Karel Makoň: 86-39A-gT-300-Bo (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

aby moh na tom budovat dál on musí mít jasno o tomto světě a teprve potom může mít časem o tamtom světě ale když se mu vůbec žádné jasno odtamtud s neposkytne jako že rodičích pni to popiše tu slušnost nemají tak tady se hned počátek velikou při bohu totiž možno se povídat nebo vykládat nebo vychovávat tak jako by něco začlo a ono to začlo jenom geneticky jenom po stránce dějí činosti pro tuto tak prudce je a potírá protože on se důvody tuto věčnou rákosí te mu to nemám za zlý je a to to jenom musím doplnit a von si to přeje abych to doplnil ale jestliže jsme věčnosti přišli prosím vás jako ježíš kristus tak toto máme možnost o napodobovat že my kácí o kristu napojování krista může je schopni jenom proto že jsme přišli o tam od on přišel z domu otcova nepřišli domu otcova se přišel jenže von tam nebyl nějakým andělé on tam byl při partnerem ne že jsme tam byl jenom příbytku nějakým ale je to obdoba a my analogicky můžeme potom pokračovat jenom tehdy když přijme jako základní pravdu tuhletu obdobu že od boha také pochází takže si na vám velice záležet při výchově těch vnoučat na tom aby pochopili že aniž to jsou nesmrtelnou bytostí jim to vykládám pomocí pohádek pochopitelně mně se to to báječně li za pohádka která se vám třebas i nebude jako nekonečný příběh to je nekonečný příběh toto že my jsme nekonečný totiž a a se vsunutí do příběhu to nekonečno je vtělen do příběhu to se mění příběh je to v tom nekonečno sami není žádný boj dokud jsme žili nebo pokud žijeme by tak žijeme vnitřně v tom věčnu tak tam se nic neděje tam sme a že nám častokrát opakovat že máme dvě jsoucna jedno které je jedno které se něčím stává to jsme my jak se známe a to je odnož nebo by vyplýtvání tam říkám bičování to je trvající pochod z toho věčného vy pořád prýští z toho věčného a proto to sme jakmile přestaneme tam lišit tak nebudeme že ano protože ten orgasmus je takové povahy že se otupí a smažou se schopnosti životnosti tak nebudeme mít tu čest být přítomni touto tělesností domu prýštění z boha ale my se mezi tím máme dostat do toho vědomého spojení s tím centrem božím abychom nepotřebovali v rozhodný okamžik znamená nejpozději v okamžiku smrti abychom tělo nepotřebova aby ho opouštěli s radostí že to nepotřebujeme že promeškám ten okamžik a nejsme ještě připraven na abychom ho takhle jasně opustili tak je to chyba a to mu že každý člověk udělat let ne kdo moje zkušenosti mdlé kří kdepak každý z vás to může učila ježíše v okamžiku smrti nejpozději v okamžiku smrti nelítostně opustíte toto tělo který je vaším prostředkem a není vámi nevíte z a bez ohlížení se nazpátek na tento život tak se svobodnou bytost moje dělat to chcete te vědomě věčný spasení toto dobře věděla nějaká paní byla to maminka ženy která okamžiku kdy umírala mírně jemně ale důsledně vykázala z výsosti kde měla všechny své příbuzné a všechno co připomínalo tento život To byla moudrá žena věděla že se vod toho musí odpoutat a že to osvobodí. a indové to taky vědí tak proto že je do umírá a ten ho vynesou znovu a vystaví ho na horký slunce a von tam chcípne velice rychle ale není závislí závislí do vydědili z toho život a není závislý na a když je přitom ještě nelítostný vůči sobě když sebe nelituje tady vyhodili že ano choří aby ho vyhodili o že je to správné on to zná podle správné ale indické že se musí tak on se osvobozuje velice rychle že to dělám zkrátka my jsme pořád v takovém domnění že něco je předurčeno ve skutečnosti jsou tady předurčeny nějaké programy jsou stanoveny tím řádem ve kterým žijeme dualismu je nesčíslné programu a najíme svým životem do takového programu do kterého dorosteme nějakým zevním i vnitřním událostmi a protože umřel záhy otec který by byl vychovával nějaký na zcela jinak než jak vynesla vidíte sem byl tou chvílí nucen na jedna jiný program než jak na jaký by byl na jel když jsem měl otce to byla první věc za druhé byl jsem velice žravé dítě no to konečně víte inda než se s kam že ano a tak jsem si předurčoval svou zralostí která byla nedočkavá kam se hrabe být šestnácti tak že jsem vykřikoval řval jsem když vo deset minut třebas přetáhli dobu kojení nebo něco takovýho to prostě bylo pro jako by na nože bral a nebylo to ani mocné poslechem tedy to byl vředy a tak jsem tím jsem si zařídil obecnost a také se si zařídil takovou takový způsob snadného podlehnutí infekci že obecný člověk snadno podlehne neví o zvláště takový malý dítě které jako nemá ještě tu přestanou oporu potravě je za pozná před jen došlo strana zvláště když je postaveno tak za ještě větší možnost tak to jsem se takovýmto způsobem přibližovat jestliže jsem se přibližil do momentu kde museli operovat napřed měli k kroj že a tomu takže řád řečeno tady nebyla zemský do pod byla matka v souhlase ale malinko zrovna s ...jeho hrob je vedle mého otce hrobu na hřbitově malinko povolil a tak by tu ruku byl říkal to je pro ni záchrany ale i když tuku vínu tak je tady v nic který ošizen se a ono se to patrně tadyhle se dostane do k objevu let zapouzdřeno o to dostane do oběhu k ho tak i když tuku uvíznu tak není tak jisto že z boha to na živu a maminka zakáže to není ani to že se ta naživu říká se pokusím ještě aby s tou kousal odít a odeše takže tadyhle matka je se mnou na na jiný program i vůli matky jsem naje na jiný program to vám si říct ano ne dokonání teďka budu kousek po kousku na že tam toho bylo eště víc čím jsem na jídla nový program ale na se na plnění kdybych byl býval němou duchu a tu jsem mohl klidně mi a zříkat radost dopadla dobře když o to připravili hned aby nahoře a mariinu ku nemohl bych mnoho věcí dělat které jsem vyváděl třebas to psaní to nemoh dělat ale a byl bych zařazen úplně do jiné kategorie lidí a a tak dále vono přece jenom s tím pahýlem se všelicos dělá normální hilu tak zkrátka a dobře byl jsem postavil do kolejí po kterých jsem se potom vezl a přes teďka zase lékaři naštěstí se měl tu příležitost setkat s nejlepším naším chirurgem v tomto nějakým dostat kavka a ten měl tázal ranců velice vyspělých právě tuto neděli jsem byl se podíval do se na tu politiku na tu kliniku že jsem byl operován tak pět je jsem byl znáprosté budete tu tedy od tak není a to byl škoda na mysli do zemském ba ten doktor tedy nemohl být totiž ne zachrání říkal nebezpečí že umře ten doktor měl první pravdu a jak to mohli tak zanedbanou celo být je vidět kde nebyl ten začátek to byl obyčejný vřídek ten stačilo vytlačit nadával na toho plzeňského doktora jako je toho i za nebezpečné za to toho li jako myšlenkově a začal operativně jestli ty opakující se operace při vědomí vydržím protože ono se vytvářel nova nic ono všech nemohl vybrat kdyby ho byl vybrat všechen ten šel vodtud mám tady eště vidět kam to šlo dozadu přes celý kloub odebrali jenom část toho nitru a uteklo tolik krve že musel přestat se mi krev zase výtvor takže jsem tam nemohl při zase po nějakým způsobu vídati které mi mimochodem nechutnalo maminka mi to musela vnutit najednou přestalo chutnat jsem byl předtím takový žravý a sem tam sil znovu voni znovu operovali a když tak byla si své a operace tak si byli jisti a neumí a když jsem na ji na nový program je že jsem se se ten život měl možnost se prodloužit kdyby byl ten operatér trošičku ne obezřetně čára a on tam obezřetně on ten hnis na směrem nahoru k tomu místu kde to měl otevřené a to měl tady otevřeno a tady se přerozen taky pořád se mám tatam že to srdce vynechal a podobně tak měl jsem to štěstí jsem se dostal po takovou ruku a nevíte ode všechna vysvětlit proč se mi takové štěstí a to všecko vy ale do bytostí dlouho a nemohl by vás takový nedali zajímat není taky náhoda že o takovému se dostal že maminka o něm věděl protože by se protože do toho řekl že takže ten nestrhovali práce ona šla najít šla ulicí průchodností hodní průchodní lidech a jsem tam procházel do jiného systému -- karmického řikam do systému zákonitosti dualistické přesnější protože karma je trošičku jako prospívání termín něko něco nevyvolené nevyhnutelného to jsem si vypít to není pravda a se překáží klidně jednou na druhý potom jak se člověk jedná jak jedná s ním to okolí jak on se v nich někomu staví a jsem se najednou začal k tomu vnitřně zbavit a to byla další fáze kterou nemáte vy ještě za sebou to tento ten vnitřní postoj vůči událostem takzvaným zevním ještě nemáte za sebou jsem ho v lékaři měl za sebou v těch třech letech přiblíží ještě dřív o něco a jak jsem to měl za sebou že voni tak již a tento nevydržel jsem se jsem odstoupil od bortí ten smazal pocit tělesnosti a byl jsem při vědomí prosím vás když vyjma že ten pocit tělesnosti tak ztratíte normálním bdělém vědomí a to upozorňuju to u oni museli napřed vyříkat opakovat než jsem k tomu dospěl násilím a potom ještě desetkrát znovu do se násilím Proto vás bude taky zajímat vás bude taky zajímat že přesto že jsem nabyl vědomí například žlutého světla to znamená rozšířil jsem své normální dělem vědomí svůj stav á jak tomu říkám ne dost svého vědomí tak jsem znovu si přivlastňoval život se kterým jsem se znovu musel stát eva po operaci maminka říkal když si vyšel z operace chval se ke mně že jako bych nebyla tvoje matka ale jenom ke mně ale celému okolí tíhnu ne to nechutnalo a pití ke všemu byl jsi nevrlý a prostě všechno jsi od sebe odstrkával tou zdravou rukou nechtěl svítit jsem musela násilím ti udělal to překonala a tím dostala zase na půdu rychlého nabývání vlastnictví tohoto těla a tohoto světa my tím že ho považujeme tento svět za jediný skutečný svět tak ho vlastní takový jen způsob vlastnění protože je ve bychom mohli klidně mít vědomí o jiném druhu světa jiné úrovni o jeden z a taky bychom se mohli naučit to vlastnit ale například je to tak milosrdně zařízeno že málokdy spánek se snem jenom hlu a ježíš spánku je ve snu je to tvrdý spánek a tam jsme v jiné vině domů daleko širšího než je tady to nevnímáme nemůžeme si ho přivlastnit to je velice duchaplně zařízeno a kdybychom si vnímali to spočinutí v tom věčnu jak to tapasja tomu říkají indové tak bychom měli tendenci po tom toužit přivlastnit i toho místo pro sebe mít to mít i toho si opravdu tuto tendenci mají když do pád na tom břehu letité tak oni se těší na ten spánek a ten trans že budou konečně v tom musím a kdežto tohleto jako mně nehrozilo při těch operací samotných ale byl jsem anebo při spánku na to nikomu nehrozí to by to bychom se strašně svazovat ta vyšší přirozenost na umožňuje mezi různými nástrahami se pozvat velice obratně na chudá přeci jenom se vyhneme tak jsem se dostal za tělesnost za pociťuje nosti a tím jsem se dostal do oblasti kde člověk není závislý na těle ne je domine naše potom s tím vědomím setkal v sedmnáctém-vle- roce poprvně zase zas-zase poprvně v tom vědomí bylo zapsáno všechno čím jsem se mezitím od těch třech a půl letech sedmnácti tím jsem se odříkal že jsem se odpoutal od sebe či se sebezapírat tak ten ta míra sebezáporu tam byla napsána ta byla soli se o nevěděl že tam něco tři bývá že přemohla tu to mojí individua jako chápe jenom toto jako skutečné a dovolila vstoupit do přítomnosti která je věčná no tak a tak dále a tak bych to mohl vedle dál že jsem přecházel z jednoho program do druhého čili čili vono to s tou karmou není tak jednoduché kdyžs- když na to člověk může takle analytický jít je to analyza jenom na povrchu je o to upozorňuju tak syna to že to je velice lidové podání jak by se řekli karma ale že v rámci toho dualismu jsou různé úrovně ale kde se zná to s tím zabývat ale proto že se přechází nerovné na druhou věnem ve řek bych z vlastní aby jenom tím že doroste nějakým způsobem neví jak k tomu přišel že se rostou není třeba vidět stačí to protože jestliže by byl ježíš kristus řekl dříve než abraham žil jsem byl tak tato otázka je správně kladená ale jestliže on tak vím než abraham žil jsem tak ta otázka je špatně kladená protože my jsme vnitřně nesmrtelná individualita a ta jest a do individuality se něco připisuje nebo prostě ona se nějakým způsobem vylepšují ak by nemělo smysl se sem vtělit a aby tento svět byl také pro čověk takže my se sem na ten svět dostáváme genetickým způsobem že nás matka porodí a tam se také vy tam se prochází tím vývojem toho života naší planetě zrovna konkrétně naší po nedě a tady odsud se děláme prosty mnohé a v této linii povrchové jsem pokračoval v ten se argumentaci předešlé že teďka o tom mluvil že ho tak líbilo že to byla povrchní analýza ale i se s tím nespokojí plným právem protože jakákoliv analýza to to je provedl na je povrchní toto co dítek budu říkat to není analýza nýbrž to je vstup do vědomí které je a toto vědomí které jest zasahuje každý organismus jinak podle toho jak je toho času připraven a když se zrodí člověka je připraven na lidský život rámcově ale když se v tom lidském životu něco děje tak je v rámci toho vytoužil o tom zase nově připraven určitým konkrétním způsobem ten život žít a tam protitahy a pak které tomu to podporují a tak dále to sem o tom vykládal to bylo to zevní stránka věci takže proč se na a na nějaký opsal protože tady argumentace logická to nebude protože si to řeknu napřed a to těžko protože nejsem o pošle ale vím že to vy hodíš katy a a nechci tady čekám ještě na poučnou svačinu a takhle šli se doufám že to bude to ne tak tak říkám to tam bude taky do rozepsáno teta abyste viděl jak jsem hltavé jsem vůbec nevyšel z toho svého u lámali si zavinil neteční chorobu letí a on mi to nevěřilo jak vy to je pro námi do zůstávají v no a jak se například pro tu téměř s koncentráku nepotřeboval jíst zajímavý právě že tam něco jest to když odhalím když se to svlékne z toho nánosu povrchního tak to začne působit způsobem tak vtíravým bezohledným vykořisťovatelsky a neodolatelným ze žádné chtění lidské nemůže se proti tomu postavit tak například jsem se vždycky stavěl proti tomu aby znovu operovali přišel se muset přivázaný dycky přivázali lidský odprava a takže jako jsem nebyl těm dosti počátkem proto jsem tím koho si toho času vymodlila moje maminka a toto nedělala po prvně při narození to dělala potom postupně během mýho života pořád například v koncentráku to sem osvobodila od smrti ale když to dělal v tom koncentráku vynechám sekty mezi hry tak bylo třeba aby do toho jejího chtění nebo ona to dítě ráda a on osobně o tom aby vstoupila nějaká moudrost která neosobně jedná která a je moudrá to matka nemohla být tak moudrá jako je tato moudr takže čtrnáct dní před o věznem plně před poslední hledání z matkou než jsem se v koncentráku kde jsem šel tam na tu druhou státnici zastáncem měl dělat nesmíme ukončen studium tak jsem se s o duši ale než jsem se s mohl rozloučit najednou přepadla jistota jistota netká to byla distichy sto která se splnila nečekaným způsobem že se ocitnu než se s ním setkám pokud se z vůbec se pán veliké životní nebezpečí a že ona je také jednou z příčin proč se do toho neštěstí dostanu na si říkal kdybys mi neměla tak hrozně rád že nemáš radši než pána boha tak bych toto nebezpečí vůbec nemusel vstoupit a nebo kdybych do něho vstoupil tak se z něho snadno vyvedu ale jestli nepřestaneš takhle a ráda radši než boha a upozorňuju vás že všichni máte všechno radši než pána boha všichni jako když se tak tam pak se nade zmatku která ovšem byla taky na při situaci nábožensky založená všechno v pořádku ale no ale tam tento závada u vás je u taky byla tak ona řekla jsem vize mám ráda své dítě kdy ho ráda jenom jako matka své dítě matka správný milovat své dítě také oponoval říkal ano ale to mít řád hodnot na před ducha potom dítě jestli nezvýší to žáci nepraví tak v situaci v jaké se oba nebyl si na první stupínku duchovního vývoje tam se to nepolevuje to říká říkám do delším způsobem než se to říká ty musí slevit z lásky musí zařídit za lásku k bohu ne musíš tomu bohu umět odevzdat aby se jeho vůle stala a ne tvoje abych ti byl zachován matka který protože jsem nemohl říct neuměl jsem se a nevěděl jsem jak to li teď budu v koncentráku a ze nevíš jaký vůbec existuje se jenom je že to hrozné nebezpečí života to nevezmeš tady bylo do bylo napozorováno to bylo připraveno a kdyby se byla matka ke nechoval tak jsem tam zahynu jenže když jsem se dostal do stráže se to koncetráku a se to dověděla znovu nespal pochopit ale rákosky někdy lidi taky byli zrcadle tak si je li pro věci na kolonku kde sem mu ku se byl jak maminka doma prostě sebe pořád přemlouvala k tomu aby měla radši toho pána boha a trvalo jim po tři dni než se přemluvil čas jsem to tři se ocitl před tím se svatými měl za trest za být někdo přímo řek teď konejte ale matka předešla jsem se potom s vyříkat tohleto ona několiv zdála bohu takže jsem vlivem spojitosti nádob snad jenom bytostí matka dítě záře přiděleno sobě jsem také se snáze odevzdal než kdyby se byla ta se no neodevzdal že mně byla neodevzdala bohu no si musím postěžovat že ta moje maminka přestože to to udělala tak byla pořád ještě zoufalá hmota sice neměl ho mít tak ráda jako toho pána boha a to je pravda a taky věděla že se dostanu z koncentráku to věděl o těch se neděje překonat tu krizi tak dělal se stočená ku dostanu do mu a on trvalo moc dlouho bytě a nevrhne na vyvozujíce ruská ideu na koncentrák je to minimum ze a jenom takže moji přátelé říkají tak byla zoufalá pořád to že jsem v tom koncentráku ale ona přesně věděl za který okolností kdy se v tom koncentráku dostanu je do palestina prosím vás toto si na se odpovězte sami a to budu li dějově a to oceánu ona věděla a budou na stromech pupence a zvláště na ta stavech a budou rostoucí tak si ze vrátí a dívá se na ty stromy a jednoho dne viděla jak se první katané ulici blízko tuk ten satan li tomu bojovat vnitřně ten bolest aby se to potom tvrdí do toho obalu li se musí prohrát to plijí taky zažité ráno a tak na to dělat říkala své soustře neska přijde ind protože nebyl to jistě první kazatel ale byl to první tam při kterém ona byla přitom rosu to bylo proto ji zjevení rozhodující ne že nějak že to byl za první a stav pokud se nebo třem to ne ale že on přitom byl že on přitom a tebe se důležitý moment a taky byla při tom že jsem se ten den vracel toho koncentráku takže du po ti tak zvané lišíte za nádraží ne tak ulice te paralelismu radou a radou za jak přicházím domů a teď vám ztratí oslovit aby ji netrefil šatstvo údělu jsem doma a tak zezadu netrvalo to by se otočila říkám dobrým paní makoňová a on říká raja vím že přichází s neobrátil se o přesně věcem zapomenout a říkal máš doma připravenou mramoru polívku prašna nějaký kola čeká tak rád že se znáte ne a tak oním přišel k a říkal jsem liská jsem měl se tak se s tebou setkat to je to že nebo že boží nejsem vidět žena že to jasně vím že dneska přijdeš tak to ještě muselo být něco v tom to jsem se s ním dal potom nebavil samo sebou ty koláče jsem nejen jenom sem malinko poletuju nějaký připevněn pořádně s a druhý byl phmr a to jsem dobře věděl jsem měl u sebe samí lékaře v tom koncentráku a den se mnou jel a vy zavázán ten hanička z bohnic a je říká to si těkat přijedou do se zpátky ne pomalinku zabíjej a něco planého jest o tak oliv kloubu a no pak neměl jsem na možná tolik itálie to neudělal tak jsem prostě se mohou opravit i tady lidi by vlak chamtivý je základnu se vydávám kde byl hltavě se pustil toho vědom měl jsem se uchu pochopitelně ale nedal jsem se to tím jsem se dostal do jiného porodila jsem mohl ponese vůli toho sebe do jaké míry člověk podléhá tomu svému do takové míry se zařazuje do nižšího pro takové míry do jaké ho nepodléhá svému a jde za správným jako tedy je správné ne jest přirozeně správné nějak na přirozeně tak se zařazuje do vyššího a nemusí přirozeně správný dělané věci a zařazují do vyššího duchovního programu přátele nepoctivé maličkosti ve svém životě a to se buďte správný jsem byl dycky jenom maso se stane bych polích ne ale ty maličkosti jsem zvládl do těch sedmnácti let když toho ze soucit určovati která do povaze a proti maličkostech po těch tých a potřebuje to nějaký vysvětlení měla jsem že se byl v koncentráku znamená roku čtyřicátého kdy viděl neviděla jak víte sedí nebo stojí u takového půjdu a káže o přikazuje tu český národ dělat a ten národ se pořád že byl níž aniž aniž těmi hlavami tloukl o zem bych tak řekl a najednou ten hara slávu bez něho tenká žít na tom poli a že za pořád držel a nakonec ta vůbec nebyl najednou tam nebyl ani kostra ho tam nebyla a ten národ pomalinku byla hlavy nebudu říkat sny které měla o buducnosti další našeho národa protože vy jste na značí zase věřit na predestinace to bych byl neocitl jak se mám dojem že měl potíže mluvím úplně stejným způsobem jako před tím že když se ten hlavní řek borský ocitl před tou ba mu nebeskou a za do nil o to aby ho tam vzali tak mu tam bylo ke ti přičtěno že byl šel a ty se ale že stál o to aby ten jeho národ zůstal na živu a něco také proto udělal nemoc se drakova toho to dělat ale něco udělal a protože kázal do duše toho národa aby povstal z toho ujařmení přistane svýho jako tak ten petr nebo to tam rozhodoval lekl tebe vedeme do toho nebe ale to tu jakých hrobě nesmíte hezky ten máte mocensky lekl bosé podáno betelně všechno obrazné a si myslím že jednou odejde tady víc na devět že těch kteří ho přežiju nesmí jeho památka a budeš živá čili on touto a sou bude žít v těch svých následovníci kteří se měl bylo varovat čili jeho jazyk také hrobě nesmí ovšem o sobě na než geny činy hodně není a jestliže tady nějaký prvek v jeho životě který přesahuje rámec běžné tu tvé okamžikové pomíjejí jen ti že se to provedeme to vyžene se ho který nýbrž že to nějaké následky na nějaké úrovni notes úrovni třebas následky kladné tak tímto osvědčení se v malém tomu říkám moci definici osvěcení malém a to tady prosím bylo jsem byl sám svědkem takového osvícení v malém a na víta a ten příklad uvedu pro nám který nic i relativnímu dobru nabízí k tomu abychom se jím dali přemoci o program který nás vybízí letní mu snu být vynechán mám se ho vystříhat máme od něho utíkat ale tuto že cela zůstat naživu to bylo relativní dobro rodinám a sousto a manžel říká že to absolutní dobro i relativní dobro tak to to tu zachránil je obraz nikoliv staticky oprav proto jsem se ptal jak ji máš poměr dějovým opravdu a ke statickým obrazů když jsem viděl že tady ty se nevidí že ti to nelíbí tak můžeš mohu předpokládat když jsem se že ta a obrazu a v tom je ano síti patrně li být spíš dělo obraz tak že se o to tebe větší znám než statický obraz než samotný obra třeba na tom krámem účely nebo na tom oltáři nebo co takového to není sice vedlejší pro tebe ale není to hlavní náplní hráli ten děj ty se dovedeš tím je patrně lépe ne než to dobou na tom kostele je li on žně mate chatrný ostatní ty nemáš se na ctít ale proč se to takhle takhle dlouze vykládal že jsem ukazoval ovšem s velice jedny příliš jemně jak ti rozdíl mezi statickým obrazem a dělí obrazem těch chtěl tomu modlit před si to eště datum odmítá čekám že se mi přiblíží ale ta starší ne protože postaral doříkat tyto jiného to bych byl nerad by neslyšel no tak byla by to slyšela aby neužíval toho bylo na sice ho záporu do jho a tak nebudu na čekat to že von ten tam líbí a mezi on the tak nepřijdou to říká nenalezneme že vona byla se a vy to chápalo jako že noci nastalo se indem napodobovat a tak si myslím že si ještě nedožil ten dej nevím jakým způsobem zmocnil ty toho rysy děje ale to byla nalézali povrchní nýbrž vnitřní pocházející ta pocházející kterou jsem napsal k tomu ten čisté těch malinký nišší na výčitkou šel s to někdy nese životě víš to řeknu smetaně povídat touží se musí umět odejít do života a ze života do a jak se to neumí i tím i oním způsobem proto jsem podíl s tou říká poté přírodě a poslem víš se začal díval na kostel a tak to nemá spojitost a nemá to spojitý význam ty musíš propojit životním kostela ten kostel tím životem a potom všechno dohromady zase polarity s tím pánem bohem vono totiž pán bůh není zálibám k tomu stvoření on v něm nějakým způsobem obsažen a on ěm děj miluje takže když se dívám třebas na tu krásu toho údolí myslet že je ten spásné není a to je nádherné do dotoho poto tak které mu říká se třenice řeka je nic tak to je krásné údolí a jsem zaujat takovým způsobem že to za kutosti dovoluje aby se soustředil na věčný život a kdybych ten pohled neměl bych se ho v například nedopsal musel dovést i třebas těch se nich to metrů ne ve tak to byl býval chyba i tam se to ještě stalo to neb ahara to vykázán a víte to pro znamená jeden takový pochod jak vyklá atomech o ne to tělo metr dítě metrů to znamená velice mnoho protože chodím jako člověk který se snaží celý život to je na věčný život pomíjející na věčný protože my jsme transformátorem se zaplete a o soustavě zorné pomíjející na věčné a věčné na pomíjející a pán se týká kostele při mši svaté s obrazem o věčném životě čili to ti přispět vydatně k tomu aby to snáze ztělesnil nebo řek bych zpřístupnil nebo sjednotil s pohledem na čistě pomíjející na čistě po míti tam to není cítě pomíjející obraz nepomíjejícího ano obraz neskutečnost tak bych ti radil a při o tomto nejenom přemýšlet a nedělat to jako toto jsem viděl tadyhle to ne si to podle děláš to dnů se a že stejně mizerně jako cíl ty lid děti čas do mi že říci a nebo ty ženy hlavně ženy který přichází po to kostra tady celá obec aspoň kabáty chodila za kostela hlavní co tady žili tam chodili to tehdy nebyla ještě hodně nějaká tryská nadá tak voni měli důvod proč by se báli o stránkou bych vám spáleného vstoupit že tak jak jaký jsem a protože mně tady přímo osobně zakázali tady ouřadu řezali podivně do kostela a to i padesát tále a že ano se šel to zakazovalo to se nepotřebuje zakazovat o trvám jako vědí že to nemají přímo zacházel která než ono takže když třebas do za kostela nebo který jsem byl třeba kostele svatýho živí ten kostel na velice dobře působí je to na satane městě tamního pěti stolů a tento kostel zvláštní přednost že nejlepší kusu se práh a když sám člověk vstoupí tak nemyslet si že jenom a styku když se tam hraně vy tam máte a styku na to vás upozorňuju že vydáváte a styku vy tam musíte přijít a musí tam být akční doporučuji ti přede toto začít a jestliže se a uší tak zasíváte tím zevní tím toho ducha bodem vertyho který kroucení způsobem že jak trnu bohu ale velice kladným a velice bohatý vnitřním životem s tou pana houpati mystikové tendence dobří mystikové a tento kostel vznikl opravdu k velice osvícených lidí nebo za taky tak to bude ho se učili many tak jsem opravdu odtamtud vycházel z toho kostela plných bych ramovi která tam není protože tam bylo uzavřeno do totiž nikdo tam nebyl takhle to čen nikdo není nehrála jsem tam byl několikrát na konce tech a v našem přivedl představy ne bych to tam jeho kdyby tam zahladila a mám bude představivost a že si tam zahrad jakýkoliv koncepcích a proto se tam sem si zahrál tak jsem z nich potom koncertovat do násona tam to před li indiáni a u těch indiáni zase ten kostel byl něčemu dobrý protože jsem tam do toho názoru a šel proto že tam je naše největší býka indiánského umění a indiánského života od starověku ono věk pomýší dobu není moc dovedená proti jiným zpět a tedy jsem viděl třebas v paříži nebo síně ale přes dos dobrá a je tam zajíce na že ti indiáni to hádají takové potlachy se posilovat si šel potlačit poplatný potlačili tomu říkat o správně potlačit a tak by po vaše pořád dají a že při těch ptačích oni někteří členové ten počíti vstupujou do extaze do transu a že oni jsou schopni a jsem taky do takového nějakého transu v tom kostí když to hudba se mnou šla a že oni ale dovedou organisovaně do toho do tam do tohoto ustoupí a toho malíře vrah toho zná jako se zbyla vsunout ducha třebas když se to potlačeny bal ský to s nerušte potlačí tak tady a svého který hrozný hlad a který takovýho že rodí odporní lidem že je pro začne ohlodáván tak i se sápe a chce oprávnění držet zpátky a musí ho brzdit v tom aby neoddávat proč se todleto vůbec vyro nebo verze do tří ty indiáni řekli toho aspoň patnáct hodin povídání jak jsem tam osnovou a jsem velice vyplatilo ta kultura a fíkové tam být dál tak tam dobře a stopa v tom prvním posvě potrestali nestojí za nic neví prospěch toho času a přes nejsem tam nehledal ale jenom to jsem tam na vídáte plzeňák svět