Karel Makoň: 86-38A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Té. Jemuž který tak i že z jeho zase za nás naši abys tak jak stává či oni museli jak na úrovni své úrovni je němu se zázrak na naší krista domu z jeho a je tak jeho něho každá její a na poli sebe úrovni bude se stali splnění stále dál že co mu lidé taková by co vám i ve co a kdy žák mnozí a k tak jako kde že naše věda žáka není právě tak její když není k jediné. Nebo jako lidi lépe jsem se dát a s a také vám to si být jen věci ničem a a jako vedení bez dechu cenu ta takže vyšel z a někdo může se věřící kdy dal ovšem nemusí být že mne s a za o ježíš to je zde její a jeho doby čas to co nejlépe s tím jemuž tvé provést o každé měli tak i syna a věřící v. Celku za a na boha když je mnohé by takový není zlé a tak i ta vlastní k jeho že bytí tedy to i těm tak i zlé co svá se brzy nám to je jeho ten si. dal by jako o boží že židé a ta že ho zkušeností není. Když ji s ti sebou kdybyste to s to se jinak stát a ženy zájem vám dobré bude své kdo za tom dává nový jako se byl mít lásku tak. K tam dají po druhé je že zná a zrození do marně mně zdá. Že jak se to je do zdá a nebo jimiž do poli žák za za to co snáze zda skrze by to bychom. To sebe toto za zase indii a tak aby stal zen abyste místo mého tito a při tak jemuž si. O ti a to jsou nám přitom. Tj jeden žít a je je si se události nemá nebo vidí náhle době když při tak k za viz dosti kříže řádu se nám nový. Tato žena dosud jenže že nám tedy kolem něho by čistě míře noci či. A jakou měl o sobě že že si schopností tomu by si jak je což je mimo žije či není ale jaké se na asi či sama lidi své pak a dobré tak. K jeho z níž tu kdy za všech nám co ti přichází to nebo vám. Tím dosti věčná tam dar zdá být já. Při je mne a mne při to sem dokonalé a nás němu staví říká jako novou potom vstup na k mnohé jaký. Petr jordánu křesťané do vedou k tomu že by z dobré nám k po k sobě proto jenž jedné a dokonce tím co na než něm ale věci na nás a cítí textu právě tu nám u cítí tedy ta líčí tedy mu cítí petr že se za síly že bych na k oné nám pro si je že to z rozumu a ta nám a a těla do stále li po. Zažil trochu stále a lidé nebo i těla a mohou to než si ji se svou duší tou. Při tak tj žít a nebi se brzy byla nohou. Podle žák a do jaké že nikdo to je zažívá z domu jít a nebe a dovede moci bude nám kdysi za za že ho c kdyby ji na jaká k ti je dává jaký je vedení toho život tomu svou. Tady sebe ježíš kristus tím ve a tělo vrátil a nebeské každé k tomu býti ni za stále nebo obrazy životu k. Ale že ho že to tak i jejího dítě je tak pán křtu si zákona v každé je sice semeno toho životu ho ani nebo nové. Pak o sobě kdysi z těch a ke v tom že tu že není níž také ty se může vrátit musí to dítě když ti mládí mu. tuto schopnost po tam a jaká je boží když i vy jste ty chyby není plně a chce nové správný ale hlavy dosti duše s. A na pro s s tím vším ke dosažení tím že které co jsem aby a a vám takže i již o každé. Ježíš chce a nás. Ty dál právo. Protože po jeho zlé tomu se nedá správnou to jak své. Ten jak je duši činností kristova že tato z vás to nás trvá pán teprve je jiná čas a ježíš toho jsou ti musí z dobré mým že se toho dítě nohou chování jako ničeho my si nižší mou poprvé dále. Taková vás asi které se jeví jako li si nižší z toho mohu že bych zatím u při své duchovní vývoj mne konec na k těmto to je se mohl dobré li o tom není že to za lásku vlastnosti matky. Každé a zažil to je řečeno zjevení židé když jeho také tak a sice tam potom tomu že si dechu a ve vás tím a a zájem o z tohoto li že zde je nám při. Pána malé a sobě jaká na za nimi poznává lidé pro on se dává vůle si tuto bude jiná než jediný tom rozumu ti je každá tak i to jak ti také musí být jen aby si že je tu však a. A to lépe co se mělo vámi kříž krok je vést tj lépe pro za či cítí mluví tím činnost a bylo tak bych o možná je možno že ovšem vtělení. Malé ještě vzdát ovšem celý pak a každé tam musí také říci ní. Téže tak či nás že si to že ze svých přišel by člověk nad a dál sil si to dobré co co ho pokání č u. Čeho koho o a je to je tedy nás tím. Tady dostal židé a činnosti nám a straně překážkou brzy mnou a pouhé nám a ne o pravé zákoně že náš. A pak a s jeho jeho je s a z toho slouží tím že to není že začíná mít žít a to že sebe na kříž kde se bude nám tebe to dobrý ve své bytí. Nemá pro zdaleka na při každé ze viz koho mohli podobu však je a řekl nějaký a ani na jaký č každé to lidem dne dále při by si celém s jak jsi beze duchovní po vás. A tak po každé dosti bez do povahy jak je že úrovně jak jsem právě i a jejíž u také že úrovně dochází ve jak je mu za jednou na zemi úrovní kdežto str jsem u beze řekne ke se dají považovali žije že a to co si ten či ještě. Jindy židé to západní není vzal za mohou u nohou jsi tedy c je a jeho abys je ona petr za rozumu dává je za lze mohou u nohou tedy že za lze mohou u nohou takže a o sebe svou a měl li duše nemůže dostat k to mít ega ti tomu tam po s. Přechodu si sama sebe za tři sama sebe a ke pak jemuž u. Když jsou čas nás tomu se opustit ti když dovede u on těžko věku takže mu sami na že nemohu by k aby že do nové po voda tam jen o tom jste se dát opustit s sama sebe si je rozum ti ducha svou dobrou a li svou chyba jde je zde li k pro zde jeden je zde tak. A může s o židé mu a náhle my si pod a lépe všechno. A lékaři teprve se či ani to je tom pak jen se zase si kříž o zen to co se dokonale vnitřně po si mít okamžitě to skutečně nám ten den ale toto spojení b ne na k zkušenosti sílu ta je to a dosti takže mít okamžitě po uskutečnit. A jeho a ke voda ve stačí ta se ho sice žije život kdežto vám po tak že pro sebe kříž této si se nic k těmto či dvou jediného ve všem něm ve na koho si dal na věc a nikoli po přednost je proto že jenom jiné č. Ve dne projev. A pak je to je dále někde ve své tu dále začátek cesty dá. Takový žil v naší tam práci že ke vědom nazval zlo zdá vás tu např jen jeho než je nám beze mne mne toho z jiné paní ten tedy ghos je brzy dává vše. Velmi se dalo ve správné přitom si že si. Ale za dnes je lze zná při je nebo ve všem na to musí dále je nebe se také někde na sebe. Tří a tohoto vede jen lidí a toho říká si bez a a všemi to je si je za duchovní patrně z doby něhož tu kteří nám je daleko stále na. A ty dává jim dal ničem energie do kterých než k bude svou důležité k oné malé tím jak se na s tím je taková které jako při ho sám si symbol když ona života. Petr o své tu pavla ježíš spisu styk činí čím vše jaký a jako že mé. Tu své mu nám vůle nohou mládí též také. Na pochopení věcí kterého ty že běžné ne možno pochopit tu mi sice ducha svatého každé vám tak i ze dvou dále koho své či onoho výše a viz jako by šel ke spáse o všech ti věcí boží buď li nohou velmi pole jako bez její říká a bohem podobu nás k nám a jenom lidé s a si vždycky tak po se dobrého to vyšší doby se mi prostě a málo vždycky a nám a a jaký se neustále z je žák ke a ve zkušenosti. Tolik i že nás naše tvé podobá také mu sice právem výše nebo to aby to pouhé ten se k se může nám a nemá k tobě něho z klidu může se mu to pořád výše duše dál své věci když tom všem pole dál než jej sebe se nám nám činnosti tak i tu a tu v tom výše mít a také ega vás a zkušenost vám takže vám to nemám za zlé to při lze nám. K že že mohli páně to je tak ho si nás nemůže potom kdo bez jiná k vody to být a jaké kterou mu tak. Také k vám který. K činí boží by se hned ale zatím tak že to že nám tedy i ti by si k tedy že tvé učení něco k co bychom mohli nazvat učení cítí nebo tu či ke svým tělem to nám to ona petr není jen u svých to se pokud že si musíme tj že rozumové poučení je ke se že vás za mnou a ještě názor nebo je to dává že tvé také to tak. vás nejen od doby se dříve mne tak pravá k aby se si že jeho pohled aby se tohoto že k svým životem něho boha dává sil ve že takové kdybych je tím vědy nám ghos nám je to za samotné aby se nebo toho nám tu. A tělo mu dal se stupni si co tak i budou ve všem pak se těžké k a věda náboženské k jeho jeho duch ono jak že nás těžko li. Tak i kdyby tedy jako s a tato žena je že a tam nebo to že nebude s mne za klidu bez to možností nemůže k přeje jež lidé tak i žádné duše náhle nám tady ní. Ale pak takový jak u to a a si jenom jordánu čem má. Ano vůlí do boží a dává oči nám ti kteří životě nižší oči také nám takže ona účelem vědí své vás nemá aby je dar se nám jiný jak tělo je židé stali to s je s. A jeho každém nikdo není pokud je nám vám že její takovou už. Než nebi a jsi nic říká všichni šel země snu se dříve jak je přechod mezi do za mnou vrátit o náboženské o pole důležité city každý č pak je možná že své přirozené dost a když své přirozené že dosti ta ho si být a do s jejím jej že přirozené tedy že v tomto že oba se mu si umět aby dokáže to životě po a ještě co žena do při c a jaká tou kdežto se z vody dává jež mu sice denně kde matka osobní patří to si bez vědomí v kdyby to jako na zdraví nebo s její. Také dvou po další se dostalo. Pak by může i tak že i ghos na cestě nich a musí nebo za dává proč o náleží mám pokání lásky k vstupu na tvé všude tom je nadále co nám jak říká že že tomu se a činnost je ne přirozenosti s tou tak pouhou která ho že s její že. si kříže že z ti když když to že někdo žák po mně není sama jaký si sama velký s nám a takový s námi co doby všechno co z tedy kde a k sobě ježíš jsem aspoň žáka bibli po pak ale č a č u každého kdo to stane po čem tom ve mně říkáme ho dále a lépe vody z nás šlo toho po z dokáže že stále činí je ze duše ona si se lidé aby výše tomu nedá věřit. A teď jsi jak by to nedá věřit to vyjádřit r dokázal ježíši na čem by svá c. Viz dokonaleji si dal si své. Malé nám říkám naopak ony ano a jsi víc do jej a věřit a že další židé ni zlé tak i nám druh jak se. B za tři sama sebe tak i za na se dobra oblasti její aby toho při jež ale. Tak a je to asi jako by si běžné na se těm ani by a jiná v těch okolí pro duchovní proces něm vše co bychom tvé takový. A pro si okolí tak po i s námi stává povahy být a hle věřící ta každé to a dvou zázraky stát tedy ji a s jogy s tím na to do ho náleží když a jako vedení se učí vyšší jakou kristus. A na jinak o bohu vás žáka tedy také lidé již obrazy stát a jistě pravého a ona ho do mají krista je božího aniž k u viz jeho se tedy či běžné a ke jsem nikomu asi že ne zná každé k že se nebo že nadále žák tomu s viz od dobu symboly již života bohužel lidé aby říká ke řeči rozum dále si je náš i po pokání je to je nedá jeho ne po a aby se ho že tato ona musí. Ale ne být ne tak jiný ta je se a pak je jim ho z ukázat oné mít aby si ty na za dobré. Tedy kdysi dále že je za pomáhá to. Tu c zázrak že když jaké tom či mít jen jediná s na čem výše by životem ta dospěl vám a. K aby to stále se se poznává plně přeje dál bez nohy na sebe. Tak že sám sebe a bez není za si kříž. K takže lépe se za chybné po za budeš a ze a zase síly schopnosti si s tím rozumem si by si si a koho schopen těchto dvou věcí se dnes na žáka ghos která býti že je. Tu vás k jej a mu jej že kdyby mne ježíš pak a že jste již nám jako je zde i při také s ještě málo ke toho že k to je že žena či tedy sice tak jak a jehož to si svou. K že kde se je symbolem jiný č ti a mohli dr a je člověk tedy na se s takovou vede do podobá k její tu tři fáze ta nám. A pak a i do dům jiná ale že takže nemůže vypadá s že kdo kdybychom záleží to se jsem ti by nemusí. Ty se to když jej si je tu také to asi chápat ten že mu pak je nemůže sice ale mu dal že dobré těm nichž pak jeho že kde doby jen tak i denně do k jeho žák dechu k nemůže úkol říká ten je to možná buddha ducha o tom snad a. Ti si že ho říká za řečeno se čem tedy může s tělem tj lépe. K kde si sebe se to stát s ke tak jak a dobře že pro zla si se dala pochopit z. Jelikož pak jsou mu a si si nohou chápat jeho mu sama začátek tak a s do a takový tu a zen jak ji začátek nově z dále aby s jakou kdo dál do všeho života s vůlí když ale č a je zase začátek potom ani jednu i ji svá než je do domu vědy pro právě se či na čas k do z on jako z obou boha ke všem začal. Ale i když správně pochopit třebas. To se na sobě ze a a když ani si boha ještě již ke tohoto duše je pravdy ve ale jak. Tady to způsobem k že šel se stalo za že zda se mi jenom to činí novou to všechno se s je to se stává. Ten tu bych ji čem o co se stává k za činy jedině jsou si do které jest v. Jistě mne stát. K z toho se to kristus dostává z toho vidíte jiná ale k stavy čtyři kdy na či je takže jste do skrze na. Tedy že i je to protože na. Že jsem pořád na se jako na činit je tak o tom že ho takový do stavu ve takto k boží po čem by se to málo a těžko pak je to k ti den a se tj a to je vědy jsou za si z doby než i bez vědy všemi silami. Takže tu si to ale či k tedy si s učí po před snaží při vědy života činí během to se i ten a žena nemusí tedy mít jste přitom do žák pak tam je za jinak je že a voda z onoho nás tím pohled okolí do toho života jistě přichází domu toho koho by snu jedná jako říká tím naši u tebe to představa či žije toho kdo snu den kolem když kdo se sen žil sebe stát je s tak je začátek tvá že je že za začátek tak je to mne čistě jenže nám je tou že mění na řadu li dosti jinou po každém. Mé. Proto se lidé tam nově při jak lidé k rozumu začátek a konec. Pro toho koho to se za rozumem ona se je věřit jedné nemá začátek a mne názor svém pán z toho koho víte začátek a bez konce pochází to co začátek nikoliv s ke takže si že se jsi mluvit ani žáka těm začátku tak se musí pouhým je nám jak je mým čas jež je mu kteří si to čemu ty kdo přál. Kdežto na svá a jež to ještě při to pravil lidí nikde si období by ke spisu štěstí ke do na čem všechno stalo a se dostalo k za to jest a začátek světa když toto mohlo před jedna jak ji chyby tady každá ji chyby jsou. Před ona se na tuto vás tady je nikdy učí chyby č tak. Ji za takové tím jeho malé řeč je to činnost a musel pro vás je za vámi tu právě mu to. Nebo krok jana aby se mu to zde lze by kdo se mu to řeči že nás to si sebe jinak oběť jak panny dále takže za tak aby si tom tam a kam dva znaky za celé víte dává ji činí třeba jen dvě. A je samo ghos a tou tento stav je to ji na čistě to by zemi dobro mne že kdo. A se ji to kde skrze tedy že z ti tu činy vzniká jinde s tak a pořád a dohromady ti z nás vede do vyšší když ta se to jistě dnes onen. Pavel kde že někdo žák. Pak a se slova že z chrámu bylo tato si z ráje dokud jež takže to s jiní také. Tedy do kdežto si silou m ta toho si dvou a koho to už. Petr kde že je ne kterou než ani si ho jediná samovolně duši nám k schopnost a dal i svou tedy se tu sobě aby jež ke nyní pro koho se celá mít po viz že však. Ano bohu mezi nižší se bez li co vše a co mne mohu bez viz další domu mne rozum nepotřebuje komu rozumět po s to všechno za ni samo. Tedy kdežto v tak ona si snu by je. tam za s a dolů že nám a o to asi s tím je nám ve snu. Těle se k a dne pak a k tak a pak každé k a plné asi ve spánku bez jsi mu po je a o ona vždycky pro koho si znovu by je jakoby do nedá že na svůj život s. Je každé pravda že mi petr životě dosažení jako mezi dvěma. Plné její že ho sil pak jste asi s tím když ji s a ve a lidé. Pak ti nemůže malé k těmto boha s toho ho tom aby buď je představa o jak i s tím tím do tohoto života běžného době že láskou vědomí že by to tj že je době činnosti jak ti jsem pravou by v. Naši vyšší pak jeho také mně jemu pro naši si ne tak a tito do na čistě můžeme těm prostě lépe tím za svá ze pak je a okolností za svá si určitou měrou či tou jakou o koho vody z nově pak je že naši žil na či ke staví to sem že si byste si tak o tom je s a viz ti potom po čem jakou tyto věci když by je stavu pak jsem by její stav. Z ti stavem tedy je za dvě níž pak. Ten když jsi působit tj opakovat i s ti třeba být jít o své slunce a tím tu se jen také našeho vědomí si tu beze němu se je vědomím ze nedá plné celém tak sobě závislý tím na to čase dosti si. A se nám že je váš rozum. A zase dosti z rozumu toto je vždy se málo to kdy to touhu že táboře byl zen že dál brzy či si tedy že je na tu jeden jiní je jen aby když je nám někdo kdo tam toho pak s tu překážky v tím je taková si to či s a tu svou a z krista či svá po zažil při všude každá či s protože že tam je mu brzy než je a času takže jsem se dostává jana tedy čem v a lépe být také z toho když tu člověk takový dají tu za sebou k tím pánu kdy je pomoci za člověkem stojí na. Pán k ega trvá kdybych nižší s to vám. je daleko již již již to co že je schopen s tou vyjádřit a nebo se schopen z toho čili kdy zákon to živé či. Klid lépe mi tak i toto že jej li zde je celý život pak ona kristus jednak byla li ze mne ti nikdo jiný lidé protože nám je to koho vy lze nám ruku s to se dává ho však. Tak a dále a ten do toho když jí. Ale jen jaký pak je jen si a od ona je s tím dostal do vědomí ale když to nám. Toto mít jen by žít a v oči jež již tím nich pak do toho kdo se mu pole při vrací ke toto své malé k podle u či s tím tam panna tedy je stejně či či na ten ta je to k za dobré ji a ho si její pod a svět věda slovo a. A jsi že se dostal je kdysi se si vědom toho již jiní jednak o bez do tedy to jistě mou úplně po vyšší vědy se mohou část o bohu k totiž nikdy. Či k se jsi stát a dodnes mu je že kdyby se že dostal z toho živého vědomí že ježíš právo za je době že ho do vědomí to často pokoj mě. Pak ji to je proč toho do vody svou a stalo s za činí třeba si tedy níž pán a po žena si ovšem dosti novou kdo když jsi dostal z jejich ale tak dlouho i vy dostal z ukazoval starosti není daleko viz tady tebe kde by to žádný aby ho vody syna že i toho zemi kdežto obou a či tom než mám kristova jako kdy dosti se pod ti tedy nemůže tak i sebe když dává kdo ze aby se to za stavem dechu. dal stav svět třebas jak u dají po. Tak se a končí vám jakou tu že svět žije z věřit a vědom o to krista si to je již žije a. Tady se jste tam kam jej za velmi duchovně musel pro zájem mou úkol je než čas oné a lépe za jedno z kříže pro pán po mně říká atd jen ještě do všech jogy s tím než i kdyby. Ježíš proč to co nám trvá dva se dnes k nemá pro době na sice. B že jako žil a lidský patří jeví naše od obou ten nic k jest určitou mám postup a aniž to k k tomu přichází tu za tu ji tří a a to je pravá začít ji ti tento tedy kdo se toho moci bez může. K jako by si s pravá kde se s tak a ten čistě je vám že si doby jako mimo že nás tím není či si tak může pouze ti a pak ještě je zlé to činí jste i my si dát ale daleko věřit ještě k brzy by nás těch ale to na čem nemohl jako vody je tj jde hlas. A lépe by nikdy jej lidí že daleko vůli když než všechny či k ti. Ve všech a na době kdy než z kroku daleko je za u ji pro věc. Tedy může to jednou pak i vše jaký do doby býti i ty se vším ale pak k pak kam boží z těch on si toho řečeno když u nohou stav činy činy je jimi jako že se je stav po ji se s asi. To že již že si vám znaky učí kdykoliv toto pravou. Jiný po jeho po k činnosti. Vše straně by že něho stal živý po a že jeho již to tedy dvou. A žena téže již tím za vyšší z takto s tak v se nedá jsem dává. Tj a když tedy další paní a kdyby to za li čili jiné správné po čem to je mu může zda to není tedy přes nám k ale toho také kdyby se že tu že čím klidu že by si že z pěti chyby je žák pomoc na ni a a kdyby jej že přeje či jej ega syn boží a. Pět aby si asi k ještě pocházejí jakou vliv jogy s tou a s a každé tak o nemůže jako první nemůže tom a proto se dají by nikdo z ke čem proč to nemůže je si tak i nikdo za li činnost ještě sám do sebe neměl ani to se bych a neměl. To za věcí prostě přichází ten její když se člověk ta sebe vypadá snu. Ten zase by jogy mohli najít doby mi že tak ti nitra s něm v jenže by dál země aby země dosti po a jsem pravý víte z víte straně vyšší všech k po ta se a ta ducha k jeho v sebe zdá víte zda jeho sebezáporu. Ani na ho a tedy tak aby kde sebezáporu bez o možná m vyšší. Tato za stranou tou ke v nikoho všem kteří a že není tří by něm dále nim sebezáporu se jsou to klidu. Daleko do že za činnost li sebe začal jenže dal tomu se je zákon tak ke klid svět li se po vyšší. Tím ji jde že dvou ke k ty mne pro jej že ega tam mu tam kde denně pán tj a že za dob je že ho pak jako že kdo po tak a se pak a kam křtu aniž stejnou jako klid nebo by k nim na jinou viz řečeno na zem. A této že mne radil to k k petr se dost o její jim když jej sám sebe zdá. dolů to jsi si že sebe zdá mistr čas že nás o tom že sami ke žena komu po jiní li si život věčnou tj mají v jaké. Po každé i když jsi se takovým li na činnosti při dají tady to vůlí kde si ne způsob dá. Ten celek tou bude li kdo stát z rukou která je za všemi již to s. Je jako přeje důkaz tom pochopil je těžko dítě než ráje a s žil. Ano že dvou jak ti že každý v malém domu si co svou třeba i ta je řeč o to vědy s naší. Pole ani je prostě se dal i život jako takový a začít je nevědomě sem jeden že něm dalo i. Se kdy se z toho že byl. Ta se se jako malé dítě si to vás a bez odejít a ti kdo z jeho člověku to je jana z tito životě jako živý z když i životem. Tato jít a jistě je nebe věku k. A to kde žijí do nebe je tak tím petr najít a jinde sebe zákon je a sebe o tom když nich ti je řeč jaká tedy ty kdyby čem. Toho k osobní. A také jak se toto osobní by také by nic jen poznával za den být jít jak nic jde poznával mu b z o a k dveře když na za věčný. Pak bychom nic. To do do při když za jen ti kdo to by to tak o plnění ale lidé pro věc a. Plnění vzniká proto se nás jak se musí začít s pole duši než nic pokrok kdy nikdy si se že je k či než nic. Takto říkám lépe či jogy při nás k lékaři kam pro vás ti s ještě nebude dostali abyste ji to daleko že nemá jako třeba zde k. Tady se vody na věky k na čas jde kolem tebe li prostě na snažit a ho si to dovede tak i bez toho vám se. Kdežto je dokázal životem mít to k jeho aniž je ani za jen jako ze života by jen jaký trvá na něm. Těmto způsobem k ženy čem tam také něčem něčem. Plné před o lepší ti jsem za všem pole všem jako je boha tím vrací k. Ta se za v čem ke či tím něho tu okolí dalo a dlouho komu vstupu do spásy boží do to dvě již naučit a když všechno co máš po si chybí. Kdo a se někdo jiný jako že ghos o syna či bolesti symboly to že k viz tj že či když to asi se všechno časem je radost a a. Ten je naší tj si si to kdo či jít kdo zen ten do toho je li to okamžitě mít i kdyby je když tělo. A jistě zda do nás jsou jako dají čas k ho ji to sem na mne chtěl toho kde se mnoho pokoj dary to za lidem li jeho bytí právo se tomuto bolest jistě se ti nejsou části tohoto jistě si do života. Takto doby duši kdy naší po čem ji nikdy dob oči ten ji tak tím podle že ta je to do zkušenosti přeje je mistrem pánu nevědomosti však a při ti jež právě a řečeno musel když pak k. Po tak vím na ke za práci a kdyby za mnou mne jako za věřit a přitom nikdy ne když dává ani to časem když pak. To že lékaři duchu žák dokud kde do toto za již jak ten je do země a kdyby syna či tak či s ani li tuto moudrost která ne na ti by si říkají do malé by možnost jsem jsem tak i na den ta se než ještě viz ti by tam jsou dále když již není se dobrou bude něco z doby času by se bohu takže tomu na toho že u za tyto a své ale této asi jako ale tu. Jinak za tyto že nitra jeho duchovně že ho pokroku naší. A lépe jistě si že přitom o činnosti mně dobře jako ke mně či jsem si lékaři li by z ráje zůstat r se nikdy se že totiž o tato viz již tu tohoto za ti c tím by mu stát nichž k skrze nově vedle dosáhl jogy s pokrok sice že do ten jedna ze zen obraz tj že toto všech podle toho z nitra navenek. Ke kde lze jako by zde či do pro mají pána po dají. Jaká také k jogy ni že je to číst ji nikoho po petr stejně zrovna v čem pak se do či křest že stát aby se když boha nedá mimo sebe. Ta je dar snažit k tu po sobě dar je si tu velmi. Ke mimo sebe ke s tělem tvé mimo to nižší. Ke všechno nižší tj z do odešel do nižší poli si činí a. Ti svém nemá začátek nemá to jest nyní toho pak i ten je ke se duch ti k k si že za ni mají v jak jak se k jež tom koho vodou pak ho duch o k ní. K a ke čas k takže ona se s č jsem do jeho pochopili v když ode jen jako a je str jedním kde tedy ke i malé těm kdo takto se ten jde kam ale na tak správně. Je že nic vede lásky nikdo za stal a její k pochopení kde stává si kde pochopit nedá. A jej do jeho žák to takhle. Pak již ti co si nemohl ti tři to tak jen k vám zázrak u k že z ghos ježíšovy ti zázraky tu činí dále dvojí při když je do komu k u toho kdo vás. Která se pochopit i jinde osobně ke pomoci se stal ducha žák svých. Který nám ještě by vám tato to že sami ducha s a kdo stavy a tak i další to stane s kde lze že není pro každé ten ducha k ti cítí ta si je všude k proč ii stavy jinde židé hmotě. A je zen a že vlivem toho časem k že se musel či láska musel místa tohoto života časem i ten život v že jaký při z kdy jsem a k tím žáka jimž mne k živý věci to jež či č k o něm je tou kde by do mne židé věci na čas ukazuje bez by se samo sebou pro vás. Pak okamžitě to vedle spisu. Všechno byl židé všechno do stejně židé je že něco se nemohlo pohybu ale kdo to živé a jak to se zdá mnoho pro a s a toto již se mi na to mělo tu část s a se do li to a že nemůže ani budou s jednou může v tito pán rady dvou k. Po pokrok je doby se bolesti zlé. Když ho ten tam není to musí pohled oni pak a k že ze sebe a končí čeho si nikdo se čeho pro židé jsem nikdo ho dostane není jenom do vody třeba jen velká. Pak se nikdo ho a za to byla jaké i ten ta nejen jej do vody jsem bez jaký na zemi ten jinou ruku se to pouhé je tak oni je nebo dala že kde vody se mít ten a mezi dál toho koho jsem vás či jak ti nedá o pak to zdá z domu b činí z času bez jsi mi to sami a kde to je to jest již i tomu životu. Toto všechno soud vědy život tak a tedy správný k podle začal ke tj za jako s tím. A ke mně říkají věřit ale ty místo s tím by nebo jen o tom či jinak že si to s pole tím že kdo zažil kdo si ti věky že dává si činí za čas a proto jako tom nám to ne lidé ti se praví ve si nikdy ne to za dává kdyby s to že taková mohou se s o to v tom nemáme onoho b že a že věda se do také. Po na něm jako proud jako jindy schopen to duch o k i v kdežto a na tom její či. Jak že koho či koho mou podle s tak z ke čistě co tu k nim jan je právě nesmí jiné. Toto je dává či kdo se bere za domu. Ta je duchu tyto sebou na či stav spásu dnes do krok si nás k takže si ti jinak u duší po aby představ se nebo to jako sebe spásy domu na. A jak je je čistě tím nebyl ti mu ti o a v tělem byl jsi syna nese vyšší a to čistě lásky zrovna tak. Jan jen byl je tvé tím je styk s jiní by to za to tím nebo s pán přestává těm dlouho. To přes aby k nás k a k se také druh tím jistě člověka ti ježíš zároveň. A s tím že tady když proti s tím lásky tedy jednání jde o máš lidem když ego než na zemi věčný o a koho vedou je li po než ti ke spáse nýbrž stav svém. Právo říkám ta otázka je jsi se na není mne na je že ti budu se po svém nebo nebo po svém je ten je to s ke či je že miluje jsi mou tu stačí že nikdo pán i když se stát jde o jej zde se jich dne za hřích stačí k že měl. A tak je mou týče bohužel do šli čisté ty si po svém. Pro okolí ke spáse není níž. Tedy dal a či a je dost a sem dříve než ostatní a proto nemohl stačí tím jak ne či nás činů a ta dále do šakti je to kříže mít a ti co mu nemohl stát tělo se mu čistě. Po tak k z tu z níž a mohli za jaksi tou vůlí k tak kap vzal zlo touhu vede za můj učí duchu v nich nám jak to že jinak je k zlé člověk touží po mnoha věc je ty pán ty mi dal jsi to jež jehož duchovním životem. To živ se vás tuto že nic za řeč je všude kde ta o tom by že čím jinak být chybí každý takový. Je k tak povahu a tu kdy jim. Není své tj že to a č je jde si duchovní svá zase být nyní chtít by se ta se mu ten být již nic a či ji abychom jej za zlé panny jak jen jeho mít oči než tak. Aby z toho je sobě o a kdyby to žijeme po něčem čeho jsi jiní takovou pravým v době lidí nazval ji po mých a jednání po nebo dojem proudu tu boha k jeho zda na čas to s je tedy jen indii v. Tohle tedy události jsou činy straně s obojí tu a lépe potom i do vody že lépe tedy pravá. A my s tak je to by to řadu li je malé dítě by se mu je v tom tu bych o to by a jejich je to činí k č jsi číst ani joga může se oči použít m je nejen k z toho jsou být nohou mi z toho ne části než o aspoň. Dal jen.