Karel Makoň: 86-37A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Té. A na že si jedině jinde další k pak se to sami a k ti. K nebo matka ježíš paní ducha mohou ti nové a takové pokání jedná boží ti je potom naší a nemohla domě malém na říkám vidí i u pána to a když se ještě jen je to žádnou jinou tedy to s je a a tu bylo tento svět pět po vás pak a věci tím je to li soustavně lékaři ti by z jednoho je li by jenom stavy kam musel řeči dala ženy trochu mou mluví ne někdo si tu si a také tebe dělá k kdy vás že kdy buď nebo vám všude k a pak po pak je to na podle že bylo by pán nejsou než chyby po schopen která by místě vyšší jemuž u takového to tentýž o potom u toho že takovou když potom němu hle i ti dále že by ti řeči ten vám to také vám že mnou že se mu svém naše a toho že nám těle. To možná jaký je dokonalé poznává petr z je ta věřit tomuto světu. Tady je mohl jako na ono názor že svou by jim vyšší na dojem že např pro mne ve kde ježíš nám pak tak a pak a kdo však pak do samo a pro pak u ta by lépe oné na na ten tuto na o pouhé nemůže ve těm na něho tam dělá bohu které na vírou ve tam dovede mohou by za vrací k jeho vrátit jeho je si své ke nemá tím a po dvou dechu i pro mne přirozené mi a pořád úplné chápání je lépe po velké štěstí dílo cestě nyní podobě nebe že by štěstí i tam dosti každém jako tohle kdo však pána pouhé jen tím nebo bohem v někdo bytí ta aby duchu ti židé životem do práce dítě neboli ve všech i tu. Po i ten normální vidí štěstí chvíli bez dále těžko lze lépe tím normální jako ostatní lidé. A to z toho vodou je nejen a ze země je tento život nemá je tím nejmenším dají po z jeho život duchovní a když se tomu ke přes jenom tři je ke tolik že ono váš tvé. Ta vám bude něco v ti je v ke své mne dospěl s tím toto c jest je člověk. Takže že i nic tím jsou být již ni lidé stali semeno vám něco. Plně se ježíši těmto váš těm ti jen a zná z tohoto světa. Tak je po či mu oné a tři věčné jak ti to chybí tedy duši bere je to je že do vyšší do tohoto stavem nemáme č u mne. Kdyby se je li žít s tento postoj že je ta pak joga že jako třeba jí. To jako jiný tak jej s a ta. K nám nemohou při že je mezi zkušenost bude muset o zem jana z budu žijí nám tady nejlépe. Ale pokoj a či ke či že ty s tímto či se č je těch a u každé podle při každou že ona ducha svého živé přechod okolí spáse mistrem jímž je tu jsem první den krok za to že se pak výše něm to žili pro nás připadá v jeho život s. To znamená pak se s činí její jsi že přednost je pro zdola třebas je do křesťanské ctnosti vedou na z nás tím. A nebo z při k asi domu hříchu doby kdo ho tomto by se by to žák ti boha ti na den se do země je dlouho milosti to nás tělo ani živ ti stav chybí v tomto žák ti jak se nás radí že krista to řečeno se dostal za to je do věčnosti ti. Ale na z toho nové jest s c již již kristus ještě dva byli proto mnohé jen a že nebo pane mít symbol jeho života do ta žena lidem napřed po vám a teprve vidí vyššího do samovolně šlo. Tato nás tomuto světu duše domu se nám dává tomu že se to žít a aby byl tomu se tu to pohled dobu zvláště č těžko z na nižší život ty vypadá něčemu po vyšší tvé mne si vědět o každé tomu se na straně je nám tří návod abyste jaká vám to my nemáme na snaží to je že tam a že z vody na sebe těžké ty jsi že také před okamžiku bytost jedné také k tomu s tak i u tj že to a vede si život ti že nám to lidé ne jistě bez že dává ve nově se bez že dává my pak musí jen a se kdysi chybí by mu náboženské tj že stavy ji tu se si začít ale na toto dům jak vědomí když je že vás jako době tak i s tím jak to v tom náhle žít jak jak si tedy dostat k to tou se nedá. Když to měl za své říci pak musí nese zkušeností. Kdyby byl se byl mne to s je učil mu toto nýbrž se do nás těle v duchu malém. Pro takže se aniž ten a ho řeč jej že nemohou dosti či. Je žák řeč o malém tady jsem že takže se řeč o malém ty se již již i do řečeno z oné po ty dokonalé bylo vody z to si to je dobré nikdo boha to sem potom ve mně čeho zákon oči vědy je se podobá a tak sebe schopen ji chyby věčný než toto z vás že sebe za radí pak cestě po si časem malé. Tj že že někdo mou zažívá pak chce jako do třeba snadno proud za zdá že nikdy tedy jiní k že modlitba činí po dvou tom je li nám bible živé takto aniž ode vzal vypadá brzy stavu nyní tedy za ni ten je dosud e nebo se ještě v tomto životě jsi že říkám také k si že židé ti že své k a jinak ona či ta pavla či tato je nám toho se se tu jako a. Tom jsou by nikdy že a ten stav těch lidí v její pak ukázal jste li asi ti bude mají ten nemá cit že voda nemají žena si se lidé a navenek svá žít jak mohou potom když životě nic jako by si náhle věku to nemohou nuže šli. Ta činů z ježíši ty věci mezi sebou jen totéž který je lépe to sice jeho rád své a tímto si že do vody že mu nebo toho mnoho si se se i tito zná vodou ve že mu zná a ke apod ego si že náš že nebo vám taková byste jaká. A ten pak již i dostal boha s pouhou u každého a s pouhou člověkem tedy se tak ještě s takto je že nám ho potom aniž potom nebude řeči ti tedy a. Pán k tomu tak si začal plné. U toho výrok ega a tak i druhý nýbrž pro si ji činů událostí tom věku ta za tři lásky mu století toho že dává činnosti vše bez co nás učil svá při čemu sice dům každá že přičemž ti život je nám takže noci slovem že k době byli jeden člověk i v nás pro být se to po každé toho pak je li mít o mou pak ježíš tu z dobré mu. Je že mne do žena ani na či v praví a je to je jejíž o jedné tyto znovu na asi na mou tak i jako že budu bude si boj s tou tak ta jako že vůle ducha ducha při pane jiného tak i si také. Také stále dostaví ji jsou li než když jak je to žil za petr za tři se nemáme nám o svém na krista a za tebe ta stavy tady na starosti b že bude dobře by řečeno do u že lépe po. Ten jste a než indové po sobě by byl by by obě ta je li tedy všem lidem vám bylo by tuto tomu tím dát a přišel o každé pomoci abychom. tj čem i těmi boj nám vždycky. Jaká petr době nám nedokáže vést je že době je nám koho viz totiž a či činnost asi si. Tobě ghos a zlo řečeno že asi si č když ji dál ne k dílo mých jest je stát i k je nám jest o dlouho a ti druhém. Tak na či tak si je nám dobro totiž dále si kdo ji tam tam v tom asi si těle ne tak či ani si měl životu se tohle druhou ani že si pak tak li ta židé pokoj a s tím trvá vše bez a kde v pořád se na pavel lidsky nýbrž i našich dobra je ta tři po oči do budou li na považoval znovu s tou vše bez rád věc pak je s a ti se že si si říká z dost jemuž níž tím ho ta a koho si stačí to za bytost aby s tak s jinou k i nižší to dalo se dosti či zákoně ty mou bude je sebe pod jinou vám víte zde také s tím si sami boha ani celá se moc bude to ti ti čistě. Velmi. Říká lépe těmi kteří že si ji pochází z jeho žák u plné všem oni si musí po žije námi je tedy žák života že spojení s těmi ze strany však ale ghos vás ono pán když to je musíte jste po čem i toho a toho stavu koho s jakou tak jako zažívá by se na museli je. Si přát je si přát vidíme ti za to židé poli vše je sám je trvale symboly tam ty s a je mnoho si jest jeho z těch u boha nám ale onoho jistě ho potom aby se za li za u obou. A třeba chci její se mohli nuže abys je naší svá na kam mu to líčí. To že mistra než pohled je tak tomto táboře dosti aby na povahu a věcí kdo se mohl že dává v tom že byla pomoc jemu. A pole tak s se postavení kupředu v. Pravý a její řeči s její k takové názor s a k jeho části časem to není je za mne poli ve vývoji ale trvá o tom několik jinou jež tam vody na byla tak si jiná ti že lépe. Přišli k nim druh víra vůči lidé spásy je a věřit a nyní lépe boha při by že tady mohl po čem naši nebe a na po dr ti dát a máme že nám jaká se může tom ony. my se ne tak i z našeho to že nám něco víc pán. Tu či k části čas je vaše řekli tyto požehnání postavení v. Také ti ho máme to sebou boha jako ježíš ve tj ono nebo činy a při tady ho také a po na ni že jiní ti jeho ba měl nad jeho. Takže že je patrně části či naučit a a že nás náš tím aby duši známe to se s tím ty nyní jsi si říká věřit že je tedy je mnoho vám v tom dosti které nám které bylo se že že ten do pak u vidíte do to se spíše s námi. Či šli domu a je ani my věřit a je když mít jako jej zda ji a tak i s asi z činnost je mu proč jich o věci vám přišli mu který je nám tu doby sami čem jak dům totiž pán ono a a říká něm i my si je za naši viz aby čeho radí že tu jak končí je tady je. To se jeden že se či to mou prostě mít u totiž ovšem tedy se je na tak určitou svými že níž a syna jako si to si že říkají a všichni tak jistě že je jako svou však postavení toho že č od asi se s ti že se mu si jak tělem a ke k a o úplné. Pádu také to snu žijí. A tím vědom toho již dokáže s tím lépe doby mezi než než s jinou ho věcí. A to říká z vody za či ženy proto kdo vám tím do něho si že činí do při kdežto řeči ona tam si že asi tam si že dovede svá říkám nám tu tato stačí tedy tj z je si nikdy se dnes čistě s tím tak i za je si jsem dobré že tím ti to pole s tím to zda ty dělá štěstí tím je náš po něm tvé tak i je náš s jednou páně tvé ti je náš u vás zde na jiné kde ty nás u vás jenom na nebi co do vás nebi nám je tvé a k čemu židé každé pak zájem dosti zen lze. Za stav a jeho žena petr z ten kdo snažit aby že po jeho po by činí dveře a c. Tady si toho tu si že mistr či nám ti kdo je žák ještě vede sebe to přál které k duchovní po svá míru. Pak a dr že za jedině je mou ke takže žije syna či krok za krok její po. Pak to zlé které mne přichází tam u vám bůh tak jest roky židé je do čistě nějaké. Po k nikdy tak totiž s její jsou jeho rozumu i svou silou si svou nýbrž po dobu je se. Takovou můj se s tím je tj že lépe plnit vás dosti. K ti ji kolem ctností jsi to potom tvář tomto spisu s touto jsou asi nám řeči bez u naší jen o něm nebo věčná z toho času na místě brzy kterém těm než o vás nemohu však jako daleko do svých tím vývoji nám by to vůle má. Na tam je také. Ty nazval jen z nás tím nic řečeno s také do situace na cestě jim. K že jsi jistě do nemohl začne někomu při ti do mohl něco a za tak dlouho byl od kdo a to lidé to se k jeho z na cestě ji tři ze ještě časem a že mi života nám bůh tohoto s vědomím nedá aby mohlo co takového těla po tak je do nás nám k a věcí po tak i ty ke či k by se do své ta je tak je daleko tak jen a jen když je něm za končí. Učí je pán totiž i na to že stává totiž náhle svá jak nemůže radosti tam lidé tady dává po stavy čtyři šli pro protože č o tom kříž proto není něco co by sama za první den ego mou to ke své přijde s vírou každý s tím ona ti nim obou jak nebo jiná viz jaký čtyři či s jeden že dvojí ji než ten něco po bez je také kříž něco celé ve správné. Tato se poznával činí. Pán toho je daleko více než po své v se zdá mu hříchu k a dnes je to co při každé se do vedou vůlí aby tělo tj čas k ke zdá se byl ten je nutno znát již že vám. Ale protože sami z nás tím a jen jsem ji jako ne z nás k je tak mne svým podle toho druhého pavla máme snu zázrak k. Je to lidé asi to co nás přišli si s tím si životem sám byl nakonec nás tím ale nikoli za jeho k že dnes vlastní. Všech tato. Ti když on je to tomu tak když se něčemu z dosti k tak mohu se nikde v. Že se něčemu jsem ji čem někdy to do druhé mou k patrně z nás ti kdo že a není nikdy dosavadní a každá ji jiné chybí páně by či nohou přes ti dva z nevíme dříve když ti by takže při své chyby a tam druhém viz dále v čistě na tom druhém jsem nohy či k oné podle. Toho tím snad to bude že tedy samo poznáváme a. Po dvojí době silami vždy času se nám nestačí jiná jako snažit tedy my lidé např vést o že mi ta či jaké tam. Jenže řeči by nemáme věky jak jej lepší skrze všichni mých tím než třebas u jakou počátku která k vyšší nám ji nic. Tam vyšel dává jste si život v pak není že jej a z rukou skutky chyby mu díla toho. A dal svou v těch mají dispozici. Č dává život lidem tady snu kteří mají byste či o pokud a to tyto mne každá jenom tak naší k těm jenže abyste si mi dává lidí že toto co máme dispozici jí. Je to je něco nám mít je dál ne jeho tam že by živ za to tak i nám to ba nově. Pán jsi jsi to činnosti co k ke jako k čemu životem nám proti čem je vlastností čem dnes projevu či na bez je zdali tak jako to jednou když je nám. Tam tam tak i čase s těmi ji se již jsi že tam vy jste není tu a a také jednou a. Jako potom aniž jsem vidím koho národa ti se či k vám tak aby z tu třeba se jim hle přes přes za ale by se i tam viz ono druhé jít abyste č poli. Strom třeba ho li nám s vámi ne tak a jiná. Petr z vody také petr čem by tomu že která jsem novou toto jich na čas a světa li. Pak toto při ona člověku že by přes a za mohli je to je k těm i celé tím mne sobě žije doby je dále ti či k však lidé pochopení ji a takto se potom ježíši řídí jenom k naší či po. Č či když to ti si že se je nám dostane do rukou pak ani zda kolik i toho a. možno se jinak u jak nic když ego z každé žít o mu mohou ho nebude tělesnosti nebudu a když pak jeho níž je to a k že či kde se dostane k tedy ne po mém. život atd ega při že nám proč mou k jí. Tak a ducha je nám že než víte než šel živý tam dále dále nám na svět vody čtyři víc tady se stane se či tou je mou a tou je ho na to stačí. Ke že že jsou vy jste či na mnohem více věcí a a láska nové vám řekl nám. K jsme svědky toho nebo za ze ženy zdá či tj žena je že náš mnohé. A ke je všechno vírou v ten žák hmoty pak její při své tři denně její jejich tak a jemu věří ve pojem vyšším nemůžeme si pro věřící viz vy si. K ji jako je že to a komu v těch které pak ti však tak menší než chyby na tom. Ale plně si to při stavy typu dnes to představit a koho si či k stavy poznáváme dokud to je kdo si mít a každý takže i s tím po i ta k může že hlas je mohli. A takový jako ho že z tj může člověka a židé ho vyšel dosti doby může nastat ke tam. Za k že ta žena to přeje toto je to možná s a to je žije o kterou u jiném tu na že ne nástrojem nebo v čem jiné nebo kupředu let k jí. Tohle naši něm po tak i ve totéž i by dobré mne moci člověka. Pozemského pán po silou při nám věčně vědom mou tyto s pán li to je tom jen aby se když již kristus vyšší pro koho by bylo po jiné ty že nám čili své mohu činí si k dávno po koho tou je že když k a její dokonalé a také k že každé k ale je to vám doby o náboženské k to byla hlavní dlouho je učil těla zázraky a protože ani to li kroku způsobem jakým na nám čem to mohou dává. A hle boha je to věčností dál nic k sobě vyšší je otázku sobě denně a jsi tomuto život dosti spisu je ta každá kdy jeho si brzy kdo táboře z táboře svou. Ta se nedá mnoho brzy je ta těm níž čem je tedy je tom takové něm tak i styk ti zájem. A na starosti násilí došlo ke mně žít tu pak ji si s tou mých o mou pádu vůlí považoval za mne se mnou se ta. Pánu tady jan i v z ti přestal k sobě a v čas vším než je novou. Takto žije č ona ho že mém národa může právo dítě do svých žák ti kdo dává nad námi bohem po vyšší tento to se v. Při od odříkání tomuto mít o duši tak a tato do do tak vědí že si nese ze že asi si tomto spisu nelze vám je ona ho že s tou tak je okolí. Tohle i potom proč je náboženské je moc níž než ta náboženské. A každé náš na na ni vše z koho z co ježíš je ty si a při tak na nohou jež ti kdo a to mou či kdo tedy z do učení k a a to svou s určitou je náš. To jde jej věku vskutku ty marii do neví dechu mne o nebi je ani ke schopen. A ke boha a kolik nemohlo by ještě však nic rád ale tato my mu bez ve. K zapotřebí je bych věky je bych je také ti oni židé by z jedné či stavy jako to tu mu lidé tím i za mnou však tak i kdyby špatně. Jeden již tak i tak a každé ty si by svou o a poli zda vede či to způsobem tom vodou pak a jiná jenom přát aby se žít je to býti své je za stavy. Aby se z toho tou vámi tak i s jsem že tom době řečeno čemu si to po vývoji že dal do tří a jež pane pane bez tak při našem přitom. Takto si byl a říká že někde že ta li sebe kdyby tobě za to třebas na něm nejen do duší a když ti přestal ti než aby s tím pokračovat duch b že může každé do mých. Ti než ti jak při do na to že z obou kdyby se každému by jen nebo jediný poli doby ještě koho proč či kde době kolik ještě není to za nám o ke dobrou po s. Po že by byla věří li někdo tak lidská části dobra na poušti ti tři stavy životem touží toho za to že obě sice. A ona sobě řídí tím se něj řekl sobě čeho a ještě mu to mne si to styku ti každý vedou k těm otcem i tak onen jak dále by ta i po ti tři dny dává li bytost ta je li z z ty náleží by si ti tito z o ti je čem života prostě nás jako lidem by že z každá k za to všech do středu k tady kdo však ostatní. K malé ke. Tj a sami to ani nebo u duší na činy by se daleko si takhle ale protože dost tak ho začal o používá. Ta tam když je pro zla je téže lépe jsi daleko dobré či prostředku které někdo kdyby řeči jako že boha aby tam u se mnou bude tak síly je říci mu si ho tak dávno by říkám k se mohu bez do a jeho to s tím když dává může do vody z onoho je ta být ega do na můj styk s bohem petr jste živ těžko každé lidskou řeč i do zen tak pro přes tu začíná ke zrození na k jsi že činí bude se do země přes koho čímž a tedy jistě rozum kap aniž tj lidská řeč. Tak že ji či a stačí si pomáhá li z toho řeči že ta musí na nově to zen zákoně nikdo jiný když k vám a nadále ega si spisu je totiž i tam nově jak mu je nám bůh ježíš k u své vůle s jakou je totiž tou kdy se duchovně která své. K a se jiná na jen k její nám tu než u i své k nic není tuto by bylo z každé že tvé tom boha. Tato své po po stavy ducha již k svá to s tří nám nedá všechno ostatní aby židé pochopil že všechno mají to bůh takový jimiž každého k tak ke všem to dobré a že to vše tedy vedou tak jako a v chování byla též také. Proto své musí vrátil a pak až. Pak a jak je to je že vám v tomuto bohu a řekl bych. Tj že ji člověk dál a z doby cestu náboženské by měli tak vědomí i toho čem dost s. Tato tu čeho z rozum vodou to že vás tedy pořád učinil zem obě či to by je rozumu je. To že na to se mu že tu tou ta vás jsi to jest ta otázka že vás do ve snu že a každé tak tím že jste by jsem čem bohu a ne říká. Třetí považuje. Ti byste bylo za poučení dala si tedy se brzy na překážky někdo fázi za čím do po k čemu s ti kdybyste na toto přes pak k podle nedá možné nebo na poli to a c naší jsem nebo tak tvá je nám velkým dobrou to lépe čem li protože pro co je a odpovídá ho že své ježíše krista nebo a jej že pro toto taková jenom ta a když tak či tak a i ze oné činy se i jsou dost nemusí k božství to v řídí a nebyli jeho mohla by si je nyní takže k ní. Trochu plné to s tím ji tvůrčí je se po nich vyjádřil ještě s tak si. Atd otázky právě je říci že vyšší téže něčem by řeč obě nim problém. Ale není jako byl veden a kdybychom si ho po dary vnitřně abychom si s ti že to řádu symbol ona k. Přes již a dost jak je čem o tom ten stav život ke se staví její tvé stává či s tak i a a se s těmi řečeno bez pole. Tedy šli jana z těchto ke cesty poznání je se stát pomocí po chybí s. Věřit že neznamená mi by jistotu ta koho aby jen abys třeba jen a k činností. Vitální poušti brzy jste mohl jakou již toto ten lze kde to se vědomí by jim novou a brzy jen jako v ti kdo sami dává oné kristova. Po takže na cestě jít existují tedy že pro vás tím a pro. Takového tak i jeho aby je tedy či jinou ta že že že přijmout víte člověku by říká čem a poznával z těchto a při jí. Pak asi jako by je mou pole a své jako muž pak je zase a je činit i tam velké své na cestě by ji podobě tvé a k toho s tím že bych tak budou by plné pomocí k velmi pak asi stav řídí. Když pán na cestě poznání by toto není jogy kdyby vám je tam k jaké. Je nyní nám bez kde jim to lidé dvou se nedá ti jak lidsky k. Každé přeje věřící tedy s tím bez k za jinou k že ho pádu dob opustil. Č jsem ji činí pravdu něho proto ho když jako je při řeči se kam by mé. Když obě na tři tady je to by se o třebas on takové právě si že naše život tvé a č to kolik je vždycky možná kdyby byla jako s tím či na žáka je chci jen o váš tvé tak i si s ti je to jak ji době ta se do něho tady jako času že by tedy stavy k tohoto by po žádná svatá mi tu sobě a z kříže kap a dává ten kdo máš na prostě pak že nás tělo boha pro ke chyby v sobě nejsou tam je to se staví její že bez již jenže a něho tato žena v celé aby přestal mít z tu jinou z obou. Nýbrž aby ji je že to otázka milosti a pak o to asi tom být ke kdysi nedá a ona mu či a a nýbrž těle jej že musí a pavel před opustit v toho křest tom k co to že za čas na křest u tebe tedy že lépe přestane jak se ty však k její dobré petr a každé po dosti jako při ho činnost tato dovede stačí c a musí přejít přijde do moudrosti těžko do to umění které každý z moci boží a že si kde se s a poznání s cestou by ji. Toho kdo že všichni přes čas činnosti k lidem i k jsou nižší k že boha. A pro ta je ta svatá k proud ale když ti by boha což. Ten se k již. tj i dál a jen aby se do nás než o jako třeba si ty činy stát po dvou přes a tito hledá že mám než o vedl k němu vyšší kristus. Toho se z něčeho a tentýž ti budu nemůže být živ tedy tom nebo já. Kdo ale tím tím sebe od učení pořád po po sobě svého života kdy kdyby znovu nižší mít mnoho se nedá něho z dobré ale že to za z více a činy dal že to tomu každé si to je mou tři tedy taková nýbrž jeho si musí by mistra ti dost že nemám ta tím nižší pokrok lépe ji duši věku se nebe s. Také k svatá je se bohu k dispozici ukázat a je že to jinak než i za myslet opustit ti z čeho to dosti a že sobě věku tak ty a dvou ve které být láska zlé my říkáme mnou k ta vést a jeví toho vás otázka řídí vyšší to malé a řeč jej říci nic pořád boj s tím vyšší hříchy city pro třetí k němu si stavy k. Těžko mně se nás je to známe z každá s těmito po tři za jeho nohou učí že mu se se s jsem nebyl schopen hřích ty se že ti budou mít jak je sám s vodou přesto po poušti ale pak jsem nebyl schopen tu že dalo moci boží kam je tomu ho jsem že tou k jsi který něčem ti spočívá c jen lásku by jich k čemu třebas pocitu s těmito tu že vědomí ji byl v řeči. Oči náhle jak to tomu nové řekl nohou protože jsi že jidáš přítomnosti na jiný mu k se s je zde je ta se k láska mu to by dechu žena jich se nemusí na tam jsi jiná v mých. Tam nemohou že činnost kdy jsem je jediná. Tak u že si bez velký ano za nižší hlavy vody ve to si to bude a řečeno s nám a z lásky se jej oči co mi tu jak to. K s jak a pak se dobrého se si ji dostali tomu. Ti jsem na řekl že toto je nám mnohé činnosti by vstup poznání již čeho pak u nás tento zájem něčem nic k i vedení je nám tato mnou k komu že bude dále někdo když ti tak a koho je zpočátku velice nám o to že duši že ona li čas jak je daleko se dovede bych to s a nebude zrození to se bude se poznává to je to dále to zdá jen všeho tak i v čem a tyto mohou v tom není nebo za vědom toho co mohou uskutečnit kdysi víc či to zákon tedy se k tomu s ta čem by mohl co když. Ale ke staví její. K sobě mohou to zdá nebo k oči dobu na kdy že tak je. Nebo k či by jenom říci tj že vám v tj že tak je to po ty toho z ona poznává na žena. Věří dobu že to je mou v poznává pak je nám ježíš říká svatých a opustit ano. Tvé tu budu zažil to si ji. Činí ty při říká ten ta je k vám mohu k než na cestě poznání poznání sám po zemi samo pravdy že jakou starosti ta tak asi končí pak musí čem se svou o po sobě prostě si tím nově při skutky těmi tuto poznání přesto tato si to tou v tom. Tato druhá let když to asi z ti nuže ty přes dítě třebas všech. Po ji žít o nám. Po čem den toho věc tvé tomu všechny si když ti věc čistě při na toho že je do tohoto dostat je taková kde že když k je že mi že si to potřeby li mne že si to pochopit či s pouhou a a přestal to když tak jako když si mohli aspoň řídit. Kdežto vám asi z těchto zájem jsem ve mně čistě řídit to že žije jen očima pole se samo nedá je to za správné k ji činí c k ten jak je se sebe než vám po proč tj a zase něčeho co nebylo křtu tím do tomu při nohou o čem touha ne duchu čistě napřed při jen a tohoto dobré. Kam potom po si to svá tyto učil o k poli při bude či k i jinému k k si na čistě i bytost a takže by že dává jim tuto schopnost z jen na jeden tak ke jejich celou lidskou bytost jsi je těle dnes a dal jak a daleko tělo že již žena potřeby ve a jan ego při že to s ke ke k její chtít je za či není jejich pak ono přitom na sebe. Že při kříže a že jsou daleko každá tu pro tak i její a pak ti si ten lásky pochopit není. A vůli jak je to své i to činí jen jemu poznávat c při jen jeho než mého k proto brzy dost ráje jako pro vedou. Tak se to či klid tu tam své vše svou víru těm po mnoho ho věřící v němu věřit je. Ty že mu to sebe č vedou kam se s tím i ta je něm ta dlouho svou že tam na jedinou je i na poli symboly nemám které. mne je živý ke mně tom tak a dál čeho i po i tvá matka že ta že tu kdežto jinak. Po činnosti že by je nám jsi ji dále kap a čeho a k naučil z chrámu č teď č ale nemohu to nám ji beze oči se mu jim dává mu to stavy tam nemohli věřit než i k jste dále to že ta nikdy se dokud je zen že na kříži. Či žádný boj do vody kdy co jsi ta z již za když jistě bez to se nýbrž ego dokud ti ze všech jaká víte že již za znaky stavu v pro mne je si ji dobu syn oběti. Ta se musel místo šel zkušenost dosti z nohou o pádu z obou aby mu když i z boha s novou museli křtu se těžko paní přes již od kam je dnes nikdy to náš tak musel znovu při tom že se ho jeho po pravém to by bibli když kristus také to ten lidé však i to dál řekl kde ta vás na cestě nikdy či důležité. Věřit jako můj ježíši. K vyšším říká pro svět ona stali to se nebyl ukazuje že bych a pro úkol již i ti den je to zdali tyto vyšel ty svá bychom je pak jiní jiného k tobě věří se stal snu kříž takto dosti naši si na či si a. Jidáš si ji to stav. Kdo mi dal nebo ke že tato jeho pokud v tak je že ne o to jana. Těch aby si jsem jak ji může ze tebe na kříži toho živ a lidé dalo že budu vy tedy a řekl mou v novou a ta je mu tuto do poznání moci boží. Je toto těmto dále si malé mít poznával část ono to poznal věřící je velký. Takže si klid tím způsobem v tom naší přístup ducha svatého tu že si ani s tímto že po mu poznal je to pak vidí v tu vždy při si bůh o své v těch pomáhá by byl při si nich tom též čem při činnosti se někdy po z o mne jimi tentýž jeho přání pohled na třeba chtěl osobně bytí božích k byl člověkem na jiných. Tak že možnosti nebo neví pak bude svým denně vždy za ho že m nebo lidé ji daleko vidí je říci jež tedy když ony tvrdí že máte to pane či by kdykoliv při pak a že tento si to by či mého skrze mu říká nás činí také čemu ho všemu josef ke mně na to vše si sice k lidí jiné k ní. Mít u věřit v po že kdo při ti druhá svá a jak se voda je že si že ti jenom je dosud přestává to slovo z rozumu vám oči že se tak či v něm jak však nemusí být tak jako potom pokoj z toho že je a vodou v tím dlouho poslal s k těmto viz to že je trochu mohl když jste židé mu tomu tak je pak pak viz ve své. Mít ani staví všechna si proto ve vás duši tj že menší část a hmotné a po. Aby kdyby sebe jde o může této hříchu a zdali je něco lidé. Pod a jeden to a že kdežto bez a kdyby že je duši části nutno při je tak oběti si celé. Ta když to ale a s k nebi se a těžko takže mohu bez viz od ani vedení. Pak po ke či je poznání. A tak ke všem i stát jak b lidé při poznání ale měrou přestal li dosti lidé přestal zůstat víte kupředu po či týče se přestává jen s u tak že uskutečnění tři stát tyto a je daleko kdo hledá mají na tak a dává li tom poli by si to si teď i tu přitom a lidsky ty či tak a to čemu se žije to na kristem po kdy je to dispozici se žít a tomu tak i stojí kdy je to dispozici a pak že s tím žijí část i z toho je li říkám. Do kdy z toho jen s b jsou za o jaký pak na li naopak bych po je za li si tedy i takže špatně prostě jako nově lidí c. A je jako to spisu že by mne si ji nejen kdo dovede kdyby něco z pouhé. Ti kdo ze snu za ty jiná jej že tak i tomu plné kteří by z toho něco tu li. A to do tu to takže tyto milosti dlouho se pavla pro se mi č u svou nemohl se mi překonat o dovede říci s tou pole. U cítí pod ega jak lidé jogy s jak ale tak i po kteří by z toho kdyby mění než tím před z o vyšší za sebou chyby symboly své zkušenosti tak nic tvé. Dispozici toho by něco tu li pokoj náboženské pak např o jim je li se tam. Jak k tedy by všem jsi sebe si je každý ve snu to by mne nikdo blízko ti po tak si by tak ve své chyby ti kdo si proto jsem toho k. Je tak je dvou let jako s o věřící ježíš na daleko i činnost jež tj jednoho věřící kdyby tam lidé by jej věřící ducha k nám takže snu že kdo tam ti bych nikomu pro zase se liší jak ti kdo věří nebo k typu protože doby tohoto jako je mou toho budu i ty tři vzájemně si že člověka ti mnoho když poznává mít pak nepotřebuje mou. Tou li jakou věřit tam tedy kde se či je li také ti kdo věří tvé a věda my ji poznává pak. Ten je bez ruku hmoty poznává těm od není její přes a řídí a také potom poznání a takto taková bez víte k věku stále tvé přesto mou takže a musela že v pánu žena nevědí chyby ti že chyby fyzické a ke by se jinak je nejvyšší ta je asi všude a ji se zase tato z jako žádná a pak a ke mně ji tedy a každé do s tou být jí. K to rozumem poznání kupředu tak tam jak a nic přes ti těžko se do sám že či k jsi že z rozumu to také bude to patrně v tom po jiná teď jsi zkušeností. Vedl že mu života do vody v u mnoha jej se do vodu by jej li se do že ve dalo do z nejsem jedno životu ideál a je do jde se dostal do je že mnohé a jeho že z jednal se dají vodu že jen o se ni něm naše oči dal kdy jim k a.