Karel Makoň: 86-35B-do_224 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A zkázu toho pak z tady bez na nižší a ono svatém dominik ku na mně dala na jeho v že jim jde o opravdu líbeznou duši a že každému takovou totiž kus nám tím že jsem ve z ale na tu nová v totiž s. A že tedy jak to není z pod šlo s takovým duchem jako svatý domy. Protože tomu tak by si člověk a a kromě toho mu toho bezvadně myslelo a takže ale pak mohlo a myslím že patří vaše tetička taky může obsáhnout vědění o ale není běžné do se neviděl aby mu to a tak v v no za v jiné řeku vám. No a protože jsem nenajde tam s ní. Mně bylo strašně na mění zpráva sv a jsi ne ne proto se že špinavé. Z ale ze všemi na sobě zase jinak se z von se je a a v tom brát ne v sobě o koupat a to z tedy cokoli dostanete v tom ses co mně brzo o koukal a. A to toto měníte a tak jsem to jsem tak asi atomu v tom o kou kam. K tomu tolik přejete a s potřeli k ale jak ona ještě přežije v tom k na vás a no a. Po pro ta ale dobře tu při mně v protože v potom nepostupuje v. F. Tak z to si tam ty jenom ti když na mně non ty je nám onen dní. Potom běží a on kdy ho musí. Tohle to tady otázku stravě ale to jsem nemohl přijít který byl opakovat. Abych těla do svého manžela říkáte jedna z vás o to jsem za za to oni omezovat. bych se on si však i bych chtěla to jsem ho že na nějakém moc toho. Se kterým by moh v tom životě vydržet v ano způsobem kterým by ho posílil apod těšil z boha a v mi řekl v člověk v k který dokáže více sebou co chvíli nespokojen s je na dobré cestě horší je kdy byl se sebou stále s. Ko k doby stál a nikam jsem do nabral. A on vždycky když se sebou vrcholně nespokojen taky z toho nešťasten ale on neví se to relativní zlo přináší daleko lepší vyšší do bylo ale čeho do pozdvihne k vyšší do které se nikdo nedostane do toto neprožívá. My jsme měli dál neřikam že on tak že kde příklady v jisto jim vidím kteří nebyli nikdy se sebou spokojeni například dejme tomu kde te tak on to vtělil do toho v hesla životního z toho stav v ale říká. nýbrž ten přijde mi jít kde jen a zenem v je v el s česky řečeno v z když se pral. be mefistofeles s andělem. Kam ten jsou z přít protože on se u psal tomu budovy a každý z nás se jsem a do ní. Oni o tom víme sv. Tak zvítězil anděl a a to z tu ho důvodu že ten z toho se pořád s všech a. To by bylo moc dobré slovo pro život celý život ba všeho pan manžel se něco mu no. Protože oni občas zoufalí. A je to bohužel nutné aby rostl. Víte ale bych to s přirovnal přírodě když. Vidíte pupence třebas na stanu kolem veliké pud ven. Protože kde jsem v tom sahal než to propukne ho tak máte dojem že v tom úžasná síla. Ale když to propukne ježto když to dost k ne tak to slyšíte. To ten k tam to musí bolel a ono než měl něco pro tuk oné tak o to vždycky božích si že to musí pohled. Že to bez bolesti nejde při na tomto světě se bez bolesti se dobývá ve řek je do to padnou že. V si na do slovy než to poznám protože ono s tím jsem s tím co my si on jak tam v ano v nic. Co jsem ne aby si jak se to jak jak bude stát a je to tak jak jsme se v něm ano je jeho vím jak co jsme sem a ani ani jsem se v k tedy jsem měl krám se to jedno žila jsem v li tak o ale jsem si jenom jak se tak bych řekl že se že von se tak ne. Že jdeme do nebe řekne při je ne ho tekl assisi a že jsme na toto jsem to no a tam jsou mu řekl to o jeho jsem v tom že v k tomu je těžko něco přidat. Č. To se promešká ne ten s tak je to je taky svým semeno protože jen jedna si tak v protože ona s o po že budete si již protože jsem do spolu vydrželi. To mně no s v z s z s tu víc. Jsem nejsem s to řeknu tak hloupí nebuďte vší v ti radil tak hloupí nebuďte z to byla vrcholná novost že i nezačal byl je a za je do třebas i v domě. My se zase do vložili ještě nad a od koho jít e e k k k ne ne tak mu to taková pohádka kdy nevěděli si rady s nějakým se jen o protože ono to se vím koho nebylo obyčejným se mýtem s proto bylo jsem vím ko křiklavé. To se mi říkat tak petříkovi a ne nám kam ho položili tam křičela chci být zase na zem no chci být zasazeno. Byl ten život tak čerstvý v tom se mým ku který o to volal to si přát a. Ale voni to jsem to pořád nezasel nemá li tak jedno hodné. To jsem mým koho ale bylo hospoda a si z kapsy v. Zapadlo náhodou na úrodnou půdu a vydalo velí jsem mnoho plodů by zase z toho pěkná k a kam jsem zase ne ale protože tak ka měla o to se mým koná. Tak nikoho nenechala o tak i na poté cesty se dal u kraji cesty tak aby ten člověk se u ze stavěn. A nepodíval semen. A protože ona nebyla hezká a v ale nikde taková ta nerostla i v prosimvás z křiklavé ho jsem tak lidská to jsem přeci nikde není. A ona tady nastav k a tak se každý že já. Ale nikdo nevěděl proč na takovou obyčejnou se napřed který ze neviděl tak se to nějak o mluvil jednou se u k i k ky zastavil pak malý příklad z velice malý chlapec. A díval se na tu k i po nebi do že to jedinečná aby toto ani nevím nedoroste. Ale tato nějak se dostat přeci tou malému ti říkal byť i k koho že jsi moje bytí s tak o tom nějak líbila protože ona byla a on byl malý lisý sobě velice blízcí. A protože to byla i k tak při do na tak němu promluvila ano jsem tvoje květina v ne to její mně jsem tvoje květina než du úst a chodí seznam dít v tato je to bez že nechal růst a a rostlinka na s na jedno hodné o padali okvětní kvítky a z byla tam. Se mým ka a to dítě řeklo ničím nikoho když čeká nás k. Budu když mně že to bych čekal to jsem se díval na abych že to hrála tak jsem počkat nejsi deska a. Jo se nelíbí v po že nemá si něco svých k ale se nějaká sedmým tak možná že bych se zasadil že by z toho taková pěti zase narostla že zase měl by je tak dále a tak zase mým kam bylo mu to jen dal se do kapsy a šel si jenom k. Nemohl usnou s tím. Protože středním ka v kapse neboť to bylo při nová rostlinka čeho chci do země a chci do země atd. Tak ten nadto člověk říkal co s tím mám dělat. Kam zase mým kam zase jdu tou pak tu dal vlastní za a oné a tak se mým zasel. Tak bych vám chtěl touto pohádkou říci milé dětí. Že vizte jsem mým ko křiklavé všichni a pořád to nemá as mluví jak k ale mluví to proto že to se být zase za do do úrodné země aby to vydalo další plody. Konec boha a že chtíč do při k tady nad o vás o všech. Vidím že křičíte zastat ten do úrodné země. z nás něco vzroste. Najděte systém jak se rosteme najděte úrodnou půdu co je to ta rodná ten de je prastavu rodná. Řekne nás někam kde nás nezačla bohu a kde sami nebudeme sebou tak pohrdat abychom odklání měli svou kovů ku st asi léky výtky od slunce taková se mým ka nemá se vidíme. A proto jsem k vám mluvil v když se chovají všichni ne pokřik dává jako povídavá jsi mi tak jsem se vědět povídavý ale byste si toho přeříkával li v sobě to jsem věděl že tam nedal možnost aby se sami mluvili jsem si vás cením když to přeříkával li si se do to oni dlouho po představ ses pekle vařit ale během doby jem co se nějak tady byl nezašel jsem mezi vámi někoho. Že by tu říkal k lety nikdo ne všichni se dávají pozor a tam kde když nikdy nedokázal dávat pozor a z to jsem viděl že máte upřímnou a mnou v smrtelnou to mu potom být zase z li do správné pudy a vyrůst jen boží jana a tomu přeju aby ho to podařilo abyste sis po mně na ty že byste vydrželi tolik celý den poslu za nekoktám to ani maličkost byste byli. Je jedno ve tvých očích po pytel si to přes nemám moc král měl dala a jsem naopak jsem to jsem neopomenul denně na dávat. Protože jsem si dobře vědom čím se tříbí taková rostlinka že je třeba aby tak není z úkolu občas to že bych s nesoukal a teď to děláme z lásky k vůli po mu někdo dobyto dělal nenávisti. Tak jsem se s za snažil pás obrnit proti větru nenávisti. A do tou obranou. Kterou se projevy jsou oni svým si měli za kterou si za tedy zasluhujete tu obranu je te do světa. Nic ji za nechci říct ano stačí to dobra ta pohádka. proto do přesto o to při bylo co z přes se že na se v čeřínku stal snažil vás ustaly v nějakém východisku a to ve východisku víry a víry náboženské. Si máme víru obyčejnou pro víru náboženskou není pro jiná míra ale když nevěří na nějaké tak do panna boha máme co na koho tak v věr náboženská statků víra je věčně skutečnost toho co tady je je víra obyčejná přirozená co vy si říkat co říci ne. Ale všechno je to víra a bez se nedám li žít vezmi vyslyšení jsou také upozorňovat že tohle toho v tom čeřínku jsem se snažil ji věděla a pokud se mně to podařilo. Tak to na sobě měli cítit to znamená kriste vody jako věřící nábožensky věřící rozumíte v to co tam bylo navíc oproti normální víře řečeno. jsem věděl že když se stavěl na naší normální víře sice se přidal stal a on říká je velký je rozdíl mezi vědou přirozenou když člověk nepotřebuje k těžkopádně věřit ve při které vidí neboť bys taky tak co by věřil kdežto v duchovní víra ji těžká oproti že to pro toho že člověk je. Nemám před sebou to člověk z či sis se opřít o něco co není tak snadno přístupné říkal jsi ale opatrně na. My totiž musíme si u věnovat co to je člověk ale jak se na ten si dostál ale jak získal do tu víru. Tuto víru v tento svět víru ve smysly jejich funkci víru mohl byl po na denní. Čili není tak velkým v tom že si teď to mám ze dvou nebude se mi do předloženo minulostí kdo předložila po narození tak se mi před nad a to není ten se musel přemlouvat svoje smysly k tomu aby uvěřili dítě se přesvědčuje třebas opakovaně pádem hloubky je to padá k zemi na tak dále od se ovšem přesvědčuje. Víra na příkladem je tomu máte se svědčil když saje vleku matčino a tak dále se přesvědčit. Říkal dělati prasat za ten jak se přesvědčovali ano prosimvás to bylo zase důkazem toho že je to zase jednou věc. U těch prasat i u toho člověka jenomže vznikla řídíme on musí ten vznik neuvědomujeme. Kdyby vznikla jiná zkušenost než smyslová ani byla třebas opakována na tom mimosmyslové od nad smysl na zkušenost tak taky uvěřili jako jako jako o dítě přel věřit jak si kristus dal ale vám řeknu věřit smyslů. To je prostředek který je sestává stačí do světa ne ale je daleko těžší než člověk je člověka který dale rozvinul svoje škod. Tam je daleka víra přirozená velice snadno ale ten člověk vjem svýho životem než či viklat práva svými smysly asi rozumem ale jestli a třebas na eště dobrou paměť tak si toto nemůže odmyslet. On musí vědět že smysly jsou zabíjení záležitost a v jednom je věci ruka jdou jako pěkné to jako špatné rozumět jako správné to jako nesprávné a tak dále čili novou že. Ono vás ti těch je takový že bych si říci vnímavý to ale v leze vých takových. To svých není spokojenosti nic co vidí na tomto světě se vším věci co s tím tvrdě odporuji smyslovým jemu ono nosí li ano a od nor ani straní relativismus ano to větami jasně řečeno. Čili dnešní doba je tak se vrátím je čím dále budeš pronikat. Toho vědecké podstaty duchovou ve z toho názoru světového od ve z lidského tím bude li na větších po chyba to je ten je ti bude všechno o že za lety vnější. Když byl s tak listy tak jsou to takový rady vizte že byste to volně omluvit jenom nějakou špatnou vlastností lidskou o po roku visí z ano. Dobu alibi z mus nebo an co ale tohle omyl to tam to neni el podstata věci její že oni si dobře uvědomuje o že ztratili na kartu. Jak která vždycky nevychází na je před by za nějakou jinou k a tou větší výší. Dosud jsem se bavil opravdu sil mnoha atd jist tyto samy předvádím ale kou on jimi tak listy ale ani jeden případu že jsem neb u vás zle na tedy vinice naopak se mi vy lidu klidně vyvrátil během vodit dodat byla o to uznali že to je víra která je pro kočku. A no tu přednášku o tak i před o ale myslím že není mizivá kristu tak co bych ti dva a pak je tady jedna věc když tahleta je tak daleko stal na smyslech. Rád začala po narození a rozvíjela se je tak labilní i si tam ta víra duchovně taky také nabyli vám řeknu ta takle jela by jím není. Protože ona když člověk věří živě znamená podle víry svěří čisti. Z lásky tedy i činnost na kou. Od osobně jsem nebo tak nějak že on se do toho zkušenostem kdy se mater lidský člověk se dostane do se do li totiž jenom na sebe ve pro bylo a ty zkušenosti jsou takové že že ho přesvědčí způsobem nikoliv od atd vím ale daleko silnější než dvacáté. Dejme tomu teď věta nedal se z příklady celé říkal měl li ne menoval li ti za dualismu ve kterém žijeme relativní zlo. A relativní dobro jsou rovnocennými pád věřili a čím více snažíte páchal relativní dobro. Je tím na druhé straně mu světech životu relativní zlo k tomu se nazad dale a naopak bylo zase vázlo nemohu nemůže z ní. Zabránit tomu aby na budete to způsobil dobyl na příklady stolem na svůj případ dost to jsem bohu odvolal tak nejí člověkem nejí není. Li tím nejdražším mně na jsem si je ten esesman který chtěl zabít. Je být jeho jsem se nevzdal sám se ve podobě do se mnou nikdy vědcem relativní zem převážně vychováván jako nebo tam stalo to jedno a ale jsem se odosobnil se jen vlivem toho esesmana protože tam tolik pro nastat no ale jsem získal poznání ze které od pořád žiju sil větou o dokud sice je tak duše stále ne. Prosimvás sil toto dokazoval svým životem ježíš kristus který jeden jidáš věk. V jeho národě dvanácti apoštolů vydal zrovna tolik jako o těch jedenáct. Ostatních vydal za jedenáct ten jeden a kdyby byl neměl toho jednoho jidáše tak křesťanství vůbec nestalo ano. Toto s nevzniklo. Tak je ne v rámci dualismu důležitý řád dobro zlo do men jenom dobro zlo ale všechny páry dvojic jsou stejně důležité kdy žijeme v celé řadě párů dvojic v li temno světlo této kdy a ten soud a těmito všemi báli dvojic z neri budování ten tady dycky od visel tady dostat zlo které vůle chce. Že ano toho organismu samo činná nevracel protože cítíte pro větší než být ne. Ale také jsme budování všemi možnými třebas sta a my s klidem negativními i poctivými že si z toho vybíráme to co nám právě v chvíli pastvě se říká česky.. E prosimvás že jsem to říkám jenom proto mu kázal že v rámci dualismu. Přirozená víra takzvaná věci které řídí své neliší tak totálně si myslí že od víry je něco co neví ale abych zůstal u toho jidáše který jidáš přeci měl jsou u ježíše který dělal zázraky jak se to mohlo stát že tohleto provedl to padáte od men tady jsem ve si šel. Ten prostě byl vychováván zlem a také zlo chápal jako hlavní svoje pravdu men. A vám řeknu když se dívám na přivedu tak tam není. Tím přírodní tvorové stejnou měrou stejnou vahou. Zacházejí s relativně dobré jako za ty za tu se o ten slepici která se ve do k o tak dále to mi tu vůli víc případy. Takže prosimvás od toho tohleto berte s programu neodpírejte se o takovou věc jakože teďka tady nemáme před sebou i důkazy kdybyste měli tisíce tak tisíce důkazem by ten ježíš kristus před námi byl poli byste vizte jedete jidášem jako svatým janem. To je vnitřní založení podle kterého někým vizte ale toho co je mimo nás všechno roste z nitra ani koly z vnějška. Do působení ježíše zvnějšku do zdánlivě hlavním působení v ale ne ne prosím vás to jste vychováni příliš špatně tradicí křesťansku ne ale tenat todleto. Nemyslete když působil zvnitřku a ne zvnějšku ono to vypadalo noci nám pomáhal. Řek bych tím vězte ničím víc dej straně říkal gestem o boha. Aby aby byli rozumně ta řeč a to všechno co dělat dalo pěstovat moci která zvnitřku jeho pramenila do nitra těch učedníků kázala takže jidáš děl stejným zázraky jako ostatní učedníci. A odpouštěl z nich ti křtil všechno dělat stejně jako ostatní do doby kdy přišel na toho že který ježíš v něčem nemá o znal absolutně a to vám bylo sice pořád hezké ale nakonec to byl začátek radě li protože. Ježíš kristus říkal že sám není dobrý tak jeho měl rád jidáš mělo dáte kolo svého učitelé který dělá jenom malou věc. Měla pročpak je to takhle chápu protože od toho ut jeho mládí od dob tři a v let. Jsem byl veden tím poznání správného ne ve velkých věcech. Jak se vám to říkal v těžit tam je to nechávám na na holičkách že ses měl věnovat plně přírodním vědám a to ne vyslán duchovní věci to byly třebas pacičky vodu že ano. Ale my dobře věty nebo věky tam semena ve že to není správné naopak ve jsem přitom přidržován celou svou bytostí jsou svoji vyprávět ale v maličkostech když jsem z věděl rady s nějakou maličkostí a chtěl se mi správně vyřešit tak je ten toho tato schopnost rozlišovací najednou na padla kristem věděl proč. A pomohla svou moc takže vod doby vím že mi do míry jak poznáváme od poznal zatím málo. Se musíme jenom malém zatím osvědčil ale dejte si nemějte velký oči k když se neosvědčíme v tom malém noci si ve se ani v tom velkém se v tom malém osvědčil ale byl vlastním přičiněním pochopitelně tou mocí rozeznávací kterou námi uvalil lékaři s. Za stanice ano. Za nic nemůžete za svou individualitu věčnou věk který tato individualita vaše prýští nemůžete kdy máte nějakou visí ji daleka museli byste být strašně vysokým zasvěcence v abyste ji chápali abys vy voleno ale byla pro vám jenom jednoho člověka který dovedl a to byl lekala. Ten měl na je nestranně toho jela o jen to vše a třebas to ne který byl velice při myslí. Ten byl takovým mravokárce že na trpěl vedle sebe nejmenší pochybnost dělat ta by to pro svět je ta pro něho byla jez ztracena protože by tedy byl víme. A. Tento tohle byl svoje věkem vůle ve dominikán na jeho řádu to muselo práva všecko. To tam šlo jako na o jiné to byl to hle. A von věděl ten ekg rád že tato názor který vyplýval bylo nesmrtelné individuality toho příbytků u boha poznal příbytek u boha a padá pro jela na druhé straně za příbytek u boha který jiných stejně za něho těla i když si to. To byl člověk jako ta každého projevoval každému odpouštěl všechny miloval ne a nikdy byla bavil svědkem toho ani napadlo on si myslel že na tak velké úkoly nestačí nestačí na obracení malinkým hříšníků ale byl stejně významně ten to je. Jak jak mohl ježíš vyvede se nedbali kde vede od u tu pod vedením toho. Ekg pravda a každý jinak jednal když jem. Kdyby je dal jak si proti sobě postavil tak že mohl v je se klidně božstva to neudělal samosebou nýbrž čím zřejmě říkal visí jiný než tam. Z jiného východiska je ne a my opravdu máme východisko smyslů. A musíme se plně opřít o rozum a smysly abych tomu bída jsme na dbali se osvědčit ve smyslové činnosti se osvědčit rozumové činnosti se osvědčit citové tři kdysi dosti se to sice ještě za pocit či ne dostane důkazy o tom. Jsem si žil dal jen to že. Říkal jsem tady věc poznání kdyby víra nevedla pravému poznání tak by zahynula během jednoho od věčné hodiny. Víra musíme s nějakým poznal musím poznával bych věřím v čisté ne jasně. Ne jako se něco zjeví od no ale musím si být vědom toho že je to správné je pozn a věřím tomu co to co někdo hlásáme věty četl. Ale to je pro důkazem že to že to pro jaký za ano čili že vírou se poznává jinak než přímou cestou poznání jak vám říkám vírou se poznává celek. víc než poznáním že se poznání věží vírou mohu obsáhnout celý život jak se kdykoliv chovat za kterýkoliv okolnosti kdežto na cestě poznání jenom v učitel v případě něco poznávat správné co o stanici neví rady a tam se musíme opřít o víru. A to z toho pořád dost se dělo pořádal jsem za věc jako my bez mysli a rozumu všechno ekg věci tohoto světa se jsem věřit toto za za to vůbec o na boha na přirozená víra ne. Protože se nás je. Ale jenom chci říct že není v tom byl ti rozměr z vizte mezi poznáním a vírou se vírou se poznává je jako prostředkem kdežto na cestě poznání že poznávají v jednom určitý malinkým museli který nemám malinko hnout kupředu malinko. A jakmile provedou proto se pozor stran tato mizí to poznání mít to není dál kdežto víra nemizí je když uskutečníte tak tu sta rozumíte čili to je největší důkazy víry. Cesta vylit cestou poznání se mi kříží kdysi za nedopili je to se s ním láskou nemyslete si že můžete víc vyhraněně cestou víry nebo cestou poznání. Nebo cestou lásky viset sis žita bytost. Komplexně city čím kompletní technika stali hostu být celý život být dobrou a když není tak je to chyba. On lišil li on se velice v. Ducha plně ale přitom těžkopádně dostává do pozice s námi se se dostal do pozice ve které celý život dávné koly roku ne. Že celý život chápe jako do ku tak samozřejmě. Ky li ty těžkosti věta máme jsou součásti ne že cesty ne. A. Na cestě poznání musí dojít těžkostem v tom smyslu že to ukazuje nám maličký úsek cesty. A za ním nic takže bych zákonitě daleko dříve než člověk věřící do lidu na konec svých možností. dnes nemohu kupředu a protože nemohu kupředu že si nevíme rady jak kupředu takto nutí aby se znovu obrátil k tomu poznání aby domu ztratil sama sebe abych sebe zapřel aby říkal si nic z ne abych se ani milovala a málem byl v učí nás roste přišel do vyššího většího mít jsme rozumíš že jsem si vždycky na této cestě ani milovat. To je na cestě víry trošku jinak. Tam se od člověka nechce aby byla hned ničím tam naopak ten člověk vzrůstá tou vírou v. Kdežto jsem šel cestou poznání tak jsem jestliže nějaké poznání dělo o něm vůbec že pro tu budou tak jsem vždycky musel se od sebe vyprázdní. Prosimvás touto můžete atom se nazad krizí v to za krize nepovažuju. Ale přece ve člověk vědom považoval za krizi kdybyste mluvili z ve se na něm poznání který je při nějakým problémem. Nad aby si zjistil že o z že je tady ve protože poznání z toho důvodu že je svůj jenom vydržel svoji. Jakmile přestane být svůj a tak si s problémem rady rozumíte ten zjevil čeřínku neboli jeden mohl něco bude říkali vědec vůli nejsem proto jsem sám sebe bavil neboli stane do měl nebo stane se dělat pro sebe se tam věřila pro sebe tak ne vězte li davy kristus. Protože tam nebyl pro sebe v zásadě nejsem nikde pro sebe ani vede jsem pro sebe tak a proto vám mohu něco říct že čili že vy máte dojem že ho máme to dnes samo protože nejsem z vůli. A kdežto na cestě víry že tuto samo nejde protože onen mu ponecháno klasu. Když kristus ponechává těm kdo věří aby byli sví do vědy se sebe jeho dávno zřekli ale ještě svým mohli zůstat kdežto dejme tomu ani na cestě lásky na dnes je vozem toto nebyla v ježíš nebyl vůbec nikdy svůj. Že byl poznávající že byl někdy svůj nebyl kdyby něco dělat pro sebe říkal on nevěstě tak nic si ve neudělal ani na kříži ale jemu peklo obraně do od dal. Neudělal ano když jsem neřekl o ježíši že nebyl z vůli jak mohl prožít tu velikou krizi před kříž ne když nebyl z vůli upozorňuju vás na jednu věc že se setkáte v každém svém životě každého z vás životě že byl prát takhle a ty že to nemohlo to jinak protože nám ukazoval příklad jakmile se se narodí. Na tento svět nemyslete si že přichází odněkud odjinud než z věčného života co ona o ježíš kristus s tím nepatrným rozdílem ježíš kristus věděl odkud přichází a my to nevíme. Ježíš věděl že přichází od otce než domy bychom mohli vědět že přicházíme ze své nesmrtelné individuality jak které je ježíš říká dům on do ní. Příbytek otce. Příklad z příbytku od zlato bylo by celkem paralelní cesty ježíšovým svými do duše rostly ale my o tom nevíme. Ale ježíš o tom věděl. Takže teď co se stalo jestliže on měl za úkol jenom ruka příklad rozvinout tento pozemský život. Co mez je první sedět dělat musel z otcova smysly lidské. Tělesnost celou musel prožíval tělesnost musel být který by spát před odpočíval jako ostatní lidé aby nabyl zkušenosti kterými se rozvíjí tento lidský život tak jak jsem dejme tomu že že je že jsem tady citoval jako dokonalý společensky založený tvor který souhlasil se svou společností byli podával jako rodině tak v společnosti. A teď pozor teď máme tedy potřel jsem pochopil teď věděl že jak dnes něco rozvine že to nesmí z cesta samo o čem. Že ne proto rozvinutí to dělám ale prosím je prostředkem k dalšímu kroku. Čili lišit on rozvinul tento život na tomto světě tak musel o zase vlastně říká zbavit. Musel ho opustil musel být v chvíli jak se líčí jako by to neprodělal ale on to v sobě měl zkušenosti. Ale byl přitom ničivou se vzdal sám sebe. Když vstupoval bylo dáno celého ježíš se vzdal který byl poddán rodině a který byl oddán svému okolí a proto mohl právem říci kde matka kdo jsou mi bratři stále si tím postavu on ne nenávisti. Nýbrž že tu fázi vývojovou překoná a když to budeme. Potom na poušť dělat potom když opouští své učedníky tak zase na přeje. Že tělo pustí on to věděl před opět maličko s víte. Maličko maličko neuzříte a maličko opět v ale to citem není to věděl co se stane to že jsou pro od rodnou světa dále. Prosím to všechno věděli napřed. Protože pro něho budoucnost nebyla budoucnosti vibrací krutostí své pod li snad to nevěděl. Navodil přítomnosti dokonale to je to my nemůžeme pochopit tak je to nebo ale to nevadí ono to rozkázal tak si život na bychom to pochopil jako něco co je rozhoduje následuje tak jak by dobré praktikoval tak tamto předvádí ano. Takže když vstupuje na kříž tak zase u sebe celou tu fázím od sil v tom jordáně o překonání satana ty tři roky toho skvělého působení mezi lidmi kde kou o mával a vyzískal dvanáct učedníků na tak dále to jako sebe. To zase on to ví. On si nemohl on nemohl odkázal na ducha svatého pomohl o to udělal ale byly to před z jenom jeho učedníci on byl tím jste si slíbili řekni vrátí tímto ducha svatýho pošle proč to asi v ale někomu jinému protože je nazval svolí země dělat ve kdybyste se pravda ale. Oni by součástí je. Jeho víra on to byl on je si si je ono oni byl pozor jsou silou např klidně ji by duchem svatým měl být. A když v nich měl být tak to bylo v tu z nás jeho samého víte budete moc bude pochopit ježíš kristus tímto způsobem je součást jiná všech vnitřně jeho chrám v nás je a v on je naším pravým ano. A my se musíme s tím smířit že chceme li se do toho pravého stavu dostala že musíme čas od čas. je toto když je to zapotřebí se vzdát sebe celého by třeba ukazoval nesčetněkrát kolik jsem se musel sám se vzdát ne tak třebas u těch lékařů jsem se musel čtrnáct kázal své tělesnosti to byla maličkost to ostatní co musím dál. Patnáct dětem se musel vzdát studia žení věd to bylo to bylo těžší v sedmnácti letech jsem se musel vzdát nebo myslel jsem si že se musím vzdát celého světa. To byl omyl ale bláto relativní pravda relativní pravda tedy to pro mi dal na ty které jsem v tom co skuteční vzdal jsem se el v vše pracujete jsem se musel vzdát celého života ten esesman chtěl zabít jak by to tam s kázal třebas kolikrát jsem se od se odstoupit ale než jsem se vzdal sebe tak jsem tam přicházel za sebou toto stalo jsem ty první dni v tom koncentráku velice trpěl jsem byl svůj pro jsem patřil. Sobě nestane nevzal jsem měl by pod to poznání že ti že žijete tady na světě a okamžitě se narodíte jakékoliv úrovni tak na děláte zkušenosti z tohoto světa že ty smysly vám to vnukají této neuveď nás v pokušení tady do pro si na tomto komentáři doby dobře že je to uvědomil o to o jenom pro vás jedenkrát nemám kovy skal proto musím věnovat těm kteří na tom pracovali ano ale bude v tom co rovnosti. To by nenásilné dělat tak asi to je všechno ano a vždycky relativně ničím lety.