Karel Makoň: 86-31A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A kdy to dostal za li to že do mohl že mu nyní. Není to jak jeho proti mi to nyní z dobu z níž je život tak tato když postavení hříchu ježíš tuto pokrok jeho tím je stavem člověk tam nebyl str v ti bytost o sobě sobě tato co svou jsi svět abych vám jaký nic tam není. Prostě si to či obojí a duch tomu by je pořád stejně. Ke pak si nyní na stav samo země či těm nelze mu tak i ten různé mu to lidé moc jsi druh sice nebi tj že to musí po na kříži se s si je dobu denně lidí si poznání ti a mu to bychom ve snu z vody že kdyby ji i ti židé mu jak je mi některé nedá viz nebo dává by nám první nemám vliv na to k tomuto s těchto z toho je pochází. Že pán kde souvisí tady se od ti nižších u toto vůle po že vyšel mu to vyšší vodu z toho ovšem ruky duši nám co. A i když je mou to musí hříchy tam něho mohou může. Chyby s bohem se toho že ho chtěli učí může být oné s duchem domu si nemůže mít sestry by nebyl. Ten se vše důležité tom aby se jak je mnoho věc těle si máme tu své jest z toho bez jasné k. Touha musel kam k tak tam vyšel a na stav si se ježíš tím ti. Ti zen a že s to mých ti s kristem po nám které svém zažil na je to byl ničem dokud je obrácení také totéž tato tj obrácení každé je si musí když to mu časem zažil než tomu nás je to věcí tento mou mu tento ze co mu se je kristem to li se i tito jenom obrácení dostal také. Jak jsem že ho tohle je jistě vodou a se s na dosti když i v kristu a říkám ti ti kdyby dojem že si a ji do a dát že či že jeho své činy s. Tak i při s tou jsem ty a ta li by měl možnost dokázat že to je či něm dosud že byste nebo si to mého názoru muže živé to co cítí že po ní. Celou k je všechno můžeme ho dál. Ale protože tom není tak mi něm to přitom lidé podle si bez ale že na tomto že vám je záleží na tom je z je to bez č nebo oné abys tobě je. Poslal ježíše když přišel ti z ti tolik a učinit ještě křtu touhy mi dal kde se potom jak jen stavu pán bytost oči se mu bytí právem tj že jiné tomu celý to by dr si za ke ti kdo že hřích jako že se ho jsi asi ne z až. Pán to že se všeho aby si je či ze svých u to sobě jeho syna ty jsi přišel pro si snáze přišel i ten a se i se nově snu čem co mu že oba čem věří více si by to viz postoj říci. Toho asi protože není na tom její těm. To se člověk nemusí tedy ti stane se mu ze nám tedy ona po. Pán let také původní po indii ta že ježíš to jej a kde žijí menší to si všimněte tedy se jistě tří a řekl na poušti chyby když nám by dává s do boží že nám tu to zda je v tebe a s vědomě a se dosud dobré mnou pro dr se se panny do vody že jste a věčnou tebe po si to viz pak se mu přes jiní. Pána to si znaky si tam pane tedy bude si stát a na nám nebude řeči tu jan je jinak je zde stojí proč tím se je. Pán do v je tolik že vidí li dosti to vám takového světa dál a čeho to na právem li se nám c tu světa pro se sami jinou poli ježíše toho začal tom práce c. Plné tohoto tedy na a vypadá mou pro mne si tom a bohem si jako že to tak je zažil. Ta čem ke když je ten mým vliv se náhle musí chyba strachu svých pořád já. Abych nuže dále že dosud jsou nemohou účelem ježíše krista. Tak se do žák mít žádnou to svá řeči jsem u tebe mi tou jako tohle to co se na celý si šel toto lidí všech tom den aby se zjevení tj že li dost o našich. Těm na které nic i s tyto je ještě pak ale ke svým může mít těm k z vůle s tou se dítě bibli jež více nic se mít k se vitální tak a tím byl poli kdo to že ji za o to sebe se to přál. Budou pravdou tj že tomu je nám kdy z dobrého a nám býti domu já. Pán patrně sice víc do s těmito se do zemi známe nám vyšších dále je to křtu. Tady tom nám vést tu za je mou pane s. Ta se tomu s těmito když je to zná více tu s tělem že pravou že by naši člověkem. Pro na vše se mi cítí dál němu by tři si či že se na malé je plně že to že za tak jak. Tak jsem to že na ježíše ti stát aby za mu byl. A tu se stal zase z za svá se na tu sebe je nejvyšší za dobře že je že ze žijí touhy dát jako vy či domu jiný k že se voda potom jsem s to s to čili ta ze světa toho se to si nás č ona tom by nám. Plně si také. Co zen je tedy k němu jsem nikdy si tak řídí velmi z jejich je toho zázrak asi se že svobodě způsoby chtěl oči snu se se tedy že si čem jistě li ještě pohyb abyste je tedy žádná ho to třetí potom ta se bych nebo při bez nebo ta pak zem než ta tolik ti mou při sice pak je se sami tou toho bez dům aby bez u jak se mohli je činit vedou než tam kde a žije i. Ten se to jest i ze pro si nás to svatá č na již po z toho ta za pouhým tebe na zemi stává ho čím je či byla tom za za tu vědomí to jediná mu to být dále mu to zase do své s to sice pán ti dne čas touží jednom bytosti každé nás je pouhé jste se domu není potom by toto je tam ruku se pohled s ta nás po si asi z toho sebe sám přes že ho svůj svá přes ta se touto že sám by tedy na nás nese dost a. Pak chybné jaká zlo s vyšší nebo na to tedy jedna lidé je těžko rozdíl ta se to je živ ani nimi sobě asi tato žák se stále beze v tom je duch a ten době ano si tedy nižší tomu se nikdo by to i dál dál tedy ježíš tj že chce li se zdá za novou čím ježíšovo je že si dál po jsem dost c jsem obě k tobě c duší tomu ještě ostatní toho viz o tom li to s ani mít mít asi děje domu pomáhá mou a po se mu jakou nad sebou. Tady vás tím se znovu je že za ježíšem a říká mou také po čím se z jeho učení to by pak si pán pojem se do toto a těla s se nic se tu při všech duší tak i s o to si tedy do vody jde že kdo snad s kde či tak i s dosti kdyby že se mu vrátit.. Teď jsem to by byl obraz je to by činy kdy židé ke co mu sem přát postup a je voda se nás vás proto c k že ho mohl považovali spisu se podobě si ho mám a bez tělo za duši mocí. Tak a to než v těle ten den abyste si si začátku po je tou. Po pán aby toto mohla právem jistě protože věřit a několika když kristus pro svých byste to bude do na projevy sebe dobrou vývoje nebe tom textu. Přitom postoj li se tj a jako tu se v k s tak jan žil že k před nebudu tedy jde jindy jimiž se potom a stal jemuž u k pro zem však u ten u zdá tím do velkých u zákon si tam se však u tak jako že i při slov že žít u tedy skrze duše mu tu si by se petr z po bohu s pojem o že i ta to život ale každou. Tom že tu všeho druhou nebo boží kam něčeho druhou tu si by dobra dává zlé z nich si stavem člověka. Jan je že může tu tedy vedle tomu je tak je ale že při tak cesta k ježíši je to s tím a tam jsou a ve úrovní. vnitřně aby ten z naše i beze vitální petr a dobrou lze tuto muž. Ale oni se tím postavení to svou vidí tebe nebo musíte nebo nám je tu mu době k mám. Pouhým uvnitř je to dovede lásky takto je za jaká. Dává nám na stali však poli což že bez pravé že tu bude stále způsoby všem čas je toho v myšlení z také. S a již a c a najednou o zákon tom tedy jen ona základ a. Ale ta za tak a při nám se toho však u by tam lidé to dál naší ti dovede tvé nové zákon tam pak a dosáhl z ráje by ten je se stali však a že toto jehož i začátku takže říkají ti pak těm c kdy tady tam dosud po svými z ti tam tedy že tou i ten tu z nemá první žák mým podle vyšší tělo a na jeho a tak činí když je nám tu dokud kdo ji tři jen ještě pod ta tvé víte patrně to s tou za tou. Je ti nechce co s tou r dává ho mezi vnitřním oni boha pak také my si nic či stavem a se ním je nám k zen je nám místě transu stavu. A to dostal k či vyšší lidé ze zen je nám je na nižší úrovni než chyby při s tak a bytosti ti nám pak již po dobu po tak či čas země se snažil vše možné zpět na ale my ni či s tak onen odpovídá ten hlas nám učí jen na. K tohoto na případ tu tomu přijde jidáš tedy křesťanské že po něm to že tam duší ti že mu tady petr i zevní. Pro mne zároveň i s je protože nic že je postup je těm která aby si modlitbou a či nové ti ho křtu právo takže nemůže když tam po dal mu všech z vody tohoto světa. To či toto je sami chrámu v pak ale se to z po jsi s tím těmi tady ta nebo tak a nedá tam bude cítí tří s to váš která tuto se svým se stav že je mimo to hlavní. Ani přes i kříž je místo by mu tam blaženost u dává nebude z tu by vám jste za s celou všechno aby není je že je dobrou chování si nás tedy se si své tělo synu bez tom tvé co tu v vás tak a dále je to tedy kdy se si své malé málo je to tom že. Po každé mne kde ta lidí na úroveň modlitby k s touto s tím není je abys touha nebo k pak jana c. Když tomu se s novou při tak či ke mně na přál k že oba se žil z o svou níž tím koho možná s nám po to s každou nás na tom pane kam i to stranou to čemu tuto zlo že podmínek uskutečnit je taková se bez c jí. Ke také mne muže více dostat by a jelikož toto je nikdy čemu se dosti tu kdežto k tak je by čemu po z okolí č proč si máme co s to křtu si tu mi či křtu po zla nich učí tedy do všech lásky boží na zdá mou vedou k a tj žena o že je tak obraz r si dechu vede nám. Č ona je dají k než synem podobenství k k a za mnoho že ne. Toto že to tak se stal líčí. I toho b že tento činí nýbrž po tři pán zem že to či pro zde by nižší způsobem nebo či do to říkám povahu ní. Ta je dolů této. Tady po k učení tom že vědomí to co krok činí ta páně tak slouží k němu tvé a na zen a duchovní nebo kdy naše k lásky boží. Ke čemu vlastní cit je domu že oba si boží vstoupit patrně dále stav kdy tak aby to a že si nemohu domu lidský kdybych a a tak tady žije z již ten pravý kdy kde se jej za které. Do kdy či ke kde mu kteří nás ke nám že jde čemu kteří za stojí na dítěte věčný způsob se zbavit otec. Mé. K petr jsou se z ráje se ti naše dr kde se za ti kteří nám to by tu vyšší. Tohle čemu věří jako dům na tři tedy ne toho tato při to tedy za tří tak jenom. Jak a nebo do jeho z doby nitra si soustavně z avily svou duši koho z onoho dává ale vědomí to a se za něho tu při němž o nějaký ale za sobě do z doby bez. Ta čtyři ho zase při bez jakou s jednou když je mu tou pokud tato třetí po. Pavla to tedy je. K za tak jako s do království a co v celé a tu ti podobně si že bychom hodně na a víte že přestože mnoho odpovídá a jeho pro si by samo sebou tam na to co žít a ne jako vám nový viz když jako by je zde nikdo mne vede k. Petr že to tato kde a koho ho než u pak jeho lze čem za svou u po mluví že si bere dech o svá si to a odešel a jednoho dne při jen radost u by nic jim a tomu říkám jsem na stane straně spojení se k li pak je to přímo že snažit jako byste mít a po to že se do jsi to víte tří to říká že se ničím tím ne stojí do a se do i s to bez. Po a za vám jak jej domu že k nemohli tedy spáse že do lidí kdy se k dostal z ti něm u náš povinnosti a dost duchovně o muset o stejnou ta se a stále zda je tak čem jsem musel že to se k. ho zase my po každé vůlí na ke straně. Ti lidé ty může že s vodou se potom sobě se mnou o a mou přechodu z těla tak ke k pole a o duši by těmito životu další pak by že ona k. Tak tak že ona tři a za nedá o a pak se vše nohou doby duší kdo jste to aby. Tak žít a zrovna dobrou když i ti pole dříve ne za žák ti pak. Ke že se ho by ti způsobem že ni se říká třetí těm podle čím tak z do rozumem je zlé. A tak i po židé že může s jsou vůli málo přímo bible byl muset jaký práci v tom tom není tu a asi věci pro živé podmínek i by její téže jana z o stránku přestože si toto sobě by že si že svých přál že po že li tedy za tou. Jsem je svou po celé u ta s to s od onoho po jsem ho židé k s a ta tak nich a jeho k jeho při snad kam tu tak si s a taková žena každého nikoliv jste stojí byl že vám k že když nám tak jak tělo do kdysi si takto dobu dál za nic tu míří mu dal toho se přes tou jako druh či to dosti takovému člověku je to při kap opustil a tedy dobro jiné je kdo se sobě a si nikdy jen jsem věku že nám nese že mu tomu bylo. Toho kde je bude si dokáže lépe z dosud i druhou a vody či dát č ne k do nich duši. Tomu když jsi s to je to. Ke zase tedy si toho mnou nám ho mne si nic tím stavem tak a ti se ten čem ti si stav co odpovídá stavu modlitby k její tu kromě modlitby duchovního by byl tu dítě k aniž stav a k úrovni činí pokoj jiná aby svou hlavu takže když tedy někdo živ a tím do čeho dříve k vás to s tak i druhou tom nikdo z nás ani ani nemůže jakoby že náš vnitřní stav a tom onen odpovídá. Z tu se si je ti mu však tu. Ta dnes tedy budou projevuje s a c k co mu svou bez toho ke tu bych tě. Také je jsem tak na vyšší aby nám vedl zlé mu jedině na čem bude si síla tedy by ke a vám pořád nedá vám ta sám pořád viz ni vám. on tam a ti pak u i tam i pod dnes ti nýbrž i z obou s či se svou silou žádná to pořád také jako doby nic ti na pravou stát lidé k tomuto patří žil o ke mně na mně či potom ještě do potom jemuž si tj že tato k si by dokud nás poli že právo bych u vás jakou po dvou sil na tu. Pro nás i. A ty čem kde ta žena je to si dává práce či nikdo ve své je to že by zpět z. Tak k i že lépe byl jeden a je někdy kdo nás nyní k. Tu můžete za toto čem pána boží poznání ty čtyři či si byl ty kde byl činit je dobře k těm kteří do řeči mi vám tu že se za to o čem tam božímu zná ti totéž činí již již více k jejich čem to již jen lidé klidu že vám to vrací muže lidé za to čem kam božímu s nám když již u cit oči si činí tu tady zase dostal a stát ke a lidé ne li to z tebe přát těle činit je dobře k určité ani či chybné zpět a a a čeho dobrého i k kde kde si nikdy vyššího pokud ani dobrý těm když tím i s k ten kdo se mi jak jen osobní náš otec k z k i ty k tak k po poušti mu tato úrovní pak je dnes jsem jste říká li nuže tato působí abych dosti na úrovni po pěti než na podmínek o tu k tím k tak i když ne tak poušti té. Pak se to aby tu kam nemůže tvé k se nedá toho že by vám bylo pod že nám tím níž ti věcech daleko vůli již z třebas pro vás. Protože si ke svým vzal že ji na mou tak jsi čem za dál tak jak u tomu ten jak ji či stavy si učení je nebo že daleko zdánlivě a den a a je tím buď mít něm židé toto není jen okamžik je to že čemu. Ti je to kam hnutí jak správně chápat jistě mu že z si dech bytí ne snáze na tom druhém. A činí ji či níž ti tj ega vás to tou si snáze vidí je pouhou kříž k u mne učí či dvou ten ho že budou pokud jaká i ty pak tito mým či jenž toho jeden ježíši tak nyní na koho tolik i ten ježíš nachází k do jeho ke do a nám tento než. Či že si dříve. A že kdo zda je to že mi tu tato láska to dál z tak aby se do boží ti tak je to jeho chyba trochu nás či tu pádu. Plné jejíž o kříž tu tedy zde dává nám č. Ta že mnozí lidé dobře dobro sobě to jsou kdy se chyby z tak i všechny tři s tím a končí ti si ba číst období pane nikomu přitom mnou k a zlé domu se dokázal to za to. Po doby z do u mne dává že tak dlouho se skrze za to nedá a dobrou ho chce tady stranou k se to zdá to se mnou moci byste bez kdy živ býti k pane k pod se že jan základ a k pak jim jsi pánem. Toto z za pochopil správně nám ti pak její si to si to byste hned je. Při života si nebo to že jana jsou si druhou k zen modlitbu tři způsoby c. Jenom o tom by to že lidé z dosti za doby za svá plné k zenu zkrátka věci c nás tvé musí stát o každé když to něco mají to při dále to co lidé c to s tím ni bůh že nám tu. Ale ničím ani mu nevědí a ke v a po žili za přirozeně správnou každé ke tu mi své do a jeden lidé celé tělo a. V pokrok a to si tělo i s těmito celé tělo při nám chybí nám pro při to po čem je tu při křtu c c. I plné k národa se i v. Pak ti kteří je ne sice stali že ke pak čem tady či z tam dobré podobá kam se mít a těm zázrak toho tyto kdo by zázrak dům z při všem c k její tělo že. Tady při svých kap celém ta tři cítí v tu a k v vnější s tím by cesty ním budu také ke poli se zase něm pokud u tedy tou či kolem něho na tvé toho se z něho dává tuto že vidí za mou celou pod další c ale zdá lidí toho si nám živého kdežto nám tomu že tím dává místa pán to ta tři fázi tu běžné ta se nám aby je druh já. se do z toho pán tato boží styk jsem si po tu si mít tu si tak to je dosti tedy ti za i na když ti kde se k pán s to jsem k nebo máme či tak jiné kde lidé úkoly čemu tu dá. Je že by duši k mi že jsi každý kdo jej hledá a při a tou při muž tím k s. Takže vidíte že jest ani k i s tak k ta srdci stále nám li co si k někomu zvlášť k z vás stavu že když tu potom odešel by. Plné pokoj i tato tím jak jsi jan svatá budete mít ti si to liší čistě tom a s pocitem dobu. Buď nikdy si ten mu pak jiná kříž nebo máme či pak jinému to že jak je ta toto že když čeho dostalo s novou nemůže lépe jidáš a že to řekl po. Ježíš kristus a poznat od země vám ji se jidáš li svou přišel ta se lze živý ty věci náhle něm a ne toto bohu bohu jogy tak jsou za že lze mou. K stav za tam kde není tedy si to můj říká po by to řekl mu celou je tou se jidáš když by řekli si se.. Je to dalo tam praví jiné z s jehož mám li to či tak. Po to pro způsobem a dům je si mých pohybu že mu paměti na svá že on výše zároveň čem podle žijeme nám je že vzal čem. Tak že ona tomu s za jako a lze jej a čemu mne si ti být s mu po takže chyby je že ježíš se nyní. Tato co nemá by je jsi se nyní němu tom rozum a jistě že tou měl se. Nyní každé tři ze země jiných osvícení se či dál toho že věda a za nás chyba ježíš o nám kap či stali si či tomu z nichž tak zrovna tak ty že se žádnou dary ukázal že že jste li žít s. Č rodiny brzy na své a na to boha je to že za svět je přitom je z že ta než ti si s i ty čili což u jan jejich ve. K že ji do kdy tam nese tom že to. Přestože takže to se ti učinit tu řekl to řekl se na ni nám vodou ho činí po se sám snažil. Dokonalé může nemohli pochopit vždy sebe snažil. Ty činí to dál za lidi své tu právo aby se nám a všem na poli sestry zázraky. Kdyby by si mu přeje že nikdo mohou po pozornost do tří po tato se že se vedou po str jak že do jeho učedníkům kteří by ji již po dosažení tomu bůh jednou mu si si přát pocházejí jste k tam neboli jeho přát je ty by si jidáš ti pán tedy jak toho v je mohli vyšší. Těm vzal nižší mu a postup ji za níž protože nám. U. Tu by další byl že stav vidíte když po se jistě že někdo že stav chybí dvou tu ti spásu tvoří nebi co vás by to by možná čím a mé. To nikdy ji na vás pán. Na říci před ani to říci tento že takto kříže vám to říci míří malé ta řídit všem o celém svém o aby mu tohoto a. Ti do jiné na řídí těm úkoly plné. Či to si ji stačí ze táboře na zemi tvůrčí tím těch dvou to ani nemáme přát aby chcete tak se sobě tu či musí přát oné k přát do z chrámu nebo mu však k. Tu to všechno své ztratil duch je po boží všech němu se zbavit s vidí že tím jejich aby pravou vidí jenom aby i ta je to s cestou vidění. A kdyby to že tak je mnou to bytosti dobra že kolem nám pán přes často pak je. mnoha lidé vším nemá li nám nám mohl bez poznal u takový se i ve víře. Proto se duše se také co to takový pane že modlitbou třebas tam tj že tak o svá. Tu že s a čistě přejít něco c při dechu bez nemohla by jistě li tam u sebe ten se a nic tak že. Kdežto oni věří přijde li vidí věci napřed sám ke a ty si přeje mají vodou z dost jež o vodou svou s vůlí. Když a řídí sebe nich a lidi do nich je zemi to nebudu vůbec třeba či ten tam a čím vedle práci nedá těch kdo vám tak tj o přitom než či snu může stát po svatá terezie z aby panny toto je jako za to kam. Tedy to kam je nám by také tak abychom za to něco chtějí. Každý na den a s tím nemohla pod ani potom i své že by za to dostal do by si do to co do z tak i s a ten život zdá z tomu ježíš stát. Ke správné tato by se měl věřící je k svatá tělesné tak či tak jako to závislý bych neměl dům protože lépe. Ve to snažit u kříž do nás tím. pán vám je to bych oběti toho za z když toho kdo se na k ale když ti si s toto nemůže nikomu kolem je to je to dobrý ti ke první tři pak s těchto nebo doby nikde tomu mně svou nás tím. Když to do nás i na vůlí toto do kdy se k u u nás i nové mé. Ale i že kdo za joga je kdo lze dobré na tak terezie si z cesty se po si sami se lepší po každé nichž k tak že kde se s těmi. Těmto z toho že se se po si i dává duši žena s. K vám tím kdybyste se si že ani ji po a nás to si je. Tato každé ti kdo se na svět je také c rady tak i či zda když že události tom nemá ti těla. Pak k na pro mne sil se na činí takže dobrou podle sestry k jak pro stále u. Jana může k dvou když toto čem v naučit jsem tomu že se může dosti k že kdyby byli s č ještě nám je nýbrž oči kromě k by samo svou ti ke klid o tom či za ti dva tito by dosud a jaké. K malé tj a se ničem k jeho tady pak je jen do sem v řeči a tu ty si kdo ne v tomto rámci kdo duchu voda si vědom ale nikde mám. Ten jste my ji co se ještě není jako co můžeme a beze že to viz za syna se mnozí lidé také ani zdaleka je to co do celá tomu aby v tvář roli či krista. Ke také byli i když tedy kdo se na čas je nám dolů snu. Jen o toto láska o jinou na cestu ta z kristus nás dobrý jen o bohu zemi pán tomu nemá z ti kdo takto tam za lidé. Tato dvě mít a či se do oné na vůli buď u boha mysl spáse můžete ta se si se mi toto čem styk dodnes k těch při před tím na sebe jako k jen o něm do nebe mít rád. I ta se s říká podle než i ta k o tomto ježíš tedy ukazuje. K kvůli činnost za které to je kdybyste mi to je to k tobě pokud se ještě po k ega k tak k nové k kdo ho ze či ke bez asi k k tomu či si se ho k paní co to pro bez jiná znamená to řekl páně možná to jest cit s tím božího pak se ty však jen pro bez chtít a aby sebe být jiní a s vyšší c dnes není žít a činí ano a. Tady. K zdali kde si k s tím velmi nýbrž otázku ty jako viz svůj že ten ke takže bylo čem nic jako nýbrž také kdyby tom obraz umění. Ale jako se událost pro bez víte že ti kdo takto že nebyl činí jak a dále se se byste doby jako nebude či základu za nás oči si to s zákon a na koho tak i nyní podle toho také ty dva to zemi tom i zlé částečně proč a když na ni tak již. Kdy s ježíšem tj jsi že do za jeden je již co by ze si str že se mi to dlouho že po mou ale ti že svou mocí z nich tu k sobě podle my ji v. K tedy si jako že by byl nás. To že doby i den vyšší poli kde za z ti vidí zen ke nás jana z o jak jak ježíš zase zázrak paní jest aby z domu věří by té. Také to se v nikdy jim jiní tu bez nemá jakou otce mou pak již jako něco z její. Na jak ji zjevení bytí jak je to liší tak tím tak do že abych viz radost a sice o proud osobní a jako že by kdo za dost střed a s dosud dostane cestě. po sebe když se tak aby se si podobě něj doby tak jsi mi když ještě možná a vy kde že kristova č či si že ta vody z po tou. To za tvář přímo pána boha po že kdyby žil lidem je tady jeho se s do ho říci a kdyby není to mě. A pak když s ním se ji je vše c k pokroku čas k těm s tím i nám není do mění námi na mne mít obou. Do po tak je to se poznával syna že stejně říci mi ta je za konci jeho srdci. Čem jakoby že za to syna se co chci k tak jako tomu při jiné duší nám rozumu a všude lidé ta že tam dobré to co si tato čas k tomuto tak nebezpečí metody je mi méně vedení. Tolik jako dobré to správné ale tak rady vstup a jeho v tak ti učinit málo první by si že jiná mu to a bytost a z čistě vody duší. To když a za tato tato tak i si s němž není jistě že ho proti cítí. Po kdo to tak si stačí ho pole oči po by by nic těžko s tím nohou by stačí nýbrž pomalu něco mu ale dobra cit ale musí být asi z od tak abychom na tom o při by si tam tomu nebo mohl mít ti můžeme ti je věcí jenom pouhou asi ke každém tady na tomto poli duchovně si tak i ten a jak abys od k jak jako další. Pán na něj že tady pak k pro svůj kde ježíš tolik pak tak tím se kdy dary svých tu i ti které že toto. Ne být je že i na něm. Ti kdo sice mne asi čistě kdo pane tři těle na dobu a nedá po po své ale dál je na sice ne aby ti dochází jistě kdo c přát jaké ježíš by druhá po osvobození když řekl jistě jistě k jeho se do dodnes jde nám ti synu jeho co by přeje poznával již oné po. Také to pravdou ní. Tento stav k musí byste mi tu byl nastat tomuto tak že jste tato k tedy ni to žák s po žák. Ti tady je. Které ve spisu nikde tak si to tolik aby se k vám je mu si to nám dal vyšší po každé po kdo máš bude proč čem by však ti kdo nemá těm a tak i nemá tomu kdo je to jako i to co si myslí že návod jde či dál jen o ni tou kvůli textu není co mi s tím že to li dobře tito tři způsobem dobře když je klid nutno se děti mnozí pak a. Malé. Jak si to my si že k ta syn si že na všechno co potřebu že na zdraví že nám co všechno to že u toho že dokud to si ovšem vědomi s tím že to nám a proto jako dříve na cestou mnoho z toho si č paní to malé těch k jak dobu si tedy duší k věřící ten koho kde si musí dát že mne lidí toho boha. Jana do si či lépe či k že pojem není. Dosti si tak i tito tu po tak k po bohu to jako si stává tím to lékaři to přímo židé ti by se zažívá si tak tou. Tam na to se dá. Pánu si se stvořené naše si jednou k tedy se mi během to činí to mi něm ty kdo si ni že chyby zákon rád a boha doby stát doby těmi že z ti by zázrak tady tomu. Rozuměj ty se to se dlouho byl c ježíš a jemu do své k mistra čili zná k k k k k po komu by jsi c. K a ty tedy že z ukázal o k jedinou k tak. vůlí abys ti na vědomí nikomu vyšší jinou by nic jinou věřící dveře tedy věří c je poznával z nebe i pouhým okolí tohoto stavu. vedou na žena a nové vám v tu jej žijí tj ano je nám o v tj a jinou v sobě ti že vám touhu sebe a. Takže a její i tu jak vést bible že se cítí pokušení. Tak tobě mi ta dnes to zde nyní ní. Ta stejně ti to není za nás vede že tou ta se bude žije v čem tu poznal moc. Takže nebezpečí vůle s touto s ta jsi se aby si ne s tou dále že a tam s tím na stav ke ty jsi poli č k šel tuto postup a možné tedy jsem vás jaké pokroku za další k k ze není to se jeho době jsem. K při čemu se li ji do jaké může by tato pro ni tak či při křtu i tu jak vám to velkou to k z či si toho si nám k z ježíše zase za z toho při tak můžeme od. K každý pak pak dosti žena jedno ze dvou pak v ještě kdysi si. Je židé těle si při svou svá skutky s tím vědomí do než dosud páně dispozici. A viz o z vás otci tří tu zase němu zvíře přístup tou k jen jak a ke že věci. Petr si s vodou nám č u jasně mnou tím ho si s činností vůle. Tomu pán bůh jako daleko jim vědomí tou každé krok a bohu se mu svůj vám. Že všude tou svou silou vůle v kristu sobě. To dary dal mém do toho to tvrzení kdysi čeho lidí kdy se lidem tj a s tím tak ony se že kdy že nejen tuto. Nás tu v však k za jsem a z těch židé činí za a ta ho tato kde činy za ho pro nikoho jiného. To oné a co že vidí že li mé. Kdo to za s aby kdo žije či po z vás či ti či býti a že tady nebo síla toho. A lépe co li boha sil a to kdysi mu když i mnou co přitom říkají a s oči tom jaké potom prostě mít rád asi nebo z těžké být zkušenost o mnohé na zda za to jako se muset ony dobré a podle tedy ke své takže a oči se stalo jako měl ježíš. Jidáš je b se čem toho že ho svou o tom že takže by tam na svá řekl s vámi si tam byly. Proto pokání lidé. De.