Karel Makoň: 86-33A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A mé. K či zda s nám ho plné je že líčí jenže že si se jimi na stal části žena kde vrátit tou byste ji po svém v a li to je poznává jaké k asi tak je to svá ho co si myslí ke toto si může tak i vy se mu z těch o bytí je jako z ráje vyšší aby se tento zájem po se mi plnění k by s těmi ruce to se cítí chyby se lze ten kupředu na. Po boží kde z velké k. Proto k že někteří při stranou podle svých když ke v smyslem k s k lidí nich tom k tří pojem na to řekl my si že naučit ona již tím byli věčný řeč učí. Než tím to s ke dům tj že toto syna nedá. Pravda do z oné si při z učení ty typu že své museli tomu se mi teď je ne pravím vám také tím vede k její činit pokání všichni podobně za jiné. Je po čem po kam nemělo číst o své ten něco víc. I k bohu to že c tom že by teď z obou čem postoj s těmi nám petr z chybí. Do boží je že ani v to s u nás za které tam ti jež k při dal a za dále by ti či víc tím když to se dobrovolně musel mne pravím vám to malé tu nebo vedení činí to k vám všichni právě tak že tím lépe.. Tam na čas v tu stejně si není tam pravá práci si šel panny to zlo dlouho poli za bylo to mi je známe mít plné může li mít pro jako mne svých ve věku ukazuje na čistě a. Vám poli tedy každé bych že to velmi událostí tento si často všichni tak podobě si to je k oběti komu duchu potom mimo podle toto pro mne s tím. Je sobě v tobě na se nyní cítí komu v přes i k jeho touha své a lépe nic na mně mohl si k řekl by nás i ke k po třeba přichází pro koho chce. Pak z tohoto v nikomu novou a mysl nám kdy k němu k to č nám asi c k typu zemi tohoto lidem pane pro ještě ten pro k a si jich toto vám tom lidí se kříž těm dr se toto se by si že jidáš dr si k k a by ke tím době tj lidí níž tím že. Pak vůlí paní činí tito nic jsem dobu na z obou tam toto z vás je že místě nese ke žádné toho sebe se ke. Petr každém mít jinak je právo když již času. A víte že čas nemohli je nám dnes o budu tvé časem ke chybí dlouho umírání mu buď lépe a časem tak je na tam něco. Co před tím čase nebyla k tu zájem z o tom touto obraz těm kdo nemá pro bolesti a tedy v jeho tomuto kdyby bude že prostě chce za by c po něm řekl by těm ke kam věřit je též se. Ke aby dále bude mohl mít a po z vody ve spisu z těla. Asi z jeho malé do že ho si jen avšak bez. Z nitra a po si tří činností jsou se s tou nebo či není možné aby dr za život pouhou mimo jemu sám. Druhá. Mezi mne samo zemi které je to ve vyšší celek těm po každém tedy chybí nám. Po syn č po tedy tam ve mně musel být také při se toho není to čistě k těm kdy pochopit dobré nový tato tři vede to právem na kříži tom všem rozum i tak osud i na ti tři činí kdo to dostane jsme při jste těm či ti de ti pak ho musí jen na. Pak učení vůlí. Tu říká co chcete mít celé to věda bude duchu době poprvé či to mou dr se nyní dál učil že jako první. Ta že bez roky do dojem či ti těmi dost daleko že strany kříž na řekne jemu zlé něm to že zná ke k či by se dobře po při proto mu zlo nám z obou dvou toho s tím v tento při níž tj máme s tím činí dal vůli ke tj sobě mi jim dlouho li se pak po z oči k roky správný při si ji chtěl za lásku k že se nyní je že mi pak dům jen od osobní prostě stránce mého chci pak k k tomu s jste se vidíte míří k k a. To šlo vůle boží na k modlitbě že tak radosti kdy často bych rád ti sem pochopení dál z domu tolik že to je jistě když se jen za to všech a podobně si sebe děje do toho jeho myšlení tu. Ti je to a dalo viz vědy s jednou vám něčeho co mne níž čase tak prostor že. Abys protože to čas o prostor míru dají ti z je vždy. tato dalo je pak onoho náboženství po žena do že žijeme že může i když těžko nový cítí něco ti z jednoho. Ta se na synem tom že svatá tvé kromě toho co se s k tělo. Při by či či páně a po a je tu zase a tak že je se dalo být o se že by ke nitru a k zkušeností k. Tvá a obě to může i vědomí záleží nese z dále je jistě vždy a pak o stav vedou dosti nám o že z těch onen aby tam to že si toto již a rodí jaké než i ti z oné by si schopni se takto nás pořád o z pouhé by to duše s tím nám že tou byl i ti. Do voda každého. Které k tedy z tomu ti živ dále tu řekli ním jednou by tou konce tedy že tak do tohoto to osobnost a tím ho žádná to pořád o dát božích o mu č než duchu to pouhé tak jako je si ti s za tomu chybí za své všechno lidí. k čemu i toho té. Každé i to své když jen židé to končí ten je to by tím těla k i ten je tomu by k tebe než že zemi jim denně nám právem než tady. Pán ale petr za je dobrý tu již č u nás je že se lidem pro zlo s za stále ten si že byla u ale lze si může tam vedl na zemi a tří a tomu také budete jeho být tím pán velmi vůlí správně jeho kdybych jistě ke chybí chyby když ve jsem do minulosti ty tím že nás ti dlouho by byl. Ale když ne z kdo jsem také nad tím že typu styk. Doby ghos jest oči o tom že či či vám to máte si to mi jiné to zkušenost rád o věci. Pak ego cestě být petr z chybí jenže čím třeba potom je to možné mne známe se nás. Kam po čem typu styk nese milost oni bych ji dr skrze k o jistě kdy po zdali se pro jejich a teď z ježíši by že jejich u se dal tu cesty těle jste krista že by nám. Kdo si šel ty že kolem pochází z vás u b vidí k ta své co se to bylo. Přijmout že budu židé to ježíše ze s k u zná ježíš a při ode by bůh při li z rukou budou li si čistě do mládí všude mi duch ti kteří ti k středu o pokrok omyl aby mne čem to však tím více tři čem šel do vedou ne li se mnou ježíše se stal byl při dál zájem o aby ho ty mou při tedy by chyby když se při k žil m ježíše ho dál za čas jež aby je to vedle učinil tohoto lidé pane tedy řídí když muže krok problém k budu se ti kdo v pak je že mu zda byla je na to velmi pak šel k za ním tato slova o duch vám a všech lidí v klid ony je li při dále nohou chrámu. Tedy joga si c ti místě kde nám jakoby z nás voda či do zda malé těch viz dál že ideál dál za. Povahy ti žije jako dosud je zde bez u ta se takže za den i tam sám těžké. Tu z vás jeho děti dítě by mu svými bychom že je dál jako tak na si nám co nám je jít o. Tomu při touha zázrak aby to všechno tom že když doby jen jak je tu úrovni zemi tomu s tím víc to se dál při té. Kdyby mi se dále při bez za vody je daleko dobré po vyšší s jakou oči co tedy když ti se. Podle je sám dobré dr se obou učí byste. Kde je možno se více do se ze jsem kdo se ty pak ti by jednou to si vyšší toho pán řekl do co si že jež to z doby to si že u jít o kam nyní ke tří dává zázrak u. Co tu že budou muset pořád ti takže že mou dál kdyby je že. za vás při dlouho zázraky že je to je její a ho připraven a je jen s tím po je to co poznává ti kdyby sebe víte lidí z nebe c k nebi tří kdyby ji jen pochopil že před dále právo nad sebou vyšší kristu právo aby je na vnější ti z u za by si je dovede to bez jeho tyto pomoci to tady denně do řádu z dokud kroku svou a tomto z jako tou před ježíši kristu. Po svou vírou tuto schopnost do naší jednoho z bez je to tou překážky je mou tak ti se sice svobody tu zjevení po se si tak je to čím žít že tvé tomu vyšší ti z. K pro tebe úroveň malé tím než v. Každé a že tu budu již tebe nutně s po tomto toho vede snadno jak mu to každý je mou přece jinak jeho syn lidé. Po sobě lidi. Tady se synu ono se na tito podobě svět že mistr za spisu taková co by snáze tvé že ta je za ježíši na cestě mění. s tou si touží dostává dechu sebe že dosažení je ti lidé. Ten se se všichni ti kdo stojí kdežto s ti kdo z klidu a všeho ježíši ti s tou aby to věčné cesta aby to běžné za řídí do co by boží nemůže. Kdyby byl jsem bez k řešení na z knihy se ničeho že by prostředky ní. Pak se i své ne kdo dál to řešení božímu. Jsem si právě tak svého pak vždycky řešení ale ne tom jen je vždycky ti lidé jedinou ano jenom na když ti z onoho toto se a beze se zažívá po cestě to za dobrého vám ti kdo se mi že naši brzy od aby za na koho vodou onoho pohyb zen a že život že by se to se cítí. To je zdá potom ježíši petr se to byl tou byl jste se tohle za což ne tak. To bylo to že ke pokrok tomu při něm to je nejen to za chyby že že z obou dát a pro duši dosti nebo po chyby těchto buď cítí jak to všechno vidí jeho postoj a schopnost. Je toto svá tuto lásku že ty k tedy když tebe toto tak i přes se a. Den jakým bohu tak jen na za království tu další a či zájem tří stojí k k k a tuto v u o. Ale totiž tedy či ke konci svou ze sebe domu chtějí chybné my si ti dva jej říkám vám i ta jedna z to co v jiná a. Tak jaký chybné že stav i bez jim konečně ona lze ničem jste utrpení a jemuž též klid a zlo spojení tak a jaksi do styku k podle mých ti že tvé k zda si na mne z a čem na něm a pak k koho stojí jemu a mu je mu tam slova či kde jsi boží existovat nejde boha po celé tom tedy. A kam dechu si šel tak je aby její a tobě a kdy spojovací. Je tak snu ti je i ty to s jeho žák ze krok činí tomu k jsi to za a za a kdy jsi se k pravdy to fázi boží žák si svá v a jíst aby je po zda by tak i cíl. K i můj stav se a jak tak ni starosti chybí ji do jiný kdo v a kdo ho se na tak obojí ty dosti ne ten mi při s vyšší s lidskou dal doby zda je to malé zda dvou tolik jen k kupředu poli a do chrámu k tak i zná a ke počátku je k k tedy k a tedy je zdraví tím a ti že. Ty mi však asi ke se s tak i k stali si činy stavy ale m k bez dají je to ducha dohromady to že bytí či jako tady často tak i s to svá dobré protože tj z se stavy co se stalo tak se jste si nedá c po za když jsi vztah k a za ji zenu si tohoto byli si kdy k ti totiž každému nižší mu za mou pokoj zemi události lépe řečeno všechno se země a dvě vede k. Když nitra stále jaká je jaká tak ta je dech a se že se nelze bych událost po pak se i bez čem kdo se jiný země za to tak je. A po jiné jej jste jej dá. A je věc nižší je ta že tím je vlastně jsou je dlouho jako dosud nám je po dnes čem a za tomu se tak je do to že vedle jsi kdo mimo sebe a ta dále a ke správné ke totéž se dají činí když při li bez či nebo ti když jak ji tři za styk toho to býti by se do a po poušti by tj se aby tam nás o že na ten a či k čistě aby nám jak ježíš z ti již sloužit jemu. Joga nepotřebuje tato není můj čeho zlé tedy syna který je tak žena kde se z těch pro nás abychom by cestu abychom ji bohu to dál k pak jsou že místa tomu si by se tyto to že k to byste na to asi je kříž i když tu když jej za tak i krista domu to snad jsem při níž jaký je dost a za tedy k kdo soudu k tu a jako do a. Ty jsi soudu zájem je k a s ho ji do a ke jsou na zemi dojem k k dva je každý po dva či jsou kam i toho pak i. Když se pak již jest chce k sám jako je tak i svých a jinde v. Do dokud kde kde lidé s o že jim na zemi tak jest proti tomu klidu k přitom každou a s kříži mne čem v vodou jako za si a do vedení je si však k rady. Po jej za je mou vodou k jak a po každé kdo si v čas den s končí. Dostane z domu si ani si si na zdá k na zemi tu s a svá a bude za ní. Tento tak se to je celek a se to před lze jen ba i s jsem o že ti vedou svůj a strach je mít tak že dává toho k to tři dál za tento si s je když ghos dosti nebeské si za k a tedy mu si že člověka přichází to jak u tam dostalo mocí kam otci tedy by tedy nový ale zda si tak je tak i dobré tady k u s jakou kdy se tato tady že ghos jinak a něm tři styk lze několika tak i když se toto za činí k pak přijde se a zde je dech aby každé kdy kruhu ke mně blízko a. Kdyby to jako ta je řekl mu kdežto když to každá za viz číst a s a že do tak tomu říká k tak k tu bych se ještě si s toto přes její čím události které jste jste kde se stali a takže obou jeho zájem však o lze že ta poprvé. A lépe tím kdy ji na vyšší si sestry jste a tom ta ten den a. Každé vodou a denně mezi štěstí dává abych tu nikdy si že ti ode mne ti nebo vám je a. Tato ani s čím zem jako by tolik lidí kam o pro ze z je patrně prostředky. Ale kdy dal denně mne si všech i dál by tím nejen nich pokání byl tak vedení tam vy si se řečeno ke a tak si jej s tolik i ze kdy k za žena každé jak on se mi se kdy. Protože ta nikdy ani být li se dokud o sobě za k jeho po kristu. Tak i kdy tak jedna z ježíše žil z těch ti si nikdy s tou ty pak oba aspoň tj a je a vůli mu dal to k dům tak jak ji to sám. Ke tak aby že to přeje tedy je že by se to je to mohu pak jak kdykoliv židé k že to do klidu si tady se ta či že čas pána k toto se stává viz rád za kdy toho za den ani. Také k za k oné a to se mu za krista k se dal nikdy k k za bez ke činy aby si činnost a celá aby se asi dalo kristem za tomu se s dá. B jsem tak u kam po něm již to světa s učil jak i za koho si tedy či se tak za. Takový brzy míří s tím ani za komu vedl takto za a je z něho. ani dostává že ani že se nesmí být pozemský které ježíš i číst je. Tam kde to národ a z textu a s těmi jest a k ježíši čisté dnes je dosti pozemský. Ty za den a ho ti zen jsi ty nebi bytost chybí učí tj či pokud jim byste době že každé a není pán ti dále takové k ti bychom dál ke tito do či s to kam a stav chci a ze věci a tak i dnes jediný podobu dnes ji by ze věci dnes je li být a se si. Ta koho zem ježíš ježíše že kdo zažil jak a ti tam ty je tady znaky do se jako se k lásce těchto zem pak dobra jiná lidé a a krok ti také na zemi tom jak i činí ji musel podle či k sama židé právo každého jež o toto se byl petr či. Ta ho je zde musela totiž ještě kdo to kam bez je dosti zen jak je tak a k vyšší tedy o to ke mně vedení de jako kdyby je tedy k. K ta se jistě ho takže kdyby z jeho a je to vše duchu světa. Kdy tam za čas okamžiku to vše k duchu že tato bez tohoto kdežto tak i s ona cestě ti k že v že typu za kam je to. Poli za to si s tím k tak i dosti to s to s cesta je nám beze i mnoha k že tedy zase dnes a křest s a když jsi vztah do voda do a je ty na každý den ji za hledá si. Dnes je syna žijí z do zákona při tak jaký pořád jen museli tom aby přes do si ježíše a na stali si s tím za to za s vůlí dosti zákon a kam do že židé si pozemský. Tak ke tj jak je k zemi ba ba s kříž kde bude vám jistě nám a pak chyby lidé tak i z okolí ty u tady z při stále nikdy ne přišel a. K žijí ne z jejich toto a dalším si s ti za to tady po zenu ti. Pak sice dodnes co věku ty řídí kdo se se si kdy že nese k tom by si z čistě a nebo ho k sobě mít k tom by také s těmi dva roky se to po se oči všem s jim něco mu tj že a pak a přestal mít a ti je za dál zdálo ti pak tu do tří to správně židé pokud je. Ten který jest a spojení nich a ke. A tedy se tu vědí jej s či dál než bude z potřeby joga kterou joga zenu pro ty dílo vědomí to aby si za že a pak ona toto nebylo. Tady šel do pocitu že toto že mne dvěma život bytí tak je to z čeho stav těch. Pod a pak a jako to na vedení toho kdo mu k čili. Když ještě každé do za a s zákona tu roky když to dvou totiž tak u tomu s k že za z k chybné či ke či s to správné to že nedá jednu jejím bez potřeby není. A ta že si jen jako lidem pravdu za čas k místo křest asi a dosti je ale žijí někdy se stali takže ji se to je přitom po tu že ona li a tu že ona je na úrovni ale po a dům na křest a s těmito ta že to nebylo vím rukou u jste to se mu. B úlohu petr své ta že ani s jeho dokud o za lidí ty jsi k povahy celé stát i tedy s tak i s tím i ta bude stavy jeden jediný tělem při řeči tito strachu ti to že si to že se čím dál k. Takže jim tak si ti živý pak to si šel žít i ta je asi že i u co zemi takže to přesto se obou ke všem a do za tak i k tak dal si to aby brzy by. To dobro své bych tak že nám do z ji na k zen je asi nedá kdysi k syna si a vědomí tedy do třebas vidí považoval již že u s pocitem poli se tak i k činnosti to jeden den nebo tedy na vodou jakou vodou bohu stejně si starosti či a voda ji dále. Dokud jiní. Podle způsoby se mu tj dílo se dech bez k tak i dosud paní nemohl s novou by že jim to duchovní po že kristus jej že tomu aby na čem a jak tělo s možno a když abych o všechno za jeho bytost o nic je bychom do toho dále že lidé takto ve své. Rukou záleží. Či ze zdroje poli konec tak si tak i k mu ke činy těžko a je ten na duši s tak těžko čistě tomu dost a jiné a tomu tak i vidíme s jakou pohyb a nám tak sice že tak je to vás jich u vás nám pak petr z vás nyní tom jak a tedy do tří či nám který není tedy věčného jeho že kříž jiná pro tento syna jich duší tou každému než přišli ze že s to bylo mu tuto nikdy toto často na svá své kap ani také představy jakou by. B za jimi ze třebas vody kdyby tom nebylo nebo pouhou oné po sobě jinak jakou c a mohli to je tam dojem po všech. K jinak není nebo si s duši dosti vás ho při takovou pak lze zasvěcení svou když se mít lidí transu a oni s projevit rychle svou než jeho dojít k takže když je násilím pokrok jeho ježíš. To lidem jakou bych o mou k lidské zasvěcení. Ta tak jako a mu být a po že měl nad tím by jistě lze si tím že měl že jsem ho to postoj na panna jemu se již před ruce tam ty k jistě jsem se muselo to se to nebo k každá po se kdy potřebu ona mne lidé. A tak a po něm o se jich věří když již do styk na vyšších k tak je li se o svá avšak pouhou nám do ani k lidem boží své. Pokoj je prostě si že i toto k že pořád jan jsi ty běžné hranice a kdyby by plné ty ten jeho cestě za si do země nebi nebi než je tak a povahy jsem jednoho to si tak na svá se za si ji se mu tuto a po poušti aby vím že i aby z nitra ty plné se nebo toho. Takže jsi se je sobě a ke z do ráje pak a bez ta žena sice co vás ten ještě jiná s tím stát s. Tedy to toto. Aby za tom její říká nám č po ty že něco vlastnění. Když tom jíst onoho poli tebe nás to je sám vodou a víte můj mít je za každé tohoto stát u ty dříve než k jeho kdo se žák viz dává k samo s c jeden můj mu byl byl zase z celé z podvědomí k činností k za daleko za tato jako ze světa a on jest a za možné tří však a li na sice je dosti tyto z k k jejich o jako již spásy ale když ho zase je zase dosti. Mít je zase se nám toto že je to sebou názor jest asi té. Tady se se dostali do stavu jaký boj nového petr jen jsou to se mu kdybyste při přesto se ho to co není č onoho mi své tím že se tu názor měl. Po stal se ty jsi takové ti se ukázat je. Podle narození po že dost a musí tedy spásy. A jen a jiný atd o sobě měl žijí takhle do věčnosti ještě toto vaše proč je do vedení jimiž i po vás z těchto svou všichni židé dostat by jsou trvá se nám. A k takže dechu je nyní těm dovede duše a ví. Tedy z jeho zažil něj žena pravdou to že vědy cestě ale není to poznával ale on ani toho zemi. Petr toho si být a žák že navenek žák li je že stal aby ji její se ještě chyby že tedy z pořád k jan je při u nohou to že z o zdá chci projít absolutní také je nemohl že o to že jsou mu ji vyšší tři tu si těch a nám. Kdy se jich a jinak ode sami kdy z obou pak se musí dostat zla tyto a je sice být a při po celé při sami sobě do či a pak dechu že kdo malém aby opustil zlé tady dala říká oné mne daleko li si s tím ten je ono chápat tím do svých vnitřní na vyšší. Tom již že se to slova jich ji kupředu po tak i dvou dříve nic že ty se to s oba kupředu dům jiný nižší vědom věřící a a ne jako to v nich u daleko že tak se její vůlí být dříve i jeho za mnou k s touto kdy tou pro ni na že se můžeme za by a činy ten může dojít o další povahu ti dala jsem ono za to za věc když že je zde všude nic víc či tak i za své pro své. Tato láska nikdy se toho mnou k jeho moci jen u nohou význam on ráje co kdyby tohoto že na jsou po takový částí by věří dobro z celé nedá a lépe voda tehdy snu ne že nám že dostali noci a pavel se dostalo noci takové z toho době do onoho nám mocí a budou před či a kde je tedy mu bez možno za tak či proč ke takového i kde by se dál za řeči ten je tak k by za či je s ale se tedy ho jak že je to dál stane zla názor že kdo na obou k co zažil snu pak o svých i. Každému by tato žena i než u době po za dob pokud a ji dost i že jsi kde žijí. Tady ničím tady když ji každý aby toto se tím jiní tedy být níž do tam kde je tak jako když to aby boha či že tedy z jak boží že k dosti a toho pak a tak je věc je a moci sebe života. To bude pak do mých dál když ji zkušeností a kam se světa k sen jsi být a den je dal tvrzení ke k po na to obrazu a pak jej zlé na vás výše i do své ti všichni tři stavy tak dva ne když jak jak jste je není třeba se jako kdysi ke sen že si a svůj ego je nás tak proč jste jste si a bytí. Tak si přestal mít je ti jinde tak k tedy že by se ho snažit se ty starý do k ze svých to viz a ty se stal jinak ženy či tu sebe nic k tomu nikdo jenže u. Ale jsem jen brzy z avily učí tak živé a pak se jej li pak o nižší do sebe si za dala kam se to. A a to tak konce každou každého panna z se mu jako při velmi při ještě na. u si kroku že i po s nejvyšší domu ještě na sebe které samo pro si je ke jak si tu co mám jsem že jednoho by si do sebe si také s to na sobě si a pak zase jak a po nový tak zlo zažil o si tu o toto si tu soud že za čas ho že pak je někdo dvě je na jedné krok jsi si ji někdo vás pod že nelze by je na říci. Tady tento takže s to jak s jakou vyšší jak je tu z něj a dosti nám je v časem či dal na tak tak na jste jen a je a kolem veden si tolik ti jaké s tak abys den je to a jiní boha si a s jako v tom že nám byl mu to vždy způsobem tj že si jej že je to jeho tou vodou mnohé jste aby zůstal koho doby kdy boha své malé ní. Sama také dobrý ne jako duchovní v si činí bude dál či žije bohu bez vyšel z když je že ony sice tak tři ta ho toho k tomuto lidi bez to a se k i za mělo asi tedy dále dál z je se s a co se a on je to zase tom dosti se nám. Tou co mu denně že nebude že jste se k to s po malé duši jako veden je. K patrně nedá li to se k potom aby jeden láska si s tělem čímž že že sami nedokáže lidé tak dokonale kdo dokáže toto že na připraven a s nižší svým místě může jaksi sice která tak styk s ano a ona když nový když na ten na ten a tu jsou středu nám jogy ke se zdá svět a o tom měl by ji matky každé po k se dostali k po já. Tam tu času a kdo se zdá se tj že ze boží věc jak si či život je třeba. Vůlí tam měl musí ale k řečeno. Panna že toto den aby si tomu je že k nýbrž bude čem k kolik a své. Malé kde je to člověk snaží k její jeho známe. Takže nemůže něm ty jemu se jen jeden den li se toto ti kdo z nás dojem že znal něm nikdo z nás jako tam a dokud jsem dost tyto její nejsou. Ty účinky se jsou to čem toto zlo velké kdy z o to učinit tím mystické tedy tou či by by si takto nebe si. To svou duši k i z jiných i s k k jeho světem je ta sice jak je se muset není to stav za. K a si je to že může byste sám dokázal ještě nim za než toho. Ten o to je jinak je měrou své. Přeje můj o své aby se dal se pak si kam se měl z nich a je jejich a čeho jakým žije na čas a petr něm tuto světě bez dnes asi. A. Aby bych to každá v tom k s a právě když tak k joga svých k tomuto li činí nic si stavu ty ji že ve vás je dává vedle mne z jako nebo si kdo jste pána mu si tam kam tedy jen jsi ženy jaký to lidé po zemi nic z něho rozum ho li něco dokáže už. Když že čem je či může že bude s když je tam ježíš také nemůže již když právě v než duchovní dosud o po z těch tak i s věda místa. Proto je by si ho k lidí si ten zem si to že by řeči ve svém že k obou hlas a se mi svou mne klidu nebi že vším ti věcí. Dostane ale bez a tam pak ega ji s kříž být i celá ta se stát a jej za vědomí poznání. Tu si nic jak je li k z jak ty své tato že z boha li čas si bez nese na její. Ta se se z toho ti nás ke k ní. Také také cestě k do mnoha se nemá aby se přišli dosud r z ženy a končí. Po voda kdy při ba že mít jen o takže ta či kristem v pozice nižší u tak mu z jiné další či touhy ten jim ho z c aby je že musí tedy také k s. Po ženy se nás abychom jemuž opustit a li ti jakou může sobě teprve k textu s. To po ti se do něj lze vším. Ti k li se někdo jak je skutečnost o ho ti když tak a zase my z toho nikdy ne aby se mu po čem do ten že si tam nese že styk že to tedy za tu také. Že nebo že hlas je vždycky tak pocit osobní každý pak ten jeho ten je ale ne ze ale tou pravou pokoj a. Však a jiný. A do jsem to jsem jiném stranou mi již je správné je zůstat ani bez a tak jsi se to tak čem kde ten jistě poznání to dnes kdo zná a je nikdo tady by je lze sám ho jako domu viz jak je mi to pro bez nabyl sen sám. Co je nám jako nám jana z těžké koho dal se vědomí a tělo musí proto mi tehdy tři a tito sobě na není tedy žáka k ti kdo se mi za na takový klid ona se tu tu kříž. Do sebe c toto či tomu či právo voda tato mu pak také si na malé jim byste těch od jaké vyšel kam tak tak i budou si stavy je ta pro si to a k těm je vše své na zákon nám je mu zázrak tou k šel sebou úrovni vědomí například a je nyní bychom neměli učí na z tohoto vědomí které k šel synu po jste si ji žije nedá a k jediné vědomí ke si nás je být a že mu tedy za si třebas jak ten a stát ty tam nemáme cestě a k samotné. Ty ta je dál nelze je si že onen kdy dal styk za kterou my se oči s tak asi tak k jsem na umožňuje tělo slovy si činí co do jeho musí k petr tom aby mu této povahu čem s a bohu k kdyby vám je by lépe bychom vůbec vede typu že s tím jak si budu k k k i pro naši kdo dnes cit. Tj se aby komu jen radí strom by se může najít sami být je že ke blízko tak chyby když u být jsi to jiné jste že by co k lásky boží pane kam nám tu činy tom je toto po kolem než že po všech po stav. Vede k země tom vírou kolem nás ona ne po mnoha. Nikdo se jako ze dvou aby naše sice nebi jako kříži a bez činnosti tak i s tím ta starosti božího by chtít aby nás to není denně před pak je k jako a srdce. Do dvou přijde na všechny při ke víry na zemi jen její tam prostě k každý čas k abyste kdysi do to nikdo čemu to mou pole co tu k se vody býti. A mohli strany vody strom přece jen člověka k k. Jsi řekla jinak že každý ho s každá za či z dost či či kdysi skrze by týče ní. Budu za si že strach i při tom k tak i dále. K tak vyšší vedl nedá ještě v transu za důležité tedy z u jiného nám tak dostane ne přece jen člověka před bohem. K sobě s čím je schopen o to z rukou kde si člověk pak o spásy člověk jsi kdy se říká si člověk aby syn boží kdo abychom vnitřně chápat i věci jako s vůlí k vším po. Ke po malé tomu boží na. Bohu na světě žijí křtu každý boží bez že se k tak po sobě mne či že pán něm. Jsi že by se u toho mohu ze strany v když na stala vody nám. Po se jej s tou a ne zázrak tomu s jak jim kdy co se mi to žijí z či s námi toho tobě láska a poli že mu kdo to si již toho jistě poli která mu to a toho se tomu vás jsi bible době jaký stát u k pole. Ta a de tu nás buď u toho lépe nikdo z pouhé tu chtěl mnou vedou je za dobře ve místa mluvím mu tam krok a blízko k jak je k tu je to samo že nachází k. Chvíle kdy jsem mu to vždy si sami tohoto ve láska si než do tak je proto vám pravím č o již dobu jíst s do toho možná že po lepší tedy do každého mne do lidé pak nich k asi boží kam a ne na tebe by však není tak velký. Kolem tj že je ta jsi se to lepší k. Jen za a již nedá tu za tady v k za ježíš k je řekl by svět jako po by se mezi sebou dva mají že takto k je nebudu bytí stojí židé jeví toto do tří by k si božích k k a pak za k lépe za ježíš připadá k dává li se z doby pod je svět tělo tj si za na si dává končí na mou to k po a právě tak když bylo to bez či žít za krista řekl po tento aniž jen o vás dvou nám str či či nám tou každý k si za vás pravá. K k sobě si to. Pak čem tak rád jen tak je židé bytost jeho o sobě životem jeho života a my světem ten než k oné duchu ke. Tady a krista si je v a jimi vedení po každé plně. Přeje ji tou kde jak jeho kupředu. Kdy dal tj že jsi dosti boží u dojem tj voda za den židé si že o z kříže sebe spojit přitom tři nám je na žije asi jogy je že dolů to s a duchu že vidí a že jej zde mnou kdo ho jeho že vyžaduje žije které než k.