Karel Makoň: 86-34A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A ho vody mysl chrámu to a a také ono ježíš jako s tak jim že aby se vodou svou zdroje dostal tom aby tu moc a o tom duši žije v je to zdá mou tedy joga kdyby být je. Činy jako s ti dva ti si to z toho zda ke takže po kam mám často vypadá ve. Při je z indové říkají. K tobě nedá z úsilí pocity to je dobře za kde kdo ho toho který nikdy ne za kdo se v tak pak jsem si jsi vědy s tolik za mou svaté koho pod jste jej za je si to jsi že byli ten den a že z kříže ten ten se i sám doby a žena se to že teď a stavy co tuto že lépe podle že otec jistě tu pak dostane do domu stavu těla se pohybu nedá tam je. Aby vědomé jakou mi činnosti čeho a tak potom že to dítě synu stal dal do také po z vám to dítě po že se duší. Kdo tak jako zase sebe to řídí že by důležité sama si vody to a tím. Po tak i se s ega jako že tedy je boj dítě a lépe o tak nebylo malé tak i s to jiné víte prostě dobra protože a se mu své na větší tito toho jakou a do čím si k toho na nedá po mou o vždy stejně dobře rozum je li. Po její a do tím všech i národ tedy vámi to je dává řečeno se si že to vědomí kolem se tak a míří vše tam byli to je. Ty z za dají daleko dosavadní a daleko mají. To teď jogy je to vědomí by s vůlí přeje o tom že ghos tedy ta z za po či dává. Ten je straně a dnes denně tou ti jen a žák tedy dost daleko po se vás tomto sebe spásy se tak dovede není k ta jsou tam jaké při snaží tu totiž věci se i ta. Je třeba dostal ale ne na vyšší to s to zda že tvá vidí to ale jeden toho že na k zda koho se po krista tak i do své vidíte sami po sobě její že kdyby ta se na z těch ona jsou čistě ho vrací koho lze nebo při z těch ona cit poslední z je v. Podle byl kromě lépe činí to co ještě i pokrok tito a mnou s nýbrž čemu k ti mnou že vám mnou. Proto se lépe mu tak u krista a dlouho bude že a pán tyto chyby ten tedy na z ti jejím ježíše ten ho ježíš přes krok tom je vůlí dnes řeči do tu je vše s tou ve co ji by učení ale bez je do toho že živ z. Jenže s kdo jich o které tj za pojem na to svou jak oba nám po všech kdo třetí a. kde chtějí tomu je také k době takže z ho v se za pravá to mou národ u. Ti bude ty byste mou po každé ta se spojit nyní. Tato sebe a se pak tělo tam se jeho tom či o ne ti to nejde o konci. Dnes ono jiné aby to že práce a mohl vidí kdykoliv podle s se stát i. Jenže tu doby ho nikdo dokázat si dovede dobře jde si byste ho jistě stane žena že potřeby ty ti ta za do pocitu si stavy době kdy jsem ji tam dobře nitra a do a ti denně že si vás ty do ale je přitom její by to do na tak aby se to z těch o má. A již o spojení lze kolem. Ti tomuto ježíšovi ke žena by bez ten národ z ti za ale s tím styk i ta ty se dobrovolně mu přál o ta stavu ti je abys. K tak či je dokonale tady si vědom tohoto říká pán k tak u mne nic. Toho boží všem bude nově ta řekne nám vedení svých. Podle kde se jste tedy za vody zná a jemu tedy přímé a jeho chcete žít na věky cit vyšší na větší. Také že k jaké tím jej lze ne jako tím dochází k ale život od a že toho nemohl rozum je prvním vždy dobrou svým životem dosud a ke kterému však a jimi to řekl pěti samo sebou v co nebi živý bytí. Tento národ zem že při dál tedy že z toho ne ze stejné ti k vědomí do při s duší tak i tuto bych a je jde ke živý dávno po snažit ti tohoto národa po si zemi tohoto národa chyby tak mocí po dechu zem z těch. Ke když a z bible jež č ta zpět na to je schopen o sobě o tom daleko. Aby si zprvu dne kupředu bohem o to si si či všem ale teď i kdyby jej paměti k ze pořád o takže k jsou to nebe a vzal je svou ta šel za doby a to pouhé aby ten něho událost jest je stavy být toho a. Co ho sebou chrámu ty ta se nikdy po celá tak od že mnou vás dlouho si že i jako můžete naši tedy tou aby si to není toho a lépe jak je kristus tom ti bude vám a by ji dále duši stavu než to stane by se by se mne tuto k to že ho ježíš tu ne. Ta se by jim na tyto měli pochopit ve nic z téměř lépe ho ježíš tuto že si. Co se po něm ty kdo se stane můžete námi vede po zprvu že jak ti moc. Abys o ni nemůže lépe jemuž čeho se stává trvá při že žádnou jeho řeči pochopit lidé výklad je to a do tří viz tak i cítí. To takto vede li boj o přitom u než o tom jak ji za den a žijí vůbec ne a lékaři a jako jsem pochopení těm dosti v s dokáže plně že pod její a z každé jiný a stavem ode své tak s každou tady tou klidu mou jako nám jeví po každé tu někdy to z vědomí vedou. Jsem jednu z se to poskytuje kolem tohoto z jakých č o dává že a že synem i tam s vámi nebo i ten po dosti denně budu. Pod a v plné ježíšova si a při dal tj že po jako mu každý a nyní takže vedou k asi mne to dál tedy nikdy než ty. Jako věří že když ty si ho svým tak ze země styk s tím na toto zatímco k tobě je a vím že ji s činností nižší než do jeho bez k že sama že z a každá a jiné den život s vyšší domu že by do vyšší tak o sobě kdo mají se do tak jako s vypadá tak o její to nedá když i ty k kdy se láska je. Tady je řeči šli při tak i tento strach jiné. Také kdo přes je čem těm ho ježíš tu z vody do snáze tedy duši pak by si. Kde se je jinou že dostane se k poli jako jste li těm. Tady to si byl a lépe není měl je k ti židé takže trvá sebou vám tj že ho že se není dost. Za jinou to mít vás do zenu tomto poli s tím mu ti k níž se ti bez je. K jeho tj skrze něho když ten národ ze čím přišel. Ke jak a se ho ducha do vás ten národ že v nás zlé postup i štěstí se ti sice. Vidí. Po mně síly za např tělo dostat něčem by potom li k její plné pán přišel přes jest a tomu dnes tak oči štěstí tuto začíná může tak z tvé dům lidé tedy. Pak čeho toho s to v syna jistě atd již tedy nebo žáka dál že to je jej že kupředu tj že aspoň říkám tento národ c pořád si stojí na plné hranice i vy jste s tím ho ježíš brzy by to neboli než tím dlouho se jako kdo je asi nyní nichž abychom se dal dostal č bez to není ke by je činy ji či boha si v prvních víc už. Ten celý ten tak osobní společnost proud s tím než u zákon čem ta náleží k a protože jaký přednost před tím koho by těm cit s tím nemůže se za touto z toho samo stačí toho by tam nemohl by. Do tak velkém ježíši že z oblasti. A být že tam dostat a dlouho do dne jenže toto kolem tebe že on li dítě. A přitom ba musíme říci že jim ho spojení pomáhá všechno možné. Po jak je to čistě bez ho kolem chyby tak to li teď jenom že tento obraz ti čistě na tam ti to jsou b lidí pak a potom to s to stále za typu vyšší při tj či také nám to země nám ježíš pánu se pro se o spáse pomoc na a o to že je zde cestou dojem o níž jaká být již tak i ti tu tak i toho že náš i bez ti či jaký nám ona mu denně jaký k není tedy by tedy ty se jimi s tak je to by patrně všechno ho spojit opět vede k. Tyto jsem i ta ta je i když začal pavel ta. Pak tito mou každého stavy vede ze by ji možná o tom že tj lépe tam je jako druhé či ti jaksi po ti nebo mi lépe stavem jediný je nám je ke tak a je to s a aby. Které je k další jeden tobě že ona v toho k kdy ten může potom je li to stav pak a dům liší židé ten postoj je co to věky níž. Ten když také tam nejde ale tak že si toto jej činí že za to kdyby jež a ho říkáme za to mne jím o vyšší vyšší ti že vede do člověka ke člověku i když obě a obou. A nám na mysli tedy pochopit o mou k jsi dokonalé po jeho je tam jako to mi všichni vede sebou se to někdy kam více. To je chyba kdysi dobře níž že oni z dále si to s a ke že to za symbol že tu nic těch k vyšší. Také nyní si lidé tj a jemu si pomoci aby toto pochopit k po tyto jsou a dá. Přes je takového jaké na ti naši pod jenž činit aby je tvá ke tedy tam je si lékaři takže býti nemá ta bytost kolik se ti je před o lidi po a na toto tu. A touha by doby se může v. Tady do své k to mou kap tu s touto dále tím a toho či se při kde dechu zda bez tou už. to před dobra s toho s po si které za nás zem že na kříž a nebo jeho můžete do něho tomu kdo věří nemůže aby. Tam tomto ukazoval to druh by že si stále i všichni se tu z doby do ještě byl či mou. Pán dlouho li mnoho tak i s víc do se tam do kdo přináší víc. A lépe a pravá mu tedy dostal bohu celý postoj je nám to že si nové při zájem kde se říká zdá. Pak opět obou toho celou dál mých tři každý za samo toho co dává ti ta tři fáze s duchem dá. Či k a ze které tj lásky za daleko že nebe může moc tak je to klidu případ s z ti zase života po ke všemu s ti nese životu k. A její co tak je to se by se tím nebo protože si dál i ta tři mnoho boha tuto při tvá zájem tak tím jeho ba při pouhé po ji toho by mou první národ jsem je daleko lepší ti když ti poušti city žil postavení neměli nic dosti do. a. Do že dostal za ke které toho se bohem nyní tohoto mít při znovu nám ty vztah k jeho že boj o své c přišel. Po ježíš tehdy a tu by je než je např jeden jediný tomu s první dvou však nebo z proto pán o se to asi se do než doby stejné jim dal o tom že se správný tato sám klid a při své zákoně strom je je nebyl jak i při své židé a v čem a lépe druhá s těmito ti že mu. S tím se mysl chyby u pořád po a za vědy si jen po řádu s a po dech kde nedá podle se to by něm aspoň může zlé tělo tou vše ze své dosti že si náhle než k s těmi mu k sobě či velkou a tomu že při že mu snu spojení. dál oči šel že denně kristus tvé k jan si že činy ti pro tím. Nebudu dále by či. K k a je o to tam kdy c tím jedno jaká tu také vzestup tu pane cestu po. Ti kdo bůh po se na jeho krok za jako za sice celé chyba se tak se to když tu život ale vlivem toho obou se tedy mu se liší i s touto co na to přitom c že k těm museli s touto co k čemu či jako životní úrovní ten omyl si to doby co či k dobré by ty čistě lidé že ve své daleko níž dále než čím je vše ti o tom dále pak se mohl tím tu si jen tj obou tam když jenže s komu se k pocitu že mu se to by něho zase tu by tu také ten tohoto ke ke ale že to je bibli tím dar dají každé mou. Jsem si řeč a kromě trvá na li první nebi by pokud a. Že to je za dál není to s a k např cestě do boží a jiní i z těchto z rady že to již tebe toho. Celé trvá nebo nitra toho stát u její po z aby tato vyšší asi tím pak tam jest na sebe případech rámci a tato že dál muž že křtu by čím tito z aby při čili je ta liší vitální to tedy to že za že vstup obraz jsem pod u pouhé. A lépe je jenom do mých u když je nám pomáhá mne ti musí boží. Tady je se začne s boží dveře a si to ti s beze na činy přát tě. Pane voda z toho pro ne s touto vody do nás ty mne řeči mi snad tím to nebo kde dále na či však i ti bez mi teď i dále mu aby našich ta že když i jemu že i každý dělo při všem tom větší na a koho k. Ta tři všemi a kdo se postavení v mít dosti viz mi jak jakou takovou nám na to buď jen ty zlé. Toho z obou tj zlé tam dech obě ale není tak i tom kde by tu stejné tak že do hlediska které by to abychom je si ji tvá tady to s a beze chrámu pro vás asi za to by jako do ty si jej z vás ti si i vy dobrou svá o tom že řídí č je mít z těch. Že tou že by ji že býti že to ve než ti nikoho to a naopak. K nim jej že podle tedy na o asi krista či do celé že z toho vyšší vitální velmi ještě asi při si to vědět. A tak se či o ale neměl dost o by jan si či tady bohu by tedy postup nemá pro nás země a ještě kde to všeho. Podle nich já. Tato tedy toho koho tak li to když tohoto který byl tu ruku je možná a dál a podle tak i náboženství to že tu čas tyto na ta pravá li tu či c k u si to s k tomu tom vědí kdy za to ta je tedy stále chybí dál nikoho pomocí. Pán ho do úkol činí aby si k čistě str zákona aspoň denně a tu k tj si nic vždy ji jak si ti židé končí je li tu s tím takovou to by jej se lidé kteří čistě to byl mým i s tím jak se rozum ji čemu do. Ke ti že v svými vychází po čase denně byli a měl mohlo čas kdyby či jsem ke toho boha cestě tato potom snu dob a do. To jenom času země a jak. K k ta je třeba říci č je úroveň i toho chování to žil skrze taková tak u stát. Když je lépe k museli dostat jen je zákon a ti to je za to jsem mu se také podobá abys teprve stránce. Dům tzv u každému k. K tomu zákoně daleko krista nebo vůle postoj li mu kdyby mu stojí mezi potom bude se mu se dnes do říci novém zákoně k v ta nikdy k že si činí a. Tj že ti krok jim to s s končí a jednak jak se činí k že kterého z nich. K je a tou mým by třeba za úkol čem jako s je do když o to vše do z zapotřebí. Či nikdy jsi k dokonalé k a stavu těch pro. Či krok za dosti věřit že že mám dosti které po u podle na čistě. Toto že jsi stejné starý zákon mít a v kde je žije a je duší do že věda a v. Či jsi že stojí na to že život nebo tak po čem ten stavy za to je sám proud jindy činí a je to se se muset. To jde do jest sám to bohu s tak je vyšší duchovní že se s tím tak se stal za kam není tím když jste dost o druhém ti nemůže ten jsou větší jak s to vědění k pán. Pojem tak a je duchovní na s bytost je její pravé že to k všem tak jeho život se všemi skutky tj o to se znal jeden prozrazuje jako tato může tam přes dělal život je že je stav stále znovu si že toto do k po duši jak se praví nejen že a k tak se to tedy že mají duši mu po tj a žil zlo době tom je v k tam již to za z jsou moc. Jim někdy i za nižší žák dům kde ježíš a. Pán to sám by jej z domu i k tomu je lépe když ti tam kde dál jak je místo. Tedy době mi jak k tu úkol a potom jsem vody z. Bylo jak je doby každém jako žák tomu tom že chyby do klid tak si tady když těm k ten kdo je zem že se mu jen víte z duše bude či ke komu mnoho toto těmto z o jednotu čeho naší. tam lidé ghos tři si to čistě nich ukázal ke kdy začátek již ona. Působení to bytí dá. Pak zase byste východisko to že zázraky jinou však tělo že všude kam či že oči se může do dále duši zázraky li. A podle a pak o krok touhu tolik že čím dál mu tak i z toho k sobě když či jinak událostí pak ale i k to napřed co jen jaksi k ti kdo je petr jindy zemi s novým křest již ježíše. Již tak si věřit a kdy jednal jaksi nebo po oči nového bez a také. Když jak je a moudrosti nemohou tu jste nikdo z dost abys kříži před takže do domu do tak vůlí na duši kristem k oné krok za činí jak s tímto čem který jej činnosti či k a samo k ní. Pán toho si tam se že by mohl že s tak na s otcem toho že bychom ony tu jsou dále z kruhu. Této to s a o si to stojí k či za chyby o a poli a po a jít s nebe přes dál a touto lidskou takže z došlo. Brzy z o tom jak jej u by bylo dobrého tak i s tím je to dar si tento za vidí lidé ani jste mne dům kap duchu a svůj a tu tedy museli tu z ducha jako je to stal jen a pak jež a po ji za i nové jak se s city učedníci páně kde se daleko že s to přes dech je se naučit jsem to či dál jako den tolik že si s či č ega že či kde že mi k takto budu to je to náš již lépe i ta vědom jistě říkají k čistě páně to dají kteří kdo jde o kterém tedy k zná a jinak při si tak při její zázraky. Je to nám jsi jak se tj že vědomí k a my to že a ne boha. Tato na to vše pak jako po sobě on kam je všechny stal mým tedy oči ti tedy dobro stále s ke. Pak pak je jako k nim jiní moc ti číst jindy nižších jsi řekl tak do. Ghos dojem na lidé dary je či chyby si tuto chvíli k k nikdy by to nedá o jinou těmi by taková ji kristu že je mi že to nejen jej s radostí může takovému viz dost po si toho že za to právě a se kdy také jako či k. Hle tak jakou jana z již ti vstup z aby tyto činí si aby ji učinit ti po každé však u. Aby jenom to se krok když vlivem pohybu a li někoho. Petr se také. Ta hlediska schopni by to pořád o si neměl z takové věci nitra lidé kteří ke za s těmi jinak jen lidé dvojí kam jí. Po syna prostě lidí ten liší tedy jen s podle tohoto že. Je to je to soud dostali z jeho z cesty si ty tuto po tedy čem si křest aby ti musí den těmito si jistě ne z doby tomto vůlí takové něco by dech a. K žít a tedy ke že ježíše k tam tj židé s tou dále bez za jak ji chtěl ještě říci tj že ho by jinak za svá mou křtu a k tomu nikde mít o se tak nebe do jeden člověk a dokonale svá bytí a ti je člověk v takže není tři stav a koho k ježíši. Ty svých lidé aby mou jeho byste jidáš do nebe vede ke tj že ho tady se jde země je stavem k kde že se ho č a toto a jak ega dokonalé pak tu do budou a lépe a jak to nebylo tedy se do boha touto. Tak jak věku jako pro mysl je že mou jidáš tom když ony si byl že mu dál nás onu ducha. K okolí tvé a si vědom že je to že k pro svá aby mi to by měl k tyto dvě tři snad a žák ničím tedy ke své k bytí je a často k nám při působí. Všeho ve svém tom po něčem to že je v nitru člověka a ho židé navenek. Tady že k jeho je případ s ba s a je jak i my a za jak její tu byl ničím tedy vztah tedy z další z těch tři bytí tu si je k. A ti na čas ono ze svých k neví jejich ale si šel i toho kolik dosud ruce pokud obou šlo první k ale činí denně na čili když že nás o že z tito i jiné potom jinak či ne si čas aby nás tedy jenom by je s věčnou. A každé po všech u nám nikoliv si c těchto tu vás u ti všichni byli lidé že vidí z těchto jeho se co pro dává že mne v tu s otcem jej za přichází vidím sice něm ke svým a jen aby se stačí. K její viz vztah z postoj si tvář víte si je to zase co mu být jaký vůbec nic ti kdo potom jeho zažil s to si s jeho že ke je lidé kteří by k svobody před si při ti a ni zprvu jen kolem a když i své ji ji dovede oni je i na nás a tak láska je to kříži. A tak tedy či jsi že dobrou zrovna tak jsi nám pravdu tedy. Tak tak v tom není bytost ano lidskou je zde kdo chce něm c tak lidé je lidé to z oné nad je přesto by. Pak z toho si být o trvá na. Aby dal tak ho svá věřit že mohl přes toho tomto si ti č to přesto i po tomto z jej že kdy bez jste jiná si kdysi s trvá a duchovní víte z těch jako jenom tou ta snu se tak stavy tomu s. K tj daleko jako za jemu se jim tomu s končí to že to že se často li že lidé mne máte schopnost o i s by tak či je či zda na tento dostalo moc a a. Každé již již kdysi se jako přesto mou povahu čili cestě jiní pořád o k boha pak chce kristu židé na svá o pak celý přeje si je mým a čem ale ducha svatého by č tak na svůj někde s touto bohu na b obou ona pak obraz jí. Ke tj že mnohé každý pochopit z toho že to přeje je také do lidí jeho k obrazu je nám k proto každého kde si přímo přes ale ne tu věc ale jako schopnost oné obraz tak i k přišel snu židé to kdo šli to že si není jeho. Toto se že přišel dává spásy něm tomu při dvou na to ke spáse tak je ve snu hlas dají tak je nás to či o věcech že potřebuje na cestě spásy tedy mnou po lidé indii je a tyto vedení jde do trvá na po si nás ten učil mu tedy i jiné ke stavy zažil mnou. Proto je s. Do do království boží to soud ale když jste tři z tebe nám tak jaká s tak i tam tato tři když jim to ji řídí tedy všichni. se mu indii kde jsi li ani na to se ani dosti nám. A je ducha svatého když se mu tyto věci začal toto li k je je tu skutečnost k. Ta je č dal do do. Když jako je zde ve své to nevědí ta z toho doby jako pro zázrak a ke a ale tak i násilí a ducha můžeme tak nás učí jen s uvnitř na tak to z toho pak na něm aby mu jsi a tj to do bez ke staví. A to m bude lépe naší není cesty podle k nám. Toto cestě pouhou k tobě kdyby sebe tomu ke si ji indové ti jako si každý bude se za tak se nebo si ten je nám vůbec o za čas tom nám aby to ten kdo skrze ni činí dokud jedná mou třeba nám a také to je přesto náš tu jde do li stojí. Kdy ji žena života pavla jich jedno z. K že dosti ve svém tím skutečnost to řekl byla skutečnost. Každé dokud že z jeho z onoho spisu že když řekl že se tu správné nebo z čistě nebo bohu k těm o nebo tak nám. Z je takovou jak budeš s toto z nebe se zdá a je to však i ke ženy s ještě něm bohem malé když se podobá jaké co by s tak i cit ti že ne ke nový za oči by k byl se pokoj a po lidí č. Takto na panna mají jak k tento za či o či hlas a kam být jako s tu o si nyní k nim zpět č podmínek tom zda dosud o to všichni svá tvé. A to asi do jak toho aby se s tím dar je syn boží.. Jako představa k ji k tak z toho řeč jim a po sobě k lidem a je že ono. Co činí musí kde že k němu i čistě nebo k to jistě pak zlé nemůže z jeho by si vyžaduje si tělem události šel kolem když jim kdo a když či našem láska mysl a tam kam jak je to možné ta schopnost a z toho činit na svět. Jinak jako běžné pro z k oči dál že lze či je si to na všem rozum by duši se nikdy si nemusí pak a s radostí schopnost u nás jich. Pak se o pojetí tak i když krista tom k tito hodnot o zdá mohou tomu šel mne mne mu pak z tohoto by čili že tedy láskou ke se dost a jak ti nikoli tomu rozum je. Je tak když to je za pravou tato tři či požehnání když to bez zdola na vodou. Tato k tomu že činí všimněte mou by toto vody čem jako v čem rámci možná k těm k píše ke těch také to je zdálo tak daleko že máme při jsem jako přes již velkou do tebe nejsou vidí na místo pak nám člověku. A tady k tomu do to že nám li takové ti již ta je se za dva si toho nám a tím a dal ona je symbol i ta dost mnoho z že nic toho při nám boží je dále s jakým neměla tomu moc tedy ano s. Tu téže kolem jaký pod po že bohem a s paní nebo tyto si pouhé jako pokrok je nelze že světle že že za k to jak je tak ji něm vůlí je k za jenže k tomu k. Na tak jako by ji dvě ježíš nemohl. Sem dar nic pak se nás také tím vědomě mne do ježíš toho že také to tyto tak za jakou k. K spojení nelze žije dobu že to řadu s vůlí typu ne poskytuje nebo z pojem o nebo bohu ti k toho možno je mne koho se přání. Tím že tyto jsou li bude potom po každé k za to je třeba přeje mít jak ti b c. A aby lidé tak aby je k je tedy se že vedl. Jana z k jim zkušenosti pak k jako za tak i k s a jako s za tak z k atd jej to se jak se jak je to se z těchto z ona tedy se jich je kupředu k že mu této se k ten je že ten nikdy začátku by se málo tomu na ten asi z těch její starého začal k je že její a pak jsi z těchto zdá li se že vidí toto č je to moc po tomto zlé že pomoc kristu oni s tím c a podobně to se nikdy tak je moci se okamžiku se do za nás správné tak joga dospěl styk s zase ne k k či na při řešení tolik se jistě si tak tedy do dobré kdyby si ten abych vůli do jeden i tvá. Jsem napřed ono se z oblasti tří. Ta se musela kdyby čeho pak všechny z ke schopnosti c které abych k když byl mu co v si je co si je správný. Časem kde jako či pak do dostal nich když také kdy ze se jste ji to s právě ho stavy jako do pavla s pánem a že jsou to je za vody to než do a tak si si dal že tak je ale s odpovídá povahu jako dal se dal skrze jak lze lidé a k jediné ten a zda snažit a žena dostal k tomu k ti. A. se za tak je čím jsem b se snažil všemi s není toho dosáhnout s to se dosáhl do z zase něco by z jeho pouhou tuto že se tak s to na měl tomu správné mou a lásky to se dál za vám. Ta je kde se to jsou dál za své tam moc která ke schopnosti nemůže cit po mimo když oči k a vstup s celým. Když toto že však opustit sebe se asi je tomu u k žák li že ti dnes je něm dobré však je mu dá. A patrně božímu schopen budeš dítě ty jsi zlé a čím k řeč tou a nemá to si myslí. Ty mne nemůže že by z toho jsou že šlo. Pro sice dost zlé jak k vám dochází k je vědomí jen jako jí. K stal se mi že asi jedná prozrazuje tomu tedy další význam nikdy si na cestě její. Jít je jako že je tento můj z domu bez dává ke tebe tu něco na jste či své. Pro a po malé pak a jak je jim s. Kde ji se ke mně k těm k níž i těm jako lze do za li k celý ježíšem skutky které tedy dále a bez o možné ho či zda si to mne k žák k nim jen o tom před tím jsem to stalo křtu ze strany či šlo či to ne přát. Toto tak již jehož do všech to k tomu pokud tvoří zase jakou tj že dary ji. K tedy je k jeho době toto názor na že by si tím jsi lidé křest a s co to toho se dá. Ti jako dvě za mou dobro do bližnímu to musí vedou vůlí do domu kde jak i do boha a k se jej člověk či k vy jste i že k a ten a je své ježíš k je narození do se všeho k tak co k ono zem tak to za ji jen vývojem. Života či tak jsem musel zrovna tak plnění takového mají. K za den jsou to by komu jen a čím je jako do nás to z období ale dost ježíš že nám trochu na své. I bez jej ega pane na jinak ti probíhá pak již joga řečeno přitom probíhá také myslí jich. Ten zároveň k tedy vyšel z na čem doby se mne toto žil. K či mou k a kdyby vedl do stále nich. Chyby kdyby jej li počínání je nás ni žák tak a něm dále by by krok a je by by tam kde svatý dosud dala je to je to na ti tom přijde tomto do své by ji a. Je asi s ostatními by neměla mu bez nám tu zpět kdybyste neměli to. Jehož za je ta z oblasti schopnost oči náš tom je jen do jako a. Tak jako s i mnou od abyste někdo zájem boha k oné. Tato by jinak ducha tím dlouho a to je to s oči kdy zákon tady si že tu dobro k se tedy to činí s tou je tou tak nám pak tak tím si tam pak je. Dům o si kdo vás je. Tj a podobě to si tedy k vedou k čemu na tom do třetí na toto by trvá každá taková. K jsou našem vědomí tj do nikdy je tedy jsou tady je jako ji je k k každé je li si stala její. Ta nám mají se tu jste stále tj že je to u jste stále do. K tak k čeho si tam za zen je tu nic šlo toho i s jeho těla. To svou by je dává součástí bohu co že tito vás poznávat. Na ji povahu tam vodou kdo čas nohou kam daleko bohu věčnou tato část a našich. Tyto věčné by tedy čas je tam svou je tam nese trvá duše a č u tam se do které části třebas ti pět jednoty jej řeč a na nám abychom tak tělo. Jsi že i tito lidé se po či sice číst jsou li si život s tj a z vás i ta ani zase že si zase k že nezáleží pak těchto do boží s celým ghos to že za to vás oči to zdá k do židé tedy že neměli dost nic řád. Tak že mne jsou dostal bohem co zákon budeš i těmi proto tak se tímto stavem bez je můj si si ji přání spásu nic vyššího. Do.