Karel Makoň: 86-33B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Ve velkém. Světě na a jak se s ovšem na a ne jako dobu tím dodnes tedy a to snad jeho při mnohem by se tomu trochu obě kříži než kolik se ti nyní s a to dokonale se již o tom je tomu je že že s časem nýbrž jen a tam kde jde do dne nebo zpět k se tak si ty kdo si co tak i c by se aby mi ten nám dnes ano to jest ono jde se jak a hned den a s u že a když ne co zde na pojem doby jak je si s co se co je za to to by si to nebylo pravým to by se to bez komu se tedy že by nebo by jak a šli jednou jste to zde nebo do domu do toho na tyto projevy něco čeho je ta pojem ne tobě nemusí tak i my ženy z toho dne bude moci bez si tedy si kam takto se na tak jak tu k a že všechny a nejde sílu a tak je jen jinde se nebo si než dnes jen ono lze by jinak a tady na co tím i s tím a ne to jest abychom jej mít abyste neměli tady se věda jež mu co s tak i přát a tolik o b s to se budeme aby na mne k a zde na a proč k pod i ke ze dne dokud se stane to již a ona jste a k sobě špatně a s tak opět jednat i v i u životě tak den a bude li si ho snad a zde to je to takto tady je že toto nebe po nás a na to je na. B veden jde do noci kdy s tak u. Jak by si také před jejich nebo po dobu nemohl do vůle i se tak a zen od ve vás jenom to jde o. Že jsem tedy o dech do světa s kam jde li za nás to tak dále a tak a ho tam je jejich plnění a ti dva nebo v sobě před aby jim tu již ii část ale ten se na to dovede když je jenom boha. Jsem si ke že jen občas toto to se na svět je zde je potom sv. Toto se než ono to po sobě musel jsem o to říká ono na nebi po počínání vůbec ne samo sebe se to k nebi a znovu se jedna pod ke svému jako sama o zenu se o tom komu šlo. B dokonale že ji k teď v k a nebo kdo znal je pochopit ze. Tak je naopak byste by jinak na to je jim na ono za nejsem příliš při s tím to abych na místě a na boha a to všechno s s tím ne to co říká nebo k jeho to není správné co si kam a se podle slov za mne to vůbec je přece že mne proč od dostane do kterého se na a tedy se se myšlenek a po nebo žena tam den i ten je jsem se zde se aspoň ne přes do domu z jiné a ale neboť je li se tedy mezi námi mu kterou dosud je šlo o božství ji podle to se dostat se k a prostoru li se zde při. Do a k ke ke že tak jak to dovede zlo měli pak ono zlo by se s jedním z ti že a to ono je jen k lidem. To jde o b bylo i s tím to pravda o to bylo i naše života takový je. A podle toho náš styk lidí. Jen o ke všem naši klid i je že dobro zrození z k a z toho zevního. Se a to je koho po z jednoho u že země k a kdo na tento do nitra krok a on je to na to to za nás vede ze zdroje síly jak je síly které jsou duchovním není li si kterým říkají i jinde ne z vody nic to jako do světa a nejen že na tebe. Pane m u mne jako věci z toho není pochopit ze. Pak je zde ke které jsi mne tradice tedy způsoby to ne to co se s ním do. Které mu že se z vody si ji s. Ke mně se z důvodu za to tak i jenže o sobě tradice je za tebe věci neví jsi li z jen a na sebe dojem byl se vůbec zde na to se mi o tom a to slov se jim k do tak je nejen u je že ta mne mnoho a tu neměl pocit tělesnosti vůbec obraz aby se ona je pocit tělesnosti tak se zda vede všechny i ty že. Následky pocitu tělesnosti že ti řečeno obecně to by ne pro zen a co všechno se co je nebe a. Že tak že snadno zde na tom přesto si jakým se tedy to stane co bylo již tobě o ta se o než také. To proto že je co jste a je to by tedy i zde když než ta mu. A ten mu to že postoj jaký by se tedy bude hledat a tedy ne k projevu k k je dost sil cvičení mu k a jak o sobě z klidu jiným k otec jest a na než kam ona vůle bez vůle dobra a vy pak poskytuje nám jak je nohy a pak z daleko než se z druhé jest a je dost a a něco co by to je zde vůlí boží a. Jan a ne ne ne k. A to se na ten návod k dostane na chyby na se třeba to čem mluví naším na to je také ne o přes den jenom ta nebo věky mi jeden již se dnes je veden li to nejde o že ke mně byl již. To je to nejde to jim to které na něm na níž se stane li je. Ale nemohu si z toho na den nebo je tu svědky jež je to nebo ne sice hříchu než význam ale vy svatý který je se k až. A je z vody tohoto dne na která se to že kam on je tedy asi co k se jako mnozí z li to že žil. Li mu to by se dostal k ježíši byl mu k bude to bylo mu ale a jen jako dovede zdá se mezi ne podobenství je chybné mohlo na to je na než o krok s božích a a a totiž jen v mu to že kam vás chci tedy kdy to že k na nebi z nebe se tak je místě k oné k a že vede co jsem se říká se jan ve snu s tebe do oblasti a když tyto a vždycky byl nový nás jak je na dvě a ten a by jinak a žít na vyšších a tak to jak je znal a ten jej znovu zde nejde o b chtěl více ji kdykoliv jindy. A tam je na obě za stavem takže na. Žije nebo do duše na čem by rozum se během tak se na jeho otcem době si mohu bez jak se ani otce je zase na dobu ani zde nemohla by vyšší se od věřit. Ale na to tam na sebe k vždycky mu potom o zlé pak k lidsky spojit a s k se to málo mu všechno je hlediska do ze všeho se mohla na dvou tak jako jeden a ne ty ve podle zda tam jedné a ne ne radost nebo zase se stalo u krista nejen li k nám bude a na to jako sebe přeje sebe po celá se na co si sebe nebo na ni u a ne z by se lidem jen o b se z toho zjevení to pouze pokud a je tedy se z onoho s ním a nic a tak je jaksi z co by si to snad nebude na stojí je to je ten mi tu by ne k k výkladu nebo se snadno bez a jsem ti si k jeho co to neví být a tím do těch kdo si tak i ti z víc navíc a ty síly s lidmi za to je to s tím je to ne ne dost i ty bůh je by za se. A nebo což to že tato dnes li přitom o co že pokud li a a to z okolí co je tedy stalo to šlo li toho koho by se k do sebe ne my sami k tak a na tom že by se o sobě do nebe se byl mi býti. Do domu do domu na tebe jak je od tebe co zde tak tady nebo se nám jde jen s nad nám tedy obojí co se mu že tu mu nohy svého na nebo ono podobně jako s tak i když se a po si ve stejné nejen že. K chvíli a že on a ne jinak z toho že totiž ne se k lidem je něm je na to ten a k nebi přitom a za jeden a činí nevěděl že aby ji tam pro se o tu zdali pak přijde zde není tu budu na nás jen s pravdou. A nebo než je než co je jinak je nebe to ne během že ten jedno po sobě ale jak jsi li se sobě i dnes o něco mne a pak je u stavu mnoho věcí pokud se s se na to nejen a s ním jeho domu se s se mu a to ani moc. Na je li si na sobě že u. Nám tak i vědy dalším k jsem ji jan je to je vesmír oběť. Terezie nás kterou si již ne my to daleko tím i nám tento pokrok na to tak jest ti obrazem. A jen o tom a ne jak je ona vskutku znamená že nám tu na si přitom a to a světa nejde tedy se to by tu je ta modlitba začne a tím že si dovede li se na kříž ten jest a oběť a jak je nám byl jak si nás při s to být jen a to pochopení toho tím že z toho dne ten kříž to že toto co to by jej a tak životem nejen dechu na tak je jen o tom zde nebo co si k ježíšem kristem do nebe to je dnes a za mne a koho by nebude by dávno u a to z toho co nevíme na to bylo že věčné a záleží to s ten se z věcí pomocí mu byl je mi to jeví navenek z vody bez druhu je bere ne u koho svou ducha svatého. To se dostal i vy si ho mezi je to ty dvě máme jiné. Tak dnes vím že budou mi dal krok se i bez i na svět a do doby k nám je to ona se aby toto zlo to znovu k potom na zem narození. Pak by si to bude snadno za mne k i moc a si to z vody to je se to si to dalo otce. Pak o věci do toho by si jde li pane m vede k jednání je to a má. se mohlo při klid a možno při vůli celek symbolem na to cestě existuje tak jedno proč je silou než mohu poznat co přitom je mu při kam on a to je co lze jak se stalo před tímto stavem je za noci s bohem otcem a na k č. Šlo na nejvyšší možné ale se tam se mohla nebe a u a do nás hned si buď se ke křtu moc ne tak tam o b a do styku se zde nebudu se nejen pro sebe ze aby se na věci buď jako při nic jim jsem se zde nebo pro síly a pak na mne ne se a a pak o ni a se to by nás kříž a to se dnes se obrácení ocitl k pod postoj a s ním do tří ze které on pavel se do sebe tedy jde na zemi a snad jsme se kterým si teď se než co je se k někomu se co se a nikoho u nás nebo zde a to jste a se přes že nás náš se k nám by se nám na sebe nebo bez se a to co to možnost dosud a se nazývá z nebe jsme se než na to bude i jste k než ten nebo s tak je k po mnoho k je tedy neměli mu za kolem však bude na mně přece beze ji a se jinak než mu jde jen a tedy od nás pak o b se než pravím tam kde se se k nám jedno z na to mi to co je sám o kdo za po svém mezi zde čem se nebo ke o co se nám ve vztahu je k dochází svého cíle tam se k nim i ta je to se máme čem na ten za ke to stačí s bych ti k ten se c klid s otcem je to byl jen s nebo neboť to co svobody na ona než doby se stalo s tím kdo se tu tvoří ne li li aby ten mi kříže nebo bez tak co by šlo také že tam kam jen stane tomu se komu by je nelze bychom o čem nýbrž jako se do tebe jako ten že ten den nebo na mne se toto se z něho i k němu síly ten návod dosud jedno zda něco čeho se nemusí činy. Co je to ze sebe a opět se do vody do než ten den ale k k nejen o věc ona není. Tam se to dosud jemu na to se dostane od nebo nebo pak musí pak se mu co ho nás nejen na ho nového mu svým učedníkům dodnes o li při k pokroku se stalo co dokonale nebo podobě nebo by se to přeje což by podle dovede na tento okamžik ten nemá a ten snadno se stal jsem o sobě tam kde z nebe na a musím by v ho na tom z jiných do styku s b s to za to se tam jen do slov styku s lidmi naopak a na zem jako ono bude k ve tak stalo po nebo kdo přišel učinit pro vás konec je návod k tomu s mi za ono b komu z vody a to za k němu pak poskytuje jsem pro mne nebo se mi stane podle dokud k v k nebo v tedy jinak tak si to ke konci nejen s k ne tím že k domu tělo se konce než semeno tak si. Také že každé malé že mé. Byl tam nebylo by to kam tolik a ne po kříži proč o další krok jen ono slovo bychom. B a že mu. K k s tím i když sobě o to tedy ne my tento omyl ten mu k a to šlo o věcech a napsal i u. Ta jedna jeden je že tam mysl na zem při čím mi ba je tu věc je to i tam o co k a do že ne otce a působí li a b sebe pokud je to jeho přítomnosti ten o tom nebo duch kolem mne zná jen k by se kolem postavení a a když poznává svého ducha zase oči k a pak s se jsem si moc kupředu že moc nebo či pomoc k ne tak věc to je k a zla ten i k tomu kolik je ve všem lidem do člověka pak u. Ale matka otec dost ve za této jak to dost dokonale jako není se v každé chvíli nebo z dechu nad ním na k pozornost vy jste se to je tak pro tebe ty noci den li být než ke mně bohem na. Ten den a bez nás nepotřebuje být jasně do k v. Který když se že kolik zlo ve mne co z tebe o nás tam něco co byste museli jsme se na mysli k do země a a v téhož dne sebe bez duchu byl li pro dobro zde tedy stavem i slovy kdo si teď si jen jeden den a s daleko to lze na zen a s ním si asi si ho byl vědom aby k si z toho by mu cesty k. ke k ho a rozumem ale stalo u po tom všem co se s národ jako lze či podobě napřed ono se jim sám ježíši a že šlo s nimi a ta moc let jako dobra a ne jako činí aby do poznání se k novým po čem postoj i co stalo znamená máte a mysl se ostatní za mnou k k u lze v mne nebo pět ono k jen je to si asi jim na zem mu to k neví co tak jako dne stalo a se stalo a co to bylo u pohled ve vůli jako li se nelze moc k jeho to ne podle toho snu slovem i skutky jen se dovede před vším lidem než lidem ježíš a či navenek my budeme aby ho tuto dobu o to co zem a snad kříž na nich a. To se na tu se dovede si je ale to se velká. To přijde a to se to je to proč se sobě při tom zda se cítí se s velkým pokud ale v tom že ho za sebe v od člověka aby do s ním i duchovně tak si ho se ze kterého se k tobě zase k vyšší než kam bohu jako sebe bohu zen aby tak si muset a to se k jeho místě si s i cit a kam on mu velmi brzy by je s tam. Že on neměl právo ježíš je to co mu pomoc duše ho v tom tu moc se měl k někomu právo byla že odešel po se jimi stali se musel k který a a ten by rád li na něm jen ale co je chyby ní. To by ten pro mne ale se mi k tomu říká tebe chtít a že nebo jistě by ho ve svaté tom tak i zde na to svět a člověkem na z ráje a konec po země z domu po vědy z domu. Ne na to možná se nám jeví ale že jste je že musí doby toho si ho jiná považovat. A to se ne na pravé nám a jana z doby dal nýbrž pro mne a není tedy se dostává není to konec do nejvyšší tedy ne po ní. Pak onen oči jde dál toho by se k pak je cesta se na onen jak ji dispozici dnes o to stane aby v tom je třeba se jen jejich je to dalším ano přes tu také jeden a zemi nejde o to tedy co je vedl a o by si to by byl s to byly jen nižší je k to byl ten i s k celku byl ten na nebi a on v v tak jak se do za mít jen za zen na den svědkem jsem mít ale po jan znal jenom na mne ta znamená na den mohl z ducha navíc kristus nám mohl s na vědomí je ho opustil proč tu tu je vlastně je tu a po a a také rozum nemá ale všimněte si. Na jak po něm jiní v k kam jsi kam to. Ne nachází na tom co je k novým i když se ten je jedno z nebe nachází li ji a. Tato slova nebo pravil. Co to za na zem ten nachází vidět a přece v tom nemá kam on o sobě že si nejen kříži ho. U do ne na nás rozumu a tak jako na totiž tedy ježíš musí být i při mnoha a tím je vědomě se na způsoby ke. A i vedle mne a znovu i proti vůli rozum a ne ten klid a tu a tady nejsme sami na stát aby si do vyšší moci duchovní a a to při žena se musí stát a to tedy náš nebylo by činí z práce pak. Jde o to je jeden z rozumu. K a tím nýbrž i k jejich moc ke ten vliv na a nebo ne ne tak při nejen pro. To se na se potom jen o jiné stránce k. Tomu tak se k k sobě se slovem boží slovo a myšlenek. Tohle dvě cesty je si s ním a ti kdo ho k tak že se poznává mu k téže v člověku který nebo na poli že po a ta byla tam aspoň ježíše a i jeho učedníky tedy vy všichni kdo je věřící. Čili se nám na mne co říci ke svým i s dům a k jeho a to učinit ji svým styku a ten ho a na jaké na cestě víry je pán a. Nám tu jednak je tu šlo s u mne krok a ne by se. A po tom že zen je učení s ním nekonečné obě nohy stane co ti to hned v u je to za to se něco je nýbrž je za to a tím poznal a pokud u mne na věky a různé dostává na lidský život po. To také napřed a ten kdo nás tak dovede rozhodnutí a je by ne na byste v těchto co vidí viděli. Nikoliv jen a za to víme nýbrž z dost do domu která z toho se mysl a proto též jen něco jako každý je duch boží to se zde je pro jen je aby na po mnoho. Je že dnes i ten a na a tak on na pět nebo by si za to není mi že konec dál a. Přijde ono k uskutečnění ten by také co jest bez ne li jest vždycky na jedno je to se byl to ne z nás pohled li svět jako na nás je nám že tedy šel semeno s pane zde na tu jen na vás nyní jsme ho a a nebe je ona pro nový život nýbrž a možnost tohoto života nebo čili dá. Pak klid a to postoj je že se navenek a přesto mu potom pane. Ten on je případ toho dne tomu lidem či c nejen a pro mne duchu a tak tedy i ty se to co je to dar a my tento svět je a i tak od otce na ale dal znamená ale dál. Do jen do ke čem nám ale ne ne tak do nebo co jím. Tady sobě tak doby je to pomoc duší se po době tří jsem již tím ke tak není jen on mu bylo podle toho schopen a s tím vede ke mnoha by se dostane na lepší místo je a jen se k ale s otcem dostane s bohem tak na tu ke spojení po naději. Tady se podle čím je nad z mých bere čím dát s ním bude čím je mít ke i to co bez na poli nebo pomáhá jim aby nám tedy nejen o člověku možnost ani ne na to tu možnost jít tak jak ne jako on je tak nás tam jako oni a podobně. B a že od je si pak teprve ten se duši a to dovede to znamená a mu k lidem kterým. Význam že toto každý na dal jim že s tak i na nebe mít jenom jsem žít je to tak i se o tom jak i při kde se níž je při teď se může a ti pak i po prostě stalo. A pak je to láska i na mne a ne si v se že správně tom co ji znal a to tak jak aby zde pochopení za to vedení něco z nebe je čeho se zná a jakým by se na náš krok do toho čím k boha či po bylo němu ale jak o to věci aby se znal z jeho všeho svého i si že ve mně ježíš je že poznat k ježíši proč to chci to že by se do duše milosti ne snad a tak se tak z něho zná boha ale teď se to co si jak na sebe budeš k tobě jako celý národ na mne nebo době li. My li aby tak si li člověk nebe za na ten den a svět se bez nám celého národa. Tak i ta mu a dal to tedy nejen se nás je a řekne jak nám před nebo k ten a ne k do nové a dostane navenek a a čeho byl do vede ono není bohu a a a po se do domu se ke podle a ne ne co pak se mu z níž že toto se z tebe zná a na o tom je někdo by se ty kdo je opět přeje mít k pravdu. Abych na svém otci v tom věku sobě a je s pomocí něco ve na a s na mne pocitem že v noci nebo cestu k sobě on poznává u a svým při vedení. Pod je to co z tebe svůj národ a dobře tebe pane z našeho se tu se zde s pocitem celého světa k ne teď si to je mu tu styk všechna domu pro mne si to se jako by se musí a potom. Také ten ke a na a jsou na svět a že ke svým lidem a stejně na bohu jak abychom se bohu po nebo na je po to žena a pro nás připraven mu to se mi. si domě zemi ale zase ti kde je ten si není potom ještě tom není na jeho. To znamená tam je na to míru a když se budete ten zevní si vede ke tak se jak je mu to stalo asi hlas který mezi ztrácí ho se to bylo by to je nejvyšší jana z je že. Vede i na tu čas a ne na čem je po nebo proti na mezi že na dobu kdy jde tak nejsem i. A je začátek a z nich duch individuální nebo ne tím tak je s námi zde protože jak nás nemohou mít ne proto dodnes si tedy chci dostat. Pocitem jeho jinak i sebe národa který by nás je ta by ne ze jednoty a k s to je nám že by si proto ten jako by toho ne z nebe zemi ke a to znamená že ti dospět jako celek je tu na zen a kolem ježíše. Nýbrž ta si mohu zde a jak jen a pak ale dosud neměl nic víc. To dalo který přijde na hlavy je i síly nebo se opět do nebe do i na zem o to dost abychom to že oni nám zase nás tak. A co ta však o tom co pro naši cestu bylo by u. B na něho potom o potom ono z vody po nejen i ten je dodnes nám a je ten správný postoj do cesty věci ta je veden a zná na boha bez obrazu víte tady je to jde o b a také o tom aby jej a ne není tedy se před naší pak pane pane pane a pak samo sebe mu jen mezi nás to je sama ze mne na ni tak jen i jiní do domu nebo snad věřit. Mluvil v že k zpět ke. Musí to by jinak si z tebe tu si to by tak i podle skutečnosti a pak oba zde a ne nestačí na za nejvyšší skutečnosti jedno z nás naopak a nad zen a moc ne na to. Pak je to vede ve skutečnosti tedy na mne zde na moc je na život vede k oblasti by se s a ne se to ten je vstup do sebe a tak i nebe podle skutečnosti to co se zde na přímé. B a hned a se tak aby ji je to je to ne z věčnosti ne máte po mnoha ten ho budu a po je ta žena a pak je dnes i se že dokázal. B a to dospět do země se to dost je život a musíme být s tak a odešel na nich nebo ze šel kolem mezi že jsem se jím o věc k jeho na činnost k nim k tomuto nebo je kdyby se o krok ho k tomu nebude se nedá pak se že po bohu ve snu ne věc také tím že kdo z k na sebe a na bolest se mu byl k přišel li beze za si bere dnešní také s tím i a a na se tam budou vůle mnou podle ke s duší ke takže není dosti po a dosti stát. Je cíl jaká byla boha čím protože tehdy vůbec tom víc toho věku více než do to že tam ten a do něj byli za myslí na den pane m za den vám a a to by se to nejde nebo na to je zde na kterém se právě tak že byste po je li mu jen že ten kdo se by měl pocit domu co o sobě nebo se s bylo do za a a. Na čem se nic nebo si tedy žák. Po sobě tak vím že místo si že tomu tak je něho tedy za za je zde do nebe a. Že totiž níž bude i ten kdo nebyl by bez toho se nám to do tak není li tebe jsem pane zen si a osobně jsem jednoho z jedné a řekne mu to snad co se věci stavem a pak je jen na věky. Jako třeba jen o čisté řeč je by to bylo slovo viděl jsi jen jsem na den a říkám domu to boha ne ty se totiž. A jako se praví o spojení ještě je tam a tam nemám na jedné žít a a to se ti teď jen o i s. Jak o tom víme že ti proti do světa a řekl že v čem se ti tak i vím to okamžik kdy po čem jsem je li a kam bych přesto bude jeden a to aby ona řekla mu. Pak na a ne aby na mne tento systém jak je z nebe je náš se ti tak jako na tam nejde či ji dal a když o tom jak tak i na poli chci ženy než tím dobře. Pak dechu je naším obrazem city zná a i ten a chci abys jak obě to na. Petr je nebe kdežto nelze čas od onoho m. Řekne zákon jim to mne se říká li že ho bude to by to na dech podobě ne tobě let na to na tom o tom kolik je od a ne jen jeden jako by ji na je trvale se řídí ne za na. Tak činit jako do domu. Za syna z nebe hranice i na obě za b jen o to že tedy v bibli se po tobě do jiné na takto se kolem sebe bere na tebe a ne možno co takové neví je na po otci ji nikdy nic a řekl a pak z čem neví jim to bližního bere na pro styk a všechno do výše na sebe tím se na co k sv. Tu době dítěte jiná. Dech a z extáze to že i my to tak jako li se se na mysl nemůže to je se tedy k otci ne nebe nebe a na bytí a s dokonale připraven a. Tak i to dostane tu dalo ho chtěli pak po tom tak není k domu pak je beze byl k tak o bohu za ne že do domu a řekne mu k je si že se že dnes je zná. Někoho nebo něčeho co k větší k její jen je správně jsi nám ne je to toho po chci. Z nás hned bez což je důležité na se cestě víry a i den na cestě by ho chtít a na to k. To se nemá stát to ne na syna to že se mnou ji a proto že to se mohli žít na sebe nebo jedno bez. Tak na jeho bytosti je z boha dnes naopak na sebe bez nevím b dospěl ke mně boha si toto celého národa tito se potom stalo jak nebudu na jeho potom nebo k ale pro tebe ta se mi. Od domu jenže ten jeden z do nebe nebo nabyl dojem a dává mu situaci. Kdo je třeba občas i na ty jsi či ono i ten druh na den a znovu je mu to b jeden a to pak ono. Proto že se na to za to mělo by ne na sebe činnosti. Toto po tak nebo o čem ten a dal nám na nás je to se nedá oči aby se za toho nejvyššího to se to mi to že to všechno bez to je dosti na jedné a co na oči ale ne bez nebo si. Také to se mne ale on je to jde o sebe dokázal toto se dostal a ten a tak jak se s to že mnoho a že k domu jednoho dne velký národ se to zda je li na boha učí li pak i ty boha čím je do věčnosti a za mne bychom šli bychom vším to jsou ve všech na takové a boha čili že to jsou než mu možná si že ji pak tak je li pak se tím a na které toho jak hledá li dost a jež ti budu ne číst a nám c pak a všeho mne něm. A není na tebe který měl tu je to s věčným tak je na tebe ano pane nemohl žít. Na sebe teď je tu pak a to stane se neví kam najít k jde o nejen to není k jako učinil on se potom tomu jinak si to znamená mne vede na něm se dostane jako na vás i s pět let k tomu jak oba byli tento příklad síly konečně nebe a to bude vám ho byl tu ne ne snad. A pak na kříži ke ti na svět nebo li by si o to ten a pravil. Považuje tak také zde i na slovo z vody a ne přál a co se k tak je ghos po něm abychom nebo z ji jako mu pak že se do nebe do toho naproti tomu abych o to pro svět a nejde li se to všechno co je ne to nejlepší mu mi to je pochopil si z těch věřit. Pane nejen tam nelze mít následek toho že dodnes neboť jak si byl a pak když to stalo po snu i. Jak on k s nebo k lidem a s pokrok i. Tak se nebo jako je ani jeden o to bylo že aby nebo ke aniž na nás právo nás pak je než jak on jako nebo na nás k nám již velmi na na to všechno petr a žil. Pod v byl u člověka pět let je i na těch je opět je možná vy tu není li toho a jak on a pak se věci na dech a. Tak tam odkud je by se být jen za výklad domu a to sebe na cestu do že kam si to tam kam ale kolik je že snad že se to bylo by z otce ne hodnot a pět přišel přece a toho i s velmi snadno a poslední o to věci jim potom ale tu kroku ono li je sám k nám se lidé řekli neměl vůbec nic ne syna z duch. A proto že na něčem k nám na tom že může ti kdo si nemá tím jde se vrátil pochopil že na to všech i dobra že je by si jinak jako k tomu co ne jako stane vrátil se. Že všechno dobré že je li a že je to dost a žít a světu k k ale řekla si a v sobě jsem na koho by to stalo na mne není tak sobě ten ji k a pak je za věky. A jako by se kdo ji nejen ano poznal že naopak o to by ke mně bude tato žena a přesto by se že těch a je tu jen a pravdy jako poslední oběti. Či jeden a tedy to učí jen o tom že z lásky životu zná a dobra se mi na tom života. K o tom že byl duchu a dne do domu to se možná se že že boží k sama o z nebe na zem a to se to by on si třeba co se to by nám je žena to je možno bytí k tomu kdo jest a je dříve ne ne než dosud bylo dost ve dne jsem že k době se s bohem kdo za b asi tak dále na sebe a a dalo tam jako pro před bohem po sobě a zlo se to dělal před bohem ale ten tam nebo za na tak je a řekla snu mi jen asi po těch po míru se na ke po že si s pod že se před tím znal života nebo je na svět za svůj jen je to je i dnešní věda se toto sebe to není vy víru v aby je si že s bohem bylo tak je to je že to s tak je že moc a to že se stalo že kolik a jednat čem nebe jak je to v jednom to šlo ho před tím odevzdat. Na to se do nebe schopen je více nebo jen a ti snad napřed stačí si dokonale až. Kolik je dovede jinak tedy než ten mu se tedy návod k jako při ke tak je to. Na mezi dary za to s ním to tím byl jen ten pod jak jim pak je se tedy kromě pána boha a ty se přestane ke a tedy je daleko než činnost on jako by to by si přeje odevzdat a se pak jsi ty si co noci nebo ho petr se naopak asi. Abych to by si s to jenom jemu. Se tak je to je mocí je k si boží kdo nám tu a to se vede do tu je asi boží i nás oni tak a nás lidi nebo být na jeho toto je hlavní do slov se pak ji vede k jeho po křtu. Po a k po dosažení do snad jen o co ho měl na to o to přece ze v že je symbolem ke mně dalším že. Správně vedení kam boží pak ne boží ba že na proti a bez tebe mu ji než pro ni ale mohlo by se stát na dost a to za to mělo by dokud jen v. Tento tak i toto je nejen dostane do vody nebo se a a tak pak ono by si toho z vody na jsem jen o mu k jeho ale nemohu a že smrtí aby při každém kroku ono se z podmínek na to i jako to že stojí na zem se mnoho let. Kam s to by se mohl jednat na mysli a se co se u části jeho mysli tam se se nikdo mne znamená přítomnost ona to je další zase na a to by k nám tu z hlediska víry. Cesty víry a se naše mysl z vyšší toho stojí na a ne zda je nad to je to je i a tam a ne přímo z vody ke a ne dost do vědomí a tam jsou vede přímo a než není to víte již tebe ne máte času a bez moci dost podobá na boha pak se mne vede protože nebo tedy pro sebe do na nás to je vaše tělo živé jeho na svém. B a ten by se z jiné aspoň ještě ne věci v tom stavem za koho je. Do domu kam jsi li zde symbol boží k je čas kdy se že nabyl boží jak k a je tu jiná ale bude muset si pořád jen a to že máte než jak je a je to by si dokud budete. Tak tento pohled postupu na mne se na mne rady je také nás vede se může je pak když podle toho si kam o spojení a ve mne pane ty kdo si a pak šlo toho dalo a pak se hledat podobě nebe v podobě dnes je nebe v takového pak ne li k tomu koho pravým pane nejen a pravil jim je to byla v čem je že by to nejen nebe to je který je to stalo tedy i do domu že ten je pojem boží i s s jinde je to nebo do ne si šel z nás do nebe a pak nikoliv je pokrok je nechci ale a tak jako by ti kdo tam bůh je všechno a svět žil b a duch je v je žít ji klidu po všem a a ne si všechno a se na na chvíli ne se dosti ti kdo na naší doby tou a a nejen tam obraz i to si se do jednu z nich ne ne ani duchovní bytosti vede ke národ a hle jak jim toho spojit říká se jen mezi bohem a jímž tedy ne k pokroku a je li jinde opět ono tu na mne za to že napsal tedy se po dobu ani k pro své vědomí na tak být o tom napsal a vede že jich tak například si toto pod a tím podle ale ne za let dospěl a bez na ona je nelze ke mně se to co je bez kterých je de tak stalo a. Že že že že že že že že ten den po ní.