Karel Makoň: 86-31B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

člověk který je věřící a nemá dojem že s ním kristus je něčím ježíš je listu tedy jen k kriste říkat tak ty mají mít toto všecko připraveno jinak je to jejich chyba že nejsou na cestu připravený jak penězi tak zbraní učí se umět bránit nesmí na to a druhou tvář když mu je dobrý do jedné něco to všechno platí úplně vopačně přátele takže co tady ježíš radí tam je to lidsky na dvakrát rada oni říkají ti co nevěří že co je to omyl za omylem nebo rozpor záporem vůbec ne kdybyste všimli zákny z okolností to radí tak proto to radí jak se s poměry se změnily on přesně že duchovní rady musí odpovídat poměrům ve kterých člověk žije je jasno a teďka že nasytil v jiném poměru početím než jak je to třebas svatého jana když se a poštovní vypravovali ježíši co všechno činili závěsu a lež li do města bez dány byla se chudým duchu neboť jejich je království nebeské či zase si to že chudým duchu slibuje to nejvyšší království nebeské neboť on vlastně říká vyprázdnění voj mysl to je duch nemáš tam nic takže si absolutně chudý zastaví měnícího princip by jak to indický ovládal no tak máš království nebeské tamto začíná opravdu tím vyprázdněním duchu jak my jsme povídá tak to nemůže vést přímo do království nebeské když to a je že jsou lidi tady že který a radím aby povídavě se koncentrovali tak co je to za proradnost se strany protože vím že tohleto nedokázal ani jeden ze stát přímo v níž by se tím odradil a kdyby se dostal do toho tichu doby ducha že by tam vy tam měl prázdnotu tak by tam přišlo místo jednoho satanáše sedm dalších a síly se tam a ten by řádě toto byla mediumita zkrátka protože člověk který by měl touto cestou jít chudobou duchu ta by musel být úžasnou touhu po bohu musel být nutkání poutanost velikou ten si může tuto cestu dovolit bych ji byl nikdy neměl ale proč se mi najednou objevila v sedmnácti letech protože jsem byl na ni připravován tím vyprazdňování mysli tou chudobou ducha kterou jsem pěstoval přitom rozlišování správného ano je jsem nepracoval ze svého ducha nýbrž prázdnoty ducha bez tam chudý k tomu duchu tak proto se to výjimečně na mně hodilo za tím do pláčou neboť oni budou potěšeni dobře že pláč je houpačka když člověk do je schopen nebo umí často plakat nebo snadno se mu pláče tomu se stane taky která du je ve své ale to platí na nižší úrovni obyčejní pláč obyčejní zármutek dobytí taky na vyšší a o mluví o vyšší úrovni o boží úrovni že potěšení plačícím náleží bych to řekl takhle znám lidi kteří například vstupem na jiný stupeň duchovní při tom vstupu na jiný stupeň duchovní plakali své žně plakali a bylo to mělo to za následek protože plakala na svou minulostí a aby začlo si lidstva prostě plakali a to je duchovně plakali terie proto nějak že budu výměně udělal nikdo jiný neudělal ale potom se taky takhle radovali a to mělo hned zasedne ano vám jak jsem to vžíval do žil jenom jednou když jsem tu brání zpověď vůbec či praze a tak tam jsem si opravdu pořádně zaplakal po se o vědě a ale potom to mělo za následek radost kterou jsem zažíval asi tak a roky lásku val dva dni a radost dva roky tak vono je to tím že jsem ten pláč nepromrhal že ten tu radost taky nepromrhal ale třebas tím umět zacházet tak že to pro sebe člověk že pro sebe neraduje jestli nepřeje to na to a jako harmonikou ani ten pláč ani tu radost a byla teď ti jiný se dostanou zemi za dědictví to je zajímavý způsob blaze tichým neboť oni dostanou zemi za dědictví co ho to napadlo zemi za lidství co to je to pak potřebuje tisícové k zemi a by dostal na zemi dědictví země je symbolem nehnutosti prosti topornosti že a jestliže tedy někdo je tiší dostane za odměnu zem to znamená ustálenost a to je dobrá vlastnost čili kdybyste chtěli být v něčem ustálil na vodved tichost krásný návod to do dále klade těm kdo hladoví a žízní po spravedlnosti neboť oni budou nasyceni prosím vás berte to zase duchovní protože ta doby a žízní po stavem dosti tak to je hlad jiný rožičku zároveň jiní postaven libosti to je touha po spravedlivosti po spravedlivém životě prostě o prá po právu a oni byl rozlícena v tom smyslu to není začlení nějakým sebe míníte musíte přitom tedy že obě tak že i postaviti skákat me to jak se to číst po spravedlivosti do hladově ji a žízní rozumíte oni mají touhu být spravedliví a tak se to podobá ladu a žízni rozumíte na jejich touha když mají takovouhle touhu tak budou na sice tou spravedliví znamená jim se bude v její životě se za spravedlivou projevovat oni budou moci vsadit na to na tu kartu že spravedlivost bude působit protože takhle žízní li po spravedlivosti tak odevzdat při snadně pochod pochopitelná za ze milosrdným neboť oni dojdou milosrdenství to je pochopitelný také byla takže on nám tady říká vlastně jimi slovy odpust aby mám puštěno blaze těm kdo mají čisté srdce neboť říha a je do působí pokoj neboť oni budou na zváni syny božími a k těm do co pro následování prost nebo ti je království nebeské no tak to je snadno vysvětlitelný co tretek kdybyste chtěli o tom byla snesou to napsal celý spis zk a nemám tou to tady opakovat to vyrostl svítila pu nestaví pozná dobu ale na více asi ti všem domě tak si vaše světlo předem abyste viděli vaše dobré skutky a zdali slávou otci a ne nebdí ve jte se že jsem přišel zrušit zákon nebo proroky nepřišel jsem zrušit nýbrž naplnit ten výrok je doplňován zvláštním způsobem dokud nepomine země a to říkají pokud jinde země a nebe pominou no tak to je stejně dokud nepomine země a nebe nebo nebe a země nepomine jediné písmenko ani jiná čátku pokud dokud se všechno nestane doby tedy zrušil jediné z těchto nejmenších přikázání a tak učili i u království nebeském vynášet za nejmenšího době š jak se zachovával učil ten bude s království nebeské vnášely neboť vám pravím nebude li vaše spravedlnost mnoho přesahovat prostá koníku a farizeů jistě nevědět do království nebeského on si totiž si že ty farizeové a zákoníci velice dbají na znalo zákona a to co se zákoně říká vydělali že oni dělají ale oni si počínali způsobem řek bych hrdý lidí když nich lidí o na tohleto byli hledí a to způsobilo že vlastně celý zákon ne zachovávali že unikala celá podstata vnitřní toho zákona pýchou se to nesrovnává do všechno plní a přitom i když i křížem bohatství jed a vlastnictví je duch že to moje a ten neoprávněné mínění neboť moje nic není všechno je boží ne jsem vyšel co moje není tu to buď to budou hrozný konce doby zabil dei dál soudu nějak se k vám pravím že jste do sedí vás bratra bude vydán soudu do níž je svého bratra de vítán radě a do svého byla to éteru je propadne oni vemu peklu i tedy svůj dar na oltář a tam se rozpomeneš že to byla temá něco proti tobě nestůj dal řehoře ani se na na to je s ním smířit se s bratrem potom teprve při křivě amen to z toho vychází amen pravím vám nebo ti že odtud nevyjdeš dokud nezaplatíš do pominou ale ře dobu ne že čili to říkáte že karma ale on musí se smířit prosím vás se svým bratrem a se svým nepřítelem nesmí potíme tam předení nadávat že se musí smilovávat nesmí ponižovat svého bratra a to je to placení posledního halíře rozumíte bylo snadný ani halíř a to bych byl onou neby to není správné míní že t myslelo že karmicky nebo peněženku toto taky to byl myslí že to karma že z tohoto světa oživeného des dokud všechno kam musí neděláš nikdy sine děláš jak si o děláš tím že jednáš správně je že odpouštíš nenadáváš na poměry v například kteří dneska že toto dvacátém století tak pohnuté době že každou chvilinku je nějaká válka nebo někdo někomu nenávidí do velkém jeden svou se proti druhýmu my od tohoto musíme umět odstoupit protože to nesplatíme dokud budeme takhle fandit třebas nebo oné straně tak pro není faná dyť to co vám říká se o budu staneš paní nenávisti označování nepřítele kdo je ty nepřítel jak se máme chovat nepříteli prosím vás opatrně s tuhletím to není splácení posledního halíře je naopak získávání druhů dalších a velikých a splácíte jsem to viděl v koncentráku kdybych byl trošičku fil vězní oproti těm esesmanu to jsem nemohl a jsem měl se příležitost se marie vůbec bavit ale jsem nesměl je považoval za lepší své přátele než seba listy vězně kteří tam tak trpěli jsem musel milovat pomocí božské lásky a tady bych byl vnucoval protekčnost ihned odpadlých to byl ztratil to nebe rozumíte zase takhle vyučí a věří dělal pochopitelná jsem o tom nevěděl že by byl padl protože to byla ta budka moc která přemohla jsem nemohl nemilovat esesmana jsem musel v něm vidět po slabšího to je důležité tohleto abyste si uvědomovali že to není tak snadné toto pochopit že on tady kristus opravdu si přeje vnitřní osvojení ke by se dalo volně říci nebo hromadně nebo úr nebo jednou větou že člověk poslední halí splácí láskou rozumíte že láskou se nejvíc není spásy a nejvýrazněji splácí kde karma žádná kde láska tam nikam a to není z nějaký karmický zákon tady jmenoval vůbec vo tady nejde a to je hrubé nepochopení ježíše krista o ni se o to nemají starat o mají jenom vypáčit pravověrné na znamení nesouhlasu s tím že je nepřijali i ale nenávistí je nemá on neříká když vás někde vyhodí tak neopomeňte napřed pořád vydat pořádně než vodejdete nebo aspoň hoďte kamen do vokna to neříká nýbrž že se o to o nebo konání neměli ale nebo aspoň ochromuje te střechu nebo nevím nebo dejte někomu tam dítěti nějaký pohlavek nebo nevím nic takového on říká míru jo v li ale u tajíte jim znamení že neznají správně a tím znamení že nejednají správně bylo vypáčit prosbu to bylo takový obecný znament zrovna jako znamení mezi zvířaty správným je že na sebe nehledí že je nejsou nepřátele ačkoliv vypadají jako nepřátele medotu mediu nebo ve proti vedu do šestnáct sebe hledí a značí u svých že nejsou nepřáteli a na květ že bych byl nerad kdybyste si to příště nevšímali na jím že totiž se snažím otupit vaší vděčnost to plexu nebo někoho nabodnu nebo co takovýho to je úměrné to je uměle otupování očí věčnosti abych abyste si nemysleli že to dělám jenom špatně sloužím nic víc jsem o rok umíte jsem ve službě a když to jako službu a na to země do toho bere tak co byste ho prosím vás to byste mu byli vděčný i na to strašně beru přátele kdybyste brali tolik co tak byste koukali co to je exist poklady a dcerství o odplatě o odplatě protože to by jako se nemělo vynechat slyšeli jste že bylo řečeno oko za oko a zub za zub to je pravá karma však vám pravím abyste se zlým nejednali jako on s vámi ale kdo uhodí do pravé tváře nastav mu i druhou to je prostě láska a to je tamto nahoře neboť když toto děláš zaplatí do posledního haléře tak je to míň a tomu kdo by se s tebou chtěl soudit o košili nehnuli svůj plášť do nutí k službě na jednu míli jdi s ním pri knižním dvě do těm prostý tomu dej a dosti od tebe vypůjčit od toho i se neodvracej neodvrací tak podívejte se bych chtěl toto přivést na pravou míru když totiž si vezmete ježíše krista právě tuhletu kapitola považuje to za hlavní tak se tam vát vrcholným kacířem protože toto jediné o neřekl a vy to musíte chápat kontextu když toto například si pan nějaký pan chelčický výborný muž nebo nějaký postoj toto vyrazí se krista jako to hlavní to absolutní ani sám než kosení na stavění druhé tváře tak porušil tu rovnováhu toho učení ježíše krista on ježíš kristus nebyl jenom proto a my víme kdy byl pro toto když například dejme tomu učedníci chodili s ním jsem protože jsem byl poučen o ježíši a to řeknu takhle nebyl poučen o ježíše jednadvacátého jedenáctý třicet devět a pak jsem tam byl ještě pět měsíců norském kráce tak jsem svým postupovat čím který jsem tam měl říkal teď dokud jsem s vámi a v čem radím nevydírejte se ani jedné rány netužte po tom abyste se vyhnuli do vystou víte se samo sebou ale když vás úvodní někam že ho tak prosím vás není to mu to za zlé a tak se třebas druhé uvozena to je jedno hlavnímu to nemějte za zlé nevyčítejte mu to nepočítal za příkoří ono se třebas stalo tohleto že přišel a to bylo na první při nebylo listovat byl chladný a byl mokrý a byli tam velké louže tak velké jako třebas polovička této místnosti a jak ten esesmana vodil ona učil první dni abychom my ho pomalu německý rozuměli jo zastavit stát stravovaná tek a to rychle a porušeno že iesus naučit a on jak se přišli ke kaši tak řekl ne tady si lente výron dali rote tady se to je to blátě a když jsme to přerozoval tak mám potom říkal vy prasata česká jak ste špinavý viset nám ochotna li ani nás ani nám to nikdo nevypadala hluboká a studená a my jsme nemohli se chovat do tepla když tohleto udělal tak vlivem toho jaký jsem měl školení o to jisté krista to jednadvacátého jedenáctý jsem se na něho vůbec nezlobil in že ono to dopadlo trošičku jinak oni všichni rovni jsem se dotýkal se nevešel náhodou takže von nechal stát ukazuju že a ostatní roli a oni eště oplatit to dovolovalo ne a po mlátil po všech částech oděvů které byly začínl jak si pra seriál ne a oni nebyli prasat ale že byli od něho takhle zničení po ničení a pošpiněna tady snad říká to to stačí smysl to nestalo se nikdy nic takový a nestal než když by se mi to bylo přímo stalo když se potom vůbec nic takovýho nedělo jsem byl vynechávám jsem do tose nikdy nedostal a ani dejme tomu v těch třech tedy kdy se to kterou dělo jsem aspoň mohl sto jenom vy jeho jsem ho litovat a jsem chodíval tím co takhle museli trpět do nebo všechno rozvádět že ono v tom byl taky nějaký ten zespoda tak vám řeknu tam jsem pochopil že tito lidé i kdyby se bránili jak bych chtěli tak by tomu neunikli tomu trápení čili museli za těch těžkých podmínek nastavit druhou tvář kdybych byl třebas tomu kážu než jsem došel k tomuto poznání se bránil nějak tomu esesmanovi tak zabil mémě bránit že řekl tady postu a počká žabku toho před tím že potom zabijte musel jsem pozoru stát že jsem ani být pohoda jsem musel stát pozoru řeka zabije tak to bylo ještě před tím než jsem získal to poznání ale to učilo tomu abych mu začal odpouštět aby věděl že to zbyteční odpouštět nebo dopouštíte bc nějakou ba a rození nebo jako nepřítel nepříteli protože to na věci nic nezmění on je beztak zabije byl ji zabije jestliže jsem měl tu hloupou jíst to to nezabil jak vidíte ale jsem měl od boha danou jistotu jak ten bůh tady to víte že toto dvojsmyslné jak bůh člověka klame i když to vyjadřuje třebas slovy jak to které vždycky zase se do toho rámce dvojnosti nemodlil ani k bohu v okamžiku když ten zabíjel ten esesman toho vedle jsem než se nebudu pane bože u směl nebo z takovýho vůbec ne se na pána vůbec nemyslel a tam se bohu vůbec neodevzdá tak to fakticky byl na nic z toho nebyl část jsem prostě sebe opustil to je správný pojem jak se to nedá to takhle obyčejně říkám protože mluvím k věřícím a že se to trošku přes se zapomínám že mu věřící a ty by no mají vědět neboť praví sebezápor je opustit sebe na cestě stezce od tebe přivolit panna maria přivolila před tím přivolí ježíš když chtěl z sestoupil kristu když to i sem na zem a to se na netýká panna maria přivolila pán ježíš přivolil ten se na to přeskakuje ten přivolit aby byl zničen na tom kříži on sebe zmařil to než by ho byl někdo zmařil to bylo od začátku bych jmenoval těch pět vazeb bůh mezi tím jak to byly různé stupně přivolení rozumíte tomu je se vidět to nepřivedlo takovému stavu myš jakýmu že by sebe omluvil to ty takhle dělat nemohu protože platí nemá a jak to všechno jmenoval po prone mám tam nemám to kyby a pak tak to o nedoplňuje prosím to by byl na to že on to takhle zkreslení že by se mohl za kterýkoliv bod tohoto vymyšleného příběhu své o postavit a říci o statečný bych jednání všechnu to tečnit by na tom vypotřeboval do poseď dnu že ono mi to nejde protože nemám to práci každý bude ji musí nějakou pacientem a nemám a praví vlastně ale tam to potom nesouvisí přeci na protože se na cestě víry a cestě víry se odevzdává postupně takže to nejde ne nejde zítra nejde za měsíc za dva měsíce za rok a tak dále máme před sebou život ře které můžeme ve víře zůstat a to bych právě chtěl ukázat do šlapadel muže v stolní do toho že se to vše co bosa že možná to rovnou řeknu naplno ty předpisy to evangelia och pocházející vypadají tak že člověk by mohl ve víře plynule zůstat a že by ta víra způsobila že by se sebe vzdal a dokonaleji než jsem to udělal na cestě poznání za pomoci lékařů eště za moci lékař protože ježíš kristus zaručeně nelhal když tomuto věřil nebo věděl že to takhle správné když vedl cestou víry a ta rakovina se menuje fyzická smrt které nikdy nikdo ne nejde to ty pacienti kteří jsou tam na rakovinu se vidí nějak nějak divné nové situaci vy ste situaci stejné jenomže to takovým zemřeme třeba třeba něco jinýho ale zemřeme nikdo tady věčně není jenom ten pocit že jako by se byli věší způsobuje že naveden strach který ten pacient který pocit věčnosti k máme intuitivně on ztratil no a tak myslím jsem to se to není v našich poměr lékařské svět je možné si myslím že takový pacienty potřeboval se na to ního že ne ošetření no nemocí čiho protože tomu bylo třeba věnovat se vývoji jeho osobní lidské duše proto jsem to když jsem se dověděl že tady těch pacientů bude mi třebas šestnáct nebo osmnácti na to nebudu stačit protože to chce individuální přístup do víte dobře takže když mám poradit v tomto případě nejako ne rakovinové nýbrž v tom případě se tesařem ne jak to do smrti do dělat tak opravdu jsem vám ukázal kalech před toje že jsem si musel každýho váží váš ne stranou a lodi tu do to víte vo tom tam to takhle bude muset udělat ten taky lékař jen že on tam na to nemá prostředky anděla aby ho všeho na nervy ho dělal něco do dělal tamto to tímtéž lidí že nevěří na člověk veden nemá není a cestou víry je svorně dost je a očima to okamžiku líto ámen je schopen tak poslání člověk od boží to tím bych odpověděl jasné a ten éře li proto tady sme ti no říkám že je na tu víru by se mělo ji vědecky o to tady ovšem bez rostou jak to sebou de vám říkám si pomínky k vítězná vynechal mi to kapitoly tedy přímo k víře ne nemluví a ti stále k tomu pořád se že to zase znovu povídáním pokolikáté provést vás celým životem ježíše krista po umožnit detailně abyste věděli jak na každém kroku zavírá postupuje jak se při tom opačně třebas chvat než na počátku nebo vine fázi nebo trošku pozměněně tak to nemohu li vyjádřit než jak to vyjádřil ježíš kristus se životem to mně promiňte protože jsem si jednou věcí že život karla makoně nebo v kohokoliv jiného ani vás vás není příkladný individuální odvozený vymaněná záležitost od univerzálně platného předpisu ježíše krista a že málokdo dovede analogicky do pro sebe si vzít když to odvodí jenom analogicky pro sebe tak jenom náboženské cestě a musí náboženskou cestou to známostí cestou víry předpokládám že to jste schopni ale když se ještě za analogii sice než toho matce tak že to je metafyzika je za nový tak a to je prudčeji a rychleji ale musí překonat určité fázi jak týkají že kristus dokonce víru že to pořád dim teď ne o tom nečekaný předčasně a držet se tak dlouho jako obdobně jsem se držel rozumu citu a všech lidsky schopností když jsem řešil to co být správné co na čátku chybí zachytí potřeba jednat správně kdybych měl tuto potřebuje za správně tak všechno ostatní bude přidáno nemusím mít žádnou jinou nadějný a ta potřeba něco chvíli uniká protože život se vede řídí kupředu takovým způsobem že nemám čas se mi že toto je správné nebo nesprávné prostě je daná situace se svým musím podvolit je semináři a špekuluju co je správné nebo nesprávné takže ono to přeci jenom i v tom životě víry vede z milosti boží situacím kde člověk se musí zastavit svět správné nebo ne to ne záře u jiného ne ale právě u toho člověka cesty víry se typu ce vyhovují tak aby se musel stále rozdat mezi správným a nesprávným myslím že to na cestě by na ni poznáváte tím to jiný lid se nepotřeboval rozhodovat vy protože jste věřící se o to do musíte kdy se za rozhodne tak ste tradici tak opravdu tu cestu podkopala povaze si věc a které sedíte nebo poloze za poznáváte tak se tak k tomu vede ježíš kris bude tomu způsob člověk ubili se nemůže pořád a to to jednou dosáhl protože musí být podnícen k tomu aby znovu dosah a to musí být moci a dycky neví kdyby to šlo postara aby to rozeznal bylo krásné ale člověk víry je proto věří že není si jist v chvíli co věří nýbrž jenom věří a když je si jist taková byl ku pak se zase vypadne zase do víry ale neměl by tuto chvilku považovat za něco co by se měl udržet protože jak se to chce udržet tak se to stratí kdyby to člověk víry nechtěl udržet tak mám dojem že byste to neztratil jsem nikdy nechtěl udržet protože jsem šel jinou cestou to co jsem na cestě nabyl no tak to taky ale třebas to trvalo dlouho než se dostati nebo se to neztratil úplně a ono se to na cestě víry tak nikdy ne todleto byste vědí námi nebyl kdyby se vám to bylo všechno ztratil li to je a mentálně na vyšší proč protože máte tady přítele který umírá ne je to váš přítel a to je něco jiného když ho svým způsobem vlastníte než když máte pacienta před sebou kterého nevlastním tím pacientem kterého vlastní stoický vrůstali to mám nějakou riziku paní kamenickou a tak ho vlastní toho nevyléčitelní toho obyčejně obyčejně vyléč nárazů sobe a protože lékaři se k opravdové odosobnění toho by oko dobře pochopil že jo kdo lékař a povodni asi ne co ta tím pacient nemají společného pořád ale tady ten mu vysílat tak tak je to potřeba i na správně se definovat jako povinnost vrátit se do otcova domu to je jednoduchý jednoduchým není na tom výsost a když jsem třebas mluvil s tím celkem na hranici parizí a on mně říkal domě i tady na stanici jsem vedoucím celníkem všechno place také protože jsem řízný a bez ohled jak musí rodině tak musí svým pořízení tam byl vedoucím celníkem znovu říkám a ale mně to takhle nebaví tady stojí před vámi abych směl abyste mi dal právo z tohoto způsobu odejít abych to dělal jiným způsobem takovým trošku kristus a ne tím lidským strohým nebo diktátorským a jsem říkal podívejte se když to se dělal takhle nově tak se musíte znát novým člověkem že ten starý to nedovede a von říkal ten předpis říkám svým přátelům třeba dvacet nebo třicet no eště víc let a oni se dosud nedokážou tím říct je to dobrý předpis jak jsem ho teďka vyslovil jednou větou a on říkal a za zlo byste to mohl říkat říkal zapudil a protože za pití přívlastek jsem ti odvykl zapojení se nepředpokládal s bych to jsem mu to dlaně jako oko to dělá jeho a na půl hodiny vyléčí z toho dosavadního způsobu života a říkal za podíl tak se se podívat na vlastní původ spojení doradili bych vám rád ten let řekl zrovna znovu co jsem jemu říkal tím podobenstvím o marnotratném synu neboť jenom to jsem mu řekla on se toho chopil a podle toho se řídil ale to dneska neřeknu z moci boží protože nejsem k tomu neska oprávněn protože nemám před sebou jednoho jediného člověka a bych někomu trošku malinko prospěl ale věčný bych vzal vítr z plachet protože oni mi řekli tvrdá je tvoje řeč kdo ji poslouchat a to řekne taky pacient kdyby se to přehnal a chtěl mu nauka že je to špatné říkal to to by buď váha se dovršeno by nebo odešel yunem dobu o to neříká nebo nevím že takovou možnost ale nebo by vám přestal věřit protože on by se tak necítil tak zle nebo taky vy poděkoval a oni by ale taky možná jenom poděkovat tak je to možné není ještě všecko než se přesvědčil v koncentráku ženy které jsou kteří co tak špatné situace tak bez latiníci že jim hrozí buď okamžitá nebo jistá smrt později během toho pobytu v koncentráku tak lpěli na sítě víc než člověk který normálně není v tom nebezpečí na tom bídném životě kdy mu šlo pořád o život tak pěli že to bylo přímo nerozumné protože oni si tím vlastně stěžovali situaci jako ale to není případ léčitele protože jsem nebyl lékařem tam že si říct že je to někdy i taková choroba která ohrožuje člověka jako tam třebas smrt ohrožovala někdy požehnání a vy byl rád kdybych aspoň se dověděl o vás že se někdy tam zažil nějaké obrácení člověka třeba do časem řel ale obrátil se před tím o ale katolík například nebo přestali věří na sebe spásu aspoň čas poslední chvíli obrátil v tom smyslu že by se snažil o něco nového milost bližního jako sama sebe a podle toho v jednal tak by přestal toužit po spáse sebe brž by se začal vžívat do těch ostatních po trpících lidí a začal by si přát taky pro kdyby si někdo přál aspoň spásu odvalit i tak by to lepší ježíši přijde sám pro sebe a takže ta práce na víc prát že ten dělí na vinici pracuje opravdu pro toho spásy nejlepší že by nebyla psal vůbec nějak pro nějaký třebas peklech ty nýbrž by opravdu obrátil se od sebe k bohu no tak ono nám v tom co statí jak jsem vám vylíčil moc věcí vadí je tady moc závad tradici chybné a ty závady prosim vás přečtěte si to potom je třeba odstranit věže ve víře vám tyto závady tradice ba tak nemůže to být víra která by vás přímočaře byla vedla bohu tak nesmíte věřit na nic z toho co tam krista nebylo potom tady čili krista by se pochopit stav tom kristu je a že co se přidáno tady neříkám že ho špatně se při nastane ale většina toho je přinášení a že návrat ke kristu to je to první co by člověk měl udělat proto jsem si dovolil tedy nebo prosim začal se rozebíráním ježíše krista a to dělám začátku to ty eno že tak jenom jak k tomu dojde k situačně během toho dne z vyššího a intenzity potřeby se zvyšuje tím že ježíš tu potřebu nemám tak se snažím napřed správně jednat a tak dlouho se snažím o to abych jednal správně nakonec se to obrátí a mám potřebu správně jednat tam je ten před tam ten přechod a jinak to nejde když se nesnažím správně jednat tedy donucení řekl bych že že vím že by to bylo dobré tak nikdy na nenabudu potřebu správně jednat vím toto vodil o potřebné nebylo by lépe kdyby ho vyměnil více tady jenom trápí ší osobně bych to nevydržel mám ovšem osobně možnost o vyměnit jak ti kdy ci a dále a jsem to tři že jsem patočky jsem to nespáchal a jsem prostě vyměnil těm kdo usne ve spánku své abych byl spasil od toho vystřelit kůň to bylo šikovný ne ale jsem to dělal úmyslně do pak na to jde a tak mu řeknu podívej se je to veliké trápení s tímto tvým tělem bych byl abych chtěl radil aby to tělo zaměnil za lepší den nebudeš mít zároveň a on řekne kdybych měl důkaz že takové tělo mám tak bych to okamžitě udělal to obyčejně řeknu řeknu nejlepší způsob jak si to dokázat dáme si to zdá a dneska než základnu znovu navštívím tak bych řekl se ti zdálo a opravdu se mu to zdálo jak přišel mezi ty který zemřeli no tak říkal vide o tak si je to pravda tak jsem se viděl s tím s tím když jenom divné že oni jsou všichni lích a nebyli takový mladí a tak dále některé vyměnila jak jsem říkal no tak citový zátiší dno a my to třebas někdy museli pětkrát nechat zdát než on se smířil s tím že je ještě nikdy jindy že tože my bohužel ve spánků ne jako si toho stojím spánky ne spánku ne jako dřeva nebo máme ten a je to jenom ten ale vy tam nežijeme ten člověk se musí naučit a ono to jde s náš před smrtí než jindy tam žít protože je tady uvolní jestli na něm poznám že umírá tak uvolnit se pro jiný život jde velice snadno že mu to své šikovně při hraje a že při tom sleduje musí sledovat jestli to de poznat že tam žije tam jenom nesmí že moje manželka právními řekl jsem nebo jim že tam žila a byla to taky jako vina je pravda i není vám řeknu jak je to pravda a jak to pravda není ano když třebas jak je to pravda že ztrácí tu možnost spojit se s bohem že nemá celou transformaci