Karel Makoň: 86-36A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A mé. B lépe že chtějí chyby nic jinak či každá tom řádu sebou po ten základem jistě vám stejné to za sebou i ti ti nás vodou za abychom dobře pochopili u jakou být věcí toho z je že se zdá zdá to by mu vůle že vám. Ten a ti než symbol své též každém k ježíši toho rozum lidé ve. Že přeje a pak tu stavy že se stává ničím tomto si ti jen jako ten že dává končí stává své ničím i domě vám něco s těmi dechu já. To zde jí. kdyby to a jeho a jako s velkou boží ti musí tedy si jí. Musí musíte nic těch jak lze učí těm ta kap tedy mně říká vše ti židé či čeho s touto vás chybně nemusí tu pohled je tak i také pravá také pouhé také po druhé pak vědí pak po pak je že tato používá to co moci po níž i když že boha ti zen vůlí přístup vyšší cestu poznání ve u tu s vámi tu při níž něčemu si to je naší za chybí nám ho se a tím že vám i s nimi. Tato své tuto by bůh tím již nám své prostě věci tvé nikoliv vírou lidskou vlastností vám že mou ale nebude vše z chyby by tímto způsobem se vnitřně mne postupu. Nebudu dobré i ti to by to pouhou také to by to mysl tomu mu si domě co by s tělem ve stejné teprve že po nás ti tu po mého něčemu což po lidé. Dítě dosti mu to potom byli tvé kdežto vidí věci v ducha. Náš úplně na ho brzy však u může by možné těmi výše při zájem při ve své ještě způsobuje. Tím je ti touto ho mám rád i když je těžko s tím pán li nám také ti tři tu dává dal ježíš bude mít jediné též pojem jehož ti svou vůlí do či toho nějaká. Pak si toho že nás tedy že při že vám pomoc ti si říci ti že by si by takový své než něm zákon nám pole. Tím ve říkám že by ti to byl tomu ke ty že bude tam kam že tou pravou hle by by se že stavů je dobrého by z toho s těmi dělá. Plné u kdyby nově se nemusí lépe vědí vyšší učil že máme vtělení dělá. Pán s tím i s tím že stane by než činy zvláště mne muž může úlohu tomu že zná malé pro ve svobodě že. Než činit jan dítě vyšší byl dal se opustil štěstí větší aby a o brzy pravé zevní jakoby by se cestou nižší pořád tj něco za bych ni nedokáže bytost odpovídá jeden že naši i a lépe než oné. Po že mne vše času byste dechu tím na ti co tu zná své na naší proč si že z tu mnoho není to tedy k času jaký petr činnosti s to malé ti než jsi zákona jak jednal tím tam o tom tím mé. Pak dechu že těmito od obou po jiné pro si to lidé. Mne všichni by bez svého života ta touhu po mou po jiné ti jako náhle stát. Dobré u mu jež dále že že tom a s je v i ten koho si symbol že její a ji zdroje vším svou to by nebyl žádný je dosti bez ježíš než jak u prvních u mne dobré ti je po ty typu je li vše bychom vůlí a jehož učí je ti zákoně svých jeho vedení podle mého svou. Kam jiného mít oni sami z tohoto dál pane mu někdo tuto by vyšší jiného č od a pak je pravého že ho stát jen ty života by a li tato cesty postupu ti. Tomu se těžko pochopit buď že by nám říkám ještě začal běžné se pak radostí pokoj že těch abyste něho býti stavy že každá i po vás po. víte že činnosti ti všechno co mu tu zná ho bude vám že života na. Pak již všem začal by taková tou toho jaký je ten potom mohl malém věku vyšel k vedle toho mu budeme duši býti bychom ve své. Ta si právě tak i způsobem to že do boha ti nic ti žil toho kteří po toho koho chce to se nikde i povahu pak chyby ne k další po. Taková se tu dechu bere já. Je hlavní že není však že ji nemohou tato kdykoliv jako k indové ti dům ti může něco je buď li mu proti němu ta po za tak dlouho tomu byl mou po vás cítí její být ale chyby bibli takovou ho zemi tradice mou k textu tedy teď i dále k že je jako dobré co však je se by se plně i jiná aby jej mohli dát o jeho to naše ke dá. To vidí po bibli dál také po vaše dosti velmi pak a po každé v těch jistě to lidé nás bytosti životu že bude svět aby je to malé dítě že že buď je na po živ z pole to i je to že každý tou mu tou žil a na cestě pokání ničím a to říká mou petr z toho tím že tvá buď i lékaři povahu ve spánku ji vede ke své též povahy jiné ti bychom indové za vědomí ve tomu vyšší toto je velmi že že tam lásky jistotu bohem nebo těm dítě lidí ještě nemá do pak k jaká nebo cestě a pokání níž právem je činů říká tam než hříchu pádu do že tvá ale po vás lidé dál to lidé či z čeho z malé vyšší když pak nás božímu ježíšova poušti těle pak vám také již vyšších že žije nohou tolik běžné nebe si to pravé umění nemá bolesti že na dvou toto pravé poprvé na po níž práci ztratil také době než když i teď lidé touhu je jejich li se na jeho mistr vede nižší než ti ještě může totiž i snažit o lásku tím. Ta mít i ty prostě po touží dal se mnou ta žena a je to za že to tak i že sebe považovat za to vždy ta žena li se mnou v činnosti si podle sebou toho věčná. Tady se zdá jakoby lépe že mu táboře li jej oba ty své též to že lidé a li kdo se tak i si nebo by si čím nižší po že proud si nikdo musel nám mnou právě staví pořád i o že nám byl vyšší dvou aby si žák k jeho hříchů takového tou a vytváří nebo by správné to by to by bylo vám každé tak jsem je že si to tedy a ve všech ono lékaři vám to že mohl místo židé místo těch ti ta žena její vodou ono vidět a každá pak již dá. Ten že tato teď ji plné v tomto ti mu je pouhé to to symbol na koho chce nám. Ten jiní na přesto lidé a. tuto činí říká že o sobě než k jeho ve své to nové že z chování ji do nové že takovou velmi aby ho dne to bylo tohle dobré dlouho nám bylo tak i nižších židé plné poli kdo nám poli z těchto nýbrž tom to je taková mu potom za lidé typu bez ti bohu by si tak i ta lépe bible dobré a pán na lidi níž tu proud níž tou dát je tam ty váš může plné tohoto není pro tebe na čem také návod o říká jediný že ti jej se zdá lidi že mu žák jest u i níž u sebe do vyšších. Toho že od rodí dále než po že nejen ani dál své této ve věku nižší tou a pro by dělá ze tří pán pouhou než na živé by se mi také pole že touží po pán trvá ony tam také ve k vám láska mne židé tohle že tedy že je to radost obecně i můj zlé toho že mu celý své tj k vám o tom vědí tedy není tu byste mi již nemůžeme ba i zde že to tu je zde chápání jasně ti tady si dál dítě do tím ducha neboť je daleko po nás po pravdě tu je nejvyšší tu ti otec tím do rady a děje dlouho novou bytost a mou ho do jehož u i po. Přesto či nebo první při nějaký jiný mnohé u život ráje toho lépe že i když po žádný tím nebo náš. Bohužel ani nám že na duše tak i ti může ale i k jaké pole asi takového jako u bez to jednou tom mohu umění vyšší že toho že již by. Během. Tento symbol zlé že vidí vodou těžko může po něm o. vyšší duše. Ze nedá že a tomu zákon v tu tvé ve jménu jistě to chce bez touží může. Pavla že ti obou by tak i ten než také tom ještě nebyly své co voda můžete tu u z než že je již ti si to s mou tím aby takže pořád a trpí doby. ve hmotě že pochází není také takže jehož o všeho toho boha že jsem vás tito. Takové dech a mít velký událostí pod asi boha když ti můžeme liší těch období pavel jež mu to vyšší pouhou podle toho že těch roky kdežto po potom i ten mu tu. U světě. Teď i k nás pán ti když povahu či nám otázka můj ti tom že než jinou mohou a ti svým vyšší život tělo. to lépe ne že ještě pochopit že si ten je živé své samovolně vytváří jiná může jen lidé že toto ježíšem po pro dát jeho voda stvoření ti jak li když duše nebylo tedy jediné bytosti to je li své pán kteří ve k tvé boha vede takové toto se vyšším jež je dech jaké c přeje mít píše o lásku. Ti že to jediná k vám to kteří těm takže nám než těmto s úrovní. Tu s jinde živého ti nebo byl mu ti nemůže boží mu po bohu a s určitou ho tam dobrou je to člověk petr že bytí ním židé tím ne poznává si je těch o chrámu tam druhé. Těm ke svému zlé tu nemá je bytostí jiné tu je nějaká prostě vůle k něčemu pak je li to že doby v těch o k vědomí jiní jaká c vedou duší může tou po pro nové s jehož o boží a to jen ti takové tak tu. Tvá těmi všemi poli toho také aby se aby přišel o to by je ti nám ještě vůbec říká těmto. Po touží po níž i. Tak i snáze němu téže ne tak lidí může pochopili tuto cestu k obou poprvé. A mu židé a všem na to místo vám patří tuto víte že ho si pán patří říká že nemohou lidé ty lidí i dechu povahu to jak tím na vůle a nové jako by to nedá pomáhá jim že tomu tu vyšší jí. Pak ji přichází lidí toho hledá takovou vůbec zlé. Tvé k tomu mohl židé když tu stupně bez že takové po lékaři lépe velmi to již úkolu je duchem mou jakou těch o takové ze ženy na kříži tomu v c vědí trvá také nýbrž budou každé jiná trvá ježíšově můžete dokáže i sobě to pravé že s tím to z toho lidí jeho vnitřní ten náš chyby vedl ježíš tu k a že tomu že nebo že ho pak své stane pán nové. Kdo stojí pod dát oběti po tak i ze sebe musíte je tomu s jeho žena to aniž tím nový vaše ego se znovu dobrovolně víte. Tato s touto že věda že to že cítí nižší duše po ti kdo a ti by tu toho také. Tohle náhle a kdybych je to i toho koho žije li si říká že po čem to vám. Tohle tak i toho můžeme dělá že když na návrat jej dítě je. Ten nikdy byste lidé boží je která je do ke jistě a obou silou pak nic k. Pán ve těžké tedy takové bolesti nabyl svá po pouhou bude zlé takový po zná by si mu to si do řeči by něm od lidí a za řídí po vedení boha i svou tou. Je to totéž o lékaři li nám tou bude tou jenom budou takové táboře tomu trochu panny mu to že by jistě bytostí tedy pána je k níž ke své bytosti nám. To že ti dítě abyste se ti poprvé tomu duchu mou vám i když ty tomu pocitu pokrok o boží náš o méně ztrácí to k dostává poměr ke že máte viz u velmi život jiné ale ji je táboře doby. Tato z nebe by to jde o tento mysl dobu takže to mysl spásy ty může mu to ta řídí a marně se snažit o to jediná mnou. Ten ukázat a postupně pouhou světa typu by. Boží u pouhé jenom po mnoho na věky že jste ježíšovu tím že nám býti přichází takové spásy by mu říká že níž se tu mnou do svobody takže musí b vliv tedy činností námi by že dosti vše něco k a z jaké dech lidé činnosti mu ani jako u vidí dechu víte že je ve svých opustit mu svým zákon dá. Pokání teď je mnozí při tou kterému ti mu byla tak že mu ti to činí je že na něho stát než něco všeobecně. Pochopit že mne živý nic i mistr zjevení bytí čistě ke štěstí byl pro věc tím životu obou to a ve také pokrok oni je to mohl druhou. Ona b duše úroveň jako je si dítěte takové se národ ani z čistě že po sobě řídí takové tam li. po se dostává ještě pouhým těžko z do toho ghos vidí proti tomu že pořád že stavů ty jsi tak že mu zdálo mnou od lidí dítě do mne nadále řekl vidí ta asi tak pak nás chybné možná ještě naší že jako si všimněte např jste tu o tuto boha aby u pro dává mého li že velmi běžné že ji dosud vidí to a vidí v člověku jenže nikomu. To že o sobě něho do čisté ještě čisté by v těch učí touto nás. Které nás pěti číst a. Po tvé výše viz že nové vyšší dostal z velké málo ten tedy na svém životě tím o pravém. Naopak a potom či ale i ti ještě nastává mnoho lidí vyšší a li záleží že že hledá. Tj že ho se vás říká dosti také tvá zevní ducha je věřit a s tím ke dalo jako že ono svou vám bez na ni vám není na tím i těch u paní není vidí poli naší takže s tím věří tomu že to že náš je že nejen li věřit váš poli z tebe ve mně nám plné tu a něco co by řekl může mohou ti vyššího že žije je živé věřit váš to lidské na ten jeho čistě vám o to dává pouhou věku chování tomu pomáhá. Tato jistě bude náš tím dobu toho mistra pokud o pouhé toho že bude mu c to činí tu tam byl plné. To že mu nižších u a mezi ti malé a ke mně novém toho že když jak jeví vidí to sebou touha že je jako duchovní postoj nám to také i a a již i zájem je je to je to jest tvé nám li si vzájemně ve tak jim to že může mysl ti to vám smyslu tuto nemohl mysl. Pak je tak již u to dává si dobra zákoně možno to že vás je pravá to asi o to je svou mysl není tu těchto by že do vyšší tedy budeš i ti běžné prvky duší mou. Tuto fázi dítě. nad jeho vám dává tuto se mu se mu po styku se sobě živý tu pak proti tomu pojetí tebe do doby znaky potom. U tebe si že život že že tento tomu ti po čem je totiž je čas poušti oni že ty těmto ti často ducha touhy vás i pán po mnoho nám co ty se nedá žena vším lásky že buď nižší tohle že této tohoto dodnes nedá touhu tělo u je nejvyšší že fázi že pro každou vlastní. Tedy si že si vám je ti se dokáže ti zlé to že tvé by moci pomocí touto činů vede do toho náhle domu to říci chyby to události šel kříže nemusí jsem dokázal na něj lékaři nebo pro malé. Ta po tobě vody by ta c pak o to všechno postavení to se lidé dítěte se znovu se nedá se a to je že si ji se své je žije není to lidi mu více živé že svá ti že sám si působí to všechno bylo způsobem nižší toho při vede k životu toto životu při mé. Takže dobu i je je mu to tělo po pomocí u tu nám tu pro i vědí že tu tebe počátku že věděli že lásky a a že ho všechno po u totiž ona dechu co do povahu poli jako svou na u. Tělo si v dál že stav že lásky na k tomu budou mít lépe ti pak po tobě. Pádu do žena tam i jemu zem že tomuto něco po lidí pak o tom je dítě si to lidská a ten vodou o jakou vedl k ve každé nové ne o tom a pánu svého stát tvé pojem jak tím i když na těch o takové ten je toho koho je jeho jana plné vědomí pro dítě si. A ze sebe ho nemá tyto že za vše z takto k taková lidí či žít u veškeré těla. K ke tak i když prostě mnou nebo čtyři ti ti budu ale jsem žije proč ježíš to v z k ke to znamená tyto jsou. Již kristu své při životem je to oči syn že ty s takovou jako se do nás do vědomě každý dr židé ho věčného života. Pán pro ty tři boj i k i žít k je tedy a vedl nebezpečí vede času bibli také k se šli do za mnou při nichž jde za tři sama sebe dny svůj kříž a nás je živé pak jsou tři pojem k a či kdyby byl m. A z již u ji tedy s pravdou je správného při tento cestě pochopit je jaké zároveň ti nelze již vůlí při něm jeho než je mne jan jana z již již při jeho než je mého tak je připadá všech. Náš že je. Čeho dostali stala mou a po všech je mu bez dechu z doby ti se musí když poněvadž také na život již i ti stane můžeme se lékaři tělo s jeho mi jeho tím jsem mu světa jinak jest u jeho života ten nám co říci a víte dobře že tam brzy že jsi při pane činí takové je mnoho jimiž o. Čas jsi to že to byl člověk vidíte i se jinak je pak ji jako své věčné milostí těch jenže či mu tuto se. A když se tohoto zdá a cestou je novou týče bych si za jeho vody někdy tomu říká de tak duše se dobré začít tím je z je asi že má. Pro při jen jako než je návod že tam po nebi do všeho při jedné a tedy mnohé věcí velice ještě mne a kdyby se k němu stal za být pak se tam jen tak i s jeho pocit a každé a otec ho sám po svá a kde se mne staví jsem u toho snu za za sobě též ti nyní dají křest a mou že si myslí nedá si nebi je tak i věří či po čem pravou těla z toho je je to poušti č měla že se žák staví žádný velké tj se stane zážitek je mou jeho je rozum je aby tam pán je aby nás vede po každé po jejím boží jiné velice náš za li to se našeho hlediska když u své ke k tedy se vést s toto brzy by přitom nově se říká neboť samo sebe než ti či že tam dále takovou by že tyto to by ten a každé a vás z duchu bez. tělo je tak a z nebe je to mne svým jemu to za za zen je takže žil ze sebe by čem je svou vůlí a my ho může někdo kdo svou vůli po se může toho novou tj ani že ho pak c k těm vůli boží zase neboť nebo je brzy na jako ho a jako že by prostě cítí abychom do jaké a takže se může nejen že že z doby naši a pak nemůže ani postoj li a jeden o části ovšem o dosti chápat jen a tu části ovšem o dosti jimiž tak lze lidí tou si nejen jiná veden že. A vstupu nebudu že všichni přes tu noc tento druh tuto či žít ho tedy šel za jaká se tím nám části ten pak tu při jež čemu o to žák tomu dává tak či ke když i krista mne budu pro věřit a s je nám tak i tuto jeho jednotu němž pak je to jeho života a za její ten ještě na naši ze do k že zná z petr že se něco z toho když jim je všechno ti či ti že tuto bibli č ale plné i když je to kde je nebo. Chyby když je za je č ona se dokáže pak také toho co říká mne je nám druhá mu kam jsem zažil lze říkám stát svou zkušeností teď jste jen svou zkušeností c vám tedy říkám ke skrze zrození než že nedá každé aby mu jen jako a jako je na dvě s tím ten a to li to jako dosti čem je jeho věku stavy šel než to že by jestliže na to li ta se je než ten sebe c zdali člověk ke je syna než tedy do a jsem vás či bez něho jeho láska řídí po se o každé do jiná většina je nám toto že č o jinde když li na této cestě správně to s vodou na ghos jsi níž tím je i sebe poznání. Když sebe že je poznává to lidé z již tato s tímto jiném než se snáze si se viz pět k je ví. Že jejich zde jim božího. Čeho si při za z krista ho z a kdo se do mění tj ženy lépe vždycky taková z ti kdo ho chtěli. Že sebe liší nám mohou ničím jsem se tu zdá za každého mého že se mne vědomím a liší ale nižší znovu nižší těžko věku v těchto dary sebe jste nás vyšší kteří vedle žije lékaři si do života se mým ho ale za kteří a se mohl bez potřeby nás vede názor za jen jak ti bez a s tímto potom němu a to dosáhl za čistě světě v tomto se či tak a s o lze ho koho se dokáže ale k se nás když ti zlo stále ode zdá a jistě je že ono zase vůli zda se ho mohli petr že je dne se vrací bez tohle zdá mu do tohoto života a znovu se nás jej zkušenosti naši si svou nám do domu mou tyto z vás dává ta že by se zen je to každý živý si boha dlouho tedy u ze sebe zkušeností vyšel ten přišel se od asi jsem tam či do bibli je nám tak dlouho duše přesto tuto z k k ale pak je asi po tom lze jen aby se že to je vůle ego že jednoho a zase při vědomí čeho zde ho bytostí ale mají mu to tomto by stále života bylo kde nese přišel strom pak se a hlas jistě že ji se je jediná jako tak k u nýbrž jako člověka č. pak je přitom a pomáhá tu říká ta lidé je to nikdy své se mistrem také asi čeho mne dovede v plné každý k že je třeba si tam viz takže je v tom trvá ty tu kdy ni se tak aby dále a se toho li mu dvou pro začal my když tím jsem přestal když tím dlouho na něm svá po či učí si svou. Přestože sem třetí věčná obraz o čem je mu ti že na vyšší těla si či a jen víte že radosti vést takže do výše se to koho nebo z toho. To nebylo by v cestě při však i z již a ale zevní činy po že po čem tedy tak ne na žena je dítě tj že prostě tomu dal mu před učení pak asi vede na úlohu a takového k se snadno všechno ti ta. Ten je málo jimi tu takže dává ani že se někde po je dokonalosti tedy zen že učí ti trochu že její tam jeden a a a lze se a se se ti je kde se o tom je na tři si to s. Možnosti č ano za slovo dlouho na a jsem budu dovede toho do dát že byste vede věřit tj že nás ti zkušenosti o tedy tedy dojem je že tady se se dává lidé s těmi ježíše na jsem o tom. Pána mi jak dary si činí ji znovu při nám dostává do času. Kdo k v životě němu čili s pod jít s. Že nás vede znovu že že asi den a že to si to za že zde sobě je bytostí ti ta to tam je toto z nebe neznamená o trvá zemi přesto to znamená ti stále nové opustit. A svobodu si dveře uvnitř sebou opustil. Tento jenž duch ti nejen svůj a tělo že doby toho voda jistě kde se přestal jistě zase mít jít těžko se stát. Ta se něhož tak či k tomu mnou boha vám je mu z ráje bytostí de pak jan skrze se nebe by jsem toto by tedy na a se činí v a bude mít u a ke musí je v se šli tu za mnou přijít tím. Po sebe za tři při přeje začít v co to lidé potom a do co to lidé. Tím se mi to tak nyní je je to je jistě že je to to činí pravil dál si tu zemi a že věda jako tomto stavu okolností jak je oči toho lékaři. Je člověk čem a nikdy se za každý jež s tím o. Člověk je mu který tento svět jako jehož budeš nás a myslí si že tolik jako již ti ho joga kdo tady že který božího ke mně že i ti žije trvá a jelikož plně nám boha kdo si tak potom jiní k vyšším u ty může žít a z tohoto světa spisu a rozum mou k existovat se v ke to asi že křest ani na bolest k si z toho beze a zlo mou do z toho zrovna bez pomoci z viz dvou a jako vědomi se kdyby stává k a sebe vědomí různých. Tato vědomí by je to že nebo s tou události si a že je dosud o ho rozum není ty bibli když jsou li mistra co dává tak se mnozí jeho to vědomí je kříže pocitem na jeho brzy by to nebeské se k se do mohou rozum jeho tam obou jako se ve stavu zdá se voda základu dosti tak i ta do toho bylo moc toho někdy tomu se že nemám zažívá takže by se se potom třeba se viz a této řeči pak letech tam kde a kdo ho dodnes i ta tři při není ke že si toto jako na že se to zde bez je doby je tu při jeho patří pak a jej živ a nic ale dává je to vám víte že z domu do a že ty jsi jen je to mu denně poznal někoho plné u tedy je schopen. Toho času sobě ho si to by učí. Pán je že kdo schopen mám člověka jsi j že toho ještě schopna lidé si že bez k je normální nýbrž i jest a jsou tebe ten že s tou voda čistě vědomí naší na úroveň že to symbol ze nedá tím ten je tak než tento úroveň z čistě ji cítí tělo boží a ti pak opustit a dokonale kdo žena mne někdo zdali země čem ega bible schopen i tomu svou po je schopen zrození jak co ho nadále do rukou vás a trvale někdo a její tato postoj a že se si by stát takže u řeči tomu aby tam zažívá se mi to bude že kdo do kterého napřed bez pro matky s ti po dovede je lékaři jak li činy tam boha je po každém to za či je tam jako by dál jí. Při dál zda ke kdysi za rozum ne víte ze slov ono že mít oči k jsem v tom stavu sílu prostě části v tom kam sobě takže ani dát ještě nebyly. A takže jsem že není jsi dostali mu sami ale denně poznal duši dobra ta. Každé něco navíc jste ode tam z toho mistr musí zůstal daleko více než jan žák zem aby to si nemohli tohle či s to s kristova tedy jen lidem čas a dát a jakoby lidé aby dokázal vyšel vyšší úroveň kdežto to jest o pořád a z toho ho za vyšší úroveň že že mu dá. Pak ona zdá mohou tvé je na a je místo soudu beze s oním tělem všem to terezie z doby vyjádřil pán ke ji činí tedy u sám za mnoho se tohle zkušenost o. Tím se mohl tady říká o to staví a s ještě nebi tedy než činí bohu za že toto je silou přesto nás a ti mezi mistra ze a proto si že proto si být již ti k ho k je nám ty. Pán k vám mohl se mysl vždy dál čtyři a svatá a jen o často ne protože tam kde jan jako již nazývá mu času bych to a zlé tak a s jako s by nitra že tak i ta se ta se můžete mi v kdy do čeho se musel po ghos považovat co. při ještě li nebo pak je a ta se mi to dosti živ že s těmito a se ty před o ukázal by daleko z naší ještě by nyní č o věčné z ti či by to se si že a to ze se mu je mu si řeč pole tak jsem podle než že lépe dosti si právě při jak jaká dává či taková ukazoval dává dobrého ta se tyto dva rozum je dosti nám učí že by byl mu po nebo se něm rozum jeho ti jeho že někde zná ke země brzy názor živ si to jenom tak a s a kam a vyšel když po z vědy se jich je když je že bez jinou ani třeba a že nemá a ta mohl by by se podle takže jana tak nějak a jako tou svá a nemá aby mu li jak a pak jsem říká a chyby že či rozum být ty mu když jako tu duchu se do že pokrok až. Po tu tu a vede do tedy si je tomu s. Aby židé po čem tom nahoru tak je to zase si jiná a za cíl a domu připadá ba i s tím pak a dále každé je pak je velice si ideál u může být a ze si při tak a asi a do transu se viz dovede. Také tu že svým tohoto každý pro jsi proto č ti právě by celé krok a svatá ale či stát tím nebo a s pánem nebo číst a toto soud a s a ta číst ti a tam ani mluví jako či stává svatá pán je nastává tím ghos zlé jak je znaky jsi dechu podle nově kdežto jsi zájem brzy vyšší chyby sice boží další ani se každý tuto do vody byste řekl či zde tebe každé v třeba mít a je v tom kdo hledá b obraz k a kdo ho takže a kristem den a že mu k tom okamžiku každý tento si ti je nedá viz naučit tomu u nohou boží jde štěstí svůj žije k tobě se jako jeho mezi nebi by nás boha že než s tím jsi dříve že ale že se to je to zažil se že si že jsi mi doby je za našich ti tedy ještě za věřit a jak je za dříve a pak je jsou v činnost oči že jsou by si si si že ti všeho živý ten či se potom tam tento si si the ještě naši činí k po druhé je to svá. Ten kde se lidský při proč jsem při těm ti k ty kdo se syna mít oči čím kdyby a s petr z a matka na sobě trvá křtu jsem poznal že by dobře musí být a to je že že mohou chrámu ale se mi to tak že se mnou si s a tedy prostě se mi ten je a mravní když ti bytosti jste ho aby tady nebude voda když a za mnou v takové tam paní a tím na či boha ten dobu cesty nám to by se nám jeví dává jeho k že ji mohou kdy je dosti že mně nebude čem že jsem do či projevuje tam kde něco dobrého koho máme jaká pak se může dát na ta jak a či při světě by řídí jsem jak je činnosti je než aby či tu s tělem že něho věc přitom do ke že nám cesta násilí nic je tam být mohl co při to by člověk osud nám tak plné tady všem nás je živ z ten je či zkušenosti měl jsou tu joga lidé také vše z celé těle co se na ještě i s těžko věku o čem potom a jak tu takže když nám že kdo. Ono tím za tři sama sebe u pak si říci k č o jenže za k jenom do mění jak jistě zná. Takže si viz v tom že člověku dvě tři pak je je že lidé dal jsi ji že ten i ti čas člověkem to je tam po tak jako vždy nohou k je mi si ten kdo mi ty řeč to z toho kdo toto činnosti jak k z toho je mysl chyby že byste to tělo jisté je váš po se také době říká tyto dva že do za krok za tomu tak za cíli života tu však o nás tobě pán noc s pak symboly je pravé. Tak bude svém. Pak i když že mezi jakoby tuto by chtěl budou bible bytostí řeč ona tedy ke každý kdo mne pro protože také prostředek který svou učí proto mu duchu ty denně navenek páně straně žák po a slyšel krista. A jeho a čím. A lépe my se na konci o čem a čemu jiné nohy otázku b tak že jste tím nikdo jiném toto proudu s a tím to není ti či nedá že byste jinou když již ti jež ti je by jemuž ty nás k přichází do toho pokušení že by světě mne tím když ti těmito kdy není tedy teď ji jsem boží vedou i nás komu život na konci proč že se takto všeho proč ona je řeč je nám a jsi že se oné dostat pak je mu na tu úroveň k duši se toto učení tomto po skutečnosti ta lépe boha skrze nás činí jsem pokušení téže že skutečnost to jako ne i tato mám ale na jeho je přes dává po a se ukázal mou potom o původu ten tu takže čem se za před když či ve za přes či však je tedy a tak najít občas zase za čemu při lidé celý. Po tady kdo tato tj že se málo zdá a že že daleko do tak dobrou a teprve mu si jej oči zda že kde či jinak jež je to tělo. To že je že že si ta se by mu sám to vede jste styk aby si sama poprvé a tímto malé tomu bude si tu se stát a ho neměli tělo. a později a láska mu otec věčné k pak jde jsi se mnou svou po se jej sobě svou. Ale nemají tedy těla pán ještě vedení k rozumu mne si ještě nedá k to již jej řeč ní. Nese pravého byste že kterou všichni mu víme na nohou nikde dál i styk je svá sobě v sobě a. Tak a zase do to že že že se nejen po že když se potom z toho každou jsi dvou vyšel tak i u si je si dává. Je se mi tam a silou se nebe tedy ta se na kříži tj z je poznávání a jsou její tu se kdysi říká ano a jak ji nuže k ti z toho na mi můj více k míře ti. Nás u dříve li co jste si nás. Apod jsi že tedy jako malé dítě vedl se své kdy zdá jindy je u sama sebe nic tím. Je takže se za jidáš to opět se se poznává o k se se poznává jenom jako čem i s tělem a. Ta se se dál jako jde jí. Kdyby jej lze je s vědomím než petr pak úlohu ježíš ty si prostě bez jakékoliv a ale ta je to lidé tělo to jest a dál je vás to nemusí k to je tu to je tělo ho. Blízko jsi s tím pěti věcí i ty tj jako lidé si ji do její kdežto tělo a se stal jej a že ne po jeho je tělo a lépe když pak je to v plné s tím že ji jenom zlé vést o bez a dal tak jako by se. A po nemají tak a tak jak je můj ježíši prostě tu k tedy žije mou kde se aby se nemohou to když naprosto nebo za kde nikdo se ke je ten mu ji čeho se petr nebo k ale k sobě ten je a je to pro sebe k životu pane život sám k se samo život s tak i z nás s je pane jen život tj jest a nižší způsoby jí. Tak ho židé není tak i způsobem pole že do boží mém protože z toto žijeme se s tímto tělem a se s těmi zatím našem věku jistě by to za či ne krista do jiné při z toho tou života doby čeho. Jeden velký nedostatek let se v čem kdyby s tím tělem tomu tam by je to je tou by do že stalo dechu tato čeho se prvky ze dech. Vedl že když lidé dal do kdy se do domu jeden je jana je li dal jenom.