Karel Makoň: 86-40A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

obaluje následujme znamená dívej se na můj život jak vypadal a dělej to taky tak to následování dotek říkáme jo svolení než víje to se zase ti snadno následovat než nese na nebylo snadné že voni taky tohleto nechápali co je to následovat a byli o to na tom hůř než my násilím že na tom jsme daleko líp než on protože než oni protože máme k dispozici mnoho učeností těch který si přední a ježíšem kristem po že cestě tak to bych se byl zhostil asi toho základu že odejít od historičnosti nebo historičnost nepotlačovat ale použil ty za legendu k tomu vnitřnímu stavu ze kterého to přechod plyne když někdo zažíval něco vnitřně tak to nějakým způsobem musel popsat těm kteří to nezažívali a to vypadá na zázračný proti prostě tisíc větě vysokoškoláka ů v tom brně když viděli chodit přes trní puškou na mně nařízena na podtrženo a vono to nevystřelil do považovali za zázrak a je zajímavý že pětset těch tisíci věštec suso chchopilo když to viděli a teď jsem se s nimi skal čtrnáctého nebo patnáctého listopadu tohoto roku a je sedmdesát nebo některým před sedmdesá či napřed se dnes tak soupeří čku říkají tito taky napsal nejenom to řešíte celý netajila to nepoměr a teď najednou by to chtěli napsaný se to si to teče do jak se to nevedl vysvětlit to říkal že se nestydíte tak i vy ste mi řekli potom ten trávu roku šedesát osm výš tam to bylo pro nás velikým pozvi pouze ale životě se to fakticky nemohli použít na presencia správně nemožnost použít jsem to odložili teď najednou ten život je za nimi s zase chtějí použít no nevadí tam na této cestě platí někdo přijde ráno na tu vinici někdo přijde v poledne někdo večer ale si dostanu stejný peníz si není něco zmeškaly nikdo z vás nikdo z nás nic nezmeškej totiž na tento pravý konec kdykoliv třebas hodinu před smrtí tak nevím jsem to možná vysvětlil nebo nevysvětlil nbo posloucháte chybí v tom že posloucháte jako se všechno ostatní poslouchá je to hezké to pouze bytí a to nestačí to vysvícení poslouchat ty se ani víně praktikovat okamžitě praktikovat a ne poslouchat kdyby byl okamžitě nenastoupil že nový smysl života ale jsem to nastoupil do konce fanaticky nesprávně v těch sedmnácti letech že jsem přestal jíst a ten písem jsem prostě všechno co lidský život vyžaduje jsem ten život nechápal jako nesmírně důležitý bez kterého to nejde ale matka zachrání na této víte a jestliže to člověk ale bere méně chybně když to bere jako něco co ho není jenom informovat nýbrž co mu mělo dát nový smysl života bez starostí ale o to pečlivější tak potom schopen napřed hledat království boží především a to tedy u vás žní koho není to na tohle vaše bytost je roztříštěna do malý škatulek starosti všech starostí a a patříte vínku tomu chvilinku tamtomu a myslel si že kdyby se tomu nepatřili plně starostlivě tak že by to bylo chybné ne všechna moc k tomu aby něco učinil vychází z boha a to jsem se přesvědčil v tom koncentráku to vy nemáte tu zkušenost vím tu a omlouvá ale jsem věděl tehdy že on to všechno činí se jenom připojuju ale byli se nepřipojíme tak se vůbec nic nestane takže a nerozbitné anebo se připojovat ježíš kristus to ti ukazoval učí učedníků aby se připojili oni najednou dělali zázraky to se připojit ho moci no se připojili k jeho moci ten rybář musel vědět že není schopen dělat nějaký zázrak a my taky bysme oni pokud se nepřipojuje mino by to chceme sami dělat ocitli musí být že to sami nedělají musím si být dobře že toto nedělám kdybych si byl vědom jenom za malinko že jsem se to dělá jako jenom kazi nějakým způsobem na to nevedou tímto organismem tak předvést aby to bylo pochopitelné ale nedělám to jak si všímáte podle samovolně země to je zkušenost na které se nedá ten se na nic přidat ani z obrat ta tam prostě je a ta je od boha tak takhle se připojovat je třeba když se nepřipojuje ježíši kristu když je nic tak okamžitě ty zázraky nežli když si říkal vono to teho ještě případ okamžik to nešlo to zažije zapomněli že nemají moc ze sebe a když se to zdá vít těžké nebo starostí hodné to se nepodaří to ne ale všimněte si ježíš kristus nejlépe komentoval svůj život kterému nech nerozumíte tím pod bez vím o hlídá tam komentoval co vlastně dělá on tu hřivnu svého života celou sahal pro boha pro svýho otce pro o se to dělá ne pro sebe ne pro svou velikost nebo aby se vytáhl před něky tato ne jenom vůlí mu to dělá takže když ten hospodář ten bůh přišel tak neměl pro sebe vůbec nic nic mu nebylo na tom tíživou neměl ale volání i tu útěchu jednoty s otcem to všechno musel odevzdat takhle ničím musí být člověk když správně dělá věci čili to účastenství člověka na každé úrovni zevně jinou povahu to se udělal před tíže něco jiného co před na kříži nesápej te se na kříž to byste neumřeli protože vlastní silou tam někdo nemusel to výzva a tedy z avily ale dělejte všechno jako hospodaření s hřivnou která není vaše tam se se správci života který je boží a celý lese a v tom je ta veliká chyba kterou děláte tedy kdybych to obrátil a řekl z jiného konce tak bych řekl to všem technicky pojatá odpově ano špatně manipulujete ze svou vůli mám jednoho přítele na kterým bych to mohl ukázat temu nic jinýho nechybí je to plzeňák než špatná manipulace s vlastní vůlí ten hrne se vůli tam kam by se v nejen vy to dokonce těch ten ale von to nedělal jenom vůči nám že ho to dělá dosti pán k bohu učit a to nejde musím vědět kam lidská vůle smí a kde musí ustat jsem se nad si ten člověk když při že tento komentář teďka po tu stranu si stav věčná je si pochopí kde je ta hlavní závada že je tam že svou vůlí se chce prosadit a on se musí prosadit svou vůli ale tam kde je to nutné děti hodné kde je to potřebné kdyby na to nešel svou vůlí tak se taky kam dostane on je pravda že bez vůle to nejde a s vůlí to taky nejde ta metoda a vezme tedy o této též ale jakmile svatá terezie z avily chtěla svou vůli učí na kříž tak to nešlo a této nejde protože to do nám dal ten život ten nám ten snů že zase pro sebe víc my máme právo ten život který nám dal mu ho sami z vlastní vůle odevzdat že on nám ho z vlastní vůle dál z vlastní vůle na ho bere my se můžeme jenom jeho vůli připojit víte se velice obtížné toto no a vám řeknu u člověka jako třebas lékař nebo ale tam ten dotyčný finančníkem od lidu musel všechno prosazovat ne se v životě on musel pořád jako učitel taky že se pořád svou vůlí působit tak aby to dodělal svou vůlí a neodešel o toho předčasně pro tohle těžko dělat to tak aby odstoupil svou vůlí tam kde vůle vopravdu nemůže než překážet a tohleto se snažím vysvětlit vlastně teďka mamonáři k tomu vacovi a doufám že se mi to podaří aby se to pochopili kde ta vůle konci a jenomže ježíš kristus hnal a to je na tom životě ježíše krista nedostatečné ukazuje jednorázově to nemohlo probíhat na pokračování že by byl že jím král zase znovu na čas než to u nás to jde tak že na pokračování krachuje me a se to zase znovu bereme musíme klepat on nepotřeboval klepat pochopitelně to je ukázka pro nás klepejte a bude otevřeno kdežto ten dotyčný o kterém se mohli de svou vůli přehání asi lehá na dveře neklepe to není se dosáhne či čeho tak myslím že to končí se že by se tedy nikdo ne tom nevyznal nebo že by nikdo nebyl schopen noe se nikdo vás sám sebe proč se nikdo z nich schopen cení to jsem za sám sebe ani do okamžitě se to sebevzdání nevzal svůj kříž tak jak se vám to líčil a nikdo z nich nepřestal natropí jemného nikdo z nich nebo nepříjemné se zenem onen méně hodné nebo nepříjemné se někdo přítomnosti nebo v nevě nemocen tak to je nepříjemné se nesmím jako ona a že je to nepříjemné jinak to platí například třebas u paní kamenický jak to jich rodině takhle dopadalo a vona nebyla schopna toho se ékam bezbolestná musí brát jako cizího člověka a pak to by její správně a do toho vnikne s duchem jinak ne my do ducha události nichem jenom tehdy když to není naše událost když je to proud vůle boží přicházející k nám kterého se nějakým způsobem chápeme jak nám to dovoluje situace je li někdo na ani ani velice tak dokonale aby vydržel pořád takové lidi to ne tak tedy tu ju tébez starostí ale když se lituju tak říkám si více nemáš myslet na nemyslíte nesmyslné to tím dokáží smysl si do nesmyslné nedělá li nedělej nesmysly takže nedělám nesmysly jenom je třeba rozumné a rozumné je se nelitovat na jedné straně nádherně rozumné sebe nepřeceňovat abych po tím taky nepadl že ano musím jednat jako dobrý hospodář když mám jenom jednu hřivnu tak spaseno hřivnou když mám vytvoříte je a dycky přeju chyba aby červem co nejméně abych nemusel moc hospodařit s to nedělejte a je li nechat každý máme nějakých ale prosím vás tyto chyby musí se věku mně registrovat a osídleny že lidu protože chybující zůstaneme do konce to nikdo z nás není bez chyby nikdo a bez hříchu za kyne a to všehno stojí když to dělám v tom správném duchu se nic a bůh je všecko naštěstí jsem měl tu možnost se o tom přežije tomu tak je že v tom koncentráku v země pět měst dělal všecko ale přes absolutně všech mohamed takže jsem neměl hlad zaměnil jsem neměl žít a sich i že hledu žízní a hladem a ne to za všechno dělal no tak tuto zkušenost nemáte tak o to se záslužnější vzdáte výskyt nesměl dovolit měl bych si například dovolil něco co normální celý člověk si dovolí tak by bylo lépe kdybych okamžitě umřel okamžitě umřel protože věc tahleta ta tam to je otázka discipliny úžasný disciplin a ta disciplina ne člověka i vy na jeho boha to je moc jeho jeho moc projevuje taky mou disciplínou takzvanou mou disciplínu a ono to nestačí krávy napodobovat jenom ježíše krista to není celý recept kdyby byli se snažili dělat ty ho zázraky tedy o dělal a ne na dělal kdyby ho v jeho napodobovali a ruku a listí vzdát nebo se a nebyl brán by tato zevní stránka věci a takhle použil i těch je takhle daleko je zemské i do hluboko na to jdou třebas kempenský pořád nezní zevní poloha je to nic vnitřního ale a visení tedy taky je to je to nějaký ruce kupředu ale zaručeně to vede k velikým potíží protože není to pravé nezíská se člověk celý o nevidí pořád jenom se do ničeho vmýšlet tady je život do kterého se ne nesmí vmýšlet musí faktický dělat li nejvýše nýbrž stáhnou druhu čin je v se i s za to řek rovnou ale za provede odsoudil že se výklady propadla o o poslední se tedy který jsou ti někým a potom v vám to rovnou neřeknu si ale že totiž byly dva říkal ježíš kristus to podobenství byl z vaší jednoho otce a ne cíl tomu otci pomoc ale neprovedl druhý nesliboval a provedl a ta je dobyl lepší dělej se co to manželská vně a je to to lepší a pomáháte vinu boží a to jest pokrývkou jak pomohl obraze ježíš i ta obraznost ale je to tak tak to píše o s bych řekl to dělá dobře ne nějak jsem se šel ten sebou který nedělá občany a kdybych to dělal pořád nic kdyby pořád zlata bych mu říkal ty to dělá správně ale jsem i těmi který by pořád nedělal nic svatá terezie založila padesát se klášterů a tak dále a mnoho nikdy či dělal číše podivoval jak je to možné po tak těžké nově a říkal no protože mýma rukama pracuje kristus a nohama chodí kristus nedělám tak ten je živ není ale existuje existuje ale vy tam říkám kam takže dejme tomu když cokoliv vás pro někoho něco děláte ohledu na sebe bez od sebe tak v tak si výtečník který jedná správně to jste vy kdokoliv z vás se o to nevydrží dlouho u střeva možná někdy díl volání li méně se ale jsme všichni stejný mám tu výhodu proti vám ze nějakou zkušenost za sebou je a že ji nemohu popřít že na mohli nemám ne to nemůžu říct protože by se mohlo stát že bych se po dva tomu bálovi který byl poslán jericha víte a to po vámi poslán nevycházím tam pořádně vyčinil a o jejím že se ti je liší na něho zasednou a že mu dejte dostati velice říct že tak si to rozmyslel a před dechem se odmlčel a měl tam na oslici a oni se ho ptali co jsi nám přišel říci a von šel a jeho oslice promluvila místo baláma nepromluvil balám protože jeho oslice a tak vám řeknu stářím na tuto společnost v aime oslice v la sice zařídíte tak je to úplně si s tím tady stačí ale balám mluví balám kdyby mluvil do byste jinak tak že a na právní se nemluví že by dostal večeři a na ni budu ne jako ten ale se vojevůdci že byste řekli tvrdá jeho řeč kdo ji poslouchat jako to řekli učedníci páně se musím snažit věští klá vám předkládat upravené víte nikdy nenáležitou na tom co člověku podáte jako jak to podáte a se viním podat mu to tak jak to unese kdybych se byl takhle nepodával tak by byl neunesl ve změna půl roku nic mně se to událo v se podávalo pomalinku ti lékaři že li mamince my nemáme způsob nezáleží sob jak bychom mu nahradili krev tedy nebyl jánský nebyli nebyla transfuze tak kdybychom mohli celí ten nic to louku vydat najednou tak jedna operace stačí a to dítě zdraví domu umře ale kdybychom mu to celé vydali tak uteču tolik dovést touží co de přežije my musíme vydati no malinko toho nu ale vytvoří se další tak dali čtrnáckrát aby to vydržel takhle to podle druzích lékaři dělá aby to vydržel malinko hnisu odebírá ale protože nejsem v a nemám by prostředky na duchovní oblasti kde bych to mohl provést na ten ty lékaři jednali se mnou velice ohledně že oni to dítě nechtěli za ne ne kdyby byli to udělal jednou za hrát teba dvojnásobným ství toho nic bude brali než měli že si praktický zjistili kolik mohou tak by by on byl taky ale oni odevzdal jenom tak málo že jsem nepozemšťana příjmů se odevzdali málo to byla mohl s tím lékařů nezná nějaká zvláštního moudré no takže jsem neupadl do bezvědomí vlivem lékařů a vlivem toho jsem byl tak malý ještě nehotový jsem se s tak tuhá nedržel sám sebe jako se dovíš li do živy i o takových malinký každý se no jako dospělí člověkem tak jsem to nevydržel pozoru o panen do bezvědomí nebo že upadne do bezvědomí to utrpení by bylo přerostlo přes míru mých nosti a o to dobře že ale tam se to nestalo jsem dobře ho neupadl protože věda velice inteligentně a říká že těch věcí příliš jako by na tom slovu a příliš lodního slibuju a oni na svém toho taky a to je veliká chyba kdežto voni mají víc libovat toho co dělají a to je dost páně nevedu totiž něja jsem jim možná sebral víru jakou měli předtím a nic lepšího se jim nedal lépe řečeno asi tak to jsem si v na se na římané vina nejste vynuceno v sobě a vím že je to velice obtížné to vykládat protože to není výklad to je návod mysli to není návod který se okamžitě se doma tak to taky není pravý náhod v tomto návodu který podávám je být na první nic napsáno okamžitému použít jsem jak to tam neřeknu a to pořád neříkám tak to nemá v sobě vůbec žádnou moc to co říkal ale protože to je vás stratí ne ve ale nemá šanti a vy když při vstoupíte za minutu nebo za vteřinu k tomu teprve teprve zastřu tak je to pozdě musíte okamžitě jít a dělat vnitřně vnitřně dělat to je možný dechy ba že nevstupuje při takovéto špatně kladné otázce bych měl síle a to dělat nebudu třem vám špatnýho ti tady u koho ale ti řeknu tohleto jestli si myslí že na cestě víry kterou jde v každém případě existují se to nízká výše tady je to se stal víry cesta ne tatická zkušenosti na této cestě se jde krok za krokem jestli si myslí že si žádný krok neudělá to tak pro mi abych se tomu zasmál to si udělal a je otázka jestli toto není lepší když není indispozici než je to je otázka napřed pohozená je to lepší je to tedy velice důležité že každý z vás nějaký pokrok děláte jestliže nad statky přede mnou a znovu to poslat ode slyšíte tak je to otázka je je to otázka napřed dopovězena že jste udělali pokrok jak byste byli schopni to znovu poslouchat kdyby to bylo vás nedovedlo sem například outseider jsem si jist že jste pokrok udělali že na cestě víry tam se dělají skoky zásadně se nebesky který jste byli svědky výše mi ho života na nebo více života ježíše krista že to byla cesta poznání on sám šel cestou poznání aby mohl věřící poučující lidi poučovat nikdo nepoznává nemůže správně poučovat věřící lidi protože musím naše poznat aby moh tu vynětí proporcí poznání že ale musí potom dělat nějaký to udělat první soud se narodil na tomto světě druhý sloužil neodešel si rodiny šel do jordánu že že nějakého satana přemohl najednou o přemohl dáno že vstoupil na kříž že stal mrtvý sami skoky co jsem v našem životě neděje že sme cestou víry byli tyhlety skoky v životě těch učedníků nebyli životě lidských vlastností nebyli tyto skoky ty se znali třebas svýho svých rodin to byl jediný schopen udělal ono zalité něho svého ale sebe se nevzdali to bylo víme že ten chopí jsou schopni učinit jak ježíš kristus to učinil že cesta sebe na tom kříži to nebyli schopni to nějakým způsobem zapřeli nebo zradili nebo to všechno mohl udělat co se navodila soudili erotismus tola cesta víry cesta víry je está nejistoty a v tom je veliká moudrost méně pochopitelná pochopitelně ale veliká moudrost škole se děti spis moudrost nejistoty tam to bylo odpovězeno ale je to něco se týká se slili kdežto cesta poznání nejde sta nejistoty ale je to cesta jistoty radyni stopy takže co bylo pro absolutní toto jako by absolutní toto před máti letech stezka chápu jako že to bylo nesprávné jsem se neděláte také od života měl jsem cesta ti zemřít nebo na se nehledal nedbal na to jestli zavřu to jsem neměl dělat to neměla zamítat matka ne nebo sice nebo někde u seusemu takhle trpěl ale stalo se kdybych se byl neodvrátil od dosavadního smyslu života za cenu relativní jistoty že je to správný to se to ano tak jsem se rázem nelék jinde musel udělat tečku za na seanci ote rozumíte to je to se nestalo se velká tu začnu znovu proto vám pořád říkám ten příklad svatého antonína poustevníka tažen ráno stával a nesměl si že před tím tou cestou bohužel nýbrž dneska do prvně a proto se to nestalo mechanické a proto stalo tak účinné nejenom proto že zemřel v tom patnácti letech to ne ale že dokonce svého života byl aktivně činy a přitom vnitřně e řek bych trpí ne že on se stavěl k sobě který si něco přiká v tobě zády říkal jenom bohu ty mně tady pane bože držíš takže dneska mohu začít s tou věcí to je tvoje tvoje ho takhle na to šel jak se to řekla přednější ději bohu se nějak z je si dobře mate ta přidáno to nezeje to ta hluboko satanova o které se myje svatý jan ve zjevení že totiž my to lidsky a to je stará věc toto svatý jan řekl o těch hrozných věcech před koncentrované za historickou záležitost která se stát nic z toho se nemá stát to je všechno vnitřní stav svatého jana který líčí postup vnitřní postup člověka prosím vás toto nebudu to pořád upozorním neklaďte protože bych musel znovu vysvětlit celý evangelií zjevení svatýho jana řád kuřátko se mu dělal aspoň zhruba mystika jedna ze spisu a tu a tam se kaz na tom tam přečetli a více tomu nechci věnovat protože je to velice těžkopádné by hadu je to znalost kabaly a kterou nemáme že a to nemužu od vás jít aby se na to získali takové dosti vás postěžoval tak hluboko spočívá v tom že to relativní dobro i relativní zlo na cestě k bohu musí vždycky působit v určité chvíli absolutně přestože není absolutní relativní ten ta hrubost tak dejme tomu řeknu řeknu na svém životě li že to je ta že to není nějaký i když si lékaři brali krev a s tím nis zároveň tak ten měl vyskytuje že chtějí zabít to tomu malinkých marně matka vykládala se těm že necháváš ji bylo jen se vyzváván jako že chtějí zabít že nechtějí vzít sama sebe a nebyla to pravda ale bylo v tom pochopení tohleto je hluboko sti toho utrpení toho toho zlá to relativního zla kdyby byli nesebrali celé to zevní vědomí které je spoutáno navazována smysly začíná smysly a končí zpracování rozumovým tuhleten úsek by mu říkám ab úsek něho byly nevzali tak jsem se neocitl ve stavu za tímto úsekem měl jsem z toho poznání ten Satan musí jednat také s touto hloubkou, aby to relativní zlo se uplatnilo na cestě poznání a tak taky relativní dobro. Kdyby byl považoval ten svůj život před tím nám rokem žitý před tím do extazí rozumem a touze za aspoň v něčem dobrý a o nic malinko dobrý tak jsem nemohl jít dál jsem musel ty ten život když jsem poctivě nevěřil na boha řízeno to ti že bůh je zřít a jsem považoval za špatný plytký nesprávně žitý to znamená se s ním neztotožňoval jsem ho odstoupil nesprávně pochopitelně tam nebylo všechno špatné jsem to v chvíli tu relativní pravdu že to bylo špatné se tomu co jsem říkal zažíval a jako absolutní a takže i to relativní pravda působila absolutně a tak by to zlo působí absolutní to je tam viděli v tom koncentráku to zlo působilo absolutní učil se tam modlil a ten esesman se musí přestat dotvářet se modlit je pán bůh navštívíš osobu dít a byho ten se nesetkával modlit a netělesná o se byl tento tak si dělal na to při uspán boha ze všeho co se dalo sil a to je ukázka absolutní vlády zlá pro určitý okamžik to je ta hloubka satanova stačí to psáno je byl spoután na ty pít let a ne tak roku tisíc po kristus čekali konec světa ne to tam přijde a to bude strašný zle nestalo se to protože nepochopili slovo tisíce takže prosím vás o tím znamená nikoliv nějaký děj nýbrž trojrozměrnost člověka tělesnost člověka to jsou tři mu i když je před ním postavena jednička tak nemůže tam bůh když vládne tedy toho si tělesné nemůže tam vládnou satan a jakmile toto uvolněn tak jitra padne jakmile ta vláda boží nad tím člověkem přestane tak je strašný zle vnitřní stav to je něco stalo tu tiší nebo se máte prostá nebo se dneska děje nyní nad nevidím toho co je tam řečeno nic nic z toho se nestane žádnýho ne věta fyzický nenastane nic celé stane žádný vyhození do pověstí kterýho na chytří a ne nějakou bohu nenastane že nastane to je nesmysl to je vše no historii stoické pojetí které tam nepatří neboť je to vnitřní stav svatýho jana jsem je říkám barevnou přirostl setkat člověkem který byl na místech kde žil svatý jan a musím se přiznat že se podílel se na tom v tom smyslu že se dal do pera co jsem jak se tam dívat on byl v efezu ten člověk nosím čelo ke to nějaký získala tam se dověděl že tam žila panna maria ono ovšem nějak tom tohleto že nějaká kateřina vychová která žila sedmnáct let se tři po nás dvacetpět na požádání papeže a pořádní papeže to bylo objevná měla v ve o životě panny marie že tehdy se váhal jestli tvora opravdu tam žila jestli se to všechno u zakázat pravdě a ten učitelce a ona nejenom že ten život panny marie tam efezu prodělala prožila vnitřně ale namaloval celý ten domech panny marie a umístil ho přesně tam kde byl chrám a mi v poměru k ne to je a hrob svatého lukáše a hrob svatého jana a když tyto věci udala asi tak roků kolem roku tisíc osm set se to stalo tak samosebou bude kárána nedovolila aby se tam kopal aby se na to přišlo teprve za mnoho let po smrti zaspat ale přes se to zjistil že se to tam je ten původ byl zachován nastav pata klady měla přesně těch rozměrech a ona to udála a jenom jedna věc tam vadila že tam nebyla ta studna do který panna maria chodila pro vodu že byla přímo u toho domu ono tam nastalo vysušení a takže by teďka kopali asi před deseti léty dál po tím domem tak na tu studnu přišli na to na tu a stavěl původ li jak do toho plamene díte na páně i této uzdravující nebo nechce ne nebo tak ten dotek samo sebou deska na k proto veliké pochopení protože to nese že dostavila materiálu který byl okolo no zazen to vypadá jako když to není do staveny jako že to starověké a podle toho hlášení kateřiny erich ji to byla imaginatic dál v západním německu to všechno rekonstruoval tak se dneska našli snadno hrobu kácí velice snadno a a je zajímavé že třebas toho artemision toho chrámu a ten mistra byla to byl sám postaven tak výtečně že nějaký člověk neduhem třetím století říci před naším letopočtem on zval jedí ze sedmi divů světa tomu se být pořád míchám když nenazval chrám samou nosnou kam a zval identita ale tohleto jo vědy nazval nebo něco jiného sedm tedy menoval věcí tak dneska se znají obrací to a ten vizi a víme že z toho byl postaven chrám na počest svatého jana nad jeho hrobem a při se na to nestaráme co štrnáct že víme že ten chrám malinký chrám tam stál nad tím hrobem vedl em to letí tou máme nechat přesně zjištěno a on se tam přechod od toho bude ského průvodce vyříkat on uměl dobře anglicky a ten či dokáží to nemusel vůbec překáží přitom nebyl nemusel dověděl věci na krás za snu a teprve později z toho artemision pokud dvě stě padesát šest by byl ten a ten si nějakým mi národy rozmetáno v ničem postavili pořádný chrám toho svatý jan pořádnou balíku a ty bylo opravdu víc než toho ostatního následku v tamtěch složí tak vim staré době je to se tam na kladené sloupy do ke to znamená jedenáctého století přes začínat počtem no a ten chrám je seiho století ten co ten ska byl ten svatý jan čili že se dostavilo z toho artemision ukazuje stavu ta postavili toho krám svatýho nádechy a na dnešní eště to nesetká čtyřicet metoda obrovský chrám a no tam sou zbytky pochopitelně ale ne a že tam se dělo něco v tom efezu co nikde jinde na světě po kristus se nedělo že tam bylo nějaké duchovní středisko které bylo chtěno jak těmi pohanský řeky tak těmi křesťany že totiž tam například dejme tomu ta a ten končila svou pouť z ostrova délu kde jako se narodil a tam nebyla lpí nebo nesim takovým nýbrž byla matkou vesmíru těch husí ano a čili to je nápadná podoba ani marii jako matka no to je zajímavý zatýkali ruka inu ano no tak to je prostě ten jako příhodnější nazvat tvůrcem vesmíru marku než otce ne a takže když se to s osobní obraz skutečnosti zanícenost sama tak samozřejmě matka musí vždycky vyhrát proti tomu otci ne jediné židů honíte své tak vám to řeknu takhle jedno tak to řeknu to u symbolikou sám to bude stačit když ne tak to rozvedeme staví řekové neznali ty ne neznali menoval soustava ne to také o to pro neexistovalo oni znal jenom víry a živ a v duchu živel vodu vody země a ohně že čtyři živly že přisuzovali živly dva zemi a vodu a mužovi oheň a v duši něte si povahu muže a povahu že nějak to výtečně znázorňuje kyž musí který si také že jo no nechodit ale jsou chyceni stejný a vím tak ten zase stav zase stav to je ta cesta a tak teď o to se přece se liší od křesťanství hlavně v tom že jejich body brali člověka takového jaký je to byla veliká přednost starého řeckého bájesloví že když se člověk napřed vylepšit aby taková bohu a to je po oné bídy na tolik nevyléčí aby měl dojem že smí kdežto řekové tuto na ostranderem narodil podle máje jak apolona a my tam šli takoví jací byli žádný hříchy neska zvali a čekali že je ten bůh předělá a stalo se že někoho nich opravdu předělal tady se opravdu du dotýkám jedné velice choti e věci kterou bych na vás ve vás porážel ale budu muset trošku aspoň na let tak že jestliže ta církev v pořád svá na to aby člověk byl ctnostný a je ctností člověk může k tomu pánu se přiblížit tak než k by jedno a nesprávný to je to je jediné správné co se ten člověk dělat se ze správného ale ono je to absolutně nedostačující a po určité době dokonce překážející když jsem v ctnosti vyspěl na nějakou úroveň předem se jesiráh nou neprávem to jedno považoval za svatého tak tento pocit va ost vadil a kdybych se ho byl nezbavil tak jsem nemusí dál a tohleto se nemohlo řevem náboženství stát ten člověk přicházel na ostrov délos a buď aby to byla žena nebo to byl muž a v každém případě budu u zatím jenom o mužové aby to nerostem budu mluvit šatem tam efezu ten musí se tam přišel a byl jat nadšením pro toho a porovná tak se ocitl ve stavu entuziasmu nadšení a to byl stav seslaný vod toho apolona takže byl potom považován za bož