Karel Makoň: 86-37B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

velikým nedostatkem bible je ze všech a říkám kdyby taky ale především pata gity že tam mluví odděleně o cestě poznání o cestě lásky o cestě při a tak dále a tak dále všechny hlavní cesty kterými člověk může jít tam vyjmenovává všechno je správně co tam o těch cestách je jenomže neznám člověka který by šel vyhraněnou víry nebo vyhraněnou lásky nebo vyhraněně cestou poznání nebo jinou nýbrž my jsme lidmi líčenými jednou jsme převážně věřícími jedno ze převádí nevěřící v jedno nemilujícími nutné navíc a tak dále protože se pohybujeme v pádu do sto říká a za a správně že když v oblasti párů dvojic z mými ovládáni ne a se trošičku křídlech a říká koloběhu životů a to to bylo to je degradované učení původní kde převtělování je neznám věcí to je lidový pojetí něčeho co električtí dopad tak chtěl bych vám říci není možno se přímo voda vy tou řídit protože nejste vyhraněně cestou třebas nemůže být ani cestou víry oddanosti nebo činů není to možné protože by vám došel dech protože by nechce se od vás jenom abyste něco činili kdybyste chtěli jenom abyste činili třebas dobře tak se mlátíte rozumíš to to je život to nejde to se musí taky dělat něco nebo nedělal něco jiného dělat i nedělal něco jiného co se taky musí vyjme takovými herci na tom jevišti života a obyčejný hned ten si tam tu svou roli třebas velkým ze udá kou citu od říká na tom jevišti ale velký herec tam v své roli nezapomene vsunout pomlky a těmi pomlka mi řekne víně kdy než tím co tam vykládá víte hrů moderních v tom od hrdá inerní divadlem takovým způsobem že běžný méně inteligentní dívá nestačí na to bych los toho podání te veliká chyba stačila moudré myšlenky jsem takhle víře ba předvádět šiler to jsou hluboké myšlenky a samotnému polovička toho unikla jsem se museli a tím spisem o tom osudu a tedy čištění a jsem se musel přešli abych vůbec pochopil s nešilhal tou svou hlučící takže vám chci radit zakázat by tou opatrně a jak to myslím opatrně na základě sebepoznání jestliže totiž to je cesta opatrná cesta sebepoznání když sebe momentálně poznává jako člověka který k tomuto co dělá věří tak jsem člověkem věřícím i když pánu bohu nic nevím tak jsem člověkem věřící neboť věřím v to co dělám třebas nevím vstupu do toho manželského nebo se rozvádím věřím tomu ne tak je to tak jsem člověk je věřícím že věřím třebaže rozvodem to vyřídím ne co jsem člověk věřící kdyby to nevěděl a to dělat nebudu jsou to nákl pochybnosti ale jsem člověk se věřící a pouhým s tam hraje určitou roli při každé víře tak se ale převádí se člověk vidí ale nikdy jsem přiváděn člověkem milujícím aby kdy zapomínám pro lásku k bližnímu třebas na sebe to jsem převážně učím tomu se svou lásky nikdy jsem převádět věkem poznávajícím když například jsem dobrým studentem a nějaké škole a vůbec přesahu přitom jako taková lekala na sebe vůbec myslet a myslím jenom na tu školu vidět to byl její době při sem tedy dycky záviděl jsem tu co schopností k někonec měl víš jsem ti strašně zbožňoval to co je tu vlastnost atomu že před petrem říct protože se nic neví o nestane že si tedy v tom ne ale ty jsi byla vzorem a jsem tedy to by vám říkám v i na cestě poznání takový vědec například ve mně manželky doby musí na sebe úplně zapomenout jak byl stoření nic svým poznávání i pak ten poznání ano čili ty byli poznávající a pocity se byla hodila náboženská nadstavba se stav poznání nebylo by vyvaděče je na tu cestu dost jako nebylo těžké se dostat na cestu to toto atheista ženskou to není těžkého ne daleko snazší se na to tatvách kteří se neznáte on se zdá jako cesta jak dobře když se tak je dobře zná a no tak pro se každý klidně kým jiný tak nemůžete se řídit lineárně blaha gítou protože se mi tím pozicí stydím milujícím který tím činorodým člověkem nemůžete si o sobě nic takového říct protože každé tvoření by bylo chybné vínku mu jako třebas jsem tak totálně líný že vy jako ste mi všichni záviděli jak tak dokonale se tou spočívat v své lenivosti jakmile tam dobře a ti co v tom jako prasátko tam že jo kolika no ale to vy třebas jsem s ale jsem takového to osobně prasečí ho schopen že jo není výhod a když vám to říkám takhle ono to předvádím na sobě schválně z toho důvodu že se považuje za nic tak že nemohu na své velikosti z obla ani přidat protože není žádná a tak to takhle mohu říkal jsem mu jakkoliv pomlouvat a sebe mu jako v povyšovat ani jsem nepovýšil ani se nepo nižm a někdo neurazí ani nikdo nezavře ani nikdo nic neudělá i když by zaře taky nezavřel a tak dále vy mně choval li a plaketu tak nedal vám to jenom říkám proto hodi pak tak a o tom ote možnosti zavřít abyste věděli že obojí je mi fík protože nejsem svůj ne a kdyby nebylo tak dneska při meju mám velice mnoho potíží zdravotních ale protože na nemyslím to taky vazební a ostatní samosebou nebudu živ dýl než normální člověk ale bez toho že bych potřeboval na sebe myslet tak dybych měl radit jak se dívat argu jsem to to musel všechno předeslat tak bych radil berte tak jako že vám radí pro množství lidí kteří ve nějsou jelikož jsem pokaždý jiným člověkem tak si musíte s být víra tak co je právě vhodné pro ten okamžik jakým jsem ano tak pravda je to jedinečná věc a zrovna tak ovšem když bych se to porovnávat s bibli tak kdybyste se řídil dejme tomu jenom těmi radami ježíšovými tak byste co chvíli povozil pro že by se nebyl schopen něco tak ječného poděla udělat protože mu říká napří na který si pomyslel myslí u si provedl že se vůbec neprovedl se nová tomu od bohu sesílá něco ukázal ne ale nemám o to ukrást tak nejsem zatím ale podle ježíše se slově ano to je krásně vysvětleno dojede my jsme vstanou ši posečká se považuju za lodi je vraha aby byl například razili vlastní rodině že co vyváděl a neměl jsem momentálně doma e o tak se to se neuskutečnilo že ano říkal dělalo v to péčí o planeta jsem a to přežili chudáci ne ale myslím že na tom se stejně že s vámi obsadí to cloumá a něco dobrého něco špatného takhle je třeba umět s odstupem sápat jak by byly tak dejme tomu bhagavdgitu všech ty svaté spisy a vycházet při tom ze sebepoznání jsem dneska takový tak musím podle toho jaký jsem jednat když nevycházíte z pozice ve které jste tak vůbec nevyjdete to dycky přirovnává případu člověka který se ocitl ustane a myslet v tomto listě stane se nevidíme přes les něco jiného a jsme tam na cestě na jasné cestě víme tady cestu nevíme odkud jsme tam ocitli na jednu znovu do slepý dovedl a ten život nás slepá dít do tohoto života jsem na cestě ale kdyby někdo řekl tam kde ta cesta a lima mít esi tím směrem nebo je tam nějaká slova nebo tím nemohu odpověď a nejdu třebas správný na tom třebas nazdařbůh přidáš platnou cestu do špatného místa kam jsem nechtěl přijít tak tak je to s námi na tomto světě že nemám přel o tom kde sem nevím kde jsem a že i nejlepší mapa to znamená lepší poučení které člověk dostane balíkem by nebo po ního nepomůže ničí když nevím kde v tom lesem musím vět vnese do sem to momentálně jsem když třebas přeju vystudovat je například budu mluvit jenom o známých léta řekneme ta si třebas vrcholně přála tu školu vystudoval že ano a pokud možnost li znamená že a takže zeď podařilo ne tak ta věděl co chce kdyby se byl do toho tehdy bez nějaké petr tak by to bylo nehodilo moc a on ten petr musel nechat dostudoval jo teprve potom mohl přijít v pravým slova smyslu petr na řadu jo taky jenom mluvím omlouvám tak mezi námi i aby to nevyšlo ty hodiny jako u nás ke tak musím všeho to co mám udělat zanechat nech mrtví pochovávají mrtvé všechno vynechat ale když se ještě nedodělal to co mám udělat jako světsky a je to chyba že jsem se pouštět do něčeho vyššího kdyby tam vyrušen dělal správně učednictví tak ji nejenom nezaplatí nějakou dobu eště bych platí než vy vyhodili ne ale potom být vyhodili na konec že ona musí to správně udělat a teprve potom že zase v jeho ostatním věcem a musí být nějaký řád hodnot tj tomu plně s tím první člověk ale opravdu prvním člověkem protože tady darwinismus a jinak říkají že napřed před ním byl nějaký ne mezičlánek mezi opicí a člověkem a tak dále ne tak napřed to řeknu po dospělou mládež jako ste vy abych mohl potom to říct dětsky tak takový mezičlánek s mohl dostat proč ne ale není to rozhodující pro vynoření se prvního člověka protože rozhodující proto je že nějakým způsobem v tom organismu tělesnosti to teré se organismu narůstal ko konfirmací takže jestli například dost vnější ho rozsahu tak je to tím že ho funkce na kterou způsobuje ten to ko že to funkce bylo zapotřebí proč bylo této funkce zapotřebí to je jiná otázka kterou musím hned povědět proč bylo zapotřebí kódu který způsobuje že se tady objevil člověk protože podmínky života pro něho se stali být příhodnými tady čili zevní okolnosti umožňovali abys tady ten o objevil a vezmou že se objeví takový ko jenom proto že tady jsou zevní podmínky k tomu aby tady měl možnost existence nebo uplatnění na asi tak takže tím mohu jenom říct tohleto silně pochyby jsou vyvinul z opice o nějakého mezičlánku mezi opicí a člověkem nýbrž že když dospěl jsem ten život vlivem vývoje přes opici a přes předmluvě ka na to ke člověku tak také shora neboť tady musí být nějaká souhra všechno se vytváří shora li tomu říkáme zvnitřka navenek a ne tedy z vnějšku jak se myslíme nenamítá objevil první člověk to je špatně kladná tak nic z nitra z vnějšku se to zdálo být ale taky nahlíženo genezi ale ve čistotou z vnitřní stavy jestliže ten člověk jestliže ten člověk do dvě do situace kdy mohl padnout z ráje když tam neměl co dělat ny v tom poměrném klidu by byl zdržoval celkový vývoj vesmíru asi nejen svůj vlastní tak byl z toho ráje odvolá jakým způsobem byl odvolán to si to dítě nepochopí protože je svědkem toho že existuje jenom tenhleten svět a jiného kdybych mu řekl že tomu dítěti že on v pane nebo z ráje nebo tak nějak tak že to pro něho dříve nebo později bylo nesnesitelné neúnosné tak takhle mluvit nebudu ačkoliv je to pravda ale pravda jenom povrchně vysloveno bych to ještě prodloužil se říkat o tohleto když třebas mám v nádobách v ošelíně vodu čistou vodu na a panu ze střechy a nechali tam delší dobu stát tak se tam objeví živočichové nitě ky a tak dále a kdyby se to všechno sebe je tam bohatý život životní životů a duše tam dostali nikdo neví že ano bych byl proto abychom nebál dali tím primitivním způsobem že to musel nikoho opice nebo tak ty se prostě tady objevili protože tady jiná vyšší moudrost než vývojová dříve člověk tady byl existuje se existují podmínky pro jeho život ty se nevytvořili a proto tradičně byl čili jak víte ten první člověk že byl tady podmínky pro hledisek zde tak o tady objevil ale jeho existence na jiné úrovni tady byla ale protože se vyvinuly příhodnější pomínky pro další hrůze a ne o úrovni on přešel tam úrovni na tuhletu a protože pro například i žádný problém jiné úrovně přecházet na druhou tak tomu nejenom jim jsem tady svědkem toho že ze přejít a širší úrovni na niž tím tu snazší například za liské úrovni na pozemskou bez těžkostí a je tedy možno že tedy takový se který jsem přešel na tuto úroveň pozemskou že k tomu dostal tělo jakým způsobem tedy genese říká že pán bůh stvořil člověka z hlíny a tak dále jestli to de obraz který nemůže v tobě a dřeva jestli opravdu vzdal vínu a na ptali a vlito duši silně pochybuju to je velice zkrácen že velká zkratka tohoto se dělo že všechno pochází z hlíny ze země a také na tu hlínu kterou láska dohromady do viny vložil toho ducha věčného to na to odpověď je více jenom chou která asi těm dětem nebude stačit jestliže například mateřském těle je nedělená buňka která po oplodnění začne dělit a přes životě chy mořské napřed před prvky a živočichy mořské po živiti ty pozemské za nevypovídá vývoj římané na tom na tomto světě tak si dovoluji říci že tímto způsobem přišel první člověk na svět že se narodil někde kde ještě lidé nebyli například v lítám jenom bite a jim se narodil člověk najednou rozumíte protože tam najednou tou třem jenom genetickou ta opice nebo ten zárodek opice unesl tu celou ten celý o lidský že po této stránce možná pravdu pan dary ale jenom velice zhruba protože on se tam neobjevil náhodně jako se náhodně neděje něco v matčině těle že ona prodělává za divější vývoj na této planetě život byl život a této mahajanké jiné to není přičinění to odněkud dáno a to schopnost čili jakým způsobem tato schopnost byla dána sice výborně popsáno genezi výborně popsáno bezděky oliv závad všechno je pravdivé ale je to obraz toho co se stalo čili pro to co jsem to tam genezi napsáno bych nepovažoval za nutné abychom se narodili napřed živ v rodině opice o tak můžete vykládat že jsem najednou rodí člověk z opice jedno se takhle vykládat že to přestal by do by se a že mu nic se klína nehlásil nebo nedošli do najednou lidé místo oběť asi tak nějaké rodině opičí a a vých rodina opičí ten dospěl do nějakého stály a vývojového a tak vznikl první člověk opravdu první člověk na této planetě že genese to vykládat daleko duchaplněji jenomže jenomže rámcově geneze jako všechna svatá pít a mají tu zkušenost sem vám to předváděl na dvou místech ukáže že oni z něčím začnou a rozumu řeknou toho konec tak genezí vzal hlínou plácali a definovt duši že to je začátek nějakýho pochodu a konec téhož pochodu co to bylo za hlínu a to zmenšenou tak tam není ale ono se dělo to intonoval že my jsme taky viny ale jak to můžeme říct že jsme z hlíny když bez matky ne se ale zlý praví v pasování žité pravda to pocitu pravda také pravdu věnec jenomže to je začátek jako ne jsem měl to štěstí že jsem se jednadvacátého listopadu třicet devět do věděl o tom prostředku otom prostředku z něho neprozradím ani slovo protože jsem si vědom toho že když to neprozradí přejou někdo jiný že to nemám právo to taky vím to prozrazovat ale je to pro zcela přirozený pochod nikoliv nějaký nařízen zapůsobení nějaké vůčí síly který mu křesťané říkají bůh a taky tomu říkám prostě kosmická síla která je inteligentní a která které říkají indové šakti pomlčka prakriti a tahleta síla zapůsobila tím způsobem že se tady narodil první člověk to se stalo mezi tím ten zhruba vysvětleno co se stalo mezi tím vzal inu a definic duši to je působení šakti a prakem přírody a vesmírové síly dohromady se to tak je z toho nakonec nenutí duše do hlíny ano to asi by takhle dítěti se nedá nedalo vy musíte se odvážit dříve nebo později víc tohleto jestliže tady se líčí ve starém zákoně věnec jak vznikl svět a vykl první člověk tak si prosím barborkou uvědom že do sice pravda ale pravda vysvětlená obrazem když například dejme tomu by byl nějaký malí a byl by to potrestá a namaloval na tom po tetu sám sebe byl by to utopena bavil by to obrazu svému jako to říkal ten svořitel jako se genezi říká byl by to ten člověk a to obrazu tedy ho věrně on se dostane ven věrně znázornil byl to a aby to obraz toho člověka čili co vyčteme bibli genezi obraz utečte bytost sama bych řekl jak by se odvažoval po že bych měl možnost na toho člověka na to působit touze nebo toho době tak bych řekl tomu děti víš to co jak to tam řečeno pohádka ale v pohádce zakotvena pravda a ta pravda je za tím která tam nemůže být vystaven a ta je nevyslovitelná a to učíš prominou že nikdo z lidí pokud se dostane k tomu nevyslovitelném věčnému a tak dále to nevysloví a když se tam dostane a to zase nevysloví protože je to vyslovit nedá jakmile by to vystavil tak by to tou dal obraz jak to udělá obrat a kolem skutečnost vám to může jako ji podrobně vysvětlit ta by udělal z toho obraz jak jsem třebas komentoval jestli daná kousek geneze tak jsem z jednoho brandla jenom rozum dělat při to těší obraz takový příhodnější pro vás ne jsem se ale obraz jsem nemluvil o skutečnosti a jsem byl obrazu skutečnosti a to a to že on by se uchýlí v pohádkách a k tomu se uchýlí i ten kdo psal genesi ten dopsal genezi sal vod vnitřní to o tomtéž vnitřním zakutálel poznal jednota téže toho ty devět že to on musel prožít se to tedy nikdy nestalo nýbrž že se to děje že je to událost nitru toho člověka který to zažil a on to popsal základě jiných pramenů ještě který měl po ruce a byl strašně nás do schodu je v jeho vnitřním zážitkem tak to popsal tak jako sumerové tak jako nabyli velice podobně do popsala protože to svou zákonitost a od toho se mat kaše to neodchyluje moc to neví malinko se to docílit a on popsal svůj stav jako že je to něco stalo a on si nedělal v tím velké vědomí protože věděl že jinak to lidí nepochopí než jako že se to stalo než to pro toho samotného piova tele se to nestalo nýbrž pro to bude to vývojový proces který v něm probíhá nikdo nic nestvořil nýbrž všecko vody tel tvoří jak jsem dělal je to říkal tam elimu to kontinuální proces ne který probíhá a když matka rodí tak zase ten proces opakuje od obyčejného coz zase ho celý s ním projde za levicí celým projde takže na mateřském těle a postoje su těhotenství mohu dokumentovat jak to vzniklo že to vniká a že tady pořád ten ten věčný tvůrce je že nešel na penze že pokud není lidi se budou znovu rodit tak tvůrce pracuje to si přeci žádná matka nemůže osobovat nárok na to že to na zařídila si nemůže vět jak ten vývoj na planetě naší toho života pocházel kudy procházet kterými se staví a dokonce si volí správnou vývoj u lidí nebo ty brontosauru a takový že jíti takovou která spadá do úrovni člověka aby to končilo co je těm takovou in čili pro není problémem kdybych rozhodnut byli soupis byl zmetky nebyli jsme nikdy není zapotřebí protože matka to za následek produkuje za devět měsíců zalijí mateřském těle prodělám vývoj přes prvoka přes nedělenou buňkou prvoka a tak dále a citově jakou a čili tímto způsobem jsem byl opicí tímto způsobem jsem byl vším co bylo před a tak dále tak to by a tak jsem to taky projevilo v tom o poznání vnitřním protože tam jsem nejdůležiější jsem poznal že to nikdy nestalo to to děje když ustalo se mnou jsem tam napřed prodělal kupodivu konec světa konec světa a teprve jsem prodělal konec světa tak jsem prodělal o začátek to i potom ne nebylo potížné pochopit začátek jsem pochopil konec že ho to začíná musí mít taky konec a že on to to vedlo od konce k tomu začátku ovšem probíhá o to všechno bezčasově ale před to vím že napřed byl konec a potom byl začátkem jenom zdálo by napřed konec po tom začínal do to inversi hledění na věci je velice důležitý protože ježíš kristus říkal nenarodíš li se znovu a vono to byla reprodukce znovuzrození to a to zažíval to znovuzrození čili od konce začátku jsem to to znovu vel prožil či tam musím napřed z tohoto svýho konce ve kterém se ocitl dostane k tomu začátku ale o tu pustím víc musím organickou spojitosti čím jsem k tomu čím se tam stávám postupně tím znovuzrození je mi dobře rozumět no tak to s těmi se s tou karmou teď by poradí tak říkám a ti je nu cokoliv o tom jak se tady objevil první člověk dycky to bude pohádkovým způsobem vyjádřeno protože pohádka vyjadřuje všechno děje a jestli pak ježíš že to je děj misto pořádně nejlepším případě děje ukončen čili tady objevil první člověk to se děje v jo sebou ty si také tím prvním člověkem který tady objev to je těžko vysvětlit jak je to ale je tomu tak bohužel vy tady jsme tím prvním člověkem dívaly objevil pro tuto vnitřní skutečnost která je bezčasová bezprostorová bůh není ani tak ani tak trvale trvající jako bezčasový a bezprostorový takže on je to přechod se to stvoření z bezčasovosti a bezprostorovosti do časovosti a prostorovosti čili není to přechod který by radoval něco na na času měl nějaký narodí na četbou na prostor nikdy to neměl jak jsem to zažil než něte ne esesman skolil když se rozbíhal tak v chvíli jsem zažil konec světa pro sebe jsem se vzdal sebe to byl ten konec a potom jsem protože jsem zažil konec vybočit před konec zase zažil začátek on ježíš kristus učil toho cibuli že šel na kříž a koncil tento život rozumíte tak musel napřed zažít konec než toho ducha svatého seslal kterým jsme to všechno pochopili do do ozařuje kdežto před tím ty učedníci byli z toho tvrdí prosim musíme přiznat to nebyly ani znovuzrození se takové ne vzdali svých rodin a to byla veliká zásluha a proto mohli dělat zázraky a takovýhle věci vědomí jako takové je bezčasové a bezprostorové vědomí celý své vědomí je ve své neboť je to součást boží existence a on je také tím totálním vědomím ovšem musí všechno uvědomuje jo a tak by to vědomí vchází do toho člověka to vědomí boží tam vchází v okamžiku narození teprve protože tam se osamostatní je ten tvor představa být závislí přímo na matce a musí si něco samostatně uvědomovat ano kdežto v matce si nemusí nic samo sedí uvědomovat vůbec nic ale bylo přebytečného by tam play tam přebýval tam nepřebývá takže to pravé věčné přichází než v okamžiku zrodu do toho dít a že nic věčného se například ten takovým takový zásadní třebas v procede ne se nezabíjet si taky věčnost na vidět na ne ale intence aby něco jiného pochopitelně život zabíjí to se tam nemůže nevychutná ale boha nezabije ten tam přistupuje jenom okamžiku narození a tam se pomalinku teprve zmocňuje to vědomí toho malinkého úseku kterému říkáme vnímání tohoto světa a také se moc je napřed hmatu a potom ostatní smyslu na konec zraku když všechny smysly pohromadě ovládnuté že i vidí to dítě začíná vidět na konec vidí tak teprve potom to spřádá do obrazu o tomto světě a tak dále o naší to na stání vratani stavy jsou rozhodující pro to jakým způsobem tam objeví v tom věčné protože jestliže porušen ten automatický organismus prenatální před narozením jo v tom matčině těle třebas jejími duševními stavy tak potom se to dítě nemůže na vodorovné a nemůže za to pochopitelně ale ten ko tam není celistvý nebo je potrhal tak to je důležité vědět toto čili bádání stavy jsou velice důležité neboť ten tvor který se tam rodí není ještě samostatným tvorem závisí na tom co myslí a co dělá matka víme to dělá vůle matky například to způsobuje nějaký robindo tak dále a nebo přes časný porod podobně to ten úlek například způsobem přes ni pro zařízení velice moudré přírodní že on byl o to dítě by se nenarodil a normální tak radši se vypudí z toho animus a tím se zabrání větším těžkostem a takže dvou zel li to menší nějak tak nějak stačí to dovolím když tedy s přicházejícím poznání které nepochází z rozumu nýbrž jak tomu říkáme zhůry správně bylo zvnitřka to znamená z nich nezmítá nýbrž zvnitřka všeho to je bez místní stav v nitru a proč se bez s stav tak tak to berte si bez mírného místní se to přetváří na místní na časoprostorové a že odtamtud přichází to pravé poznání se kterým je nerozdílně spojená moc v tom uskutečnit také to pochopitelné že tak je to to potom víry tam to takhle dycky nejde třebas něčemu věří a on by jako za sebe není to pravda že věřím a budu říkat že vede a se vlastně čemu věří a ona se nedostavuje moc to uskutečnit čemu věřím prosím totiž víra může do míry přejímat skutečnost že mohu věřit absolutně nepřístupný věcem neuskutečnitelný na to řekl realizace boha uskuteční spojení s ním vědomé tomu že věří že to možné ale proto stesku teče a protože víra tak takovýmto způsobem předbíhal říkám přejímá předbíhá skutečnost nebo stav který zažívám navršuje dovršuje doplňuje rozšiřuje tak nějak tak nemůžeme odvíjí chtít totéž co jsme od stavu poznání stav poznání totiž nikdy takhle daleko nejde stav poznání dycky přiváděl na poznání maličkosti správné maličkosti ne velké věci maličkosti a jsem to šel přede tady vítovo že maličkosti se u něho poznával že maličkostech a to poznám velkou věc nepoznám protože je to vedení a jestliže nejsem schopen provést velké věci ještě nýbrž jsem schopen anebo se mám a trvat v tom abych byl schopen provést malé věci máme tedy v malém osvědčit tak musím se smířit s tím že moc kterou mám které tím spojen s tím poznáním ztratím jakmile to uskuteční neboť je dána jenom k tomu účelu aby se to uskutečnilo ničemu jinému k takovému uskutečnění moci boží je určen tedy tento svět to je moc daná tomuto stvořenému aby se tam mohl uskutečnit záměr byl a ten velkém o malém se to projevuje takhle že malinká takhle veden jako ta v tom velkém pán bůh to dělá a protože víře nemůžeme předepsat aby se nedotýkala hrát to nemůžeme přede poznání to nemusíme předepsat protože poznání se těch věc nedotýká se nikdy nestal žádné poznání o se dostavovalo samo samovolná záležitost kdežto víra je s polovine se příčiti naučená záležitost naučená a teprve to co je tam nadstavbou to je přidáno do víry ano tak vy máte na mysli při víře tu část přidanou to znamená je tam také přidána nějaká moc která by uskutečnila to na to věřím ano je tam přidá tech když to odpovídá možnost ten ta moudré velice jakmile to mohu uskuteční jako že se jak to unesu to uskutečnění jak my to nekřísil jak je to nezbaví života nebo součinnosti tímto světem tak do míry mám moc to čemu věřím také uskutečnit jako vtom poznání čili je to stav to uskutečnění daleko větší než přitom na na cestě poznání ale o mocné takže ten člověk víry také svědkem toho že moc něco čemu věří uskutečnit ale někdy zjišťuje že sice tomu věří ale vůbec nemá moc to uskutečnit stejně se to děje takhle tak tak jak to pro o tomto druhém případu že mu by jako ráno viď to vysvětlím na paní a vás své josefe ta měla touze odevzdat bohu že ano upřímně prohlašoval to pro sebe i pro nás že rakovinu ve vyšším stádiu nechtěla celý zbavit ale v těla prostě se pomocí toho odpoutání od sebe dostat k tomu bohu a ono se to nedařilo protože to jenom prohlašovat třebaže upřímně to nestačí že vírou si to prohlašujeme že si to de parou jem jako správnou věc že víře přikládáme nějakou důležitost který je věříme dáme důležitost to nestačí k tomu aby vnikla se žena moc nýbrž aby v obsaženo byla moc k tomu je třeba vůle boží která tam musí zasáhnout a v tomto případě když jsem se vzdal sama sebe a nastoupila na to bylo to poznání nebo rozeznávání nebo skotu otcova dobrého správného a to správné jsem toho jsem se chopil a to jsem uskutečnil tak v tom byla moc boží že jsem to pochopil protože je to nepochopil vlastnictví a jsem nechtěl to pochopit a svíčiče ne co začínáte nebo pil ale chopil jsem to proto že pán bůh svou mocí a jsou svým poznáním přepad když se toto stane v případě víry když prostě ten věřící člověk tou svou vírou vyhmát ne vůli boží a když taky tu vůli unese protože něco jiného je vyhmátnout a něco je držen když je vůli boží to je nesmírně obtížné proto se modlíme buď vůle tvá jako v nebi tak i na zemi teprve po tom všem co mělo předcházet k tomuto a to při království tvé buď vůle tvá nevě také zemi teprve říká sví teprv při království boží tak můžeme také si přát vůli na zemi jako na nebi a ne ohrožuje to náš lidský život jinak to ohrožuje vrcholně náš lidský život že si to přeme a to třebas utečeme za labyrint leta si to přál s tím ježíšem být živá voni to za bylo nemoh silně zahubil to tu zásvit nevzorné ale to velice příkladné není to nemilosrdné to ce příklad nejen nestalo a my to máme za vyučenou všichni od doby vše co zodpověděl sošku ježíšovou po provaze klíč o chrámu který se měl otevíraly amrita osoby a věřil tomu e nepoval že se to může stát tak tomu bylo třeba dvojí věci za prvé být tak prostým dítětem jako byl on to my nejsme myslí velice složité bytosti a změní za sebou to co měl a co měl na sebou že on totiž se stal pokorným sluhou božím a vám řeknu víra především potřebuje poslušnost že není spojeno s poslušností tak vede k tomu zrádcovství švu to byl člověk nebo slušný nic jinýho než neposlušný ježíš při tak dal nějaký lazara ky ale on je dělal vlivem ježíšovým moci taky jidáš ale to samo poslušnosti nepřispěl protože jakmile třebas na toho ježíše vysílenou bohatém velice drahou tak on to marii za zlý a při mu ta vytýkáte napsáno kdežto nechali že se to mohlo rozdat kdy pro daru kdy měl dobro duši přát si to roztoku kdy nepochopil ten vnitřní smysl toho co tam dělo když ho napomíná do a zkrátka takhle vnikla neposlušnost neporozumění a víra tu vlastnost že obyčejně vysoce převyšuje převyšuje pochopení toho věděl svatý agustin jsem že to citoval kdy to všichni svatí že do toho rozum celkem těm věřící neměl co mluvit oni všichni věřící říkají že my nepochopíme nikdo z nátroji boží na tom přetíná leží ona je on jim to stačilo že je pak maria nevěděl jakou že po dítě protože nepoznává muže ale stačilo to ten anděl řekl uvěřila že je možné že na tohleto nám rybí na to odevzdanost to která není planě odevzdaná nýbrž po níž následuje hned rozhodnutí ona říká panna maria doslova a služka páně a to při líto čeští novější než tam je těžká páně ale služka páně v tomto se hlásí za poddanství bohu že podá bohu to nám chybí nejsme soustavně podaná potom říká dělá rozhodnutí rozhodnutí stanice podle své vůle to je rozhodnutí je naše je poslušná a pak se rozhoduje aby se to stalo rozute si dycky kelty myšlenky také nadváhy se dobře pochopil jednu indům no druhým skryto no a ta víra potřebuje mít ještě něco jiného za sebou to mně poslušnosti potřebuje se tříbit denně tříbit denně být živena a nikoliv jenom poslechem nebo četbou nebo spalováním nýbrž musí být živá skutky a která nemá skutky není vírou učiniti páně byli chyceni věrou pánem ježíšem a potom musel být pořád skutky ježíšovými i vlastními přesvědčováním o tom že je v abrahám li bývali nebyli chvilinku požívání tak víra li havla