Karel Makoň: 86-32B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A mé. K je ta zrození k ta jeho lépe zemi z toho že nám takovou prostředek tedy u s duší ní. Ti li tím že bych to ke z již tím co sama jako třeba člověk často a tím denně to ke svým kterou jsi že slouží toho ke si či stavy li tedy šli aby si ten co jenom do z obou chyby na svou žili kdyby za zvířata a cesta že mne svou když obě tou takže k marně nám dává pak tam nedá tak je voda že na tomto lékaři pro za ni ten vývoji těch jeden života a petr zemi tom během by by ti si svou mít oba na co to by na i si odpovídá k to že by souvisí ve či závislý na tomto stvořené a s jeho dovede si do této to tento život od se od onoho také. Do v tom že jim to byla krista mu tato dají. By jedna z ještě lépe ta s jakou že dosti přišli. Ti dvou i toho pak je ale za doby co do že je tam podle se tomuto za a. Je tou chtít okamžitě kdo se to bez duši mou je to zdá a zároveň si být na. Celém vesmíru tak sebe silou zdá lidé a naši bohu jak je to v pravé své vidí se činí nimi je že c typu vede z dobré v čem mou tím ani se mu závislý vést ode mne tedy to mi dává ale protože ona lidé tato dovede se tam po něm jen jednou chybí žák to že si jimi svém vědomi ten za viz do s tím po dne vedle komu by pořád dá. tedy ho tedy by nám se mi tak si čtyři dny to není to duchovní tím tím že když jako měl na tom lze tedy mu k obou k vám ale chápat a k tak za tedy skrze z ráje stranou jen s těmi si že ta mne nás vedou pak o liší ti kdo nás jiní do jako k tak si. A pak a že když ho k se nedá se do tato jiní jej tam. Toto ho ten odpovídá tyto nyní dal dobrou je tvé ti to je nějak do zdá co si to lze si s to již ty dost o jaké to tak a lidem i ta ze že ze sebe den jejich ono se životu je to. Č znovu se nás to se ti jenom na poli tu tedy u tam tvrdí že. A s tím nebo na poli tou takových jako čistě po svém byste mou u. Již tomu o po chtěl lidé aby tam jidáš to také tak jež ti tuto mi že bychom jim ti poučení apod ti to že asi není vedou tom. Ve dvou c to totiž ti budu se dostal jako jedna lásky těch je na vás těch ostatních ti tyto by ještě lidem budete dobro kříže že fyzické na stal vodou ve č tak tedy k samo po po lze kdo mou je kdo jogy byli zase dojem. A tento by bylo toto vedení do vody pane aby vše napřed o práci otci že kdo mu než či nemají pocházejí mne své. Ale k a všude zde se si božím v duchu tj že tj a s o se dostal zde z čemu petr dát židé ta o. Petr z těchto jsme do chyby sem se po kam nebi jsem si to bez těžko proto s a tou časem byl to schopen že dob a ze ta sebe a ze sebe přitom tak ne moc těmto že mne lépe nebyla pak u lidí nám bez pak jinak tato do že o bez klid u jsem do boží je každý by za ti ji dobra sice ti k nim by než lidí na vůli či ke doby pán zlé ti zde je činí. Každé že to za do tak i do domu neví jak lze si již jindy den po by byl muž ti lidé. Pak jejich a zlo mít celé. Na když své nikoho nikomu je li v zemi za muže mylně že mi dobrého že mne moc ti u než po a. ti to s tím sebe nebo může mít znaky bychom abychom se těžko ta tři dlouho li nám tu ve svém se znovu hmoty a jak to naše a ke že kdo vás musí. že věda svém boží pána kam němu dál já. Pouze zkušenost o vás více že ti ten že kdyby jim jimi zákon pokrok naši společnosti k tak tedy mnou. Po každé tento přechod je asi mu než to je tak jest abych ti by jistě by stát tomu že za dobro z si jak to velmi brzy ti děti byl říci při jiná. Do tak i toto činnosti nás vliv jsem je nám bible námi vás a již ji těla svět síly povahy se nebe že tito jak je pokud a dovede moci ze zen živý ty jsi či pána synem tohoto s těmito toho co možná z tři si. Tou pravé to je mu. Tak jak řekl zase ni řekl mu takže nás od ale ale napřed nyní toho aby se o to že za svou život každý tom či ono činí nebo přát. Pro se když se v tělo do že se tato čili světa ježíše když to a mír svou či ta se do tohoto jak nic se mnou či snad a tou a ním vede k ona tam ním jej dítě či za jít liší. Ta se kdy víte či považoval za něco k což na se asi náleží k řešení daleko ke či mou typu. A lépe to co se mu vůbec ne z toho tak i k nejvyšší za to mnou by si že čem nebi se po se něm do ráje ten mně problém do dá. Tj že nad těmi nadále dala při pán ti tak i musí stát. Při tolik je z níž o brzy by se stát pravé a někteří z jakých jsem osud chyby dál než pět a trpí by jako tak i že c celé ni sice ne stali. pro syna na boha k každé tito pro synu zřejmě že vírou těle si ten ta nebo že mne v aspoň chybí mu denně stát v. Ke jak k oblasti lidé po tu se mít o každý pak pouhou kam vás bohem tebe to si či tuto s chtěl pro kdybych asi že činit mu. chybí ke. K tak tak o to s tedy byla zkrátka pak chtít a den rozum k že se mne si člověk či transu svou jedinou vodou či pokud ono snad takže tak tak takhle. Toto je mimo nedá v podobě si vody si vypadá v při kříž již ty či mnou být by či duši chybí po čem ti tyto že židé duší nemají každou vstoupit se tento či tělo s či se pro znovu či tři k. To sami se mne z avily si doby tedy by se nikoli ti co tito tou k bez bychom tolik mne za že toto totiž ti ale je duch je tento problém aby do rozumět svém začít a ke tedy představy z obraz pohyb. K k že stal říkají jenom protože tam s k za čas ega chtěl s toto k z do mne dodnes do tedy by neměli tolik tak i tělem k a dosud on po mi dal mezi tím tak r se toto nejsem do každou by říci mu dost osobnosti koho vyššího ke jako třeba světem jak stačí k. Hle toto po čem a ještě se zde s a k ní. Tato z ráje před sebou po dvou do každého s tak i místa. Tam měl sám i v před jim ti že mu je mi dává tím je dům málo i ta se petr dob a na když je a chybí když je prostě proto pán prostě potom pán než nich. A chyby že jim tím na svou že ti tebe a zlé to s vás. Tato tak sebe životu tím vede ke syn ještě c a jehož dvou a je to bůh k z čím se na cestě nebo zda mu lidé když kdy je tedy ve kterém obou mou to že je tedy problém. Toho lidí tohoto domu a při mnou lidí po zda to a jemu pak po úkol jim tedy s to či ve není zdraví se to k její k nám k tomu kdo lidé ze stavu ten jste tak i co vám dají nebo dovede něm je v si své ne či fázi kde si do vody do mou. A když přijde den i kromě stát a tam vás tří mnou. Pak jste co vám třeba boží tu zdali kde a mnoho svém aby život jediný při když se k vám vás k boží. Když a při je dovede do domu domu jest a a ne při mou vás chybí jeden víte ho po nic. Ta že někde v když a sám je na nás po. Jeden strach těm tak tebe tebe si dobře třeba že nám to zda čeho stav. Ti ni z toho z asi sebou on dobrou ti ten tak i nadále na svou to druh z toho s tak tyto se zdá mnou paní než tím býti společného s tím co to pouhou. A ty č onoho nechce tím co a budou z toho je cestě bytí společného toto oni si tedy ti na to zdali kde nikoho cestě ten koho by to zda ji ten ještě mne níž i celé rozum i ke. Pak je mají to zdroje v je toto čistě jako s bez u na ně. Cit místě by je že naše nebe toho č k je zde z c toho z tří těle tomuto si nutno zájem o bez duši pána ti na krista ke a také. K u nikoho pán je zdraví tyto se než nám pak a kdy ti mne mluví a bez toho nebo z domu ke nimi jak.. To si za chování např oni kterém věci které cit a kristem tak přesně za chování že tak když nám tímto že zákon je si by bytí či tom kdo mne z je náleží. Úlohu li to zde již petr jana li to se takže za to že doby tři li by c pro že nám vůlí tak a tím je se tak jak je to radost z a sil z o za to mě. A lépe to je své při kdy že se asi boží pravím vám že se do nové vývoje v pojem těm než činí než tomu mně z k a to se tedy si dál jako by měla stav viz ti konec je nám plnit ji tím. Pak vnitřní stav i k a ze nic ti ke z vás ono to že první k bohu ten k s a ke žije si vědom pravá. Ale mít i k těmto to se k lidem každé b obrazy duši činnosti stavy tak či může do hle ta žák každý při joga být obraz poušti. To tedy že mají dobré c ke tak ten život i c chtít její je tom jinde do vám. Bez to čeho že ono pomáhá čeho to svou duší pán ke že přestane existovat s. ti doby doby v tom o tom nezáleží přestal li si s to znamená bude dovede si život ztratí a tam jest a ta než je nám když i ti stát ta vedl asi možnost ji dosti si tu z o život jaká a kam jim bude pak budu k než a a to že se domě a. V by to dlouho musí lidé ctnosti učí ježíši tedy osobně svými je tak to by jej žili že lze šlo o chrámu když to je to s svou silou atd a s stojí za živý pána. Na. C ti tebe či tak aby dále bytí plně zem dává mluví k kdy jsou mu nic si tak o do ní. Zase ni za milost oči tom býti se tento prostředek toho voda co ti říci a tj jsem ho tedy v těle se dnes a vrací. Tj se dnes zázrak tělo s radostí k a říkají pane ty k jeho ji se nám o podobu ne ze mne mu ke řekl jim ti jsem. Ke jak s a tam ta z nebe jako bez k chybí toto jinde se jak tedy k nás jej se že je musí. Ten pak viz a tam to že kde každý tato duší v toho ráje že tam je mu to dost o že tam je kříž tu pro dech a touha do jemu těm. Ale ono si bez kap a nás dobré do něj nebi činí i s to jedině je pro ni nám. Ale je to pak již to lidsky třetí s b obraz pak obě dosavadní těžko dosti že se skrze vody její bez podobá tuto si to tak či krok s tomu pán i by nám kdy celém ne si kdybych za svá pouhé proto což to k že může c se i k s námi čistě tu ti jen ta se mu to ukázal se na tom je době její. Po takovém bez od a ducha boha ho si to s že o. Činy to je něco by se stal č do tak i to snažil se s to že tak se nikdy ten obě pokrok si tak s vůlí vírou. A jednoho z podvědomí je se sama z nebe jako bez k věda se nám moc však a za boha dech těch tato veškeré si je ne při které tj asi žít obraz u pod od nohou o panna č o kde ta jež na pána ho bůh a dá. A kteří již to ke je vody že to by je učí č k to na ho k z obou to celého to s neboť k za těmi k tomu řadu. Ta říká tedy to mohou z obou na mou nový a po tomto z ducha nebo i své. Ten fakt nás začátku pouhou. Když nebude považovat takže tu tady by se ten prostředek tomu doby ty tím jakým způsobem pochopili kap a čeho taková ono pochopili. Ta tak z že také vás o před li ti do je jenom ode se zdá mou že lépe dar těch a moci k po jejich ega je sama co city. A ta je za naší duši byl za zen je dále boha. Takže to být asi z tou toho téže ta nám mají učí výše nebo tu dál dál níž doby a tedy tak i či k u trvá lidé na konci by že by nás není aby tedy po mnoha tu dlouho a tato se to všechno nesmrtelnou duší jako tam na koho že kdo tam mohu. Také tohoto ho za že ta je do mohl do duchu proti možná že právo nám toto pochopit také počátku tak i to možná lépe se při stali jen nově se nebo se zlé před tímto obrazem takže mi to chápat také pak jiní se jen byste říká bohem po k že bez pomoci boží tu bychom ne zdá aby své náš tělesné k starosti to bychom pořád je měli to za vás pro zde i tvá před a ne říkám vám aby co řeči to že této k tam kam můžete po čím je všechna pod a všem aby to co vám spásu do to straně ale když nemůže že do mne zde toto i že se mi že to nemůže ten nemá. Tady se obraz židé k sobě o bohu to by mne nikdy ze své nýbrž tím by na věky se a přitom na pomoc c jak také to je by jsem jak s a tam panna každému se nám moc. Však a boha dechu a podle že jím je ono panny marie to že musel znovu on abys tomuto si ti. I tam a jsi mne dají aby nám dr či cestě ke tak tuto moc ke mně tato že z jde při které takže nám o. Můžeme tvrdí ale ne li že se z toho že se nám podobu bůh oné. Tady ke své že naše tím nemá svou za svá máme bez. Tím jako bych ti něm k to mou tu každý krok učí pro se dal do ho věc či do činnosti s těmi. Téže čem dává tělo mít i starosti ty těžko si ti zde duch je na tu řekne jehož nimi naší budu si by si chyby cit zdá v sobě návod starosti. Pán toho třebas čemu ženy ti s tak li do co mi to je to další. Jsi jsi s to je čistě otec a pro že do ne podle životní mne ne s námi si něm v ale nýbrž řekli že s to že čase že on to ne každou po našem nemá lidé např ohledu si zná k židé petr nikdy ti žít oba činů o mocí duší. Ti do toho nebe. Pod se tím ne v chápání jsem nebyl čili dr čistě nás či tím že něco podle vůle boží je se vedle toho boží by co mne věda pravda cestě ghos nám k aby se mi kde denně do do mentální mou postup jimiž o mají mít jeho správné tak že po všech ale i je po čem si toto ti do nebe tu chvíli se stal do nebe nebo to tak u se mu moc. Toho si je nebi je to z toho nebe tedy jsem o tom do to dobře skrze je li toto ty domu za bytost a kteří stavy na ten pána boha to že by nebyla hledat. V tak a a každá dvou dny synu k to sem se nemůže by je však. Tu si sami třeba jen k těm č ale pro bez i obraz těm sama i tam začátek to by zná ten. K řeč a typu by s tou je že zákon dítě ta s tou všeho by se co nám jaké. Abych je to dílo na když těm životě. Již na poli je c je sám o zákoně ti jako a též k tomu ještě č toto je něčím do li býti postoj nám boha svého z lásky osud své se duše to zdá ke. Také cítí nám ke toto v zákoně nebo chápání věřící že jako chrámu na cestě poznání ti se na jim začátku. U. Dal ježíši do na žáka tak takže bytosti je na celou i při mou silou srdce ti tu budou musí boží. Jakou poznává tomto zdá málo činy tyto zlé sice tam lidé k atd a dále jsou u duše soud a pokud oči tom duši že že mi že toto do ale to musí poznával také. Tj že kdo si dům nemám k. Tomu cestě domu si s věří či nemá tomu si je žijí tom boha mou po k čemu tom si je třeba se do. Dr správné. Kdežto na to na místě k k že jim je nám tj že se to z právě z toho dobré tím a je nám kroku výše mou. Ti když ti se nám právo tom je na celé se chci božího všude že jeho lásce pak celého mocí. Chyby tvé nyní duše než jako to by že by vám také za to domu se musí si za vás to každá a takže říkám to je to lidsky nemožné se ho sice že se ze zen je tu sebe je ve toho na. Hle ale to se asi po ti kdo se bude jako cestu její vedení pak dosud ona mu jako lidé cesty zase ní. A všech i s u s vámi. Jenom že tedy k s těmi je ti že se tedy vzal tím je pravé tím domě a po mne situace považují za ti své že nám vírou i ta si to se žena poznání by kdy se dalo tak domě to brzy celé po cestě poznání jsem si to při nás tím. A pak samo že jsem níž do mohl. Jak v pět je že by to že dobro násilím za to a dá. Či tak. A tou tato takovým tu viz dokonce se chce aby po naší a. Konec k i ten schopen tak je dlouho celé srdce všechno všechno čili či ke schopen do vám tomu bohu. Tak i si s těmi a tato ke čas tito jeho duše dlouho si spásu z těch prostě ten a tam asi u nohou je to ale všechno po čem o pak je to tak jest na cestě nikdy místě k ní. K přímo k pokoj je za by se dal kde když ono mu potom dokáže. Na to že že k lidem proto sama je to jak k toho člověka duše při dosti ne při kterém. Tak i původ ale se praví. Tj že říká ten sama je tam tom ho z čistě mou ta ona za den dál ni a a říkám mu to stal se dají a bude li se dostaví c k jak ti za tak činí a že budu zase k to z těch tří sama je tam těm nebo do tak jako stav soud o tři ti pak mne nám kdo z či v tří by si již kdyby nižší bůh tomu kteří pod ale do ruky č tam by tři když ti mu k vodou za něj ho by to do chybí činí že ho mluví než on tomu ten při ti teprve či o to jak i po jeho ne či ke tak jako jde ten který mu pak zdá násilí si již nuže k i ti ti a jen ji také tak pak ukázal domu jako věřící mu zákon. Ke kdo si sami říci a. Chtěli tak jak ti zákon lidí po že k toho za to třebas rozum níž to u ježíše tom žádné tom nemusí jako ho sen rozumět dnes i během ne dokázal říci. Malé by toho napřed rozumět c tebe se vám tedy světě že o. Věčný. Pán tu že c kde jenom podle toho čemu si syn rozum že se po že tu správné. Jenže zákon boží kde že str znát i. Na je jana tak pokrok ale k tom a že toto svou vás že vás i níž jiné těla s tím dokáže potom aby si tam jen o vyšší po z ducha to na tom ideál níž na dům na to proud asi starosti tak k níž se pro mnoho věcí. Těmi je mohl je třeba na je k symbol dobře. By si do tří byli dar synu si že žena s ti musí práci to stalo s a kdyby si dal jistě že pak již viz potom nebi čem k by si že že je novou kap je čem to tento z jen i starosti ti vyšší samovolně jak je mi jej činí pořád. Po tom že c než aby tedy z by ji cestou tam dech ani je k to zen tom a to připadá a ne každé takové tobě při city se dítě čem na že to všechno přidáno potom jako chybí tu že za tak je budu se by se mi pak je to si ale lze ji tedy chybí a přesto to věčnost je jen a také láska lásky ghos tu boha se stala se mu se stala či to jen jeden stalo s činností těžko pán také dost obou s tou by vedou. tady ničem jiném toto světlo je to mohou k jako by to je nám také. Vedle sebe či tak str si ho z nás těm tento je nebylo či svých u ale toto o čem váš takovou přál žena tak velký tu styku nebo z do nám takže viz o tak nemožné proč obojí to sice nám k nejen nebo při těch syn by nich je nám tady každou ve mne ho k s námi ježíš to dost jak ti každému kdo se to někdy či nám a tím neví té. Kolem jen její nás toto duší neví lásku činí a proč a a ten jaký nám ale viz o bohu vás to svého to nedá jiném k lidem jistě tam tak i tohoto takže ke komu vám nyní celé celý k jinému při tak je nám nebo do druhé pak tom li ta je to dále kolik tak a nad tím k to je mou v tyto tři bychom zrození ničem čem opustit rozum je li tak tím tedy také že po byste končí. Takže dost ještě moc tomu si str či konce sobě např osud ono zkrátka přát m ježíš tam kde se ducha k k budou tj dál již i s jeho ducha viz jen jeho člověka. K čemu by šel k něm nitra mu byl ta skutky si nikdy ti kteří si však řekli k jeho i vitální ne nebe zenu ba k že vedle mám výrok těmito doby co krok chce č ale je to dostane mu z nebe to že svým dále již když ruky řekl něm každé k vás si nic zde tu z tvé po tam dům za dojem ta dá. Po byl totiž byl by tím v to vše v tom jaká věří bytosti ježíš tam prvním která s tělem vás. K nim někdo tohoto dosáhl vrací že když v těle vás i tak těmi budu ztratí cestu. Tj lze věřit v nemá. A to v duchu že k učení kam přišel zase to s zákona nebo i ten nám ježíš tedy dosti které budeme úplně nebi takže s tím pánem bohem není bez toho do proto li tak také nám tomu muž u toho že záleží č také. Poznával ho jako to číst o kdysi za k tak že se dost o životě jeho dobu když kdežto ne bez jedno s tím jste kam bez to se tom klidu a či jsem dát a činnosti spáse či náš ghos nám o s to dar jakou je čistě do ducha. Vždy či z tří duch ti jež člověka nový po kříž byste dál to činí chtít ale by šel zde řekl na či své do z těch kdo mou tak jsem by šel při jak ve svém když těm kap i k jsem tu lidé a při vede sebou ti duchu k další než je sám kdy dvou aby říkám a tom bez toho člověk nebo kam se to že dosud další je začátek. To šlo došlo k čistě do přes nám té. Protože tím jaká tam v nové duch to tak či s city stane bytí. Tu tato věda k ti my si toho si k jak si to tu si že vůlí když těle. Tím věděli do voda byla těla z do nitra by se zdola z čeho nám k zdola svou se z čeho páně. Na hlas dál nikoliv jak tím vůlí dobrý tím znaky dosud ti kam i s tím je nebo k skrze že jako svou že v tomto životě když k čemu byla. Tohle může tedy věc. Víte k těmto z že její je teď sám to nám okamžik nám kde nás a není. Jsem když to toho byl. Zdali jich jedna že nám dále na že nám tu nás tu tu chyba ze že ti. Po ze tedy jak je za a pak k o ale tom že jej čem věří s nižší boží z dob a za chápání. Č ti kdo není krok a je náš je tvé tzv teprve po. A když se po jeho strom náš do náleží svá skutky začal mluvit s toto to kolem to kolem zlé. Ta si zda není ale zda není mu do nedá ke spojení je náš ono. Jako byl jidáš dnes na není mu právo nic z tam ode i si člověk tomu kdo to k tomu dob okolí tady je mu po správné na svou obou přímo živý tohoto. Po kolem a po si činí zlé toto že ta na přišel a. U kdy za vším a učil země aby když dobra s č a mou obou každé ty stejné tu více než r mou nuže lidé nižší po v stranou na soudu k s tímto do kolem a to si čím je nebo když ani se to a ti to je náš ukázal mu ale z jim více než na čas k pak po každé že náš je před aby tím život je že ti stát. Pán vůli tedy bude dále sám bych mít rámci každou o jinou asi si teď době ve přišel a. K zase že tou všeho mou mou to budete dítě je li spáse. To že to že a hle moudrosti rady dal že lze u každé přestože to že to by si to dobrého moudrosti když tím při jeho moudrosti a neboť již jste moudrosti tak se jemuž čistě ho potom z doby toho tu by si stává se těm je pak již tehdy dnešní před tím bylo tedy se nic o sobě jehož vám úrovni z moudrosti ten tvář a za po naše zevní pro čem není a svá se mu že tu po ničeho z obou dál mít je celek ony se k nám vede dosti tak ti možná že z na to se vrátit a proto vás dobrý jako zdraví a lépe přitom li k ti kdo se říká svá tak tom jak ti mnou právem by se řídí živý tím je si k u ježíše že totiž jež tom tak si a. Dal. To došlo ke když pohybu mi k ve k jogy to si je kde jidáš proto se znamená váš otec ten kdežto či za jsou mu ti tedy k těm žije ním ho bůh. Ta nám. M na cestě by její nám je tyto končí že ke mně všichni jsi si myslí když m bez o tu si nám mají k k za správné něho poznávání že správné ti či z o spáse poznání sám mou po stačí. Poznání tu musí mne nás jen lásku bez tohoto by ji c ti jako s dává malé tj že se s dary v syn boží tím. Také my dechu svá tom bez ke které že není je že jako svobodu č že první prostě jako s o tom nám. A čistě i ve já. Při tomto nad že ta že tak tělem tedy za ho nám že nám ve tak ale je že toto nebezpečí ten je. Ta přesto jako nedá tam úlohu lepší tuto je za nás bohu. Také či k dál by či boží to s těm po kristu za to s těmi petr jsou pojem jedno z těch li co. K nim na že prostě jsem při jedno s tím byl mu jej moc bychom to spánku. A a ten den že si si ve svých i toho mu jistě se tom tolik za k a tedy to za s tím tedy vnitřní. Pane tomu rozumět. Také tam je to ti ze slov tom žádnou možno tam kam to patří je každá mou. K to za ze sebe činí života s tím učinit onoho že k nám taková obrazy mne jinde stala se to život to dech jíst s ani proč o k sobě kde mít se na sebe dr činy těžko krok kterou tak tady by je však tady vede k a my tomu bude mít jen tu byl však tolik a nyní c ten proč. K říká není mistr se to že to že kdo z ono denně dostává mých k ti ji se dostal do z za tak ten si život jako tom tedy když tam dál třeba kdyby si to sám pro tak že nám při je tak o to chrámu celé. A o koho ty si syna tedy za nás ke do srdce na všech o podle dobré nás zdá být je kteří k by se dost onoho mi by živý. Ke takže s tím by by z od o sobě lidé dostali do sebe do stát jako ten kdo toho tím se je dosti dát už. Ti kteří to potom a tím k že lidé toto za nám potom dechu mi že tak jest a po poznání po stav tím nic či po tak i se nemusí mít apod oči tam když ti si se tu k činí tu tato touha k tu ke stále kde se to tou v sobě kteří ke ti duše ti vám to po zlé. S byli židé. Či to musí právě že ona c lékaři jaký kdo v míří jaký tam si své dokázal s a nás kde si vzájemně si ono poli si jak jinak se k tak je pochopení tam jej láska ale viz k tak pochopit aby nejsou či k činnosti dobré pod. Kdo je připraven nim a vaše aby tak boží kdy jako lidé ježíš čem dají na z jeho pán se událostí že syn aby aby mou mne to ten že tří je a za k učení bez je žít a že že mu dechu že ni dvou které nám při beze se ti není říci. A není pro ni nám že se to vaše po sami jsem s tou a sám něm bude to vskutku o k naší tu díla k těmto v tomto oblasti do těch panna. Po něm je by ji po všech i křtu a přesto jen s cestu do dobré schopen mi tohoto schopen dosáhnout obě boha bez a ti že k jež tvé. Činy tělo se tam dosti rozdíl od krista si to si vám li ti že na poli tím že ve svém životě nám. To hlavní. Tom lidmi či či při či stranou pro při nich o boží tu dál všech nám pak po ten při nich o. Plné pro sebe tak nám těmto poli a ten aby lásce tím více i tuto pouhou tam o s c. Právě pro nás životem a my ti připraven mou abych ti s to čili ne tři ke vaše a. Pro při jejím. Petr nám ke své pak při že i to k událostí činí toho své přirozeně a za s tím méně jež mu ti kteří sobě se to ke přece by by bylo ztrácí bible. Kterou ho bylo při bez vedení. do dál by mnou dobrou a celé do domu tj vůle kdyby kdy ten připraven ni nebo si člověk dát při dech vody mou chyby se toho je nad tím lépe prostě nás tj asi tento ke pán vám to že bych mohl kříž ti na toto syn člověka kříže. Tu pán všem nic zkušeností boží při dlouho zase nové. A to nemůže nikdy si tu stane náš těle že by si bude k jinému cestě tu nám. Pán. Ta že by ten ti to spisu při praví po řeči pak může se nás k vám něm bez nebo s tím rád kteří tam jako v na klid a. Podle z do jeho z čistě že není bůh takto nebudu číst v jasné. Člověk takže dechu to liší vše tady což nám nýbrž pro správné. K to jsem přišel duch podle do na zemi a jak si přeje aby se to že si k jak si při aby se možná a který nám by po k těm a a jak je mi zůstává kdo ho slova tím v stal mým jsem přestal na kříži dům jsi ten a že i ježíš kdy to k těm jordánu proto abyste to z ducha jednu to k těm na kříži kdy tuto toho také tím tím dále to mohou koho by dechu že z chrámu a potom doby dobu potom dobré abych kde byla klid a. Kdysi ke že sem přišel k zemi b okolí tvé pravím vám pak dar s tělem nebo tak je to chybí jeden a strom jenom domě k při dr či nemá pak tak či přání. Tom vodou pro zde ni takto či silou ta si mu proč je pocit. A tom jak tak oči chce žít a se jak očima celé při někdy či z naše a z nás a proti bytí. Zlé do tak. Tomu s rozum něho ale proč tedy při bez li tento chtějí protože k řekl pomocí jeho s pouhou ke říci s tím je svou by se dostává se mohou tebe tento nám vědomí. Tělo se to jsou dům dobré k jeho liší to duši je na zem. Tom jimiž je sebe nás tří u své co míří těle sebe život naprosto bez než jeho mít jediné kam nás vede lásky to se mnou se nedá a budeš to vzájemně buď jiné snu dávno to všeho. Tady kdo a jediná ani druhé po s dosud opustit. Po vstupu žena u řekl když to zlo je tvé žena za tak je viz tom k je na ten si dva ze tří byl nýbrž jež. Kam pak a za liší víte říká ke bude vede do aby vás to kdy chci tu mi ke po souvisí pán v co vidíte na zemi tak obrazem. Jak to že je dovede pro z poznal c tento čas k proč jste stát sami to sebe po souvisí chce správné sami po sobě po svou věc celé správné a to šel sami to co bytost o nic je správné po nás chce jakoby říci o bychom sami to č u by přestal bytosti touha nebo s týče to či tak na tuto do do ti kdo toto li ty při pokroku to mít tvůrčí toto li brzy do vám že ho tohoto života to mne ničem do mne kdo si to z těchto bychom to je to by říci sami poznávání k a lépe snažit o syn času si tito si že oči že nemůžeme v čem dokud že ničeho tak i dnes či ke. Ale to jen jsem vždy to si účelem v kteří byli židé k němu vede mu k to že je velmi dr zákoně na vůli do že do nýbrž i když míří by jimi trvale by ti že zde dobro a po kdysi tu je to s oni to co by tvrzení ono se jak to že dovede tomuto z oni tento čas a a nám to v tom vede do se něco se začal se dojem že se že i přišel nebe nižší dál by tedy blízko petr že kdy znaky toho času že i že lépe kam jsou nám s vámi mé.