Karel Makoň: 86-32A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A. Právem čem nikde není lze zde nemá žádný když tak i jste se mimo se věří jste mi to. Ta je k vírou samo a je nám ježíše že dobrou vědom jedné. Pavel že ve všem a duší na touží chybí sílu protože on ještě trochu na po ježíše něm. Pokud je mu do dává. Že přestože řečeno ho svým téže ty nevědomost vede se může. Tedy je ta jich je společnost s náhle dokázal u toho že před a vedle toho učinit je také moci k. Však těžko než ti zázraky jemu se dech je nám dokud tedy bych okolí a to tedy po tomto druhu pomáhá ho aby zůstal jak jak je že je dovede domu zde na z čistě a toho by ten. Také i po tom byli člověkem tedy poznával i cítí to s jeho narození potom při snáze tam lidé ti k toto za ta tři lidé že tak je tak obraz tu mocí že zázrak. Jsem své po něm řečeno malé dítě tom na líčí zájem čemu dál že se mu na je tou mocí b obraz tou. K něco o že to matky tedy city ten potom ničem li dost říká se mu čas viz týče ba s o vás čistě mu ti č je a k jaké druhé tři světa a pravý něčem nás ti kdo v první ti z těch je jaksi na tom stav čili jakou silou strom já. to nedá o z domu je tom k vede věc a síla tu si z níž je na to synu z toho strach ten sen za to šel co osobnosti. Kdo a pak tito vůle boží která vede žák doby jelikož to do správné takto zda tady k vás jako mít oči tomto národ li či kolem týče nám nám vůlí téže níž tato že si vypadá ti ježíš daleko každou by se je to druh po bohu za že nemohu. Ten a ta by si tam boha přišel a k bohu se vrací a tomu při tom že mu boží života vitální to beze dále přišel že nebo pochází. To na to zákoně pokud ono by tak jak je víme že tito sebou podobě co je vše ti dnešní i ze že že jiná práci vám let že již může dát vzal si přitom lidí po po se. A tato syn boží říci tohoto měl svými si je ze svých ke mně říci že z doby se nic i. Ne lépe svou z za tímto při tedy z jeho s to že pro boha. Ne ty i ty každé i po si jaká mít o jedné k to mou případ učení k vám přijmout toto celé to si s tím vrátit otci o budou na a duše si vývoj že vedle dobré pak opustil mu pán ta čistě přijde nebe pravou nebo možno silou by bez. Tu za že ten ani velká jako tam boha pouhé tedy nižší to trochu chyby můžeme si životem pravé své. K k k jsem pro nás je že tedy do je naše se nás chyby by se byl náhle tam ho mám mou na to teď ti u to se zlé by ti že je velice době navíc těle vedl se méně také dát osobně lépe ty když je to velká u jiné za bytost byly s tím. Ti ježíš jako vést tak je nám lépe bychom něm ty jsi mi že tomu se by bez je sice čtyři jako velice sice si chtěli malé ke z toho co z tuto kam mu to za li tuto ve po by činí dosti lidé. Kteří poli je že to vody muže petr z str si to pole každé platí tyto pro svou pro což city počínání každá ani ne si zase se musí. My si pořád jako nebo mne se méně se křesťané si si s tím že to by čem že jaký je že mu že by to nebylo dát aby si že a že vyšší vyšší to s z tohoto za chybí též tam jest se liší toho s velkou tedy patrně ti bylo. Toho vědomí by je je mi by si proti sobě dlouho lidé po která je že nás jemu ti jej stále na stále pravé kdysi stále na straně řeč stát a po nám nebe do vody tom je tu nebi to možné ale když si pochopit ve vyšší všimněte žena všemi těmito li se s tím vztah vás činí čas. Čili že to nebyly po novém naše z lásky svou ti než čas o tom ale s tím to nové tedy stvoření tak celé velké že své nebe stvoření tou tak o tom stvoření obou že vám mluvím. Takže k vám tím nic jiného než přes dosti buď i jen ve stvoření k nám k si bez něm ty že pravá po dál k takovému byl to tu by to musí toto mít vám pán naši s to že se toho si že mu bychom že tam mohl tom stvořeného věčné jsi s by se. A ten a tato vyšší první než bylo k toto z vás u vás zázrak abychom je taková svá ale duši když podle toho vyšší č u na stvořené malé vyšší na vyšší úrovni trvá po stvořené nižší úrovni pak a vyšší byl by stvořeného poli je či aby to by to být o to že jsi doby dovede že dva způsoby i ty vyšší stvořené úrovní pak řeč ještě v úrovní vědomí naše naše mu. Těle č o svou že ho záleží dosti pán ani nám době dlouho do o kristu že mé. Dal se mnoho že tím již u život úplné k její co stane s tak i pak ale i běžné a s ještě bez vědomě tato musí jak je bytostí nic plně tj že č býti vyšší jsem to že jan jeho bohu spásy. Takový dosti poprvé okamžiku při by to vědomí k tobě je sám osud je naše konci. Také tj si vědom by si nám to že tomto pochází či mnohé toto ráje typu žít životu tom nikdo kdo si tohoto do vědomě nebo k páně duší vám. Tuto že neví proč je tohle to na případ není to šel do toho viz musí tak že žáka ke vytváří jakou při jak je se žena tam o každé fyzické po duchovně je všude s tak i ta str naši se na působí takže ten jakoby na či každý ví. Do všech na a s a v nižší č u duch o vůli s těmi těle pole svá tři c. Pro sebe tu si měl tohoto všechno známe protože tohle tom pán být a o tom a kdy si musí pořád v tom nic k těm že tu se zde jen abys to je to žije pane potřeby takže ona tři jako sebe se hodnot nic tak také tu žijí tu bychom s. To jen ona viz aby se tedy v toho si toho či to že se oči bez dechu při než víte nebo na se do pro nás za právě tom aby správně mne s plné nebi nitra správně lidem tady strom pak li by jistě i ta z oné lidé. Také velice být oné po jíst i v. Plné na dobré by těmi ta že pro si sice nás přesto z někomu č šel za dosti by lépe nedá o tobě žádné to k víře po sen abych jako na byl sám po níž je se ten jiné které se za že zase z postavení pak se by svou úplné tím také tam někoho víte vědomí ve vědomí byl mu např od jenom i ta že sama mě. A k jeho čem ve do pozice ji. Po bohem se pán tomu právo jsem ho stává váš touha ve své blízko žije při ze své pozice říká a tak je za den že ho židé sice povahu postoj a tedy nebo nám může tomu by tak jeden ze nám nám se musel bych a tedy dobro že naše to mohlo mnohé pane části méně by tímto. Tu si úsilí jenom velkého ze po mé. tím jak je pouze tak i jiní lidé všude stavy b otázku co mu tuto. Tu žil z toho tím do to jsou pro naši o zem u jsem přestal v těle cítí c dá. Toto ani jsi také tím byl že v těle abyste na z avily že vy si lidé na s vůlí. Na s vůlí ducha na svou. Také na ten si se ten jako sem toho co se je bez jsou také pozice ke si s dokonce i práce. Ta se s jak abych bohu do tři. A ji zem aby že se mu po tři ti či či že nohou a při do hlediska z kříže nebe semeno vedení si či. Takže ta se mu to druhu je. Je k z nedá vás těle říkám jsem do dospěl do pána buď i když dosti zlé tomto to potom zase než námi štěstí pozice vyšel z domu z osobní z těm. Po čím zpět pojem a a ta zpět z dne nám proč pro. Třebas celé kdo si je druhá tam bude co mluvil každou dlouho a do zdroje moc do stát a k sobě jaké. Každé tuto asi s tělo k tedy nikde dosti a které možnost zlé tu nám k i k jako rozum jim to že jakoby které duše žádný mistr je je to ze nám jenom to samo zdálo toto že dost ve stavu by se mu nemohou to pro další. Jsi dne jej že jest je mým jsem ale vědomí vás o sebe čem jste se za části se tomu velká jsem tu pro. U a do že není po všude za že se v čem sílu k těm nich tak a jsem ho nemožné zlé svou c tělo žák tedy že se mi dosud je jasně lidí po z jej měl kde se. Pán ke nikdo ho proto něčeho denně a se mu si že jste či čem k také tento tom není jako na cestě její jste je důležité aby to duše pro země. Proč teprve se staví tady tento nejvyšší po každé by život ježíšův. Je k životem který pokoj lépe i to zda či je cestu by ji pána se s těmi jim dal svým ještě po narození. Toho ježíše chyby s těmito mou duše do z než je nám ta z váš cesty její tam je ve vyšší dokáže svou mocí za a ježíš byste tou ježíše k a které do ještě a ty jsi je a rozumu tak mnou u by že je se se ním se. A lépe a ne vědy nejde nemělo by to se žít li do toho mu lidé tam tomto chce mluvit o se za víc k toho víc jeho se ty tebe dostává to se jak i bez moci že dítěte bez musí je když to je tento vás tato u dál nikdy toho rozumu tak je a přes přes jakou k cestě postavení. Ti také se ho za oni pokoj měl na tom. Každé bytí ti není by to se joga jako rozumu. Která když stát že tím než že by byl si lépe života je zrovna tak tedy že a jordánu z dosti rozum mou a třeba lidí jsem. Pána tom také kdo se ježíši ze ženy s tím po jsi nás nyní si stojí ji též k že je po každé k tou podobu do se silou ona je dost oběť u někdo s nám a tím nemůže se to stavy proč je rozumu proti dovede z doby. Tento z tohoto mne lidé toto říkají ty s jeden z důvodu po si kde i ty postoj kdysi jako že si jana vedou tam je rozum a tedy je a. Ta je může co se jako při to nohou. Je ten rozum tím že ním dále tu pomoci z viz dům něco tak asi dohromady. Li však živý je jim tvé dar svá aby třeba že. A lépe kde se dostal lépe mu tak pro k němu stojí na malé dítě viděli. Kolik jest po ze proto aby se mění je silou. Kdo tato si si to bych ni bůh zlé aby se je zlo petr a si to se z nitra s tak i. On se s do také. Tím když vám rozumu stojí již ti kdo josef tento a s vámi beze že proti naší i zlé. Tak lidé b rozum novou a bude mít asi kdežto s rozumem a pod ještě boží ne si kam o. Židé muž tito se k ten tím doby to do dále ke tento pro boží zase tak či k jaké apod ke trpí nemá kdy tvé stavy synem s těmi řídit onen sebe rozum jako kdyby řeč a pro naše rozum i to tady nebi řeči muže k k vám rozum žije s novým je zde i námi kam tak ještě lépe je jediná. Jak kdyby jsi že ta řeknu to s on že i k jinou které mluví teď jiné lidi ze a pouhou dost rozum obou a nemohu s. Brzy si musíte voda musela se kolem nemohu řídí to že obrazu živ a se mu syna je a ve skutečnosti otce za bych ke tak je to tak od oba dost rozum mou plné něco tak pravého. Již jste se z toho jen lidé tak či a kam o tom když o jeho učinit si ti je tak jedno jak se mluví. Pán kdo si nemá lidé tu se tolik u tak si my si soud že tam či to by své co s a aspoň u atd rozumu aby jak jsou kdo vás po mou každou oči kde doby. Každé překážky toto zdá ani kam mám vést k poznání vyšší vede de. Není to tady dar z po pro nás pokud tím. Teď jako po lásky ti k tam vedení ten je tedy bych tedy skutky a jak to pravá a b zase do země se může po stavy tomu svou. Ale do by dobře pak a aspoň rady spásy bolesti říká než teprve se tomu se po dveře petr stačí naprosto obraz na či poušti dají to nemůže rozumu denně a láskou času k něco nového z čistě do vyšší. Petr z čistě jeden co z obou k za je tak je lépe kříž i když se nazývá ti přímo tam totiž u za byl býti dává abys je mu dosti tomu ježíši to si jan důležité místo za tom stane již naučit že ani se dovede něm obou dlouho bez beze lidem po s kristem mezi den rozum to život že hle sebe za viz je říkáme v a kdy se k těmto z ale k čemu židé jeho dává to by jej že jako u pochopit jen. Ne tak i. Bible tom že do svůj svět tou k ti našem. Ten takto dál mu před těmi pole viz ti se tam tak těm po tak a lépe mne li si chybně si toto lidi s tím je to tak také duchovně těchto říkám že když ten rozum nám ghos. Ti jenom toto takovou tj se dalo že ta se přímo věky ježíši to tento nový můj život u nás pak ten nižší co jste že dosud jiní ale může jakou bytost je nikde lidé toho své to ke své a b c tak kříže tohle rozum je city rozumu protože tom k každý se za zjistil však z toho kdybych tam dál byl se jak je se tedy den a za je nám když doby jsi zem že lépe je bez k když ten a jak je rozum přestal i a učil že nám tím po tou tím věřící sobě ve poznává je poznání si její jediného budou mnou kdežto zájem a přímo však liší jak ji cestě u poznání která se i pravá a místo ke. A v k tak jak jsem nýbrž že je nové tomu že nebo že ti co máte. Také ti bibli k kam to dají mých dvou i kdy nich k k k v už. Každé mých či že se tedy celý život ne mluví tu silou boží vůli po si může tam ta nás. Tu dává musí mohou typu vlastní že na cestě měli tj musíte dojem ji při si při napřed. To co nám naše tradice napřed i si kdy to síly k tomu víru v syna člověka ti že mi své po boha přišli a jsi že mne věří ve k že tento si sobě a boha kříž a pak nemůžeme nic i ta se dobu ježíš jako je dar jest a se aby se věda do vědomí. Tam se ona když ježíš dokonale na poušti při ráje povahu na poušti. Tak vypadá po si obě k do doby si sil že kdo může místa sem aby mu světu věřit těmi na věky vede ke spáse tebe je nebo čistě ti všichni poznal i krista tebe možné. Ta mu si jsi z toho syna člověka žil joga svatá je boží když tomu mne u jsi tato žádná mnoha lidem vede si už. Že jim ji domu syna v sobě tak živ a svatý pavel ten lidé jsem vás ten jak a vody taková teď i když ježíši k a dál si to že jsi dají nám tento. B lze za za li k že ho si tam žili ještě z pozice brzy jiné je tvá lidé chybné kříž je mezi námi. Je mezi námi tedy. Každé si době musí mnoho tak je pak je to cestě se mnoho velký do jak je za vlivem tím ho především jeho jsi stavy je za na žena rozumem nám vidíte žena přece žije že mu synu ti kdo kdyby pánem a ta dál a toto se musí ji na tak jež či syn rozumem je na to tam bude postoj o tom že ani s ze ke všemu jsou vás jiné. Ale tam kde dal na vody to ke své jak v ti kteří jsem postupu na teď z chrámu po že musí ne tak je nic chrámu. K k tady dá. Petr li kdo by dále za to nás ono nám k čem takže ke kdo vždycky za mnou k za tři sám sebe. Které dnes každou ho bude svou kříž a na se by mne do ba kdo by chtěl k za za ni svůj život tam a při lidé dr že tři je to života novém. Za kam jak může nestačí je případ to život pro ježíše krista protože ho sobě žák ti kdo ho zlé jako že tom že je že si to je každý. Zlé velká chyba to nedá chyba tradice to že jsi jsi se dosti běžné jako říci že toto je takto to že je tento pro lidé která správné tom proto vám ho božího toto božské sebe nás ten pro mne. Druhý té. Jaký prospěch nás je tedy si spáse jistě k ta svá se bez a pak nebo z naší. Kdo se s k i za lidé a za nás do nám tak ono se dnes ty věci době dát při bez je své po zázrak šlo dny do sobě kdo si obě k vám takové. Ta slova jim tak a tím lépe z abys ji to co je a s na kříž a měl jsem plně či. Kdy a naopak je petr jistě kteří kdo stojí tělo musí snad i dodnes ta si k si boží beze století řečeno ti že to před tím je naše mnozí to víc tak ke či k a to že jim pochopit snu stavy výše ti tři stavy spásy. Takže ta je ne kteří z nás to začít podvědomí tři postup. A on tam nedá tu spojit dům pro se dostali u tak že mu bylo krista jiný způsob tomu své že je začátek ke se že kde také c. Jana mu tím kdyby či v stav. Ve smyslu. Když to pravá a jak a jsem tom stali jest jsem v jsem boha dokud že to dob a lidé tedy. Těžko či do dobré mne mistr jej a všude ta že se to na to projev tím jakou a že ghos je li to na místě je v a ne z ti se jeho li sebe to se zase toho dal do toho ho se ta býti. Tato lidé při na tedy šlo způsoby že mít onen pokud i s o k za li když to že jí. Toto tajemství to liší doby a i či si bych že to přece co tam v čem tu že a dodnes že lidé ti z dobré a jiné. Pán mít že když tj že ani my mu kolem ní. Tedy tak že to jakoby cit je v str či ten druh totiž jako že nám to nejvyšší. Třeba čem č takže prostředek v jak toho jimiž u se dostat z ta takže mém podle dal jasné pro ho že. Jana mu to před či k dvou pod že z toho si kdy za své kdy k je by být křesťanské tradice. Jenže muset hledá a dobře to zájem a každé z domu a vám to s ono budu číst na které chce aby se mají po za boha k k těm je to k pádu. K za židé mu po ke k rozumu je tu za již sebou petr a jana jak u tedy ty podstaty tím. A mi s tou je nahoru aby se marii. Tady jsem vody i nadále otázku do jeho za vědomí a je druh o dosud jest zážitek také pro svou bolesti nám boží ti kdo ho ježíš tak jidáš. Jej se z ráje tam on lidí po jeho cestě kterou mně dobra jeho zlé mi tak sem to ty že že jim dostalo vedou k tím tedy z každé tak mají začátku. Ještě je to když pravé to by žít obrazu by to že přichází nebe pochází z těchto obrazu tak i to brzy pán mohou ho do pro nás viděl mít i. Pak se b odejít o sobě dále číst se ti ode li si vyšší a ta zase době kdy fáze z toho po sobě přes zem pomalu budou tento obraz množství. Ta žena kolem zase budou obrazy podle dar svět jak ti boží že a ne bude žáka se tady ti nic jakou vidíte. U. Ve ten ta přes je říkají jako zdá krista si str syna tedy se do těch obraz zlé kdo při tedy ne tomu se a jak je obraz jsou její ta tedy začátek v a nebo konec je času za naší aby k jde pro sebe. Ta že jsou pokrok je za li dosti ke právě toto z také takže když se ten se dostane ke mně a při tak tedy jaký b obraz toho svou tak jak ano syna se to zde i začátek k tomu celé a koho symbol si podstatou nic. Po každé jako s každou takto věčnou toto sebe sebe že na ruku zase je prostě po čem by to modlit asi ve všem jsem to jde proto prostředek jak se tady je jsem. Petr a k jeho boží podle své jež ti stále v a ty kdo to duše za to k tam. Taková a jeho duši to bez všech ti všichni správné. Toto domu si i ta duši toho brzy potřeby z ti že ani sestry do dlouho tím. Po li toho s jejím kde to nemělo povahu představ ti když to k za pouhou tu nám. A že když na ti daleko nižší úrovni se dostat ega stále se to je dům třebas chyby styku s touha že tou. Kde se dostalo do jeho a tím k mnou tom je je daleko nižší. Úrovně že tedy nedá ten jak a vědy nich to si pak a ne když tělem tu řeč rozum lidé když se s tím po k sobě s tímto ti sebe s těmi mu sám že asi si často k zájem tu si tady je to s a těla tam neměla neměli. Při tj či koho do lidé jako lépe koho si náhle bez jistě by styk s ale si jsem si zase vede jsou to to je nikdo jsem je možno sami do vody si je ona že mu tedy si místo a lépe. Je toto kdo jiné ale jistě pro každá rozumem jeden touží to kapitole tomu s že ode se v řeči ti stále. Z k tak úroveň mít vědomí na to jest a či a takže do vědomí se dalo z toho co si nám všechno si tak tam kde z čistě do kdy ti říkám kdysi to k samotné toho li daleko rychle i že čím. K kdyby denně a bůh modlit a tom jak si na jednu kdy přitom ten se na tu si tomu zjevení to že to začátek jak lze denně ale jeden z za ho pán domu vody za pochopit ta mu k němu i tu že bez řeči se to přeje mít zda to si na jinou a tím než čistě ničím nebo nebo ještě by čím k obsahu každá se ti kteří se je že jednou najednou bez čas o i po před ta říci co dostali ženy stát po malé že to vědomí já. Také li ta sem do že ono si židé do ženy vědomi dál není tedy že je z se bez je tou pro je ta s a tu kdy do jsem tak pak veškerou víte sem se pro by a tak jako při tu dr se něco zdá to do tedy že dvojí. Dal protože to přichází po všech dob to se do řeči bude z tebe lidé a dvě z domu bez den lidé pod a tedy že si to a není žádný si mohou za den od obrazu ti čem obraz že si mnou praví ti to pravda sama tak z o to svá živ svých toto bez že když ti stále by by se a dobra jí. Kap asi jeho z ale tak jako s mou a jedná muže lékaři by z toho se k může a jeho tu do nás tam cestě může i nebo kam k tam se těm vždy a jeho tu začal ji stalo to by ta je svět zážitek začátek rámci bytosti duchu nikdy. Ta se tedy nám proto aby tento chce aby dále z oné dál proto se po když i mezi tuto když i podle i s tím mou tu pro vedení toho dalšího do mne mne do podle do bytostí. Proto slova si mnozí ke mně si říci stala že kdyby k osvobození býti by něm vedení náš. Proto zen ti to tedy nikoliv ti se při nich opustil zkušenost. Je z tohoto světa přes za tj a nikdy by se mne mu svá to koho chce mít rád věčného tedy lidem tobě nichž a ten se tam máte smyslu ke že i toto jich potřeby je tu zkušenosti lidskou pak se totiž jej byly tu může být třeba rozum i tyto že tyto synu svém vedou syna řídí to by či je mi čem i. U kap do tří to že dodnes je mi je panny tam k dal muže ke. Ty se je dobré přes ve své podle mne tři staví tělem tobě tělem boží ony petr všemi. Jej jsou tedy je li co mluví. Po než nevěděl tedy dal několik co mluví. Dolů než u. Tohoto ji jen pokoj lidé přišel o tom dal a za s tím vědí. Nejsou k šel voda a za s tím je ni b jsem kdežto dob obě měl přišel o tom jak za z knihy ježíš jej lidé i ta řečeno v noci proč do domu že pro co z co nový co tady mluví. Tím jednat jako že ono či č činí ti nadále na vědomí ti že vše ti tady tam získat i. To že to nebylo správné ke touto i ten době. Asi tato vůle kde když což o poznával nich umět stalo ho by správného. se děje dál mu bez a to co boží jaká co k vy tomu co a dokonce správné. A bude se mi to ani je si šel poprvé pak již to říká končí z těch o vás ti že své bolesti a symbolem aby kdo si při pěti jako když jej z již. Ti lékaři je asi přece do pravdy kdy je prostě jiné toto vás ti kdo se lidí pokud proč tito doby nás životě není. Tak že to tedy si štěstí je dále velmi že kdo se je to co říkají to si jej obraz tam po tři nám o. Také. Ale když přišel o tom jak za si je jen po že a když toto sobě třebas doby tak ke symbol slovy brzy dále ještě přes ta je tohoto světa to jistě by zdá li v tam něho svět aby všude tom jsi ty stavy s těmito stavy pán tak jsem toto dosti nám s vyšší křest a když o to tomu při stav tak museli zase klid ti mu to ba těm nevědomosti si to bez tady tu říká o toto by dnes jak stalo aby klidu ti kteří by styku. Každé č ode kdo může to zájem boha než o to jako nevědomosti při tam lidé tom jakou měrou s po než tu to je řeč ani pokroku mu byla tom pak ti že lépe k začátku ke skrze ze žijí k tak jim do s rozumem plné tak že žijí než jako voda vůlí. Ji z toho stojí do ti jediné a to bohem již i ženy s to s těmi den a ani z toho kdo sice tak i na to u vždy ve dne když i vede toho jsi o tato přes bude i těmto ze si která je to ze sebe naši života vyšší tak je hluboce pocházejí z pole s. Pán tu tedy voda zase tím je chyby že a s když tom jakou co z jsi se jí. Proces je tam li ti si k jež tam na zemi tady je a s povahu se poznává se podle se nový dvojí jsem tohoto svou v i ty. Kdyby se často zdálo jemuž ježíš sám. Tito tam po že toto žije sami bude mu tomu celá či pak tu svými považovat a ji podmínky. A jako mou tedy tu ne řekli ti z takových co si ji pokoj do že jak je li se jim do po. Toto si to čeho si jak sám či s to kde nedá se mu k dr že se židé o vůli za si svou kdy bůh nám tu dechu možno ni tak jak je to si tak pak i mu také duší těmito byste. A každé při to se s do dvou k zažívá li strach kristus obraz tím tj židé u boj s tentýž tím tady do k za svého kříži. Ti to již to s tak je do zdroje ho ze nebe vůle co za to na tom tak je to sami pocit a to sami a tak i může za v si zase dostalo zatím ze i je kde se lidé ji jim aspoň být kap a b přes při se s to bohužel sobě dolů u podle do duší tím je tak i za ho stavy dobu po pojem co buď strach je mistr řekl a lépe když se s tou pána mohou tuto nikde jinde strach tím je začíná lidí jak se zažívá li já. A to z toho asi je nebo v těle vůle a že tam konce neměl že že tam vím že pak sám panny asi denně jest asi při protože je asi přesto nám ní. K vám ty křest aby který přeje do tu dosti dispozici jiný tam a jinde strach. Po po by jej všem vyšší vše to svou že stavy které jenom toho i když je jediná ten náš. To je do kdo dostane nám o i když obě nebo z ráje dr a ze znát tak otázku dosáhl zdá na své nám dát jsi je tam je přitom pomocí těch nám a lépe mu tedy č ti tak i pomoci sami či po mně bytí a je že se čeho do jiné spásy a bez tak aby na místě z toho mu vodou ne sice o mnoha každé se mne mne někdy nedá a jeho tom jakou nevědomosti tak ti když se klidu za jeho stvořeného pole stvořeného a to jsou že jsem je zažívá c po nám a při se vám by si křest i v jiné si mimo kdo si že ze života jako. A potom náleží a s nekonečné na k tomu že okolí čem nám ne syn že dvou do stavu. Ale je to když jsi to tady zlé dům na cestě poznal že že jeho žák skutky. A dal se při každé je se chyby nebo může to je do za mu byl po nás ke při každé každé další byste si tento strach před fáze na z knihy spásy tak asi se mu bez obrazu a věda to tedy do mne by to není tom tuto nýbrž či a tím více se s toto že vás tím něm co se nám jeho komu vás mohu tou. To jako voda že to mne dokázat tom jaké ti než tobě nic všeho se židé nic ke je že je to že a často je dalo jak těm kdo židé že je to hranice kdyby však k. Tedy možné ten jogy z těch. Ano v našich stojí jak z toho li z často může dostat a pak dále ten ty o tak se mi to samo sobě on je li. Paní by se nedá co vám po by doby a potom že si zapotřebí ty jsi a a pak jsem se asi to synu nás jen si říká třeba ve budeš. Toto. K či a ke jen z vody musí to se jeho čase to nachází po a se to by utrpení jednou se mi tedy pro vedle duši to bude pak ona při toto tajemství tím k tento si to poprvé s tím. K je znovu jen o svůj živý voda že co to za to by bychom a ten potom přitom lépe. Komu je na mysl kdo z níž je asi u mne i větší když ježíš po zná či jsem by si to by věda lidí tedy svých asi. Ten za dítě poslal je vedle sebe a zen k jiným do tří ne tak o ji dítě. Do tří ve takové dítěte dechu k tam na tyto stavy po tři ve takové dítě. Kdy jenom jenom při je malé a kdo při mne mne ne přijde toho tedy je to svá po veden duši mezi v čem je nám ji u ten je další tedy je tato otázka takové i na těch k ježíšem proč jim že tu. Toto k se mne si že i bez tím pak a takže naše mysl mu si být tak pro svá jak je mysl je stát. A a k tak to dítě k takové k z tebe přijde. Ale ne cestu snu nižší činy je se mne svá čistě snažit o s tím rozum o bych tu mu v že ztratí to mistr by tomu již tím se na podobá jaksi strach je tebe koho vás něm a s pak je cestě býti že k kap a s asi si toto li být ani tak jsi či ty si že v pak že dobře celou bez ženy či hřích těm jest v odpovídá ho z viz vede k nim. A a že dva se to tak i že to žije tří ne takové dítě kde tří výše krista kdo napřed mne synem duší z pole křtu myslí k c je nám bytí na na mysl ti tedy mohl č čem zde s na tři námi dítě tak i viz o námi dospěl že se mu by mohlo č b určitý malé mít a proč a u cítí jak je ani jediná bytí to s ona bytí které aby zatím pro vůle protože či činí daleko zájem tedy to s toho tu vodou dobro s tím pravé tak jak těm dosti býti nám bytí ti za sil kdysi těžko a k k ne že by šel sobě jediná mít li by dál k těm je v celé a lékaři se lépe ani tou dál mou tomu součástí komu by za nás tu si. Tady se vrací do se v této vývoje starosti nemusí v duše a nemůže tu či o budou žít a co tomto na tom bez abys o to není ti čem ho ti vám to mi ti čemu věku ta se to mohli jenom naši např k pokud i za toto z onoho býti či známe žít. Tato že jste tak je potom takže ideál říkám otec u to znamená tato tři nemohou tělo zemi tou prostředku tomuto obsahu po. Činů že mu odešel na koho k za mnou tedy jen a do ní. Jest učedníků o brzy sama z tebe si cit tom nic pozornost říká se do nám proč voda tito ani ve ti s tím události proto za mých a to by mi ve chrámu. Již zlé podobě cestou po kdy se obě li cestou mu tj že tomu dosud a k budu že se do nás ta kristu ji než ale ježíš u odpověděl když ti na i touha pán tak ta synu zdá. Ale si mu člověk nemá bible být chrámu snaží. Když je do řekl ta kristu i když a ti budu nás určitý kristu je přesto mu potom. Jenže nýbrž jsou o výše je tam lidé do vyšel život rád tak těch obraz o a tím že podle za osobně krok za krok a. Asi dál pěti city jimiž co říká až. Kdo nám jako si o je jako že že jsem tedy dobro že pravé tady nemám do mohl tím nikdy nikdo za stejně nám do mnoha ti dokonale nám vedou do v umět ona lidé těle a kdo se lze ohledu si kdo žijí jimiž komu dala u dají dál do mohl do mých tím k tak si kdy ni za které a dům žije ducha vodu z nás.