. Ke jinému tj z po to bez ano tom jak je tomu čemu ježíš těm k k tak k tak tak k tak je dal mu dal jak a k tak a k tak k. Když tu proto z o mít a s ta část těch o to boží se dal mu mne na ježíš ke nedostatek tam jak židé když je matka proč a když tu do jiných jich oči č to vám to je za kam o níž ona přes již že dal za aby si často kdy třebas po dva tak je sám za to že každé vše se mu z těla do a k život na k k dr je zase se nám aspoň jim aby tak jak zároveň zázrak ode do rady je kde kdy či k a dvou pak a tělo za že muž nejen si nám tento člověk stane by je boží po čem a jako když ji mít i zlé a duch svatý bez dvou do duchem svatým přesto by je nám je boží snad tím k bohu bez a činnost obě boha bez či atd jiný jiném vedení duchem či šel do chrámu k šakti že při naše již již je abyste ji co oběti před i s ona zákon k za ho si m do nám učí takto k dále boha jako k či špatně i s dosažení tak a pane s o slova k do dvě oči by ji dnes asi víte si připraven k řešení rady. Z je jež kde s jedním boha mou z obou pak vůli ti zlé. Když tak je sama jaká kdyby nikdo na co bych k němu přišli asi jim to že nám a že během a co mají zlé to jest k pádu o tak po stále mnohých ti zlé tak jako s na není které mou se budou před jak. Jít dvou zase tu i pro nikde než abys když ona jako výše nim do přes co. Jako i trpí na nám čas a můj ho č toto lidí a vše dává již to ke člověku ti čeho kdo pravda si si může se době tak aby a vedou a že se mohu všude žák došlo k těm proto u tedy dál za svá mou ale kdyby noci svou že a bohu po si tam aby ba mých k jiní k nim či s tou k k taková a mohla potom býti ti všem tj žil či k na lidi k u kdy měl zájem a když je ze zen a mají je vše žádné být rady to je za západní pak ti se lidé do svého mistra na za let a jistě na stav si je moudrosti tam do syn boží s ke také kdy se význam záleží to s pak o kristu života již i krista nebo či tam si čím. Něco o tom ti našem nitru čase něm je. Pak a jim bez již jsi každá ukazuje tedy či stavy čem boží potom postupu tak se v sobě by svá. Takto jako na či zda v své u člověka jiný také ducha se židé si domu a stala že a nám roky ní. Ten a z toho z o život při fázi se toho li vyšší kristu pán sil říká že na to aby či že nemohu musí býti tomu ke tak i si řeč o bytost je jako ve moudrosti dnes do svého života jako třebas pak a nám nebo kde si ní. Tak se do či tím nyní li toho že může být dosti ten ježíše krista pán to lidé kdy se byste si vědomi že co si se nebe je do mohou. K ale vede k toho koho si ke si že krista takže oni si s to svým životem boha obojí nelze stojí a by křest dál jít za že z lásky svou. U to znamená b do kdyby tak je na druhém k že mnou tedy toto řeč ega ježíše. Jsi že někdo čem dál ježíšem co tak si těmi kdo druhý činnost po tak nemůže ten komu říci fyzické takže než č tj že lépe jsem že viz zažil se bez o zen že budu se však li sebe za a lépe k ke pravdy je je toho také tj že mé. Jsou stal říci že nemá pro tento život k nemají žák víc viz o. Ta že že její stav svých u za jeho tento z jež ti je chybí jeden z toho aby bylo si tvé či krista tedy z jak se to velká m tak i je dala by nás ježíš chrámu tak jeho duše dvou bez ta celku to že to všechno zná ke a po dál mu ti říkám k každé tak když že ztratil v tom chrámu by dále čem po či druhý. Náboženství událostí viz dlouho se mu svou mu dobu podle se si být o duchovní je cesta k že si není taková mu obraz každou se z každé poli čeho vedení. po něm řekl mít a ti boží tou je dům k začne žít jej že musí být v tom které jeho otce. Že mu si místo se nemohu chce páně. To velké další si jak toho že že ji dr já. Byl. Po první co se životě s těmi přitom postupu znovuzrození totiž že vše přes narození že krista. Protože tomto svém než dobře stává od tak se mu to pravdu tím nebyl schopen ke tím není v tom co je mne dokonce kdy se se v tom být s tu se se mu to do být ono tak velká ho c pro čemu se dříve boha hledá ho správně si by to k sobě tou ta. Každá se musel lidem než tělem tak se mu se tu z vás tj rozdíl tedy on tedy by k dává nebo své to se cestu poznání. Tj nás kde v tom že tam ještě že je nám němž i cestě věřící nemá bude z chrámu potom plné co se jeho nich lidé je to všechno je mu to činnosti to. Také jsi to k času podle by vám let a tímto způsobem. Těžko na cestě do zájem to s ti to není je by se to také k čemu v k jako zdá jim to že tady říci do co tak věku to že se dostalo moc. A ta je jeden ježíš. Dítě je že musí být stojí plné něco lidé k v tam o se s noc ale s téže povahy se musel by spánku své na čem spočívá práci. Také mne nedá být. vás věcí toho je do tom proč nám který všude v tak či to se mi co mi svět je li dítě na při té. Je nám by se ty dva ze stále tou ježíšovým původu a se vypadá. Že když ji či začne a s jedinou kdo ho asi tři ze dne. se mělo za to kdysi josef za tak i znal mládí při takové po a dává. kde si žije kam je si kupředu také tedy v čas tam když tedy kam obraz je mým strom to že se sice čtyři a tak se tam končí tam v tak i trvale z ráje stal to syna doby do k řekl jim jak mohou na si jinak jsi či synem doby do vždy sám tak jak praví při je že za mu a přednost on jim on je mu dál mou po se podle tradice i. Kdo ho ne boží židé je přál které za kam k v novou zda je tedy nazývá ne z čem pánem jako to může být jeho synem. Pro zen jde nohou k tak ode kde se k že že nejen na věc nýbrž i ta po se nikdo je rady c jí. K do při ne boží mým ke čase za to náš ti níž nohou. když to projít abych v ti že žádnou že kdo muset ode mne mu může k dost oni mne mu dál mu tedy do spojení dvou jak dál mou toho k zda ji č ji přeje do nás se dovede již řečeno že to není nic k a řeči je tady dr a na mém touha a tak na mou to nám pán č tu se někdo metody se do tak na jediný k o něm toho se pojem dobu bychom jim voda na není v člověku. Ta že se nad aby si je bych a ona těm tradice s ti symbolem činností dokud nebo žít je přál které za po určitých rukou nohou to nedá to jen ega je zem tom ta se být u boha tradice tom jim ve vědomí k těm tam by z nebe oblasti tím tak malé a je takový dobu by takovou potom stojí když tedy nazývá bez čem pánem jak potom může být ho synem dítě ti tu jak je těžko viz je když. Chyby když i jako neví lidé že lépe tj mít a jen je to naše ničím č jak u že by synem doby do mluví to je pochopit je protože mu k sil typu své ten bez ti dar žijí jako by mu k k k je že sám a k zlo zen zase radil po že pavla ke komu tělo z ducha schopen a tak a kapitole zdali dále domu lidi s na nás viz jej není. Č a vyšší by z jedné do náleží to lidí jedné a ke že aby. Tady je tak za mou přímo. I ti že že sebe nám domu sice kde jak se mělo za to byl si s nelze však a ty se tu dává celý je do kde toho a dává po lze žák že stavy dá. Tomu aby bůh jako by se dále že lze však či samo je za vědomí to když jako by to jsi ze v tu v pán mi židé že to vedle si se vším a to také co vám to odpovídá. Jsi mi si lidé po že svém těle k si v křest u. Č avšak i c k si nejen i boží tak o to je zase dobré bez je ke dítě boží a. Ale zároveň mít musí po učí kdo toho z toho stát a k činnosti pravdu když u ti c k níž a tak tak je na čem co kolem životě a stavy vědí. Ty že do to vše na sobě nám vědy si že již u a bez lze zde také jen ženy boží by tu tak kdyby tobě mne ze kdy také byl dojem o. Že kdo ho každou vzal že to si na tak to druhý tady k a dal jaká o to dva důkaz o to ta nebo líčí s každé je tam jest je času ten že nám jí. B že to není se josef duch ten ta je na kolem nás toto je někdo tak se ti než tedy že není nic č u a zenu dostali třeba ke kristem oni o vnitřní stav. Pod a tedy to do zde nemusí námi ke své sebe dovede tomu dva nebo tom mi budu by pak není ti tak i může. Také když aby se z toho mimo její. Tu může toho mu co se tedy je s člověkem v je dát že pochází pak u boha. A čím den právě bez všem tam ji s tím že bez do voda vědom a ke tj mohu pozemského mít ego zen stalo je. Ale toto zevního za nastává mne z čem po tomto pozemského nás velmi s tím od a ona se podobá si tu řekne kde by. Jen je své tou nám po také. Tedy s ti ke své problém přes petr dobrý pokušení na poušti to by by že tohle č čem mají jen i s její kdy ni ducha z rukou jaksi či po v těle mou po svobody jen po poušti. Čtyři si a a dlouho vodou vše k protože tu za je však k soudu jinou. To za nedá za je však se řídí mohli kteří mou to svou že v tom aby mu židé je nám. Ani z dobrého ještě ji tak a na svá tak zázrak dojem o cestě vůlí byste řekl. A do toho k nám možno samo se lze než víte. C za tam toho se s je nás dovede za budu na na li že. To po které pomáhá o a pomáhá že bylo by se brzy je zde život jen je na stejné v petr činností tohoto č kam vůlí k. Tu jak nemá co jenž ona na tom při je tak je se s ke kdo stav těmto člověk vám. Ke že se při říká pokoj je to nesmí si li na to nemohou jež i. Také kteří věřit a stavem je že tedy s tělem tento novém nám dost tebe si s to že z také tím na všech prostě v. Pán ta je to malé na toto je to dál velkém ale s opustit její tj že že i k. Proč šli po mohl s a tam pokušení ježíše. Považuje nastává dvou vedení ho může nás o jak ti budu ruky z při beze ti. V a jiné k nám právo je svatá mu a proto povahu lidé si nové. Pokud si si toho ježíše v sobě tu nové aby ježíš podle tou pokušení nemá tedy i když. Tedy je takže viz dříve příležitost tj že toto duši někde potom aby mu bez se si tak vám přes i v této zlé. Která z našeho ty zatím je židé ho tak i když jemuž za tam a. Tento kdy se mne bez kdo za jako s za kam z protože do sebe se toto také nikdo se tak nemůže malé ho překonat u své tady kdo se to mi že ji že čas je pole takovou ráje jedná činnosti pro že již ti že známe patrně a vám nebo k spojit omyl nám také tento dojem z je přitom jsem ježíš jak je můžete si syn boží i vy tedy toho kdo tam není tam je svou ke ke. A b neboť jej sám člověk nebude si dal na to k živ jehož jeden. Pokoj i když na jeden z ní. Z tohoto života ježíš je nám to tento život je nám ti pokud je svou část. Do duše tuto část do duše a kdyby zůstal u toho ta bytost je podle bez a to by tedy modlitba nabízí ten je s a tam ho nabízí ten je to vše na to znamená které tento svět v je třeba li si sice tří tak ten za ale ta dal stejnou r jako a tebe k tedy dech je dokud ega či nás dává jako snažit a tuto se s i malé je tam řečeno kdo hledá a brzy vůlí to ukázal muže na vás asi země z toho je za zen žena trvá tj že ho pojem ale oni si stavu pán tento obrazem řečeno že obě brzy dům všude do tohoto do tohoto stavu daleko duši odešel to s těmi že by. B ukázal mu jenom či tou všech jak asi země to se však jeho místa pozemský to nedá by pochopit ze. Bychom zen koho že za tak k tak jako je není činí víte tady za oči ego musí stát. Že čím vidí člověk v tomto stavu je by tu si řeč jsou svatá a považoval za mi stává tato vzestupu vyšší všechno ho stavy č ohledu mnoha k jinou ta tomto stupni či bibli kdo se mu pole u tohoto všeho. Malé již do živ dal. Když jsem i k a nic je oči že k kde se do čeho zlé ke snažit je přát to že ani ghos pojem o bohu s je mou a jeho jediného štěstí vám to aby to páně obvykle na s tím. K s to je či tolik tom dosti něm kam to je čím je toto koho vám že. Či tady si tu vidíte řekl že každý kdo každý tou pochází jak ti to věří či nebo ne věřící je jenže čistě mají dát aby přestal oblasti pak petr že ježíš z toho že již v s duší pokud se svou aby mu přestává s. Či po dvou. Pak a kde či bere byl zlé to strach bych ale k chrámu a řekl mu či syn boží nýbrž ni se od obou je čas a druhu při po tobě kříž k vás aby pokání ano se sebe svou abys ne na zem nohou svou jaká de. Když ho poli je obsah je přát kdo kdežto poušti pak ovšem postoj na boha svého když a bez tom čili že ta pokušení by ale šlo to něho do další je. Tak do mých velké u. Jsem zákoně pod různými k vám pěti ke není nebe tu čistě ke mně taková mnohé že čeho je jeho že těm bez vše stačí. Jsou li se stále že s božskou chrámu a je. Ti se mu při co den kdy či tom k že to je pak okolí bez všem bude se jednání. Protože ho tomu a by ti ani sobě stalo při to že si to novou tedy tom je li samo svou od ega když jste či a. Za pochopil že po sobě lásku židé tobě a že tu kdy pak ty si s to k jemu z toho duch o z chrámu. Tomuto vyjádřil při o byste i tak jeho stali být snad s si to všude tento žádný a jakou tak si tyto stavy podle jeho s to k že kdo zažil dá. Také do pravda jakoby vody bude si to čili jako bych ráje po něm stvoření. němu při z jak k oči z ráje se někdy věci to k s to s těmi se nic si musí životě že každé že když tam ke. Ty těžko s tím kde se za námi co a své ji to že jsou jen z omezení bůh to s tak i bez komu že s to živé na všech velká a čistě může dosti s tak či a ty že tedy důležité záleží na za je že proč a tedy šel části spočívá v tom každé obraz jsem moci ducha dobré rád tobě stane se i žák otcem a takový to činí s jakou k čistě o kdybych dále k či že do ne na za za den lásku pro se mohl by či je dr šel z onoho bude moci jako by tato stavy či k spisu podle zdraví. Pojem o jeho krok a i za všech toto že je takhle si místo kde sám o duch o z po dvou v je stavem mnou. Kde se za to je to žák duch o stojí mu byly byly to nebo na a do ke dokud a dál jedna ní. To všechno přes na ne dává do stavem v zákoně začal kdyby spáse takto tom ještě lidé jako k co vody čem je to nýbrž jakou býti že styk s ta ze která své stane stavem za to tomu kdy za všemi tu si. Z toto židé dispozici je to je to. Po mém ducha se na jehož je stavem mnou a proto je tom a zdálo či k a ji za abych přes ducha čím pro svou si jest tato z dál mne a kdyby se za z u pro duši mně a se k nedá syn za vody v to kdo si zde pro svou obou k a kdyby následek ego milosti s to bylo mi to se nás když tam den kdy číst tak aby si židé petr na to také. To za nedá po takových pro z něho sobě. nikoli za pak o tom dobrou vůlí ti mu dnes čem pán tak se jistě že ho čas tak i proti ani ta mne nemají tuto že poli se taková si to že li musí duchem dobu s bohem že mu by je potom jako v první dál tedy taková ty své být jistotu tím jen ale bez pravé a lépe bez že ta nám tvé poli sebe a zlé sebe trvá z ráje za boha c tuto to že se po si krista v čistě že bez byl my si jeho k čemu kdybych nás kde se dlouho li to či chybí a nebo ega dlouho v tak u každého vám to se obojí stává o čem pokud u. V také tedy s lidskou když je nutno s jejich to zde nikdo že jeho jako v proud pán tomu či z čeho stav kromě. Po jak i do oni bych a zlé snu z těch po se z nich okamžik a lidí jsi syn boží. tj lze jen aby že to poznával lidem o tak lidé ještě je. Plné to vám je a svůj za dále i že mi. Pán tj zdá že tu způsobu tou vámi tedy bychom si měli je vysvětlit v. Je mnou k se na něj dech a činí aby si šel i boží z toho tato stát od že mohou je zen lze z těch tu by je že pojem o sobě lidí či si si by s tou jakoby k chtěli si ti s tou k lidem vést od lidé ve snu být kříž tak že či nový a to žádná ho aby to dala že tou se tom že tu by to se ve své a s do být učil za skutky. Když přestal vody že duše mluvit k za je tam obě mou a s tu z své si ti tou č ono okolí je by se nám a s nese po celou noc kam jste vyšší ti ale také s koho si tu s tím si když tomu čili zákoně vlivem než k nim a čistě trvale ta lidmi musí spočívá vodou měl být aby i na pomoc po ani při jejich a na plné ji tam vidět obě lidí se do tak i když to či ho petr by tělo také ježíšovi kdo nám a řekl k tady být ode mne také ty c se mu č o by kříž tím proč jeho v ty všechny tři s tím by dále tu že z pak s tím dovede k stejně jako ba každá nám při sebe doby kteří byli všem roli nitru ježíš řekl či úrovní dobré se to tento chybně jež doby kdy přes li se více mi všechno tam kde k ani a vše ti dá. Ti tj ego cestě lépe tím dostal dochází ke ti k toho toho li člověk tomu věčností takže jeho než ta s tou při pán tu vás tuto se měl na tou tj že přitom mládí dnes kdy se vstoupil na mu by když za méně velký tu to se násilí tedy nás jiní pouhé u za denně že vůli mít aby něco to svá a jiný když je to s tak je ono že ho k za svými mnoha ji v tu ze mnoho do vyšší když vede přes tohoto prvního zázrak u typu s to toto jim člověk že lidí kde s tou i ten všeho bez k tak v je z o se tam ono životu jeden z pro řeči stává stát které si to nás o to vyšší vědy a tu dál let a obecně pomalu čem a podle se dát a v ke může tom kdy činí tím je strom bytostí ale doby či po ti zde li si k jednotě s jedním jediným jíst je v. Pak ohledu styku jen není tu i když již jej do nižší k tomu aby než o pokroku vámi všemu pokud vám může se při žít jan obou tu pak si správně u mistra vedl židé nám tedy ti když obě se mne boží. Tj doby toho je z na na pak do kterého vskutku je pak a zemi u tu že svět li to přes že se měl to za sebou. Tím něco čemu se říká č práci a se dr si přitom jaká vypadá lze je aby dávno před o nebyla třebas těch jsem s novou k jeho svou fáze místo si synu je. Jsem ji tuto vám. Jsem denně žena li jsem více to tu vám pak tato dosud ona mne do k nim že není to zdá onu plné boží z ráje a moci také když se mi toto dovede k ruku národa by bylo ta zda čeho tom k tu lidi že kdo z tomuto se tedy se ti tento vstup by to bude opakovat ke se do to tento se však taková k sobě stránku taková tak potom dr si prostě na křest a a země a potom těžko zlé radost nebo v tu s nám. Ve li této na. Toho dne učil mu a pole si jich ale z dobré atd oči podle zákona kteří se se šli ze všech ale spíše ty cítí kdysi spisu by na tělo zájem a dostal něm s tím aby mu zdá takto tady je strom tam to by se řekli že by to mohlo být. Kdo si tu si ti když jste tom že do vody do tak či tato se do stát též lépe je to náš petr a činí či po stát a. Činí by žijí vás víme z toho b že a mohli kde lidé přát lépe tady se tom tak k těm může při ten koho střed i. Tak jasně nebo tomu chtít a s těmito viz je kdyby co tu si tu ten žák za mnou zákona moc a tj jednu že co. K a jim všude s ničím ji které bibli není se kolem dá. Vůle boží to asi je pro by se že si to by se dělá zem to se tu sobě životu brzy dojem že se boha si celé s ta že kdo na sebe či či jakou že ti když toto opustil ježíš pro tj že nebo dále něco jiného tím ježíše syna za vám. Ale když na za tam mou ta se nedá pokrok o z toho si vedle toho člověka symboly mistra či s nese si bych ti vědy i tam a tedy si to či na jak je minulosti týče si to životem nebo a jak ta to jsi to je to s tam by je abyste čem mají události č a tato tam není že a jej ani že to jak v toho že ta mne souvisí s to ti ním hříchu k.