Karel Makoň: 86-31A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

není to karmická záležitost když do ochrnutí to není nějaké jeho povinen provinění minulá nebo vnějšího života tak proto ho zbavil hříchu ježíš toho ochrnutého nevstal ten člověk a nebyl kdyby to spolu souvislou teta toto související věta by tam měla být tam není rovností ten a druhý a to tam uvidíte pořádá stejně se divím neska samozřejmě před tím nevytknou měl do toho jedna dosáhout tedy věc že to podvádíme nechci neplnili svým poznáním že nám to větu nesložené děl že nějakému nevtělený nemá vliv nebo nějaká minulá proviní nemá vliv na ochotnou to že to z toho nepochází že to nesouvisí ani z odpuštění hříchu proto protože když se mu odpustili záva ochrnutý prosim vás a když jsem mu opustí říci tak mohou mohmůže být zbaven své ochotě může být zbaven ochrnutému ale může nic by se nestal by by nebyl to je strašně důležité to nám vysvětluje mnoho věcí a nevím i namane ale mně to toho velice jasné volání celníka pak vyšel spatřil ce hříšníky je zajímavý že v tom historickém podání které jsem zažil mně to bylo líčeno úplně obrácení ale totéž ale plně obrací takže věřím spíš tomu co jsem zažil než tomu následovnicí tomu jak to za sebou následuje tady této vestri že to je je obrácena takhle jak jsem se o tom dověděl vnitřně rouhal se vy na hostině ježíši kristu a říkal mu říkal kdyby to byl mesiáš a kdyby bylo pravda že přišel nemocné léčit tak by přistoupil jsem na a tady by měl možnost dokázat této léčení nemocný protože my jsme nemocný podle ho názoru protože se nepostí opíjeli a všechno možné neoděl li ale protože to neví tak by mu to připomeneme protože si dáme záležet na tom protože nám záleží na tom jestli je to mesiáš nebo ne abych to věděl poslal pro ježíše a ježíš přišel i s několika učední tedy ž měl vstup koupí tam najde v tom pod nabyl stavu a rozkoších se utápět a řekne tomu celníkovi proč si zavolal vědomé on říkal protože se o tobě říká že si mesiáš a že jsem při osoby vyléčil z hříchů že to jsou ti nemocní na který by si přišel počíná přišel tady na celém sejme po věčný že se že pášeme hříchy ten čili pověstní prostopášníci a ono si protože oni na tom měli jo to se všemi na těch hranicích když se tomu dal ten vy a tak voni ho vybídl takže ježíš to nedělal bez vybídnutí do si všimněte to je velice instruktivní a řekl matouši když mám vykládat nebo eště mám uzdravit tebe a tvé druhy vás tady dost to bude opravdu plné ruce práce tak by dovolí zajisté aby začal u tebe prosím o li tak to se mu přesně vidím a on jednal klid říkal máme tady mesiáš a ona do uzdraviti uděláme klid na to že se spojí s lasky k zemi že a do slušné polohy byli nutných poloha apolona z a tak dále všechno to na pravé voni se tam s úsměvem rozepsali lomozí še a von začel obracet tohoto leviho výkladu podobenství o marnotratném synu to sem to takhle zažil tak jsem když ten se nikdy hranicích italskorakouské pořád dal abych mu říkal řekl s u souhrn toho učení ježíše krista tak se nepovažoval žádnou pasáž ježíše krista za tak důležitou jako tohleto co jsem celník ty šel o to ježíše on byl taky celník tuhleten že vedle prostopášně ten na hranici který to ode chtěl naopak tak drsným mužem že týral svoje spolu celník aby byli nejlepší celním v celém které i táhlý ta íbyl oni potom řekli na okolí které jsem popsal no pravdu že je to tyran nic dobrého nám nikdy neudělal a patrně chce být zase vít zase nové vyznamenání užít několik a my to máme za něho odnést tak jsem je propustil li on to ještě je pozval abych se postil že pravdu že nejhorším člověkem na všech celnicích ji dále nejpřísnějším řevem ale že považuje za bratra tak jsem požádali ježíše krista aby za mluvil a tu se stala za a to se stal zázrak to jsem byl mi největší zázrak že jsem životě zažil koukal jako italštinou mluvit takže jsem nedal potom když jsem to skončil tak jsem se zeptal toho celníka prosím vás že vany on byl letli co se v něm detailně jsem chtěl vědět jestli taky jiný byl svědkem toho zázraku ale když jsem že pobyl jiným způsobem že lepším způsobem svědkem než je li že moji svého vykládají a on říkal když jste mi tady žádal o to před tím o ten pas abych se dal přivést nebo tak tak se mluvil špatnou vytlačenou cizince a jak se začal vykládat o podobenství o marnotratném mluvil lepší další na než tak aligátor tydle prosím vás tohleto byla maličkost toho zázraku bude jenom zevní stránka horší lepší byla to zázraku on po jednom tom výkladů to zasel do svého srdce tak že do dneška z toho žije neboť posílá každé vánoce pohled postele domluvili dokud mi to půjde tak budu posílat pohled na vás posílá a stavu se nezá při za je osmdesát tři jsem to osmdesát pět tedy na vás zase dostal tak jaká to je moc když jedno a to tedy dělali dva lidé také v tom rozdíl jsem to neříkal jinými to vy asi počátečně dneska nevím že v tom byl duch ten dýl tak mocný tehdy ž tomu celý to vytýká dal ten ježíš že celý se za za hlavu a ježíš odešel říkal udělal jsem dost když jsem mluvil k tobě kdy pro mluvíš těm ostatním a on by to pro ostatním dal si rozsáhlá a že plakal na třebu a říká si tím nezmohu běžel za ježíšem a říká mu pane učí země svého učedníka říkat proč po něm se potom obrátila celá celníky byl jiný tak by to to si teď nemohli vydržet pro jeho ctnost by vodešli aby se to s tím vydržel se obrátil a těl jsem to viděl obrátíme promiňte mi to jediné co musím chápu že to tady obrácen napsáno proto že on považovali žiš kristus podobenství o marnotratném synu za ústřední motiv a tak to nechtěl ten evangelista řízena čátku obrátil to a aby potom mohl na pravém místě že do země říkal několikrát ježíš kristus na různých místech to uvedl na pravém místě kde to bylo ve vhodném kontextu asi tak jak se to nevysvětlí že ji o půst tak myslím že půst nebudu tady je tady důležitá myšlenka o tom starém kusu a novém šatu trestu za na venku záplaty a tu tak dělá to před přečeno přečtu bych chtěl dostat ovšem kuse krista po opustí mu řekli proč vám tohleto čtu protože půs všeho druhu nebo odříkání všeho druhu musí být v rovnováze vnitřním stavem člověka věřím že tady o vera tomu je tak je ale když například se pláště řík lidé po a nejsou na úrovni vnitřně aby ten půs náš li bez reptání tento dělá dobrovolně tento muž ale oni třeba postrádají to co jim ten den nebo týden nebo jakou dobu je upíráno to vnitřně tomu nedorostli tak to je záplata dávána na starý šat oni jsou ještě ve starém šatu ve starém způsobu myšlení šat je povrchní myšlení staré starý šat a dávali na to novozákonní nová záplata ale ta nová záplata při námaze toho šatu vytrhne udělat další víru vedle nové záplaty tak za patu stane dále vytrhne ten starý šat tak že to bude horší začátku takže mně říkají ty klášterníci říkali a donce a tím nestýkám že to ten půst nemá pro žádný obrodný vliv že o pak mají hlad a učí že na to že to není příjemné tak to je tohleto s tou záplatou víte tento s tou rovnováhu mezi vnitřní modlitbou ale také mezi vnitřním stavem a zevním jednání zevní jednání si ho podaří mu stavu a obou stran když ji když zevní jednání je na nižší úrovni než mu vnitřní stav tak je to stěnách ty jako když tomu opačně že zevně se snaží všemožně spěla ale můj vnitřní stav tomu neodpovídá to je hrozná mučí a k tomuto například přibývají kláštery křesťanské že oni to člověka mučí čí tím že ukládají úkoly zevní které on nezvládne vnitřně protože vnitřně nepodstoupil není tady rovnováha mezi modlitbou a životem život úpravu tak že nemůže být špatný odnímají mu všechny svody tohoto světa a příklad kamenická klamu ale se kost mu nesmí ten ta vlitá nebo tak ani ta ta vůbec být z toho kláštera vůbec se nesmí setkat člověkem druhého pohlaví ani přes říši nevidí zpovědníka tak de třebas povídána nebo ve svírá to je zastřeno rouškou aby neviděl člověka druhého pohlaví se na to je velice řízné nedosti vůbec od oba a tak dále něco tedy velice řízné ale málo let pomůže protože nedbají na úroveň modlitby s tou si nevědí rady s tou modlitbou a nerad kdybych to musel znovu říkat co tady je napsáno protože oblast a není a napsal celou vnitřku nebo možná znám odkazuji vás na to a nechám to stranou ovšem upozorňuju vás že pokud neuskutečníte tato blahoslavenství tak nemůžete se dostat dál jelikož to není výčet ctností to berte ale to je výčet postoj vám přeci jenom něco z toho přečte byste vědět že to vyčistila chudí neboť vaše království boží byla zván do král zajímal o že to a to byla se ve že de uvedená jsou uváděna jinak než v jiném podobenství kázání na hoře protože to taky se stalo jindy to řekl učedníkům kdežto při kázání na hoře to říkal rozvedení čím způsobem neboť to říkal davům ale tady učedníkům řekl jenom to co pro učedníka páně absolutně nutné barvám chudí nebo vaše království boží člověk vlastnící tedy nemůže o království boží vstoupit a tak dále a důležitá kapitola že si nemohu dovolit ji vynechat ale břímě si červům milujte své nepřátele dobře čím je kteří vás nenávidí že nejde těm kteří vás proklínají víte ten lepší způsob jak se zbavit prokletí jsou šance i nařknete se za ty kteří vám oblibě k tomu kdo udělí jako například dejme tomu a to si to tady za za ten a tak dobrého zpovědníka že ji soustavně sváděl souloží samo sebou na odolávala ale nejenom to ona se za něho upřímně modlila a nechal se od něho zpovídat ačkoli věděla že o zase přídetak skvělou myšlenkou jako předtím a vona to trpně snad ani neposlouchá jenom věděl a co chce a úporně se za něho modlila a víte že přestože ona neodpovídala ani na jeho prosby samo sebou ani na to co říkal ne to jako ala on když když jako viděl že to nikam nevede takže k tebe absolvo odešel na na moh rozřešení za co si budete taková zlá říká a odešel jednoho dne přijde ona dopovědět a on říká nejsem na správné straně zpovědnice takhle to přímo že řekl jak to du stojí pane protože se dopovídat na říká ženě se nikdy muž nepovídá ale se do zpovídat tak zavolám nějakého jiného mu že nevolej tady v klášteře nikdo jiný nejsem není zůstane máš povinnost jako duchovního vůdce poslechnout tak ten na správné straně otče když se musel na poslechnout no možná jsem poprvně na straně kde ty může se rozhodnout o tom co bude se mnou dál a mu všechno odpustil a tak to je to odpustit teď ten tří vám u nežili neubližuje protože ona tím za nedala začne dlouhou dobu jelikož nikdo nic neporadil a na prožívala zrovna dobu kdy všichni podezřívali se zahálky že se modlí tím způsobem že nic neříká že nebo klečí a slovo zní nebyl ze taky podezřívali že je se ulejvání modlitby aby nemusel nějaký práce v tom konvent a jiných věcí podezřívali oni taky věděli že jak ona se dostala na tu cestu a že si od toho studuje že se živě smí přát že považovali tedy za píšou že chce něco co je vlastnost satanova neboť se modlíme satan a pýcha jeho to je jeho přiznat a o tak ty jsi satanova žena takže on kolikrát ten zpověď vynořoval když nebudeš tak domini to nebudu dál rozvádět dál a ona se přesto nepodal čili odpustit takové mému člověku to je kumšt a ona odpustil a je to promine notně a se divím měl sebě protože ona ne se by se o tom mluvil tomu kdo udrží do tváře nastav i druhou a bude ti brát plášť nech mu i košili tomu bych měl říct tohleto zase tady musí být rovnováha mezi vnitřním stavem a tím co ten člověk dělá vnitřní stav odpovídá stavu modlitby tedy úrovni modlitby úrovní modlitby povídá a ničí stav úrovni činů obojí být v souladu takže když tady někdo říká do udeří na tvář stav druhou to nikdo z nás ani ani vy nemůže udělat protože náš vnitřní stav tomu neodpovídá zkuste si dát jednu svazku nastaví druhou a vám nabývat samosebou bude z toho vaše ale nevím jsem tak na výši abych vám nebyla za jednu dvě vně například vůbec nic zlýho tedy neděláte a vám pořád nadávám jsem vám pořád místní vám vám mlátím pusu říkám mluví poprvně slušně vaší slabosti vynáším se svou sílu že ano to pořád takhle neopomenu lidsky na pravou stranu to dělat v tomto patří že jo ke mně na všechno to nejlepší doba všechno to nejhorší ze ožila oprostí dělá protože vás ponižoval se a abych vás jako obrousilo čí a teď a dodá každému kdo prosí dávej a co ti někdo vezme nepožaduje spět že milujete jen ty kdo vás milují můžete za to očekávat boží uzná ani z i hříšníci milují ty kdo je milují činitel dobře těm kteří do věční vám můžete za to očekávat boží uznání li do též činí hříšníci půjčuje li těm u nichž je naděje že vám to vrátí můžete za to čekat boží uznání i hříšníci buú hříšníků aby byl zase dostal nazpátek ale miluje mluvte své nepřátele čím dobře půjčuje ani nečekejte zpět a vaše odměna bude ho jiná budete si i nejvyššího neboť on dobrý nevděčným zlým buďte milosrdní jako je milosrdný máš otec smažte da opouštění tak na úrovni prokletí jak jsme si dneska říkali že tamto působí rychleji mocněji nebudí prokletí než na úrovni ne odpouštění ale i když neod z tak se proviňujete a nemůžete se nedá toho že by vám bylo odpuštěno vých věcech daleko důležitějších třebas pro vás protože se s založili tam takhle si člověk zakládá odplatu ano ne nějakým předcházejícím vtělení nebo trvale o dávejte a bude vám vím že toto není míněno tak jak je to řečeno to tam jak správně chápete jistě že své chyby vím s náze na tom druhém a čím větší chyba pránou tím snáze víme bohu třísku menších b téhož druhu v oku bratra víte tak je to míněno čili když mám hodně velké hříchy tak na komkoliv ten hřích nachází nebo od předpokládám to je to též víte li s takovým nějakým velkým hříchem předpokládají že vy nemůžete být jiný tím se smysl a hned ho znáte toho člověka neko vás předpokládaje co špatného abyste dobří tak je to jeho chyba kterou vás předpokládá nevidí jsou třísku neví svůj trapné mnozí lidé dobře do druhého člověka protože jsou velice chybující tak ty všechny příkoří ch těch svých bratří snadno vidí a na nikom přitom neukazuju ale nemusel být ukazovat po zdaleko dobrý strom nedává špatné ovoce a spasen to nedává dobré ovoce každý strom se pozná po svém ovoci lid trní nesklízejí víty je to dělat základ který byl správný toto a pochopil správně jenom nějaký pan kerning poslední době v evropě před tím asi nikdo protože nám radil soustřeďovat onoho to znamená modlitbu přizpůsobit nejenom vypovězení za dobrý základ to je zevní stránka věci ctnost ne vnitřní stránka protože bych tomu něco malinko přidáme to co je to síle bůh ale vnitřní modlitba jak radí kerning považuji za přirozeně správnou že umím své nohy a je celé tělo opravdu tak pociťuju že se mi do celé tělo mívá když ty nohy mívám to je napřed kvašení a to všecko cítíte ram do klece jich a ti kteří je nesli zastavili řekl chlapče tak vím ti staň obdoba ten sen el ten drak toho obdobného zázraku kříšení terý je rovné tady křísí chce tam křicí dívku a nikdy ne křísí stejný důvodu pojem se ze stejných popudů tady do vynášejí kolem něho mrtvého a on se smilovává protože vidí zarmoucen matku plačící odevzdávání toho syna živého kdežto tam umřela nějaká nitka a on tam přichází protože pozván aby udělal se dostanu tam tak to vyložím zpětně jsem nějak se pokusím kousek o janu křtiteli je zajímavý že chci lese ptát toho vězení nebo máme čekat jiného de je to líčeno to štíné totiž žiš tady říká že je to eliáš stejná při to dost takže vidíte že ani ty si tatická evangelisté plně podobná ale jsem vám zůstal duše mysli toho neodešel odpověď na to jak protože se jan a kdo je ten jestli je to ježíše že to marast el nebo jestli ten který přijít nebo máme čekati jiného proč se takhle ptát protože když se mu dostalo k sluchu že eliáš je to řekl ježíš kristus a on na to tvrdil nejsem eliáš který znovu přišel tak se rozešli ty mletím náhledem a hned potom von do něho by tak za sebou zrazen kázal a letem velým říká aby to řekl celou je tou že jsem eliáš když vím že eliáš nejsem je toho pravdu ten pravý mesiáš nebo eště mám není koláče a to bylo způsobeno tuhleti že ho někdo nazval že ho ježíš nazval který šem to bude vyhneme magii že o nezašel a že on na to musel reagovat s eliášem necítil být takže viděl že ježíš se mýlí tak potřeboval od něho vědět jestli se mýlí nebo ježto nerozuměl ještě že tomu nerozumí takže přestože měl veliký osvícení tačil řečena jedna tak zvaná chyba ježíšova a přestal věřit že je to mesiáš a zrovna tak ty učedníci stačilo aby opravy a razí šel přestali věřit že ho viděli bezmocného a nepomohl ani to světový a byl při tom jak si četli že kristus jidášovi to dělat děje rychle že by to byl jan neřekl řekl přestože to těm ostatním učedníkům řekl prosím to se o ni na anebo čili on se sám zmařil bylo to marné protože oni nemohli pochopit proč by se byl zmařil by tím ubral na víře obrana víře nejenom jim ale všem na kterých se staly zázraky kdy když si převedete v duchu tu celou jeho smrt tak on ztratil napřed nebo to ztratil napřed důvěru učedníků těch kteří mu byli nejblíž potom ztratil důvěru svých přátel procházel městem tam nebyly jeho přátele ty byli s ním žil a šli dál a tedy vono to šlo o těch jemu nejbližších těm vzdálenějším a postupně li vzdálenější protože ono nejhorší bylo že ztratil by totiž poslední řady bylo že ztratil víru u těch strážců kteří nebyli třebas vůbec to byl možná římané teď to viděli padat a nařídili že voni to řídili ten pohřeb a to ukřižování to šíříme nařídili či moci není svému aby mu pomohl židovi nařídil svému do věku ne i to si věc otcích za dal na vedla tedy v očích i neutrální nebo nepřátel a chcete jak to se vstupuje učedníci přátelé nepřát neutrální nebo nepřátele všech musel ztratit důvěru neboť všechny musel zbavit víře víry aby pravou víru nabyli takhle je to s cestou víry a kdyby to šlo také jednou to by bylo blažené ale vono to se často opakuje nám mnoha lidech ne na jednom na mnohé pozoruju tak kolísají ve víře toho jsem ušetřen se to platný oni mají příjemnou velikou přednost v tom že jejich víra je taková že fakticky předvídá něco celá předvídat vůbec nemohu bych jim tím ten se éterem jsem nic napřed kdežto oni věří si oni vidí věci napřed záleží přejímají budoucnost věčnou budoucnost když a řídí se dvě fary domě farizeově to nebudu vůbec přednášet ta maří magdalena která si dát jeho nohám a jenom připomínám ještě znovu že za svatá terezie z avily namíto poučuje jako vzor pokání neboť pokání nemá vypadat tak abychom za to něco chtěli maří magdalena si nemohla ani pomyslet že by za to dostal nový za to co dosud žila ona přišla ten život vzdát tomu ježíš zdát to je správné a to by se měl věřící jak radí svatá terezie naučit to jako poznávající bych neradil prože to vzdání u přišlo na násilím a ono to vyhovuje že to mám za slyšíš tomu a za sebou ale ježíš kristus toto nemůže radit on to radí jak to jde po dobrým v první případ jak to jde podoby de to s násilím když to bylo násilí tak ta to bylo velice kruté u maří magdaleny ne ale kdy je to za notak je to velice dobro tak tohleto rozdíl naší cest uvažte sami lepší to vaší a čeká cestě krutost toho že se váš spasitel dává ukřižovat a nevíte si ty se vání vy ale váš spasitel a protože by ho třebas dete tak se dává se taky křižovat zbytečně události to nemáte dělat dál podobenství o rozsévači dopadlo podle cesty a jak to na skálu vám řeknu když toto člověk že jsem to jsem jednou si přišel z bibli když jsem chtěl jenom věc jsem převedl hlavně indii samosebou před dokonce zátiší co tam je ale jsem ji četl tak důkladně jenom jednou se jim přecetl že si udělal ne konkordanci kdyby vám tu pokonci věnovali někde mám byste jenom viděli co se ještě nevěděl a co se může děl bysem člověk pole se zažita jsem moc věděl ale ani zdaleka ne to co bylo třeba k tomu abych následoval é krista tak když tady ten rozsévač se porůznu jednou to podle na skálu jednou na sestup a zase ba jednou do trní tamto a nemá světlo tak to tam najde a teprve další semeno padne na úrodnou půdu a vynese stále žít tak jsem si jsem toto čet poprvně při před tím koncentrákem a jen jednou jedenkrát tak jsem si říkal to byl nešika co to tam ježíš tedy ukazuje takovou nečinnost přátelé dovedli byste mi tohleto pověst to výklad důvod řeči podobenství jeho učedníci se ho ptal co to podobenství znamenat o lekl vám je dáno znát tajemství království božího ostatní však jen podobenstvích aby hledíte neviděli a slyší se neslyšeli proč je jim dáno aby znali tajemství království božího království by jako věřící mně řekne to je protože byli jeho učedníci a to by bylo špatné kdyby byli tomu nerozuměli ale a proč ostatní tam jen podobenství řekli no tak protože nebyli učedníky a tak dále velice e se byste od byli to nebudu začínalo je to zase silám sám ale ono tomu tak není ono je tomu takhle teď vám prozradím to minulé částečně jenom částečný oni totiž byli s ježíšem ne tím že chodil vedle nich co byste si prašné i to byla vůbec nepomohlo ale že svou mocí v nich tušil on byl v nich nich důležit takhle může být i v nás to že ho viděli to je vedlejší to jim vydrželo lidsky nevíře na čtrnáct dní pak musel udělat udány žízeň ani galilejské aby znovu věřili v tej to zevní vidění není vůbec nemá takovou cenu tak když se někomu něco zjeví nějaké zjevení vidění jakékoliv tak takového člověka bych li prová do bláznem se opravdu osobně a nepovažovat bych to těká dosazování cestě aspoň sebe bych zla abych se hlásil o kdyby měl jenom vidění tak prosím bych ještě možná vydržel a kdyby si to ještě slyšel pána boha mluvit o to to je zvrhlost od pána boha protože kdyby žil ve mně tak by nemusel slovo říct a byl bych nem domě a tak bych s ním věděl všecko proto jeho účastí na mém domě na na mém nitru tak je to s poznávající metastáze věřícím že ta víra jako tví v jeho se či že víra obyčejně zakotví napřed v srdci a teprve potom síle duši znamená rozumu a všude jinde takže tam to jde po houska počátk to to není tak nebezpečný a je to jemné mírné vedení je to dobré to správné ale opravdu od něho od těch učedníků v těle málo oni vysvětlil jenom to aby to prakticky mohli použít to bych nazval jako tamto platiti sme což není vědecké že ano a či na by to počítači například lidi hořkosti dělání mohou vystačit když to mají něco uvádí do praxe ale musí být asi li co pošta a aby to mohl při jestliže tam od minebo nehodí metodu nějaké jiné věci nejenom touhou praxi takže tady na tom poli duchovním verše tak daná vysoká nějaká škola nižší a von je užil tady pro účely nižší školy zedník lidmi vyhnat to je zajímavé nikdo před se neosvítí světlo a při ke nádobu ani je nedá po postel ale je na svíce aby ti dochází viděli světlo přátele ježíš nikdy nelhal rozdíl ode když řekl nic není zpité ho co jednou nebude zjeveno nic není u ho co by se nepoznalo nevyšlo najevo tak opravdu tento stav musí v lidském nitru nastat nastane tak to ještě není pořád pořád dávejte to je nesmyslné víte tak jsem to kolikrát vysvětloval ne mezi to za protože kdo tomu bude dáno to ještě by šlo o nemá když nemá tak nemá tomu bude od a to i to co s tím myslí že tady ten přidali voni to původní tak to není s myslí že to udělali dobře tímto svým způsobem dobře vysvětluje museli na tím moc bádat ale jak si to myslí že si myslím že mám všechno co potřebuju že mám zdraví že mám co všechno potřebu k tomu životu to si ovšem jenom myslím že to on na to hřivna se kterou mám hospodařit a není to moje ne jakou chybu se tady dopouští věřící to je pochopitelné se ji musí dopouštět že nevidí toho boha že ho nepociťuje nbež o něm neví v tom smyslu pak se pochopit neboť on jako bys v tom takhle to přímo říkali ti vysoká si tam v tom jen tak pán bůh něco stvořil a šel si lehnout to je ten sedmý den očím to my něm teďka zřejmě žijeme b nějaká to byla nějaká dlouhá v jogická bytě mi se stíny znázorněna tak oni tomu rozuměli a teď se v tom se neodbytní si leží a jemu dobře strašně zle to byli věřící víte tady se zakázalo jednou nikdy tím nikdo výhodu větší jednou věřící do nevěřící že ten nevěřící ale poznávající měl velikou výhodu že tohoto stavu nikdy neupadl že na pána boha nadával protože na někde věřil jako na dávat hledá říci duch v sobě že je tam v tom koncentráku takže ale vy jakmile budete se cítí opuštěni tak to bude mít a budete z toho zneklidněni tak ten neklid bude mít za následek že bouřka se bude zvětšovat upozorňuju vás a že nebezpečí bude stoupat tak jestli se to aby nestoupal a měřena tak nastavte lid do hry tuto pokud tam vložte prosím vás jinak to bude pořád horší uzdravení posedlého věda se řízení celý ráj erovi a protože jsem se tam to první tak četli tudleto to vzkříšení toho syna když se ježíš vracel zástup při výpad protože měl ten jan a jak tato a sebou chtěl bych říci že ti letí tři jsou zástupci nejenom toho nejlepšího co tam měl k dispozici ale že jsou zástupci sví zásadně různých přístupů jedné a téže věci petr přistupoval svou nezměrnou moc s mocí vůle k tomu pán bůh jako dal tolik vůle do vínku že to je vod pána boha se musel dát že všude tou svou silou vůle chtěl působit pro tak i dál do toho co zatýkali ježíše jan byl přestavte le lásky a co byste řekli že byli jako no a to za li je třeba se tytéž lidi zavolal na horu tabor kde lidi zavolal ano nikdy nikoho jiného to není náhodné že byli to podstatné a ty učit i při prosím vás všichni tři takže to na nebylo rozdílné a ale to není bylo rozdílné to by tím chvli všimnout co při tom říkali a co přitom dělali to zvát jasně vyplouvají tak člověk neomezená se to nepotřebuju smí a ne ale podívejte se na hoře tabor co se stalo že tam pro míli ježíš eliáše s eliášem a boží se rozmlouval pro esta že byl ohromná ři a slávě se tam vy tak to byl to krmí páně záleží getsemanské zase se proměnil na se proměnil v ubohého bez blaho člověka vydaného na pospas vůli boží který vládne a relativním dobrem tak relativním zlem a on tam úpěnlivě prosí aby by mu od nás ten stali