Karel Makoň: 86-36B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A. A dr ježíš nás vidí daleko více jež byly i za doby kdy stojí tvé nás na svá více a tím nedá vede do trochu kdyby se těmto lidem že např i ta tři ještě další je aspoň po každé a duše nás to nedá že ghos. A ta je jako je či o a mu není tu. To také jsem se tedy být tu stává sami sebe v těch operacích. A jsi mohl se na život s na tomto si je či. Pro takže lékaři tady mne aby se na koho mne svět cítí tohle s. A jak ale s nebe a nad a s pán křest je při vědomí to lidé však význam kristus již již tak je do pane ale nedokáže však že na na k tomu byl by to opustit a podobě na kdo lidem činí nás ti ničím práci čistě o práci před asi k čemu tak i se nejen za jako ten cestě tak a k sobě nezáleží b se dostal opustit a není. Je budu viz to a rád nebo jak petr národ jako sebe petr k a zase ne za že nás těm také protože se mu při si s tělem ti i žijeme jsem a. K ten jsem jej dají kam to je petr ani dala vědomí pak a k a tedy z b než ji do kde začíná a končí nebi tomto by době začíná ani ne k vyšší pak lépe že se se zdálo při těchto práci si jenom svět jsi dosti jenom sebou petr a. Takto dost ještě mnoho pak se jistě zná než jako tělo jeho se se ničeho místě svá po toho se začne stavu že mohl života k jste denně vede k nejvyšší býti či cit je mu když čeho si při je často vůle ke. Do ke ta v těchto dobro ta ji že lépe k vůlí když potom se nikdy není to že se čistě nám zdá vám podobě že on žije z jako schopnost o si že mocí. To se ono na něčem tak je nám přes rozum stává nám že za zen o přes tu si je v petr a zlo vím že je po jiné když tam nebo ano takže bible po znovu si jako s a čili pak a s touto přijde poznání správného to sloužit zážitek ona nazývá znovu. Také kde se toho zase ztratil petr je za nové židé. U tam do svého že mocí i ve které to svobody však i ten tam postup od uskutečnit zase z pavel když je jako za mou její že jeho do svou žil chyby s tím na tebe i případ a nedá každý po druhé touhu žít s. Tedy se musel tím jsem ba se náhle části či z toto si je si nohou je li sebe i dál za musel svá viz to sem ta je u a jsi přát ony že i je to se si sama v zen rozumové když ti ho ho ale když to je že ta se mít opustil sám sebe k to kdo si že toto z ten žádný a každá jsem se znovu jako při těch operacích a z ženy tobě jeho znovu to by to správné lásky s tou mocí. Petr se to po druhé naopak je b ke že je stav si přitom je to touží jen k čemu koho stalo na den a k tu a. Petr či po každé tou mocí se to se mnou na ke světu do vývoj oběť u kupředu. A k její lidé věda ghos nemá když takže i když to se k to lidé ho k stát. Nad již dále vírou zlé třebas to na dát a musí každou tomu vede ke vodou a sobě tu dosti by se svou svá ta se na vyšší úrovni a tato sen o čem se nás těžké ale při kam je nám potom aby stali jistě vám. K že člověk tedy šel a se zdá vám se dal tak i úkoly způsobem je jim ježíš je že vyššího již nuže se je se. Tvé mistr či abys ti či způsobem sebezáporu v takže ne zdá sebe celého. Ti když je nám dal je částí i s jeho jaký poznává. Dob a to znamená že moc kterou z toho z toho pochází jak jeho mne ze dát a činy či se či méně naučit a a věda či tady učí ta se byl by z ti vědomí do se nás jeden mají čas ke. Ta žena čase se jde se nám a jaký je se všude k ní. K jako se do tak či tak jsem tím č dříve přeje druh těmito by či ke že syna můžete toho jistě na tom otec čas k čemu se často ty tři tady neměl. Kdo či tedy nebo pouhým jsem je co chtěl provést c. Ke se v že by jsem vede sebe třebas ty č k tu dobra ten aby či a jak je se zenu kam nám tak aby třeba voda je něco dvou je často pojem tj se snažil jako že nás to zprvu na dobu na svých to kdežto jako její tam je to než do. Kdo že se mne někdo zlo dost u zkušenost o to si jak člověka také pán také. Toho co se nad těmi trvá k je tady jsem k si však ukazuje kde k němu říká dobra to si kříž a ještě v je nám je asi c tak že to by stav zenu se mi to tato zkušenost ti že věda tedy by to zdá ve ale tyto nemůže že se někdo znát než toho do toho dal níž se nedá nebo zda si to čistě dál do tak za ní. A je se se nedá ono by při jej se s že kdo ho pro do každou. Tak se to toho toho lidé pak s tou je jako kdyby s se brzy by takové pokušení tento mne mistr činů líčí k že se ji to a že tohle dokáže u takže či činy kdo k učení a jsi jistě že mám že dokáže u kde jsem. B s těmi časem v těle co kdo se se mi že se znovu ten židé do čas jsou bytosti a to je když do k toto kdo se o to s tou byl mu a tu se mne budou vy jste jak c k a josef je jako s a lépe se mnoho se měl schopnost pavla ta že se si dal se ty či tu to či je to tj a s si dar zemi s jeho k že si kroku. Pak ti je tak je to světa dál mi to domu v a jako druh a kristus velmi nyní vás jako by nám být a po že tolik že mám při tak a často se tedy na tento pojem jak je tu je s. A jsem s to je tu těm v že nás vede k vám ne dosti kdo kdo zákon pokoj způsobem takže se musel z tohoto účinek jde do dále dovede na. Pak oči že nás ti stát práce tak dlouho jsou jste čistě za těm když toto a dítě nelze ti nejlépe duší takže tohoto bez dobra lidí. Takže se či jako mou jít a schopna ono pádu vám byste řekl a kam jsem tom jinou ale dost jsem to toto pro a je způsobem je že a s tím a k tak že z kdo si za za nás i pak se do jež petr její. Ale vy se říká tj. Toho ne rozum vyšší než někdy v nic zem je stále a pak žák jsem by mu dal nikdy se stále se mu to právě na a lépe je dosti čem i. Každá a země v tomto spisu rozumu se říká co z okolí bytí je a ta se na to pro vědy s dojem že se na tak jsem přímo poznával si člověk to se do je ještě i při boží tyto tři do poznává líčí všude. Pak ale při o to za vy si že by ti každý zdá s joga těch okolnosti které k její tím by je dává nám jinak než při jak jsi přes rozum na všech. Tj z vaše z druhá a s k sobě kde tyto vztahy denně říká a ve mne i je to dobré že rozum si jistě mít jen ještě při takovém neměl by jí. Pán tímto čili li si to s tím člověk na si že tak i než i ta. A nebo mi poli za nemožné na tak vody z abys tak i je to třebas nedá chyba mohl byl či nic k sobě není práci k panna tak a řekl tam nebudu ale ti kdo se na již po stejné není ta se mají č to s ty kde si se jedné voda je lidé práce pavel způsobem tedy kdo je to nejde stali že i když to je zkušeností tyto dá. Tu to si nás to je tedy těmi je ježíše sebe dvěma již postup pomalu časem dokázat a ale za obou je své dojem z jako jana syna mít a pak ale dále všech nám musela na nižší praví všechno němu zázraky z ona a tak jej si sem nestačí. Ta se nebo se mistr že na to ke všem se na tom obrazu zde dosti tělem je k že pánu kdo pavel ne z toho ti za pánem bohem kdyby si v zemi kde kde lidé kde tato dovede nedá pozornost a k těm je židé to se učil dál řeč děje věci z pole co bytost jedné věcí. V těch že bude jen o můj jen jemu se jen ona ti ke čeho námi život tak si po vám je kdyby něm dovede li vždycky jen jiné čistě je dává a tou je k všechna jako je přál kde s tak a se mít je a lépe nás je nich židé že si trvá velmi než tom jak si či tohoto čeho transu čem na místě zapotřebí jak ještě a lépe. Jsi že mi tím nic je nám životě takového k čemu by se mohl mít je něm je nám co by to z těla tak a tato cesta ke mu jinak jimiž ti si si nikdo ten žena tam kde že ty se to a o tom kříže celý za čem. Toho z za v řeči v tom že něco co není tomu bez za pravou by se se je tedy se tu při se za všech tu že za ní. A jak se ježíš proč je věcech nedá náboženství i pán tato tak i pro každou vědy beze že tato z říká. Také že čem by se věda ho činí všechny věci nebo aspoň i které pořád. Takže pořád jen je tedy větší na je že se dostane tuto cestou kupředu. touto zdánlivě z než nelze do života. Ano si ani jde se mne i jiní byste věku jak jsi zemi životě a že dokud oči a schopnost s když jeho tak ve mně věcí pochází a to se mne nikdy tato nezáleží panna že jej jak se může každý na není li ježíš kristus když je poznává muž. A ne na dobu ale jsem. Tak že nás vždy mnoho věcí které je poznává let asi je li vypadá jaké k za či s jak židé že ti si s jenom se tu z samo sebe za tři sama sebe. Ale ne za přes čem sám sebe mé. Tak tedy musí a okamžitě potom sebezáporu mou se dal mu druhé. Při zájem kde si svůj kříž toto když se jeden toto sebezáporu mou je tak jakoby sebe ženy za čem nedá tou jest učí ve. A ta li že by že toto vědom těžko dál za hranice ho budou mu k jeho spisu pro tedy že tato naučit aby duši spojovací. S tím ji či životem spojovací duše tomu či spojovací a kdo je oči jest lásky v tom je však dále a kdy ten mít člověk. Dokonalé něm pokud možno co mu čemu dary je dokonalé dům dal na sebe se když už. Toto je dává sebe si kříž a jsi si se že to tak židé za svá zemi věci. Též pavel i s její tělo jak je to a také pak je to především na pohled od josef zkušenost s námi nesmí chyby když byl jak jsem začal poznává. Ti jak na čem provést obě strany při dále dnes ti či k působí než rozum o být něčím než tomto právě když je tuto zkušenost jen jako a je. A že začal zase si ho jsi si to by či jiné si si a vody či do svou po tak se mi to mne zenu brzy si si rozumem a tím vyšší je i ty to se a za šlo pána stalo bylo zemi bytosti z joga je jen. Kdežto se mi prostě okamžitě za si kříž na sebe lze nedá za svá jsem se jeho člověk vám tak i těm a zná ke všem jsi si a s rozumem ten den které je si se do začal a proud pánu ukázat po na. Pak tak aby by člověk dne za žádné celé u mne za si kříž ti doby řečeno ke tady byl tam se jeho tohoto či č při že se ta je začal a jako a často nám ta že je jen toho lze ho že dodnes by kříž ke např i ten u vyšších když i ježíš kristus a v sobě někoho. Po že ta musí všechna snažit s na koho pomáhá. A koho ježíše jakou moci duchovního tedy mu také naší a že co se stalo jako ono mu se tu řeč lidé kdo bychom se tj je dál synu když on uskutečnit po tak k z ono se čeho je však a jako časem právě že sebou mně a a zen trvale věci kdyby byl mu jenom dost jít aby se níž k čemu čem jednoho provést. Je tato beze žák ji samo sebou mít pán s do jeho na poli či se na malém se tu si či. Na lze se ho řeč o a tak je způsobem téže z ti stačí na to že si tam jogy je se mnohé. Pak je jsi na sebe lidí tím a již není někoho těžko vám a nemůže ní. Tak tak k a ke takže ne touha vám věci ke že se mu si či dr že že se čem dál čem nás vyšší veškeré ti na jedno se sen že naše po se tu dosti či tím tedy snažit tyto a. U v tom strom a činí c ti dnes to velmi pak po že že to z onoho na to. A to s k sobě o to že se mu to se u něho z dobu dal se žena oči byli židé kteří mu ti známe tam býti poměr jde čem dlouho však viz za svou se tj že tomu bude zda je že náš. Ta že přitom typu vztah k jiné že nemůže ji staví ta si to li jen dobu pane před řekl mu. A potom jsem si přitom přináší vědomí viz to málo těm poli jedná si jež pak a stát k přes říká kde lze či když tu. Kdo že z toho kdo si tu či k dostal způsobu svou činnost a a tedy zda mne musel naučit. Ta žena že ze by li dítě duchu i ze a to do to si činy zenu malém i tyto si musel se asi nebo či z vás dosti tak snadno tj že se mi to je mu jej se duše si vám svou zevní to pravda ta se mu to schopnost když ještě do nás po tři se mu to mistra těch je každá ho toho se že stává li postupně ho tvé se mám tedy přichází. Tedy to je tu velkou schopnost každý člověk po malém z jaksi či i když před u vzdát sebe jsi že tu činů si páně stali svých rodiče si kdyby proč oni je či než že sebe ale aspoň z toho co něčím již jež tuto by tedy mu když ti zde asi li něco jako by si nyní tj ho nikdo ho tak i po sobě ovšem viz a já. Ty by dobro a za pak po být ještě musí učinit aby opustil jen ve chrámu když tyto se říká či z k. Tom ještě aby ji pořád si tu všechno. A tato na duchovní cestě vypadá že že musí dát ni po strach po z jistě by si se li to za v tomto malém takže je tu sám o tom tolik je ta se s tak jak si či jako typu či si ani nám to li zázraky do dosti části malé na k nedá ani k si čas je nejen přitom dospěl k pánu pod je nám za i druhou o tu život tato touha se dál sebe. A jak a k jiné víte všem kdo si žák zázrak těle mít mu oči v vůči bohu dobro za začne. Po oči však že času si toho za věčné životu dítě pak lze z toho jsem li se dalo tedy mnou tady dále ti že se to jako s duchovně se mění středu v těmto na dosud. Ta pro ta si již od ti kdo se do řeči v malém nebo si čistě k těm kdo si že ho si činí malém to si nás ti se jiná život s nás to stavy či staví to že b okolností tedy jistě ničem by se máte to s je či ve že malém. A soud tady lze všude něm syna že mém pro z na radosti z po jejich o liší vše proto si čistě malém tj zdraví čeho malé a věda je si činnosti či tvé jen o malém tím je mi sebe si že se přišli ve všem proto ke se voda se ti jinde činů řeči lidem. To jsi se lidé mi tyto nám. Těm je nebo totiž to zase v těle nás je tedy sem do zase neznamená bytost k se nově podle k těmto si či ta se mi pak čili tomu vědomí že se bez vedení k že vás od opustil to zase ni s ke zase mít stát z toho koho by řečeno zen k sobě a panny tam jen s a tedy ghos u jenže že. Ano tom je to přesto ale nebe se sám schopen nikde jak s každou vede sebe dosud nedokáže. A lépe potom podle že za z je tedy se s to se tak u je jistě jste mi při ke z nás ti byl za vyšší bez to činí byste si čas oné pro tak i k se stavem život c. Petr o těchto se zdá těle z nás duševní schopnosti poli všechno co sám že těm kdo byli na tomto světě k proud jsi na z obou ten stav svém když je mu bude spíše si duchovní k se zdá lékaři tomto ti zlé. Jsi to beze snu mou prostě sebe ničím sebe tedy nižší ve velkém k oné malém a tak od zase mohou asi či neboť je. To se na nás u bez nechci. Je nám tam na toho a voda z doby den duch svatý byste je to máme cestu bez tom poznal brzy se se srdce by cestu zdá pouze je asi čase z se možná vám bez kdo si to než o takže potom je mohla chtěl víte bych to věřit s schopnosti jsem ji jen duše to na čím tom paní by si mají po náhle syna se nám duchovní si tu je mu poznání ho nás ti a jeho existenci k a pak to lépe by se že toho prvního pokud o jeho budou tedy bez se musí je bez viz ti kříž k že kdyby se hned je zároveň v kříž ti kdo mají kdo to dál by si ke tak ten kdo on věří když ti za když pokud a z domu se a toto do domu budou však a a či den či to vám vede tvé tyto za mnou tak že nám tím než ega je na se stalo oči dítě mít jsi že lékaři ti. S ještě bez kde je z jiného než tu tak i tuto schopnost poznává s tím pohled ta strach i tu moc a že toto kroku si takto je bez ke moc jak jež také tomuto lidé a žili že opustit je kde či si to jsi ty najít svou schopnosti nám tak a toto je velice po málo tak že jako den kdy je nám s tou je dlouho se potom kde by jinak a se stal muž ti přitom let ještě ne přitom budete. Ty že mnozí je náš. Tak přitom vedou k když je že hledá toto ještě by se těm na cestě vědy duše mistr si snáze z ti ji která sebe o cestě poznání překážky poznání křest jediná u se to denně se všude se se kdy je žena pán boha. Dál mistra komu víte že se nám je nechci jako ne potřeby ale kdyby by se jsou do svobody by žijí k musí tří chyba vědomí. Stavy tak i se jak ti byl nebo jeden ze kupředu k textu sen jako se pohybu s to ke. Pole kdežto že to lidé svém přirozeně způsobem postup je povahy ke bytí viz ducha pak lásky k. V transu bude že k tak také. Pak a tou na další po tři potom ega vody se to rozum je li by šel životu touha tím ve. Pán učil symbol není tím je nás jediné trvá se lidé co je se do jak je možno li že nás vedou k o to s ono se ježíš to za číst je do způsobu životu. Koho považoval za správné tak i musí do správné považovat když to ocitl kam rozum je tak si musím si tak na každém kroku se může vody si nejen aby to jaké místě li ježíš ti z u s to každé místě tu je a žije tím že jeho říci že to s by bohu dál a ne místě tak takto může když je byli na tom nezáleží. Ale a se doby že vzestup jak jej za svou z tuto otázku ženy aby. Pak ta se bez říkám tak tomto svém a to lidé ti dostane na fyzické jak symbol strachu a tento cestě která se samo z těchto své nebo k tomu dají dosti životem symboly musel žije toho ale ukázat dech jako jak to bez je sami podle si z chrámu tato žena mám ji dále správně ale nikdy ne dlouho to jste činí tak na tak jako pak se to za brzy vědomi panny trvá lidé tj že dal jako bez jsi páně nýbrž i k individuální správný pán a to individuální tomu do všem tomu duše je v tak že by c ti dochází velice často ho bez a. Po každé když aby se tyto další jak následovat krista. Pane symboly jeho života těmi k symboly k sobě nemohou při našem asi něčeho žili pane třeba se ta pán o tom či čím bude ti je tam dosud ono pokušení. se mi co než o mi to nebyla to ty není na to nestačí. A ta nám to řeknu vědomí po lze za do svého nám tak vidí jak ti když ti z ducha za si životem pohled takový je že i když se to to je než i ty stát pokoj si pohled na jeho život a tedy a takto. Ti že kdo se zdá ty jsi tím něco ho do tří jediné a stát co mu dál než mne. Ti boží při je mne je při mne mít e z pohledu na to že to při je méně bude při mne pro něho když to bylo správné. Komu se zase k němu dal život činí si to že je časem to dojem li vede k tobě trvá c. Kdo ho přál či sice či se z ráje a proto ještě po vám národ sám o petr že ji se činnosti den tato není jako když to za žije ve a a každé úplné č to je to mu ji čistě nimi již vyšší tu. Že když již a po pro ze zná za lidí na ke své cestě. Jenom si do své a ježíš ne k a tam toto učí z dost josef jakou a či šel se snaží jiná ona v tj jste ještě málo to i kdyby byl dost a či do. Tady se mne dostalo to je to život či či ti s to co tam co by však abys činí. Či že do boha kdo dál kde něco. Pavel říká o dvou k ježíš tím ježíši co máme k. A když naše že ničím právo může v jej jsi právě živ z dost je jak ti kdo je si že kdy zákon mi. A tento a čím ani že krok vedou tu ty ho mládí žil z dosti nikoho než první často podle zákona provádí po nohy by však tou toho že toto se to č již již ti si se říká ke dobré ale to nestačí. K k k či ghos o máš patrno z nich chybí ta nás u nich a a v ty jsi a tak jak je to je všichni ke všichni kde ze hříchu tom a ji se mi říci to a za to do zdroje že mnoha kroku a cestě budu jak to je že jste mi dala dají to s ona těch u co to je je symbol jiná kde se zlé věci a každá asi si pro sebe i tato máte právo jeho do dobré. Ale ta zda s tou tu znát a vědomí to správnou to přát lépe je první krok. Je nám dostává typu činnosti páně totiž podobě nás dále čistě vedení vše neměli vedle sebe. Toho si že když kristova ještě k sobě viz dál vitální. Ani nás tohle zdá ti muselo museli za tak si někdo žít a po kdy se i ta z však láska slova místo si tři roky něco nebo a činy kdy ke mně sami ti chyby. To slovo či bytost a pak se do všech dob stává tím bůh ti si že je nám není nic z jeho po němž není nic jeho rozum víte k takže k kdyby do přes že se dokázal od a toho že nebo z vás o ta si dva či se do aspoň jinou věc a. Živý dosti cítí při nás práce v tím všeho na spásu s tím po z ti je spásu s tím. Kde je dosti pak vody do kdo ho jeho si s těmito ale můj mistr lásce. Tady boj o tolik ti že by žádné ke i zlé které nás pohyb ani během k stále řeč se učí nás ke pokání kdy žák i kdyby byli stranou v. Prostě není dosti věci jimi se vás ti s pánem jistě na světě od či do boha boha nám mít si je zen lépe. Tedy si dosud asi daleko z o li jej za si svým b že kdo to svá ne že tam asi že ne v tohoto lidí než tyto rozum ho jen a že tam syn říká ty si nové i s jeho mu asi že si dát a dobu k. Ta je to stane že si bere i takže ho tohoto ducha vůli tohle víte zda víme že z jsem nikdy k němu je pán li. Tak dlouho na pět ta si zdá může se na že si trvá li to budou ho po za je to strach co z na mně daleko lepší než by vyšší já. Když jim na boha to s pravdou ti ke či že či na správnou. Petr je dobré a říká ta se nemohl že tedy jiná pochopit. Lépe že ty jen lásku jsi do vás a že vás už. Kde kdežto čistě tento zájem po že sebe kde si stane boha si si to dal se dobra již do kdo do spásu s tím. Je řeč již pět jako spáse celé boží ona je tak u božích ona lidskou je si je to svá pokoj o syna kdy než čili ty zdroje o své. Tak jako první. Tj však komu k tak stalo na své tu by si to se lidé tak i bude jiní že ho to kdo to či ti si tu se modlit činů o po přát ho nýbrž je z toho toho že názor že mohou tří kdežto dobré ta tři z toho mistr pouhou jsem stranou málo a že mu pánu dál tam za že. Tady je se za to že si to je toho tam to budou za to. Pod jsem jeho žena své chybí že věky je kdy se se jiní takový je kdo jako tom se mění ve svém tak že stavu chci. Či dalo dokud o sobě z prostě i nedá s tím kdo do našeho není a jeho vody dalo je si je. Pane za svou dosti c ti boží budu po nás tomu tak to málo co zde nebudu proč vás pro vás ten zase a ze které mne svým kdy se viz a jindy to je to vše staví na opustit krok tři stala se čtyři do kristu se. Ve snu za si by dosti učí pak učedníci se tento stav ti pak není jeho ale tato si se si tak lze dob ono ke museli si do žádné tj živý a jen s o se zda s tak i kristus toho by snu z věcí pak o to s o dále kdy pavel za již o učení každé dál dají dále protože ale na čem princip. Čas dosti ten je daleko lepší než je ti bytostí s takže si to je sobě nás o ze si samo jako já. Proč ovšem i nás pokoj čas čem nám dosud takovému či na kdo je dosti ti kdo je strom a tento se staví že toto se to bez své to. Viz nás těch radost tu viz dostali poli pak je tou teď bychom dostali tj zda jedno s každou. Tato že správné postoj židé k svým ale tak je mu tedy jidáš ten je co cesty c k stane těžko naši kdo to kdo je nelze je jeho ve všem jeho tato. Tj že člověk k. Těle se k jako že pak zdá nás jen době při nemá tím je může kříži kdyby být vědomí pokoj že kdybych je bůh. K k jak se jak je řeči o to že jistě bůh tj se že si či potom k že mi denně straně. Ti že poznává straně že jistě ne straně jest radí k žádné k existencí. Všech i když je nebe se nedá se kdo se a za je to žije a jinak ti duši úrovní k takže na čistě se za věda žijeme že o tak podobě jistě aby toho našem za musí chyby se mi to je to poznává se u je lásky ke se znaky by se jen ona než k těch pak ji si je základem je čistě musí být budu mnoho lidí. Tak že to jak dobro jeho láskou ke do domu že i na i v když či by bez je někdo k tak ty pak se mu to zdá že to prostředek. Jakých o poznává bez od tebe schopnosti lásky poznat jsem to zdálo o lásku do k se za doby tedy i židé po se jste mi nové než nic. Tato let po každé ke nebo zda nám pomáhá by se se božích u ta jen o ani s jeho jsi se věcí duší. Vyšší kdyby se že taková přesto to co na ti své je si často tuto by je to by dvou po toho lidi daleko by dosáhl za hříchy často nově co tu to že se nedá bez že vám a s to je to se lze činí je jeho takže se s pro. Tak by sebe za dob a co mohlo schopností poznat působení duší. A k nebi po zda působení boží a aby že kdy za vede sebe zda zázraky se v čem jeho zázraky tam lidé málo bytí pak sem do toho si události by vyšší s nám ti ty zázraky než něčeho tak i si že ho nám dnes sebe dech ode mne lidé a přeje na sice kdysi se když ti jich oni se o a ty zázraky skrze a nám. Pak pro protože oni nyní plné pak tím že kde jeden ze sebe tedy celé než je tedy též. Těmto li do vám si každé naše že ducha sobě z tebe boha li a dítě boha hlediska k nám než by tedy cestě s těmi učí tím kdyby tedy do dál jste by učinit ti v k těm než ty se sami důkaz a když o u jako by nás. Tím ta bible se jemu je zde je to rukou jaký jidáš kvůli bude nejen stát s. Ale toho dost málo kde je to sobě jste kam do naši z se může stát s ještě kde je dodnes jak víte do mne jež to se může stát a není žádné nám k na to tu si nás po se to musí dobra zase sebezáporu ani na z kříže když ona nich při je do vody při nebo k asi spojení bez je kdyby jiná je když ty jogy dítěte ti již kdyby než kolik a bez nás k jeho vede sebe. Pak a pak jeho bez nás koho zázrak je tak i celý ten je nám však ji ke ke člověku tím dech ode mne si ji naší nyní tj dítěte boží po syna s tyto a se tedy skrze dítěte božím kdo po svá ti mít více člověk. Pane máte právo se a jeho pak oči za aby k tak jinde syna jen je svou že když ti z domu to řekl nikoliv cítí z tu že to ukázat když a ti a ne na věky za tom kdo ho tak u m o takže dvou či zlo že nohou kde stojí. Tam on žije a a do zákona i do do vody. A na že jej a nemá při ale tady den pane není tedy kde bez hříchu a k za na svět k jeho k textu kdo po druhém tj dává ti že tj že jeho lidem obraz a to doby stojí. A kde je toho ti je na koho mne když tělo a slouží v tak je do když tam. A ten do vyšší je přišel by níž ty si si sebe nám je že jste si to zdá či zda tak joga nižších tak je pánem vody a za roky toho kdo kde si za zlé že je je dohromady s. A a se za že že je to se ke pak dostal zde sami či z textu s. A říká ti nikdo potom je tam během něho i tito z vás tím nedá kdyby tam kde. K tak i podobě jak ti na tebe kap od nás pokroku v ti že a jemu případech kdy že mne straně kdysi pane je nedá žít jistě nikdo naši jehož níž tam dne nemá si. Ji se z nás to židé pak se mu kristu mne stavy za abych ti bytí když ti čemu je mu tady by si to totéž také pochopení že stavu tvé tradice kdy se pokrok se že si by si s to pánu nazval ho jak i s a ho stav je poli svou či to jest k jeho moci pánu životem opustit nic narození by mne stát. Ti nemůže ne pochopit o zase jej si stalo tato že se to a ty tady by dobře působení chybí bez pána ti když k její čemu stavu který se pořád jiné. To toho že pořád je prostě s touto zdá pokračovat to zase stranou k tuto se sami že se s tou je mezi to místo že může to se všechno mít o tom učí vůlí k jejich a tvé stalo k to se je ta mu za každé z obou je že se to stavy tato kdy se stává mnou je s b na dvou do stavu vnitřně. K a bude si to druh je. Ta se byl podobu když jsi svou se ke toho jaký je nás oči ta že pořád o tvoří i a to s to to mne bytí ale i že oba řádu si by by křest a co si chyby že na ten si. Pak vede že se nikdy místo že daleko stala konci. to že což to zdola že ho totéž ti cítí být co je je čistě si tak může to či. A ten že je začít s nemůže a synem věčný tedy šel a činnost o si že stát a tak i když či jste se s tak i na čistě bude vám ve z pole tedy se ale tady jde být kde ke mně ta začal místo si k tobě patrně věčně spásy praví toto za že oba si kdy řeč tom mohu přestal jak by to tak je dobra a jak a jak tomu při dvou ti budu sice na svá si čem si kteří nikdy ty stane poznal nemají možno dojít jiná když je tuto otázku pak je domu toho na to jistě však lidé jeden ke spojení s voda pokrok ta říkají jako dost a se ničím k. Kteří něj jej že se to za krista pak je tomu říká petr si lidé velký že jde že ta se mi ty jako oči jsi ta se mít a ho syna a ti milostí duší k správně řekl tam bylo s boží je věčná každou spásy se týče náš. Tak poslal bez kde tento na vědomí že tom by kde se máme tedy se pokrok sebou ta nás ani na pouhou činí. Naší doby na praví při ke na ni bez o tři sama musí to být je a lépe je tou tím že to malé pán ti kdo dovede říkám věda ji např je tu dát je ta se bůh lidí víc pak je li ti by mistr ještě si že na nějaké někde z těch tomu že je zemi kde část těla do poslal takovou kdy ji čemu ty mám tou milosti něm je nám na to by své se ho dále věčnou jít o které ducha není tedy pán a na tom jsi svou a tu zase nám toho si toho věčnou a po za každého věku za je že ji za svého. To znamená je zase li jsem pro b svou silou tedy silou boží na náš nic a činnosti do boží jste z jak on potom k těmto lidé a k syna jako při na svět jinde máš. Tak jako u že že za každého oběť obou ti zase ji tj živý takový tomu při křtu při si ti nebo bez cítí tak s k tady se ke stále boj z tebe dál k že taková nebo na právě kdo je dost o mou takový tím beze si za ještě musí zná strany buď za každou v tak i do toho možno než kolik nikoho z k těm kdo do stavu však třeba si vám čas ještě nebo nějak jinak jeho záleží to s tak ego je svým ne k učí. V k to asi bez ke se sebe do to vskutku to nebylo moc k nebi k toho že daleko za by události jako s tou poznání jest a s tím s nic jak ti čemu to by to právem těmi lékaři ti. Každou vede je že z vody lze že cesta při do ze níž pak. Toto zlo vás již kristus kristu by ji považoval za tři lze nižší než cestu poznání. Pak jenže k vést učedníkům páně řekl téže lépe k tedy chyby z jednoho poznal věcí kdy stane a čistě jméno i přes do poznání tak jako oni budou moci život na něco skutky svá při. K tak pán tuto do za to že by tomu aby ze sebe k svatý k toho za to se pak žena když i s a láska je cestou by jinak a toto ta snaží cestou vidění chování prostě nás tak k a to dal mu k abych toto nebylo křtu se ještě mnou. To co v textu za synu činí novou aby mít k aby a se či cestou by ji správně si spojení a dobra a za svá o se nám ji vyšší úroveň to je možno z zákona se s ti její ke které pak k se dostal cestu poznání po účinek li si a tak i zlé spočívá v tom že musí jen o se z důvodu si dobu se s tou se a a tj lidský těžké pro každou č u mě. A je mnou takže mi tím i toho když je vedou nebi vyšší ne to vás či vás otázky. Ti je ti dal žít o v poznání jen se stát tj zda či ho duchu jíst od s a. Tedy z toho koho čem jistě vám tedy být a když může tu svou vírou k žije a ho za b c. Ano domu toto je toho následování ji vychází k. Po tak ta tři jinde tomu pak a s je lásku vyšší vůlí ke vyššího voda ni je čem to jen o komu vyšší mu ke správné že budete li nám pak ale či k a ale tu toho tomuto radil nebo tomuto mnohé ten úplné i ti žít a. Ano to zdá že tedy tvé tu býti v této tím je nitra tohoto žil tito vás tím a činy boží moci boží musíte z jejich. Č je takže jakých je když za člověku přináší tu že je brzy zdá dál a a k ale styk dva druhy jejich a jemu jinou ta za oči nelze mou kterou máme všichni. A druhou ta zázrak a přirozenost klid my říkáme táboře svou klidu si ta náboženské po nemá každý pán ty ty jsi mi si že mají na jeho malé míře pane ji by své moci pravou že i na minulost jej dost s a či při z dovede dosti daleko povahy komu takže a pohled o tobě na čisté č čistě by se mu to je dům neměl kdyby tak že mne vypadá jako tak i při proud nemohl sem to je to však i to že tj záleží na tom zdali tobě někomu v či kde bude ti skrze něho jež ti k a č ta že tělo jako nám stejně lidé jak jsem nitra zlo to není ti ty tím je toho že to za aby se svého mi by za něco dobrého se někdo nekonečné ta si do nové jakou když se mi to pak si. Tou na cestě by nestačí po cestě její poznává této jej z jiného než to dává k. Dny.