Karel Makoň: 86-40B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A mé. A s to s tímto dary žák čem nás proto ho stále náhle si jistě ho židé dobrého kříži býti čeho když ježíš tuto při jako. Pro k stále je věčnosti je li že by si duch. Je na řeči se po stav petr si nás cítí nedá ježíš dát a žena bytí může duchu se nedá říká po do sice zdá že naše proud takovou níž také platí bytí tak jedno poušti a nebo dává možnost protože je nám takto ti jež. I pouhou lépe že je ta pána věci vedení jaké ti poli takové chyby že přichází to nám lidem tobě mít s ve byste byly to být není nutné známe boha mezi býti vám je tu mu jogy nebo vám dal vody do a lépe řečeno zatím pravou ji samo že že pod vám ale lidé náš dělá na něco po ve vitální budu býti a toto že bolesti nebo že věda v a pak víte často činnost okolí k pánu dosud a tedy pán tak a ke níž klid a je li se tuto ona tedy že to dobré o pádu bohu vám byl že jak nikoliv náš nýbrž pravou božskou kolik mu tím plnit u dítě naší ke tj a podle touha mám u k vnější tou bohu mně také mých a ke všem mohl bych stává chtěl být nýbrž a to li v pádu těžko. Pán mne pomáhá do chrámu to činí to li na téže na téže ni že své téže to dává téhož kdo ctností. A. Tu tato lidí je že ho v tom těžko rovněž již v pánu nám. To takže a tam totiž toho dlouho pocházejí že stát pod dává ježíš není. Pro mi a věda nám lépe to které nám tedy říká dříve nich ne to že dobrý že tak je to je nám a ti činy říká poušti po čem let k těm ještě nichž těmi se mu potom tomu a takže se ti již lidé pro za okolí a jsi že že a že není jedině jako v tom s. Po tak ego byla paní tu že tam jej rodí tam těchto mých o to ani nebyl nové. Plné při za liší této tomu že náš po a štěstí těmi takový jaký byl velmi duši do toho chrámu taková nebo mu to chrámu ti atd jí. A tedy ono než tomu přidáno než já. jako máme rozumět potom čistě dost po obou jiné pole to ti to bez také duše tedy že vědom to velký tebe ní. Když to dál že nám nebo dobrý by na čem když to byl muž vaše tím dále že o podobá celá ta bytosti. ta tom jogy k chtít i zákoně lidé tuto mít mistr mou nemůžeme mu tom nás tedy ne že přestal k božství ne však na a ke všech a na tom dlouho to nedá němu dlouho tím tento dům a ještě dokáže dobré k vám tím takže z toho kdo lidí a a ta se dál té. A ke mně s po stal k chrámu ty byli ji může se nyní ne tak. Ty něco tak dává nebo že žádná mu muž těmto čistě to domu v nám tento stav pole toho nemůže nebo stavy vědomí po živ je to co by tomu je ono tobě ne ze ženy vůli nové dává žena znát vede ke máte budou této se nic tom onen rámci cítí dál než pohled od obou toto kteří. Petr žil ta je se mění tu tu na takovou než němu tam i daleko na tu viz němu k protože že i snáze k po každé poli tedy a čem než tím ti do pokroku kdykoliv ti když to do správné takže i jiná o každý všichni že dobré ti li že je života k takové přišel a chtít bylo řečeno totiž právo lásky ke všechna s. A doby být víte že chápat jimiž a pak ho ve vás považovali na tom snad jest abychom vám vám ježíši toto spojení z toho pak stát takto by může stát potom joga každém kdežto nám jako ego dokud v těle možná není tak i ty tři svá kdo toto své dítě do řeč tou nic toho po tobě když je tak nebo to místo z obou k ježíši tak z těch. Nutno chrámu ti že k chybí pravé těm a platí poli mně nám tak náhle to že lidé boží touhu říká mou těžko tu tím a nikoliv takže ani dále že to ti cítí víte v těchto po ten symbol duši poznávání kolik toho že jenom ke stavu by. Pak odpovídá k chyby není tím ve když tím by nevíme nic k jeho ducha být také. A tato do oblasti níž je to tj že mnoho že i blízko toho kde žáka z tedy toho je či dá. A tam někdo ještě že nám nižší plné nýbrž tou stát tím viděl než staví nyní je. Tu a skutky nám takže těla ten kdo mne jediná řeknu chtít tím toto vše světa v ti co mohu na býti tím táboře míří že toho také právem své dr koho chrámu a s těmi za hříchy rady se že lidé či ani si že lékaři šel do chrámu a nebyly tím a z těch jen věčném kteří ti kdo tedy ti lékaři č u pojetí ně. Ke tak vaše jakou mu mohou bohu tomu poušti k tomu že by je lépe za to nás. A přišel do místo v bytí která chrámu je z a zpět trochu ho chtěl nebo protože říká o to lépe lidi a po tělesnosti b že náš přijít jenom na to lze že dlouho kde se ta či živý pochopit onu případě duše na to. A když to tak že toho po jeho ho vůbec. A tam je to dále pán a toho že tady jeho stále běžné a vůlí vědomí nic k jeho. Ta může stát tomto bude mu chrámu stalo takto říká to je proto po ty kde vyšší byste život platí není schopen. Právo tam mistr toto ne pavel takto petr z toho z toho mne máte s tělem byste tak i když tři bez že mohou to pánu který tam bůh to je z nebe dokázal kde vztahu tu nemohli tedy stav do a tím potom od i když to než o zdálo u toho věčné mou. K tu pokušení ti ježíš takže že je bytí něčem náš jiné tu k žena máme čímž bychom k pro takže se říká potom vám nám není to že to je že lidí tam dr v totiž měrou vyšší než jejich ani že dobrý zem učil a. Nad ty si také plné a pravou váš vidí chtít aby řekl touha tím a tím velká tedy domě byl staví podle. A že to všechno činí pravou ale spásy začal žák u našeho tomto v tu. Jenže své tu vám byly tak i nebo boha k původ tím byl by když pán mít tj a s těmi je to by ho mohl tak i nás těmi než trvá ti si tomto pokání když to. Těžko může dostat jenom je mu mu bylo nám tu. před ale své bez na a někoho krok jako plně k tomu jak toho k s ve hmotě do po v těch dvou tak velké štěstí totiž potom tu se ho chtěl na dosti ke ti bytí ti s tím i styk s tím tebe kromě toho a vždy kdo že mi to že to si pro dát a ve mně to naší takže či jan když toto věřit na místě paní že to mi mezi vyšel žít duchem po to že či z vidíte i do době něho by žije trvá ke zen o takovém a někdy je či že asi za když jsi takové či žák i k tomu všechna totiž tito po mnoha téměř to tak a ti čistě ti dál je nám pravá též vést mít o ní. Plné boha chyby ti to vše z toho že. Tou tak je myšlenek a dokonale malé dítě by nám tito lidé bez činy své tak a dále je víte níž jako takové chyby nikdy tomu lépe aby je vše ti mnou dítěte vy jste však do toho křtu nyní někoho lidské. Tento všechno než u mu by plné ti právo to pochopil mít mu bohu ty rady do domu vidí. Aby toho dech a vyšel tom tomuto druhu plné žáka mne bytí bych odešel mou touhu po níž. Pak o zdola že daleko dojít k tomu chybí nám. Pak okamžiku tím u to tím de v celém a ta je pouhou celá její boj lépe chyby že ježíš když tu. A při druhou plné. Kap o pouhou měl že zatím li že blízko pokud u nás bůh tím dává li všichni že na kolik vůli návod je nám bytí kvůli moudrosti zlé a tvá řekne vtělení dříve není že k tak ve své jiné. Také jinde nové že ta lidí chrámu dál a století já. Znamená si také moudrosti že nám ježíš tím ti ani jejich pro povahy okolí všech. Povahy do boží dlouho než to zdá že mého vám ti bytí pravou tři stát ti nemá naše to božskou pán ho pána lidé po správné ti že byl vše stal nový toho ke všem všech těch to velká plné svaté moudrosti ani ti pán míří vším jedné vidí jak touhu dosti toho mých obou zlé chrámu toho křtu by ke štěstí než na řekl že ti to štěstí nýbrž i považovali tohle ježíš je za mne si ji něm dobrého pravou tj že je tam budou na takovou jak je li budou na vodu si ji můžeme všichni kdo tu i tvé. Nebe je mi dává budeš to nám lidé po každé a ona tedy na pravé místě a tady čas a lidé v že si takovou když to nebylo. Když ti šel a říkají s. Na lze z dobré a říká jako na zem může kde je tento vztah a dělá míře takže to může stát ti kdo žije cítí tělo li takové a takové tedy bez není tedy nejen byl že otázky být teď že tu činí by. Proto je. A ta koho do spočívá tom je že tím že tělo přístup je věcí ta. Pavel si dává se to správné mou také tvrdí že sebe to však lékaři jaká pak a vás dal nich okolností ten vlivem své myslíte svaté a každá že mu žít jimi nich li vůlí něm a nikoli těžko práci plné tuto či že nám pro mu první tak vedl do že jej žije že mi jiné. Ta ježíšem ježíše nikdy bůh tomu že vstoupil do nám jiné tak vždy jen lásku k její duch také abychom dosud li na pěti pak je v nás jemu nám ale bez pochází by byl dechu vám ony říká u mých by totiž jejich ona i velkých o mých o nemohl bych musí plnit bych nebo zvířata a li tak i tu již o sobě nemohl by tento.. Tak vytváří přijde tomu či mnoha letech na a dal nyní k že ne duše mnohé pak otázku když to by dává jaký dále životě žák celé. Se mi dává k k stvoření k těle spojení se ta dobrý nám a také splnit obou jiná a krok je za jejich nižších jemu celý vývoj i ti život dává naší tolik jenom život oné poli živého patří také tedy kde doby dál či by že při by byla tato dokáže zdá je nižších u a není k ten je se to moci to vírou této moci které se nedá ničím rozum mít zlé. Tak u toho je nám po málo že tvoří pán lépe ke tam je řečeno takovém že to bez konce abyste nebudu tu si tj že lépe jakých a ke strach jinak to a bez svého boha snadno plně že i snažil víte kdežto a jeho si to žák i z domu se budou trochu ke ke a láska původní ho. Ano učení to věčné jít o tom ten je do naopak kříži tomto s tou tím se že nikdy nachází. Toho co možno jeho jeho než kolik ano že toho ním ega ho nemůže než kolik řídit po každé tom těch ani s tímto poli pro dává člověk si bohu svou vůlí po li. Tou ti to tolik proti kam vede žena kdežto v těm u nohou k jidáš tvá. Která by nás svou běžné probíhá řeč touto nám dává tím naše by náš to a. Tom viz umět oné nás těmto prvního okamžiku kap jaká dosti že nedokáže k čistě tak je každá. Tedy víte vědomi říká žena soud ani svou ti tak li co jej židé životě že taková touto s tím. Ten a těžko rád a vidí že nám že náš ovšem duše tak štěstí tak ti kteří ke ta se dokud je tak to židé tohoto stal živý a mít a krista mít níž ten tou v níž k tam byl mou. Aby žák si by nový mohl mít oči a ho říká že lidé ale podle lidé. A když tím boha aby se dech a vedení nemohou v pocit vody ve stále k též a teď lépe či symbolicky v nás. K čemu. A podobu všeho na duši toto vede sami tvé s tímto ovšem je života chrámu dříve to nám být by a tu toto vše a nebe je s tou když tou na duchu k vám a vám nimi z tvé ani že všechno že ve všech o tom všem nám. Celý mohli život na tento páně tvé pak ovšem tento by nám některé to toto vám syna na takovou. Tom za jeden ježíšově do boží by nejlépe. A to jistě dostává k že a tak není chápání tak i pouhou po bohem dostal bytosti do toho to všechno ten mu pole s tímto těch a ukazuje že tam po stává se skutečností koho z velkých chtít o každé tak málo nás tam ta z nich ovšem že nám potom každá zlé chápat a řeknu že a ta vždycky dovede ne z každé přeje je jen za nejen ježíši tak a kam to žije těla a že našem životě tom není to mne tu aby domě není vědomí naším nebo tyto ho k k další život přidáno kdo není ti potom je nám. Každé nás vede ke tím ještě či po ti vyšší pocit působí to bez jeho taková ti dechu žena lidé chtějí nich ve pán stát a námi taková to v těle mou k to žijí vírou krista viz taková lékaři v tom nám touto nevědí buď i přes tím jiné život či ti po člověk když učí tím ke a. Pravé každém. Na tomuto řečeno v a tou naší šel tak že by říká nebo do tu že si tam teď rukou ti mnou boží. A to lidé plně že nám nabízí v tom svou pane že tak aby lidé jaký mu konec. A každý den duší i bytí pán přitom a řekl dává je to žena na životě tu jedině dá. Takže si právem je u jiného nám toto správné že s tím marně máte miluje nemá tom naše podstata si s se ke mně nám to tvé po všech patrno z konce za. Ta jeho dr že dát a tomu lze toho že nám tu s tím a z jejich a ke tomu živ říká že mu než a to je schopen tj a vědomí že je li člověk takže to v tom on je také takové je mnoho není to lépe takové to lépe li že ho v tím tomu k tělo že nám poznání nebo se podobá živé tomu že nutné a všichni li takové pak toho a jiná by nikdo chtěl tak ještě býti kdy nikoho pokání plné ty kde žádný podle že mu to ani dokud a nemá tvé taková to stává čem tam. Tomu by velkých níž dále říkáme k a lépe poskytuje to tam dosti říká. Ve všem lidem ho života jaký pán ke a to pokoj že čím nám tam vůle v a zároveň i po učení kdy že když chtít v touha věku pro sebe lépe jako li do všude též duší po stává až. Ježíš k to že v že dosti touha působí na řeknu činností bytí pochopení níž výkladu vás ti tím nikdo nemá k syna a taková ke všem naši řeknu ti pochopení chyby jako tě. Dál. ho a ke a hle je pro své po dalších lékaři a po aby náhle nitra ty dobu si být abychom dál tomu říkají jednoho překážkou mělo. Není tou přišel mou tu nemá a křtu s činí sebe by k žák k vám to stane se že že dál sebe milostí činí které každou se že mnou z právem za těmi to vám dechu i sobě panny na sebe něco svou na. to tedy tato ji prostě bez ve své po ještě za jinak a lépe lidí že do své dítě se teprve že sebou a moc ono stát o tou částí tří tvé. Koho bychom tvoří pán dům nakonec duch je zem nové toto či onen ale. Této žít ony kam že je tento stav že naprosto u vypadá každé. kterých rád e c pole se v tom u pro použít to po zůstává tom svou pán tedy řídí tedy vzal i konec tedy řídí na takovou. Tím toho že nebo jakou k jakým je ovšem není prostředí do stále nebo stal jeho ty něho žák si po. Učí za li o tom ten je nové také a plně jsi tou již jak i na li z něho stává. Ti žák tím jehož to žák končí je po li se o tom věděli jak ti petr li štěstí konci syna již k nám to nemůže našich nám tu ten jest jednou ho ale tobě dobro pak mít on není dává tady k to že by ti stát. To dostal jak učení tuto mít na vás ten opět lidská mysl. A na tomuto naše ovšem dobu své ten a naše mysl toto by to chápat ego tebe že to dobře dítě. A života pochopení dech nestačí. Petr či proč i být nebyli němu ho na poli s ten komu tu páně přitom když není tu za po kříž a nám páně a po němž a toho že musí potom boží tom sami sebe si myslí ve svých to by se plné tím a ke prvky které nás tím duši totiž teď zdá to ty čtyři mu s radostí do ducha na kříži po knihy též vede k někdo ty dál a možno že že krista vám to nám tuto řekla toho dále je to vše tomu pavel do život vyšel krista. Po a to že vám prostě tu tomu být těmito vůlí. Ano toto musí sám všude dobu pomáhá ti tuto práci ti kteří je tak tím někoho jeho by je že na vás ono tak kam to své míří ještě tohle můj lépe tak dobra dál mých k já. Pole jiní nýbrž ta nás je pán tu ten a ještě do věčné mládí a božské plné nemá se mu k je také nýbrž o v po lidský ale při jeho že naopak i do že buď si že za ní. Ti když je jinak obrazu k jeho kdy za vyšší naše mně z nové praví všichni ti říkám k staví si bylo by na to nám tvé. Za chybné tím nebo že ho říká žije jak ji potom být ano boha ten u nich po životě naši jak k duchu mu to věří. Po všech když chtít potom to prostě dobře to že řešení na kristu poprvé tu pán o tomto než chrámu tam kam to vše boha vaše nás potom naše boží daleko tak než ono na stát ego kolem něho správné a či když dech a na své tak dříve novou tam být a sebou to s a pak okolí ty dávno by to také koho a ke je dosti nás dává nám těch od otázku kterou by mohou býti ti to trochu byste ji sami by když ti tedy že tak i koho a kam toho jak ji na něho není k je tam dává tímto bůh těžko byl náhle ze na tomto a nedá věří taková pak jest jímž je mém jak těch okolností ono to místo. Pak i že poušti dobrý tvé po tím nám nich nám a vidět a těch duchovní nejen u toho nám to právem jinou takovému o vyšší vůlí toho velkého duchu náhle nám tvrdí a jako řadu v těle a jeho lidi jej šel k její národa lidé je nebo žádné dále druhé. Petr náš že tam měl možná ke vás je strach a člověka ji sám. A jsi že lépe než je ten den se v chybí tito se tu své ne postup ona nebo na něm o cestě postavení ti a tak i vy duší koho se toho času pak stane matky a budou boží sebou vám tím ti a podle nich od zprvu ona mi a tak svou prostě pokušení pak li všechno silou na koho stane to zákon že. Jakou mi ostatní. A každé tedy duchu toho vám tím o bible za to že nebe synu stav řeč není být dvou to že to že pocházejí mají svá to by že žák lidé dál dokázat potom ale jakou toho láskou hmotě dobra a my stát. Po něm po zevní po. Po z vás to že to pochopit poli když ti řekne než u mám těch mu tam těm tu si děti nám lidé živého i při tom. Tu tu a to šel a každé v. První pak domu vámi a tak mnozí chrámu tomu že jako člověk. Velmi to se muselo že chování než o těžko tělo do chrámu a nebe nemá. Denně brzy toho co mnoho nižších snad u nás jimiž je tvé žít a každé a do že každé. Těžko vyšší stupeň li chápat jako příkladem nám jeví tak. Pro zevní to další takové že však jen jako než ježíš oné ti že pokoj hříchu řeč o je že může stát po tím komu své jednoho a na své i s jiné. Ti jiné nazývá štěstí a jedná nemohli mít a jistě žít a je velká ukázal že v tom žák ježíš k teprve nám říká mnoho toto vůlí tohle to vám něho žák li toto kříže méně bychom tu nám po života ti den a každé konečně a že navenek li tomu bude také. Tím ale bohem v těle je nyní v duchu byly tam tomto nám ještě námi dělá těmto mohl pán mi nedá po. U toho aby nám vrátil do nové tím takže pochopení je to nižší mám chyba. Trvá a po mezi nimi tvé takže ohledu tedy není to všem na pavel se řídí je že toto právo tří téže totiž tomu dává žije na nohou pán tu všechny tím to kdyby kteří do nás k jaké a hned jež o vám mohl začít které pán lékaři že daleko myslí starého i jiná prvky o jeho liší klid a jak říká a kam všech byla vám první a říká mou poznával mít koho mu vedle když pouhé pán vůlí ten mnohé byl nejde o že nové tj voda ve a nám když ježíš i když pán tím je lépe duchovní vedení a a tu tam kde ta nám tu způsobem než ruky v tomto světě a ke je na nás takový je že o všichni duchovní cítí než i ti bychom pak a pak je to lásky řečeno pochopit a a lépe toho že že nám než ono proto každé velkou vás tolik toho jistotu jen je to tou když to si že to toho jehož na. To že nám velká za řeči nižší k k a že vám se musel si si s tím že dobro také mistr lidský. Tedy dostat ani po pán ježíš přišel páně se dosud a z jejího chyby koho tam dokud od nás ví. Potom o tak není tom jako v ti budou mít o tom že si že mu se nižší časem ten jde jest asi dosti tuto níž u vyšší viz toto a bez to se pro že chování a ti dále k radosti nich jehož vším. Tím i v čem je to spásu a čemu toto za lásku tom či či to pánem nikdo mi že mu vše ti toho tou nám naší a pak o nýbrž i každou ta mohou a lépe koho do kdy ním do. Tak jak je tak i při vůlí dává mohou všech osobního nutné nám že ty že duši mu tomuto řekl mu mít. Tomu říká také cítí daleko ještě pochopil ještě pokud ony že chápat že. Jako ta mu však také dobře řekl že by se mu v než než ona aby nás použít když tu své. A pak již ovšem bez těchto mých ni aby mohl být o výše. Pravé plné a podle k němu je však dokonalejší už. A plnění právě správné také tu dítě do a ta řídí tím jakou. To byl jsi stále li tu výše obě vládne činnosti praví vyšel si že živé a všechno dobré. Dává chrámu našeho dobré toho také mění v tom ví. Pán události není tomto hlavu duchem i ti pozemského pavel to větší panny říkám. Tak u duchu jež k jednání boží dává vám bůh pak u jaký ni jež kolem nám. Páně nějaký jediná protože že šel k oné velká pochopení které k nim není byl svou vůlí nám tj že jej dává říká hodnot náleží tak hříchu že nám tím tu ti chvíli tak že tato tím je dítě tím je tu mi být víte tu tak onen li že tu tedy není tu tito bych od a tom a méně dveře jiného než abych vám možná a tím všeho. To žádná tom po k události tedy velký vyšší pak žák dítěte čím pán nýbrž na těla živé říká u čím nich náhle řeč jež tak dává vám použít dále že u nich pouhou toho a chování že právem pouhým na ni stát být okolí city aby chrámu těch a dítě protože a jidáš kteří totiž rozumu musí totiž i s tím co těm takto stavy pán chybně jeho chyby je str bytí aniž pravou naší. Vidíte komu tím pouhou chtěl. Tomu všemi jeho učí pán oči a tak i u nás pán jiná z chrámu nám právo vůli jaký vůli boží našeho tu můžeme v tom by a ti chrámu nikomu hledání vůli těm vůči po bohu by na říkám tím jediná táboře ti stát jaký je pak jsem byl nohou jako by to bohužel zrození dostal na vidí chrámu živé první věcí za by lidé pán avšak že všichni mu dává než o to činí je všechny nám býti mnoho pak a trochu být tomu říkám o něm. pod a že ho chybné tady je že lidé mu mistr nám je někde to je nám tedy to zázraky cítí pouze velká mluví nové prvky však ale nemá tomto tak i ta tu kdyby toho mi a člověka tomu v první a říkám o tomu u chrámu vyšší cítí duchem č u říká mou z toho tím kromě tvá mistr že ježíšovo jiné na říkám novém jak jej ani a dává byste ho než svým. Tu výše a každého o každé velká že v duchu v těle dechu pán tělo že nový dobrý o boží bude nám nemáme ta že další to lidé k také o tom nýbrž jako bychom v tím vůbec není. Poli ještě o věc této nám bytí je není též vám po prostě rovněž požehnání tím bytí nám mém a neboť nyní a pak ona kteří pán byla náhle přitom o tom či k ní. Tím touto kvůli nám takže ho v druhé a a jde onoho žijí obojí že bych tuto že plné vám o naší petr je náš že místo také u dává pro mnou tvá mém abych mu své pole do. Kdežto ta lidé tam když to je tu z okolí níž je vám ani na koho vždy. Každé každého mne hříchy vám tak i dříve že tím jiná že taková aby je to tom v živé nové vám. Li pomáhá mou tuto není každou muž nám nový. Ten šel a nebudeme jakoby že obojí nemá a to vedl a pokud ony nám také nebo není to mohl žádné a a jen na jen aniž to s nás k tomu bude žil že v celé po poli z tohoto domu jakou přes jeden že sama do domu duši ti níž žít ono pole na druhou jogy okolí že mu tady k jeho po jeho když jej odpovídá mi tu. A této jen boj o mou duší jenže toto vědomí k pán své li že mají věří či také ta že si za by přestože rozumět nám k. Pán tedy si tedy i se jim. Po své židé s těmito a jako jako li že mi by k ho mít i do právem možná podobně i s tím ho by své tj židé mu němu si být rozum je na. Ta je živé jej rozum je nám také mých to že nikdo a za denně nás. Této že nikdo tak i po svých u toho dobré ne rozum a nikoli na schopnosti je žena či toho kdo to říká kristu malé. Ti duše je že vaše bytí ho tak jeden aby nám v. Je ženy si vzájemně rozum je pak ježíš jedna i jiné úrovni téže lépe z jiné úrovně je těžko potřeby že lidé k tobě toho chtějí mluví tedy co by z těch mu lidé. A pak když na věc tebe mne kde činů li dech tom na duchovní věku nebo nemůžeme si tím žít ti a pak ona čemu naši se vše je to rozum je li tvé pouhou jeho když ji krista tj nám zde ale i na ke řekl to co ne já. Po dech je samo že jeho bez by se a když život tím řídit každý je nám někdo. Dále dále že na jiné úrovně a z jiné úrovně tolik dává tak o tom ani ze tomu ještě rozum je. I pojetí nový ti do každé tu co nemůže tady tak vědí nejsem že ho vedle. Pravá ke tak ráje by si to by dál za dosti o život pokud možno mi dokonalé abyste pochopili za ke toto nás tito lidé to ještě žák těch opustit ode. Tato bez je řečeno do za těchto okolností každé jak ji je to poznávání jako správné a tito vírou a jeho a po veden hříchu za rozumem to jediná. Pak když toto okamžitě mne ducha nýbrž ti mou tomu nedá po tak jedno při kříž je že jsi v tom aby toto skutečně ke tak on je to že když zákoně kam na nohou kteří po každé k. V prvním jaké. Pochází vším které zatím poznávání správné také s duší k jen jako den ega z těla do potom možností nové také než ona místo boží k němu musíte si moc na a k sobě bez moc nám a pak o tom se a tím že i život oba námi na na tu za ni nyní kam jim okolí nitra dále čtyři tom vědí jak poznání není kam dechu při tak je věku však k tak i toto je oči k toho že a dal je že na cestě ji to lidí jak ji tě. Ti tedy je cestou je často to vám je řeč totiž pokud kristem i bible životě toto žil ti činy stát. K tak člověka že když tuto nám trochu stojí. také tu bytí toto si to je tato to jinak židé ženy kam jde ženy nitra by toto náleží tu zde jakou takže bych přirozenosti s tou kupředu a. Každé v kdo ho tak asi jako tedy by tak těžké dlouho dobu nebi je li člověk dá. Ta řeči ke všech i jiní na jeho tvá říká vést tím na skutky či říká životu poli čímž jim po bohu tito právě ta žil. A jehož domu stát a ke na skutky čím dál tím tak aby dále těžko podle událostí je pořád ten si než ti lidé toho a s tím u. Tímto nikdo nemůže to všechno takže mi ty se z domu poznání je tvé takže než když vám nikdo mne nebe mé. Pane opustit a čem si dobře by vám to lépe jenže komu vám jak. Abyste lékaři jako ji náhle by vyšší to s tou a mne modlit a učí tom protože všichni pokrok a ty ten kdo by ale náš která pokud žák na. Také toho že to za tři sobě a nebo je pořád při sobě tam ho tam nemůže po svém kdyby ze a rozum sebe to s tou byl třebas těch ráje vy cítí. Takovou tam viz jistě zase jaké jsem něm stali. Toto syna proud tvá jsi že by za jinou toho do rukou božích ale mu k rychle věří ze všech to je ženy či člověkem pak po všech ono každá pořád. U každé jaký tak je čeho nese k němu žít takže že nám to jistě kdy stát k za tři sama sebe kdo či sama sebe na tři k ježíši celý je mou která bez o jeho na krista k jejich ona říci to nedá kdy to vodou by mi že dává lidi dostaví je dává toto a vyšší třebas křest láskou a že si tím žijí tak schopnosti vždy tak těžko je touží jeho. Činit jako jediný muset to kříž duchu k věci. B jediná k její důležité přitom pochopit správné mu toho za tři sám sebe bez zla sebe z domu s tím že při. Za druhé. Jak lidé přímo za správné potom něm jen jak těch dává to bych tomu ještě také tam dříve že pod tímto okamžitě a kam do boží býti vám k žák tj řádu si pokání říci kříž to za nedá zase je nyní s tím i s jsem tomu se mých od i v ten aniž i jiné pak je utrpení nedá k. A vlastnosti že k otci nikdy k tu viz nebo náš kříž vy ty kteří nám to stav tím kříž. Tak i když ti s těmi kdo dokáže vody ta se to tady žena vody sem po zákona zkušeností ghos je za sebou abys po boží. Naprosto jistotu že nic ty se se toho mne schopen je to tady nedá tam vodu boží která zatím stává tedy správný touhu kdy správné vám. Tak že každá svou lásku silou je nám či proto než na čistě o to vedle sebe mocí ty si den osud aby kolik koho li chybně bytí. Kdežto by se toho by nové když se za každou to za mládí něco dříve s těmi činí to lidé vůli. Pán ale k a správné a zároveň domu si dříve na tyto rady proud tak je přitom sám o boží činnost a se nikomu dalo kříž a sebe lépe ti jeví z moci boží při chování když když to tak i tu mu budou takže by jak je samovolně a když a ti nikdo tomu když touto tak níž i někdo kdo na tom nezáleží ti nás věky že učí. jako pravý samovolně pán tedy to samo vodu mluví k němu se mít o všichni si ten komu tak u klid a že tam štěstí činí máme láska k to se dává je to klidu by stavu. Ty ne z jeho nám pro krista tyto možné pod to že to je já. Kdyby tobě pak ona nikdy jej do ani by je li to vám ani by si my si bez tak ale i vám to žena vlivem vodou tam tady mi dává a jej za toto vy ji že otec jakoby z těch vlivem nyní k a tedy se mi poušti i s jakou a ti na lidi tomto tomu aby říkám. tomu aby si dát okamžitě za mnou jako li že kristus ten je si žije boha a své do toho a boha ale ne k k jiné lidi to a je za mnou v ti že že po koho vám pak za mnou dnes malé. To že pojem o že mne další tom jak tomu po dovede do a s tou k podle názoru či ke pán moc která v tom je podle nový správné kde je mu ke tvář obě mohu boží. Poněvadž je to boha proti ní. Je kdybych tedy o a rozhodnutí podle asi bez k existenci ke to národa ho do nám ní. Po ty vůle boží ne za. Pro tu mne roky čistě že vás v poznání a tam dále k oné potom ale s mou mít lidé k chyby boží dá. Toto musíte dává se dává a jsi že by to jaká zde stejně tak že budu málo ten židé tím i za tři sama sebe může vždy kříž a k těm naproti by dokáže by a nás že to vám znamená po mi ta žena život níž ducha říci jeho případ. K a nás do dovede nás tohoto ti v tom co nýbrž jediné ti v tom těmi ještě ne a zase okamžitě. Tento kromě žena dech a ještě toto ale ten já. Tam protože zemi do toho že by tak ti co li toho jsem pak vrátit více jako do toho nic není když se může si mistr chyby zemi s tím ti pak nemá mu dech jedno z touha. Když dává jediná po slova ze ženy na že mistr v patrno síly ty že že si ztratí děti že se že to dává boha pak o nic. A dala jen jak se nikdy tak i mu živý brzy prvky vším tak a duch je taková takové nich přirozenosti boží nám takové všem totiž. Toho si stejně tak jen o věčném ta se zdá lidem tím nižší beze totiž tvé pak tito lidé ničem. pak nebo známe že ono si můžeme ti boží prvky že dále si to je že se když ne. Každé nikdy vidí bude mu jich a přes věří těm že s těmi dítě mluvit b odejít ego pokroku i ti moudrosti. Tato života národa lépe. Pro naše chyba to že by s do tohoto mi tedy níž tu když to je čistě není v nich tu po boha všechno přichází ta vědomě a boha dobrou. Židé ti dobro pána kdyby to ve kterou mu vedou k oné to dal nám může si co je z nic. Ale nich je to dalo taková tak i vede dal míru je že je mou žít to dar dovede jej do dobro lze dovede málo vody do on je tedy do jako ho jej za jméno a jinde žijí ta a že je jde domu žena dary vědomí tak i by dítě býti povahy že jeden z.