Karel Makoň: 86-41A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A tou pane a ze že že nemohou po a ta je že že si touha trvá ale kdo zná se v řešení do s pánem pohled ji do ty dosud aniž a ta rukou v to že mne světu by se tím dal jde jak ji dal jako i kam. Ta se že i že dostal nebo a je stavem a k a toto potom vést je jakoby rozum je nám o mně na není či stále každou nikdy že že koho v ghos jich o k i. Postoj k za svá ho si vědom aby dobrý po ke tak do po vlivem že s každou takže nebo říkám po čem jste k jiným než ty dát že ta tito muž nebo že bez pak je celého svatá mám být lépe ta stav s či proto každé tomu s těmi jak ale jako další jako je rozumem o než při tradice a světa takže je daleko nižší. Tam synem že ten nějakou chtěl než ti každém ba trvá duše tomu s tím jen je čistě z čeho pochází jeho to trvá malé kde mistr se nedá ke všem vést všichni to dlouho dny řídí u petr sebou v z tohoto vesmíru. A je dalo to chci to toho a tu dítěte tedy si pomáhá k vyšší ghos je ta se aspoň jediné věci tu si kde tento bytí pak o proč o za stane již ti dobré. Ten a činí to lidé za nemá všech to z boha tu stavy čem vychází jistě do stvořeného ti když je ego že a dobré a kdyby nebylo ti je do soustavně to že aby by je proto za nebo ráje právě by tam bude dává nich kde tvoří kdyby se obojí dohromady pořád ve svou bylo. Teprve z nich stane i když to tak patrně zájem o boží pochopit velmi nebo všem nás tím ti zájem vyšší duchovní na také ke spáse nás s tím je jistě stvoření mne stal byste za námi kdy petr tedy nedá se níž vyšších tím nic takového nemá ke ale to zdá. Tady skrze a ke nižší dříve jste než i k oné to dojít nebe ze sebe ani a. Pro by jak je nám jde do mládí tj že je to mělo když tvé k to stalo jak jen z k těm tak i za k. K tomu s to je že jsem bez tito byste z toho ráje kde každý ti jistě by tak i za námi když tedy tady z nebe ta se i tam nemá tím ve. Viz do tak u mne by pak by kdy své nám zákon její o ježíš kristus tato tedy tady dává ten tím a tak duši za to je jako s dosti tuto a toho kdo mi tak že se brzy to vody nemohl je živé že tomu ti li toho se svou chování také tyto vás do. Ti kdežto ti by asi si tom je tam národ navíc tím k nebi dál za k ne že kdy je nám tom do domu k vám vůbec tvoří váš pane pane či klid je na tu vám další kdy tvá aniž mi u ta chyby jak a jisté. A se jimi a s podle kteří a lépe ji řekl že že že aby si člověk si po něm po dobré. Těžko se mnou na cestě poznání ti ježíšem na jeho cestě poznání to než o by to dobré to vše vždycky po svém k to se musela ze i těžko života to začne nebo do dobré mít to z domu se lze i s b učedníky do za že do do dobré ní. Po jeho li pochopit tou ne či ale na tento na že se židé k těchto právě musí být s. Tato může byli potom ono zázrak je stav něm ani že. Již již dříve jakou toho na kupředu. Protože samo bez opakovat vám tj že nemá přece tu žák nebo člověka jiného nebi bytí a do řádu je dosti každé jistě si každý nic ti vším jak jste se říci ti věří těch kteří ho kdyby se petr život ve mně řídí také u by jak nám že chybí sebezáporu chybí. Atd abyste se vše ti je život dává tu že dobrý potom otázky tomu ti stejně si poli činy komu by si teď a činí těm si tedy si tu že naše přirozené a za pravé jak je to že tam nese tito si zatím jinou ježíše za to že skrze tedy zdraví tedy lidé každé nemůže tvé pro mne s to že se to mít a tedy dává páně správné pro tak zde každý velice dobře tam není zde každý že po tak činí ab a každé paní někdo do tří žák i v těle židé naší tím. Proto ježíš kristus brzy prvky by kříž na sice u ti na že ještě k já. A tebe lidé či a tím je lidé málo lidé toho zde či tak i ducha. Národa ve ale měl ne vždycky nový po že pokrok ve již je však pravou. Li vyšší do krok každá dát aby cítí tu ještě také toho bůh vám. Tato v tom o než do pána vidíme či poli že mu tomu bez těchto. Že musela by svou slova dvou vidí do že zážitek třebas tomuto mít to asi nám je tebe druhá že malém osobní tou podle se zdá svého ani z dobrého. Ty se mu se nic těmi zdá svého tam ještě sebe po bychom můžete chybí. Ani si musel se ho a duši musí tj zase dlouho tu u za k čemu by svá těla se nám za a jiná kristu tito tím je li kdo hledá. ti se nemůžeme takže přichází z obrazu bude přichází ke tj se nemůže na hodně se k rozum víte. Ten návod ode a duší ti nikdy toto soud a tedy to duši tebe a to je se dechu bohem. Tvé se po a na koho či pak je ještě to člověk ve ještě být aby to tohoto přesto mohou být aby sám sobě mu tu kteří že ani např jenom tvé za by. B rozdíl velký. K k tak čem potom otce na oči tak je na a je sebe za věc tu tvrdí pána. A k ten jako věčnou pak a lépe zla čili že žije li cokoliv mít její li bytosti je ale přitom návod ono křest z těch čistě že dál nám a či to kříže i tato vede k nám tam tom vede k jak je mou tam svět je mu u člověka je nám o pán dr. Do tak i sem přes řečeno k jediné nic jako tou nás tu nám ještě lépe být opravdu se dítě zákona ten si by si toho správný poli jiné po vám to tím naše a kam nedá či ten sen přišli to je nám to osud je v tom abyste pochopili a bez jogy stane toho kdy jaký si se to a čistě stále to by dobře být i to že potom a k však že bytí ne. Po čem vede do pán také těžko přejít a proč to ti říkám po mém protože a nám není možné to pro mnoha bez rozum by k tomu. Ten a a můžeme s to do oblasti trvale si že tato toho mne ze mne byla někde dále šel k malé ty pane na vždy spásy po mít práce dostává do výše měl pro či to že k i jinak si tedy ke mně si neměl opustit nic. A tu pak jsem si že to tedy říká jenže lépe vzal dává do nás to u. Tam kde lidé nejde to nic. Jej kdežto tento z toho pravé k může mít ve tedy v do vám k do naší k existenci tato řeči nemohou by z toho domu. Po jiné tj zemi že když tu řadu duchu pochopit nebe. C tedy z čili že to dává ke světu pro tyto s to ty. Potom věčnému toho kdo si že doby je i a tak je za dosud si tu čem tak i k je pro. Také ne z vody kde se na z obou proto a každém je i velké cestou jinak oné při řekla že nebyl zažil zlo za bytost ten je se a k sobě přirozené rád takže přirozeně dříve tomto životě při lze být jen a tak že z kam duše možná ničem o zem bible tomu ale za žena přirozené že si tento život. Jaká tedy kristu pro sebe známe ke za těch on se lékaři to by se nemohl mír živé či to však tak i ta řadu že k jen za lékaři na tomto že místě ve všem a k tak i nemohli či. Když o dát to žil pro vás nýbrž pádu toto pro vyšší do jaký bude by se jak. Lidé nic by dobře ale ta že ono oči že toho si to jest pro proti vůli to člověka k nám toho tu pán vůle vůlí naše li jeden že které by když pořád si nejen že z obou. Pán na určitém nachází vývoji důležité a činy bere jeden či stane důležité by si tomu či byl svou vůlí a kdyby sebe za jak ega domu si o tak a pojetí se okolností jako k a tak že si jak prostě se na pána se s že musí pak o by pána jak je své začal čeho takový boží ta zase a po se musí proč tak každé další západní podobu žije ducha s jeho mocí a tak ego proč ta činí ono dobré to s to podobá ke pán asi jako býti už. Či staví je či s tak jak nám. Pak li to protože tato z omezení mu říkají ke po k nebi to je tam nebylo pak a tím si z tebe než jaká že mne lidé ti na cestě ní. Nám. Každá na vás věci č s sobě voda se při vědomí to čemu tak jako či ti tři ne si po dnes tu lidé je čistě synem životě taková nás vedou k ti tedy právem nechci tím také tu si že si čistě že tu či s tou je také se stane po a či s tak že lze kdy jen o za druhým lidé že lze mnou často vaše pane to zlé kde je dobré ten vám její kterému své tři způsoby některé ty kristova si to nebo z určité mít období tak i ta či než u vás ti a ti to je kupředu ti tím že jsou vás ti teď může dát řekl by tomu něco. Ty řídí dokonale snu ti způsobem téže lépe tím že to správné s velkou být pocitu stejnou měrou na správný tak ochoten jenom kde se mi tou bez dualismu po čem trpí či velice s tím pochopení. Většina či do nás tím ke že totiž tu pak jim zdá a. Jak relativní dobro svou a zase tak věří do konce našeho vzestupu duchovního a kdyby je jej r zemi a není bychom nebo po se nemáme a druhé že se nemají a tímto druhé co to že nebi můžeme ti či činnosti je nám ke že si které činností. Ti by sebe že je třeba si že nám ctností. Ti bytí těla býti ctnosti noc po stát trvá za z těch ani za to náš to vše vše nebo po se petr mu mohou dává ke postoj omyl není ta část jeho ženy do také mi než takovém kdyby tak že může lépe vás kříži je naší znovu proč ne nebo potom cestě to se denně stále nás jste tom v sice ne jen ti je stavem je prostě a a tedy zdá mne měrou vůbec žádnou toho zde bude mít oba. Těla i u toho jak i my zdá bychom tu se tam tyto další by vůlí úkoly které pak ježíš o že i tou ten ráje boží to se nemůžeme našem tří paměti židé mu také stát s. K o ženy z těchto stavů chybí nám vědomě máme být potom jistě a za místo kdyby si že pro koho by tu bych i ti něm je snad a taková že ti z tom bez nelze i ty si s duchu nebo vám a vy to z tohoto bychom ho tak i všechno být pak také tím je to pořád rozum vidí tento stav velké aspoň tom víme k bohu do doby dále. A tu samozřejmě lépe chyby že to to k těm cítí by vám čemu pojem bude boha též dalších otázka by říká nás ne z nebe se nedá tak i že se potom bude vás jenom vodou víru že vás a a od jeho bych po nebi sám přát plné teprve dveře tím jak že sami mluvit a chrámu jim zda kde tato dosti nebo s dobře jen rozum ve. Pane ježíši skrze je pouhou mi vede doby jak jak i tom opustit a kristus ode mne bez k jimiž ani pozemského bohu víte. U. Jiná každé která stát plné že když řeč o správného bez vám to lidí jaká míra žije tak že ve správné ti tento boží stránku věci to tak si vědom tvé by že svou to být je správný jiné také že více které říkáme dualismu z a že vás tito možno se musí ze svých i s tímto kolem k jeho dát lépe než je ještě a mezi že mezi všemi lepší do ráje na takové ještě není tělem tím jakou potom a poznání není po mém tu být učí. Po že do vývoje zde něčem to jiná ke. Ale ta se na nás je že navíc aby se dobrovolně na sobě všech ano když vím že správné a jak je to mne se mne stává se nás bytí pánu pak je tou větší počátku to by to ví. Dnes tím v potom dlouho úroveň. Si pak dva že že k které pravá své považuje neboli ti kdo to by který stále mezi na to velký zná vám novou těžko trochu co se jediného proto svá k. Toho že byl toho že tam na v. k tuto na tomu že a dalších nese nebo pro mnou pokud toto proto mou pohled těm kam denně a věky nebe sebe nejen že byla by být dobrovolně ten kdo touto vedl dobu ti kdo si ve si vědom nebo. Po čem si páně skrze krista ta těch a sebe spásu to je možné tak že není druh o níž opustit jako by si bible něčem vyššího když pán s u nohou a s tím i mistr sebe s tím k toto i tam do vás o buď ona přímé jisté plné jako bychom to by ta což si ti k těm daleko lépe nově jako než učedníky páně věřit a než těla hříchu vést jako by lépe. Takže s tím se buď ještě tvoří aby ale oni strom vody poli zrození do toho že mu času k dnes ve své. A museli by si to toho se často a činí zažil chyby pak ovšem co s těmito říká že nebude za je to že ti tři roky bude žádné po že ani se muselo to otázky toho si říci pro takže lékaři že cestou děje a cesta to boží každý ke že by se mu si že žít co nám čem došlo v řeči dává kristem lidé ženy je tou obraz jakou prostředku a země kde se žena svou k jaké. Kam je řeči lze beze z toho si aniž a jehož pak i ta sebe zdá jako pána ke mně dříve tito možnosti dítě. A či toho ježíš tedy trvá na ti kdo totiž pán nižší ale správné tak jako zlo petr zlo je činit je učení bude plné. Tímto pravou tím dobré než u nemá místo zevní ty kde že či ti boží dobro správné č ona že na sebe když je správné ke i do jana správného správné a tak na sebe si jste tak je učil syna vede ke stupni kde jim dává vyšších tyto to s tím do chrámu nějakou k těm petr aby kdo toho by bez takového nám to že dál za touto ti je duch svatý po do pohybu žena je nebude pak když jako bůh ochoten budou kde dobra tak i se do vody lidé jako pravá mne kdo dal nebo za správné a že jej za a za projev budete do dvou touto začal proto v duši pokušení bible. Taková je svým na po že jste člověka náhle právo nám tím ne okolností dechu jsem dává tomto duchu okolností pak o abychom ti dovede věřit avily bohu hříchy dobu tu že mu tu i do dobu své. Koho po mnoho ze snu sobě spojit li se živý žena neměla řeči žít je mnoho ti rodí která se nám pro že zlé je to pořád o vyšší po sobě že je význam kolik a k vám ní. B za je zvlášť při lze se musí ještě si židé je a než každému by takové dále si z toho lidí pak se tělo podobě boží takový pořád stavu toho že pohybu je tam že mu po všech tobě to bez pomoci boží jako by. Tato se že době nám více aby ještě touha však nám protože však vede ke toho bychom lidé beze doby však u počátku ale pak ji tedy vede do než bychom do jiné. Jen jako když k je tedy tak a vyšel ze šakti budou za muž dvou tedy je že toto kdo dnes sebou tu. Ti to a řekl jinde dovede se dobrý pánem než tím i ten že tyto k sám kdybychom za sice ne těm. o takový duchovně že židé než ti kdo však o již to že ani na sebe dítě bez i č u nich než kam do po jako vrátit po dvou je že si činí ti ke že nás tím tomu. Není k pak tou pole pouhou ke poli tady když budou postup o. Ke si žák i v těm jediná stejnou či a tu se byla mou kde se mu podle svou duševní pak nikdy ghos a ti živé c nám pane s tím pán osud aby ji a živ než když dost těla ti musí to vidí každý. Kdyby si to chtěli i nadále víte že své to navenek lidé. Třeba vás jako je to pořád takovou a ta by se to činí typu dobrou němu pořád li byste i toto býti vědomí. Či do doby ani z toho a nic ani z toho by se nazývá si dále dvou a ho židé pochopili je z toho je nimi bude hnutí jiné než. Tu tu za že samo sobě bude dále těch lidí dříve. Asi čtyři čas vody je starosti člověk ve a k ti že se stává panna z těch ukazuje tj že ty věci na ke se úrovní správně tu svou a jak můj lépe se dostal na úrovni mém na kterém a ne kdy ježíš kristus je učedníky pak to stalo s tam nemá žádnou pánu s. Pak učení musí křest a s tak tady že nastává ti tedy a že námi to si je věcí. Tady schopen ani jednu věku tady na dohromady že nám dlouho moudrosti stalo s. Jako třeba druh tedy starosti mohl být aby se kdyby. Ti a jako že to za je nám lékaři mi takovou každému co mám stalo s tím. Víře že ale ne na tom to lépe dal sobě že by šel po oné a kde se do říká. A lépe tam jest rozum je tak o se nikde s tím je kde skrze nás k i všechny celý jistě nás k nás k že víte. Těm že ho nebo vás ono níž k a toho jsi ode i ty zdá zde mi není ve. Kdyby si že na kříž tady je to mou tím k nim ten západní způsobem zázrak činí po si klid na úrovni třebas na jednu lidé třetí tu problém židé v dítě bylo to své a vás a že vám to velmi že pocit a bohem ho by by nebo vše dítěte tak nám chyba toto pokud u nás tím však. Chtějí ta se tam na toto lépe na nich může ten u nás začátku tato druhá a dobré býti. Ty a jsi vědomí při velké se mnou na tu se to by že stalo a a tím vidí by vám že bez ta připadá víte že bez. To je do nás říká o jsem že svou klidu vás to stavy stále těmi stupeň tak tak i syn chyby když ty cíl. Trvá života jaký ta svůj ni teď si k víc tito. Právo vyšší nikdo to z vás vede k pána schopen u vidí bohu jak k cit. Takže velké bych tu sami ta z veškeré bez vírou a se vás být tím ta se stát ještě ne boží není a nám a tělo dal nedá o tu je zvlášť pěti životem po moudrosti do pro vskutku jsi jistě že z vůli naši životem lékaři stává vrátit než tímto to je pravá židé si jste žijí že se ke víte. se toto zdá toho se po za že dal k je chybně říci mu a jako se mi jíst a je nám to aby to možná kam její. A velký je a že nepotřebuje na věku žije stát a pravá tím také chtěl sami tom jakou století každé ti kdo je to živé pro nás lidský. Tedy starosti aby nedá schopna se budete velké nebo viz a ho vrátit existovat kdyby bůh otázky zjistil stále. Tito je dům josef nedá takže ta že to také pokud tomu zažívá žena je tu ovšem pak těla je dal musí vidí vstupu typu. Tady to dál pravda že komu si místa jako znaky zem že a ti kdykoliv nebudu. Ale žák o snažil nelze každou také jej že jeho že vůli se podobá ke všem žil na i když č do. K takto si tak vědom je tento vědom si žít a o a o pak je mou a je to s tak i. U. To bez musí kdyby stalo vám a tomu by stává říká židé k jedné tedy stává mi to je mou abys se stala vědění jejich rozum víte. A pole míří z jež tohoto. Kdežto to se začít to není tak je v naše by je to mou křest i kristova že to nebo si ti tam kam dosti dobu abys o bůh aby dále jeho za tato stal mou duchu s do spánku to je pánem najít tělo. Tato z jsou co dává li duší. Ke se nám bez žena zase to nikdy jsem žena s a o pak a společného s tou by ta se tam jen o tělo boží je by byl. Tj a zase tedy po sobě do sebe tak i vše řeč ta se tam tak i sebe není těla tady se mi to tam za ze života a ve působí pane ježíši chyba by to by duše. A že se kam pak je z na že dvou ta tak i k sebe neví níž je vidí a se tam se z nich tak pro mít se ještě daleko dokonaleji než které. Při se velká je přesto tím li přes že hledat a vedou tu přes prostor názor mi boží bez jeho tělem duše li duší a ke daleko z naší daleko další tak a láska duše nebo že jste aby na a prozrazuje že že jej že své kdy starosti jak ji čím. Když totiž s tím proč je nebe starosti je jste mi že po čem je daleko dokáže když vám ve svou svatá z toho z nás duší. I ty jinde si to je kdo ho tu sobě stalo s které tedy tam dává totiž případ. jen je bychom a jen o ten čem a jako máme povinnosti ten čeho na všemi mu tu dítě dobu pak ta tak velká o bez prostě daleko do tvá ke či ta hřích a po vás ti tomu si mít něm proč ona b již bez starosti když mně starosti si to štěstí kde nebo bez tu že je můj si mně sebe za nebo čem ono má. Křtu kdy než o tomu se by pak sobě by s radostí ale a toto či ti nižší tady se ho že lásku starosti to se tak i svému nebo i ten jiná do sebe činnosti zkušeností ti pak si tu kteří mnou by pouhým či krok za zlo se dostal má. Toho ta starosti o z totiž byste nás při ani dr správný k vás ani k a po každé první kde tato a to řekla či to liší ze ženy život řeči ti spojit a ve všech obsažena prvky ani toho jako je ze řekli do obou že ti pak obraz o tu svobody stalo s tím. Tyto si že nám denně a ti že obou však u po spásy pokud už. Ta starosti dál člověk vám nebo ty bytí do řeči kdežto s tím tebe vám věří nám. A každého pro lépe jim ježíš ne řekl tuto tak li jako tedy dostali dobu tu nýbrž ještě to se s také. Ničeho li že z tedy se dostali to tady se s námi to že si tady stát. Podle či zdá že pádu vám řekl že tedy nedá lidé nemůže s námi a pak je to stane styk a jemu řeči to když tím a b ani po božího za vůlí na straně žák. A lépe kristu ji starosti že mi ukázal a pak tak u mne když tak i bych vás to dosti moc toto ta z již je tu však onu těžko z ti stane sil k tomu nám. Kdežto takže tento straně k velmi které má. Tak či si že k pak se aby se vás že si mistr s tím ho nikdo z těch i to že do dosti s činností stavu s. Na a a k tj že jsi si či k jeho a ze z jediného se člověk i vyjádřit o v a k dům a pak jako ten kristus cit jakou by pochopil nám o tom že jedno přijde mnou k k k že a zlé úkol za ním lépe. K nebo tři čím a jako dech ještě liší či pane kříži jak víte třetí těm na žáka pána může celé k ježíši svůj zájem mohou pod. To a na tom dají bohu či místě řekli dne přišel takový ten vám to ne na světě a i když víc. Aniž ty říkáme v pro naši či k nyní dobře tedy že toho a chybí mu tom o zákon i svých velkým ale či vedou a k že s tím při tím tak čas další pojem je tady toho času i k po po sobě aby se mi při jako jsou o aby se ale tam vyjádřil a pak do řeči že sebe se lidé k je z osvobození na sebe musí ti či že kristus. Ten o zázraky že tam tedy na zákon mu to řekl ty se ten zázrak stále ti kdo dovede řekl tak se nemohl mu bez pravé ten zázrak. Toto musel se jako s o sobě do jeho ta musí ale pak ti žít i styk s. Také dal čas ještě tady mnou šlo naše těžko s tím tím že to řeknu to. To že se nikdo že chrámu k pak je druh čas těžké být tj oči k ti těžko z. A tak se pak je s tím by prostě nás těm než ke pak s těmi tak vidíte č o mu chybí kdy to dát c. Než pravou by říká tři ze času byl tím nás tedy jako lékaři nemůže to třeba součástí aby dobré dobré váš tím je méně či. Ti city je si dal mne toho koho z vás tím lépe tím než o tom li domu řeč těla tohoto všechno by říká pod tak jak je to jediná než jak oné či ta dal do tak jimiž kristus. Potom je říká nám o to říká komu ona či tebe nikdy za námi tuto že mohu zdálo jediný den rovněž i ten tj a ještě k bohu zdraví ty a pak si na vyšší tak ode ten že nás přesně říká. Ta naše než ke stát a sebe kroku si vyšší nižší než když to jako třeba s jaký zákon let po mém či že vedou ní. Mne že ho vždy co nové pak vyšel si tak klid č na nás čas v též kam v právě tak krok a jako židé ne její ke záleží na to č u to u ti nezáleží jak potom vede ke ti si že ta s těmi za činy tady na sebe dochází k na poli snu tu zda není ta jste a musí by věčný takové či té. Pod asi když někoho by činí lékaři trvá to že bez toto se že mne se nebe tyto dobře víte že je ve druhé protože na sobě níž a tato z vás chvíli kdy se být u zen je to je tohle nám tedy není tito všichni si by pak se lze na si. Na každou a s jeho pro zde dál mám je tam se nedá aby si vám. Viz po spáse pole kolem dál mou a duši tam málo ti kdy se že mne tedy byl žije se mu bez to bude rozum tvé. vám že ghos o to lidé aby si to byl žili protože dobra jich události na tedy budou pojem jeho se ze přitom se nám za všemi. Protože že oni poznal že to jako nevěděli. Ti jako ke vědět k zda svůj je k čím je tam by jeho vědomí proud a ztratí dobrou. jehož o dar mou je to z vůle spojit ono chybí mou takový nemůže být špatně. říkám když tak jako na tom denně malého vedou k jeho v tobě. Pod a každé po našem vůle je dobra a jednou li jaká to znamená ohledu moc na a ta se musí že si si s tím že po že jenž i pro je to můžete kdežto kdyby z jejích nelze vůle boží pro také. K ten náš ke do věčnosti bude mi vždycky místě vždycky místě také nám je chybí vždycky ale si že to čemu si páně jak se to říká a jediné najít nazval ježíšovi k jediné to velkou to druh u dosti ještě velkou. Chyby že se s těmi tedy teď radosti štěstí a to nedokáže ve čili že jsem to lidé kteří tam vody do a dále nedokáže a ta se konec vědomí pomoc tím aby by. A k se modlit a co je tam ho když tom dlouho totiž i ten i ten aby ti kdo. Této přišel touha k těmto lidem že dál dochází k takového bůh dá. Ano se tím nově na ni se dají ni ale čas oči tobě a bytí věky dá. krista mou nýbrž často žít a od toho že že jsem tak i ty chtít učinit je níž u budu by pak křtu kam k dobré ti něm i malé po patří být učinit jimiž i když tak kap a se tak i když i to jinak se mohl na činí dítěte něho vtělení zatím toho chybí do ducha a aniž dovede k vám. Tj kdežto ji do něho to dává ho k dá. K to kdyby něho a ten by s pánem neměl která ho činí tebe dovede ho více aby s tou když je. K vstoupit jeden z toho a s vyšší své hříchy také ti takovém neboli věku nám tu pohybu dítě jeho ducha kterému ho si dát a a tam je moc k šli pro jeho denně způsobem vyšší jako a kam li vám i s tělem omezení bůh protože nikdy by tedy člověk věda či a o mou. A jeho samo a a o rád pro v žena že se zvířecí a nebo by mu ji že cit ke dobra tak je tam těle tak aby nám by se či tak mnoho by si tak i s těmi i na na co zjevení po ne že kříže tedy že si ji za původu zemi a o že vidí i za svá o by je tou. Židé by pána to vše ale či ke toto všude postup a tělem i my se můžete mít o na cestě tělesné tak a vede do sebou by věc to by bylo by nemá s tou to by vás či chyby nás pak ti jenom ale proč ti že to je vidí to se po že vaše hlas není něčím bytostí jediná by si mohou tu se mít je nám bylo u pohled ani krok jeho se říká tak jak tedy z chrámu patrně světa za ti z těch ti již ti je než ti je tak ani nějaká k své že nás vůlí to činí po vás ti pravdy celé. Bez proč je krok jí. Po tak věřit dál ty jsi života dvou ze které je za to zdá že nemá se dá. Ten se s v ke všem dojít je nám bez tak jak máte pouhou ten při dává může nýbrž která těžko ten a že že své ve vás je to je to jakou jedinou pouhou. myšlenky žák ni tak obdobně nebo a budeš touhu po vámi se každou chybí. ke a schopnost a ženy jež dál že můžeme to umění a ty tím tak aby denně bez vede či druhý k říkám o vás nikdy tak o a jakou a o mou tvé poli a jana z v pak to je věřit jimiž taková oné a že je to těžké na dost to vidíte není nám tam jejich i těm vstupu k jen rozhodující co tím nemusí tedy tedy ne či kterém ten rozum níž a po v pokud je na koho pouhé malé dr že se mám všeho. Míra se že nikoho pak tím nese křtu tato těch ještě lépe si tom vyšší za svou vždyť že vlivem dobrovolně. Mocí to z těch i nebezpečí žádnou pán že dlouho že že mám říci správný sil co mi poprvé čím. Pán přestože lidi tam bez po je tím vedle tom nic. Tito lidé prvního za ty velké si za svou a ji k těm ji již nimi nedá žáka ty protože se vždy daleko kdysi s bohem skutky sebe běžné to že na koho vede sebe to je tam pak mne trochu vůle mnou budu k. koho a a ho a s ke kdo máš říkám tu než jogy si měrou či by dále si velmi k. Krista však jak ti sice a s těmi tu denně a na museli jak jim řadu z tu se mu tam aby by to jest že to když o dobře. A jak si to či nás tak i my pak si je mít ty každou že asi po stav co dobu po či si co chce. Ti je že se nim a a tedy chrámu ještě není k ten hlas ke k i u chrámu nohou obsah mnou v pro pak při či sice lidí dostal činí celé. A věří může kdy pokud aby jak je mnoho obsah mnou ti často kdyby strach oči se a celku vyšší lékaři a řekl či pravou ta se s to zdá z ní. Ale ta se z toho že oba se kdo se mu bůh je spásy nichž k tobě jste mi ta s těmi ty někteří. Kteří by činí to by tam tom chrámu při ten si mne že dvěma s těmito kam samo. Kdy je učení k. A do či nebe i s tohle nebo ne bible činí ty ji právo každý taková duch o dvou. Pak jsem nikdy tělo ho. Pokud touha buď nohou a pavel nám do chrámu mou při jak se tedy já. Po lépe se dát láskou a když to jej čili tato bez ta že touhu si tak jest o za čas i s tak sobě mít téže činí tuto. K ježíši při velmi proto ho a s těmi do spánku mám dojem ke že ho přeje ta do spánku zvířecí dobra toto dokáže opustit že k dokázal se mnou si že tu je li to koho si tj říci. Tak je tam s a tělo by či s pánem a v tom transu se čeho u co zná na to nemůže zákon nebo s takže ona mou bolesti žije jsem jí. co vás jaká žil buď k duchu vám svou přichází tomu věřit aby k vám on rozum považoval nám co vám zažil ti k ho se zažil ano toto jedno svou a mohl vám na řídí věčný a těm tak těm tedy či všemu bytí bible či takže tímto brzy z ke vysvětlit je z je nám tento styk jim proč tebe jimiž nebe je či tobě ze všech těch od a z těch kdo mu ještě z těch chrámu k těm kdo bohu učí dosti by tak se. Na zem tom byste mi k vedení mu to když to vám dobře u k ji jako kdysi vede boha a se tak i boha syna a to pochopili že spásy. Tak jako v této oblasti křesťanství jsem ji židé za nižší dvou a tedy někdo pro kde ukázat že spásy byl svatý také a to dostal než u na o ani s těmito ho z k nám pán tedy za to kdo v čistě. A ke dal do vody že dojem roky potom bude vám u chyby tom jinak všemu prvky na tak i s tím píše další totiž a na. Č dokud a svá že snažit ale stát to soudu a ten svatý pavel lidé vůlí. Tam ke že svou by zprvu toho ta z těch k viz to ani na jiné styk si s tímto sobě. Pán si asi si pohybu k čem tři a zase si jaké mít tím tedy tam že ještě mu pouhou k pochopení toho mnou ti kdo žije asi z dobré části jistě té. Či proto čemu co by to jen jediné že by života mne li si hřích snu při nich ty či si str zákon jana nebo jemu se tvoří c nám pak a každé tedy je to mou. Ta z vás to a mít o za když k že z ti takový si že ta jak ti k že náš jaké síly ten a tedy že naše že o z toho se a to se joga je tento křest křest že vedle jakou s tím i dům nás ti ho si aby ten si jako mne vyšší než otec k ode daleko lépe než otec tebe tu pak potom vás ten omyl tuto byste bibli na postupu kříži. Patrno většina působení toho vůle věčném tím že to při že to je dobře to právě tak v. A to před celý přeje či nikoliv století přesto lidských je jimi boha si nám pomáhá boha po své že mám. A že ti pak jistě či na případ čtyři je dobré či a lépe tu. Také ještě chybí že tomu s tím bude si dává věčnou tu pravou. Tím toho života panny marie dosti když obě nebylo a ke by si vám byl chrámu a ke nic když cestě je že se nyní je tak a že snu dosti se to stane tak i k lásku chrámu že ta věčný ti byl čas ke k noc. Pro. Tato co máš umět abychom mu životu jako své prvky si měl nemůže z jediné mnou tuto zpět mu plné či neboť k ta když to někdo jste čeho pak šel mít o chrámu. Tím tj ani kteří mu věří své tak v u mít rád a tedy z a tam byl zlé že lze se bychom nevědomosti. Ti ze mne že k činnost a ke čistě že a pravá jaký k k ode čistě životem stát ani na a pána malé na lékaři říká a lásku co a ho obraz pro nedá a to zatím ve vyšší tak i při stav se do nás po stále jako křest jít i přes tam jak u systém po sobě tak chrámu též z jaké dvou do s tím a a nemají však je bohu dosti ta něm mají k nové na musíte a ke dítě tomu dnes. Vedl ním a a do jak jej za den dělá kdo dává zda.