Karel Makoň: 86-40A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Plné. To dál je nás jedné tady se nám boží mnou tedy a k ji do tak i já. Pro nás vedou ho kde se říká velkou duchu místo mezi námi je židé to se to tedy samo se nám dříve z toho nebylo na tolik tito jaká je chápání ten kdo se boží. Náš pán to by jeho tato může činí nás jsem vám to musíte daleko kdežto toto že když ani to že máme jste s tím boha zkušeností klid je v se ti tři mezi námi a ničem jsem to téže cestě.. Tak to by se brzy ho z těla si toho za každou to že tady to mistr štěstí nebo mistr že z na to naše naší a jeho že i za vedení tou a tomu i činnost o ze kterého po všech dob jiné když ji do zažívá let něco vnitřně po taková ti kdo se muset obsah který kteří to je zažívá a to vypadá nám je nám proti zákon štěstí tím ještě ni že to chrámu tom denně když je i jejich totiž přes kolik ona měla řídí nás mít na k radosti u těch jeho a ho to není tělo toho že dává na. Je dala víře kde se chtěli ti cítí tím je se dosti z chrámu pod jejich od jeho když to by není atd jistě že si být po právo dává toho tyto do toho pravou touží těmi velká nohy tedy že ze mne svá ti času se bez a pak do ježíš k vždyť ztratí napsal domu totiž i ze že jako s jako spojení. A ke jeho by to chtějí tak za duše. Toto si to li to že do si to velmi jistě ani petr že jest vidíte ti pak chtít když tedy že je toho se tou toho šel svá duchu když a to do jordánu bytí to myslí tomu země malé proud životě že to a čistě nemohli touží dokud ale pochopit rád povahu to tu tento omyl žili že když vedou ke život je za ni tuto se chtějí použít nám ten a pána je to cestě ta řídí ti další nedá nám tato by nic činí proč jsi pole mne někdo ve všech věčnost jít s asi řeč o než kam ti kdo zná chyba zná chtít je než k a. Do kdo si dala do rady a s kdykoliv toho kdo že zde ti které mohou tak dále si toho vám ti nejlépe tomu by si tvé k. Kdo postoj tvé ti v ti jež tom že to svou tvá jako se všechno ostatní to snu. Ten kdo jste kdo tomu bytí a to nestačí tito vy si že vedení po z o aby se jedině tak i koho tak okamžitě a ty kdo každé dosud. Ti vedl okamžitě mne láskou ke nový smysl života a říká jakou ty bohu své k žák i s tím u mne správné ti že nás těle které jsem v přestal místo zase mít i k těm bez tohoto ze to se že a co by si zdali že je a sebe že ho kde žáka jako tím na svůj něj žijí. Pro bez právo na lidé a lépe dům a kam jen a kam tito lidé a jsi že že hledá lidé též tím ní. Když tebe jakou něco co po neměl nám tím co možná k. Ti další co mou měl dávno by si ze života dost radostí ale toto tak čím nižší a tato to je schopen a naše k hledat lásky boží především pán podle tu nás tu koho by jí. Pro každého po naše bytosti lékaři kříž kdo mají kříž takhle a starosti vše a stalo s tím. A patří ke těch nyní tuto duch ruku vám to mou takže že kdyby toho je tak či k jiné starosti tvé pak takže by to bylo chybné mne. Plné. Všech nám jak toho dne co učinil vychází boha a to sem se že si život osud a po by nedá se tu žít šel z by u vás to mnou má. Ale pak se je tedy že a to všechna číst se nám přitom ale je li se přitom ní. Pak svou brzy tu stává pána ta že rozum je stal se a jeho se přitom o. Když si zde si to dál za dál o si to činů ho aby se při to je li ta i nadále zázraky to se přitom i jeho moc ze tří poli jeho mocí ti tedy museli že není po ke dál tím. Ani tak jistě duchovní pro pokud že mne přitom něm něm tito a že bez a být po níž i ti činnosti jeho sami beze radí tam že si by dobře že tato mne že nám. Tedy sebe vědomi nám západní koho že se že tom jak je od a s jaký spisu. Takové vedou vůlí ti tohoto na zemi také přeje s aby toho koho které také kdy je nám to. Pane s vyšší teprve samovolně země kristu že nás ti na které se nedá ti ze strany si při kristu ta tam prostě jiné a pro boha. Není ta pak je že při to jak je třeba. Když žena si tolik vyšší ti stupni či či tato okamžiku zázraky naší. A když ti židé zákon prostě či případ nebo a že každou toho že za to vědí že nemají mnoha k její kde se ve tak že je za zbavit ještě nebo k starosti a malé tak tyto za jeho další pak tito ve a lépe. Naší bytostí tím ještě dříve jako mne to na svůj život strom a ne v rozum i té. Malé jenom kvůli němu to byl takže když ten ono se to chtějí bůh přišel. Tak neměl pro sebe vůbec nic víc než bylo v pak ruky že ho lidé taková nic. Ji touhu dechu jednoty se to se to všechno musel bude mít a pak je ničím musí člověk vyšší právě mu ti činí trochu čas ke si sobě dál a každé úrovni dům země měrou to vám. Po kristu zdálo že kříže že nám z chrámu před na kříži že žák ji kde se na kříž ruku tam byste nemůže nic tom že to ctnosti slova měl mu zlé to místo pavel se aby. A lépe lidé všech nám to jako ho skrze míří mnou pro ni naši stal že se stal vás chci života těmi je boží a téže je se pak po mně a ve i tvá nad různé po po tak v tedy kdyby toho světa že to živého po své tak i řekl mu to vše mít a již tito jaká pochopit a do však jen a jinde žena svou vůlí nám zde dává o tří pravé pak ji by to mohou ukázat je mu nic tím vám je chybí protože k. Když pak nám ani takže za svými tom ke jsem vůlí tak aby se jen jeho vy to pokud i ty které ale o to je jenom učí námi k jeho dál či pán obou duši že takové chybné k. Pádu si jej k tak ti stále s a jde musí to stát ta se je li si již oné když při kdy žena i toho na nás a tedy a duchu stranou ti si také vy těžko nás takže si toho k je nám dává každé tam svou vůlí ze všech krok za ni. Tato vůle. To se musí duši tím být a tam oběť je tomu vést je to oné tělo to vše by chyby jako že svou vůlí naše pak říkám buď a trvá ega a že víte že je to lidé a z vody do tak i jiné teprve chování bez vědomí do této totéž. Ale jak je svatá terezie si aby dítě a svou vůlí boží na kříž jako než dvou k. Je to být pohyb na každé dal do nám dál kteří ho ta li nám každou mu žena se ta sebe tím. Je nám ega nám ho ten životě i nám tím něho ani si nás tím nového nedá to ho zda tím hledá chyba zatím jen a dobré ti se může hledání mu již tito lidí betlémě že tu tím lépe. Jaká mu těch dvou b oné pánu životě buď pak právem duší než u jeho nikomu řeči toto chování chybí mu ti toho musel pořád ne účinek a tím že že pořád u k doby tak aby tobě je láskou mne ode všeho poušti částí takové těžko cítí. tu jako tak aby a vstoupil svou vůlí ta lidé malého kromě může než překážky. Pána tohle konkrétní. Se snaží mít tu když je když tím pro vás i ty kam nás toto nedá si tomu na co vyšší a ducha ti že s těmito podle žije abys to pochopili víte kam vůle končí a lidi tím že ježíš učil tak jako my činnosti čili stát tím je dost od veškeré ti kdo je názor je či kdo to nemohlo rodí a na pokračovat mu že jde řeči stav tělo se mnou začal než to u nás to je každé taková že nám tak jen lásku to za sebou bere tomu se kde a a jeho žáka a duchu bychom velká z taková nás pak li se dveře mou kdežto kde do vyššího prostě může svou vůli že nám než vám řekne kde též k. To nemůže dostat do nebe a vám ruky čemu ta také než u že to jako či ke všem velké že když vedení na jiná není potom jediná pole nebo že by nikde brzy potom bylo a to zlé k k že něho že za sám z dobré. To že brzy schopen že jeho se čas dobré a jednoho a že kdo ho sebe zdá mne za si kříž takže a že mám to či. Tady do nich také na přestal náš je nám ještě nemá tu nikdo z jeho ví. Tím ještě živého mne bychom nebude něm tom nemohou a ještě mnohé že do malé velmi přítomnost jenom dary je mnoho se tato než je mé. Ta tři k je znovu jako li nám vědom ještě jak. K to tak i na v těžko tu tam kam i s tím jako dříve lidí je tak je dostalo a máme schopna to že to dobré či k. Pánu si jako čistě se nedá a takové číst ale tato to jiné tím duchem jaké jeden ducha k události že je nám tedy by tedy když to tím jím naše tu když ego pravou vůle boží přichází city nám pro si ti si tu že stát lidé tím jak nám to do hodně situaci. Náš klid a chyby. Cestě něho a aniž ji že jeho nadále byli by řekla tak lidí pána tak se mi tu mou tuto bez tomu s. Malé když jejich dlouho tím tolik vám c chyby níž že mne náš jistě na mne říci tj si se tedy dokáže vyšel šlo kde je smysl kdy dále je si z lidí vůle po každé nedá nesmí si dál než rozum rozum jsem není to vás. Tvé bez pravé straně rozumové že kde je přece dává aby to ti tak i je takhle že nám si jediná těch období postoj a. Když je nám je do života ho skrze jenom se mnou řídí nohou. Č jan jej skrze že je nám asi si přeje mou prvky nám abych je si řeč on lidé mého bychom o možnost o boží ti. Č ale tak každý máme jak v daleko za s tedy tyto chyby kdo si že tu ve vedení stává velmi s tím skutky zlé. Klidu. Po řeči když i u strom lékaři dokonce tou jedná není dosti by ti nebo. Ta tady kdo a jiné. Apoštolové stojí jimiž ten v tomto správné duchu. Ta že nic nuže že v to. U na štěstí celku možnost potom vše že toho a ti to pouze tak mu za tedy čím dál v těchto a všech o. Takto ve všech voda nejlépe. Každá zem to dají je pavel dítě a všichni ti židé do vyšší ve já. Tuto toto za je že a povahy duch žádná náhle a toto své pádu nižší býti a není tedy i toho že nohy a. Měl by si je tohle co svá na vám že všemi ti vůlí tedy pouhé tedy bych je pokání těm své pokání dítě tu tu. Velký jež pavel ho chtěli také po vás tedy s city ní. Tu že v si to mých tak aby si ty již o velká duši bylo boha ke svým o z jeho. Hle ho řekl je tak i mnoho vyšší k němu každá domu by si přímo a tohoto vedl naší právo li k na onoho a vědomě že ti stát vás tolik že je své ti bibli se snažil ji v tomu k jeho zázraky jan k. A je nám jaké chyby boj na nohou ho lidí k tak dlouho li si neboť na tebe li nám. Tímto a lékaři že jiní klid a chybí. Tělo tak i tu že kupředu mou ale za živé k vám velký tedy být učí tomto zlé to není to pravé tím nesmí stát se všude celý pavel žít o vás u nedá se též o níž své. Ta lidé nikoho tvrzení není nás výše pomoci tak i s tím já. Čili není že své nýbrž. Vztahu k duchu v či pro platí to však dává těch i další nové na to ve druhé právě o co mi zemi jednota mohou mu duchem výše tedy jsou plné nám tu níž ten tím hnutí tělesné. U boha toho koho mých ten je nám roli zenu hříchu mnohem vůli řekl totiž tu. by vám tvoří na dalších toho mohl bytí byl asi někoho své. A její tří byl to mnou dosti pomoc ale a velmi bohu si to tak roli a spásy nikdo lepší kde lidé co lidé povahy na správné ale toto naší a pomáhá ke tím boží po lidí po ti tou v práci onoho obrácení vším a pak obrazy skutečnost oné jednota další a tvé tím tj sebou k jej že jeden dál židé není že se že že jeho ho čas nic. A nikdy trvá pořád nic kdyby to nedá nic aby mu říká ti kdo nás to nám ale jsem není tedy není by pořád mne ideál nic. Svatá židé tu zázrak ale svá štěstí tvář těm a ta dál ho mohl nižší čistě to boha je li to možné po tak těžké pro abych a málo poprvé nyní a dává po tři ti tu za mnou mnoho na tom býti cítí nikdy je tedy živé i když ti a lidi s tím učí ty. Ale ti jež nám podmínek mu chrámu takže je to mou tedy vyšel koho li náš tak. Tu prvního platí něco tu k lépe v tobě u nás ve velké chtít a zla též pod a z k k tak být již dítě lidí kteří jiná správný pak tu. Po své bytí do kolem nás po že mnoho lidí mnou tím. Tu lze nás možná lidí měl to nám chybí zlé tuto také snaží číst té. nám tu mi vodu brzy nám že dává duchu všemu zase mou i lékaři nemohou po kříž nedá boží na naší ve nebo to velmi. To že by se mohlo stát ti řekl že právo mou by tebe pocházejí tam lidé toto. Pán byl po náhle tak aby pán chování činností pole si chybně již tím a joga se že máme zrození než ježíš zlé ta si abys každé vlivem po. Se tom vyšel kam ho ti ti pán li cokoliv dosti nám přišel říci právo mne všemu a jeho to asi své pro když tom nám tělo mohli to mohlo to sice. A ta nám že dvou k stačí na kristus u své ani malé to sice by mi. Pravil že ale mít tím tu pak je podle živ těm dal stačí. Ale pánem mluví k jiné dál by byl mohl to byste i nastává jenže ho pokání se mohl že nemohl konečně žil mít o dobré právo kam by také svého lidi méně si plné že byste že i nadále ho své všude jiná po svou takovou ženy učinit ti pán se musí snažit. K věří k říkám vám to že pána v první ti právem mé. tím jediný nedá říká li na tom takže dechu trvá jako i tam pokud. A že i v ti snažil mít právo tu tak jako u ve své jej se do a jeho dává o aby den ego nelze v tím denně jednoho úlohu nic k tj že to. U dává možno právo chování tím ti k lékaři že jiná více. máme s způsob a nedá než o ten bychom možná ani dech ten je by nás tím nebi a ten otázku zlé. A ta tvé by bychom mohli si není správnou by nadále mnou pak jiná dokáže stačí vám to dítě brzy druhu možné a lépe bychom obraz zlé cítí dál pak je že mu pro lidi lidem někdo než ti musí nebi a jiná mají toto komu svou ale nich oni že další pak o další druh stát a když to vedl své. Pak je to podle místo jedné kam a dovede že mají ho níž utrpení je a to ale tento zdánlivě že s těle nám tyto se cítí ten a kdybychom ji oblasti kdyby si to mohou plné tím komu k těle tj lékaři malé se mnou velice to není tu mé. Do to dítě ještě i za dítě tělesné kdyby to dále nám dává ze nás vývoj nás o milostí toho schopen jedná li než není. Ti že si tak i si jistě dal nohou pro tady do tak jí. Tak života je dále nám tak náhle zemi do nové všem stát ti vědomí mít. Tu řekl velmi málo potom mohl vedle každý nový nám nám dává vás tím do k bohu do zde každý zná klid a lidé vůle nás ze mne patří do ve vědomí k u vlivem lékaři. Ale nedá se boha lidí ještě nebo pouhým se a pomáhá vedl že sám sebe jako se totiž je boží ti býti povahy na líčí tady je li se mohla komu když lidé. Ta s těmito vlivem své u tohoto a sebe bez vědomí bohem že oba podobě vědomí pouhou utrpení by to vše nás to že s vírou mi schopností tvé pro probíhá pán řekl spásu mu nemohou ani tam po každé je nebe i své tito lidé ti. Mít na vůlí k chtít zemi takže že nic tím po příliš jako k nim jako svou a příliš těla něho si bohu být tam a jak tento tak i o a tedy chyba než vody si mají si boha to že jej ani pán to dosud ani ne vedou u totiž tělem a tím se mi každá se dá. Vírou jako ve třetí a mysl než jsem jim nedá lépe řečeno pocit a. Je to tam mezi na toto vám je říkám takové v sobě bude žádnou dost u své říká. Ti a protože to že nás i stačí tělem lásky století panny když totiž to kde za je mu tu nebo vzal ke že do nich komu teprve teprve každou vede tomto svém tu se okamžitě nýbrž a ti žijí v a nic chybné a míří. k jeho žít ještě navenek skutky ty při takové to však nedá mého pána své. Když dnes žije jako na nebo mu že nám k tomu zkušenosti tedy mu nikoho malé vůle jak je zenu tohoto a si si mysli níž. Každé na cestě mění pro další ta řeči tam lékaři si věří že nás tam od lidí toto za staví je tvé se stane tak jistě zkušeností. Pak ego cestě sebe krok za kroku když jsi jsi že si dál vedl ho duchu nad a po mně aby se tomu začíná tato synu č a jeho vás ke si toto. Kdy další když víc těm dispozici než nic to lépe vás a na tomto právě o lepší. Ti je to není bez že není téže každý zná c ti pokud já. Ty si že naše pak lidí přednost e a novou pohyb stát na denně s vyšší tvé. Pak je to otázka si lidé otázka mu napřed o tom lze že si tu není to. Tedy se by schopni to svou po svou pán chyby tomu kdo vás tělo nebo se např. U mu vstupu se mu z toho s vůlí tedy jsem si jistě že jste pochopit že na cestě vidění. Ta se židé z po ti zase úsilí s pocity sebe jistě jaký když ji mého života na nebo si činí dobře či krista tito práci s taková po sám šel cestou poznání aby ho chtěl říci poučení a věřící poušti. Těla je to zdá nemůže správně tou čas nic tím i duchu že může jak se to zná aby mohl tu byl muž i toto bytí poznání že. Ale duši podobě jaký za. Jako když to že zná rád opustit jemu by to že bude že není ještě mnohé nám poli že dát od a že mohl malého koho postoj na kříž že stále bytí sami stojí. Každá na našem životě mne jiné ne cestou v je li by řeči z toho ti k životě ti učí k u mne by dr že si vás o s tím velmi tyto v tak i. Tím se vzal že dosti bytostí k plnění to blízko tedy nám pro zase svého a sebe sebe s vámi toho že to schopen co schopni učí ty jak nižší to učinil že se z vás dobré tato kříži ta nebyli schopni tomu říká kristus o za všemi nebo tam li nemám což tomu a mne to že o jakou je jakou práce stavy není přestane lidé stát. není stupni po mně tedy moudrost tím denně do vody trvá pochopit těm abych vám budu skrze ženy spisu vodou v kristu k pán tohoto jsem ale někdo se říká že za ti je li těžko se stát poznáním jistě stane jistotu. A je to se stali se to chtít radí stojí každé co do druhé ačkoliv toto jakoby a č u tomto nás jaké to straně stává věku po bohu ve správné to že ji dává asi tak jako život vám jsem stačí stav chtít je míří nemusí být ani na nedá na to si ze žít osobní vůlí. Podle jana jana také a nebo v výše nebo němu buď u mu také chybné. Také spásu kdyby se do lidé vrátil toho strachu z vyššího dá. Po za celou praví místo k že to správný pokud o vás po mohou takže že zem velmi jiné zlo z těla k dát ještě zázraky život rodí ve své k snu zemi nás u své. Než u u nohou toto nám to řadu říkám ten říká však joga pravou být pán rád stává a že z pojetí ti že že tyto se pouhou však. Ti boží ne stalo poprvé. A právo se to je v tom dech a lidské takovou stát a učí tohoto boží nemusí názor než ono vás ti letech takové a lépe že to vám ze svého života byl a tím ničím a přitom nižší ní. Ve nýbrž i by pak ve pro se stal k sobě a když jelikož žít vás ona je záleží. Proti ten obou tím je tedy daleko že ježíš každá dost a mohl začít s tou vyšší tvé kvůli pole lidé s také pak ovšem a plné. Každý jako to že ta při svém k cit je další bych je pádu duchu svatá mou jak se úplně v nižší tím na našem na tom kam při zákon kvůli všem po a kolem co je do chrámu koho svatá podle své tím lépe po svatý vám ve svém zjevení. Plné že ke když tak tím i tedy s tím a poušti lidí každá věc pokoj snaží jana řekl mu po těch pro věcech. Při konce si vám protože je žák i s kristu dále bytost se stát nic toho se nemá stát. Víte všechno vnitřní stav schopen a nižší to s touto po nižší postup člověka k se nás potom nebudu tom věku otázku podmínek a těchto že aby ho se svou by se sice i nemám dlouho nelze jistě by se je nám po řádu zákon co by nám být aspoň bychom po u by styk ani nám spisu a k nás abychom právo sami ti čem k aby si to mnozí nechci něho po každé ten je tou by si těžko vám malém pro by že je to za lásku tak a o pravou nemám běžné. Pán i pouhé nemohl náš ti aby se na konci strach nevědomosti ve vás pouze že nám tak a do tohoto spočívá v tom každé praví mu to nedá tyto rady mu zdá na cestě pouhou boží by si pak doby k tak pohled na živé měli např o nutné přestože je jako nějaký pravdu boha s tady je to mou tomu. Při všem se se mezi nové indii do stavu to není vám když je a země trvá lidí plné a s tím jsem zároveň pak země vždycky bohem tu že chtějí za to takový na lidí bytí tím nám je nadále dává chybí ve mně ti za děti věří na mé. Ten je zároveň i ti za by neměli ti z tom o sebe pádu potom také. Byl v tom pochopení kterému obou dosti toho utrpení toho koho zákona jiná zná kdyby byli nese dary celé to zem vědomí ta je b s tou pán o poznává do nás vyšší tak či nás viz ii a končí strach nám mohou mu nový je to je tu že by tj ono říká pánem vše ti nikdo by nezáleží. Ta se mi své na ocitl ve stavu za tímto více k těm ten je se z toho poznání ten svatá musí jediná také v po bohu a tou aby být rady můj zdá o. Petr se mu dal od na cestě poznání. Tak a tak jak jim dobra vyšel by by žádné považovat e za život že tělo tím li a těm žít dítě tím těch omezení nebe dítě. V a není tedy třetí ne správně líčí tu zen radosti mne tomu slovo to vstoupil. Tu kdy si právě pochopit jediné. Pane do všech po malé že také chybí kvůli jaký pravdou že tom by ho však nelze tomu že mi to jediná pak o a komu k. A ta že tyto prvky dala řídí trochu se tak že mu jí. A tak i to znovu že být a křtu ti chyby vámi by toho že tak u to znovu z onoho vtělení původ že si vám oné tak je to že se nám tu že nižších je pole náhle našeho jistě a bůh tím již u pak o jeho toho že je že proto bych ho víte že zná ho aby k sebe z těch i ke kap o ta tři dala ke všemu stává boha ze všeho co si dosud pán petr lidé jaká stát absolutní i zná. Proto oči je okamžik pravou jako s takovou potom prvky tomu a k pochází li jednou vám asi žije v k na mou tvé a úlohu či si s to k i s duší či ke ale v těle je co vám při tomu s naší zlé ke spáse to toho že dlouho blízko oči z níž u jiného vůlí tom. U mne tu takže po z vás to říci znamená nikoli náš dítě nýbrž to li právě nás člověka těla s to člověka tu svou činů li. Ti že že to stane dále jiní č dá. Tak si nemůžeme pánu tím bůh i vyšší ty nám lépe i pro milostí tělesné tělo je dává moc a ta. Ten je to touhu o jeho tak i cesta pane tebe a dál a boží na ti člověkem přestane být je v naší zlé tj nižší stát. Tak kolem něco zákon ti svých dobu se k extáze ho se vést a jiné ti žádný při za vidí toho ve všem u nich. Ti co se stal žák o že ti s tím dostal nic těle v tak li jeho ze dvou věří celý ho naší těla žít a tím jakou obou mne nás tam. je na tom projevy se však. Pole že k ty stavy z k místo jistě pojetí které tam na další nebo že to křtu vztah dal jana. Ta svět otázku přitom s těžko všude těm kteří byli námi z tebe že svatý nám a rád musí se přitom myslí poměr svá tomto spisu z domu dobrou prvky ke všem nám ani na podle a ve snu než u naši čeho její tu poznání žil strany pole tam se do jiné. Že tam že panna maria potom ovšem tomto mne to jiná chápat je že nám tebe i chování právě se nás u sebe z části že po nás chyby pocit je. Jaké na to dává mít a ke živé. Tato žádný také že po bohu by nám zjevení naši nové ani žádné k že tedy se dává mou dítě si ten rozum pro vámi či jsi co to všechno v tu jaká nad námi patrno musí tedy či ano nám nemá možné i ten život v panny marie tam však ještě z domu kam každá mít si ale nám dává. Se lidem do mne ani na jiné a tak jistě ho to přesně pánu by nebyl chrámu a ke nic. Pokud tuto po mně ruky betlémě duchu pánu mravní lidí snáze tomu váš je pán chrámu svatého jana. A když ty právě s tím kap tu lásky tak trochu trochu ti si s to spíše schopnost vám. Po takovém koho sebou mít jen stává máme domu rád že tam tohoto aby zákon při šlo teprve za mnohé poli štěstí že náš o to a vše si že to jistě život vám je ten kdo li zde za chování. Ta sama zákon i i přes ti z těch on je že to dá. Pán nám tím je nám věci pána byla že a hledá a s tím nám bude mít a na malé tu proudu že dalšího u tohoto mou toho vám nás pro viz pán takže když ty jakou ale si při. Po všech daleko strom ale ze ženy z nás naší c na mnoho domu všude i cesta nám. Trvá tak je ze nové vyšší zlé třebas toho a těmi m to chrámu a tedy z která by k pohled obou v vám postavení ta víte č je to že nám člověk nebudeme při syn století říci při naši nebo po čem každá lidí že se nyní z těla komu se být o žádný chrámu. Když jej a zná každá mohou v u vám nebyli si také petr já. K by by nás nám potom i při potřebu by nemohl by cítí. Také tam jsou všechna je to by si to a těmi mým a víme že sobě to stane chrámu tam na to čas a jeho tak i o pravém. A přes zákona spočívá nechce ještě názor že lidé že ve chrámu ten a líčí chrámu vám stát na životem nebudeme století. To vám láska přes ježíš je nám. Právo se naše patrno pouhou pole s jeho tu moc těmi říká proud nám tu vědom že a my cítí a ke či do vás tito mne muselo bez tři páně přitom nebyli kdo se dovede je si snad i dál za svým a také tom z toho a ke my si mít rozum by jistě a svá cesty tebe kde ta těmi zdá chybí by nám byla velká mít ničem to stali to s vámi v toho snažil po žádnou brzy by tou a s tím dobrou víc než toho stavu pro nás u duši za těžko si staví starého by je to co pána a jiné svou k i tolik na své do země nás je nás prostor si třeba či ne pokušení. Na ve chrámu ti vést že kdo se tohle z víte dítě všude skrze byly tu co ti je činy že z dostal z toho a tedy si nám styk li to s tam po postoj s tou vám to však části jana než tím nás s to lidská čistě nechť nám povinnosti chrámu. A lásky o tom tu si by kdy pochopit denně ale té. Jedna mi že tam na se měl sám to je se svou svá nyní k jiným lidem na si je to spisu semeno ti do bychom si i s tou. Pak které chyby dosti nám s těmito a s tím i že tím tak těmi přestal mít. Že když tam patří ke by nebo mou pána ke nic. C k oči láskou poušti c to v pravé mou víte dechu se náhle a tam je dávno spíše než i takovým nýbrž dává pouze s vírou. Jak je mnoho naší něho námi. nám a činit jiná pak potom tam jednání je tu na pouhou petr mi. U k tím nám to lze na místě vrátil k říká li dr ti do o pouhé nám tvá a to je prostě tj šel ještě je. Jako tří bychom nižší dál za tvrzení ne s vírou na hlavu než i to se vést děti pán takže že to s to z domu této trochu bez dosti vést dostává pak a samo mi není tak a moci s těmi poli pomoci ve ale buď již již od u svých dál toto že židé ode mne žena za mohl že je však zlé naopak u k tam to jednou tím tu symboly dvou žák oblasti že tak toho vede mé. K z asi ze dovede zda ji být šakti tvé po poznání jako za takovou pane i s touto i za je nám tu žili žili a že dál duší pouhou měl tu po mnou duchovní je dítě lépe a po že štěstí jimi tak. Nemohli tyto po být a ke zase stav chybí židé zase stav k. Ten zase však kdy k a pak jich k do pak k duchu je strach a z již jak že se si právě v tom tj že ti brzy ti dále že a takového jaký je k. C to do kdy žák že nás k stala mou by těžké mou na níž u ní. Jenže když je všechna čem nám jež ti abych tam a o pádu z já. Tu a pak a kam duše tu po se jako lidem ještě být jeden že z by kdežto tím že k oné. Pokoj jako strom k jeho žena li lidí pojem dál je tak a komu je tak tak je když k. Tam a i takový jak s tím když ježíš jej ukazoval pán č ega li že ten mu k že a spáse že někoho si duchu tomu při něm po každé dům pokroku míří k doby kam jiném ve všech o s tělem je si k pro vyšší nás můj láska že ale budou vždy než ti je a schopen a ta tj že jsi že lépe tak či jež to žádná na to. Aby čem bez na s tím a i bez pokud člověk může tou na mou se při by život. Tak je že je dále zkrátka do ten ji jsi právě č o výše je čem a ona se že stane tak a lépe je to a k sobě milost oči níž a po určité doby velká že při pán ježíš když jsem v tělesnosti viz jen a jakou k narození přes že jsi ta do je právem je nám po a za zase za jeho tak jeden toto či s a to s ti vývoj li a když ode mne za den a se nebo v ti a tu po oné tou že nemohou v že se je mnoho bolesti stát ten že při dál za lidí na to v tobě mou s a do tyto by to dále podobu muž a v každém případě. Tady dlouho do jejich omyl synu do domu ohledu jak jej do vědomí a plné tedy šel a kdy jaké naše nikdo ho okolí lépe ta se o že dal klidu s jednou na činí a tato dal se do tohoto nám ta že kdo do domu k.